לפיד על חלוקת ירושלים: שייכת רק לעם ישראל

הפוליטיקאי הטרי חווה דעתו על הסכם שלום עתידי ותקף את ישי: באיזה מדינה בעולם שר הפנים מביע תקווה שעבריין מורשע יחזור לפעילות ציבורית?

מאז הכריז יאיר לפיד על הצטרפותו לעולם הפוליטי, הוא לא הרבה לנפק אמירות ברורות אודות עמדותיו בנוגע לסוגיות מדיניות וביטחוניות, ובעיקר כאלו הקשורות לסכסוך הישראלי-פלסטיני. היום (חמישי) כתב לפיד בפרופיל הפייסבוק שלו, בתגובה לשאלה מצד אחד הגולשים, לדעתו ירושלים "שייכת לעם ישראל ולא לאף אחד אחר". לפיד גם התייחס לדבריו של אלי ישי על בניזרי, ואמר "באיזה מדינה בעולם שר הפנים וסגן ראש הממשלה מביע תקווה שעבריין שהורשע בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים - שכולם נעשו במסגרת תפקידו הציבורי – 'יחזור במהרה לפעילות ציבורית?' האם לא נותרה בהם שום בושה?"

עד כה לפיד לא מרבה להתייחס למשנתו או למצע העתידי של מפלגתו העתידית. היום נשאל על ידי הגולש שי פליישון "בהסדר שלום עתידי, האם תסכים לחלוקת ירושלים לשתי בירות – ישראלית ופלסטינית?". בתגובה ענה לפיד כי "ירושלים אינה רק מקום בעיני, אלא גם ההיסטוריה שלי והאתוס הלאומי שלי, ואני חושב שהיא שייכת לעם ישראל ולא לאף אחד אחר".

עשו לנו לייק וקבלו את החדשות המעניינות ביותר ישירות לפייסבוק

לחצו להגדלה - לפיד עונה בעניין ירושלים
צילום: מסך

הפעם הקודמת בה התייחס לפיד לסוגיה הפלסטינית היתה בחודש שעבר, גם כן בעמוד הפייסבוק שלו. "מי שאומר שיש לו פתרון - משקר. אני מקבל את עמדת נתניהו על שתי מדינות לשני עמים", כתב.

מאז החליט להיכנס למגרש הפוליטי לפיד השיב לשאלות גולשים בעמוד הפייסבוק שלו ולא ענה לשאלות עיתונאים. ניתן היה ללמוד מתשובותיו על עמדותיו בנושאים שונים. בנושא המצע העתידי שלו כתב כי "אני יכול לתת כבר עכשיו את הכיוון הכללי - אני מבטיח להילחם את מלחמתו של מעמד הביניים הישראלי בעזרת שלושה כלים: 1. שינוי שיטת המשטר; 2. ביטול חוק טל והחלפתו ברשות לאומית לשירות אזרחי; 3. מלחמה חסרת פשרות בקבוצות אינטרסים, מפלגות מגזריות ובטייקונים כדי לשנות את חלוקת המשאבים במשק ולהוזיל את יוקר המחיה".

לפיד הבהיר בעבר כי לא צפויות להתקיים בחירות מקדימות עם הקמת המפלגה וענה לאחר הגולשים כי "מפלגות חדשות אינן מקיימות פריימריז". עוד ענה לשאלה בנושא הפרדת דת מהמדינה: "אני לא בעד הפרדה מלאה של הדת מהמדינה כי אני לא תומך בביטול חוק השבות, אבל אני בעד הפרדה מלאה של הדת מהפוליטיקה, ובוודאי שאני תומך בנישואין אזרחיים".

הגולשים העלו שאלות נוספות למשל בנושא ההתיישבות במגרון. לפיד השיב כי "דעתי היא שיש לקיים את החוק". עוד הבהיר כי אינו תומך בכך שאזרחים תושבי חו"ל יוכלו להצביע בבחירות: "ישראל היא מדינה שנמצאת בסכנה קיומית תמידית ולא יכול שאדם שלא גר פה יצביע על נושאים כמו גבולותיה, ההפצצה באיראן או ההתנחלויות. אדם אינו יכול לקבוע כיוון למדינה אם אינו צריך לשאת בתוצאות", הסביר.

Read this article in English: Yair Lapid: Jerusalem belongs only to the people of Israel

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 התחלה טובה ללפיד. כל הכבוד !!  (לת) אזרח
  • 14:08
  • 02.02.12

02 מעניין מדוע "הארץ" נותן במה כה נרחבת לבובה של אולמרט, לא חולף יום בלי לשמוע משהו מהגיגיו. מה עומד מאחורי זה?  (לת) נעמה
  • 14:09
  • 02.02.12

03 לשי פליישון: לאופרד? באמת? העולם עבר קדימה. נסה ותהנה.  (לת) gיא
  • 14:10
  • 02.02.12

04 מי שרוצה לספח חצי מיליון ערבים לא יכול להייצג אותי - מיכאל ג
  • 14:16
  • 02.02.12

אצביע שלי !!!

05 פרס יחלק את ירושלים?  (לת) שאלת בוידעם
  • 14:17
  • 02.02.12

06 בושה וכלימה שהאדון מצהיר על כניסתו לפוליטיקה והמקום היחיד בינתיים לשמוע על דעותיו- זה בפייסבוק. שאולי יעבור לטוויטר. תואם שלי יחימוביץ האיש בנושא הפוליטי. המדינה נגנבת לנו בין הידיים בידי חרדים, מתנחבלים,טייקונים ואוליגרכים והוא מצהיר על כמו ביבי, ועל ירושלים שלנו? לא ברור למה הוא הולך לפוליטיקה. איזה חדש בדיוק יש לו להביא? כלום.  (לת) שומר חוק
  • 14:18
  • 02.02.12

07 בלי תעודת בגרות רק חבר-הכנסת שלמה מולה יהיה ראש-הממשלה הבא ותהיה לי משרה מלאה במצודה ואשה יפה ונחמדה  (לת) סתם פרוטקציונר
  • 14:18
  • 02.02.12

08 לפיד הבן שייך רק לימין, כמו אביו. אבל עם דוקטורט במקום מעריב.  (לת) צבי
  • 14:21
  • 02.02.12

09 לפיד היה ויהיה איש ימין אשר עגל את פינותיו החדות והמחוספסות  (לת) אבחון מהיר
  • 14:24
  • 02.02.12

10 מסתבר שהוא בחיים לא עבר בשער הגיא... או שהוא עייור או שהוא לא רוצה לראות - ירושלים לא יהודית באופן בלעדי ורובה המכריע לא ציוני דני, ירושלים
  • 14:24
  • 02.02.12

יותר מדי ג'ל בשיער כנראה פוגע במספר כשירויות...

