המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

נתניהו: להסיר שלטים שמורים על הפרדה

ראש העיר בית שמש: השלטים לא רלוונטיים, לא נשחק איתם חתול ועכבר. שטייניץ: אם בעירייה לא יסירו אותם, נמנה ועדה קרואה לעיר

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לנושא הדרת הנשים בציבור החרדי ובפרט בבית. בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו הבוקר כי אין לאפשר התנכלויות לנשים. "ישראל היא מדינה דמוקרטית מערבית וליברלית", אמר נתניהו, "לפיכך המרחב הציבורי פתוח ובטוח לכולם, גברים ונשים כאחד. אין בו שום מקום לאפליה. המשטרה עושה ותעשה הכל כדי לעצור את מי שיורק, מי שמרים יד ומי שמתנכל".

נתניהו קרא בישיבה למשרדי הממשלה ולרשויות האכיפה להסיר שלטים שמורים על הפרדה במדרכות. "נפעל בכל האמצעים החוקיים שעומדים לרשותנו. אבל לא רק עניין חוקי, זה גם עניין חברתי. זו שאלה של נורמות ציבוריות, ולכן אני פונה כאן לכל אנשי הציבור והמנהיגים הרוחניים לפעול נגד התופעה הזו". השר עוזי לנדאו אמר כי "צריך לטפל בקיצונים החרדים כמו באנרכיסטים מהשמאל ובנוער הגבעות. צריך יד קשה ואכיפה".

שר הביטחון אהוד ברק אמר לפני ישיבת הממשלה כי התופעות בבית שמש ובמקומות אחרים חמורות מאוד. "זו תופעה של קיצונים שמנסים לאכוף התנהגות מסוימת על הציבור וזה בלתי מתקבל על הדעת. כל רשויות האכיפה צריכות להירתם כדי לשים לזה סוף".

בהמשך למעצרו של החרדי אמש בעקבות תקיפת אישה דתייה בת 42 מבית שמש, סיפר הבוקר השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' כי בעת האחרונה נעצרו בבית שמש 21 חשודים ונגד תשעה מהם הוגש כתב אישום. בפתח דבריו ציין השר כי הנושא אינו רק לפתחה של משטרת ישראל, "נדרשת מעורבות רבה של מנהיגי ציבור, ראשי הקהילה וראשי הרשויות אשר במעורבות, בגינוי מעשים, בהרגעת הרוחות ובסיוע המשטרה ישיגו תוצאות ורגיעה נדרשת".

התקהלות חרדים בבית שמש, הבוקר
התקהלות חרדים בבית שמש, הבוקר. צילום: שירן גרנות

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

שר האוצר יובל שטייניץ אמר הבוקר כי הקיצונים החרדים הנוקטים אלימות כלפי נשים וילדות "הם פסיכופטים ורשעים ומקומם מאחורי סורג ובריח". בראיון לקול ישראל הוסיף שטייניץ כי על שר הפנים אלי ישי להורות לראש העיר בית שמש משה אבוטבול להסיר מיד את השלטים האוסרים על מעבר נשים. שטייניץ איים כי אם לא ייעשה כך תמונה במקומו ועדה קרואה.

ראש העיר בית שמש התייחס לאיום שר האוצר ברדיו החרדי "קול ברמה". "מדובר בשלטים ישנים מאוד", אמר אבוטבול. "בעבר העירייה ניסתה להוריד את השלטים וזה הוביל לתליית שלטים חדשים במקומות רבים. אנחנו לא מתכוונים לשחק איתם משחקי חתול ועכבר. השלטים שקיימים כיום הושחתו בידי צעירי התעוררות וקדימה ומבחינתנו הם לא רלוונטים, הדרישה הזו לא רלוונטית כמו שלא מבקשים מעיריית ירושלים להסיר את השלטים במאה שערים".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 השלטים כן רלוונטיים ! הם נותנים לגיטימציה להתנהגות ! אם הם היו שלטים נגד יהודים היו מורידים אותם ! גל
  • 11:57
  • 25.12.11

מעניין אם בבית שמש היו תולים שלטים אנטישמיים הערייה לא היתה רואה את זה בחומרה ?
מה ההבדל בין שלטים שקוראים ליהודים כלב כמו שהיו בגרמניה הנאצית לבין שלטים של בית שמש שמעמידים נשים במעמד נמוך מגברים ומצווים עליהן לעבור למדרכה הסמוכה ?

