המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

מחלוקת בצמרת המדינית || נתניהו מתנגד ליוזמתו של ליברמן שישראל תקרא פומבית להדחתו של אסד

במשרד החוץ סבורים כי לישראל חובה מוסרית לגנות את הטבח אבל ראש הממשלה טוען שהתבטאות פומבית רק תחזק את נשיא סוריה

מחלוקת בצמרת המדינית על יחסה של ישראל לטבח שמבצע נשיא סוריה בשאר אל-אסד בני עמו. שר החוץ ליברמן ואנשי משרדו סבורים כי ישראל צריכה לגנות בצורה הברורה ביותר את הטבח, ולאמץ מדיניות פומבית של קריאה לאסד להתפטר. ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנגד לכך וסבור שישראל צריכה לשמור על עמימות, בכל הנוגע לעמדתה כלפי אסד.

מקור בכיר במשרד החוץ ציין כי בשבועות האחרונים גיבש הדרג המקצועי במשרד החוץ המלצה למדיניות ישראל חדשה בנוגע למצב בסוריה. הדיפלומטים הישראלים סברו שיש לישראל חובה מוסרית לגנות את הטבח בסוריה ולקרוא לסילוקו של אסד כדי להפסיקו. במשרד החוץ סברו עוד כי בשעה שהליגה הערבית, ארה"ב והאיחוד האירופי מובילות קו חריף כל כך נגד משטר אסד, מטילות עליו סנקציות וקוראות להתפטרותו, לא יכולה ישראל להפגין מדיניות לא ברורה ולהיות האחרונה במערב שאינה נוקטת עמדה.

התנהלות זו, אמרו במשרד החוץ, עלולה להזין תיאוריות קונספירציה, במיוחד בעולם הערבי, לפיהן ישראל מעדיפה את שימור שלטונו של אסד, חרף הטבח.

ליברמן
ליברמן. צילום: אוליבייה פיטוסי

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ועדכונים מהעולם ישירות לפייסבוק שלכם

שר החוץ אביגדור ליברמן אימץ את ההמלצה של אנשי משרדו והעלה אותה בשיחות עם ראש הממשלה ובפורומים ממשלתיים בכירים. נתניהו, יחד עם שר הביטחון ברק ושרים נוספים הסתייגו מההצעה. נתניהו סבור שדווקא התבטאויות פומביות חריפות מצדה של ישראל בעניין, הן אלה שיזינו תיאוריות קונספירציה אחרות ויאפשרו לאסד לטעון כי ישראל עומדת מאחורי המרד נגדו.

ההתבטאות המשמעותית ביותר של נתניהו על הנעשה בסוריה היתה לפני חצי שנה, בראיון לרשת אל-ערביה ביולי 2011. נתניהו הדגיש אז שכל דבר שיאמר בעניין "ייעשה בו שימוש נגד תהליך של רפורמה אמיתית שאנשים היו רוצים לראות בסוריה. לכן אנו איננו מתערבים בסוריה, אבל אין זה אומר שאיננו מודאגים".

מאז חלה הסלמה חמורה במהומות בסוריה, אך נתניהו נמנע מלקרוא להתפטרותו של אסד גם אחרי העדויות לטבח ההמוני בחומס. בישיבת הממשלה לפני שבוע וחצי התייחס נתניהו לדברים בקצרה בלבד. נוסח דבריו היה עמום ושמו של אסד לא הוזכר. "בימים האחרונים קיבלנו תזכורת באיזו סביבה אנחנו חיים", אמר נתניהו. "...ראינו את הצבא הסורי טובח בעמו, ראינו אירועי דמים אחרים באזורנו. למנהיגים שונים אין שום עכבות מוסריות להרוג את שכניהם ואת בני עמם כאחד".

"המצב בסוריה רגיש", אמר פקיד ישראלי בכיר שהשתתף בדיונים בעניין ותומך בעמדת נתניהו. "אנחנו לא רוצים להיראות כמי שתומכים באחד הצדדים. המסקנה שהגענו אליה היא שעדיף לשתוק. סוריה ממילא מנסה לעשות פרובוקציות באמצעות חיזבאללה בלבנון ודרך גורמים אחרים, כדי לגרור אותנו פנימה ולא צריך להתפתות". פקיד ישראלי אחר שעוסק בכך אמר שעמדתו של נתניהו כעת היא שיש לשמור על קו זהיר, אולם לא מן הנמנע שהדבר ישתנה בעתיד.

