המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

מאיר דגן: ברק אמר שיהיו 500 הרוגים? יהיו הרבה יותר

ראש המוסד לשעבר התייחס בראיון לעובדה לעימות עם רה"מ ושר הביטחון, וטען כי אם ישראל תתקוף את איראן היא תיגרר למלחמה אזורית

ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן, אמר בראיון לתוכנית "עובדה" כי במידה וישראל תתקוף באיראן היא תיגרר למלחמה אזורית. עוד אמר דגן על רקע התבטאיותיו האחרונות בנושא כי שר הביטחון, ראש הממשלה ושר האוצר לא יכולים למנוע ממנו להביע את דעתו. "אנו לא חיים במדינה לא דמוקרטית, במדינה דמוקרטית גם לאנשים כמוני זכות להביע דעתם".

לדברי דגן, איראן תגיב, ביחד עם חיזבאללה וחמאס, בירי מאסיבי של טילים לעבר ישראל. לדבריו, במקרה כזה גם סוריה עלולה להצטרף למערכה. עוד אמר כי מלחמה שכזו תגבה מחיר גבוה בחיי אדם ותשתק את החיים הנורמאלים בישראל. דגן אמר את הדברים בהתייחסו לדבריו של אהוד ברק, לפיהם אם יתפתח עימות בין איראן לישראל יהיו לכל היותר 500 הרוגים.

באוקטובר התבטא דגן בנושא הגרעין האיראני ואמר כי "האופציה הצבאית רחוקה מלהיות האופציה המועדפת על ישראל. כעת יש כלים ודרכים שעובדים באופן הרבה יותר יעיל". פוליטיקאים רבים גינו את ההתבטאויות שלו, ואת הדיון הציבורי שהתפתח סביב סוגיית התקיפה באיראן.

שר הביטחון, אהוד ברק, אמר בתחילת החודש כי "הפסטיבל שמתרחש סביב נושא איראן מחייב חשבון נפש. צריך לשאול מה בעצם עשינו פה? האם זה היה שיח עמוק או רדוד?". ברק תקף את מאיר דגן ואמר כי "הצורה בה השיח הזה התנהל כולל נושאי תפקידים בעבר היא התנהגות מחפירה לעיתים".

מאיר דגן
מאיר דגן. צילום: אוליבייה פיטוסי

ברק אמר עוד בהתייחסו לדגן כי "כאשר באופן חסר תקדים, ראש מוסד מביא עיתונאים למטה המוסד ומתדרך אותם נגד ראש הממשלה... אני חושב שההתנהגות הזו חמורה מאוד. הייתי מצפה ממנו לנהוג בשכל וללא מניפולציות, אני מקווה שזה לא נגוע בשיקולים זרים".

מוקדם יותר היום התבטא בנושא האיראני גם ראש אמ"ן לשעבר, האלוף עמוס ידלין, אמר כי בידי טהראן נמצא מספיק חומר שיספיק לארבע או חמש פצצות, והוסיף כי "דווקא אם תחליט איראן באופן סופי להתקדם ולפתח פצצה גרעינית, ייפתחו אפשרויות חדשות למאבק בה באמצעות הקהילה הבינלאומית".

לחצו לייק לקבלת כל החדשות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

הבוקר פורסם ב"מעריב" כי מאיר דגן יעמוד בראש תנועה ציבורית שתפעל למען שינוי מידי של שיטת הממשל בישראל. מאחורי העמותה שכבר פועלת בפרופיל נמוך, עומדת קבוצת אנשי עסקים, חברה ומשפט שפועלים למען שינוי השיטה הפוליטית הנהוגה ואף החלו בהליכי גיוס הכספים. בין המעורבים נמצאים הרמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין שחק, איש העסקים גד זאבי ונשיא המרכז הבינתחומי בהרצליה פרופ' אוריאל רייכמן.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 איך אדם עלוב ורודף פרסומת נעשה ראש המוסד  (לת) שי
  • 21:54
  • 29.11.11

02 mossad? this guy talks too much lili
  • 21:57
  • 29.11.11

it's time to realize there are other people who are doing his job now
let them decide