  •   פתאום השלטים כן או לא רלוונטיים. ממשלה צבועה. כבר שנים מגיעים תלונות. רק ההלאום של הציבור מזיז להם. זה לא שלטון זה ביזיון.  (לת) תושב בית שמש
    • 13:23
    • 25.12.11

02 ושלטים להרוג ערבים יהודים וחרדים רלוונטיים?מכאן זה מתחיל!!  (לת) גיא
  • 11:57
  • 25.12.11

03 להסיר החרדים מממשלת ישראל. קואליציה אחרת וחוקים נוקשים.  (לת) קורא
  • 12:12
  • 25.12.11

04 לבנות קואליציה חדשה בלי דתיים. להיות אמיץ באמת.  (לת) דן
  • 12:14
  • 25.12.11

05 כן, אני גאה להיות מודרת! יפה
  • 12:15
  • 25.12.11

אני גאה להיות מודרת מהחברה החילונית הנחותה, שגבריה מביטים עלי במבט בזוי ומערטל, ומפיהם ניתזות מילים בהמיות ההופכות אותי לייצור פלסטיק, שכל תפקידו בעולמו הוא סיפוק היצר הגברי.

אני גאה להיות מודרת מהנורמות הקלוקלות שהתאזרחו בישראל, בהן אישה תרעיב עצמה עד מוות, בכדי להשתחל ל'מודל החלומי' המכונס בתוך גזרת סדום, וכך תתאים את עצמה לפנטזייה הגברית המעוותת שנהגתה בידי אסופת גברים אגואיסטית, אי שם במערב הזחוח והנהנתן.

אני גאה להיות מודרת מהמרחב הציבורי הרדוד, שכולו אפוף בתרבות צריכה אובססיבית הטובלת במסעות פרסום ראוותנית, בהן הנשים משמשות כפלקט שטוח וחסר בינה, שאין להן בעולמן אלא טור שינים צחורות וחיוך אינפנטילי ומזמין. עולם שבו יתרונות המיקרוגל המוצג במודעה מסתכם בצדודית הנשית שהצמידו לו.

אני גאה להיות מודרת מצווי האופנה המזעזעים, הפוקדים על ילדות רכות לוותר על תמימותן ולהתלבש כבוגרות מופקרות, אחרת ינודו על ידי הלחץ החברתי האכזרי, השואב את כוחו מהחונטה הגברית הצינית והשוביניסטית. צווים הכופים על הנשים ניתוחים שונים ומשונים, דיאטות רצחניות וחיי סבל בלתי פוסקים, בכדי להתאימן בכל גיל למוח הגברי הריקני, שלא חדל לראות בנו אובייקט.

אני גאה להיות מודרת מהמרחב הציבורי של התחבורה הציבורית החילונית, כאשר 49% מנוסעות הקווים בתל אביב דווחו על הטרדות קשות מצד הנוסעים הגברים, שניצלו בבהמיותם את העומס באוטובוס.

אני גאה להיות מודרת מהחברה המערבית המזויפת, הכופה על הנשים ערכי 'שוויוניות' תלושים, המעודדים אותן לטפח קריירה גברית תובענית יחד עם מעמסת גידול הילדים, או לחילופין לוותר על ערכי המשפחה והנישואין לטובת 'הגשמה עצמית' לפי המודל הגברי.

אני גאה להיות שייכת לחברה יהודית מוסרית, המעניקה לאישה את כבודה האמיתי, הנובע מהערכה כנה למעלותיה הסגוליות. חברה היודעת לשמר את כבודה כאתרוג מהודר, במקום הטהור והמיוחד לה, לבל תתגלגל בין ההמון המיוזע ותיפגם. לא מתוך פטרונות ורכושנות חלילה, אלא כשמירת אוצר יקר ערך. מתוך בחירה הדדית של נאמנות מוחלטת לבן הזוג וחיים של קדושה.

