מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

פשעי השנאה נמשכים || אלמונים הציתו מסגד היסטורי בירושלים

מסגד ברחוב שטראוס בבירה הוצת ועל קירותיו רוססו הכתובות: "מוחמד חזיר" ו-"תג מחיר רמת גלעד". ראש העיר ברקת גינה בחריפות את האירוע

אלמונים הציתו והשחיתו הלילה (רביעי) מסגד היסטורי ברחוב שטראוס בירושלים. על קירות המסגד ועל מסגד סמוך רוססו כתובות נאצה כגון "מוחמד חזיר" וכן "תג מחיר". עיריית ירושלים סגרה את הכניסה למסגד, והמשטרה והשב"כ פתחו בחקירת האירוע.

סמוך לשעה שלוש התקבלה קריאה במוקד מכבי האש על עשן שעולה מהמסגד. שלושה צוותי כיבוי הוזעקו למקום והשתלטו על הדליקה בצדו המערבי של המבנה. כמו כן, התגלו כתובות הנאצה על קירותיו.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, גינה בחריפות את האירוע ואמר כי "עלינו לגלות אפס סובלנות כלפי אלימות מכל סוג שהוא, ולהמשיך לשמור על הדו-קיום בעיר".

כתובות על המסגד בירושלים, הבוקר
כתובות על המסגד בירושלים, הבוקר. צילום: סלמן אמיל

עשו לנו לייק וקבלו חדשות, עדכונים ופרשנויות מהארץ לפייסבוק שלכם

המסגד שהוצת נקרא "א-נבי עכאשה" והוקם כנראה בתקופה האיובית, בסוף המאה ה- 12. המבנה שופץ בתקופה הממלוכית, החל מהמאה ה- 13. המסגד הוקם כנראה כדי לציין את מקום קבורתם של מספר לוחמים מצבאו של צלאח א-דין. מסורת קדומה יותר מייחסת את המקום למקום קבורתו של עכאשה שהיה אחד מחבריו של הנביא מוחמד ומראשוני הלוחמים למען האיסלאם.

מיקומו של המסגד חריג מאוד, במערב ירושלים, בלב השכונות החרדיות של מרכז העיר. המבנה ננטש במהלך מלחמת השחרור ובשנים האחרונות, לאחר שהמתחם סביבו שופץ והפך למגרש משחקים לילדים, הוא הפך למחסן בשימוש העירייה.

המסגד שהוצת בירושלים, הבוקר
המסגד שהוצת בירושלים, הבוקר . צילום: סלמן אמיל

למקום האירוע הגיעו בצהריים חברי כנסת ממפלגת רע"מ-תע"ל. יו"ר המפלגה השייח איברהים צרצור אמר כי "מצב נכסי הווקף בתחומי ישראל קטסטרופלי. על ממשלת ישראל להוכיח שהיא שומרת גם על דת האיסלאם". חה"כ טאלב-א-סנעא אמר: "לא שמעתי על מוסלמים ששורפים כנסיות או בתי כנסת, ואם דבר כזה יעשה – נגנה אותו בכל תוקף". הוא הוסיף כי "ההתנחלויות הפכו לחממה לגידול פושעים כאלה", וכי "שתיקת הממשלה נותנת לפורעים אור ירוק".

נציגי מוסד "אל אקצה אל ווקף", לשימור האתרים המוסלמים בישראל הגיעו גם הם למקום. עאבד אל מג'יד אג'בריה מהארגון אמר: "זו פגיעה ברגשות שלנו, פגיעה בדת שלנו. נכון שאין פגיעה במבנה אבל הדבר חמור מאוד". לדבריו, לפני 10 שנים הם ביקשו לחדש את המקום ולשמר אותו, אולם בתוך יומיים העירייה הוציאה צו ביטול לשיפוץ. פעיל נוסף בארגון, מוחמד אבו עטא, אמר "יש עליה ברורה בחילול מקומות קדושים, בתי קברות, מסגדים. זה לא מעשה יחיד".

יושבת ראש האופוזיציה, ציפי לבני, אמרה בתגובה כי "הצתת המסגד הלילה היא פשע שנאה הקרוי 'תג מחיר' והיא חלק מאותו גל של אלימות פרועה שפגע אתמול בקציני צה"ל.זה לא קומץ, זו קבוצה ישראלית קיצונית הולכת וגדלה שמנסה בכוח להפוך את ישראל למדינה אחרת- מדינה בדמותם הקיצונית הלאומנית והאלימה שאין בה חוק ובתי משפט אלא עיוות קיצוני של היהדות. הם מנסים למתוח את הגבולות ולכפות עלינו את האידיאולוגיה שלהם ועלינו הרוב הציוני לקחת את המדינה בחזרה ולהוכיח להם שאת הגבולות שלנו אי אפשר לחצות. גינויים לא יספיקו.הממשלה צריכה לעצור עוד היום את כל המעורבים באירועים של היממה האחרונה ולנקוט נגדם עונשים קשים ולהפסיק מיד כל קריצה והסכמה בשתיקה עם מסרים קיצונים המועברים בחוקים בכנסת ובהתלהמות של רבנים ולהמשיך בפינוי מאחזים לא חוקיים, על מנת להראות שישראל אוכפת את חוקיה וערכיה".

מקואליציית הארגונים החברתיים "'שותפות-שראקה" נמסר כי "הצתת המסגד בירושלים, שנוספת לפעולות נוספות של 'תג מחיר' נגד ערבים ונגד פעילים לשלום ושוויון, מחייבת את משטרת ישראל להכריז על שעת חירום כדי לעצור את הסחף הטרוריסטי מצד יהודים. לא יעלה על הדעת שכמעט מדי בוקר נקום אל השתוללות מסוכנת ומשולחת רסן נוספת של פעילי ימין קיצוני, שמסכנים את שלומם וחייהם של ערבים ופעילי שלום ושוויון בישראל. אנו חוששים, ומקווים כי משטרת ישראל שותפה לחשש, כי כתובות 'מוות לערבים' והצתות מסגדים, לא יסתיימו בכך, אלא עלולים חלילה להגיע לידי פגיעה ממשית בנפש. לא יעלה על הדעת שניאלץ להתעורר יום אחרי רצח שחלילה יקרה". עוד מוסיפים בארגונים כי "האווירה הציבורית שמייצרת 'תגי מחיר' סדרתיים קשורה קשר עבות ליוזמות חקיקה מסוכנות בכנסת, כדוגמת החוק להשתקת המסגדים".

יושבת ראש מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', אמרה כי "השחתת המסגד בירושלים וניסיון ההצתה בו מצטרפים למתקפה על המדינה ולהתפרעות הכללית, של גורמים קיצוניים אשר אינם מכירים בצה"ל, במשטרה ובריבונותה של מדינת ישראל. הצתת מסגד בירושלים עלולה להתלקח לכדי תבערה אזורית מסוכנת, ועל המשטרה וכוחות הביטחון להשקיע מאמצים חריגים וממוקדים כדי ללכוד את המתפרעים ולהביאם לדין".