03 דגן אולי איש מעשה וביצוע יוצא מהכלל אך כנראה שהשתן עלה לו לראש לפחות מצורת התבטאותו.הוא פוליטיקאי קטן.ביבי לא סופר אותו  (לת) סומך על נתניהו וברק שיודעים ומבינים קצת יותר מדגן
  • 21:58
  • 29.11.11

  •   דגן חצוף אסף אביזוהר
    • 22:18
    • 29.11.11

    מי יודע מה באמת מתכננות הרשויות המוסמכות במדינת ישראל?
    תשובה-אף אחד. הכל סודי ביותר ועשוי להשתנות. ההצהרות הגלויות הן גם כן חלק מהאיסטרטגיה. דגן, זורק בוץ על הממשלה כאילו היא אינה אחראית ושקולה. זוהי הסתה חצופה.
    הוא הוצנח על ידי שרון לעמוד בראש המוסד. התפקיד היה גדול עליו מלכתחילה. אם היו למוסד הצלחות זה לא בזכותו אלא בזכות אנשי המוסד המסורים ושומרי הסוד. מהמעט ממה שדלף לתקשורת ניתן היה להבין שהוא קטע שרות של טובי האנשים.
    ייתכן ולולא היה עומד בראש המוסד היה מישהו אחר עושה את העבודה הרבה יותר טוב.

  •   טובי האנשים התפטרו כשהוא נכנס לתפקיד QQQPOP
    • 01:07
    • 30.11.11

    ואכן אך ורק בגלל החומר המצויין ולא בזכותו גם שם ידוע מי שידעו שהוא מינוי פוליטי אבל גם רון פרושאר הוא שגריר באום:-)) אין דבר ילדים הכל יהיה בסדר... :-])))

  •   ואתה אידיוט דוד
    • 01:47
    • 30.11.11

    כאילו שהפסיכים בממשלה יודעים?

04 דבר מאיר דבר. זה חשוב והציבור מקשיב אדם
  • 22:01
  • 29.11.11

אולי ימנע מביברמן - ברק לסחוף אותנו להזיות ופנטזיות והרפתקאות מיותרות.

05 דגן מחפש את כבודו שאיבד באשמתו  (לת) טוטו
  • 22:09
  • 29.11.11

06 מאיר דגן יודע דבר
  • 22:25
  • 29.11.11

פשוט מאוד, שרון גאל אותו משממונו והפך אותו לראש מוסד ומאז הפך למוסד בפני עצמו וחתם קבע בתפקיד כאילו שבלעדיו אין מוסד. הנוסחה של שרון חלה גם עליו. אפס עקרונות, להיות בזירה או על הגלגל ובדרך לרכז כוח בידיך.
איך האיש הזה עם העבר הצבאי המורכב שלו פתאום הופך לוחם לשינוי השיטה? הוא השיטה הרעה של שרון בהתגלמותה!

07 למתנחל או לתואם כל היריב לוינים למיניהם מ-1,2 ו-3: אתה פתטי, שלוש תגובות אחת אחרי השניה. לא מספיק אחת?  (לת) לך תמצא לך חיים, מחשבות ואופי משלך
  • 22:32
  • 29.11.11

08 חוצפתו של מאיר דגן צפריר קורצברג
  • 22:34
  • 29.11.11

אין גבול לחוצפה ועזות הפנים
האם האיש הוא כ"כ חסר אחריות.
לא יתכן שאדם בעל תפקיד כה חשוב יביע דעות בפומבי
את זה צריך להשאיר לקובעי המדיניות.

