לפיד פונה למתנדבים ביוטיוב: גייסו עוד פעילים

הפוליטיקאי המתחיל פנה למי שהוא מגדיר כ"צבא" של 6,000 מתנדבים בסרטון קצר שעלה לרשת, ודחק בהם לצרף עוד 5 חברים לסייע במאמץ

יאיר לפיד שלח היום (חמישי)  סרטון וידיאו למתנדבים וקרא להם לגייס חמישה אנשים נוספים לתמיכה בו. הוא הסביר כי הסרטון פונה ל-6,000 אנשים שהודיעו לו במייל כי ברצונם להתנדב. בסרטון שהועלה ליוטיוב, יושב לפיד במה שנראה כפינת המחשב בביתו. "זהו דו"ח מצב ראשון שאני נותן לכם, אתם הגרעין הראשוני שמונה 6,000 איש", פותח לפיד את דבריו.

"אל תטעו - זה צבא, אין לאף מפלגה במדינת ישראל 6000 אנשים שבאו ואמרו: 'אני מוכן לבוא לעבוד'", הוא אומר למתנדביו. "זו דרך ארוכה, ייקח לנו זמן, יהיו לנו עד הבחירות סקרים טובים ורעים, יגידו שנעלמנו וחזרנו ויהיו שמועות וסיפורים. אנחנו צריכים להישאר ממוקדים. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים - אנחנו רוצים בחזרה את המדינה".

לפיד מבקש ממתנדביו לפעול: "הדבר הראשון שאני רוצה לבקש מכם כי חשבנו והחלטנו שמזה נתחיל. שכל אחד מכם ילך וישכנע 5 אנשים. זה לא מסובך מדי - אין דבר יותר קל למכור מהאמת. אי אפשר שהמדינה תהיה בת ערובה גם של קבוצות אינטרסים וגם של פוליטיקה מושחתת וטייקונים שרוצים תספורות. זוהי האמת ואמת קל למכור".

לפיד מפרט: "לכו למי שלידכם וכל פעם שתשכנעו אחד מהם תשלחו לנו כתובת אימייל ומגורים ואנחנו ניקח את זה משם. חייבים להרחיב את המעגל כדי שהסיירת המובחרת הראשונית תהיה ההתחלה של משהו גדול שסוחף אחריו מדינה. זו הבקשה שלי מכם. המון תודה".

מוקדם יותר היום התייחס לפיד בעמוד הפייסבוק שלו לעתיד ירושלים. בתגובה לשאלה מצד אחד הגולשים, הוא אמר כי לדעתו ירושלים "שייכת לעם ישראל ולא לאף אחד אחר". לפיד גם התייחס לדבריו של אלי ישי על בניזרי, ואמר "באיזה מדינה בעולם שר הפנים וסגן ראש הממשלה מביע תקווה שעבריין שהורשע בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים - שכולם נעשו במסגרת תפקידו הציבורי – 'יחזור במהרה לפעילות ציבורית?' האם לא נותרה בהם שום בושה?".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מחזירים לנו את המדינה  (לת) אילן
  • 20:43
  • 02.02.12

02 יאיר, העברית שלך לא רהוטה. תתחיל בזה..אחר נראה איך אנחנו מתקדמים. אנה
  • 20:47
  • 02.02.12

תיקונים:
יהיו סקרים
זו הדרך
שכך אי אפשר
ועוד...

03 די לדאווין  (לת) אזרח
  • 21:04
  • 02.02.12

04 הארץ אתם יורים לעצמכם ברגב אמה
  • 21:12
  • 02.02.12

תפסיקו לפרסם כל מונולוג של האפס הזה

05 יאיר משתמש בטריקים שלמד בערוץ 2 כדי לשחק איתנו  (לת) אלי
  • 21:13
  • 02.02.12

06 תקווה לשינוי בפוליטיקה הישראלית רמי לדור
  • 21:14
  • 02.02.12

רצוני בשינוי וברענון יסודות החשיבה והמסורות הפוליטיות במדינה, יחד עם החדשות המעודדות על כמויות המתנדבים (שכנראה חושבים באופן דומה ואף הביעו את תמיכתם בכניסת יאיר לפיד לפוליטיקה), מעלה אצלי מחשבות ותקוות שאולי יאיר לפיד הוא אכן הכתובת המתאימה להובלת תנועה פוליטית חדשה בישראל, תנועה שאיתה ארצה להזדהות ובה ארצה לתמוך.

