המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

שעות לאחר פרסום עסקת הטיעון || נתניהו הודה לאשל על "עבודתו המסורה" אך לא גיבה את המתלוננים בפרשה

בתגובה ראשונה שיצאה מלשכת רה"מ נאמר כי שיבח את "תרומתו החשובה של אשל"; וינשטיין אמר לנתניהו שהמתלוננים פעלו כחוק כשפנו אליו

ראש הממשלה נתניהו שוחח היום (ראשון) עם היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, וזה עדכן אותו בפרטי עסקת הטיעון עם ראש לשכתו נתן אשל. בהודעה שפרסמה לשכת ראש הממשלה נמסר כי וינשטיין אמר לנתניהו שאנשי לשכתו, מזכיר הממשלה צבי האוזר, ראש מערך ההסברה הלאומי יועז הנדל והמזכיר הצבאי יוחנן לוקר, פעלו כחוק. לדברי וינשטיין, הם פעלו כמצופה מהם כעובדי ציבור כאשר העבירו את המידע על הטרדותיו של אשל כלפי העובדת ר' לידיעתו.

נתניהו הודיע כי מנהל לשכתו גיל שפר ישמש כממלא מקומו של נתן אשל, וזאת כדי להבטיח את ההמשך הרציף של עבודת הלשכה. בשלושת השבועות האחרונים, בהם אשל היה בחופשה כפויה, כבר שימש שפר בתפקיד זה ממילא. בהודעת לשכת נתניהו נכתב כי "ראש הממשלה מודה לנתן אשל על עבודתו המסורה והטובה במשך שנים בתפקיד ראש לשכת ראש הממשלה. נתניהו שיבח את תרומתו החשובה של אשל לעבודה המוצלחת של ממשלת ישראל".

היועץ המשפטי לממשלה וינשטיין
היועץ המשפטי לממשלה וינשטיין. צילום: אוליבייה פיטוסי

עסקת הטיעון עליה חתם אשל הוכיחה סופית כי חרף נסיונות ההכחשה של נתניהו ומסע ההכפשה של אשל ומקורביו נגד היועצים שהתלוננו, מדובר בפרשה חמורה. בניגוד לטענות הראשוניות על "רסיסי שמועות", "רכילות זולה" או נסיונות חיסול מצד יריבים בתוך לשכת ראש הממשלה נגד נתן אשל, התברר כי ראש הלשכה לשעבר מודה ברוב הטענות שהושמעו נגדו בכל הנוגע להטרדת העובדה ר'.

"ראש הממשלה ניצל מקטסטרופה בפרשה הזו", אמר מקור בלשכת נתניהו. "26 עדויות שונות מראות שלא מדובר בהמצאה. הדברים היו יכולים להיגמר הרבה יותר גרוע מבחינתו. אלמלא פנו המתלוננים ליועץ המשפטי לממשלה היתה הפרשה יכולה להפוך מ'פרשת נתן אשל' ל'פרשת נתניהו'".

בשבועות האחרונים התנהל מסע הכפשה נגד האוזר והנדל מצד מקורביו של אשל, במיוחד בעיתון "ישראל היום" שבו שימש אשל בעבר בתפקיד ניהולי בכיר. האוזר והנדל זכו למטר השמצות בכמה כתבות ב"ישראל היום" בהן נטען כי השניים הם נטל ולא נכס עבור נתניהו.

בשלב זה לא נראה כי מלבד קידומו של גיל שפר לתפקיד ראש הלשכה יהיו חילופי גברי נוספים בטווח הזמן המיידי. האוזר והנדל סבורים גם היום שעשו את הדבר הנכון. הם אינם מתכוונים לעזוב את תפקידם וכעת לא נראה שנתניהו מתכוון להראות להם את הדרך החוצה.

מוקדם יותר היום נחתם הסדר הטיעון עם אשל, במסגרתו הוא יודה כי פיתח וקיים קשר של קרבה יתירה מצדו כלפי ר', עובדת שהיתה כפופה לו, בדרך שאינה ראויה ואינה מקובלת בין ממונה לכפופה בשירות המדינה. אשל יודה כי דרך זו כללה פגיעה בר' ובצנעת הפרט שלה, על ידי כניסה למחשב שלה שלא ברשותה, מסירת מידע אישי הנוגע לה לגורמים שונים בלשכה, מבלי שהיתה כל סיבה מקצועית למסירת המידע. אשל יודה גם כי צילם את ר' באופן לא מקובל באירועים שונים.