09 שינוי השיטה הפוליטית? רק אם הנבערים מדעת עם כיסוי ראש ובלעדיו יורחקו מהקלפיות יחול שינוי  (לת) להחליף את העם
  • 22:46
  • 29.11.11

10 כול שרותי הביון בעולם כוול עמוס ידלין קובעים שתוך שנה וחצי יש להם פצצה דגן אתה שפוי?  (לת) בעז
  • 23:12
  • 29.11.11

  •   נראה לי שהוא יותר שפוי ממך אחרת הוא היה טוקבקיסט ואתה היתה ראש המוסד  (לת) עליבבא
    • 23:42
    • 29.11.11

  •   בעז, כל סוכנויות הביון של ארה"ב קובעות שלאיראן אין תוכנית גרעינית צבאית!  (לת) יוסי
    • 00:07
    • 30.11.11

  •   שרותי הביון קבעו כך גם לפני 10 שנים שזה אומר שיש להם כבר 4 כאלה. אז מה?ואם יש להם הגוי..
    • 01:55
    • 30.11.11

    כאלה 7 ? או 10, או 28 אז זה אומר שישראל היא המטרה, או שזה אומר שזאת הרתעה בפני הסונים,, פקיסטאן לדוגמא, מדינה מאוד מפותחת,דמוקרטית ונאורה שנתמכת ע"י ארהב הנאורה והדמוקרטית והאלקעידה הנאור אותו הקימה ארהב וסעודיה שכלל אינן משמשות אייום עלינו עד ש,,,חדל לחיות באספמיה כי כך דורשת ממך ממשלת הבובות ונסה להבין בכוחות עצמך או שמיכולת זאת נותר רק איזה שריר מפותח שאיזה רפלקס מקפיץ אותו מידי פעם.

  •   דגן לא טען אחרת! אריאל
    • 02:11
    • 30.11.11

    דגן מעולם לא אמר שאיראן לא חותרת לפצצה גרעינית.
    דגן טוען שתקיפת איראן תמיט אסון על ישראל.
    והוא גם צודק.

    בחיי, יש אנשים שלא קוראים וישר מגיבים

11 nice plan B mr. dagan  (לת) batata
  • 23:46
  • 29.11.11

12 עדיף חכם
  • 23:48
  • 29.11.11

עדיף לשמוע לדגן בחכמה מאשר לסבול את השכול שיהיה... !!! ..........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13 מאיר דגן הוא פרי ביאושים של שרון הרקוב גנן גידל טיפש בגן
  • 23:57
  • 29.11.11

מה ציפיתם מהמושחת אריק שרון? הוא הביא את המושחת מאיר דגן

14 גד זאבי???  (לת) רחוק מפה
  • 00:12
  • 30.11.11

15 דגן חוצפן  (לת) הילה
  • 00:14
  • 30.11.11

16 תצטרף לציפי ליבני ותעזור לה להפיל את הממשלה ולעלות לשלטון  (לת) ניר
  • 00:14
  • 30.11.11

17 לפעמים אדם פשוט מתגעגע למלמ"ב הישן והטוב... מה זה, אדון דגן גידל דגן בגן? קומדיה? מה נראה לך שאתה עושה? ולמה בדיוק? מודרניסט .
  • 00:14
  • 30.11.11

לפעמים אדם פשוט מתגעגע למלמ"ב הישן והטוב... מה זה, אדון דגן גידל דגן בגן? קומדיה? מה נראה לך שאתה עושה? ולמה בדיוק?

18 מר מאיר דגן היקר...קטונית אבל.. נועה מאשקלון
  • 00:24
  • 30.11.11

אם תהיה פצצה גרעינית לאירן...
אתה לא חושב שימותו יותר מאשר אם ניגרר למלחמה כוללת??
אתה בכלל יודע מה זה פצצת אטום???

19 תביע, אבל למה בתקשורת? מר דגן
  • 00:25
  • 30.11.11

תשפיע מבפנים, הרי אתה לא חייל זוטר, או טוקבינט כמוני...קצת בטחון שדה. דמוקרטיה אומר שגם צריך להפעיל שיקול דעת ואחריות...

20 צריך להקשיב לו, אם תוקפים, זה הסוף של ישיראל כפי שמכירים אותה היום  (לת) הצופה
  • 00:28
  • 30.11.11

21 דגן מדבר דברי הבל. ראו מאמר מקצועי על איום הטילים במערכות, קישור : רון
  • 00:33
  • 30.11.11

http://maarachot.idf.il/PDF/FILES/4/112984.pdf

22 שאלה, מר דגן לילית
  • 00:46
  • 30.11.11

ואם ישראל תותקף ע"י איראן מבלי שקדמה לכך תקיפה מצידה, האם יותר לנו להתגונן?
או שנשב כמו שפנים ולא נגיב, פן נעורר עלינו את חמתן של מדינות ערב...

