המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

מת המפגין שנורה אמש בראשו בנבי צאלח

מצטפא תמימי נפגע מרימון גז שנורה לראשו במהלך ההפגנה השבועית. יונתן פולק: זה קורה תמיד אלא שהפעם זה פגע בראש ולא ברגל

מת מפצעיו המפגין פלסטיני מצטפא תמימי, שנפצע אתמול מפגיעת רימון גז במהלך ההפגנה השבועית בנבי צלאח. תמימי הוא ההרוג הראשון מאז החלו ההפגנות במקום. במהלך ההפגנה ירו כוחות הביטחון גז מדמיע לעבר המפגינים, המוחים על ההשתלטות, לטענתם, של מתנחלים על מעיין סמוך. תמימי, נפגע בראשו מטווח קצר מרימון גז מדמיע והחל לדמם. הוא הובהל לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא מורדם ומונשם. לטענת הפלסטינים, הוא נורה על ידי חייל שהיה בג'יפ ממוגן, בטווח קצר מהמותר ובניגוד להוראות.

תמימי, 28, היה מהמפגינים הקבועים בימי שישי נגד תפיסת האדמות על ידי המתנחלים. בהפגנה אתמול השתתפו כ- 70 מפגינים, תושבי נביא צאלח ופעילי שמאל ישראלים ובינלאומיים. "זו הדרך בה הצבא מתמודד עם הפגנות של אזרחים", אמר פעיל השמאל יונתן פולק, דובר הוועדות העממיות. "אין פה מקרה. החיילים ירו מתוך ג'יפ ממוגן ירי מטווח קצר באופן שאסור אפילו על פי נהלי הצבא. ירי מסוג הזה מתרחש בכל שבוע. הדבר הייחודי הפעם הוא שבמקום לפגוע למישהו ברגל הוא נפגע בראשו".

בתמונה (למטה) שצולמה במהלך האירוע נראה תמימי נורה ממרחק של מטרים ספורים מהג'יפ. בצידה הימני של התמונה נראה קנה הרובה שממנו נורה מיכל הגז.

בתחילת השנה נהרגה ג'וואהר אבו רחמה מבילעין לאחר שנכחה בעת פיזור הפגנה בכפרה. בני משפחתה טענו כי מתה בבית החולים לאחר שספגה מנה קטלנית של גז, ואילו גורמים בצבא הדליפו לכלי תקשורת כי היא חולת סרטן, סובלת ממחלות אחרות וכלל לא נכחה בהפגנה.

המפגין תמימי (משמאל). בעיגול הימני: קנה הרובה. בעיגול השמאלי: רימון הגז
המפגין תמימי (משמאל). בעיגול הימני: קנה הרובה. בעיגול השמאלי: רימון הגז. צילום: Haim Scwarczenberg



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 פושעי צה"ל לדין!  (לת) אורי
  • 11:11
  • 10.12.11

  •   ניחוש פרוע=היורה חובש כיפה סרוחה... כי ביו"ש פועלים כאלה,כאילו,חיילים,אך אלה הסדרניקים הפועלים על פי "תורת המלך"  (לת) גם גוזלים וגם יורים
    • 13:17
    • 10.12.11

  •   פושעי השמאל לדין  (לת) אורי
    • 13:38
    • 10.12.11

  •   חלאות יש לשלוח לעולם שכולו טוב.מי שמנסה לפגוע בחיילי צה"ל דינו מוות.חלאות  (לת) מחבלים סמולנים חותרים תחת אושיות המדינה.
    • 14:02
    • 10.12.11

  •   פושעי צה"ל לדין!  (לת) חיים
    • 14:12
    • 10.12.11

  •   מי שלא יכול לסבול ת'חום שיצא מהטבח !!!!!!!!!!! אורית
    • 14:52
    • 10.12.11

    מוסתפא זרק אבנים על חיילים מטווח קצר , אבנים הורגות אנשים, אם אתה לא מאמין אתה מוזמן לשאול משפחות של איראנים / סעודים שסקלו אותם באבנים .
    על צה"ל אוסרים להשתמש באש חייה וכו' אבל המפגינים יכולים להשתמש בכל נשק שעולה על רוחם אבנים בקבוקי תבערה וכו' .
    בקבוקי תבערה ואבנים הם נשק לכל דבר וענין ולכן לחיילי צה"ל נישמרת הזכות להגנה עצמית !!!!
    בקיצור מוסתפא היה צריך לקחת בחשבון שאם הוא משתתף בהפגנה כזאת וזורק אבנים על חיילים הוא עלול להיפצע ואף למות .

  •   לחיילי צה"ל הזכות להגנה עצמית !!!!!!!!!! כל הכבוד לצה"ל
    • 14:57
    • 10.12.11

    אבנים הורגות תשאלו איראנים שסקלו אותם באבנים אה אופס אתם לא יכולים הם מתו בגלל שזרקו עליהם אבנים .
    אתם גם יכולים לשאול את הצעירה מירושלים מה קורה שאבן נופלת על הראש אה אופס אתם לא היא מאושפזת במצב קשה .
    איך עוד אפשר להמחיש לשמאל הישראלי שאבנים הורגות ???
    אולי תנסו להיכנס למאה שערים בשבת וכשהחרידים יזרקו עליכם אבנים תכולו להבין .

  •   המגיב מרכיב משקפיים שמאליות קיצוניות שמסתירות את האמת.לפי גלי האבנים והנוהג להתקרב לחיילים ולידות בהם את מטעני הרצח, זו הייתה הגנה עצמית, וזה יכול להיות החבר שלך שבכל זאת התגייס לצ.ה.ל  (לת) ניחוש וודאי
    • 16:10
    • 10.12.11

  •   לחיילי צה"ל אין בכלל זכות להיות שם  (לת) ולו היו חיילים כובשים בביתך, לא היית מסתפק באבנים
    • 10:24
    • 11.12.11

  •   שהפולשים החמושים (צה"ל) יפה אמרת
    • 12:38
    • 11.12.11

    שהפולשים החמושים (צה"ל) ייצאו מהשכונה הפלסטינים.

  •   מה צה"ל עושה בשכונות פלסטיניות? שאלה
    • 12:40
    • 11.12.11

    תשובה: כובש, כיבוש אלים ואכזרים. ומה את/ה היית עושה לפולשים חמושים ואלימים בשכונתך? אה, את/ה יהודי/ה, עלייך חוק דרומי הסלקטיבי (ליהודים בלבד) מגן.