זאת ועוד, בימים האחרונים קראתי בעיון רב את הביוגרפיה שיאיר לפיד כתב על אביו, כאשר בכל ארבע-מאות ומשהו העמודים שיאיר תיאר את השקפות העולם של יוסף (טומי) לפיד - שמן הסתם הם השקפותיו של יאיר לפיד עצמו - לא מצאתי ולו השקפה מדינית או ציבורית אחת שלא הזדהתי עמה ולא שאלתי את עצמי מדוע דרכי חשיבתו של טומי לפיד ז"ל אינן מקבלות את משקלן הראוי במסדרונות השלטון.

לכן, מתוך הזדהות ראשונית עם דרך חשיבתו של האיש, אני מוצא עניין רב ותקווה לא קטנה בכניסתו של יאיר לפיד לפוליטיקה, ומאמין שאת ההזדמנות הזו לשינוי שווה ללוות בהקשבה וסבלנות עד לביסוס התנועה המתעצבת.

07 דר קומבינה חי באשליות  (לת) יוני
  • 21:19
  • 02.02.12

08 כל הכבוד!!!  (לת) +
  • 21:28
  • 02.02.12

09 כולנו ככה וכולנו ככה ערן
  • 21:33
  • 02.02.12

יאיר,
כשתבין ש"כולנו" זה מושג שמתייחס להמון אנשים מסוגים שונים, בעלי דעות שונות, רצונות שונים ואמונות שונות ולא לקבוצה הומוגנית של אנשים כמוך שחיים בתוך פלקט של מושגי מיינסטרים לעוסים. רק אז אולי תהיה לי סבלנות לשמוע אותך ביוטיוב יותר מדקה וחצי. בינתיים אתה לא רלוונטי.

10 לא ייאמן יואב
  • 21:37
  • 02.02.12

בלי טלפרומפטר האיש פשוט מתרסק מול מצלמת וידאו. וכל הקשקשת המבולבלת הזאת במתגמגמת לה בלי שאלה עיתונאית אחת, התייחסות לעמדות או סתם אמירה של משהו פחות נבוב מ"איפה הכסף?" (שאלה שראוי שיפנה ליועץ הסתרים אולמרט, לבנק אותו ייצג ועוד). אם כך הוא נראה בסביבה ביתית סטרילית ואוהדת, נראה שהראיון העיתונאי הראשון שלו יעורר געגועים לסרטון היוטיוב בו הוא נס על נפשו בזירת הקיקבוקסינג.

11 ולך יאיר נותרה בושה כל שהיא? בגרות אין! תואר ראשון אין! תואר שני אין. ורוצה להתהדר בנוצות דוקטור? טול קורה מבין עיניך!  (לת) משה
  • 21:39
  • 02.02.12

12 אבל מה הפיתרון, כפרה? מה לא בסדר כולנו יודעים  (לת) מה, באמת?
  • 21:39
  • 02.02.12

13 אתה גמור מותק... אורן
  • 21:43
  • 02.02.12

יאיר אתה מבין שהבלוף התגלה ומאבד אוויר מהר מהמצופה:)

14 רוצה את המדינה שלי בחזרה! לא מתנדב אבל אצביע לו
  • 21:55
  • 02.02.12

מעולם לא אהבתי את לפיד כאיש תקשורת אבל אצביע לו בלב שלם ובתקווה גדולה. מדוע? הוא הפוליטיקאי היחיד שאני בטוח שאינו מושחת ושמניעיו כנים לחלוטין.

15 אז הוא בעד או נגד לגליזציה של סמים קלים? דפק איזה שאכטה? או ממש לא? למה הוא מפחד לענות?  (לת) לא הבנתי
  • 21:56
  • 02.02.12

16 הוא מתיעץ עם אולמרט...ומטיף מוסר לאלי ישי בענין בזניזרי...  (לת) אחלה הומור יש לו...
  • 21:57
  • 02.02.12

17 present our ideas about how you are going to vcorrect all the worng that you describe zakito
  • 22:18
  • 02.02.12

i did not hear one word about how you have in mind to correct all the wrong you are talking about
i could not support or join you before i know what your plans are
what i would like to know first is how you plan to settle the conflict with the palestinians
what do you plan to do with the settlers and the settlements
where will you draw the border
will you separate religion from politics
will you allow every citizen of this country to live as they believe and not as any religious person does
will you remove the govt (financial and other) support of religious people
will the law of the land equally apply to all citizens
before i know what you have to say on these issues all you say for me are just empty words
obviously the issue is what will happen to the country and not what will happen to you :)

