בן ארי לא קיבל ויזה לארה"ב בגלל "חברות בארגון טרור"

בן ארי העריך כי האמריקאים מייחסים לו חברות בתנועת כ"ך. יו"ר הכנסת במכתב לשגריר ארה"ב: "רואים בחומרה את ההחלטה לפסול נציג ציבור נבחר"

הממשל האמריקאי סירב להנפיק אשרת כניסה לח"כ מיכאל בן ארי, בגין "חברותו בארגון טרור". בן ארי פנה לאחרונה לקונסוליה האמריקאית בבקשה לקבל ויזה, כדי שיוכל להשתתף בשני כנסים שנערכים השבוע בארה"ב, אחד מהם עוסק בעידוד העלייה לישראל. אלא שבתגובה לפנייתו, הבהירו לו נציגי הקונסוליה כי לא יקבל אשרה, על בסיס סעיף המתיר למשרד החוץ האמריקאי לאסור כניסתם של אישים שהיו מעורבים בפעילות טרור או שהיו חברים בארגון טרור במדינה זרה. בן ארי העריך כי הממשל האמריקאי מייחס לו חברות בתנועת כ"ך, שהוגדרה בארה"ב כארגון טרור.

יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, זעם על ההחלטה העקרונית לאסור על חבר כנסת מן המניין את הכניסה לארה"ב. במכתב שהעביר לשגריר ארה"ב בישראל, דניאל שפירו, כתב ריבלין: "אני מבקש להביע את מחאתי נוכח ההחלטה ולבקש לשקול אותה מחדש". לדברי ריבלין, "מר בן ארי הוא חבר כנסת המייצג את סיעת האיחוד הלאומי, סיעה לגיטימית לחלוטין בפרלמנט הישראלי. כנציג ציבור נבחר במדינת ישראל, ידידתה הקרובה של ארצות הברית, אסור להכיר בו כחבר ארגון טרור או למנוע ממנו לבקר בארצות הברית. אנו רואים בחומרה את ההחלטה לפסול נציג ציבור נבחר של מדינת ישראל, בה מתנהל משטר דמוקרטי".

עשו לנו לייק וקבלו את החדשות המעניינות ביותר, ישירות לפייסבוק

ח"כ מיכאל בן ארי נואם בכנס
ח"כ מיכאל בן ארי נואם בכנס. צילום: פתאל מיכל

ח"כ בן ארי אמר היום בתגובה להחלטה: "הממשל בארה"ב, המקבל בזרועות פתוחות את אחמדינג'אד שקורא להשמדת ישראל, את אבו מאזן שתיכנן את רצח הילדים במעלות, ואת אחמד טיבי שמעודד שהידים בהתלהבות, בחר לחסום את דרכי להיפגש עם קהילות יהודיות בארה"ב ולעודד עלייה לישראל, בטענה שאני טרוריסט. עכשיו ניתן להבין שהעיוורון האמריקאי שאינו מבחין מי טרוריסט המאיים על שלום העולם, הוא שהביא עליהם את הפיגועים הנוראים שלאחד עשר בספטמבר".

משגרירות ארה"ב נמסר כי הם לא מגיבים על בקשות למתן ויזה, בשל פרטיותו של המבקש.
 

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 גם שמיר. גם בגין. גם הם היו חברים בארגון טרור לפי הגדרת משרד החוץ המאריקאי איתי
  • 20:05
  • 23.02.12

טוב מאד שאמריקאים מבינים מה שאנחנו לא.

02 גאה להיות אמריקאי פנין
  • 20:06
  • 23.02.12

החדשות הטובות של היום. מזל שהאמריקאים לפעמים יכולים לתת זריקה של שפיות למערכת הפוליטית המטורפת בישראל.

03 על פי החוק האמריקאי אי אפשר לשנות החלטה של ויזה עורך דין
  • 20:14
  • 23.02.12

אין פה שום דבר אישי והשגריר לא יכול לעזור לו במקרה הזה. האמריקאים פעולים לפי ספר החוקים שלהם שקבע בזמנו שכהנה הוא ארגון טרור. אי אפשר להנפיק ויזה לארה"ב לחברי ארגון טרור. אפשר רק לערער במוסדות שם בקונגרס או ברשות להסיר את כהנה מהרשימה. אני מקווה מאד שהיו"ר הנכבד לא מבצע סוג של לובינג כזה שיגרום לנו הרבה נזק שם בארה"ב.

04 האמריקאים לומדים תנ"ך! א. צימברג
  • 20:16
  • 23.02.12

בסך הכל הלכו בדרכו של אכיש מלך גת שאמר: "חסר משוגעים אני, כי הבאתם את זה להשתגע עלי?". (שמואל א', כא, טז).