11 לפיד בניגוד לדעה הרווחת לא הצטרף לקדימה אלא התחבר לליכוד שזוהי ה"זולה" האהובה עליו  (לת) פוליטיקאי מנוסה
  • 14:26
  • 02.02.12

12 חתיכת אדיוט  (לת) ד
  • 14:26
  • 02.02.12

13 מיהו ישראלי? גדעון
  • 14:28
  • 02.02.12

כמובן: מישהו שחושב שהעיר הקדושה לשלוש הדתות שייכת אך ורק לו.

אני ואפסי עוד.

14 כל יהודי בר דעת יודע שירושלים שייכת רק לעם היהודי.=אם אשכח ירושלים תדבק לשוני לחיכי אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי. אביה
  • 14:30
  • 02.02.12

כל גבר נשבע ונודר ביום החתונה.מקקוה שהם נשארו נאמנים לשבועה החשובה ביום הגדול/החתונה/בר מצווה/ברית מילה.

15 כתומך לפיד,אני דווקא חושב שירושלים כבר מחולקת דה-פקטו,ויתרה מזו-אוכלוסיית מזרח ירושלים כבר נודדת מערבה ולפי נתונים שפורסמו לפני זמן מה-הם כבר קנו עשרות אלפי בתים במערב העיר,כך שמה שעשוי לקרות בסופו של דבר-מז' ירושלים תופרד ותועבר לרש"פ,ואילו תושבי מז' ירושלים יישארו כאן איתנו אחרי שעברו מערבה. מה שנקרא לאכול את החרא-וגם לשלם עליו. סמי מפ"ת
  • 14:34
  • 02.02.12

כתומך לפיד,אני דווקא חושב שירושלים כבר מחולקת דה-פקטו,ויתרה מזו-אוכלוסיית מזרח ירושלים כבר נודדת מערבה ולפי נתונים שפורסמו לפני זמן מה-הם כבר קנו עשרות אלפי בתים במערב העיר,כך שמה שעשוי לקרות בסופו של דבר-מז' ירושלים תופרד ותועבר לרש"פ,ואילו תושבי מז' ירושלים יישארו כאן איתנו אחרי שעברו מערבה.
מה שנקרא לאכול את החרא-וגם לשלם עליו.

16 לפיד איננו מרכז אלא ימין קיצוני אלכס מסיס
  • 14:34
  • 02.02.12

בכתבה נכתב ש"משנתו" של לפיד היא התנגדות לחלוקת ירושלים - ב,משנה"
כזו הוא מתנחל בימין הקיצוני

17 תצטרף לליכוד, מה ההבדל?  (לת) עמוס
  • 14:35
  • 02.02.12

18 לתומכי יאיר לפיד - התפכחו! די לנהות אחריו. הוא בעד הכיבוש! אם אתם לא רוצים תואם-ביבי, התפכחו!  (לת) לפיד הוא לא מה שחשבתי
  • 14:38
  • 02.02.12

19 מה כוונת המשורר? ישראלי לשעבר
  • 14:42
  • 02.02.12

פעם ראשונה שאני שומע את המושג הזה מחוץ לשוק מחנה יהודה - "עם ישראל". מה זה "עם ישראל"? יש מדינת ישראל שהיא ישות פוליטית ויש "עם יהודי" כביכול שהוא מושג ערטילאי. אבל "עם ישראל"? ואולי המשורר התכוון שהאדמה היא יהודית באופיה כפי שגרמניה שייכת לעם הארי? אולי שיש ל"עם ישראל" זכות על כל מקום שבו יש לו עבר ומורשת כמו לובלין?

אבל לא. לפיד מוכיח שהוא מתיימר להיות בלב הקונצנזוס הישראלי, מה שאומר שהוא ימשיך לדבר על שתי מדינות בעוד שהוא עושה ההיפך ומבטיח את המשך המצב הקיים. מדוע שמישהו יצביע עבור פוליטיקאי חדש שמשנתו היא המשך מה שכבר קיים?

20 מה ההבדל בין נתניהו ללפיד? התוהה
  • 14:44
  • 02.02.12

לא הרבה. ולכן אין ללפיד משהו חדש להציע

21 לאט לאט מתבררות עמדותיו של האיש שקיבל בסקרים תמיכה של 12% Reuven Holzer
  • 14:45
  • 02.02.12

מה שהכי מענין כאן זה שהאיש קיבל 12% בסקרים בלי שיודעים בעצם מהן עמדותיו ובמה הוא תומך בדיוק....

22 נו- אז הצטרף לליכוד וזהו.  (לת) רעמסס
  • 14:46
  • 02.02.12

23 ירושליםמורסייהודים בירת פלסטין מורסי
  • 14:46
  • 02.02.12

מר לפיד אני בספקים אם תוכל להתגורר אם בכלל בירושלים ובמקרה הטוב ביותר אולי תקבל אשרת תייר לצורך ביקור והכל כמובן אם תתנהג כילד טוב

24 להזכיר ללפיד ולאחרים כמותו ד"ר יודע משהו
  • 14:47
  • 02.02.12

הצלבנים טבחו כ- 70 אלף אדם ב- 1099 ושלטו בעיר ובאזור מסביב במשך 89 שנים. סופם ידוע לכל. גם במקרה הזה השליטה הלא-מוסלמית היא זמנית. תראה מה שקורה היום בעולם הערבי, אין חזרה אחורה, יעשה טוב לפיד ואחרים למהר ולהחזיר את העיר לפני שיקחו את זה בכוח ואנשים עלולים להיפגש.

