המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

סער בהתנחלות בשומרון: השלום לא יושג על ידי עקירת יהודים

שעות אחרי שהכריז על הרחבת התוכנית לביקורי תלמידים בחברון, השתתף שר החינוך בטקס חנוכת יחידות דיור בהתנחלות הר ברכה

שעות לאחר שהודיע על  הרחבת ביקורי תלמידים בחברון, שר החינוך, גדעון סער המשיך הערב (רביעי) בהצהרות תמיכה בהתנחלויות. סער הגיע  לטקס חנוכת שני מתחמים בני 64 יחידות דיור בהתנחלות הר ברכה בשומרון, וניצל את ההזדמנות כדי לפרוס את השקפת עולמו בסוגיית ההתנחלויות.

"ההתיישבות מבוססת על האמונה בזכותנו על הארץ. מגיל צעיר האמנתי שמתיישבים מבצעים שליחות ומגנים על עם ישראל והדוגמה לזה היא גוש קטיף - רצועת עזה היא היום שלוחה איראנית וזה קרה רק אחרי ההתנתקות", אמר סער.

שר החינוך המשיך ואמר כי הנסיגות מהשטחים אינן המתכון להשגת השלום. "מה שראינו כתוצאה מהנסיגות זה שלוחה איראנית בצפון וגם בסיני נכנסים גורמי טרור ומשם מאיימים על ביטחון המדינה", אמר סער. "השאלה המדינית שעומדת כעת היא האם אנחנו במו ידינו נמשיך בתהליך של כיתור עצמי בשלוחות איראניות. לא ראינו מהצד השני שהנסיגות השיגו משהו. הן לא שיפרו וקידמו את מעמד ישראל, ולא תרמו לשלום ולביטחון – השלום לא יושג על ידי עקירת יהודים בארץ ישראל. ככל שנבנה את הארץ כך נשמור על ארץ ישראל רוחנית ופרקטית".

השר גדעון סער (שני משמאל) באירוע לחנוכת שתי שכונות חדשות בהתנחלות הר ברכה, היום
השר גדעון סער (שני משמאל) באירוע לחנוכת שתי שכונות חדשות בהתנחלות הר ברכה, היום. צילום: תומר אפלבאום

השר סער התקבל בתשואות ובהתלהבות רבה על ידי ראש המועצה האזורית גרשון מסיקה שבירך אותו על תמכיתו האיתנה בהתיישבות.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

בדבריו הבוקר בכנסת אמר סער כי לאחר שנה של ביצוע הפיילוט, בכוונתו לפעול להרחבת התוכנית "ביקורים בארץ אבות" מעבר למחוז ירושלים, כך שיתאפשר לבתי הספר מכל בארץ להשתתף בה.

"ההיענות ליציאה לסיורים עד כה היא גבוהה, והיא נעשית על ידי בחירת בתי הספר המעוניינים בכך", אמר סער. "יישוב יהודי התקיים בחברון במשך כל השנים, גם כאשר עם ישראל היה בגלות. על פי אמונתנו, יהודים תמיד יחיו בחברון. אסור שתיווצר אשליה בקרב הערבים שניתן יהיה לעקור את היהודים מחברון".

דנה גולן, מנכ"ל שוברים שתיקה אמרה בתגובה כי "עכשיו כשברור שכל מטרת הסיורים בחברון היא עוד הפגנת נוכחות ישראלית ברחובות חברון ואין להם קשר לחינוך, אני קוראת למנהלי בתי הספר להחרימם ולא לאפשר שימוש בתלמידים ככלי פוליטי של ממשלת הימין הקיצוני להמשך הכיבוש".

ח״כ זהבה גלאון (מרצ), שפנתה למפקד מרחב חברון, שסירב לבקשתה לאפשר את הסיור בהדרכת ׳שוברים שתיקה׳ אמרה כי "השר סער מנסה לשטוף את מוחם של התלמידים. בסיורים של סער לא יפגשו התלמידים פלסטינים. כיכר השוק ריקה בחברון, ריקה כי הצבא והמתנחלים גירשו את התושבים המקומיים".

