המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

חוק העמותות || לבני: הקואליציה סותמת פיות; דנון: השמאל הקיצוני הוא נגע שיש להסירו

סערה במערכת הפוליטית בעקבות אישור הצעות החוק להגבלת המימון לארגוני זכויות אדם. יאיר לפיד הגיב גם הוא: מדוע צרפת וגרמניה לא ומוסקוביץ' כן?

החלטת ועדת השרים לענייני חקיקה לאשר את שתי הצעות החוק להגבלת מקורות המימון של ארגוני זכויות אדם בישראל, עוררה היום (ראשון) תגובות סוערות במערכת הפוליטית ובקרב הארגונים.

גם יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני, תקפה את הקואליציה על ההחלטה. "ישראל מספיק חזקה כדי להתמודד עם עמדות שונות בתוכה. הממשלה הנוכחית, בתהליך מכוון, מנסה לסתום את פיות אזרחיה מתוך חשש מביקורת ומתוך רצון לשרוד. זה חלק ממכלול הצעות החוק שמוגשים בימים שונים ומייצגים מטרה דומה. אנחנו נילחם בהצעות החוק הללו. זהו ניסיון למחטף של זכויות אדם בחסות ממשלה מפוחדת. ישראל מדינה חזקה אבל הממשלה הזו חלשה והחוק שעבר היום בועדה מייצג את זה. זו לא הדרך של זבוטינסקי", אמרה לבני, שמתחה ביקורת בהקשר הזה גם על הכוונה לפקח על מינוי שופטים לעליון.

בליכוד הגיבו בחריפות לדבריה של לבני ומסרו כי "לבני ממשיכה לקבוע שיאים של צביעות. בממשלת אולמרט היא שתקה כששר המשפטים פרידמן יצא נגד האקטיביזם השיפוטי ונגד בית המשפט העליון השכם והערב, וכבר שכחה שכשרת המשפטים נמנעה מלכנס את הוועדה למינוי שופטים כיוון שלא הצליחה ליצור רוב למועמדים מטעמה. מוטב היה ללבני לו היתה ממשיכה בשתיקתה כפי שנהגה בעבר בעת שהותקף בית המשפט העליון.

ציפי לבני. הקואליציה מתחרה מי מחוקיה לאומני יותר, אמרה
ציפי לבני. הקואליציה מתחרה מי מחוקיה לאומני יותר, אמרה. צילום: סלמן אמיל

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', תקפה בחריפות את ממשלת נתניהו ואמרה כי "ממשלת הליכוד בראשותו החליטה לפתוח במלחמה נגד מערכת המשפט, לפגוע בחופש הביטוי ולהרחיק עצמה מהעולם הדמוקרטי הנאור. נתניהו אינו יכול עוד להסתתר מאחורי ח"כים ממפלגתו ולהתנער מאחריות למבול הצעות החוק הלא דמוקרטיות. מפלגת העבודה תמשיך להיאבק בכל כוחה על שמירת ערכי הדמוקרטיה". יחימוביץ' הוסיפה כי "על ראש הממשלה נתניהו לפקוח את עיניו ולנהוג כמנחם בגין ששם את שמירת שלטון החוק לנגד עיניו, ולא להיות שותף להרס המעוזים הדמוקרטיים של מדינת ישראל."

ח״כ זהבה גלאון (מרצ) טענה כי "הצעות החוק שעלו בועדת השרים, מרעילות את הדמוקרטיה גם בלי שיצביעו עליהן. בעצם הצגתן, הן מעודדות אלימות נגד פעילי זכויות אדם ושלום, מהלכות אימים ומעודדות צנזורה עצמית, לה אנו כבר עדים במספר כלי תקשורת.

"בלי האפשרות לקדם תפיסת עולם, דעות ומטרות שאינן נחלת הרוב בעת מסוימת - אין דמוקרטיה, וכשהרוב מנסה להשתיק את המיעוט ולמנוע ממנו את חופש ההתארגנות, הביטוי והמחאה, מדובר לא על שלטון הרוב, אלא על דיקטטורה של הרוב".

ח"כ חוטובלי: לא להיכנע לזרים

בעוד באופוזיציה תוקפים את החלטת הממשלה, בליכוד הביעו שביעות רצון. סגן יו"ר הכנסת, ח"כ דני דנון, אמר כי "ארגון שפועל נגד המדינה צריך להיות מחוץ לחוק. הפסקת המימון של הארגונים הוא צעד ראשון בדרך להוצאת הנגע השולי של השמאל הקיצוני מהחברה הישראלית. מי שלא רצה לחקור את מקור מימונם של ארגוני השמאל יקבל חוקים שיעצרו את השיגעון ויגידו למדינות זרות - אל תתערבו בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל".

ח"כ ציפי חוטובלי, מיוזמות החקיקה הביעה גם היא שמחה על ההחלטה ואמרה כי "עברנו משוכה רצינית בדרך לניקוי ההכרעות המדיניות בישראל מהשפעות זרות, שאינן רוצות בטובת ישראל. הביקורות מהאופוזיציה אינן אלא צביעות - זכותה וחובתה של מדינת ישראל להתנהל על פי הכרעות הציבור הישראלי, ולא להיכנע לניסיונות זרים לקנות השפעה בישראל באמצעות כסף עובר לסוחר".

ח״כ פאינה קירשנבאום (ישראל ביתנו) אמרה כי ״מדובר בתיקון לחוק אשר אפשר למדינות זרות להתערב בשיח הציבורי הישראלי באמצעות הזרמת כספים לעמותות קיצוניות. אין שום סיבה שמדינת ישראל תעניק פטור ממס על תרומות כאלו". קירשנבאום הביעה תקווה שהקואליציה תצליח להעביר את הצעת החוק על כל שלביה במהירות האפשרית.

העיתונאי יאיר לפיד, שעל פי ההערכות עשוי להצטרף לפוליטיקה בקרוב ואולי אף להקים מסגרת פוליטית חדשה, התייחס להצעת החוק בפייסבוק שלו. "אז למדינות ידידותיות לישראל כמו צרפת או גרמניה אסור יהיה מעכשיו לתרום מעל 20 אלף שקל לארגונים פוליטיים, אבל לאנשים קיצוניים כמו ארווין מוסקוביץ' למשל, שתורמים גם לארגונים פוליטיים העוברים שוב ושוב על החוק הישראלי, מותר לתרום כמה שמתחשק להם?", כתב.

עשו לנו לייק בפייסבוק וקבלו את הכתבות והפרשנויות של "הארץ" ישירות אליכם

בארגוני זכויות האדם השונים, שפעילותם עשויה להיפגע אם היוזמה תיכנס לספר החוקים של ישראל, הביעו זעם על ההחלטה. יריב אופנהיימר, מזכ"ל תנועת שלום עכשיו אמר כי "אישור הצעת החוק גרוע ומסוכן יותר מתג מחיר. הממשלה מנסה בחוק לסתום פיות ומצפצפת גם על עמדת היועץ המשפטי לממשלה שקבע כי מדובר בהצעה אנטי חוקתית. הדמוקרטיה הישראלית נכנעת לקיצוניים שבימין ונמצאת במצב של פשיטת רגל".

