המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

המלכוד של ראש הממשלה || בהשוואת נתאנז לאושוויץ, נתניהו התקרב יותר מאי-פעם למלחמה עם איראן

לדיבורי השואה יש רק משמעות אחת: המתנה ש"העולם" ינטרל את האיום אינה קיימת - אם איראן תגיע לפצצה, נתניהו יזכר כצ'רצ'יל דמיקולו

בנאומו בוועידת איפא"ק, לפנות בוקר (שלישי), התקרב ראש הממשלה בנימין נתניהו יותר מאי פעם לנקודת האל-חזור בדרך למלחמה עם איראן. נתניהו השווה את איראן לגרמניה הנאצית, את מתקני הגרעין האיראניים למחנות ההשמדה, ואת מסעו הנוכחי לבית הלבן לפנייתם הנואשת של יהודי אמריקה אל הנשיא פרנקלין רוזוולט, בתחינה שיפציץ את אושוויץ. הבקשה נדחתה, סיפר נתניהו לקהל האוהד בוועידת איפא"ק, בנימוקים דומים לאלה שמשמיעים היום מתנגדי התקיפה באיראן.

"ישראל המתינה בסבלנות שהקהילה הבינלאומית תפתור את הסוגיה הזו. חיכינו שהדיפלומטיה תעבוד. חיכינו שהסנקציות יעבדו. איש מאיתנו אינו יכול להרשות לעצמו להמתין עוד זמן רב", הזהיר נתניהו, "כראש ממשלת ישראל, לעולם לא אתן לעמי לחיות תחת צל של השמדה". זה היה הנימוק שבו הצדיק מנחם בגין את הפצצת הכור העיראקי ב-1981: מניעת האפשרות שילדים יהודים יעמדו בסכנת שואה נוספת. עכשיו תורו של יורשו, נתניהו, להרחיק את הסכנה מעל הילדים היהודים.

נתניהו נהג להשוות את האיום הגרעיני האיראני לשואה בתקופה שהיה יו"ר האופוזיציה, וטען שמעצמות המערב אינן עושות מספיק לסיכולו. אבל מאז שחזר לשלטון, לפני שלוש שנים, הוא נמנע מהתבטאויות כאלה, העדיף שפה מעורפלת יותר וביקש משריו שלא להתלהם. העמימות שלו התפוגגה אתמול. בנאומו בוועידת איפא"ק, שעות אחדות אחרי פגישתו עם הנשיא ברק אובמה בבית הלבן, נתניהו החריף מאוד את הטון, גם בדברו על הזמן האוזל, וגם בביטויי האכזבה מהדיפלומטיה והסנקציות שהובילה ארה"ב.

עשו לנו לייק וקבלו את הפרשנויות המעניינות ביותר, ישירות לפייסבוק

אובמה ונתניהו בבית הלבן
אובמה ונתניהו בבית הלבן. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

לדיבורי השואה יש רק משמעות אחת: הם מחייבים את ישראל לצאת למלחמה ולהכות את האיראנים. הנימוקים נגד תקיפה, כבדי משקל ככל שיהיו, מתאיידים מול גטו ורשה, אושוויץ וטרבלינקה. שום חשבון של טילים על תל אביב, מחירי נפט גבוהים ופגיעה כלכלית אינו שקול לרצח-עם. אם זה המצב, האופציה של ישיבה בשקט וציפייה ש"העולם" ינטרל את איראן, או למאזן אימה יציב מול איראן, אינה קיימת. אם נתניהו לא יפעל, ואיראן תגיע לפצצה, הוא ייזכר בהיסטוריה כקשקשן עלוב. כצ'רצ'יל דמיקולו.

נתניהו מילכד את עצמו עוד בדרכו לוושינגטון, כשהציב אולטימטום פומבי לאיראנים: פרקו את מתקן ההעשרה התת-קרקעי ליד קום, חדלו מהעשרת אורניום, והוציאו מארצכם את האורניום שהועשר לרמה בינונית. ברור לו שממשלת איראן לא תסכים לתנאים כאלה, שנראים יותר כהצבת עילות למלחמה, מאשר כדרישות דיפלומטיות סבירות. אבל נאום השואה בוועידת איפא"ק הלך הרבה יותר רחוק מזה.

אובמה ביקש מנתניהו שיימנע מהתלהמות מול איראן, כדי לשמור על בנזין זול בתחנות הדלק בארה"ב. זה חשוב לו לשיקום הכלכלה האמריקאית וכמובן גם למסע הבחירות. השיקול של אובמה מובן, אבל הוא חי בעולם אחר מעולמו של ראש ממשלת ישראל. מהבית הלבן נראית איראן כבעיה אסטרטגית, לא כשואה. לכן הזמן לא דוחק, ויש עוד סיכוי לדיפלומטיה ולסנקציות. נתניהו פועל ממניעים אחרים.

אפשר למצוא בנאום נתניהו מספיק פתחי מילוט, שיאפשרו לו לחמוק מהחלטה מיידית על יציאה למלחמה. הוא הרי אמר ש"אין החלטה לתקוף", יש לו אינטרס פוליטי לעזור לחבריו הרפובליקאים נגד אובמה, ואפשר לפרש את דבריו כבחישה בקמפיין הבחירות האמריקאי, יותר מאשר כפקודת מבצע לחיל האוויר. יש הסבורים שהוא פשוט פחדן והססן ולעולם לא יעז לצאת למלחמה יזומה. ייתכן שכל ההסברים האלה נכונים. ובכל זאת, נתניהו קיבל על עצמו אתמול התחייבות פומבית, שתקשה עליו לסגת מהדרך למלחמה עם איראן.

Read this article in English: By conjuring the Holocaust, Netanyahu brought Israel closer to war with Iran
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 פקפקפקפקפק (זהו צליל תרנגול מקרקר)  (לת) דיין
  • 16:47
  • 06.03.12

  •   נדבר לאחר הפצצה והטילים  (לת) מרדכי
    • 16:56
    • 06.03.12

  •   ממש לא פקפקפקפק. הרטוריקה של ביבי ונוכחות מתמדת של השואה במחשבותיו, יחד עם תמרונים צבאיים וסימנים נוספים, מעידים שהפצצת איראן היא רק עניין של זמן. חפש בגוגל: "איראן הכינו את המקלטים".  (לת) חיים שרירותיים
    • 17:05
    • 06.03.12

  •   אירן יכולה לתקוף בלי נשק גרעיני. נשק כימי לא מסוכן לנו? אז למה היא לא עושה זאת? יריב א.
    • 17:40
    • 06.03.12

    אתה רוצה שאמליץ לך על סוג מסוים של טיטולים למבוגרים או שכבר מאוחר ומכנסיך נרטבו?

  •   הלהקה המזמרת של כתבי הארץ אשר תוקפת בעקביות את נתניהו.. גוגו דמיקולו
    • 18:25
    • 06.03.12

    אפשר להגיד שזה פאתטי, אפשר לומר שזה משעשע, אבל זה בעיקר מלמד על כתבי עיתון הארץ ולא על בנימין נתניהו.

  •   אני מצטער, אבל לא ראיתי כאן התקפה על נתניהו. מי שרואה שואה מעבר לפינה - כל כתב הוא תוקפן לגביו.  (לת) פסיכיאטר
    • 19:03
    • 06.03.12

  •   ליריב: כמו שכל מי שאינו טומטום תינוקי כמוך יודע משיב לכסיל כאיוולתו
    • 19:10
    • 06.03.12

    התקפה כימית על תביא לכל היותר לכמה אלפי הרוגים ותגרור תגובה גרעינית. לכן איראן לא עושה זאת. אבל כמה טילים אטומיים יכולים להחריב את ישראל. אתה סומך על הרציונליות של האיראנים, עלק מאזן אימה? רק כי אתה בור מפגר למחצה שלא קרא ברצינות ספר היסטוריה אחד בחיים שלו. אז יאללה, טמבל. פיפי ולישון.

