מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

חודש לפני מועד הפינוי || התפוצצו המגעים על העתקת מגרון

הלילה החליטו רבני הציונות הדתית לדחות את הצעת המדינה להקים מאחז חלופי על גבעה סמוכה בשל אי-הסכמה על מס' המבנים שיוותרו במאחז המקורי

המגעים בין השר בני בגין לבין תושבי מגרון על פינוי מרצון של המאחז והעתקתו לגבעה סמוכה התפוצצו הלילה (שני). רבני הציונות הדתית החליטו שלא לחתום על הסכם הפינוי.

על פי המתווה המקורי שהתגבש, היתה הסכמה עקרונית להעתקת מגרון לשטח אדמות מדינה סמוך. המדינה מצדה אמרה כי תבחן אפשרות להשאיר את המבנים של המאחז המקורי במגבלות החוק. עם זאת, בניגוד לפרסומים כי ההסכם הושג, היו מחלוקות משמעותיות בין הצדדים בנוגע למספר המבנים שישארו על תילם במאחז. כמו כן, העלתה המדינה דרישה חדשה לפינוי מגרון תוך שנתיים וחצי, גם אם בתי הקבע החדשים לא יהיו מוכנים.

במוצאי שבת העביר השר בגין מכתב למתנחלים עם פרטי הצעת המדינה, במגרון התייעצו עם רבני הציונות הדתית שהחליטו הלילה שלא לקבל את ההסכם. היום בצהריים אמור בגין למסור הצהרה בעניין. בהתאם לפסיקת בג"ץ, על המדינה להרוס את מגרון עד סוף חודש מארס.

המאחז מגרון
המאחז מגרון. צילום: מיכל פתאל

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ועדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

בערוץ 10 פורסם כי בפיקוד מרכז אף מעכבים את חילופי אלוף הפיקוד עד לאחר סיום עניין מגרון, על מנת להשאיר לאלוף הנכנס ניצן אלון "שולחן נקי".

בחודשים האחרונים מתנהל משא ומתן אינטנסיבי בין השר בגין לבין מועצת יש"ע ותושבי מגרון המיוצגים על ידי עו"ד יעקב וינרוט. במשא ומתן הציע בגין מתווה שיביא לסיום המשבר בדרכי שלום. על פי המתווה, המדינה תכשיר לתושבים יישוב חדש, באדמות הסמוכות ליישוב היום. התושבים מצדם, יחתמו על התחייבות שעל פיה הפשרה מקובלת עליהם, והם יעברו למיקום החדש כאשר הבתים יהיו מוכנים. מדובר למעשה בגרסה חדשה לפשרת מגרון הקודמת מ-2007, אז סוכם שמגרון תעבור לאדמות אדם. אז המדינה התמהמהה בהליכי התכנון והתושבים סירבו לפשרה, והיא ירדה מהפרק.

בין הצדדים התגלעו חילוקי דעות מהותיים על מה שיישאר על האדמות עליהן בנוי המאחז כעת. המדינה הסכימה לבדוק את האפשרויות במסגרת החוק, ואילו התושבים רוצים התחייבות שתישאר במקום נוכחות אזרחית רחבה, בדמות מפעלי חקלאות, תיירות וחינוך, וגם נוכחות צבאית. עקב המחלוקת הזו, כאמור, פוצצו המגעים לפשרה.

Read this article in English:Settlers reject Israel deal to regulate evacuation of West Bank outpost




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 המו"מ עם דון קורליאונה התפוצץ גם הוא. הוא לא מוכן להעביר את גביית דמי החסות מרחוב א' לרחוב ב'. זכותו, לא?  (לת) מתושלח
  • 09:32
  • 27.02.12

02 למה להם להסכים? הרי ביבי-ברק התקפלו ויתקפלו שוב בפניהם. אנחנו בדרך למדינה דו לאומית שניהיה בה מיעוט עוד 25 שנה - אבל למי אכפת. זימבווה זה כאן  (לת) גדעון
  • 09:38
  • 27.02.12