הפקיד הבכיר ציין כי בערוצים דיפלומטיים שקטים מביעה ישראל עמדה נחרצת יותר. "כשהאמריקאים, הצרפתים או גורמים אחרים שואלים אותנו מה דעתנו, אז אנחנו אומרים שעדיף שאסד יילך, אבל ישראל היא לא זו שצריכה לעשות על זה קמפיין פומבי", אמר הפקיד הבכיר.

ליברמן כבר קרא להתפטרותו של אסד ביולי 2011, אולם מאז מיתן את התבטאויותיו בעניין, במיוחד על רקע עמדתו של נתניהו. שר החוץ החליט בינתיים להנחות את שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, לשאת נאום חריף בדיון שהתקיים בעצרת הכללית ביום שלישי בנוגע לטבח בסוריה.

פרושאור קרא לחברות האו"ם לא לעמוד מנגד אל מול הטבח. "לאסד אין זכות מוסרית להנהיג את עמו", אמר. "אי אפשר עוד לעמוד מנגד ולצפות באדישות בטבח האכזר שהוא ומשטרו מבצעים מדי יום בסוריה. על הקהילה הבינלאומית לפעול מיד להפסקת ההרג השיטתי של ילדים ואזרחים חפים מפשע. כל המפנה עורף לעם הסורי בשעה קריטית זו, נותן את ידו להמשך שפיכות הדמים".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ליברמן עובד בשביל הקרמלין. הוא יודע שהתבטאות רשמית תחזק את אסד. זו בדיוק המטרה. הוא כנראה מקבל הוראות ישר ממוסקבה.  (לת) חובה מוסרית, עלק
  • 05:33
  • 16.02.12

  •   התיאוריה הזאת לא חדשה ומיום ליום נראית יותר הגיונית ואיפה ביבי?
    • 12:30
    • 16.02.12

    אבל השאלה העיקרית: מה יש לביבי להגיד על זה?

  •   מצטרף לשניכם. משלחת משקיפים מטעם משרד החוץ שהכשירו את שרץ הבחירות של פוטין מאשרת. בעולם המערבי פרט לישראל היתה ביקורת קשה על הבחירות (הגיעו שם לתוצאות שהקבילו לבחירות בחבר העמים בימים הטובים של ברז'נייב.  (לת) י
    • 23:49
    • 27.05.12

02 סוריה ישראלי
  • 05:54
  • 16.02.12

המשותף לשני הצדדים הוא שינאתם אלינו

03 ישראל אינה צריכה להתערב אבל כדאי שתקים מחנה פליטים לכל סורי שמעוניין לקבל חסות. בן, סן–פרנסיסקו
  • 06:00
  • 16.02.12

הדבר ישרת את ישראל היטב באם היא תבהיר שהיא מוכנה לקלוט כל סורי, מכל דת ואמונה, עד לסיום הקרבות והטבח.

  •   ואתה תחיה בסן פרנציסקו , ואותנו תשאיר לטפל בסורים שאצמול רקדו על הפיגועים שלנו. תודה בן- נציגנו ההומני בחוף המערבי. השקעתך בטוקבק תיזכר לדורות  (לת) רוברט
    • 16:42
    • 16.02.12

04 בושה להיות ישראלי עם שר חוץ שכזה  (לת) ליברמן - חרפה
  • 06:09
  • 16.02.12

  •   340,000 ישראלים הטריחו את עצמם לקלפי כדי לשים פתק שכתוב עליו ליברמן. לעומת 72,000 אנשים(עליונים בעיני עצמם) ששמו זהבה גלאון. בגרמניה , צרפת ,אנגליה , שבדיה טורקיה ועוד מדינות רבות מר"צ בכלל לא הייתה עוברת את אחוז החסימה ואילו ליברמן היה עם הרבה יותר מנדטים. קולך במדינות אלו היה הולך לאיבדון כפי שראוי לקול כזה הזוי ומנתק מהמציאות  (לת) רוברט
    • 16:20
    • 16.02.12