  •   ראוי ורצוי היה לציין את העובדה שאת הפוסט הזה לא כתבת... panoptikon
    • 12:51
    • 25.12.11

    זה נקרא פלגיאט...

  •   ראוי ורצוי היה לציין את המקור של הפוסט - לא את כתבת אותו... panoptikon
    • 12:52
    • 25.12.11

    זה נקרא פלגיאט...

  •   יפה אתן לבושות בשיא האופנה, תכשיטים בכל מיטב האופנה. רן אייזן
    • 12:54
    • 25.12.11

    גיבוב שקרים כאילו הכל מושלם, אישה חרידית שעברה אונס, או ילדים אשר סבלו מאנסים או סוטים אצלכם מטאטים הכל תחת השטיח, עטוף "בקדושה" בחדרי חדרים, אצלכם חשוב מה יגידו הרושם בל יפסידו שידוך לא תיקון נפשות אשר נאנסו עברו התעללות מינית מעשים מגונים בידי הסוטים שתומכים ללא משוא פנים בהדרת נשים. IRANGATE כבר כאן.

  •   לא סיבה לגאווה מהרהר
    • 12:57
    • 25.12.11

    אם זה העניין, אני מציע שהגברים ישבו בחלקו האחורי של האוטובוס, והנשים תמיד יזכו בהעדפה - בכל מקום.
    מה לעשות שבחברה החרדית זה לא המצב. ממש לא.
    אגב, למרבה הכאב, בחברה החרדית האישה עובדת בפרך - גם בבית וגם בעבודה לפרנסת המשפחה. גם לה יש 24 שעות בלבד ביממה, ועבודתה בחוץ פוגעת בגידול הילדים. את יודעת את זה בדיוק כמוני.
    אגב, מעניין יהא לחקור מה קרה בשנים האחרונות, שהנשים מודרות יותר ויותר בחברה החרדית. אולי זה קורה בגלל שמעמדן בקרב המשפחה החרדית מתחזק דווקא, בגלל שהן המפרנסות העיקריות? אולי זו דרכם של הגברים החרדים לנסות להחזיר לעצמם את מעמדם הגבוה, אותו איבדו עקב זניחת חובתם לפרנס את המשפחה, פשוטו, פשוטו כמשמעו?

  •   נו, אז תסבירי את זה לנעמה מרגוליס ולשאר חברותיה,אם את יודעת להסביר כל כך טוב. אם הן תדענה שאת גאה אולי הן תפסקנה להרטיב בלילה מרב פחד מאלימות. חזרי לספר לנו איך הצלחת. מכוער
    • 12:57
    • 25.12.11

    אני מניח ששומרת מצוות כמוך זורקת אבנים בסוכות על האתרוג המהודר שלך אם הוא במקרה מחוץ לקופסתו.

    חשבתי שמי שצעק והפחיד את הילדות בבית שמש הוא ברברי, ועכשיו אני מבין שהוא בסך הכל מגן עליהן מגלגולן בתוך ההמון המיוזע שעלול לפגום בהן. חיים של קדושה - הכל ברור.

  •   שכחת לציין שאת גם גאה להיות פס ייצור בבית החרושת לילדים, מכונת כביסה, מדיח כלים ושואבת אבק. אלגרה שלזינגר אוחיון
    • 13:00
    • 25.12.11

    שכחת לציין שבבית הצפוף שלך, את ואישך ועשרת הילדים כולם מתחככים בכולם ואין לך מושג מה בדיוק הולך אצלך בבית בזמן שאת יוצאת לכמה שעות לעבוד כי מישהו צריך להביא כמה גרושים הבייתה.
    שכחת לציין גם מה ועם מי עושה בעלך בכל ימי חייך ההריוניים. שכחת לציין שאת מקווה שהוא הולך לזונות מחוץ לעיר ולא מטפל לך בילדות שלך או של אחותך. שכחת לציין עוד הרבה דברים שהופכים את חייך לחיי שפחה חרופה, כל כך מבזים שהיית כבר מעדיפה להיות עז.