03 מיגרון אריה
  • 09:40
  • 27.02.12

מצוייןןןןןןןןןןןן תעיפו אותם משם ללא כל הסדר בושה למדינה שמדברים איתם בכלל

04 מתנשאים. השתלטו על קרקעות פרטיות . שיחפשו להם מדינה אחרת, היכן שמותר לגנוב קרקעות פרטיות.  (לת) שוקי
  • 10:00
  • 27.02.12

05 מדינת חלם ממש כאן-האם מאורעות עמונה בפתח? החאלטורה ואי המקצועיות נמשכים שנים. מינהל אזרחי רשלן קובע בעלות על הקרקע, לא על סמך פסיקה של בימ"ש ששמה קץ למחלוקת (טענות המתיישבים), בג"ץ פוסק על סמך עמדת המינהל. הממשלה שתיכננה/מימנה/ובנתה במקום, מבינה מצוקת התושבים ומבקשת פשרה. נתיהו מפחד מבג"ץ ומהמתנחלים וזהו מתכון לקיפאון. בינתיים חולפות השנים אין הכרעה וכולם תקועים באותה נקודה!  (לת) משה
  • 10:00
  • 27.02.12

  •   יש לך טעות חמורה. אנחנו לא תקועים באותה נקודה. לא לנצח ימשיכו המאבקים הילדותיים בין המדינה לבין המתנחלים. בשלב מסויים היחסים יעברו ל"מתכונת בוגרת". מי אמר, לדוגמא, שבפינוי בכוח של מגרון, לא יהיה שימוש בנשק חם כלפי אנשי צבא ובטחון? הרי את הפרומו ראינו באין סוף הפריצות והשחתת הריכוש בחטמ"ר בניימין. המתנחלים, ובצדק, מבינים נכון את כפפות המשי של המדינה כלפיהם. החוק אשר מונע מאסר של מתנחלים במצב של אלימות כלפי אנשי ביטחון כבר נחקק לפני שבוע בערך. מה המרחק מאיפה שאנחנו עומדים לבין הלחיצה על ההדק? לא גדול לטעמי.  (לת) רונן
    • 11:03
    • 27.02.12

06 "התחייבות שתישאר במקום נוכחות אזרחית רחבה" כלומר הם מוכנים לעזוב בתנאי שישארו. האנשים האלה עושים צחוק מאתנו מהמדינה ומהחוק  (לת) המזכירות לדיוק ונפש
  • 10:01
  • 27.02.12

  •   אבל המדינה מעלימה עין מאותו צחוק של המתנחלים כלפיה, ולכן גם אפשר לומר שהמדינה עושה צחוק מאזרחיה שומרי החוק.  (לת) רונן
    • 10:59
    • 27.02.12

  •   לא הם עושים צחוק מאיתנו - זו הממשלה שמשחקת שמירה על החוק כשבעצם היא מעוניינת להמשיך בהתנחלויות  (לת) ואתה פתי מאמין,,,
    • 10:59
    • 27.02.12

07 מדינת ישראל הפסידה במלחמה על קיומה למדינת המתנחלים.  (לת) אפשר לסגור את הבאסטה.
  • 10:03
  • 27.02.12

08 תבינו , לא הייתה לנו ברירה . אנחנו מתפרנסים מהמחלוקת וממלחמת אחים.  (לת) רבני ה'ציונות' הדתית
  • 10:10
  • 27.02.12

09 התנחלות היושבת על קרקע ערבית פרטית. אין לה זכות קיום רונו
  • 10:15
  • 27.02.12

כאשר הקימו התנחלויות על קרקעות שאינן פרטיות.
לא יצרו עימות מיידי עם הערבים.
אך גם התנחלויות אלו הן בלתי חוקיות על פי החוק הבנלאומי.
כל התנחלות היושבת על קרקע פרטית ,ובעל הקרקע לא מוכן למכור אותה. צריכה להתפנות. הפינוי צריך להיות מיידי.
לא רבנים הם אלו המחליטים מהו החוק בישראל.

10 מיגרון היא עצם בגרון! שלום בנישתי
  • 10:19
  • 27.02.12

לפנות את הגזל, ולהחזיר האדמות לבעליהן החוקיים כפי שקבע בג"צ.

