המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

אהרונוביץ': יש חשש מרצח פוליטי נוסף

השר לביטחון פנים התייחס בכנסת לפעולות תג המחיר האחרונות וההתנכלויות לפעילי שלום עכשיו. "השב"כ והמשטרה חייבים להיות ערניים"

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' (ישראל ביתנו) אמר היום (רביעי) בכנסת כי קיים חשש לרצח פוליטי נוסף. אהרונוביץ' אמר את הדברים בעקבות שאילתא דחופה שהגיש חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג בעקבות ההתנכלות החוזרת ונשנית לחגית עופרן, פעילת שלום עכשיו, וכלפי הארגון.

אהרונוביץ סיפר לחברי הכנסת כי "המשטרה פתחה בחקירה נמרצת ועצרה חשוד שעודנו במעצר. התיק עדיין מצוי בחקירה. אגף החקירות עושה כל שאל ידו למנוע מעשים כאלו ולחקור עד תום את שהתרחש. בנוסף, מונה צוות חקירה מיוחד וכוחות מיוחדים לטיפול בפשעי שנאה. מתקיימות הערכות מצב סדורות ביחס לאישים מאוימים ואני אישית מפקח על הפעולות".

עוד הוסיף אהרונוביץ' כי "סל האבטחה ניתן למאוימים שידוע למשטרה לגביהם ובכלל זה על אישי ציבור ומערכת אכיפת החוק. לאנשים ספציפיים שחשים מאוימים הם חייבים להגיש תלונה במשטרה והיא נוקטת בצעדים מוגברים. לגבי הסכנה לרצח פוליטי נוסף - זו אכן שאלה. מתפקידי להיות מודאג. החשש קיים. גם אנחנו וגם השב"כ, מתפקידנו להיות ערניים ולבצע את כל הפעולות. מדובר בחשש בכל קשת המפה הפוליטית".

חושש. אהרונוביץ'
חושש. אהרונוביץ'. צילום: אפלבאום תומר

משיחה עם עופרן, אשר לפני כמה שבועות רוססו כתובות תג מחיר בביתה, שביניהן "רבין מחכה לך" ו"חגית עופרן ז"ל", עולה כי אכן עלתה רמת האבטחה. לדברי עופרן, "לפי מה שאני מבינה המשטרה הגבירה את הפטרולים באזור הבית שלי. הם הקימו צוות חקירה מיוחד לטיפול במקרה והמפכ"ל מינה איש קשר מטעמו שיעמוד אתנו בקשר". על אף הצעדים, עופרן לא חשה עלייה בביטחון האישי: "בגלל שקיבלתי כל כך הרבה תשומת לב יש לי תחושה קצת יותר מאוימת. יותר אנשים מזהים אותי, וגם מכיוון שהם כבר ביקרו אצלי פעמיים התחושה הסוביקטיבית שלי היא שאני צריכה להיות יותר ערנית לגבי מה שקורה סביבי".

עשו לנו לייק בפייסבוק וקבלו את העדכונים והפרשנויות של הארץ ישירות אליכם

ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי), גינה את ריסוס הכתובות אך שאל: "ארגון שלום עכשיו הצטרף לעתירה בארה"ב כדי להוציא את ירושלים ממדינת ישראל - האם אין חשש לעבירה מסוג בגידה? מה ייעשה והאם יוקצו כוחות לחקירה בנושא?". אהרונוביץ' השיב לאלדד כי "הסוגיה הזו לא מונחת לפניי, צריך להעביר את הדברים למשטרה, שתחליט אם לפתוח בחקירה".

ח"כ מסעוד גנאים (רע"מ-תע"ל) שאל: "הייתה פעולת תג מחיר לפני חודשים בטובא זנגריה והיו עצורים ששוחררו - מה נעשה בנושא? הגיע הזמן לטפל בשורש התופעה, ברבנים שנותנים לגיטימיות ובראשם הרב של צפת". אהרונוביץ השיב לגנאים כי "המשטרה יודעת את הכיוון הכללי של המבצעים אך צריך להביא את הראיות. לתיק יש עדיפות עליונה כמו לכלל האירועים המכונים תג מחיר- בארץ וביהודה ושומרון. יש התקדמות יפה מאוד בסך כל התיקים".

