המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

סגן ר"מ בריטניה: הבנייה בהתנחלויות היא ונדליזם מכוון

גם ראש הממשלה קמרון יצא נגד המדיניות הישראלית ואמר כי "הזמן הולך ואוזל עבור פתרון שתי המדינות". עבאס: בדיוק מה שרצינו לשמוע

ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון וסגנו ניק קלג תקפו אחר הצהריים (שני) את מדיניות הבנייה בהנתחלויות של ממשלת ישראל. קמרון נשא דברים לאחר שנפגש בלונדון עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו-מאזן) ואמר כי "הזמן הולך ונגמר עבור פתרון שתי המדינות לשני עמים". קמרון הוסיף כי "אנו חייבים לדחוף את המאמצים להגיע להסדר בקרוב. הבנייה בהתנחלויות תציב עובדות בשטח שיהפכו את הניסיון להגיע להסדר לקשה עוד יותר. לכן זה כל כך חשוב". 

טרם פגישתו של קמרון עם עבאס, נפגש יו"ר הרשות עם סגן ראש הממשלה הבריטי ניק קלג שהגדיר את הבנייה הישראלית מעבר לקו הירוק ובמזרח ירושלים כ"ונדליזם מכוון".

סגן ראש ממשלת בריטניה ניק קלג
סגן ראש ממשלת בריטניה ניק קלג. צילום: רויטרס

קלג האשים את ישראל בהכשלת הניסיונות להביא שלום למזרח התיכון בכך שהיא בונה בשטחים בהם הפלסטינים מתכוונים לבנות את מדינתם. "ברגע שאתה מציב עובדות בשטח זה הופך את זה לבלתי אפשרי להעביר משהו שלאורך שנים כולם הסכימו שזהו היעד האולטימטיווי", הוסיף סגנו של קמרון. "עצם קיומן של התנחלויות מסכנות את פתרון שתי המדינות לשני עמים. אם המצב הזה יימשך זה יפגע גם בביטחונה של ישראל ושל אזרחיה". גם שר החוץ וויליאם הייג הצטרף לביקורת על מדיניות ישראל בהתנחלויות בעת פגישתם עם עבאס.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

יו"ר הרשות עבאס היה מרוצה מדבריהם של קמרון וקלג. "זה בדיוק מה שרצינו לשמוע באופן רשמי מהממשל הבריטי ", אמר. הפגישות של יו"ר הרשות עם המנהיגים הבריטים התקיימו במסגרת ביקור בשלוש מדינות אירופיות. מלונדון ימשיך עבאס לברלין ביום שלישי שם יפגוש את הקנצלרית אנגלה מרקל, את ביקורו יסיים ביום חמישי במוסקווה שם ייפגש עם הנשיא דמיטרי מדוודב. על פי משרדו של עבאס, מטרת הביקור היא "היוועצות במנהיגים מערביים בעניין שיחות הגישוש בין הפלסטינים לישראל המתקיימות בעמאן".

דובר משרד החוץ הישראלי, יגאל פלמור, אמר לאי-פי כי בחירת המילים של קלג לא תסייע להנעת תהליך השלום. "היה עדיף לתרום ולחזק את מאמצי חידוש שיחות השלום השבירות מאשר להלום בישראל בצורה לא מוצדקת".

בספטמבר של השנה שעברה מתחו גם גרמניה וארה"ב ביקורת נוקבת על הבנייה הישראלית מעבר לקו הירוק, בעקבות החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה לבנות 1,100 יחידות דיור בירושלים. בעקבות ההחלטה אמרה דוברת משרד החוץ האמריקאי כי "מעשים אלה לא תורמים לחידוש המשא ומתן הישיר. אנו מעלים סוגיות אלה עם ממשלת ישראל וממשיכים להבהיר את עמדתנו בנושא, שהיא: כמו כל ממשל אמריקאי במשך עשרות שנים, אנו לא מקבלים את הלגיטימיות של המשך בניית ההתנחלויות. אנו מאמינים שההתרחבות שלהם פוגעת לא רק במאמצי השלום ופתרון שתי המדינות, אלא גם בעתיד מדינת ישראל".

קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, הגדילה לעשות, והתקשרה לראש הממשלה כדי להביע באוזניו את כעסה על ההחלטה. מלשכתה של הקנצלרית נמסר שמרקל אמרה לנתניהו כי אישורי הבניה החדשים "יוצרים ספקות לגבי נכונותה של ממשלת ישראל להתחיל במשא ומתן רציני עם הפלסטינים". 

בלשכת ראש הממשלה דחו בשעתו את הגינויים, ומרו כי "גילה אינה התנחלות או מאחז. זוהי שכונה בליבה של ירושלים המרוחקת חמש דקות ממרכז העיר" אמר דוברו של ראש הממשלה, מרק רגב. "בכל תכנית שעלתה ב-18 השנים האחרונות גילה נשארה חלק מירושלים, ולכן ההחלטה לבנות בה דירות נוספות לא סותרת אף תכנית שלום", נמסר בהודעה. 

Read this article in English: Britain's Deputy Prime Minister: Israeli settlement construction is 'vandalism'




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 צודק מאוד, אבל למה זה לקח להם 43 שנה להתעורר ולהבין? ומה בדעתכם לעשות כדי לעצור את הגזל הברוטלי של העם הפלסטיני ולהביא לאזור שלום ושגשוג של שתי מדינות מפוייסות?  (לת) רמי יובל
  • 16:51
  • 16.01.12

  •   אין עם פלשתינאי, מעולם לא היתה מדינה פלשתינאית, השטחים אינם כבושים אלא משוחררים  (לת) צווחותיכם לא ישנו בכהוא זה את האמת
    • 18:29
    • 16.01.12

  •   אכן דעה לגיטימית שיש לה ביסוס היסטורי. אבל אין בה כדי לפתור את בעיית אותם 2.5 מיליון "לא פלשתינאים" שגרים בשטח א"י המערבית (ראה באיזה מהירות אני מסתגל לטרמינולוגיה). בסופו של דבר תצטרך או לתת להם שלטון ושטח, או לקבל אותם כאזרחי מדינתנו. מה עדיף בעיניך?  (לת) Toxic Vulture
    • 19:29
    • 16.01.12

  •   כן גם מלפפונים כבושים הם מלפפונים משוחררים YS
    • 19:53
    • 16.01.12

    לשטחים אין דעה או הרגשה לגבי מי ששולט בהם, מי שכבוש הם האנשים החיים שם, וזאת לא ישנו שום תרגילים מילוליים.

  •   צווחותיכם צודק. אפילו גינגריץ' אמר את זה  (לת) צווחותיהם
    • 20:48
    • 16.01.12

  •   מלפפונים עם כיפות או עם כפייה? אתה אינך שונה.גם אתה כבר מזמן מצוי בצנצנת, אלה שהיא מתוצרת ארהב.טפשים אף פעם לא חסרו בעם.  (לת) הגוי..
    • 21:34
    • 16.01.12

  •   Not every company can go public, and not every tribe Ex diplomat
    • 23:03
    • 16.01.12

    is allowed to be a state. If a public company's financial officers stole the pension funds and the payroll, and engaged in self dealing, the company would be delisted. Arafat had 1.5 billion in the BNP bank on Avenue Foche, and his followers are still stealing. The problems of the Palestinians is that their leaders are thieves. Ben Gurion and Begin were ascetic. So was Gandhi. If the Palestinians had worthy leaders, they could have had a state a long time ago.

