מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

אדלסון: גם הפלסטינים מודים שהם עם מומצא

המיליארדר האמריקאי נאם בפני מאות משתתפי פרויקט תגלית, באירוע בו נכח גם שר ההסברה והתפוצות. "אל תתנו למוסלמים להשתלט על הקמפוסים"

"תקראו את ההיסטוריה של אלה המכנים עצמם 'הפלסטינים', ותקשיבו למה ש(ניוט) גינגריץ' אמר לאחרונה - שהעם הפלסטיני הומצא. יש רשימה של פלסטינים שוודאי יכירו באמיתות אמירה זו", כך אמר אתמול (ראשון) המולטי מיליארדר האמריקני שלדון אדלסון בטקס הדלקת נרות של משתתפי פרויקט תגלית.

"כשאתם חוזרים למדינות המוצא שלכם, דברו בעד ישראל - אל תתנו לארגוני הסטודנטים המוסלמים להשתלט על הקמפוסים. תלמדו את ההיסטוריה, תחזרו לאימפריה העותומאנית ועד למלחמת העולם הראשונה ותיווכחו לדעת במה מדובר, וכשתחזרו לבית שלכם תזכרו שאתם שגרירים של רצון טוב למען ישראל".

אדלסון התייחס בדבריו להתבטאותו השנויה במחלוקת של אחד המועמדים המובילים במירוץ על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, ניוט גינגריץ', במהלך ראיון שהעניק לערוץ יהודי בכבלים לפני כשבועיים, כשהוא קרא לפלסטינים "עם מדומה" והוסיף כי "מדינה פלסטינית לא הייתה קיימת, זה היה חלק מהאימפריה העות'מאנית. ואני חושב שהמצאנו את העם הפלסטיני. הם למעשה ערבים והיו באופן היסטורי חלק מהקהילה הערבית. הייתה להם אפשרות ללכת להרבה מקומות".

אדלסון ואדלשטיין באירוע הדלקת נרות בפרויקט תגלית
אדלסון ואדלשטיין באירוע הדלקת נרות בפרויקט תגלית. צילום: אלון רון

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

דבריו של גינגריץ' עוררו עליו את זעם הפלסטינים וסחפו אחריו תגובות קשות בקרב בכירי הרשות שאמרו כי דבריו "גזעניים מאד", וכי הם מהווים "נקודת שפל בניסיון לשלול את קיומו של עם" - כלשונו של בכיר הרשות, סאאב עריקאת, שאף הוסיף כי דבריו "יכולים רק לעודד אלימות".

ד"ר מרים ושלדון אדלסון וכן בכירים נוספים מארגון תגלית נאמו בטקס הדלקת נר שישי של חנוכה אל מול מאות משתתפים צעירים יהודים מרחבי העולם, השוהים בימים אלו בישראל במסגרת סיור חינוכי בן עשרה ימים של פרויקט תגלית, הרואה בהבאתם לארץ יצירת קשר בין צעירים יהודים בתפוצות למדינת ישראל ולזהותם היהודית. הפרויקט ממומן על ידי ממשלת ישראל ובשיתוף תורמים יהודים וקהילות יהודיות ברחבי העולם, הרואים בו חלק מהשקעתם במדינת ישראל ובקשריה עם יהדות התפוצות. מיום השקתו, ביקרו בישראל למעלה מ-290 אלף צעירים מ-54 מדינות שונות, אליהם הצטרפו כ-50,000 חיילים, רובם מיחידות העילית של צה"ל. משפחת אדלסון הינה בין התורמות העיקריות לפרויקט תגלית בשש השנים האחרונות.

אדלסון הוסיף כי "יש רק 12 מיליון מאתנו בכל העולם, חשוב שכל אחד מכם, יהפוך לחבר של הקהילה היהודית כי האנשים בישראל הם המשפחה שלכם. אנחנו מצפים לאלו מכם שזכו להיות כאן ולהבין איך החיים בישראל, שיעזרו לקדם אותה".

בין הנואמים הנוספים בטקס השתתף שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין שפנה אל הצעירים בקהל ושאל ברוח החג אם הם מאמינים בניסים. "אני לא הייתי עומד כאן אילולא היו ניסים בעולם. כשנולדתי בברית המועצות לשעבר לא ידעתי כלום על התרבות היהודית וסיכויי להישאר יהודי היו קלושים. לא זכיתי לחינוך יהודי, שרדתי שלוש שנים בכלא וזכיתי לעלות לארץ ישראל והנה אני עומד כאן מולכם. אם לפני שנים היו אומרים לי שבעולם היהודי יהיה פרויקט שיצליח להביא מאות אלפי צעירים יהודים לישראל הייתי חושב שזה חלום נהדר אך ללא סיכוי אמיתי. והנה אנחנו היום עם כרבע מיליון יהודים שביקרו בישראל באמצעות תגלית ובזכות כך גם אתם נמצאים כאן היום. זו המהות של חג החנוכה - לגרום לדברים אלו לקרות".

Read this article in English: Sheldon Adelson to Birthright group: Gingrich is right to call Palestinians 'invented people'




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 עם פלסטיני זה המצאה של השמאל הישראלי מעיין
  • 09:07
  • 26.12.11

הם שיכנעו את הפולשים הערבים שהם עם והפולשים אימצו את זה ועל זה אמר הנביא "משנאיך ומחריבייך ממ יצאו"

  •   בורות ואלימות אינם תחליף לאמת. הם יהודים שהתאסלמו  (לת) יואב
    • 10:39
    • 26.12.11

  •   אף אחד לא קונה ולא קנה את התעמולה על שנאת השמאל  (לת) יא ימני סהרורי
    • 10:52
    • 26.12.11

  •   לא יהודים ולא התאסלמו-רובם הגדול מהגרים הכיבוש המוסלמי לדורותיו ממצרים סעודיה וסוריה. לא מאמין? תדבור בויקיפדיה-שייח מוניס, סומייל, ג'סר אל זרקא או טויבה...ותראה לבד מהיכן הגיע כל שבט כל חמולה שישבה או יושבת במקום  (לת) יואב-קבל תקיון
    • 12:55
    • 26.12.11

  •   מקור המושג משנאייך ומחריבייך עזרא מנשה
    • 13:05
    • 26.12.11

    ישעיהו מט17: "מִהֲרוּ בָּנָיִךְ, מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ"
    משמעותו המקורית כי האויבים שפלשו אליך מחוץ לגבולותיך יצאו ממך. אין הכוונה לאנשים פנימיים. בוגדנותם של בני עמנו היא חמורה יותר.

  •   הפלסטינים הם יהודים שהתאסלמו? אתה באמת מאמין בזה?  (לת) הזוי משו
    • 14:03
    • 26.12.11

  •   אתה טועה ומטעה ממתי אתה פרשן תקרא מצודת ציון  (לת) מאיה
    • 14:34
    • 26.12.11

  •   שלדון,עשה חסד עם עם ישראל וקנה את ערוץ 10. רוצים ערוץ ישראל היום ציוני ולא פרו-פלשתיני. נמאס לנו עם התקשורת הבלתי מאוזנת שמקדמת וממריצה מסביב לשעון רק נושאים אנטי ימין.  (לת) זה כסף קטן בשבילך מצווה גדולה בשביל עם ישראל
    • 18:19
    • 26.12.11

  •   אל המעיין, אל המעיין דניאל קלטי
    • 19:24
    • 26.12.11

    בא קשקוש קטן...

    הפלשתינים, הם צאצאי אלה מבין היהודים, שנשארו בארץ והמירו את דתם.

    מי שמסרב לקבל זאת, אולי יהיה מעוניין, להציע לנו הסבר חלופי, כיצד התגלה, קשר גנטי הדוק, בין האשכנזים לפלשתינים (על אפו ועל חמתו של מוני יקים, אגב).

  •   האם אפשר לראות בכך הצעה לתת לפלסטינים שוויון זכויות מלא לפי חוק השבות?
    • 20:49
    • 26.12.11

    בכל זאת, יהודים במקור, לא? או שקודם כל תבקשו מהם להתייהד חזרה?

  •   ראה גם השמאלנים התאסלמו אין להם שבת אין להם חגים כשרים אין להם מקוואת טהרה אין להם ציצית ותפלין נדה,רק מחרחרי ריב ומדון בכל מקום!!  (לת) שום דבר לא הזוי
    • 12:18
    • 27.12.11

  •   רעיון מעולה. עתון לא מספיק!  (לת) לילית
    • 14:28
    • 01.01.12

  •   ליואב, רק המיעוט שביושבי הרי יהודה ושומרון מקורם ביהודים יונה
    • 17:20
    • 19.03.12

    כל האחרים הגיעו בעת החדשה ובמיוחד בתקופת המנדט הבריטי. צפה ב:- http://www.art-gallery-yona.com/U.N._-_refugees-EN.pdf
    וקרא :- http://www.art-gallery-yona.com/demogra-eng.html
    והקשב:-
    http://www.art-gallery-yona.com/Refugee-Slide-Show-5.html

  •   מעוט מבין תושבי ההר כיום במקורם יהודים שהתאסלמו. יונש
    • 17:29
    • 19.03.12

    כל האחרים הגיעו בעת החדשה ובמיוחד בתקופת המנדט הבריטי. צפה ב:- http://www.art-gallery-yona.com/U.N._-_refugees-EN.pdf
    וקרא :- http://www.art-gallery-yona.com/demogra-eng.html
    והקשב:-
    http://www.art-gallery-yona.com/Refugee-Slide-Show-5.html

  •   האפשרות היותר טובה היא שאשכנזים וערבי ישראל קרובים גנטית א. א.
    • 18:00
    • 19.03.12

    הוא שאשכנזים ברובם הגדול - לא ממש יהודים?
    ייתכן ?
    לא זו לא אפשרות מתקבלת. אבל עם מסקנות עקומות כמו שלך , אין מה לנסות להחדיר לראשך משהו . מדובר בעורלת הלב.

02 טוב...תיארתי לעצמי שהוא איש ימין...יש מו"לים מהשמאל ויש מהימין.  (לת) האמת לא קשה לנחש מי מהמו"לים שייך לאיזה צד פוליטי...
  • 09:07
  • 26.12.11

  •   העם הפלסטיני ומקורותי זו אובססיה של מי שלא מסוגל להשלים עם המציאות. אגדה צ,יליאנית אומרת שהקיא אותם ליוויתן על חופה של עכו. אבל מאז הם כבר מאות שנים שותלים פה עצים באותו זמן שהסבים והסבתות שלנו למדו תורה בשטייטלים והתפללו לכיוון ירושליים.  (לת) פסכיאטר שאולי יכול לעזור
    • 14:11
    • 26.12.11

  •   You are a psyco - most of them came to Palestine in 19th century not hundreds of years and not batich  (לת) Open ur eyes
    • 22:40
    • 26.12.11

  •   בטיח? בסוף כל משפט שאתה אומר, עיוני open your mind
    • 01:00
    • 27.12.11

    יושב ערבי עם נרגילה..

03 יולי, נדפקת. לא היה עדיף להתבולל עוד טיפונת ודי? יניב
  • 09:18
  • 26.12.11

יותר טוב לך, יותר טוב לנו. בעיקר אם היית לוקח איתך את הבוס שלך.

04 הוא צודק - אבל ממש לא חכם! ימין שמאל ימין שמאל
  • 09:19
  • 26.12.11

וכבר אמרו חכמים: "אל תהיה צודק, תהיה חכם"...

