מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

המאבק בהתנחלויות: קריאה למוזיאון הטבע הבריטי להחרים את חברת אהבה

21 מדענים ואמנים, ובהם הבמאים מייק לי וקן לואץ', קוראים למוזיאון להפסיק לשתף פעולה עם פרויקט מחקר בשל פעילות החברה בהתנחלות

שורה של מדענים בכירים ואנשי רוח מתחו ביקורת חריפה על המוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון בשל שיתוף הפעולה שלו עם מדענים מחברת "אהבה" הישראלית.

על המכתב, שנשלח לעיתון האינדיפנדנט, חתומים 21 אמנים ומדענים ובהם הבמאים מייק לי, קן לואץ' וסר פטריק בטסון, נשיא החברה הזואולוגית של לונדון. הם תקפו את המוזיאון על שיתוף הפעולה עם החברה, שפועלת בים המלח - אזור שנכבש במלחמת ששת הימים ב-1967 - כלומר בשטחים. מטה של החברה אמנם נמצא בתל אביב, אולם היא פועלת גם במצפה שלם, שנחשב להתנחלות.

"אהבה", שידועה בזכות מוצרי הקוסמטיקה שהיא מייצרת ממינרלים מים המלח, משתפת פעולה בפרויקט בשם NANORETOX. הפרויקט, במימון של האיחוד האירופי, נועד לבחון אלו סכנות מהווים ננו-חלקיקים מהונדסים לבריאות ולסביבה. עשרות חברות ומוסדות משתפים פעולה בפרויקט אותו מוביל המוזיאון, ובהם גם מדענים של החברה הישראלית.

צילום: יסמין ואריה צלמים

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ופרשנויות ישירות לפייסבוק שלכם

החתומים על המכתב טוענים כי בשיתוף הפעולה עם חברת אהבה, שפועלת בשטחים, המוזיאון "מתאם פעילות שעוברת על החוק הבינלאומי". לטענתם החברה משתמשת במשאבים השייכים לפלסטינים כדי להשיג רווחים שמממנים התנחלות בלתי חוקית.

"אנחנו חושבים שזה כמעט בלתי נתפס שמוסד לאומי במעמדו של המוזיאון להיסטוריה של הטבע ישים את עצמו במצב הזה", לשון המכתב, "אנו קוראים למוזיאון לסיים את מעורבותו בפרויקט ולקבוע נהלים שימנעו הסתבכויות דומות בעתיד".

זו אינה הפעם הראשונה שחברת אהבה סופגת ביקורת מידי פעילים פרו פלסטינים בבריטניה. בספטמבר האחרון היא נאלצה לסגור את הסניף שלה בלונדון בעקבות קמפיין ארוך של הפעילים.

דובר המוזיאון מסר בתגובה כי הוא פועל במסגרת הגבולות החוקיים שפוליטיקאים וקובעי מדיניות מציבים. "אנחנו לא משתתפים בחרמות אקדמיים או חינוכיים, שמגבילים את החופש האקדמי".

מחברת אהבה טרם נמסרה תגובה.

Read this article in English: U.K. museum lambasted over links to Israeli Dead Sea firm
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 רק הארץ, קן הצפעים של ג.לוי ושות', יכול לתת כותרת ראשית לידיעה כ"כ הזויה ומיותרת  (לת) דרעשק
  • 23:47
  • 17.01.12

  •   אחי אתה יודע למה כל כך קשה, ואולי בלתי אפשרי להחרים מוצרי התנחלויות? כי לא מייצרים שם  (לת) חוץ ממאחזים. הגדה היא בועה של דתיים משיחיים שחיים על חשבוני, ולכן לא צריכים לפתח מגזר יצרני או חלילה כלכלה כלשהי
    • 13:08
    • 18.01.12

  •   כמה שאתה טועה החרדים חיים לידך בבני ברק. בית שמש וכו... יוסי
    • 11:31
    • 20.01.12

    ב"שטחים" שהם יהודה ושמרון , השטחים שעם היהודי קיבל כבר ב1917 וקיבל אישור נוסף ב1922 נלקח מהעם היהודי כי "הם (אנחנו) כבר לא צריכים את כל השטחים הללו כי יש 6 מיליון יהודים פחות בעולם" (האומות המאוחדות אחרי השוואה). אבל זה ויקוח אחר. ב"שטחים" יש הרבה מפעלים ואוכלוסיה מיצרת, לרוב מי שגר באישובים הפנימים זה הציונות הדתית שהם עובדים קשה ומשרתיים בצבא. ובאישובים ה"קליים" נמצאים אזרחיים פשוטים שחלק גדול מהם מצביע לשמאול ויוצאים לעבוד בתל אביב נתניה וכול מקום בארץ. נא לזכור שקלקיליה נמצאת פחות מ500 מטר מכפר סבא. וטול כרם במרחק נגיע מנתניה.
    ככה שהרבה אנשים פשוט מחפשים איכות חיים.

