מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

ממשלת נתניהו יוצאת למלחמה באירופה

האם באמת מאמין נתניהו, שבאיחוד האירופי יסתמו את הפה כשממשלת ישראל תסתום פיות של ארגונים המדווחים על הפרות של סעיף מרכזי בהסכם הסחר אתם?

קשה להאמין שראש ממשלה, שהיה גם שר החוץ, גם סגן שר החוץ, גם שגריר ישראל באו"ם וגם סגן השגריר בארצות הברית, מתייחס ברצינות להצעות החוק האובדניות של דוברו לשעבר, ח"כ אופיר אקוניס, וח"כ פאינה קירשנבאום מ"ישראל ביתנו". הייתכן שבנימין נתניהו אינו מכיר את הסכם הסחר (הסכם האסוציאציה) בין ישראל לאיחוד האירופי?

ההסכם הפורץ דרך הזה, שנכנס לתוקף ב-2000, העניק לישראל הקלות בתחום המכסים והידק את שיתוף הפעולה עם מדינות האיחוד בתחום הכלכלה, המדע, המשפט, התרבות והחברה. בצד כל אלה, סעיף 2 של ההסכם קובע, כי "היחסים בין הצדדים וכל תנאי ההסכם יושתתו על כיבוד זכויות אדם ועקרונות הדמוקרטיה. אלה ינחו את מדיניות הפנים והחוץ שלהם ויהוו מרכיב חיוני של ההסכם".

האם באמת מאמין נתניהו, שראשי האיחוד האירופי יסתמו את פיהם כאשר ממשלת ישראל תסתום פיות של ארגונים שעוקבים אחרי הפרות של הסעיף המרכזי הזה בהסכם ומדווחים עליהן? יש לקוות, שנתניהו יודע כי רק בורים מוחלטים יכולים לדקלם את הטיעון ש"שום מדינה באירופה לא היתה מוכנה שמדינה זרה תתערב בענייניה הפנימיים"; האיחוד האירופי מקצה מיליארדי יורו לארגוני זכויות אדם בכל אירופה.

אמנם יוזמי הצעת החוק מאפשרים בנדיבותם לחברים האירופים להעביר כסף לעמותות הנהנות מתמיכת ממשלת ישראל. כלומר, הם מצפים שאירופה תסכים שממשלת הימין הישראלית תקבע אילו עמותות ראויות ליהנות מכספי משלם המסים האירופי. למשל, שר האוצר, יובל שטייניץ, לא יפריע לאירופים לתרום לעמותות של המתנחלים, המעודדות התיישבות במאחזים לא חוקיים. יש גם לא מעט ישיבות ועמותות של מתנחלים המשמשות בתי גידול לטרוריסטים יהודים, שישמחו להכניס את ידם לצרור הנקוב של היוונים והאיטלקים. ואולי מאמין נתניהו בכלל הישראלי הישן, שפראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים.

ספק אם החוק האנטי דמוקרטי הזה יעבור את מבחן בג"ץ (אלא אם כן, חוק אחר יאפשר לח"כ דוד רותם ולחבריו בימין הקיצוני לבחור את השופטים). מה ישיב היועץ המשפטי לממשלה לשאלת בית המשפט, מה הם הקריטריונים ההופכים עמותה ל"פוליטית"? תיעוד רשמים של חיילים ששירתו בשטחים ("שוברים שתיקה")? דיווח על מאחזים שהוקמו על אדמות פרטיות של פלסטינים ("שלום עכשיו")? הפעלה והדרכה של החברה האזרחית (הקרן החדשה לישראל)? מעקב אחרי הפרת זכויות אדם בשטחים ("בצלם")? מאבק נגד אפליית ערביי ישראל ("עדאלה")?

איור: עמוס בידרמן
איור: עמוס בידרמן .

מה החוקים החדשים יעשו ליחסים עם אירופה? ספרו לנו בפייסבוק

ומה ישיב נציג המדינה לשאלת השופטים, מדוע חל החוק רק על תרומות ממדינות זרות ולא על תורמים זרים; למה כסף של פונדמנטליסט נוצרי מארה"ב כשר יותר מכסף של משלם מסים ספרדי? מה יאמר הפרקליט על הווידוי של אהובה שילה, דוברת המועצה האזורית שומרון בינואר 2005, בנוגע לקבלת תרומות מאוונגליסטים? שילה צוטטה באתר "בחדרי חרדים" כאומרת: "המתנחלים מבקשים ליישב את הארץ, בין השאר באמונה כי יישוב הארץ יביא את הגאולה לפי היהדות. הנוצרים מעוניינים שהיהודים יישבו את הארץ, כדי להביא את הגאולה הנוצרית". כידוע, "הגאולה הנוצרית" תגיע לאחר שהיהודים יתנצרו או יוכחדו. אך תרומות האוונגליסטים, כאמור, כשרות למהדרין.