  •   היית צודק אם נתניהו הסמרטוט לא היה מממש את מדיניות השמאל הקיצוני.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 23:05
    • 16.01.12

  •   בסופו של דבר נעשה מה שעשינו ב-48 בשייח מוניס אשדוד ואשקלון  (לת) תשובה ל-TOXIC
    • 23:23
    • 16.01.12

02 קלג הוא פרחח עלוב נפש  (לת) נו טוף
  • 16:52
  • 16.01.12

03 דאג לכיבוש המוסלמי אצלך בבית- עדיף.  (לת) רעמסס
  • 16:59
  • 16.01.12

  •   אני מעדיף להתמודד עם הכיבוש המוסלמי אצלי בבית. כיצד תתמודד ממשלת הימין כאשר בעוד כשנה יתחילו הערבים תושבי יפו, לוד, המשולש, שכם רמאללה ועזה לצעוד בהמוניהם, ללא נשק, כשבראשם ילדים מנופפים בפרחים, וידרשו להפוך כולם ללא יוצא מן הכלל לאזרחים שווי זכויות במדינת "היהודים"? זה לא יגרום לנו להתגעגע לרעיון שתי המדינות?  (לת) Toxic Vulture
    • 19:05
    • 16.01.12

  •   שתי מדינות שני עמים אוריאל
    • 22:59
    • 16.01.12

    רעמסס. מה אתה מציע שנעשה טרנספר לכל המוסלמים שציינת, מלוד רמלה ויפו ועוד כדי שיהיו שייכים למדינה השניה של שתי מדינות לשני עמים . כך שבשטח שלנו יהיו רק יהודים ובשטח של המדינה השניה יהיו רק מוסלמים?
    אם תקבל את הסכמתם של כל המוסלמים , בצד המערבי של קו הגבול , שהם יסכימו לעבור לצד המזרחי של הגבול אז יש על מה לדבר . אתה באמת חושב שהערבים יסכימו לזה? .

  •   Uriel you are smart while Toxic is ignorant Gilead
    • 05:08
    • 18.01.12

    The Arabs are not looking for peace, but how to advance one more step toward the elimination of Israel. Even if you give the western bank Arabs a country, they will keep on demanding Israel prop. The conclusion is, expand the settlements, and dominate Area C. Even if the world pressures Israel, it will not succeed. The image of weak devastated Jews walking to the crematoriums is over. As for the UK, this is the most shameful country in the world. colonized over Billion people, terrorized half of Asia, stole resources of entire countries, demanding the Falkland Island with no justification whats so ever, and now is coming to demand from Israel. Mr Nick, get lost.

04 אנטישמי תורן  (לת) מי מה
  • 17:04
  • 16.01.12

05 מה שנכון - נכון! שרה בן ארצי
  • 17:10
  • 16.01.12

מה שנכון - נכון!

06 שגריר צורפת בלונדון נתפס על מיקרופון אומר על ישראל "מדינה קטנה ומחורבנת" אז מה הפלא? הרב ארתור בוקסטהודה ארכשלוך
  • 17:11
  • 16.01.12

כל הגויים ימ"ש חפצים בהשמדתיינו ויש להזהר מפניהם. אסור בכלל לדבר איתם ואם מדברים אז לשמור מרחק כי הם מפיצים מחלות. אשר על כן עלינו להתפלל כל יום ולומר בכוונה גדולה ובדבקות מיוחדת את ברכת המינים במקור (המקור הינו הנוסח הארץ ישראלי הלא מצונזר שנמצא בגניזה הקהירית) ואז יבוא שלום.

"למשומדים אל תהיי תקוה ומלכות זדון מהרה תעקר והנוצרים והמינים ברגע יאבדו, יתמו מספר החיים ועם צדיקים אל יכתבו ברוך אתה ה' מכניע זדים"

אמן כן יהי רצון. אני מבקש מכל מי שמתפלל שיחזק את דברי בלייק ובתגובות אוהדות. כל מי שיעשה כן מובטח לו פרנסה טובה ובריאות לכל החיים וכל רע יסור ממנו ואם יוסיף לייקים כמה וכמה פעמים מובטח לו שאריאלה ממפעל הפיס תתקשר אליו בקרוב.

  •   מה אתה עושה לי שעתנ"ז? רועי
    • 17:31
    • 16.01.12

    מה הקשר אריאלה ממפעל הפיס, לייקים, תפילות וכל החרא הזה, מר ניק קלג אולי סגן ראש הממשלה אבל אינו חלק ממפלגת השלטון. הממשל הבריטי הנוכחי מבין שמה שחשוב זו איראן ולא הפלסטינים, אז הוא משחרר הצהרות כאלה בשביל לאזן את מה שאמר לפני שבועיים לגבי זה שלא יאפשר איראן גרעינית.