  •   ההיפך הוא הנכון אורית. דבורה זילברשטיין
    • 16:11
    • 11.12.11

    כל חייל המשתתף באקט הלא מוסרי של הגנה על גזלת אדמות ופולש לאדמה שמדינתו-שולחתו אינה הריבון שלה... כשהוא מתפקידו רק להגן על התושבים ושלומם... הוא זה שאמור ובצדק להיפגע... ועדיין חייב בדאגה לאותם מפגינים שככוח כובש הוא אחראי לשלומם

02 די לפשעי הכיבוש. עד מתי?  (לת) יהודה
  • 11:15
  • 10.12.11

03 ממש מפגין שלום - דלאי לאמה בועז
  • 11:15
  • 10.12.11

סתכלו בתמונה הבן אדם מיידה אבנים ומסתער לכיוון הג'יפ

  •   עדיין לא סיבה לירות בו כך.  (לת) בובו
    • 11:52
    • 10.12.11

  •   לצערך בתמונה לא רואים שום אבן ושום כלום. זעוב
    • 12:14
    • 10.12.11

    אתה חושב שהוא מיידה אבנים כי ככה לימדו אותך, צה''ל מתוך הגנה עצמית יורה על מי שתוקף אותו.ככה חונכת בבית, קשה לשנות את החינוך אך בתמונה הזו שום דבר איננו בא לידי ביטוי. אין אבן ויש קלע ואין כלום שיכול להסגיר את מה שמפגין זה עושה, רק קנה הרובה המכוון לגופו במרחק קצר מידי כנראה.

  •   "הבן-אדם מסתער לכיוון הג'יפ". מזל שהרגו אותו - הג'יפ היה בסכנה! נהג ג'יפ
    • 12:44
    • 10.12.11

    אם הוא היה מסתער על נגמ"ש, היו יורים עליו פצמ"ר

  •   ע"פ התמונה קשה לדעת מה קרה לפני - אורות הברקס/חניה של הג'יפ דלוקים ולא ברור אם הוא בנסיעה או בעמידה, לא ברור אם תמימי נמצא בריצה או בנסיגה או בסיום תנופה של זריקת אבן וכל זה לא משנה כי גם אם הוא זרק אבן על ג'יפ ממוגן אין הצדקה מוסרית מידתית או חוקית לירות בו ממרחק כזה. ברור שיש כאן מעשה לא מוסרי, לא חוקי ואפילו לא מקצועי של החיילים. ובקשר למניע - שכל אחד מאתנו ישאל את עצמו מה הוא היה עושה במקומו בתנאים של כיבוש ודיכוי ותחושה שאין שום מוצא.  (לת) יותם
    • 13:55
    • 10.12.11

  •   מה אתה היית עושה לפולשים חמושים בוא נשמע
    • 14:02
    • 10.12.11

    ואלימים שהיו משתלטים על השכונה שלך. חוץ מזה, לא רואים אותו מיידה אבנים.

  •   לא ירו בו זרקו גז מדמיעה וכן אבנים הורגות  (לת) הזכות להגנה עצמית
    • 15:00
    • 10.12.11

  •   לא הג'יפ היה בסכנה האנשים בתוכו היו אדיוט .  (לת) הזכות להגנה עצמית
    • 15:01
    • 10.12.11

  •   הוא לא רצה לזרוק אבן על הג'יפ אדיוטים אלא על חיילי צה"ל. הזכות להגנה עצמית
    • 15:03
    • 10.12.11

    אבן הורגת תשאלו את כל אותם הערבים שרצחו אותם בסקילה .

  •   הוא לא מיידה אבנים וגם פניו אינם אל הג'יפ. רגליו כושלות והוא צולם בעת נפילה כשהרימון פוגע בראשו מטווח אפס. רק מי שהכיפה מכסה את עיניו לא מבחין בכך.  (לת) עושקים-גוזלים -מייללים=מתנחבלים
    • 16:04
    • 10.12.11

  •   נכון מאוד, צריך לגרש את הפולשים הערבים מארץ ישראל.  (לת) מו חמד.
    • 16:20
    • 10.12.11

  •   זאת חוצפה לזרוק את החילים למשימה כל כך מסובכת על בסיס שבועי ואז עוד לבוא בטענות שהם לא התנהגו בצורה מושלמת נבי צאלח זאת חגיגת סאדו-מאזוכיסטי שבועית שבה אין צדדים תמימים. מילואימניק מנבי צאלח
    • 16:26
    • 10.12.11

    החילים נוכחים במקום בגלל שזה כבר הגיע בעבר לידי אלימות בין מתנחלים לפלסטינים.
    יש במקום גבול שאותו לא חוצים, ומי שחוצה חוטף גז וממרחק מכובד מאוד.
    החילים שנמצאים שם חוטפים אבנים, ונמצאים לעיתים במצבים של סכנת חיים(אותנו זורקי אבנים הקיפו מכל הכיונים ונגמר לנו הגז בשלב מסויים) שלא לדבר שאין מה להשוות מספרית. החילים ניצבים שם כמו במשחק מטופש, אין דרך לעצור מתפרעים, אין את האמצעים. כמובן שכוח מוגזם הוא לא אופציה.
    כל מה שנשאר להם זה לחטוף אבנים ולזרוק גז(שחוזר אליהם אגב)

    החילים שלנו מתפקדים בבגרות וסבלנות יוצאת דופן על בסיס שבועי. רק אדם קטן וחסר אחריות יעיז להחפיש את שמם דרך האינטרנט.

    ויותם, לא יעזור לחשוב מה אתם היתם עושים. עד שאתה לא שם אתה סתם פלוץ שמתפסלסף בבית. חוץ מזה אני רוצה לחשוב שהיתי מתיחס לחיי אדם בטיפה יותר כובד ראש מזורקי אבנים.

    זאת חוצפה לזרוק את החילים למשימה כל כך מסובכת על בסיס שבועי ואז עוד לבוא בטענות שהם לא התנהגו בצורה מושלמת
    נבי צאלח זאת חגיגת סאדו-מאזוכיסטי שבועית שבה אין צדדים תמימים.