אשל מואשם בעבירות של פגיעה במשמעת בשירות המדינה והתנהגות שאינה הולמת עובד מדינה. לפי הסדר הטיעון, הוא יתפטר משירות המדינה עד ה-1 במארס, ויתחייב שלא לעבוד יותר בשירות המדינה. כמו כן, לפי הסדר הטיעון הוא יקבל נזיפה חמורה. ר' עמדה בסירובה למסור עדות בפרשה, ואילו אשל הכחיש בחקירתו כי הטריד אותה.

אשל עצמו פרסם היום תגובה בה אמר כי "מזה כחודש אני נתון למתקפה איומה ובלב סערה שהפכה את חיי וחיי משפחתי לסיוט שקשה לעמוד בו. בימים האחרונים הציגו לפניי עורכי דיני הסדר טיעון המסיר מעל ראשי אחת ולתמיד את העננה של מעשים ו/או צילומים מגונים והטרדות מיניות ושם קץ לחקירה ולמחול השדים סביבי. כעת ברור לכל שלא היה כל היבט מיני לפרשה".

עוד אמר: "במחשבה בדיעבד, ברור לי כי נגררתי למעורבות גבוהה מדי בענייניה של עובדת המשרד ושומה היה עלי להימנע מכך. נוכח הסרת העננה כאמור, נוכח גילי, מצבי הבריאותי ורצוני להקל על משפחתי והסובבים אותי, ומאחר שאיני יכול לשאת את הנטל הכספי הכבד של טיהור שמי, החלטתי, בהתייעצות עם אשתי וילדיי, לקבל את ההסדר, להודות בעבירת משמעת קלה, לפרוש מתפקידי ולהמשיך בחיי".

ראש האופוזיציה לבני אמרה הערב כי "אחרי שהורשע נשיא שאנס ומשאדם בכיר כל כך עוזב את עבודתו כי הטריד עובדת - זה נותן כוח לנשים שלא לחשוש ולהתלונן". פרקליטיה של ר', ד"ר הראל ארנון ועו"ד יצחק בם, אומרים כי אין לה ענין למסור תגובה בפרשה. "היא מעונינת לחזור לשגרה ולשמור על פרטיותה ואנו מבקשים מכלי התקשורת לכבד את בקשתה".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כמו ההוא של דוקטור אינס שאיבד את המפכ"לות בגלל פטפוטים היסטריים (אגב, מה עם מכרזי "עיר ללא אלימות"? עדיין בחברה של אינס? מעניין, לא?), גם במקרה אשל - די בחשד כדי להרוס קריירה, בעוד החשוד מוצא עצמו במצב בו כל מאבק על חפותו רק ירע את מצבו, והוא נאלץ להתפטר. אם זה לא מקרתיזם, מקרתיזם מהו? מודרניסט .
  • 20:13
  • 19.02.12

כמו ההוא של דוקטור אינס שאיבד את המפכ"לות בגלל פטפוטים היסטריים (אגב, מה עם מכרזי "עיר ללא אלימות"? עדיין בחברה של אינס? מעניין, לא?), גם במקרה אשל - די בחשד כדי להרוס קריירה, בעוד החשוד מוצא עצמו במצב בו כל מאבק על חפותו רק ירע את מצבו, והוא נאלץ להתפטר. אם זה לא מקרתיזם, מקרתיזם מהו?

  •   הכל חוץ מזה. לך תתעדכן במקארתיזם.  (לת) גד
    • 00:04
    • 20.02.12

  •   אני משוכנע שלא מדובר בתגובה פבלובית ואין בי ספק שאתה יודע הרבה דברים שאנחנו איננו יודעים, שאתה מעורה היטב בפרשה, בנעשה במשרד רה"מ ובעל היכרות אינטימית עם כל המעורבים - שהרי אחרת לא היית נחפז להסיק מסקנות, לא היית משתמש באופן שגוי במונחים שאינך מבין, ולא היית מסיים בבקשה שנסביר לך את משמעותם.  (לת) עוף קפוא
    • 00:16
    • 20.02.12

  •   כשאנחנו מתלוננות אנחנו לא בסדר וכשאנחנו לא מתלוננות אנחנו שוב לא בסדר? איזה חפותו איזה?
    • 00:47
    • 20.02.12

    אז מה אתה רוצה? שכל אשה שמטרידים אותה תלך תתלה את עצמה?