18 מעניין אם אולמרט כתב לו את הטקסט.  (לת) בא לי להקיא
  • 22:21
  • 02.02.12

19 אופיר המילה דחק לא נאמרה בשום מקום ואני כבר הבאתי שתיים לתוצאות ומה אתה עושה חוץ מלקשקש  (לת) Ruthy Lachman Paul
  • 22:25
  • 02.02.12

20 לשלי יחימוביץ היו הרבה יותר מתנדבים. הם גם ידעו על מה הם נלחמים  (לת) סיגר + וויסקי = טמבל
  • 22:27
  • 02.02.12

21 הוא רוצה להיות "שר מחמד" אצל ביבי עדי
  • 22:33
  • 02.02.12

התפכחנו מההשליה שבא מישהו חכם ומוסרי אבל הוא דאג מהר מאד להבהיר את עמדותיו המטופשות

22 יאיר לפיד בדיחה: מדבר 3.5 דקות ולא אומר כלום עומרי
  • 22:38
  • 02.02.12

זו כנראה המומחיות שלו.
אף מילה אחת על האג'נדה.
כנראה שאין לו...

23 שכח מזה, ירושלים לא רק שלנו And you know it  (לת) אורן
  • 22:49
  • 02.02.12

24 אם אתה באמת רוצה שינוי..הצטרף לשלי יחימוביץ..מבין 120 היא הכי ישרה  (לת) רפאל
  • 23:18
  • 02.02.12

25 בהצלחה חבר !גם בלי דוקטורט אתה תעשה להם בית ספר .  (לת) אלפונסו
  • 23:20
  • 02.02.12

26 תלוי לו על הקיר מאחור ברכת הבית?(אהבתי את המנורה)  (לת) מישהו
  • 23:29
  • 02.02.12

27 יאיר לפיד צדיק?שמלאכתו נעשית בידי אחרים?או סתם הזוי שבונה מפלגה בשיטת הפירמידה העסקית שכל אחד מביא עוד,כולנו מכירים שיטה זו ומי הנהנתן העיקרי..  (לת) א.ב.סיבוב מושלם.,
  • 23:42
  • 02.02.12

28 יהיר לפיד מוחק תגובות ביקורתיות מהר מאוד מהדף שלו קתו הזקן
  • 23:52
  • 02.02.12

ולכן נראה כי כל העולם אוהב אותו.

29 יאיר לפיד מדבר ולא אומר כלום,כפוליטיקאי משופשף,מעביר ביקורת אך אפילו לא רומז על פתרון ממש כלום...  (לת) א.ב.סיבוב מושלם.,
  • 23:53
  • 02.02.12

30 ראיתי את הסרטון שלוש פעמים, חוץ ממימיקה ערוץ-שתיימית לא ראיתי ולא הבנתי כלום. במה דברים אמורים כבוד הרב???  (לת) באמת שניסיתי
  • 00:08
  • 03.02.12

31 הצילו.... מה זה משנה...
  • 00:09
  • 03.02.12

אני דורש ממך להתיחס בהמשך דרכך אליי כבן מיעוטים ולפי הגדרת המדינה דרוזי...כל מה שאתה חושב עליו מבחינת "מדינה" וכמה שקשה לך עם התמונה הכללית ועל המרחב החברתי,תאר לעצמך שאני מדבר על אוויר לנשימה.
אני הולך לעקוב אחריך וכולי תקווה שתצליח לבנות משהו עם שותפות אמיתית שממנה ייהנו כולם.
אני מאמין בך.

32 זה נשמע כמו מכתב פירמידה משה
  • 00:30
  • 03.02.12

אין לבחור מה לעשות

33 יש לו כושר מנהיגות?  (לת) רק שאלה
  • 00:57
  • 03.02.12

34 הכל אצלו וירטואלי ! פייסבוק , YouTube ......הילד מפחד להתמודד עם שאלות במסיבת עיתונאים  (לת) ישראבלוף
  • 01:56
  • 03.02.12

35 קפיטליסט קורא לעם? מוזר.  (לת) לירן יהודה
  • 02:19
  • 03.02.12

36 איך מישהו ברצינות יכול לחשוב שאפשר להיות מועמד לראשות ממשלה בלי: ערן
  • 05:56
  • 03.02.12

1. נסיון בפוליטיקה
2. נסיון בניהול ומנהיגות
3. אג'נדה
4. הבנה באיזשהו תחום (כלכלי, בטחוני, משהו...)
5. ביצוע תפקיד שדורש לקיחת אחריות (כתיבת טור בעיתון לא עונה לקריטריון)

