המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

עשרות פעילי ימין השחיתו בסיס ותקפו מח"ט; איש לא נעצר

הפעילים חדרו לחטמ"ר אפרים, השחיתו כלי רכב ויידו אבנים על מפקד החטיבה; אמש חצו את גדר גבול ירדן והתבצרו במבנה נטוש

עשרות פעילי ימין חדרו הלילה (שלישי) לבסיס החטיבה המרחבית אפרים, סמוך לקלקיליה, השחיתו כלי רכב צבאיים, הבעירו צמיגים ויידו אבנים על מפקד החטיבה, אל"מ רן כהנא וסגנו, שדלת הג'יפ בהם נסעו נפתחה בכוח. סגן מפקד החטיבה נפצע קל לאחר שאחת האבנים פגעה בראשו. כוחות משטרה וצבא הדפו את המתפרעים, אך איש מהם לא נעצר. במקביל להתפרעות האלימה בבסיס, פעילי ימין ביצעו חסימות על כביש 55 ויידו אבנים לעבר כלי רכב פלסטינים חולפים.

האירוע הלילה מהווה עליית מדרגה מבחינת פעולות הימין נגד צה"ל, הן מבחינת היקף המשתתפים בפעולה, והן משום שהמתפרעים עשו זאת בגלוי. האירוע התרחש, ככל הנראה, על רקע החשש של המתנחלים מפינוי מאחזים עד סוף מארס, כפי שהתחייבה המדינה.

דובר צה"ל, תת אלוף יואב (פולי) מרדכי, אמר כי בשעות הלילה הגיעו לאזור כ-100 פעילי ימין והחלו ליידות אבנים לעבר פלסטינים וחיילי צה"ל שהיו באזור ולהצית צמיגים מחוץ לבסיס חטיבת אפרים. בהמשך השליכו המתנחלים אבנים לעבר מפקד הגדוד, מפקד החטיבה וסגנו שנכחו במקום. סגן מפקד החטיבה נפגע בראשו מאבן שהושלכה לעברו ונפצע באורח קל. תת אלוף מרדכי אמר גם כי על צה"ל להפיק לקחים ולברר מדוע לא נעצרו אנשים באירוע. לדבריו הרמטכ"ל שינה את סדר יומו כדי לדון בנושא.

בהמשך חדרו לבסיס כ-50 פעילי ימין, יידו אבנים לעבר הרכבים הצה"ליים שהיו במקום, והשליכו עליהם מיכלי צבע. בנוסף לכך, פיזרו המתנחלים מסמרים בדרכי הגישה לבסיס ובתוכו.

"מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל כפוף להוראות ולהנחיות הדרג המדיני, ימשיך לאכוף את החוק במרחב יהודה ושומרון בשיתוף מחוז שומרון ויהודה של משטרת ישראל והמנהל האזרחי, ולא יירתע מכל אלימות שתופנה כלפי חייליו. צה"ל רואה בחומרה רבה מעשים אלו אשר מכוונים כנגדו וכנגד חייליו, ומסיתים אותו מעיסוק במשימתו העיקרית - הגנה על אזרחי ותושבי המדינה. בצה"ל מצפים שהרבנים וראשי מועצת יש"ע יגנו בכל תוקף את ההתנהגות החמורה הזו", נאמר בתגובת צה"ל.

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, טלפן הבוקר למפקד חטיבת אפרים, אל"מ רן כהנא, ותקף בחריפות את הפגיעה בו וברכבו וההתפרעות בבסיס החטיבה. ״כמי שעומד בראש מועצת יש״ע אך לא פחות מכך כתושב הגזרה עליה אתה מפקד, אני יודע היטב איזו עבודה מסורה אתה והמפקדים והחיילים של חטיבתך עושים יום יום ולילה לילה למען ביטחוננו. מה שאירע אמש הוא מעשה שלא ייעשה, מביש וכפוי טובה. על המבצעים להסגיר עצמם ואם לא, יש לעצרם ולהביאם לדין״.

פעיל בנוער הגבעות אמר ל"הארץ" כי האחריות על החדירה לבסיס צה"ל והשחתת כלי הרכב של הצבא הם על הכתפיים של ברק, לדבריו. "במקום להרגיע את השטח ולהבטיח שיטפלו במאחזים כמו שהם מטפלים בבנייה הבדואית. הם יוצרים אפליה נגד המתיישבים ותחושת תסכול".

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב החדשות והעדכונים מהארץ ישירות לפייסבוק שלכם

ההתפרעות בבסיס צה"ל התרחשה לאחר שמוקדם יותר הלילה עצרה המשטרה 17 פעילי ימין שהתבצרו אמש במבנה נטוש, כמה מאות מטרים מערבית לגבול ירדן, בין העצורים 3 קטינים. הצעירים, פעילי נוער הגבעות, ערכו בשנתיים האחרונות שורת פרובוקציות בגדה בקריאה לחזור לערים פלסטיניות. הם הסתננו ליריחו, שכם וחברון, ופונו פעם אחר פעם.

סמוך לשעה 18:00 כשהם מלווים במצלמות טלוויזיה, הגיעו הצעירים לאזור קאסר אל יהוד ששופץ ונוקה לאחרונה ממוקשים, כדי לאפשר פתיחתו למבקרים. אתר הטבילה של ישו נמצא כקילומטר ממזרח לגדר המערכת, ולמעשה זהו הגבול ביןישראל וירדן.

ב-9 בספטמבר התרחש אירוע דומה כשפעילי ימין חדרו למפקדת חטיבת בנימין וחיבלו ב-13 כלי רכב צבאיים. על כמה קירות בבסיס אף רוססו סיסמאות בגנות צה"ל בעקבות הריסת הבתים במאחז מגרון שהתרחש באותו שבוע. לאחר אירוע זה הגדירו גורמים בצה"ל את האירוע כחמור ביותר וחסר תקדים.

במהלך הלילה נכנסו חמישה חסידי ברסלב לקבר יוסף שבשכם. כניסתם נעשתה בלא נכנסו תיאום ובלא אישור. ככל הנראה, נורתה לעברם אש מכוחות הביטחון הפלסטינים.איש מהחסידים לא נפגע.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מדובר בסוכני שב"כ  (לת) דוד
  • 06:38
  • 13.12.11

02 אני תוהה... סמדר
  • 06:39
  • 13.12.11

כמה מדרגות יש??

03 כל עוד הם פוגעים בחיילים ולא בפלסטינים - מבחינתי זה בסדר.  (לת) איש שמאל
  • 06:40
  • 13.12.11

04 פורעי החוק משתוללים בלי הכרה ואיש לא קם לעצרם שמעון ש
  • 06:41
  • 13.12.11

הדמוקרטיה ושלטון החוק במדינת ישראל מצטמצמים והולכים בכל יום שחולף.

05 אנשי החולצות החומות מתחילים להתפרע נגד שאריות הממסד הדמוקרטי.  (לת) הכלבה מימי
  • 06:42
  • 13.12.11

06 יידו אבנים ועדיין בחיים?  (לת) אבנים הורגות!!
  • 06:45
  • 13.12.11

07 גם בהם ירו רימון גז בראש כמו במוסטפא?  (לת) דור
  • 06:49
  • 13.12.11

08 דרכי ענישה בתאל
  • 06:53
  • 13.12.11

אולי להפסיק להם קצבת בטוח לאומי?

ולהעמידם למשפט עם עונש מאסר לעשרות שנים באשמת נזק לציוד בטחוני, הפרת צווים, אלימות והפרעת הסדר הציבורי!

09 לזרוק לכלא מגידו כל אחד ואחת מהבוגדים שעשו את זה!  (לת) אין בגידה חמורה יותר מלהרים יד על צה"ל
  • 06:59
  • 13.12.11

10 ישר כח לבחורינו הטובים! שמאלן פוסט ציוני
  • 06:59
  • 13.12.11

מתי גם אצלינו יתחילו קצת לעשות כיף?

11 אם תבדקו תמצאו שרוב האנשים הללו חיים על מיני קצבאות ומשרות שהומצאו לצרכיהם וכולם ממומנים על ידי משלם המיסים הישראלי. הם פוגעים בצה"ל ואנו משלמים להם קצבאות ומשכורות.  (לת) אני מוכרח לומר שזה שגעון אמיתי !
  • 07:01
  • 13.12.11

12 זכור את סבסטיה, שמעון פרס. היית הרשאון שהרשה למתנחלים להפר חוק, בשביל לקדם את מעמדך על גבו של רבין  (לת) עדי
  • 07:05
  • 13.12.11

13 מה רוצים מהם? ש
  • 07:05
  • 13.12.11

הם מוציאים לפועל את מדיניות ממשלתם

14 יאללה, מלחמת אחים! סוף סוף יהיה מעניין כאן!  (לת) אבי
  • 07:06
  • 13.12.11

15 זה הסיכוי היחיד שלנו... שהמתנחלים יחשפו את הפרצוף האמיתי שלהם  (לת) מיואש
  • 07:08
  • 13.12.11

16 איך אין עצורים????  (לת) מה קורה פה? גם לי מותר להיכנס לבסיס צבאי ולזרוק אבנים?
  • 07:09
  • 13.12.11

17 אין עצורים כי, כזכור, שלטון החוק בארץ מופקד בידי ססססססססמולנים.  (לת) דג קר
  • 07:16
  • 13.12.11

  •   אין עצורים- כי יותר דחוף להכות ולעצור מחוסרי דיור שמפגינים בתל אביב אתה יודע לקרוא?!
    • 13:48
    • 08.01.12

    מאשר את הפושעים הללו. ותאמר לי ידידי, האם אתה יודע לקרוא? הפורעים הם ימנים, הממשלה היא ימנית- היכן קשורים השמאלנים?

    מקווה שמשלמים לך היטב עבור כל טוקבק, אבל אני חוששת שהבוסים שלך לא יהיו מבסוטים אם יגלו שאתה לא טורח לקרוא את הכתבה. אבל לא נורא, דמם של "סמולנים" ממילא כבר מותר, יאללה תמשיך בהסתה ללא מפריע.

18 להעמיד לדין את מפקד החטיבה שאיפשר לפורעים לחבל ברכוש וכבודו של צהל  (לת) לשפוט את המחט
  • 07:16
  • 13.12.11

19 האם החיילים בתמונה, הינם חיילי "כפיר"?-הלשם כך גוייסו?  (לת) שמואל
  • 07:18
  • 13.12.11

20 מלח הארץ פרויקה
  • 07:18
  • 13.12.11

הם מלח הארץ. הבעיה שיש המון מלח בארץ. ודבש? היה רק בפרסומת.

21 עיתונאים? איפה תגובת הצד השני?  (לת) לא הבנתי למה
  • 07:21
  • 13.12.11

22 אם פלסטינים היו פורצים כך לבסיס צבאי, גם לא היו עוצרים אותם - היו יורים בהם  (לת) מארק
  • 07:42
  • 13.12.11

23 וראינו יואל
  • 07:44
  • 13.12.11

ראינו מה קרה כשפלסטיני זרק אבן על ג'יפ צבאי בשבוע שעבר

24 למה השומרים לא מילאו את תפקידם ? נמרוד
  • 07:45
  • 13.12.11

מי שמנסה לחדור לבסיס - יורים בו

25 מעניין אם ירו בהם. כידוע אבנים הורגות  (לת) יוסי
  • 07:47
  • 13.12.11

26 לא נעצר שום איש אזרחית מודאגת
  • 07:50
  • 13.12.11


עד מתי, תמשך ההשתוללות מבלי שהאשמים יתנו את הדין?

27 מתנחלים מתפרעים אזרח
  • 07:50
  • 13.12.11

שאלה חשובה מאוד אם הפורצים היו ערבים האם הייתה אותה תגובה של הצבא? חומר למחשבה

28 מדהים,אם אלו היו ערבים ניר
  • 07:52
  • 13.12.11

היו מבצעים בהם כבר תבח.למה?החיים שלהם שווים יותר?צהל מבייש את המדינה

  •   בגלל שהערבים היו באים לטבוח ווכט
    • 11:33
    • 13.12.11

    לידיעתך: בכל יום ערבים זורקים אבנים על אנשים (לא מכוניות) ולא עושים להם כלום כי זה "רק אבנים" (שאגב, יודעות להרוג).