מעמותת "עיר עמים", הפועלת למען יציבות ושוויון בירושלים, נמסר כי "במידה ולא תהיה תגובה הולמת ומיידית מצד המדינה שתרתיע פורעים אחרים אנו עשויים להיכנס לסחרור שסופו אסון. אלימות זו זוכה לגיבוי שקט מצד השלטונות ואל לנו להיות מופתעים כאשר מוצת מסגד באותו השבוע בו ראש הממשלה מקדם חוק נגד קריאות המואזין"

ביום חמישי שעבר הוצת מסגד בכפר ברוקין שבשומרון, הסמוך לסלפית. צמיג בוער הושלך אל תוך המסגד מבעד לחלון, אולם רק דלת המסגד נשרפה. כתובות נאצה בעברית רוססו על קירותיו החיצוניים של המסגד, ושני כלי רכב שחנו בסמוך הוצתו גם הם.

באוקטובר הוצת מסגד בכפר הבדואי טובא זנגריה שבגליל העליון ונגרם נזק רב לחלקו הפנימי של המבנה, וכן ספרי קודש רבים עלו באש. בעקבות ההצתה נרשמו עימותים אלימים בין עשרות מתפרעים באזור היישוב ובין כוחות משטרה שהגיעו למקום. מקרה ההצתה זכה לשורה של גינויים ברחבי הארץ.

בתחילת ספטמבר נזרקו צמיגים בוערים לעבר מסגד בכפר קוסרא הסמוך לשכם, וחלונותיו נופצו, ככל הנראה כנקמה על הריסת בתים במאחז מגרון באותו לילה.

Read this article in English: Jerusalem mosque set alight in suspected 'price tag' attack


 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 נתניהו וליברמן - התפטרו - וכך מנעו את התלקחות האזור. קחו אחריות. בתקופתכם בתי תפילה נשרפים ללא מונע! אביגיל
  • 07:25
  • 14.12.11

מחריד. לא היה כתוב פעם במקורות היהודים: "איש באמונתו יחיה"?
לעצור את כל הפורעים, את שולחיהם, לפני שהם יתחילו לשרוף מסגדים על יושביהם.

  •   אביגיל, אני אישית אפילו לא ידעתי בכלל שמפנים את רמות גלעד. אבל ברור לי שכל אדם שזורקים אותו מביתו באישון ליל ללא בג"ץ או דיון ציבורי יגיב בצורה אנושית, ללא הפרדה בין דת, גזע, או מין. כואב הלב.  (לת) יוסי
    • 09:50
    • 14.12.11

  •   תיקון ירושלמית
    • 10:06
    • 14.12.11

    אף פעם לא היה כתוב במקורות היהודים "איש באמונתו יחיה". מה שכן כתוב הוא "צדיק באמונתו יחיה".
    ולכל השאר- אמת. פשיעה היא פשיעה. הצתה היא הצתה. סדר צריך להיות.

  •   יוסיל'ה, אם אני גוזל שטח של מישהו אחר ובונה שם בודקה זה נהפך לבית שלי?? אין קשר לדת גזע ומין יש קשר להעדר כל ערכים בימין המטורף שמוכן לכל פשע ורצח כדי לספק את תאוותיו שאין להן גבולות. ולמען מדינת ישראל יש לטפל בחלאות בכל דרך שהיא.  (לת) בוגדים שגם הקב"ה ישלם להם כגמולם
    • 10:27
    • 14.12.11

  •   יוסיל'ה, אם אני גוזל שטח של מישהו אחר ובונה שם בודקה זה נהפך לבית שלי?? אין קשר לדת גזע ומין יש קשר להעדר כל ערכים בימין המטורף שמוכן לכל פשע ורצח כדי לספק את תאוותיו שאין להן גבולות. ולמען מדינת ישראל יש לטפל בחלאות בכל דרך שהיא.  (לת) בוגדים שגם הקב"ה ישלם להם כגמולם
    • 10:28
    • 14.12.11

  •   להקים תנועה של 'המתנדבים בעם' שתפעל היכן שממשלת ישראל והמשטרה והצבא מפחדים לפעול - למען מדינת ישראל  (לת) ממשלת האלקינים&לוינים&אקוניסים = משת"פים
    • 10:40
    • 14.12.11

  •   יוסי - אצלך תגובה אנושית היא לשרוף מסגד \ מטע ? מאיר
    • 10:48
    • 14.12.11

    באירופה יש מאבטחים סביב בתי כנסת - בארץ מסתבר צריך מאבטחים סביב מסגדים.

  •   נשאלת השאלה מדוע צריך בכלל בתי תפילה? beetle
    • 11:36
    • 14.12.11

    הרי אין אלוהים.
    ככל שיהיו פחות בתי תפילה כך אנשים יהיו יותר מתורבתים, מערביים, מחונכים.

  •   כן! אם אתה לוקח (גוזל בשבילך) משהו אז הוא שלך קורן פלקס
    • 16:37
    • 14.12.11

    ככה הם הגיעו לידיים הנוכחיות, וככה הם ימשיכו להגיע לידיים אחרות.

    חוץ מזה אני בהחלט מסכים איתך שיש לטפל בחלאות מתלהמות, אני רק לא משוכנע שבכל דרך שהיא תהיה חביבה עליך ועל הקב"א שלך.

02 תגובה יונה ניצן
  • 07:49
  • 14.12.11

אמרט כבר שמהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו
האנשים האילו לא למדו דבר וגם גברתדניאלה ויס לא למדה דבר ובתוכניתהבוקר היום הכשירה למעשה את השרץ המתועב

03 מה קרה? הפירומן ברקת מתעורר? panoptikon
  • 07:55
  • 14.12.11

או שהוא, כמו נתניהו, מעמיד פני תם?

04 כמי בעבר,יהודים קיצוניים הם שיביאו לחורבן הבית.מאוד קשור גם לנציגנו הרשמי בעולם-ליברמן, שמקומו ,כנראה,כבר היה צ"ל לצידו של הירשזון  (לת) חרד אמיתי
  • 07:56
  • 14.12.11

  •   אתה טועה ידידי הושזון הוא צדיק לעומת ליברמן
    • 09:09
    • 14.12.11

    הירשזון יצא בעוד כמה שנים מהכלא, אבל ליברמן צריך להשאר שם לעד.

05 קיצוניים ימניים גרמו למסגד נזק קל,אבל גרמו נזק כבד לתדמית הימין המתון כולו,אבל אם לצטט את אחמד טיבי-אתה לא יכול לצפות מהצעירים לשבת בשקט אחרי שהממשלה שלהם מפקיעה להם אדמות ומגרשת אותם מבתיהם סמי מפ"ת
  • 07:59
  • 14.12.11

זה הציטוט מדברי אחמד טיבי (לכאורה) לאחר פיגועים.או שמא היה זה ח"כ ערבי אחר ?! הרי כולם מדברים באותה טרמינולוגיה (לכאורה).
אז אם פועלים ביד קשה נגד הקיצוניים הללו מימין-אנא במטותא,יד קשה נגד מסיתים משמאל כולל טיבי וחבר מרעיו.