23 דגן מנסה לעזור ולהזהיר את העם, מה עומד לבוא מוטי
  • 00:48
  • 30.11.11

התגובה היא נוראה לאזהרותיו של מר דגן. בבקשה לשים לב אליו, הוא מנסה לעזור ולא להפחיד אתכם, או לבלבל אתכם.

24 תסתום כבר את הפה שמש
  • 01:02
  • 30.11.11

ההתלהמות שלך מר דגן שלרוב אני ואחרים כמותי חולקים לך כבוד , אולם מהיותך מעורה ומודע לפרטים חסויים הדברים שאתה משמיע שהם כשלעצמם מעוררי חלחלה , אסור להם להאמר ובמיוחד על ידך , בעל מיידע ביטחוני עצום ורגיש מאוד , ובמקום לעשות לך לובי פוליטי כדי לך לגדל ירקות , כל עוד היית בצללים ושירתת נאמנה את ישראל היה מוטב , אולם האמירות האחרונות שלך מוטב שתשמור אותם לעצמך ולחוגים מצומצמים ככל האפשר , ואומר לך דוגרי מר דגן פשוט תסתום כבר את הפה ,הרי לא יבחרו בך בכל מקרה ובמקרה הטוב ביותר תהפוך לקוריוז פאטטי, בני האדם בישראל הרבה יותר אינטיליגנטיים ממה שאתה סבור ועצבינו מרוטים גם ללא ההפחדות והמאניפולציות שאתה נוקט בהם אני עדיין סבור שבכל זאת תהיה אחראי , אתה פשוט מבייש את עברך בעיני רבים

25 מי צריך מסמכי וויקליס שיש לנו את דגן:-))))  (לת) YYY
  • 01:04
  • 30.11.11

26 בנות יענה דוד
  • 01:19
  • 30.11.11

אני מחזיק ממאיר דגן כאדם אפוליטי בעל אינטגריטי ושפיות,הצרה היא שהלומי הימין מתחבאים אחרי קיטון של חרפות והשמצות כי כמו בכל עדר הנוהה אחרי סיסמאות מנהיגיו קשה לעכל ולהבין לאיזו שואה סמרטוטיהו מוביל אותנו.אנא,הסתכלו על המפה ותבינו ששתי פצצות גרעיניות והיינו......
אבל מי יודע,אולי היושב במרומים מתעתע במנהיגים על מנת ללמדינו קצת צנעה ושפיות,היו דברים מעולם.....

27 אל תירא עבדי יעקב - משה דיין 5 שנים לפני מלחמת יום כיפור
  • 01:25
  • 30.11.11

היסטוריית ההתנשאות הריקה שלנו מאז מלחמת ששת הימים ועד לבנון 1 ו-2 רצופה נסיונות מרים ביותר. בכולם מלבד הפצצות הכורים (עירק וסוריה) וכן כמה פעולות בזמן מלחמת ההתשה, טעינו בהערכת חומרת מצבנו. חזרה שלישית על מבצעי העבר עלולהלהיגמר אחרת, לא כל הפצצת כור גוררת זכיה בפיס. לכן חשוב להאזין לדגן.

28 מאיר דגן ואהוד ברק שוש
  • 01:30
  • 30.11.11

חלוקים בענין מספר ההרוגים המשוער. כמה אלגנטי. אז מה? נסגור על 750?

29 ברק חי באמריקה. הוא אומר 500 כי 500000 מאמריקה נראה 500 או 50. הוא כבר פםה ואנטיקה הגוי..
  • 01:41
  • 30.11.11

סקלרוטיט שמזמן חדלה להבין בביטחון אך לא חדלה להבין בביטחון הכיס הפרטי שלה.אחרי הבחירות הבאות ישארו ממנו רק המדליותף אז מה זה עבורו 500 הרוגים, 100 פחות מבששת הימים ו700 יותר במלחמת לבנון.מר ברק, צר לי עליך. אהבתיך. זמנך עבר. אכזבתני קשות מאז היית ראש ממשלה ושחר של יום חדש והרבה בבלט ושוקת שבורה. די. עד כאן.ואגב,, קח עמך את הנתניהו, גם הוא פיגמליון.