05 צדק חברתי?איפה?? הכנסו למען הצדק החברתי,לעזור למי שאפשר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אלי רונן
  • 20:27
  • 23.02.12

לפני שבועיים נתקלתי בסיפור הזוי!! מאז אני לא מפסיק להפיץ!! במדינת ישראל קיימים מעל 15 מיליארד שקל! של אזרחי המדינה שבכלל לא מודעים. לצערנו מעל 30% נפטרים,אבל חלקם הגדול בחיים. אנשים שלא מודעים לכסף שהופרש להם מהמשכורת לחברות ביטוח,קופות גמל,מלוות מדינה ושאר גופים. לאף גורם אין שום אינטרסט לספר לנו על רשימה של מעל 200000 אזרחים שיש להם כסף(במקרה הנורא גם נכס) שלא מודעים אליו,ועלתה לאויר לפני כחצי שנה. להכנס כולם לגוגל וללחוץ: החברה הארצית לאיתור ומימוש זכויות ונכסים. תקישו את שמכם,אבא,אמא,דודים,הכל!!! הכבעיה המטרידה באתר זה שאם יש סיכוי על פי שם המשפחה או שסתם אתם מעוניינים לאתר כסף שאולי יש לכם,אתם נאלצים לשלם 47 ש"ח אגרה!בדקתי..בכל מקרה אני מאחל בהצלחה מכל הלב לכולם!!! לא לוותר!

06 אפשר לבטל לו את הויזה לישראל?  (לת) שושו
  • 20:31
  • 23.02.12

07 בבית הלבן יש יועצים מאנשי "האחים המוסלמים " וחמס ,עולם חדש תוצרת אובמה  (לת) נילי
  • 20:32
  • 23.02.12

08 כל הכבוד לאמריקאים  (לת) גדי
  • 20:38
  • 23.02.12

09 "הוא שהביא עליהם את הפיגועים הנוראים שלאחד עשר בספטמבר" תומר
  • 20:39
  • 23.02.12

איזה מן תגובה זו? רק על זה מגיע לו לא להכנס.

תגובה של איש קטן, המעידה על חוסר חשיבותו.

10 סופסוף מישהו מבין מי זה האיש הזה  (לת) מאושר באדם
  • 20:40
  • 23.02.12

11 כל הכבוד לאמריקאים !!!!  (לת) הדוד סאם
  • 20:43
  • 23.02.12

12 האמריקאים צודקים. בושה שהוא ח"כ בכלל.  (לת) י.
  • 20:43
  • 23.02.12

13 פעם כהניסט תמיד כהניסט  (לת) לפחות האמריקאים לא שוכחים
  • 20:46
  • 23.02.12

14 טוב מאד.חלאות מהסוג של בן ארי צריכים להיות מאחורי סורג ובריח.האמריקאים צודקים.  (לת) לסלק אותו מהכנסת.
  • 20:47
  • 23.02.12

15 כזכור לי סרבה ישראל ויזה לנועם חומסקי חנן
  • 20:48
  • 23.02.12



ארה"ב עדיין מדינה ריבונית ומחליטה למי נותנת ולמי לא נותנת ויזה. כזכור לי סרבה ישראל ויזה לנועם חומסקי.

בשני המקרים המדינה הלא מארחת סירבה ויזה כיון שלא מוצא חן בעיניה הפוליטיקה של מבקש הויזה או למה שפוליטיקה זו תגרום. בשני המיקרים מסורבי הויזה ידועים ומעורכים מאד בארצם.

16 כל הכבוד למשטר האמריקאי!  (לת) יעלה
  • 20:49
  • 23.02.12

17 צריך להושיב את הקונסול האמריקני על הרצפה - ברצינות - יש גבול  (לת) סתם קקר
  • 20:51
  • 23.02.12

18 גדול...............................:)  (לת) E . Roni
  • 20:50
  • 23.02.12

19 הממשל בארה"ב עושה מה שממשלת ישראל לא עושה! יישר כוח  (לת) היידה אובאמה
  • 20:53
  • 23.02.12

20 מעולה.... לפחות מישהו נשאר שפוי  (לת) גיא
  • 20:53
  • 23.02.12

21 כל מפעל ההתנחלויות הוא מפעל, או ארגון, טרור. אין צרך להרחיק עד כדי "כך" ולצערי זה טרור בחסות כידוני צה"ל
  • 20:54
  • 23.02.12

עקב ההתדרדרות במערכת החינוך זה מעל ל 3 עשורים הפסיקו להבחין בישראל בין טוב לרע וגם התעמולה ממשרד ראש הממשלה מוסיפה לעוורון. אז האמריקאים, הדי שוטים בדרך כלל, עדיין מסוגלים לאות את אשר צריך לראות. חבל שיושב ראש הכנסת לא תופש שגם בבית הנבחרים עדיף שלא נפגש חבר כנסת שהוא אכן חבר בארגון טרור

22 שאלה תמי
  • 20:56
  • 23.02.12

האם בן ארי וריבלין היו נותנים ויזה לשליח האחים המוסלמים ממרוקו שהיה מבקש להיכנס לארץ במטרה לעודד הגירת יהודים למרוקו?