על נתניהו לקוות, שהניסיון לדחוק את רגלי מדינות זרות מהזירה הפוליטית בישראל לא ימשוך את תשומת הלב של מדינות זרות לבחישה של ישראל בביתן. מה יקרה, אם כמתנת פרידה יחליט ידידו לשעבר ניקולא סרקוזי, ערב תבוסתו הצפויה בבחירות לנשיאות, לסגור את משרדי הסוכנות היהודית בפאריס, בטענה שפיתוי אזרחים צרפתים להגר לישראל הוא התערבות בוטה בעניינים הפנימיים של צרפת?

כל אימת שעולה טיעון ההתערבות של מדינות זרות, נתניהו צריך לחפש מחסה מפני השמש. בכל ביקור שלו בארה"ב הוא מדלג בין הארגונים היהודיים לחברי קונגרס, כשמכולה של חמאה מונחת על ראשו. לא היה בישראל פוליטיקאי שבחש (ועדיין בוחש) יותר ממנו בפוליטיקה האמריקאית. אמנם השדולה הפרו-ישראלית אייפא"ק אינה לוקחת סנט אחד מישראל. יש לה די והותר כדי "לעודד" פוליטיקאים לומר אמן אחרי ממשלת ישראל.

חסינות עיתונאית

להלן שחזור שיחה שהתקיימה ביום שישי שעבר בין שני עיתונאים שדרכיהם הצטלבו בהפגנה של ארגוני השמאל ליד ההתנחלות ענתות. עיתונאי א': "הגיע אלי סיפור חזק על השופט ההוא שמועמד לעליון. לצערי איני יכול לכתוב עליו. הוא פסק נגדי במשפט דיבה שהגישו המתנחלים, ויגידו שזה לא אתי". עיתונאי ב': "הייתי שמח לכתוב את הידיעה, אבל גם אני הפסדתי אצלו בתביעה של מתנחל". שיטה מעניינת. המתנחלים מציפים את בית המשפט בתביעות דיבה; התביעות מופנות לשופט שהתמחה בחוק לשון הרע; השופט פוסק נגד העיתונאי; השופט מקבל חסינות מעוד עיתונאי.

אגב, בהפגנה הקודמת, לפני חודש וחצי, המשטרה השקיפה מן הצד על המתנחלים, בהם שוטרים שלא במדים, שהפליאו את מכותיהם במפגינים. הפעם הקיפו עשרות שוטרים את המכלאה שאליה דחקו את אנשי השמאל, וצילמו אותם מכל זווית. על זה נאמר, סגרו את המכלאה אחרי שהסוסים ברחו. עד היום לא נעצר שום מתנחל.

Read this article in english: With controversial bills, Netanyahu is declaring war on Europe




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מאבק בבוגדים מצדיק כל מחיר  (לת) מ.ב.
  • 11:41
  • 15.11.11

02 עקיבא, אתה לא אוהב את ביבי??  (לת) אביב
  • 11:48
  • 15.11.11

03 אף אחד לא סותם פיות כככ
  • 11:54
  • 15.11.11

סך הכול קיצצו לכם תכספים הרבים שאתם מקבלים ממשלות זרות..
בחייאת רבאק מי מבטיח לי שזה לא לריגול ? אה? דיי דיי כבר לטחון מים כל העם בעד החוק הזה נגד השמאלנים הקיצונים דיי תציעו משעל עם ביבי יסכים בדוק מבטיח

04 כזו כמות של שנאה ואלימות רצופה שקרים סילופים ואי אמת.הסמול מאבד את שפיותו באופן הדרגתי.האובססיביות שלו לתמוך ברוצחי ומחבלי האויב הפלשתיני פשוט מעבירה אותו על דעתן ולכן הוא פוגע בכל מה שזז בדרכו להרס הדמוקרטיה היחידה באזור. פשוט לא להאמין.  (לת) הממשלה חייבת לפעול בתקיפות ונחישות נגד חתרני הסמול
  • 11:56
  • 15.11.11

05 הפתרון לדילמה שלך בסוף הוא קל: אסף
  • 11:56
  • 15.11.11

שייתנו לעיתונאים לכתוב כל דבר-שקר שעולה על רוחם, בלי שאפשר יהיה לתבוע אותם על כך לדיבה. או שאם יתבעו, שזה יהיה רק מול שופט שיש הוכחות לכך שהוא מצביע מרצ ושמאלה. מה אתה אומר? רעיון מצוין, לא?