  •   טבח? אולי שחרור וחנינה אחרי שבועיים.  (לת) אתה אסון לקיומנו
    • 13:04
    • 13.12.11

  •   כן, טבח  (לת) מ
    • 13:55
    • 13.12.11

  •   לא צה"ל מבייש יותם
    • 16:13
    • 13.12.11

    לא צה"ל מבייש, המתנחלים האלימים והמשוגעים האלה הם אלה שמחזירים את ישראל דרות אחורה עם הפרימיטיביות והאגוצנטריות שלהם.

  •   כן נכון זה המתנחלים אזרח מאוכזב
    • 17:22
    • 13.12.11

    להגיד שצה"ל מבייש את המדינה זה שטות וביזיון... כי לכול הרוחות רק שתדע שצאל זה צבא מוסרי בדיוק כמו כול צבא אחר אם לא יותר ומי אתה שתגיד שצה"ל מבייש את המדינה יא פישר...מה אתה מבין בכלל מהחיים.... מקומך הוא במדינת תל אביב עם כול שאר השמאלנים הקיצוניים.

29 איך לא עצרו אותם??? בוגדים!
  • 07:53
  • 13.12.11

במקרים כאלה צריך משפט מהיר. זו בגידה!

30 לפני 3 ימים כשפלסטיני זרק אבן על ג'יפ ממוגן, ירו בו בראש, והוא מת. פה באיש לא ירו ואיש לא נעצר.. חוק ליהודי חוק לערבי- אתם מבינים למה אנחנו קוראים לזה אפרטהייד??? דמוקרט
  • 07:54
  • 13.12.11

שלא לדבר על זה שהפלסטיני שנהרג, מוסטפא תמימי, נאבק לשחרר את המעיין בכפר שלו שהשתלטו עליו המתנחלים בחסות הצבא. המתנחלים לא "נאבקים" לשום דבר, גם ככה הם בעלי השליטה, הם רק רוצים לעשות מבצעי פרובוקציה.

  •   יא אללה, יש הפגנות אלימות כבר שלוש שנים ליד הגדר יוני
    • 11:37
    • 13.12.11

    ואתה משווה בכלל? אם הפעולה שהם עשו זה "מעשה טרור של מתנחלים" אז כבר 3 שנים יש "מעשי טרור של שמאלנים". איך אתה משווה פצוע אחד במאות הפגנות עם פצועים בקרב צה"ל לתקרית אחת?! להפך, טול קורה מבין עיניך. מה שקרה היום בבסיסי קורה יום יום בשטחים עם אנרכיסטים שמתעמתים עם כוחות צה"ל.

  •   טרור זה טרור. לא משנה כמה נפגעים, חומרת הפגיעה ובטח שלא משנה מי מבצע את פעולת הטרור. נסה לבטא את דעתך ללא סיסמאות ותגלה את החורים בהיגיון הדברים ללא סיסמאות
    • 21:03
    • 13.12.11

    הוא משווה כי ההשוואה היא נכונה: אדם מיידה אבנים אל עבר אדם אחר בשני המקרים. בשני המקרים על האדם להעצר לחקירה. בשני המקרים אם הנפגע מרגיש בסכנת חיים מותר לו להגן על עצמו גם אם יהרג התוקף. עד כאן פשוט, לא? לא. כי במקרה אחד התוקף ביצע את התקיפה כלפי כלי רכב ממוגן (סביר להניח שאין סכנה ממשית לגופו ולכן הריגה מתוך הגנה עצמית לא תקפה כנראה, במקרה הזה). במקרה שני, אדם תקף ופגע בראשו של האדם המותקף (פגיעת ראש - סכנה ממשית לחייו). סגן המפקד שנפגע בראשו אולי לא יכל, אולי לא ראה לנכון לגונן על עצמו ע"י תקיפת המחבל. אם זה רלוונטי או לא איננו יודעים מכיוון שהמחבל- התוקף - בכלל לא נעצר. רוצה להיות צודק? תהיה חכם. נמק דבריך על פי חוקי ההיגיון, שפה והקשר. דעות - יש 7 מיליארד כאלו בעולם, מי שמך לקבוע איזו דעה צודקת?

31 מילת הקסם "צה"ל" כבר לא קיימת יותר, בגלל השמאלנים בצה"ל יש שמאלנים
  • 07:56
  • 13.12.11

ידוע שיש אפילו קצינים בכירים, לא עלינו, שהם שמאלנים שונאי מתנחלים.
קשה לקרוא להם "צה"ל" בנשימה אחת יחד עם שאר חיילי צה"ל, שהם רובו של צה"ל, שבאים מההתנחלויות, ובוודאי שאינם שונאים מתנחלים.
אין ספק, שאותם השמאלנים בצה"ל, הם הבעייה, ולא היהודים ביהודה ושומרון.
רוב אזרחי ישראל, לא רוצים לראות את אותם השמאלנים עונדים דרגות בכירות בצה"ל.
אותם השמאלנים יוצרים דמוניזציה כלפי המתנחלים המפגינים נגד אותם "בכירים" שמאלנים שמזהים את המתנחלים כ-"אוייב" במקום את הערבים הפלסטינים.

  •   ברור - הבעיה היא קצינים שמאלנים ולא מופרעי הגבעות  (לת) איל
    • 14:26
    • 13.12.11

  •   מחבלי "תג מחיר" מוציאים שם רע לכל המתנחלים שחם
    • 14:50
    • 13.12.11

    באיזה עולם אנו חיים כאשר פעולות אלימות כאלו נחשבות לגיטמיות
    אך הדיווח עליהן הוא דבר פסול

    צריך לעצור את המטורפים האלו כמה שיותר מהר
    כל יום הפעולות שלהם רק הולכות ונהיות יותר קיצוניות

  •   נכון! 99% אחוז מוציאים שם רע לכל השאר  (לת) בן אנוש
    • 18:21
    • 13.12.11

  •   השמאלנים בקימו את המדינה ומחזיקים אותה עד היום, הימין הורס אותה בשביל מדינת השטחים  (לת) שמאלני אמיתי
    • 23:25
    • 13.12.11

32 לפני ההתנתקות לא היו דברים כאלה. הזורע רוח קוצר סערה.  (לת) לתשומת לב הסובלנים
  • 07:59
  • 13.12.11

33 עשבים שוטים, שטויות, קצת שחררו קיטור. לא ככה?  (לת) יניב
  • 08:01
  • 13.12.11

34 מי המטומטם בצה"ל או במשטרה שחושב שלמאורע כזה צריך להגיב בסובלנות ואיפוק? הם לא מבינים שפעילי ימין גם רוצחים? למה מחכים? להרוגים מקרב כוחות צה"ל? ממה הם מפחדים? מ"הבערת" השטח? ואיך הם קוראים למה שקורה עכשיו? המדיניות הבלתי-מוצהרת של ה"הבנה" כלפי המיליציות היהודיות בשטחים רק מסלימה את פעילותם. הם רצחו פלסטינים, שרפו מסגדים והטמינו פצצות בבתים של אינטלקטואלים בישראל, ואיש לא הושלך לכלא. כל מי שנעצר שוחרר. התוצאה תהיה צבא מתנחלים מאורגן שיצא לקרבות נגד צה"ל והמדינה. זה מה שאתם רוצים? תתחילו כבר לפעול נגדם בכוח!  (לת) א. מירושלים
  • 08:03
  • 13.12.11

  •   כבר שלוש שנים מגלים "הבנה" כלפי הפגנות אלימות יוני
    • 11:38
    • 13.12.11

    של פעילי שמאל אנרכיסטים. אותה מידה אני יכול לדבר על פעולות טרור של ארגוני שמאל שנמשכות כבר שנים. זה אמין באותה מידה.

  •   אלה אותם מי שלא פעלו כנגד האספסוף שאיימו על חיי יצחק רבין ראש ממשלת ישראל כי הם משת"פים  (לת) כנראה שהגיע זמן למלחמה כנגד הגייס החמישי המחופש ליהודים
    • 12:18
    • 13.12.11

35 איש לא נעצר? ואיפה רימוני הגז לפנים? ואיפה הירי לרגליים? ואיפה המשפט הצבאי?  (לת) מתושלח
  • 08:03
  • 13.12.11

  •   בפינוי מאהל האהלים הריק ברוטשילד האנרכיסטים התפרעו, האם מישהו שאל על רימוני גז? על ירי לרגלים?  (לת) 09 ודאי מחשיב עצמו לנאור והומניסט
    • 11:30
    • 13.12.11

  •   תעשה לי טובה. ברוטשילד איש לא יידה אבנים על שוטרים קאם און
    • 19:47
    • 13.12.11

    אתה לא מחובר למציאות.

36 חשבתי שזריקת אבנים זה סיכון חיים נדב
  • 08:03
  • 13.12.11

איך לא ירו עליהם גז מדמיע בכינון ישיר, איך?

37 פעילים חבלנים עוינים ניצן
  • 08:04
  • 13.12.11

פעילים? בד"כ מי שתוקף חיילי צה"ל מכונה מחבל, טרוריסט, מפגע או גורם עוין. בנים גידלנו ורוממנו..

38 הכותרת המקבילה מערוץ 7 (כותרת משנה) א1
  • 08:07
  • 13.12.11

במסגרת ניסיונות הסטת פעילות צה"ל מהרס מאחזים חדרו לבסיס חטמ"ר אפרים כחמישים פעילי ימין שנהדפו ע"י חיילי צה"ל

נחמד...

39 מעניין שבמקרה הזה אף אחד לא חטף רימון גז לחזה גבי
  • 08:09
  • 13.12.11

יש קשר לכך שלא מדובר בערבים?
לו היו ערבים עושים אותו דבר היו יורים בכולם.
ממשלת אפרטהייד שצה"ל האימפוטנטי הוא היד המבצעת שלה.

40 אם אלה היו ערבים היו 10 הרוגים ו-40 עצורים אזרח שפוי
  • 08:10
  • 13.12.11

אל תתנו למתנחלים להיות עבריינים!

41 אך איש לא נעצר? היתכן?
  • 08:10
  • 13.12.11

איך זה שבזמן הפגנות שמאל שקטות בתל אביב עוצרים אנשים בגלל נוכחות, וכאן בזמן התקפה אלימה על בסיס צבאי ״איש לא נעצר״. לאן הגענו?

42 "איש לא נעצר" איזו הפתעה
  • 08:12
  • 13.12.11

מה יום מיומיים?

43 "איש לא נעצר". למה מה? מי יעצור אותם - ביבי? ברק? פרס? - רק אנסטסיה תוכל לעשות העבודה.  (לת) הרשלה
  • 08:13
  • 13.12.11

44 למזלם הם לא ערבים אבנריניו
  • 08:14
  • 13.12.11

וחבל שלא טופלו כמו היו כאלה

45 זה ברור שזה רק ענין של זמן עד שהם גם ירו על חיילי צה"ל ועל שוטרים  (לת) ונדלים סדומיים
  • 08:15
  • 13.12.11

46 עוד פעולת שב"כ שנועדה להשחיר לקראת פינויי  (לת) חיים מירושלים
  • 08:17
  • 13.12.11

47 מעניין כמה הרוגים היו אם המתפרעים היו "אנרכיסטים" מאירופה, שלא לומר פלסטינים... סטנדרטים כפולים באבוה!
  • 08:18
  • 13.12.11

וכאן אין אפילו עצורים!
צה"ל הגדול והחזק הופך לאימפוטנט מול חונטות נוער הגבעות ע"ש הורסט וסל!!!

48 האם היו "הודפים" אותם או יורים בהם אם הם היו ערבים ולא מתנחלים  (לת) מתנחלים מטיךים אימה על הצבא והמשטרה
  • 08:18
  • 13.12.11

49 מה יהיה הסוף? מתי יבינו בצה"ל שמדובר במחבלים לכל דבר?  (לת) מלחמת אזרחים כבר פה.
  • 08:20
  • 13.12.11

50 ככה זה כשעשרות פעילי ימין קיצוני מתפרעים בכנסת  (לת) ישי
  • 08:21
  • 13.12.11

51 כם כזאת כותרת אתם רוצים למכור עיתונים? יהודה
  • 08:22
  • 13.12.11

אם היה כתוב שפעילי הימים תקפו והשחיתו ציוד בצהל והם נעצרו - מישהו היה קונה את העיתון. אדם נשך כלב.
במדינה שלנוהמתנחלים עושים מה שהם רוצים ומצפצפים על החוק ואין דין.

52 איך זה שהחיילים לא יורים במחבלים שפורצים לבסיס? יהודה
  • 08:22
  • 13.12.11

אין הבדל בין מחבלי חמאס לבין מחבלים יהודים. מי שפורץ למתקני צבא ומנסה לפגוע בחיילים וברכוש צבאי - אין חשיבות לדתו ודינו חייב להיות זהה.