23 יישר כוח, אמריקה! אבשלום
  • 20:59
  • 23.02.12

כן יאבדו כל אויביך ישראל אוהביו כצאת השמש בגבורתו

24 דוקא את ערפאת הם הכניסו על שטיח אדום. סדר עדיפויות מעניין.  (לת) ערן
  • 21:00
  • 23.02.12

25 לפי חוק אסור לא להיבחר בארץ. אנשי כך נכנסים דרך הליכוד והאיחוד  (לת) אריאל
  • 21:00
  • 23.02.12

26 מעניין שערפאת ימח שמו קיבל ויזה לארה"ב..  (לת) אבי
  • 21:01
  • 23.02.12

27 שיתנו לו ויזה ולהשאיר אותו שם  (לת) אזרח
  • 21:04
  • 23.02.12

28 הוא לא מבין אפילו מדוע מותר לאחמדיניג'אד להיכנס לארה"ב. אפילו לא זה  (לת) אחד
  • 21:05
  • 23.02.12

29 תמונה מגמתית?!?  (לת) לין
  • 21:05
  • 23.02.12

30 עשה לי את היום אני
  • 21:08
  • 23.02.12

גם לישראל עדיף שלא ישלחו את המטורף הזה לכנסים לעידוד עלייה. הוא גורם לאנשים לרצות לעזוב את הארץ אז איך הוא בדיוק יעודד אנשים אחרים לבוא לכאן?

31 לאמריקאים יש זכרון ארוך, לבן ארי זכרון קצר. Toxic Vulture
  • 21:09
  • 23.02.12

האמריקאים זוכרים בדיוק מאיפה בן ארי מגיע.
חה"כ המכובד, לעומת זאת, טוען שאחמדינג'ד מתקבל בארה"ב בזרועות פתוחות, ולא כך הוא. אחמדינג'ד הוכנס לארה"ב אך ורק כדי שיוכל להשתתף בעצרת האו"ם. מאחר וארה"ב מארחת את מוסדות האו"ם בניו יורק היא מחוייבת להכניס מנהיגי מדינות חברות בארגון.

32 we don't want you here  (לת) a proud american
  • 21:10
  • 23.02.12

33 זה משום שאצל האמריקאים יש חוק, לא כמו אצלנו שהכל זה עסקאות בין בעלי אינטרסים. אסף
  • 21:12
  • 23.02.12

יש חוק, תנועת כ"ך היא ארגון טרור. אם אני לא טועה, גם בישראל היא הוצאה מחוץ לחוק (ואם לא, יש להוציאה מחוץ לחוק).

בקיצור, אם אתה משחק כל היום בקקי אל תתלפא שלא מכניסים אותך הביתה.

34 אני לא יודע לגבי בן ארי. אבל הטענות ויזו
  • 21:16
  • 23.02.12

שהוא נציג ציבור נבחר וחבר במפלגה לגיטימית היא מגוחכת. גם החמאס היא מפלגה שנבחרה בבחירות לגיטימיות. מדוע לא מתייחסים לעצם העניין?

35 לפחות לאמריקאים יש ביצים י.ג
  • 21:20
  • 23.02.12

איש מסוכן מחרחר מילחמה איש ריב ומדון

36 אם הוא היה חבר בתנועת כ״ך אז מה הביעה? משה
  • 21:20
  • 23.02.12

בארצות הברית התנועה מוגדרת כארגון טרור.

37 לא הגיוני שח"כ יסורב ויזה יעקב
  • 21:20
  • 23.02.12

הסיפור לא הגיוני ומשמש לניגוח ח"כים ......
אני מניח שיו"ר הכנסת ידע לפתור את הבעייה ........
אני מניח שיש אפשרות לפתור בעיה זו בדרכי נועם .......
תמיד קיימת האפשרות למנוע ביקור בכנסת של חברי סנט וקונגרס .......

38 גאה באמריקאים כל הכבוד להם.  (לת) קא'ץ 5
  • 21:25
  • 23.02.12

39 בן ארי - האיש והזקן קורא
  • 21:27
  • 23.02.12

יש דמיון בין המראה של מרבית הפונדמנטליסטים בעולם - הזקן והזיק המטורף בעיניים. מי יהיה הראשון שיפתח תוכנה לזיהוי "טרוריסטים" ?