25 רוצים את כל ירושליים תלחמו, האיסלם הולך ונחלש.....ואנחנו כבר כמעט 7 מליון...  (לת) אריק
  • 14:48
  • 02.02.12

26 ננכון וגם לעם הערבי היושב בה. פלסטינאי לירן יהודה
  • 14:48
  • 02.02.12

נכון וגם לעם הערבי היושב בה. פלסטינאי

27 יאיר היקר - תודה. לא שחשבתי להצביע לך אבל עכשיו ללא ספק זה לא יקרה  (לת) עודד
  • 14:51
  • 02.02.12

28 לפיד לאומי? אז ''הארץ'' צריך לחסל אותו  (לת) מוטי
  • 14:52
  • 02.02.12

29 יאיר לפיד הוא גרסת אנדרואיד לבנימין נתניהו  (לת) חנון הייטק
  • 14:53
  • 02.02.12

30 או קיי תחמן. גם א"י שייכת לעם ישראל אך אתה מוותר על חלק ממנה כך גם בירושלים.  (לת) לא מרשים במיוחד.
  • 14:54
  • 02.02.12

31 י-ם שייכת רק לאומה האסלמית בזכות הכוח שלכם אתם שולטים שם והיא תשוחרר ללא שום ספק יוסף עומר מחאמיד
  • 14:54
  • 02.02.12

לא נתניהו ולא לפיד יקבעו לנו למי שייכת י-ם שחרורה הוא עניין של זמן לעולם לא נסכים לוותר על י-ם

32 לא עוד כספים לחרדים אזרח
  • 14:54
  • 02.02.12

רק ככה נצביע לפיד

33 אם הוא נראה כמו פלצן ומדבר כמו פלצן... גדי
  • 15:00
  • 02.02.12

כנראה שהוא פשוט אבל ממש פלצן.
לא צריך ביבי נוסף באזור.
תודה על הבהרת הדברים. אני עבורו כבר לא אצביע.

34 איזו משנה פוליטית סדורה..."מסכים עם ביבי וירושלים רק שלי..." היה שווה לחכות לבואו של הגאון הפוליטי החדש.  (לת) נאק
  • 15:07
  • 02.02.12

35 יש דברים שלא כתבתם והם אוהד
  • 15:10
  • 02.02.12

שלפיד אמר בנוסף שהוא מעדיף לא להתייחס לנושאים כאלה באופן פתוח לחלוטין משום שאז אנו מאבדים קלף מיקוח חשוב במשא ומתן.

36 לא צריך דוקטורט בשביל להגיד קלישאות.  (לת) כנראה שבגלל זה אין לו
  • 15:10
  • 02.02.12

37 בשביל שלום אני מוכן לחלק אפילו את לפיד... יועץ משועשע
  • 15:11
  • 02.02.12

... הוא ימשיך ככה, יגיע לבחירות עם ל"ו תומכים בלבד...:-))))

38 שאלו אותו אם יסכים לחלוקה והוא לא ענה "לא", זה כל הסיפור.  (לת) דוד
  • 15:11
  • 02.02.12

39 יופי, עכשיו השמאל הפו"צ המטורף משנאה והממומן ע"י מדינות זרות עויינות, יתפרע גם כנגדו, רק שיבים עם מי יש לו עסק....  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 15:11
  • 02.02.12

40 כל מחלקי ירושלים מתל אביב התעוררו מוקדון
  • 15:24
  • 02.02.12

אולי נחזיר את יפו? ואת הקרייה? אז יהיה לכם מה להגיד בעניין.
"לא, זה תל אביב, הם לא פה"
"ירושלים גם ככה מחולקת"
ירושלים זה ירדן"
ושאר השטויות הצפויות שלכם, שמאל צפוי.

41 עיר קודש ? אלפי קורבנות מכל העמים ,רק להתחיל לחפור.החיים זה משהו אחר.  (לת) מלח בעיניים
  • 15:24
  • 02.02.12

42 להצטופף בבקשה!  (לת) חשביי אין מקום באמצע
  • 15:32
  • 02.02.12

43 אם הוא בעד ירושלים המאוחדת בירת ישראל לנצח, אני מצביע לו !!!  (לת) אם לא אז רק ביבי
  • 15:33
  • 02.02.12

44 הצהרות עמומות יעקב
  • 15:35
  • 02.02.12

א.שתי מדינות לשני עמים זה לא המצאה של ביבי אלא של מפלגת העבודה.ביבי נאלץ לקבל את העמדה בלית ברירה ועשה את זה כנשוך נחש.
ב.כאשר מדברים על חלוקת ירושליים מדובר בהחזרת השכונות הערביות ולא במקומות הקדושים.ירושליים מחולקת בפועל.
ג.מה זה האמירה המעורפלת לגבי מגרון"צריך לקיים את החוק" האם "הכשרת" ההתישבות בדיעבד זה עונה על הצרכים?האם הזזת הישוב לגבעה סמוכה עונה על הבעיה ?או שמי שעבר על החוק לא יקבל הנחות ווצריך לפנות ולהרוס את מיגרון?

45 אם זה מה שהוא חושב למה הוא לא מצטרף לליכוד? הוא ביבי2  (לת) אביבה
  • 15:35
  • 02.02.12

46 באמת מר לפיד ? גם שועפט וקלנדיה הן ירושלים הקדושה לנצח נצחים ? ובכלל מתי היית פעם אחרונה ב"ירושלים המאוחדת". אין חיה כזאת. קורא טקסטים
  • 15:39
  • 02.02.12

טוב שהארץ הביא את התבטאותו הנדירה של לפיד בנושא השלום. למען יידעו כל מצביעי המרכז בעיני עצמם למי נתנו קולם : לימין בתחפושת.

47 השאלה היא מה זה ירושלים , ירושלים של ביבי והמתנחלים כבר נמצאת בתוך רמאללה  (לת) שי
  • 15:40
  • 02.02.12

48 " ואני חושב שהיא שייכת לעם ישראל" לא חושב לפיד "יודע" שמול
  • 15:43
  • 02.02.12

אני למשל יודע שירושלים שייכת לעם ישראל כעובדה ולא מחשבה תיאורטית.
המילה "חושב" יוצרת פקפוק ונתונה לשינוי בעקבות שכנוע קלוקל.

49 אנשי שמאל אל תתמרמרו - יש לכם את ציפי לבני ושאול מופז שיגנו עליכם בכנסת א-א
  • 15:54
  • 02.02.12

ויש גם איזו חיימוביץ' נדמה לי...