  •   ומה אתה היית עושה למי שזורק עליך אבנים במטרה לפצוע או להרוג י
    • 16:37
    • 10.12.11

    ובאשר לנוכחות של כוחותינו שם - זה לא שכעת ניתן פשוט למסור להם חזרה את השטחים "הכבושים" ולצפות שהסכסוך יגמר, לא יהיו פיגועים, ולא יהיו התנכלויות לתושבי יו"ש שאינם פלסטינאים (וזה מבלי לנקוט עמדה לגבי המוסריות\חוסר מוסריות שבעצם קיום ההתנחלויות).

    לא בא בטענות לפלסטינאי שמיידה אבנים, אבל שלא יצפה לכפפות של משי אם הוא פועל באלימות בדיוק כמו שפה יש אנשים שמצדיקים את האלימות שלו (הוא תחת כיבוש וכו' וכו')

  •   ל"בוא נשמע" - הפולשים החמושים שהשתלטו על שכונה של מישהו אחר זה המתנחלים או צה"ל?  (לת) תוהה
    • 16:49
    • 10.12.11

  •   עיניים להם ולא יראו ע.ב.
    • 18:46
    • 10.12.11

    מה עושה שכבת האבנים על הרצפה (זו ששכחו לקצוץ בעריכה)? ומה עושה האבן באוויר, זו שעומדת לפגוע בחלון הממוגן הימני? (שכחו להקיף גם אותה בעיגול).

  •   גם וגם  (לת) תשובה
    • 18:51
    • 10.12.11

  •   מה עושה ג'יפ ישראלי בשכונה פלסטינית?  (לת) די להיתממות!
    • 19:54
    • 10.12.11

  •   מה עושים פולשים פלשתינאים בארץ ישראל ? שיחזרו לארצות ערב  (לת) לחו
    • 21:06
    • 10.12.11

  •   ומדוע שלא יעשה זאת? ממש על יד מודיעין מרדו המכבים בפולש הזר? ואתה חוגג את חנוכה... דבורה זילברשטיין
    • 16:14
    • 11.12.11

    כל חייל המשתתף באקט הלא מוסרי של הגנה על גזלת אדמות ופולש לאדמה שמדינתו-שולחתו אינה הריבון שלה... כשהוא מתפקידו רק להגן על התושבים ושלומם... הוא זה שאמור ובצדק להיפגע... ועדיין חייב בדאגה לאותם מפגינים שככוח כובש הוא אחראי לשלומם

04 זה טראגי. תכלס. הפגנה של אזרחי מדינתנו (הם לא אזרחי שום מדינה אחרת!!). מי רוצה שהמצב הזה ימשך ??  (לת) הלוחש לסוסים
  • 11:18
  • 10.12.11

  •   עניין של זמן עד שיתחילו לירות ככה גם על יהודים ציונים חילונים .. חכו חכו
    • 11:44
    • 10.12.11

    ...מהסוג המתנשא (שירת בצבא ומשלם מיסים).
    הבטחון כבר הרג אזרחים ערבים, וצה"ל לא מתנער מפושעי מלחמה.

  •   כמה פעמים שלא תשקרו זה לא יהפך לאמת - הם (הוריו) אזרחי ירדן כשרים למהדרין סתם קקר
    • 15:14
    • 10.12.11

    זה ששיחררנו את הגדה המערבית מהכיבוש הירדני נותן לה זכות להתכחש לאזרחיה?
    טעות גדולה נעשתה ב-67 שלא גורשו כולם למדינתם.

  •   שמאלן דפוק!! הם אזרחי הרש"פ,או המדינה הפלשתינאית,כפי שהחליטה מועצת זכויות האדם של האום  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 18:41
    • 10.12.11

  •   ממתי יורים על זורקי אבנים? הרי אנו רואים כשגרה דוסים הזורקים אבנים - אם זה מתנחבלים חרד"לים המשליכים אבנים על חיילי צה"ל וכוחות הבטחון, ואם זה חרדים הזורקים אבנים על שוטרים. אז למה פתאום יורים על צעיר, בגלל שהוא פלסטיני, או שחשבו שהוא שמאלן??  (לת) אזרח תוהה
    • 18:55
    • 10.12.11

05 את הסטיקר על הג'יפ יש לשנות לסלוגן "איך אני הורג/ת" נא להתקשר......  (לת) קופירייטר
  • 11:21
  • 10.12.11

06 התמונה לא משאירה מקום לספק שחר
  • 11:29
  • 10.12.11

החייל ראה את המפגין, כיוון אליו את המטול וירה בו.
ומה יעשה לאיש הרוצח מפגין לא חמוש?
אפשר לסמוך על הפרקליטות הצבאית שתעלים את המקרה.

07 בתמונה רואים גם את האבן שנזרקת - על חלון הדלת האחרית. אזרח
  • 11:30
  • 10.12.11

לדעתי כך צריך לעשות לכל מידי אבנים המנסה להרוג חיילים.

08 פחות מפגין קבוע אחד בסוף שבוע!  (לת) מרינה
  • 11:35
  • 10.12.11

09 ליבי ליבי מוקדון
  • 11:36
  • 10.12.11

בוא נגיד שהוא לא הלך לגדל עגבניות מול הג'יפ.
פניו מכוסות ואבנים לרגליו.
מחבל.

10 ה' ייקום דמו  (לת) סטודנט
  • 11:39
  • 10.12.11

11 על פי התמונה ניתן לראות בבירור שהחיילים בג'יפ רודפים אחריו ללא סיבה.. דני ב
  • 11:46
  • 10.12.11

סתם רצה לקחת את האבנים שאחרי הג'יפ לטפח את הגינה שלו..
אין מספיק בשטח..

  •   אז מהי הסיבה שג'יפ ממוגן ישראלי רודף מפגין בשטח פלסטיני? זו השאלה
    • 00:09
    • 11.12.11

    כמו שאמרת דני, הג'יפ נמצא בגינה שלו

12 ממש מסכנים?! דלאי למה
  • 11:49
  • 10.12.11

תראו לי מקרה הפוך: פלסטיני פוגע בטעות בישראלי. נראה לכם היו מפנים את הישראלי לבית החולים?! היו עושים בו לינץ במקום.(לדוגמא, לינץ רמאללה בתחילת האינתיפאדה השנייה)

13 הפשע הזה יהיה על המצפון של החייל לנצח סבא
  • 11:49
  • 10.12.11

קארמה של רוצח

14 יואיל אדון ביבי לגשת לנחם את הקרובים ויסביר למה מת בן משפחתם השכן שלא ישן
  • 11:54
  • 10.12.11

המתנחלים חבורה פושעת של פורעי חוק אנרכיסטים שהמדינה מגבה את מעשיהם לא רק ברמה האידיאולוגית אלא בכוח צבא כובש. אלו הבנים והבנות שלנו שמבצעים את הפשעים הללו בשבילם. זה מוציא מהדעת!