  •   לשלם למישהו שיכתוב תגובות אוהדות לדעות מסוימות, ולשלול דעות אחרות זה סתם דוחה, ולבטח פוגע בדמוקרטיה. חגי
    • 04:02
    • 20.02.12

    ובוא נודה על העובדות: לא די בחשד, די בעדות של 26 אנשים על מנת לגרום לפושע לקבל הסדר טיעון.

  •   ומה עדיף, המצב שהיינו בו עד לא מזמן, שבו מתקיימת שגרה נורמטיבית של הטרדות מיניות, מעשים מגונים ואונס בידי קצינים ובוסים בצה"ל ובאזרחות? דג קר
    • 09:01
    • 20.02.12

    בשם הנורמה הזו בחרו שלא לספר לנו על קצב עוד לפני שהיה נשיא, ואתה יכול להיות בטוח שיש עוד בכירים רבים ומכהנים עם שלדים דומים בארון.
    אז עכשיו המטוטלת מתחילה לזוז *קצת* לכיוון השני.

  •   האשמה היא בנשים, מדוע הן הולכות עם חצאיות במקום העבודה = דומה לפירצה הקורצת לגנב.....  (לת) גיל המודאג
    • 09:51
    • 20.02.12

  •   דוקא כן נראה כמו תגובה פבלובית - גם כאן וגם בפרשת אינס.  (לת) מיזוגניה היא מיזוגניה היא מיזוגניה.
    • 11:26
    • 20.02.12

02 נא להסביר לציבור מדוע נחתמה עסקת טיעון  (לת) אסי
  • 20:28
  • 19.02.12

  •   אסי-כנראה שמסכת ההוכחות היתה קלושה דיה להבין שאישום לא יהיה כאן,וחבל לטרטר את הנאשם ואת העדה/מאשימה,במשהו שיסתיים בקול ענות חלושה וזיכוי ודאי. ההר-הוליד עכבר. עכבר קטן וחיוור. התקשורת אשמה ?! או אולי הציבור התאב לקצת אקשן ?! מה היה שם-לעולם לא נדע כנראה.אבל את מישרתו המכובדת הוא איבד על מה שקרה/או לא קרה שם. סמי מפ"ת
    • 23:07
    • 19.02.12

    אסי-כנראה שמסכת ההוכחות היתה קלושה דיה להבין שאישום לא יהיה כאן,וחבל לטרטר את הנאשם ואת העדה/מאשימה,במשהו שיסתיים בקול ענות חלושה וזיכוי ודאי.
    ההר-הוליד עכבר.
    עכבר קטן וחיוור.
    התקשורת אשמה ?! או אולי הציבור התאב לקצת אקשן ?!
    מה היה שם-לעולם לא נדע כנראה.אבל את מישרתו המכובדת הוא איבד על מה שקרה/או לא קרה שם.

  •   נסביר לך לאט לאט, שתבין: כי לא היתה תלונה. קשה מאוד להגיש כתב אישום על הטרדה אם אין תלונה ואין שיתוף פעולה מצד המוטרדת-לכאורה.  (לת) אבי
    • 23:25
    • 19.02.12

  •   הטרדה מינית היא עבירה פלילית ולכן התובע הוא מדינת ישראל.  (לת) לא נכון
    • 03:13
    • 20.02.12

  •   וגם כי הוא בכיר ונהנה מתמיכת ראש הממשלה.  (לת) מי יודע מה היה יוצא מהשק במקרה של ברור משפטי פתוח....
    • 11:27
    • 20.02.12

03 אשל, לך למשפט והלחם על חפותך (אם אמנם חף מפשע אתה)  (לת) אסי
  • 20:29
  • 19.02.12

04 נתניהו ראש הממשלה הכושל והחלש בתולדות ישראל.אשתו היא רה"מ בפועל אזרח זועם
  • 20:38
  • 19.02.12