  •   אתה שקרן! על פתקי ההצבעה לא כתוב ליברמן או גלאון  (לת) ראובן
    • 02:15
    • 28.05.12

05 זעקה מוסרית והומנית -חובה עו"ד יוסי פאר
  • 06:17
  • 16.02.12

מבלי שום קשר לצד הפוליטי או הצבאי עם ישראל כעם שחש על בשרו את השואה חייב לקום ולזעוק -די לטבח

  •   מצד אחד חייב, מצד שני לא יכול. אם ישראל תביע סימפטיה למרד-זה לא יעשה שרות טוב לקורבנות בחומס באידליב ובדרעא וישיג תוצאה שלישלית עוד יותר שתחזק את המשטר ובעקיפין כמובן את איראן והחזבאללה  (לת) צודק, אך כאן מדובר בסוריה
    • 13:08
    • 16.02.12

  •   כל הכבוד להומניות שלך  (לת) ליוסי פאר
    • 15:48
    • 16.02.12

06 זעקה מוסרית והומנית -חובה עו"ד יוסי פאר
  • 06:17
  • 16.02.12

מבלי שום קשר לצד הפוליטי או הצבאי עם ישראל כעם שחש על בשרו את השואה חייב לקום ולזעוק -די לטבח

07 הפירומן לא מצליח לדחוף את הפשיסט הכאילו מיושב  (לת) צבי
  • 06:25
  • 16.02.12

08 עמימות בנוגע למשטרו של אסד? הוא קצת עמום, רוה"מ...  (לת) יניב
  • 06:30
  • 16.02.12

09 מפתיע שאיווט הולך נגד הקו של פטרונו פוטין. מה יגיד ה"חבר" הרוסי? ונתניהו? האמת שהוא צודק הפעם.  (לת) דמוקרט
  • 06:33
  • 16.02.12

10 שהולכים מכות במשפחה, אם השכן מתערב הוא יחטוף מכולם  (לת) גנרליסימו שמנדריק
  • 06:42
  • 16.02.12

11 מוסר משה רון
  • 06:58
  • 16.02.12

אני לא מתיימר להבין אבל בכל זאת מה הקשר בין מוסר, ליברמן, וראש הממשלה?
ילדים עניים זה מוסרי? גרוש פליטים זה מוסרי? אני רק שואל.

12 לליברמן אגנדה סמויה אלי
  • 07:03
  • 16.02.12

הבוסים שלו אי שם הורו לו לעשות כך מה שלדעתם יחזק את אסד וכל הגוש השיעי רוסי סיני .כי אז צודק ראש הממשלה , הכרזה כזו תשחק לידיו של אסד .

13 ליברמן=צמרת מדינית?הצחקתם. עד לפני כשנה האיש הושתק ולא הופיע בציבור.מה קרה לשלשולי הופעותיו? לטייח את אוזלת ידו של הביבי? ומיהו בכלל שיגנה טבח של אחרים,בעודו יושב על אדמת גזל ועושק פלסטינים? אח"כ יצא מנכ"ל אל על וישלשל גם הוא עם הבריתות התעופתיות שאנחנו מוקצים מהם כי אנו יהודים...במקום לומר, שאנו מוקצים כי אנחנו כובשים,כי אנחנו חזירים,כי אנחנו לא יודעים מהי הדדיות, כדרכם של מקופחים מקפחים.סכיזופרניה בממשלת רשעים לא מפתיעה.  (לת) שומר חוק
  • 07:05
  • 16.02.12

14 ליברמן כבר מזמן צריך היה להיות ראש ממשלת ישראל. הוא מנהיג אמיתי איתן אריאלי
  • 07:25
  • 16.02.12

בניגוד לארבעה עשר קוראי הארץ שמגיבים בהתלהמות על כל כתבה בה מוזכר ליברמן, רוב אזרחי המדינה כבר מזמן הבינו שיש לנו שר חוץ שהינו מנהיג אמין וכריזמטי. הלוואי ולעם הזה יהיה את השכל בבחירות הקרובות להצביע לישראל ביתנו ולהביא לכך שהאיש המתאים ביותר לשמש כראש ממשלה, אכן ייבחר. כל הכבוד לליברמן.