02 כל הכבוד לקוראים לחרם עוכר ישראל
  • 23:50
  • 17.01.12

רק שבירת מטה לחמם של פושעי המלחמה המתנחלים, כמובן לצד אווירה של פחד מתמיד לחייהם ולחיי יקיריהם, יגרמו להם לשוב לארצם ולפטור את האזור מקללתם.

  •   אתה נוסע לים המלח דרך מצפה רמון?  (לת) רון
    • 13:58
    • 18.01.12

  •   מאיפה צריך לנסוע לים המלח דרך מצפה רמון? נועם, תל אביב יפו
    • 14:26
    • 18.01.12

    מדרום אפשר להגיע דרך כביש הערבה, ומכל הכיוונים האחרים - דרך עוקף באר שבע וערד. אין צורך להיכנס לשטחים בלי סיבה, וגם לא להדרים עד מצפה רמון.

03 עצוב איך אירופאים בחד צדדיות בעצם מוסיפים עץ לאש הסיכסוך כאן..  (לת) har tk
  • 23:50
  • 17.01.12

  •   עצוב איך ישראלים עיוורים, טפשים, אטומים, דתיים-משיחיים, מטפסים בעיניים פתוחות על המצדה  (לת) רק בשביל לקפוץ ולהתאבד. אתם נקודת שפל בהיסטוריה היהודית שלא ראינו מאז בית שני.
    • 13:10
    • 18.01.12

04 הרי כל מדינת ישראל זאת התנחלות אחת שלימה- מטומטמים! כןכןכן גם תל אביב ריבונו של עולם
  • 23:51
  • 17.01.12

מה זה משנה באיזה מלחמה זה הרי נכבש
מלפפונים

  •   אחי, די נו!! אתה מאמין שההתנחלויות בגדה מקרבות את הגאולה, וזאת הסיבה היחידה שאתה נלחם עבורן  (לת) אז די עם הבולשיט, הא? אתה בין יהודים פה, דבר חופשי.
    • 13:14
    • 18.01.12

05 כמה פיגועים בלונדון מבית היוצר "פלסטיין" בסגנון של הפיגוע ב-2003, לא יזיקו לחולי הנפש שמזדהים עם הרוצחים הערביים. חייבים לרען את זכרונם. זה נשמע לי כמו או-יו-יוי, ערבים מסכנים, יהודים רעים שוב הרביצו להם.  (לת) מה אכפת להם?!?!
  • 23:59
  • 17.01.12

  •   הם לא מזדהים עם הרוצחים, אלא עם המיליונים שחיים תחת מגפי השלטון הצבאי היינריך היינה
    • 00:23
    • 18.01.12

    גם המרד הפולני והרזיסטנס היו "טרור", שלא לדבר על ה"צלפים החפושיים" מוגי הלב שפעלו בבלגיה בזמן מלחמת העולם הראשונה.

  •   למה אתה בא עם טיעונים עקומים כאלה? אתה בעד התנחלויות כי אתה מאמין שהן מקרבות את הגאולה. נקודה.  (לת) וכל שאר הטיעונים ה"רציונליים" שאתם ממציאים יצאו לנו כבר מכל החורים.
    • 13:16
    • 18.01.12

  •   מחלת נפש אמיתית זה להאמין שכמה קרוונים באיזה גבעה בשומרון יביאו את המשיח.  (לת) אתה יודע דבר או שניים על חולי נפש הא..?
    • 13:17
    • 18.01.12

  •   בדיוק כמו שחברת אהבה היא המפלגה הנציונל סוציאליסט הגרמני  (לת) מורדוך
    • 15:17
    • 18.01.12

06 כאילו שיש הבדל מוסרי בין מפעל שפועל במצפה שלום לבין מפעל באשקלון  (לת) שוקי
  • 00:03
  • 18.01.12

07 השמאלנים הנהדרים שלנו מעודדים את שונאינו, ומכינים את סופם במו ידיהם.  (לת) נילי
  • 00:03
  • 18.01.12

08 מאחורי כל "חרם בינלאומי" מסתתר טרול מאוניברסיטת בן גוריון בן הארץ
  • 00:04
  • 18.01.12

והאנגלים שמחים לחסל את ישראל, למה לא ?