11 ככה זה עם פשטים דתיים אין פשרה רק כוח - כמו אנשי המאחזים = מחרבי ישראל
  • 10:19
  • 27.02.12

יש רק אמת אחת שלהם ,והם מבנים רק כוח - ממש כמו החברה של מוסלני ארדאן , וכדומה

  •   בכל חברה יש תתי קבוצות שמבינות רק כוח. והמדינה המתוקנת אמורה בהחלט להפעיל את כוחה שמנגד. רונן
    • 10:55
    • 27.02.12

    אבל במדינת ישראל "יהודי לא מגרש יהודי", והאידיאולוגיה היא של נישול והתרחבות, ולא אידיאולוגיה של שמירת החוק.

12 אז התחלתם להבין שניצני אינתיפאדה 3 מתרחשים בשטח ? יורם
  • 10:26
  • 27.02.12

כאשר תפחדו יום יום ושעה שעה-תזכרו את מיגרון! אבל למה אני גם צריך לפחד, מבחינתי שיתפנו ממיגרון עכשו.

13 ברור שכל נושא ההתנחלויות יושב על כרעי תרנגולת. רונן
  • 10:37
  • 27.02.12

עוד מעט כבר לא יהיו בג"ץ ולא יהיו בצלם. בקרוב יהודים יוכלו לבנות איפה שהם רוצים, כמה שהם רוצים, ושום שלוחה של מדינה לא תוכל לעצור בעדם. זו המדינה שאנחנו מתקדמים אליה בצעדי ענק. חוק זה לא חוק, ובית המשפט העליון הוא המלצה בלבד, ואל המתנחלים נתייחס בכפפות של משי. מדינת המתנחלים המתהווה תתן גושפנקה ענקית לראיית כל מדינות העולם בישראל כמדינה קולוניאליסטית כובשת. מדינה שלא יודעת לכבד שום חוק בינלאומי. מדינה שמשקיעה את מיטב כספה בעברייני ההתנחבלויות בעוד שאזרחים טובים בתוך הקו הירוק: מורים, עובדים סוציאלים, פסיכולוגים ועובדי ציבור אחרים בקושי גומרים את החודש וחיים בתנאי עוני מכפירים. זה בפירוש התוואי של המדינה, שמעדיפה הרחבת שטחים על פני חיי אדם. אין שום מדינה נאורה בעולם הנאור המתייחסת ככה לאזרחים שבה. זו מדינת עולם שלישי נטו. על יחסים עם ארצות הברית בכלל אין על מה לדבר- ה"ממשק" המשותף (דמוקרטיה) בנינו לבין ארצות הברית יעלם קליל, ולכן לא יתהוו היחסים למשא ומתן, והקשר ירד לטמיון. ישראל בעוד 5 או 10 שנים תהיה מדינת עולם שלישי נטו , במלי מסכות ובלי איפור- המוני בני אדם רעבים ללחם, בעוד קומץ של אנשים עשירים אשר שולטים על המדינה והאזרחים בדיוק כמו הודו או פאקיסטן או סין. השכבה האנטלקטואלית כבר תעבור למדינות מפותחות יותר. בארץ ישארו קותלי הקנים ושואבי המיים, אשר יצטרכו בעל כורחם ליישר קו עם אדיאולוגיה נאו-פאשיסטית יהודית, ועם אייטולות יהודיות אשר יכתיבו את אורך חייהם.
המדינה תחייה יום ביומו על החרב, עם תשתיות צבאיות רעועות, עם נשקים בינוניים ולא יעילים (ארהב כבר לא תממן אותנו), ועם חוסר ביטחון אזרחי מוחלט, אשר יגרום לאזרחים שיהיו פה להתגעגע לתקופת אוסלו של רבין. זה מה שהימין המשיחי מבין, וזה מה שהימין המשיחי רוצה, וזה המחיר שהוא מוכן לשלם. אבל אני בספק עם הליכודניק הישראלי הממוצא מבין את ההשלכות של קו המחשבה העקום והמסוכן שלו. וכך עדרי אנשים, שטופי מוח ושנאה, הולכים לקלפיות ומשלשלים פתק, ובמו ידיהם חורצים את גורל ילדיהם, אשר יצטרכו לחיות פה במלחמה מתמדת, ברעב מוחלט, בתחושת חוסר בטחון קיומי, תחת שליטה דתית יהודית, בעוני ובבורות. זה איננו ה"מוח היהודי" המפורסם. זה כבר "המוח הישראלי" שככל שעובר הזמן והכיבוש נמשך, הוא נהיה מורעל יותר ויותר והרבה פחות יעיל ממה שהיה פעם.