ח״כ גלאון הוסיפה, כי ״"מי שחושב ש- 800 יהודים יוכלו להמשיך להתגורר בין 165 אלף פלסטינים, משלה את עצמו".
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ישר כוח השר סער ! העם איתך  (לת) מאיר י
  • 20:43
  • 01.02.12

  •   העם ההוני?  (לת) אורי כדורי
    • 11:37
    • 02.02.12

  •   שיר דרך לתלמידים המטיילים (מילים: ג סער; לחן: עממי-פאנאטי): אורי כדורי
    • 11:57
    • 02.02.12

    'ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת, מי זרע ומי נטע כולנו ביחד, אני טיפחתי גטו בא"י... אז יש לנו כיבוש ויש לנו גזענות ויש לנו השפלה ואין לנו זכויות אדם, ויש לנו גטו בא"י'

  •   השלום לא יושג כל עוד החונטה האשכנזית בשלטון וטיפשים כמו גדעון סער עומדים בראש מערכת החינוך ללאומנות פאשיסטית.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
    • 12:00
    • 02.02.12

  •   רוב העם , רוב התלמידים ורוב המורים רוב העם
    • 13:34
    • 02.02.12

    אז דיי כבר עם ההתנשאות של השמאל לחשוב שכולם טועים\גזענים ורק הם צודקים, כבר גרמתם לנו מספיק נזק

  •   דיי לרדיפה התקשורתית אחרי ימניים ודתיים. דיי כבר! צריך לעשות מעשה ולהתחיל לארגן הפגנות נגד התקשורת. זה כל כך מתבקש, למה אף אחד לא מרים את הכפפה?!  (לת) יוסי
    • 13:40
    • 13.02.12

02 סער חוכם,היית צריך לנסח את המשפט כך: השלום לא יושג ע"י עקירת יהודים אלא רק ע"י גרוש והריגת ערבים.  (לת) עדד
  • 20:46
  • 01.02.12

03 יאלה שמאלנים.. בואו נתחיל לשמוע את הביקורת: אזרח 3
  • 20:48
  • 01.02.12

משער שעד מחר בבוקר הכל יהיה כאן מלא בטוקבקים שליליים..

04 מה שבגין ודיין עזר וייצמן הבינו לשר החינוך קשה קצת לקלוט...  (לת) מודאג
  • 20:48
  • 01.02.12

05 ניסינו לעקור יהודים למען שלום - במצרים זה עבד עד שהעיפו את מובארק, ועכשיו זה על כרעי תרנגולת. בעזה זה לא עבד אפילו לא ליום אחד.  (לת) מה לעשות, הוא צודק
  • 20:50
  • 01.02.12

06 השלום יושג ע"י שתי מדינות- יהודית מערבית לירדן וערבית מזרחית לו.  (לת) רעמסס
  • 20:52
  • 01.02.12

07 שר השנאה והמדון - הילדים שלי לא יסעו לחברון  (לת) אמיר כהן
  • 20:53
  • 01.02.12

08 ליכודניק טיפוסי, יודע רק איך לא יושג השלום. קול אדוניו?  (לת) מתושלח
  • 20:53
  • 01.02.12

09 אפקט פייגלין...  (לת) שי
  • 21:06
  • 01.02.12

10 השלום יגיע רק על ידי החזרת שטחים ע
  • 21:09
  • 01.02.12

מר שר חינוך, רצוי לאדם לעיתים לצאת מעורו: לוותר, לסגת, לחשוב על האחר, וכך לשגשגש ולשמור על חיי ילדינו, על ארצינו. כן, נסיגה זו לא בושה.

11 מה לעשות שהוא פשוט צודק שמואל
  • 21:13
  • 01.02.12

אם מתמודדים עם עובדות ולא עם משאלות לב. הוא צודק.
נסיגות יביאו את האיטולות למחוז תל אביב ולגוש דן. שום טובה לא תצא מזה. אסור בתכלית האיסור.
מי שחושב שיצא שלום מאבו מאזן המתון שמעודד את רוצחי משפחת פוגל.