40 התלבטתי ט להצביע לליברמן או לאיחוד הלאומי-עכשיו בזכותכם תמה הדילמה...ברור שלאיחוד הלאומי!  (לת) תודה אמריקה
  • 21:28
  • 23.02.12

41 הרי הוא תקף את שגריר ארה"ב בביקורו בכנסת לפני מספר שבועות בדיוק בנושא הזה  (לת) איפה החדשות פה?
  • 21:29
  • 23.02.12

42 מישהו בעולם מבין את מהותה של המפלגה הזו  (לת) מי
  • 21:29
  • 23.02.12

43 מה שאנחנו לא מסוגלים, האמריקאים עושים בשבילנו...  (לת) זוכרים את רוזנשטיין?
  • 21:30
  • 23.02.12

44 מה שרואים משם לא רואים כאן וחבל שכך  (לת) פלץ
  • 21:33
  • 23.02.12

45 הם צודקים! ועל זה נאמר: "תמונה אחת שווה אלף מילים"  (לת) אורי כדורי
  • 21:35
  • 23.02.12

46 האמריקאים יודעים עם מי יש להם עסק  (לת) גיא
  • 21:36
  • 23.02.12

47 אהבתי את התגובה האמריקאית. הם רוצים להגן על פרטיותו של בן ארי...  (לת) תלמדו מהם איך להגיב
  • 21:36
  • 23.02.12

48 באמת, ריבלין הצבוע - כמה חברי פרלמנטים בעולם לא הורשו לבקר בישראל כי דעותיהם לא מצאו חן בעיני מישהו ?  (לת) תוהה
  • 21:38
  • 23.02.12

49 אזנדברו נתקענו איתו כאן?  (לת) נדב
  • 21:40
  • 23.02.12

50 בושה וחרפה.  (לת) חיים
  • 21:41
  • 23.02.12

51 ריבלין, אל תחפה על גזענים ... זכור מה שלמדת בבית אביך  (לת) אזרח
  • 21:42
  • 23.02.12

52 איזה כיף לשמוע. שוב ושוב. עב
  • 21:49
  • 23.02.12

אפילו אם לנו אין פרצוף, לאמריקאים יש.

53 הסבירו לכם? תבינו, אל תתלוננו ואל תיללו.  (לת) ע.ג.
  • 21:51
  • 23.02.12

54 כולם בן ארי max
  • 21:52
  • 23.02.12

ארה"ב מדינת איסלאם.

55 יופי! אין הבדל בין טרור ערבי לטרור יהודי. טרור=טרור. אין הבדל בין אנשי חמס או ג'ורג' חבש לבין אנשי כך, "המחתרת היהודית", לח"י, ואפילו מבצעי "עסק הביש" במצרים בשליחות מ"י  (לת) רוביקג
  • 21:53
  • 23.02.12

56 Proud to be an American  (לת) Terrorotsky
  • 21:57
  • 23.02.12

57 אחמד ניג'ד מוטי א
  • 21:57
  • 23.02.12

את אחמד ניג'ד הכניסו לאמריקה הוא עוד יחטוף מהמריקאים
נמצא את ההבדל .....

58 צודקים.אכן חבר ארגון טרור.  (לת) אלכס
  • 22:08
  • 23.02.12

59 מצויין ירון
  • 22:19
  • 23.02.12

עכשיו צריך להמשיך ולאסור את כניסתו של ראש הממשלה שיושב בקואליציה עם טרוריסט

60 עדיף שיתנו לו ויזה ושלא ירשו לו לצאת משם  (לת) חח
  • 22:20
  • 23.02.12

61 חדשות טובות - הקיצוניים מחרחרי מלחמות - השלב הבא מחוץ לחוק בישראל  (לת) מיקי
  • 22:31
  • 23.02.12

62 ככה לא מתנהגים חברים.  (לת) סתם אחד
  • 22:35
  • 23.02.12

63 האם מי שיש לו דעות גזעניות בהכרח מסורב ויזה? מיקי
  • 22:44
  • 23.02.12

אני לא מכיר את החוק האמריקאי. אני יודע שאי אפשר לקבל ויזה אם אתה מצהיר שאתהקומוניסט, אבל מה לגבי סתם דעות גזעניות, כמו כלפי קבוצות אלימות כלשהם? בכלל, באיזו מידה יש איסור בחוק על הבעת דיעות כאלה במדינות אחרות? האם אצלינו מותר? מה ההבדל בין גזענות על רקע אנטישמיות לאחרת? 

64 ישר כח לאמריקאים, למרות שעדיף שמישהו יקח אותו מפה ולא יחזיר.  (לת) עידן
  • 22:44
  • 23.02.12

65 חבל שעוד נותנים לו להיכנס לישראל. שייקח את בן גביר ומרזל איתו ויוטב לכולנו.  (לת) איילת
  • 22:55
  • 23.02.12

66 מתמודד לנשיאות היה חבר בארגון גזעני סטודנטו
  • 22:59
  • 23.02.12

רומני היה חבר בכנסיה המורמונית כאדם בוגר בשנות השבעים כששחורים לא הורשו להכנס בה

67 ואני מוכן להחזיר אותו יחד עם השטחים הכבושים בלי ויזה חזרה  (לת) אחד העם
  • 23:03
  • 23.02.12

68 סוף סוף מישהו אינטלגנט אומר את מה שהאנשים השפויים בארץ יודעים. דוד
  • 23:13
  • 23.02.12

וביננו, את האנשים שהוא רוצה להביא לארץ, סביר להניח שאנחנו מעדיפים שהם ישארו באמריקה.