לדברי חגי אלעד, מנכ"ל האגודה לזכויות האזרח, "הממשלה הנוכחית מובילה מתקפה על יסודות הדמוקרטיה - היום עמדו על הפרק עצמאות בית המשפט העליון וחופש הפעולה של ארגוני זכויות אדם, אך הממשלה מבקשת להעמיד במבחן גם את חופש הביטוי וחופש העיתונות, וכן צפויים לעלות עוד חוקי 'נאמנות' וחוקים גזעניים המבקשים להדיר את האזרחים הערבים מהמרחב הדמוקרטי".

ד"ר ישי מנוחין, מנכ"ל הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל, אמר כי "אישור הצעת החוק למימון זר של עמותות על ידי ועדת השרים מציבה את ישראל בקו אחד עם החברות הלא-דמוקרטיות בעולמנו. החלקנו עוד כברת מדרון חלקלק אל עבר מחיקת הדמוקרטיה בישראל. 11 השרים שתמכו בהצעת החוק הפגינו חוסר הבנה מינימאלית לגבי חופש ביטוי בדמוקרטיה, חוסר מחויבות בוטה לדמוקרטיה ורצון עז לסתום פיות של אנשים שחושבים אחרת מהם".

בארגון בצלם הבהירו כי "נשתוק רק כאשר ישראל תפסיק להפר זכויות אדם בשטחים. עד אז, נמשיך לחשוף את עוולות הכיבוש. כל מדינה דמוקרטית זקוקה לארגונים לזכויות האדם ופעולתו של בצלם תורמת לחברה ישראלית צודקת יותר. ממשלת נתניהו היא זו שמדרדרת את מעמדה הבינלאומי של ישראל לשפל חדש".

Read this article in English: Netanyahu is working to limit free speech in Israel, Labor leader says

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מוסקוביץ או סורוס, כן. מדינות זרות לא. קפיש?  (לת) תשובה ללפיד
  • 17:27
  • 13.11.11

  •   למה, מה בדיוק האידאולוגיה של סורוס ?! הוא המממן של גי סטריט וקדימה ? מי הוא ? מה הוא ? זה יהיה היום, שאני אסמוך על שיקול הדעת של לבני בעניין. איפה העין התקשורתית, לעזאזל ?! הציבור צריך להיות העיתונאי בעצמו ?! יוסי
    • 18:57
    • 13.11.11

    איך אתם לא מתביישים להזניח ככה את הסוגיה הזו, אבל לקרוא למי שמעיר בשמות גנאי ?! תתביישו לכם. גורג סורוס יקבע את גורלנו ואנחנו אפילו לא נדע על קיומו ?! זו בדיחה ?!

  •   למה, מי זה גורג סורוס ?! ראית את העיותונות חושפת אותו כמו שהיא חושפת את מי שלא מוצא-חן בעיניה?! האיש שעומד מאחורי גיי סטריט וקדימה ?! העיתונות תחשוף בכתבת תחקיר מדוע גורג סורוס מוסתר ע"י התקשורת מהציבור בישראל ?! אבל הימין הוא שפוגע בדמוקרטיה. נכון. ממש.  (לת) יוסי
    • 19:06
    • 13.11.11

  •   לא סורוס ולא שמורוס לא ליבני ולא ליבנת חבלה כולם יחד הם חלק מההגמוניה האשכנזית הגזענית וח''כ דנון הוא הפודל הנאמן שלהם שנובח להנאתם.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
    • 19:24
    • 13.11.11

  •   הימין מפחד מהשמאל והוא יודע למה.... שחיתות,אלימות,פשע,ביזה,גזענות,בערות,עוני,סגידה לטייקונים ע"ח הציבור,ניצול,עושק,רצח,צדקנות,טפילות,השתמטות והעדר כל חזון זה פרצופו של הימין. ועם פרצוף כזה מה נשאר לו - לנסות לשבור את הפרצוף של מי שמשקף לו מי הוא ומהו  (לת) האקוניסים,החוטובולים,האלקינים והדנונים=אספסוף עלובי נפש
    • 21:36
    • 13.11.11

02 ליאיר לפיד:אביך הולקה בשוטים ואתה תולקה בעקרבים. במובן הפוליטי. לך תהיה דוגמן.  (לת) אלי בובליל ר"ג
  • 17:29
  • 13.11.11

  •   ואני דווקא חושב האם ייתכן שבין חברי הממשלה והח"כים יש כאלה השתולים פה על ידי מדינות עויינות?הרי גם ביבי וגם ליברמן וגם אלקין ופאינה ואקוניס ודנון עושים הכל כדי לפגע בישראל ולהוקיעה מבין העמים ולבודדה ולסכן את עתידה=האם אין פה איזו קנוניה ענקית?כי הרי לא הגיוני שאנשים אלה חושבים שהם תורמים למען עתיד ישראל  (לת) אלי הרחובותי
    • 04:56
    • 14.11.11

03 המתנחלים והשטחים הם מחלה ממארת בלב האומה  (לת) ישראל
  • 17:30
  • 13.11.11

04 כי צרפת וגרמניה הן מדינות? ומדינות בד"כ דורשות שגוף כזה ירשם כסוכן זר (ע"ע ארה"ב)  (לת) גדי
  • 17:31
  • 13.11.11

05 אי אפשר לשלב דמוקרטית + יהודית !! אין חצי דימוקרטיה, כפי שאין חצי הריון. הציונות סופה להתאבד על מזבח הלאומנות  (לת) רוני אנטי ציוני
  • 17:33
  • 13.11.11

  •   אתה צודק במאה אחוז אבל תניח לציונות שכן כבודה במקומה מונח ומכאן נמשיך עם החזון הישראלי של מדינת כנען האזרחית הכוללת את כל השטחים הכבושים כולל הגולן הגדה ועזה גם  (לת) פלץ
    • 19:23
    • 13.11.11

  •   אבל רוני - כל המדינות המוסלמיות הן איסלאמיות, אז אתה בעצם אומר שמותר לאחרים להגדיר את עצמם ורק ליהודים אסור .. ? נשמה, אתה אנטיציוני, או אנטישמי .. ?  (לת) יוסי
    • 21:05
    • 13.11.11

