בני קצובר: לפרק את הדמוקרטיה ולהכפיף אותה ליהדות

קצובר, ממנהיגי המתנחלים בשומרון, מציע את התשובה שלו "לכל האיומים". לטענתו, הדיון בהדרת נשים הוא "קמפיין הסתה שיזם השמאל"

בני קצובר, ממנהיגי המתנחלים בשומרון, קורא לפרק את הדמוקרטיה הישראלית ולהכפיף אותה ליהדות. בראיון שהעניק ל"בית משיח", ביטאון פלג התנועה המשיחית של חב"ד, גולל קצובר את השקפתו החדשה, שיש לה מהלכים בקרב המתנחלים.

"הייתי אומר שכיום לדמוקרטיה הישראלית יש תפקיד אחד מרכזי והוא להיעלם מהשטח", אומר קצובר בראיון. "הדמוקרטיה הישראלית סיימה את תפקידה, והיא חייבת להתפרק ולהתכופף בפני היהדות. היום כל האירועים מנתבים להכרה שאין דרך אחרת, אלא להעמיד במרכז את העניין היהודי על פני כל עניין אחר, וזו התשובה לכל המצב והאיומים".

קודם לכך בראיון דיבר קצובר על הקמפיין נגד הדרת נשים, ואמר: "אנחנו כבר התבשרנו על ההסתה הזו בעיצומו של גל ההסתה הקודם, נגד נוער הגבעות. כיוון שפעילים שלנו מחוברים לכל הרשתות של גופי השמאל, ידענו שמתוכנן קמפיין ההסתה ושהגל העיקרי עוד לפנינו. מדובר על אותה הסתה, נגד נוער הגבעות ונגד הציבור החרדי. פעילי השמאל מבשלים קמפיינים מתוזמנים נגד כל מה שמריח קדושה, כשיש להם שתי כוונות: האחת פוליטית - לערער את הממשלה ולקטוף מניות בדעת הקהל, והשנייה לפעול נגד כל היסודות של האמונה היהודית.

"באמונה היהודית יש פרק מרכזי לנושא ארץ ישראל, ויש פרק לעניין הצניעות ולנושאים נוספים, ונגד היסודות האלו הם פועלים. התקשורת עושה קמפיין סביב מעשים שוליים, כדי לפגוע בזהות היהודית. לדעתי, יש מקום לשיתוף פעולה בין הציבור החרדי לציבור הדתי. דווקא מתוך ההסתה הזו יכולה להיות פריצת דרך של שיתוף פעולה בין הציבור החרדי לציבור הדתי-לאומי. ההסתה נגדנו היא מאותו שורש אנטי-יהודי שרוצה לעקור את הכל - והלוואי ותימצא הדרך לשיתוף פעולה ואחדות".

צילום: ניר קידר

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

ניתוח זה הוביל אותו למסקנה שהדמוקרטיה בישראל סיימה את תפקידה.

מאז 2008 עומד קצובר בראש "ועד מתיישבי שומרון", עמותה המנהלת מאבקים פוליטיים בשומרון, שהובילה מהלכי שטח נרחבים במאבק בהקפאת הבנייה והריסה במאחזים. הוא מקובל על נוער הגבעות בשל עמדותיו ואינו ממהר לגנות פעולותיו. הקו שמייצג קצובר צובר תאוצה בקרב המתנחלים מאז פינוי גוש קטיף. אז רבים דיברו על "התפכחות" מהדמוקרטיה בישראל. קצובר הוא אחד הסבורים שיש להישאר בשטחים גם לאחר פינוים.

קצובר היה מראשוני הנהגת המתנחלים והצטרף ל"גוש אמונים" מראשית דרכה. הוא הקים את גרעין אלון מורה, שהתנחל בשומרון בשנת 1975. לאחר מכן היה ראש המועצה האזורית שומרון, עד 1993.

קצובר אמר בתגובה ש"אני סבור שהדמוקרטיה הישראלית במתכונת הזאת מוצאת את עצמה בעימותים בלתי פוסקים עם הזהות היהודית, ובשנים האחרונות בכל פעם היא מכופפת את הזהות היהודית. במתכונת הזאת לדמוקרטיה יש משימה אחת - להתפרק".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 יצא המרצע מן השק ! המתנחלים דורשים מדינת הלכה ומשטרת התורהץ החילונים יברחו מהארץ, לא יהי מי שיפרנס את החרדים והמתנחלים, והטליבן היהודי יחיה תחת שלטון האיסלם  (לת) אדוני הארץ
  • 10:17
  • 08.01.12

02 הימין ההזוי והמשיחיסטי הפך את ישראל למקום בלתי נסבל לחיות בו  (לת) ישראל
  • 10:18
  • 08.01.12

03 קצובר הכריז עלינו מלחמה ומי שמתף איתו פעולה מאים על החופש שלנו  (לת) ציונית
  • 10:22
  • 08.01.12

04 הפוך גוטה, הפוך! אסף
  • 10:24
  • 08.01.12

היהדות הדתית היא זו שצריכה לסיים את תפקידה, הדמוקרטיה גדולה עליה בכמה מידות. אם אתה לא מסוגל לשחק בחוקי המשחק הדמוקרטי, אין לך מקום פה.

05 איש הזוי ומסוכן  (לת) אזרח
  • 10:25
  • 08.01.12

06 ממה מתפרנס קצובר ? מי מממן את מדינת יהודה ושומרון ?  (לת) יצחק
  • 10:25
  • 08.01.12

07 ימנים יקרים, שימו לב מי מוליך את המחנה שלכם...  (לת) ש
  • 10:26
  • 08.01.12

08 ההיפך בני, ההיפך - לפרק את היהדות ולהכפיף אותה לדמוקרטיה! דרך אגב, אם "נוער הגבעות" והחרדים היורקים והמשתוללים "מריחים כמו קדושה" אז כנראה שהאף שלך סתום.  (לת) גוטה
  • 10:27
  • 08.01.12

09 לפרק את היהדות ולהכפיף את כווווולם ללא יוצא מהכלל לחוק האזרחי! לסגור את כל בתי הספר הלא ממלכתיים ואת כל הזרמים הדתיים והאליטיסטים. רק חינוך ממלכתי חילוני ולהפסיק את כל הקצבאות לחרדים ולהעביר אותן לסטודנטים בלימודי החול. כמו בצרפת צריך לאסור על כל ביטוי אמונה דתית במרחב הציבורי ועל ידי גופי ציבור נתמכי ממשלה!  (לת) סמולני בהכרה מלאה
  • 10:27
  • 08.01.12

10 להעמיד את בני קצובר לדין על חוסר נאמנות למדינה. אבנר
  • 10:28
  • 08.01.12

אחרי שאנו, ה"שמאלנים" נצליח להעביר את חוק הנאמנות (שאומר שמי שלא מצהיר נאמנות לישראל כמדינה דמוקרטית יועמד לדין) נוכל למצות את הדין עם קצובר על חוסר פטריוטיזם, פוסט ציונות ובגידה.

11 דעותיו ההזויות של קצובר יתויקו בקפידה בפח האשפה של ההסטוריה  (לת) זאב
  • 10:28
  • 08.01.12

12 אכן צריך לשנות את הדמוקרטיה, זכות הצבעה רק למשלמי מס ולמשרתים בצבא דן
  • 10:29
  • 08.01.12

אם חבר כנסת יכול לומר ברבים, כי צריך לשנות את בסיס הדמוקרטיה, אדרבא !
ההגינות, ההגיון, רצון ההישרדות קוראים לכך, כי בהליך ההצבעה ישתתפו רק אלה אשר תורמים ו/או תרמו למדינה, משמע - שירותו בצבא או בשרות לאומי באופן מלא, שילמו מס. לגבי הנכים, יש למצוא נוסחה מתאימה להכללתם.

  •   אין חוק שמחייב אזרח לשרת איציק
    • 19:04
    • 08.01.12

    החוק מחייב את האזרח *להתייצב* לשירות, החוק לא מחייב את הצבא לקרוא לכל אזרח להתייצב לשירות או לגייס בפועל את מי שהתייצב. אזרח שהתייצב אם וכאשר נקרא, יצא ידי חובתו ואינו משתמט, גם אם הצבא בחר לפטור אותו משירות.
    *אין לאיש הזכות והסמכות להפלות בין פטורי השירות לפי כל קריטריון שהוא - הצבא מחליט על סמך שיקול דעת מקצועי טהור שאינו מעניינו של איש מחוץ לצבא*

13 על פחות מזה יצאה אמריקה למלחמת אזרחים. מלחמת אזרחים כאן ועתה כנגד הבוגדים הסרוחים המאיימים על מדינת ישראל. הם אינם רצויים לא בצה"ל לא במשטרה לא בכנסת לא בבתי המשפט ולא בממשלה = הם הפרצוף של אוייבי מדינת ישראל  (לת) קצובר=אלקין=כצל'ה=בן ערי=לוין=פאינה=ממשלת חוטובובלולים
  • 10:31
  • 08.01.12

14 שנים אני טוען שזו כוונתם האמיתית .. שמאלן
  • 10:33
  • 08.01.12

וענו לי רבים וטובים שאני הזוי, פראנואיד או סתם אנטישמי שונא יהדות.
תודה למר קצובר על אמירת האמת.. נקווה שיהיה מי שיפנים עכשיו שהמרד של חובשי הכיפה המשרתים בצה"ל קרוב.

15 עוד אחד שהתחרפן מתי
  • 10:33
  • 08.01.12

והם לא מבינים מה רוצים מהם.

16 לפחות הוא אומר בגלוי את מה שהאחרים מלמלו. השאלה היא מתי תתרחש ההיפרדות בין החילוניים ללא חילוניים. נראה שזה די קרוב.  (לת) מדינה בטלטלה
  • 10:34
  • 08.01.12

17 יצא המרצע מן השק; כהנא מגרונו של קצובר, מה שמסביר איך אנשי ימין שמתחפשים למרכז,או לימין מתון עלאק- מרשים לעצמם לעשות דה לגיטימציה לשמאל, ולקרוא לו שמאל קיצוני, ולהדיר אותו מהשיח. זו משיחיות הכיפות הסרוחות, שהעבודה בזמנו- לא ידעה איך העשב הזה הולך להשתולל, בכלים הדמוקרטים שקבל, עד שיהרוס אותה. אל תדאג קצובר, נאמן בדיוק כמוך, גם ביבי. איך תתחבר לליברמן? או שהדיל שהוא עשה אתכם לגיור חייליו בצבא מספיק לכם?  (לת) שומר חוק
  • 10:35
  • 08.01.12

18 "קצובר הוא אחד הסבורים שיש להישאר בשטחים גם לאחר פינוים." - יפה שעה אחת קודם. עבור לעזה.  (לת) גידי
  • 10:35
  • 08.01.12

19 למעשה גם הראיון הזה הוא מזימה סמולנית להוציא את מנהיגות המתנחלים משיחית והזויה, בעוד שבפועל אין אנשים שקולים, מעשיים, נבונים ונעימי הליכות כמוהם. הבוז לסמול.  (לת) דג קר
  • 10:35
  • 08.01.12

20 "הדמוקרטיה הישראלית סיימה את תפקידה, והיא חייבת להתפרק ולהתכופף בפני היהדות" אור לנו
  • 10:36
  • 08.01.12

רק בזכות הדמוקרטיה הבריאה שעדיין מתקיימת במדינת ישראל המנוול הזה יכול לשאת את הסתתו.

21 אם ככה- חיים
  • 10:36
  • 08.01.12

תשארו לגור בשטחים, תקימו קואליציה עם האחים המוסלמים ותהיה לכם יופי של מדינה, מדינת הלכה ושריעה מוסלמית. במקום אופרה ותיאטרון במדינה הזאת יהיו הופעות של כל מיני באבות ושייחים, מאחזי עיניים וכושפי כשפים. אכן, חזון הרצל... 

22 באותה הזדמנות תקים גם מחנות ריכוז וגיטאות אם אתה חושב שכל העם יילך איתך. אתה וכמוך תישארו לבד להילחם עם מאות מיליוני ערבים שיאכלו אתכם בלי מלח.בקיצור אותם טיפוסים שהביאו את חורבן הבית והגלות הארוכה רוצים לחזור להנהיג ולהביא עלינו את אותם אסונות..לא למדו כלום. אוף
  • 10:36
  • 08.01.12

פשוט משעמם להם אז הם רוצים שיהיה משעמם לכולם.

23 צריך להחליט- מדינה או "יהודית" או דמוקרטית. עמנואל
  • 10:36
  • 08.01.12

אם נמשיך לשבת על הגדר, הקצוברים יחליטו בשבילנו.

  •   צודק!  (לת) יואב
    • 11:29
    • 08.01.12

  •   מדינת הלאום היהודי ------- מדינת לאום לא דת :)  (לת) אניכמאן
    • 12:07
    • 08.01.12

  •   יהודית. ללא ספק. אמיר, י-ם
    • 13:43
    • 08.01.12

    על המינון, הגוון, אמצעי השליטה והמשטר נתדיין, נאבק ונשכנע. אבל אם הבחירה היא בין דמוקרטיה מן הסוג שקודם ע"י אהרון ברק, אילנה דיין וכד' ובין מדינה יהודית המתנהלת עפ"י עקרונות היהדות ולמען העם היהודי הרי שזו האחרונה עדיפה ללא כל ספק.

    ואתם יכולים להגר לאחת ממדינות כל אזרחיהן.

  •   לטרנספריסט אמיר דניאל קלטי
    • 15:49
    • 08.01.12

    א' - "עקרונות היהדות"? באמת? מי אתה, שתגיד לי, מהם "עקרונות היהדות"? לך לספרי "עמוס" ו"ישעיהו" ותראה, מה הם עקרונות-היהדות!! לך לספרי "רות", "קהלת" ו"שיר השירים" ותראה, מה הם עקרונות היהדות!!