09 מה אתם מצפים, שנישא עינינו לשלי יחימוביץ' וליאיר לפיד? ISRAELIS FOR BOYCOTT
  • 00:06
  • 18.01.12

למישהו אחר שמריע או מריעה כשמטילים זרחן לבן בעזה, ושותק או שותקת כשגזל אדמות והתעללות מתרחשים בגדה המערבית מדי יום?

החרם כאן, והוא הולך ומתרחב. כך ייעשה למדינת אפרטהייד. ויש לקוות שהקמפיין הלא-אלים הזה יצליח, כי החלופות גרועות בהרבה.

בויקוט פרום וי'תין

  •   בקרוב יוחרם לך חופש הביטוי. ובא לציון גואל.  (לת) ויפה שעה אחת קודם
    • 00:22
    • 18.01.12

  •   אתה מאיים עלינו ב"חלופות גרועות בהרבה", משת"פ טרור מסכן? אנחנו מתים מפחד ממך, ומכל הקוקסינלים בפקולטות למדעי השום כלום שאתה כל כך אוהב לשרת בדרכים מדרכים מגוונות ושונות, עלוב נפש מצחין  (לת) משפיל הגזענים
    • 00:28
    • 18.01.12

  •   קודם כל זה זרחן או עשן לבן,שנית,21 איש ועוד10 כאן זה לא חרם שקד,ירושלים
    • 00:34
    • 18.01.12

    כל אדמה שיש לה בעלים בגץ דואג להחזירו לבעליו,אתה מודע לכך ומשקר ביודעין,מה זה עושה אותך?

  •   תחרים קודם את עצמך. תתחיל מחרם עצמי על כתיבת טוקבקים מטופשים.  (לת) אלי
    • 01:20
    • 18.01.12

  •   האמת היא שהחרם לא מתרומם. תמיד אותם שמות. לוץ' כבר אמרנו?  (לת) ד. בודק-שמר
    • 08:28
    • 18.01.12

  •   רק במדינה היהודית החולה והמתפוררת,בוגדים זוכים לחסינות משפטית  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 09:03
    • 18.01.12

  •   רק פגם גנטי יכול לייצר שנאה חולנית ומעוותת כזו למדינת ישראל  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 09:05
    • 18.01.12

  •   אולי תלך ותגור עם הרוצחים הפלישתנאים  (לת) עודד ז
    • 09:11
    • 18.01.12

  •   לא ניתן לשכנע אנשים כמוכם : זכרו את ברגר ברזילי וחרטתו המאוחרת ! אלכסנדר
    • 09:51
    • 18.01.12

    לפחות לימדו על מדיניות ברה"מ בין 45 ל47 : 13 מיליון גרמנים ורבבות ק"מ של אדמה גרמנית גורשו וסופחו בהתאמה .
    לא שמעתי על שום הפגנות על עוולות הכיבוש הדיכוי וכו.
    אולי סקירה של תולדות פק"פ והייבסקציה יעזרו בבוא העת .אולי.

  •   המגיבים הישראלים יכולים להמשיך לספר לעצמם מה שהם רוצים. חרם יהיה.  (לת) חרם חרם חרם
    • 10:33
    • 18.01.12

10 ליצנים בכירים ועושי רוח קוראים להחרים את הארץ הפועל באזור כבוש ועל חורבות של כפרים ערבים ביישות הציונית שנכבשו ותושביהם גורשו  (לת) בניגוד לחוק הבי"ל ולהחלטות האו"ם
  • 00:07
  • 18.01.12

11 באמצעות החרם לכל אזרח/ית בעולם יש דרך לבטא את יחסה/ו לישראל הכובשת  (לת) אזרחית
  • 00:13
  • 18.01.12

12 5 אני קורא את דבריך ומרגיש בחילה  (לת) גולן
  • 00:14
  • 18.01.12

13 מה זאת אומרת "מצפה שלם נחשב התנחלות"? זה עניין של טעם וריח? הוא התנחלות לכל דבר ועניין!  (לת) זאת עובדה
  • 00:18
  • 18.01.12