  •   פושעי השמאל הקיצוני נהנים מחסינות משפטית ומסייעים לטרור הפלשתינאי! זה מוציא מהדעת.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 18:43
    • 10.12.11

  •   אבנים יכולות גם להרוג. וגם הרגו בעבר.  (לת) חיים
    • 19:48
    • 10.12.11

  •   מנהג זריקת אבנים על בני אדם עדי
    • 12:43
    • 11.12.11

    חביב מאוד על תושבי חברון ודרום חברון היהודים, המיידים אותם בפלסטינים מעשה שגרה. האם צריך להרוג את המיידים?

15 לא לדין ולא בטיח..סבלנות,בעצמנו נשמיד את מדינתנו  (לת) סבלנות
  • 11:58
  • 10.12.11

16 רצח בחסות הצבא ובגיבוי הממשלה שרון
  • 11:59
  • 10.12.11

תשוחרר פלסטין

17 יהי זכרו ברוך. מי יעמיד לדין את הרוצח מאחורי הקנה שבתמונה?  (לת) תג מחיר
  • 12:11
  • 10.12.11

18 ככה זה שיפים בנפש דני
  • 12:14
  • 10.12.11

נראה לי ששכחנו את ההבדל בין מפגין לעבריין שמסכן חיים

  •   מיהו עבריין? תזכורת
    • 15:24
    • 10.12.11

    מיהו עבריין מסכן חיים: חמוש שפולש באלימות לאדמות לא-לו או מי שמוחה על הפלישה? פולש חמוש ומסוכן שתוקף הפגנות לא אלימות באמצעים מסכני חיים (שפוצעים והורגים) או הנגזל שמוחה על הפלישה? ותושבי חברון ודרום הר חברון היהודים, למשל, שיש להם תחביב ליידות אבנים בפלסטינים, האם בני מוות הם? תשובה כנה בבקשה.

19 יש עוכרי ישראל במגיבים. תתביישו.  (לת) אייל
  • 12:15
  • 10.12.11

20 לא מאמין בדרך הפרובוקציה של המפגינים והם אינם חפים מאחריות - אבל אין שום הצדקה להרג במקרה כזה ועל האחראים לירי לעמוד לדין  (לת) צדק צדק רודף
  • 12:16
  • 10.12.11

21 האיש אינו מפגין אלא טרוריסט. רואים את האבנים בתמונה  (לת) דמו בראשו...
  • 12:16
  • 10.12.11

  •   מה את/ה היית עושה הבה נשמע
    • 14:50
    • 10.12.11

    אילו פולשים אלימים השתלטו על ביתך ועל אדמתך. להזכירך, חוק דרומי מתיר לאדם לפגוע במי שפלש לאדמתו, ודאי פולש חמוש ואלים, אלא שחוק דרומי אינו חל על פלסטינים. החוק הבינלאומי מתיר לנכבשים לפגוע בכובשים, ואף על פי כן, המפגינים חרתו על דגלם לצאת למחאות לא אלימות, שנענות באלימות רבה ומסוכנת מצד חיילי הצבא הישראלי (בהפגנות שנכחתי בהן, האבנים הושלכו הרבה אחרי האלימות הרבה שהפגין צה"ל). עוד דבר: בתמונה לא רואים את המפגין (נזכיר, שמוחה על אדמתו!) מיידה אבנים. די לצביעות!

  •   כמו דמם של מתנחבלים שזורקים אבנים על חיילי צה"ל? כמו דמם של חרדים שזורקים אבנים על נשים וחילונים?  (לת) הצדקנים והצבועים משקרים גם את אלוהים
    • 16:06
    • 10.12.11

22 מעניין כיצד מגיבים בארה"ב על ידוי אבנים על ג'יפ משטרה שי
  • 12:19
  • 10.12.11

בצילום רואים בבירור, כי רימון הגז נ ורה לעברו לאחר שהשליך אבנים על הג'יפ. אפשר להפגין על שלטים ואפשר להפגין באמצעות ידוי אבנים מתוך מטרה לפגוע ביושבי הג'יפ. מי שרוצה להפגין כנגד הכיבוש הישראלי, יכול לבחור באיזה אופן להפגין: עם שלטים או עם אבנים. התגובה של כוחות הבטחון הישראלים תהיה בהתאם.

  •   הפולשים החמושים מגיבים באלימות למחאות לא אלימות בהתאם? הצחקת אותי!
    • 14:51
    • 10.12.11

    שמתרחשות בביתם ועל אדמתם של המפגינים. מעניין איך אתה היית מגיב אם היו משתלטים באלימות על אדמתך ועל ביתך. בהיותך יהודי, חוק דרומי הסלקטיבי מתיר לך לפגוע ואף להרוג פולשים. חוק דרומי לא חל על פלסטינים.

  •   מה זאת אומרת? ביריה של פחית גז לעין מטווח קצר! מה השאלה?  (לת) שרון
    • 17:06
    • 10.12.11

  •   זה לא משטרה! זה צבא!! לאט לאט תבין שמדובר בכיבוש....  (לת) דא עקא
    • 00:11
    • 11.12.11

23 תגובה ל 3- התבונן שוב שלמה
  • 12:25
  • 10.12.11

הקנה כבר מעשן. אתה רואה אותו אחרי שמפגע ולפני שנפל. לא מיידה, לא מסתער ולא בטיח.

  •   האבן נתפסה בצילום במעופה לעבר הג'יפ, הבט בחלון ימין תרכיב (או שאולי תוריד) משקפיים
    • 21:43
    • 10.12.11

    לא שצריך להרוג מידיי אבנים , אבל כן אפשר לירות רימוני גז כפי שעושים בכל הפגנה אלימה באירופה.