    עקרונות היהדות (כמו גם עקרונות מגילת-העצמאות), מבוטאים - יותר מכל - במצעי מפלגות השמאל; עובדה מוכחת. לך וקרא, יועיל לך, דווקא, לגוון קצת, את חומר-הקריאה - לא רק "תורת המלך", "ברוך הגבר" ודיני-רודף למיניהם, שמלמדים אותך בישיבע, לצד כל-מיני מדרשים שונאי-נשים למיניהם...

    ב' - *אתה* שולח *אותי* מכאן? מירב הסיכויים הם, שאבותיי-שלי, הגיעו לכאן הרבה לפני אבותיך-*שלך*. אולי תלך אתה מכאן, למדינת-ההלכה הסעודית, או משהו אחר כגון דא - הרי ממילא, בין כה וכה, ה"""יהדות""", שלך ושל דומיך, דומה, לאין-שיעור יותר, לאסלאם הטאליבאני - מאשר ליהדות האמיתית...

  •   אתה יכול להגר לאחת ממדינות ההלכה באזור: חילונית
    • 16:20
    • 08.01.12

    איראן, שעודיה או פקיסטן. תבחר.

24 השמאל פועל נגד כל מה שקדוש בעם היהודי? ומה עם שנאת חינם? עמרי
  • 10:37
  • 08.01.12

הצביעות של הימין הקיצוני יוצאת לאור במלוא ערוותה. אנחנו הצודקים, וכל מי שנגדנו ומנסה להפריע לנו הוא אויב העם וצריך להעלים אותו. ולזה קוראים יהדות? מי שמוותר על הדמוקרטיה, סופו שיוותר על היהדות, כי כל מה שישאר ממנה זה שנאת חינם, פלגנות ואלימות. מפחיד

25 תבדוק טוב אם הברגים במקום  (לת) קצובר
  • 10:38
  • 08.01.12

26 החברים של ביבי רוצים לפרק את הדמוקרטיה תומר
  • 10:38
  • 08.01.12

וביבי נותן להם להשתולל

27 לחבר את הפסיכי הזה להוא מהפרקליטות הצבאית ולהבין למה הליכוד הכניס את ישראל  (לת) נתניהו איש הטפלון נושא באחריות לריסוקה של ישראל. מתי יפול כאן האסימון?
  • 10:39
  • 08.01.12

28 משיחיות חולנית שמובילה לאבדון חלוץ ותיק
  • 10:40
  • 08.01.12

קצובר היה ונשאר קיצוני ללא תקנה. הוא בלתי סובלני כלפי כל מה שמנוגד לחלומות האספמיה שלו. מה שהוא מבין בורת ישראל הוא לא מה שהבינו ומבינים כל השפויים שהקימו את המדינה, החזירו המוני היהודים הביתה וסמנו דרך לרבים אחרים שעוד יכולים להצטרף למאמץ הציוני. הציונות החלה לא כתנועה דתית משיחית, אלא כנד דרכה, מתוך ראייה אובייקטיבית של המציאות. קצובר וכמוהו רק מעוותים את כל מה שהוזג. מתחפשים למתיישבים נוסח קיבוצניקים לשעבר ומוסיפים תבלינים משיחיים מן הנוסח של שבתאי צבי ודומיו. אם קוו שלהם ינצח, זה יוביל את העם היהודי לאבדון: בעולם הנוכחי אין מקום לתקומה נוספת. אני מאד סומך על התבונה של רוב העם היהודי, שידע גם בזמנים קשים להתגבר על איומים חיצוניים וגם על האיומים הפנימיים בצורה של מפלגים ושונאי אחים כמו כל החבורה של האיש החולני הזה.

29 קצובר, על הפרדת דת ומדינה לא שמעת? זהו, להפוך בכזאת קלות את ישראל לסעודיה? ארז
  • 10:40
  • 08.01.12

הפרדת הדת מהמדינה תעשה טוב לדת היהודית ולזהות היהודית של ישראל, מבלי להפוך את ישראל לדיקטטורה או מדינת הלכה סעודית. אתה בטח חושב שארבעה מיליון חילונים יחיו כמו בימי הביניים?

30 ובא לציון גואל (נוכל) גדעןן קרן
  • 10:41
  • 08.01.12

מזכיר את שנות השלושים. אני מציע באותה עת לשים את כל הפלסטינים במחנות רכוז. זה יפתור אחת ולתמיד את נושא השטחים ובא לציון גואל.

31 אני בעד מלכות רק אם נמשך את יוסי שריד.  (לת) מישהו
  • 10:43
  • 08.01.12

32 חובת המדינה להתגונן. אם הדבר נכון זו הסתה וקריאה למרד ובגידה במדינה ובמשטר דוד
  • 10:44
  • 08.01.12

מה עוד צריך להאמר?אדם שכזה צריך להענש. הכתובת גלוייה על הקיר לעיני כל.המלחמה על קיום הדמוקרטיה ועל עצם קיום מדינת ישראל המודרנית החלה.הסיקריקים החדשים יצאו לאור והקהל הרחב אינו מבחין בכך.אלו אויבי המדינה גרויים אפילו מהמחבלים הערבים.כי הם פועלים מתוך תוכנו.סוף הדמוקרטיה הוא סוף מדינת ישראל.הנס האזרחי שחוללה הציונות עומד היום בפני סכנה גדולה.אסור ש-2000 שנות סבל ויסורים יהיו לשוא! לא המשיח הוא זה שהביא את תקומת מדינת היהודים לעולם! שלא יעבדו עליכם!

  •   ציונות-יהדות-ערכים-משיחיות שלמה
    • 00:36
    • 10.01.12

    כן המשיח הביא את תקומת היהודים. היהודים לא ינצחו בגלל כוח זרוע ונשק - זה מנוגד ליהדות. הציונות שואבת את כל הלגיטימציה שלה לשבת בישראל כי אנחנו יהודים. אבל היא מגלה שנאה (עצמית), הכחשה ובורות לכל מה שבאמת קשור ביהדות. יש כאן פרדוקס. וגרוע מכך - בשם הציונות מתנהגים מאוד לא בדרך יהודית. ואז קם השמאל ובעצם מגן על הנפש היהודית גם תוך התכחשות למקורה. מצב מעניין ומורכב.

33 שמעון פרס התרפס אליהם בסבסטיה והשאר היסטוריה  (לת) הם מרוששים את המדינה
  • 10:44
  • 08.01.12

34 דברי קצובר אינם מפתיעים: הם מבטאים את התהליך העובר על ישראל. אכן, לא תיתכן דמוקרטיה כובשת. ישראל במהרה תוגדר כ"דיקטטורה יהודית", ולבסוף תיכלה כליל: שאול
  • 10:45
  • 08.01.12

באין תוכנית להפסקת השליטה בשטחים,ישראל תמשיך לשלוט בכח הנשק בשטחי יש"ע. מצב זה פוגע במהות הדמוקרטית של ישראל, שבהדרגה הופכת לדיקטטורה המנסה להגדיר עצמה "יהודית". זה יחסל את ישראל כמדינה מודרנית, ובהתאם גם את יכולתה לפתח עצמה כחברה בטוחה ומשגשגת במאה ה-21. רוב תושביה המשכילים ובעלי היוזמה יעזבו. ישראל תישאר עם הדתיים ואנשי הימין, שחלקם מסוגלים אולי להגן עליה, אבל רובם חסרים כישורי פיתוח, מדע ותעשייה מתקדמים. כך תיחשף הדיקטטורה הישראלית-יהודית הזו לחולשה מהותית, שתביא לבסוף לנפילתה, אם בכוח מידי אויבים מבחוץ, או כתוצאה מקיטוב פנימי בין מגזרי האוכלוסיה השונים המרכיבים אותה. תהליך זה כבר החל כנראה וחלק מסימניו המקדימים כבר נראים, ובהם התרסקות החינוך וההשכלה הגבוהה, התגברות השחיתות הפוליטית, והתחזקותם האדירה של המגזרים שאינם מוכנים לשאת בנטל החברתי, הכלכלי והצבאי.
סימנים ברורים של פגיעה במאפייניה הדמוקרטים של ישראל כבר בולטים על פני השטח, בהם פגיעה ברשות השופטת, ובחופש הדיבור. גם תופעות הלוואי של התעצמותם הדמוגרפית של המגזרים החרדיים, למשל הדרת נשים, מורגשים. כל אלה מעודדים את הישראלים המוכשרים והחרוצים יותר לנטוש את הספינה היהודית הטובעת.לוח הזמנים לתרחיש הנ"ל אמנם לא ידוע, אבל התהליך בעיצומו, והוא קרוב משנראה.

את הדבר הזה יודעים לא רק הפוליטיקאים והמנהיגים של מה שקרוי "שמאל", אלא ההרגשה הברורה בדבר הקטסטרופה המתקרבת היא כבר מזמן נחלתו של ה"אזרח הקטן", שכבר נקט במעשים: ביטוי ברור לתחושת האסון הקרב של האזרחים אפשר לראות בחיפוש הנואש אחרי דרכונים זרים, אירופאים ואחרים, שאנשים נוטים להאמין שיהוו מעין תעודת ביטוח אם בבוא האסון הקרב, או לעת נטישת הספינה. די להסתכל על שוק הדרכונים הזרים כדי להבין מה באמת הולך כאן.

35 זה היה רק שאלה של זמן, עד שיקום אחד מראשי המתנחלים ויאמר את הדברים. רגב
  • 10:45
  • 08.01.12

דמוקרטיה מעצם ההגדרה שלה מכילה בתוכה את כל הרעיונות האזרחיים והדתיים של כלל תושבי המדינה. ע"פ התפיסה הפרלמנטרית שלה- גופים שונים יכולים להיבחר לכנסת ולהשפיע על סדרי העדיפויות וכיווני ההתפתחות.
לא כן הדתיים והימון הקיצוני. אלה כפופים לריבון אחר, ולפי הבנתם, אין ערך ומשמעות לכל רעיון השונה מכך.
"מפעל" ההתנחלויות שבני קצובר אחד מראשיו ודובריו צמח על ברכי החוקים הדמוקרטיים של מדינת ישראל. נראה שהגיע הרגע שהם חושבים שאינם זקוקים
עוד לבסיס הדמוקראטי שעליהם צמחה המדינה וסייעו להם בתחילת דרכם.
הזהות היהודית משותפת לכולנו. אלא בעוד שהזהות היהודית על פי דרכו של קצובר- נוצרה ושייכת לזמן העתיק, הזהות היהודית שלנו משתלבת ברעיונות מדיניים וממלכתיים שבאו לעולם במאות השנים האחרונות. בזכות הרעיונות האלה בין השאר קמה מדינת ישראל ובזכותם היא שורדת עד עתה.
איש שמאל (הגדרה: חילוני, הומניסט, דמוקרט, ליברל, אוהב אדם ועוד.)

36 די, מספיק להתייחס לפשיזם בשטחים הכבושים כאל בדיחה.  (לת) ארנון
  • 10:45
  • 08.01.12

37 ובשלב השני לשרוף את כל מחסני המזון ולאטום את פתחי ההמלטות, אחרי זה לשסף בחרב את כל גרונות המתנגדים-הליברלים, בהמשך לטבוח לפחות 700 מתושבי קיבוץ לייד מצדה, ולבסוף להמלט למצדה ולהטיל פור, ואחרי זה -טוב- כולנו יודעים כיצד זה מסתיים !  (לת) כל ישראל סיקריקים
  • 10:46
  • 08.01.12

38 צודק במיליון אחוז . זה פרפורי גסיסה של הערב רב  (לת) שי
  • 10:46
  • 08.01.12

39 האם גוש אמונים הוא התאגדות אסורה? חוק העונשין
  • 10:46
  • 08.01.12

. התאגדות אסורה (תיקון: תשס"ח)
התאגדות אסורה, לענין סימן זה, היא -

1. חבר בני אדם, מואגד או לא מואגד, שבחוקתו או בתעמולתו או בדרך אחרת הוא מטיף, מסית או מעודד לאחת מפעולות אסורות אלה:
א. למוטט את סדרי השלטון בישראל במהפכה או במעשי חבלה;
ב. להפיל בכוח או באלימות את הממשלה החוקית של ישראל או של מדינה אחרת, או כל ממשל מאורגן;
ג. להרוס נכס של המדינה או נכס המשמש למסחר בפנים המדינה או עם ארצות אחרות, או לפגוע בנכסים כאמור;
2. חבר בני אדם, מואגד או לא מואגד, שבחוקתו או בתעמולתו או בדרך אחרת הוא מטיף או מעודד לעשות מעשה שמטרתו המפורשת או המשתמעת היא המרדה כמשמעותה בסימן א';
2א. חבר בני אדם, מואגד או לא מואגד, שבאופן מאורגן, בחוקתו או בתעמולתו או בדרך אחרת הוא מטיף, מסית או מעודד לגזענות כהגדרתה בסימן א'1, לרבות הטפה, הסתה או עידוד כאמור, לעקרונותיהם של הנאצים או של התנועה הנאצית.

40 ?  (לת) ארמונד מסיקה
  • 10:50
  • 08.01.12

41 כל אב חילוני רציונלי חייב לדאוג לסדר לילדיו ולנכדיו אזרחות בארץ אחרת נתן
  • 10:50
  • 08.01.12

הם יגמרו עם המדינה הזאת. זה טראגי. אבל זאת האמת. הרצל וממשיכיו לא חלמו אפילו שההזויים האלה ישלטו במדינת היהודים. גמרנו.

42 סוף כל סוף אני רגוע. אין יותר הסתרות אין העמדות פנים איתי
  • 10:53
  • 08.01.12

עכשיו אני יודע מה באמת הם חושבים, מה המטרה האמיתית של הצבועים האלה שהעמידו פנים כל כך הרבה שנים. יש לי תחושת שחרור :) כשאצטרך להלחם אדע על מה. תודה לך בני שהארת את עיני. הבחירות הבאות יהיו המעניינות זה שנים רבות..