  •   חיילים צריכים לירות בכל מי שתוקף אותם! דן
    • 11:39
    • 13.12.11

    יהיה מתנחל מימין, אנרכיסט משמאל או פעיל בינלאומי.

  •   לשאלתך- כי מי שמשרת שם הוא כאילו חייל. אלה הסדרניקים שמשתפים פעולה עם כנופיות תג מחיר כדי להרוס את צה"ל ולהשליט בו את רבני השריעה  (לת) ההסדרניקים=גייס חמישי
    • 14:44
    • 13.12.11

53 הימין המשיחיסטי פורח תחת שרביטו של נתניהו. חוקים מאידך וחוליגנים מצד שני.  (לת) מיכאל
  • 08:22
  • 13.12.11

54 איש מהם לא נעצר? אוזן פלא
  • 08:22
  • 13.12.11

איש מהם לא נעצר? אין חוק במדינה כשמדובר במתנחלים? די! נהגו בהם ביד קשה כפי שצריך לפעול כלפי מפרי חוק! ולפחות באותה חומרה כמו שפועלים נגד פעילי שמאל או ערביםץ

55 היכן הפסיכיאטר המחוזי? פינצ'בסקי
  • 08:27
  • 13.12.11

תמונותיהם של המכונים "פעילי ימין" אומרות הכל. לא נותר אלא לחזור ולשאול: היכן הפסיכיאטר המחוזי כשצריכים אותו?

56 אני ימני קיצוני, ואלה מופרעים שצריך להעניש!!! בהנחה שזה נכון,
  • 08:28
  • 13.12.11

ארץ ישראל תיבנה באהבה ובחוק! אלה מבאישים את ריחה וצריכים להעענש בחומרה.

57 אוזלת היד מול מתפרעי הימין החוליגנים לא ברורה מאיר
  • 08:29
  • 13.12.11

ברור שאם הדברים היו נעשים על ידי ערבים, היי נעצרים שם כולם, כאשר חלקם פצועים קשה מקרה הטוב.
איך אף אחד נעצר? איך אף יד המומת על מםקדי צה״ל אינה נשברת לפני שבאן מושלכת? מה עונד מאחורי האימפוטנציה הזו?
מי מונע מצה״ל להגן על חייליו ומפקדיו? ביבי? ברק? איווט?

יש י געגועים עזים למנהיגות אמיתית בארץ נורמלית..

58 למה איש לא נעצר? לימור
  • 08:30
  • 13.12.11

זה מזעזע! והם עוד קוראים לאזרחים אחרים בוגדים וגיס חמישי!

59 בשביל מה לעצור, הרי החקירה המשטרתית נדונה לכישלון  (לת) אלון
  • 08:31
  • 13.12.11

60 זה צבא זה? כמו שנאמר בכתבה הצבא כפוף לדרג המדיני - כולנו כפופים למתנחלים שגם חיים על חשבוננו וגם משתוללים בלי הפרעה בחסות ממשלת הבובות של ביבי.  (לת) גיא
  • 08:32
  • 13.12.11

61 התגובות אחד
  • 08:34
  • 13.12.11

1. הארץ שוב מבליט אירוע שולי, שבכלל לא בטוח שהתרחש, ואם כן, לא בטוח שהיו אלה מתנחלים, ולא סמולנים שהתחפשו
2. פרובוקציה של הסמול
3. אם עשו זאת, יש להם סיבה טובה
4. תראו מה אנשים מסורים מוכנים לעשות למען אמונתם היוקדת
5. אין להסכים למה שעשו, אבל הסיבות נכונות
6. אם מלח הארץ עשה זאת, כנראה הגיעו מים עד נפש
7. צהל, כמו בית המשפט/תקשורת/האליטות, הוא סמולני. יש לתת ביטוי לכולם
8. אופייני הדבר שגם מנהמת לבם, לא הייתה כל אלימות
9. הם אינם מייצגים את המתנחלים אלא עשבים שוטים. לא פוגעים בצהל
10. אם צהל שכח את תפקידו, יש להזכיר לו, וטוב עשו הצעירים האלה
11. גם אם יש בעית-מה בהתנהלות של המתנחלים מול צהל (בכל זאת, טובי בנינו, רכוש, מה יגידו), יש לזכור כי הסמול הוא האויב האמיתי ויש להזכיר זאת בכל הזדמנות.
12. גם במקרה הזה.
ובא לציון בועל שלא כדרך הטבע

62 למה שיעצרו רונן
  • 08:34
  • 13.12.11

למה לעצור מחבלים? מותר להם הכול הרי הם עושים כרצונם ועובדים בשם אלוהים. אנחנו סוג ב הם הטובים.
עדיף אוייב מחבל מאשר הם

63 יש לפתוח באש בעת מעשה ולשלול אזרחות במשפט בן גוריון
  • 08:37
  • 13.12.11

מדינה שלא תדאג לשלום חייליה ב"שלום", מפרקת עצמה מהצבא.
שרות החובה, אינו "שירות חובה להתבזות".
זה טרטר לכל דבר, אירועים אלימים אלה צריכים להיות לאות אזהרה כמו מזוזות!
את הממחבלים היהודים צריך להרחיק מהמדינה וחיילי צה"ל רשאים להתגונן בירי!
בוקר של ביזיון לדמוקרטיה, לחברה בארץ, ולצה"ל.
מפקדים יישר כח. וגם חיילות (שגם הן מבוזות לאחרונה כמו למעשה נשות ישראל, בידי רבנים קיצוניים שתורתם נלמדה באירן)

64 הנה מתחיל המרד. מי שלא עוקר עשבים שוטים כשהם צעירים, יקבל שיחי פרא. יהודה המכבי
  • 08:39
  • 13.12.11

נתניהו וממשלת הימין שלו מעודדים ומסיתים את הפרת החוק והעם מתחיל להבין את החוקים החדשים - אין חוק במדינה. החזק שולט.
תכינו לפידים.

65 אם האירוע היה על ידי ערבים גינגי
  • 08:41
  • 13.12.11

צה"ל היה פותח עליהם באש חיה למה לא במקרה זה . יש לחסל את התופעה של המתנחלים = מחבלים שהם נכנסים למחנות צה"ל או שטחים סגורים ולעשות בו כרצונם . מדוע לא פתחו עליהם באש כי פעולתם היא פעילות חבלנית עויינת במלוא מובן המילה . אם ערבים היו נכנסים למקומות אלה הם לא היו יוצאים חיים . ולא בגלל שאני אוהב או שונא ערבים . אין כאן שיוויון בתגובה של צה"ל לשתי אוכלוסיות של מחבלים . לאחת דם כחול ולשנייה דם רגיל בהחלט . וחבל שבצה"ל עושים את ההבחנה הזאת .

66 אנרכיה בשטחים, בפקודה. ממשלה, צבא, ומשטרה של נמושות.  (לת) רונן
  • 08:43
  • 13.12.11

67 למה אף אחד לא נעצר? למה לא ירו בפורעים? מיכאל
  • 08:44
  • 13.12.11

איך זה יתכן שעוברים על זה לסדר היום?
למה אנחנו מוותרים בקלות כזאת על שמירת החוק, על הדמוקרטיה היחידה במזה"ת?
אם מפגיני שמאל או ערבים ישראלים היו נוהגים כך הם כבר היו בכלא.

אני קורא לכולנו לצאת ולהפגין נגד אזלת היד. להעמיד לדין את הקצינים שהורו לא לעצור את הפורעים.

  •   אתה היית מוכן שיירו גם בשמאלנים שמתפרעים? אם לא, אתה נאצי
    • 13:11
    • 13.12.11

    כשמתחילים לירות, יודעים רק איך זה מתחיל.

  •   אם שמאלנים היו פורצים לבסיס ותוקפים את החיילים אז כן שחם
    • 15:09
    • 13.12.11


    העניין הוא שזה דיון על מצב תיאורתי לעומת דיון על המצב בשטח

    מחבלי "תג מחיר" כל יום פועלים באופן יותר קיצוני
    אנחנו לא צריכים להיות מופתעים ביום בו הם יתחילו לרצוח אנשים אלא רק להתפלא על העובדה שעד היום הם לא עשו זאת

    בין פעילי השמאל עלולים להיות קיצוניים אך אצלהם אין שום מקרה של פריצה לבסיס ותקיפה מסכנת חיים של חיילים

  •   מה אתה אומר? אלי
    • 15:51
    • 13.12.11

    ל האנרכיסטים שזורקים אבנים על חיילי צהל בבילעין/נעלין וכו'? זה לא "תקיפה מסכנת של חיילים"? אז מה אם זה לא בתוך בסיס צה"ל אלא בשטח צבאי סגור הצמוד לגדר ההפרדה שצה"ל מגן עליה מפני אותם אנרכיסטים!!!

  •   למה להעמיד את הקצינים ולא את הפורעים לדין?  (לת) יותם
    • 16:26
    • 13.12.11

68 ההתנגדות היהודית מרימה את הראש!!! מי שמאמין לא מפחד!
  • 08:44
  • 13.12.11

כל הכבוד למערכת הבטחון שמאפשרת לנו למחות נגד פעולות הממשלה, אפילו הצבא מסכים עם הפעילות שלנו לכן לא עוצרים אותנו ונותנים לנו חופש פעולה מלא!

69 צהל ע.הללי
  • 08:44
  • 13.12.11

לאסור את כולם ולטפל במנוולים ביד ברזל

70 איך זה שאיש לא נעצר ומי ישים את הנזק  (לת) תם
  • 08:46
  • 13.12.11

  •   אתה ואני נשלם את הנזק הכספי והמוסרי האיש הקטן
    • 10:27
    • 13.12.11

    אם יידו אבנים ופצעו חייל מדוע לא נפתחה אש לעברם? האם יש הוראות פתיחה באש שונות כאשר חייל בסכנת חיים ממתנחל או מפלסטיני?

  •   מי שמשלם את הנזק של האנרכיסטים מדי יום שישי אלי
    • 15:52
    • 13.12.11

    הוא זה שישלם את הנזק שבוצע באירוע חד פעמי זה...

71 מחול השדים והמתנחלים יעל
  • 08:46
  • 13.12.11

ככה יעשה לאיש שהביבי חפץ ביקרו.

72 צה"כפוף לממשלת ישראל: הוא חיסול תופעת המתפרעים הוא בראש סדר הקדימויות אחרי טיפול באנרכיסטים (שלום עכשיו, בצלם, יש גבול, סמולנים, מילואימניקים שמאלנים, שופטי בג"צ, קצינים וחיילים שמצייתים לחוק ולא לפקודות/פסיקות)  (לת) להתראות ישראל, שלום איראן-טאליבן
  • 08:47
  • 13.12.11

  •   אילולא בצלם, יש גבול, סרבנים, שופטי בגצ ליברלים,, חיילים שמצייתים לחוק ולא לפקודות, כבר מזמן היה כאן איראן-טליבן. זו ישראל.  (לת) ישראל
    • 09:34
    • 13.12.11

73 מזל שצה"ל רואה את המעשים בחומרה, מזל
  • 08:49
  • 13.12.11

אחרת עוד היו עוצרים מישהו.

74 ילדים פלסטינים שנחשדו בזריקת אבנים נעצרו לחודשים ארוכים ערן ברין
  • 08:50
  • 13.12.11

משליך אבנים פלסטיניני נורה ביריה מכוונת מטווח אפס לראשו. נוער הגבעות השליך אבנים ותקף את אנשי הבטחון ורכבים בכבישים, טוב, זה סיפור אחר.

75 עליבות נפש של מדינת דת קיצונית. על העיוורון  (לת) ארצי שינתה את פניה
  • 08:50
  • 13.12.11

76 מדוע לא בוצע ירי כלפי המסתננים לבסיס ? דאוד שאלתיאל
  • 08:51
  • 13.12.11

מדוע במהלך התקיפה המפקדים לא הורו לחיילים לפתוח באש על מנת לעצור את ההתקפה על הבסיס מצדם של המחבלים ? מדוע איש מהמחבלים לא נעצר ?

77 איזה צבא פחדן! אפי
  • 08:52
  • 13.12.11

עוד מבקשים דברים מרבנים... איזה חוצפה צריך לפנות את כל "הרבנים" האלה, את הכתות שלהם והאת אלה שעוקבים אחריהם נגד מדינת ישראל!!