24 הרגו רק אחד? עצלנים...  (לת) גלעד
  • 12:28
  • 10.12.11

25 עאלק מפגין...זורק אבנים על מנת להרוג  (לת) טענות מגוחכות של השמאל
  • 12:32
  • 10.12.11

26 חבל שהוא מת חני
  • 12:35
  • 10.12.11

יותר חבל שלא ירו בעוד כמה... להתיר ירי חי על מחבלים.

27 לא תזרוק אבנים לא תמות מי שזורק אבנים על חילים ושוטרים (ערבי או יהודי) מתכוון להרו ולכן צריך להירות ללא אזהרה נוספת  (לת) ע.ג.
  • 12:40
  • 10.12.11

28 האמת נטו גדעון
  • 12:43
  • 10.12.11

מבלי להתייחס לסיבת ה"הפגנה"
( the understatement of the year) למה לא תקראו לילד בשמו? זו אינה הפגנה ,אלו הן התפרעויות אלימות ומסוכנות. גם אם החייל יכול היה לכוון לחלק אחר בגופו של תמימי (חקירה תערך)
האבנים והסלעים המפוזרים על הכביש מעידים יותר מכל על האופי האמיתי של הארוע השבועי הזה.
מי שזורק אבנים במטרה לפצפץ את ראשו של מישהו, נוטל את הסיכון שראשו שלו יתפפצפץ. אין בי שמץ שמחה על מותו של תמימי אבל תמים הוא לא!
כנ"ל הדיווח העיתונאי שאינו מזכיר כלל את הנשק של המפגינים.

29 שילכו לזרוק אבנים בחומס ציון
  • 12:51
  • 10.12.11

ממתי זה נורמלי לזרוק אבנים על כוחות הביטחון. ברור שהם היו רוצחים את החיילים אם הםרק הם היו יכולים

30 קופירייטר איפה האבן????? ahmad
  • 12:55
  • 10.12.11

באמת די די אחרי אחרי הכיבוש הורגים למה איפה המדינה הדימוקראטית

31 מסקנה: לצאת להפגין עם קסדת אופניים/אופנוע  (לת) אח
  • 12:58
  • 10.12.11

32 במקום לירות בפורעים רימוני גז מדמיע, לא יותר פשוט לגרש אותם לעזה? מידנה של אהבלים
  • 12:59
  • 10.12.11

פעם פעמים לאחר גרוש כמה עשרות פורעים לעזה, והשטח ירגע. ואם לא, נגרש את כולם לעזה... הם טוענים שעזה ויו"ש זה יחידה מדינית אחת, כך שגרוש כזה לא נחשב לטרנספר אלא לשינוי כתובת באותה יחידה מדינית.

33 צהל הוא מכשיר. מכשירים אין להם ערכים - לא טובים ולא רעים. גם למגיבים מטומטמים אין ערכים...  (לת) הילד
  • 13:05
  • 10.12.11

34 אם ההפגנות לא היו אלימות לא היה נורה רימון גז אחד. על מי אתם חושבים שאתם עובדים? הנה משמעות ה"אי אלימות" וה"מאבק העממי" - אבנים, בקת"בים והסתערויות על החיילים. למה? נורא פשוט. אם לא יתנגדו, יצליחו המפגינים (למשל) להתקרב לגדר ולפגוע בה, או אולי לשבור את פרצופו של איזה חייל באבן, או לשרפו בבקבוק תבערה. אם יגיבו החיילים - כפי שחובתם לעשות - ייפגעו המפגינים, כמו במקרה זה. ואז יצורים כמו יונתן פולק מתייפחים בצהלה באוזני העיתונאים, תראו תראו, החיילים הרעים....אתם חושבים שמישהו קונה את שקריכם, נשמות של עבדים, משרתי הלאומנות הפלסטינית? גם דמו של המפגין הזה על ידיכם המטונפות של ה"אנרכיסטים" המצחינים, שחלקם נושא לחרפתנו דרכון כחול והאחרים הזדחלו לפה מביבי השופכין של אירופה. לולא הלכתם להשתולל כל שבוע בשטחים, היו נפגעים הרבה פחות מתפרעים. אבל מה אכפת לכם... הדם משמן את גלגלי המהפכה, נכון? כמה אתם מגעילים. מודרניסט .
  • 13:05
  • 10.12.11

אם ההפגנות לא היו אלימות לא היה נורה רימון גז אחד. על מי אתם חושבים שאתם עובדים? הנה משמעות ה"אי אלימות" וה"מאבק העממי" - אבנים, בקת"בים והסתערויות על החיילים. למה? נורא פשוט. אם לא יתנגדו, יצליחו המפגינים (למשל) להתקרב לגדר ולפגוע בה, או אולי לשבור את פרצופו של איזה חייל באבן, או לשרפו בבקבוק תבערה. אם יגיבו החיילים - כפי שחובתם לעשות - ייפגעו המפגינים, כמו במקרה זה. ואז יצורים כמו יונתן פולק מתייפחים בצהלה באוזני העיתונאים, תראו תראו, החיילים הרעים....אתם חושבים שמישהו קונה את שקריכם, נשמות של עבדים, משרתי הלאומנות הפלסטינית? גם דמו של המפגין הזה על ידיכם המטונפות של ה"אנרכיסטים" המצחינים, שחלקם נושא לחרפתנו דרכון כחול והאחרים הזדחלו לפה מביבי השופכין של אירופה. לולא הלכתם להשתולל כל שבוע בשטחים, היו נפגעים הרבה פחות מתפרעים. אבל מה אכפת לכם... הדם משמן את גלגלי המהפכה, נכון? כמה אתם מגעילים.

  •   תודה לך אדון, שכתבת את מילות הצדק הללו מאמי
    • 14:55
    • 10.12.11

    עשית לי את היום!