14 האנגלים הצבועים הרי כבשו חצי מהעולם שיחזירו את הראש לתוך התחת שלהם
  • 00:24
  • 18.01.12

לא זכור לי שנקבעו גבולות המדינה הפלסטינית

15 מה עם הכיבוש הבריטי באיי מלווינאס? והכיבוש הבריטי בצפון אירלנד שמעולם לא היית שייכת לבריטים אלא נכבשה ברגל בריטית גסה!  (לת) שיבואו להפגין גם פה למה רק הבריטים צריכים ליהנות?
  • 00:28
  • 18.01.12

  •   תושבי איי מלווינאס וצפון אירלנד הם אזרחים בריטים. אם גם ישראל תיתן לפלסטינים בשטחים אזרחות, לא יהיו לאיש טענות (מלבד לכמה ציונים, אולי) נועם, תל אביב-יפו
    • 14:40
    • 18.01.12

    בצפון אירלנד יש גם פרלמנט מקומי וממשלה אוטונומית, ולתושבים יש זיקה מוכרת בחוק לרפובליקה האירית. מה דעתך להכיר ברשות הפלסטינית כאוטונומיה במסגרת מדינת ישראל, שתושביה רשאים להצביע גם לכנסת וגם לפרלמנט אוטונומי (שמשותף להם ןלמתנחלים), ולהחזיק בזיקה נוספת למדינה זרה (ירדן פלסטינית?) כשזה יהיה המצב - אז תהיה ישראל בעמדה לנפנף ביקורת מבריטניה. 

    בריטניה השיגה את השטחים האלה באמצעות כיבוש, אבל את מצב הכיבוש היא נרמלה מזמן. אין כיום אנשים שחיים ללא זכויות אזרח תחת שלטון כיבוש בריטי. ישנם מיליוני אנשים שחיים ללא זכויות אזרח תחת שלטון כיבוש ישראלי, וישראל עושה בשטחיהם כבשלה בלי להראות סימנים שבכוונתה להתפנות מהשטחים הללו או להעניק אזרחות מלאה ושווה לכלל התושבים שם. זה ההבדל.

16 האם זה הגיוני שמיעוט משכתב הסטוריה ומחליט בשביל הרוב שקד,ירושלים
  • 00:29
  • 18.01.12

21 אנשי רוח,הקיצוניים תמיד עושים הרבה רעש ,בדיוק כמו החרדים והימין הקיצוני עד שהרוב הדומם יבעט בכולכם לאלף עזעזל,אין לנו בעיה עם ערבים ובטח לא עם עם מומצא הבעיה זה המוסלמים והאסלאם ואתכם החוליות האנרכיסטיות

17 חרם כולל על מדיניות האפרטהייד הוא הדרך הלא אלימה האחרונה שנשארה  (לת) ענת כהן
  • 00:30
  • 18.01.12

18 והחלאות הברטים יצאו למלחמה 6000 מייל מאנגליה באיי פולקלנד,שלטו על חצי עולם והשאירו חובן וגזל..הם באים להאיר את את הדרך???  (לת) נביא הזעם.....
  • 00:33
  • 18.01.12

19 מלכת אנגליה עדיין חייה מאוצרות שנגזלו מאומות העולם....האמפריה הברטית שוקעת יחד עם תובנות הצבועים באי שעדיין שולל חירות האירים והוולשים  (לת) נביא הזעם.....
  • 00:35
  • 18.01.12

20 האמת היא שאןי הרבה קשר בין מפעל "אהבה" להרס ים המלח. השימוש הכמעט יחיד שמייצר קשר הוא מסחרי בלבד זתומרת זה שהמוצר כאילו מים המלח גורם לתייר הטיפש לקנות ללא הכרה, גם אם המוצר מיוצר בסין ונארז בזימבבואה, "ים המלח" נשמע בריא יותר  (לת) אשת לוט
  • 00:41
  • 18.01.12

21 THE USUAL SUSPECTS קורא
  • 00:53
  • 18.01.12

חבל שהכתבה לא מציינת את שמם של סטיבן רוז, ג'קלין רוז והברונית טונג. אי ציון השמות יוצר רושם מעורפל ושמא מטעה לגבי זהות החתומים על העצומה.
ג'ונתן מילר יהיה בעוד שנתיים בן שמונים

22 מילא בזמנים אחרים, המאבק הזה היה ראוי. אבל בעת הזו - לא יותר ראוי שיפנו את זמנם וקולם למאבק במתרחש בסוריה, שם טבחו אלפים? בעזה, שם מרוצצים שיעים? אזוב שבקיר
  • 00:54
  • 18.01.12

ההיטפלות ל"אהבה" רק מוציאה אותם קטנים ופוגעת במאבק הראוי.
מה שכן, נראה שמאוד קר שם בלונדון...

