מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

חשד לניסיון פיגוע בשומרון: ירי לעבר מכונית ישראלית

אש נפתחה לעבר רכב ישראלי, לא היו נפגעים אך נגרם נזק. צה"ל פתח בסריקות כדי לאתר את היורים, שככל הנראה השתמשו ברובה ציד מאולתר

אש נפתחה בצהריים (שבת) לעבר כלי רכב ישראלי סמוך להתנחלות מעלה שומרון. לא היו נפגעים אך נגרם נזק לכלי הרכב וניכרים עליו סימני ירי. מבדיקה ראשונית עולה כי הירי בוצע באמצעות רובה ציד מאולתר.

כוחות צה"ל פתחו בסריקות בגזרה במטרה לתפוס את היורים, ובאזור הוקמו מחסומים. מחלקת זיהוי פלילי עורכת סריקות בזירה כדי לאסוף ראיות וקליעים שנורו. בצה"ל רואים בתקרית כפיגוע ירי.

לפני כשלושה חודשים נהרגו אשר פלמר  (25) ובנו התינוק יונתן בהתהפכות כלי רכב בכביש 60, בין קרית ארבע וכרמי צור, צפונית לחברון. לאחר חקירה, הודיעה המשטרה כי הם נהרגו כתוצאה מיידו אבנים לעבר כלי רכבם, בניגוד למסקנות הראשונית שקבעו כי הם נהרגו בתאונת דרכים.

לפני חודשיים וחצי נעצרו שני פלסטינים בחשד שיידו את האבנים. השב"כ ומשטרת מחוז ש"י עצרו שלושה פלסטינים נוספים שהודו כי לאחר הפיגוע ניגשו למכוניתו של פלמר וגנבו ממנה את האקדח האישי שלו.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מה זה "אלמונים"? ה"צעירים" החדש? דחילק, אנחנו מנסים להיות אינטליגנטים  (לת) יערה, תל אביב
  • 12:46
  • 24.12.11

02 אנשים חושבים איש חושב
  • 13:20
  • 24.12.11

מדוע נכתב ״לפני כשלושה חודשים נהרגו אשר פלמר  (25) ובנו התינוק יונתן בהתהפכות כלי רכב בכביש״? הרי ידוע לכל כי אשר ויונתן נרצחו ולא נהרגו והגורם היה השלכת אבנים כפי שאישר צה״ל וכפי שאתם בעצמכם מביאים בלינק תחת הציטוט הנ״ל.
אנשים חושבים, אנא חישבו.

  •   הם חושבים...שכולנו מטומטמים... די בצדק,למען האמת.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 14:24
    • 24.12.11

  •   נו באמת,שיטה טובה לקבל פיצויים?נוסעים כמו מטורפים ומתהפכים וכעבור יומיים פתאום נמצאת אבן על המושב האחורי? מי אמר שהמתנחבלים דואגים שיהיו מכוחותיהם בתוך המשטרה כדי לפעול לטובתם...???  (לת) המיתנחל מאיתמר
    • 08:23
    • 25.12.11

03 השמאל הקיצוני מבית מדרשם של ביניש וברק מוביל אותנו לאושביץ  (לת) עיניו בראשו
  • 13:41
  • 24.12.11

04 תראו באיזו מהירות מבצעים מעצרים! מדהים, מה? מהתנהלות המשטרה והצבא בפרשת הפשיטה על הבסיס אפשר היה לחשוב שהם לא יודעים איך עושים את זה.  (לת) אלי
  • 15:06
  • 24.12.11

  •   המשטרה רק מוגבלת בחלק מיכולתה=הם לא יודעים איך לאכוף את האיסור על הדרת נשים,הם לא יודעים איך לאכוף את החוק על כנופיות תג מחיר ויתר המתנחבלים העושקים, בוזזים ושורפים מכל הבא לידם באופן חופשי. הם לא יודעים איך לאכוף את החוק על כנופיות המתנחבלים הפוגעים בחיילי צהל ושורפים ציוד צבאי - אך הם יודעים "לטפל" בכל חשוד פלסטיני עד שהוא מודה שליברמן זה האבא שלו....  (לת) מי אמר משהו כנגד היכולת הנפלאה של המשטרה?
    • 08:28
    • 25.12.11

05 היה שקט!!!!! מיכאל הכהן
  • 15:12
  • 24.12.11

http://hacohen.goop.co.il

06 אחרי תג מחיר ושריפת מסגדים, למה מצפים ? אריק אוהב ציון
  • 16:37
  • 24.12.11

שלא יתפלאו אם יתחילו עוד פעם פיגועים בשטחים הכבושים. אני מדגיש בשטחים הכבושים. כאשר שורפים מסגדים, מכוניות וכורתים עצי זית, זאת הנקמה של הפלשתינאים. אני מתפלא שהם כוססים ציפורניים ומבליגים. אגב, מה רוצים מאבו מאזן שהצטלם עם המחבלת ? גם נתניהו לחץ יד לרב מרצחים עארפת, הצטלם איתו וכו'. אז ימניים: טלו קורה מבין עינכם.