43 ביבי והם אחד הם. ביבי כבר החל לפרק את הדמוקרטיה, הם כוח ההסתערות אחרי שהשער ייפרץ  (לת) איתי
  • 10:55
  • 08.01.12

44 ואת הציטוט המלא הביאו כמובן בסוף. " ~~~~@@במתכונת הזאת@@~~~~ לדמוקרטיה יש משימה אחת - להתפרק "  (לת) חי
  • 10:58
  • 08.01.12

45 ל11 מזל שהגויים דמוקרטים . אחרת היית מחסל את קצובר שי
  • 10:59
  • 08.01.12

מנובל זה מי שזומם להרוג מישהו אחר

46 הארץ מאבדת צלם יהדות אין לאף אחד חיבור לתורה לארץ ולכל הכתוב בתורתנו הקדושה בני צודק
  • 11:02
  • 08.01.12

לצערי אלה הכותבים פה ממש גרועים משונאינו , אין הבנה של המצב

אנו בידינו גורמים ח"ו לבעיות {שלא לכתוב דבר גרוע מזה }די לי מלכתוב ולהסביר כי הרוב לא מעוניין במה שנכתב אתם חושבים שאתם אוחזים בדבר אחד או שתיים , אך רק כדור אחד יעבור לכם מעל הראש מיד תחפשו את עזרת השם יתברך ולי נראה שהוא עצמו יביא לכם זאת על מנת שתבקשו את עזרתו אך זה יגיע מצד הדין ולא כפי רצונו מצד החסד וזה רק על קצה המידע

47 הוא אמר את מה שהיהודים אומרים 3000 שנה שי
  • 11:03
  • 08.01.12

והיה ה למלך על כל הארץ

48 עדיף לפרק את בני קצובר (חוקית כמובן). לא? יואבחלב
  • 11:04
  • 08.01.12

מן המפורסמות שדת ואינטיליגנציה סותרות אלה את אלה. הרי לפנינו דוגמה חיה לחיה שכזו.
דוס לא אינטיליגנטי.

49 בני קצובר איילין
  • 11:05
  • 08.01.12

אכן מאמר משמעותי מאד, בבקשה תתנו לו קרדיט יש הרבה מאד נכון בדברי בני קצובר.רבים חושבים כמותו בינינו .

50 קצובר והחושבים כמותו מתועבים בדיוק כמו אנשי השמאל האנטי ציוני - זה גם זה שיקוצים  (לת) ציוני
  • 11:05
  • 08.01.12

51 ואת היהדות להכפיף להפחדה של הרעבנים, הכופרים הכי גדולים באל האחד  (לת) על
  • 11:08
  • 08.01.12

52 גם הטלאי הצהוב על הילדים בהפגנה שבוע שעבר זה מזימה של השמאלנים? ניר פעם שנייה
  • 11:11
  • 08.01.12

והאבא שהיכה את הבת שלו בכותל, תקיפת חיילים, הפגנות אלימות ועוד הרבה פעולות שאין להן קשר לחיים נורמלים במדינה מתוקנת? מעניין..

53 סנהדרין? סקילה? עין תחת עין בבית משפט? נשים עם צ'אדור? איסור נהיגה בשבת? משגיח כשרות בוועד הבית? ספר לנו קצובר על ישראטליבן  (לת) ואיך זה יעבוד?
  • 11:13
  • 08.01.12

54 השאלה עכשיו בשביל בני היא איך לכפות את זה. הוא הרי לא הולך לגייס תמיכה לרעיון שלו.  (לת) רואה הכל
  • 11:14
  • 08.01.12

55 נכון. זה או דמוקרטית או דתית. כמו באירן. כמו בגרמניה, שבשבילם היינו יהודים  (לת) א.ג.
  • 11:14
  • 08.01.12

56 לא תאמינו כמה תומכים יש לאידאולוגיה הזאת בכנסת ישראל  (לת) איפה הדמוקרטיה המתגוננת?
  • 11:18
  • 08.01.12

57 בהתאמה מלאה, אגב, למהלכי האלקינס-לוינס-דנונס ושאר עסקנים ומאכרים בכנסת לאחרונה.  (לת) אורלי
  • 11:18
  • 08.01.12

58 קצובר פשוט אומר בפירוש את מה שהליכוד עושה בפועל מבלי להגיד את הכיוון. אנחנו הולכים לדיקטטורת הלכה כאן, למי שלא הבין. כלומר: הפרויקט הציוני נכשל סופית  (לת) ברוך
  • 11:19
  • 08.01.12

59 ביבי נשלט על ידי האח של שרה שנשלט על ידי קצובר שנשלט על ידי רבני יו"ש שנשלטים על ידי תאוות הבצע והשטניות.  (לת) כצל'ה
  • 11:20
  • 08.01.12

60 אין בעיה בכלל גדי
  • 11:21
  • 08.01.12

תקימו לכם את היישות ההזויה הזו בשטחים בנפרד מהמדינה הדמוקרטית שלנו, וכמו שאתם אוהבים לאמר: ובא לציון גואל

61 ניוון מתמשך של היהדות מכיר ויודע
  • 11:24
  • 08.01.12

להעדיף את הזרם הרפורמי על האורטודוקסי!!
היהדות בצורתה הדוחה עם השטריימל, הפאות, התסרוקת, הטוטליטריות השניאה את היהדות על כל העולם .
צעדים דחופים לביצוע:
א. הפרדת הדת מהמדינה.
ב. העדפת הזרם הרפורמי
ג. ביטול ההקצבות לחרדים" תורתם אומנותם".
דרך אגב : מי הוביל את לווית הנוצרי המכובד אתמול ביפו? 3 נערות! ראה מעריב עמוד ראשי.
איפה הנצרות ואיפה היהדות האורטודוקסית?

62 בואו וכולנו נמות על קידוש השם - נהדר - הסוף ליהדות - היהודי החילוני שוה ערך בעני הדתיים לאנטיוכוס.  (לת) os
  • 11:26
  • 08.01.12

63 אז בני קצובר הוא אנטי-דמוקרט. כמה מפתיע. אלישיב
  • 11:26
  • 08.01.12

את מי זה מפתיע ? את אלה ש"לא זוכרים" שמשורות המחנה האידאולוגי של קצובר - הימין ה"ציוני", חובש הכיפה הסרוגה - יצא הדמוקרט הדגול יגאל עמיר.

64 לפרק את הקיצוניים ולהכפיפם לחוק  (לת) קונילמל
  • 11:29
  • 08.01.12

65 כנראה הוא לא לקחת את הכדור הנכון או שהוא לקח את הנכון עם העטיפה  (לת) ג'אן
  • 11:30
  • 08.01.12

66 קצובר צודק, יש לפרק את הדמוקרטיה ולכונן מדינת הלכה. זאת הדרך היחידה למצב שהקהילה הבינלאומית תקיא את המדינה סופית. מדינת ההלכה (השריע של איש קטן עם כיפה גדולה) לא תחזיק מעמד וסופה יהיה מקביל לכל משטר בו הקב"ה מחליט (בעזרת שליחיו עלי אדמות) מה לעשות - כיצד לעשות ומי ייחיה או ימות אחרי יום הכיפורים.  (לת) יוסלה
  • 11:31
  • 08.01.12

67 להוציא את הדת היהודית מחוץ לחוק ולהכריז על מדינת ישראל כמדינה חילונית .  (לת) מסמר תלוד
  • 11:32
  • 08.01.12

68 עלולה להתחולל כאן טרגדיה שלא הייתה כמוה, גם לא בקרע של הקיבוצים איחוד-מאוחד. זה חוצה משפחות, זה חוצה בין חברים טובים, זה הורס כל מה שנחשב ליפה וטוב בחיינו. כמה נורא שבמאה ה-21 יש לדת כוח כל כך רב, כפי שהיה לה בימי הביניים ועוד יותר.  (לת) והשאלה היא, מה יעשו החילונים
  • 11:33
  • 08.01.12

69 להפרד מכם , אתם מדינת הלכה -יהודה ושומרון לצד מדינת ישראל - דמוקרטית יהודית נאורה , מספיק להחזיק אותנו בגרון !!!  (לת) אליהו
  • 11:34
  • 08.01.12

70 דפוס חוזר אצל פאשיסטים ליאור
  • 11:35
  • 08.01.12

הוא להאשים את ה'שמאל' בהסתה שבעקבותיה מבוטלות כל חירויות הפרט ומונהג משטר 'חירום' שתפקידו 'להציל' את חסרי הישע מהתעמולה הפושעת של איזשהו אויב דמיוני.
חבל שלא למדתם היסטוריה ואתם כאלה בורים, הייתם יכולים לחדש לנו קצת. למה לחזור על אותו דפוס משנות ה30?

71 כהנא חי, עובדה  (לת) 2511
  • 11:35
  • 08.01.12

72 קצובר הוא פיראט אידאולוגי בדיוק כמו אהרון ברק, רק עם כיפה... רוב העם תומך בימין ובדמוקרטיה.  (לת) לא צריך להתרגש
  • 11:36
  • 08.01.12

73 דמוקרטיה שטאובר יוסף
  • 11:37
  • 08.01.12

מר קצובר אני ממש גאה שאני חי במדינה דמוקרטית שבה יש זכות דיבור במה והבעת דעה גם למיעוט המסכן את הדמוקרטיה (אכן אתה מסכן את הדמוקרטיה) כולנו מכירים מישטרים שהי "מעלימים" אותך דקות לאחר ראיון כזה. ואני שמח שמדינת ישראל נוהגת אחרת .אך אתה צריך להבין שגם לרוב השקט והדומם יש גבולות ובעצם אתה מנצל את הדמורטיה אך בטוחני שמי שאמון על ביטחון המדינה ימצה איתך את הדין

74 מסכים במאה אחוזים-שהאפשרות ראוייה לבדיקה מיכאל
  • 11:39
  • 08.01.12

מדוע? משום שמעלה אופציה אלטרנטיבית לדמוקרטיה.
האופציה הזו כל כך הזויה ,כל כך מאיימת שגם כאלו שמטילים ספק באיכות השלטון הדמוקרטי יבינו לאן זה עלול לכת.
אדם יקר!!! מיטיב ברעיונותיו עם הדמוקרטיה - ישנה בחירה חברים בין דמוקרטיה לבין דרך זו תבחרו! אני משוכנע שמיעוט שולי יהיה מוכן לאלטרנטיבה שמציע.

75 להחריב את גוש קטיף ולתת מדינה לחמס הטרוריסטים לא מפריע לכם ? INPM
  • 11:40
  • 08.01.12

מענין לקרוא את התגובות של שונאי ישראל כאן בעיתון הארץ - זו הארץ של מי ? לפי התגובות של רובם זאת ארץ ששונאת יהדות ויהודים - מה קרה אסור כבר לבן אדם להגיד את דעתו בדמוקרטיה - הוא לא מיצג אותי או את כל ציבור המתישבים ביהודה ושומרון אבל ברור שאת רובכם כאן אסור לבלבל עם העובדות - מספיק שכותרת העיתון תיתן לכם את הבשר האדום ומיד מתחילה חגיגת השינאה למורשת שלכם ולתורה של סבא וסבתא שלכם - וכל זה בסמוך ליום השואה בו ניטבחו יהודים חילונים ודתיים רק ביגלל שהיו יהודים - את זה עיתון הארץ מעדיף לא להדגיש - מספיק עם השינאה והעיוורון כבדו את האינטלגנציה שלכם והגיבו לעניין

76 בני קצובר, למה השמאל צריך להסית נגדכם כשאתם עושים את זה כ"כ טוב בעצמכם?! מה שנקרא, צדיקים, מלאכתם נעשית ע"י אחרים.  (לת) BlackMamba
  • 11:40
  • 08.01.12

77 אין ברירה אסף
  • 11:41
  • 08.01.12

אין ברירה אלא, 3 מדינות ל-3 עמים: ישראל, פלשתין ויהודה !

78 קצובר דן
  • 11:42
  • 08.01.12

אידיוט מסוכן. מדוע שלא תקים קואליציה עם מפלגת הסלפים במצרים, האיטולות באירן, הטליבן, החמס והאחים המוסלמים? תקבל את הארץ שאתה רוצה במזרח תיכון שחזר למאה השביעית. הקיצוניים בנינו הם הסכנה הגדולה לעתיד הארץ והעם.

79 הגיע הזמן להתפרק לישרל ויהודה אב שדואג לילדיו
  • 11:45
  • 08.01.12

בני קצובר וחבריו שוכחים שהם חיים על חשבון החילוניים שעובדים ומושכים את כלכלת ישראל קדימה, אבל לנו, מעבר לדאוג לאזרחות נוספת לילדינו, כדאי להתחיל לחשוב על פירוק המדינה הזו ל-2 (בלי קשר כרגע לפלסטינאים). מדינת יהודה לדתיים קיצוניים, מתנחלים וחרדים. ומדינת ישראל לדתיים מתונים וחילוניים. לנו הכסף והכלכלה הבריאה והשוויונית. להם האמונה, הצניעות וההדרה.
מעכשיו 3 מדינות ל-3 עמים!!!!
ושיהיה לכולם בהצלחה.

80 להפיל את הביבי. מזיג
  • 11:47
  • 08.01.12

כל מי שחרד לגורלה של מדינת ישראל הדמוקרטית חייב להפיל את הביבי מהשלטון ויפה שעה אחת קודם.תחת שלטונו רבו הפרץ והצווחה והעשב השוטה השתלט על כל הערוגה.

81 להפריד דת מהמדינה! עכשיו או לעולם לא רומנטית מדיום רייר
  • 11:49
  • 08.01.12

הרוב השפוי בישראל רוצה מדינה חילונית נאורה שבה כל אדם מאמין על פי מצפונו והדת היא עניינו הפרטי.
אדרבא - בוא נראה אתכם - כמה טוב לכם עם הדת שלכם! האם היא נובעת מרצון פנימי...אז אתם לא צריכים את המדינה....או שאולי הדת אצלכם היא כולה כפיה ואלימות שנזקקת לאמצעים לתקציבים? ואתם משתוקקים לגרור את כולנו למארה הקיצונית והעצובה שלכם. אתם- כל עסקני הדת תביאו לחורבן ישראל. אם ישראל רוצה להציל את עצמה חד משמעית - הפרדה חדה בין הדת למדינה - עכשיו או לעולם לא.