05 כל מילה בסלע  (לת) אהוד
  • 09:19
  • 26.12.11

06 'שר כח גדול לתגלית ומשפחת אידלסון.  (לת) נינוה
  • 09:34
  • 26.12.11

07 אדלסון הוא אויב המדינה. מהשנאה שהוא מחרחר אנחנו נסבול בזמן שהוא ישהה בסוויטת המלון שלו בלאס וגאס  (לת) אלון
  • 09:38
  • 26.12.11

  •   צודק  (לת) שומר חו
    • 10:21
    • 26.12.11

  •   כל כך נכון - כל מטורף עם כסף משחק בחיים שלנו  (לת) קצת נמאס
    • 12:31
    • 26.12.11

  •   אדלסון עבר למקאו ולסינגפור  (לת) ביבי
    • 13:59
    • 26.12.11

  •   אדלסון עשה עימנו חסד.קנה את ערוץ 10 וקרא לו ערוץ ישראל היום.רוצים איזון,דורשים איזון זקוקים לאיזון דעות בתקשורת  (לת) הסמול החתררן משחק לנו בראש.לקחת ממנו היכולות
    • 16:39
    • 26.12.11

  •   למרות היותנו מדינה דמוקרטית והשלטון ליגטמי יש רבים, ישראלים מסתובבים בכל העולם ויוצרים את הרושם שאנו דיקטטורה אפילה, בניגוד לדמוקרטיות באיזור, כערב הסעודית מצרים ירדן סוריה מדינות המפרץ ועוד, שם סוקלים נשים באבנים קוטעים ידיים אנחנו רוצחים, מעשים שעלולים לבטל את קיומנו  (לת) מחרחרי השינאה הם המסיתים את העולם נגד המדינה
    • 17:37
    • 26.12.11

  •   אדלסון אויב המדינה והשמאל החמס ואירן שיטלתו על עירק והגדה ואלפ טילים שיבואו על ראשיכם הם ידידי המדינה!!  (לת) בוק עץ אלון
    • 04:19
    • 27.12.11

  •   אתה מתבלבל. מי שתומך באויבי המדינה הוא האויב. תקרא ותשנן על פעילויות השמאל ב30 השנים האחרונות  (לת) רפאל
    • 12:45
    • 28.12.11

08 דרכו של אדלסון טובה לפלסטינים ולעולם הערבי פאדי מסכנין
  • 09:39
  • 26.12.11

אדלסון,בן לעם היהודי המומצא (כמו כל העמים והלאומים),מוביל יחדיו עם הפוליטיקאים הנאמנים לדרכו למציאות של מדינה דולאומית שבה היהודים יחיו כמיעוט.הפלסטינים שלא באמת רוצים מדינה עצמאית זעירה בגבולות 67 יודעים שהזמן משחק לטובתם וככל שיחלוף ללא הסדר שיחלק את הארץ כך יתקרב הרגע שבו העולם יחליט על הקמת המדינה הדולאומית שתביא קץ לציונות.מי שמכיר את המתרחש בקמפוסים באמריקה יודע שצעירים יהודים רבים מאסו במדינת ישראל ובפשעי הכיבוש שלה.

  •   פאדי, תמשיך לחלום. נפגשת פעם עם החברה היהודים, השמאלנים elis
    • 11:53
    • 26.12.11

    בקמפוסים האמריקנים? אני כן, והמון. תאמין לי, אתה ממש לא רוצה אותם כבני-ברית...רוב הזמן הם מסוממים לגמרי, בלאו-הכי...

  •   מספיק עם ה"פשעי מלחמה"... אני עושה מילואים קרבי, ואתה? אני
    • 14:22
    • 26.12.11

    חותם לך שאני יותר טהור ומוסרי ממך באף מונים.

    וכמוני עוד רבים וטובים, אנשי משפחה, אנשים עם ילדים... איזה פשעי מלחמה בראש שלכם? למרות כל מה שאנחנו סופגים שם, אנחנו ממשיכים לשמור על צלם אנוש במקום שכל ילד, אישה, כלב יכול להתפוצץ עליך.

    אין שום פשעי מלחמה! גם אם פעם ב- יש נוהל שכן. ואת זה כותב אחד שהיה ויהיה שם, וחווה על בשרו. בניגוד אליך, אליכם, שכל היום מתפלשים ב"הומניות" שלהם, ומאונ*ים על עצמם כמה הם "מוסריים" ובבלת.

  •   המציאות שונה אלפי שנות אור ממחשבותיך שרה מירושלים
    • 15:42
    • 26.12.11

    המציאות הנוכחית היתה ונשארה, המוסלמים טובחים בכל העולם וכיום הם טובחים האחד בשני, ראה דוגמא בסוריה, בפקיסטאן, בעירק וכו'. העם היהודי הינו עם עתיק וותיק הרבה יותר מהנביא מוחמד שלכם, הארץ הזו שייכת לעם היהודי שגורש ממנה ואילו אתם המוסלמים הגעתם הנה ממדינות ערב השונות ופלשתם לאדמות לא לכם, מידי יום נחשפים עוד ועוד ממצאים המצביעים על המצאות יהודים בארץ ישראל כולל בשטח הר הבית שעליו נבנו המסגדים עומר ואלאקצה. לא מזמן הווקף חפר בהר-הבית והרס ממצאים ארכאולוגים והוציא החוצה לאת הממצאים שקשורים לבית המקדש, הממצאים הגיעו לידנו וכך יש לנו הוכחות נוספות שאתם המוסלמים פלשתם והתנחלתם באדמות לא לכם. בקמפוסים באמריקה יש מוסלמים רבים שמפיצים שקרים על מדינת ישראל, אנחנו בתחילה לא היינו חכמים למנוע מכם להפיץ את השקרים ואז העולם קיבל את השקרים שלכם בעיניים סומות, אבל כיום, העולם יודע היטב מי הם המוסלמים ומי הם היהודים. כמובן, היהודים הם ממציאים לתועלת חיי האנושות על פני האדמה, היהודים הפריחו כאן בארץ את השממה ומה אתם עשיתם כל השנים, נכון ביצעתם פיגועים ורצחתם בדם קר תינוקות, קשישים, נשים בהריון. במקרים בהם נהרגו אצלכם אנשים, זה כתוצאה מהמלחמה שלכם להרוס אותנו. עם ישראל חי לאורך כל השנים והגנים שהם נושאים הם אותם הגנים, תבדקו איזה גנים לכם יש, תחקור מהיכן הגיעו כל המוסלמים לארץ ישראל ותגיע למסקנה היחידה שהגעתם הנה ממדינות ערב השונות, אין ולא היה לכם קשר לעמים הקדומים ששכנו בארץ הזו כי העמים האלה נכחדו, אתם המוסלמים החיים כאן, הגעתם הנה במטרה לעבוד ולהתפרנס ופרט לכך לא עשיתם דבר להפריח את השממה כאן בארץ הזו. הארץ הזו יפה ופורחת לא בזכותכם, אלא בזכות העם היהודי ששב לארצו.

  •   אמת ויציב אמת
    • 16:09
    • 26.12.11

    מי שממציא כל יום את האגדה על פשעי מלחמה לא שרת ולא משרת במילואים או בסדיר זה רמאי שונא עצמו או לא ישראלי
    זה בעצמו קרימינל שצריך להושיב מאחורי סורג ובריח

  •   צודק דניאל קלטי
    • 19:28
    • 26.12.11

    http://www.youtube.com/watch?v=l0-bf8SUYXs

  •   מה מציע אדלסון לעשות עם מילוני הפלסטינים בשטחים הכבושים????  (לת) איציק המרכז
    • 19:44
    • 26.12.11

  •   פאדי - צודק ב100% יש לחיות כאן יחד אזרחות חותרת שיוויון! דבורה זילברשטיין
    • 21:20
    • 26.12.11

    עקשנותה המתנחלת והחמדנית של הציונות תביא, אינשאללה, למדינה אחת צודקת. שעדיפה בעיני היהודיות מכל אפראטהייד.

09 תנו לשלדונים ולגינגריצ'ים להוביל אותכם ותזכו לאבדון בטוח!!! ערבי חיפאי
  • 09:40
  • 26.12.11

אני תמיד הייתי בעד זכות קיום של שני העמים. התבטאות כזאת שוללת את זכותם של הפלסטינים לקיום...הוא אומר להם אנו נזרוק את כולכם מכאן...נשמע הגיוני.לי זה נשמע מטורף לגמרי ...בסופו של דבר הנזק שייגרם לישראל בלתי הפיך ומהווה סכנה אסרטגית!!!

  •   ל"ערבי חיפאי", ממש לא שולליים זכות-קיום של אף-אחד (אנחנו וודאי elis
    • 12:01
    • 26.12.11

    שלא שוחטים תינוקות במעטה של "לוחמי חופש" כמו שהרבה מבני-עמך עשו בעבר ובהווה). מה שאנחנו אומרים (וחובת ההוכחה היא עליכם) הוא שלא היה אי-פעם בהיסטוריה הרחוקה או הקרובה עם ומדינה ריבונית שנקראת פלסטין-חובת ההוכחה שזה לא נכון היא עליכם (עד היום כל האתגרים שנשלחו לעברכם בנושא זה לא נענו...מעניין למה), לעומת זאת אשמח לשלוח לך מחקרים וספרים (ולא ע"י יהודים או ציונים שמוכיחים את ההיפך הגמור). זו הסיבה שרובנו חושבים כך אבל לא אמרנו זאת ברבים, גינגריץ' ושלדון החליטו כן לומר זאת. אדרבא בוא תפריך זאת בעובדות עם סימוכין, ולא בהתלהמות וגידופים.

  •   הסכנה האסטרטגית היא קיומכם בארץ לא לכם. חיזרו לארצות המוצא שלכם. יהודה לביא
    • 13:45
    • 26.12.11

    אתם מהגרי עבודה, או אולי בנים ונכדים ומהגרי עבודה ותו לא. אחמד טיבי הקיצוני שרוצה בחיסולה של מדינת היהודים הוא המנהיג שלכם. לעולם לא תסכימו להיות מיעוט, לא כאן, לא בדנמרק ולא בצרפת, ואת התוצאות הקשות אנחנו רואים בכל מקום. תמיד תשאפו לשלוט ולהשתלט, כי זו המטרה מספר אחת שגתובה בקוראן שלכם ומהווה את המהות של החינוך האידאולוגי שלכם.

    כל עוד אתם מנסים לחיות בארץ שלנו וגם להשתלט עליה, לא יהיה שלום. רק כאשר כל עם יחזור לארצו: הלבנונים ללבנון, הסורים לסוריה, הירדנים לירדן והמצרים למצרים (תשאל את סבא שלך מאיפה הגיע לחיפה - קרוב לוודאי מלבנון), רק אז יהיה שלום. ועד אז נחזיק מעמד, עד שייוצרו התנאים להתנתקות, כמו זו שבעזה, אבל להבדיל ממנה, אלו שצריך לנתק הם אתם, ואז גם יבוא שלום, לא עפי שקרה בעזה.

  •   מספיק עם השקרים, יש תיעוד מתקופת המנדט של הכפרים הערביים בחתך דמוגרפי, כלכלי ויכולת צבאית כבר אז ידענו על כפרים שעומדים מאות שנה, ושנעלמו מהמפה בינתיים
    • 15:49
    • 26.12.11

    האנשים האלה חיו על אדמתם מאות שנים ושקרים מהסוג הזה לא יגרמו להם לוותר עליה. גם אתה, יהודה, מהגר וגם לך זכות על הארץ. פתרון יושג רק תוך הכרה הדדית. הגישה שלך רק תביא עלינו אסון.

  •   אתה חי בסרט רציני- כי הבריטי בעצמם רבעו ב 1863 שהארץ היתה ריקה לגמרי אתה טמבל
    • 17:04
    • 26.12.11

    למעט ירושלים, צפת, טבריה, חברון ומספר מצומצם של ישובים קטנים.
    גם הערבים שהיו אז בארץ היו כאלו שהוריהם הגיעו הנה 50 שנה קודם...
    הבריטים שלחו הנה משלחת חיל חלוץ בראשות מודדים ואנשי גיאוגרפיה.

  •   ןיעלמו בהמשך תודה רבה להם ששמרו לנו על האדמות עד שחזרנו מהגלות!! למרות שלא שמרו כל-כך טוב!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
    • 17:12
    • 29.12.11

10 אפילו עזמי בשארה הודה שהעם הפלסטיני הוא המצאה קולוניאלית...לא מאמינם? כנסו אדלסון צודק
  • 09:43
  • 26.12.11

את מה שאומרים ניוט גינגריץ' ושלדון אדלסון אמר לא אחר מאשר... עזמי בשארה. לא מאמינים-תקליקו ותראו לבד
http://www.youtube.com/watch?v=qp1OS-20Bzc

  •   צוחק מי שצוחק האחרון. האירופאים ידאגו שזה מה שיקרה לכם רא
    • 11:31
    • 26.12.11

    חכה רק עוד כמה שנים.