  •   אם לא היה כיבוש החיילים היו יוצאים הביתה ולא עסוקים בהרג  (לת) ציניקן
    • 15:12
    • 10.12.11

  •   ראיתי "מודרניסט", אפילו לא התחלתי לקרוא  (לת) עדי
    • 15:25
    • 10.12.11

  •   נכון דיברת !  (לת) יוחאי
    • 15:43
    • 10.12.11

  •   נראה מה אתה היית עושה, עאלק מודרניסט, אם היו באים לארץ הזאת חבורה של סקנדינבים ומשתלטים לך על הבית בטענה שזה כתוב להם באיזה ספר שזאת הארץ שלהם. לא היית נאבק?! כמה שאתה מגעיל. כבד את זכותם להיאבק. גם המאבק שאתה מנהל פה בטוקבקים שלך הוא אלים משפיל ומפיץ שנאה, פי אלף יותר גרוע ממה שהם עושים. ג'ורג'
    • 19:29
    • 10.12.11

    נראה מה אתה היית עושה, עאלק מודרניסט, אם היו באים לארץ הזאת חבורה של סקנדינבים ומשתלטים לך על הבית בטענה שזה כתוב להם באיזה ספר שזאת הארץ שלהם. לא היית נאבק?! כמה שאתה מגעיל. כבד את זכותם להיאבק. גם המאבק שאתה מנהל פה בטוקבקים שלך הוא אלים משפיל ומפיץ שנאה, פי אלף יותר גרוע ממה שהם עושים.

35 רוצחים.  (לת) אמיר
  • 13:08
  • 10.12.11

36 זו לא הפגנה, זו התפרעות אלימה של פלסטינים.  (לת) דקדקן נודניק
  • 13:08
  • 10.12.11

37 ומה עם חקירה יסודית?  (לת) לוטוס
  • 13:09
  • 10.12.11

38 הוא לא מת, הוא נרצח המגדיר נכונה
  • 13:11
  • 10.12.11

ל.ת. (כמו הציונות)

39 מי שמפגין באלימות מול צבא - שלא יבוא בטענות פז
  • 13:15
  • 10.12.11

חבל על הבחור - אבל לרוץ אל ג'יפ צבאי עם חיילים חמושים זה מעשה מטומטם, מה הוא חשב שיקרה? שיזרקו עליו סוכריות או ופלים? רוצה להפגין? תפגין בצורה מסודרת ואחראית, רוצה להפגין בצורה מתלהמת מול חיילים מפוחדים? קח בחשבון שיום יבוא ותמות...

40 אם זו הפגנה למה יש אבנים על הכביש?!  (לת) התפרעות אינה הפגנה
  • 13:23
  • 10.12.11

41 כמו במלחמה, ללכת עם קסדות  (לת) רות
  • 13:25
  • 10.12.11

42 לא מפגין כי אם מחבל כל הכבוד לצהל
  • 13:37
  • 10.12.11

טוב עשו החיילים שהגנו על עצמם. שלא תיפול בגלל מחבל מנוול שכזה שערה שערות ראשם של חיילנו.

43 מזכיר תמונות של הוצאות להורג ממחנות השמדה של נאצים  (לת) הדר
  • 13:41
  • 10.12.11

44 הבחור ניסה להרוג חיילים ונהרג... סער
  • 13:42
  • 10.12.11

מה אתם מצפים? שצהל יתן לו פרחים?
ומה זה אומר בכלל הפגנה של אזרחים, אם אזרחים יצאו לרחוב עם סכינים וינסו לדקור שוטרים גם אז אסור לשוטר להגן על עצמו או על האזרחים האחרים (שלא יוצאים עם סכינים).

45 אם תמתחו קו, בין הקנה לרימון, לא תגיעו לראש המפגין! ...פחח  (לת) עאלק צילום
  • 13:44
  • 10.12.11

46 מניצולי שואה בוני מולדת לשרידיה, הפכנו לקלגסי כיבוש מתבהמים.  (לת) בית שלישי - סוף
  • 13:49
  • 10.12.11

  •   ההומניסט שאינו חס על בני עמו מוכן להצדיק רצחנות של הפלשתינים שצדקנים הישראלים מגבים את הבריונות, לפני הגדר פוצצו אותנו את ילדי בבתי הקפה באוטובוסים אחרי הגדר את לצידם תפתח את השערים ותן להם לרצוח ולידות אבנים בחיילים כל פעם בתירוץ אחר.  (לת) אל תזכיר ניצולי שואה
    • 22:05
    • 10.12.11

  •   מבוני מולדת הפכתם לבוגדים מחריבי מדינה  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 00:01
    • 11.12.11

47 צבא רצחני  (לת) נפתלי אור-נר
  • 13:51
  • 10.12.11

48 להעמיד לדין את החייל היורה, שר הבטחון וראש הממשלה; לסיים את הכיבוש; לתת אזרחות לפלסטינים  (לת) בן אדם
  • 13:56
  • 10.12.11

49 תמימי לא היה תמים. הוא זרק אבנים ממרחק אפס על הג'יפ. מי שמתכחש לזה הוא שקרן עלוב נפש.  (לת) לכל צווחני השמאל
  • 13:56
  • 10.12.11

50 רצח מתועד  (לת) סמולן (-:
  • 14:20
  • 10.12.11

51 אפשר לחשוב שהם אבלים על כל יהודי שנהרג בשגגה ישראלי
  • 14:37
  • 10.12.11

או לא

52 הדם שלו על יונתן פולק וחבריו רוני
  • 14:46
  • 10.12.11

ההפגנה הזו היא לא יותר מעוד פרופוקציה שבועית ממומנת היטב על ידי "ארגוני זכויות אדם".

53 בצילום מופיע מספר הרכב ממנו בוצע הרצח שיבוץ קרבי של רכב הרצח
  • 14:51
  • 10.12.11

יש לחשוף את טופס השיבוץ הקרבי של הרכב ממנו בוצע הרצח. להעמיד את הרוצח ואת מפקדיו לדין באשמת רצח בכוונה תחילה

ארור הרוצח וארורים מפקדיו, עד הצמרת האזרחית הארורה, הממונה עליהם.

54 שווה למות בשביל מעין  (לת) שחר
  • 14:52
  • 10.12.11

55 רצח בצהרי היום - בראש חוצות  (לת) ציניקן
  • 15:10
  • 10.12.11

56 אז צדק הח"כ שאמר שברק הוא רוצח. ומי הוא חייל צה"ל היורה מהרכב הצה"לי המזוהה? האם יועמד לדין? לא במדינה שבה חוק אחד ליהודים וחוק אחר לערבים ו"סמולנים".  (לת) אפרטהייד
  • 15:43
  • 10.12.11

57 לפי התמונה החייל היה צריך לירות אש חיה , המפגין סיכן את חייו !!! מילואימניק
  • 15:58
  • 10.12.11

וכל האנרכיסטים האפסים למיניהם צריכים פשוט לברך על מזלם הטוב ....