  •   עונג רב מסבות יללות האימה של סהרורי השמאל המתכווץ...  (לת) תענוג צרוף
    • 19:43
    • 06.03.12

  •   התקפת איראן בעד ביבי
    • 19:44
    • 06.03.12

    איראן אינה תוקפת אותנו בנשק כימי כיוון שהיא משערת כי יש לנו נשק גרעיני. אין דין נשק גרעיני כנשק כימי. אני, כשלעצמי מעדיף מטר טילים על ישראל מאשר נשק גרעיני בידי איראן שאז גורלנו ייחרץ בשל קטנותה של ארץ ישראל אפילו השלמה לעומת מרחביה העצומים של איראן והפיזור של אוכלוסייתה. לנו זה יהיה מכת מוות בפצצה אחת או שתיים ונושמד ואילו לאיראן יש סיכוי רב להישרדות כלשהי לאחר מכה שניה של ישראל.

  •   Right on brother  (לת) Ari
    • 20:43
    • 06.03.12

  •   אתה טועה יעקב
    • 22:14
    • 06.03.12

    טיל גרעיני יכול להרוג אלפים בודדים אם ייפול בגוש דן, ופחות מכך במקומות פחות צפופים.
    הנזקים העיקריים בהירושימה ונגסקי היו כתוצאה משריפות שהתפשטו במהירות בבתי העץ.

  •   מאות אלפים בודדים (מה זה מול 8 מיליון!)  (לת) למען הדיוק
    • 23:15
    • 06.03.12

  •   יריב א. אתה חי בקנדה אז למה אתה מתערב?  (לת) ש.
    • 23:48
    • 06.03.12

  •   רק לשמוע את המתקרבן הזה מיילל שוב ושוב על השואה ועל אחשוורוש עושה לי פריחה.  (לת) ייללן סדרתי
    • 06:01
    • 07.03.12

  •   רק מי שמגלה את הקרביות בין ברכי הרבי - שש אלי מלחמה!!.  (לת) הנהרגים באוהלה של תורה
    • 06:03
    • 07.03.12

  •   קרא את מאמרו של שטרנהל מיום שישי. הממשלה אימפוטנטית לגבי החרדים והמתנחלים הדבר היחיד שברק יודע לעשות זה מלחמה כי הוא איש צבא. אז מה איכפת לו שנלך פייפן? לעצמו הוא בנה מקלט אטומי.  (לת) נתניהו עובד כדי להסיח את דעתנו
    • 06:38
    • 07.03.12

  •   יריב, הבן - אירן לא תתקוף אותנו בצורה ישירה אם וכאשר שם
    • 05:27
    • 09.03.12

    יהיה באמצעותה נשק גרעיני.

    היא תעשה זאת באמצעות גוף שממנו היא יכולה להתנער מאחריות, כדוגמת חיזבאללה או חמאס.
    גם אל תתקבע על פיצוץ גרעיני שמקורו בטיל. ניתן באמצעות טכנולוגיה מתאימה להכניס נפץ גרעיני למזוודה.

    עכשיו בטח ידוע לך שאירן היא הממנת העיקרית של חיזבאללה וחמאס, שתי גופים שמתחרים ביניהם בקיצוניות לישראל.
    מכאן ברורה לך הכוונה לפגיעה בנו, _אני מקווה_.

    יש לך מדינה שיש לה כוונה ומפתחת אמצעים.
    או במילים של רה"מ ברווז גרעיני.

02 ביבי הפרנואיד הפחדן מקשקש הרבה אבל המקלטים והעורף לא מוכנים לכלום.  (לת) א
  • 16:47
  • 06.03.12

  •   כלב נובח לא נושך  (לת) דינה
    • 17:28
    • 06.03.12

  •   הצחקת אותי, בתי החולים בתפוסה של 150% לפני שנפל הטיל הראשון. שפתי כהן
    • 19:08
    • 06.03.12

    אבל אני רוצה להרגיע אתכם, אני יודע מה ביבי יעשה ומספר לכם ואתם מסרבים להקשיב.
    השוטה ישב על הגדר, יטה ימינה ויקרוץ שמאלה, יטה שמאלה ויקרוץ ימינה, אם יידחף ימינה יקרוץ מיד שמאלה וכשיידחף שאמלה יאזן בקריציה ימינה.
    שוטה משטה בכם שוטים.

  •   האיש שחושב שמבקר המדינה רוצה להשמידו ושהעיתונות נגדו, הוא פרנואיד ללא ספק. עכשיו הוא גם רואה שואה מעבר לפינה.  (לת) מתושלח
    • 19:11
    • 06.03.12

  •   לא= הבעיה אינה המקלטים. הבעיה-ציבור שלא מוכן למלחמה של שנים. ראינו מה קרה בלבנון 2. כל ההונים שבוחרים ביבי- החוסן הנפשי שלהם בדיוק כמו של הביבי, בתחתונים. רק שבעוד ביבי והפיגי ישבו במקלט מוגן, אנחנו נאכל את זה שנים. ונשלם. הוא- לא ישלם על כלום. אין סיבה לצאת למלחמה באיראן. יש גם סיכוי שהשלטון שם יתחלף. אבל היות וביבי ממולכד בליברמן וברק ושלושתם בורחים מעונשים שמחכים להם, כל אחד עם החבילה שלו, ולכן ההימור שלהם לתמות נפשי עם פלישתים. אנחנו טמבלים שאיננו יוצאים לרחובות ומניחים את המפתחות, בדיוק כמו המח"ט בלבנון 1. איש עם ביצים. אלי גבע.  (לת) שומר חוק
    • 20:48
    • 06.03.12

  •   לשומר חוק ,אתה צודק . אריה דרום
    • 07:51
    • 07.03.12

    אנחנו רגילים למלחמות בזק כמו ששת הימים. האירנים יכולים להתיש אותנו שנים צבאית ובעיקר כלכלית לדוגמה מלחמה עם עירק. מה שדופק אותנו הביטחון עצמי שלנו כל הזמן אנחנו מופתעים ואוכלים אותה. לדוגמה :מלחמת יום הכיפורים ויש עוד הרבה דוגמאות. יכול להיות בנושא האירני מצפה לנו הפתעה מי יודע ? נתניהו !!!

  •   שומר חוק גם צודק באבחנה, שתומכי הימין הם או משתמטים חרדים או חרדלניקים, או מורידי פרופיל וגובניקים אוהדי ביתר. הם לא מקשרים בין מיליטנטיות לאומנית לבין הצורך לשרת קרבי בצבא.  (לת) עצבני
    • 16:17
    • 07.03.12

03 הכל קשקושים דוד
  • 16:49
  • 06.03.12

ראש הממשלה ביבי לא מסוגל לעשות כלום לא שלום ולא מלחמה הוא אימפוטנט חסר עיגולים הדבר היחיד שהוא משתמש זה בלשון וכידוע בלשון אין עצם כך שהכל זה הצגה שחוזרת כל פעם מחדש תפנימו זה ראש ממשלה מיותר וחבל על כל יום שהוא עדיין ראש ממשלה אני מעריך שסופו קרב כי כל יום שעובר לומדים עוד מיהו ומה הוא מסוגל סליחה לא מסוגל.