50 אין הפתעות - הוא יכול לחבור לביבי !  (לת) חיפאי
  • 15:58
  • 02.02.12

51 במשפט קצר אחד קטל לפיד כל סיכוי לשלום עם הפלסטינים אלא אם הוא מתחכם בהגדרת "ירושליים". יריב א.
  • 15:59
  • 02.02.12

מה עוצר בידי הכנסת להכריז על כל המזרח התיכון כירושלים? הגבול העירוני של ירושליים לא נקבע בהיסטוריה של עם ישראל. המקסימום שאפשר לטעון עם שימוש בתנ"ך כקושאן זו בעלות או שייכות לעיר דוד.
צריך לשאול את לפיד להגדיר בברור למה הוא מתכוון כשהוא מדבר על "ירושליים".
אם חוא בעד חוק השבות אז הוא נגד חוק אזרחות

הוא מתקרב למורשת של אביו (אכזבה) במהירות הבזק. אם לשפוט לפי תשובותיו לאיש אין שום דבר חדש להוסיף לפוליטיקה הישראלית. כנראה הוא מתחיל כבר לשקר כמו כל אחד אחר ובבוא היום יצהיר ש"מה שרואים מכאן לא רואים משם". מי צריך עוד פוליטיקאי מהסוג הזה?

52 סתם שפן - בתוך תוכו הוא יודע שאין מנוס ואין מה להחזיק במזרח ירושליים רומי
  • 16:00
  • 02.02.12

אפילו הפאשיסט הגדול ליברמן כבר הצהיר משהו בכיוון, אז ממה לפיד מפחד כך כך?

53 מצוין. עכשיו אצביע בשביל לפיד. חד וחלק.  (לת) חיים ירון
  • 16:03
  • 02.02.12

54 מה שכתב לפיד על ירושלים זה ממש יפה בתור חיבור של תלמיד בחטיבת הביניים. אם זו תשובה מוצלחת של איש פוליטי שאמור לשלב חזון עם מציאות ועם ריאליה? אני חושבת שממש לא. בשביל פוליטיקאי שמבקש את קולנו כדי לקבל הכרעות בשאלות גורליות למדינה זו תשובה ילדותית מאד.  (לת) מורה בחטיבת ביניים
  • 16:03
  • 02.02.12

55 ברור לכל בר דעת, כולל לפיד ונתניהו, שמזרח ירושלים איננה ישראלית ושהאינטרס הישראלי הוא לצרף אותה למדינה פלסטינאית לכשתקום. אלה מה, שגם לפיד וגם ביבי חוששים לומר את האמת פן ה"ימין" לא יבחר בהם. כשיהיה משא ומתן רציני, פתאום הם יהיו מוכנים לשלם את ה"מחיר".  (לת) יוני
  • 16:06
  • 02.02.12

56 עד עכשיו התלבטתי קשות בין פייגלין ללפיד. עכשיו אני רגוע. אוכל להמשיך להצביע עבור פייגילין.  (לת) הרשלה
  • 16:08
  • 02.02.12

57 "עם ישראל"? האיש שהגדיר עצמו 1. ישראלי 2. ציוני 3. יהודי הפך את הדירוג? יריב א.
  • 16:10
  • 02.02.12

"עם ישראל" הוא לא מושג לאומי אלא מושג דתי-היסטורי. במובן זה, "עם ישראל" מתכוון לצאצאי יעקב. ואפשר רק לגחך כשאשכנזי מצהיר שהוא אחד מהצאצאים האלו.
כנראה ש"עם ישראל" שחי במדינת ישראל נידון לאותו סוף כפי שקרה ל"עם ישראל" בהיסטוריה.
איזו אכזבה. לקרוא שהוא מאמין בסיסמת השקר של נתניהו מעלה את השאלה מה בדיוק הוא מוסיף לםוליטיקה הישראלית.
היום מר לפיד קברת כל סיכוי שתגיע אפילו ל 10 מנדטים. לשבת בממשלה עם ש"ס ויהדות התורה? בשביל זה החלטת להיכנס לחיים הפוליטיים? מה בדיוק הוא הערך המוסף שלך מלבד השימוש הרב בג'ל לשערות?
איך בדיוק יבדיל בינך לבין נתניהו, שלי יחימוביץ או ליבני/מופז?
אא עשה "חושבים" ותביא לנו משהו רדיקלי לגמרי.

58 צביעות ק
  • 16:29
  • 02.02.12

"באיזה מדינה בעולם שר הפנים וסגן ראש הממשלה מביע תקווה שעבריין שהורשע בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים - שכולם נעשו במסגרת תפקידו הציבורי – 'יחזור במהרה לפעילות ציבורית?' האם לא נותרה בהם שום בושה?"
באותה מדינה בה מר לפיד רץ עם יועץ שנמצא תחת אישומים מאוד מאוד דומים!!!!

59 הו הא מה קרה? ליבני אכלה אותה אבל במחשבה שניה היא בממילא לא קיימת  (לת) טוטו
  • 16:42
  • 02.02.12

60 מי שלא משתתף בהגנה על הארץ לא יוכל להיות שופט שלומחוזי עליון  (לת) הכוונה לערבים
  • 16:45
  • 02.02.12

61 חמקמק יהודיי
  • 16:51
  • 02.02.12

החמקמקות הזאת עם הקריצות לימין מעידה כאלף עדים כי מדובר בעוד אופורטוניסט ששואף ללהתחבר לעטיני השלטון בהתאם למשבי רוח הזמן.
חבל על כל קול.

62 הוא נשמע כזה סתום - אין לי כח אפילו לנמק... ל
  • 16:52
  • 02.02.12

מבטיח לשנות את שיטת הממשל - למיטב ידיעתי אנחנו חיים בדמוקרטיה פרלמנטרית שבה על מנת לשנות את שיטת הממשל צריך רב בכנסת.
כנ"ל לגבי חוק טל.
הביטוי האומלל והעילג " באיזה מדינה סגן שר וכו' ...מה זה משנה - האם זה קרה ביפאן או באיטליה - זה אומר שזה תקין.
דבר ברור - חשבתי שלפחות להתבטא אתה אמור לדעת.
חבל שאין למי להצביע במדינה הזו.

63 זו רק הצהרה כללית. השאלה היא האם לפיד מתכוון לשאת  (לת) nadav.dontoverthinkit
  • 16:53
  • 02.02.12

64 נשמע פופוליסט ומשעמם.. har tk
  • 16:54
  • 02.02.12

אם הערבים איזה יום ירצו שלום אמיתי אין סיבה לא לתת להם מזרח ירושליים בתנאיי שלום אמיתיים..