78 בוגדים?  (לת) איתן
  • 08:52
  • 13.12.11

79 איש לא נעצר מלחמת היהודים
  • 08:54
  • 13.12.11

לא היתה עוד ממשלה שהצליחה להשתחרר מלפיתת הדתיים. גוש אמונים, ההתנחלויות, הישיבות ומערכות השנור החרדית הם עדות לקיצוניות הדת, לפאשיזם ואפליה שמקובלת על כולם כי עם הדתיים לא נסתכסך כי הם יהודים. ומה לא נעשה כדי למנוע את המלחמה בין היהודים? מי שלמד להסתכל מהצד מבין שהפלשתינאים משלמים את מחיר מניעת המלחמה בין היהודים. לא יהיה שקט או שלום במזרח התיכון אפשרי כל זמן שהיהודים לא נלחמו בינם לבין עצמם על עתידם כמדינה.
השאלה העקרונית היא האם ישראל תוכל להיות מדינה חילונית שיויונית לכל התושבים, כולל תושבים ממוצא אתני שונה ובעיקר הפלשתינאים. או שמדינת ישראל תישאר תיאוכרטיה זמנית בצביונה הנוכחי כמדינת אפרטהייד. מדינה ששורדת על בסיס קבוע של מלחמות לא יכולה לבנות עתיד.

80 דיי ברור איך תיראה המלחמה הבאה  (לת) האויב ברור
  • 08:55
  • 13.12.11

  •   הוא ברור מאז אלטלנה  (לת) שמאלנים תמיד רצחו יהודים
    • 13:14
    • 13.12.11

  •   למה ללכת רחוק? אפשר ללכת יותר רחוק! אלי
    • 15:55
    • 13.12.11

    עוד לפני אלטלנה, מיטב מלוחמי ההגנה הסגירו לשלטונות הבריטיים וכתוצאה מכך נהרגו ו/או הועלו לגרדום לוחמי אצ"ל ולח"י!!!

81 מנוולים חסרי כל ערך....  (לת) הלוחש לסוסים
  • 08:57
  • 13.12.11

82 אי אפשר להתעלם מהקשר של הפוסט-מודרניזם לעשבים השוטים האלו יניב, סטודנט בטכניון
  • 08:57
  • 13.12.11

הפרות החוק בטענות של מוסר, קריאות לבטל החלטות ממשלה כי הן סותרות את אמונותייך, אלו מעשים שפותחים חלון לקיצוניים הללו.
בדיוק כפי שהשמאל הקיצוני הישראלי רואה הפרת חוק כלגיטימית (אם החוק לא מוסרי בעיניו) עושים זאת בני נוער הגבעות והחבורה האלימה שמקיפה אותם.

לא ניתן יהיה לטפל בתופעות הימין הקיצוני, כל עוד יש גורמים בשמאל שמצדיקים הפרות חוק.

83 נוער גבעות המצאה של שב"כ כתירוץ לפינוי יהודים מיו"ש  (לת) @ בנצי - א @
  • 08:57
  • 13.12.11

  •   ההתנחלויות הן ההמצאה של הסמול והשבכ כתירוץ לפינויין. גם הימין הוא המצאה של הסמול והשב"כ כדי להראות כמה הסמול והשבכ חכמים. הימין, לפי התגובה שלך, לא כל כך.  (לת) אחד
    • 12:18
    • 13.12.11

84 שטויות, זה רק קומץ... כמו הנוער ההיטלראי בהתחלה...  (לת) דן
  • 08:58
  • 13.12.11

85 בהתחלה פחדתי שיירו בי. אבל אז הבנתי שזה צבא ההגנה למתנחלים.  (לת) מתנחל נאור.
  • 08:58
  • 13.12.11

86 ואף אחד לא נעצר איזה הפתעה  (לת) מיקי
  • 09:00
  • 13.12.11

87 הם מחבלים לכל דבר. למה לא פותחים עליהם באש כדורי גומי.  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 09:00
  • 13.12.11

88 בודאי שלא נעצר איש ינקל
  • 09:01
  • 13.12.11

חברים, ככה זה התחיל בגרמניה בשנות השלושים - אין שום הבדל. גם אז הרוב היה דומם ונתן לימין הקצוני להשתולל כרצונו עד שיום אחד התעורר וזה היה מאוחר מדי. לצפות מהממשלה לעשות משהו זה מאוחד מדי. באם היו רוצים אזי היו פותחים באש על המתנחלים המתפראים כמו שהיו עושים באם הפורעים היו פלסטינאים. הפלסטינאים חכמים - עליהם רק לשבת בשקט ואנחנו נחסל את עצמנו לבד.

89 לשלול מהם אזרחות - לפי שיטת הימין "אין נאמנות אין אזרחות", ולהעמידם לדין כבוגדים.  (לת) גד
  • 09:01
  • 13.12.11

90 "צה"ל מצפה שהרבנים יגנו את המעשים...". במקרי הפגנות נגד הגדר שהן חוקיות לגמרי, צה"ל מצפה גם ממישהו, או יורה רימוני גז בכינון ישיר?  (לת) דן
  • 09:02
  • 13.12.11

91 כשפלשתינים זורקים אבנים הם "טרוריסטים" כמתנחלים זורקים אבנים הם "נוער הגבעות" רות
  • 09:05
  • 13.12.11

זו המוזיקה שעושה את כל ההבדל , בגלל זה נהרגים מפגינים פלשתינים ונוער הגבעות, תמיד, חוזר ל"בסיסו בשלום" .

92 אתם השמאלנים תצעקו, אנחנו ננהל את המדינה חלוקה הגיונית
  • 09:06
  • 13.12.11

לכם בשמאל יש את חופש הביטוי וחופש ההסתה בתקשורת, אנחנו רוב אזרחי ישראל, ננהל את המדינה !...

93 אותי לימדו כששמרתי שכל מי שמתקרב,שואלים סיסמא,יורים באויר ואחר כך יעקב
  • 09:06
  • 13.12.11

יורים על מנת להרוג.. למה זה לא קרה??

94 למה לא ביצעו נוהל מעצר חשוד במחבלים?  (לת) ראש, אח"כ רגלים , בסוף לאויר
  • 09:06
  • 13.12.11

95 למה לעצור אותם ולהעמיד אותם לדין ולחיבם לפצות על הנזק, הרי יש להם גיבוי מלא מהכנסת הסהרורית שלנו . . .  (לת) המדינה נשמטת לנו מהידים
  • 09:11
  • 13.12.11

96 מי שמתפלא מהמעשה הוא תמים או טומן את ראשו בחול קוטוזוב
  • 09:12
  • 13.12.11

הכתובת מופיעה על כל קיר. אפילו נתנו לה שם מגוחך: תג מחיר.

97 טרוריסטים יהודיים מיכאל
  • 09:13
  • 13.12.11

צריך להתייחס אליהם כאל מחבלים , ובנוסף לחייב אותם לשלם על הנזקים שהם גורמים. חבורת חוליגנים שבשם האלוהים שלהם הם מרשים לעצמם להשתולל בלי הפרעה ועם גיבוי מהגוריים שלהם . הם פנטיים יותר מהחומנזים.

98 צה"ל עבד של מתנחלים. הימין עבד של מתנחלים. ימים רעים מביאים עלינו סהרורי הימין.  (לת) מילואימניק
  • 09:13
  • 13.12.11

99 השמאלנים ששולטים במדינה ממש מתוחכמים. הם רק כאילו מתייחסים לימנים יפה ולערבים רע. זו מזימה מתוחכמת.  (לת) גידי
  • 09:13
  • 13.12.11

100 אם מותר לגדוע מטעי זיתים לנפץ שמשות ודודי שמש ולשרף מסגדים, אז הכל מותר. מה לא?  (לת) המדינה נשמטת לנו מהידים
  • 09:13
  • 13.12.11

101 נו, איפה כל התומכים בהרג מיידי אבנים?  (לת) שעועית
  • 09:13
  • 13.12.11

102 הגיע הזמן לקרוא להם בשמם אלי
  • 09:14
  • 13.12.11

טרוריסטים! מספיק עם מכבסת המילים - פעילי ימין, תג מחיר.
זה הטרור שהימין מגדל בארץ

  •   Smelly Hillbillies need castration כוחות הבטחון הם הטרוריסטים
    • 10:16
    • 13.12.11

    לסרס את ההילביליס המצחינים. הם בסך הכל שעשועון שולי. הטרוריסטים האמיתיים הם כוחות ה"בטחון"

  •   הנה: תגאל, מחיראל, אוראל, שבתאל, ידעאל, מזכיראל,בלאגאנאל, יאללהאל  (לת) כסיף
    • 11:15
    • 13.12.11

103 למה אתם מצפים עוז לתמורה
  • 09:14
  • 13.12.11

זו תולדה של רשלנות צהלית מתמשכת. עצימת עין מארועים דומים בשומרון, בחברון או במקומות נוספים. העדר אכיפת חוק והתבטלות לא מובנת בפני אותם פורעי חוק שלא פעם נתמכים ע"י ח"כים ורבנים מסוימים.
דמיינו מצב שבו צעירים בדואים היו נוקטים בצעדים דומים על רקע פינויים מבתיהם. אין ספק שכוחות הבטחון היו מגיבים ביד חזקה. או בכפר שלם או במג'דל שמס.

  •   עשרות תיעודי טרור מתנחלים, כשלצידם חיילי צה"ל אדישים, מעלימי עין, תומכים, מעודדים או משתתפים, מצויים ברשת בעצימת  (לת) השלטון הציוני אהב את המתנחל שלו טרוריסט כזה התאים לצרכיו
    • 09:48
    • 13.12.11

  •   זו לא רשלנות זו המדיניות!  (לת) שלמה
    • 09:52
    • 13.12.11

  •   אין הבדל בין השחתת רכבי צה"ל וניסיון לפגוע במפקדים,לבין אנסטסיה שהרימה יד על זועבי,או לביבי שברח מאחריותו לשריפה בכרמל,או לחוקים שנאמן וליברמן מקדמים להרס הדמוקרטיה,וחוק גרוניס-אינו אלימות?הושבת התורכי על כסא נמוך אינה אלימות?הרג במשט אינו אלימות?אז כשלמעלה מותר לעשות מה שרוצים,והכול מגובה ע"י ביבי ליברמן ישי וברק-אז מה רוצים מהנערים הללו?שאף אחד לא יעבוד עלינו. שום גינוי ושום פטפטת אינם אחריות.אחריות באה לידי ביטוי במעשים.וכל עוד ביבי ומושחתי הימין בורחים מאחריות כך גם הרחוב.  (לת) שומר חוק
    • 11:01
    • 13.12.11

104 "חלק מהמזרח התיכון אינו בשל לדמוקרטיה"  (לת) יעלון
  • 09:16
  • 13.12.11

105 ביבי לטיפולך bibi king
  • 09:17
  • 13.12.11

על הערבים יורים!!!!!!!!!!!!!

106 ממשלת ביבי-ברק-ליברמן אינה ממש מושלת. אינה שולטת במצב. לשם מה הם יושבים שם בממשלה, זה מועדון ויכוחים ? בשטח שולטים צעירים מוזרים והזויים המסכנים את עתידנו  (לת) ביבי אתה בארץ ? קורא חדשות ? עדיין מתפקד ? וברק ? מה אתך ? דיבורים זה לא הכל !
  • 09:18
  • 13.12.11

  •   לא להפריע לו, הוא רק דואג לשרוד כדי להגדיל את הפנסיה לקראת בריחתו לארה"ב.... אך אולי צפויה לו שם הפתעה=  (לת) פרסונה נון גראטה
    • 14:52
    • 13.12.11

107 צהל כועס? YOYA
  • 09:18
  • 13.12.11

נדמה לי שאפשר לראות את הקו המקשר בין חוקי הימין הקיצונים להתפרעויות חסרות הרסן באיו"ש.לא יקח זמן רב ותהיה גם השתלטות בקריה. ממילא המערכת כבר מסוגלת לנהל את חיינו כראוי

108 שצה"ל ייצא מהשטחים! גיבורים גדולים? שישמרו על עצמם!  (לת) נראה אותם
  • 09:19
  • 13.12.11

109 בכפפות של משי סימה
  • 09:19
  • 13.12.11

מדוע לא שופטים אותם ומכניסים אותם לכלא? מדוע לא עוצרים אותם בגז מדמיע וכדורי גומי כמו שעושים למפגינים מהשמאל? מדוע? מדוע? מדוע המדינה הזו נוהגת באיפה ואיפה? אולי אם נעזוב אז הם לפחות יפסידו עוד תורם כספים תמים שמוכן היה לתת הכל עבור המדינה שאיננה עוד.