ואשל תיחזק את הקומבינה

05 מחליא כל הסיפור הזה. פשוט מחליא. במקום לגבות בקול רם וחד משמעית את שלושת יועציו הבכירים, מאדיר הביבי את הבוחש-לוחש שלו.  (לת) "עבירת משמעת קלה"?
  • 20:52
  • 19.02.12

06 ראש ממשלה שכל מה שמעניין אותו זה הוא עצמו וכל היתר לא מזיז לו את קצה התחת  (לת) נתניהו איש הטפלון המהפנט הלאומי. מתי הישראלים ישלחו אותו הביתה? לתמיד?
  • 20:52
  • 19.02.12

07 זה מנהיג? זה האיש שאמורים לסמוך עליו? שמהווה דוגמא אישית? האיש הזה, שרלטן שיורק לישראלים במרכז הפרצוף  (לת) נתניהו מיישם את האימרה: FOLLOW ME I'M RIGHT BEHIND YOU
  • 20:58
  • 19.02.12

08 ממשלת סוטים  (לת) מחכים באפילה
  • 20:59
  • 19.02.12

09 לממן??? יואב
  • 21:00
  • 19.02.12

מר אשל היקר,
לו זך וטהור היית- לא היית צריך עורך דין כדי להוכיח את חפותך, אבל אם עשית מה שעשית גם סוללה נכבדה של עוכי דין לא תעזור לך.
דבר אחד אפשר לומר בוודאות- למדת ממקרה קצב שכדאי לאמץ בכול לב את עיסקאות הטיעון שמציעים לך.

10 כל מי שסוגר עסקת טיעון=פושע.בין אם זו מרגלית צנעני או אשל. כל ההתנהלות -במקום משטרה,פניה לנציבות,עסקת טיעון, הצהרת התודה של הביבי על תרומתו של האיש לעבודת ההרס של ממשלת ישראל, והמריחות של האדון עצמו על הסבל שהוא עבר והסרת העננה-יענו הוא נקי עכשיו, זו מנוולות הימין. טיוח השחיתות . מה הפלא שליברמן עדיין שר חוץ. עם ויינשטיין הטייחן הראשי, כולם יוצאים נקיים. שומר חוק
  • 21:16
  • 19.02.12

תרומתו החשובה של אשל לעבודה המוצלחת של ממשלת ישראל".

  •   אף אחד לא מעז ללכת למשפט במערכת משפטית מישהו
    • 00:09
    • 20.02.12

    שבה יש 99.9% הרשעה. אם אפשר לסגור עניין בעיסקת טיעון, בלי מאסר, אנשים עושים זאת וממשיכים בחייהם.

    אין במדינת ישראל בית משפט שקובע מי אשם ומי לא. בבית המשפט בישראל, כולם אשמים. בבית המשפט בישראל, לא באמת צריך ראיות. בבית המשפט בישראל, התובע הוא כל יכול, כמעט כמו טורקוומדה.

    הגיע הזמן לעבור לשיטת המושבעים.

11 התייעצתי עם אשתי וילדי עאלק, גורר אותם לזבל הזה, ומה עם להתייעץ עם אלוהים?  (לת) איזה עלוב
  • 21:45
  • 19.02.12

12 לתמ לא נתנו לדן כנר להקריא את טקסט השבחים לאשל ? מה, אני כבר לא קובעת כאן ?  (לת) שרה
  • 22:04
  • 19.02.12

13 מנהל הלשכה החליף את ראש הלישכה שהתייעץ עם המזכיר  (לת) כמה בעלי תפקידים על חשבוננו?
  • 22:44
  • 19.02.12

14 ביבי חסר הגינות לפטר את האיש, גם חסר יכולת לנהל מדינה הגונה  (לת) צבי
  • 22:49
  • 19.02.12

15 רק במדינת הצדקנים מחסלים משהו בלי תלונה, בלי אשמה ובלי הוכחות  (לת) את מי נחסל מחר? איזו צביעות!
  • 22:49
  • 19.02.12