  •   מה זה מה הקשר?! קשר של שכר על מעשים שמקרבים את היהודי לבורא עולם ועוד קודם לכן שכר למי שמקלל את הגויים ימ"ש בכוונה גדולה. אתה יהודי בכלל?!  (לת) איציק מסביר
    • 20:11
    • 16.01.12

  •   ועוד משהו. ניק קלג מבטא דעת עשרות מיליונים ב-UK. אז אסור לזלזל בגוי הזה.  (לת) איציק מסביר
    • 20:13
    • 16.01.12

  •   ועוד משהו. אריאלה נגלתה לי הערב פעמיים וזה סימן. אתה בכלל מאמין?  (לת) איציק מסביר
    • 20:16
    • 16.01.12

07 יש משהו לא נכון בדבריו? מיגרון מוקם על קרקע פרטית - גניבת אדמות בעליל. שאר ההתנחלויות - מחסום להסדר וחיסול ישראל הציונית - התנחלויות הם וונדליזם כלפי כולם, לא רק תושבי יו"ש הערבים שהם הנגזלים הראשונים. מדינת ישראל ועם ישראל - במקום להיות אור לעמים מפיצים חושך שנאה ריב ומדון  (לת) גדעון
  • 17:29
  • 16.01.12

  •   אדמה פרטית ממי ? מהטורקים ? מי היה לפניהם ? שלמה המלך
    • 19:23
    • 16.01.12

    אם צדק אז צדק עד הסוף . על הר הבית היה בית המקדש. זאת עובדה שאין עליה עוררין (אף אחד לא טוען אחרת) לפי ההגיון של גדעון (מגיב 07) המסגד בהר הבית (חרם אל שריף) הוא התנחלות על אדמה יהודית היסטורית (כל זה אפילו בלי לדבר על הריסת עתיקות יהודיות ע"י הוואקף מדי יום ) ב-1967 לאחר שיחרור העיר העתיקה (כן שיחרור ולא כיבוש ) מידי ירדן הכירה ממשלת ישראל בקדושת המקום למוסלמים אפילו על חשבון פגיעה בריבונות ישראלית ויהודית (להזכירך כי הירדנים בנו ברחבת הכותל והכותל היה חלק מבית שלמישהו,לכן מי שנהג בכבוד היו היהודים ,ומי שנהג בחוסר כבוד היו הערבים )

  •   ואתה, בעל העיניים התכולות והשיער הבלונדיני יורשו של שלמה המלך? (שאין שום ראיה שבכלל התקיים)  (לת) לך תחפש מי יאמין לך
    • 11:27
    • 17.01.12

08 well said but what you gonna do 'bout it מדליית פלטינה בנוכלות:ביב!!!!
  • 17:39
  • 16.01.12

האירופים היחידים שיכולים להציל את העולם מהבייוביהו ולהקת בבוניו!
אבל הם רק מקשקשים ולא זזים!
צעדונצי'ק טקנצ'יק אחד באו''ם והנכלול עם בבוניו מסולקים לערימת האשפה של ההיסטוריה!
תודיע (אל תציע!) שעד שהביב לא מסלק את כל ההתנחלויות וחותם על הסכם שלום שקוויו כבר הוסכמו ע'י כל העולם ו67% מהישראלים (ביחד עם ערביי ישראל זה 87% מאזרחי המדינה!)-אתם לא רק שלא מפעילים לחץ על אירן,אתם מתחילים למכור להם ידע גרעיני חופשי חופשי (זה יכול להיות גם הפתרון היחיד למשבר הפיננסי שלכם) וכצעד נלווה אתם מחרימים כל סחורה שמקורה במדינת ישראל אפילו נוצרה בתל'א!

09 אז אמר? נו, מה הפואנטה? אסי
  • 17:40
  • 16.01.12

מדובר בשטחים ששייכים על פי החוק הבינלאומי למדינת ישראל. רק צריך לקרוא ולהשכיל.
דפדפו הלאה.