12 מסביב יהום הסער שמריח את הבחירות הקרבות ומתנהג כמו פשיסט מצוי סטרא אחרא
  • 21:18
  • 01.02.12

שמנסה לחזור לתודעה של אנשי מרכז הליכוד. פתאום ילדי בתי ספר חייבים בביקור במערת המכפלה ופתאום האיש הזה מוצא עצמו בהר ברכה. ברבו.

13 צודק!! 100% ..יישר כוח גדעון סער!  (לת) אבי
  • 21:28
  • 01.02.12

14 השרים מדברים מגרוניהם של מתפקדי הליכוד הקיצוניים מור
  • 21:29
  • 01.02.12

המפלגה הזו צריכה ליפול, היא לא משקפת את דעת רוב העם, כמה אלפי מתנחלים מכתיבה מדיניות של עם שלם. שרי הליכוד חוששים ממתפקדי פייגלין ושוברים ימינה . השטחים יוחזרו לפלסטינאים ומוטב שהממשלה תשקיע את מירצה בחיזוק החברה האזרחית בתוך תחומי הקו הירוק.

15 חברי הליכוד מיישרים קו עם הכהניסטים הקיצונים ביותר מודאג
  • 21:32
  • 01.02.12

זו לא רק מפלגה אנטי-חברתית, היא נהיית מפחידה. בבחירות הבאות נפרק אותה.

16 צודק בהחלט, כל הכבוד השר סער!  (לת) ליאל
  • 21:33
  • 01.02.12

17 בדיחת היום: גדעון סער שר החינוך. אם לא היה עצוב, היה מצחיק  (לת) גידעון סער פוליטרוק הלאומנות והגזענות. טיפוס מפוקפק ולא ראוי
  • 21:35
  • 01.02.12

18 שר הזוי - לא יאומן שבונים יחידות דיור בהתנחלויות מנותוקות  (לת) ע
  • 21:38
  • 01.02.12

19 מישהו אמר בחירות?  (לת) ערן
  • 21:43
  • 01.02.12

20 ערבים, לעומת זאת, עוקרים כל הזמן אורי ביתן
  • 21:45
  • 01.02.12

בעוד שההתנחלויות ממשיכות להתרחב על אדמות גזולות, אם באופן פרטי ועם בחסות המדינה ובית המשפח העליון, במימון מיסינו ובאבטחת חיילינו, אותה מדינה ממשיכה לעקור ולרדוף ערבים ברוב שטחי הגדה (שטח C). זה השלום שישראל רוצה בו.

21 סער ימני קיצוני שלא מבין שאם לא ניצור שתי מדינות הדמוגרפיה והכיבוש יחסלו אותנו  (לת) רמי
  • 21:46
  • 01.02.12

22 אין שן כואבת שלא ניתן לעקור. ההתנחלות היא פשע. פושעי ההתנחלות לדין!  (לת) צבי
  • 21:48
  • 01.02.12

23 ומה עם כל הפלסטינים שנעקרו ועדיין נעקרים ?  (לת) רוני אנטי מלחמה
  • 21:48
  • 01.02.12

24 מדינה מטורפת John Doe
  • 21:49
  • 01.02.12

מדינה מטורפת

25 אוי לעמי ולמולדתי...שאלה הם נבחריה .אוזניים להם ולא שומעים עיניים ולא רואים..!!  (לת) נביא הזעם....
  • 21:51
  • 01.02.12