לפני שבועיים רוססו כתובות "תג מחיר" בקירות הבניין בו מתגוררת חגית עופרן.  שכניה של עופרן גילו את הכתובות ודיווחו על כך לעופרן, והיא מיהרה להזעיק כוח משטרה שפתח בחקירת האירוע.

מלבד ריסוס הכתובות על ביתה של עופרן, הושחת כלי רכב שחנה מחוץ לבניין בו היא מתגוררת שעליו מודבקת מדבקה עם הכיתוב "שלום". ארבעת צמיגי המכונית נוקבו, והפח שלה הושחת.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 עקב ההסתה הבלתי פוסקת של התקשורת נגד ראש הממשלה, אכן יש חשש.  (לת) אר
  • 12:52
  • 23.11.11

  •   לו ידעת מי חשוד במעשים, היית מתבייש ושותק!  (לת) העיקר שח"כ אלדד עשה הון פוליטי
    • 13:31
    • 23.11.11

  •   בניגוד לימין הקיצוני שמאוהב באלימות. שמאל לעולם לא ירים אקדח ויכוונו לראש ממשלה. שמאל יצא להפגנות ויתבכיין עשרות שנים. שמאל יצעק, יושפל, יקבל סטירות מכל כיוון. ההגדרה שמאל היא אנטי אלימה ונגד אלימות מכל סוג.  (לת) א
    • 15:24
    • 23.11.11

  •   האבסורד -המסיתים האמתיים חוסים בצל התקשורת  (לת) רפאל
    • 16:17
    • 23.11.11

  •   אלימות? יש מלים והפגנות שהורגות רפאל
    • 16:24
    • 23.11.11

    בריוני מרץ עמדו מול חלונו של ראש הממשלה מנחם בגין ובידיהם כרזות המזכירות לו יום יום את מספר ההרוגים. האם היה אי פעם עזות מצח כזאת ?. מנחם בגין הצדיק סירב לבקשת השב,כ שיסלקו אותם משם. וכך הוא כאב את כאב הלחמה עד שתמו כוחותיו ואמר "אני לא יכול יותר". והתפטר . זהו מנחם בגין שהשמאל קראו לו "פשיסט". מיליטאריסט". והשוו אותו להיטלר. השמאל צריך להתבייש בבריונים שלו. ובפרובוקציות שלו.

  •   ואני חשבתי שבגין אמר נואש בגלל השקרים שאריק שרון האכיל אותו תזכורת
    • 19:35
    • 23.11.11

    בגין היה אדם אמפתי, הוגה, לקח אחריות על מעשיו, והוא נפל קורבן לשקרים של גנרל מיליטנט ומחרחר מלחמה. בגין נשבר, הגנרלים ניצחו, ועכשיו הם אלה שאוחזים בהגה של המדינה ודוהרים לכל עבר תוך צחצוח חרבותיהם. המצביעים שלהם בקלפי מריחים את ריח הנאפל"ם באוויר ויוצאים לרחובות רווי אגרסיות, גם כלפי מי שכל עוונו הוא אמונה בהשקפת חיים אחרת. הצלחתם של הבריונים נמדדת רק לעומת סבלו של האחר. כשמצבו של האחר הוא פחות טוב משלם עצמם, הם מסופקים ומאושרים. כל ההווייה שלהם היא של שמחה לאיד, של כוחנות והשלטת סדר יום כפוי, ואם זאת לא אלימות אז אני לא יודעת מה כן.

  •   נכון - כמו רימון על הפגנה של שלום עכשיו או שלושה כדורים ברה"מ  (לת) האזרח ה-1
    • 20:47
    • 23.11.11

  •   מתגעגע לבגין לעומת הפאשיזם ששולט היום צחי
    • 20:48
    • 23.11.11

    חוצפן - במלחמה הזאת נרצח איש שמאל. ראש ממשלה אמור לסבול דברים אלו שזה כלום לעומת מה שהימין עשה לרבין

    בוש ויכלם

02 המדינה לא תעשה כלום. רצח פוליטי משרת את הימין. מי נבחר אחרי רצח רבין? ביבי  (לת) רצח פוליטי טוב לימין
  • 13:39
  • 23.11.11