  •   למה ראש ממשלה? אפשר למנות אותו ישר למלך ישראל לכל ימי חייו. ככה נהוג בדיקטטורות.  (לת) ראש ממשלה?? מעליב!
    • 12:06
    • 16.02.12

  •   נקרעה לי הסרעפת (מרוב צחוק פרוע). ליברמן הרס את משרד החוץ (סגר מושלם בגלל הצרעת), את קשרי החוץ, את כל ייחסי הציבור שבנתה המדינה כלפי חוץ במשך 60 שנה - - טיפוס מדרגה שלו לראשות הממשלה = חורבן מושלם - לא רק של קישרי החוץ.  (לת) י
    • 17:31
    • 16.02.12

15 אז יש לנו טמבל גדול יותר מביבי  (לת) פלץ
  • 07:41
  • 16.02.12

  •   חשבת הרבה לפני התגובה הזאת? זה בדיוק הסיבה לנמיכות של הטוקבקים- אתה החוליה החלשה בכל הטרנד הזה- הטרול.  (לת) רוברט
    • 16:36
    • 16.02.12

16 אבל חיזוק אסאד היא בדיוק הכוונה!!!! וואלה, איזה אהבלים לא מבינים את איווט.  (לת) זקן
  • 07:43
  • 16.02.12

17 לאמץ את עמדת שר החוץ גם לגבי פוטין  (לת) אזרח מודאג
  • 07:43
  • 16.02.12

18 כן, נו. הוא לא כזה חויכם גדול הליברברימן הזה..  (לת) מוישה
  • 07:57
  • 16.02.12

19 קריאה כזו אכן תחזק את אסד וזה טוב ליהודים...כל פגז שנופל על חומס היה מיועד ליפול עלינו וטוב שאסד ישאר וימשיך לטבוח באחים המוסלמים וככל המרבה הרי זה משובח  (לת) ליברמן צודק בהפוך על הפוך
  • 08:01
  • 16.02.12

20 קריאה כזו אכן תחזק את אסד וזה טוב ליהודים...כל פגז שנופל על חומס היה מיועד ליפול עלינו וטוב שאסד ישאר וימשיך לטבוח באחים המוסלמים וככל המרבה הרי זה משובח  (לת) ליברמן צודק בהפוך על הפוך
  • 08:01
  • 16.02.12

21 קלות דעת וחוסר אחריות.. מדאיג. א
  • 08:03
  • 16.02.12

קצת לחשוב אולי מה זה עלול לגרום, מהן ההשלכות...

22 השכל העקום של שר החוץ  (לת) מה עושים
  • 08:03
  • 16.02.12

23 טיפשים, אם ז הודלף אז כבר אמרתם את זה  (לת) לוגיקן
  • 08:17
  • 16.02.12

24 אביגדור חכה לפניה מ"אמנסטי"... איש זכויות האדם... רק מה? מיכאל
  • 08:52
  • 16.02.12

אם אסד ייפול נקבל את האחים המוסלמים ואל קעיידה. כנראה שנמשיך לנגב חומוס מקופסה (נקווה שלא שימורים). או שאם בא לך אתה יכול לקפוץ אחרי המהפכה לדמשק יש שם חומוס טוב, האחים כבר ידאגו לך.

25 ליברמן וביבי בכלל לא מבינים את המילה יוזמה. היא לא בלקסיקון שלהם. בלקסיקון שלהם יש תוקפנות,בריונות,מניפולציות,שקרים,כדי לרצות אחרים.בריונים חושבים בדיוק איך היד תגיע ללחי של האחר כדי לסטור לו. מעבר לזה, אין להם מושג קלוש לגבי המילה יוזמה. הם, כמו המחתרות יודעים להגיב,ההפך מיוזמה. לכן פרצופה של המדינה כמצורעת ומבודדת. יזמים היו יודעים לעשות כאן מזמן גן עדן עלי אדמות.די לחרטוטי המילים ולבמה שנותנים לאומני הכיבוס,מבית המדרש של הביבי  (לת) שומר חוק
  • 09:02
  • 16.02.12