    תוכלם תרוצו להתנצר ותתחננו לסיוע שלנו.

  •   כל הימנים הבורים שמצטטים את עזמי בשארה כאילו הוא גאון נשומה
    • 13:48
    • 02.01.12

    הדור (זה כמובן אחרי שהם מאחלים לו מוות) לא מבינים מהחיים שלהם.
    בשארה שייך לפלג שרואה בפלסטין כ"דרום סוריה" ולכן הוא מעוניין ב"סוריה הגדולה" (יחד עם לבנון וירדן), שהיא בעצם הטריטוריה העות'מאנית של סנג'ק דמשק+.

11 God bless you Sheldon  (לת) sk
  • 09:44
  • 26.12.11

12 נויובליו יובל
  • 09:45
  • 26.12.11

נו מומצא או לא יש שמה אנשים אמיתיים שרוצים זכויות של מדינה ריבונית ועש לפתור את מצוקתם. אם לא היינו אידיוטים זה היה ירדן אבל אנו אנשים. דארל אגב יש עם שלא הומצא פעם. אברהם לפי המקורות המציא את העם היהודי

13 הזכות להגדרה עצמית אזרח ותיק
  • 09:46
  • 26.12.11

אסטרטגיה רעה היא לבסס את היותינו כאן עם שלילת זכות ההגדרה העצמית של הפלשתינאים: הם עם חדש, גן. נבנה על יסודות מהגרים מכל הסביבה הערבית, כן. נוסיף לזה תושבים בדואיים שנעו מפה לשם, כן. היו גם תושבים מקומיים שהתאסלמו לאורךם ההיסטוריה. כל העם רב הזה ראה את עצמו כישות נפרדת. קראו לעצמם פלשתיניים וכך הם מופיעים. גם האמריקרים היו כאלה, וכל המדינות שצצו ביבשת אמריקה או באפריקה והשתחחרו מן העול הקולוניאליסטי. הם לא היו עמים עתיקים, עם זהות בנוייה היטב. העצמאות נתנה להם דחיפה בזהות עצמית. החינוך הממלכתי המרכזי, הארועים ההיסטוריים השונים. זאת לא תופעה חדשה ולא אחרונה. אין מה לשלול מן הפלשתינאים את הזכות הזאת. מה גם שברור היום גם להרבה מן הימין השפוי בישראל, שכדי לקיים מדינה יהודית (לא לפי ההלכה, אלא לפי ההשתייכות הלאומית) חובה על ישראל להפרד מן העם השני, הערבי במהותו הלאומית. יש הרבה מדינות ערביות, כמו שיש הרבה מדינות שהבסיס שלהן הוא בריטי. זה לא מוריד כהו זה מן הזכות שלהם להתקיים. ובוודאי שאין זכות לשלול מן היהודים להקים (כבר עשינו) ולהחזיק במדינה ריבונית משלנו. אז בואו נמשיך לבנות את עצמינו מבלי להפסיק להתחשב שיש עם אחר מסביבונו, שאנו לא רוצים לחיות במדינה דו-לאומית עמו, כי ההשלכות (עבורינו) תהיינה חמורות, מנקודת ראות היסטורית.

  •   תגובה ראויה לקריאה-כל מילה בסלע. רק נחלולי ימין מקופחים מקפחים חושבים ששלילת האחר תביא לפריחתם=זו הטעות הפטלית. שומר חוק
    • 10:24
    • 26.12.11

    לתת לכלומניקים כמו אדלשטיין להיות שר הסברה תעמולה ועוד כל מיני שטיקים- מראה לביזיון הביבי וכולנו, שנותנים יד, שחארות כמוהו הם הייצוג שלנו.

  •   תגובה ראויה - כל מילה בסלע שומר חוק
    • 10:24
    • 26.12.11

    לתת לכלומניקים כמו אדלשטיין להיות שר הסברה תעמולה ועוד כל מיני שטיקים- מראה לביזיון הביבי וכולנו, שנותנים יד, שחארות כמוהו הם הייצוג שלנו.

  •   הם יכולים להחליט שהם עם - השאלה היא: מיכל מירושלים
    • 10:59
    • 26.12.11

    מי בכלל יכיר בזה - ואיזה זכויות הם ידרשו ועל חשבון מי ?
    זו התנהלות של ג'ונגל
    מחר יחליטו ערביי הגליל שהם "עם" ששמו ג'לילים והגליל שלהם. הבידואים יחליטו שם "עם" ששמו נג'ובים והנגב שלהם.
    ועוד 20 שנה "כל העולם" יכיר בהם ויקבלו דגל באו"ם.
    מקובל עליך?

  •   מי יכיר בזה? בלשון עתיד? כבר הכירו בזה. כל העולם ואשתו. וגם מעל חצי העם היושב בציון. לפחות אותו חלק ממנו שראשו אינו תקוע לו עמוק בתוך אחוריו. דג קר
    • 12:26
    • 26.12.11

    זה אותו עולם, אגב, שהכיר בזכותנו שלנו למדינה עצמאית.

  •   כל כך אינטליגנטי ובכל זאת מתעלם מהפתרון הפשוט ביותר: ירדן פלסטינית שאזרחיה בעלי תושבות ישראלית מוגבלת.  (לת) אינפיניטי
    • 13:22
    • 26.12.11

  •   אכן יש להם זכות להגדרה עצמית, ולכן חבל (או בעצם מזל) שהם אינם מנצלים אותה אחד העמך
    • 13:43
    • 26.12.11

    במקום להתלכד סביב מנהיגות אחת הם מתפצלים לשני ראשים, פיצול שחותר תחת אותה הגדרת עצמית שלהם כעם. ממילא הגדול בין שני ראשים אלו ( להלן "חמאס") דוגל בשחרור אדמות "פלסטין" לטובת חליפות איסלאמית כלל-עולמית, שזה לא בדיוק עונה להגדרה של עם, ואף על פי כן רוב הקרויים פלסטינים תמכו בעמדה זו. כאמור חבל, כלומר מזל.

  •   גם היה מי שהכריז על "מדינת אכזיו"...נו, באמת! אזרח ותיק
    • 14:48
    • 26.12.11

    ובאו אנשים מכל קתוות התבל ואמרו שהם עם והחליטו להקים מדינה ליהודים הנקראת ישראל...מה ההבדל המהותי? אם אתה רותה שיכירו בזכותך להגדרה עצמית, עליך לקבל את זכות האחרים. במשא ומתן, בהתחשבות הדדית, ללא אלימות. כך אפשר לחיות בעולם מורכב.. בן גוריון הבין את זה כשקבל את תוכנית החלוקה. הודות לזה יש לנו מדינה ובית ליהודים הנרדפים, פיסית או נפשית ויש לנו סיכוי לפתח את התרבות היהודית ללא פחד ובבטחה. רק קיצוניים ירחיקו אותנו מן התוכנית הציונית הבסיסית (שהיא חילונית במקורה...)
    ,

  •   אזרח ותיק, יש רק בעיה אחת 'קטנטנה' עם התזה היפה שלך: התכלית. לאיזו תכלית מבקשים להקים את פלסטין? אחת ויחידה: חיסול ישראל. וזה שומט את כל הרעיון שלך. המזרח התיכון הוא לא שוויץ, מה לעשות  (לת) יערה, תל אביב
    • 14:53
    • 26.12.11

  •   אינפיניטי - ירדן פלסטינית? מעולה. רק לא בכפייה. ובתוקף הזכות שאתה מפנטז על חברון כולה, האם נתכנן בתים עבור הערבים שם, או שנגיד להם שירחיבו את משפחותיהם בעמאן?  (לת) דג קר
    • 16:50
    • 26.12.11

14 מה הסיפור? גם העם האמריקאי הוא עם מומצא  (לת) רובי
  • 09:49
  • 26.12.11

15 כל עם הומצא בנקודה כלשהי בהיסטוריה. אני בטוח שאדלסון מכיר היטב את "קהילות מדומיינות" של בנדקיט אנדרסון.  (לת) יוסי
  • 10:01
  • 26.12.11

16 עונת הליקוקים בעיצומה שאדי
  • 10:02
  • 26.12.11

עונת הליקוקים בעיצומה

17 הגם אתה, אדלסון - פונה שמאלה?! הרי בעצם אמירת המילה "פלשתינים" יש משום בדל של הכרה. חזור בך מיד, ולא, נשלח בך את פאינה קירשנבוים.  (לת) הרשלה
  • 10:02
  • 26.12.11

18 אז מה גם העם האיטלקי, העם הגרמני והעם היהודי-ישראלי בוזגלו
  • 10:05
  • 26.12.11

אז רדו מאיתנו עם הפאנטיות. שום התחכמות היסטורית לא תוריד מזכותם הצודקת של הפלסטינים למדינה ריבונית בשטחים הכבושים.

  •   ל"בוזגלו". אין כאן שום התחכמות. המדינות שהזכרת הן כולן סובריניות וקיימות בעבר ובהווה. (אנחנו לא מצדיקים בהכרח את מה שהם עשו כדי לזכות העצמאות שלהם, elis
    • 12:09
    • 26.12.11

    זה בכלל לא הפואנטה. הם פשוט כבר נוצרו וכבר קיימים. כל מה שנאמר כאן שלא הייתה בעבר ובהווה מדינה סוברינית ועם שנקראים פילסטין, זה הכל. (תחשוב על-זה שלפני 1967 ה"פלשתינים" בכלל לא המציאו את עצמם, הם היו תחת שלטון ירדני ומצרי, ומעולם לא בקשו או דרשו מדינה, הם באמת חלק מהפזורה הערבית במזרח-התיכון. זה לא אומר שישראל לא צריכה לשקול ולתמוך בהקמתה של מדינה חדשה...שוב, חדשה בגלל שאיסטרטגית זה אולי עשוי להיות חיובי גם עבורנו).

  •   לא הבנת צפיחית בשום
    • 21:30
    • 26.12.11

    כל העמים בכותרתו של בוזגלו עברו ממצב של אין ליש בנקודה מסוימת על ציר הזמן. ההבדל שנותר הוא הוותק, והוא לא משמעותי לקיום הזכות להגדרה.

19 יש עם שאינו מומצא? הוא צודק עמוס
  • 10:08
  • 26.12.11

אבל ׳הארץ׳ חושבים שאסור לטמא שהפלסטינים מומצאים, רק כל שאר העולם.... עמים הם נורמה חברתית - מי שחושב שהוא עם. הוא עם. יש לכך משמעות פוליטית?

20 מדינה פלסטינית משמעה התאבדות ישראלית אילן
  • 10:11
  • 26.12.11

אין שום סיכוי לחיים משותפים לצד מדינה פלסתי ינית.לצד עם פלשתיני ללא מדינה ניתן לקיים חיים הוגנים.

21 הציונות בקליפת אגוז שלדון
  • 10:15
  • 26.12.11

כאשר היה הפיצוץ הגדול, על חלקיק אחד של לבה רותחת היה חקוקות האותיות הקדושות ה.ע.ם. ה.י.ה.ו.ד.י. במשך טריליוני שנים החלקיק עף לו בשופי ביקום הגדול ספג אליו חלקיקי כוכבים שגם עליהם היו צרובות אותיות קדושות כמו ג.ר.ג.ל.ה, ל.ב.י.ב.ו.ת, ג.פ.י.ל.ט.ה וכו', התנפח וגדל עד שהחלקיק היה מספיק גדול כדי שיהיה אפשר לקרוא לו העם היהודי. ואז הוא נפל על חלקת הארץ שבין הים התיכון לירדן וכך בעצם נוצרה הציונות.