  •   תעיפי מבט בתל ברוך בשעות הלילה תל ברוכי
    • 13:00
    • 25.12.11

    מעניין איזה משלים תבחרי כדי לתאר את הגברים החרדים.

  •   על תודעה כוזבת, שמעת? ליפה
    • 13:00
    • 25.12.11

    הייתי שמחה להזמין אותך לחיות בעולם שלי ליום אחד. אף אחד לא מתחכך בי, אף אחד לא רואה בי גוש בשר. יש לי עבודה וחברים ובן זוג, אני גאה בעצמי ובהישגים שלי. הילדים שלי ושל החברים שלי לבושים בבגדים שמאפשרים להם לשחק בחוץ ולהיות ילדים של ממש. העולם החילוני לא דומה למה שתיארת. ודבר אחרון: אם כל הגברים מסביבך רוצים לאנוס אותך כל הזמן, את לא חושבת שאולי כדאי לטפל בנטייה המופרעת הזו? למה שאת תשבי מאחורה? זו אשמתך שאת מוקפת בחולי נפש?

  •   "חברה יהודית מוסרית המעניקה לאישה...." ומי הם בדיוק מנהיגי ומחוקקי "החברה היהודית המוסרית" אם לא אותה חונטה גברית חרמנית, שטופת זימה ושנאת נשים המדברת בשמו של אל גברי חרמן ואכזר לא פחות?? נדב
    • 13:02
    • 25.12.11

    תביני יקירתי - את הנשים דופקים בכל מקרה, בכל חברה. לא תהיה לכן תקומה אם לא תעמדו על זכותכן האנושיות הבסיסיות

  •   סבבה, לבריאות, רק אל תכפי גם עלי את הגאווה הזו  (לת) אחת שחיה ונותנת לחיות
    • 13:03
    • 25.12.11

  •   בקרב החילונים ישנם גם אנשים ערכיים כמוך. חבל שאחת כמוך נמצאת בצד הלא נכון (המתבהם אף הוא, בשנאתו לאחר, למשל, ובאמונות טפלות הרחוקות מן היהדות).  (לת) ירושלמי
    • 13:08
    • 25.12.11

  •   תגובה מעולה.  (לת) אבי
    • 13:19
    • 25.12.11

  •   את לא גאה. את הגאווה שלך אם היתה אמיר
    • 13:22
    • 25.12.11

    איבדת איי שם בעברך .באמת את לא יודעת למה שומרים כמו שאת כותבת את כבוד האשה כמו אתרוג? אם לא ארמוז לך יש זמן שבו האתרוג הזה משמש למטרות לא כי קדושות ולכן הוא לפחות צריך להיות זמין ואפילו לא עטוף ......רדו מהאשליות שלכם אין בכם שום קדושה-

  •   צודקת יצחק
    • 14:29
    • 25.12.11

    גברתי הגאה במודרותה אין שום בעיה. רק תעשו את על חשבונכם בתחבורה פרטית שלכם ולא בתחבורה ציבורית שאני הבהמה והמטומטם משלם

  •   תצטרפי למצעד הגאווה שיעבור בשכונתך...  (לת) מושון
    • 14:39
    • 25.12.11

  •   אישה מודרת לא מגיבה בטוקבק, ללא ספק את לא מודרת בטח את לא אישה.  (לת) ציון
    • 16:54
    • 25.12.11

  •   שקר. את לא גאה ולא נעליים והתגובה הזו בכלל נכתבה ע"י קופירייטר מהמיגזר אביבה מתלפיות
    • 17:41
    • 25.12.11

    החיים שלך מבוססים על שקר גדול ושקרים קטנים. את על הפנים. חייך בזבל. בעלך מתעלל בך. כל ענייני הבית נפתרים באלימות. אין לכם על מי לסמוך אלא על אל נקמות.