03 אהרונוביץ נמצא בתפקיד כדי למנוע את הרצח ולא כדי להפחיד אותנו.  (לת) מה אהרונוביץ עושה כדי למנוע את הרצח הבא? האם הוא בכלל רוצה למנוע אותו?
  • 13:48
  • 23.11.11

04 מאסר מנהלי מונע של כל פעילי הימין מיד! שר שמזהיר ולא עושה = אפס.  (לת) צבי
  • 13:51
  • 23.11.11

05 אהרונוביץ מדבר כאילו שזו לא האחריות שלו.  (לת) בשביל מה מקבל השר לבטחון פנים משכורת?
  • 13:55
  • 23.11.11

06 ח"כ אריה אלדד מכשיר את הרצח הבא. פשוט כך.  (לת) שמוליק
  • 13:57
  • 23.11.11

07 לשר אהרונוביץ ישראלי
  • 14:06
  • 23.11.11

תסדוק בבקשה אדוני השר עד כמה אחראים המפלגה שלך והמנהיג שלה לאווירה המעודדת אלימות נגד פעילי שמאל ואולי גם לרצח פוליטי נוסף.

08 אין חשש לרצח פוליטי, בעוד כמה שנים הוצאים להורג של מתנגדים פוליטיים יהיו חוקיות  (לת) הפשיזם כבר כאן
  • 14:08
  • 23.11.11

09 בכיכר העיר.מזמן לא היתה ההצגה הטובה בעיר. אהרונוביץ נמאסת. אני מציעה לסקול את הבוגדים
  • 14:11
  • 23.11.11

זה הכל תודות לחדלון האישים ותאבת השלטון שלכם.

10 שר המשטרה: "מדובר בחשש בכל קשת המפה הפוליטית". ברודפה אחרי מבצעי "תג מחיר" נאלצת המשטרה, רחמנא ליצלן, להפנות משאבים גם לחקירת השמאל, שכידוע אף הוא משתתף בפשעים האלה. עכשיו מובן למה, באין די משאבים, אי אפשר לתפוס את הפושעים.  (לת) ירושלמי
  • 14:11
  • 23.11.11

11 בוקר טוב אליהו. עליך שר משטרת "ישראל-בתינו", לפשפש במעשי הבוס שלך וגמדיו  (לת) אתם שופכים את הדם.
  • 14:20
  • 23.11.11

12 אני הייתי פותחת בחקירה נגד אדלר בחשש לבגידה במדינת ישראל. ויחד איתו נגד עוד כמה ח"כים מהימין ההזוי
  • 14:26
  • 23.11.11

אבל ברור שנכון לרגע זה הם אדוני הארץ ולכן רק הם רשאים לקבוע מה בגדר בגידה ומה לא, מי הוא הבוגד ומי פטריות, כך שנצטרך לחכות לזמנים טובים יותר.

13 אהרונוביץ אתה שותף בכיר שנותן יד
  • 14:29
  • 23.11.11

להחרבת שלטון החוק,השקיפות הפרלמנטרית,אתה שותף לקומבינות על ראשי העם החירותי,אתה שותף לפוליטיזציה של בג"ץ של אסטרטגיות לניהול תקין למען ציבור האזרחים ללא טובות הנאה וניגודי אינטרסים.תחשוף את עצמך ואת שותפיך החל ביום שבו עטו על בובת רבין מדי SS גסטפו וכולכם ספקתם כף בהנאה.

14 יש חשש מפיגוע טרור, חזבלה, חמס, גיהד אסלמי, אסלמזציה: במצריים, לבנון, לוב, טוניסיה, טורקיה, ועירק,אירן גרעינית, אירופה שמאלנית נחמיה
  • 14:31
  • 23.11.11

יש חשש מפיגוע, חזבלה, חמס, גיהד אסלמי, אסלמזציה: במצריים, לבנון, לוב, טוניסיה, טורקיה, ועירק,אירן גרעינית, אירופה שמאלנית

15 Bumper Stickers are an Israeli habit, and one which should be called into question immediately  (לת) recipe for harrassment
  • 14:37
  • 23.11.11

16 המגב"ניק חושש יופי נחמה
  • 14:39
  • 23.11.11

ממש מודאג השר הגזען שיזכר לדראון עולם כשהחמיא לסוכן משטרתי שהוא "מלוכלך ונראה כמו ערבוש אמיתי". שיתחיל קודם כל לרסן את השוטרים האלימים תחתיו ושיפסיק לגייס למשטרה כל דביל ששרת במג"ב