22 נאה דורשים אהרן
  • 10:15
  • 26.12.11

אדלסון מנתח נכון את ההסטוריה. דבריו של שר התיירות מרגשים. פרויקט תגלית מוצלח ומבורך.

23 עושה לנו את העבודה גבי
  • 10:18
  • 26.12.11

כמה אנחת רווחה יש כאשר אני קורא את דבריהם של מנהיגי הימין כמו אדון שלדון ומבין שעם הקו שלהם אנחנו לא צריכים להוסיף כלום כדי להסביר את הטעות

24 תגלית הופכת בזכות אדלסון לעוד מצג שווא של ישראל,טיוח עוולות הכיבוש=הרס המדינה.לתת לקאקר כמו אדלשטיין להיות שר הסברה ותפוצות-זו אותה נחלוליות שמאפשרת לאדלסון לתרום לתגלית ולהפוך פטרון ודובר הממשלה.הון שלטון אמרנו?זה חלק משחיתות הימין שביבי מוביל  (לת) שומר חוק
  • 10:21
  • 26.12.11

  •   אל תדאג. הצעירים שמשתתפים לא קונים את הבולשיט שמאכילים אותם. מדובר ביהודים, עם שכל  (לת) שלא כמו מנהל הקזינו שמנסה לשטוף את מוחותיהם עם כסף ההימורים המלוכלך שלו
    • 16:27
    • 26.12.11

25 סבבה. אז הסכמנו כולנו שזה עם מומצא. מה עכשיו? טרנספר, טבח, או שוויון זכויות לכל התושבים בין הים לירדן?  (לת) דג קר
  • 10:29
  • 26.12.11

26 לידע את יהודי אמריקה: 'תגלית' - שטיפת מוח ברמה עלובה של בניהם  (לת) מיליארדר אבל בור ועם הארץ
  • 10:35
  • 26.12.11

27 100 אלף עיראקים שהביא לארץ המופתי חאג'-אמין אל חוסייני - פלשתינאים?!!! מיכל מירושלים
  • 10:35
  • 26.12.11

והחורנים מסוריה - הם פלשתינאים?!
וכל היתר - סודנים ויוצאי חצי האי ערב - פלשתינאים?!
והבידואים למיניהם?

  •   והעירקים שהביא בן גוריון?  (לת) ר.
    • 12:27
    • 26.12.11

  •   יהודים שחזרו מגלות נבוכדנצאר  (לת) עיראקי
    • 13:13
    • 26.12.11

  •   העיראקים שבן גוריון "הביא" לכאן גורשו נשדדו ונרצחו מיקי
    • 16:53
    • 02.01.12

    בארצות ערב בגלל שהם יהודים
    אצל שמאלנים כמוך היה צריך להשליך אותם הימה או אולי להחזיר לארצות ערב לשחיטה?
    ומה אתה חושב על האשכנזים שבן גוריון "הביא" כולל עצמו? אולי גם אותם היה צריך לפי תפיסתך להחזיר לאירופה למשרפות?
    קראת פעם את כתביו של מארק טווין והתרשמותו מהארץ במסעותיו בה בתחילת המאה ה 19?
    מה אתה יודע על חומה ומגדל?
    ביקרת פעם במוזיאון תרפ"ט?
    האמת אינני מצפה ממך לתשובה, אתה כמו רוב השמאלנים בור ועם הארץ, שכדי לכסות על ערוותו מחפש טיעונים מפותלים ומצוצים שרק מראים באופן ברור וחד יותר את שפלותו וטיפשותו.
    ע"פ מחקר שנערך לפני מספר שנים גילו שהחברה המערבית תופסת אנשים עם משקפיים כאנשים אינטיליגנטים יותר, כמובן ללא כל קשר למציאות, אך מה לעשות אלו הם העובדות עפ המחקר.
    עזוב אותך מפוליטיקה ומדברים שאינך מבין בהם.
    קנה משקפיים.

28 ימנים ילדותיים חושבים שאם נקבע שאין בעיה היא תעלם  (לת) מצחיק כמה שזה עצוב
  • 10:36
  • 26.12.11

29 אלדון שדלסון הוא גאון חיים
  • 10:38
  • 26.12.11

עובדה שהוא מיליארדר ואנחנו לא

30 אילו אילה המכנים עצמם פלסטינים ב"ב דגושה" היו מכירים במוצאם האמיתי יואב
  • 10:40
  • 26.12.11

היה פה שלום. הם אינם ממוצא ערבי, תשאלו בירדן.
הם לא איראנים,ולא תורכים.
הם פשוט גבעונים-ציונים, אנוסי איסלאם.

31 תגלית=החינמון של אדלסון, ביבי ומולדובה ביתם  (לת) דמוקרט
  • 10:41
  • 26.12.11

32 כל הכבוד לשלדון אדלסון על אמירת האמת מאיר
  • 10:44
  • 26.12.11

מה שמדהים הוא, שאנשים אכולי שנאה עצמית לא יכולים לסבול אותה

33 אין עם פלשתיני כמו שאין עם סורי או לובי או לבנוני - עדות עדות שבטים שבטים ששונאים אחד את השני. כרגיל המצאה של השמאל.
  • 10:53
  • 26.12.11

הידעתם כמה החברונים הערבים שונאים את הערבים משכם?? הם מסתכלים עליהם כמוקצים וכופרים. אין שום קשר בין העזתים לערבים שחיים בשכם או ג'נין. הידעתם שרוב הערבים שחיים בארץ היגרו לכאן מחיג'ז ,מלבנון ,מסוריה, ממצרים, מתורכיה. אז מה מייחד אותם לעומת הערבים בסוריה? הם מדברים אותה שפה ואפילו באותו דיאלקט, אותה מוסיקה, אוכל, חגים ואפילו כבוד המשפחה מאופיין באותם "מנהגים" אז מה הופך אותם באמת לעם??

34 אלו הם המגלומנים שמקיפים את ביבי. מי הם או מי אנחנו שנקבע שהפלס' לא עם. גם ישראל הייתה פעם ערב רב. תקראו במגילת האו"ם מה ההגדרה הרשמית של עם ותגלו שהפלסטינים עומדים יפה בתנאים  (לת) יהודים מספיק עם תסמונת העם הנבחר שהפכה למחלת "אדוני הארץ"
  • 10:54
  • 26.12.11

  •   לא אדלסון ולא אדלשטיין כנראה קראו את מגילת העצמאות. בתרבות הימין מכחישים את מגילת העצמאות.נדמה להם שהם מסוגלים לנתץ עובדות הסטוריות לטובת השקרים שהם מפריחים ועליהם נשענים כאמת.  (לת) שומר חוק
    • 11:26
    • 26.12.11

  •   כיון שביבי יזם, חשב, כתב, חתם ופרסם את מגילת העצמאות - הוא יודע.  (לת) המפואר, הגדול, המדהים, המעממם
    • 16:01
    • 26.12.11

35 המצאת המאה של עיתון הארץ עמוס
  • 10:56
  • 26.12.11

אחרי שעיתון הארץ המציא את הפלסטינאים הוא מתפלא שאנשים חכמים ושפויים אומרים שהפלסטינאים הם המצאה

36 הפלסטינים הם יהודים אנוסים, הטורקים הכירחו אותם להתאסלם! .
  • 11:00
  • 26.12.11

תבדקו תגלו שזה נכון.

  •   לא הטורקים,לפני זה. מזיג
    • 12:31
    • 26.12.11

    הפלסטינים הם יהודים עתיקים שנותרו בארץ אחרי החורבן הרומאי.חלקם התנצר בעקבות ישו והאימפריה הרומית וחלקם אולץ להתאסלם בעקבות כיבוש הארץ על ידי צלח א-דין. כעת באים יהודים שנראים ממש כמו רוסים או פולנים ורוצים לגרש את העתיקים או ממש להרוג אותם.(בשולי הדברים,מסכים שלא כולם יהודים עתיקים,חלקם בני ערב שנותרו פה)

37 העם הפלסתיני בתקציר... ייאי
  • 11:02
  • 26.12.11

המוסלמים ובמיוחד הערבים ,מצויים בדיסאונאנס בלתי נסבל:מחד - הם היו אימפריות,הם המציאו המצאות,הם היו אבירי האלגברה והרפואה והאסטרונומיה.הם עתה הדת המונותאיסטית הגדולה בעולם.מאידך - היום הם מפגרים כמעט בכל מובן,ישראל ;הכופרת הזעירה, תקועה להם בלב לבו של מרחבם ומזכירה להם השכם והערב את בני קוריט'ה ומה שאמרו להם לפני 1400 שנה, שהם הדת הצעירה והזוטרה ומוחמד הוא מתחזה ואנאלפאבית.לכן בני קוריט'ה הושמדו.לכן הערבים בונים נראטיב פאנטזיוני שיקרי שיהווה הסבר אלטרנטיבי לקשר של עם ישראל לארץ ישראל.חלק מהנראטיב אומר:לא היתה שואה ושהיהודים הם סוג של צוענים ומזימת המערב היא ישובם בפלסטין.חלק נוסף מהנראטיב טוען שמעולם לא היו ממלכות ישראל ויהודה ולא היה מקדש עברי כלשהו בהר הבית. יהדות ערב הסעודית הינה אחת הקהילות היהודיות העתיקות ביותר בעולם אשר נכחדה רובה ככולה. היהודים הראשונים הגיעו לאזור ערב הסעודית של ימינו בימי חורבן בית ראשון. כבר מהמאה ה-1 ישנן עדויות כתובות של מצבות קבורה המתארות שמות יהודים. היהודים חיו בערב הסעודית בשבטים בנאות מדבר לאורכם של נתיבי המסחר השונים. השבטים המפורסמים ביותר בחצי האי ערב ישבו בסביבות יתריב, היא מדינה, והם היו בני שבט בני נציר, בני קוריטה ובני קינוקע. שבט נוסף הוא שבט בני ג'או אשר היגרו לצפון אפריקה. היהודים עסקו בחקלאות, במלאכה, בצורפות ובהכנת כלי נשק. בני יתריב היו אלו שהשפיעו על מלך חמיר שצר על העיר יתריב להתגייר.אף המקורות הערביים הקדומים ,החל מהמאה השביעית מציינים זאת.על ככך כבר שמעתי גירסה שהיהודים שיבשו בכוונה את הכתובים הערביים הקדומים המקוריים והשמידו את האחרונים ביחס לארכיאולוגיה ולכתובות בכל הארץ,בירושלים ובהר הבת גופו וכן ספרים ממקורות חיצוניים ,המציינים את המצאות היהודים בארץ מהזמן העתיק,את קיומן של הממלכות העבריות והמקדשים-הערבים טוענים שהכל זיוף. אם אנחנו כל יכולים, כפי שמשתמע מכל הטענות הערביות הללו,אז ברור שרק בעזרת אללה זה אפשרי..עוד דיסונאנס שהם "סידרו לעצמם" עקב טענותיהם ההזויות. טוענים הערבים עוד שהם שהסכימו לגבולות החלוקה אך הותקפו ע"י היהודים כדי לגרש מאות אלפים מבתיהם.גם עתה הם טירפדו הצהרת הקוורטט לחידוש המו"מ ורק משום שהכילה פיסקה שמדינת ישראל היא מדינת העם היהודי. הפלשתינים רוצים בפועל 3 מדינות:בירדן , שם הם 65%.ביו''ש ובעזה.בישראל,בה יש מיעוט פלסטיני גדול ועליו הם רוצים לצרף גם את זכות השיבה כדי להפוך כאן לרוב והיא תהפוך למדינת כלל תושביה.ההמשך משם ברור ונהיר גם למי שמוגבל בשכלו.להשכיל: אין צאצאי פלשתים על אדמת ארץ ישראל ! האשורים ואחריהם הבבלים דאגו לחסלם ואת יתרתם פיזרו מזרחה מעבר לנהרות בבל.``הפלשתינאים``הם מוסלמים ,שברובם המכריע ערביים,שהיגרו לכאן ברובם בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20, כשהם נמשכים לכאן על רקע ההתיישבות והיוזמה העבריים,המפריחים את הארץ השוממה וההופכת לאטרקטיבית ,לעומת אפשרויותיהם האחרות באימפריה העותמנית.הפרעות ומעשי הטבח ביהודים ע''י הערבים בוצעו בתחילת המאה ה-20,לפני הקמת מדינת ישראל.כך שהמאבק הוא לא על 67 וגם לא על 48.המאבק הוא על עצם קיומנו כאן.מטרתם 0 ישראל.ישראל תבהיר כל זאת ותשאל:עם מי עלינו לנהל מו''מ?החמ''ס הוא הממשלה הנבחרת של הפלשתינים,אינו מכיר בישראל ופועל בכל האמצעים להשמדתה.אדרבה,שיחזרו בהם מכך,שיבטלו אמנת החמ''ס והאמנה הפלסטינית וננהל עמם מו''מ ללא תנאים מוקדמים.תנאים נקבעים רק כסעיפים בהסכם.נבהיר להם ולעולם כולו:אנו רודפי שלום אך לא עוד נהיה נרדפים .גם אם נגזר עלינו להלחם -וגם למות- על זכותנו לחיות במדינתנו ,נעשה זאת,אך אויבינו יקללו את עצם היותם ביקום !