04 מדינת ישראל יכולה להיות גאה במנהיג שלה. יש כבוד!  (לת) יהודי מהגולה
  • 16:49
  • 06.03.12

  •   הטילים לא על ראשך יתפוצצו  (לת) אזרח ישראלי
    • 16:58
    • 06.03.12

  •   זה שאתה לא חי פה מסביר את הניתוק שיש לך מהמציאות הישראלית. ראש ממשלת ישראל הוא רוח וצילצולים והמדינה מתדרדרת בכל תחום כל יום. ממש. אני לא יודע איפה אתה חי, אבל אני ממליץ לך להשאר שם עוד כמה שנים :(  (לת) יהודי ישראלי
    • 17:24
    • 06.03.12

  •   מכאן נראה שביבי נפל על הראש. אז היהודים התחננו. היום לא צריך להתחנן, אבל צריך להיות שקול. הכי חכם זה לגרום לאובמה לראות את האינטרסים שלך, אבל ביבי פועל רק להרחיק אותו מאיתנו  (לת) ישראלי מהגולה
    • 18:51
    • 06.03.12

  •   גם אני רוצה להיות יהודי מהגולה, ולא יהודי עם ראש ממשלה כזה.  (לת) יהודי מפה
    • 19:04
    • 06.03.12

  •   אני דווקא חי פה והמצב מצוין הכי טוב שהיה כאן אי פעם בכל פרמטר  (לת) ב.ל
    • 19:47
    • 06.03.12

  •   השקט שלפני הסערה- ניראה כמה זמן עוד תצליח לחשוב בכלל או ככה  (לת) סיר הבשר
    • 22:41
    • 06.03.12

05 הארץ תרגיעו, גם פרס אמר בזמנו שטיל גרעיני בידי איראן זה "מחנה אוושויץ מעופף"  (לת) קולורבי
  • 16:50
  • 06.03.12

06 ויש סימליות רבה בכך שאנו חוגגים את חג הפורים והניצחון על הרוצים להשמידנו....  (לת) רעמסס
  • 16:52
  • 06.03.12

07 האם היטלר היה מתעסק עם היהודים אם הם היו יכולים להשמיד כל עיר בגרמניה? יוסי זה יוסי
  • 16:52
  • 06.03.12

ולהרוג כמה עשרות מליוני גרמנים?
זו האנולוגיה הנכונה שביבי שכח לציין.
אולי ניתן להשוות את אירן לגרמניה אבל לא נכון להשוות את ישראל ליהודי אירופה.
יהודי אירופה לא יכלו להחזיר לגרמניה אבל ישראל יכולה להשמיד את כל אירן (לפי מקורות זרים כמובן)

  •   בהחלט חומר למחשבה  (לת) סרגיו
    • 17:07
    • 06.03.12

  •   נכון מאוד! ישראל
    • 17:34
    • 06.03.12

    אבל היטלר לא היה מוסלמי פונדמנטליסט ומהם כמה מאות אלפים מתים מתוך כמה עשרות מליוני אירנים שישרדו כל התקפה ישראלית. קורבן קטן עבור השמדת "השטן הקטן"

  •   בטוח שלא , אבל לך ותסביר את זה לשמאלנים עם המחשבות העקומות שלהם  (לת) דני
    • 17:41
    • 06.03.12

  •   היטלר היה פותח עוד 10 מפעלים וכובש עוד מדינה בדרך לכאן..  (לת) מוני
    • 18:07
    • 06.03.12

  •   לא הבנת, זה היה מכוון אליך, לא אלינו.  (לת) שמאלני
    • 19:05
    • 06.03.12

  •   מישהו משהו רונן
    • 19:15
    • 06.03.12

    נמאס לשמוע את הנראטיב הישראלי ה"כל יכול". ישראל היא לא כל יכולה. אם יש מלחמה בין כלב פודל וכלב דוברמן, אז ברור מי ינצח. וכל מי שחושב שמדינת ישראל היא הדוברמן, אז הוא תוצאה מצערת של שנים של שטיפת מוח בדבר "ישראל הכל יכולה". הרי זה ברור שהיהירות היא זו שתפיל אותנו, וזה רק עניין של זמן

  •   השמדת היהודים היתה בעיני הנאצים מטרה בפני עצמה ולכן גרמניה המשיכה בה כמעט עד הרגע האחרון של המלחמה לאחר שערים גרמניות נחרבו בהפצצות בעלות-הברית וכשתבוסתה של גרמניה במלחמה היתה עובדה קיימת.  (לת) אורן
    • 19:25
    • 06.03.12

  •   דני, לא הבנת את התגובה של יוסי. קרא שוב ותחשוב. קח את הזמן.....  (לת) הבנת הטקסט
    • 20:25
    • 06.03.12

  •   בטוח שלא... אבל הימנים הם שלא מבינים את הנקודה, ואחוזים פאניקה מרוב שהם מפחידים את עצמם שנים עם טראומת השואה, כשמשווים כל מה שזז להיטלר  (לת) גם את ערפאת בזמנו
    • 20:39
    • 06.03.12

  •   קשקוש, לפי ההגיון הזה היטלר לעולם לא היה תוקף את רוסיה או את בריטניה  (לת) ועדיין הוא כבש חצי עולם
    • 20:44
    • 06.03.12

  •   דני, תקרא עוד פעם את התגובה. אולי תבין.  (לת) ירושלמי
    • 22:38
    • 06.03.12

  •   דני, לא הבנת, הימין השש למלחמה הוא בעל המחשבות העקומות, קפיש?  (לת) פירוש רש"י לימני המצוי
    • 06:12
    • 07.03.12

  •   זה מכוון גם אליך לא
    • 08:09
    • 07.03.12

    הטיל יפוצץ גם אותך-ואתה יכול להיות היהודי הכי אנטישמי-יהודים כמוך מתו באלפים באושוויץ

08 כשיפלו כאן טילים, ויפלו כאן טילים, יפנו את תושבי גוש דן לשטחים, ואחר כך עוד יסבירו (למי שישרוד) שזה עורף אסטרטגי ושאסור לוותר על השטח הזה  (לת) די לטירוף!
  • 16:53
  • 06.03.12

09 המשפט "אם איראן תגיע לייצור הפצצה וגו'" נכון בעיקרו.מסקנה כבר היום- אכן, איראן תגיע לייצור הפצצה והוא (ביבי) ישאר קשקשן עלוב וצ'רצ'יל דמיקולו. את הדלק למכונית השרד שלו משלמת כמובן המדינה.  (לת) י
  • 16:54
  • 06.03.12

10 הפעם BB צודק. הייתה ועידת ואנזה ב-1942 ו-"הפתרון הסופי". גם הקוף, מטהראן מאיים חדשים לבקרים בהשמדתה של "היישות הציונית". Eddie Shor
  • 16:54
  • 06.03.12

אני מצפה מ- BB שיילך בעקבותיו של מנחם בגין, המדינאי הגדול והמנהיג הדגול שלא התייחס ל- "מה יגידו השכנים", לא הוריד ראש בפני הפריץ- אלא הרים באויר את מטוסי ח"א עם הגיבורים הלאומיים בתוכם והשאר שייך לעבר הרחוק.
לכן, BB, אל תהיה טרף- אלא טורף ותבוא עליך ברכה.

  •   אומרים חדשות לבקרים ולא חדשים סתם שתדע .  (לת) דינה
    • 17:27
    • 06.03.12

  •   לא רק את זה הוא לא יודע  (לת) שמאלני
    • 19:06
    • 06.03.12

  •   אם מתקנים כדאי לדעת שבתנ"ך מופיע "חדשים": "חדשים לבקרים רבה אמונתך" איכה ג' כ"ג  (לת) ש.
    • 19:20
    • 06.03.12

  •   הוא צןדק. הנכון הוא חדשים לבקרים.... אבל כולם התרגלו לחדשות לבקרים...  (לת) : - )
    • 20:29
    • 06.03.12

  •   "אולפן סגור, מתוס אתמול, אני קתן, איבריט גדול" החמשיר מוקדש לדינה הבלשנית Eddie Shor
    • 21:10
    • 06.03.12

    דינה היקרה,
    אילו ורק אילו ידעת ספר- או אז חיש מהר היית מתוודעת למה שכתוב במגילת איכה: "חדשים לבקרים, רבה אמונתך".
    לא כדאי ולא ראוי לתקן "שגיאים" בשפת הקודש תוך התבססות על "איבריט אילג" ודי לחכימא ברמיזא שהרי אילמלא כן הדרא קושיא לדוכתא והאם קיימא לן?