17 וכמובן זה תמד יהיה רצח של הימין את השמאל. זה בנייצ'ר שלהם  (לת) זהבה
  • 14:40
  • 23.11.11

18 לשלוח את הימין כולו למעצר מנהלי קופיקו
  • 14:42
  • 23.11.11

ההסתה הפרועה של הימין כנגד ה"שמאל הסהרורי הבוגד" אשר הוא "סייען טרור" - ולמעשה כנגד כל מי שהוא בני בגין (!) ושמאלה, היא קריאה לאלימות. ליברמן ודני דנון יודעים טוב מאוד מי הקהל ששומע אותם - מתנחלים אלימים ופושטקים מהשוק שעבורם אלימות היא דרך חיים. לא במקרה כל מקרי האלימות הפוליטית בארץ, החל באיומים ומכות וכלה במעשי רצח, התבצעו ע"י אנשי ימין כנגד השמאל.

יש להאכיל את ליברמן וחבר מרעיו בדיסה שהם מבשלים. אם מדינת ישראל מרשה לעצמה להחזיק במעצר מנהלי מי שהיא רואה כאנשים המעורבים בפעילות אלימה - יש להחיל את אותן הנורמות על המסיתים מהימין. לאחר רצח רבין, כינוי "שלום עכשיו" כטרוריסטים בימים בהם כנופיות תג-מחיר משתוללות בארץ הוא הסתה לרצח.

19 ליברמן, שר בממשלת נתניהו אומר: ירון
  • 14:47
  • 23.11.11

ואז בא איווט ליברמן, אפסנאי במיל., ואומר את המשפט הבא על שוברים שתיקה - ארגון, כאמור, שמורכב מלוחמים: "ברור שמדובר בסייעני טרור... שמטרתם להחליש את צה"ל". זו לא הוצאת לשון הרע והכללה זו אפסנאות ! והאומר הוא יור המפלגה של שר המשטרה. לאן הגענו? הציטוט לקוח מהבלוג של החיילים הקרביים שוברי השתיקה.

20 מה החלק של מפלגתך לנושא? סייעני טרור נטו  (לת) דניאל
  • 14:49
  • 23.11.11

21 "מדובר בחשש בכל קשת המפה הפוליטית". ברור, כי השמאל הישראלי הרי מרביץ, משחית, מאיים ורוצח כל הזמן. מה, לא?!  (לת) וגם אריה אלדד מסית
  • 15:01
  • 23.11.11

22 למה לא לקרוא לילד בשמו? שמאלנים לא רוצחים על רקע פוליטי רון
  • 15:09
  • 23.11.11

כלומר יש חשש מפעילי ימין הזויים אלימים ומסוכנים.

23 המגיפה מתפשטת עודאבי
  • 15:12
  • 23.11.11

חייבים לעצור את הנגיף העמירי לפני שיהיה מאוחר מדי

24 היהדות הדתית לאומית תוריד את המדינה הזו בדם ודמעות שאולה, כמו שהם כבר עשו פעם אחת  (לת) דודו
  • 15:13
  • 23.11.11

25 שאלה לח"כ אלדד: אתה רוצה לספח הכל. כבר היום יש בי-ם יותר מ-300,000 ערבים מוסלמים, שמהווים שם את המיעוט הגדול ביותר. והמצב הולך ומחריף בירושלים. איך אתה פותר את הבעיה הדמוגרפית, שישרושלים היא רק קצה הקרחון שלה, בלי לחתוך??  (לת) שלמה
  • 15:17
  • 23.11.11

26 השר לבטחון פנים צריך לעשות, לא לדאוג. ובתור נבחר צבור ומנהיג הוא נדרש יעל
  • 15:22
  • 23.11.11

לגנות כל מעשה, כל קריצה, ואפילו כל רמז - כמו זה של אריה אלדד - להוצאה של בעלי עמדות כאלה או אחרות מכלל הזכאים לחשוב, לדבר, לנשום.
אני מאוכזבת מכך שתשובתו לאריה אלדד אינה תשובה של מנהיג, אינה מציגה ערכים, והיא טכנוקרטית ועקרה.