110 מה הם עושים לה לארצי האהובה ? האם ילדינו ייתגייסו כדי לחטוף מכות ולהפצע חלילה מהמטורללים הללו שאינם מקבלים כל עונש על מעשיהם ?  (לת) ישראלי מודאג
  • 09:20
  • 13.12.11

111 לא נעצר איש??? אם הם היו ערבים היו יורים בהם מיטל
  • 09:20
  • 13.12.11

נבלות פשוט נבלות.

112 האם ההתפרעות הייתה חמורה פחות מזו בה נרצח מוצטפא תמימי לפני מספר ימים? ששש
  • 09:21
  • 13.12.11

אני חושב שאף אחד לא צריך להיהרג בהתפרעות כזאת, רק להיעצר. אבל זה חומר למחשבה.

עד כמה התירוצים הרגילים כמו "זרק אבנים על ג'יפ, מה הוא ציפה" באמת תקפים כשלעצמם וכמה מהם כבר רפלקס הצדקה שיצא משליטה להרג ערבים.

וזאת תזכורת טובה לנהי של המתנחלים שהמדינה מפלה אותם, אותם! לרעה ביחס לפלסטינים.

113 אילו פלסטינים היו תוקפים את הבסיס הם היו מקבלים מהחיילים אש חיה תל אביבית
  • 09:21
  • 13.12.11

המתנחלים לעומת זאת נתקלו ב"די, נו" וחזרו הביתה אחרי שפתחו למפקד את הראש.
איזו הרתעה! עכשיו אירועים כאלה בטח לא יחזרו על עצמם.
אבל, צה"ל והדרג המדיני בישל, צה"ל והדרג המדיני יאכל.

114 כן ירבו. ליברל
  • 09:22
  • 13.12.11

אולי אם התקפות מהסוג הזה יתרבו ויוחמרו נתחיל סוף סוף להבין איזה מין קן צפעונים אנחנו מגדלים ומממנים שם.

115 אלה פרובוקטורים שמאלנים בוגדנים הרוצים להכפיש את 'תג מחיר' ויתר המיתנחלים.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 09:22
  • 13.12.11

  •   דרור הנאור הוא פרובקטור של הסמול, תגובתיו ההזויות מכפישות את הימין הפטריוטי כאילו הימין מטומטם.  (לת) אחד
    • 12:21
    • 13.12.11

116 חברה שובבים החמודים הללו. זה כאילו אש לילה למתקדמים  (לת) בועז
  • 09:23
  • 13.12.11

117 למה שצה"ל יעצור מחבלים מהימין הישראלי ? אלישיב
  • 09:24
  • 13.12.11

הם מחבלים בני דת משה, הם בסדר גמור.

כמו יגאל עמיר. גם הוא בסדר גמור. הוא יהודי, משלהם, עם אותה כיפה כשלהם.

118 שימו לב למה שדני דיין לא אמר! ששש
  • 09:24
  • 13.12.11

אמר שצריך לעצור אותם ואמר שהם צריכים להסגיר את עצמם.

לא אמר שהוא יסגיר אותם ולא קרא לציבור להסגיר אותם.

ברור. אם הוא יאמר את זה בקרב הציבור שברובו מתנגד בתוקף למעשים כאלה, הוא יצטרך לארוז חפצים.

119 מדינת המתנחלים אופיר
  • 09:24
  • 13.12.11

הם מעל החוק, הם החוק, הם קובעי המדיניות. הנה המתכון לחורבן בית שלישי.

120 לדתיים מותר הכל. לחילונים מותר להתגייס. מי פה הפרייר ?  (לת) שי
  • 09:25
  • 13.12.11

121 אני מקווה מאוד שדאגו להסיע את הילדים המקסימים האלו הביתה... panoptikon
  • 09:25
  • 13.12.11

שלא יצטננו חלילה וחס. באמת הצבא ההומני בעולם - זאת אומרת שמדובר ביהודים ימניים...

122 זו "חגיגת"הדמוקרטיה החדשה- איש לא נעצר. .. זה מ"שלנו" ..החמודים והשובבים. יופי של מדינה
  • 09:27
  • 13.12.11

הפטריוטים ובעיקר עלית העם היהודי.

חגיגה.

123 פעם, חשבתי שהצבא מפסיד במלחומות כי הוא עוסק בטיפול בהפרות סדר. היום אני מבין, שגם בהפרות סדר הצבא לא מסוגל לטפל.  (לת) הצבא הזה צריך לטפל ב"איום האיר(ו)ני"?!
  • 09:27
  • 13.12.11

124 להחזיר את השטחים jon
  • 09:28
  • 13.12.11

המדינה צריכה לעזוב את השטחים ולהשאיר אותם תחת אחריות פלסטינית

125 תחילת רעיונות לפתרונות - מספר 1 (הצטרפו אלי ברעיונות) nyker
  • 09:29
  • 13.12.11

לרוגמי הסמח"ט ועוברי הגבול לירדן - הקמת מחנה מעצר בנגב, מעצר מיידי והעמדה לדין בגין סיכון חיי חיילי צה"ל. שלילת זכויות פרטיות! שלילת הכניסה לשטחים הכבושים! מאסר בפועל!! לא יתכן שטרוריסטים יהודים יקבלו זכויות מעבר לכל טרוריסט אחר!
להתחיל עכשיו ומהר בבקשה.

126 מי שזורק אבנים - שיידע שהגיוני שיהרגו אותו. אה... זה היה יהודים, התכוונתי שיידע שצה"ל מצפה מרבנים שיגנו אותו  (לת) נמאב מהם
  • 09:30
  • 13.12.11

127 במקום שבו גונבים אדמות גם מיידים אבנים.  (לת) הירש קלישר
  • 09:31
  • 13.12.11

128 כוווווולנו נוער הגבעות הנפלא!!!!  (לת) כצל'ה
  • 09:31
  • 13.12.11

129 מזלם שהם יהודים, אחרת היו יורים להם רימון גז לראש, עוצרים את אחיהם הקטנים ואת סבתם, שופטים אותם ב99% הרשעות  (לת) כמה קשה שלא להשוות
  • 09:32
  • 13.12.11

130 המתנחלים חיים בעולם בו הם מעל הכל. עכיו צה"ל מתחיל להרגיש את מה שהפלסטינים כבר יודעים מזמן נועה
  • 09:33
  • 13.12.11

אם אלה היו פלסטינים היו עכשיו 100 גויות.

131 המתנחלים לא נעצרים מריאנה
  • 09:35
  • 13.12.11

הרגע הבנתי מה זה מדינה דמוקרטית ושוויון זכויות. כשפעילי שמאל מפגינים לא משנה על מה, אותם לא רק עוצרים גם תוקפים. אבל אם אתה מתנחל כנראה לא תופרים לך תיק על תקיפת שוטר גם אם באמת תקפת שוטר או מי שלא יהיה. כמה משמח לקום בבוקר ולגלות מחדש כמה שוויונית וצודקת המדינה שלנו...אח אח

132 הכיבוש משחית אישה
  • 09:36
  • 13.12.11

בושה למדינת ישראל שבה מופרעי ימין חסרי חוק וגבולות- עושים ככל העולה על רוחם ואין איש שעוצר אותם.
ראש ממשלה? משטרה? צבא? ממשלה?חברי כנסת? יש מישהו ( עם שכל ישר )בבית?

133 אז מי האוייב של צה"ל בשטחים היום ?  (לת) בני
  • 09:37
  • 13.12.11

134 כדורי גומי,אלות,אזיקונים,כאפות,צ'פחות,סנוקרות,ראסיות,או זריקת אבנים בחזרה. יש מה לעשות. נו,מה קורה?  (לת) ara
  • 09:37
  • 13.12.11

135 זה מחיר שלטון הימין משה
  • 09:38
  • 13.12.11

איך המצביעים השפויים ישנים בלילה? המתתם עלינו אסון.

136 מתפרעים אך לא נעצרים אבי
  • 09:41
  • 13.12.11

פורעי חוק אלימים ופאנאטים שהממשלה והצבא מטפלים בהם בכפפות משי מפאת דאגה לשלמות הגועליציה... בושה וביזיון..!!

137 למה לא יורים רימוני גז עליהם? יש גם כדורי גומי (זה נשק לא הורג) מילואמניק מושפל
  • 09:43
  • 13.12.11

הם פורעי חוק באיזור בשליטת הצבא וככה מטפלים בפורעי חוק כאלו
הא בעצם שכחתי הם יהודים להם מותר לפגוע בצבא
אני אומר שמי שפוגע בצבא, יפגע, יהודי ערבי חרדי, וחילוני, שמאלני וימני.
לא ברור למה פעילי שמאל לא אלימים נעצרים לעומת פעילי ימין אלימים שלא נעצרים.
ולא ברור למה לא משתמשים באמצעים לפיזור הפגנות במצבים כאלו.
אפשר להשתמש באש חיה אם מדובר בסכנת חיים, כאשר זורקים אבנים על ראשם של חיילים.

138 לתפוס אותם ולהגלות אותם מהארץ  (לת) מאיר
  • 09:43
  • 13.12.11

139 זה הזמן להזכיר שמוסטפא תמימי נורה לפני שלושה ימים בראשו על ידי מוג לב במדים ניקו
  • 09:44
  • 13.12.11

מתוך ג'יפ ממוגן, בעוד שאיש מבין הפוגרומיסטים משליכי האבנים הללו אפילו לא נעצר.
וירבצו עם ישראל ומצפונו על מרבצם בנחת.

140 איך יתכן שאיש לא נעצר? מה?
  • 09:48
  • 13.12.11

רה"מ, הציבור מחכה לתשובות!

141 יש סיבה שהם לא נעצרים: הם זרוע האכיפה הלא רשמית של השלטון אזרח מודאג
  • 09:48
  • 13.12.11

מטרתם, להבהיר ליושבי הארץ בכלל ולצה"ל בפרט שישנם כלים חוץ ממשלתיים שאין לגעת בהם. הם מאפשרים לממשלה להראות תדמית חסרת אונים כלפי גורמים בינ"ל מחד, ולהבהיר לשדרת הפיקוד בצה"ל מי הריבון האמיתי מאידך-- שכן הדברים נעשים בהסכמה שבשתיקה מצד השב"כ, שתירוציו לחוסר אונים מולם הם חלולים בדיוק כפי שהם נשמעים.
זה לא פלא שהם לא נעצרו-- המפקדים ביו"ש יודעים שהמחיר שהם ידרשו לשלם גבוה מדי, בין אם במונחים של קידום ובין בפגיעה פיזית ממש.
כמובן, שכוחות כאלה הם אחד מהמאפיינים המקדימים של הפאשיזם, אבל זה ממש לא סנונית ראשונה.
ובאשר לשב"כ-- אתם תראו שכאשר המשטר בארץ יהיה דמוקרטי רק למראית עין, הוא יחשוף את מלוא יכולותיו בדיכוי של ניצוץ של מרי אזרחי (אותן הוא הביא לכדי שלמות אחרי שנים של פעילות בגדה)-- בין אם בנושאים כלכליים ובטח ובטח בנושאים מדיניים-- ברגע שהאתארגנות תהיה ללא תמיכה של השלטון.
לזה, ידידי, קוראים כבר דיקטטורה.

ברם, מאידך גיסא, נוכל להתנחם בכך שאוייבינו לא שוקטים על השמרים. בעימות הבא (לדיקטטורות של נטיה להכנס לעימותים)-- שיבוא לאחר דיכוי העיתונות ומנגנוני הביקורת הקיימים-- יחשפו יכולותיו של צה"ל והמערכות האזרחיות המקיפות אותו במלוא עליבותן.
נוכל רק שהיא לא תהיה גדולה מדי-- כזאת שתעיר את אוכלוסית הארץ מתרדמתה, אבל לא מספיק גדולה שבאמת נפסיד בה (משהו בסדר גודל של יום כיפור +) בכדי לראות איזשהו סיכוי לשינוי שגם ישפיע על המפה הפוליטית בארץ.

אך הדבר לא ודאי: סביר שעד אז הבחירה תצטמצם לבין ליברמן, ביבי, וכצל"ה.
האם אני פסימי? כן. האם אני עושה משהו בנידון? ברור-- יש לי דרכון אירופאי!

142 אני פשוט לא מאמין באיזה מדינה אני חי !!! חיים
  • 09:50
  • 13.12.11

שמישהו יעיר אותי בבקשה !!!