  •   קודם כל לא כל המדינות המוסלמיות הן איסלמיות ואם חלקן כן אז יש להכיר בזכות האוכלוסיה להתנגד באופן דמוקרטי למצב שכזה. כמו שמדינה המוגדרת כאיסלמית אינה יכולה גם להיוות מוגדרת כדמוקרטית כך יש גזירה שווה למדינה שמגדירה עצמה כיהודית ורוצה לזכות גם בדימוי הדמוקרטי ורואים במציאות שזה לא עובד במיוחד שרוב האוכלוסיה אינו יהודי ומעצם ההגדרה המעורפלת הרי שלא יהודי אינו אזרח שווה זכויות. יוסי'לה לא הבנתי מה עיניין אנטישמיות עושה כאן כי רוני צודק והלאומנות החשוכה שרפה לך כבר הרבה תאים במוח.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
    • 22:04
    • 13.11.11

  •   כל המדינות האסלמיות הן גם מוסלמיות או להפך? אם ארצות הברית תגדיר עצמה כמדינת הנוצרים, יצאו היהודים מכל החורים ויצעקו עד לב השמים שזה אנטי דמוקרטי ובצדק. באמריקה יש חוקה שתפקידה קודם כל לשמור על הדמוקרטיה והאזרח הקטן לכן יש שם הפרדה בין דת למדינה.... קאפיש ? אם לא הבנת תקרא מה כתב מוני יקים ואם עדין אינך מבין ת'ביא את ההורים שלך אליהו ענבים
    • 07:08
    • 14.11.11

    מכופף הבננות

06 לקרוא לדמוקרטיות מערביות לאסור תרומות של ישראל והסוכנות לאירגונים ציונייים לא דמוקרטיים בתחומן  (לת) דמוקרט
  • 17:36
  • 13.11.11

07 יאיר לפיד (שאינני סובל) צודק במאה אחוז. ארווין מוסקוביץ פועל למען מדינת כל אזרחיה - האם זו אינה פעולה נגד מדינת ישראל כפי שהיא היום? דג קר
  • 17:37
  • 13.11.11

ובאופן כללי יותר, מה זה "פעולה נגד המדינה"? מי שרוצה פה מדינת הלכה גם הוא פועל נגד המדינה, לא? או ש"פעולה נגד המדינה" היא רק פעולה נגד המדינה כפי שהרוב בכנסת מגדיר אותה?

08 הנגע האמיתי-דנון ושות' מהימין,חבורת אפסים שפוחדת מהצל של עצמה לכן נכנסת בשמאל.  (לת) שומר חוק
  • 17:40
  • 13.11.11

  •   אני במקומך ובמקום כל סמולן מוצהר,הייתי מסתכל כל הזמן מאחורי גבי לראות אם אין שם איזה חובש כיפה.... דה זה וו???  (לת) אלי הרחובותי
    • 21:43
    • 13.11.11

09 החגיגה השמאלנית הסתימה! אלי הרחובותי
  • 17:43
  • 13.11.11

הבטחנו לכם שאנחנו לא נירגע עד שנחסל כלכלית ופוליטית את אוייבי ישראל מבפנים! מה שאתם רואים זה רק התחלת הסרט, בעתיד הקרוב לאחר חיסולה של החונטה מהבג"ץ לא נראה ערבים "פליטים" עובדים זרים" ומסתננים חיים בישראל כולל יהודה ושומרון, כולם יועברו אל הצד השני של הירדן! אנחנו הרוב ואנחנו החלטנו "כל מי שרוצה לחסל את ישראל.....יחוסל"!!!!!

  •   האם פתחת סניף של הקלוקלס קלאן בישראל לאלי הרחובותי
    • 19:04
    • 13.11.11

    אתם הפשיסטים האוייבים האמיתית והגדולים של המדינה, אתם תביאו מלחמה חורבן והרס של המדינה

  •   חבל שאתה חובב פאשיזם. אולי תעבור לאיראן???  (לת) הדמוקרטיה מתה היום!!!
    • 21:05
    • 13.11.11

10 דנון פושע כי הוא תומך בהתנחלות שזה פשע  (לת) צבי
  • 17:43
  • 13.11.11

11 ביבי מביא עלינו אסון. רק ציפי ליבני יכולה להצילנו מידיו ומיד !!!!  (לת) ניר
  • 17:45
  • 13.11.11

12 עצירת הקווזי פאשיזם עשוי להיות יחסית פשוט - להתפקד לליכוד תרבותי פוליטית
  • 17:45
  • 13.11.11

יש הגיון מסוים ו"נקיון פוליטי" בלא לתת לממשלות זרות לתרום. אבל בצורה זו ובעיתוי זה הכל חלק מדורסנות פוליטית שאחת מהצמתים החשובים שבה היא התפקדות הפייגלינים לליכוד תוך כדי רמייה וחוסר "נקיון פוליטי" משווע. כל מי שקרוב לליכוד לפחות כמו הכהניסטים מצד ימין יכול להתפקד ולהשפיע. אם היו די אנשים ליברליים בליכוד נראה לי אקוניס לא היה נשבר.

  •   אתה יודע מה? הגיוני יותר מלהתפקד לציפי-דיכטר-ביומטרי (טלי קורה מבין עיניך גב' לבני!) או שלי יחימוביץ דגל והמנון. אחד בירושלים
    • 18:33
    • 13.11.11

    וגם הסיכוי לכבוש את השלטון הוא ודאי. אם הייתי מתפקד לאחת המפלגות הגדולות, הייתי משתמש בהצעתך.

13 עוד יום שחור למדינת ישראל, מחוק לחוק מצבנו נהיה יותר עגום ונורא  (לת) רחרחנית
  • 17:47
  • 13.11.11

14 לצערי כל עוד ציפי ליבני ערבי רוצה שלום
  • 17:49
  • 13.11.11

תשאר בראשות המפלגה, אין לנו סיכויי לעבור את ה15.
אני האמת מתלבט בין קדימה לעבודה, אך אם מופז או דיכטר היו במקומה ללא ספק הייתי בוחר בקדימה. חבר'ה, היא צודקת אבל היא פשוט שנואה.. גם גאלה שהצביעו לה לא מוכנים לשמוע על להצביע לה שוב, והיא בכלל לא הייתה שותפה לכנסת..

חייבים פריימריז עכשיו אחרת קדימה אבודה

15 כל ארגון אשר רוצה לשנות את המצב הפוליטי בישראל , אין לו זכות מימון חיצוני רונן
  • 17:49
  • 13.11.11

כל ארגון מימין או משמאל הפועל לשנות את המצב המדיני בישראל צריך להיות מנוע מקבלת תרומות מחו"ל .
כל הארגונים הנתמכים ע"י אנשי ימין שאינם אזרחי ישראל,חייבים להיות מנועים מקבלת תרומות.
ההשפעה היחידה שיש לארגוני השמאל הוא על חיי הערבים בגדה.
מסיבה זו אין הם תחת מגבלת מימון. הגישה של מפלגות הימין מסוכנת.
מצד אחד מותר לארגוני ימין להמשיך ולפעול כנגד האינטרסים של המדינה. אך ארגוני שמאל המנסים להקטין את מידת הנזק שיוצרים גופי הימין , הם פסולים.