06 ההפתעה של הפוליטיקאים מהתופעה היא ההוכחה הטובה ביותר לכמה שהם מנותקים מהעם  (לת) ישי
  • 12:23
  • 25.12.11

07 אני מקווה שגם השופטים ישתפו פעולה. דן
  • 12:24
  • 25.12.11

אני חושש שזה לא יקרה לפני שכמה שופטים יהנו מרוקם של חרדים מטורפים.

08 אבל את רחל עזריה שהשתתפה בעתירה לבג"ץ בענין ההפרדה בסוכות במאה שערים פיטרו מהנהלת העיריה בירושלים  (לת) ירושלמי
  • 12:24
  • 25.12.11

09 השפלת נשים חלק אינטגרלי מדתות מונותאיסטיות רומיל תנבל
  • 12:26
  • 25.12.11

להחזיר את אשרהה

10 המצב בארץ כלכך טוב שאלה הבעיות שלנו נויה
  • 12:35
  • 25.12.11

כל הכבוד לביבי המצב הכלכלי מעולה הביטחון מעולה עם זה סוג הבעיות שיש כנראה שהמצב באמת טוב כי אין לתקשורת סיבות לתקוף אותך במישורים אחרים

11 "אי אפשר להשוות" בעל היריקה
  • 12:37
  • 25.12.11

בגרמניה הנאצית כל הולך רגל יהודי ללא הבדל מינו היה חייב לרדת אל הכביש כאשר הולך רגל ארי עבר במדרכה. בישראל היום כל אישה ללא הבדל דעתה חייבת לעבור במקומות מסויימות למדרכה ממול כאשר גבר כשר למהדרין הולך או לא הולך במדרכה המקודשת.

12 ביבי מדוע לא מבקשים מעיריית ירושלים להסיר את השלטים במאה שערים גם.  (לת) בכל המדינה אותם חוקים
  • 12:38
  • 25.12.11

13 שורש הבעייה אחד העם
  • 12:38
  • 25.12.11

התנשאות לאומית.התנשאות מעמדית.התנשאות דתית.ללא ענווה.ללא אתה בחרתנו.ללא אני ואפסי עוד שום דבר לא ישתנה.להתחיל בהתנשאות בממשלה ובכנסת.במנהיגות הדתית.באילי ההון.כל השאר קוסמטיקה.

14 השלטים מעבירים מסר ברור על הדרת נשים כן רלוונטי לסלק לאלתר איומים Renata@@@@@@@@@@
  • 12:40
  • 25.12.11

אלה.. המנדים האישה מכל עבר..די בעקבות הגועליציה לאפשר להם חופשי לכפות עצמם על כל ישראל ואישתו..הג'ונגל לחיות בלבד.. די לכפייה הדתית החרידית המחרידה המתחבלת!!!

15 האמריקנערים יבינו לבסוף שעשו מקח טעות חרדון מצוי
  • 12:46
  • 25.12.11

לותר על רמת החיים והחינוך באמריקע ולקיים מצוות עליה זה חלום רומנטי יפה. אבל מרבית היהודים באמריקה נבונים מספיק לא לעשות זאת.

16 בית שמש ח.מנוח
  • 12:52
  • 25.12.11

ראש עירית בית שמש-חרדי מאוס,גזען,צבוע ושקרן

17 תגובה ליפה אחד העם
  • 12:54
  • 25.12.11

וואה.כתבת כמעט מאמר מרשים ומשכנע חילוני כמוני.הבעייה היא שלנו החילוניים יש לנו מרחב בחירה.חינוך טוב מונע את כל החוליים שמנית.הבעייה שאתם חיים בכפייה ואף אחד לא שואל את פיכן ואוי לכן אם תמרו את פי הגברים והרבנים.מיד חרם.מידור.מחוץ למחנה.לא?

18 נתניהו יודע בדיוק מתי לקפוץ על העגלה. אבל להיות העגלון? גדול עליו.  (לת) מתושלח
  • 12:58
  • 25.12.11

19 המרחב הציבורי בטוח לכולם? מאורו קירש
  • 13:00
  • 25.12.11

פסי האטה (במפרים) מסוכנים למכוניות ולנוסעים בדרך. הצדיקים ממילא נוסעים לאט והפרחחים והנוהגים ברכבי חברות דוהרים כרגיל ועוקפים עקיפות מסוכנות על גבי הבמפרים בתוככי הערים.
אז - יבוטלו הבמפרים!