  •   "מוקדם יותר היום נחתם הסדר הטיעון עם אשל, במסגרתו הוא יודה כי פיתח וקיים קשר של קרבה יתירה מצדו כלפי ר', עובדת שהיתה כפופה לו, בדרך שאינה ראויה ואינה מקובלת בין ממונה לכפופה בשירות המדינה. אשל יודה כי דרך זו כללה פגיעה בר' ובצנעת הפרט שלה, על ידי כניסה למחשב שלה שלא ברשותה, מסירת מידע אישי הנוגע לה לגורמים שונים בלשכה, מבלי שהיתה כל סיבה מקצועית למסירת המידע. אשל יודה גם כי צילם את ר' באופן לא מקובל באירועים שונים." 26 עדויות שונות
    • 00:52
    • 20.02.12

    זה בלי אשמה ובלי הוכחות? יותר טוב שתשתוק ותחזור לחינמון שלך.

  •   העובדות הרי לא מפריעות לך  (לת) נכון?
    • 11:29
    • 20.02.12

16 מוטי קירשנבאום יצא גבר בוחטה
  • 22:51
  • 19.02.12

במקום לחגוג על תבוסת האיש, שלא היה כנראה מאוהדי ערוץ 10, בלשון המעטה, הוא בחר לא לשמוח לאידו.

17 רגע אחד, האם שמת לב לכך שאשל הודה בהתנהגות שאינה נאותה? כך נוהג אדם חף מפשע? מובן שלא, אולם במציאות שבנית לך, כשאיש "ימין" מואשם בפלילים - לעולם יהיה חף מכל אשמה וקורבן לקנוניה זדונית; איש "שמאל", מטבע הדברים, לעולם יהיה אשם, אך לרוב הצדק לא ייעשה והחונטה השמאלנית השופטת תסיר ממנו כל אשמה.  (לת) קלאסיציסט
  • 22:58
  • 19.02.12

  •   אכן: ורבים רבים בהיסטוריה "הודו" בכל מיני אשמות מחשש פן יבולע להם. במקרה זה, היתה בפני אשל האפשרות להודות ולהתפטר, או לראות את חייו נקרעים לגזרים כי "צילם תמונות שאינן הולמות", מה שזה לא יהיה. הלוואי שיעשו ככה לך, במקום העבודה שלך, ונראה איך תגיב. לגבי "ימין ושמאל" בהקשר הנוכחי - אתה פוסל במומך ומניח שאני יצור נתעב ומוטה כמוך. חיים רמון אינו איש ימין, והרשעתו היתה שערורייתית. משה קצב הוא איש ימין, והרשעתו היתה שערורייתית. אין לי מושג מה דיעותיו של המועמד למפכ"לות שנחסם בידי אינס, אך הפרשה ההיא היתה שערורייתית. יצחק לאור הוא איש שמאל מובהק, וההיטפלות אליו שערורייתית. במקום לענות לעניין אתה מקשקש. איך הגענו למצב בו ניתן, אפילו ללא תלונה, שלא לדבר על הליך מסודר כלשהו, להרוס קריירה של אדם ולגלגלו בבוץ מעל דפי העיתונים? איך התדרדרנו למצב בו ניתן להרשיע אדם באונס (בשני הרכבים!) בלי שמץ משהו שהיה נחשב כהוכחה בטרם שונה החוק בלחץ ארגוני שנאה פונדמנטליסטיים? שוב - אם זה לא מקרתיזם, מקרתיזם מהו? מודרניסט .
    • 00:02
    • 20.02.12

    אכן: ורבים רבים בהיסטוריה "הודו" בכל מיני אשמות מחשש פן יבולע להם. במקרה זה, היתה בפני אשל האפשרות להודות ולהתפטר, או לראות את חייו נקרעים לגזרים כי "צילם תמונות שאינן הולמות", מה שזה לא יהיה. הלוואי שיעשו ככה לך, במקום העבודה שלך, ונראה איך תגיב. לגבי "ימין ושמאל" בהקשר הנוכחי - אתה פוסל במומך ומניח שאני יצור נתעב ומוטה כמוך. חיים רמון אינו איש ימין, והרשעתו היתה שערורייתית. משה קצב הוא איש ימין, והרשעתו היתה שערורייתית. אין לי מושג מה דיעותיו של המועמד למפכ"לות שנחסם בידי אינס, אך הפרשה ההיא היתה שערורייתית. יצחק לאור הוא איש שמאל מובהק, וההיטפלות אליו שערורייתית. במקום לענות לעניין אתה מקשקש. איך הגענו למצב בו ניתן, אפילו ללא תלונה, שלא לדבר על הליך מסודר כלשהו, להרוס קריירה של אדם ולגלגלו בבוץ מעל דפי העיתונים? איך התדרדרנו למצב בו ניתן להרשיע אדם באונס (בשני הרכבים!) בלי שמץ משהו שהיה נחשב כהוכחה בטרם שונה החוק בלחץ ארגוני שנאה פונדמנטליסטיים? שוב - אם זה לא מקרתיזם, מקרתיזם מהו?