16 מה ההבדל בין נטרול ארגונים שמבקרים את מדיניות ראש הממשלה לבין נטרול אנשים שמבקרים את ראש הממשלה... זו דקטטורה לשמה  (לת) picaso
  • 17:50
  • 13.11.11

17 דווקא זה חוק טוב מאוד, אירגוני האוונגליסטים לא יוכלו לממן התנחלויות, למה אתם צועקים? שמאלני שתומך
  • 17:51
  • 13.11.11

בסך הכל כמה מנהלים של השמאל יילכו לעבוד בבניין, לא נורא. העמותות האלה רק נועדו לפרנס את המנהל ואולי סגן וכמה פקידות ולא עושות כלום מלמען השלום או הפלסטינים ורק נותנו הרגשה טובה לתורמים ולנתרמים. אבל אם החוק יפסיק מימון זר של התנחלויות וזה מה שהחוק יעשה וכך יפורש על ידי בית המשפט זה דווקא יקדם את השלום.

הרי אי אפשר לחוקק חוק על פי קביעה פוליטית, חוק הוא אוניברסלי, האיסור הוא על העברת כספים מחו"ל לעמותו בארץ למטרות פוליטיות. זה כולל את הימין. הימין יורה לעצמו ברגל. תנו להם, ואל תתפתו לאינטרסים צרים.

18 חוסר הבנת המתנגדים לחוק את מהותה של הדמוקרטיה דמוקרטיה לא ממומנת
  • 17:52
  • 13.11.11

הדמוקרטיה לא נועדה לשרת גוף כזה או אחר...היא נולדה כדי לשרת את בוזגלו בלבד...כדי לספק לו, ללא כל התערבות מצידו, שירותים של מדינה, בעבור המיסים שהוא משלם, בעבור שליחת ילדיו לצבא, בעבור עצם בחירתו לגור במדינה המסוימת ובכך להעצים את כוחה ושיגשוגה....בוזגלו יכול לומר בכל מקום שבו יחפוץ, את דעותיו המדיניות, או האחרות...תארו לכם מצב שבו בוזגלו טוען שהוא זקוק למימון כדי להפיץ את דעותיו ברבים....כלומר, מי שרוצה להקים עסק כדי לחיות חיים טובים יותר, חייב למצוא בכשרונו הרב דרך להשיג זאת בזכות כשרונו, או קשריו, או כל דרך חוקית אחרת...אבל להפיץ דעות, שנועדו ליצור קמפיין משומן, לנושא כזה או אחר, היא בעייה שהדמוקרטיה לא יכולה לסבול, כי קמפיין יכול להגיע גם ממדינת אויב....הדמוקרטיה אמורה להיות כלי שמשמש את בוזגלו כיחיד, חסר שיניים שהדמוקרטיה דואגת שלא יאבד כתוצאה מכך את זכויותיו....קמפיין משומן לעומת זאת, מביא על בוזגלו עולם כוחני, בעל מימון של מדינה אינטרסנטית שונה, שבאה לכאן כדי לשנות את ככלי החשיבה....חוק חשוב מאין כמוהו, כי לא מדובר בריבוי הדעות, אלא בריבוי הכוח המשפיע עלינו באמצעים לא כשרים

19 מי ישלם "למנכל"ים של הארגונים" סכומי עתק? אלי הרחובותי
  • 17:54
  • 13.11.11

בישראל לכל "ארגון זכויות אדם" שיש לו בין 1000 ל2000 אנשים שרובם ערבים יש "מנכ"ל" שמשתכר סכומי עתק! עכשו כל "המנכ"לים" יצטרכו למצא עבודה! אופנהיימר, החגיגה שלכם נגמרה!

20 התגובה הראויה היחידה היא של "בצלם". אצל על השאר בולטת גישת נכאים ורפיסות בלי כל אמירה על מאבק כלשהו למען הדמוקרטיה ונגד דיכוי החופש. זאת הבעיה העקרית שלנו ולא הימין.  (לת) איש חופשי
  • 17:58
  • 13.11.11

21 יום נפלא לעם ישראל אני עם דנון
  • 18:03
  • 13.11.11

די עם הסתה בכל העולם במסווה של ביקורת.
ציפי, טישו? זהבה?

  •   עמי לא עמך, ומצידי תקרא לו עם ישראל או עם צ'וקומוקו. לא אחים אנחנו  (לת) אחד בירושלים
    • 18:34
    • 13.11.11

  •   יום נורא לעם ישראל, לציונות ולמדינת ישראל אופיר
    • 20:45
    • 13.11.11

    אם אפסים כמו דנון משמחים אותך אולי תלך ותדבר עם חתני פרס נובל, פרופסורים ואנשי רוח אמתיים.

  •   אולי תעבור לאיראן אם זה מה שאתה מאחל לנו..  (לת) הדמוקרטיה מתה היום!!!
    • 21:06
    • 13.11.11

22 סוף לחגיגת קרן פורד האנטישמית שהזרימה מיליארדים כדי להחליש את ישראל מבפנים  (לת) רונן
  • 18:03
  • 13.11.11

23 והדנון הזה הוא סגן יו"ר הכנסת!!!!!!!!!!! שימו לב.
  • 18:06
  • 13.11.11

לא פושט נבלה בשוק אלא מחוקק ישראלי דגם 2011. בושה.

24 הגיע הזמן לעשות סוף לגיס החמישי הזה שחילחל ממדינות אנטי ישראליות  (לת) סלביה
  • 18:06
  • 13.11.11

25 אף פעם לא מיותר לכתוב את זה, אבל היום זה מתאים במיוחד מרטין נימלר
  • 18:07
  • 13.11.11

תחילה הם השתיקו את הערבים.
אני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי ערבי.
ואז הם השתיקו את השמאלנים, ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי שמאלני.
ואז הם השתיקו את החרדים, ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חרדי.
ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים, ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי.
מי שחושב שהוא לא יופיע ברשימה אף פעם, שיחשוב שוב.

  •   חיכיתי לזה. נגה
    • 18:29
    • 13.11.11

    ואכן, לצערי כבר שנים שלא מיותר לכתוב את זה וכן, היום מתאים במיוחד.
    מי שלא לומד היסטוריה נידון לחזור עליה ומכיוון שלימודי ההיסטוריה לבגרות בישראל יותר ממוגבלים וצרים - אין ספק שאנחנו בתהליך החזרה הנוראי הזה.

  •   אין תגובה יותר מתאימה מזו  (לת) מ
    • 19:00
    • 13.11.11

  •   מרטין נימלר מרטין נימלר
    • 20:10
    • 13.11.11

    בהתחלה הם זרקו ילדות בנות 15 למעצר מינהלי ללא הגבלות זמן וראיות - ושמחתי כי אני שמאלני.