20 למה שלא תשאלו אותנו, הנשים החרדיות, מה אנחנו חושבות? יהודית
  • 13:00
  • 25.12.11

אנחנו דווקא מרוצות למדי מהמצב הקיים. איננו חפצות לקפוץ בראש ולהתחכך עם הגברים. בשביל ההתחכחות הזאת קיים מוסד המשפחה. מחוץ לבית אנחנו נמצאות במקום שיועד לנו והגברים נמצאים במקום המיועד להם. מה הבעיה עם זה?
חיינו מלאים בתוכן , בניגוד לנשים החילוניות שכל חייהן מבוססים על ריקנות, על רצון לשוויון שפירושו בעצם לחקות את הגברים ולהיות כמותם (כלומר, להתלבש כמותם, לנהל ענייני ציבור כמותם, להיות אגרסיביים כמותם, לעסוק בעיסוקים אשר מששת ימי הבריאה יועדו לגברים ולא לנו). ההלכה מצווה עלינו לנהוג אחרת, להתלבש אחרת, להתנהג במרחב הציבורי אחרת. וכך אנו נוהגות.
מה הרבותא בהצגת אישה , לאו דווקא בלבוש חושפני, על לוח מודעות? מה הרבותא בכך שנשב באוטובוס דווקא מלפנים מעורבות עם הנוסעים הגברים? מה הרבותא בכך שאשה תשא דברים בבית עלמין? נו באמת. רבנינו אומרים דברים מפורשים בענינים האלה ואין לנו כל רצון למרוד בצו האלוהי.
רצונותיכן אינם רצונותינו. יש לכן מה ללמוד מאתנו, ובראש הדברים - "והצנע לכת".

  •   שאלתי: אלמוג
    • 14:19
    • 25.12.11

    http://www.haaretz.co.il/magazine/1.1598874
    כנראה שנשים חרדיות אינן מעור אחד. את צריכה שאני אספר לך את זה?
    ומה איתי? אני לא חרדית ולא מרוצה להיות מודרת. שלא אבוא לבית שמש?

  •   יהודית היקרה, רצון לשוויון אינו רצון לחקות את הגברים במה שהם עושים. שוויון יהיה כשגם את, כמו גברים, תיתפשי כמי שהאיבר החשוב בגובה הוא שכלה, ויכולתה להשתמש בו כמו שמותר לכל גבר. אין לך ממה לפחד - לא כל חשיבה עצמאית וביקורתית מובילה מיד לכפירה.  (לת) חילונית שאינה מבוססת על ריקנות
    • 15:06
    • 25.12.11

  •   דברים כדורבנות  (לת) גומר בת דבלים
    • 15:32
    • 25.12.11

  •   מי שואל אתכן מה אתן רוצות?! אנחנו,החילונים "הנאורים",נלמד אתכן,הנשים הפרימיטיביות,שאינן מקיימות יחסי מין בגיל 16 בחדרי השירותים של המועדונים של תל אביב - מה טוב לכן. ברור?!  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 23:26
    • 26.12.11

21 גם אני חושב שמי שמתגרה מילדה בת 7 הוא פסיכופת אחד
  • 13:08
  • 25.12.11

מי שמסתכל על ילדה בת 7 ורואה אישה שמתלבשת "לא צנוע" הוא אדם מסוכן. בלי שום קשר לדת או לכל דבר אחר.
צריך לעצור את האנשים האלו ולהעביר אותם בדיקה פסיכיאטרית ואם הם מסוכנים - יש היום סירוס כימי.