  •   נא לקרוא לילד בשמו, מחבלים וטרוריסים  (לת) כיתה על מונית
    • 08:43
    • 14.12.11

  •   אתה נישמע כמו ילד בן 10 שמדבר על כדור רגל עם הצדק שלך  (לת) לכאורה
    • 09:04
    • 14.12.11

  •   סמי מפ"ת - גם אם לה הצתת את הגפרור במו ידיך - אתה חלק מהגורמים שמאפשרים את התופעה.  (לת) תתבייש
    • 09:23
    • 14.12.11

  •   הממשלה לא 'גירשה' - היא פינתה יישובים שהקיום שלהם לא חוקי. כמו שאתם אוהבים לומר לזרים: הטיול נגמר. הביתה.  (לת) אחד בירושלים
    • 09:51
    • 14.12.11

  •   מגיב 09:23-תתבייש אתה,איך נאלמתם דום לאחר הפיגועים הנוראיים,בהם הכריז טיבי "אנחנו מגנים...אבל" ותמיד היה לו "אבל" כזה או אחר.ותמיד מצא צידוקים או הבנה לפעולות ה"צעירים" שטבחו בנוסעי אוטובוסים סמי מפ"ת
    • 10:06
    • 14.12.11

    ולא שאני משווה את מעשי הזוועה כמו טבח נוסעים באוטובוס לשריפת שטיחון במיסגד נידח שלא בשימוש,אבל השמאל העצים כ"כ את נושא הפגיעה (הקטנה יחסית) במיסגדים,עד שהפך אותה למשהו נורא בהרבה מטבח אזרחים בפיגוע.
    על מי אתם עובדים ?! אתם מרמים את עצמכם.

  •   סמי תתבייש גם בתירוצים הילדותיים שלך. 'הם עשו ככה והם עשו ככה' טוב, אמרו כבר שאתה נשמע ילד בן 10
    • 10:17
    • 14.12.11

    אין לך משהו יותר אינטליגנטי להגיד?

  •   סמי ,אז טיבי לך מורה דרך או הזדמנות ותרוץ לשפוך חמתך ?  (לת) har tk
    • 10:41
    • 14.12.11

  •   סמי - אני מבין שטיבי הוא דמות למופת בינייך וכל דרך התנהגות שלו צביקה
    • 10:52
    • 14.12.11

    אתה מאמץ לעצמך , למה שתפסיק בזה ישנם עוד הרבה מנהגים בעולם האיסלאמי - תאמץ גם אותם ותגיד לנו שהם עושים כך אז גם לנו מותר.

    אתה באמת רוצה להשוות בין דרך התגובה של צה"ל למתפרעים היהודים לעומת מול מתפרעים ערבים ?

  •   התגובה שלך היא בדיוק הדוגמה והמופת לכך שלא מדובר ב'עשבים יאללה, יאללה!
    • 11:33
    • 14.12.11

    שוטים', שאותם 'קיצונים' מקבלים את מלוא התמיכה מהאידאולוגיה של 'המתונים'. וחוץ מזה אתה שקרן! 'המדינה' (אתה מדבר עליה כאילו זאת איזו ישות אויב) לא מפקיעה לכם שום אדמות. אתם אלו שעושים דין לעצמכם ומתיישבים בכל מיני 'מאחזים', כלומר באדמות לא שלכם, ואחרי זה בוכים בדמעות שליש ש'מגרשים' אתכם (שזה גם לא נכון עובדתית. חוות גלעד לדוגמה, המקום המזעזע הזה, המאחז שהוא בלתי חוקי לפי כל הגדרה, נמצא על הקרקע מ-2002.) הלוואי והיו מגרשים אתכם!

  •   צביקה 10:52-הבעייה הפוכה-טיבי הוא מופת בעיניך,לא בעיניי. סמי מפ"ת
    • 11:39
    • 14.12.11

    טיבי הוא אדם מסוכן,בעיקר בגלל תמיכת אנשים כמוך שחושבים שבגלל שהוא משכיל ורהוט,אז "יש לנו עם מי לדבר".
    ואם אתה לא עושה קל-וחומר כשמדובר בפגיעה במיסגדים מול טבח באוטובוסים,ואז מיישם את מה שטיבי מגיב עליהם-מול ההקבלה שאני עושה-זו בעייה שלך.

  •   סמי, איזה יחצן שכר אותך?  (לת) גנדי
    • 16:59
    • 14.12.11

06 אלה המתמחים החדשים של הציונות הדתית הסרוגה טול קורה
  • 08:00
  • 14.12.11

הרופאים נלחמים למען הבריאות והסרוגים למען החורבן

07 נקודה חשובה,אחרי מה שקרה עם אבישי רביב שהכתים את הימין כולו והציגו כקיצוני,בעוד שפעל בהנחיית השב"כ-הייתי חוקר אם השב"כ לא מעורב גם כאן באמצעות הפעלת פרובוקטורים סמי מפ"ת
  • 08:02
  • 14.12.11

אחרי אבישי רביב-הכל ייתכן.

  •   גם השייך אחמד יאסין שהיה האבא הרוחני של החמאס התחיל כמשת"פ!  (לת) והיה איש שב"כ
    • 08:20
    • 14.12.11

  •   יש לכם דרך להתנער מהכל ... לא יעזור לך - אלו אנשי המחנה שלך מוטי
    • 10:54
    • 14.12.11

    ועד שלא תוקיעו אותם בלי אבל ותירוצים אתם חלק מהם , אתם הגב שנותן להם תמיכה ומחסה.

  •   סמי, לפי מאות האלפים של המפגינים שהסיתו לרצח יצחק רבין ונשאו ארון מתים שלו ושרפו את תמונותיו לא היה רק אבישי רביב אחד אלא מאות אלפים "שב"כניקים" כדוגמתו. והאם גם רבנים כמו זלמן מלמד ועמיתיו שהוציאו דין רודף על רבין גם הם פעילי שב"כ? ואולי גם יצחק שפירא ואליצורר שכתבו את המדריך "תורת המלך"?  (לת) נראה שכל הישיבעס מלאות באנשי שב"כ חובשי כיפות עם פיאות משתלשות
    • 10:58
    • 14.12.11

  •   מגיב 10:58 יש מקומות ביו"ש/קרית ארבע שאם אנשי השב"כ ייצאו משם-לא יישאר מניין לתפילה . סמי מפ"ת
    • 11:34
    • 14.12.11

    ואחרי מקרה אבישי רביב אני לא קונה אף סיפור מבלי לבדוק אותו באופן יסודי. ולא תמיד ניתן לנו האזרחים-לבדוק באופן יסודי סיפורים כאלו.בעצרת ההמונים ההיא-קומץ זעיר שהחזיק תמונות כאפיה והודרך (לכאורה) בידי השב"כ,הוא שהסית,והתיקשורת נתלתה בזה כמוצאת שלל רב והכפישה בחדווה ציבור עצום-בדיוק כמו שאתה עושה כאן.
    פרוניזם - לא רק בארגנטינה.
    לכאורה.

  •   סמי סמי, לאן אתה מתדרדר. עכשיו לטענתך גם כל ההתנחבלויות מאויישות באנשי שב"כ?כבר לא ייתנו לך להכנס להתנחלות שלך. ואולי, בעצם, גם אתה איש שב"כ ופרובוקטור????!!  (לת) יצא המרצע מהשק
    • 12:34
    • 14.12.11

08 משטרה אימפוטנטית!!!  (לת) ענת
  • 08:03
  • 14.12.11

09 "גינה בחריפות" וואו, זה מה זה מרתיע, עכשיו הם יפסיקו.. ניר
  • 08:03
  • 14.12.11

מדינה של עוצמי עיניים ומבליגים, כל השנים העצימו וטיפחו את המתנחלים והקיצוניים בשטחים ועכשיו מתפלאים שזה מה שקורה? צריך לפעול על פי החוק ולכלוא אותם כמו כל אחד אחר שהיה עושה את זה.