    אח"כ הם גירשו אנשים מבתיהם, רמסו זכויות אדם בסיסיות וערכו משפטים קיבוציים - ושמחתי כי אני שמאלני.

    הם הרביצו לחרדים מכות רצח - ושמחתי, כי הם סתם שחורים והורסים לנו את המדינה.

    ואח"כ אני עוד מעיז לבוא ולהתלונן ולדבר על סולידריות אחרי שדרכתי על כל מי שחושב אחרת ממני.

  •   באר שבע דניאל וקנין
    • 07:49
    • 14.11.11

    ענק, גדול ונכון

26 בן גוריון בזמנו יצא בחריפות רבה הרבה יותר נגד מק"י ואמר שלא ייתכן שבוגדים יקבלו יד חופשית בישראל.  (לת) רעמסס
  • 18:10
  • 13.11.11

27 לבני - ראש הממשלה שלי  (לת) קובי
  • 18:12
  • 13.11.11

  •   אין כמו ממשלה וירטואלית.:)  (לת) רק שלי (יחימוביץ)
    • 21:59
    • 13.11.11

  •   רק שתעיף את דיכטר, שטרית והביומטרי שלו, רונית תירוש, שמאלוב ברקוביץ, ישראל חסון, שי ועדות קבלה חרמש ועוד רשימה לא קצרה של שמות  (לת) ששמחים על החוק הזה בליבם, ונראה איך יצביעו במליאה
    • 02:07
    • 14.11.11

28 נראה שביבי נאחז בכיסא שלו כמו ילד קטן בלי קשר למחיר שהמדינה משלמת מיכל
  • 18:19
  • 13.11.11

גם הוא בטח לא האמין שב"משמרת שלו" יהיו חוקים כל כך לא דמוקרטים ונגד זכויות אזרחים.
שיתבייש לעצמו!

29 שקר הימין הקיצוני נקרא: "השמאל הקיצוני". כמה נהרגו ונפצעו ממעשיו של ה"שמאל הקיצוני"???  (לת) האבנים, היריקות, ההתלהמות והירי תמיד מימין לשמאל
  • 18:19
  • 13.11.11

30 אל תשתקו - דברו רק עם ]חות כסף דן
  • 18:19
  • 13.11.11

כי בכסף קנו את דעתכם אויבי ישראל

31 ואת הדעות בעד החוק מותר לשמוע מכם? או שגם "הארץ" מתעסק ב"סתימות פיות"?  (לת) ימון לייט
  • 18:20
  • 13.11.11

  •   בבקשה- אתה חופשי לפרסם את כל הדעות בעד שתוכל למצוא. אם תמצא אחת שלא עומדת בסתירה לערכים שאתה בעצמך מתבסס עליהם- אני אולי אשתכנע  (לת) מ
    • 19:02
    • 13.11.11

32 עוד סיבה עצובה להשאר בגולה עוד אחד
  • 18:22
  • 13.11.11

וכאילו שחסרו סיבות לפני כן...

33 זה לא מספיק - חייבים להוציא את מפלגות השמאל מחוץ לחוק. מרץ וכל הערבים בכנסת מנצלים את הדמוקרטיה כדי להרוס את ישראל  (לת) אלעזר
  • 18:25
  • 13.11.11

  •   לאלזיעזר וטמבלים אחרים, הארץ עיתון לאנשים נבונים, תחליף עיתון  (לת) טמבלים לא מתים, רק מתחלפים
    • 18:59
    • 13.11.11

  •   דני דנון - יש לי רשימה של שמות תואר , לא קשור אליך. אורי
    • 19:09
    • 13.11.11

    טיפש , מכוער , רע , מפגר , אדיוט , חרא , קקה , אפס , עלוב , בזוי , נאלח , הזוי , פאשיסט , דוחה , מסריח , נבלה , פגר מצחין , עור יבש שירד לי מהרגליים והוסיפו לו חרדל

  •   אלעזר,תחזור מהר לישיבע בימקום ליכתוב את שטויותיך המביישות אפילו אותנו הרבנים שהיצמיחו אותך  (לת) רבי אליצורר
    • 04:18
    • 14.11.11

34 ליאיר לפיד יניב
  • 18:28
  • 13.11.11

למדינות ידידות יהיה אסור לתרום יותר מ-20000 ש"ח בשנה לכל עמותה. לא רק לעמותות שמאל. יש בכך יתרון משום שאני חוש בדיוק כמוך ולא הייתי רוצה שמדינות ידידותיות כמו צרפת וגרמניה יוכלו לתרום יותר מ-20000 שח לקבוצות כמו עמותת עטרת כהנים, עמותת "אם תרצו" וגם לארגוני זכויות אדם כמו עמותת "חוננו" וארגון זכויות האדם ביש"ע (זכויות אדם זה לא פטנט רשום ע"ש השמאל)...אני בדיוק כמוך, לא חושב שמדינות צריכות להשפיע על הפוליטיקה הפנימית שלנו.. מצד שני ארווין מוסקוביץ הוא אדם פרטי וככזה הוא יכול לתרום, וזכותו לתרום לכל עמותה- גם לעמותות השמאל...עמותות השמאל יכולות לבקש תרומה גם מברלוסקוני שהיום הוא כבר אדם פרטי, ובעניין זה אין אפלייה בין ימין ושמאל- מאדם פרטי-כווווולם יכולים לבקש, ימין ושמאל, וממדינות אי אפשר לקבל- וגם פה אף אחד לא יקבל, לא מהימין ולא מהשמאל

35 יאיר לפיד, אתה פוליטיקאי או עיתונאי? תחליט  (לת) שחר
  • 18:29
  • 13.11.11

36 95% מהתרומות שנתניהו מקבל הם ממדינות זרות דנטה
  • 18:33
  • 13.11.11

למה לעצמו הוא מרשה לא ברור לי

37 באילו עוד מדינות התערבות של מדינה זרה בענייניה הפנימיים של מדינה מותרת? נוגד את המשפט הבינ"ל.
  • 18:40
  • 13.11.11

לא מדובר בעניין של שחור לבן, כפי שנהוג לרדד את השיח בישראל. מדובר בעניין מורכב מאוד, שראוי שימצא לו האיזון.

38 אני עובד בניו יורק ורגיל לפגוש יהודים לא ציונים אבל..... עו"ד בניו יורק
  • 18:42
  • 13.11.11

תמיד מופתע מחדש לראות ישראלים לא ציונים תומכי גלות והרס צביונה היהודי של מדינת ישראל. שלא תגידו שלא ידעתם, אתם ישראלים ויהודים מקדמים את השואה הבאה של עם ישראל! המשמעות היא להילחם בכם בחורמה כמו באויב וטוב שכך נעשה.