143 כשפלוגות המחץ בפעולה הצבא אילם. תארו לכם אם אלה היו אוכלי הסושי הסמולנים איך הצבא הגיבור היה מגיב  (לת) ושאינו יודע לשאול
  • 09:50
  • 13.12.11

144 אף אחד לא נעצר!! להדיח את המח"ט ואלוף הפיקוד מיד!  (לת) נדב
  • 09:54
  • 13.12.11

145 כנראה שעד שחיל צהל לא ישלם בחיו (חס וחלילה) זה לא יפסק אדר
  • 09:56
  • 13.12.11

צה"ל יכול לפרש את הוראות הממשלה גם אחרת אבל כנראה שקציני צהל הם פחדנים, מה שהם רוצים זה לעבור את השרות "בלי בעיות" לעלות בדרגה ולצאת לפנסיה עם "בוכטה". בקיצור קפ"ש (קצין פשוט)

את הפה הם פותחים רק בשביל לאכול או אחרי השחרור.

146 המחבלים מתפרעים טרוריסים הדתיים קיצוניפ ,מפעילים על המדינה נוהל "יום שישי השחור" כפי שמתנהל בהשתוללות הקניות באמריקה.  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 09:56
  • 13.12.11

147 שוב הש"ג אשםל! מדוע כיתת השמירה לא ירתה בהם? מי נתן הוראה לנצור אש?  (לת) הש"ג
  • 09:57
  • 13.12.11

148 מי שהולך לישון עם פרעושים שלא יתפלא שמגרד בבוקר  (לת) נעם
  • 09:58
  • 13.12.11

149 שטויות, סתם קומץ... כמו הנוער ההיטלראי בהתחלה  (לת) דן
  • 09:58
  • 13.12.11

150 ידו אבנים??? ולא חטפו רימון גז בפרצוף? כזה שהורג?  (לת) דן
  • 09:59
  • 13.12.11

151 נשאר רק לפתוח באש ויקראו לזה -מלחמת אזרחים.אנחנו סתם עוד מדינה ערבית במזה"ת...  (לת) איציק,דרום
  • 10:00
  • 13.12.11

152 על המפלגות החילוניות הציוניות להיכנס מידית לקואליציית חירום  (לת) ראובן גרפיט
  • 10:02
  • 13.12.11

153 זו מלחמת אחים והם מנצחים. המקרה הזה הוא רק בדיקה: מה מותר. ומסתבר שמותר הרבה מאוד. הפעם הבאה כבר תהיה עם נשק חם. מול חיילים. ובהמשך הסתערות על מרכזי ערים שייראו להם בלתי ראויות (מישהו אמר תל אביב?)  (לת) ש
  • 10:05
  • 13.12.11

154 תעצרו את רבני רשע המסיתים !!!!!  (לת) אזרח שפוי
  • 10:05
  • 13.12.11

  •   צריך להעיף את ביבי והימין מהשלטון-הם השולחים של הפורעים בשטח.הם בתעשיית ההרס שלהם,ובשחיתות,בין אם בחקיקה אנטי דמוקרטית ,בקומבינות נותנים את הטון.  (לת) שום גינוי לא יעזור.רק לשטח את הבתים מהם באו הפורעים.בדיוק כמו שעשו בעבר למחבלים ערבים.
    • 11:30
    • 13.12.11

155 בארצות הברית החיילים היויורים בכינון ישיר לעבר פורצים לבסיס צבאי. העובדה שזה אזרח המדינה
  • 10:06
  • 13.12.11

לא קרה אתמול מצביעה על האנרכיה שבה אנו נמצאים ועל התמוטטות מסרית. אין ספק שהאנרכיה הזו תזרום אל תוככי מדינת ישראל ופורעי החוק יפרצו גם לקריה בתל אביב ויפגעו שם בחיילים ובציוד. אבל יותר מזה. פורעי החוק יגיעו גם לנשיא, גם לראש הממשלה, גם לשר הביטחון וגם לחברי הכנסת, יפגעו בהם וימוטטו את אושיות השלטון. אשר מטפלים בסרטן, אין ברירה. צריך להרוג את תאי הסרטן. אין הכוונה להרוג את פורעי החוק, חלילה. הכוונה היא לעצור אותם ולשימם מאחורי סורג ובריח בנחישות ובאפס סובלנות. העובדה שלא נעצר אף אחד אומרת לא מעט לגבי הבלבול בכל הקשור להוראות הניתנות מהדרג המדיני לבטחוני. דבר אחד בטוח: כך לא התנהגו החלוים האותנטיים של ישראל בעבר.

156 אופס, הגולם קם על יוצרו g
  • 10:06
  • 13.12.11

לא נעים, נורא !

  •   לא מדויק. גולם אחד קם על הגולם שקדם לו שגם יוצרו הוא גולם. תולדות היהודים הם סיפור תולדות הגלמים.  (לת) עוילם גוילם
    • 11:53
    • 13.12.11

157 אנחנו השלטון, אנחנו החוק, "איל דולי מענה" ואיש לא יגיד לנו מה לעשות! ימיני
  • 10:06
  • 13.12.11

"איל דולי מענה"--ערבית, קריאה שהיו קוראים כנופיות הערבים כשהיו באים לרצוח יהודים לפני שפרצה המדינה. משמעות הקריאה: אין לכם מה לפחד, הממשלה איתנו!

158 הכל בסדר ולפי החוק. יובל
  • 10:07
  • 13.12.11

לצהל אין סמכות מול המתנחלים כי הם אזרחי ישראל וכפופים רק למשטרה. לפי החוק לצהל מותר לפעול רק נגד האוכלוסיה הכבושה. אז הכל בסדר. למתנחלים מותר לפעול נגד צהל. למשטרה נגד המתנחלים ולא נגד האוכלוסיה המקומית. לאוכלוסיה המקומית מותר לפעול נגד העכברושים שיש במחנה הפליטים וזה גם במגבלות שהצבא מטיל מידי פעם.

159 הסלחנות למיתנחלים מובילה לחורבן בית שלישי !!!!!  (לת) אזרח שפוי
  • 10:07
  • 13.12.11

160 ולמה לא יורים באוויר (ופוגעים בטעות ב...) כמו בהפגנות של "אחרים"....  (לת) ג
  • 10:17
  • 13.12.11

161 מה אתם רוצים כובש ציוני אכזר
  • 10:18
  • 13.12.11

הם רואים שלמתפרעים בבלעין מותר לעשות משהו בסגנון על בסיס שבועי, אז ניסו גם. בשני המקרים האירוע צריך להסתיים עם ירי ע"מ לשתק את המתפרעים.

  •   מבזק חדשות במיוחד בשבילך: ליברל
    • 13:10
    • 13.12.11

    בבלעין יורים גם יורים במפגינים (ושים לב, בבלעין מדובר בהפגנה לא אלימה בשטח פתוח, לא בפלישה לתוך מחנה צבא). אם אתה קורא לפעמים עיתונים אתה ודאי יודע שבבלעין כבר נהרגו כמה וכמה מפגינים מירי של הצבא, ואחרים נותרו נכים לכל החיים. אבל זה כמובן בגלל שהם לא מתנחלים, אחרת היו רק "הודפים" אותם ומתלוננים אצל הרבי.

  •   מבזק חדשות במיוחד בשבילך: ליברל
    • 13:11
    • 13.12.11

    בבלעין יורים גם יורים במפגינים (ושים לב, בבלעין מדובר בהפגנה לא אלימה בשטח פתוח, לא בפלישה לתוך מחנה צבא). אם אתה קורא לפעמים עיתונים אתה ודאי יודע שבבלעין כבר נהרגו כמה וכמה מפגינים מירי של הצבא, ואחרים נותרו נכים לכל החיים. אבל זה כמובן בגלל שהם לא מתנחלים, אחרת היו רק "הודפים" אותם ומתלוננים אצל הרבי.

  •   אדון מבזקן - אתה שקרן עם שמאלני אחד היה נשרט - כל הצבא היה יושב בכלא
    • 13:54
    • 13.12.11

    איפה ואיפה - זה תמיד נגמר רע

  •   http://www.haaretz.co.il/misc/1.1135342 מי כמוך בשקרנים ישראל
    • 14:53
    • 13.12.11

    בלי בושה

162 מגיע לנו ומגיע לצה"ל נתי
  • 10:18
  • 13.12.11

ההתייחסות הרופסת והסלחנית לטרור המתנחבלי, מפיחה בהם אומץ להשתולל לא רסן.
איו היו מגיבים לטרור הזה כפי שמגיבים בגדר להפגנות של פעילי שמאל, יהודים ופלסטינים, המתנחבלים לא היו מעיזים להוציא את אפם מההתנחבלויות שלהם.

163 המדינה נהרסת כי היהדות הרסנית  (לת) os
  • 10:22
  • 13.12.11

164 זה צה"ל שהשר רוצה לכבוש איתו את אירן?" איש לא נעצר"-החיילים ישנו בשעת הפעולה??  (לת) יעלה
  • 10:22
  • 13.12.11

165 מעניין אם "הארץ" היו נותנים במה למקבילה הימנית של אנרכיסט כמו פולק  (לת) נחצ'ה
  • 10:23
  • 13.12.11

166 נתניהו לא דה-גול אבל המתנחלים הם ה - OAS שלנו
  • 10:23
  • 13.12.11

בסוף המתנחלים הצרפתיים שהוחזרו מאלג'יריה ניסו גם לבצע הפיכה בצרפת. ללא נחישות נגיע גם לזה

167 קבר יוסף שבשכם. כניסתם נעשתה בלא נכנסו תיאום ובלא אישור. nachum
  • 10:23
  • 13.12.11

there are too many typos in this news.

168 מזל שאף אחד מהמתפרעים לא קיבל רימון גז לפרצוף ממרחק קצר יוסי
  • 10:24
  • 13.12.11

אחרת הוא היה מצטרף למוסטפא תמימי ואפשר היה לומר שיש שוויון בין יהודים לערבים.

169 צביעות פלוני מודאג
  • 10:25
  • 13.12.11

זה הכל צביעות. ראשי מועצת יש"ע עומדים מאחורי נוער הגבעות. אם לא ייעשו צעדים לעצירתם, זה הסוף של מדינת ישראל.

170 אין הוראות פתיחה באש?  (לת) דורית
  • 10:27
  • 13.12.11

171 השחיתו כלי רכב צבאיים, הבעירו צמיגים ויידו אבנים על מפקד החטיבה... איש הולך לאיטו
  • 10:28
  • 13.12.11

אבל איש לא נעצר.... וואללה מדינת חוק, אם הם היו פלסטינאים אז היו פה 10 הרוגים לפחות

172 גם לעשירים וגם לעניים אסור לישון מתחת לגשר - חוק אחד לכל האיש הקטן
  • 10:33
  • 13.12.11

חייל בסכנת חיים (ואם נפצע בראשו מאבן - היה בסכנת חיים) שלא השתמש בנשקו להגנה עצמית צריך להישפט.

173 בלי מעצרים 50 איש מתפרעים כי ביבי עסוק בלגמור ערוץ Gm
  • 10:33
  • 13.12.11

רק במדינה ללא חוק וחוקה יוכל לקרות שמחט דיסקה מקבל מכות ואין מעצרים כמה אנחנו עלובים זה יהיה התקופה העלובה בתולדות הציונות ממשלה של עלובים

174 ואיפה הירי בראש? חשבתי שזו מדיניות  (לת) נועה
  • 10:37
  • 13.12.11

175 נבי סאלח משה
  • 10:38
  • 13.12.11

לו היו שם פלסתינים כל ה50 היו מתים, עוד מאות עצורים, ו10 כפרים הרוסים.

176 מדוע צהל לא הורס בנייה בלתי חוקית באום אל פאחם? מי הסמיכו להרוס רק בתי יהודים?  (לת) רננה
  • 10:38
  • 13.12.11

177 אי אפשר היה פשוט לירות עליהם איזה רימון גז בכינון ישיר?  (לת) מוסטפא תמימי
  • 10:39
  • 13.12.11

178 כלא ל- 3 שנים וכנס 50000 ש"ח לכל אחד ולא נשמע יותר מהפאשיסטים האלו  (לת) אבי
  • 10:40
  • 13.12.11

179 במלחמה נגד הרומאים הדוסים הציתו את מחסני המזון  (לת) שרפת מחסני המזון
  • 10:42
  • 13.12.11

180 הביתה  (לת) ביבי
  • 10:42
  • 13.12.11

181 מה קרה לצועקי "גיס חמישי"? שמאל ציוני
  • 10:42
  • 13.12.11

איפה כל האנשים שמבקשים מוות לבוגדים? כנראה מתחבאים במנזר ליד הגבול....