  •   מעניין קובי
    • 12:36
    • 26.12.11

    מאד

  •   מזרחן בשרות המדינה אתה שקרן
    • 19:54
    • 26.12.11

    היית בצבא במודיעין ושם שטפו לך את המוח, הקשר בין ההיסטוריה למה שהעלית כאן הוא קלוש בתור התחלה ודמגוגי בצורה מסוכנת. נסה להתקבל ללימודי היסטוריה, אם תצליח, כי שם השירות הצבאי לא יכניס אותך אוטומטי, למד מאה וחמישים שעות ותחזור לכאן ותבקש סליחה, כי אוויל היית ולא החרשת.

38 עם מומצא לא יעבור  (לת) בנצי א
  • 11:15
  • 26.12.11

39 נו? ונגיד שהם עם מומצא? מה עושים עם 5 מיליון המומצאים האלה? שימציאו לעצמם מדינה ויעזבו אותנו בשקט?  (לת) או שניתן להם תעודות זהות המצאתיות משלנו?
  • 11:19
  • 26.12.11

40 ומה המוצא שלך ? העם שלך עם מהגר שרצח האנדירנים הוהא
  • 11:21
  • 26.12.11

תראו מי מדבר מי שהעם שלו רצח עם שלם כדי שיקח האדמה שלו אז בבקשה על תדבר על העם הפלסטיני ותסתכל על המוצא שלך קודם ותזכור שאתם טבחתם עם שלם .

  •   היהודים טבחו לא עם אחד אלא 7 עמים, הכנעני, החיוי, הפרוזי, הגרגשי היבוסי קתו הזקן
    • 13:35
    • 26.12.11

    ועוד ....
    בכל ההסטוריה היו עליות ומורדות של עמים, תמיד עם אחד עלה ודחק עם שני ולהיפך. לפעמים במלחמות, ולפעמים ללא מלחמות אלא בריבוי טבעי.
    במלחמה כנראה שהערבים לא יוכלו לחסל את ישראל כי גם אירופה וגם אמריקה לא יישבו בחיבוק ידיים. אבל בריבוי טבעי, בשקט בלי מלחמות, במסחר, חילופי תרבות יהיה לערבים רוב אפילו רק בתחום 67 וכך יוכלו להחליט בכנסת כל מה שהם רוצים. בין ההחלטות תהיה לספח את כל השטח עד הירדן ולתת זכויות שוות ליושבים שם. ואז יהיה רוב מוחלט של מוסלמים.

41 אדלסון: גם הפלסטינים מודים שהם עם מומצא.אז מספיק עים השקר. גק
  • 11:24
  • 26.12.11

ולעיניין: לכול העולם הנאור: זאת ..עוד עובדה שירושלים וחברון היו כול הזמן שייכים לבני ישראל ..וש "ישו" נולד לפני 2012 שנים "למירים" . ובנוסף לאור ירושליים?1} לא מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן.. לעומת "שירושלים מוזכרת 700 פעמים בתנ"ך"..2} יהודים מיתפללים שפניהם מופנות אל ירושלים..כנגד המוסלמים מיתפללים כשפניהם למכה ...3} ישראל היתה למדינה ב1312 לפני הספירה...אלפיים שנים ליפני קום האיסלם... ופליטים ערבים היתחילו להיזדהות כפלסטינאים רק אחרי מילחמת ששת הימים ..דהינו 2 עשורים אחרי הקמת מדינת ישראל המודרנית.

42 אמירה נכונה רן
  • 11:26
  • 26.12.11

איך אפשר להיות גזען כלפי שקר? עירקאת משקר כל כך הרבה זמן שכבר שכח את האמת

43 היכנסו : עזמי בישרה ביוטיוב שמוליק
  • 11:26
  • 26.12.11

חפשו ביוטיוב: azmi bishara palestinian nation והבינו מה הוא חושב. אפילו ירון לונדון בתדהמה

44 כל הכבוד, לפחות יש אדם שפוי אחד  (לת) תל אביבי
  • 11:29
  • 26.12.11

45 הצחקתם אותי אנחנו יהודים שהתאסלמו חחחח! פלסטינית
  • 11:30
  • 26.12.11

תגידו מה קרה לכם עלה החום למוח והפסקתם לתפקד ? אנחנו עם פלסטיני .

46 ולמי יש את נכויות היצרים אם לא למדינת ישראל ומי בעל זכות היוצרים של מדינת היהודים אם לא השואה  (לת) פלץ
  • 11:31
  • 26.12.11

  •   פלץ, שמעת על דויד המלך, שלמה המלך, בית המקדש הראשוןת בית המקדש elis
    • 13:15
    • 26.12.11

    השני, מדינת יהודה וישראל בימים עברו? כנראה שלא שמעת (ראה הערתך). הפואנטה...הייתה וישנה מדינת העם היהודי...לא הייתה ולא קיימת מדינת פילסטיו, עכשיו או בעבר, וזה כל הפואנטה!

47 העם הפלשתיני מנחם שלגי
  • 11:33
  • 26.12.11

לפי הידע ההסטורי שלי גם היהודים הם עם מומצא ובתוכם גם השופר של ביבי אדלסון

48 הפטרון של ביבי נגד 2 מדינות ל-2 עמים - נותר רק לברר האם הוא בעד מדינה דמוקרטית דו לאומית/טרנספר/אפרטהייד  (לת) עו"ד
  • 11:34
  • 26.12.11

49 העם היהודי מומצא ומדומיין כפי שהעם הפלסטיני מומצא יהוידע
  • 11:38
  • 26.12.11

ומדומיין ורק אנשי ימין אווילים לא מבינים זאת וסבורים שיש הבדל בין העמים השונים.

50 העיקרון השורר היום בעולם הוא שהאנשים החיים בכל מקום יחיו כאזרחים של מדינה עצמאית אורני
  • 12:08
  • 26.12.11

אם הם מהווים אומה, מספר אומות או בליל של אומות זה פחות חשוב. לא בטוח שקיימת אומה אוסטרלית. אין גם עם בלגי אבל קיימת מדינה בלגית דו-לאומית. השווייצים הם למעשה גרמנים, צרפתים ואיטלקים. לא קיימת אומה קנדית. מנקודת-המבט של המסורת היהודית הישראלים אינם עם אלא רק היהודים הגרים בישראל

51 כסף זר של אמונה רעה - זה האיש שמשחית את ישראל עם - ביבי הוא בובה שלו, וישראל היום זה הבטעון שלו - זיכרו מי הרס את הישראל  (לת) והחרימו את תגלית
  • 12:17
  • 26.12.11

52 אני לא מבין את המושג על אמירה גזענית מאוד, כפי שאמרו על דבריו של גריניץ׳ בכירי הרשות: משהו או גזעני או לא גזעניי O
  • 12:20
  • 26.12.11

יש משהו גזעני מאוד מאוד ומשהו לא גזעני גם לא מעט?

53 אדלסון המושחת עשה כספו מקזינו  (לת) רמי
  • 12:30
  • 26.12.11

54 כשתפרוץ האינתיפדה הבאה בגלל השלדונים למיניהם ועושי דברם שבכת השלטת,יהיה תענוג לשבת בארה"ב ולצרוח שאין פלשתינאים.  (לת) עדד
  • 12:35
  • 26.12.11

55 כן עם או לא עם. הם 3 מיליון בני אדם חסרי אזרחות. והם לא הולכים להעלם מחר בבוקר. עוד הברקות אדלסון?!?  (לת) אורי כדורי
  • 12:36
  • 26.12.11

56 גינגריץ', ד"ר להיסטוריה, צודק ודברו אינם שנויים במחלוקת! אורטל
  • 12:37
  • 26.12.11

הפלסטינים הם עם מומצא וזו עובדה היסטורית. עובדה אותה מנסים לטשטש הערבים בהכרתם שזו הדרך היחידה לנצח את מדינת ישראל. מספיק לעיין בספרי מסעות של אורחים במאות ה 17-19, דוחות שהועברו לשלטונות העותומנים ודווחי הממשל הבריטי בתחילת המאה ה 20.
את השקר הזה מטפחים הערבים בסיוע שמאלנים המעונינים לקדם את האידיאולוגיות שלהם.
ד"ר גינגריץ' שהוא בעל תואר בהיסטוריה, אינו טועה. הוא אומר את האמת שפוליטיקאים אחרים מפחדים לאמר. אם מערכת הארץ טוענת אחרת, והפלסטינים הם לא עם מומצא, שתוכיח!
השמאל הישראלי כן מכיר בתואר האקדמי המפוקפק של יו"ר הרשות שעבודת הדוקטורט שלו עסקה בהכחשת השואה. האם זה השלב הבא של השמאל הישראלי בשיתוף בית היוצר הערבי והשואה לא היתה????
רק תיקון קטן למגיה של המערכת: כותבים פלשתינים ולא פלסטינים שזו עוד המצאה!!!!

57 שטויות הפלסטינים לא הודו בזה וגם לא יודו בזה לעולם כי זה בעצם יתן תוקף לא"י השלמה  (לת) ב
  • 12:59
  • 26.12.11

58 בקרוב כל תושבי כדור הארץ ,,אלה שישארו אחרי,,יכירו באלוקי ישראל ובתורתו,,והיה ה' למלך ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד !!!!!  (לת) דויד מלמד[המלך]
  • 13:08
  • 26.12.11

59 יולי אדלשטיין השר הכי ישר ומוכשר בממשלה  (לת) משה נפתלי
  • 13:18
  • 26.12.11

60 שילוב של מהגרי עבודה, כובשים ויהודים שאוסלמו בכוח החרב בן ימין
  • 13:19
  • 26.12.11

הכרתי בעבודתי פלסטיני שמשפחתו שומרת בחשאי על מקורה כיהודית. הם אוסלמו כשעלו ארצה במאה ה-19. הוא סבור שמצא את שאר משפחתו בחיפה (יהודים) אבל יודע שהרשות הפאשיסטית ה"פלסטינית" תחסל אותו אם יעז לחשוף זאת

61 "היהודים בישראל משפחה שלכם..", בקפיטליזם האכזרי של אדלסון איל ההימורים והממומן שלו אין משפחה ואין סולידריות אדם לאדם זאב. גם ביבי וגם פטרונו שעושה כסף ממצוקתם של בני אדם הם אנטי ציוניים - קפיטליסטים אכזריים המביאים אותנו למדינת אפרטהייד יודונאצית  (לת) יהודה
  • 13:23
  • 26.12.11

62 מהיכן שאב ניוט את העובדה שתושיע את עם ישראל? מישראל היום/המהדורה האנגלית... לא מאמינים? תהמרו על עתידכם...  (לת) ישראל היום - גינגריץ' אח"כ
  • 13:33
  • 26.12.11

63 גם אני חושב שהפלסטינים הם "עם מומצא" אבל, גם ישראל היום הוא עיתון "מומצא". ולכן: הס אדלסון.  (לת) הפוסל במומו פוסל.
  • 13:43
  • 26.12.11

64 צדק הסטורי פנג'ו
  • 13:44
  • 26.12.11

צודק משאמר אדלסון כי מבינה היסטורית אין דבר כזה עם פלסטיני אפילו שעזה מופיעה בתנ"ך היא מוכרת בני ישמעל ולא פלסטין

65 כשחוזרים על שקר פעמים רבות לבסוף הוא נהפך לאמת. עמי
  • 13:45
  • 26.12.11

ברור שלא היה ועכשיו אין עם פלסטיני ,הם ערבים כמו אחיהם במדינות מסביב.מעניין למה הדרוזים והשומרונים שחיים פה אלפי שנים לא נקראים "פלסטינים"?