58 לא נורא. עוד כמה מקרים כאלה ואולי הפורעים הפלסטינים ילמדו בדרך הקשה לא לזרוק אבנים על חיילים  (לת) מפהק
  • 16:05
  • 10.12.11

59 מי שזורק אבנים על ג'יפ ממרחק אפס - דמו בראשו  (לת) אורי
  • 16:28
  • 10.12.11

60 There is a rock (thrown by Tamimi?) on the upper right side from the circled gun Shai Boston
  • 16:30
  • 10.12.11

Not a justified reason to kill him!

61 לחקור מדוע המחבל קיבל רימון גז ולא כדור בראש , רואים איך הוא מסתער ומסכן את החיילים  (לת) לוחם
  • 16:34
  • 10.12.11

62 לכל המגנים ניראה אתכם במצב הזה יום יום.... לוחם
  • 16:36
  • 10.12.11

ניראה לכם שזה משחק באינטרנט?פה מתים רק פעם אחת.....הערבים תמיד תקפו,רצחו ופצעו בנו עוד הרבה לפני 67 והרבה לפני 48 אז אל תבלבלו את המוח על כיבוש והשחתה.....לכן לבדוק מה קרה ב1929 ו1936 ומי זה עבדל קאדר אל חוסייני וממשיכיו הפורעים עד היום הזה.אולי אתם מעדיפים את החיוך הזחוח של הנבלה שרצחה את משפחת פוגל ושחטה תינוק על הסכין בשנתו.

63 המשפחה שלו הסתדרה...!  (לת) בצלם
  • 16:47
  • 10.12.11

64 לכל אלה שלא שמים לב.. יש אבן שבדיוק פוגעת בחלון בדלת הפתוחה בצד ימין, אולי תקיפו גם את זה בעיגול אדום  (לת) כל הכבוד
  • 17:52
  • 10.12.11

65 הטוקבקים כל כך מעציבים אותי ג'וק
  • 18:15
  • 10.12.11

אין מנוס מאסון קטסטורפלי בצד הישראלי בשביל לפכח את השחצנות וההתחסדות הזאת. האיש נרצח בפתח דלתו מכלי נשק של צבא עויין, ואנשים פה דואגים לג'יפ.
לא משנה כבר מה יקרה- הרוב המוחלט מאמין בצדקת צבאו, וכך השאלה כבר לא שאלה של צדק אלא של כח, נראה כמה זמן הכח שלכם יחזיק.

66 לכל התומכים ברצח, אולי החיילים היו בסכנה אבל למה הם שם למען השם??? יהודה
  • 18:16
  • 10.12.11

זה כפר ערבי שמדינת ישראל בניצוח המתנחלים גונבים לו אדמות, יש לנו ארץ למה לנו עוד אחת.

67 שיפגינו להבא בסוריה פיקו
  • 18:24
  • 10.12.11

שם זה יגמר ובצדק בכשרות הרוגים, להפסיק כבר את טימטום הליברליות

68 עבודה לא מקצועית ע.ב.
  • 18:33
  • 10.12.11

היה צריך לחתוך את התמונה שני סנטימטרים גבוה יותר, כדי שלא יראו את הסלעים הקטנים שמפגיני השלום משליכים על החיילים.

69 עוד הסתה שמאלנית: "רימון גז שנורה לראשו"- הרימון לא נורה אל ראשו,אלא אל המון הפורעים,ובמקרה פגע בראשו  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 18:34
  • 10.12.11

70 ג'וואהר אבו רחמה מבילעין לא נהרגה(!!) אלא מתה כתוצאה מטיפול רשלני בבית החולים הפלשתינאי.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 18:50
  • 10.12.11

71 ל37 כל הכבוד
  • 18:59
  • 10.12.11

אתה משווה אבן עם ירי ?

72 מסכן התמים, הוא רק במקרה עבר ליד הג'יפ אני רק שאלה
  • 19:21
  • 10.12.11

אני קורא את התגובות ונדהם מהעיוורון של חלק מהמגיבים. האם ידעתם שאבן הורגת?!
אתם חושבים שחייל צה"ל היה יורה בו סתם?
כנראה לא ביליתם אף יום בשטחים, כי הוראות פתיחה באש הן חד משמעיות ותאמינו לי אף חייל לא רוצה להיכנס לכלא.
הלוואי ונאמין יותר בזכותנו לחיות בארצנו.

  •   "כנראה לא ביליתם אף יום בשטחים", למה אנחנו ב"שטחים"??? יהודה
    • 20:04
    • 10.12.11

    למה מדינת ישראל שולטת ב 2 מיליון איש באמצעות כוח צבאי, למה ישראל משכנת אזרחים ישראלים בשכנות לאותם תושבים, למה יש אפרטהייד בשטחים -חוק שונה לפי גזע?? כבר 45 שנים, זה לא מצב זמני חביבי, ישראל לא רוצה שלום ישראל רוצה לשלוט בשטחים.
    אולי בגלל זה לא בילינו יום אחד בשטחים

73 למי שחושב גדעון
  • 19:21
  • 10.12.11

פרופורציה וקנה מידה למי שחושב שצה"ל נוהג ביד קשה מדי. במקרה דומה בקנדה או בארה"ב ה"נאורות", תמימי היה נורה במטח אש חיה ללא שום
היסוס ובמטרה להרוג אותו.

74 אני הפסקתי להאמין למה שהצבא הזה אומר זהר
  • 19:24
  • 10.12.11

פשוט מחריד, איכס .

75 אבנים גם הורגות.  (לת) עמי
  • 19:32
  • 10.12.11

76 לפי הויקיפדיה: הסכסוך הוא על מעין עין אל קוס הנמצא ליד הכפר נבי צלח .המעין לא היה בשמוש במשך מאות שנים .צעירי הישוב חלמיש ניקו ושיפצו אותו ורוצים להשתמש בו.  (לת) לוי
  • 19:44
  • 10.12.11

  •   וואו.. לפי ויקיפדיה? אורי
    • 22:27
    • 10.12.11

    במשך מאות(!) שנים הוא לא היה בשימוש, מה? ואני חשבתי שלא היה כאן שום דבר לפני הציונות.
    ממה הצעירים בדיוק ניקו את המעין? קולה של ממלוכים?