  •   בלה בלה בלה... אז מה אתה מצפה שהם יעשו? אתה רוצה שנתקוף את אסד? אתה מסוגל בכלל לדמיין כמה דם נקיז במלחמה מיותרת כזאת, שרק תעלה לשלטון אצלם מפלגה איסלמיסטית קיצונית עוד יותר?  (לת) דרור לוי
    • 15:48
    • 16.02.12

26 טיפש פשוט טיפש  (לת) ליברמן
  • 09:15
  • 16.02.12

27 הדחת אסד אחד שמבין
  • 09:18
  • 16.02.12

מדינת ישראל בשל עבר של 2000 שנות טבח ע״י כל העמים, החל בעמלק ועד הצורר הנאצי מחויבת מוסרית, ובאופן חד משמעי על ערכי ועל פוליטי לצאת נגד טבח אסד בעמו, עמדת נתניהו מקבילה לעמדת הצבא האמריקאי במלחמת העולם השניה שסירב להפציץ את מחנות ההשמדה, ביבי תתבייש

28 על ישראל לגנות את הטבח בסוריה אך אינה צריכה ואינה יכולה להשיא עצות למדינות זרות  (לת) אבל עליה לקרא להדחת שר החוץ שלה היא
  • 09:20
  • 16.02.12

29 ליברמן עובד בשביל פוטין !!!  (לת) .
  • 09:21
  • 16.02.12

30 מה יש לנו להתערב בנעשה בסוריה ? אני צריכים לדאוג שהמנגינה הזאת - לא תפסק ! פישלזון
  • 09:22
  • 16.02.12

אחרי שיגמרו הצדדים להרוג זה בזה יהיה על ישראל לצאת בראש חוצות ולומר לעולם שעם המשטר הרצחני הזה הם דרשו מישראל לכרות ברית שלום.
אגב, אלו שיגיעו לאחר לכתו של הרוצח אסד הם גם לא מל"ו צדיקים....
תנו להם לחסל האחד את השני ושזה לא יגמר לעולם !

31 זה אמנם פוגע בישראל אבל עוזר לפוטין אחד שזוכר
  • 09:22
  • 16.02.12

ושכל מי שהצביע לישראל ביתנו יתבייש

  •   מה רע באסד? הבחור הורג אלפי מוסלמים בלי ב"צ ובלי בצל"ם ואף אחד לא מאשים אותנו...אם הוא יפול ומבקומו יבואו האחים המוסלמים יהיה יותר טוב? ולכן ליברמן צודק-יש לגנות אותו על מנת שיתחזק.  (לת) למה זה פוגע בישראל?
    • 09:41
    • 16.02.12

  •   איך? הרי פוטין שומר על אסד? הפעם לא הולך לך  (לת) קתו הזקן
    • 09:54
    • 16.02.12

  •   אסד עשה את המקסימום שביכולתו לפגוע בישראל (דרך חזבאללה והחמס) אחד שזוכר
    • 16:36
    • 16.02.12

    יותר גרוע מאסד לא סביר שיהיה. ולכן לא צריך לעזור לאויב הזה. חוץ מזה אני בטוח שאתה לא גזען והרג אזרחים חפים מפשע הוא דבר רע שצריך לעצור אותו (ללא הבדל דת גזע ומין).

32 אנחנו צריכים להיות קודם מוסריים אחר כך צודקים טלי
  • 09:23
  • 16.02.12

ליברמן במקרה זה צודק (ואני בכלל מרצ), צריך להיות קודם כל מוסריים ולגנות קודם כל את הטבח בתינוקות, בילדים והנשים. רק אחר כך לחשוב מה טוב לנו ולעולם.
קודם להיות מוסריים, ורק אחר כך צודקים. לעולם טוב יותר.
ליברמן במקרה זה צודק, ביבי טועה.