30 מאיפה רק 500 הרוגים? רק באיראן, סוריה, לבנון ועזה יהיו מאות אלפי הרוגים (במידה וננצח) ובישראל עשרות אלפים. בן
  • 02:06
  • 30.11.11

וכמובן שנשק לא קונבנציונאלי ייכנס לפעולה בשני הצדדים.
ישראל תהייה חייבת לשכוח את כל השטויות ה"מוסריות" ולצאת למתקפה במטרה לגרום נזק מקסימלי לאוייב (גם אם ייהרגו אזרחים) אחרת ישראל תהייה בבעייה גדולה.

31 500 הרוגים... יונתן
  • 02:17
  • 30.11.11

האם ברק לא נתון בשיקולים זרים מנפנף ב500הרוגים כאילו מדובר הפיסטוקים בשוק חי בלה לה לנד

32 דגן אומר דברים שהציבור מסרב לשמוע וממילא לשקול אולי יש בהם ממש  (לת) הדחקה חזקה מהגיון
  • 02:34
  • 30.11.11

33 Straight Talk Jacob F
  • 04:17
  • 30.11.11

While everyone is playing politics our enemies are not sleeping. Our public debates feed their strategies against us. Democracy was not ever intended as suicide! In our era, the shrewed Jew is proving to be a reckless madman. This is exceedingly dangerous and hopelessly out of character for a persecuted people who have survived 3000 years. This is not the Jewish way and not what our history has taught us. Continuing on this path, we will certainly end up leading ourselves to the gas chambers !

34 מתמטיקה של מוות קול הדממה
  • 04:19
  • 30.11.11

מרחפים על כנפי דמיונם
שמים עבים רכובם
יורים אומדני-רפאים
לעבר גבולות הלא-נודע.
משרבטים במדבריות חוסר-הפשר
עקומות סיכונים
אם וכאשר יוחלט
ואם לא יוחלט. ומתי יוחלט.
במקום בו רוקדים עם מלאך המוות
לקול רננת ציפורי-פלדה
המטילות ביצי-מוות
אני רואה הדי חלומות ותקוות
שבערו ימים רבים בלבבות
נמוגים אל האפע.

35 האלטרנטיבות הן כדלקמן: שכול, כאב והרס הכלכלה עכשו או חיים בצל איום גרעיני אך בעצם המצב מורכב יותר. ישראלי זועם
  • 04:26
  • 30.11.11

ברור שהפצצת אירן תיגרום להפצצת ישראל במספר גדול מאד של טילים. לא מדובר בקטיושות אלה טילים שמורידים ביניין בקלות. החיים הנורמליים יפסקו לזמן רב שכול וסבל יגרמו לבריחת הון, הכלכלה שלנו תהרס והאבטלה ההמונית תגרום להגירה של אוכלוסיה חזקה. עם כל זאת המומחים אומרים שהפצצה שלנו אפילו יעילה לא תחסל את התוכנית האירנית אלא רק תעקב אותה. כשתושלם התוכנית יהיה אז ברורו לגמרי מה הם יעשו בפצצה שלהם.
אבל גם האלטרנטיבה לא פשוטה. תוך שנה או אולי 3 שנים תהיה להם פצצה גרעינית. חיים בצל איום הדדי של הרס הדדי במתקפה גרעינית זה לא דבר של מה בכך. גם מצב זה עלול לגרום לבריחת הון והגירה. בין שתי הרעות הללו אני בכל זאת בוחר להמנע מהפצצה מהסיבה שבמקרה של הפצצה הסצנריו ברור ואין לי ספק מה יקרה לנו יום אחר כך והנזק הוא ודאי בעוד שבמקרה של פצצה אירנית יש בכל זאת סיכוי לחיים נורמליים לדוגמא אם יהיה כאן שלום בינינו לפלסטינאים בדמות של שתי מדינות כפי שביבי הבטיח ומתן חיים של שיויון וכבוד לשכנים הפלסטינאים. המוטיבציה של האירנים להרוס אותנו יחד עם הרס המדינה פלסטינאית יפחת. יש גם סיכוי קטן שהמשטר באירן יוחלף. יש באירן גרעין גדול של אוכלוסיה משכילה ואפילו הישיגים אקדמיים לא זניחים כך שבכל זאת נותרת תקווה לעומת הפצצה שנזקיה ודאיים ומידיים. זה נושא לדיון ציבורי וטוב שאנו שומעים לא רק את ברק וביבי אלא גם אנשים כמו דגן,ידלין שחק ואחרים