69 בהחלט עשה לי את היום  (לת) אורי
  • 23:17
  • 23.02.12

70 האמריקאים בפאניקה": רובי ריבלין "זועם", ו "אנחנו" (??) "רואים בחומרה את ההחלטה"...  (לת) יניב
  • 23:18
  • 23.02.12

71 הטימטום פרופסור, ניו-יורק
  • 23:31
  • 23.02.12

ואצלנו באוניברסיטה מסתובבים יותר ויותר סטודנטים אירנים.
Go figure

  •   גזענות לשמה עדן
    • 00:07
    • 24.02.12

    אני לעומת זאת מכיר והיכרתי פרופסורים ישראלים ששמחו להנחות סטודנטים איראנים מוכשרים. כמו כן, חלק מהסטודנטים האיראנים האלה נמנים עם חברי הטובים. מי שרואה בכל האיראנים מקשה אחת שאחמדינז'אד הוא נציגה האותנטי הוא בור וגזען.

72 so much win  (לת) patrick stewart
  • 23:34
  • 23.02.12

73 מצוין צבי
  • 23:35
  • 23.02.12

מצוין אני מאחל לפשיסיט שלא יקבל שום ויזה לאף מדינה

74 איזה כיף חייכן
  • 23:39
  • 23.02.12

נהדר להתחיל את סוף השבוע עם חדשה כל כך טובה. כן ירבו.

75 איזה כיף חייכן
  • 23:40
  • 23.02.12

נהדר להתחיל את סוף השבוע עם חדשה כל כך טובה. כן ירבו.

76 צודקים  (לת) אמת
  • 23:43
  • 23.02.12

77 האמריקאיים בפרנוייה ולא מבחינים בן ימינם לשמאלם שלומי
  • 23:43
  • 23.02.12

זו עוד סיבה למה אסור לסמוך על האמריקאים

78 גדול! אבי טל
  • 23:44
  • 23.02.12

הידד לאמריקאיים. הם הרבה יותר חכמים מאתנו.

79 גם היטלר היה נציג ציבור נבחר  (לת) כהנא
  • 23:49
  • 23.02.12

80 מייאש, אין ארץ אחרת שתקבל אותו (וללא הגבלת זמן)?  (לת) אחד בירושלים
  • 23:52
  • 23.02.12

81 צודקים! מספיק לשמוע אותו הדעות החשוכות שלו פה שלא ייצג אותנו שם  (לת) אילן
  • 23:54
  • 23.02.12

82 גם ג'ורג' וושינגטון נחשב לטרורויסט ע"י האנגלים ואם היה נתפס היו תולים אותו...  (לת) תזכורת
  • 23:56
  • 23.02.12

83 זה קצת מגוחך לאור העובדה שתנועות נאציות פועלות על אדמת ארה"ב באופן חוקי למהדרין  (לת) אחד העמך
  • 00:01
  • 24.02.12

84 בושה לכנסת ישראל שיושבים בה חברי ארגון טרור וליו"ר שיוצא להגנתם עיניו בראשו
  • 00:04
  • 24.02.12

ותגובתו רק הוכיחה שעדיף שלא יעזוב את גבולות הארץ.......ועדיף היה אם גם כאן היו שמים אותו במקום הראוי לו - מאחורי הסורגים.

85 אפשר לשכנע את האמריקנים להוסיף לשם את איציק מהמרכז, הפו"צ הימני? ויום טוב לך!  (לת) שונא טרור
  • 00:05
  • 24.02.12

86 תודה רבה לארה"ב שמצילה אותנו מממשלתנו
  • 00:06
  • 24.02.12

לולא ארה"ב, ממשלת ישראל כבר מזמן הייתה משמידה את כולנו עם השטויות שלה. מזל שיש מי שמעיף מידי פעם סטירה לילד המפגר הזה שנקרא מדינת ישראל.