  •   שטחים מוחזקים, לא שטחים כבושים שי
    • 17:17
    • 24.12.11

    ב- 1948 כבשנו שטחים. ב- 1967, שחררנו שטחים מכיבוש ירדני ואנחנו מחזיקים בהם כקלף להמרה בהסכם שלום עם הפלסטינים ובתנאי שיוותרו על זכות השיבה לשטחים שכבשנו מהם ב- 1948.
    מקור הבלבול הוא במונח הבאנגלית של "שטחים מוחזקים" Occupied Territories שבתרגום חוזר מאנגלית יכול להתפרש גם כ"שטחים כבושים". אבל במקור ובמציאות אלה "שטחים מוחזקים".

  •   הנה לפניכם תגובה דמגוגית קלאסית של השמאל ההזוי שי
    • 18:08
    • 24.12.11

    הניסיון לבלבל ולטשטש בין סיבה לתוצאה הוא אחד ממאפייני הטיעונים של השמאל. תג מחיר הגיע כתגובה לידוייי האבנים ולרצחנות הפלסטינית. לא ההפך. האיטיפאדה הראשונה והשנייה פרצו בעקבות הסתה וטרור פלסטיני ובלא כל קשר לתג מחיר - מטבע לשון שלא היה קיים באותה תקופה. הדברים אמורים גם על פרעות תרפ"ט, כאשר יהודי חברון נשחטו בגלל היותם יהודים ולא בגלל תג מחיר שייעשה למעלה מיובל לאחר מכן.

    באשר לאבו מאזן. לא רוצים כלום מאבו מאזן. זכותו להצטלם עם אמנא מונה. פשוט נמאס לנו מהצביעות הפלסטינית. אם אבו מאזן רוצה שלום הוא לא יכול לחבק טרור. חד וחלק. נתניהו נפגש עם ערפאת כי רצה לעשות שלום. אבו מאזן נפגש עם אמנא מונה כי רוצה לעשות???

07 פגיעות קליעים ברכב וזה "חשד"? מעניין...  (לת) לעצור מהר החשודים בירי
  • 17:15
  • 24.12.11

08 המתנחלים הביאו את גל הטרור הזה על עצמם עם תג מחיר ושריפת מסגדים  (לת) נדב
  • 17:32
  • 24.12.11

09 אבל ניצן אלון "עסוק", מן הסתם בהסעת אשתו למחסום וואטש...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 17:43
  • 24.12.11

10 זה בסדר, לא צריך לחקור ולא צריך לעצור איש, בסה"כ פעולת "תו מחיר" פלסטינית  (לת) דור
  • 18:50
  • 24.12.11

11 איך שאתם מנסחים דיווחים. HMJE
  • 19:20
  • 24.12.11

"חשד לניסיון פיגוע" בשומרון ירי לעבר מכונית ישראלית ... ירו או לא ירו על הישראלים?

"נהרגו" אשר פלמר (25) ובנו התינוק יונתן בהתהפכות כלי רכב בכביש 60, בין קרית ארבע וכרמי צור, צפונית לחברון. לאחר חקירה, הודיעה המשטרה כי הם נהרגו כתוצאה מיידו אבנים לעבר כלי רכבם, האם הם נהרגו או נרצחו?

12 חשד לפיגוע? מה זה עוד יכול להיות דרך מקורית של השכנים הפלסטינים להגיד שלום?  (לת) מבולבל
  • 23:04
  • 24.12.11

13 תהייה קטנה אייל
  • 23:17
  • 24.12.11

אני מנסה להבין איך כשמישהו יורה ברובה צייד במכונית עם אנשים בתוכה זה אולי ניסיון לפגוע... נראה שרק כמישהו נפצע או מת מפצעיו אז מדובר בפיגוע. האמת? שבעיתון הזה הנוסח הנכון הוא נהרג ולא נרצח, פיגוע זה משהו שרק יהודים יכולים לעשות. זה מסביר הכל, יש חשד לפיגוע כי אולי יהודים עשו את זה במסגרת פעולות תג מחיר...

14 חשד לנסיון פיגוע?! חשד לפיגוע! נסיון!?!?!?
  • 06:24
  • 25.12.11

כשיהודי שורף שטיח או ספר או מרסס גרפיטי זה ׳טרור׳ , וכשערבי יורה על רכב של יהודים במטרה להרוג (!!!) זה ׳ניסיון לפיגוע׳ ?!?!? התחרפנתם לגמרי...

15 "חשד לנסיון פיגוע" ? האם לא ברור כשמש שיש כאן פעילות במסגרת המאמץ הערבי להשמיד את כולנו?  (לת) זוהר נוף
  • 09:29
  • 25.12.11

פרוייקטים מיוחדים