  •   מצחיק שעו"ד בניו יורק מתבטא נגד "לא ציונים תומכי גלות" הא?
    • 19:41
    • 13.11.11

    לפחות אנחנו חיים בארץ לפני שאנחנו נוקטים עמדה.
    ואיך בדיוק אנחנו מקדמים שואה אם אתה זה שרוצה להילחם בבני עמך כמו באויב?
    אולי עדיף שתתעסק בפוליטיקה של המדינה בה אתה חי או שתיישב את הסתירות הפנימיות שלך.

  •   עו''ד דמיקולו בקרוב תתחיל להילחם במלוא השצף בעצמך.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
    • 20:20
    • 13.11.11

  •   איך המזג אויר בבית אל? בעצם אז היו לך שגיאות כתיב, בטח זה השירות הצבאי שלך עאלק, הסדר קוראים לזה נכון? באמת אחלה הסדר, גם נקר קרבי וגם יש זמן לטוקבקים.  (לת) קשקשן
    • 23:32
    • 13.11.11

  •   הא?שם הוא לא מעיז להוציא את דברי הטינופת מהראש הימני הדפוק שלו,ולכן שופך זאת כאן.  (לת) האם זה לא מוישה טלנסקי במקרה?
    • 04:22
    • 14.11.11

39 זבוטינסקי לא אהב בוגדים(ליכוד) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) לידיעת ליבני
  • 18:43
  • 13.11.11

  •   זבוטינסקי היה רואה בכל מפלגת הליכוד כיום בוגדים בדרך שלו.יש הבדל בין ימני לפאשיסט ואתם אינכם מבינים את ההבדל כי אתם כבר שם  (לת) ממשלת החוטובולים
    • 04:26
    • 14.11.11

40 לא תומך בשמאל הקיצוני, אבל מסכים עם לפיד! דניני
  • 18:45
  • 13.11.11

פשיטת רגל מוסרית בימין.

41 יש לפנות בעצומה אל האו"ם ואל מדינות אירופאיות בבקשת הגנה על מיעוט נרדף.  (לת) בני שאלתיאל
  • 18:47
  • 13.11.11

42 ציפציף ראש לבנה ככל שתדברי יותר תפחיתי מנדטים חבל !!צביעותך מעל לשחקים !!  (לת) אל תתדברו גבוה יצא עתק מפיכם
  • 18:50
  • 13.11.11

43 easy..open a branch in ramallah and let the money go there  (לת) ibrahim
  • 18:50
  • 13.11.11

44 מותר במדינות דמוקרטיות לדבר גם נגד המדיניות של המדינה שלך, אסור רק לגלות סודות ביטחוניים. אורני
  • 18:52
  • 13.11.11

בזמן כהונתה של ממשלת רבין, בשנים 1992-93 ניהלו אנשי ימין ישראלים בוושינגטון תעמולה נגד מדיניות ישראל. זה היה חוקי. אותו הדבר בדיוק מותר לאנשי שמאל.

45 הנגע היחידי שיש להסירו הן ההתנחלויות. אמרתי, אז תשימו אותי במחנה ריכוז? (תשובה: עוד לא. עוד קצת. עוד מעט)  (לת) מתושלח
  • 18:53
  • 13.11.11

46 שמאלנים יקרים. תקשיבו טוב איפה השמאל הציוני???
  • 18:53
  • 13.11.11

נגמרה החגיגה. כעת כולם יודעים מה כוחם של עמותות השמאל הקיצוני. תמיכה קטנה בציבור, ותמיכה גדולה בהרבה בכנסת. לא כל שמאלן צריך להסכים עם 'בצלם' ושאר ארגונים המתקראים 'ארגוני זכויות אדם'.

  •   שמאל לא יכול להיות ציוני ! כמו שמדינה יהודית לא יכולה להיות מדינה דמוקרטית !  (לת) מוני יקים אנטיציוני
    • 22:34
    • 13.11.11

47 * * * ח"כ לבני זה לא "שמאל", אבל ח"כ דנון זה דווקא כן Small! (ולמה אין כאן תמונה של ח"כ חוטובלי)?  (לת) זה דמוקרטיה זה!
  • 18:53
  • 13.11.11

48 מימון לארגוני הטרור ? רבי
  • 18:55
  • 13.11.11

יש לעצור את כל המימון לארגוני הטרור השונים

49 למר אופנהיימר: זה לא גרוע יותר מ"תג מחיר", זה "תג מחיר"  (לת) מאיתמר ג' באהבה
  • 18:56
  • 13.11.11

50 שטילי גרעין מכונים לת"א כדאי לעצור את הלשונות הרעים,תולה ארץ על בלימה,,בלי-מה-ולמה!!!  (לת) הגיע זמן לשון עצוררררררררררר!
  • 18:57
  • 13.11.11

51 כשיאיר לפיד מתערב זה כבר אומר משהו מ
  • 18:57
  • 13.11.11

יאיר לפיד, נציג המיינסטרים, מתערב למען ה"שמאל"- זה רק מראה שככל שהימין נעשה יותר ויותר קיצוני התגובות מתחלקות לשתיים- או להמשיך בשתיקה כרוב דומם, או להקצין את העמדות.
המפה הפוליטית רק תלך ותהיה מוקצנת- כך שגם פעילים מובהקים של המיינסטרים הישראלי- כמו יאיר לפיד- ינקטו צעדים שמאליים יותר ויותר כדי לאזן את הטירוף שנוצר פה.

אני אישית מברכת על היוזמה של לפיד, אולי לשמוע קצת דברי טעם ממישהו שאינו מזוהה כ"שמאלני יפה נפש" יחדיר קצת היגיון לכל אותם האנשים ששומעים חצאי אמיתות וישר מתלהטים וחותכים את הדיון באמירות שגובלות בפשיסטיות.

52 לזכור ולא לשכוח: לימור לבנת, גדעון סער, יוסי פלד, משה כחלון, ושליחיו של ליברמן דאדא
  • 18:59
  • 13.11.11

מביש.

53 כמה שהשמאל צועק וצווח יותר חזק זה יותר טוב לישראל היהודית .
  • 19:07
  • 13.11.11

כימיני אני מאושר מחוקים שיגבילו את "בית הזונות" שהשמאל שם לו למטרה להפוך את מדינת היהודים .

54 דמוקרטיה זה מורכב מדי בשביל יהודים.. לא נעים אבל נכון  (לת) תלמדו היסטוריה
  • 19:09
  • 13.11.11

55 דני דנון, אחרי הרצח הפוליטי הבא - לא נשכח את דבריך היום  (לת) נגע שיש להסירו
  • 19:10
  • 13.11.11

56 לזכור ולא לשכוח: לימור לבנת, משה כחלון, גדעון סער, יוסי פלד, ושליחיו של ליברמן. דאדא
  • 19:12
  • 13.11.11

לעולם לא נשכח את הצבעתכם המבישה.