26 סער: מדינת ישראל לא תשרוד עוד זמן רב שאול
  • 21:52
  • 01.02.12

באין תוכנית להפסקת השליטה בשטחים,ישראל תמשיך לשלוט בכח הנשק בשטחי יש"ע. מצב זה פוגע במהות הדמוקרטית של ישראל, שבהדרגה הופכת לדיקטטורה המנסה להגדיר עצמה "יהודית". זה יחסל את ישראל כמדינה מודרנית, ובהתאם גם את יכולתה לפתח עצמה כחברה בטוחה ומשגשגת במאה ה-21. רוב תושביה המשכילים ובעלי היוזמה יעזבו. ישראל תישאר עם הדתיים ואנשי הימין, שחלקם מסוגלים אולי להגן עליה, אבל רובם חסרים כישורי פיתוח, מדע ותעשייה מתקדמים. כך תיחשף הדיקטטורה הישראלית-יהודית הזו לחולשה מהותית, שתביא לבסוף לנפילתה, אם בכוח מידי אויבים מבחוץ, או כתוצאה מקיטוב פנימי בין מגזרי האוכלוסיה השונים המרכיבים אותה.
תהליך זה כבר החל כנראה וחלק מסימניו המקדימים כבר נראים, ובהם התרסקות החינוך וההשכלה הגבוהה, התגברות השחיתות הפוליטית, והתחזקותם האדירה של המגזרים שאינם מוכנים לשאת בנטל החברתי, הכלכלי והצבאי.
סימנים ברורים של פגיעה במאפייניה הדמוקרטים של ישראל כבר בולטים על פני השטח, בהם פגיעה ברשות השופטת, ובחופש הדיבור. גם תופעות הלוואי של התעצמותם הדמוגרפית של המגזרים החרדיים, למשל הדרת נשים, מורגשים. כל אלה מעודדים את הישראלים המוכשרים והחרוצים יותר לנטוש את הספינה היהודית הטובעת.לוח הזמנים לתרחיש הנ"ל אמנם לא ידוע, אבל התהליך בעיצומו: רק לאחרונה התבטא בני קצובר במפורש בעד חיסול הדמוקרטיה הישראלית, והכפפתה של המדינה לחוקי ההלכה. חברי כנסת שונים מהליכוד, כגון אלקין ואקוניס, אף נקטו אף צעדים מעשיים ותכליתיים שמטרתם לפגוע במשטר הדמוקרטי ולהחליש אותו.

את הדבר הזה יודעים לא רק הפוליטיקאים והמנהיגים של מה שקרוי "שמאל", אלא ההרגשה הברורה בדבר הקטסטרופה המתקרבת היא כבר מזמן נחלתו של ה"אזרח הקטן", שכבר נקט במעשים: ביטוי ברור לתחושת האסון הקרב של האזרחים אפשר לראות בחיפוש הנואש אחרי דרכונים זרים, אירופאים ואחרים, שאנשים נוטים להאמין שיהוו מעין תעודת ביטוח אם בבוא האסון הקרב, או לעת נטישת הספינה. די להסתכל על שוק הדרכונים הזרים כדי להבין מה באמת הולך כאן.

27 גם לא מחסומים, השפלות יומיות, וגנבת שטחים מר סער!!!!!!!!!!  (לת) תלמיד כיתה א
  • 21:53
  • 01.02.12

28 רטוריקת הבולשיט של אילו שאינם רוצים שלום: לספר לעולם איך לא יושג ולעולם לא לספר איך כן יושג  (לת) או במילים אחרות: השלום יושג כשהערבים יהפכו לציונים
  • 22:00
  • 01.02.12

29 אוויל משריש אופק חדש
  • 22:00
  • 01.02.12

וזה אחראי על חינוך אבוי לו לעם ששכח את אלוהיו

30 מה שסער התכוון להגיד זה ״השלום לא יושג״ כל עוד גל
  • 22:07
  • 01.02.12

יש לי מילה בעניין

31 יותר פייגלין מפיגליין.בושה שהיידר הישראלי הוא שר החינוך במדינת ישראל  (לת) אלכס
  • 22:12
  • 01.02.12

  •   לסער אין דרך או דעה משלו, הוא מתאים את עצמו פעם לביי, פעם לפייגלין, הכל בהתאם למה כדאי באותו הרגע. הוא מטעה בדיבורו ובהופעתו. גונב את הדעת.  (לת) אסור להאמין לו
    • 01:27
    • 02.02.12

32 אני פשוט שונא אותו. מצטער, אין לי משהו יותר חכם להגיד.  (לת) קורא
  • 22:14
  • 01.02.12

33 כך מדבר יהודי פשוט ונורמלי  (לת) יהודי פשוט
  • 22:20
  • 01.02.12

  •   גדעון עם כל הכבוד ליברמן הוא ראש הממשלה הבא . הלכוד הקפיא בנייה בהתיישבות בארץ אבות וישלם על כך בקלפי  (לת) ישראל ביתנו היא היא מרכיבת הקואליציה הבאה
    • 23:03
    • 01.02.12