  •   כתבו על זה שיר ילדים........ קוהלת
    • 11:12
    • 14.12.11

    "גנה בחריפות..." איזה פחד!! על זה נכתב שיר הילדים הידוע:
    גינה לי, גינה לי, גינה לי חביבה. כל פרח בה פורח, כל צמח בה
    צומח, גינה לי גינה לי.....

10 זה הפרצוף האמיתי של הלאומנות-במקום טיפוח ואהבת חיים-שינאה ובריונות לאחר-פרמיטיביות השתלטנות שמסתירה ריקנות ושקרנות  (לת) אלוהי הרוע
  • 08:05
  • 14.12.11

11 על ערבים לא הייתם כותבים כך אולי
  • 08:10
  • 14.12.11

פעם הבאה שערבים פוגעים באתר יהודי אני גם מצפה לכותרת כמו "פשעי השנאה נמשכים". מעיין באמת אם אתם מסוגלים לכתוב דברים כאלה גם על ערבים או רק על יהודים דתיים 'הרעים'?

12 ציד המכשפות החל עוד בטרם יש בידי גורמי אכיפת החוק ולו מכשיפה ימנית אחת. השתלחותו של הח"כ הכושל מופז בציבור שלם עוד בטרם מעצר חשודים איננה מעוררת תמיהה עוד. אינפיניטי
  • 08:15
  • 14.12.11

בחסות תקשורת מתלהמת מצופפת שורות ומאוד מאוד פוליטית מתבצע הליך של דה לגיטימציה לציבור שלם. נכון, יש פעולות שמקורן איננו מוטל בספק - ועל האחראים להן להיענש. אולם, כל אותם מעשים מלהיטים, ברמת חוליגניזם נמוכה, נראים, נשמעים ומסריחים כפרובוקציה קלה מדי.

  •   28 * 0minus * 0plus >> פתח תגובה מעולם לא היו לי שום ציפיות שצבא ההגנה לאימפריאליזם היהודי יפעל נגד פלוגות הסער שלו - לא כשהתעמתתי עם איתמר בן גביר בשדרות רטושילד בת"א, ולא כשהתעמתתי בעצמי עם מתנחלי שייח' ג'ראח.  (לת) וגם עשיו אין לי שום ציפיה כזאת
    • 10:15
    • 14.12.11

  •   תגובתך מייצגת בדיוק את הבעיה העיקרית של המחנה שלך. במקום להוקיע ולהקיא מהצאצאים המפלצתיים שאתם מצמחים, אתם מייללים על דה לגיטימציה לציבור שלם..., על פרובוקציות וכל התשפוכת הזו. אם הצדק היה עמך היינו אמורים לשמוע את מנהיגיכם ורבניכם מגנים את התופעה ופועלים כנגדה - אבל לא היא, והשתיקה שלכם מעידה כאלף עדים שתג מחיר ונוער הגבעות מיישמים את מה שלמדו מכם.  (לת) האלקינים פתאום מייללים על ציד מכשפות? כמה פתטי כמה נמוך....
    • 11:12
    • 14.12.11

  •   תגובתך מייצגת בדיוק את הבעיה העיקרית של המחנה שלך. במקום להוקיע ולהקיא מהצאצאים המפלצתיים שאתם מצמחים, אתם מייללים על דה לגיטימציה לציבור שלם..., על פרובוקציות וכל התשפוכת הזו. אם הצדק היה עמך היינו אמורים לשמוע את מנהיגיכם ורבניכם מגנים את התופעה ופועלים כנגדה - אבל לא היא, והשתיקה שלכם מעידה כאלף עדים שתג מחיר ונוער הגבעות מיישמים את מה שלמדו מכם.  (לת) האלקינים פתאום מייללים על ציד מכשפות? כמה פתטי כמה נמוך....
    • 11:15
    • 14.12.11

  •   תגובתך מייצגת בדיוק את הבעיה העיקרית של המחנה שלך. במקום להוקיע ולהקיא מהצאצאים המפלצתיים שאתם מצמחים,  (לת) האלקינים פתאום מייללים על ציד מכשפות? כמה פתטי כמה נמוך....
    • 11:19
    • 14.12.11

  •   תגובתך מייצגת בדיוק את הבעיה העיקרית של המחנה שלך. במקום להוקיע ולהקיא מהצאצאים המפלצתיים שאתם מצמחים,  (לת) האלקינים פתאום מייללים על ציד מכשפות? כמה פתטי כמה נמוך....
    • 11:21
    • 14.12.11

  •   ולעניין? המסגד איננו מסגד אלא מחסן עיריה. החוליגן טרם נתפש - כך שסברות הכרס שלך אינן אלא קונספירציה. אף חוליגן טרם נתפש והועמד לדין - משום שהעמימות משרתת את השמאל שיכול לגייס פאלאנגות מתלהמות נגד הימין. כל הסיפור הזה נשמע כמו מערכת משומנת היטב של הסתה מאורגנת והכשרת דעת קהל להסרת המאחזים. מאחזים בלתי חוקיים - אני מסכים - יש להסיר ממש כמו כל עבירת בניה בדווית. כל יתר ההתיישבות החוקית - רק כבוד יש לי בליבי אליה. אינפיניטי
    • 11:34
    • 14.12.11

    באנרכיסטים מבלעין ומהחטמ"ר יש לטפל ביד ברזל. את המסיתים עלומי שם - קודם לתפוש. ועד אז: בלי עלילות כזב פוליטיות בבקשה.

  •   אוי אינפיניטי, אני אומר את זה שוב: מעולם לא היו לי שום ציפיות שצבא ההגנה לאימפריאליזם היהודי יפעל נגד פלוגות הסער שלו - לא כשהתעמתתי עם איתמר בן גביר בשדרות רטושילד בת"א, ולא כשהתעמתתי בעצמי עם מתנחלי שייח' ג'ראח.  (לת) ואין לי ציפיות כאלה עכשיו
    • 11:46
    • 14.12.11

  •   אינפיניטי - יותר מתאים לך הכינוי אינפנטילי. העובדה שכיום, ובשבילך, המסגד הזה הוא מחסן עיריה, לא רלוונטית. לאחרים, יש למקום משמעות אחרת, וגם אתה יודע את זה אך מיתמם. עובדה שאם לא היתה לו משמעות אחרת, לא היו טורחים חבריך (כן, הם חבריך) מ'תג מחיר' להשחית שם אחד בירושלים
    • 12:20
    • 14.12.11

    וכמה מאחזים מפרקים לעומת בניה בדווית? לא פרופורציות בכלל, וכך גם אין להשוות בכלל בין העושים מלאכת קודש בבלעין לבין הפרחחים והחלאות מהחטמ"ר.