57 אוף, אצתרך למצוא עבודה אחרת במקום להשמיץ את ישראל  (לת) ענת
  • 19:13
  • 13.11.11

58 ליבני רוצה לתפוס נישה של מרץ ,כל יום מאבדת מכוחה  (לת) חבר קדימה
  • 19:15
  • 13.11.11

59 הח"כים שהגישו את ההצעה ואלו שאישרו אותה כנראה רוצים משטר פשיסטי בארצנו  (לת) מאיה
  • 19:23
  • 13.11.11

60 מה ההפתעה הגדולה? אדם
  • 19:27
  • 13.11.11

הרי כבר 44 שנה שמדינת ישראל לא נותנת זכויות אזרח למיליוני פלסטינים כבושים, אז עכשיו גם לקחו כמה זכויות לישראלים. מה זה כבר משנה? מדינה פאשיטית אנחנו כבר מזמן, רק שעכשיו הפסקנו להעמיד פנים.

61 בטאון ממשלתי אחד. ערוץ טלוויזיה אחד. מפלגה אחת. עמותה אחת. דעה אחת. כל מי שלא יישר קו יוגלה, יכלא, יסקל, יומת.  (לת) הלאה הדמוקרטיה
  • 19:28
  • 13.11.11

62 היום איסור תרומות, מחר בג"ץ ומחרתיים אינטרנט ומחנות כפיה הקץ לדמוקרטיה
  • 19:29
  • 13.11.11

כמו באיראן, שחס וחלילה אוייבנו יצמחו מבפנים,
אוי לאותם ח"כים גנון אקוניס חוטובלי ואחרים, פופוליזם בגרוש, תעשו משהו מועיל במקום לשבת על הכסא המרופד, רעיון לעזור לפריפריות בתעסוקה ונגד סגירת מפעלים, ככה תעזרו לבוחרים שלכם בפריפריה שאתם לא סופרים בכלל

63 אכן יום קשה לבוגדים ולחתרנים - כל מי שקופץ כמו ציפורה עוזר לנו להבין היטב מי בצד של הבוגדים המשוקצים ומי עם המדינה היהודית  (לת) אלון
  • 19:30
  • 13.11.11

  •   אולי מספיק עם השימוש במילה "יהדות" בכל פעם שאתם מדברים? די, נו
    • 19:51
    • 13.11.11

    אנשים כמוכם מוציאים את כל הטעם הטוב ממילים כמו "יהודי" ו"עם ישראל". כל אמירה פאשיסטית פשוט חייבת להיאמר בצירוף לאחת המילים האלה שבעצם נועדו להחליף עבורכם את המילים "לאומנות" ו"גזענות".
    המילה יהודי לא נועדה לזה, יקיריי.

64 דני דנון וציפי חוטבלי, זה התולדה של מדיניות האפרטהייד הישראלית - אנשי ערכים בגרוש.  (לת) גדעון
  • 19:44
  • 13.11.11

65 אתם בטח מבינים שאנחנו מאד מרוצים כשאתם עושים לעצמכם יחסי ציבור רעים. אתם בעצם אומרים לעולם שאינכם יכולים לקיים את משטר האפרטהייד הקולוניאלי בלי פשעי מלחמה שיטתיים ולכן אתם חייבים לסתום את פיות הנאורים שבינכם.  (לת) אחמדינג'אד
  • 19:50
  • 13.11.11

66 אמרה שרת המשפטים מתקופת ההתנתקות... אזרח
  • 20:11
  • 13.11.11

אח, איזה מילים יפות. שלא לדבר על מילת הקסם "ז'בוטינסקי".
חבל רק שהגברת שכחה קצת שרק לפני שש שנים היא ניסחה חוקים במסגרתם הוטל עוצר על כל הדרום. היא שלחה שורים לעצור אוטובוסים בקריית שמונה, שחס וחלילה לא יתקרבו לאזור רוצועת עזה. היא שלחה ילדות בנות 15 לכלא כי הן השתתפו בהפגנות, שזה גם סוג של חופש ביטוי והבעת דיעה.

67 לציפי האנטילאומנית אבידן
  • 20:11
  • 13.11.11

שמו של אביך חקוק על כלא עכו כטרוריסט יהודי לאומני קיצוני שלחם נגד הבריטים . כבד את אביך ואת אמך - כתוב בעשרת הדיברות. העם לא מטומטם. את יורדת בסקרים. תמשיכי ללכת בקו הזה, ואהיה בטוח שאת מתרסקת בבחירות הבאות. אינשאללה

68 לשר החינוך שהצביע בעד הצעת החוק: איזה דוגמה נתת?  (לת) קוטוזוב
  • 20:16
  • 13.11.11

69 אני ראיתי היום בספריה ציבורית בלב תל-אביב "ספרים" פוסט-ציונים ונחרדתי – יריב לוין, לטיפולך חנה
  • 20:19
  • 13.11.11

לא ייתכן שבמדינת דמוקרטית, כספי המסים שלי ילכו לממן ספריות שמחזיקות ספרים שחותרים תחת קיומה.

אם אדם פרטי רוצה לעיין בספרים מסוג זה, שיעשה את זה בביתו ועל חשבונו הפרטי – לא על חשבון הציבור. יש גבול לחוצפה!

70 דמוקרטיה זה הכי המאה ה-20, יאללה תתקדמו  (לת) א. ה.
  • 20:23
  • 13.11.11

71 למה לא מפגינים נגד הממשלה והחוקים האנטי דמוקרטים שלה?  (לת) ביבי סותם פיות!
  • 20:30
  • 13.11.11

  •   הנה הסיבה אלי הרחובותי
    • 22:38
    • 13.11.11

    אם תוציאו את "ההמונים" שלכם יתברר שחוץ מהערבים, שופטי הבג"ץ, ה"העיתונאים" וחברי הסגל של אוניברסיטאות בן גוריון וחיפה יש לכם בערך 20000 יהודונים בכל המדינה!

  •   אתה משכתב מחדש את גרסת הימין לפרוטוקולים של זקני השמאל  (לת) לאלי קלןקלס לקאן הרחובותי
    • 07:42
    • 14.11.11

72 החליפי נבחרייך מדינת ישראל כל עוד נותרו בך שרידי דמוקרטיה...  (לת) יוס
  • 20:34
  • 13.11.11

73 דני דנון ויריב לוין - ברלוסוקני מחכה לכם יחד עם קדאפי, זונגה זונגה ביבירמן הראשון לשמו
  • 20:41
  • 13.11.11

די לפשיסטים, לכו הביתה ואל תחזרו , חבורת אסדים קטנים ועלובים

74 דנון הגיעה הזמן שמממשלת ישראל תפעיל את גורמי הבטחון כדי לעצור את הטרוריסטים היהודים ביהודה ושומרון, הם הסכנה האמיתית לשלום האזור .  (לת) מאיר
  • 20:45
  • 13.11.11

75 ארגון שפועל נגד המדינה צריך להיות מחוץ לחוק - בהחלט, מה עם החרדים והמתנחלים? סתםאחד
  • 20:51
  • 13.11.11

הם פועלים נגד המדינה, ונגד שלוחי המדינה, וגם מכפישים ומגבירים דה-לגיטימציה של ישראל, הרבה יותר מאשר ארגוני שמאל "קיצוני" כמו האגודה לזכויות האזרח - שיש בכל מדינה דמוקרטית.