65 Lapid ..... Don't even start your political career. You are nothing special other then the luck to be born to your father that wasen't worth nothing as a politician. NO MORE GAMBLING
  • 16:58
  • 02.02.12

Do not wast Israel time . Israel have no time to wast any more...you are to much of nothing for Israel to be taking risks, and electing another disappointment.
All this is not to say that you are not an alternative for this government and the people that make this idiotic parliament........ It's just that Israel need to change the thinking of how they [ the Israelis ] want they country to run, and you are on the way......NO more then a mediocre politician that know how to read they [ Israelis ] mine and know how to manipulate it to its on gain .

66 רפי השכל של ירושלים רק שלי \שלנו...בואו טפשים ואזכיר לכם !!!מיליארד מוסלמים !!! הבנתם?! או שוב להזכיר לכם 12 מיליון יהודים....עכשיו תדברו על העתיד  (לת) נביא העם....
  • 16:59
  • 02.02.12

67 הדוקטור לעתיד כנראה התכוון לירושלים היהודית בלי חצי מיליון ערבים במזרחית  (לת) כונת המשורר - עמימות
  • 17:00
  • 02.02.12

  •   תיקון קטן: הלא-דוקטור לעתיד. הכתבת המעולה של "הארץ" לענינני חינוך, טלילה נשר, חיסלה את חלומות ה"דוקטור" של לפיד נטול ההשכלה (בלי תואר ראשון ובלי בגרות - מה שקרוי "השכלה תיכונית חלקית"). דוד גלעדי
    • 19:53
    • 02.02.12

    העתונות נופלת בפח שטומן לה "יהיר לפיד" -- הוא במתכוון ממאן להתראיין, כדי שהעתונאים הטמבלים יעקבו אחר דף הפייסבוק הטפשי שלו ויצטטו בדבקות את ה"תשובות" האינפנטליות שלו על "שאלות שמוצגות לו".
    שימו לב שהתשובה בענין ירושלים היא בדיוק מה שהישראלי הממוצע (כלומר הטמבל המצוי) רוצה לשמוע. אף אחד לא ישאל אותו, למשל, מה היא בעצם ירושלים בעיניו? הרי ישראל סיפחה בנוסף לעיר העתיקה גם שטח שגודלו יותר מפי 10 משטח העיר העתיקה, המשתרע בין ראמאללה בצפון ובית לחם בדרום. האם השטח העצום הזה (הכולל כ-30 כפרים פלסטיניים!) גם הוא ירושלים, "ההיסטוריה שלי והאתוס הלאומי שלי" בלה-בלה-בלה?
    ואגב, דעתו של לפיד שיש לשמור על החוק ממש מחממת את הלב. איך לא חשבו על זה קודם? אגב, האם שמעתם אי-פעם פוליטיקאי האומר שלדעתו אין לשמור על החוק?
    אם זו הבשורה של לפיד, מוטב להסתפק בבנחרי העם הנחותים הנוכחיים.
    עתונאים, התבגרו! ובעיקר, הפסיקו לספק לכלומניק לפיד פירסום חינם.

68 מי שרוצה את הדעות של לפיד אבל סולד מהקיצוניות הימנית שלו דורון
  • 17:01
  • 02.02.12

יצביע בהכרח למרצ. זו מפלגה שנחשבת די מתונה (דומה בדעותיה הפוליטית לעבודה) וכל שנותיה תמיד לחמה בכפייה הדתית. בואו ניתן למרצ יותר מנדטים לעשות מה שכל האימפוטנטים ה'אנטי-חרדים' רק מבטיחים לעשות.

69 לפיד אמרו לך? תומאס
  • 17:03
  • 02.02.12

אמרו לך שאתה כלומניק.ירושלים את התחת מענין.

70 בחיים לא אצביע לו, אבל תודה יאיר על שעיצבנת הרבה שמאלנים עיוורים ריקים וקרציות.  (לת) כ
  • 17:25
  • 02.02.12

71 דרכך סלולה למפלגת ישראל ביתנו אזרח מפוקח
  • 17:35
  • 02.02.12

תמשיך להסתתר כמו עכבר מאחורי הפייסבוק ולזרוק כל פעם בוטן לחסרי התקווה מהמצב שמנסים להיאחז במושיע ..בעיניי אתה עוד חבר בקבינט הליברמני שמצעו דומים לשלך וכולי תקווה שהבוטן הבא שתזרוק מבעד למסך הפייסבוק יהיה הבוטן שבו תאמר :אני מצטרף למפלגת ישראל ביתנו:ואת שאר הבוטנים שנשארו ברשותך תאכיל בהם את שאר העכברים שסביבך....בהצלחה גבררררררר.....

72 לפיד מעדיף להיות "שרצ'יק" אצל ביבי על פני חבר אופוזיצי ה לוחם למען ישראל מוסרית, יהודית ודמוקרטית חנה
  • 17:35
  • 02.02.12

יאיר לפיד שוב חושף את דרכו העתידית ותודה לו על כך !!!!!. באמירתו כי ירושלים (כולה ?)שייכת לעם היהודי הוא מגלה את דרכו לשותפות בממשלת ביבי העתידית שרוצה את ירושלים עד רמאללה (במשך הזמן אולי גם רמאללה). יאיר לפיד כנראה מבין שאין לו כל כך הרבה כוח כמו שחשבנו והוא מעדיף להיות איזה שר של "דבק הקואליציה" בממשלה , מאשר להיות מישהו באופוזיציה שעשוי היה להלחם על ישראל דמוקרטית ויהודית מוסרית. לפיד מעדיף כנראה שמאות אלפי פלסטינים במזרח ירושלים ושוועפט והלאה יהנו מכספי משלם המסים הישראלי . הוא מעדיף כנראה שהדימוי שלנו בעולם יהיה כל כך בתהום, ובלבד
שהוא יהיה איז "שרציק" אצל ביבי.