22 סיעור מוחין...  (לת) הדרת גברים
  • 13:09
  • 25.12.11

23 גוועלד, מה, אנחנו במאה העשרים ואחת?  (לת) חרדונאי
  • 13:17
  • 25.12.11

24 Taliban avi
  • 13:17
  • 25.12.11

Israele quickly becomes a taliban state because the govrnment does absolutely nothing aside of talk, talk and talk to eradicate the extremism from our lives. This is a direct result of the non-existant separation of religion and state. It is time to have a constitution that declares any religeous involvement in government illegal.I

25 כמו בכל תחום אחר, אפשר לעצור את הפסיכים... מודרניסט
  • 13:22
  • 25.12.11

אבל בתי המשפט ישחררו אותם ללא אומר ודברים - אם בכלל יגיעו לדיון בעניינם.

  •   את הפסיכים בבילעין לא עוצרים,לכן בתי המשפט לא משחררים אותם ללא אומר ודברים...  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 11:05
    • 27.12.11

26 ביב-יא הוא,תפסיק להונות את העולם.הבעיות שלנו אינן במטומטמי בית שמש ואינן בדבילים שעל הגבעות.הבעיות שלנו הן בכבוש ובהדרת כל מי שאינו בחוגך הקרוב.  (לת) עדד
  • 13:26
  • 25.12.11

27 עד מתי תתכחשו לכך שהפתרון היחיד הוא הפסקה טוטאלית של תקציבים למגזר החרדי! לפגוע להם בכיס!!
  • 13:27
  • 25.12.11

לא שרתת בצבא? לא עובד מתוך בחירה? לא משלם מיסים? לא משלם ארנונה? אף לא אגורה שחוקה, לא לישיבות, לא לעמותות חרדיות, לא הנחה בארנונה למרובי ילדים!

28 בוקר טוב איראן !!!  (לת) ישראל
  • 13:36
  • 25.12.11

29 להשבית המכבש הפונדמנטלי הממעך בנות חווה רויטל גולדפיש
  • 13:42
  • 25.12.11

מכבש פונדמנטלי, מתודלק במורשת דורות שמקורה אלוהי, ממעך את בנות חווה במקומותינו על מנת ליצור מהן בית-קיבול להבטחת המשך הקיום היהודי במתכונת פטריארכלית דכאנית - וכולנו מחשים?

30 די לכיבוש המביש כי עם צודק לא כובש ואולי גם בשל המזוזות הפגומות במאה שערים  (לת) פלץ
  • 13:43
  • 25.12.11

31 האחים היהודים חוברים לאחים המוסלמים? תפאדל תאמר, ח. יונס
  • 13:43
  • 25.12.11

בשני המחנות המתחרדים משני עברי המתרס היחס לנשים מסגיר פחדים מהמודרנה וסתגרנות.

32 להסיר את השלטים - שלא יהיה לכך כל זכר! זה מעליב ופוגע!  (לת) אזרחית ישראלית
  • 14:01
  • 25.12.11

33 שימו לב לחכמתו העילאית של שר האוצר: הוא יודע מה שר הפנים צריך לעשות חכם בלילה
  • 14:02
  • 25.12.11

חבל שהוא לא יודע מה הוא עצמו צריך לעשות.

34 שביבי ישים שלט גדול על הראש שלו כן כן
  • 14:09
  • 25.12.11

מכרתי את המדינה לחרדים והפכתי אותה למדינה גזענית חשוכה.

35 5 יוסי
  • 14:19
  • 25.12.11

צריכה להיות מכוערת להפליא על מנת להסתתר מאחורי האידאולוגיה הזאת

36 find the difference t  (לת) Iran=beit-shemesh
  • 14:27
  • 25.12.11

37 לכל אלו שבחרו בליכוד זה מה שמגיע לכם חרדים שחושבים שהם מושכים במושכות.  (לת) עולה חדשה
  • 14:36
  • 25.12.11

38 מה אתם רוצים? ביבי העדיף במקום קואליציה עם קדימה (באופן שווה), קואליציה עם החרדים המבטיחים את כסאו המרופד בדמי שוחד לחרדים!!  (לת) המפוקח
  • 14:47
  • 25.12.11

39 הקרב על פניה החדשים של ישראל מתחיל- איזה פשיזם יהיה לנו כאן? אלי
  • 14:47
  • 25.12.11