87 כנראה שנותר עדיין משהו ללמוד מהאמריקנים.  (לת) מישהו
  • 00:06
  • 24.02.12

88 ברוך השם סאם
  • 00:06
  • 24.02.12

לפחות נשאר קצת שכל בעולם הדמוקרטי

89 בושה שאדם כזה נבחר ע"י הציבור,  (לת) חושך לגויים.
  • 00:07
  • 24.02.12

90 Obamination NYc hik
  • 00:13
  • 24.02.12

To Ya all insane liberals
The PLO is what????? Peace Loving Organism
Oh yeah
No wonder Liberalism is a mental disorder

91 אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז, ומגעגע כמו ברווז....  (לת) גיא
  • 00:20
  • 24.02.12

92 מעולה!  (לת) יעל
  • 00:29
  • 24.02.12

93 האם יש מדינות אחרות שמתירות את כניסת הלז לתחומן  (לת) או שישראל היא המטורפת היחידה?
  • 00:35
  • 24.02.12

94 אכן, קהניסט מוצהר , שלא יתלונן  (לת) שוש
  • 00:50
  • 24.02.12

95 כל הכבוד לדוד סם!  (לת) J elbaz
  • 00:54
  • 24.02.12

96 יש לאסור עליו את הכניסה ליו"ש, האיש מלבה שנאה.  (לת) ישראלי
  • 01:11
  • 24.02.12

97 הוא מבזה את כולנו. כדי להיבחר לא אכפת לו לחרב את יחסינו עם אומות העולם חבל"ז
  • 01:42
  • 24.02.12

אין סיבה לשמוח. מעולם לא נגעלו וסובלים כה רבים מהתנהגותם של כה מעטים. בפעם הבאה שיבטיח להישאר בכלוב הגורילות כשהוא מגיש בקשה לדרכון

98 מוצדק לחלוטין! כל הכבוד לאמריקאים!  (לת) ש
  • 02:01
  • 24.02.12

99 מחזק את ידי האמריקאים דוד
  • 02:33
  • 24.02.12

איש דוחה בעיני

100 אחמדיניג'אד ואבו מאזן הם מנהיגי עמים ואי אפשר לחסום את כניסתם לארה"ב בה ממוקם האו"ם ניר
  • 02:48
  • 24.02.12

אם לאידיוט היה חצי מושג במשפט בינלאומי הוא היה מבין זאת לבד.

לגבי טיבי - הוא מעולם לא הביע תמיכה בפגיעה בחפים מפשע.

בן ארי כן הביע תמיכה שכזו, והיה חבר בארגון טרור שתמך בפגיעה בערבים (כ"ך).

אין כאן שום בעיה.

101 "בקדירה שבישל בה נתבשל", זה כמו היחס שמקבלים פעילי זכויות אדם שמגיעים לנתב'ג ומגורשים מישראל.  (לת) גדיאל
  • 03:05
  • 24.02.12

102 בן ארי יעודד אנטישמיות בארה"ב יהודי-אמריקאי
  • 03:36
  • 24.02.12

אם הפאשיסט בן ארי יבקר בארה"ב - התקשורת תעוט עליו על כי אין היא
רגילה בביקורים של טרוריסטים-פרלמנטארים ועוד יהודים...
ביקור כזה יעודד אנטישמיות ולכן יש לברך על הסרוב לאשרה

103 there is nothing to Ben - Ari in the US . Stay in Israel, better for every one  (לת) Ben-Ari do not belong anywhere
  • 04:06
  • 24.02.12

104 ללמוד מהאמריקנים  (לת) Gil
  • 04:44
  • 24.02.12

105 תנו לו ויזה! ירקן
  • 04:48
  • 24.02.12

את ממשלת ארה"ב לא מעניין שלבן ארי יש תומכים ששלחו אותו לכנסת. ארגונו של כהנא הוכרז כאירגון טרור וחבריו לא יקבלו ויזה. גם אחמדינג'אד קיבל ויזה המאפשרת לו שהות רק ברדיוס של 5 ק"מ מבנין האו"ם כשהוא בא לעצרת הכללית, וגם זה רק עקב התחייבות ארה"ב המארחת את מרכז האו"ם להתיר כניסה. אבל - אני מתחנן בפני ממשלת ארה"ב - תנו לבן ארי ויזה - אולי הוא יחליט להשאר בארה"ב ונוכל לברך ברוך שפטרנו מעונשו של זה.

106 באיזה חוצפה מתערב יו"ר הכנסת בהחלטה ריבונית של ממשלת ארה"ב?? עודד
  • 05:09
  • 24.02.12

בסמכות מדינה לאסור כניסה למי שהיא לא רוצה שייכנס לתחומה. נקודה. מה שריבלין עושה זה בדיוק התערבות בענייני פנים של ארה"ב. חצוף. גם ישראל אסרה את כניסתו של קורט ולדהיים לארץ בשל עברו הנאצי. למה? כי הוא נאצי. אבל למה? כי היא יכולה. כי מדינה עושה מה שבא לה בענייניה הפנימיים.