73 העתונות נופלת בפח שטומן לה יהיר לפיד - הוא במתכוון ממאן להתראיין, והעתונאים הטמבלים עוקבים אחרי דף הפייסבוק הטפשי שלו ומצטטים בדבקות את ה"תשובות" שלו על "שאלות שמוצגות לו". יוסף למפ
  • 18:26
  • 02.02.12

העתונות נופלת בפח שטומן לה יהיר לפיד - הוא במתכוון ממאן להתראיין, והעתונאים הטמבלים עוקבים אחרי דף הפייסבוק הטפשי שלו ומצטטים בדבקות את ה"תשובות" שלו על "שאלות שמוצגות לו".
שימו לב שהתשובה בענין ירושלים היא בדיוק מה שהישראלי הממוצע (כלומר הטמבל המצוי) רוצה לשמוע. אף אחד לא ישאל אותו, למשל, מה היא ירושלים? הרי ישראל סיפחה בנוסף לעיר העתיקה גם שטח שגודלו יותר מפי 10 משטח העיר העתיקה, והוא משתרע בין ראמאללה בצפון ובית לחם בדרום. האם גם השטח העצום הזה (הכולל כ-30 כפרים פלסטיניים!) גם הוא ירושלים, "ההיסטוריה שלי והאתוס הלאומי שלי" בלה-בלה-בלה?
ואגב, דעתו של לפיד שיש לשמור על החוק ממש מחממת את הלב. האם שמעתם אי-פעם פוליטיקאי האומר שלדעתו אין לשמור על החוק?
עתונאים, התבגרו! ובעיקר, הפסיקו לספק לכלומניק לפיד פירסום חינם.

74 להפסיק להתייחס לעדכוני הפייסבוק של לפיד אמה
  • 18:28
  • 02.02.12

זה מעליב את האנטיליגנציה שלנו

75 מישהו שמצביע ללפיד יכול להסביר לי את ההגיון לתת לו כוח ושלטון  (לת) באמת
  • 18:36
  • 02.02.12

76 מבחינת לפיד - אין אלוהים, אבל הוא הבטיח לו את ירושלים  (לת) אורי וייס
  • 18:37
  • 02.02.12

77 יאיר לפיד מאכזב מאוד מאוד ענת
  • 18:45
  • 02.02.12

חשבתי שהוא מסמל תקווה ויביא גישה חדשה ולא פחדנית לפוליטיקה שלנו, אבל הוא ממחזר את אותה פוליטיקה ישנה.

78 נשמע די מסכן ונואש. אולי שיתחיל בבחירות לועד הרכבת  (לת) לפיד כבוי
  • 18:53
  • 02.02.12

79 מי אמר ציניקן
  • 18:53
  • 02.02.12

אמר שמדינת ישראל היא מדינה נורמלית?
נ.ב
במדינה נורמלית כול מתפרע ברשות רבים היה יושב מאחורי סורג ובריח

80 ראובן אדלר - או אייל ארד - קורא נכון את הלכי הרוח בציבור  (לת) SMS
  • 18:59
  • 02.02.12

81 לפחות לפי הכתבה, הוא התחמק ולא אמר שהוא מתנגד לחלוקה. האם זה אומר שהוא תומך בה? אולי.  (לת) אני פה
  • 19:11
  • 02.02.12

82 התייחסותו לירושלים אומרת שהוא מייצג טוב את הימין החוגג. הוא לא איש מרכז גם אם מתנגד לדתיים.  (לת) מאוכזב מלפיד
  • 19:13
  • 02.02.12

83 1947 Partition resolution Boaz Lerner
  • 19:14
  • 02.02.12

Jerusalem being established as a corpus separatum, or a "separated body" with a special legal and political status, administered by the United Nations and separate from both states named in the 1947 United Nations Partition Plan for Palestine.[

84 אם זאת הבשורה שלך שירושלים שייכת רק לנו תעשה טובה שב בבית חמורים כמוך יש מסמר חלוד
  • 19:16
  • 02.02.12

בשפע בכנסת ובממשלה.

85 מה זה??? יעל הצפונית
  • 19:26
  • 02.02.12

העלית בדעתך את משמעות הדברים שאתה אומר? איך אתה מדבר על שלום ואומר שטות כזאת? אני מבינה שאתה רוצה גם ימניים במפלגה שלך, אבל אם חלילה תהיה שר בממשלה שתעשה שלום, מה תגיד?? איזו שטות זאת. כדאי לך לחשוב על מה אתה מדבר ומה אתה אומר.

86 האם הוא בעד לגליזציה של סמים קלים? והאם הוא עישן חשיש/מריחואנה? כל מי ששואל אותו שאלות אלו נחסם בדף הפייסבוק שלו... מי אמר צבוע ולא קיבל?  (לת) השאלה לה הוא לא מוכן לענות
  • 19:36
  • 02.02.12

87 לפיד amazona
  • 19:37
  • 02.02.12

אז לפחות אכשיו ברור - לא להצביע עבורו

88 העתונות נופלת בפח שטומן לה יהיר לפיד - הוא במתכוון ממאן להתראיין, והעתונאים הטמבלים עוקבים אחרי דף הפייסבוק הטפשי שלו ומצטטים בדבקות את ה"תשובות" שלו על "שאלות שמוצגות לו". יוסף למפל
  • 19:38
  • 02.02.12

העתונות נופלת בפח שטומן לה "יהיר לפיד" -- הוא במתכוון ממאן להתראיין, כדי שהעתונאים הטמבלים יעקבו אחר דף הפייסבוק הטפשי שלו ויצטטו בדבקות את ה"תשובות" האינפנטליות שלו על "שאלות שמוצגות לו".
שימו לב שהתשובה בענין ירושלים היא בדיוק מה שהישראלי הממוצע (כלומר הטמבל המצוי) רוצה לשמוע. אף אחד לא ישאל אותו, למשל, מה היא בעצם ירושלים בעיניו? הרי ישראל סיפחה בנוסף לעיר העתיקה גם שטח שגודלו יותר מפי 10 משטח העיר העתיקה, המשתרע בין ראמאללה בצפון ובית לחם בדרום. האם השטח העצום הזה (הכולל כ-30 כפרים פלסטיניים!) גם הוא ירושלים, "ההיסטוריה שלי והאתוס הלאומי שלי" בלה-בלה-בלה?
ואגב, דעתו של לפיד שיש לשמור על החוק ממש מחממת את הלב. איך לא חשבו על זה קודם? אגב, האם שמעתם אי-פעם פוליטיקאי האומר שלדעתו אין לשמור על החוק?
אם זו הבשורה של לפיד, מוטב להסתפק בבנחרי העם הנחותים הנוכחיים.
עתונאים, התבגרו! ובעיקר, הפסיקו לספק לכלומניק לפיד פירסום חינם.