  •   אין צורך לעשות דה ליגיטימיזציה למתנחלים. הם לא לגיטימים  (לת) 2511
    • 15:45
    • 14.12.11

13 התחלת הסוף של המדינה סמי
  • 08:18
  • 14.12.11

זו התוצאה של ממשלת הימין אנחנו נוכל כרא ערבים וגם יהודים במדינה הזו

14 משטר אלים = אומה אלימה. מאיפה לנבחרי הציבור הישראלים החוצפה להטיף לאחרים?  (לת) די לכיבוש הציוני
  • 08:19
  • 14.12.11

15 נראה אותם עושים את זה בקהיר. תוצאה ישירה של החינוך הקלוקל. תודה, שר החינוך!! זה האסון שהבאת עלינו, אתה וכל ממשלות ישראל הכושלות והנכנעות לכוחות האופל שקוראים לעצמם 'יהודים'. עובדי אלילים במסווה של יהודים  (לת) גיבורים גדולים
  • 08:25
  • 14.12.11

16 "המסגד" משמש כבר עשרות שנים כמחסן לעובדי הנקיון בעיר. למה לא לציין זאת?  (לת) שכן
  • 08:27
  • 14.12.11

17 תקיפת מחנה צה"ל כמוה כשריפת מסגד .  (לת) פשעים חמורים
  • 08:30
  • 14.12.11

18 נתניהו קלאוזוביץ
  • 08:37
  • 14.12.11

לביבי נגמר הסוס.
אין לו את היכולות לעמוד מול הפנאטים מבית.
יתכבד נא ויפנה את כסאו למי שמסוגל לטפל הטירוף הזה.

19 הכתובת על הקיר ישראלי
  • 08:39
  • 14.12.11

תוצאה ישירה של עשרות שנים של העדפה ביחס ו"נו נו נו" בקריצת עין, למה
התמיהה.

20 "תג מחיר" דני
  • 08:41
  • 14.12.11

שוב עף אחד לא יודעה מי ביצעה את זה.
יש רק אחרי אחד בלבד, וזו הממשלה, כי אלו שיושבים בה נותנים את כל הגיבוי.
כי כולם יודעים מי הם השולחים אותם, וזה הרבנים שמקבלים משכורת מה מדינה.
כמובן שראש הממשלה הוא האחרי הראשי, כי הוא שוטף להם.

21 לא מסגד אלא אחוזת קבר מוסלמית ירושלמי
  • 08:43
  • 14.12.11

לא מדובר במסגד ומן הסתם גם לא במסגד נטוש אלא במבנה קבורה משפחתי:
תורבת קמרייה. יש במבנה 3 קברים של בני משפחת קמרייה שנהרגו בקרבות נגד הצלבנים (1251 - 1266).

22 הבא לגרשך השכם להזהירו , שמפניות במבצע הכנות לגירוש יהודים @ בנצי - א @
  • 08:57
  • 14.12.11

ולתקשרת תפקיד מרכזי למבצע

23 שלא נטעה, הם בסה"כ חוד המחץ של הימין הישראלי (הפאשיסטי כבר אמרנו?).  (לת) הרשלה
  • 08:58
  • 14.12.11

24 פרובוקציה אפשרית ישראל
  • 09:04
  • 14.12.11

האפשרות שיום אחד אויבינו ישתמשו בפרובוקציות מסוג זה כדי ליצור התלקחות איזורית קיימת.לצערי,לפעמים היהודים עוזרים לאויבינו באלימותם.זה על הרבנים לחנך למתינות ושכנות טובה.

25 לחוקק עונש מינימום כנגד חוליגנים מסיתי ריב ומדון אבי
  • 09:07
  • 14.12.11

צריך ללמוד מסינגפור. כדי שנוכל לחיות חשוב לשמור על הרמוניה בין הדתות השונות ולאסור כל פגיעה בציפור נפשו של ציבור זה או אחר. אנטישמיות היא חרב פיפיות. מי שמרשה לבריונים לנאץ מיעוטים סופו לא רק שהבריונים יהלכו אימים על מיעוטים אלא גם על הרוב.
מי ששורף מקום תפילה לא יכול אדם דתי ומאמין, אלא אדם מוסת בשנאה. האם זה מה שדת ישראל מטיפה? האם אנחנו שוכחים את ביותנו קורבן לאנטישמיות בכך שאנחנו לא מקיאים מתוכנו את האומללים הבריונים?
צריך לחוקק חוק עם עונשים מרתיעים של מינימום עשר שנים בכלא ולאכוף אותו באדיקות. בסינגפור הפושעים האלה יהיו תחת סוגר ובריח לפחות לעשור. פגיעה בציפור נפש דתית במקומות תפילה ובקברים מביאה לתסיסה ונזק כלכלי בעקבותיהם. "טיפש זרק אבן, אלף חכמים לא יועילו"

26 תפסיקו כבר לגנות ולחפש (ולא למצוא) ותנו לאפיזודה היהודית המתחדשת - היא מדינת ישראל, להעלם מן העולם כראוי לה. תשוב ארץ ישראל להיות מה שהיתה מאז ומעולם: מדברית, נוודית וחרבה. רב ערבי יעבד את אדמותיה, ומיעוט יהודי במובלעות ירושלים, חברון, צפת וטבריה, ישמרו את פיסת ההסטוריה הזו למען שרדי הפרעות, השואות והאנטישמיות לכאורה של יהודי האלף הבא Yossi V
  • 09:08
  • 14.12.11

מאז ומעולם הוכיחו היהודים שקיומם מותנה תחת הסיסמא: "שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו..." בכל גולה בה שהו, אך מדינה ריבונית מעולם ולעולם לא יצליחו לקיים, ולעולם חורבן א"י יהיה לאין שיעור גדול ואכזרי יותר, מכל 'לכלותינו' אחר שחוו היהודים לדורותיהם.
ישראל הביאה ומביאה את השינאה והאלימות האולטימטיבית.

  •   המשך קיום המדינה אינו מובן מאליו, אך לא אירועים כאלה יבשרו את סופה. אלימות ושנאה מתרחשות במקומות רבים בעולם ואיש אינו חוזה את קיצן של אותן מדינות. צריך לשנס מותניים ולנהוג ביד קשה בשונאים ובפוגעים.  (לת) אסף
    • 10:00
    • 14.12.11

27 נסיון הצתה איננו הצתה,אבל למה לדקדק בעובדות כשמדובר במסע הסתה שמאלני שמאלני פרוע נגד הימין?  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 09:13
  • 14.12.11

  •   אם אנסה, רק אנסה לרצוח אותך, תעיד בעדי במשפט?  (לת) 1WATT
    • 10:08
    • 14.12.11

  •   28 * 0minus * 0plus >> פתח תגובה מעולם לא היו לי שום ציפיות שצבא ההגנה לאימפריאליזם היהודי יפעל נגד פלוגות הסער שלו - לא כשהתעמתתי עם איתמר בן גביר בשדרות רטושילד בת"א, ולא כשהתעמתתי בעצמי עם מתנחלי שייח' ג'ראח.  (לת) וגם עכשיו אין לי שום ציפיה כזאת
    • 10:17
    • 14.12.11

28 ברקת צבוע תושב ירושלים
  • 09:16
  • 14.12.11

איפה היה ניר ברקת ביום ירושלים כשאלפים צעקו "מוחמד מת" "שישרף לכם הכפר" ומות לערבים בעידוד העיריה?