06 לחוקק את החוק ולבטל את ההסכם - ישראל תשאר לבד.  (לת) .
  • 11:57
  • 15.11.11

07 אלדר חשף בטפשות כמה החוק נגד ממון ארגוני הסמול הקצוני מוצדק משום שבענתות היתה פרובוקציה אלימה בשבת של אותם ארגוני בוגדים שמקבלים ממון אירופי זאב
  • 12:06
  • 15.11.11

אלדר חשף בטפשות כמה החוק נגד מימון ארגוני הסמול הקצוני מוצדק, משום שבענתות היתה פרובוקציה אלימה בשבת של אותם ארגוני בוגדים שמקבלים מימון אירופי

08 90% המתמיכה באירגוני הזכויות מועברים אלינו ורק 10% למדינו אחרות כמו סוריה תימן וכל המדינות הלא דמוקרטיות, המשמעות אירופה מנצלת את הדמוקרטייה בישראל לדמוניזצייה של המדינה. שורשיה עמוקים באנטישמיות האירופית שלבשה פנים חדשות בזכות "ארגוני זכויות אדם" בישראל  (לת) אירופהלוחמת בנו
  • 12:07
  • 15.11.11

  •   אכן אין שויון, ומצד שני כשאתה נוסע לאירופה אתה לא נדרש לויזה ועוד הטבות דני, ירושלים
    • 13:33
    • 17.11.11

    מישהו שם לב כמה מהמדעים הישראלים מתפרנסים יפה ממלגות של האיחוד האירופאי? אנחנו מדברים על עשרות מליוני יורו בשנה שזורמים למחקר הישראלי האיכותי ומשביחים אותו. בעולם גלובלי, חותמים על הסכמים שמשפרים את מצבך בשוק, אך תוך יצירה של אלפי מגבלות. כך למשל, מדינה כמו יוון שהיא חלק מגוש היורו נדרשת לעשות מה שאומרים לה מדינות הצפון כשזה נוגע לכלכלה שלה (!). אנחנו בתחילתו של תהליך, וברור שמדינות לאומניות שעסוקות ביצירת חומות עם כל העולם לא ישרדו, ובמיוחד לא מדינה כמו שלנו שנהנת מכספים מאמריקה ואירופה כמו אף מדינה אחרת בעולם שלא שייכת לשתיים. וכמו שאלדר כותב, עשרות ומאות ארגוני זכויות אדם שפועלים באירופה ממומנים על ידי האיחוד כדרך לפקח על מגמות של הקצנה לאומנית שתאיים על גוש היורו. לא יורקים לבאר שממנה שותים ובטח שלא עושים סלקציה של המים - צריך לברך את האיחוד האירופאי שמממן ארגוני זכויות אדם, משלם משכורות לעובדיהם, ודואג לכך שמדינתנו חלילה לא תהיה כמו סוריה ותימן. ארגונים אזרחיים זה לא נוח? העולם של ימינו מבוסס יותר ויותר על ארגוני אזרחיים שמהווים בלם מעולה לתהליכים גלובאלים אחרים כמו כלכלות גלובליות שלא מתחשבו בנו האזרחים ולא איכפת להם מהסביבה שלנו.