אם לפיד היה אומר: "אני בא לפוליטיקה לטווח ארוך, אני הולך ללמוד להיות שליח ציבור, אני הולך ללמוד לנהל ולהנהיג, אני הולך ללמוד מהמנוסים ממני ובסופו של דבר אני שואף להיות ראש ממשלת ישראל", הייתי מעריך את המהלך.
אבל איך מישהו יכול להיות כל כך יהיר שהוא חושב שהוא יכול לנהל מדינה(?) עם 0 נסיון?
מי המטורף שמוכן להמר על זה?
האם הייתם נותנים לבנאדם חסר על נסיון לנהל את החברה שאתם עובדים בה?
האם הייתם נותנים לאדם חסר נסיון לנהל את המרפאה שאתם הולכים אליה?
הייתם נותנים לבנאדם חסר נסיון לפקד על חטיבה בצבא?

לנהל מדינה, בפרט את המדינה שלנו, זה דבר מורכב וקשה מאוד.
כמה יהירות וניתוק מהמציאות צריך בשביל לחשוב שאתה יכול לעשות את זה יותר טוב מכל אדם אחר למרות ששום דבר ברזומה שלך לא מצביע על זה?

אני מקווה שעם ישראל יתעשת ומהר ויסביר ללפיד את הדרך הנכונה לעשות דברים כאלה (ללא קיצורי דרך).

37 יאיר לפיד ופניתו נגה פליישמן
  • 06:31
  • 03.02.12

עדיין לא קראתי שום משנה סדורה של יאיר לפיד כדי שאחתום על תמיכתי בו. בינתיים לא ראוי לבחור מועמד רק על יופיו או חלקת לשונו

38 ניתוח של בוקר. כנסו תודה על שהעלית חיוך על פני
  • 09:10
  • 03.02.12

א. יאיר לפיד פונה לצעירים מאד, כאלה שעדיין אפשר לקנותם בסיסמאות ואין להם זיכרון מפוליטיקאים. זה יכניס אותו לכנסת. זה מתאים לו, פסיכולוגית הוא צעיר נצחי, בגילו המתקדם קוראים לזה פיגור נרקיסי.
ב. יאיר לפיד הוא כצפוי חסר דימיון. הוא -או החברים שלו שיועצים לו - מנסים להעתיק את השיטה של אובמה בבחירות הקודמות: הופעה נאה, שימוש באינטרנט, הבטחה סתמית לשינוי, שמוש ב"כולנוו", וכו' יש בעלי זכות הצבעה שיקנו את זה. הצעירים מאד?
ג. כעת יאיר לפיד לומד ממקור נוסף: משחק פירמידה. כל אחד יביא חמישה וכל אחד מהחמישה יביא חמישה ובסוף כולנו נהיה עשירים. כידוע, אין דבר מצליח יותר ממשחק פירמידה.
נ.ב. רק בדבר אחד יאיר לפיד טועה. הוא אומר שהכי קל לשכנע אנשים באמת. זה כבר ממש לא נכון. התעמולה הנאצית לימדה את תקופתנו שהכי קל לשכנע בשקר. יאיר לפיד מלמד - הוא אינו ראשון גם בזה - שהכי קל לשכנע בריקות.
נ.נ.ב בהצלחה

39 צפיתי בפנייתו של המנהיג לפיד אל ההמונים והשתכנעתי: הוא בונה על הטימטום האנושי. לפיד ביקש מהמתנדבים שכל אחד מהם יגייס חמישה אנשים. איך? נורא פשוט - "הרי הכי קל להגיד את האמת." ומה היא האמת? "אנחנו רוצים את המדינה שלנו בחזרה" (טייקונים, "איפה הכסף", תספורת, פער חברתי). אתם יודעים מה? הכל נכון (אבל: אף מלה על סרבנות השלום הישראלית, על ההתנחלויות, על החוקים הפאשיסטיים, ועל החומייניסטאניות הדתית). בכל זאת, דבר אחד קטן חסר באמת בתידרוך של הדוצ'ה בטריקו השחור: למה לפיד? למה לא אפשטיין מהמכולת? למה להצביע דווקא בשביל לפיד ולא בשביל מישהו אחר שאומר אותם דברים? אולי "ההישגים הספרותיים והעתונאיים" של לפיד? באמת אולי, כי הבלוף הזה עבד במקרה של בר-אילן. יוסף למפל
  • 11:18
  • 03.02.12