82 מטורף לגמרי....  (לת) יהודה
  • 11:51
  • 08.01.12

83 במילה אחת פחחחחחחחחח  (לת) קצובר תמצא לעצמך חברים אמיתיים
  • 11:52
  • 08.01.12

84 בעין חרוד עשו עגל והקיבוץ נשרף,,בקרוב כל הער-רב שנלחם בתורת משה ישרף בסנה הבוער ואיננו אוכל,,הסנה זה הקוצים שבעם ישראל,,הדתיים זה כשושנה בין החוחים!!  (לת) העגל והחופש!
  • 11:54
  • 08.01.12

85 הצבעתם ביבי קיבלתם שלטון המתנחלים - בדבר אחד קצובר צודק - הדמוקראטיה הישראלית מתפרקת - האמת - הוא לא צריך להתאמץ  (לת) גדעון
  • 11:57
  • 08.01.12

86 כל מילה אמת. זה מה שחושב רוב העם. עם תיקונים קלים  (לת) שי, ת"א
  • 11:59
  • 08.01.12

87 לדכא את הדמוקרטיה בישראל  (לת) הסכנה האמיתית של ממשלת ימין
  • 12:00
  • 08.01.12

88 נפרק את הדמוקרטיה מיד אחרי שנפרק את כל ההתנחלויות  (לת) אנימכאן
  • 12:00
  • 08.01.12

89 שתי מדינות לשני עמים. יהודה וישראל  (לת) בבר
  • 12:01
  • 08.01.12

90 קצובר, אתם יכולים להקים את מדינת יהודה כמיעוט ביהודה ושומרון. מנשה
  • 12:12
  • 08.01.12

תקימו מערכת שלטון שלכם, מערכת בריאות, חינוך וכו'. נראה כמה זמן תשרדו.

91 בני קצובר - איש מסוכן ביותר!  (לת) דן
  • 12:13
  • 08.01.12

92 קצובר קצת השתבש ? אמיתי
  • 12:13
  • 08.01.12

לא הוא סתם קשקשן סדרתי שמחפש קצת פירסום. כנראה שגם הזכרון שלו כבר נעשה דמנטי.

93 ימנים - עכשיו תבחרו - רוצים איראן או מדינה נורמלית.  (לת) .
  • 12:19
  • 08.01.12

94 ממליץ על הפרק האחרון אני קלאודיוס - יו טיוב
  • 12:24
  • 08.01.12

שבו יש משפט אדיר: let all the poison that lurk in the mud hatch out ובעברית: תנו לכל הרעל שאורב בבוץ לבקוע החוצה. זו התשובה.

95 איני מבין מה ההתלהמות הזו. אדר
  • 12:24
  • 08.01.12

זה רק בעיית תרגום. המתרגם שתרגם את דבריו מפרסית טעה בתרגום וגם הוציא את דבריו מהכשרם, אגב זה אותו מתורגמן שתרגם את דברי הבצ"ר הפנסיונר אביחי מנדלבליט.
ממש שלומיאל שתי טעויות תרגום כה חמורות ביום אחד. באירן כבר היו...

96 למה לא מבקשים את תגובתו לדברים? מצטטים ציטוט ! זה עיתונאות? למה לא לשאול אותו - תגיד באמת אתה חושב ככה? רוברט
  • 12:29
  • 08.01.12

איזה מין עיתונאות זאת שהולכים ומקריאים דברים מתוך עיתונות חרדית שידועה באי דיוקים שלה .

אני לא מבין איפה מועצת העיתונות.

97 סוף סוף מתגלה פרצופם האמתי של ראשי הציונות הלאומית ..הם רוצים לחיות תחת שלטון הרבנים .במדינה שחמורים החילונים בנו ..ראו הספרחמורו של משיח"}  (לת) גדי
  • 12:30
  • 08.01.12

98 קצובר אומר את מה שרבים מהמתנחלים חושבים דאוד שאלתיאל
  • 12:30
  • 08.01.12

רבים מהמתנחלים מאסו במדינת ישראל וסבורים שכבר אין צורך במדינה החילונית והדמוקרטית. מדינת ההלכה של קצובר מתכתבת עם ההתרחשויות באזור ועם עליית כוחם של האחים המוסלמים. מדינת ההלכה של קצובר משמעותה סוף החזון הציוני ולבטח תהיה לה תמיכה אצל הפלסטינים ובעולם הערבי.

99 האסון התחיל ב-1903 דודו מפ"ת
  • 12:38
  • 08.01.12

האסון התחיל בקונגרס הציוני השישי. מה היה רע לקבל את תוכנית אוגנדה בלי משחיים, בלי הזויים, ובלי מאמנים על גבול הפגניות (ובעיקר בלי טפילים). אותם אבן רחיים על צוארנו העושים מעשה זִמְרִי ומבקשים שכר כְּפִינְחָס.
ולמר קצובר, לא רוצה לזכיר מי במאה הקודמת ניצל דמוקרטיה לעלות לשלטון והפך אותה לדקטטורה...

100 משטר דמוקרטי חפץ חיים מגן על עצמו מפני כוחות שבאים עליו לכלותו. בישראל כידוע לכם אין חוקה... עכשיו ברור גם למה.  (לת) לא ריח קדושה אלא ריח דם ופגרים.
  • 12:43
  • 08.01.12

101 אור לגויים נביא הזעם
  • 12:46
  • 08.01.12

כבני האומה שהביאה את המונותאיזם לעולם ושממנה למדו הדתות הגדולות - הנצרות והאיסלם, אנו צריכים להכריז שמהות קיומה והקמתה של מדינת ישראל והבשורה החדשה והחשובה לעולם היא כי טעינו מרות בהפצת רעיון המונותאיזם וכי רעיון זה פסול, מגונה ונמאר מיסודו.
אין ספור אנשים נרצחו ותרבויות שלמות הושמדו, וכנראה גם יושמדו, בשם האמונה הפסולה באל אחד בפרט, או בממסדי הדתות בכלל.
ויפה שעה אחת קודם.

102 זו קריאה למלחמת אחים, מחנה החופש מול מחנה הכפייה היהודית. התוצאה חורבן בית 3.  (לת) נס
  • 12:48
  • 08.01.12

103 מי משלם לו משכורת? אלכס
  • 12:50
  • 08.01.12

ממה מתפרנס מר בני קצובר? מי משלם לו משכורת?

104 יש לי חדשות למר קצובר- בישראל אין דמוקרטיה מאז 67: כאשר מאות אלפי תושבים תחת שליטת המדינה אינם מקבלים ת"ז, אינם שותפים בבחירת השלטון, ונתונים לחוק ירדני ומשטר צבאי, בזמן ששכניהם היהודים בהתנחלויות הם אזרחים לכל דבר- זה נקרא אפרטהייד. דמוקרט
  • 12:50
  • 08.01.12

אבל סתם בשביל האתגר, מעניין אם מר קצובר יוזמן לחקירה במשטרה כמתחיב ממי שמסית נגד "הדמוקרטיה הישראלית"...

105 שירות חשוב של קצובר לדמוקרטיה במדינת ישראל  (לת) בשם השקיפות
  • 12:50
  • 08.01.12

106 נשמע כמו הכרזת מלחמה גלויה על הדמוקרטיה החילונית. תגובה בהתאם ! בני
  • 12:55
  • 08.01.12

זה הזמן להשתחרר מהעכבות הדמוקרטיות שלנו החילונים ולאמר בריש גלי - ״להפריד דת ומדינה״ - לבטל מועצות דתיות, להעביר סמכויות הרבנות לגורמי ממשלה וחוק, לבטל חוקים דתיים וכו׳.
אין באמור לעיל כדי לפגוע בדת ובדתיים עצמם, נהפוך הוא. איש באמונתו יחייה !

107 אין ספק שמצוקת האשפוז הינה בעיה קשה במקומותינו אלי
  • 12:56
  • 08.01.12

אני בעד להשאיר כאן לבד את הפרזיטים, המשיחיים והערבים ושיסתדרו לבד. לא על גבינו, העובדים בעבודה אמיתית ומשלמים מיסי אמת וגם משרתים 3 שנים בצה"ל ולא שנה וחצי כמו "ישיבות ההסדר" .

108 מתי תבינו שמדובר במלחמה?!  (לת) עמוס
  • 13:04
  • 08.01.12

109 כבר בשנות השלושים בגרמניה למדנו , דמוקרטיה צרכה להגן על עצמה רן
  • 13:08
  • 08.01.12

חייבים ללמוד מההסטוריה ולא לחזור על טעויות

110 קצובר החילוניים ימאניים ושמאלניים כאחת דורשים דמוקרטיה ולא תחשארו לבד  (לת) מיכל
  • 13:11
  • 08.01.12

111 אבל הוא צודק!  (לת) אזרח ישר שמתקומם על גירוש יהודים
  • 13:20
  • 08.01.12

112 גבירותיי המתנחלות, דניאלה וייס, למשל, תגידו שלום לתפקידים ציבוריים, דנה, מתנחלת
  • 13:21
  • 08.01.12

תיפרדו לשלום מהפנים שלכן, כי אלה יכוסו בצעיפים. אתן באמת חושבות
שתמשיכו לחיות בסבבה עם הבגדים הצבעוניים והספק-כשרים שלכן
והמטפחות העליזות שמכסות רק טפח? קצובר ממליץ על ברית עם החרדים,
וביניכם מזמן יש מי שמקצינים בענייני צניעות. כל ההישגים בתחום בריאות האישה, שהתפאר בהן ארגון פועה באחרונה, יתבטלו, ותחזרו לחשכת ימי הביניים בכל הנוגע לדיני אישות. זה מה שאתן רוצות, מתנחלות יקרות,
צעירות? שלטון הלכה?

113 לאסור כינוס של יותר מעשרה חובשי כיפה מחוץ לבתי כנסיות... יוסי רביבו
  • 13:26
  • 08.01.12

לחצופים תחציף פנים רמז בדבריו קהלת בן דוד.
נתנו לקצובר אצבע אחת(סבסטיה), והוא כבר אומר שזו יד אלוהים
ואני קובע באופן נחרץ שאלוהים היה חילוני מרגע לידתו
ע"י האדם הקדמון ולאחרונה שלח לי אס אם אס והרשה לי להתפלל לבד
אבל גם גם הוסיף ואמר שנאמס לו לחולל במיוחד עבורי נסים ונפלאות ויעץ לי לרכוש פלאפון... אני מסרב. בשבילי, אין אס אם אס בלתי אמצעי- אין אלוהים



114 סוף סוף,תשובה הולמת ל "אביב" של האחים המוסלמים אפטימיסט
  • 13:27
  • 08.01.12

צריך לעדכן במהירות את הטיוטה של "חוק נאמנות".נאמנות לחוקי מדינת ישראל או להלכה? מציע את בני קצובר לשגריר ראשון של ישראל (מהדרין) באום אל פחם

115 כך זה אצל דתיים כאשר קרב זמנם הםחד מהגהינום מעבירם על דעתם ואז מתחרדים ובאים עם רעיונות הבל. איזה קיום יהייה למדינה כזו?  (לת) פקפקן
  • 13:28
  • 08.01.12

116 אהרון ברק כבר פרק את הדמוקרטיה...אנחנו יכולים לבחור בימין, לחוקק איזה חוקים שנרצה...ובג"צ בשניה יבטל אותם... אנחנו מזמן לא דמוקרטיה.  (לת) תתעדכן בני
  • 13:41
  • 08.01.12

117 iran is here-go home  (לת) eric
  • 13:49
  • 08.01.12

118 מדינת ההלכה ב.מ.
  • 13:50
  • 08.01.12

ידעו קצובר יעקב נאמן וכל הימין המשיחי שעל דמוקרטיה וחופש נלחמים , בסוריה במצרים באירן וגם פה, לכן צפו למלחמה, בכל האמצעים.

119 first- go out from occupied territories  (לת) eric
  • 13:54
  • 08.01.12

120 חזק ואמץ ואל תחת זה הפתרון לשמולניים ולכל שונאי ישראל שבתוכנו!!!!רק תורת ישראל תציל את עם  (לת) אני
  • 14:04
  • 08.01.12

121 קצובר=נתניהו=ליברמן =איטולות שרוצים להפוך את ישראל לאירן,"ישראל הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" הצחקתם אותי  (לת) רוגל
  • 14:04
  • 08.01.12

122 כדי לשמור על הדמוקרטיה הגוססת בישראל יש להפריד ע כ ש י ו את הדת מהמדינה,תפתחו את העינים ,יום אחד תתעוררו בבוקר ותראו טהרן ,טליבן אצלכם בבית  (לת) רוגל
  • 14:08
  • 08.01.12

123 סוף סוף מישהו ביו"ש אומר את האמת אור שחר
  • 14:12
  • 08.01.12

ברי כבר לכולנו מזה מספר שנים שהממשלה משרתת את סדר היום של יש"ע ושל הפונדמנטליזם היהודי, ושכל מכבסות המילים נוסח "דמוקרטיה מתגוננת" או הניכוס של חוקים בארה"ב ובאירופה אינם אלא מיצג שווא עלוב.

המלחמה כאן היא ברורה: מי שמבקש להגן על סדר היום הליברלי-פרלמנטרי, צריך להתפכח מהאשליה כאילו מתקיים סדר יום כזה עוד בישראל.

זוהי ממשלה המתנהלת בדומה לאייתולות באיראן, ושחבריה פועלים להגשמת חזונו של קצובר. לפחות קצובר מצהיר באופן גלוי על מטרותיו, בעוד נתניהו הרמאי מדבר בעולם על זכויות האדם בישראל ועל דמוקרטיה.

די לשקר, אנו במלחמת אזרחים.