  •   זו הגזענות גזענות
    • 13:10
    • 18.01.12

    היחס לערבים הוא כאל נחותים ולכן אין ציפיה מהם לעמוד בסטנדרטים מערביים .
    מדינות עולם שלישי רשאיות לטבוח באנשים .

23 נו אולי כלהבריטים האלה יתאסלמו כבר ויוכיחו את מה שכולם כבר יודעים: בריטנה הפכה דה פקטו למדינת האיסלם ה-61  (לת) עמר
  • 00:56
  • 18.01.12

24 מה שעצוב הוא שאילולא היה מדובר בישראל--היא בית ליהודים--אלא בכל מדינה אחרת, המחאה הבינלאומית כנגד הכיבוש לא הייתה אף כעשירית ממה שהיא. אבטיח צהוב
  • 01:20
  • 18.01.12

הפלשתינים צריכים להודות לאללה על שהסכסוך שלהם הוא עם קבוצה אשר אינה כל כך פופולארית, כמו היהודים. אחרת אף אחד לא היה שם עליהם קצוץ.

  •   ממש. ראינו איך המערב הפציץ בלוב, איך הגיב כשעיראק כבשה את כוויית - רק בגלל שאנחנו יהודים, מרשים לנו להתעלל בפלסטינים כבר יותר מארבעים שנה ומסתפקים בגינויים מן השפה ולחוץ. כל מדינה אחרת שהיתה מתנהגת כמונו כבר היתה מופצצת מזמן, ובצדק.  (לת) ההפך הוא הנכון
    • 11:29
    • 18.01.12

25 תגובה ל-1 נועם
  • 01:20
  • 18.01.12

כמי שעבר את הפיגוע בלונדון אני מזועזע מרצון שלך שנעבור את זה שוב. ורק למען הסדר הטוב, לא היה שום דבר פלסטיני בפיגוע

26 היי שם בלונדון - המנדט נגמר . טפלו בערבים שלכם אנחנו כבר נטפל בשלנו !  (לת) יהושע קוצינסקי
  • 04:50
  • 18.01.12

27 האנגלים הם אילו שעוררו מדנים בין התושבים היהודים לערבים ערב פרידתם מישראל. יעל
  • 08:32
  • 18.01.12

האנגלים והצרפתים חילקו את האימפריה הבריטית כך שזרעו שנאה בכל מקום.
החלוקה הייתה שרירותית.
לאנגלים יש חלק לא מועט במלחמות בעולם מאז ועד היום.
הצביעות האנגלית היא המאפיין מספר אחת של האופי האנגלי.
הפרד ומשול הייתה ססמתם.
נעילת הארץ בפני ניצולי שואה .תמיכה בערבים בגלל אינטרסים אחרי שהיהודים מילאו את חלקם בצבא הבריטי.
הם לא ג"נטלמנים- הם צבועים .

28 זה לא מאבק בהתנחלויות אל מאבק אנטישמי גנד ישראל - למה הם לא מפגינים נגד הטבח של אסד, טיבטים וכו'?  (לת) אייל
  • 08:58
  • 18.01.12

29 לעצור את שיתופי הפעולה עם בריטניה בגלל הכיבוש באפגניסטן הם כובשים
  • 09:40
  • 18.01.12

מדינות נאט"ו כובשות באכזריות את אפגניסטן, יש לעצור מיד את כל שיתופי הפעולה איתם.