צפיתי בפנייתו של המנהיג לפיד אל ההמונים והשתכנעתי: הוא בונה על הטימטום האנושי. לפיד ביקש מהמתנדבים שכל אחד מהם יגייס חמישה אנשים. איך? נורא פשוט - "הרי הכי קל להגיד את האמת." ומה היא האמת? "אנחנו רוצים את המדינה שלנו בחזרה" (טייקונים, "איפה הכסף", תספורת, פער חברתי). אתם יודעים מה? הכל נכון (אבל: אף מלה על סרבנות השלום הישראלית, על ההתנחלויות, על החוקים הפאשיסטיים, ועל החומייניסטאניות הדתית). בכל זאת, דבר אחד קטן חסר באמת בתידרוך של הדוצ'ה בטריקו השחור: למה לפיד? למה לא אפשטיין מהמכולת? למה להצביע דווקא בשביל לפיד ולא בשביל מישהו אחר שאומר אותם דברים? אולי "ההישגים הספרותיים והעתונאיים" של לפיד? באמת אולי, כי הבלוף הזה עבד במקרה של בר-אילן.
בקיצור, חברים, היזהרו מחיקויים ומחקיינים.

40 בקשר למתנדבים עבור לפיד משה
  • 13:36
  • 03.02.12

אני שומע וקורא שלפיד -רוצה לדואג לשכבות הביניים במדינה.אני לא שייך שכבות הביניים אני עובד קבלן בשכר מינימום של 22 שקל לשעה משהו של4000 שקל לחודש מלא .יש כמוני רבבות יש מעמד חדש בארץ העובדים העניים.חבל לי שלפיד לא סופר אותנו מזל שעיני מההיסתדרות בתמיכת שלי יחימוביץ שכן מדברת אלינו הרבה עושה השבוע שביתה כדי לשפר קצת את מצבינו הכלכלי.ועד נושא אני מבקש לעלות התפלאית שלפיד מדבר על ירושלים השלימה .כל העולם תומך בחלוקת ירושלים.ראשי ממשלות ישראל בעבר כמו ברק אולמרט הבטיחו לצד השני חלוקת ירושלים.יש שכונות שלימות שיהודים לא נכנסים בירושלים רק המדינה משלמת שם קצבאות של הביטוח הלאומי בסכומים גדולים.הנה עוד מקום איפה נמצא הכסף.

41 שימו לב לתפיסה הדמוקרטית של לפיד: הוא רוצה ללכת לפוליטיקה; מנהיג כבר יש (לפיד), שנבחר באורח דמוקרטי פה אחד (הפה של לפיד); ועכשיו אנחנו צריכים למצוא בשבילו מפלגה, כלומר חברים במפלגה שהוא המנהיג שלה. האם הוא חושב שכולם מטומטמים? כמובן, עובדה שיש די טמבלים שתומכים בו. חגי נהיר
  • 14:31
  • 03.02.12

שימו לב לתפיסה הדמוקרטית של לפיד: הוא רוצה ללכת לפוליטיקה; מנהיג כבר יש (לפיד), שנבחר באורח דמוקרטי פה אחד (הפה של לפיד); ועכשיו אנחנו צריכים למצוא בשבילו מפלגה, כלומר חברים במפלגה שהוא המנהיג שלה. האם הוא חושב שכולם מטומטמים? כמובן, עובדה שיש די טמבלים שתומכים בו.

42 אני בעדך יאיר כי גם הייתי בעד אבא שלך בשינוי --ואני מאמינה לך ובך  (לת) חיה נורבר
  • 15:38
  • 03.02.12

43 מה אתה עשית למען העניים הנכים ??? רק אני
  • 06:42
  • 04.02.12

יאיר לפיד, אתה לא עשית בשבילי כלום !
אפילו לא ענית לי !
למה שאתנדב למענך ?
למה שאשכנע 5 אנשים ?
למה שאשכנע איש 1 ?

תסייע לעניים הנכים
כי הם הכי מוחלשים במדינה !

44 שלם לי 5000 ש'ח ואני מביא 3 אנשים  (לת) נכה בישראל
  • 18:59
  • 04.02.12

45 המדינה היא לא מוצר שמשווק בשיווק רשתי  (לת) יעלה
  • 00:46
  • 05.02.12

46 mageel lili
  • 06:12
  • 05.02.12

lost any sympathy for him

47 היתנדבות אלמונית
  • 16:16
  • 29.04.12

אני מעונינת להיתנדב פעילה של שינוי . . חסר לי רק הפרטים איך ואיפה אני יוצרת קשר עם פעילים נוספים ?

48 יהיר לפיד שמעון
  • 21:02
  • 15.05.12

אין עוד מה לומר ומה להגיד:
יהיר לפיד– ממש חסיד,מתאים לתפקיד
הוא יצילנו מאסון ופיד
בידו העתיד

פעילות
המלצות
הפופולריות במדיני-ביטחוני
פרסומת