107 ריבלין, עדיף שתרגע. במקום להתבייש שאחד כזה הוא ח"כ אתה מצווח כלפי האמריקאים?? תסתכל מסביבך ותראה שהליכוד הפך לשלוחה של מתנחבלים שגדלו על "תורת המלך". כבר אין ליכוד, כיום הוא אינו שונה מתנועת "כהנא חי".  (לת) תעשה בדק בית.
  • 06:56
  • 24.02.12

108 קבלת ויזה לארה"ב בירושלים=ביזוי והשפלה טלי (תירוש) וינר
  • 08:19
  • 24.02.12

לפני כמה שנים נתבקשנו להגיע לארה"ב בשליחות המדינה
נאלצנו להגיע לקונסוליה האמריקאית בירושלים
ולחוות השפלה בתוך עיר הבירה שלנו
נאלצנו לעמוד בתור מייגע על המדרכה זמן ממושך
כל הסדרנים היו דוברי ערבית כשפה ראשונה
לכל אורך התהליך, נהגו בנו באופן מתנשא, כמו בכל האחרים
ואלמלא היינו שם לצורך שליחות ציונית-לאומית
מוותרים היינו על הזכות המפוקפקת לטוס לארה"ב
אין לנו עניין להתאמץ ולהגיע למקום שעושה הכל כדי לדחותנו
לא תודה
-
חזרנו לארה"ב פעם נוספת
ושוב, רק במסגרת שליחות ממלכתית
ולא לצרכי תיירות - הבנו שאנו כישראלים לא רצויים שם
וכי הם מעדיפים עשרות מונים על פנינו את בני דודינו דוברי הערבית
-
חוסר התבונה הינו בצד האמריקאי
שיהיו בריאים
יש אומות המסרבות ללמוד מן ההסטוריה
כמה חבל
- - -

109 לרובי רבלין: בושה וחרפה למדינת ישראל שיצור כזה הוא "חבר כנסת ושייך למפלגה לגיטימית". דעות ואידאולוגיה כמו של בן ארי, אילו היו המדינה אחרת, היו מספיקים לנו ולדב המדינות הנאורות לניתוק יחסים והחזרת שגריר  (לת) אזרח שומר חוק
  • 08:23
  • 24.02.12

110 ראש העין נריה
  • 08:26
  • 24.02.12

היום- כשתנועת כך מרכיבה את הממשלה ושולטת במדינה - הוא חבר בארגון טרור הרבה יותר גדול. איזו כתבה מלבבת.

111 ...הוא שהביא עליהם את הפיגועים הנוראים שלאחד עשר בספטמבר דוד ט
  • 09:42
  • 24.02.12

במחשבה שנייה אולי הם צודקים אם כבודו אומר דברים כאלה

112 האמריקאים אנטישמים לא פחות מכל אחד אחר דן , הרצליה
  • 09:50
  • 24.02.12

כל הכבוד לבן ארי שעושה עבודת קודש.
אין אף חבר כנסת שעושה עבדה כל כך טובה כמוהו.
וגם לעוזרו הנאמן בן גביר שאני בטוח שפעם הבאה יהיה גם חבר כנסת

113 הבעיה שיש לו ויזה לארץ  (לת) Jacob Schwarcz
  • 10:49
  • 24.02.12

114 So what's the problem? Her who lives & breathes on this planet
  • 10:55
  • 24.02.12

Ben-Ari is clearly a state-sponsored terrorist. At the very least he supports all modes of Jewish aggression vehemently and openly. Not everyone sees the distinction between people like him and a member of an underground organisation. Israel needs to understand that and then either restrain him or retrain him.. U.S. immigration, his denial was nicely done.

115 העיקר אומרים שאמריקה ידידתה של ישראל... אבישי
  • 10:59
  • 24.02.12

כהנא צדק!

116 אני חושש שאני מבין את מקור הבלבול אחד מי יודע
  • 11:10
  • 24.02.12

הח"כ בן ארי יושב בכנסת, אותו ארגון שבו חברים גם אחמד טיבי וחנין זועבי.
האמריקאים חשבו שאם טיבי וזועבי חברים בארגון זה, ניתן להגדירו כארגון טרור...

117 הוא וכל חבר מרעיו מאגודת הזענות כהנא לא צריכים לקבל גם תעודת זהות ישראלית. משה ביציאתו ממצרים בכלל לא היה לוקח אותם איתו.  (לת) הבחנה ברורה ומשמעותית
  • 11:32
  • 24.02.12

118 חבל שאצלנו לא שמו לב שהוא ממשיך דרכו של כהנא אלי
  • 11:34
  • 24.02.12

שהיה בראש ארגון שהוצא מחוץ לחוק בישראל.
מיכאל בן ארי לא מסתיר את זה, אבל הכנסת מתעלמת.