36 מאיר דגן אוהב את עמו!!!! מיכאל הכהן
  • 04:48
  • 30.11.11

http://hacohen.goop.co.il

37 דגן מקרב את קיצה של מדינת ישראל בפטריה אטומית בכך שמעודד האיראנים לפתח במשנה מרץ את פצצת הגרעין שלהם  (לת) חנן
  • 05:00
  • 30.11.11

38 ממליץ לדגן לחזור לזריקת הרימונים לבתי פלשתינים הישנים בעזה - בכך הוא מומחה  (לת) יותם
  • 05:01
  • 30.11.11

39 דגן אתה ממש לא משכנע - מנהיג ממש לא יצא ממך !!  (לת) מזל שהיה כפוף לראש הממשלה
  • 05:19
  • 30.11.11

40 מה רוצה להשיג התנועה לשינוי שיטת הממשל? מה יהיה?
  • 05:51
  • 30.11.11

פרופ' רייכמן בעצמו אמר בראיון כי מטרת השינוי "לאפשר לרה"מ לשלוט", למשל ע"י ניטרול לחצים קואליציונים. מטרה כזו מופרכת, מסוכנת ולא רלוונטית.
1. מופרכת - כיוון שקשה לדמיין ראש ממשלה בישראל הפועל כשמפלגתו במיעוט קואליציוני, אפילו אם אין לכך השפעה ישירה על משרתו. בנוסף, מפלגה שלא מחוייבת לקואליציה, כמו היום, תקצין את עמדותיה ותתנגח עם המפלגה השלטת בכל הזדמנות. באופן זה, היציבות של הממשלה והלגיטימיות שלה, רק יפחתו.
2. מסוכנת כיוון שראש ממשלה הפועל באווירה כזו יתפקד פחות טוב (ולא יותר טוב) וינטה לפייס מפלגות שהקצינו ע"י אתנן גבוה עוד יותר ממה שהוא נותן היום.
3. לא רלוונטית כיוון שיש עניינים, כמו חוק התקציב, הדורשים רוב בכנסת וזה לא משנה איך שולט רה"מ והאם ניתן להפילו - אין שלטון בלי תקציב!

41 בדימוקרטיה כל אחד זכאי להביע עמדה  (לת) יעל
  • 07:02
  • 30.11.11

42 כל כך עצוב לראות אדם שאינו מסוגל לקבל את העובדה שסיים את תפקידו, שהיה ממושך מן הרגיל, וחותר לכותרות בכל מחיר, כיצד אזרח מודאג
  • 07:41
  • 30.11.11

היה נוהג כלפי פטפטן בלתי נלאה כמוהו, לו עדיין היה ראש המוסד?

43 במדינה נורמלית כמו ארה"ב או בריטניה, דגן הפטפטן חסר האחריות היה יושב בכלא עשרות שנים זאב
  • 07:54
  • 30.11.11

במדינה נורמלית כמו ארה"ב או בריטניה, דגן הפטפטן חסר האחריות היה יושב בכלא עשרות שנים

44 שווה להקשיב לדגן,קודם כל כי הוא אולי צודק,מתקפה ישראלית קונבנציונלית,תהיה מוגבלת בהישגיה ובמשך יעילותם ותגרור עימות קטן או גדול,לא ידוע. סמי מפ"ת
  • 08:25
  • 30.11.11

יש רק שתי אופציות למיגור הגרעין האיראני-
האחת היא ע"י הצבא האמריקני באמצעות כתישה של הצבא האיראני ומוקדי הפיתוח הגרעיני מה שיגזול לפחות שבועות או חודשים.
והשניה-פגיעה גרעינית מוגבלת שתהרוס עד היסוד את מוקדי הפיתוח הגרעיני.
עם כל הטאבו והמיגבלות על אופציה זו-היא היעילה ביותר והיא יכולה לצאת לפועל ע"י ישראל.ובקלות.
מה שקשה-היא ההחלטה על כך.ולשם כך יש צורך במנהיגות.
אז לא למהר לקטול את דגן,הוא די צודק,למרות שהמדיה עליה הוא מתבסס כשהוא מפרסם את דבריו-היא בוטה וחושפנית.