34 גדעון סער אתה בזיון  (לת) יעל
  • 22:21
  • 01.02.12

35 צבוע, הרי ישראל לכאורה רוצה בשלום, לא? ישראל רוצה להמשיך לזלול את שטחי יו"ש. הסיפור הזה יגמר בדם.  (לת) יהודה
  • 22:39
  • 01.02.12

  •   זיוף הפרוטוקול. מזיג
    • 12:24
    • 02.02.12

    ישראל אינה רוצה שלום ואף פעם לא רצתה.בהתחלה הם הבטיחו לכולם שכל מאווינו זה שלום,אחר כך הם זייפו את הפרוטוקול.

36 כמה זמן יש לך ל כ ו ל ם מורה
  • 22:40
  • 01.02.12

רק לתכנית היל"ה ולקידום נוער אין לך זמן, רצון ומחשבה כדי לשנות את תנאי ההעסקה הביזיוניים של המורות והמורים העשוקים של תכנית היל"ה. עד מתי גדעון, עד מתי?

37 יצא המרצע מן השק... גדעון סער חביב המרכז הליברלי המתון הוא אחרון המתנחבלים ההזויים....  (לת) אותה גברת באותה אדרת
  • 23:01
  • 01.02.12

38 אוי לנו ששר החינוך הוא שר הכיבוש חייבים להעיף את הליכוד
  • 23:06
  • 01.02.12

מה מציע מר סער לעשות עם מיליון וחצי פלשתינים? איך תמיכתו בציבור פורע חוק מתיישבת עם חינוך?

39 אז מה עדיף, אדון סער היקר? שבמקרה שיש הסדר קבע וקמה מדינה פלסטינית (מה שלא יקרה גם בעוד מאה שנה כי כל פעם שנציע להם עצמאות הם יסרבו ואז יבכו) נשאיר שם את המתנחלים ואז המון פלסטיני זועם ייכנס ליישובים שלהם וישחט אותם כמו תרנגולות? אה כן, ואם כבר הזכרת את היישוב היהודי בחברון שכביכול היה שם מאז ומתמיד - על מאורעות תרפ"ט שמעת?  (לת) סתם אחד anmizrahi@gmail.com
  • 23:22
  • 01.02.12

40 לא מאמין שקיימים פוליטיקאים שמתעלמים מתקשורת שמאלנית ומצליחים לומר את האמת הפשוטה יוסי
  • 23:27
  • 01.02.12

מצויין.
אם הייתי חבר ליכוד - הייתי בוחר בו.

41 .."אסור שתיווצר אשליה בקרב הערבים שניתן יהיה לעקור את היהודים מחברון".... Reuven Holzer
  • 23:29
  • 01.02.12

אסור לנו לישגות באשליות.
אף כיבוש לא הצליח. אם לא נעקור את הגוף הזה הקרוי "הרובע היהודי" בחברון, הגוף הזה יעקור את מדינת ישראל כולה ממקומה.
המשוואה פשוטה. זה או אנחנו או הם.
לא תתכן מדינת לאום יהודית ביחד עם כיבוש. בסוף אנחנו נאבד את הכל בגלל הטיפשות הזאת.
את הישוב היהודי בחברון צריך לעקור כמו שעוקרים שן רקובה שמסכנת את כל הגוף.

42 זו לא אשמתו איל
  • 23:37
  • 01.02.12

הוא כבר פתר את בעיות מערכת החינוך. גדעון יקר וישר פנה את מקומך אתה פשוט לא מבין, לפני ההתנתקות היו 6 עשורים של מלחמות וכיבוששש... תתבגר

43 בזכות פייגלין איציק
  • 23:43
  • 01.02.12

אך יסער מה קרה התחלת לפחד מהקולות של פייגלין. יום אחד אתה ליברל יום אחר אתה בעד פשרה וביום השלישי העד ארץ ישראל השלמה. בזיגזוגים לא בונים מנהיגות.