124 חלוקת הארץ שמשון
  • 14:14
  • 08.01.12

אני כבר אמרתי מזמן,יהודה,וישראל,חלוקת הארץ ,נתחיל לחיות כמו בני אדם

125 להפריד דת ממדינה!!!  (לת) אסף
  • 14:16
  • 08.01.12

126 ארץ ישראל שנת 2030: מדינת ת"א, מדינת "ישראל" שלא ברור מה תהיה, ומדינה פלסטינית. מי בא למדינת ת"א?
  • 14:17
  • 08.01.12

שלוש מדינות, לשלוש עמים. אני לא רואה מנוס מזה. הציבור החילוני צריך להיות שפוי מספיק כדי להתחיל לארגן תשתיות, חשמל, דברים שקיימים כרגע, ולנתב אותם אל מדינת ת"א העתידית, שתהיה, כך אני מקווה, מראשון לציון עד חיפה פחות או יותר. אני מבקש את סליחתכם, על ההתנבאות, אבל במילים מפוכחות יותר: אנחנו לא עם אחד, ואנחנו לא קרובים להיות.

127 תתחילו להצטייד בקופסאות שימורים ונשקים יות
  • 14:19
  • 08.01.12

בקצב שהמדינה הזאת מתפלגת, תהיה פה מלחמת אזרחים ב-10 שנים הקרובות. וטוב שכך, זה בדיוק מה שהמדינה שלנו צריכה, להחליט.
או שאנחנו נוטשים את הכבלים היהודיים ובונים פה מדינה אירופאית מבוססת לאום אך לא דת, או שמקימים פה מדינה דתית כמו המדינות סביבנו.
ואת הסוגיה הזאת רק מלחמה תפתור.

128 כרגיל התקשורת מלבה את האש  (לת) גל
  • 14:38
  • 08.01.12

129 זה די פשוט העילוי
  • 14:45
  • 08.01.12

אין אלוהים ואף פעם לא היה. אולי יהיה פעם כי בדבר העתיד אי אפשר לדעת. בינתיים הרעיון של מדינת הלכה אינה תקפה יותר מ"שמש בגבעון דום", כלומר המצאה חסרת שחר של השבתאים הישראלים הרי הם רבני יש"ע ואנשים כמו קצובר.

130 אין לחרדים ולמתנחלים מונופול ישראלי ויהודי
  • 14:47
  • 08.01.12

הגיע הזמן לעדכן את היהדות ולהתאימה לזמנינו חוקי הכשרות למשל מגווכחים וחסרי כל בסיס מדעי. יחס לנשים? איפה כתוב ב 10 הדיברות שגבר טוב מאישה? ומי שלא טוב לו בישראל הדמוקרטית יכול להתנחל בברוקלין

131 הפגנת תמיכה בדמוקרטיה במוצ"ש  (לת) תג מאיר
  • 14:50
  • 08.01.12

132 אבדן המכנה המשותף HMJE
  • 15:02
  • 08.01.12

הקיצוניים (חרדים, מתנחלים, שמאלניים וימניים) גורמים לאבדן המכנה המשותף והורסים את יכולתנו להתקיים כולנו במדינה אחת.

133 אולי ננסה את הרעיון הזה בכיוון אחר די לתת לו במה
  • 15:03
  • 08.01.12

לפרק את המנגנון הציוני בגדה המערבית, ולהכפיף את מי שרוצה להישאר שם לשלטון החמאס.

134 לא למד ולא שכח אוי ארצי
  • 15:19
  • 08.01.12

בני קצובר לא למד שהיהדות לא הספיקה כדי לקיים מדינה יהודית ומדינה יהודית לא החזיקה מעמד פה כבר לפני אלפיים שנה.
למה לחסל את המדינה היהודית תוך ליב ומדון אפשר לחסלה בדרכי נועם ובהסכמה.

135 האם בני קצובר הוא עשב שוטה?  (לת) עמית
  • 15:24
  • 08.01.12

136 הוא נראה ערבי! מאיר
  • 15:27
  • 08.01.12

לכן יש לגרש אותו מהאדמה הקדושה.

137 בשטחים אין דמוקרטיה, כך שמבחינתו של קצובר הפירוק של הדמוקרטיה הוא עובדה היסטורית. מלבד זאת קצובר יהודי מהסוג של שבתאי צבי והוא מנהיג מסדר הגודל של ירבעם בן-נבט  (לת) דני, ירושלים
  • 15:28
  • 08.01.12

138 ירד מהפסים, מה אתה רוצה את טהרן פה. ואפשר לחשוב שהרבנים הם חכמים כולם אופירה
  • 15:41
  • 08.01.12

אוי ואבוי לנו. בחיאת לך לייעוץ.

139 אם המדינה רוצה להגן על עצמה אזי צריך להוציא אותו למשפט על בגידה והמרדה חיים
  • 15:50
  • 08.01.12

בוגד דתי - האמת יצאה מהפה שלך סוף סוף
מקווה שתמצא את עצמך עוד בימנו בכלא
אתה גורם למלחמת אחים
לא נתקפל אל מול החרדתים דתיים המושחתים הפחדנים שהפסידו במלחמה האחרונה מול חזיבאלה
אתה והמתנחלים אפסים מוחלטים

140 תמיד היהודים היו תחת שלטון של רודנים רשעים כמו החילונים של היום שלמה
  • 16:03
  • 08.01.12

ותמיד הם לא היו יכולים בכח טבעי לנצח אותם כי לצד השמאל הצד האחר הסיטרא אחרא יש תמיד יותר כח כדי שהם ירגישו טוב עם עצמם כי לשקר את רגליים
ולכן אין סיכוי בדרך הטבעית לנצח אותם . וכמו תמיד זה יבוא בדרך נס
כמו מצריים כמו חשמונאים וכמו בשואה
גם כאן עכשיו המצחון על החילונים יגיע בדרך נס
משהו כמו מדינה מבחוץ תבוא לעשות פה סדר
הערב רב הם טפשים הם לא רותים ללצוד מההיסטוריה

141 לאן? גומר בת דבליים
  • 16:15
  • 08.01.12

מקומו של קצובר במרתף חשוך, לבל יראה אויב הדמוקרטיה את אור השמש

142 לפרק את הדמוקרטיה... אלכס גורדון
  • 16:19
  • 08.01.12

יש לפרק את הימין הקיצוני המשיחי המוטרף בגין פגיעה באושיות המדינה, פגיעה בדמוקרטיה ובנכסי המוסר הלאומיים שלנו, בגין פגיעה בבטחוננו הלאומי, בגין לשון הרע ובגין הסתה. זה הזמן לדמוקרטיה לוחמת !

143 ישראל ''הדמוקרטית'' עקדה את ידי ורגלי המדינה היהודית ליה
  • 16:28
  • 08.01.12

הדגש שהושם על היותה של ישראל מדינה דמוקרטית מכרסם בכל פה בקיומה של מדינה יהודית.
לחיסול המדינה היהודית מסייעים חוקים שיוצרו שלא כחוק על ידי אהרון ברק ודומיו בבג"צ.

(קיראו את דבריו של פרופ' פוזנר :''אהרן ברק – שודד-ים''

http://www.shofar.net/site/ARDetile.asp?id=9415 )

יש לבטל חוקים אלה על מנת להציל את מדינת ישראל היהודית.

החוקים שעברו בכנסת ב 32 קולות אינם יכולים להוות חוקים חוקתיים.

אלה מילים ריקות מתוכן ששופטים ערמומיים ומניפולטיביים כאהרון ברק ותואמיו המושתלים בבג"צ,העמידו פנים בצורה שיקרית לחלוטין שהם חוקיים.זו שטיפת מוח ותו לא!

לא ייתכן שחוק שעבר בסה"כ עם 32 מצביעים בעדו,ייחשב לחוקה שרק 61 (ואולי יותר?) אצבעות תוכלנה לבטלו.זה מגוחך.

לישראל אין חוקה,ועדיף שלא תהיה לה, היות והיא נמצאית במצב נזיל, ולא ידוע מה יילד יום,ועלינו לשמור על גמישותנו המירבית בתחום המשפטי, שתתאים עצמה לכל מצב שיגיע.

חובה על חברי הכנסת לבטל את החוקים הלא לגיטימיים בעליל שנחטפו על ידי אהרון ברק, והוצגו תוך הטעייה לאומית כאילו הם חוקים "חוקתיים".

אין חיה כזאת.

חובתנו להחזיר למדינת ישראל את מרכזיות יהדותה.

זו בראש ובראשונה, וקודם לכל דבר - מדינה יהודית.

היותה גם "דמוקרטית" זה דבר תלוי מצב ויכולת תמרון,ותו לא!

כך לדעתי עלינו לראות את הדברים.

אשכול זה יציג כיצד מחריבה "הדמוקרטיה" הישראלית את המדינה היהודית.

היות ואנו במצב חירום ,ייתכן שהפתרון היחידי להצלת המדינה היהודית יחייב ויתור (זמני?) על הגדרתה כדמוקרטית.

עם ישראל הוא מטבעו עם דמוקרטי ולא נדרשת הצהרה על כך.

הצהרה זו מובילה לחורבנה של המדינה היהודית.

144 האמריקנים יכולים לטעות וליתקוף אותנו במקום את איראן !!!  (לת) אזרח שפוי
  • 16:34
  • 08.01.12

145 זאת פתיחת מלחמת אזרחים, לא מלחמת אחים, קצובר וחבריו לא אחים שלנו !!!  (לת) אזרח שפוי
  • 16:38
  • 08.01.12

146 שאלה לנתניהו-נאמן-וינשטיין-הרשקוביץ-המפכ"ל-ראש השב"כ קוהלת
  • 16:51
  • 08.01.12

שמעתם את דברי קצובר. מה בדעתכם לעשות בנדון?

147 לפרק את הדמוקרטיה בכלל!! דמוקרטיה בזמננו ובסביבתנו אינה אלא התאבדות קולקטיבית, על כן מוטב אליו רוב העם שלא מבין , נהנה ואכפת לו מדמוקרטיה , יחליט על שינוי משטר יותר מתאים לתקופתנו אשר ישים את צרכי העם בראש סדר העדיפויות ולא רק את צרכי המיעוט הבוגדני הטרורסטי והעושק כדוגמת ערבים וחרדים!  (לת) חילוני פאשיסט
  • 16:59
  • 08.01.12

148 נהדר- יצא המרצע מן השק.  (לת) אוהד
  • 17:03
  • 08.01.12

149 אי אפשר להכפיף דמוקרטיה לשלטונה של שום דת . מה שמציע לנו המתנחל הכוזרואשכנזי זה לבטל את הדמוקרטיה היחסית שקיימת ובמקומה להקים שלטון הלכה של מוטציה כוזרואשכנזית של מה שהיתה פעם הדת היהודית.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 17:05
  • 08.01.12

150 שלי יחימוביץ בטח מרוצה מהעניין,!!ואותו מגלגל עיניים מר פרס מה יש לו לומר ?!!  (לת) מדינת ישראל משולה לעץ זית, התולעת גמרה לכרסם אותו!!!
  • 17:08
  • 08.01.12

151 לאט לאט הם מגלים את פרצופם האמיתי מוזאר
  • 17:43
  • 08.01.12

ידענו תמיד שההתנחלות היא האיום הקיומי האמיתי על מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, כלומר על המפעל הציוני. גוש אמונים היה מראשיתו תנועה משיחית שרואה ב"יישוב ארץ ישראל" מהלך הכרחי בתכנית האלהית של ביאת המשיח. האנשים האלה שווים מבחינת המנטליות שלהם לאחים המוסלמים שססמתם היא: האיסלאם הוא הפתרון. הפתרון של השפויים צריך להיות: שתי מדינות לשני העמים, ומי שרוצה להישאר בשטחים - ברוך שפטרנו.

152 הורסים את המדינה גד
  • 18:02
  • 08.01.12

הורסים את המדינה

153 בשנת 2010 כבוד הנשיא שמעון פרס יניח תפילין כל בוקר ויילך כל שבוע לשאול מה הרבנים רוצים. ועוד יסביר שזו הציונות והדמוקרטיה האמיתית.  (לת) חבר/ה, להתחיל לארוז !
  • 18:06
  • 08.01.12

154 קצובר הקו המחבר בין מטורפי כהנא למטורפים בהווה  (לת) זוכר אותו מאז... מהימים הטובים
  • 18:24
  • 08.01.12

155 יהודית ודמוקרטית איכזב עכשיו 50 שנה יהודית ונראה @ בנצי - א @
  • 19:05
  • 08.01.12

כפייה חילונית של מתייונים בא במקום יהודית ודמוקרטית
השיטה האנטי יהודית מדרדר את המדינה לתהום

156 יאיר לפיד מלך!  (לת) יאיר
  • 20:04
  • 08.01.12

157 שימון פרס תמך בגוש אמונים, היום תומך בביבי עושק העם  (לת) צבי
  • 20:47
  • 08.01.12

158 בני קצובר אומר בגלוי את מה שגוש אמונים , השר נאמן וחבורת אלקין חושבים. עליונות "ארץ ישראל היהודית" על מדינת ישראל הריבונית. מדינת ישראל היא ארוע חולף עבורם , ואנחנו האזרחים בבחינת חמורו של משיח.  (לת) קורא טקסטים
  • 20:55
  • 08.01.12

159 כל הכבוד על הבהירות ועל הכרזת המלחמה נער הייתי וגם זקנתי
  • 21:14
  • 08.01.12

הציונות האמונית של המפד"ל מבית מדרשו של הרב קוק נמצאה תמיד בקונפליקט עם הציונות ההרצליאנית.
השאיפה לראות במפעל הציוני אתחלתא דגאולה ולפעול למענה במונחים משיחיים, רוסנה הן על ידי אישיותו וחוכמתו של הרב קוק והן על ידי הכוח העצום שהקים למעשה את הציונות המודרנית ולא היה שייך ליהדות הדתית.
שני הדברים השתנו. נביא השקר המתחזה בני קצובר הוא מ"מנהיגי הציבור" והוא לא הקיצוני שבהם.
הדבר השני הוא הקבלה של כל השגיונות של המתנחלים על ידי ראשי המדינה לאורך שנות דור.
זה מגיע עכשיו לפיצוץ, ומלחמת האזרחים בפתח. כן, מלחמת אזרחים ולא מלחמת אחים, כי אין בינינו שום דבר משותף. שיבחרו - חורבן המדינה או חורבנם, ויתכן שגם שני הדברים יקרו, בכל מקרה ההחלטה שלהם כבר נפלה, ההחלטה שלנו צריכה לבוא מיד.