89 הארסנל של רוב המגיבים מוכן מראש. יואב
  • 19:40
  • 02.02.12

לא היה חכם מצידו להגיד יותר, רק כדי שלחורצי לשון יהיה במה לנעוץ שיניים.

90 רוץ יאיר רוץ,גם בלי הדוקטורט תעשה לכל מגלגלי העיניים בית ספר יסודי !!  (לת) אלפונסו
  • 19:49
  • 02.02.12

91 די מדכא לשמוע אהוד
  • 19:50
  • 02.02.12

עוד אחד שמכוון למרכז ולא להרגיז אף אחד - יהיה פשוט בזבוז

92 אני תומך בך- יאיר לפיד, אך גם טירון כמוני יודע יוסוף מהעיריה
  • 19:56
  • 02.02.12

שבפוליטיקה צריך לחסוף רק 5% מהקלפים. על מנת לזכות בירושלים אתה חייב לחבור לדתיים- כיפות שרוגות, כי אלו היחידים שיעמדו נגד ההמון הערבי ומשלכיו הנלוזים בעזרת מוחמד. האם אתה מוכן לשיתוף הזה? בהצלחה.

93 פופוליסט עלוב- ירושלים שייכת לתושביה בני כל הדתות ולא לפולשיה הכוזרים מהונגריה ופולניה.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 20:06
  • 02.02.12

94 גם דודו טופז חשב שהוא צריך להיות ראש ממשלה סבא
  • 20:09
  • 02.02.12

ככה זה עם אנשים שמאוהבים בעצמם

95 כולכם צודקים, אין בו כלום והוא לא אומר שום דבר רציני ! פרץ ממעלות
  • 20:26
  • 02.02.12

חבל לבזבז עליו קולות , זיכרו! מכל הרעש והצילצולים הוא לא יכנס לכנסת.
צריך למען חוזק השלטון בישראל להצביע רק עבור שתי מפלגות, ליכוד או עבודה - נקודה ! תחשבו על זה !

96 בשביל זה יש לי כבר ליכוד אז בשביל מה אני צריך אותך?  (לת) דוס
  • 20:35
  • 02.02.12

97 כרגיל - אין לו דיעה על כלום, ככה וככה, ללא דיעות, ללא מצע וללא כל הבנה michal
  • 20:43
  • 02.02.12

כתבן בתלי נלאה, חסר השראה, שחושב שהכל מגיע לו על מגש של כסף, לאור חבריו העשירים בידע ומזומנים, Name dropper כפייתי, מצטט ציטטות שלא בטוח שיש לו מושג מי אמר אותן וכו וכו', איש ללא אישיות וללא מחשבה מקורית אחת. הוא ישנה???????? בדיחה טובה

98 שמאלנים מטומטמים לא יעזור לכם כלום הוא יקח בגדול אתם רק פקה, פקה  (לת) אני
  • 20:48
  • 02.02.12

99 ירושלים היא סלע קיומנו .והקומניזם של השמאל משטה בהם אורי
  • 20:55
  • 02.02.12

פעם לעגו למי שאמר את זה(את החלק הראשון) אבל היום הם כבר מרגישים את החלק השני

100 אתה רוצה לדעת איך בניזרי חוזר ?? שלום
  • 21:24
  • 02.02.12

כי בית משפט חילוני זה עורבא פרח מבחינת היהדות

101 תשובה מתחמקת אלי
  • 21:30
  • 02.02.12

מרצה רת כולם

102 לפיד לפיד למה איכזבתני?? ירושלים המזרחית גם נטל וגם ליבת היישות הפלשתינאית אוחיון
  • 22:05
  • 02.02.12

ובלעדי החזרתה לא יהיה הסדר .
אבל בכול זאת אתן את הכול עבור מי שיפסיק לתקצב דת פולחן וחרדים.
דת לחוד<>כספי מדינה לחוד

103 פעם חשבתי שהכי טוב להצביע לליכוד (ולא חשוב מי עמד בראש המפלגה), כי הליכוד יהרוס את ישראל בצורה הכי יסודית והכי מהירה. עם השנים התחרות נעשתה יותר קשה, כי גם קדימה עשתה עבודה לא רעה בשטח הזה (לדוגמה שתי המלחמות הנפשעות שחולל אולמרט). אבל עכשיו, כשלפיד בתמונה, הספקות נעלמו. הטמבל הזה, חסר הדעה, הוא יעלה על כולם בכוח ההרס שלו. ונא לא לשכוח שלפידצ'יק שלנו הוא חברו הטוב של אולמרט, המסייע לו לשכתב את ההיסטוריה בכך שהוא עורך את ספרו האוטוביוגרפיה של המושחת מהולילנד. בקיצור, לפיד, את קולי הרווחת באי-יושר. אחמד אנא עארף
  • 23:01
  • 02.02.12

פעם חשבתי שהכי טוב להצביע לליכוד (ולא חשוב מי עמד בראש המפלגה), כי הליכוד יהרוס את ישראל בצורה הכי יסודית והכי מהירה. עם השנים התחרות נעשתה יותר קשה, כי גם קדימה עשתה עבודה לא רעה בשטח הזה (לדוגמה שתי המלחמות הנפשעות שחולל אולמרט). אבל עכשיו, כשלפיד בתמונה, הספקות נעלמו. הטמבל הזה, חסר הדעה, הוא יעלה על כולם בכוח ההרס שלו. ונא לא לשכוח שלפידצ'יק שלנו הוא חברו הטוב של אולמרט, המסייע לו לשכתב את ההיסטוריה בכך שהוא עורך את ספרו האוטוביוגרפיה של המושחת מהולילנד. בקיצור, לפיד, את קולי הרווחת באי-יושר.

104 אפשר לחלק את ירושלים למען השלום והיא עדיין תהיה בירת ישראל. ישראל חילקה את חברון בשל 500 מתנחלים  (לת) אורן
  • 07:50
  • 03.02.12

105 אני לא מבין למה התקשורת משתפת פעולה עם זה חיים מירושלים
  • 09:33
  • 03.02.12

אני לא מבין מדוע משתפת התקשורת פעולה עם התעלול הזה, שלא לא להתראיין לתקשורת אלא לרשום הגיגים בפייסבוק. מדוע התקשורת עטה על כל פנינת חוכמה כזו ומסקרת אותה?
יואיל הפוליטיקאי הטרי לדבר עם עיתונאים אם הוא רוצה שיכתבו עליו, ואחרת שלא יתראיין ולא יסוקר. שיטת הפייסבוק היא דרך מאד מתוחכמת גם לענות רק על השאלות שנוחות לו, גם לשגר מסר פופוליסטי על ה"תשקורת" בפי הפופוליסטים - עולם ממנו הוא התפרנס עד כה.