30 אנגליה כובשת את סקוטלנד וצפון אירלנד! תגובה ציונית הולמת
  • 09:53
  • 18.01.12

צריך למחות ולפעול לשיחרורן המיידי. גם לפתוח נציגות של המחתרת הקתולית באירלנד ולתת לה מעמד דיפלומטי

  •   את איי פוקלנד הנמצאים אלפי ק"מ מבריטניה נהלה מלחמה עם ארגנטינה שהאיים שייכים לה ועשתה שם טיהור אתני כדי להצדיק את השליטה באיים  (לת) שכחת
    • 10:39
    • 18.01.12

31 ישראלים התעוררו! BDS הוא טרור כלכלי anti bds
  • 09:59
  • 18.01.12

וכך צריך להתייחס אליו

32 אבל תה הודי וציילוני הם שותים כבר 400 שנה בלי להתלונן. נאורים.  (לת) אינפיניטי
  • 10:04
  • 18.01.12

33 מענין מכל מי חתום על העצומה ברלה צא
  • 10:07
  • 18.01.12

בין 21 המכובדים בולט שמה של הברונית טונג הזכורה מדרישתה לפתוח בחקירה בישראל על גניבת וסחר באיברים בהאיטי בעקבות הפרחת השמועות שהישראלים שבאו לסייע לנפגעי הרעש באו לקצור איברים. מוזק שג'ונתן מילר צרף את שמו לרשימה עליה מתנוסס שמה של הברונית ג'ני טונג.

  •   אפילו מפלגתה ניערה חוצנה מד"ר טונג, בעקבות אותה התבטאות והדיחה אותה HAMMER
    • 10:21
    • 18.01.12

    http://www.telegraph.co.uk/news/politics/liberaldemocrats/7225643/Baroness-Tonge-fired-over-outburst-against-Israeli-soldiers-in-Haiti.html
    מילר בן 78.

34 מדיניות הליכוד בשטחים תעלה אותנו על שרטון הלוחש לגחלת
  • 10:15
  • 18.01.12

והאינטרס הלאומי ייפגע.

עם זאת עיון בשמות חושף תמהיל שעיקרו החשודים הרגילים.

35 זה לא מאבק בהתנחלויות זה מאבק על עשיית דלגטימצייה של עצם זכותנו להתקיים כמדינה עצמאית ושוב תודה לגורמי הישראלים המסיתים ומכפישים  (לת) שמא שפוי ודואג
  • 10:24
  • 18.01.12

36 מצפה שלם אינו נחשב התנחלות, הוא התנחלות  (לת) 2511
  • 10:38
  • 18.01.12

37 הגיעה העת לחיסולים ממוקדים בתחום ההסברה  (לת) לקצץ ראשי נחשים
  • 10:39
  • 18.01.12

38 ימין ושמאל רק חול וחול שיינדל
  • 10:45
  • 18.01.12

הימין מתקשה לעכל שטרפו יעקר מבין שיניו - התשלום שישראל תשלם עבור ניטרול איראן יהיה פירוק ההתנחלויות.
השמאל מסרב לראות כמה מתועבת התגייסותם ההיסטרית-פתטית של יהודים למערכות אנטי-ציוניות שעולה מהן ניחוח אנטישמי מובהק, למרות אי הלגיטימיות של "מפעל" ההתיישבות בשטחים הכבושים.

39 אני פונה אל הלב שלכם, אולי מישהו מוכן להוציא מתוכנית הלימודים את הסרטים המשעממים של לואץ' ולי? המכתב הזה יכול להיות תירוץ מצויין. הצילו!!  (לת) סטודנט לקולנוע
  • 10:46
  • 18.01.12

  •   נני מורטי אמר פעם בהרצאה שסרטיו של מייק לי אינם חביבים עליו לסטודנט
    • 01:08
    • 19.01.12

    הסרט של קן לואץ' על הפום בברצלונה היה חובבני ופתטי. כמובן יש הבדל ביניהם. שהרי לי תוקף את ישראל מתוך היסטריה ופרנויה, לא משנאה אותנטית, אך התוצאה הסופית אינה שונה בהרבה.

40 הדפוקות של CODEPINK במיוחד היהודיות ידועות בהזיותיהם. "משתמשים במשאבים elis
  • 11:02
  • 18.01.12

של הפלשתינאים" בים המלח בצדו המערבי? על מה הדפוקות האלה מדברות? הבלשתינאים, שלא לדבר שאין ולא היתה מדינת פילשתין, בחיים לא היו מפתחים מאומה שם. עובדה, בכל השנים שהשטח שם נגזל ע"י הירדנים, לא היה שום פיתוח של שום דבר, רק שממה וציה.