  •   ובסופו של הקשקוש הפולמוסי שלך - טעות יסודית: ההתיישבות ביו"ש חוקית למהדרין על פי החוק הבינלאומי. שנאתך לעובדות עולה רק על שנאתך לאנשים. אינפיניטי
    • 10:57
    • 27.02.12

    תכניס לעצמך טוב-טוב לראש: ההתנגדות הפוליטית להתיישבות ביו"ש אין בה כדי לערער את חוקיותה.

  •   אם החוק הבינלאומי לא כולל, לפי תפיסתך, את אמנת ג'נבה ואת בית המשפט בהאג, אז כנראה שאתה ואני מדברים על 2 חוקים בינלאומיים שונים. והרי לפי תפיסתך גם בג"צ הישראלי הוא "בגדר המלצה בלבד", לא?  (לת) רונן
    • 11:11
    • 27.02.12

14 איזה מזל שבני בגין שר בממשלה אשרנו שזכינו
  • 10:40
  • 27.02.12

אפילו הדבר היחיד שהוא מנסה לעשות הוא נכשל

  •   יש הבדל בין "מנסה לעשות" ל"רוצה לעשות". בני בגין איננו מעוניין לפנות שום התנחלות, וההתנהגות שלו היא אחיזת עיניים בלבד.  (לת) רונן
    • 10:53
    • 27.02.12

15 אם מעתיקים את המאחז - למה שמבנים יישארו במאחז המקורי? עמוס
  • 10:42
  • 27.02.12

לא מספיק שמעבירים את המאחז מגבעה לגבעה סמוכה,
גם רוצים להשאיר מבנים של המאחז המקורי ובנוסף לבנות עוד?
למה לא, בסוף המדינה עוד תבנה להם גשר בין הגבעות והנה לה החלטת בג'צ..

  •   מפני שהמתנחלים יודעים, ויודעים נכון, שבגדול מדינת ישראל לא מעוניינת בקיום החוק הבינלאומי, וזה רק עניין של זמן עד אשר מתנחלים חדשים יעברו לגרו איפה שפעם הייתה "מגרון". אם אני הייתי מתנחל, גם אני הייתי נוהג כך. זו התנהגות טבעית לרוח התקופה, כאשר בניין ההתנחלויות צובר תאוצה, והמנגנונים המדיניים-דמוקרטיים בתהליך של קריסה.  (לת) רונן
    • 10:52
    • 27.02.12

  •   זה מה שנקרא "לעשות צחוק מבג"צ". זה לא בג"ץ, זה גבנ"ץ.  (לת) רונן
    • 11:07
    • 27.02.12

16 'מיגרון - חומת מגן לשיגעון'  (לת) אורי כדורי
  • 10:49
  • 27.02.12

  •   אם מגרון היא חומת מגן לשגעון- אז היא חומת מגן גרועה מאוד. וזאת מפני שהשיגעון כבר כמעט מכסה את המדינה כולה, ועמדות נאו-פאשיסטיות נשמעות בתדירות ששומעים "בוקר טוב" או "צהריים טובים" או "שבת שלום"  (לת) רונן
    • 11:34
    • 27.02.12

17 הם מבינים רק כוח  (לת) יוני
  • 10:49
  • 27.02.12

18 מיגרון עושה לי מיגרנה קוהלת
  • 10:57
  • 27.02.12

קצה נפשי ב"רבני הציונות הדתית" שבכל פעילותם ודבריהם אינם אלא מבזים את שם הציונות האמיתית הנכונה והערכית. אינני יכול אלא לקוות שראש הממשלה ישלח במהלך החודש הקרוב את מי שצריך לשלוח לקיום צו בג"צ
להסרת המיפגע הזה ולפירוקו אחת ולתמיד. ובהזדמנות זאת אפשר ןכדאי
לכלוא כמה מרבני הסירוב עד שיעורו מההזיות האלוהיות שלהם.