11 החשש הוא שיתקוף בגלל פחדנותו ולא ההיפך  (לת) רוני האדום
  • 16:55
  • 06.03.12

12 יש לי שתי שאלות: דוד ב.
  • 16:55
  • 06.03.12

1. איך זה קורה שקו פרשת המים שמבדיל בין אוהדי נתניהו ליריביו מפריד בין מצדדי התקיפה למתנגדיה - האם זה אומר ששנאתם אליו גדולה מאהבתם לחיים ולדאגתם לצאצאיהם ?
2. איך זה ייתכן שהקו המפריד בין השמאל המדיני לזרם הלאומי עושה את אותה הפרדה ? הרי אנחנו לא כבשנו את איראן, הם לא עם מדוכא ובכל זאת אנשי זרם השמאל בעד לקיחת סיכון (לא מחושב בכלל), האם ייתכן שזה מבטא פגם גנטי יותר מאשר השקפה מדינית ריאלית?

אכן, מעניין...

  •   ומתקפה היא לקיחת סיכון מחושב מאוד, נכון?אתה קראת *משהו* מניתוחי היום שאחרי, מבחינה כלכלית, מדינית, והכי חשוב - ביטוחונית? אזוב שבקיר
    • 17:08
    • 06.03.12

    ולשאלתך: אסביר לך בקצרה, מבלי להיכנס לפרטים: השמאל חושב מהראש, הימין מהבטן (יותר נכון מהרחם). זה כל ההבדל.

  •   כן זה פגם גנטי סתם
    • 17:08
    • 06.03.12

    גם ללא כיבוש, דיכוי וכל הסיסמאות האנשים האלה כדי להיראות נאורים בעיני עצמם תמיד יעשו את אותן בחירות, גם על חשבון יקיריהם, זה טבוע בהם.

  •   זה לא שמאל או ימין, אלא עיתון הארץ נגד נתניהו וישראל היום  (לת) שי
    • 17:10
    • 06.03.12

  •   התחלת טוב, אבל לומר גנטי- זאת גזענות אמיתית  (לת) דב טמיר
    • 17:11
    • 06.03.12

  •   תקיפת אירן היא סכון גדול יותר מאי תקיפה ישראלית. שאלה
    • 17:20
    • 06.03.12

    אפילו אם אירן חלשה יותר ממה, שאנחנו חושבים זו כניסה למלחמה של שנים ארוכות שתשנה את כיוון מדינת ישראל ותחשוב מה יקרה אם התקיפה לא תצליח כח ההרתעה שלנו יתאפס. חייבים לסחוב את האמריקאים הם היחידים שיכולים לעשות את זה.

  •   צודק לגמרי ואם אפשר לחזק את דברייך, אני לא מצליח להבין איך כולם מפחדים מקטיושות וטילי גראד משנות ה-'40, ולאף אחד לא אכפת שמכך שאנשים שקוראים בגלוי למחוק אותנו מעל לפני האדמה יחזיקו בפצצה שתוכל למחוק את כולנו. השנאה של השמאל לנתניהו מעוורת אותם.  (לת) גיא
    • 17:21
    • 06.03.12

  •   לדוד, מי שרואה את האלימות כדרך חיים ומשתף פעולה עם משיחיות הזויה, הוא גם מי שלא מוכן לשקול שום פתרון אחר מלבד תקיפה מיותרת והרת אסון על אירן. המצדדים בביבי כנראה מאמינים בדכו המוטעית מן היסוד. ואגב, הערתך על הפגם הגנטי היא סוג של מרצע.  (לת) גלאי מרצעים
    • 17:22
    • 06.03.12

  •   גן שקפץ דור. פגם גנטי שמקורו כנראה ביהודי אירופה ישראל
    • 17:38
    • 06.03.12

    מרוב חולשה ופיק ברכיים מעורבים בשנאה עצמית וצדקנות הביאו להשמדת משפחותיהם. יש גנים שקופצים דור. כמו קרחת.

  •   ישראל, יכול להיות שאתה מאשים את יהודי אירופה בשואה? בסס
    • 19:01
    • 06.03.12

    לא ברור את מי אתה מייצג, ביבי, מתנחלים, ימין קיצוני או סתם ימין (כי ניכר ששמאל אתה לא), אבל כדאי שתדע שבטמטומך אתה רק מבזה אותו.

  •   לא הבנת. גם לא ציפינו ממך.  (לת) שמאלני
    • 19:07
    • 06.03.12

  •   אז אתה מהימנים שמאשימים את יהודי אירופה בהשמדתם?  (לת) שמאלני
    • 19:07
    • 06.03.12

  •   סיכון לא מחושב? לוי
    • 20:40
    • 06.03.12

    האם תקיפה באיראן אינה סיכון לא מחושב לדידך?

  •   מה, באמת, קרחת קופצת דור?  (לת) איתן
    • 20:55
    • 06.03.12

  •   אתה שואל אם קראתי משהו מניתוחי היום שאחרי דוד ב.
    • 22:03
    • 06.03.12

    כמובן שכן, ויש דיעות לכאן ולכאן. לי אין מחלקת חקר ביצועים ואני גם לא מתיימר לדעת מה התשובה הנכונה, אבל אני סומך על ההנהגה המדינית בטחונית שלי בה יש שני ראשי ממשלה לשעבר, שני רמטכלים לשעבר ושני מנהיגי מפלגות עם חוכמת רחוב + דן מרידור שגיבש את תפיסת הביטחון המעודכנת של ישראל. חזקה עליהם שהם יודעים לשקול את המודיעין הנכון עם ההערכה הנכונה.

    עוד שאלה קטנה, איך זה ייתכן שהיה נכון לפתוח במלחמת 2006 בה ספגנו אלפי רקטות ולמעלה מ 150 הרוגים בעקבות חטיפה של שני חיילים אבל כדי להסיר איום גרעיני זה לא מחיר כדאי ?

  •   א-פרופו גנטיקה גדעון
    • 23:15
    • 06.03.12

    יותר ויותר מחקרים מראים שאכן מקורה של השקפת עולם הוא גנטי. הכותב צודק, אבל כדאי שיבדוק גם אצל עצמו ומשפחתו...

13 כמאמר המשורר. מזיג
  • 16:55
  • 06.03.12

אם אתה רוצה לירות,ירה,אל תדבר.די נמאס מהדיבורים והאיומים של מנהיגנו,כל שהם משיגים זה נפט יקר יותר ואובדן התמיכה בעולם שהולכת ונשחקת בגלל קריאות הזאב,זאב.

14 כבר יותר מ-10 שנים שנתניהו מנהל את חיינו ועוד לא התרגלתי. אני מתעצבן ממנו כל פעם מחדש. דוקטור, מה עושים?  (לת) חולה
  • 16:55
  • 06.03.12

15 נתניהו חי בעולם של פחדים ובנה קריירה מהפחדות ו"מומחיות" בטרור, מדבר גדול ופחדן גדול - האיש שבגלל פחדנותו מסר את השילטון לחרדים והמתנחלים חסר לו ההחלטיות לתקוף  (לת) פה גדול ביצים קטנים
  • 16:56
  • 06.03.12

16 אני שמאלני ממרכז תל אביב ותומך בביבי בנושא הזה. נדב
  • 16:58
  • 06.03.12

יש לי המון ביקורת על ממשלת הימין הנוכחית והעובדה העגומה שהיא מובילה אותנו למשטר אפרטהייד בשטחים. אבל בנושא האיראני אני חושב בדיוק כמו ראש הממשלה. אם יש לקחים מהשואה הם: להאמין למשטר או מנהיג שקורא להשמיד אותך. לא לסמוך על אף אחד אחר (גם הבריטים וגם האמריקאים לא נקפו אצבע לעצירת מכונת ההשמדה הנאצית). להיות חזק. לא לפחד ולהכות בכל הכוח באויב. אני בטוחו שקרובי משפחתי שנספו בשואה מסכימים עם כל מילה.