29 אח"כ יתפלאו ששונאים אותנו.  (לת) מטייחים בגדול
  • 09:22
  • 14.12.11

30 מדובר בפרובוקטורים מהשמאל שמנסים להשחיר את פני הימין. אל תהיו תמימים כבר תפסו חלק  (לת) מפעילי השמאל
  • 09:27
  • 14.12.11

31 ולא משנה כמה יתפללו ויפגינו " יראת שמיים "  (לת) אין אלהים בליבם
  • 09:36
  • 14.12.11

32 תחקרו תחקרו  (לת) השמאלני
  • 09:37
  • 14.12.11

33 תג מחיר זה שם מכובס לפוגרום גלית
  • 09:38
  • 14.12.11

בואו נודה בזה, זו רק ההתחלה לפני שהמתנחלים (הקיצוניים) יעשו איזה לינץ׳ קטן בערבי, חייל או יהודי שלא יתאימו לאג׳נדה הלאומנית שלהם.על אל-קעידה שמעתם? עכשיו אפשר לצפות בלייב איך זה מתחיל אצלנו...

34 לאן נוליך את החרפה?! קוהלת
  • 09:40
  • 14.12.11

השבוע הוא שבוע המבחן של השר לבטחון פנים, של משטרת ישראל ושל
האגף היהודי בשב"כ. או שאתם משתלטים על כנופיות הכהנא-יוגנד שאין כל הבדל בינהם לבין הפורעים ביהודים בגרמניה של 1938 , או שאתם חדלים למשוך משכורות מהקופה הציבורית. כבר קשה לדעת מה גרוע יותר,
השתוללות הצעירים, תמיכת בן ארי, כ"ץ והרבנים -עובדי האלילים או החידלון הטוטלי של הממשלה , מהעומד בראשה דרומה.

35 הצדקה מתחסדת ברוח שואת היהודים  (לת) "אלימות מכל סוג שהוא "
  • 09:43
  • 14.12.11

36 זה מחדל שנותנים לפושעים הללו להמשיך ולהשתולל HMJE
  • 09:46
  • 14.12.11

זה מחדל שנותנים לפושעים הללו להמשיך ולהשתולל. זה מחדל שעוד נשלם עליו ביוקר. זהו מצב בלתי אפשרי שחבורה של מטורפים פוגעת בבתי תפילה ומדינת ישראל וזרועות הבטחון שלנו כושלים פעם אחר פעם בהבאתם לדין והושבתם בבתי הכלא לתקופה ארוכה.

המנוולים הללו שפוגעים בבתי תפילה עושים כמעשי הנאצים ימ"ש ששרפו את בתי הכנסת שלנו (ולעיתים על היהודים שרוכזו בהם). מי שמסתובב עם כיפה גדולה, ציצית בחוץ וגפרור ביד על מנת לפגוע ברגשות המיעוטים שבינינו אינו יהודי (למרות שהוא נימול והכשר של רבנים הזויים בידו).

  •   המחדל מתחיל הרבה קודם,ולמעלה בשלטון.כשביבי שם שר שתיק פלילי על צווארו לשר חוץ,בורח מאחריות לשריפה,למשט,נותן יד לחוקים פשיסטים,מסרב למו"מ ומעמיק התנחלויות-אז למה בדיוק שהרחוב המתנחבלי ינהג אחרת?כשחיילים שלנו הורגים אזרחים תורכים ואין מי שיתנצל-כי זה לא לכבוד האבוד/שאין למקופחי הימין,וכשפורע חוק נורה במערת המכפלה ורצים מיד להכיר בו כנפגע טרור כי הוא קרוב לשלטון,וביבי מספר למתנחבלים בלי שאף אחד ישמע-שהוא לא ייתן להחזיר שטחים,אז למה בדיוק שההפקר לא יחגוג שם? בעיקר כשהצבא הפך צבא של הימין, בגיור,בתעמולה,כשהכניס מתנחבלים לדיונים שלו,כשלימד אותם איך לתפעל נשק לקראת מרחץ הדמים שליברמן קיווה,רק שיצא מרחץ מכיוון אחר... לכן-על מושחתי הימין וביבי בראש-להניח את המפתחות וללכת הביתה לפני שיהיה מאוחר.  (לת) שומר חוק
    • 11:19
    • 14.12.11

37 כמו חיזבאללה והטאליבאן - הגולם קם על יוצרו  (לת) חבקוק
  • 09:47
  • 14.12.11

38 יש לשמר מבנים כאלה ולשמש דוגמה לציבור  (לת) כשלון העירייה
  • 09:47
  • 14.12.11

39 צריך להתייחס לחוליגדוסים, כמו אל מחבלים חברי אירגון טרור, לירות ע"מ מייש
  • 09:53
  • 14.12.11

לפגוע ואפילו להרוג.
מלחמת אחים אינה מילה גסה עבורי. לחמתי בכל המלחמות הגדולות של הדור האחרון, לא על מנת שהיא תראה כך.
בעיני הם מהאויבים המסוכנים של המדינה הזאת.

40 תג מחיר = פצצה מתקתקת תמיר פרדו
  • 09:54
  • 14.12.11

צריך לטלטל אותם בהתאם ולשים סוף להשתוללות הזו

41 28 * 0minus * 0plus >> פתח תגובה מעולם לא היו לי שום ציפיות שצבא ההגנה לאימפריאליזם היהודי יפעל נגד פלוגות הסער שלו - לא כשהתעמתתי עם איתמר בן גביר בשדרות רטושילד בת"א, ולא כשהתעמתתי בעצמי עם מתנחלי שייח' ג'ראח.  (לת) וגם עכשיו אין לי שום ציפיות כאלה
  • 10:13
  • 14.12.11

42 נמאס שה״אלמונים״ האלו חומקים מעונש באופן קבוע  (לת) י
  • 10:13
  • 14.12.11

43 עם צבא ומשטרה שמכרו את נשמותיהם לשטן נותרה הברירה להקים את תנועת "המתנדבים בעם" להלחם באוייבים המחופשים ליהודים.  (לת) ממשלת החוטובולים
  • 10:19
  • 14.12.11

44 מה שחמור יותר זה גירוש מתפללי המסגד ב-48 והשתלטות ההסתדרות על אדמותיו רצין
  • 10:21
  • 14.12.11

הקרמלין ההסתדרותי שוכן על אדמת המסגד ומסתיר אותו.

45 הממשלה תומכת באנשי תג מחיר - לכן לא נעצר איש ולא נענש איש - תפנימו!!  (לת) יעלה
  • 10:21
  • 14.12.11

46 פוגרום ירושלמי
  • 10:23
  • 14.12.11

ראש העיר גינה? לעיר אין ראש מזמן.

47 לבני את חצופה גיא
  • 10:25
  • 14.12.11

ישבת באופוזיציה הכי אימפותנטית שהייתה פה כבר שנים. נתת לביבי וליבי לעשות ככל העולה על רוחם המופרעת הגזענית וצמאת הדם.
ועכשיו את נזכרת לפתוח פה

כמו שאמרת יש קשר ישיר בין מה שהולך בכנסת ומה שהולך עם הימנים הקיצוניים- ואת במשך שלוש ומשהו שנים לא עשית דבר כדי למנוע את זה.