27 רצח פוליטי ישחק לידי השמאל גו
  • 15:30
  • 23.11.11

אסור אסור אסור. זה רק ישחק לידי השמאל ויפגע בימין.
רק פעילות בכנסת בכיוון הנכון שכבר התחילה תתן תשובה לבעיה שעל הפרק.

הסכנה לרצח פוליטי מימין תהיה אם הציבור יחשוב שהמערכת הפוליטית לא מאפשרת לימין להשפיע ("משחק מכור"). תנו לימין לשלוט בלי הגבלות ובלי עלי תאנה. תנו לימין לעשות מה שהוא רוצה לממש את האידאולוגיה שלו ולשלם על הטעויות שלו בקלפי.

  •   זאת אומרת שבגדול אין לך בעיה עם רצח פוליטי עם זה לא יפגע בימין... panoptikon
    • 15:53
    • 23.11.11

    הצדקה מעניינת...

  •   הנה לכם סיבה למנוע את הרצח הפוליטי הבא: נו? לזה קוראים הגיון!
    • 16:03
    • 23.11.11

    הנה לכם סיבה למנוע את הרצח הפוליטי הבא: כי מישהו אחר ירוויח ממנו.

  •   ממש ישחק (ר' רצח גרינצווייג, רצח רבין, בר נוער ועוד עשרות או מאות רציחות של פלסטינים)  (לת) מושיקו
    • 16:05
    • 23.11.11

  •   חוץ מזה אנשים נורמלים לא רוצחים אנשים אחרים גו
    • 20:11
    • 23.11.11

    חוץ מזה שזה פשע, ושזה רע ולא מוסרי ולא הדרך שלנו.
    וחוץ מזה שאנשים נורמלים לא לוקחים חיי אדם על דעת עצמם לא פוליטית ולא מסיבות אחרות. מי שעצבני שישתה מים.
    אבל אם הורדתי למישהו את המוטיבציה דיינו.

  •   רצח זה רצח ואני נגד. גו
    • 20:22
    • 23.11.11

    מבחינתי מי שפוגע באדם אחר מסיבה פוליטית או אידאולוגית מימין ומשמאל צריך להענש בכל החומרה ואם מישהו למשל מהימין ירצח מישהו מהשמאל הוא צריך לשבת במאסר עולם בלי חנינה ובלי שחרור ולבלות בכלא את כל חייו. הוא ומי ששיתף פעולה ומי שעצם עין.
    אבל כנראה שהתגובה הזאת תצונזר כי היא לא מספיק פרובוקטיבית.

  •   אני נגד. אבל ההסתה מגיעה משני הכיוונים ואני לא מזלזל בשמאל גו
    • 20:23
    • 23.11.11

    מבחינתי מי שפוגע באדם אחר מסיבה פוליטית או אידאולוגית מימין ומשמאל צריך להענש בכל החומרה ואם מישהו למשל מהימין ירצח מישהו מהשמאל הוא צריך לשבת במאסר עולם בלי חנינה ובלי שחרור ולבלות בכלא את כל חייו. הוא ומי ששיתף פעולה ומי שעצם עין.
    אבל כנראה שהתגובה הזאת תצונזר כי היא לא מספיק פרובוקטיבית.

28 מסיבת העיתונאים היא כסת"ח של אהרונוביץ... panoptikon
  • 15:57
  • 23.11.11

הוא מתריע (כדי שבעתיד הוא יוכל לטעון מול וועדת חקירה עתידית שהוא התריע) אך לא עושים דבר. לא במשרה ולא בשב"כ. רצח פוליטי של איש שמאל על ידי איש ימין בוא יבוא. אם יעצרו את הפוגע, סביר להניח גם שלא יעמוד לדין כי הוא לא "כשיר" לעמוד לדין.

29 אלדד, מתוחכם? מה שאתה עושה הוא שגובל בהסתה יעל זילברמן
  • 16:00
  • 23.11.11

אלדד "שואל": "ארגון שלום עכשיו הצטרף לעתירה בארה"ב כדי להוציא את ירושלים ממדינת ישראל - האם אין חשש לעבירה מסוג בגידה?" והאמת? מדובר באירגון שלום עכשו בארה"ב. לא האירגון הישראלי. אבל אתה, מה אכפת לך, זרקת שאלה (למעשה,קבעת קביעה ואז שאלת לגבי זה שאלה) - ומה זה אם לא הסתה? הנה, כך אלדד,"הנה הבוגדים".
מזמינה אותך לתבוע אותי.