  •   ואני ימינת מירושלים ומתנגדת לביבי בנושא זה נדיבה
    • 17:22
    • 06.03.12

    יש לי המון סימפטיה לביבי, אני מאוד מכבדת אותו, אבל בעניין הזה הוא טועה בגדול. אם יש לקח מהשואה - הוא ששואה היתה רק אחת. ולא צריך להרים את שמה לשווא. אחת הבעיות הגדולות בשואה היתה שלא היו איזונים ובלמים בעולם של אז.
    אני כמובן שונאת את מה שהאיראנים מייצגים ולא רוצה שתהיה להם פצצת אטום, אבל עם כל הכבוד - אני לא חושבת שאם תהיה להם פצצה, זו תהיה שואה. גם לנו יש פצצות, ויכולת מכה שנייה, ועוד דברים.
    לכן חייבים למנוע מאיראן אטום, אבל לא בכל מחיר.
    ואם המחיר הוא פצצות כימיות וביולוגיות על ישראל, ואלפי הרוגים, ודור שלם של ילדים בטראומה, כדאי לחשוב טוב על מה שעושים ואמורים ולא להשוות הכל לשואה

  •   יש שמאלני שתומך במלחמה WOW מזה סטארט אפ חדש ???  (לת) ליליאן
    • 17:25
    • 06.03.12

  •   אם אתה שמאלני, שמי ושתי.  (לת) אסתר
    • 17:41
    • 06.03.12

  •   שמאלן אתה לא. חייל שטוף מוח- כן וכן.  (לת) ק.א.
    • 17:45
    • 06.03.12

  •   ואו, מרגש  (לת) זהירות טרול
    • 17:52
    • 06.03.12

  •   Did nothing? Moshe
    • 18:20
    • 06.03.12

    In 1942 both Britain and the USA were at war with Germany, rejecting many "peace initiatives" from Hitler. The bombing of Auschwitz had nothing to do with sanctions or international pressure. It was a question of target allocation, resources, and the likelihood that many inmates will be killed by the inaccurate bombing techniques of the period.

  •   הבעיה אם אנחנו יכולים לעשות משהו. לפי ההיסטריה של ביבי כנראה שלא  (לת) ישראלי מהגולה
    • 18:55
    • 06.03.12

  •   כן תתפלאי הנושא האיראני הוא הנושא היחיד שאני מסכים עליו עם ביבי נדב
    • 19:21
    • 06.03.12

    אני חושב שביבי וממשלת הימין הקיצונית שלו מפרקת את החברה ומובילה אותנו למשטר אפרטהייד בשטחים. אני מתנגד לכלכלה הקפיטליסטית שהוא מוביל, אני בעד גיוס חרדים ווהפסקת כל ההקצבות, ההנחות בארנונה, הדירות המוזלות. אני חושב שצריך להפסיק את מפעל ההתנחלות ולפנות חלק ניכר מההתנחלויות. בנושא האיראני אני עם ביבי והסברתי גם מדוע.

  •   כמובן כמובן. aging nick
    • 21:05
    • 06.03.12

    הם נורא התחשבו בתוצאות הפצצת אושוויץ,אך כאשר היה צורך להפציץ את פנמונדה הם עשו זאת ללא התחשבות במחנה הריכוז לעובדי הכפיה שהיה במקום.(שסבל אבידות רבות מהפצצה "מתחשבת" זו.)

17 אם איראן היא כמו גרמניה הנאצית (והיא אכן כן) -מטרת המלחמה צריכה להיות כניעה ללא תנאי של משטר האיתולות גם אם זה אומר שימוש באמצעים שהביאו לכניעת יפן ב-1945.  (לת) להעלות את הרף
  • 16:59
  • 06.03.12

18 כמו היום גם אז היו יהודים שאמרו שהעולם לא ייתן... העולם דווקא כן נתן ובעיקר עזר בכל נפשו לחסל אותנו, לא היה צבא לא היה כיבוש, והחשוב מכל לא הייתה מדינה, כיום יש.  (לת) אושוויץ הס מלהזכיר???
  • 17:00
  • 06.03.12

19 הדיבורים של נתניהו על השואה מ י ו ת ר י ם ! הם מלמדים על המנטליות המעוותת שלו. אסור למנהיג ישראלי להיות נתון בחרדת השואה, הוא חייב להחליף את הדיסקט. אנחנו בעשור השני של המאה ה-21, יש דרכים אחרות לפתור איומים קיומיים כמו האיום האירני.  (לת) עבר זמנו! שיילך הביתה!
  • 17:04
  • 06.03.12

20 אובמה לא מט........ם...אם הוא ינצח בבחירות....זה יעלה לנו ביוקר... אריה מהשרון
  • 17:05
  • 06.03.12

הכל מסוכם היטב בסעיף האחרון ויש לי שתי הערות...:

1. לא הייתי קונה מכונית משומשת ממר נתניהו...

2. חוץ מאשר לירוק לאובמה בפרצוף...נתניהו עשה לו הכל....יש סיכוי מסויים שהוא ינצח בבחירות...ואז אובמה יהיה בקדנציה השניה שלו...ויתכן שיחליט ש"גם" אינטרסים אמריקאיים קובעים...איום גרעיני על ארה"ב קיים עשרות שנים מצד כמה מדינות...אז מה...? הם יצאו למלחמה בגלל זה...

3. חוץ מזה....אני הולך להכין נייר דבק וניילון....

21 ואובמה יזכר כצ'ימברלין "אם רק נאהב את האיראנים האלו הם ירדו מהגרעין שלהם" ה' שמור אותי מאוהבי משונאי ...
  • 17:06
  • 06.03.12

ממש כמו השמאלנים אם רק נאהב ונתמוך בפלסטינים אז הם יאהבו אותנו וביום מן הימים יחסו על חיינו, חבל רק שהערבים לא מבחינים ביהודי תומך ימין ליהודי תומך שמאל בשבלהם זה נבלה וזה טרפה זה זבל וזה טינופת.
השמאלנים ימכרו את מדינתם תמורת "אהבה" מזוייפת מצד גורמים אנטישמים.
גם אם השמאלנים התאסלמו תמיד יהיה מי שיזכיר להם שהם יהודים( עיינו ערך מועמד שמתמודד נגד הוגו צ'אבס וביהודים שהתנצרו במלחמת העולם השניה .)

22 נתניהו וברק מנהיגים בשעת הכרעה, בעוד שעיתונאי הארץ ויושבי היציעים מדברים באוויר ושוכחים להסביר את המשמעויות של חיים תחת איום גרעיני יומיומי.  (לת) גלילי
  • 17:06
  • 06.03.12

23 טיפש, זה כל מה שאפשר להגיד משקיף
  • 17:09
  • 06.03.12

מטפסלהגיד טפס על ענף גבוהה

24 לאיראנים לא תהיה בעיה לתקוף את ישראל בהצלחה לשאר .
  • 17:13
  • 06.03.12

אני מאמינה שהאיראנים יכולים ויתקפו את ישראל רק משום שיש כאן אוכלוסיה ערבית שאין לה בעיה להיחשב כשהידית אחרי הכל זה מצווה לפי הקוראן .