182 בגלל המגעילים שונאים את היהודים בכל העולם  (לת) היטלר בגללם
  • 10:44
  • 13.12.11

183 יש להפנים. המדינה כבר לא שייכת לרוב העם אלא למתנחלים ולחרדים. אנו סתם מפרנסים אותם.  (לת) רועי
  • 10:44
  • 13.12.11

184 אם ערבים היו עושים דבר כזה לא היה נשאר מפגין אחד חי - מי אמר אפרטהייד? נגעל ממתנחלים
  • 10:45
  • 13.12.11

אבל מה אפשר לצפות כשרוב העם בעצמו גזען

185 ישראל נירקבת מודאג
  • 10:45
  • 13.12.11

מדוע לא יורים בהם כמו שיורים על פלסטינאים המגנים על מטעי הזיתים שלהם?

186 מי שזרעו אז את את הרוח בסבסטיה יקצרו כעת את הסופה הזו תנו לצה"ל לנצח...
  • 10:47
  • 13.12.11

מדובר הרי בשטח בו הריבון הוא אלוף פיקוד המרכז. יש לו גייסות וגם בתי משפט צבאיים ומכלאות שיכולים למצות את הדין עם הפורעים די בקלות, אבל רק אם תרצו ולא תתרצו

187 לא יאומן שנתניהו לא אומר כלום!  (לת) ירושלמי
  • 10:48
  • 13.12.11

188 A sideshow of Stinking Hillbilies  (לת) כוחות צהל הטירוריסטים האמיתיים
  • 10:48
  • 13.12.11

189 אני לתומי חשבתי שאבנים הורגות ושלכן יורים בכינון ישיר על מפגינים נגד הגדר והורגים אותם. למה לא במקרה זה? אותו ג'יפ אותה אבן - איפה מיכל הגז בכינון ישיר לחזה????????..  (לת) אורי
  • 10:49
  • 13.12.11

190 ומה ההבדל בינם לבין המחבלים? לארי
  • 10:49
  • 13.12.11

הרי שניהם תוקפים את צהל וצה"ל צריך להגיב באופן זהה. אם אני הייתי חייל ומישהו (ולא משנה מי) היה תוקף אותי והיתה נשקפת סכנה לחיי, לא הייתי מהסס לירות לרגליים כדי להגן על עצמי. המתנחלים האלה פשוט טרוריסטים יהודים כפויי טובה שחבל בכלל שמצ"ה מגן עליהם. רן כהנא, חזק ואמץ
גולנצ'יק

191 אצלנו ברוסיה היו מטפלים בהם במוטות ובמסמרים אלכס מהמוחרקה
  • 10:55
  • 13.12.11

בכלל, אנחנו הגויים מוצלחים מאד בדברים כאלה.
וכדאי שתקשיבו לי - כי אני מהנדס.
אנחנו המהנדסים, אלה ש'למדנו קשה' ו'הרווחנו' את ה'שפע'..
המאה העשרים(על כל פשעיה) רשומה על שמנו.

192 אוזלת היד של המשטרה היא מכוונת.בדיוק כמו של בית המשפט של נאמן-הנאמן למדינת הלכה.בעוד המשטרה הינה משטרת מולדובה ביתם  (לת) שומר חוק
  • 10:56
  • 13.12.11

193 תל אביב רונן
  • 10:57
  • 13.12.11

איך אני נהנה לראות את הגולם קם על יוצרו, הילד הממזר - המתנחלים מכה את הוריו המופקרים - הממשלה

194 ככה חיילי צה,ל מגינים על הבסיסים? היה צריך לירות להם בראש!!! זו הפקרת הבסיס  (לת) ועל החיילים לעמוד לדין
  • 10:58
  • 13.12.11

195 כשבתי-המשפט פוסקים עונשים מגוכחים... אז מה הפלא? להחמיר בענישה!  (לת) כאן לא שוויץ
  • 11:02
  • 13.12.11

196 הסטנדרטים שקבע השמאל האנרכיסטי במלחמתו בגדר ההפרדה חילחלו לאן שאסור להם לחלחל, וזה חמור מאוד. הן בצד המוסרי והן בצד הפרקטי. יש לבער את התופעה ולהסביר למתפרעים שבפעם הבאה יענו באש.  (לת) אינפיניטי
  • 11:05
  • 13.12.11

197 מרבית החיילים המותקפים הם תומכי ימין, וכמעט מחצית מהחיילים המותקפים הם דתיים.  (לת) למען האמת
  • 11:08
  • 13.12.11

  •   הווה אומר - משת"פים. מי שנותן לחלאות לחדור לבסיס צה"ל וליידות אבנים במח"ט ולהרוס ציוד צבאי ולא עושה דבר כנגד החלאות הוא משת"פ.  (לת) ההסדרניקים=גייס חמישי
    • 16:15
    • 13.12.11

198 יש לעוצרם עוד אתמול,אבל מכאן ועד ההכפשות נגד כל המתנחלים בכול המדיה השמולנית הישראלית, דין תל-אביב כדין נצרים
  • 11:08
  • 13.12.11

יש גבול,מספיק להכפשות ולרדיפה.זו ממש הסתה נגד כל המתנחלים,המתישבים,בושה לתקשורת הישראלית שלא מפסיקה להכפיש כל היום.יש לעצור את אלה שביצעו את הפשע הזה.בושה לכם.גועל נפש.לשמוע את ההסתה בכול התקשורת.מספיק לרדיפה.אתם פשוט נמאסתם כולכם.כל היום מעולם לא שמעתי שאתם מדברים כך על נוער שמולאני קיצוני שזורק אבנים וסלעים על חיילים ועל שוטרי משמר הגבול,ופוצעים אותם?מעולם אתם לא מדברים עליהם?רק נגד הימין מעניין מאוד מדוע???????

199 הלוואי שהפלסטינאים ילמדו ויפרצו גם הם. נראה את המשטרה, הצבא ונתניהו מסבירים כסיף
  • 11:11
  • 13.12.11

את ההבדל....

  •   אה, רציחות של ילדי מתנחלים זה לא נחשב אצלך  (לת) הלוואי שירצחו לך את הכלב...
    • 13:56
    • 13.12.11

  •   כאיש ימין אתה מבין לאט מאד, אם בכלל. אנסה שוב בשפה בסיסית: כסיף
    • 15:44
    • 13.12.11

    כאשר יפרצו הפלסטינאים לבסיס צבאי, יש להניח שהחיילים ירו. (נניח שהם באמת חיילים.
    יש להניח שחלק מהפלסטינאים יפגעו ברגלים.
    עכשיו צריך להסביר למה כאשר פלשתינאים פורצים ומבצעים פוגרום החיילים יורים וכאשר חובשי הכיפות מבצעים אותה פעולה בדיוק - החיילים אינם מגיבים.

    עכשיו נסה להסביר זאת בעולם.

    הבנת, ? אם לא נסה לקרוא ללא כיפה מכבידה על הראש.

    ומה שייך הכלב שלי לעניין?

200 שגיאת כתיב "פרוידיאנית"? רותי
  • 11:11
  • 13.12.11

הפעילים מן הימין הקיצוני אולי גם "מסיתים", כלומר עוסקים בהסתה - לשנאה, אלימות, אף רצח; והדברים ידועים, ואת תוצאותיהם אנו מכירים היטב מזה 16 שנה.
אבל כשדובר צה"ל טוען שהם "מסיתים אותו מעיסוק במשימתו העיקרית- הגנה על .. תושבי המדינה" הכוונה בעצם: מסיטים , כלומר מזיזים, מפריעים למהלך הנכון או הצפוי.

הלוואי ששגיאות כתיב יהיו הבעייה העיקרית שלנו.

201 שר הבטחון, התפטר!!! יעלה
  • 11:19
  • 13.12.11

הכפפת צהל למתנחלים היא בגידה במולדת.

202 למה נתתם להם רובים ?!  (לת) שפתי כהן
  • 11:22
  • 13.12.11

203 חסמבה חסמבה חסמבה - לשפוט את החיילים מיכאל
  • 11:22
  • 13.12.11

מעניין איך אבן של פלשתיני נחשב נשק חם כבר עשרים שנה. אבל שמדובר במתנחלים זה הופך למשחק של חסמבה.
צריך לשפוט את החיילים על חוסר מעס. כשמחבלים פורצים לבסיס צה"ל ומסכנים חיילים (כולל סמח"ט) צריך להגיב לפחות באמצעים למניעת הפרות סדר אם לא בירי חי

204 מדינה שצעדת עם עיניים פקוחות לאבדון.  (לת) רוני
  • 11:26
  • 13.12.11

205 הפעלת כוח וירי אסף
  • 11:27
  • 13.12.11

בתור מי ששירת בקבי, שירט בשטחים, מחזק את ידי המתנחלים ומשרת במילואים
ואני הייתי אומר אפילו די ימני.
יש גבול, זה כמו לתקוף כל אזרח או תחנת משטרה במספרים גדולים (50 איש!!)
אני חושב שאחרי דירדור אמצעים כמו בכל הפגנה פלסטינית, היו צריכים לסיים בירי לרגליים! כן כן, גם כנגד יהודים!
ולא אני לא חושב שזו זנאת חינם, ולא על זה לא תיפול ישראל.
אבל כן, הם פושעים אשר בימעו תקיפה של אנשי החוק (במקרה הזה של השטחים)
וסיכנו את אחיהם.

206 אל: ציבור הבוחרים רותי
  • 11:27
  • 13.12.11

הצילו את המדינה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אם הפושעים שביצעו את הפרעות האלה לא ייעצרו ומייד - אפשר לסגור את המדינה!!!!!!!!!

207 איך איש לא נעצר רונן
  • 11:27
  • 13.12.11

אתם רוצים שאנחנו נבוא לעשות את העבודה?

208 האם ההוראותלפתחה באש על מנת להרוג קיימים רק מול הפלסטינים? חבורת צבועים פשיסטית  (לת) נתן 75
  • 11:28
  • 13.12.11

209 כמובן שאיש לא נעצר, הרבנים והממשלה תומכים בהם  (לת) כל המתנחלים תומכים בהם
  • 11:28
  • 13.12.11

210 כשפלסטיני מיידה אבנים לעבר חייל צה"ל, הוא עושה זאת בכוונה להרוג ולכן מוצדק לירות רימון גז לראשו מטווח אפס. כשמתנחבל מבצע מעשה דומה, מפנים לו את הלחי השנייה. הוא הרי רק יהודי המביע את מחאתו. מדינה דמוקרטית, לא?  (לת) שאול
  • 11:30
  • 13.12.11

211 מדוע לא יורים בהם?  (לת) אבנר
  • 11:31
  • 13.12.11

212 להדיח מייד את המפקדים המעורבים! הנזק עצום לתדמית הירודה מימילא של הדמוקרטיה במדינה הזו  (לת) כל המרחם על רשעים...
  • 11:32
  • 13.12.11

213 להעמיד לדין את הפושעים פורעי החוק הפוגעים בבטחון המדינה ובאושיותיה יוסי
  • 11:34
  • 13.12.11

דברי דובר צה"ל לאחר המעשים הנפשעים של מחרבי המדינה מעבר הירדן המערבי: "צה"ל כפוף להנחיות הדרג המדיני, ימשיך לאכוף את החוק...." - ואף לא עצור אחד מהפורעים???
יש להתייחס לפושעים פורעים אלה על פי חוק ולהביאם לדין כפוגעים בבטחון המדינה ובאושיותיה.
אך כאשר בראש הפירמידה המדינית עומד איש חסר חוט שדרה ואומץ, שכל מעיניו הם הכסא ומנעמי השלטון, הרי שמתקיימים בנו ימי תקופת השופטים: אין מלך בישראל ואיש הישר בעיניו יעשה.

214 החסידים ההזויים יוכרו כנפגעי פעולות איבה ע"ח הציבור - ראו מקרה ליבנת  (לת) המדינה נשלטת ע"י הזויי הימין
  • 11:36
  • 13.12.11

215 סופסוף פרנקשטיין מרים את הראש אורן
  • 11:42
  • 13.12.11

המהפכה האזרחית מתחילה ביו"ש. בכל הכוח ובשם זכות אבות משיגענס

216 יש תמימים שחושבים שהבעיה מספר 1 שלנו היא אירן..  (לת) היחס הסלחני לאלימות הימין יעלה לנו במדינה
  • 11:43
  • 13.12.11

217 זה מאה חבלנים יהודים עם כיפה על הראש וציציות בחוץ ..אז הגיע הזמן לטפל בהם כמו חבורת מחבלים.יהודית.  (לת) גדי
  • 11:46
  • 13.12.11

218 במדינת ישראל שוררת אנרכיה מאורגנת ומסודרת. Zכי חלטורה
  • 11:50
  • 13.12.11

לדברי הדובר "צה"ל כפוף להוראות ולהנחיות הדרג המדיני", זה נכון, אבל גם המתפרעים כפופים להוראות ולהנחיות הדרג המדיני.