  •   על איזה מוסר בדיוק מדברת הגברת או ליברמן? כמו מוסר הכיבוש והאפרטהייד? די לשקר של מר"צ ומדברת כמו ליברמן.  (לת) דמוקרט
    • 10:02
    • 16.02.12

33 מישהו יודע מה הולך בראש לרפה השכל הזה ? בני
  • 09:27
  • 16.02.12

ליברמן - מה הוא רוצה מחיינו ? נראאה שחייזרים השתילו אותו בממשלה עם הוראה : תעשה כל דבר מנוגד להגיון ולשכל הישר ! לא משנה ימין שמאל, העיקר שיהיה מופרך. חסר תועלת ואם אפשר גם מזיק.
הצילו !!!!!

34 צריך לעזור לעם הסורי למרות הכל שמעון
  • 09:29
  • 16.02.12

יהודים, ישראלים, אנשים אנושיים, לא יכולים לעמוד בשקט כשטובחים בשכניהם לא משנה כמה שהם שונאים. אי אפשר לשים כמה עמדות לטיפול רפואי על הגבול, לדוגמא?

  •   צבא סוריה לא יאפשר טיפול בפצועי ההתקוממות נגדו, כמו שקראנו הם יורים על פתועים ומי שמנסה לפנות אותם, לסייע להם וטווחים וטובחים בבתית החולים. על כן, שמעון, זה רעיון יפה אבל לא מציאותי כרגע (וחבל שכך)  (לת) אפשר לשים עמדות כאלה אך הן לא יעזרו
    • 21:45
    • 16.02.12

35 אם יש דבר כזה שקוראים לו/לה "זנות" פוליטית,הנה בבקשה הזנות פוליטית/מדינית בשיאה,איך ניתן לדבר ולדרוש בחופש וחירות עמים אחרים כששני האנשים האלה(ביבלמן) משרישים את מדיניות הכיבוש ,אונסים את האדם והאדמה .דייייי לזנות הפוליטית/מדינית דייייי לכיבוש.  (לת) סכניני
  • 09:31
  • 16.02.12

36 אסור לנו להתערב.אסד יותר טוב מאל קאידה.היה שקט בגבול לסוריה.זה לא ענין שלנו.  (לת) אלכסנדר
  • 09:31
  • 16.02.12

37 מדינת ישראל איבדה את זכותה להטיף מוסר לעולם שער 5
  • 09:49
  • 16.02.12

בעקבות פשעי המלחמה שהיא ביצעה במהלך העשור הקודם,בעיקר במלחמת לבנון השניה ובמבצע עופרת יצוקה. אי אפשר שלא ללעוג למבצעי פשעי מלחמה שמטיפים מוסר לפושעי מלחמה. מוטב שישראל תחריש ותשתוק.

38 אני מזהה פער בין עמדת ליברמן לבין עמדת מפעיליו במוסקבה - הייתכן???  (לת) מוזר מאוד
  • 09:52
  • 16.02.12

39 צריך גם להגיד לBB מילה טובה-בתנאי שזה לא ירים לו את האף קתו הזקן
  • 09:52
  • 16.02.12

BB צודק, אין לנו להתערב בנעשה בסוריה, לא במעשים ולא בדיבורים. ברור כשמש שהחלפת השילטון שם תהיה רעה מאוד בשבילנו. שלטון אסד היה טוב מאוד בשבילנו הלוואי וימשיך עוד 50 שנה.
=
עצה לליברמן--גיי קאקען אויפן דאך

40 אסד וליברמן,מה נדרש לעשות? רוני
  • 09:53
  • 16.02.12

רק ההיסטוריה תשפוט מי צודק,אולם ניתן למצוא תשובות גם כיום.

חפשו אקטואלי בגוגל ותמצאו תשובות לשאלה.

41 הצעתי להדיח את פוטין אבל הוא סידר לי משהו לי והציל את עורו  (לת) ליברמן
  • 09:55
  • 16.02.12

  •   פוטין היה על סך מפלה פוליטית, אבל אני, עם הקשרים שלי, הצלתי אותו אביגדור ליברמן
    • 13:36
    • 16.02.12

    טלפון לפה וטלפון לשם והדברים נרגעו.