09 "ההסכם הפורץ דרך הזה?" אין יותר עורכים ומגיהים במערכת?  (לת) עברית
  • 12:07
  • 15.11.11

10 מי שיצא למלחמה זה העיתונאי אלדר נגד ראש הממשלה  (לת) לעיתונאים מותר הכל?
  • 12:24
  • 15.11.11

11 סתם כתבה שמטרתה להפחיד ולהרתיע מביבי  (לת) שי
  • 12:25
  • 15.11.11

12 יישר כוח עקיבא אלדר-על עבודה עיתונאית רצינית.  (לת) שומר חוק
  • 12:40
  • 15.11.11

13 ביב וחבורת הזבל והגזע מתנהלים כאחרוני הפאשיסטים. סופם, בפח האשפה של ההיסטוריה, יהיה דומה!  (לת) אורי כדורי
  • 12:50
  • 15.11.11

14 אנו מדינה מפגרת ומסוכנת עם בעלי תפקידים מפחידים וטפשים  (לת) מירב
  • 12:54
  • 15.11.11

15 מספיק כבר להפחיד אותנו כל פעם בתגובות של "העולם"...  (לת) שימי
  • 13:11
  • 15.11.11

16 כל מה שמוכח מהסיפור בסוף: עיתונאים שמאלנים מוציאים דיבה על מתנחלים, וביהמ"ש עושה איתם דין  (לת) חה חה חה, אכלתם אותה
  • 13:15
  • 15.11.11

17 למה לחשוד בכשרים אפילו לעצמו תחמניהו כנראה כבר לא מאמין, כמסופר בספורי ג'וחא שרצה להרחיק את רעש הילדים אמר להם שבקצה הכפר מחלקים תאנים ואלה מיד רצו. עבר זמן וראה שאינם שבים אמר לעצמו, אולי באמת מחלקים שם תאנים ורץ לשם.  (לת) זאת הממשלה שבחרנו לנו וכנראה לה אנו ראויים
  • 13:22
  • 15.11.11

18 "ההסכם פורץ הדרך" ולא "ההסכם הפורץ דרך"  (לת) לשון עברית
  • 13:27
  • 15.11.11

19 האם פעילות למאסר קצינים ובכירים ישראלים בחו"ל היא חלק מפעילות לזכויות אדם? אלישי
  • 13:30
  • 15.11.11

אולי היא בעצם סיענות טרור מכוערת שנשענת על אדיוטים שימושיים

20 חוק סופר דמוקרטי ושלא יעבדו עליכם  (לת) אוסטרלי
  • 13:38
  • 15.11.11

21 אמן בן
  • 13:40
  • 15.11.11

מסכים עם כל מילה. כתוב לעילה וכל כך נכון

22 "בלי בג"ץ ובלי בצלם" הכריז רבין ז"ל בעת שתירץ את הפקדת בטחוננו בידי אחרים.  (לת) אלישי
  • 13:42
  • 15.11.11

23 הם מפחדים ,כל הנהתנים כולל אנשי תקשורת  (לת) חזק ואמץ לחוק ולמחוקק
  • 13:45
  • 15.11.11

24 נתניהו הוא המנהיג המסוכן בתולדות המדינה רונן
  • 13:47
  • 15.11.11

הוא מוביל את ישראל לאובדן מדיני, פוליטי, כלכלי, חברתי ומוסרי, תוך שהוא מנסה להצטייר כאיש מרכז כשמימינו ליברמן ושות' ומשמאלו הגנרל שסרח והרקיב...

25 "פעילות לזכויות אדם" - מפלטו של הנבל אלכס מהכרמל
  • 13:51
  • 15.11.11

תענוג לראות אתכם מיללים ובוכים. אין שום סיבה שהאיחוד האירופי יתערב בענייני המדינה, כפי שהוא עשה עד כה.

26 עקיבה ,תמשיך לזרוע שנאה ואנחנו נגיב במעשים  (לת) נשגע את השמאל טוק
  • 13:52
  • 15.11.11

27 לצערי, אין מנוס מעצירת הכספים למקור הרוע, עיתון הארץ. הצעת חוק מתאימה כבר בדרך.  (לת) אקונס
  • 13:53
  • 15.11.11

28 לא יעזור לתועמלני השמאל כלום - הברז של ארגוני סייעני הטרור הולך להיסר - וזה כל כך מענג לראות את הפרפורים העלובים של התועמלנים שלהם  (לת) אלון
  • 14:11
  • 15.11.11

29 החוקים יעברו והגבלות חופש האזרח , אלה שמתאימות לפלוטוקרטיה, מקבלים גוון ניאו פאשיסטי בן יוסף
  • 14:15
  • 15.11.11

ןכשהעולם יגיב -יהיה רע ומר ע"ע דרום אפריקה

30 שוב אתה מהלך אימים בארצות הברית יש חקיקה דומה האוסרת תמיכה בארגונים פוליטיים במהותם בעלי דעה פוליטית לדוגמא שלום עכשיו זו לא התארגנות פוליטית ש/תואמת את משיניות המדינות התומכות ולא את רצון הבוחר זה למעשה מימון מפלדות בדרך האחורית פרופסור בר שירא
  • 14:17
  • 15.11.11