44 נדמה לי שגם לאנגלים זכות על אנגליה אבל: מאיר
  • 23:48
  • 01.02.12

הם לא רומסים ולא חומסים איש בשל כך וזכויות האדם והקניין של כל אדם מכובדות בה יהיה מי שיהיה.
היישוב היהודי של היום על כל מה שהוא מאפיין בחברון היה ונשאר חרפה לאומית וכל מי שאין בו לב ושכל להתבייש בה הוא חלאת אדם

  •   טוב שנדמה לך. האנגלים המקוריים נמחקו. י.מ
    • 00:54
    • 02.02.12

    כל כמה דורות באו עמים ורדו בהם.

    כך למשל הנורמנים - יוצאי צרפת שלטו והטמיעו את הסכסונים בתוכם. אז לא צריך להחזיר אותם לצרפת?

    בחברון אברהם אבינו, סבא שלי, קנה את מערת המכפלה. המערה של עם ישראל לנצח.

45 של שיש את אירן דדי
  • 00:16
  • 02.02.12

עוד פוליטיקאי אפס שנאחז באירן... יללה להפחיד ... לך על זה. שחס וחלילה לא נחיה בשלום עם אלא שגזלנו מהם את הזכות לחיות בכבוד במה שהיה ביתם.

46 יהודים גם חיו באיראן מאז ומתמיד - אז מה? פלוגות הסער
  • 00:37
  • 02.02.12

גם החיזבאללה שלוחה איראנית - יאללה, לכבוש את לבנון!

47 השר סער אומר מה שכמעט כל אחד יודע, אבל לא חשבתי שלא תתקפו אותו כאן..  (לת) ניראל
  • 00:59
  • 02.02.12

48 לכל ההורים: הדרך היחידה לנטרל את שטיפת המוח שסער מנסה לעשות לילדים היא לא לאשר להם להשתתף בסיורים בשטחים הכבושים ולשים לב לחומר שהם לומדים בבית הספר.  (לת) חייבים להילחם בו
  • 01:22
  • 02.02.12

49 כאילו שלפני ההתנתקות רצועת עזה לא הייתה שלוחת טרור? אוטובוסים מתפוצצים? א.ד.
  • 01:50
  • 02.02.12

אפשר לגונן, להגן, ולתמוך בהתיישבות - אבל בחיאת למה סתם לחרטט במצח נחושה. איכס. פוליטיקאי בלאי. אם הייתי יו"שניק לא הייתי מאמין למילה שלו ( היום הרבה יותר בטוח מבעבר ).

50 שימו לב איך שלי יחימוביץ, חברתו של סער שותקת שוב כמו שעשתה כל שנותיה בכנסת חנה חורש
  • 03:57
  • 02.02.12

היא שתקה מול כל העוולות שנעשו לפלסטינים, היא שתקה מול שריפות המסגדים והשדות, היא שתקה מול התפרסות המתנחלים הפוגרומיסטים ביותר ויותר שטחים של פלסטינים וכן, היא ממשיכה לשתוק גם על כל הניאו לאומנות שפשה בארץ.
היא ממשיכה לשתוק גם במקרה של מלח הארץ האמיתיים - שוברים שתיקה - שבאומץ מנסים להסביר לנוער מה באמת עושה מדינת ישראל בשטחים ואיך גורמים למיטב חיילונו לעשות פשעי מלחמה

  •   והיא נבחרה לעמוד בראש המפלגת העבודה. לא יאומן! והיא ממשיכה לשתוק על התוכנית הלאומנית של ביקורי תלמידים בשטחים הכבושים  (לת) יחימוביץ פוליטיקאית לאומנית
    • 19:22
    • 02.02.12

51 הוא צודק. השלום יושג דווקא ע"י הקמת היתנחלויות בתוך רמאללה ובתוך שכם ובתוך יריחו ובתוך עזה. כך הפלסטינים יבינו שאין להם ברירה אלא לעשות שלום עימנו כי זאת הארץ המובטחת לנו.  (לת) המיתנחל מאיתמר
  • 07:48
  • 02.02.12

52 ידיעה משמחת!!! גד
  • 08:43
  • 02.02.12

ככה צריך - להמשיך ולבנות

53 על אותו משקל - אי עקירת התנחלויות לא תקדם שום מצב של סיכוי לשלום צודק !  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 11:56
  • 02.02.12

54 תינוק שנשבה. מזיג
  • 12:22
  • 02.02.12

השר ההזוי והמגוחך הזה נראה בצילום כתינוק שנשבה בידי מזוקנים.