119 יש גם טרוריסטים יהודים עם פרצוף מפחיד...  (לת) נעמי
  • 12:02
  • 24.02.12

120 גם מהכנסת היה צריך לשלול לו את אישור הכניסה.  (לת) טוב מאד
  • 12:12
  • 24.02.12

121 מעניין מה היו אומרים כל השמאלנים אם יום אחד היה ממשל בארה"ב שהיה מסרב לאשר ויזות לישראלים שמאלנים בגלל שהם עסקו בחתרנות מדינית בישראל, שזה מה שכל שמאלן עושה  (לת) אלון
  • 12:19
  • 24.02.12

122 הקרן החדשה היא ארגון טרור גם כן ויום אחד יהיה ממשל אמריקאי שלא יסכים לאשר ויזות למי שהיה חבר בה, ומה אז יגידו השמאלנים ?  (לת) דייויד
  • 12:19
  • 24.02.12

123 מר ריבלין, במקום להתבייש שבקדנציה שלך "מחמם" כהניסט את אחד מכסאות הכנסת,  (לת) אתה נלחם בעבורו? בושה לך!
  • 12:20
  • 24.02.12

124 יפה, האמריקאים מבינים עם מי יש להם עסק, ולא מבדילים בין טרוריסט אידאולוגי לאחר.  (לת) המאבחנת
  • 14:29
  • 24.02.12

125 בן ארי אינו ראוי לבוא בקהל  (לת) יישר כוח גדול לממשל האמריקאי
  • 14:29
  • 24.02.12

126 הוא כהניסט ודמוקרטי בן אדם
  • 14:31
  • 24.02.12

תקבלו אותו בזרועות פתוחות , תדעו שהוא לא מכ"ך, הוא פשוט כך. הוא אוהב ערבים אבל הוא שונא אותם. הוא חבר כנסת ישראלי, אנחנו מוכי גורל.

127 יישר-כח וכל הכבוד לממשל האמריקאי שסירב להנפיק אשרת כניסה לארה"ב לבן ארי! ניצן אביב
  • 14:32
  • 24.02.12

הלאומנות הימנית הקיצונית, הגזענות הנפשעת והפאשיזם היהודי-הישראלי הנתעבים והנאלחים - לא יעברו!!!

128 צודקים האמריקאים , וראוי שנלמד מהם..  (לת) נהרי משה
  • 16:09
  • 24.02.12

129 שאפו להחלטה ! בתקווה שגם אירופה תאמץ אותה! די לקיצוניים שמובילים אותנו באף  (לת) יעקובי,משה יעקובי
  • 16:11
  • 24.02.12

130 צריך לקרוא את פרץ השנאה החולנית שמשפריצים כאן מעוותי השמאל הנאצו-שמאלני,בחסות מערכת "הארץ",כדי להבין עד כמה חולה העם היהודי. דרור הנאור מרמת גן
  • 19:27
  • 24.02.12

נסיון שלישי לעבור את הצנזורה הפוליטית-שמאלנית של הארץ.

131 בכל מדינה נורמלית מוציאים להורג בוגדים,ואילו במדינה היהודית החולה והמתפוררת בוגדי השמאל הקיצוני נחשבים ל"פעילי שלום".  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 19:29
  • 24.02.12

132 ארה"ב הוציאה להורג את הבוגדים היהודים השמאלנים יוליוס ואתל רוזנברג בראשית שנות ה-50',שריגלו למען ברה"מ. כך נוהגת מדינה נורמלית  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 19:36
  • 24.02.12

133 מעניין אם יושב ראש הכנסת היה מגיב באותו אופן אם היה מדובר בח"כ ערבי.  (לת) אדם
  • 19:43
  • 24.02.12

134 בריטניה הוציאה להורג את "הלורד האו האו",לאחר שהוא הורשע בבגידה לאחר מלחה"ע השניה,בעקבות שידורי התעמולה הגרמנית שהוא שידר מברלין לבריטניה,במהלך המלחמה דרור הנאור מרמת גן
  • 19:45
  • 24.02.12

כך נוהגת מדינה נורמאלית.

135 "עכשיו ניתן להבין שהעיוורון האמריקאי שאינו מבחין מי טרוריסט המאיים על שלום העולם, הוא שהביא עליהם את הפיגועים הנוראים שלאחד עשר בספטמבר". דור שלישי
  • 02:42
  • 25.02.12

נציג ציבור צריך ללכת לכלא על אמירה נוראית כזאת...
ולאמריקאים היהודים לא כדאי לבוא לכן

136 מישהו יודע (ברצינות) לתת הפניות לקשר בין אבו מאזן לאסון מעלות? שואל
  • 09:18
  • 25.02.12

חיפשתי גם על אסון מעלות, גם על אבו מאזן וגם על החזית הדמוקרטית, ולא מצאתי. הטבח במעלות בוצע על ידי החזית הדמוקרטית ב-1974 ולא על ידי הפת"ח.

מצאתי רק התייחסות בYNET מ-2005 של ישי מימון, ראש עריית צפת אז ואחד הניצולים מהפיגוע בילדותו, שאמר אמירה כללית לפיה הוא מסרב שאבו מאזן יבקר בצפת כי הוא אחראי לטבח במעלות.

137 God bless America  (לת) Il
  • 10:50
  • 25.02.12

פעילות
המלצות
הפופולריות במדיני-ביטחוני
פרסומת