66 זה נכון אבל כניראה מאוחר מדי.... שקל
  • 13:55
  • 26.12.11

אנחנו שיתפנו פעולה עם הדימיון הערבי ויצרנו אומה חדשה שלא היתה קיימת עד ל1948 ועכשיו יש להם דגל ושתי מדינות/רשות בעזה ובגדה.אני חילוני גמור אך ברור היסטורית/ארכיאולוגית למי שייך המקום הזה.כמובן שזה לא מעניין את העולם הטהור ובמיוחד הנוצרי ש"רצחנו "לו את היהודי הפרטי שלו שכמובן נירצח ע":י הרומאים אבל מה זה משנה זה פרט" שולי" בהיסטוריה.עכשיו אפשר להמציא עוד משהו.."עם פלשתיני".

67 קוביוסטוס זרוק זי'טון ותגיע לאמת המוחלטת. בוא אלינו לבקר בבית הכנסת בסמוע  (לת) תושבי דרום הר חברון "היהודים"
  • 13:58
  • 26.12.11

68 כל עם הוא בסופו של דבר עם מומצא א
  • 14:01
  • 26.12.11

שהרי ביסודו של דבר אין "עמים", יש אנשים, והחלוקה לעמים היא במידה רבה מלאכותית ונוצרת לאורך דורות (וגם מופרת במהלכם, כאשר יש נישואי תערובת - וטוב מאוד שכך). לכן הטיעון כלל אינו טיעון. השאלה היחידה היא, האם העם קיים היום, והתשובה - בוודאי שכן. ונגיד כך: גם אם לא, זה לא גורע מזכויותיהם האזרחיות והפוליטיות, והן יתממשו במדינה שלהם, פלסטין, או בישראל החדשה והדו-לאומית (או לא יתממשו כלל, ואז ישראל תהיה מדינת אפרטהייד). נא לבחור בין שלוש האפשרויות.

69 מספיק שיש כמה מליון בני אדם שמחליטים שהם פלסטינים עופר שלו
  • 14:04
  • 26.12.11

אין אף אחד, גם לא מיליארדר אמריקאי עשיר, שיכול לסתור זאת. זאת ההגדרה של עם. קבוצת אנשים בעלת עבר, הווה ועתיד משותף.

70 ע"ע קיר הברזל, גם בשנות ה20 היה כבר עם יליד בא"י ז'בוטינסקי
  • 14:05
  • 26.12.11

שלדון הוא שדון מדומה

71 המציאו את עצמם באין ברירה גדעון
  • 14:11
  • 26.12.11

יש תהליכים היסטוריים ויש טוקבקים מתלהמים. התהוות הישות הפלסטינית ידועה, ולא הייתה כולה בחירתם המועדפת של ערביי א"י. כפי שהראה נשיאנו השני יצחק בן צבי, ערביי הר חברון יסודם כנראה בתושבים היהודים הקדומים. רוב ערביי הארץ הגיעו ממקומות שונים. מה כל זה משנה?התהוותה בארץ מציאות מסוימת ויש להתמודד אתה. גם לולא היו שמאלנים היו הרבה ערבים בארץ ומי שמאמין לקב"ה שיאשים אותו בכך שברא ערבים וברא שמאלנים ומה לו שילין על בני אדם?

72 נדיר למצא היום אנשים שאומרים את האמת בפנים  (לת) אנה
  • 14:28
  • 26.12.11

73 גם אדלסון וגם גינגריץ צריכים ללמוד היסטוריה שוש
  • 14:31
  • 26.12.11

נדמה להם שההסטוריה של ישראל התחילה רק מאז שהביבים עלו לשלטון והביאונו עד התהום הנוכחית.
אגב, גינגריץ עורר עליו את חמתם של רפובליקנים רבים בארה"ב שיצאו נגד הפרימיטיבי המושחת הזה

  •   גינגרינג פרופסור להיסטוריה, "יקירתי" הישראלית השולפת אמרי חוכמה... elis
    • 16:26
    • 26.12.11

    "פרימיטיבי" זה הדבר האחרון שהייתי אומר עליו, איך אומרים במדינת ה"שולפים" הישראלית: "מי את בכלל"?

74 הבהרה משה
  • 14:39
  • 26.12.11

"עם" באשר הוא, זה מושג לא רציונלי וככזה גם "מומצא". זה נכון לאמריקאים, ליהודים, לישראלים, לפלסטינים ולכל עם אחר. תלוי מי, איך, וממתי מתחילים להגדיר קבוצת אנשים כעם. מה שקובע מבחינתי זה לא הגדרה חיצונית אלא הגדרה עצמית של כל אדם וקבוצה. הרבה עמים בהסטוריה אמרו ואומרים עדיין שאין דבר כזה "עם" יהודי. אז מה?

75 כמו סדאם חוסיין יהודי
  • 14:40
  • 26.12.11

כמו סדאם חוסיין אל-תכריתי שנולד בתכרית עירק,שמות המשפחה של ה''פ.ל.שתינאים'' מעידים על מקום מוצאם: מסרי=מצרים,חאמיס=בחרין,אל-פארוקי=עירק,אל-ארג' =מרוקו,אל-לובנאני=לבנון,אל-מוגראבי=מגרב =מרוקו,אל-ג'זאיר =אלג'יר,אל-יאמאני= תימן,אל-אפגאני=אפגאניסטן,אל-הינדי=תנחשו לבד,חאמתי=חמאת סוריה,אוטמן=טורקיה,עלאווי=סוריה,חאלאבי=חאלב סוריה,דאג'אני= ערב הסעודית,מטאר= כפר בני מטאר תימן,אל-קורד=קורדיסטן פונו לא מזמן ממזרח ירושלים,אל-בגדאדי =עירק,טאראבולסי=טריפולי לבנון,חוראני=חוראן סוריה,חוסייני=ערב הסעודית טוענים שהם צאצאיי מוחמד,מסרווה=מצרים,ברדאוויל =מצרים,אגם ברדאוויל,נאשאשיבי= סוריה,בושנק=בוסניה,זועבי=עירק,טורקי=טורקיה,חאדאדין=תימן,אבו סיטה= שבט טאראבין מצרים,אל-אזד=תימן,אל-חיג'אזי=ערב הסעודית,אל-תמימי=ערב הסעודית,אל-קוראשי=ערב הסעודית,מוראד=תימן,אל-עוביד=עיר בסודן,אל-תרתיר=כפר תרתיר מצרים,תעמרי=ערב הסעודית,זביידי= שבט זביידי עירק,שעלאן=מצרים בדואים,חמדאן=תימן,אל-באנה=מצרים,המרונים מגוש חלב,הנוצרים שהגיעו מיון וממלטה,הבדואים שפלשו ממצרים,צרקסים מהקווקז,הארמנים ?! ובל נשכח את הפלשתינאי הכי מפורסם בעולם !ערפת אל-קודווה שכל חייו טען שנולד בירושלים ! ערפת נולד בקהיר ושבטו אל-קודווה מקורו בכלל בחאלב סוריה ''AL QUDWA''ירושלים לא מוזכרת בקוראן גם לא פעם אחת גם הפלשתינאים אינם מוזכרים בקוראן ! ( י''ם בתנ''ך 656 פעמים !)לעומת זאת ''בני ישראיל'' מוזכרים גם בקוראן וגם בחאדית 64 פעם !בכל הרשומות של הרומאים מוזכרים רק יהודים אין שום זכר לשום עם אחר !גם ההיסטוריונים הערבים הקדומים אינם תומנים ידם בצלחת:”אבן ח'לדון” מתאר בספרו המפורסם ''מוקדימה''את ארץ ישראל כמקום מושבו הבלעדי של העם היהודי.”יאקות אל-חמאווי” מציין בספריו ''מכה קדושה למוסלמים ירושלים קדושה רק ליהודים'' .המוסלמים טוענים שמוחמד טס על סוס מכונף)LOL( ביום מותו כל הדרך אל ''מסגד מרוחק'' שלדבריהם נמצא על הר הבית ! רק שכחו לציין שההיסטוריון הערבי ”אל-ואקידי” טוען בספרו ''ספר הקמפינים'' שהמסגד נמצא לא רחוק ממכה !מה גם שבזמן מותו של מוחמד בשנת 632 לא עמד שום מסגד על הר הבית אלה כנסייה בסגנון ביזנטי שנקראה כנסיית סיינט מרי אוף גאסטיניאן !.אז OK בואו נגיד שכל היהודים זה פיקציה ! אין עם כזה ומעולם לא היה קיים בית המקדש !תסבירו לי למה לפלשתינאים שחיו פה מאז ומתמיד יש שמות משפחה כמו בושנק=בוסניה??הרי שלא כמו היהודים שהוכרחו לשנות את שמות משפחתם לשמות גלותיים ע''י השלטונות הנוצרים בימי הבינים מה התרוץ של הערבים לשמות כל-כך לא ''פלשתינאים'' ??

76 אני לא מבין את השיח הזה יוני
  • 14:44
  • 26.12.11

מה הן הזכויות של עם מומצא? האם יש מותר לו להתקיים ולשאוף להגדרה עצמית?

77 בזיון. האיש הזה הרויח את כספו מהימורים ועוד תחומים אפורים.. אזרח זועם
  • 14:50
  • 26.12.11

מי הוא שיטיף לנו,מי הוא שיבחש כאן בקדרה וישאיר לנו לחיות עם ההריסות.

78 אבל זו לא הנקודה! המומצאוּת ברורה וחד משמעית; *התכלית* - התכלית זה העניין. *לשם מה* הומצא ה'עם' הזה? התשובה אחת: כל תכליתה של ההמצאה - חיסול ישראל. לכן הם גם לעולם לא יוותרו על האומללות שלהם, לעולם.  (לת) יערה, אקס שמאל, תל אביב
  • 14:50
  • 26.12.11

79 איש זה אסור יפעיל משהו בישראל רונן
  • 14:50
  • 26.12.11

מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם המאפשרת לאזרחי חוץ לפעול ולהשפיע על דעת הקהל במדינה.
אין לאפשר לאף אזרח זר להשפיע על הציבור בישראל. (גם כאשר הוא חבר "יקר" של נתניהו)

  •   רונן אתה צודק אבי
    • 15:45
    • 26.12.11

    מותר לכול אזרח חוץ או מדינה להשפיע על הציבור בישראל בתנאי שההשפעה היא לכיוון שמאל

80 למיליארדר הזר חסר האחריות מותר לתרום לעמותות הימין ולהשפיע על מדיניות ישראל.מדינות שפויות ידידות,שהמדינה באמת מתפרנסת מהסחר איתן ונשענת על תמיכתן - אסור.  (לת) מדינת בננות חמושה ומטומטמת
  • 15:09
  • 26.12.11

81 אההה... ומלון ונציאני באמצע לאס וגאס הוא מוצג מקורי לחלוטין  (לת) מרקו פולו
  • 15:24
  • 26.12.11

82 התגובה הנבחנית הפלסטינית הפבלובית היא, כמובן, "גזענות" - הרי בזה מסתכם אוצר המילים שלהם פה קבור הכלב
  • 15:29
  • 26.12.11

אבל פארדוקס: איך אפשר ליחס גזענות לאמירה על גוף שכלל לא מאמינים שהוא גזע כלשהו...?