76 ימונה לאלתר תורם ספרדי/ או לחילופין מדינה לא אשכנזית (ים תיכונית) !  (לת) מרות
  • 20:55
  • 13.11.11

77 סבא שלי מקבל רנטה מגרמניה - אבקש לעצור אותו מיד! מוייסר
  • 20:59
  • 13.11.11

לא ייתכן שיהיו כאן אנשים ממומנים ע"י מדינות זרות.

78 עלייתה ונפילתה של הדמוקרטייה הישאלית!!! בשנים הבאות מדינה אחרת -"יהודית,דמוקרטית" ,תיאוקרטית במקרה הטוב!!!  (לת) סוף פסוק!!!!
  • 21:16
  • 13.11.11

79 מתן זכות הצבעה לישראלים בחו''ל קודם לזכות של ממשלות באירופה מיכאל
  • 21:21
  • 13.11.11

יש צורך בשינוי החוק ומתן זכות הצבעה לישראלים ששרתו בסדיר ומילואים ומתגוררים בחו''ל להצביע בבחירות לכנסת ולהשפיע על הפוליטיקה בישראל. זו זכות בסיסית לפני שמאפשרים לממשלות אנגליה ונורבגיה להתערה בשיח הפוליטי הפנימי בישראל. מספיק עם ההטעייה של הצבור- אין כאן סגירה של עמותות וארגונים. יש כאן קריאה לעצור התערבות חיצונית בדיוק כמו שאנגליה ונורבגיה לארצות הברית וקנדה לא יסכימו להתערבות חיצונית אצלהם

80 ח"כ דני דנון אנטי דמוקרט, גס רוח שאינו ראוי לשאת בתפקידו במדינה דמוקרטית עמית
  • 21:24
  • 13.11.11

ח"כ המכנה אזרחי המדינה - נגע, אינו ראוי לאמון במדינה דמוקרטית. מבחנתי זוהי חציית קו אדום במשטר הדמוקרטי. אין הדבר נוגע לדעות אלא ליכולת שלו לנהוג במינימום של סובלנות.

81 אני לוקחת את הדרכון ועוזבת. עדיף להיות יהודי בגולה מאשר בא"י!!!!  (לת) דמוקרטית
  • 21:27
  • 13.11.11

  •   ביי (: כשכל מיני אנשים לא דמוקרטיים ירדפו אחרי נכדייך עם סכינים, הרי שאלה שיעלה בידם להמלט ימצאו מקלט בישראל. אבל את, תעשי טובה. נסעת? גמרנו. ביי. בחייאת. אכלת לנו את הראש כבר.  (לת) מודרניסט
    • 01:38
    • 14.11.11

82 דני דנון - נגע שיש להסירו משה
  • 21:33
  • 13.11.11

מיד.
לפני שיהיה מאוחר!

83 והנה, מתברר שאפילו יאיר לפיד יותר חכם מהממשלה הנוכחית סוף סוף
  • 23:41
  • 13.11.11

מי היה מאמין שנתדרדר עד כדי כך.

84 עברנו מזמן את פרעה, רוצים חופש דמוקרטיה שהצעת החוק תרד מיידית מהפרק!! טובי
  • 00:26
  • 14.11.11

הגבלת מימון אירגון זכויות האדם מענישה אזרחי המדינה, מעניין מי זה שרוצה להתנכל באזרחי המדינה, מעניין מי הניח אותה על השולחן,הרבה חיי אדם ניצלו בזכות ארגוני זכויות האדם בישראל!!!

85 אף אחד לא מפריע לארגוני השמאל לפעול, שקרנים: אבל אין שום סיבה שישלמו למנכ"לי ארגונים כאלה משכורות עתק במימון מדינות זרות. מכירים מקום אחר בעולם שיש בו דבר כזה? נשמע.  (לת) מודרניסט
  • 01:34
  • 14.11.11

86 להפסיק את התערבות האיחוד האירופי בפוליטיקה בישראל. (  (לת) להפסיק את התערבות האיחוד האירופי בפוליטיקה בישראל. (
  • 02:26
  • 14.11.11

87 פעם היתה כאן מדינה דמוקרטית... יוסי קינר
  • 04:14
  • 14.11.11

בעתיד הלא רחוק, לאחר שכל אנשי השמאל כמוני ישבו בכלא, לאחר שכל העיתונאים שהעזו לבקר את הממשלה וכל השופטים שהגנו על זכויות האזרח יפוטרו, לאחר שכל העיתונים וערוצי הטלוויזיה יהיו עיתונים מטעם ורכבות משא יתחילו להעביר את האנשים הלא רצויים לארצות הכבושות הסמוכות, מדינות באירופה ינתקו את הקשרים עם ישראל ויחרימו אותה, פלוגות של תת מחיר במדים יסתובבו ברחובות ויצודו מתנגדים למפלגה השלטת=המדינה, אז יזכרו הסטוריונים שמשהו כזה כבר קרה במדינה דמוקרטית במרכז אירופה במאה העשרים

88 מקארתי 1950 ארה"ב. דנון, ישראל 2011, אותן שיטות. אותו גורל ציניקן
  • 06:02
  • 14.11.11

בעתיד - כל מורה, כל מדען, כל פקיד, כל אמן - יחקר ע"י דנון ושמו יכנס לרשימה שחורה.

89 ומה עם העברות הכספים למועצת יש"ע? איתי
  • 23:16
  • 14.11.11

הידעתם שהרשויות המקומיות=ההתנחלויות מעבירות מתקציביהן (כספי ציבור) כספים למועצת יש"ע שהיא בין השאר גם מארגנת הפגנות נגד מדיניות הממשלה. הידעתם שבתי ספר בהתנחלויות משביתים לימודים בימים של הפגנות ומארגנים אוטובוסים לילדים להשתתף בהן? אולי נטפל תחילה במימון פעילות הימין לפני שנתחיל לחקור את פעילות עמותות השמאל?

90 הסנטור ג'וזף מקראתי התגייר ושמו המכשף אקוניס יוסי ר
  • 00:42
  • 15.11.11

המקרטיזם התחיל אתמול בצעדי ביבי קטנים בעיתון ישראל היום
התרחב היום עם הצעת החוק להגבלת תרומות לאוקניזם עכשיו
ולאירן אין עוד צורך בפצצת אטום כי למנגנון ההשמדה הדמוקרטי
שלנו כבר אין מחר אבל יהיה יתד בלתי נאמן