19 ומה עם בעלי הקרקע? מישהו שאל את דעתם? אולי כבר יחזירו להם את אדמתם השדודה!  (לת) הורד הלבן
  • 11:02
  • 27.02.12

20 זה שטח בריבונות אלוף פיקוד המרכז והוא רשאי לסלק כל פולש ישראלי משטחו גם אדמות המדינה שם אינן אדמות המדינה הכובשת אלא אדמות הריבון
  • 11:05
  • 27.02.12

בן גוריון וויתר לחרדים ולוי אשכול למתנחלים, שניהם בניגוד לחק!!!, וראו לאן הגענו...

21 אי אפשר "לסיים את פרשת מיגרון בדרכי שלום". כי מתנחלים ודרכי שלום - דבר והיפוכו. קורא טקסטים
  • 11:05
  • 27.02.12

חבל להשחית מלים על קומבינת מיגרון ובנותיה. כל התנחלויות בלתי חוקיות - מהסיבה הפשוטה : סיפוח הגדה הערבית הוא בלתי לגיטימי.
סוגיית ההתנחלויות אינה עניין פנימי שלנו והיא תיפתר בזירה הדיפלומטית הבינלאומית. כמו הפינוי המלא של בתנחלויות פיתחת רפיח. כמו הפינוי המלא של התנחלויות גוש קטיף ורצועתעזה..

22 מו"מ עם פושעים נכשל. הם לא מוכנים לציית לחוק. מה עושים? אסף
  • 11:17
  • 27.02.12

אולי מכניסים אותם לכלא, מקומם הטבעי של פורעי חוק? לא, מה פתאום - נותנים להם פרס.

  •   צודק ולא צודק. נשאלת השאלה: האם המערכת השלטונית בוחרת להתייחס לאותה קבוצה כפורעי חוק? לפי התנהגות הממשלה, כנראה שהתשובה לכך היא "לא"  (לת) רונן
    • 11:28
    • 27.02.12

23 בקיצור השוד הגדול בעיצומו,זה הפרצוף האמיתי הציונות היום  (לת) נתן 75
  • 11:20
  • 27.02.12

24 להודות על האמת - המתנחלים חזקים מכל ממשלה ומכל בית משפט במדינה אבי מהמרכז השפוי
  • 11:35
  • 27.02.12

אנו רוב תושבי המדינה הפסדנו במערכה!
המתנחלים ניצחו!
והם גם ינצחו נגד כל פינוי צריף מצ'וקמק בעתיד!

היכונו בעוד 10 שנים למדינה דו לאומית!
50% ערבים פלסטינים (הגדה+ערביי ישראל)!
50% יהודים!
כולם עם ת.ז. כחולה!
תחשבו איך תראה הכנסת והממשלה...???

אם לא נלמד דרך הראש נלמד ברגליים!
זה האופי היהודי המוטבע בגנים שלנו של הרס עצמי..!

נראה לי שהפלסטינים+החרדים+המתנחלים יסתדרו טוב ביניהם...

תחפשו את הרוב החילוני - זה החמור שנושא על גבו את כולם...בחו"ל...

25 לא מדובר במחלוקת על מספר המבנים נעמה ממיגרון
  • 11:47
  • 27.02.12

הרי המדינה יודעת להרוס גם בלי הסכם. כיוון שלפי טיוטת ההסכם אין הבהרה הגיונית בדבר השארת מבנים קיימים, הרי מבקשים שנחתום על הסכמה להרס, אין לנו אפשרות לחתום.
אנשי מיגרון רוצים להגיע לפתרון בהדברות.

26 כך ראוי, זה לא הסכם ולא פשרה, זו כניעה א
  • 11:53
  • 27.02.12

יש לקיים את פסיקת בג"ץ ככתבה וכלשונה, ולא להכשיר עבירה על החוק וגניבת קרקע פרטית במשך לפחות שנתיים וחצי נוספות (ואליבא דמתנחלים - למשך זמן בלתי מוגדר שהוא למעשה אינסופי), ואז גם להשאיר את המבנים כדי להמשיך להחזיק שם נוכחות ישראלית וליצור את הבסיס למאחז חדש, וכל זאת כשבאותו זמן בונים התנחלות חדשה באופן המנוגד להתחייבויותיה הבינלאומיות של ישראל, והכל כדי לרצות את תושבי המאחז שבנו את ביתם שם מתוך אידיאולוגיה ולא מתוך צורך (בניגוד לאחרים שדווקא את בתיהם הורסים ללא שום פשרה, אלא מה, פלסטינים בשטחי C). אני לא בטוח כלל שבג"ץ היה מאשר "הסכם" כזה, כבר היה הסכם כזה בעבר וההליכים התארכו מאוד.