55 זו חדשה מצוינת - הליכוד לא יכול יותר להסתיר את ערוותו הכהניסטית. מועיל מאד לכל מי שהשלה עצמו שהליכוד הוא מפלגת ימין מתון.  (לת) סער עושה שירות מצוין לציבור
  • 13:59
  • 02.02.12

56 המתנחל הפוזל המתישב החושב
  • 13:04
  • 03.02.12

הקונפליקט העיקרי בין הישראלים והפלשתינאים שאלת הקרקע .כל זמן שישראלים שונים יאמרו ויחזרו על המנטרה היא שלנו כולה שלנו(ארץ ישראל)שום שלום לא ישרור בין הישראלים לפלשתינאים. הישראלים הגיעו לתקופה שגם אם תהיה נסיגה מסוימת מהשטחים הפלשתינאים לא ישרור שלום

57 התישבות ביוש מליונים
  • 00:58
  • 07.02.12

למה לא ? ימותו הקנאים . קשה לכם לצאת מהקופסא ?

58 אני באמת לא מבין את הרציונל מאחורי מפעל ההתנחלויות אלי
  • 09:37
  • 13.02.12

ברור לי שמי שנמצא שם מתוך אמונה משיחית לא ממש מעניין אותו רציונל. הוא פשוט מאמין שהוא צריך להיות שם לא משנה מה, וזה מקרב את ביאת המשיח. אוקיי, אין לי מה להגיד לחברה האלה. אבל מי שהוא לא משיחיסט, מי שמנסה להחליט החלטות באופן רציונלי, על מה הוא חושב?
אז אתה חושב שארץ ישראל צריכה לכלול את השטחים הכבושים. אחלה, אז תספח אותם באופן רשמי ותעשה אותם חלק ממדינת ישראל. אה, רגע, יש שם 3 מליון פלסטינים. המממ, אוקיי אז יש 3 ברירות:
1. הם מעכשיו גרים בשטח מדינת ישראל, אז תן להם אזרחות. תוצאה: אין מדינת ישראל לעם היהודי כי חצי לא יהודיים ולא ממש מעניינות אותם השאיפות הלאומיות שלנו.
2. אם ככה, לא ניתן להם אזרחות, והם יהיו תושבים עם פחות זכויות. כלומר ישראל תהפוך דה פקטו למדינת אפרטהייד, בעוד שבתוך מדינת ישראל היום אין מדיניות אפרטהייד, (מי שחושב שכן, אין לו שמץ של מושג מה זה אפרטהייד) אחרי סיפוח השטחים ויצירת מעמד של תושבים סוג ב' אנחנו כן ניצור מדינת אפרטהייד. וואלה, 3 מיליון פלסטינים, 6 מליון ישראלים... זו לא מדיניות שיכולה להתקיים בלי להגמר בשפיכות דמים נוראיות והתערבות בין-לאומית סטייל דרום אפריקה שסופית תחסל את מדינת העם היהודי. אוקיי, אז גם זו לא ממש אופציה.
3. אוקיי, נסלק בכוח את הערבים מהשטחים. מי שלא יילך, נהרוג אותו. הממ, אז במקום לממש את התדמית של מדינת אפרטהייד, נממש את התדמית של טיהור אתני. שוב, קשה לי להאמין שמישהו בקהילה הבין לאומית יעלים עין. (ראה מקרה סרביה). ושוב, אין מדינת ישראל.

אז מה לעזאזל התוכנית?! באיזה אופן ההתנחלויות תורמות למדינה? מה המטרה? אני רוצה שסער יסביר לי, אני לא מבין.
(זה היה ניתוח רציונלי, לא התחלתי אפילו להכניס בו שיקולים של מצפון. למרות שנראה לי שמבחינה מצפונית רוב היושבים בציון לא ממש יחיו בקלות עם התרחישים הנ"ל אחרי שהם יקרו)

פרוייקטים מיוחדים