אני מריח פוליטיקאית מעפנה שאכפת לה רק מהכיסא
תתביישי

48 על מה הפליאה? זהו פרצופה האמיתי והמכוער של הציונות. ק.א.
  • 10:28
  • 14.12.11

האשמה הטוטאלית על האירוע הזה נובעת מכל מי שמופתע מהאירוע הזה.

49 ה"מבנה ההיסטורי" הזה נטוש,ונקרא בשפת החברה - חירבה רוני
  • 10:40
  • 14.12.11

ומשמש זונות ונרקומנים. קצת נסחפתם לא?

50 רק בעיתון הארץ "מסגד נטוש יכול להפוך ל"מסגד היסטורי" כאילו פשע ההצתה לא חזק מספיק.  (לת) שקרים סמולניים
  • 10:43
  • 14.12.11

  •   בהחלט הסטורי, (אבל לא נפריע לך לקלל את הסמולנים, הנאה אחרת אין לך בחיים, גם השכלה לא) אחד בירושלים
    • 12:10
    • 14.12.11

    http://sf.tapuz.co.il/shirshur-683-150715512.htm

51 פשיזם זה פשיזם " לא הרמתי את קולי" תלמה
  • 10:50
  • 14.12.11

בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים,
אני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי קומוניסט,
ואז הם לקחו את היהודים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי יהודי,
ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי,
ואז הם לקחו את הקתולים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי הייתי פרוטסטנטי,
ואז הם לקחו אותי,
אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני."
מרטין נימלר

  •   קודם לקחו את חברי האיגודים המקצועיים ואז לקחו את היהודים - גם במציאות וגם בשיר של נימלר  (לת) ככה עובד
    • 11:54
    • 14.12.11

52 כל המצית מסגד פוגע באלוהי אברהם.  (לת) יהודי שמי
  • 10:52
  • 14.12.11

53 היתממות משה רון
  • 10:54
  • 14.12.11

קראתי בעיתון שראש הממשלה מביע תמיכה בחוק המסגדים --אני לפחות מבין את ההקשר בין הדברים. איפה שיש שלטון ימין ודת אלו התוצאות, ובבקשה לא להיתמם. והנורא מכל ככה נפסיד את המדינה. חבל לא?

54 הצתת מסגדים מנחם שלגי
  • 10:57
  • 14.12.11

השף ביבי הקדיח את תבשילו.הצחנה מהתבשיל עולה לשמים.פתאום הוא נזכר שאי אפשר להמשיך ככה,והוא "מוריד הנחיות" ואיפה היה עד עכשיו,כשנוער הגבעות קלט שליית דין וליית דיין?בינתיים המריונטות שלו ממשיכים להנחית חוקים פשיסטיים חדשות לבקרים.אז מה הפלא?

55 חשוב להבין 2 דברים: 1- חלק מתפיסת העולם של החברה האלה והשאיפה שלהם היא שתהיה מלחמת גוג ומגוג. 2- יש גב ממשלת ישראל  (לת) ישי
  • 11:00
  • 14.12.11

56 שלום למדינת הלאום הקיצונית ותודה שאתם זורקים אותנו לימי הזוהר של הלאומיות הקיצונית באירופה של אמצע המאה שעברה!  (לת) טל
  • 11:00
  • 14.12.11

57 את עמותות השמאל עוצרים מלקבל כסף ואת מפירי החוק משאירים חופשיים, בטח משפחה של ליברמן וביבי, איכס על המדינה המביכה הזאת באיראן אותו דבר רק בערבית מלאה  (לת) אזרח שומר חוק
  • 11:01
  • 14.12.11

58 כל הגינויים רק מס שפתיים-יש להתחיל לשבור להם את הרגליים והידיים גם במחיר מלחמת אחים-זהו הכיפות הסרוגות וגרורותיו החליטו להשתלט על מדינתנו  (לת) שקר וכזב
  • 11:04
  • 14.12.11

59 ליבוביץ' צדק! שמיל מיאן
  • 11:04
  • 14.12.11

אנחנו מתקרבים לאט לאט לפיצוץ ובו אין מנוס ממלחמת אחים נגד אחינו הפשיסטים היודונאצים

60 הצתת מסגד הלילה מנחם שלגי
  • 11:09
  • 14.12.11

תפסיקו לנאום,תפסיקו לגנות,תפסיקו לבדות מילים ממוחכם הקודח,תתפשו אותם,תכלאו אותם,תלחצו אותם ב"לחץ פיזי מתון",תחסלו את הטרור ותמנעו את אבדן מדינת ישראל.

61 זאת מלחמת אזרחים  (לת) אין לזה שם אחר
  • 11:09
  • 14.12.11

62 הם רצחו את רבין, הם ירצחו גם את נתניהו  (לת) מעניין מי יהיה על המרפסת
  • 11:11
  • 14.12.11

63 איפה ראש הממשלה?!?!?!?! איפה הוא לעזאזל?!!!?!!?!  (לת) דני
  • 11:12
  • 14.12.11

  •   איפה הוא היה כשאותם אנשים בדיוק פרעו בפלסטינים ללא אבחנה, גזלו, התעללו ורצחו? איפה היו כולם, קראו הארץ והצביעו לכנסת?  (לת) ככה עובד
    • 11:58
    • 14.12.11

64 בסוף לפלסטינאים ימאס והם יקומו וישחטו את המתנחלים  (לת) נדב
  • 11:13
  • 14.12.11

65 דין אחד לפורעי הגבעות ולאנרכיסים בבילעין. כולם לכלא!  (לת) צה"ל אינו הפקר
  • 11:13
  • 14.12.11

66 זה מסגד בדיוק כמו מסגד מגדל דויד ... זה מחסן של העירייה , העיקר להדליק את כולם  (לת) אש אש
  • 11:19
  • 14.12.11

67 'תג מחיר רמת גלעד' והמציתים עדיין 'אלמונים'? מה עוד הם צריכים לעשות? להשאיר  (לת) כתובת ומספר טלפון?
  • 11:26
  • 14.12.11

68 לממשלה אין כלים לטפל בתופעות הנפשעות הללו, עכשו לאחר שיעבירו את חוקי העמותות, גרוניס, לשון הרע ושאר ההזיות ההזויות יוכלו גם לטפל בשנאה, בעוני, בריכוזיות ובכלל למשול.  (לת) איכה נותרה בדד
  • 11:29
  • 14.12.11

69 הימנים טיפחו את הפשיזם שיהרוס את המדינה. לא צריך אוייבים, הימין עושה את עבודתם.  (לת) צבי
  • 11:31
  • 14.12.11

70 רובנו או מיעוטנו -מדינת ישראל או מדינת המתנחלים בואו נתעורר ונגיב
  • 11:33
  • 14.12.11