27 לנתק:מים,חשמל,אבטחה,תקציבים,גישה!לייבש את הביצה המסריחה!  (לת) מיגרנה=חור שחור שבייובו מצחין את המז'ת
  • 11:53
  • 27.02.12

28 מצוין, זה לא הסכם ולא פשרה, זו כניעה א
  • 11:53
  • 27.02.12

יש לקיים את פסיקת בג"ץ ככתבה וכלשונה, ולא להכשיר עבירה על החוק וגניבת קרקע פרטית במשך לפחות שנתיים וחצי נוספות (ואליבא דמתנחלים - למשך זמן בלתי מוגדר שהוא למעשה אינסופי), ואז גם להשאיר את המבנים כדי להמשיך להחזיק שם נוכחות ישראלית וליצור את הבסיס למאחז חדש, וכל זאת כשבאותו זמן בונים התנחלות חדשה באופן המנוגד להתחייבויותיה הבינלאומיות של ישראל, והכל כדי לרצות את תושבי המאחז שבנו את ביתם שם מתוך אידיאולוגיה ולא מתוך צורך (בניגוד לאחרים שדווקא את בתיהם הורסים ללא שום פשרה, אלא מה, פלסטינים בשטחי C). אני לא בטוח כלל שבג"ץ היה מאשר "הסכם" כזה, כבר היה הסכם כזה בעבר וההליכים התארכו מאוד.

29 הכל רמאות איציק תירוש
  • 12:34
  • 27.02.12

האם באמת מישהו האמין כי המתנחלים על כל הרכב רבניהם הערמומיים באמת מתכוונים לפינוי מגרון -שיקום ! הרי כל כוונתם שהמדינה תקים עבורם מגרון נוסף על זה הקיים. מבחינתם הפריץ וודאי ימות, הם וודאי שלא, והכלבים באמת ילמדו לדבר שפת אדם. פאק דה מציאות, הרי לנו יש את האמת האלוהית שלנו ורישומי טאבו ישר מהתורה. תשאלו את האבות שלנו, הם נמצאים לא רחוק מכאן לתפארת חברון מאז ולעולם.

30 זה מה שקורה כשהמלפפון מכה את הגנן מ.
  • 13:22
  • 27.02.12

אוי ואבוי לנו ולממשלתנו אם קומץ של רבני הציונות הדתית מצליח לכופף את המלכות (הממשלה והמדינה) ולגרום להם להתרפס בפני הרבנים.
מעניין אם בנושאים אחרים רבני החילוניים היו מצליחים לקבל את אותו יחס כמו רבני הציונות הדתית כולל שר בכיר שצמוד אליהם במו"מ ארוך ומתמשך והוא לא מצליח לשכהע אותם.
אבל לא נורא, הרי הימין והדתיים תמיד צודקים ובסוף מדינה דו לאומית תתנפץ להם בפרצוף ואז יתפסו את הראש ויאמרו "איך לא ראינו את הכתובת על הקיר..."?

31 מתנחלי מגרון ורבניהם יקברו את כולנו  (לת) ע.הללי
  • 13:50
  • 27.02.12

32 פיצוץ ענין מיגרון יסייע לחברי הליכוד לא לבחור בביבי לוועידה ליכודניק
  • 14:52
  • 27.02.12

בוא רוצה להיות יו"ר הועידה כדי לגבש ח"כים שיסייעו לו לפנות יישובים, ולכן יש לבחור בדני דנון.

33 לא לפנות את מיגרון. עידו
  • 15:20
  • 27.02.12

זאת שטות ממדרגה ראשונה לפנות אנשים שנמצאים שם כ"כ הרבה שנים.
צריכים לרחם עליהם ולהיות הומנים, ולא להתלהם!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרוייקטים מיוחדים