160 מדינת יהודה החליטה להשתלט על מדינת ישראל - הכלי יהדות - דת שיודעת לייצר רק קהילות גלותיות. האם קנדה תוכל לקלוט שלושה מיליון חילונים מישראל?  (לת) אופטימיסט ידוע
  • 21:35
  • 08.01.12

161 אין טעם לקחת ברצינות את דברי קצובר. הוא מייצג קבוצה קטנה-בערך בגודל של השמאל הקיצוני.  (לת) ירושלמי
  • 22:03
  • 08.01.12

162 הוא טאליבני הקצובר הזה.  (לת) אורן
  • 22:18
  • 08.01.12

163 לפרק את בני קצובר ולהכפיף אותו מתחת לאיזה ערבי ג'ינגי עם קוקיות  (לת) ירון
  • 22:45
  • 08.01.12

164 תקראו את פונדקו של ירמיהו/בנימין תמוז ואת הדרך לעין חרוד/עמוס קינן שמנבאים את התהליכים שקורים בארץ כאן ועכשיו. חכו שהחרדים המתגייסים יתפסו עמדות ו "יתגייסו" למען הדת וההלכה.... וואוו מה שעלול להיות פה. מדינה בהתאבדות. כמה נורא!
  • 22:47
  • 08.01.12

עמוס קינן--הדרך לעין חרוד, מנבא הפיכה צבאית ימנית, שבעקבותיה תעלה לשלטון חונטה אשר תרדוף את השמאלנים ותוציא אותם להורג ללא משפט, תגרש את כל ערביי ישראל ותביא את המזרח התיכון אל סף שואה גרעינית. פונדקו של ירמיהו, רומן מאת בנימין תמוז, חוזה את הפיכתה של ישראל למדינה חרדית שרודפת את מיעוט היהודים החילונים שלא מיהרו לנטוש אותה.

ישראל מתחילה להזכיר מדינות אפלות משנות ה...... אתם יודעים.




165 בדיוק להפך ...צריך לחזק את הדמוקרטיה ולהלחם במטורללי הדת  (לת) אליוי
  • 22:52
  • 08.01.12

166 האיש הזה פשוט דפוק!  (לת) מיכאל
  • 23:04
  • 08.01.12

167 הבעייה שלכל מטורף עם קבלות נותנים במה אבי פז
  • 23:42
  • 08.01.12

הקצובר הזה הוא מטורף עם קבלות ששום בית חולע רוח לא ירפאו.... אב מדוע לתת לו במה ולהתפלמס על דעותיו

168 לפנות את השטחים ולתת להם להשאר שם. יש לו ולנתיניו יותר משותף עם החמאס מאשר עם כל יהודי שאני מכיר  (לת) שמאל ציוני = דמוקרטיה
  • 23:43
  • 08.01.12

169 Sharia law - Israel style  (לת) ziv2liv
  • 23:58
  • 08.01.12

170 הכמיהה היהודית היא למלכות הבורא יתברך שמו ע"י קיום מצותיו וחוקותיו ותורותו zki
  • 00:07
  • 09.01.12

כבנים לאב הרחמן בני עם הסגולה אנו כמהים לשלטון הבורא יתברך באכיפת ההלכה היהודית וכן לגבי השלום עם העמים שסביבנו כל הצרות הסובבות אותנו שזה רצונו של הבורא בכך וגם אם נעשה הסכמי שלום ללוא רצונו של הבורא הסכמים מעין אלו לא יחזיקו ויהיו שווים ככליפת השום מאידך אם הבורא יחפוץ בקיום שלום עם העמים שסביבנו יכול לתת את חן העם היהודי בעיני כל רואני ללא שום הסכם ואף מצינו זאת שהקב"ה נתן את חן העם בעיני מצרים וישאילום אפי' שמן ההיגיון הראוי שלאחר 10 מכות שחוו המצריים במצריים יסרבו להשאיל אבל ברצון הבורא השאילו ללא הסכמים וכיו"ב.
"השלך על ה' יהבך והוא יכלכלך"

171 האביב היהודי איציק
  • 00:12
  • 09.01.12

בעזרת האל יתברך יגיע במהרה ע"י ביאת המשיח ובנית בית המקדש וממלא אכיפת חוקי ההלכה ושלטון הבורא יתברך

172 היה יכול להיות בקלות סגנו של בן יאיר במסדה אבל מה לעשות ישראל חפצת חיים אוחנה
  • 01:26
  • 09.01.12

ולא חפצת לאומנות וטירוף דתי שנגמרים תמיד לאורך ההסטוריה בחורבן.

173 קצובר ושכמותו מהווים סכנה קיומית, ברורה ומידית לעצם קיומה של מדינת ישראל. גדי נתניה
  • 01:45
  • 09.01.12

ובהמשך לקיומו של העם היהודי כולו. כמו קנאי המרד הגדול שהביאו בשם ה' או בשם הקדושה או בשם היהדות לחורבן מדינת יהודה וירושלים. ובהמשך, כ- 65 שנה מאוחר יותר בריוני בר כוכבא ורבי עקיבא, הביאו חורבן על שארית הפליטה וכמעט גזרו השמד על העם היהודי כולו. מאות אלפים מבני עמנו (באופן יחסי יותר מבשואה) הובלו לטבח לעבדות ולשמד...! יהודים השמרו לכם מנביאי השקר הללו!!!

174 אני חודב שמי שצריך להתפרק הוא אורן
  • 01:53
  • 09.01.12

אתה ושכמותך. אין שום אופציה אחרת חוץ מדמוקרטיה. לשיטתך אתנ רוצה שישלוט בארץ מיעוט קיצוני של חרדים וחרדלים שיחד מונה מיליון וקצת. איך גם תשליטו את מרותכם על הרוב שישנא אתכם וילחם בכם עז זוב דם. לא ישאר מהארץ נזו כלום לא אתם ולכ אנחנו וכך יכבשו הערבים שוב את ישראל.

175 דמוקרטיה במדינת ישראל נדהם
  • 02:20
  • 09.01.12

אין ולא היתה חיה כזו מיום הקמתה. אף לא לרגע אחד לא הפסיק העריץ והפריץ השמאלני להתעלל בנתיניו. הדרך היחידה להחיל דימורקרטיא היא אימוץ הצעת קצובר

176 הוא, מבחינתו, הוא צודק, כמובן אמיר
  • 03:15
  • 09.01.12

בני קצובר, מבחינתו, צודק: דמוקרטיה ויהדות דתית לא הולכות יחד. הסתירה ביניהן מובנית ועמוקה.

עבור יהודי דתי, מה שכתוב בתורה, הוא הבסיס המוחלט לכל פסיקה והלכה וחוק. מבחינתו לא יכול להיות מקום לכך שקבוצה של נבחרים, חבר כנסת או מישהו בכלל, ישבו ויחוקקו על פי החלטת רוב. בדמוקרטיה, החקיקה היא תהליך דינמי, שבו נבחרים משנים את החוקים על פי רוח התקופה. מבחינתו של יהודי דתי, החקיקה אינה דינמית, אלא קבועה.

מבחינתו של קצובר, מכיון שדמוקרטיה ויהדות דתית אינן יכולות להתקיים בכפיפה פוליטית אחת, הוא, כיהודי דתי, מעדיף כמובן את הדת, ולכן, מבחינתו, אם הדת לא תכוף את הדמוקרטיה, הדמוקרטיה תכוף את הדת.

ולמי שמאמין בדמוקרטיה, אסור להתעלם מדבריו של קצובר.

177 בני - אתה קודם (העלם)!  (לת) תמרה
  • 03:56
  • 09.01.12

178 התאבדנו! מאמין
  • 05:02
  • 09.01.12

כבר פעמיים בהיטוריה נפלה המדינה היהודית על רקע המלחמה בין ה"מדינה" לבין ה"רבנות" של זמנה.
אם היום הגיעה המדינה למקום שבו אנשי ציבור קוראים לפרק אותה (אז אפשר לפטור אותם כהזויים) הם באמת יפרקו אותה. הגיע הזמן להתעורר וללמוד משהו מן ההיסטוריה שלנו.
לאנשי ה"רבנות": הניחו למדינה לנהל את עצמה. הבחירה שלכם היא בין מדינה שאינה לגמרי לרוחכם, לבין לא-מדינה בכלל.

179 כפיה דתית אילן י.
  • 05:38
  • 09.01.12

הליגה למניעת כפיה דתית ראתה כבר בשנות החמישים,את הדת כסכנה לדמוקרטיה! הציבור הישראלי וכל ממשלות ישראל לא התעוררו להלחם בסכנה של יהכפיה הדתית! לא רחוק היום והחופש הדימוקרטי יעלם וחוקי ההלכה יהפכו את ישראל למדינה חשוכה!

180 עכשיו הדברים ברורים. הדמוקרטיה הישראלית (והמדינה) ממש בסכנה. מצידי- שהמתנחלים יגורו בפלסטין. רק לא בישראל.  (לת) אלודי
  • 06:02
  • 09.01.12

181 להסתכל מהיום אחורה כשהוא הולך ברחוב ממליץ לקצובר
  • 06:07
  • 09.01.12

לך תדע מי יבוא מאחוריו ויכפיף אותו

182 גם ישראל תהיה ארץ מזרח תיכונית כמו שכינותיה, נשלטת ע"י דת ו/או אמונות טפלות  (לת) השם
  • 06:46
  • 09.01.12

183 דברי כאב של מי שאין לו קול המודר מהשיח הישראלי  (לת) ליכודניק
  • 07:05
  • 09.01.12

184 ימים יגידו....לי נראה שאם היהדות תשלוט נראה כמו מצדה DFVBB
  • 07:07
  • 09.01.12

לא ההגיון והחשיבה המדינית ישלטו אלא רבנים משיחיים ומטורפים שיביאו אותנו לאובדן

185 למה, תסביר לי, קצובר צריך להגיב לדברים שהוא עצמו אמר......? נועה
  • 07:32
  • 09.01.12

הדברים נאמרו בשמו. ראיינו אותו - גאון ומומחה בעיתונות שכמוך!

186 לימודי ליבה חובה, רשיון להאת ילדים לעולם אבו עלה מנג'ליל
  • 07:40
  • 09.01.12

מי שלא יתן לילדיו חופש מחשבתי, להוציא את ילדיו מאחריותו
להחליט האם יו"ש שיכים למדינת ישראל, כן - לאזרח את כל המוסלמים וסוף לדמוקרטיה, לא - להוציא את הישראלים מלבד החיילים משטח צבאי.

187 אדם מסוכן  (לת) נמרוד בן ארי
  • 08:25
  • 09.01.12

188 נבואת ישעיהו ליבוביץ זצ"ל, הולכת ומתגשמת. הכיבוש של 1967 מחריב את מדינת ישראל.  (לת) ואין נביא בעירו.
  • 08:43
  • 09.01.12

189 מצדה קנאים חורבן קצובר יותר גרוע מבאשיר אסד שלו רוצח עמו בחוקי דת  (לת) מאפי שינה הזועם 9+1+12
  • 08:47
  • 09.01.12

190 למה דימוקרטיה. כנסו. עמוס ארליך
  • 08:50
  • 09.01.12

א. כשמדובר במטרה משותפת לכולם והמחלוקת היא על דרך להשגתה יש לראות בכלל הציבור "ועדת מומחים". כל עוד אין לנו כלי למדידת המומחיות של המצביעים אנו מניחים הנחת-פשטות שכולם מומחים באותה מידה, ומהנחה זאת נובע שלדעת הרוב יש הסיכוי הטוב ביותר להיות נכונה.
ב. כשמדובר באינטרסים או רצונות מנוגדים, הקירוב הטוב ביותר ל"רצון הציבור" הוא רצון הרוב. אך כשיש לחשוד שמה שנקרא "רצון הרוב" נובע מנבזות - יש לשקול מה יותר מזיק, לסכל או להבליג.
וחזרה ל-א. ראוי היה למצוא דרך לזיהוי אנשים כ"מומחים במלהפך" שביותר מקרים הם נותנים חות דעת לא נכונה, ולספור את הצבעתם בספירה שלילית. הקושי הוא בזה ש"ועדת חכמים" ממיינת חשופה במיוחד לטעויות. כי "עשרה קבין טפשות ירדו לעולם, תשעה נטלו חכמים ואחד כל העולם כולו"

191 כחילוני אני מוצא הרבה היגיון בדבריו. לגבי מדינת הלכה איני בטוח.  (לת) המתנחלים הם הציונים האמיתיים
  • 09:32
  • 09.01.12

192 מעניין שמישהו כתב ממש היום על כך שצריך 4 מדינות בישראל שזה למעשה אותו דבר במילים אחרות, ואף אחד לא התנפל עליו  (לת) י
  • 09:32
  • 09.01.12

193 להפסיק לממן את קצובר מן הקופה הציבורית  (לת) קצובר אינו ראוי
  • 09:42
  • 09.01.12

194 קצובר, אלקין ובן ארי-תתפרקו לרוסיה ולפולין ושחררו אותנו מנוכחותכם  (לת) יהודי
  • 09:43
  • 09.01.12

195 פירקתם אותה מזמן אורי
  • 09:45
  • 09.01.12

הדמוקרטיה ורצון הרוב מעולם לא עיניינו את המתנחלים. כפיתם על כולנו להיות מדינה של קלגסים ומפרי זכויות אדם ואמנות בנלאומיות.

196 אין מנוס ממלחמת אזרחים אלון
  • 10:00
  • 09.01.12

אין מנוס ממלחמת אזרחים על דמותה, אופיה, צביונה וערכיה של מדינת ישראל. מול המשיחיות הבריונית של הימין יש להעמיד מחדש את חזונם של מייסדי המדינה על חברה דמוקרטית-ליברלית-הומניסטית ולהיאבק בכל הכוח כנגד הכוחות הפאשיסטיים שזוממים לחסל את החברה הישראלית. השאלה היא רק מאין יימצא לנו לינקולן חדש שיעמוד בראש המאבק הזה?