10 תשחררו את צפון אירלנד אחר תטיפו לנו אהוד 27
  • 17:44
  • 16.01.12

פריזטים שאהבו תערבים ב47 ועדיין הם מעדיפים אותם על פנינו

11 דבריו נכונים מאד. הגיע זמן להפסיק את הבניה בהתנחלויות ולהחזיר את היהודים בגדה המערבית למדינת ישראל.  (לת) תמר
  • 17:52
  • 16.01.12

12 לא תעזור להם ההתחנפות על חשבוננו. המוסלמים משתלטים על אנגליה - וזו הבעיה האמתית שלהם  (לת) מיקי
  • 18:01
  • 16.01.12

13 לא נורא. הפלסטינים יבנו בעמאן ואירביד. יש המון מקום. קלג וקמרון - כציץ נובל.  (לת) אינפיניטי
  • 18:06
  • 16.01.12

14 קמרון לך תתקמט  (לת) אליהו
  • 18:09
  • 16.01.12

15 שהבריטים יתנו לסקוטלנד להפוך למדינה עצמאית !!!!!!!!  (לת) לפני הכל
  • 18:10
  • 16.01.12

16 כמה חבל שהוא לא גינה באותה לשון את ההסטה האנטישמית וירי הטילים מ"פלסטין"...  (לת) חוטף טילים מדי פעם בפעם, בדרום..
  • 18:15
  • 16.01.12

17 Even the european right is distancing from Netanyahoo  (לת) dennis
  • 18:26
  • 16.01.12

18 נזכר כמה מדינות כובשת בריטניה עד היום הזה? א... שליחה, האי כולו הוא התנחלות כבושה. כן כן, וויליאם הכובש, שנת 1066, מאז ועד היום הכיבוש הנורמני נמשך. ואפילו הורחב לכמה וכמה מדינות נוספות. אזרח
  • 18:27
  • 16.01.12

אבל מה שמותר להם, ליהודים כמובן אסור. חוץ מזה למה הוא מתכוון כאשר הוא מדבר על התנחלויות? הערבים הרי מתכוונים למדינת ישראל כולה...

19 עלית על זה אה, קמרון ? במטרה לחסום הסדר אפשרי
  • 18:39
  • 16.01.12

כבר שנים שאנחנו (חלקנו) מפזרים מיליארדים בבניית ״מאחזים״ עלובים ודרכי גישה מפוארות, תוך כדי נישול עם כבוש, במטרה אחת ויחידה - לחסום כל אפשרות של סיום הכיבוש. ואתם - אומות העולם המערבי, כאשר אתם מתעלמים מזה אתם אחלה מדינות מערביות, דמוקרטיות וליברליות. אבל, כאשר אתן מסתיגות, מוחות או מתנגדות, אז לפתע אתן הופחות למדינות אנטישמיות, גזעניות ו״תתעסקו בעיניינים שלכם״. ככה אנחנו - העם הישראלי

20 ביכולתנו לשבש להם את האולימפיאדה עם אטום על לונדון. מוטב שיזהרו בלשונם.  (לת) פאינה ליברמן
  • 18:40
  • 16.01.12

21 כל מי שחובש כיפה ומאמין באלילים הוא ונדליזם מכוון.  (לת) גל
  • 18:50
  • 16.01.12

22 מה חדש? מה מפתיע? ידוע וברור ,לאנגלים לצרפתים ולעולם כולו ,שישראל זנחה את רעיון 2 המדינות ל2 עמים לטובת אימפריאליזם משיחי והמשך הדכוי והשליטה על עם אחר ועל כל שטחי הגדה . במצב דברים זה , הפלסטינים צודקים והעולם כולו יודע - אין עם מי לדבר ואין על מה לדבר . כל בר דעת מבין שממשלת הימין הקיצונית מובילה את מדינת ישראל להתאבדות ונותר רק להתפלא לאן התרדר הגניו היהודי. ובהקשר זה כדאי לשים לב לכל התגובות הלא עניניות של "האינטלקטואלים" הלאומנים ההזויים של הימין- " אצלכםיותר גרוע" , אל תגידו לנו מה לעשות" אלוהים בעזרינו" וכו וכו  (לת) מסתכל מהצד
  • 19:07
  • 16.01.12