עקיבא מה קה בספטמבר? כלום נו אז מה אז שנאמר גזוגעט

31 התשובה לשאלה בכותרת משנה היא כן!!! אלדר הוא אחלה - אחד השפויים  (לת) מארק
  • 14:50
  • 15.11.11

32 מה זה השטויות האלה? בארה"ב ובאירופה יש חוקים יותר חמורים נגד תמיכה בארגונים דני
  • 14:51
  • 15.11.11

פוליטיים.

33 נראה לי שעקיבא בוכה שהוא רואה את התגובות האלה יישר כוחכם  (לת) שחור שחור
  • 15:40
  • 15.11.11

34 הלוואי, רק ש... אירופאי
  • 19:26
  • 15.11.11

לישראל יש היום הרבה גז. האירופאים לא היו רוצים לשלם עליו מכסים. דווקא בנקודה הזו, האינטרס של האירופאים הוא לשמור על מכסים נמוכים.
מקווה שאני טועה ואתה צודק

35 נמאס מדמוקרטיה - היידה ליברמן (יחי סטאלין אדוננו הנערץ) בני
  • 20:24
  • 15.11.11

איש מכירות שקרן וסטאליניסט הזוי מנהלים את המדינה לאבדון

36 חוק מגעיל, אנטי-דמוקרטי, מקארטיסטי ודוחה. גולי
  • 20:37
  • 15.11.11

חוקים כאלו הורסים את קיומה של ישראל כמדינה דמוקרטית. המדינות הספורות שמספיק משוגעות כדי לאסור על ארגוני זכויות אדם לפעול, הן אפגניסטן, עיראק, ודומותיהן. אני מניח שאף אחד לא רוצה שנהיה כמוהן. החוק גם הורס ארגונים לא שמאלניים רבים, העוזרים לנשים, עולים וכו'. מה פגיעה בארגונים אלו תשיג???

  •   החוק אינו פוגע באירגונים שאין להם אג'נדה פוליטית שמאלן שפוי
    • 13:37
    • 16.11.11

    מדינות אירופה התורמות אינן פועלות מתוך אלטרואיזם אלא על פי האינטרסים המדיניים שלהם. לכן אירגון שאין לו אג'נדה פוליטית נגד ממשלת ישראל לא יקבל תרומה מהן. כך אירגונים תמימים לסיוע לנכים זקנים וחסרי ישע או ניצולי שואה לא יקבל מהאנגלים למשל אגורה שחוקה.
    90% מהתרומות של ממשלת אנגליה הולכות לאירגוני זכויות אדם בישראל התנאי שהוא האדם הפלסטיני ובתנאי שבכסף יעשה שימוש נגד ממשלה נבחרת בישראל.
    כל ארגון כזה חייב להיות מוגדר כסוכן זר בדיוק כפי דאיפ"ק מוגדרת על פי החוק האמריקאי. וממשלת ישראל שנבחרה באופן דמוקרטי חייבת לרוב שבחר בה להגביל את הארגונים המחלישים את ישראל במאבקם בממשלתה.
    אגב מאחר ואי אפשר מבחינה חוקית להגביל עיתונאים הפועלים נגד עמדת הרוב אני ממליץ לכל מי שלא מסכים לקוו של עיתון הארץ להחרים אותו.

37 קישור המסביר למה אייפא"ק צריך להירשם בארה"ב כסוכן זר יוסי
  • 20:48
  • 15.11.11

http://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_Agents_Registration_Act

38 סמולנים עליך ישראל מאיר כהנא
  • 12:13
  • 16.11.11

יש לכבד את הריבונות הישראלית. נקודה. ולא לתת למדינות "ידידות" במוצהר ועויינות בסתר לגייס תומכים בתשלום כדי להילחם נגד בחירת הרוב הדמוקרטי בישראל.
ה"בעיות" שבאמצעותן מנסה הכותב בסגנונו הבזוי להפחיד את הקוראים קלות משקל הן לעומת הסכנה שבהשתלטות הסמול הקיצוני באמצעות האירופאים על מדינת ישראל.