83 גם אני רוצה לדעת את מתי וכיצד "נוצר" העם הפלסטיני תנו לפלסטינים עצמם ללמד אותנו זאת  (לת) משה א
  • 15:43
  • 26.12.11

84 אם תשאל את המרצה שלומה סנד אז הוא טוען שעם ישראל היא המצאה . אלכסנדר
  • 15:54
  • 26.12.11

יש בישראל מרצה שטוען שעם ישראל ,לא שיך לארץ ישראל,והכל זוהי המצאה שלנו.הוא מרצה באוניברסיטת תל אביב.
הוא עצמו בן למשפחת ניצולי שואה.

85 והעם היהודי זה לא המצאה? נעם
  • 16:03
  • 26.12.11

עד מלחמת העולם השנייה, עבור יהודים רבים יהדותם הייתה בגדר דת ולא לאום. מרבית העולם היהודי לא היה ציוני, וגם הציונות עצמה, היא רעיון חדש יחסית.

86 money does not buy brains and ignorence is bliss  (לת) bar
  • 16:11
  • 26.12.11

87 לא רק אזרח זר חסר אחריות שעשה את הונו בעסקי הימורים ועכשיו בא להטיף לשנאה,אלא גם הבעלים של הביביתון ופטרון של bb. לו מותר לתרום לעמותות השנאה ולהשפיע על מדיניות הממשלה, אך לא למדינות ידידותיות דמוקרטיות ומתקדמות.,  (לת) דן
  • 16:13
  • 26.12.11

88 שיעור בהיסטוריה סאלים
  • 16:20
  • 26.12.11

אתם הההמצאה. אף בנאדם הגון ומשכיל ומבין טוב טוב בהיסטוריה קונה את העובדה שאתם יהודים מצאצאי העבריים הקדמונים.מרבית היהודים שנמצאים "במדינת ישראל" כאזארים שהדייהדו במאה 8. הפלסטינים הם מה שנשאר מצאצאיהן של העבריים הקדמונים. ולמר אדלסון עדיף תסתום את הפה כי בכסף לא מזייפים היסטוריה ת טמבל גזעני זקן שכמוך.

89 איל הימורים שמנהל את המדינה ומגייס לעזרתו פרימיטיבי שהורשע על ידי הקונגרס שוש
  • 16:25
  • 26.12.11

איל הימורים שמגייס לעזרתו את ה"אינטלקטואל" גינגריץ שהורשע על ידי הקונגרס בעבירה אתית חמורה מתגייסים למחנה של הביבים (בנימין ושרה) כדי להמשיך ולדרדר את ישראל למקום שאיש לא מצפה

90 נו אז מי?  (לת) אחד העם
  • 16:39
  • 26.12.11

91 גם העם היהודי לא היה עם וגם היום ואדלסון בראשם חיי בעולם אחר דת יהודית וישראל לא בהכרח ביחד. יהודי כשר
  • 16:50
  • 26.12.11

אני קרוב לטיבי יותרנ מהמילארדר ש/אין לי איתו דבר וחצי דבר רכהושו שלןו שגעונותיו שלו שיעזוב אותנו

92 אדלסון לא חיי בארץ וזה שדתו יהודית היא לא מזיזה לי לך מכאן ואל תתחוב את עסקיך לחבל ארץ זה  (לת) ישראלי גאה
  • 16:52
  • 26.12.11

93 "אמת" מול "אמת". הפלסתינים לא מפסיקים לנסות לעשות לנו דה לגיטימציה. הגיע הזמן שגם הם ילמדו ששנים יכולים לשחק את המשחק הזה. רוצים שלום? די לשטויות.  (לת) פול
  • 17:01
  • 26.12.11

94 Adelson, make us a favour and go back home. take your money and buy yourself some knowledge and education. wisdom you will not be able to buy,.  (לת) Dan
  • 17:03
  • 26.12.11

95 בלי קשר לדעתו: בושה לתת לכספומט של ביבי לנהום (לא טעות כתיב) בפני ילדי תגלית  (לת) כשכש בכלב
  • 17:04
  • 26.12.11

96 חאג' אמין אל חוסני טען עוד בשנות ה- 30 של המאה הקודמת שערביי ישראל הם חלק מסוריה הגדולה, אבל עכשיו הם עובדתית מוכרים כעם, למרות שהם המרכיב העיקרי באוכלוסיה הירדנית ומרביתם קבלו שם אזרחות, כך שאם תקום מדינה פלשתינית תהינה שתי מדינות פלשתיניות, בכל מקרה צריך להגיע עמם להסדר במידה ויתאפשר.  (לת) היסטורית צודק אבל זה לא מספיק
  • 17:30
  • 26.12.11

97 בכל פעם שלאנטישמים חסרה קצת תחמושת ... ביבי גלילי
  • 17:47
  • 26.12.11

באים ה"חבר'ה הטובים" עם השטויות שלהם .
העם הפלסטינאי הוא המצאה בדיוק כמו שהיהודים הם המצאה .
לא פחות ולא יותר .
אבל מה זה משנה - בקרוב יהיו פה רוב של חרדים , ופלסטינאים .

98 כל זהות לאומית מומצאת, אבל לא כל טייקון ראוי להקשיב לו. הון-שלטון-ידע=פשיזם  (לת) צבי היסטוריון
  • 18:02
  • 26.12.11

99 מה רע בהמצאות?גם הציונות זה המצאה!חבל שעיוורים מהשקר הלאומני/גזעני-הגידול הכמותי גרם לריקבון שעלול לחסל הכל  (לת) א
  • 18:26
  • 26.12.11

100 החסר משוגעים אנוכי כי הבאתם את זה להשתגע לפני ?  (לת) שפתי כהן
  • 18:58
  • 26.12.11

101 אדלסון, עוף לנו מהעיניים. תחזור לבתי הקזינו שלך. באימאש'ך.  (לת) עוזי יער
  • 19:03
  • 26.12.11

102 תמיד נעים להיווכח שנותרו מספר שפויים בעמנו. הידד שלדון! חזאי הטמטום הישראלי
  • 19:09
  • 26.12.11

דבריו רק מדגישים עד כמה פשה נגע השמאל בעמנו

103 קלטי: לאחר גינגריץ', גם אדלסון מצהיר, קבל עם וטלוויזיון, על היותו אידיוט דניאל קלטי
  • 19:21
  • 26.12.11

וזהו חברו הטוב ביותר, של ראש-ממשלת ישראל, ביבי נתניהו.

אם יש דרך לוודא, שלישראל וליהודים, *לא* יישארו, חברים כלשהם בעולם, זה באמצעות כך, שיתנו, לכל הפשיסטים המטורללים האלה, מיקרופון פתוח.

104 דברים האזינו לב':הם קנאוני בלא אל הכעסוני בהבלהם ואני אקניאם בלא-עם בגוי נבל אכעיסם,,,מי שלא מבין בור ועם הארץ וסופו כסופם!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
  • 19:35
  • 26.12.11

105 כל כך מצחיק לראות אנשים מתווכחים בלי ידע. ובאיזו להיטות. כאילו כל החיים שלהם חקרו את ההיסטוריה הפלסטינית. די עם זה. קצת צניעות חוקר
  • 19:37
  • 26.12.11

המציאות לא משתנה בגלל שאתה ימני או שמאלני. יש מחקרים גנטיים, היסטוריים, תרבותיים והם הדרך היחידה לגלות את האמת - לא משאלות לב.

אז למרות שאף אחד לא באמת מתעניין באמת, אני אתן אותה בשביל הרקורד.

מחקרים גנטיים מראים שהעם הפלסטיני הוא שונה מהעמים הערבים באיזור, ולמעשה יותר קרוב ליהודים (מה שגם מוכיח את הקשר היהודי לארץ).
מבחינה היסטורית הרשומות מראות נוכחות פלסטינית קבועה לאורך כל ההיסטוריה, שעיקר הצמיחה שלה היא טבעית.
כמובן שהיו תנועות אוכלוסיה הלוך ושוב במרחב (הגבולות הנוכחיים הומצאו במאה ה-20), אבל ככלל רב האוכלוסיה הפלסטינית נטועה בארץ לפחות כמה מאות שנים.

ועכשיו: הפעל מודול דיסוננס קוגניטיבי, מחק מידע חדש, חזור לאמונה הקודמת.

נ.ב.
כל זה לא ממש רלבנטי לשום דבר. לאנשים מגיעות הזכויות שלהם גם אם ההורים שלהם היגרו מאנטרטיקה.

106 תמיד יש נקודת זמן שעם נוצר ויכול להיות מאד שבדורנו אכן נוצר עם פלסטיני.  (לת) איציק המרכז
  • 19:40
  • 26.12.11

107 המצאה אבי
  • 19:49
  • 26.12.11

כל עם בתחילתו הוא המצאה
ברגע שקבוצת אנשים מוצאת מכנה משותף ומכריזה על אינטרסים משותפים, זכותם להגדיר עצמם כעם
מה היה בארה"ב לא מזמן?

108 אידלסון מולטי - מטומטם וגזען  (לת) אמיר
  • 20:02
  • 26.12.11

109 שלדון אדלסון לך תתיישב בערבה קובי
  • 20:14
  • 26.12.11

איך מישהו שלא משרת בצבא, שלא שולח ילדים לצה"ל, שלא מחובר לארץ הזאת מעיז להתסיס פה את האזור? האמירות ההזויות האלה בסוף עוד ייצרו דה-לגיטימציה לעם היהודי היושב בציון.

שלדון אדלסון - לך תלמד - יש החלטות או"ם, יש הסכמים בין ישראל לנציגי העם הפלסטיני ועכשיו רק צריך להיפרד מהחלומות שלך ושל דומיך ולהשלים את חלוקת הארץ. אחר כך, נשמח אם תעלה לארץ ותיטול חלק בפיתוחה ויישובה - למשל, לך לערבה ופריח את השממה. עד אז, אל תפריח לעברנו את החלומות ההזויים שלך. אני ציוני ישראלי קנאי, ולא אתן לך ולהזויים שכמותך לקבע כאן סכסוך דמים לדורות. אנחנו נדאג לפתור את הסכסוך עם כל הכאבים הכרוכים בכך, ואז נחייה בשלום לצידם של עמי ערב. בגלל זה הוקמה מדינת ישראל - תקרא את מגילת העצמאות שלה. את החזיונות המגלומניים שלך תשמור לארה"ב.

110 העם הפלשתיני הוא המצאה ממש כמו העם היהודי, האם זו סיבה לזלזל בפלשתינים ובשאיפותיהם לריבונות? אור לנו
  • 20:27
  • 26.12.11

"פתאום קם אדם בבוקר ומרגיש כי הוא עם ומתחיל ללכת" כך שורר אמיר גלבוע. מה פסול בהחלטה על הגדרה לאומית? היהודים הם קבוצה דתית שהרבנים הגדירו מי נמנה עליה והגויים אבחנו אותה כקבוצה אתנית שונה. הציונות הפכה את היהודים לעם בעל שאיפות לאומיות טריטוריאליות, והציונות היא זו שגיבשה גם את הערבים בפלשתינה לקבוצה לאומית בעלת שאיפות לריבונות. גם אם מאה מיליארדרים נפוחים מחשיבות כאדלסון יטענו שהפלשתינים המציאו את עצמם כעם עדיין הבעיה הפלשתינית לא תתנדף.

111 בודאי שהם עם מומצא כך גם העיראקים אז מה? אחד
  • 20:55
  • 26.12.11

הימין פשוט לא תופס את המציאות. והמציאות היא שכלל לא חשוב מה היה כאן במאה ה 17 או אפילו במאה ה 19. כיום, עכשיו, יש כמה מליוני אנשים שחושבים על עצמם כ"פלשתינאים"? אם התשובה היא כן, ואפילו אדלסון יודה בכך, צריך להתמודד עם זה. לחזור לאימפריה העותמאנית ולהגיד שאין בכלל פלשתינאים, לבנונים, סורים, עיראקים, ירדנים, ומצרים זה ממש לא עוזר ולא רלוונטי.