23 ליברמן בתגובה: אל תתערב בעניינים של מדינות אחרות (חוץ מסוריה ואיראן) הכיסא הנמוך
  • 19:11
  • 16.01.12

ומעניין לראות שממשלות בריטניה - בימין ובשמאל - מאוחדות בגינוי ההתנחלויות. מה יגידו עכשיו כל חובבי זעקות ה"אנטישמיים!" המאשימים לרוב את השמאל האירופי באנטישמיות?

24 לא בריטי פוץ....המלחמה שלכם בעירק , הקולוניות שבזכותן אתם עשירים הם ונדליזם לשמו.לנו יש את ארצם של אברהם ,דוד ושלמה  (לת) צביעות אירופאית
  • 19:15
  • 16.01.12

25 איך אפשר לעשות שלום עם מי שחבר באנסקו ?  (לת) אריק
  • 19:15
  • 16.01.12

26 הבריטים אמרו את זה בהקמת המדינה,,ועל אפם וחמתם עוד נכונו ימים גדולים לישראל והיא תשלוט על כל העולם ויכון בית המקדש על הר הבית,, אי אפשר נגד בורא עולם והבטחותיו!! גם פרעה היה נגד הבטחותיו ,ואת סופו כולם יודעים,,כימי מצרים אראנו נפלאות,מי שלא מאמין ימות,!!!  (לת) רשעים לא יחצו את ימיהם!!
  • 19:25
  • 16.01.12

27 מלך מלכי המלכים יעשה שמות באויבי ישראל מבית ובחוץ,,פרעה חשב כמותכם בדיוק,,וסופכם כסופו,,כימי צאתכם מארץ מצרים אראנו נפלאות!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
  • 19:30
  • 16.01.12

28 די לכיבוש המביש כי עם צודק לא כובש  (לת) פלץ
  • 19:33
  • 16.01.12

29 בקרוב האירופים יוכלו אצות ים ,והמוסלמים יוכלו אותם!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
  • 19:33
  • 16.01.12

30 למה אין בפרלמנט הבריטי מוסלמים כמו בכנסת ישראל,,גזענים שכמותכם!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
  • 19:36
  • 16.01.12

31 תתעסקו בעניניכם יותר טוב,ובדרך תפתחו ספר תנ"ך,  (לת) מי שם את בריטניה
  • 19:39
  • 16.01.12

32 הסוחרים של שייקספיר מוונציה
  • 19:41
  • 16.01.12

נורא חכמים (ראש הממשלה של אנגליה והסגן שלו כמובן) אבל בשביל ישראל זה דווקא טוב, כי ראש הממשלה האנגלי או סגנו או שניהם ביחד, כל כך התרגלו להשתלח במדינת-ישראל בנושא הרגיש הזה, עד שכל הפלשתינים-א"י (גם ישראל צרחה פעם: "א"י-פלשתין" ויצא דווקא טוב) יתייאשו, וייכנס להם לראש מה בעצם הולך, וירדו לאנגליה, שם כ-ו-ל-ם מבינים אותם, וגם ראש-הממשלה את סגנו, יתנו להם שם חתיכת-אוטונומיה שבלאו הכי יש להם אותה שם כבר מזמן, נו.... הם לא חכמים? כ-ו-ל-ם, גם ראש הממשלה של לונדון והסגן שלו ו.... כי על החוכמה שלנו הם היטילו וטו, אז זה מה שיצא. בגלליהם שלהם לבד. זהו.