25 נתניהו מילכד לא רק את עצמו . מילכד את מדינת ישראל ואת כל העולם אריה דרום
  • 17:15
  • 06.03.12

נתניהו לא רק מילכד את עצמו, מילכד את מדינת ישראל ומילכד את אמריקה ואולי גם את אירופה. אם הייתי גוי הייתי מאוד שונא יהודים על שמסבכים את כל העולם .ואולי ללא צורך. נתניהו אף פעם לא דיבר מה יקרה כשמדינת ישראל תתקוף
את האירנים מה יהיה ביום למחרת ? אני אגיד לכם מה יהיה למחרת אנחנו ניבכה לאמריקאים שימנעו חורבן בית שלישי. אנחנו עם שמסרב ללמוד מההסטוריה .
כל הזמן אנחנו בוכים . בוכים על חורבן בית ראשון ,בוכים על חורבן בית שני כניראה נתניהו מכין אותנו לחורבן בית שלישי. עם בכין שלא לומד.עם פסיכופט שמפריז בבטחון עצמי ומתנשא מעל כולם. מצד שני מיבב בבכי לאלוהיו ולארה"ב. עם קטן ומוזר .ומי שסובל באמת הינם השפויים שנאלצים לחיות בין המטורפים. מר נתניהו בבקשה אל תתיעץ עם שרה.ואם אפשר גם לא עם עצמך.
כך לך יועצים חכמים. למשל כמו גיורה איילנד.

26 טורים מהסוג הזה- הם אלו שמאיצים את ביבי ,מוטה תקשורת מובהק, לצאת בהצהרות פומפוזיות ועל השוואת איראן לגרמניה הנאצית צבי
  • 17:15
  • 06.03.12

היכן האחריות שלכם כעיתונאים? הטור מקצועי ונכון, אך נכתב בשום שכל, במקום להרגיע את הלך הרוח הצבורי , אתם מוסיפים שמן למדורה
מדוע לא יוצא טור דעתני שקובע כי כל דיבור על תקיפה הינו בחזקת חרחור מלחמה ויש לשים לדבר סוף, אנו מרימים להנחתה לאיראנים ....
הייתי מצפה מכותבי הארץ לא להכנס בהתלהבות לנושא האיראני ואם כבר לצאת נגד כל ההתבטאויות בנושא ולהרגיע, לא רק לפרשן את דבריו של צ'רצ'יל דמיקולו נתניהו...

  •   צבי, כדאי שתבדוק מה משמעות המושג, בשום שכל. אם הבנתי אותך נכון, התכוונת הפוך המשתמע מהמושג. קרא: :- )
    • 20:49
    • 06.03.12

    שׂוֹם שׂכל - פעמיים שין שמאלית.
    על פי הנאמר בספר נחמיה: מְפֹרָשׁ וְשׂוֹם שֶׂכֶל (ח ח).
    משורש זה מוכרות גם המילים: שׂם, לשׂים, תשׂוּמת לב.

    לא להתבלבל: בשׂוֹם שׂכל – בתבונה, בשימת לב.

    בלי שׁוּם שׂכל – בלי טיפת שכל.

27 המטרה מקדשת את האמצעים יש כאן אוכלסיה ערבית גדולה שלא איכפת לה להיחשב לשהידית העיקר שלא ישאר יהודי 1.  (לת) נקודה למחשבה.
  • 17:16
  • 06.03.12

28 זו לא שאלה של שמאל או ימין. לא מעניין אותי פוליטיקה
  • 17:23
  • 06.03.12

זו שאלה של "להיות או לא להיות".
אף אחד לא אמר שאיראן תשתמש בפצצה גרעינית , אבל דמיינו לכם את חמאס וחיזבאללה מגובים במטרייה גרעינית , כל הסלמה קטנה בצפון או בדרום - ומיד יהיו חששות מטיל גרעיני על גוש דן.

וזה לא משנה אם זה יתרחש או לא , הצעירים - יברחו לחו"ל. אני לא רוצה לגדל את המשפחה שלי בידיעה שיום אחד הם עלולים להתאייד יחד איתי באיזה פיצוץ גרעיני שהגיע משום מקום.

להיות , או לא להיות. עליך להחליט נתניהו.

29 חבל שהביבי לא נפנף גם בצילומים של אשל מלישכתו, אין ספק שהתוכים של האייפ"ק היו זוכים להתענג מהם הביבי היה זוכה ל 200 קימות חנפניות למחיאות כפיים סטייל "הדיקטטור הגדול" ולא רק ל 50 ! וגם אובמה, היה ישר אומר "OK, טעיתי, שלח את הטייסים שלך לפוצץ את העולם..." ח. בלעם
  • 17:23
  • 06.03.12

חבל שגם לא פצח בשירת המנטרה הסוחפת "הם מ-פ-ח-ד-י-ם וכו.." האיפק היה מנתר עד הגג...

30 הארץ יקר התבלבלתם, זו פרשנות ומקומה בדעות, לא בראש החדשות ולקרוא לראש הממשלה דמיקולו זו שפה זולה שאינה מתאימה לעיתון מכובד.  (לת) אופטיפסימיסט
  • 17:24
  • 06.03.12

  •   מסקנה נכונה - זה רחוק מעיתון מכובד ובפרט שניכתב ע"י העורך ! אזרח
    • 22:03
    • 06.03.12

    אבל תגובה זו שלא תינעם למערכת ודאי תצונזר...חופש הבעת הדעה..

31 Demikulu? Hesitant coward? The writer seems to be daring Bibi and egging him on  (לת) Reader
  • 17:25
  • 06.03.12

32 הבעיה היא איראן הפאשיסטית ולא ביבי חברה תתפכחו כולל בן האלוף
  • 17:25
  • 06.03.12

הבעיה היא איראן הפאשיסטית ולא ביבי

  •   לאירן יש נשק כימי שנים. אם היו רוצים היו תוקפים מזמן קארין
    • 18:56
    • 06.03.12

    הבעיה היא שמעוורים את הציבור בהפחדה ומטעמי כלכלה בלבד - ולא של ישראל.
    התוצאה תהיה אלפי הרוגים אם לא יותר ונידוי מוחלט של המדינה היחידה שמוכנה לקלוט יהודים.
    ההפסד גדול יותר מהרווח

33 נתניהו כבר מזמן במלחמה עם איראן. רק מועד ההתקפה באיראן עם או בלי האמריקאים לא נקבע. לא הבנת. ביבי לא מאמין שהאיראנים יעצרו לבד.
  • 17:27
  • 06.03.12

כמו-כן סמוך על חושיו של השר להפקרת העורף וילנאי שבחר לברוח מהאחריות ולעבור לסין לפני התחלת המלחמה.

34 זה לא מלכוד אם הוא התכוון למה שאמר. ישראל לא תוכל לסבול פצצה גרעינית איראנית, והיא תלך למלחמה כדי למנוע אותה.  (לת) שמעון
  • 17:31
  • 06.03.12

35 עוזי ארד בטוח שבנימין נתניהו הוא המשיח של העם היהודי, היום הוא בטח כבר לא חושב כך. אבל הבעיה שנתניהו עצמו חושב כך.  (לת) הוא "יציל" אותנו מהאירנים
  • 17:34
  • 06.03.12

36 לא תהיה שום תקיפה. לא אמריקאית ובטח לא ישראלית. מיקי
  • 17:34
  • 06.03.12

מטרת כל מסע הלחצים, ההפחדה וההיסטריה היא פוליטית פנימית ומתואמת בין שני המנהיגים.