45 השיטה צריכה להשתנות כך שפטפטנים כמותך לא יבחרו לתפקיד כה רגיש  (לת) אריה
  • 08:31
  • 30.11.11

46 כל הכבוד מאיר דגן! ישר כח!! מאיה
  • 08:33
  • 30.11.11

כל מילה בסלע, חייבים שינוי כאן לפני שיהיה מאוחר מידי!

47 ישראל לא יכולה להרשות לעצמה איראן גרעינית. 500 5000 או 50000. בכל מחיר michael
  • 08:48
  • 30.11.11

אני והציבור בכללותו לא יכול להתווכח עם מאיר דגן על נושאים צבאיים וטקטיים. בדבר אחד אין לו יתרון על אף אזרח אחר: לקבוע עד כמה איראן גרעינית היא סיכון שישראל מוכנה לחיות אותו. לדעתי ישראל לא תוכל לחיות עם סיכון גרעיני מצד איראן. בשום מחיר. גם אם יהרגו עשרות אלפים והכלכלה תיפגע לתקופה ארוכה. עד כדי כך שאם יהיה צורך להשמיד את איראן (בהנחה שיש לנו את היכולות)

48 מי שאמור לדעת לשמור על סוד לא מפסיק לדבר חיים
  • 08:54
  • 30.11.11

קשקשן

49 ברק יודע - שהוא יהיה בבונקר מוגן וכך משפחתו, וגם יודע שאין לו שום מודל מטמטם או הסטברוטי למדוד את כמות ההרוגים די עם דיבורי הסרק של ברק  (לת) דב
  • 09:05
  • 30.11.11

50 יהיו 10 אלפים הרוגים לפחות.  (לת) 1
  • 10:32
  • 30.11.11

51 אני מפטפט, משמע אני קיים  (לת) דגן
  • 12:34
  • 30.11.11

52 דגן אינו החכם היחידי. הוא חסר אחריות.מסוכן.רודף פרסום. יפול בפוליטיקה אברמי
  • 13:00
  • 30.11.11

אם לדגן היה או יש מה לומר, שיגיד זאת בחדר פנימי , ידבר לפרוטוקול ויגנז.
כך, הוא התריע,אמר ,הזהיר את מי שצריך-עשה את שלו.
לצאת לציבור ולדבר בנושאים חשאיים?הפקרות, מסוכן. שחצנות.רדיפת פרסום.
באשר לשינוי השיטה. תראו מי חבר למי. ליפקין שחק- טיפש עם קבלות. נכשל בכל מה שעשה. כולל בפוליטיקה. רייכמן- כבר היה בסרט של שינוי שיטת הבחירות לראשות הממשלה שנכשל.גד זאבי- שנכשל בעסקים בגדול.היה בסדרת משפטים . מותר להם להשמיע דעתם- דמוקרטיה , אבל מותר לי לכתוב שמי שנכשל פעם אחת , קצת ענווה לא תזיק לציבור מהם ושימנעו מלטלטל את המדינה.

53 כל כך הרבה כותבים כאן כל כך הרבה שטויות... ק
  • 15:16
  • 30.11.11

הבן אדם היה ראש המוסד (ואחד הטובים שבהם) מכאן ברור ש:
הוא מבין בנושא הזה
הוא ידוע על מה מותר לדבר ועל מה לא
אבל משום מה כל טמבל עם מקלדת חושב שהוא יודע יותר טוב מדגן

54 חבל, להחלפת שיטת הבחירות דווקא היה סיכוי. סם הקוסם
  • 19:37
  • 30.11.11

קיוויתי שהשיטה תוחלף. עתה משדגן לקח על עצמו את המשימה זה כנראה כבר לא יתרחש.