33 מענין מה בהחור שתה או עישן לפני ההצהרה...  (לת) נעומי
  • 19:45
  • 16.01.12

34 סגן ראש ממשלת ברטניה מאשים את "הוריו" על שיש לו אח ממזר- הוא מבקש להמיתו.... נועם בלום
  • 19:49
  • 16.01.12

אם סגן ראש הממשלה הבריטי היה לומד הסטוריה. היה למד שהנהגת בריטניה הגדולה, בשנים 1946-48 הביאה את הילד הממזר שנקרא מלחמת 1948 ותוצאותיה.
אם הבריטים היו נשארים נאמנים להבטחתם בהצהרת הלורד בלפור לאפשר הקמת בית לאומי ליהודים ולא היו מונעים עליה. אם לא היו תומכים ומציידים את הליגיון הערבי. אם לא היו פשוט בורחים מפלסטינה. ניתן היה לקיים את תוכנית החלוקה משנת 1947.
אולי גם לקיים חיי שלום בין ישראל לפלסטינים.
אך מה לעשות, הוריו של סגן ראש הממשלה הולידו בהתנהלותם הרשלנית, האגואיסטית והפחדנית. ממזר. הממזר הוא מלחמה שתוצאותיה , הנקבא וכינון מדינת ישראל בכול שטח 1949 בגבולות שביתת הנשק. אחר, פתח המלך חוסין במלחמה לכיבוש ירושלים בשנת 1967 וכשל.
והוא שילם את מחיר הכישלון למעשיו.
התוצאה שלאחר ההתנהלות הרשלנית שלהם הבריטים, במקום להסיק מסקנות ולהתנצל. מנסים לחזק את המפסידים באימרות המאשימות את מדינת ישראל.
כן, ממשלת בריטניה [כבר לא האימפריה הגדולה] עליכם להאשים רק את ממשלותיכם מאותן שנים. אולי גם להסיק מסקנות אישיות....איך להתנהל בעתיד....למשל מול האיום האיראני והאיסלם הקיצוני והאלים.

35 כל מילה פנינה  (לת) דידי
  • 19:53
  • 16.01.12

36 והשליטה שלכם בפוקלנד מהי? יהלי
  • 19:54
  • 16.01.12

בריטים צבועים

37 אין די בגינוי ישראל. רק סנקציות יועילו  (לת) רועי
  • 19:56
  • 16.01.12

  •   לשינאה לישראל ולממשלתה מבפנים אין אח ורע בעולם, הישראלים השמאלנים מעצימים את ה"חטאים" שלנו שכל יתר העמים עם המשטרים הרצחניים והטרור העולמי מחווירים, לקרא לסנקציות עלינו יש תקדים היסטורי כאשרהאחים אירסטובלוס והורקנוס קראו לרומא לעשות "סדר" איבדנו את חרותינו לאלפיים שנים  (לת) זה כבר קרה לנו בהיסטוריה
    • 22:05
    • 16.01.12

  •   ברגע שהעם הפלשטינאי(עם חדש..)יוכיחו ברצונם לסיום הסיכסוך בלי חיפה ויפו יהיה יותר קל להוציא את "פרחחיי המשיח" מהגדה  (לת) har tk
    • 23:54
    • 16.01.12

38 סבלנות כי הכול מסתדר וכל עקבה היא לטובת מדינת כל אזרחיה אז קדימה עם הליכוד למדינה דו-לאומית הידד הידד ולתפארת מדינת ישראל הכי יהודית והכי ציונית שהיתה כאן מאז ומ עולם  (לת) פלץ
  • 20:10
  • 16.01.12

39 רק סנקציות כמו שעל איראן יעצרו את ההתנחלויות. מכיוון שזה לא יקרה אפשר להמשיך ולהתעלם ממס השפתיים של הפוליטיקאים הזרים  (לת) הכלבים נובחים
  • 20:47
  • 16.01.12

40 אומר משהו שכולם יסכימו עליו. ימין ושמאל. משה
  • 20:54
  • 16.01.12

אם הבניה תמשיך ותמשיך ההתנחלויות או תקראו לזה ישובים יהודיים זה באמת לא משנה, יתפרסו על שטח גדול יותר ויותר, עוד חצי מיליון או מיליון יהודים יעברו אליהם (כנראה שלא יבואו מחו״ל). לא תהיה שום אפשרות סבירה לחלק את הארץ. יופי. ואז מה? במקרה הטוב מדינה דו לאומית.... ואיך נסביר אז מדוע לפלשתינים אין זכות בחירה? הא? זה מה שאנחנו רוצים? לא!!! אז מה העיקרון המטופש להמשיך בבניה ולפגוע במשא ומתן? עם חלם אמרנו כבר?