197 השפעת הסלאף המוסלמי שבפ
  • 10:04
  • 09.01.12

דומה שהושפע מהאביב הערבי והוא מקדים את החששות מפני השתלטות האיסלאמיזציה במצרים ובשאר מדינות ערב כמו באירן. אחורה במקום קדימה.
באיזה עולם אנשים חיים?

198 זאת לא הסתה נגד המדינה? איפה המשטרה כשצריך אותה  (לת) עוד ביזיון ןשגעון
  • 10:13
  • 09.01.12

199 Ktz Over זמנך עבר - הזוי מבולבל וחסר מנהיגות הולך לקיצוניות -זמנך עבר  (לת) יודה
  • 11:45
  • 09.01.12

200 אולי נהגר לאוגנדה ונשאיר הדתיים בלי תקצוב ולצד המוסלמים?  (לת) לילית
  • 12:04
  • 09.01.12

201 לא נגד היהדות- בעד חיים נורמליים- ונגד פשיזם וכפיה! צופה
  • 12:57
  • 09.01.12

אדון קצובר הפשיסט! תודה על השרות שעשית לנו בחשיפת עצמך כפשיסט כפייתי. אף אחד לא נגדכם. אלו אתם הלוחמים על יסודות עתיקים ולא מעודכנים. כל דבר חי משתנה עם הזמן ואם מנסים להקפיא אותו הוא מת!
לא נגדכם - בעד חופש וחשיבה מודרנית!!!

202 כרמל ארי
  • 12:58
  • 09.01.12

אם לא תהיה דמוקרטיה, המ ימנע בעד יריביו של קצובר לכלוא אותו או לגרשו, במידה ויעלו לשלטון?

203 על פחות מזה נאסרה הפעילות של כך - ואיפה הפרקליטות?  (לת) עופר
  • 13:59
  • 09.01.12

204 מר קצובר. בגלל דברי הבל כאלה, אנחנו נאבד את קמצוץ הסיכוי שעוד יש לנו להיות הריבון ביהודה ושומרון.לא הדמוקרטיה. זמנך עבר. אשמח אם בתוך שנה תשתף פעולה עם אובמה בכתיבת זכרונות.  (לת) אלישי
  • 15:23
  • 09.01.12

205 תאוות שלטון נטו.אין הבדל בינכם לבין כל ציבור אחר  (לת) יעל
  • 16:33
  • 09.01.12

206 האיש הזה פשוט דפוק!  (לת) מיכאל
  • 17:18
  • 09.01.12

207 קצובר ינהיג את החולצות החומות של המתנחלים ?  (לת) ציניקן
  • 17:57
  • 09.01.12

208 מה ההפתעה...? ייאי
  • 20:27
  • 09.01.12

מה ההפתעה ?הנה מה שכתבתי ב-22/12/2011 :"אז אחרי שאירופה לא רלוונטית ואובאמה לא רלוונטי,אז השאלה המתבקשת - מי כן רלוונטי ?אז אולי צריך להתחיל לחשוב קצת אחרת:את דו"ח טרכטנברג ביבי ממסמס,לאובאמה הוא לא סייע במאבק נגד קבלת פלסטין כחברה מלאה באו"ם,את מרקל רימה ועוד.אז אולי ביבי לא רלוונטי...הזורע רוח יקצור סערה ! הבנדיטים חובשי הכיפות מחללים במעשיהם שם שמים.הם מחבלים ומורדים במלכות תחת הכסות של אהבת הארץ.ביבי,ליברמן שהיה מנכ"ל משרדו(ופוטין אלילו) ומרעיהם, עשרות שנים טיפחום,הגנו עליהם ומנעו אכיפת החוק ביו"ש.מפקדים שאכפו את החוק שילמו על כך. ביבי מתממיהו:זה לא משנה אם האנרכיסטים הם משמאל ומימין.הדמוקרטיה היא צורת השילטון הטובה ביותר,אך היא שבירה ועליה להתגונן במלוא העוצמה מול אלה ומול אלה - מקומם בכלא !אל תתנהג כראש שבט התנהג כמנהיג עם ומדינה ! "ובימים ההם אין מלך בישראל איש הישר בעיניו יעשה...".המקרא כוון לשני הנשואים ;א.היו אז כוהנים והיו אז ראשי השבטים,אלא עשו מעשה "..הישר בעיניו.."רק למען עצמם.ב.יתר העם למדו מהם ועשו כישר בעיניהם.מייד לאחר מכן היה המעשה הנורא של פילגש בגבעה אשר בסופו כמעט הושמד שבט בינימין.שבינימין נתניהו ילמד מכך.הפורעים הם מחבלים יהודים ,המונהגים ע"י רבנים פנאטיים(הדרת נשים,פגיעה בערבים תמימים,פגיעה בחיילים ובשוטרים ועוד).הם יוצרים אנרכיה ופוגעים במדינה.צריך לעשות מעשה "וביערתה הרע מקירבך ".זה לפתחה של המשטרה לעשות את המעשה ולא להכנע ללחצי הפוליטיקאים והרבנים למיניהם !כששירתתי ביו"ש(וביבי רוה"מ),היה מפקד משטרה בחברון,בונו כמדומני היה שמו,שהפסיק את כל האלימות והם דאגו שהפוליטיקאים ידיחוהו.שיחזירו אותו לשם."

209 לפרק את הממסד הדתי ולהכפיף אותו לדמוקרטיה!  (לת) רצון העם
  • 20:35
  • 09.01.12

210 ואולי אלוהים נגלה לקצובר בחלומו, ואמר לו לסור לבית אל (במקום שבו הקימו עגל זהב בספר מלאכים א') שם יומלך כמלך? אבל רגע - מלך על יהודה? מלך ישראל?  (לת) הלאה הדמוקרטיה
  • 20:45
  • 09.01.12

211 ממש אל קעידה בגרסה יהודית  (לת) מזועזע
  • 21:03
  • 09.01.12

212 הדרה...עיינו ייאי
  • 21:26
  • 09.01.12

מפתיעים אותי כל המופתעים.הציבור "הדתי לאומי",עבר הקצנה דו-קוטבית:לאומית ודתית.הם הפכו לבעלי תפיסה פשיסטית מחד ומתחרים בהתחרדות עם החרדים מאידך.זה מתבטא בכך שרואים את האחר כנחות ובזים לגוי.זה מתבטא לדוגמא בכך שחיילים מהמגזר היו אלו שהובילו הדרת שירת נשים בצה"ל.כשאני הייתי בבני עקיבא המוטו היה מתינות.היו פעולות תנועה משותפות עם הבנות ללא מחיצות וללא הפרדות וגם ריקודי "הורה".עתה ראו היכן זה היה והיכן זה עתה.זה לא מפליא שאצל ביבי זה מחמיר.הנה שכתבתי לפני כחודש:"התנ"ך הוא הקובע והמגדיר.הזקנים,אנשי כנסת הגדולה וראשוני התנאים ניסו להסביר במקומות שהדיוט התקשה להבין (גם את עצם השפה).לאחר מכן העיסוק הפך לשם עיסוק והפרשנות לשם התפלפלות,עד כדי שמרוב מחלצות נעלמה המענגת נפש(התורה)כלא היתה.לא מצאתי בכל התורה מה תלבש אשה.יש איסור שלא תלבש שמלת גבר.לא מצאתי שם גם איסור משמוע שירת נשים או המנעות מחברתן.נהפוך הוא: הדרת נשים אסורה בכל מקום ובכל עת,הן עפ"י ההלכה והן עפ"י ערך אוניברסאלי של כבוד האדם.גם לא מבין את ההצתה המאוחרת של נשיא,רו"מ ודומיהם.במדינה שרבנים משווים אשה לחמור, שנשיאה מורשע באונס והקולגות ועיתונאים ידעו ושתקו,זה לא עם הספר וזה לא עם בכלל.בינו בוערים וכסילים השכילו: "ד וּדְבוֹרָה אִשָּׁה נְבִיאָה, אֵשֶׁת לַפִּידוֹת--הִיא שֹׁפְטָה אֶת-יִשְׂרָאֵל, בָּעֵת הַהִיא. ח וַיֹּאמֶר אֵלֶיהָ בָּרָק, אִם-תֵּלְכִי עִמִּי וְהָלָכְתִּי; וְאִם-לֹא תֵלְכִי עִמִּי, לֹא אֵלֵךְ. ט וַתֹּאמֶר הָלֹךְ אֵלֵךְ עִמָּךְ, אֶפֶס כִּי לֹא תִהְיֶה תִּפְאַרְתְּךָ עַל-הַדֶּרֶךְ אֲשֶׁר אַתָּה הוֹלֵךְ--כִּי בְיַד-אִשָּׁה, יִמְכֹּר יְהוָה אֶת-סִיסְרָא; א וַתָּשַׁר דְּבוֹרָה, וּבָרָק בֶּן-אֲבִינֹעַם," - דואט של אשה וגבר,למי שלא הבין. אלו מקצת ציטוטים מהמקרא המהדרין שירת נשות ישראל.המקרא מעטיר את בנות ישראל בכתרי חכמה,תבונה,יצירה,שירה,נבואה ,רחמים ,יופי ומלכות.הלוואי על כל ישראל.לפיכך טיפש הוא מי שמדיר עצמו משירת נשים,או הפוגע בנשים בדרך כלשהי,ארורים אלו שחינכוהו לכך.בפני הקב"ה יש אף עדיפות לאשה.שילכו הבורים החשוכים וילמדו התנ"ך כלשונו ולא יקשיבו לחשוכים שברבנים והבאבות למיניהם המפמפמים לראשם אמונות תפלות ודיכוי נשים.בינה יתירה וגבורה יתירה באשה על פני גבר.על שום מה ?:על שלמרות קשיי ההריון והלידה וגידול הילדים וטפשות הגברים – היא מתגברת וממשיכה.שלמרות הקיפוח ,בכל תחום,היא מצטיינת ומצליחה.אם,אחות,בת,רעיה,חברה - אני עפר לרגלייך.כל פגיעה באשה - זהו מעשה נגד הקב"ה !מסקנה מתבקשת:המדירים נשים אינם יהודים,הם כת שפרשה מהיהדות.מעניין איך הם ירגישו עם זה – חוק השבות,קבורה,נישואין וגירושין... ואיזה הוא הגיבור - הכובש את יצרו ! א. לא חייבים להסתכל.ב. והמסתכל - לא חייב לראות דווקא את המיניות(אני רואה את האדם).ג. והרואה את המיניות - שיכבוש את יצרו.ד.ושאינו כובש את יצרו - קטן אמונה הוא ושידיר עצמו מן העולם."


213 עשרות מיליארדים נימנעו מעיירות הקיפוח ושכונות העוני כדי לטפח ולהאדיר את הפרזיטים בהתנחלויות שמגשימים רעיון ציוני אשכנזי קולוניאליסטי של שוד קרקעות העם הפלסטיני אדון הארץ.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 21:27
  • 09.01.12

214 Congratulatiojns Ayatulla Humeini
  • 21:35
  • 09.01.12

Thats what I did in Iran

215 למי שעדיין לא הבין...: ייאי
  • 21:36
  • 09.01.12

ולמי שעדיין לא הבין:בחרתה ביבי = בחרתה:ישי,ליברמן,אלקין,קצובר וכיו"ב. למען הגילוי הנאות אני יהודי מאמין ומקיים מצוות,המאמין בהפרדת הדת מהמדינה.זה נעשה בצורה גולמית כבר בערוב ימי שמואל הנביא.ההסטוריה שלנו ושל עמי העולם מלמדת ,שהיכן שהתערבבו דת ומדינה זה הסתיים באסונות מחרידים.

216 אילו כפי גירסת המגלגלים אישוניהם לשמים היה קיומו של אלוהים עובדה מוכחת היה יושב זה בשמים ומחפש עץ גבוה לתלות עצמו למראה היצורים הבזויים המדברים בשמו ומצד שני אדולף היטלר שהוא עובדה קיימת מתהפך בקברו מצחוק נטול מעצורים למראה הגשמת עיקרי תורתו בידי אלו שנטלו להם ברמיה את ייצוג קורבנותיו.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 23:20
  • 09.01.12

217 מתי כבר יהיה כפתור דיס-לייק בפייסבוק???  (לת) נועה
  • 23:51
  • 09.01.12

218 על כל היהודים המאמינים להתאחד ולצעוק לבורא עולם רוצים רק את מלכותך עלינו עכשוי,מאסנו בשלטון הזדונים והמינים!!!  (לת) מלכות שמים עכשיו!!
  • 06:39
  • 10.01.12

219 ככה בגרמניה ב-33 התפרקה הדמוקרטיה אסף
  • 10:26
  • 10.01.12

היתה דמוקרטיה, העם היה עצוב, עלה לשלטון משוגע עם מלא פתרונות, פירק את הדמוקרטיה, ואז נהיה טוב יותר. או שמא...

220 להעניש את הרוצה לבטל את הדמוקרטיה בישראל  (לת) עתליה
  • 11:49
  • 10.01.12

221 צודק. השלטון הישראלי המושחת והרקוב מוזמן לצאת! עידן
  • 00:22
  • 11.01.12

צוןדקים המתנחלים. מה הם צריכים את בייניש ובעלה המושחת על הראש? את "האח הגדול", את המשטרה הרקובה ואת האנטישמיות התל-אביבית?
מה הם צריכים את אולמרט המושחת, את מפלגת "קדימה" הבנויה מאוסף מושחתים, את נתניהו המתנהג בליכוד באופן מחפיר ואת הערבים החותרים נגד המדינה?
המתנחלים רוצים שיעזבו אותם לנפשם. הם יסתדרו נהדר בעזרת מיסיהם, תושביהם ואנשי הצבא שלהם.