39 הולך רכיל רחל בת כלבא שבוע
  • 13:47
  • 16.11.11

עקיבא, כשנוח לו הוא מגן על המערכת השיפוטית, תוך השמצת הרשות המבצעת, אך כשזו מרשיעה עיתונאים מוציאי דיבה ומפיצי שם רע ,נוקט עקיבא בשיטה של מוגי לב: השמצת שופט ללא הזכרת שמו בתקווה שכולם יבינו שהוא מתכוון לנועם סולברג, ללא כל בסיס עובדתי.
מעיתונאי מקצועי והגון הייתי מצפה שיפרסם את הפרשה שבה מעורב השופט לדבריו ולא יסתתר מאחורי ענן מסריח של הפצת שמועות.

40 אני דווקא בעדך עקיבא אבל אם יש לך מידע - תכתוב אחד
  • 17:05
  • 16.11.11

אם למידע יש רגליים אף אחד לא יגיד כלום. כמובן אם ה"מידע" זה סתם שמועות מרושעות (בסגנון "רבין הוא שיכור") אז כדאי להמנע מלפרסם, בלי קשר לאם השופט פסק כך או אחרת.

41 הפתרון היחיד לחוק - כמו במקרים של חוק החרם והמאגר הביומטרי: להפוך אותו לאות מתה עוכר ישראל
  • 22:05
  • 16.11.11

כל עוד החוק מגביל או מטיל מס על תרומות מחו"ל בכלל (או על תרומות בכלל), מדובר בחוק מרושע ומטופש אבל עדיין במסגרת כללי המשחק. אבל כאשר מגבילים, בציניות גלויה, רק את התרומות לארגונים המזוהים עם המרכז והשמאל - ויותר מכך במישור העקרוני, כאשר מכריזים שהתערבות של מדינה דמוקראטית וידידותית היא פסולה בעוד התערבותו של גביר חב"דניק / אוואנגליסט / ניאו-נאצי היא כשרה למהדרין, הרי שאין כלל להתווכח עם חוק כזה (כמובן, ישראל רשאית להכריז על מדינות אירופה כמדינות אויב, ואז ברור שתרומה מצידן תהיה אסורה).

על ארגוני השמאל להצהיר בגלוי: נמשיך לקבל תרומות מהעולם החופשי ללא כל הגבלה. אם התרומות יוגבלו או ימוסו באופן אוטומאטי, יש לעקוף זאת ע"י פתיחת חשבונות בנק שאינם רשומים על שם הארגון, או ע"י תיאום של העברת הכסף ישירות מהמדינה התורמת אל היעד, כאשר הארגון משמש כמתווך בלבד.

על מדינת ישראל להודות על כך שהתערבותו של העולם החופשי מסתכמת במעט מצלצלים ולא כמו במדינה האחות לוב - בסיוע צבאי להפלת ממשלת הזדון. מה שכן, אולי כדאי שהאירופאים ישקלו לשדר לישראל תקשורת חופשית, לאזן מעט את הקארטל הימני של העיתונות, הרדיו והטלוויזיה בישראל.

42 המדינה הזאת אינה ביתי יותר גלילי
  • 11:20
  • 17.11.11

עצוב ומתוסכל. אני בן ארבעים ומאז שעמדתי על דעתי אני משקר לעצמי שיהיה בסדר, שניתן לקיים כאן אג'נדה אזרחית. שהדתיים הם מיעוט מוגן בעל זכויות. כעט הפכתי לחיה מוגנת על סף הכחדה. אני יורק על מנהיגי המדינה, על הימין והשמאל גם יחד, השמאל שבחדלונו נותן למדינה להפוך לחממת פרימיטיביזם תרבותי ואלימות פוליטית. כעת הברירה האישית שלי היא בין התקוממות מזויינת להרמת ידיים. אם ארים ידיים זה יהיה כדי לעזוב את המקום הזה. התקוממות היא כרגע אופציה לא-ריאלית. השב"כ יכסח כאן את השמאל באמצעות כלים ושיטות שהוא כמעט לא מפעיל מול המתנחלים.

43 כנראה גם עקיבא עושה קופה מהכספים שזורמים לחבריו מאירופה  (לת) בסה"כ אלו פרפורי גסיסה
  • 09:31
  • 18.11.11

44 אני הייתי מנסח את זה אחרת: ת צ ב י ע ו מר"ץ  (לת) ערן
  • 09:35
  • 18.11.11

פרוייקטים מיוחדים