41 אנחנו צריכים לפנות התחנלויות בלי שום קשר לשום לחץ בינלאומי. אבל עם הבטחות על סידורי בטחון. וזה יקרה אם נרצה או לא נרצה. אנחנו תלויים באירופה ארצות הברית ותתפלאו או לא צריך לחדש את הקשר עם התורכים. אין להם תחליף לתורכים וגם לא לפינוי ההתנחלויות. ככה יש סיכוי לחיות כמה שנים בשקט. ממילא עוד 30 שנה נתעורר והמצב הדמוגרפי של ערביי ישראל יגרום לנו לחיות בשני עמים על אותו שטח..  (לת) 9999
  • 21:26
  • 16.01.12

42 עליית מדרגה בבקורת האירופית על מדיניות ממשלת ישראל : עד היום דברו על אי-הלגיטימיות של ההתנחלויות בגדה המערבית. מהיום : מדיניות ונדאלית.ומחר ? קורא טקסטים
  • 21:40
  • 16.01.12

"הישג" נוסף לממשלת נתניהו - בדרך לבידוד מדיני מלא. מסתבר כי העולם אינו "גוילם" ויש מחיר מדיני לסרבנות השלום של ממשלת ישראל.
נראה כי שטפון החקיקה האנטי-דמוקרטית ופסיקת הבג"צ בחוק האזרחות שמעודדת טרנספר על בסיס אתני - אך מסייעים למותחי הבקורת הקשה באירופה. כי חקיקה אנטי-דמוקרטית על בסיס אתני אינה יכולה להיחשב "עניין פנימי" ויש לה השלכות בינלאומיות מיידיות. עובדה - זכינו בתור פתיחה לכינוי "ונדאלים".

43 זו ארצנו. לא רוצים פה מדינה פלסטינית..  (לת) גו
  • 22:55
  • 16.01.12

44 את איי פוקלנד כבר החזרתם? ערן
  • 23:01
  • 16.01.12

עוד אמרה צבועה מפי בכיר בממשלה של המדינה שכבשה ודיכאה יותר מדינות מכל אומה אחרת באימפריה הגדולה ביותר שהוקמה אי פעם, בנתה את העושר שלה על ניצול החלשים מבית ומחוץ, ועכשיו כשהם חזקים הם מטיפים לעולם איך להתנהג.
בריטניה, צרפת והולנד (ואולי עוד כמה מדינות) עדיין מחזיקות בקולוניות שהם כבשו ובזזו כפירטים לכל דבר ועניין. ברחובות פאריז ובמוזיאוני לונדון מתנוססות עתיקות שהצרפתים והבריטים שדדו ממצרים ומקומות אחרים.
אבל כשיש שטח במחלוקת שנכבש במלחמת קיום ממדינה שבעצמה היתה כובשת לא חוקית הם ממש מזועזעים.

45 אנטישמים העומדים בראש המדינה המוסלמית הגדולה ביותר באירופה,באים,ברוב חוצפתם,להטיף לנו מוסר.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 23:03
  • 16.01.12

46 האם יש סיכוי שסמרטוט בכיר ממשלת האפסים של נתניהו יגנה בחריפות את דברי הנבלה של האנטישמים הבריטים האלו,העומדים בראשותה של המדינה המוסלמית הגדולה ביותר באירופה.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 23:09
  • 16.01.12

47 "Expulsion is the method which, in so far as we have been able to see, will be the most satisfactory and lasting. There will be no mixture of populations to cause endless trouble," declared British prime minister Winston Churchill. "A clean sweep will be made."  (לת) לענות לו בשפתו...יש אלטרנטיבה לשתי המדינות!
  • 23:20
  • 16.01.12

48 סגן ר"מ בריטניה: הבנייה בהתנחלויות yacov elgar
  • 04:46
  • 17.01.12

I agree