18 בכך שהוא מגבה את אשל, נתניהו לא פחות גרוע ממנו! זועמת
  • 23:09
  • 19.02.12

זה הראש ממשלה שלנו? מגבה מטריד נשים סדרתי?
שניהם ביחד צריכים לגמור בתא יחד עם משה קצב.

19 "הוא יקבל נזיפה חמורה" אפשר להירגע!  (לת) הנוזפת בשדים
  • 23:14
  • 19.02.12

20 אשל לא הסתיר דבר - זה הכיפה שעל ראשו שהרשתה לבן "העם הנבחר" לעשות את הדבר ברחל ביתי הקטנה  (לת) משה מזרחי
  • 23:16
  • 19.02.12

21 גברים נא להיזהר. דיבור לא נכון עלול לגרום לכם להיכנס לכלא!  (לת) די לצביעות. איפה התלונה או ההוכחה?
  • 23:16
  • 19.02.12

22 הטרדותיו של אשל כלפי העובדת ר', האם זה חלק "מעבדתו המסורה"?  (לת) נס
  • 23:19
  • 19.02.12

23 הצביעות חוגגת בז לשרה
  • 23:39
  • 19.02.12

העיתונאים יודעם את האמת (מי הפעילה את אשל) ושומרים על שתיקה כפי ששמרו בשעתו על הקצב האנס. היינו ונשארנו מדינת שמור לי ואשמור לך...

24 תגובה ל-22 נתניהו נס על נפשו
  • 23:42
  • 19.02.12

אשל היה ונותר נאמן לגברת שהפעילה אותו ונהנתיהו כמעט שנתפס

25 למגיבים 3 ו- 9 הצדקנים חיים מיפו
  • 23:50
  • 19.02.12

אני מאחל לכם שפעם בחיים תצטרכו להוכיח את חפותכם... פעם אחת שמישהו או מישהי (אולי השכנה, אולי חברה מאוכזבת, אולי גרושתכם לעתיד) תעליל עליכם משהו, ושתצטרכו להוכיח שאין לכם אחות!!! אני לא טוען שפה העלילו עליו, אבל גם לא מקבל את קביעתכם הצדקנית כאילו הוא בטוח עשה!!! מערכת הצדק בישראל מעוותת! אין חזקת חפות, ואנשים נדרשים להוכיח שהם לא עשו (דבר מאוד בעייתי) ומנגד המדינה ו/או המאשימים לא נדרשים להוכיח את המעשה או החשד!!

26 מוטב שגיל שפר ישאיר את הידיים בכיסים בכל שעות העבודה, ישתה סודה לבישול - רצוי לפחות ליטר ביום - כולל איסור על החזקת מצלמה במשרד. -.  (לת) יוסלה
  • 23:50
  • 19.02.12

27 הכל אבל הכל עקום אצל הלשכה של ראש הכת השלטת.המוסר לא בא שם לבטוי אלא רק לבזוי.  (לת) עדד
  • 23:52
  • 19.02.12

28 אם ביבי היה נוהג ביושר, כר היתה מתלוננת כנראה, אך דוד
  • 23:59
  • 19.02.12

היא כנראה הבינה שביבי יגבה את אשל, איזה טיפוס דוחה ראש הממשלה, איש מגעיל ומאוס בעיני.

29 אין טעם לרדת לחיו של ביבי נתניהו... יוסי רביבו
  • 00:13
  • 20.02.12

קודם כל צריך להחליף את הרוב המושחת עוד יותר מהפוליטיקאים שלו.
לא פועלים זרים צריך לייבא למדינה אלא חצי מליון פסיכיאטרים כדי שיטפלו במושחתים האמיתיים. אח"כ יטפלו בביבי ליברמן שמיברמן וחבורתם.