30 לאור הסתות השמאל בתקשורת -אני חושש לחייהם של המחוקקים  (לת) רפאל
  • 16:13
  • 23.11.11

31 נתניהו מעודד רציחות פוליטיות. זה משתלם בקלפי ומציג אותו ואת הליכוד כימין "מתון". שרון
  • 16:13
  • 23.11.11

הימין הקיצוני והסהרורי כמו הכהניסטים מפחידים את עם ישראל שיתגבש סביב מנהיג חזק, לאומי שמחבר בין פלגים כולל בימין

32 אם שלום עכשיו עשו משהו שנחשב בגידה, הטיפול בהם צריך להיעשות על פי חוק ולא על ידי אנשים שלוקחים את החוק לידיים! אלעד
  • 16:25
  • 23.11.11

הטענה שארגון שלום עכשיו הצטרף לעתירה בארה"ב כדי להוציא את ירושלים ממדינת ישראל היא בדיוק העניין. שלום עכשיו פעל בדרך חוק, אם כי בחשד לבגידה. מי שרסס את הכתובת והסית פעל מראש בדרך פלילית על כל המשתמע מכך. מי לא היה תובע מישהו שכתב מחוץ לבית שלו ז"ל? אפילו בגין השחטת רכוש. אם אנשים רוצים לפעול נגד שלום עכשיו שיפעלו בחצרות בתי המשפט. כל פעולה אחרת היא גם כן בגידה.

33 הלך רוח חנה אבירם
  • 16:36
  • 23.11.11

הלך הרוח שמפלגתו של אהרונוביץ והעומד בראשה, מייצגים ומייצרים, נותן גב למי שיבחרו בחיסול פיסי של מי שמביע דעות מנוגדות לאלה שלהם ונאבק בהם.

34 לדעתי יש חשש אמיתי וקרוב לרצח פוליטי לפי מה שנראה חן
  • 18:48
  • 23.11.11

באטמספורייה הכללית בישראל , ולדעתי עדיף שהשב"כ לא "יתערב" , כמו שיש חשש סביר שהם הו שותפים במדה כו או אחרת או אחראיים על הסוכנים שלהם שחיממו את השטח ויש אומרים שיזמו "סרק סרק" . ולדעתי בטח זה עוד יהיה עוד גורם שהשב"כ הפעילו או יפעילו. להזכירכם השב"כ בנה את חיזבללה וחמאס וגם את הימין הקיצוני וגם כל המטורפים. שכן, בסופו של דבר השב"כ הם גוף חשאי בעל כוח רב ופוליטי כמו שידוע שהיה ברשית המדינה שאסף מידע על מתנגדים לשלטון פוליטיקאיים וסביר להניח שהוא המשיך בדרכו , קו 300 ועוד, כי הכוח משחית , וכוח חשאי ובעל עצמה הכי משחית .

35 stop moving your eyes to the right ARE YOU TALKING????
  • 20:12
  • 23.11.11

your boss is the most out spoken instigator, and you know that.
He is a criminal suspect, and you are the police minister WOW.....only in Israel.
Your party have enormous roll in the circumstances you are talking about. Just do your job if you can, pleas don't talk,you are part of it all.

36 ברור שיהיה רצח פוליטי בישראל. הרי אחרי רצח רבין לא היה שום בדק בית או הכאה על חטא במגזר של הרוצח יימח שמו. השאלה מי?
  • 21:36
  • 23.11.11

הימור שלי - הרצח הבא יהיה של פוליטיקאי ימני-מתון שלא ימצא חן בעיני הימין הקיצוני.

37 גם רצח יצחק רבין היה במסגרת תג מחיר אבל האמת היא שתג המחיר העקרי  (לת) הוא העני בישראל
  • 23:16
  • 23.11.11

38 בוודאי שיש חשש לרצח פוליטי... panoptikon
  • 11:42
  • 24.11.11

במיוחד כאשר בין המבצעים של תג מחיר נמנים בנים של אנשי שב"כ...

39 החשש היחיד הוא מעוד קונספירצייה ופרובקצייה של השב"כ  (לת) די לשמאל הבוגדני
  • 01:08
  • 18.12.11