37 רק לנתניהו מותר להשוות דברים לשואה.  (לת) יוני
  • 17:41
  • 06.03.12

38 גאווה שיש לנו מנהיג שמציב גבולות אדומים ללא היסוס. ארה"ב לא היססה לעשות הרבה יותר בעבור הרבה פחות במשבר קובה.  (לת) אלי
  • 17:42
  • 06.03.12

  •   וחוץ מלצייר קווים בצבע אדום מה עוד הוא יכול לעשות? לתקוף איננו יכול וכל ילד צריך לדעת שישראל לא תתאבד עם נתניהו.לא כל העם קפץ ממרומי המצדה. יריב א.
    • 18:47
    • 06.03.12

    בטח נולדת אחרי מלחמת המפרץ או השקו אותך ביותר מדי מיים מינרלים בחדרים האטומים. ואם אתה חושב שאירן לא תגיב, אז אתה כבר עברת את דרוג העליון של הדבילים.
    ותיכף תשאל כמובן אז מה אתה מציע שנחכה ונושמד? אולי תסביר לי מדוע צריכה אירן נשק גרעיני אם ביכולתה לגרום לאותו נזק לישראל עם שיגור טילים עם ראשי נפץ כימיים?
    שאלת את עצמך למה אירן תתקוף את ישראל בנשק גרעיני שיחסל גם פלסטינים (שיעים סונים לא חשוב), ותלוי במשבי הרוח, הקרינה תיפגע גם בירדן, בסוריה, בלבנון ואולי במצרים, באפריקה ובאירופה?
    אני שמח שאתה גאה---כפופאי של הגששים---שיש לך מנהיג מטורף או מנופח, מהמילה "נופח".

39 הפרשנויות של העיתון הזה הולכות ומתדרדרות. כמו מהירות האור בתורת היחסות - העקרון היחיד הוא להציג את נתניהו באופן שלילי וכל שאר היקום מתעקם לפי זה.  (לת) ערן
  • 17:42
  • 06.03.12

40 לאוסף שטופי המוח של שלום עכשיו, ביבי או לא ביבי, איראן מאיימת על עצם קיומנו - הבנתם???? רעם
  • 17:44
  • 06.03.12

יש לתקוף מיד ולאפשר לממשלה לבצע את מה שצריך - תקטרו על חוסר האופי של ביבי-ברק במילואים!! ותפסיקו לשים סכינים בגב ישראל כמו כמה כותבי מאמרים ישראלים בחו"ל שמרמים עצמם ממש כמו יהודי גרמניה שנגמרו במשרפות...

41 אם נשים בצד את מטפורות השואה שאינן מועילות בהבנת המצב , אם נפנה לעולם העובדות: נגלה כי בפגישתו עם אובמה הסכים נתניהו לראשונה לפשרה בסוגיית הגרעין האיראני. להלן הפירוט: קורא טקסטים
  • 17:47
  • 06.03.12

ולהלן העובדות: ראש הממשלה הודיע לראשונה על "עסקה" עם איראן לפיה היא תקפיא ותפסיק את העשרת האורניום ותפרק את המתקן בקום . ובאשר למלאים הקיימים : איראן תוציא מתחומה למדינה אחרת (שארה"ב תסכים לה) את כל האורניום המועשר מעל דרגה 3.5 אחוזים. כלומר, איראן תפרק ותוציא מתחומה 109 קילוגרמים של אורניום מועשר בדרגה 20 אחוזים - ותשאיר בתחומה 5.5 טונות (חוזר: 5.5 טונות) אורניום מועשר בדרגה 3.5 אחוזים. וכל זאת בפיקוח הדוק של סבא"א.
הצנטריפוגות יפסיקו להסתובב. ללא מלחמת מנע. נפלאות דרכי הדיפלומטיה.
וטועה מי שסבור כי מדובר בעסקה מופרכת. זהו בדיוק המודל הצפון קוריאני למורטוריום על העשרת אורניום ( הקפאה מיידית של העשרת האורניום , טיפול במלאים הקיימים בשלב הבא ) שנחתם בשבוע שעבר בין ארה"ב וצפון קוריאה. ולמי שבקיא: הצעה להקפיא את תהליך העשרת האורניום באיראן והעברת כמות מסויימת למדינה אחרת ( רוסיה או צרפת) הונחה על השולחן המו"מ בין המעצמות ואיראן בשנה שעברה. מו"מ שאמור להתחדש בימים הקרובים - וראש הממשלה תורם את תרומתו בהצעה להוציא 109 קילוגרמים מתחומי איראן , אבל להשאיר בידה 5.5 טונות אורניום מועשר.
נכון שאיראן צריכה להסכים -אבל תודו, נפלאות דרכי הדיפלומטיה.

42 נתניהו מקס
  • 17:51
  • 06.03.12

שיכנס לנתניהו טוב בראש:הוא לא בגין !
אם הוא רוצה להרע לעם ישראל ולאבד את תמיכת ארה'ב,אז שיתן פקודה לחיל האוויר,אבל ישא בתוצאות שנים ארוכות
נכון,לאירן יהיה גרעין,ומה,לישראל אין ?

43 האיש רדוף שואה, יש לסלקו מהשלטון בטרם ימיט עלינו שואה. ויפה שעה אחת קודם  (לת) ד״ר דוד גלעד
  • 17:55
  • 06.03.12

44 לא הבנתי - זו כתבה על אירן-גרעין, או על כמה שהכתב שונא את ביבי? רמי
  • 17:55
  • 06.03.12

ביבי מנסה לגרום לארה"ב לפעול וצועק "תחזיקו אותי" - זה כל המידע הרלוונטי שיש כאן.
איך הוא מלכד את עצמו? מה יקרה עם ביבי לא יתקיף? הוא יאבד את השלטון?
קשקוש...
מעבר לזה באמת עיתונות עלובה - רוצה לקרוא לביבי אידיוט - סבבה, אבל למה ליגע אותי וליצור עלק כתבה?

45 נתנזיהו עובד עליכם . כל הפוזה ה"מתוחה" בשיחות וושינגטון אינה אלא הצגה לתקשורת ביבובמה כבר החליטו: ישראליק, קבלן הפיצוצים השכונתי של הדוד סם קיבל את הג'וב. ערן ארגוב
  • 17:56
  • 06.03.12

למי שעדין לא הבין: ארה"ב רוצה בחיסול הגרענת האיראנית בדיוק כמו ישראל. יותר מזה: אפילו האירופים ישמחו ואפילו עוד יותר מזה: השכן מצפון רוסיה לא ממש תתנגד (למרות כל חיבוקי הדב המוחצנים). אלא מאי? אף אחד בעולם לא רוצה ללכלך את הידיים ולהחזיר הביתה בוכטה של ארונות מתים. ואובמה עוד פחות מכולם. מכיון שנתנזיהו מסתובב מתוסכל מכך שכל ראשי הממשלה של הליכוד (כולל אולמרט) קיבלו צ'אנס לשחק במלחמה כלשהי והוא לא - ומכיון שמצב הגועליציה בכי רע - ההתקפה על נתנזאושויץ היא מוצא מצוין מבחינתו ושיעלה כמה שיעלה. מה הן אבדות בנפש לעומת הצ'אנס להיות ה'צ'רצ'יל או לפחות הדה גול של העם היהודי? ולא בכדי האנאלוגיה עם דה גול שכן תמורת הזכות לשאת את כליה של ארה"ב ולהוציא עבורה את האירנים מן האש יצטרך נתנזיהו לשלם בצ'ק דחוי: להלן תרחיש אפשרי: בהנחה שההתקפה תצליח - ארה"ב תגנה נמרצות אך תוסיף שיש להבין את השיקולים שהניעו את מדינת ישראל. אל הגינוי מוושינגטון תצטרף מקלהת צדיקוב של האיחוד האירופי שתעשה אומפפה ברקע. יתכן אפילו שרוסיה וסין יחזירו את שגריריהם להתיעצויות (האמריקאים בטח לא יזילו דימעה על כך). ואח"כ - משישתפזר סופית העשן - יגיע החשבון: נסיגה מסיבית בגדה המערבית לטובת המדינה הפלסטינית שבדרך. אפשר שאסד ישתכנע שההרפתקה האיראנית נגמרה ויחזור לשולחן המו"מ כדי לנסות ולקבל מחדש את הגולן. אם אכן יעשה זאת - יקבל מן המערב רישיון זמני לטבוח את שיירי האופוזיציה (שחשודה בקירבה יתירה לחסידות "חיזבוללה" ). כל זה כאמור - אם ההתקפה תצליח. כמובן שקיימת האפשרות שהיא לא תצליח...
נעזוב את זה.