42 תגובה 3 אומר מה שבתקשורת מפחדים לומר...הוא גאון!! ברק
  • 10:08
  • 16.02.12

ליברמן שתול של הרוסים

43 נשים וילדים מתים כל יום,ופה אנשים מבסוטים יוני יוצא סיירת
  • 10:21
  • 16.02.12

תתבישו יהודים

44 ומה נעשה אם הרוב הסוני יפיל את אסד-ויתחיל לרצוח דרוזים ונוצרים? עדיף נייטרליות
  • 11:03
  • 16.02.12

אם אסד יפול אמנם תיחלש השפעת איראן. אבל מצד שני עלול לקרות מצב בו הרוב הסוני שחלקו איסלאמי דתי פנאט- יתחיל לטבוח במיעוטים האחרים- עלאווים, דרוזים, נוצרים. מה נגיד אז אם דרוזים ונוצרים יתחילו להיות נרדפים ע"י השלטון החדש?

45 מכל מדינות המערב והעולם החופשי רק ישראל מצויה במצב במיוחד כמדינת אויב של סוריה רק תחזק את אסד בנפילתו ובסופו, תפגע בהתקוממות ולכן היא לא יכולה להרשות לעצמה להתבטא פומבית בנוגע לטבח וההרג בסוריה חושם
  • 11:12
  • 16.02.12

מאותה סיבה ישראלים המתגוררים בחו"ל לא יכולים לצאת להפגין מול שגרירויות סוריה בשעה שכזו, בעוד שאחיהם ממדינות מערביות אחרות יכולים ואפילו צריכים לעשות זאת. (וגם לא מעטים עושים זאת)- זה ברור כשמש. על ישראל, וליברמן במיוחד, לנצור את לשונה.

46 ביבי שוב צודק יוד אלף
  • 11:14
  • 16.02.12

אני מסכים עם מדיניות ביבי. זאת גם זאת...הנה לכם חשיבה אחרת בנושא. שאסאד ימשיך,,ימשיך,,וימשיך,, לטבוח בסורים....שהעולם יקשקש במילים
ושאסאד הגדול ימשיך לטבוח. מה רע.במצב כזה...כולם סובבים את הבן של חאפז על אסאד, האריה,,ורגועים לגבנו. צריך לזכור המזרח התיכון לוהט..איך נאמר במקורות...אתם תחרישון...ואסאד והמטורף החזיבלוני יכו אלה את אתה. כיף...

47 ליברמן תביא את דני איילון-תושיב את אסד על כיסא נמוך יונתן
  • 11:15
  • 16.02.12

לראשונה בחיי אני מסכים עם נתניהו. שישים רסן לסוס המשתולל שלו.

48 לכל אלו שלא הגיעו לפסקה האחרונה: טקסט שהוא גם אמירה מדינית נכונה וגם מוסרי. כן, לפעמים יש זהות ביניהם בזירה הבינלאומית. פעם ראשונה שאני מסכים לדברי השגריר פרוסאור - שעד עכשו הצטיין רק ב"הסברת הכיבוש" וספינים. קורא טקסטים
  • 11:36
  • 16.02.12

ובאשר לנתניהו שרוממות השואה והדקלום המאיים "והעולם עמד מנגד": טול קורה מבין עיניך. מדינת ישראל אינה יכולה לנהל מדיניות של עמימות מול טבח שעורך צבא סדיר באזרחי העיר חומס. כאן קרוב ליד הבית.

49 האמת על שר החוץ צפוני
  • 11:55
  • 16.02.12

האמת ששר החוץ ליברמן מזיק יותר מאשר מועיל ובעיקר במשרד החוץ

בעיניין סוריה כל דיבור עליה יתפרש כתמיכה בצד זה או אחר ולכן, הדבר הנכון לעשות עכשיו הוא לתת לסורים לגבש הנהגה סורית יציבה ואיתה לבוא בדברים

כדאי להעסיק אותו כשר לעינייני חרדים וערבים, שם הוא יביא תועלת שהיא

50 ליברמן מה קרה לך? אפשר לגנות את הרצח שמבצע הרוצח מסוריה אבל זה לא אזרח
  • 11:57
  • 16.02.12