30 אם מנהיגים כאלה עדיף לברוח מהארץ.. אהא, שיט אני בצבא!  (לת) חייל לצערי הרב
  • 00:14
  • 20.02.12

31 כנראה שהעסק היה הרבה יותר גרוע. אבל שרה איבדה את השטינקר הראשי שלה  (לת) אחד 1
  • 00:15
  • 20.02.12

32 ואם לא נוצרה מזה "פרשת נתניהו" אז הארץ ינסה בכוח ליצור כזו..  (לת) א"ב
  • 00:26
  • 20.02.12

33 ביבי היה הראשון שהבין את חומרת ההאשמות  (לת) ומיד הפנה אותן לשרה
  • 00:27
  • 20.02.12

34 אוי למדינה אם זה השיויון שלה לפני החוק! יהודה
  • 00:27
  • 20.02.12

אחת מהשתיים : או שהיא מתלוננת בפני המשטרה - או שהיא ממציאה ומסלפת דברים ומלינה על אדם חף מפשע! אין דבר כזה שלא מוגש נגדו כתב אישום כי היא "לא רוצה לדבר". אז לא היתה צריכה לדבר בכלל! ובכלל זוועה התנהגות ראש הממשלה. למעשה הוא כאילו לא מתייחס לכל המקרה - הוא "רק" מודה לאדם שעוזב. שום תמיכה למי שהיו ישרים בכל הסיפור הזה - ואני שואל: האמנם הוא לא ידע כלום?!

35 ביבי היה הראשון שהבין את חומרת המעשים  (לת) ומיד שאל את שרה מה לעשות
  • 00:43
  • 20.02.12

36 ביבי היה הראשון שהבין את חומרת המעשים  (לת) ומיד שאל את שרה מה לעשות
  • 00:45
  • 20.02.12

37 וואלה,?אם זה ככה אני לא בוחר בביבי, כל הכבוד לעיתונאי שהאיר את עיניי. אריה מחשי
  • 00:58
  • 20.02.12

,,רק שאלה קטנה,את מי נשים במקום ביבי,אולי דפני?
העיתונאים 'מגמדים' עצמם לדעת מתוך הנחה שכולנו רואים 'האח הגדול'.

38 "מקור בלשכה" = במילים אחרות מאמר המערכת שמצטער שעניין אשל נגמר והתפוח הלוהט שהתקשורת יכלה לנגח את נתניהו התקרר אבי
  • 01:02
  • 20.02.12

ישנה הרגשה שיותר משאיכפת לכלי התקשורת מהבחורה שהוטרדה , יותר יעניין אותם האפשרות שאולי ניתן לנגח את נתניהו , ככה זה שאין אפשרות אחרת להפיל רה"מ אזי מנסים בדרכים שפלות , מעניין שבתקופת אולמרט לא הייתה התרעמות כזו , אה , נכון הוא הרי ענה לאג'נדה של "שיחות שלום" והתכוון להחזיר את השטחים , לכן הייתה שתיקה כאשר הוא סרח.

39 המזל הולך עם הטובים  (לת) בן טובים
  • 01:11
  • 20.02.12

40 סקנדל רודף סקנדל בממשלת הנוכלות הלאומית הזאת...  (לת) בושה ורחפה
  • 01:26
  • 20.02.12

41 ולמרות הכל עדיין לא ברור מדוע מעשיו של אשל חמורים במיוחד. זה רק אני או שבאמת התקשורת מנסה להפוך עכבר להר?  (לת) חיטט לה בדוא"ל וצילם, וואו כמה נורא
  • 01:48
  • 20.02.12

42 ביבי? פחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!  (לת) אחת מהעם
  • 02:22
  • 20.02.12

43 הא הארץ? - חיפשתם פרשה ולא הלך  (לת) Mekondo
  • 02:55
  • 20.02.12

44 אם התמונות שנמצאו בטלפון הסלולרי עוררו את חשד אנשי השירות של חברת הטלפון, אני לא מאמין שאלו היו סתם תמונות, והתיאור "צילם את ר' באופן לא מקובל באירועים שונים" לא משקף את המצב.  (לת) חגי
  • 03:09
  • 20.02.12