בפינה הימנית- החרד"לים, אנשי גוש אמונים וחלק מהחרדים אשר מבקשים לכונן כאן מדינת הלכה חומיניסטית. בפינה הימנית השניה- פוטיסטן והפשיזם בגרסתו האירופאית. כרגע הם צועדים בדרך משותפת וצריכים לשלב ידיים- חקיקה אנטי דמוקרטית, פגיעה במיעוטים, בתקשורת ובשאר סממני שלטון החוק. ברגע שיסיימו איתנו את העבודה יתחילו לילות הסכינים הארוכות והמאבק על ההגמוניה. מבלי לערער על החומרה של ההתנהגות הנפשעת במגזר החרדי, ההעלאה למודעות של הדרת הנשים בהתלהבות כזאת דווקא עכשיו הינה מהלך ראשון בשירות המחנה הפוטיניסטי.

40 מלחמת אזרחים בשער.. יעקב
  • 15:04
  • 25.12.11

אם לא נעצור את השד ונכניסו חזרה לבקבוק- יתפרץ עלינו השד ויוביל למלחמת אזרחים. חובה לעצור את הטירוף- עצירת קצבאות, ביטול "תורתם אומנותם" בהקפים מטורפים, הכנסת החולירות למעגל העבודה, והחזרת השפיות לרחובות. אולי אם האדיוטים הללו יעבדו ויתקלו בנשים נורמליות - לא ירקו על ילדה בת 7, או על בתולה בת 3 הלבושה בגדי פריצות. בתי המשפט חייבים להרתם למאבק ולהטיל עונשים מרתיעים על היורקים, הפוגעים, מיידי האבנים ומשליכי הצואה. זה מאבק, וככל שנקדים לצאת נגדו - יהיופחות נפגעם ואלי נמנע דם !!!

41 משה אבוטבול תומך בשלטים טומי החילוני
  • 15:46
  • 25.12.11

במידה שהיה רוצה היה מוריד את השלטים, אולם משה אבוטבול חרדי ותומך בהם. מאז שנבחר הכפיה החרדית בבית שמש התעצמה. גם על שר הפנים אלי ישי יו"ר ש"ס לא ניתן לסמוך הוא תומך בזה. מי שאני מאמין להם : ברק, שטייניץ, אהרונוביץ, לנדאו ונתניהו. השלטים אשר כופים הפרדה הם שלטים המתאימים לאיראן לא לישראל לפחות כך אני מקווה. נמאס לכם/ן מהכפיה החרדית חפשו את תנועת ישראל חופשית בפ]ייסבוק. מי שיכול/ה מוזמן/ת להפגנה בבית שמש ביום שלישי ב18:00.

42 נתניהו מתערב,בניגוד לחוק,בעניינים שאינם בסמכותו,אבל מכיוון שמדובר בפעילות התואמת את המדיניות השמאלנית,אין פרץ וצווחה על רמיסת החוק והדמוקרטיה. דרור הנאור מרמת גן
  • 22:41
  • 25.12.11

ממתי לרה"מ יש סמכות להורות למשטרה איך לפעול ונגד מי?!

43 קל מאוד להסיר את השלטים ! שוב ושוב ! חיים
  • 23:19
  • 28.12.11

כן. במשחק החתול והעכבר יינצח זה שמסיר את השלטים! הרבה יותר קל להשמיד את השלט מאשר לייצר אותו ולתלות אותו. זה דורש תקציבים והשקעת זמן. רכב עם מתיז צבע יכול לעשות זאת בקלות. קל יהיה להסיר את השלטים לגמרי.

חיים

44 קו מהדרין אופירה תושבת בית שמש לשעבר
  • 20:40
  • 04.01.12

אני חילונית ולדעתי החילוניים צודקים לגביי קו המהדרין , ובכן החרדים שומריי נגיעה ולא יתכן שאישה תשב לידם באוטובוס באותו מושב שהם צמודים זה לזו.
עוד דבר, שאני רואה זוגות מתמזמזים באוטובוס לעיניי אנשים וילדים מובכים.