  •   המעין בשטח פרטי של תושב דיר ניטאם והשתלטות היא מעשה כבשת הרש שולטי רודף שלום
    • 23:26
    • 10.12.11

    סמוך לכפרים א-נבי סאלח ודיר ניט'אם נובע מעיין אל-קוס, באדמות הנמצאות בבעלות פרטית של תושב דיר ניט'אם. בעבר שימש המעיין את התושבים לחקלאות ולבילוי.
    ביולי 2008 החלו מתנחלים, ככל הנראה תושבי ההתנחלות חלמיש הסמוכה, לפקוד את המעיין, ובפברואר 2009 החלו לבצע בו עבודות בנייה. התושבים הפלסטינים הגישו תלונות במשטרה
    בעניין העבודות, שנעשו ללא היתר ועל אדמות בבעלות פרטית של פלסטינים, וכן על פגיעות ברכוש ובעצים. כל תיקי התלונות נסגרו בעילת "עבריין לא נודע" או בגין "חוסר ראיות". בתחילת ינואר 2010 טענו הרשויות בפני התושבים כי המעיין הוא אתר ארכיאולוגי, וגישתם של פלסטינים אליו נאסרה. ב-13.1.10 הוציא קצין המטה לארכיאולוגיה במנהל האזרחי צו המורה על הפסקת עבודות הבנייה, בטענה שבמקום נערך סקר ארכיאולוגי. ב-16.12.10 עתרו בעל הקרקע ונציגי תושבי הכפרים דיר ניט'אם וא-נבי סאלח לבג"ץ, באמצעות ארגון "יש דין", בטענה כי האתר לא הוכרז מעולם באופן רשמי כאתר ארכיאולוגי, ולכן האיסור על הגישה למקום נעשה בחוסר סמכות. ארבעה ימים לאחר הגשת העתירה הוכרז המעיין באופן רשמי כאתר ארכיאולוגי, ותוך פחות משבוע אושרה ההכרזה על ידי ראש המנהל האזרחי.

77 מוזר שאין בגוף הכתבה איזכור של מותו בלא עת של באסם איברהים אבו רחמה ב-17 באפריל 2009 לאחר שנפגע ממטול גז שנורה בכינון ישיר לראשו. וגם יש מקום להזכיר שאשראף אבו רחמה נורה ברגלו בעת שהיה אזוק באזיקים לפי פקודה של מג"ד בצהל. עד כה איבדו בני משפחת אבו רחמה בן ובת כתוצאה ישירה של הכיבוש הישראלי בשטחים. בשלושת המקרים הפגינו בני המשפחה בתחומי הכפר ועל אדמותיו, זכות השמורה לכל אדם בכל מקום. על הפשעים האלה נגד אזרחים פלסטיניים מישהו צריך לתת את הדין.  (לת) דנידין
  • 21:12
  • 10.12.11

78 די להיתממות!! מה עם כל מה שקדם לירי? החיילים לא עשו חיים, הם הגנו על עצמם  (לת) ?מירי
  • 21:29
  • 10.12.11

  •   הגנו על עצמם כשהם יושבים ברכב משוריין, ויורים גז מדמיע בכינון ישיר ממרחק של מטרים ספורים על צעיר שלכל היותר זרק אבן....על רכב משוריין...אממממ....  (לת) ריקי
    • 15:35
    • 11.12.11

79 כל הכבוד לצהל  (לת) ישראלי
  • 22:06
  • 10.12.11

80 שימו לב על הג'יפ שמספרו צ-61410 שאלה "איך אני נוהג?" וגם מספר טל להתקשרות שולטי
  • 23:13
  • 10.12.11

ובכן נהגת גרוע מאד
כמו לנו בעבר, גם לפלשתינים זכות להתקומם ולהפגין נגד המשתלטים המנסים לנשלם מכל זכויותהם ומשאביהם, לפי התגובות והתעמולה המצדיקה הרג מתקוממים ומסיתה לשפיכות דמים הפכנו קרובים ברוח לגרועים שבצוררים... יום יבוא ויתקיימו דברי הנביא "...עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי יִשְׂרָאֵל וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ עַל-מִכְרָם בַּכֶּסֶף צַדִּיק וְאֶבְיוֹן בַּעֲבוּר נַעֲלָיִם."

81 ותדע כל אם עבריה שיום אחד זה יכול להיות הילד שלה דוד
  • 23:22
  • 10.12.11

ילד בן 19 הורג ילד אחר על כלום

82 בחינת התמונה מעלה שתי עובדות: האחת - המפגין התקרב בצורה קרובה מדי ומסוכנת ליושבי הג'יפ. השנייה - ניכר בעליל מכיוון לוע הרובה ומצורת תזוזתו של המפגין כי לא היתה כוונה לירות בראשו. ג.ל., תל-אביב
  • 09:56
  • 11.12.11

ניתן להסיק זאת מאחר ש:
א'. לוע הרובה מופנה מעלה - משמע לא בכינון ישיר לראשו של המפגין (אם כי, ייתכן שמהרתע).
ב'. ספק אם בזוית הראייה הקטנה של היורה ניתן היה להבחין במפגין המגיח במהירות.
ג'. ניתן לראות כי המפגין נמצא בתזוזה מהירה, כאשר הוא מגיח מאחורי הג'יפ במפתיע, משמאל לימין. קשה מאוד לכוון רימון גז לראשו של אדם הנע בתזוזה מהירה ובטווח קצר.

מעבר לכך - אם יתברר שאני טועה, יש למצות את מלוא חומרת הדין עם היורה.
מוות של כל אדם באשר הוא מידי אדם אחר הוא מגונה ואסור שיהיה מקובל על מחנה זה או אחר.

83 לפי שובל העשן של הרימון, הוא עף בכיוון משמאל לימין. לכיוון הג'יפ.  (לת) כתב מפגר!
  • 19:19
  • 11.12.11

84 בלי להיות שמאלני או ימני - דמו בראשו.  (לת) מרכזי
  • 21:20
  • 11.12.11

85 Hey, subtle must be your midlde name. Great post! Jock
  • 17:10
  • 14.12.11

Hey, subtle must be your midlde name. Great post!

פרוייקטים מיוחדים