45 אשל ראה איך מערכת המשפט מתייחסת לאנשים עם כיפה והבין שהסיכויים שלו לצדק הם קלושים אז הוא העדיף לפרוש. היש ברור מזה? עיתון הארץ יכול לחגוג עד מחר, אבל מה שקרה פה זה בדיוק ההפך מצדק. הימור שלי, ר' יושבת בבית ולא מאמינה שהיא גרמה לפיטוריו של סבא לנכדים שלא עשה לה, בתכל'ס, כלום...  (לת) שחר
  • 03:26
  • 20.02.12

46 ראש ממשלת ישראל גב' שרה נתניהו. האם בנימין הוא הפודל שלה? גיא
  • 05:07
  • 20.02.12

הגיע הזמן ששרה, תכבד את חוקי מדינת ישראל. היא לא נבחרה לשום תפקיד, והגיע הזמן שתניח לבנימין לבצע את תפקידו כפי שמכתיב החוק. היא מייצרת עויינות, זעם ובוז שפוגעים קודם כל בנתניהו.

47 לשאלת 15: צריך לחסל את שלטון הימין המנחל, בלי לחכות למחר.  (לת) צבי
  • 05:34
  • 20.02.12

48 שלא יהיו יכם אשליות ,שרה מינתה את גיל אשל ולא ביבי  (לת) נח
  • 07:44
  • 20.02.12

49 אשל שגה אז מה ליכודניק
  • 07:45
  • 20.02.12

אשל שגה ושלם אז מה. מדוע לתקוף את ראש הממשלה ואשתו על כך

  •   אין בתגובתי הטפת מוסר אלא תשובת הבהרה לשאלה של מר ליכודניק: מדוע תוקפים את ראש הממשלה ואת אשתו? כי מר נתן אשל הוא מינוי מובהק שלה ושלו ע"ס מה שמכונה היכרות בתוך החוגים הרעיונים שלהם והחמור הוא כי ראש לישכה כזה איננו מנהל עבודה של פקידים ומזכירות אלא איש אימון מוחלט(אבסולוטי!) של המדינה -לא פחות- כי מול עיניו וליד אוזנו עוברים העניינים הכי כמוסים וסודיים של מדינת ישראל. הזוג הבוחר היו צריכים מלכתחילה לפעול באחריות בשיקול של ימים ולילות ולא לחשוב כי אם האיש בעל השקפה יעאנו לאומית (=למעשה לאומנית) הוא סלע איתן בלתי משוחד ונטול חולשות,אולי ההיפך?  (לת) Juif du Maghreb
    • 08:28
    • 20.02.12

50 זו לא בעיה של נתניהו. גם אנשים טובים "משתגעים" לעתים מיכל מירושלים
  • 08:24
  • 20.02.12

אם זה קורה למישהו - נא לפנות לרופא הבקיא בתהליכי נפש/גוף מסוג זה.
נתניהו לא יכול לצפות למי יקרה דבר כזה ולמי לא. כשם שרופא אינו יכול לדעת בוודאות מי יחלה במחלה ספציפית. הרי אנו אומרים - מי לחיים - מי למוות. אין זו אינפורמציה שנתונה לנו.
הכותרת של העיתון פשוט מתעתעת . בעיניי היא נבזית

51 כל כך מתאים לזוג הדוחה הזה -משפ' נהנתניהו!!!! דן
  • 09:04
  • 20.02.12

שני אנשים מגעילים שלא ברור איך אפילו הבבונים ממשיכים להעריץ אותם!!!!

52 מה הוא כבר עשה? בסך הכול רצה לצלם את הברקוד לאייפון. הבטיחו מבצע.  (לת) מרבק
  • 09:31
  • 20.02.12

53 הסיום הגרוטסקי הזה, מראה שזו באמת פרשת נתניהו, ואשל הרשה לעצמו מה שהרשה , כי היה בטוח בתמיכה ללא סייג של נתניהו. מעניין מה הסיבה לתמיכת נתניהו.  (לת) מה מניע את רוה"מ?
  • 11:25
  • 20.02.12

54 אולי באמת הגברים חארות וזו התוצאה?  (לת) בסודיה
  • 13:42
  • 20.02.12