41 ההפגנה מאורגנת ע"י ה PSC שמתנגד לעצם קיומה של ישראל לונדוני לשעבר
  • 11:05
  • 18.01.12

לא מדובר במאבק בהתנחליות אלה בישראל. קוראי הארץ מוזמנים לבקר באתר של Palestinian Solidarity Campaign שמוביל את ההפגנה ולמצוא שם את עקרונות האירגון שכוללים דחיה של הציונות, קרי – מדינה יהודית באשר היא. המפגינים קוראים למדינה חד-לאומית פלסטינית מהים ועד הירדן. בתור אחד שהתגורר עד לא מזמן בלונדון ונכח בעשרות הפגנות אנטי-ישראליות שמאורגנות ע"י אותם אנשים ותחת אותה סיסמה, הקראות של ההפגנות הם עקביות: "מהנהר ועד הים – פלסטין תשוחרר". די להסתכל הלוגו של התנועה כדי ללמוד שהם לא רואים מקום לישראל על המפה.
זו הפגנה שבאה לפרק את ישראל, זו הפגנה שמטרתה לשמוט את הקרקע תחת אושיות עקרון ההגדרה העצמית של העם היהודי.

42 ההתנחלויות הן הטרור האמיתי וציר הרשע עובר בין קרית ארבע למטה בנימין  (לת) יש לסיים את הכיבוש מיד כי הוא מרושש את הישראלים
  • 11:10
  • 18.01.12

43 מתנחבלים הגידו שלום ולא להתראות לנסיעות לחו"ל. בתקופה הקרובה יתחילו לעצור אותכם מלהכנס לארצות הים
  • 11:28
  • 18.01.12

ובא לציון גואל

44 כמה נוח לשבת באירופה ולבקר את ישראל בלי לדייק בעובדות ניר
  • 11:36
  • 18.01.12

צביעות אירופאית. מעניין, אצלם בחצר אין מוסלמים, מיעוטים שהבריטים כבשו ועדיין מתייחסים אליהם בצורה מפלה, שם הכל בסדר..כן..

45 איני מבין את האנגלים-הרי אשף כארגון טרור נוסד ב64.לפני "הכבוש"-כלומר אין בעיית שטחים או כבוש.זה או אנו או הם.הייתה מלחמת מגן והרעים הפסידו.אז מה עכשיו?  (לת) אשף נוסד לפני "הכבוש"-ב64.ימני אנליטי מהתנחלות ר"ג.
  • 11:46
  • 18.01.12

46 אירופה מובילה את עצמה לאבדון, ושמאלננו אינם רואים את זה  (לת) נגה
  • 11:54
  • 18.01.12

47 אני לא קורא להחרים. אבל אני לא קונה שום תוצרת שאני יודע או מגלה שהיא מיוצרת בהתנחלויות. פשוט נראה לי שהאיכות פחות טובה, לא עניין פוליטי...  (לת) רפי
  • 14:03
  • 18.01.12

48 יש דרך לגלות מהיכן הירקות והפירות בסופר? לרוב, מודפס קוד משק ושם המשווק - בד"כ איזו חברה שיושבת במרכז הארץ. יש דרך לברר? פשוט רוצה לקנות רק מה שמיוצר בשטחים הכבושים מוצא  (לת) רפי
  • 14:06
  • 18.01.12

49 מפעל "אהבה" ודומים לו בשטחים הכבושים בגדה המערבית "הצליחו" לשווק תוצרתם באירופה - רק בחסות תרגיל הונאה של רישום כתובת משרד פיקטיבית בתל אביב. קורא טקסטים
  • 15:36
  • 18.01.12

האירופים למדו את הטריק. בעתיד הלא רחוק , יותר ויותר מפעלים מההתנחלויות יחושו בירידה בהזמנות. אפשר להוליך שולל פעם אחת - אבל אי אפשר לשקר כל הזמן.
כך היה במקרה של דרום אפריקה. החקיקה האנטי-דמוקרטית האחרונה ופסיקת בג"ץ האזרחות שהכשירה את הקרקע לטרנספר - כל אלו יזרזו ויעצימו את קווי הדמיון לדרום אפריקה. ונראה מה יגידו אז כל מתלהמי הימין .