106 ועם דרעי, צחי הנגבי, רמון והלשון, ושאר עברייני קדימה ושות הוא יישב ??  (לת) שאלה
  • 11:48
  • 03.02.12

107 ירושלים כן תחולק משה
  • 13:55
  • 03.02.12

ראשי ממשלות בעבר כבר הבטיחו את חלוקת ירושלים.מדובר באולמרט פרס ברק ואני חושב גם שרון.כל העולם תומך בזה רק לא המועמדים הרפובליקנים בארצות הברית לפני בחירות כי אחר כך הם שוכחים מהכל.עמדה זו של לפיד יכולה להרחיק ממנו את מחנה השלום בארץ.

108 משל יותם רלוונטי יותר מתמיד אלפא מייל
  • 22:17
  • 03.02.12

וַיַּגִּדוּ לְיוֹתָם, וַיֵּלֶךְ וַיַּעֲמֹד בְּרֹאשׁ הַר־גְּרִזִים, וַיִּשָּׂא קוֹלוֹ וַיִּקְרָא;
וַיֹּאמֶר לָהֶם - שִׁמְעוּ אֵלַי בַּעֲלֵי שְׁכֶם, וְיִשְׁמַע אֲלֵיכֶם אֱלֹהִים:

הָלוֹךְ הָלְכוּ הָעֵצִים, לִמְשֹׁחַ עֲלֵיהֶם מֶלֶךְ.
וַיֹּאמְרוּ לַזַּיִת: מָלְכָה עָלֵינוּ!
וַיֹּאמֶר לָהֶם הַזַּיִת: הֶחֳדַלְתִּי אֶת־דִּשְׁנִי, אֲשֶׁר־בִּי יְכַבְּדוּ אֱלֹהִים וַאֲנָשִׁים -
וְהָלַכְתִּי לָנוּעַ עַל־הָעֵצִים?!
וַיֹּאמְרוּ הָעֵצִים לַתְּאֵנָה: לְכִי־אַתְּ מָלְכִי עָלֵינוּ!
וַתֹּאמֶר לָהֶם הַתְּאֵנָה: הֶחֳדַלְתִּי אֶת־מָתְקִי, וְאֶת־תְּנוּבָתִי הַטּוֹבָה -
וְהָלַכְתִּי לָנוּעַ עַל־הָעֵצִים?!
וַיֹּאמְרוּ הָעֵצִים לַגָּפֶן: לְכִי־אַתְּ מָלְכִי עָלֵינוּ!
וַתֹּאמֶר לָהֶם הַגֶּפֶן: הֶחֳדַלְתִּי אֶת־תִּירוֹשִׁי, הַמְשַׂמֵּחַ אֱלֹהִים וַאֲנָשִׁים -
וְהָלַכְתִּי לָנוּעַ עַל־הָעֵצִים?!
וַיֹּאמְרוּ כָל־הָעֵצִים אֶל־הָאָטָד: לֵךְ אַתָּה מְלָךְ־עָלֵינוּ!
וַיֹּאמֶר הָאָטָד אֶל־הָעֵצִים: אִם בֶּאֱמֶת אַתֶּם מֹשְׁחִים אֹתִי לְמֶלֶךְ עֲלֵיכֶם - בֹּאוּ חֲסוּ בְצִלִּי;
וְאִם־אַיִן - תֵּצֵא אֵשׁ מִן־הָאָטָד, וְתֹאכַל אֶת־אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן!

וְעַתָּה,
אִם־בֶּאֱמֶת וּבְתָמִים עֲשִׂיתֶם, וַתַּמְלִיכוּ אֶת־אֲבִימֶלֶךְ,
וְאִם־טוֹבָה עֲשִׂיתֶם עִם־יְרֻבַּעַל וְעִם־בֵּיתוֹ, וְאִם־כִּגְמוּל יָדָיו עֲשִׂיתֶם לוֹ;
אֲשֶׁר־נִלְחַם אָבִי עֲלֵיכֶם, וַיַּשְׁלֵךְ אֶת־נַפְשׁוֹ מִנֶּגֶד וַיַּצֵּל אֶתְכֶם מִיַּד מִדְיָן,
וְאַתֶּם קַמְתֶּם עַל־בֵּית אָבִי הַיּוֹם, וַתַּהַרְגוּ אֶת־בָּנָיו, שִׁבְעִים אִישׁ עַל־אֶבֶן אֶחָת,
וַתַּמְלִיכוּ אֶת־אֲבִימֶלֶךְ בֶּן־אֲמָתוֹ עַל־בַּעֲלֵי שְׁכֶם, כִּי אֲחִיכֶם הוּא;
וְאִם־בֶּאֱמֶת וּבְתָמִים עֲשִׂיתֶם עִם־יְרֻבַּעַל וְעִם־בֵּיתוֹ הַיּוֹם הַזֶּה -
שִׂמְחוּ בַּאֲבִימֶלֶךְ, וְיִשְׂמַח גַּם־הוּא בָּכֶם;
וְאִם־אַיִן -
תֵּצֵא אֵשׁ מֵאֲבִימֶלֶךְ, וְתֹאכַל אֶת־בַּעֲלֵי שְׁכֶם וְאֶת־בֵּית מִלּוֹא,
וְתֵצֵא אֵשׁ מִבַּעֲלֵי שְׁכֶם וּמִבֵּית מִלּוֹא, וְתֹאכַל אֶת־אֲבִימֶלֶךְ!

וַיָּנָס יוֹתָם, וַיִּבְרַח וַיֵּלֶךְ בְּאֵרָה, וַיֵּשֶׁב שָׁם, מִפְּנֵי אֲבִימֶלֶךְ אָחִיו.

109 האם לפני שתקפת את ישי HMJE
  • 23:13
  • 03.02.12

יאיר לפיד, האם לפני שתקפת את ישי התייעצת בנושא גם עם אהוד אולמרט?

פעילות
המלצות
הפופולריות במדיני-ביטחוני
פרסומת