112 And the Jews? i invented
  • 21:39
  • 26.12.11

are they a nation or religion? Idelson is Jewish but not an Israeli. He has no more rights here than me

113 עניין קיום עם פלישתינאי משני לגמרי ואינו עיקרוני או רלוונטי בכלל ארתי
  • 21:50
  • 26.12.11

עיקר צדק ההשקפה הפלישתינאית אינו תלוי בקיום עם פלשתינאי מאז ותמיד או אי-קיומו העיקר אחר לגמרי והוא שהם, ערבי הארץ ילידי הארץ המעשיים והארץ ארצם וזו זכותם הטבעית. הנחת היסוד היא שבמאה ה19 כלומר שנות התחלת ההתישבות הציונית בארץ היתה אוכלוסיה שרוב רובה היה ערבי ואכן הארץ מבחינתם ארץ ערבית שהיה בעל אופי ערבי לחלוטין. ולכן הם התנגדו לתנועה הציונית ששאפה לשנות אופי ארצם מערבי ליהודי מערבי על חשבונם. הם לא תפסו את היהודים המתישבים כבני עם בגלות השבים אל ארצם אלא כזרים בעלח תוכנית התישבות קןלוניאלית הפועלת נגד ענייניהם ונגד קיומם כילידים.

114 והאמריקנים הם עם? יפה
  • 21:50
  • 26.12.11


והאוסטרלים?

115 עם זו המצאה של אנשים. כל עם.  (לת) יהושפט
  • 21:52
  • 26.12.11

116 גם אנחנו, יהודים ישראלים שחיו בפלסטין עד קום המדינה מודים שאנחנו עם מומצא דני
  • 22:16
  • 26.12.11

הפרימיטיבים ממפלגת התה על כל גווניה חושבים שהם המציאו את הטיפשות. לכן הם מדקלמים כל היום את השטויות שלהם על פי הזמנו כנראה של ביבי ואשתו

117 אדלסון צודק ב 100 %  (לת) מענית
  • 22:51
  • 26.12.11

118 עם ישראל זו המצאה של אשכנזים  (לת) אנדרסון בנדיקט
  • 00:08
  • 27.12.11

119 מושך בחוטים  (לת) הימורים וערכים....
  • 00:11
  • 27.12.11

120 אם עוצמים את העיניים זה לא אומר חושך בחוץ...  (לת) שאול
  • 03:42
  • 27.12.11

121 בודאי שאין עם פלסטינאי. למה הם לא התקוממו תחת הירדנים? משום שאין עם כזה עובדיה ס.
  • 06:11
  • 27.12.11

מי שיצר את העם הפלסטינאי הוא עם ישראל שגיבש אותו לאחר מלחמת ששת הימים במהלך האינתיפאדה. היה צריך לבצע טיהור אתני מיד לאחר מלחמת ששת הימים כשהיו פה בקושי חצי מיליון בגדה. גם לאחר מלחמת השחרור היה צריך לעשות טיהור אתני בגליל ובנגב. עכשיו זה קצת בעיה אבל עוד אפשר ללכת על טיהור אתני.

122 הפלסטינים זו המצאה של הסמול הגלותי המפוחד המשועמם ההזוי המנותק המלא חרדה פחדים הרוצה לרצות הנאיבי  (לת) גליציה פינת אבן גבירול
  • 08:57
  • 27.12.11

123 97% מהיהודים מואסים בדיקטטורה סמולנית !!! 70% מהיהודים ימניים מסורתיים . כל השאר זה ימין קיצוני  (לת) פרעות תרצ"ו תרפ"ט היו לפני 48 . לפ ני הגדה 67 . גם התאומים הופלו כי הם על אדמת וואכפ . התאומים זה בהר הבית אדמה קדושה למוסלמים . או אטום או עולם של איסלם . אירופה כבר מתאסלמת
  • 09:00
  • 27.12.11

124 לא הבנתי את המשפט "הדברים השנויים במחלוקת" .. איזה מחלוקת ? זו אמת לאמיתה  (לת) ר.
  • 12:33
  • 27.12.11

125 וכאילו שיש עם ישראלי  (לת) אני ואני ואני
  • 23:45
  • 27.12.11

126 מה שאמת אמת. כשם שלא היתה מדינה בשם פלסטין. כך גם אין עם פלסטינאי רפאל
  • 12:40
  • 28.12.11

בפלסטית בתקופת המנדט ולפניה גרו כאן יהודים וערבים. זאת ההגדרה. האו"מ החליט על שתי מדינות לשני העמים הכוונה ליהודים ולערבים. היהודים קיבלו את תכנית החלוקה והקימו בה מדינה וקראו לה ישראל. הערבים לא קיבלו את תכנית החלוקה ולא הקימו להם מדינה. עם פלסטינאי לא היה. כי גם היהודים שגרו כאן בפלסטינה גם הם פלסטינאים. 600 אלף יהודים ב1948. נולדו צאצאים ומהווים היום 2-3 מיליון יהודים. האם גם אזרחי ישראל היהודים הם פלסטינאים? גם המלחמה בינינו לבין הערבים היא מלחמה בין יהודים לערבים ולא בין פלסטינאים יהודים לפלסטינאים ערבים. אנחנו היהודים כבר לא פלסטינאים אנחנו יהודים אזרחי מדינת ישראל ויש גם ערבים שהם היום אזרחי מדינת ישראל. נכון שיש בין הערבים הישראלים רבים שאינם רוצים להיקרא ישראלים ומעדיפים לקרוא לעצמם פלסטינים הגרים במדינת ישראל. בעל כורחם. אבל אלה הצבועים. תבקשו מערבי ישראלי לעבור למדינת פלסטין ותקבלו ממנו מנה גדושה של קללות ועילבונות

127 אלה הם בדיוק דבריו של אחמד טיבי. ראו ביוטיוב  (לת) דרור
  • 17:51
  • 28.12.11

128 השמאל הישראלי יצר את "העם הפלסטיני".לא היה דבר כזה אברמי
  • 00:27
  • 29.12.11

אין עם פלסטיני.מתי היה?מה הטריטוריה שלו? איזו שפה העם הזה דיבר?מה המטבע שהיתה נהוגה במדינה?מה התרבות והמורשת שלהם? איזו דת ייחודית היתה להם? מדוע הירדנים והמצרים לא נתנו להם ממשל?מי היו ראשי הממשלה,מיהיהו נשיאי המדינה הזו שלא היתה .
כך שהכל פרי דמיון. לתת לערבים בגדה אוטונומיה בלבד.

129 לפי רוב התגובות פה, כולם צריכים ללכת מפה ישר לספרייה השכונתית אלי
  • 08:49
  • 29.12.11

תקרא זה ותקרא שם, תקרא תקרא תקרא, זה למה השמאל לא מסוגל לחשוב עצמאית אלא רק מה שמורי הדרך הרוחניים מהאגף הליברלי מורים לו לחשוב

130 עוד כמה פרטים היסטורים רודף הצדק
  • 14:04
  • 31.12.11

לכל המלומדים השמאלנים ממציאי ההיסטוריה-כמה דברים נוספים:
בארץ ישראל של גבולות המנדט היו בתקופה העותומנית רק כמה מאות אלפי אנשים,כולל יהודים שהיו רוב בירושלים החל מאמצע המאה ה-19,אנשי דת נוצרים מאירופה ואחרים.בכל הארץ היו ישובים בודדים מעבר לכמה ערים לא גדולות.רוב הישוב הערבי התרכז לאורך שדרת ההר המרכזית מחברון בדרום ועד צפת בצפון,בעיקר מפחד שבטי הבדואים הנודדים שבאו ממדבריות ערב,והשלטון הטורקי לא הצליח להתמודד איתם.את כמות האנשים בישובים הכפריים,כולל הזמניים,אפשר לראות יפה במחקרו הגדול של גרוסמן על התקופה הזאת.
לא פחות חשובות הם העדויות של חוקרים נוצרים ועולי רגל.הידוע ביותר הוא תיאורו הציורי והציני של הסופר האמריקאי "מרק טווין"-שמתאר את הארץ בכל עליבותה והיותה כמעט ריקה מיושבים.כך שלהגיד שתושבי א"י של סוף המאה ה-19 ועד מלחמת השחרור הם התושבים שלה מימי קדם,אפילו מהתקופה הצלבנית-זה בורות ושקר מוחלט.
האוכלוסיה הערבית שגדלה ללא כל פרופורציה לגודלה,הייתה של מהגרים מכל המזרח התיכון.החל במלאכה הכובש המצרי של א"י-מוחמד עלי ,שהחל מ-1830-הביא אלפי מצרים עניים וישב אותם לאורך רצועת החוף,ממג'דל דרך יבנה וכל השכונות שמחוץ ליפו (אבו כביר,"הסחנות") ועוד.
גם השלטון העותומני בצפון הארץ קלט בשמחה מהגרים שברחו מאלג'יריה אחרי כיבושה ע" צרפת,ויישב אותם ברמת סירין שבגליל המזרחי השחון.כמו כן הגיעו אז צ'רכסים שברחו מהקוקז,בוסנים-שבנו את קיסריה ורבים אחרים.
אבל התנופה העצומה של עשרות אלפי מהגרי עבודה הגיעו לארץ אחרי הכיבוש הבריטי.הבריטים מלכי הצביעות שאסרו על יהודים להימלט מאירופה העולה בלהבות,אישרו כניסה חופשית של ערבים מכל רחבי המזרח התיכון.הידועים מהם הם "החורנים" מדרום סוריה שבאו לעבוד בנמל חיפה הניבנה,בבתי הזיקוק ועוד,ואח"כ נישארו לגור בארץ עם בני משפחתם.
כך קרה שעד סוף תקופת המנדט עלתה האוכלוסיה הערבית בלי שום פרופורציה לגידולה ביתר ארצות ערב.כמובן שתרמו לכך לא רק הבריטים אלא העולים היהודים שפיתחו את הארץ השוממה,והביאו הון רב,במיוחד יוצאי גרמניה.
לסיכום אפשר להגיד:יום ההולדת של העם הפלסטיני המומצא-הוא יום הכרזת בלפור! כל התנועה הפלסטינית כולה נוסדה ומיועדת אך ורק לחסל את הישות הציונית שהוקמה לפתע על שטחי ה"ארד אל-חרב" המוסלמים,ולעולם הם לא ישלימו עם מדינת ישראל ציונית ריבונית.

131 האמריקאים זה עם??!!  (לת) זה פיקצייה!!הימורים!!
  • 22:46
  • 01.01.12

132 באופן יוצא דופן אני מחמיא לעתון הארץ על פרסום זה אני מקוה שהוא תחילת שינוי להיות יותר יהודים ויותר ציונים בעיני אתם לא יהודים ולא ציונים  (לת) חשמונאי
  • 06:43
  • 02.01.12

133 סיוע לאוייב אלמ(מיל) מוטי הוד
  • 17:14
  • 19.03.12

חברים יקרים

לאחרונה מספר פוליטיקאים שלנו מתגאים על סיוע לפליטים סורים,אני חייב להודות על האמת שזה ממש לא מרגש אותי-מכמה סיבות:
1-יש לנו בישראל מספיק למי לעזור בדגש על השכבות היותר חלשות בפריפריה
2-סוריה היא מדינה מטורפת המסייעת לאירן-ואני שמח שימשיך שם הברדק-זה מרחיק את הסכנה מישראל-וזה מה שמעניין אותי יותר מכל!!למה להפסיק? למה לסייע?
3-אתם באמת חושבים שנהיה יפי נפש ואותם פליטים סורים יהפכו להיות אוהבי ישראל? הצחקתם אותי ובעיקר אותם !

אני ממליץ ליהודים פטריוטים להתמקד פה בישראל ,לחזק את ההתיישבות את החברה את הביטחון ולא להיות יפי נפש !

קורא לכם אנא צרפו חברים רבים לקבוצה בפייסבוק"תנועת הוד לישראל" -על מנת לצמצם את השפעתם של יפי הנפש בישראל

אוהב אתכם

אל"מ(מיל) מוטי הוד
Like

פרוייקטים מיוחדים