מעניינו כדי לקרוא להדיח אותו, שהאו"ם וחבר מרעיו הערבים יקרא להדיח אותו אבל ישראל לא צריכה לעשות זאת, ישראל יכולה להציע סיוע של מזון ותרופות לנפגעים שם

51 נתניהו מתנגד ליוזמת ליברמן שישראל תקרא להתפתרות אסד מי יחליף אותו ג'וני
  • 12:07
  • 16.02.12

נתניהו צודק במאה אחוז אסור לישראל לקרוא להתפתרות אסד כי אותו מכירים היטב אם מישהוא יחליף אותו אפשר לדעת מה יהיה בעתיד אחרי נפילת שלטון סדאם חוסיין עיראק עברה לתוהו ובוהו אז גם סוריה תעבור למצב דומה אלפי מחבלים יגיעו למזרח רמת הגולן ויתחיל עידן טרור חדש נגד ישראל מה שלא קרה עד היום והברחות הנשק ללבנון יהיו חופשיים יותר ןאיראן תשלוט בכל האזור הזה אז עדיף שאסד ימשיך בדרכו הברברית ולא נפילת סוריה כולה לידי השיעים האראנים

52 הטעות שלכם, הטוקבקיסטים. Lior Waterman
  • 13:19
  • 16.02.12

ליברמן אכן מלקק לפוטין אבל זה לא העניין, נהפוך הוא: ליברמן עובד בשביל הבוחר הישראלי ממוצא רוסי, ודוקא אצלו הוא איבד את האמון בגלל תמיכתו בפוטין בנוגע לשחיטות הבחירות ברוסיה. חלק גדול מהבוחרים הרוסיו-ישראלים שותפים לגינוי פוטין ולכן תדמיתו של ליברמן נסדקה בעינהם. לכן, מה שהכי מעניין את ליברמן ,כרגע, להפגין עמדה כביכול הומאנית כדי להתנער מתדמיתו כמלקק תחת סובייטי.

53 לא אחמד
  • 14:07
  • 16.02.12

להיותלאמניות שותפים. לרצח עם נא לעזור. להדיח את אסד.

54 נתניהו מתנגד ליוזמתו של ליברמן שישראל תקרא להתפתרות אסד ליברמן עדיין חי בעידן הקומוניסטי הידעתם שחוק המואזין החוק פרטי של אימו שליברמן אז תקראו מה אני כותב כאן ג'וני
  • 15:05
  • 16.02.12

אסתר ליברמן אימו של שר החוץ גרה בשכונה ד ביפו וליד הבית שלה יש פרדס של משפחת אבו סייף עכשיו בתוך הפרדס הוקם מיני מסגד קטן ויש מואזין משמיע תפילה 5 פעמים ביום וזה נורא מפריע לתושבים באזור באחד הביקורים של ליברמן אצל אימו ניגשה פעילה לשעבר בישראל ביתנו וביקשה מאביגדור ליברמן למצוא פיתרון לבעיה הוא הפנה אותה לחברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי כדי למצוא פיתרון לבעיה וכך נולד החוק השנוי במחלוקת חוק המואזין עוד לפני שהחוק עלה לדיון בכנסת ליברמן התחיל להפעיל לחץ על המשטרה והופ בתאריך 3-1-2012 נכנסו 200 שוטרים כולל הכוחות המיוחדים של המשטרה ומגב לתוך הפרדס והחרימו את הציוד של ההגברה מתוך המסגד ושלושה ימים אחרי זה הותקן ציוד חדש במקום שעובד עד היום רגיל

55 מי מסייע לסוריה אם לא רוסיה?  (לת) על ליברמן
  • 15:48
  • 16.02.12

56 לא צריך להתבטא, זה יעזור ככוסות רוח למת - גם אם ההתבטאות באה מביבי או ליברמן. צריך פשוט לסייע. ויש להניח שזה כבר מתבצע.  (לת) י
  • 17:23
  • 16.02.12

57 דיי לצביעות! אל-אסאד עושה את מה שליברמן היה רוצה לעשות בשטחים והוא לא יכול ראובן
  • 02:14
  • 28.05.12

הרי הוא קרא לפעולות ברבריות בסגנון של החרבת גרוזני.

פרוייקטים מיוחדים