55 בושה למר דגן קשקשן כמו זקנה בלה.מה אתה אלוהים יודע מה יהיה?השרת של שרון דין תל-אביב כדין נצרים,
  • 21:24
  • 30.11.11

וקדימה האסופית,בושה לך אני מעולם לא ראיתי איש מוסד מחלל כמו איזה אישה זקנה קשקשנית.מי שאל אותך בכלל?הרי אתה חותר לפוליטיקה זו עובדה אחרת לא היית רץ ואץ לכול תחנת רדיו,טלויזיה,ועיתונות,כל החשאיות שלך הלכה לפח הזבל,מעניין פתאום מותר לשיר את כל הסודות של המדינה בפרהסיה?.אני לא מבינה,אין לך גבולות?ואין לך טקט?אדם כזה אפסי עבור התקשורת אתה משהוא משום שהם שמחים שאתה מגדף את מר נתניהו.ואתה לא שומר על פיך.הייתי מצפה מאיש מוסד לשעבר,להיות מעט עם כבוד,וגבר ששומר על בטחון המדינה ולא רץ לספר לחברי.מהר.ובכמויות,ללא הפסקה.בושה לך.ולמפלגה המטופשת שלך.אתה רק מנסה לטרפד את הממשלה הטובה ביותר שלנו,כדי שקדימה תקדם אותך.כולנו יודעים מי מינה אותך!.חבל שאין לך גבולות ואתה מנצל את הגבולות שאין.וחוץ מזה מה אתה יודע מה יהיה מה אתה אלוהים?הרי עם הערבים אף אחד לא יודע מה יוליד יום.הם משתנים משניה לשניה כאילו שאתה האיש שיודע הכול ממש.ראינו כמה פשלות של המוסד,ושל השב"כ.ברוך השם כולם ממהרים לספר סיפורי חלומות.בוש לך.בפנים אני מוכנה לומר לך את דעתי עלייך.כי בעיני איש מוסד הוא אחראי מאוד,וממש לא רכלן ,קשקשן,ברברן.השתיקה היתה עושה ממך מה שלא אתה.ואם יש לך מה לומר מה אתה רץ לתקשורת העויינת גם ככה.?יש סיבה לכך.והתקשרות משחקת כאילו שאין לך.בושה וכלימה?!

  •   אירן גרעינית , סעודיה גרעיניתת מצרים גרעינית ואז תקללו את הממשלה בולס שקמים
    • 23:53
    • 30.11.11

    שלא עשתה כלום
    או שפשוט יותר תברחו מכאן.

56 דגן חיים קדמן
  • 21:44
  • 30.11.11

לשם מה הוא מדבר, הרי ברור לכל בר דעת שישראל לא תתקוף את איראן לבדה, אם תהיה תקיפה ארצות הברית ובריטניה יובילו אותה, והיום לאחר שברור שכל הפיצוצים שם יעשו את העבודה ללא תקיפה, אז לשם מה הוא לא מפסיק לחזור על המנטרה שלו?

57 איומי התקיפה הציוניים ומעשי הטרור שכוחות החושך מבצעים באירן רק ינציחו לאורך זמן היסטורי את העובדה שהמדינה הציונית היא נטע זר צלבנוכוזרי במזרח התיכון תופעה חולפת שתגיע לקיצה עם מימוש פוטנציאל הדמוקרטיזציה של העולם הערבי מוסלמי.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 11:17
  • 01.12.11

58 דגן אולי תסתום כבר את הפה? די, שמענו עליך. טמבל.  (לת) רן
  • 22:28
  • 01.12.11

59 אירן אבידן
  • 16:23
  • 05.06.12

קטונתי מלהביע ביקורת על גנרלים הגדולים מסוג מאיר דגן או אחרים על התבטאיותם אבל ברור לי שזה מזיק בצורה שהם עושים את זה בפומבי כאזרח נאמן למדינה ואיתי עוד אזרחי מדינה תמימי דיים איתי פשוט להפסיק