הם שולחים נערים מוסתים בשם אידיאולוגיות הזויות לבצע טרור,הם משתמשים בראש ממשלה התומך בהם ובחברי כנסת אכולי שנאה וגזענים כדי לנגח כל דבר המסמן עבורם את ישראל המקורית הציונית הדמוקרטית והחילונית שוחרת השלום-הם מיעוט המצליח בשל היותו פעיל ומאורגן לשלוט ברוב.
כמצטיינת לא נקום כולנו כאחד ונאמר די הם ימשיכוצלהוביל אותנו לגיהינום .
הגיע הזמן שהרוב החילוני הדמוקרטי המחפש בישראל מקום של לאום יהודי עם הגיון מקום עם סיכוי במרחב-לקום ולצאת לרחוב לא רק עבור קוטג, או דיור אלא עבור קיום ולהחרים את התופעה,את מוצריה ואת תוצריה עד כדי שלא לגייסם לצבא,שירותם בצבא הופך להיות הכשרה של מיליציה אלימה

71 חבר גלנט, אתה חסר קורא
  • 11:35
  • 14.12.11

יואב גלנט היה פושט את עורם של המתנכלים לקצונה הבכירה בצה"ל ועושה מהם שישקבאב. בעצם הם לא היה מעיזים לצאת מחוריהם אילו היה רמטכ"ל

72 אוי לא! היהודים רוצים מדינה עצמאית! דני אילתי
  • 11:36
  • 14.12.11

חלילה לפגוע בעם אשר רוצה להשמיד אותנו...וואי וואי...זה כמו לבכות על פת לחם, שיש לך מאפייה בבית.

-
אל תשכחו למי אתם אמונים אזרחיי ישראל, אחרת תמצאו את עצמכם בצד הלא נכון של המתרס.

73 איך מסגד הסתורי הפך למחסן אלון
  • 11:42
  • 14.12.11

גם אם המבנה כבר לי משמש מסגד, ראולי לשמר, לשחזר ולבנות גן סביב. לאפשר ביקורים במקום כולל גישה לפנים המבנה.

74 האמת בפנים, מסיתים מגעילים שכמותכם. תושב המקום
  • 11:48
  • 14.12.11

שום "מסגד" ושום בטיח.

כאחד שגר שם בילדותי, אני יכול לומר בבירור שמדובר במבנה הרוס ונטוש מזה 40 שנה לפחות, הוא ממוקם בתוך גינת משחקים בטבורה של שכונה ירושלמית הרחק ממזרח ירושלים.

יש שם כמה מחסנים שמשמשים את עובדי התברואה של העירייה.
נערים פוחזים ומסוממים שורצים שם, ומנגלים וגרפיטי זה נוף טבעי של המקום.

עכשיו נותר רק לברר למי יש אינטרס לצאת בכאלה כותרות מתלהמות כאילו פוצצו את אל אקצה...

  •   אז למה התאמצתם לכתוב שם ססמאות גינוי לערבים ולאיסלאם? סתם מפני שזה מבנה הרוס ונטוש? גם תושב המקום
    • 12:15
    • 14.12.11

    מה, בכל מבנה הרוס ונטוש אתם כותבים כתובות כאלה? כל מבנה הרוס ונטוש אתם תומכים ומציתים? כנראה שבכל זאת יש למקום איזה משמעות...
    (והמקום הזה קיים יותר מ40 שנה, ומה שהוא משמש בשנים האחרונות פשוט לא רלוונטי)

75 ניצחון הקיצונים ערבי
  • 12:45
  • 14.12.11

זהו ניצחון הקיצונים. הפלסטינים הקיצוניים בלבם שמחים על זה, משום שהם מרגישים מוצדקים. זה עונש לכל המתונים משני הצדדים

76 להתחיל לשרוף בתי כנסת.  (לת) מסמר חלוד
  • 13:21
  • 14.12.11

77 הפאלנגות מגיעות : אתמול בחטמ"ר אפרים - והיום במערב ירושלים. הריבונות הישראלית החדשה הולכת מאתנו ונעלמת..  (לת) קורא טקסטים
  • 13:29
  • 14.12.11

78 כותרת מתלהמת המסגד הנ"ל בי-ם ריק שומם 60 ש'+ מעון לנרקומנים  (לת) מנדי
  • 14:06
  • 14.12.11

79 להחמיר את העונשים בחוק ואת האכיפה Avi Liran
  • 14:09
  • 14.12.11

צריך ללמוד מסינגפור. כדי שנוכל לחיות חשוב לשמור על הרמוניה בין הדתות השונות ולאסור כל פגיעה בציפור נפשו של ציבור זה או אחר. אנטישמיות היא חרב פיפיות. מי שמרשה לבריונים לנאץ מיעוטים סופו לא רק שהבריונים יהלכו אימים על מיעוטים אלא גם על הרוב.
מי ששורף מקום תפילה לא יכול אדם דתי ומאמין, אלא אדם מוסת בשנאה. האם זה מה שדת ישראל מטיפה? האם אנחנו שוכחים את ביותנו קורבן לאנטישמיות בכך שאנחנו לא מקיאים מתוכנו את האומללים הבריונים?
צריך לחוקק חוק עם עונשים מרתיעים של מינימום עשר שנים בכלא ולאכוף אותו באדיקות. בסינגפור הפושעים האלה יהיו תחת סוגר ובריח לפחות לעשור. פגיעה בציפור נפש דתית במקומות תפילה ובקברים מביאה לתסיסה ונזק כלכלי בעקבותיהם. "טיפש זרק אבן, אלף חכמים לא יועילו"

80 טעות לעולם חוזרת מוישלה המבכה
  • 14:40
  • 14.12.11

הטעות היא שלא טיפלו בכל הארחי פרחי מסיתי ומציתי כבר לפני תריסר שנים .בינתיים הנל גדלו והשמינו והעזו יותר. עדיין לא מאוחר לסלקם גם אם הניתוח כואב

81 עין תחת עין ושן תחת שן שכן טוב
  • 15:16
  • 14.12.11

לא רחוק המועד בו פלסטינים וערבים יתחילו לשרוף בתי כנסת ויחללו קברי יהודים והרי כתוב ,גם בקוראן וגם בתורה :"שן תחת שן ועין תחת עין" והרי אם בתג מחיר עסקינן ,מי מבטיח שלא יהיה תג מחיר מהצד השני ?? אז תרסנו את החיות האלה לפני שיהיה מאוחר וכבר הזהרנו ולכן תהיו ערים גפ למה שקורה מסביב לישראל בעולם הערבי,"האביב הערבי" ,וצריך לזכור תמיד יש מישהו חזק יותר מכל מדינה או מעצמה : הוא אלוקים שבשמיים . ויפה שעה אחת קודם

82 who counts the synagogues that were destroyred who
  • 15:30
  • 14.12.11

BY THE RESHAYIM IN GUSH KATIF

83 סך הכל מסגד שרוף. רונן
  • 16:09
  • 14.12.11

מעולה, אולי אם ימשיכו פעולות כאלה, המוסלמים יעזבו אותנו בשקט, ויחפשו מקום אחר לגור בו. לא חסרות מדינות מוסלמיות בכדור הארץ.

84 טוב מאוד עכשיו שיאזנו את זה עם איזה כמה בתי-כנסת קורן פלקס
  • 16:30
  • 14.12.11

ואולי מישהו עוד יוכל לגור בעיר המסריחה הזאת מתישהו בעתיד הלא נראה לעין אף פעם

פרוייקטים מיוחדים