50 סכלים, מי יפסיד מהחרם? כמה שתופי פעולה אקדמאיים אחרים בכל רחבי העולם יכולה ישראל למצוא, וכמה "ים המלח" אחרים יכולים הבריטים למצוא. לא נורא. שיעשו את המחקר שלהם על אגם לוך-נס בסקוטלנד. זה כמעט אותו הדבר דן לב פועם dlpoem@gmail.com
  • 15:39
  • 18.01.12

כשהם רואים את הקורה במצרים, לוב, עירק, סוריה, לבנון, סודן, צ'אד, רצועת עזה וכו' הם שואלים את עצמם: "מה הדבר הכי דחוף העולם? מה יהפוך את העולם ליפה יותר?" והתשובה היא מיידית, חדה וברורה: "עוד מדינה ערבית. למה שלכל הערבים יהיו זכויות אדם ורק לפלסטינים האומללים לא יהיה?. מה שהציעו להם בקמפ דיוויד או בשיחות אולמרט/לבני עם אבו מאזן/אבו עלא לא מספיק טוב. צריך מרחב יותר גדול. בלי זה העולם לא יהיה יפה כמו שאנחנו חושבים שהוא צריך להיות"

51 "אנחנו לא משתתפים בחרמות אקדמיים"- רק נהנים מגזל אוצרות הטבע הפלסטינים. לשומת לב כולנו- צפון ים המלח הוא חלק מהגדה המערבית ונכבש בשנת 67.  (לת) דמוקרט
  • 16:20
  • 18.01.12

  •   Read about the history of Beit- HaArava Eran from England
    • 19:12
    • 18.01.12

    what was before 67? a single Palestinian has never lived in the Dead Sea area. and I'm saying that as someone who believes in a two states solution. People should make a clear difference between settlements like Hebron vs. the dead sea or Gilo in Jerusalem.

52 נפסיק את פעילות המפעל מייד כשהבריטים יחזירו את איי פוקלנד ויפצו חצי עולם על כל מה שבזזו ממנו ערן
  • 16:57
  • 18.01.12

הודו, מצרים, ישראל, פקיסטן, אוסטרליה, ארגנטינה ועוד ועוד
מדהים איך האומה שהפעילה הכי הרבה מניפולציות וסובבה את הערבים על האצבע הקטנה כדי לספק את האינטרסים האגוסטים שלה מצטדקת בצורה כל כך עלובה.

53 פעילים נגד הכיבוש בשטחים אינם "פרו-פלסטינים" (כשם שאינם "פרו-ישראלים"); הם פשוט בעד החוק הבינלאומי. אורלינג
  • 18:43
  • 18.01.12

- אם כבר, אז להתנגד להתנחלויות הוא פרו-ישראלי.
הייתי מצפה מעורך הידיעה לעיל להכיר בזה

54 תנו את זה לפלסטינים, מבטיח לכם.. איל
  • 23:28
  • 18.01.12

שזה יהפוך מהאהבה לשינאה....הם אלופי השינאה וההרס....!!! תגידו לי בבקשה, מה העולם מצא בפלסטינים כעם שהם כל כך אוהבים אותם....?

55 שמאל קופץ בראש בושה
  • 00:16
  • 19.01.12

בגלל עיתונות מגמתית ויחסי ציבור שמאלנים (גרועים) למדינת ישראל, גם בארץ מחרימים יפי נפש מוצרים מהתנחלויות

56 גירוש גוש קטיף ד.ל
  • 00:18
  • 19.01.12

למה לא מפגינים בעד המגורשים, לאף אחד לא איכפת שאחרי 7 שנים עוד אין להם בתים?????

57 הפיתרון הוא מתנחל
  • 00:31
  • 19.01.12

שכל הישראלים יקנו תוצרת ההתנחלויות

58 ואנו באנו ארמה לבנות ולהבנות י. מרמרוש
  • 00:46
  • 19.01.12

האמנם?! אני מקווה שהציונות לא מתה!! זה הזמן לתמוך רק בהתנחלויות

59 להחרים מוצרים מבריטניה פטריוט
  • 01:06
  • 19.01.12

נמאס מאנשטישמיות

60 הקוראים לחרם נגד ישראל מתפרנסים מזה. כל כך שפלים.  (לת) בריטניה הכובשת לא מרפה!
  • 18:10
  • 20.01.12

61 שקודם יחרימו מוצרי אלקטרוניקה מסין שכובשת את טיבט איתי
  • 22:41
  • 21.01.12

ומעבירה לשם אוכלוסיה סינית על מנת לבטל את הייחוד הדמוגרפי של החבל

פרוייקטים מיוחדים