222 בני קצובר - עוד אחד שמשניא את הדת עלינו - עוד אחד שלא מבין שכמו שזה הביא בעבר חורבן, כך גם בעתיד יביא חורבן על הארץ הזאת  (לת) בית שני נחרב גם בגלל שינאת חינם ובעיקר בגלל הקנאות
  • 05:33
  • 11.01.12

223 חילונים כל בעלי הדיעה העצמאית - להלחם למען תרבותינו להתאחד למחנה אחד.  (לת) ראובן גרפיט
  • 09:21
  • 11.01.12

224 יישר כוח למר בני קצובר על אפם וחמתם של שונאי היהודים סטודנט של ד"ר גדעון ארליך
  • 10:46
  • 11.01.12

מר בני קצובר הוא יהודי יקר החרד לאופייה היהודי של המדינה, וזה כנראה מטריד את מנוחתם של עוכרי ישראל. המושג "זכויות האדם" שחסידי הדמוקרטיה מנפנפים בו השכם והערב מקורו בתנועת ה"נאורות", Aufklaerung בלעז, תנועה חשוכה ואנטישמית שצמחה במדינות המערב הנוצריות והחישה תהליכי התבוללות בעמישראל. המתבוללים והמשומדים כאן בארץ ישראל עושים יד אחת עם בית המשפט העליון לשפוט כל נושא לפי פרמטר זר ליהדות השולל מהיהודים זכות יסוד להתיישב בכל חלקי מולדתם ומקנה זכויות אזרח שוות לבן אומה אויבת.
המשפט העברי המקורי אינו מכיר ב"זכויות אדם" (כל אדם), אלא רק בחובות היהודי כלפי המקום וכלפי חברו (היהודי). כעיקרון המושג "אדם" בעולמה של ההלכה אין פירושו אלא יהודי בלבד ("אתם קרויים אדם ואין אומות העולם קרויים אדם". תלמוד בבלי,יבמות דף ס"א עמוד א`; וכן גם בבא מציעא דף קי"ד עמוד ב' ברייתא); הוא הדין לגבי המושג התורני "רעך" או חברך, שגם הוא מושג החל על יהודים בלבד ולא על גויים.
מי שמכיר בסכנות הקיומיות האורבות לנו משלילת זכויות היהודים במולדתם ההיסטורית וממתן זכויות אזרח שוות לנוכרים בני אומה אויבת מוקיר את מר בני קצובר ותומך בכל לבו, על אפם וחמתם של שונאי היהודים.

225 כך נראים הללו החיים על חשבוננו המקבלים מליארדים מכספנו והרוצים להתנתק מהמדינה לטובת מדינת הלכה מפגרת וחשוכה  (לת) ישראלי חילוני
  • 11:01
  • 11.01.12

226 לך לעזאזל, הדתיים יחסלו את הציונות, שהחלה כפרוייקט חילוני למהדרין  (לת) קרקרקרקר
  • 12:26
  • 11.01.12

227 אני מסכים איתו, שני היסודות סותרים עודד
  • 13:18
  • 11.01.12

יהדות ודמוקרטיה לא יכולות לחיות בכפיפה אחת. אלו יסודות סותרים, וצריך להכפיף אחד מהם לשני. אבל למה לא להקים שתי מדינות? מדינת יהודה, שתהיה מדינת הלכה בשטחים הכבושים, בשלטון עצמאי וללא מחויבות ישראלית, ומדינת ישראל בשטחי הקו הירוק. תנו להם למתנחלים להקים את דרום אפריקה+איראן קצרת הימים שלהם, ללא הבטחון הכלכלי והצבאי שהדמוקרטיה הישראלית מעניקה להם, ומדינת ישראל תחזור לגבולותיה השפויים כמדינה דמוקרטית ושוחרת שלום.

228 הוא תותח!!! צריך... בני ברדיו
  • 13:49
  • 11.01.12

צריך להחליף את בני בשן.
עם ישראל צמא לשמוע את דבריו האמיתיים של בני קצובר.
האמת מנצחת ואנחנו עדים לפרפורי הגסיסה של השמאל הכופר

229 אז נהיה האנוסים של החילונים? נדליק נרות שבת בסלון ונאכל חזיר מתחת לשמיכה? מראנוס מראנוס  (לת) ל.ש.ב.
  • 14:34
  • 11.01.12

230 בן גוריון אמר מדינה יהודית ? חרדי קיצוני שכמוהו.  (לת) אזרחית פשוטה
  • 20:02
  • 11.01.12

231 בני יקירי זה קורה גם במשפחות הכי טובות. לך לפסיכיאטר ובהקדם. חיפאי
  • 23:46
  • 11.01.12


232 הפתרון היחידי-לבטל את הדמוקרטיה(זמנית)כדי לעקור את הדת.ולהזיז את השעון קדימה לשנות האלפיים דתות-משהו שצריך להעלם מהעולם
  • 00:54
  • 12.01.12

כדי להילחם בחילונים ובמגמת החילוניות המתגברת, על הדתיים (בכל הדתות) להפוך קיצוניים יותר ויותר, ומיסיונריים יותר, ולחזור עוד יותר אחורה, לא אלפיים אלא 4000 שנה. כל מי שעיניו בראשו צריך להטות שכם לעצירת מגמת ההתחרדות של המאמינים, ונטילת היכולת להתמודד במישור הדמוקרטי.
במילים אחרות - להפריד מיד דת ממדינה. איש באמונתו יחיה אבל בדלת אמותיו ולא יכפה את דעותיו על אחרים. אמונתו הפרטית של אף אחד לא צריכה להיות קשורה לניהול המדינה ואורח החיים של אחרים.
להפריד דת ממדינה מיד ועכשיו!!!! שכלם יפיצו לכל פנקס הכתובות שלהם ולהתארגן למחאה: הפרדת הדת מהמדינה.
ואם מישהו ימצא איזה 'סלוגן' יעני סיסמא קליטה להדפסה על השלטים, שיציע וכלם צריכים להדפיס על החולצות, סטיקרים על המכוניות, לתרום כסף לשילטי חוצות ענקיים ולשלטים בהפגנות. לפני שיהיה מאוחר. זה הרגע האחרון לפני שבאמת לא תהיה דמוקרטיה ונהיה כפופים לשריעה היהודית. המוסלמים קצת מסיגים אותנו בזה, אז אנחנו יודעים מה אומרת השריעה המוסלמית: סקילה, עין תחת עין, אונס מאורגן של נאנסות, השאת ילדות בגיל 7 וכד'. אנחנו עוד לא יודעים לאן מובילים מארגני השריעה היהודית ועד היכן הם יגיעו אבל זה מדאיג גם ככה. מדאיג מאד. להתארגן דחוף לפני שיהיה מאוחר. שכלם יכתבו בכל מקום אפשרי, שיימחו, שיתריעו, שישמיעו קולם. לפני שיהיה מאוחר.
הדתיים מתעודדים משתיקתנו ומתחילים להיות יותר מדי מסוכנים.
לעצור את זה כשעוד אפשר. לצאת לכיכרות עם הסיסמא: הפרדת הדת מהמדינה, הלאה לכפיה הדתית. איש באמונתו ייחיה (והכוונה לאמונתו שלו, לא לאמונתו של הר' עובדיה).
כמה שיותר אנשים צריכים להגיב בחלחלה על דברי קצובר לפני שיהיה מאוחר. לאיים בבחירת מר"צ ולפיד. למחות!!! והרבה!
לפני שיהיה מאוחר מדי.

233 החילונים אשמים פרופסור קונסרבטיבי
  • 08:11
  • 12.01.12

משל העגלה המלאה והעגלה הריקה מתגשם לנגד עיננו. הרי בלי היהדות אף אחד מאתנו לא היה חי בישראל. מקור זכותנו על הארץ הזו הוא התנ"ך, הר הבית, מערת המכפלה. ברגע שמול היהדות מציבים חלל ריק (מבחינה יהודית) נחצים קווים אדומים גם בנוגע לציונות ולארץ ישראל. הריקנות הניזונה לערכים אוניברסליים (שברובם מבוססים על ערכי היהדות) ובה בשעה זורקת את היהדות לביבי השופכין, מביאה לתוצאות הזויות כמו תמיכה באויבי ישראל בשם אותם ערכים אוניברסליים, הרי אין דוגמה בעולם שוויתורים טריטוריאליים הביאו הישגים מדיניים. הרי אין דוגמה בעולם לעם שהותקף והתגונן המחזיר את השטחים שנכבשו במלחמה הייתי השבוע בחברון והמצב שם הזוי לחלוטין. נראה שבכל העולם יש הגבלות על יהודים הרוצים לממש זכות על רכושם החוקי רק במדינתם, וכל זה בשם אידאולוגיה שמאלנית ששולטת בבג"ץ. נוער בגבעות זו תופעה שולית שיש להלחם בה. הדרת נשים זו תופעה שחייבת להשתנות. אבל כאן שנוי לא יבוא באכיפה אלא כאשר רבנים מתקדמים יהיו בעלי דעה. זה לא יקרה כל זמן שמול החרדים אין תשובה יהודית. האלטרנטיבה היחידה איננה חילוניות אלא יהדות מתקדמת, קונסרבטיבית.

234 צודק! ועוד משהו - להציע לכל אלה להתגורר מעבר לקו הירוק. ואחרי זה להיפרד מהם. ירצו יקימו מדינה משלהם. ירצו ילחמו בפלסטינים  (לת) רוביקג
  • 08:16
  • 12.01.12

235 הנה יצא המרצע מן השק. להשתמש בדמוקרטיה להשיג כוח לדת עלי כינור
  • 09:40
  • 12.01.12

אנשים עם דעות כאלו משתלטים עלינו לכלותנו ואם הממשלה לא תקצוץ אותם באיבם זו תחילת הסוף שלנו

236 מר קצובר,באמונה היהודית יש פרק למשוגעים ולמשוחררי ברגים??  (לת) משקיף
  • 17:11
  • 12.01.12

237 היא כבר התפרקה. דרייפוס
  • 12:19
  • 13.01.12

לא בגלל היהדות אלא בגלל שלהמון אנושי יש נטיה טבעית לפשיזם.

238 מעניין אם קצובר מכיר את המושג 'השלכה פרואידיאנית'. BluePrint
  • 12:50
  • 18.01.12

אני מנחש שלא.

239 מעניין גיל
  • 10:29
  • 20.01.12

היהדות של אלה ואלה דברי אלוהים חיים ידעה להסתדר עם כל צורת משטר, בכל מקום, בכל שעה. אבל היהדות של המתנחלים הקיצוניים לא מסוגלת להתקיים במשטר דמוקרטי ? לו אני במקומם, הייתי הולך ללמוד עוד קצת תורה. עליהם נאמר מהרסייך ומחריבייך...

240 מר קצובר, כימני מטרידה אותי מאוד התחרדות של הדתיים הלאומיים. לתומי חשבתי ש"התחזקות" אותה עובר הנוער הדתי בטרם גיוס , מטרתה לסייע לו לשמר את ערכיו בעת המפגש עם נוער חילוני במסגרת השרות הצבאי. לא תארתי לעצמי שמדובר בהתחרדות והקצנה ששמה סימן שאלה על היכולת לקיים חיים משותפים. בדמוקרטיה כנראה מותר שתשמענה דעות כמו שלך,אם כי לטעמי מי שמנצל דמוקרטיה כדי לחתור תחתיה מקומו לא אתנו.דעותך לא מקובלות  (לת) אלישי
  • 16:36
  • 06.02.12

241 אחדות מול שיבטיות זאב
  • 17:15
  • 11.02.12

מה שאני מצליח לקרוא בין השורות זה מלחמת השבטים. כולם נגד כולם - חילונים/דתיים ספרדים/אשכנזים שמאל/ימין עירונים/התיישבות עובדת ומי לא.

יש כל כך הרבה משותף לכולנו והתחרות של שופרות התיקשורת ליצור שנאת אחים פשוט מעוררת חלחלה.

מתי נתמקד בדברים שבאמת חשובים ומשותפים לכולנו? פרנסה טובה, איכות חיים, אהבת האדם, חינוך לערכים ועוד רשימה ארוכה.

242 תשלחו את קצובר למקום ממנו הוא בא יעקב רוזנברג
  • 17:16
  • 12.02.12

איך מתנחל שיהיה מי שיהיה מעיז לתקוף את הדמוקרטיה הישראלית ולדרוש להכפיף אותה בפני "היהדות" הדמוקרטיה הישראלית זה המחסום האחרון בפני צבא המתנחלים המתנהג לפלשתינאים כאילו הם חיות ןמשתלט על רכושם ואדמתם!!!!
בושה וחרפה הם מנצלים את הדמוקרטיה לעשות מה שהם רוצים ולא איכפת להם מאף בן אדם בין אם הוא יהודי או פלשתינאי. חוצפה שכזו הם פולשים לאדמות המדינה ואינם משלמים אגורה שחוקה אחת ניראה שמשהו חאמר משהו שהם צריכים לשלם עבןר האדמה שהם בונים עליה בצורה פיראטית כולל השתלטות על אדמות של כפרים פלשתינאים עוקרים עצי זית ומחיתים רכוש פלשתינאי בשם "היהדות שלהם לא שלי גם אני יהודי מאמין שיודע שכל בן אנוש הוא יציר הא-ל ולא רק המתנחלים הם כדאי שמשהו יבהיר מר קצובר שהוא פולש לאדמות פרטיות שאינן שייכות לו. נכון הק"בה הבטיח את ארץ חשראל לעם ישראל אבל אינננו נותן לעם ישראל זכות קדימה לא לשכוח שיש צווי ברור שלא לפגוע בגויים החיים בארץ ישראל גם אם אינם יהודים
כדאי שמר קצובר המנתנחל המתלהם יזכור ש"סייג לחכמה שתיקה" וכניראה שפיו ולשונו אבדו את החכמה היהודית. שיחזור להתנחלות שלו ויעזטב אותנו בשקט עם השטויות שלו

פעילות
המלצות
הפופולריות במדיני-ביטחוני
פרסומת