יש כל מיני "דרג" ויש כל מיני "מדיני" והתוצאה היא אנרכיה מסודרת ומאורגנת כהלכה.

219 אני פונה אל המתנחלים המתפרעים, שוקי
  • 11:56
  • 13.12.11

"אחי המטורללים, איך אתם מעיזים להרים יד על חיילי צה"ל? איך אתם מעיזים להרים יד בכלל? הזהרו שלא יחזור הסיפור עם שבט אפרים! ראו הוזהרתם!"

220 החברים של ביבי  (לת) יעקב
  • 12:00
  • 13.12.11

221 צבועים כולכם!! כל יום שישי פעילי שמאל, ערבים ויהודים, מבצעים אותו מעשה אובייקטיבי
  • 12:00
  • 13.12.11

משחיתים רכוש ופוגעים בחיילים. אבל לאף אחד ממכם לא אכפת, הא? לא בתקשורת ולא בדיון הציבורי. רק כשמדובר ביהודים אתם יודעים לקום ולצעוק חבורה של נמושות. ממש שנאת אחים.

222 איכס בושה למדינה ולכוחות ההגנה חייל לצערי הרב
  • 12:06
  • 13.12.11

העיקר מפקד במשטרה יכול לבעוט במפגינים!! לעצור אותם לחקירה על התבטאויות!! אבל מתנחלים? מה פתאוםםםם!! ממש לא כיף ל״ייצג״ את המדינה שלוש שנים וגם אותם אני עושה בכפייה!!

223 למה צה"ל לו מנצח? דומה שהקצין הבכיר היחיד שמנצח כעת הוא מנצח תזמורת צה"ל
  • 12:12
  • 13.12.11

את הסופה הזו זרע שמעון פרס בסבסטיה...ועוד נכונות גדולות ממנה

224 למה לא יורים בהם? הם זבלים. מה זה משנה אם הם מיעוט או לא? הם תקפו את צה"ל וצה"ל לא יודע להגן על עצמו. איך יגן על המדינה?  (לת) מרוח בר-זבל
  • 12:13
  • 13.12.11

225 צריך לעצור את המתפרעים  (לת) ימני, קרית ארבע
  • 12:14
  • 13.12.11

226 מה היה קורה אילו היו אלו פלסטינים שעושים מעשים אלו? אזרחית
  • 12:14
  • 13.12.11

ביום שישי האחרון נורה למוות מוסטאפא תמימי מנבי-סאלח. האשמה: ידויי אבנים. התוצאה: מוסטאפא מת מירי בכינון ישיר לראש של חייל צה"ל, בטח לא יותר מבוגר מ-20 שנה. הצבא טוען שהוא נורה כיוון שיידה אבנים. אפילו בלי להיכנס לדיון הזה, אפשר להשוות. אתמול יידו המתנחלים אבנים בתוך בסיס צבאי, לא פחות. לא בהגנה על אדמתם הגזולה, לא בהתנגדות למערכת ששוללת מהם זכויות, אלא כי הם רוצים עוד ועוד ועוד. כי הם חושבים שהם יותר טובים. אפילו לא מעצר אחד לישועה. אז בפלסטינים יורים, ובמתנחלים? להם נותנים טפיחה על השכם, ולוחשים להם באוזן "כל הכבוד".

227 איש לא נעצר...! גלילית מודאגת
  • 12:56
  • 13.12.11

זהו הדבר החמור והמדאיג, על הרבה פחות מתקיפת חיילים, פגיעה ברכוש צהל וחדירה לבסיס צבאי מפגינים פלסטינאים לא אלימים היו נעצרים, נפצעים ונהרגים מאמצעים לפיזור הפגנות. למה אתם מחכים? להרוג מהטרור היהודי???

228 עשרות פעילי ימין השחיתו בסיס ותקפו מח"ט; איש לא נעצר זאב שרון
  • 13:00
  • 13.12.11

מתי סוף יתחיל צהל לתפקד ככח צבאי היודע לפחות לשמור על עצמו ועל רכושו,
מדוע אינו עוצר מתפרעים ככל עברין אחר וכולא אותם עד שיואשמו וישפטו כדין כל פורע ופושע ?????

229 יש אשם - המח"ט !!!!!! מיד לעצרו ולשלחו לחינוך מחדש אצל חכ"קקי בן רעי  (לת) עדד
  • 13:01
  • 13.12.11

230 משטרת ישראל ביתנו=משטרה פוליטית  (לת) רמי
  • 13:04
  • 13.12.11

231 להדיח את הקצינים קצין במיל
  • 13:08
  • 13.12.11

כקצין ותיק במילואים אני מציע להדיח כל קצין שלא הגיב בנשקו על חבלה ברכוש צה"ל ועל סכנת חיים. קצין שנפגע ולא הגיב אינו ראוי לשלוח חיילים למשימות.
מי שמפגע, דינו להפגע.
יתר על כן, כמי ששירת שנים רבות בבקעה: מי שחוצה את הגדר בלילה, אמור להיירות ללא שאלות.
אלוף פיקוד המרכז שהוא הריבון בשטח צריך לנתק את המים, החשמל והדרכים לכל אתר של מפגעים כאלה.

  •   אם אתה אכן קצין, אני מבין איך הדרדרנו למצב הזה  (לת) הסזון עוד לא פסק
    • 13:57
    • 13.12.11

  •   ושאלת השאלות - איך קורה שאבנים מושלכות על המח"ט ולא יורים על מיידי האבנים? צה"ל מפחד מהמתנחבלים? או שמי שמשרת שם הוא כאילו חייל, כלומר, הסדרניק משת"פ של תג מחיר??  (לת) בוגדים
    • 15:06
    • 13.12.11

  •   עם רמטכ"ל שנכנע לרבנים,לחרדים,למולדובה ביתם,לממשלת ימין=אין מה לעשות.הטובים הולכים הביתה.לא נשארים לטייח את עוולות הימין.היחידה ששילמה מחיר מלא הייתה הש.ג ענת קם.האמיצה היחידה.כל היתר טייחו וברחו.בגג ברברו אחריות עלאק  (לת) שומר חוק
    • 15:38
    • 13.12.11

232 אם השומרים לא ירו אז הם פעלו בשיתוף פעולה עם המחבלים  (לת) ימני
  • 13:45
  • 13.12.11

233 למה לא יורים בהם?  (לת) יש להם חסינות?
  • 14:30
  • 13.12.11

234 חוליגנים... ברוך
  • 14:39
  • 13.12.11

קומץ חוליגנים שמוציא שם רע ליהודים :

235 וביערתה...עיינו: ייאי
  • 14:55
  • 13.12.11

"ובימים ההם אין מלך בישראל איש הישר בעיניו יעשה...".המקרא כוון לשני הנשואים ;א.היו אז כוהנים והיו אז ראשי השבטים,אלא עשו מעשה "..הישר בעיניו.."רק למען עצמם.ב.יתר העם למדו מהם ועשו כישר בעיניהם.מייד לאחר מכן היה המעשה הנורא של פילגש בגבעה אשר בסופו כמעט הושמד שבט בינימין.שבינימין נתניהו ילמד מכך.הפורעים הם מחבלים יהודים ,המונהגים ע"י רבנים פנאטיים(הדרת נשים,פגיעה בערבים תמימים,פגיעה בחיילים ובשוטרים ועוד).הם יוצרים אנרכיה ופוגעים במדינה.צריך לעשות מעשה "וביערתה הרע מקירבך ".זה לפתחה של המשטרה לעשות את המעשה ולא להכנע ללחצי הפוליטיקאים והרבנים למיניהם !כששירתתי ביו"ש,היה מפקד משטרה בחברון,בונו כמדומני היה שמו,שהפסיק את כל האלימות והם דאגו שהפוליטיקאים ידיחוהו.שיחזירו אותו לשם.

236 הם לא יורים דרור
  • 15:09
  • 13.12.11

מדוע לא ירו בהם. הרי כל תקיפה של מחנה צבאי מחוייבת בירי כדי להרוג את התוקפים.

237 תקפו מחט בערמת שחת  (לת) מחבלים סמולנים
  • 15:30
  • 13.12.11

238 why didn't they shoot? the obvious elephant
  • 15:53
  • 13.12.11

the reason is obvious, the right wing terrorists carry guns in the open - they are licenced to kill

239 האדם ברא את האלוהים.ואלה ההזויים שמדברים בשמו,יביאו לחורבן התרבות האנושית !!  (לת) נביא הזעם...
  • 16:06
  • 13.12.11

240 האוייב שבפנים. מזיג
  • 16:28
  • 13.12.11

חייבים להניח כי אחד החיילים בבסיס פתח לתוקפים את השער.רק כך אפשר להסביר את הקלות בה חדרו המחבלים לתוך המחנה.יש להניח שחייל זה גם הוא נער גבעות במדים.

241 אם הם היו שמאלנים היו מרססים אותם ושוברים להם עצמות  (לת) צביעות!!
  • 16:37
  • 13.12.11

242 די לכיבוש המביש כי עם כובש לא צודק  (לת) פלץ
  • 17:09
  • 13.12.11

243 להגיב בירי  (לת) שלומי
  • 17:36
  • 13.12.11

244 הצביעות חוגגת פיני
  • 17:59
  • 13.12.11

פתאום הרבנים הכי קיצוניים,וביניהם רונצקי שחינך את חיילי צהל לפגניות דתית קיצונית מזדעקים ומגנים.
90 אחוז ממניות היסוד של החוליגניזם הזה, הן שלהם. [לכאורה] כדי שלא יתבעו אותי על הוצאת דיבה.

245 תותח אלטלנה
  • 18:23
  • 13.12.11

חייבים להפעיל שוב את התותח הקדוש.

246 "הסתננו ליריחו ושכם ופונו". למה פינו אותם?? הגר
  • 19:43
  • 13.12.11

שיעשו חיים ביריחו ושכם, יעשו בהם לינץ' ואז הם יתחננו שצה"ל והמשטרה יבואו לעזרתם. צריך לתת להם להרקב שם. מטורפים.

247 איפה כל הטוקבקיסטים שכתבו שזה בסדר שהמפגין הערבי מת מרימון גז בגלל שהוא השליך אבנים, איפה?  (לת) תמר
  • 19:57
  • 13.12.11

248 איש לא נעצר,איש לא נעצר,איש לא יעצר.מסיבת הנצחון הערב ביצהר,אלוף הפקוד ומפקד מחוז ש"י מוזמנים.יישא דברי ברכה לנצחון המוחץ - הביב בכבודו ובעצמו.  (לת) עדד
  • 21:58
  • 13.12.11

249 הכיבוש החילוני משחית מרטין נימלר
  • 23:41
  • 13.12.11

כאשר הצבא הישראלי מפנה את נשקו נגד האזרחים, אני נהיה מודאג ומצרף את קולי להגנת האוכלוסיה האזרחית. כל אדם אשר הדמוקרטיה יקרה לליבו, ומעונין להגן על משפחתו מפני צבא טוטאליטרי, יצטרף אלי.

250 אין עצורים בני
  • 23:50
  • 13.12.11

בכל הביזיון הזה לא נעצר אדם אחד
בהפגנה מול קריית הממשלה נעצרו עשרה ילדים
תוך הפעלת כח מיותרת
דבר לא במקרה
הברונים השודדים נותנים הוראות ברורות
את מי לחסל ואיפה יונח הכסף

251 אסור לפגוע בחיילי צה"ל אדם נבון
  • 09:51
  • 14.12.11

כי הם שומרים עלינו

252 if they were palestinians they would have been arrested and lucky to r the truth
  • 11:40
  • 14.12.11

be alive
come on !!!! bring the left on !!!!

253 מזכיר לי את ההתפרקות של ויימאר  (לת) יואכים כ"ץ
  • 05:40
  • 08.01.12

254 אם לא עצרו אף אחד כנראה שלא היה כלום.. אסף
  • 08:32
  • 08.01.12

ואם כן היה אז א' לא היה תמונות ולא כלום וב' אם זה היה אז למה לא עצרו אף אחד??? ואותו דבר במסגדים איך לא תופסים אף אחד?????!בלבלני מוח