  •   ערן ארגוב : אני מתפלא עליך. והרי אתה יודע לבדל את העובדות מים המלל של המטפורות שאינן מסבירות דבר. קורא טקסטים
    • 19:10
    • 06.03.12

    ארה"ב ואירופה מתנגדות ל"תקיפה באיראן" כי: המטפורה של "תקיפה" יוצרת רושם מוטעה של תקיפה אווירית כירורגית חד פעמית. של לגמור את הבעיה האיראנית אחת ולתמיד. אבל בפועל מדובר בתרחיש מלחמה כוללת ממושכת ורבת אבידות.
    ועוד רובד להתנגדות: ארה"ב ואירופה מתנגדות ל"מלחמת מנע" שמטרתה הסרת איום לא ודאי בעתיד לא ודאי מתוך רצון לתקן מאזן כוחות מדומיין. "מלחמת מנע" אינה לגיטימית כי אינה הגנה עצמית - בניגוד ל"מכה מקדימה" מול איום ודאי אימננטי בטווח הזמן המיידי , שהיא הגנה עצמית ועל כן לגיטימית. למשל, מלחמת ששת הימים.
    והרי בסיפור האיראני מוסכם על כולם - ואובמה הדגיש זאת מספר פעמים- כי לאיראן אין נשק גרעיני. ודוק: התייחסות לנשק גרעיני , ולא למושג האמורפי "יכולת גרעינית" שיכול לשקף גם דלק גרעיני למטרות אזרחיות לגיטימיות.

  •   זה די ברור להרבה אנשים שאובמה ונתניהו כבר הגיעו להסכמה בנושא והשאר הוא הצגה.  (לת) לא כולנו אהבלים
    • 20:59
    • 06.03.12

46 בשביל זה היה שווה השואה הזה. בשביל ארץ ישראל. האיראנים הרי לא ישתמשו אבל ההתגרענות שלהם מהווה איום על שלטון האפרטהייד. אפרים בונים
  • 18:00
  • 06.03.12

העולם צריך להטיל סנקציות על ישראל ולא על איראן. אבל בגלל שהיהודים שולטים בעולם המערבי יש בעיה ואי אפשר להפסיק את השלטון על 4 מיליון חסרי זכויות. ביבי יודע שאין מצב שבו האיראנים יפציצו אבל אם יש להם גרעין ישראל לא תוכל לעשות יותר כעולה על רוחה במזה"ת. נתניהו נלחם על ההתנחלויות ולא על שום דבר אחר. כלום לא מעניין אותו חוץ מההתיישבות בשטחים, סיפוח וגירוש הערבים.

נתניהו הוא כהניסט מחופש לליכודניק. ראש ממשלת ישראל שייך לתנועה שהוצאה מחוץ לחוק בישראל. זה בלתי יאומן.

47 זילות השואה מהסוג הגרוע ביותר. ואחרי זה מתלוננים שהפלסטינים הישוו את עזה הנצורה לגטו. הם לפחות לא טענו שזה אושוויץ.  (לת) נתניהו דמגוג ציני
  • 18:03
  • 06.03.12

48 מי מדבר כאן? גל
  • 18:03
  • 06.03.12

אצל אלוף בן לא תמיד ברור אם מדבר הפרשן של נתניהו, או אולי זה שמבקש לשים דברים בפיו של נתניהו.

49 מבושה, מחרפה, מעליבות מחידלון. 15 ויותר שנים אתם לא מסוגלים להסתכל לכו ותטמנו את הראש עמוק באדמה
  • 18:03
  • 06.03.12

לעצמכם בעיניים, לפתור בעיות, להיות מנהיגים ראויים.
העולם לא שמע על חרפה שניה ושלישית כזאת. מה אתם עושים כל יום?
דואגים לשלומם של האזרחים שלכם? רבים, מסוכסכים ומסכסכים, מתחרים,
מ ג ע י ל י ם. קחו לכם פסיכיאטרית טובה שתנהל אתכם וחידלו להשליך את האפסות שלכם על אנשים,וילדים. שנים על גבי שנים.

50 הבל הבלים, אובמה היה פועל כבר לפני שנים באם האיום של ההשמדה היה רון
  • 18:06
  • 06.03.12

מופנה ישירות אליו ולארה"ב. לא היה מאפשר לאיראן למשוך את הזמן ולשחק משחקים עם הפקחים!!!

51 המלכוד של ראש הממשלה gonjtonic
  • 18:09
  • 06.03.12

well done and one hour sooner even better............

52 נתניהו מנתב ישראל למצב מיותר ופוגעני באופן הנורא ביותר רונן
  • 18:09
  • 06.03.12

האירנים לא מאיימים על ישראל. לא עם נשק גרעיני ולא בלעדיו.
הם מאיימים על מדינות המפרץ על הרוסים ועל מדינות אירופה.
ישראל לא מאויימת ע"י האירנים .התגובה הישראלית תהיה כה אלימה שאירן תימחק. זהו איום מספיק חזק בכדי למנוע את הפעולה האירנית.
משום כך ההתנהגות של נתניהו מזיקה לישראל . יש להרגיע את האיום ששמו נתניהו, נתניהו מאיים על אזרחי ישראל יותר מאירן.

53 אני מפחד ש BB שיודע כי הוא ידוע כהססן, לא רציני, ילך הפוך על הפוך, ודווקא, להוכיח את גבריותו, ייצא למלחמה. אין לו מה להפסיד קתו הזקן
  • 18:09
  • 06.03.12

במקרה הכי גרוע הוא חוזר למולדתו הראשונה -ארה'ב- ורץ לנשיאות שם.

54 גם אם הוא יזכר כצ'רצ'יל דימוקולו, אין זה אומר שהתבטאויותיו שגויות חיים
  • 18:11
  • 06.03.12

נכון להציג כרגע נחישות ישראלית, זה מה שמזיז את העולם. גם אם אין התכנות לתקיפה. יש מחיר לעמדה כזאת - הרתעתי ואישי.
ההתמקדות במחיר האישי היא מגוחכת.

55 קדימה BB-תתקוף את אירן,!!  (לת) מחכים לנו למעלה!!!
  • 18:13
  • 06.03.12

56 אתר פורדו יופצץ באטום,השאר תקיפה אווירית רגילה המקור
  • 18:13
  • 06.03.12

טילים ופצצות

57 ביזוי גדול יותר של זכר השואה - אי אפשר . חד וחלק . ביבי גלילי
  • 18:14
  • 06.03.12

יותר לא ניתן יהיה לתקוף אנטישמים .
אם אושויץ - הסמל הגדול ביותר של השואה , הפך לכלי מסחר פוליטי , אז כלו כל הקיצין .
אם איראן היא גרמניה הנאצית , אז המשמעות היא שגרמניה הנאצית היא אפיזודה זוטא בתולדות העמים .

58 אסטרטגיה ישראלית. תזרוק את הלוקס לכינרת. נראה אם יש לך אופי.  (לת) שלשה בסירה אחת
  • 18:15
  • 06.03.12

59 האיום האיראני והמדינה הפלשתינאית יחריבו את מדינת ישראל . האמנם ???  (לת) עקביות מדהימה
  • 18:16
  • 06.03.12

  •   עקבי ונכון. נשק גרעיני איראני ינטרל את ההרתעה הישראלית כנגד הכעדיפות הכמותית העצומה של מדינות ערב (ההופכות יותר ויותר איסלמיסטיות עוינות) בנשק קונבנציונלי. ומדינה פלסטינאית הנשלטת ע"י חאמאס ובה עוד כמה מליוני צאצאי פליטים פלסטינאים היא סכנה קיומית מיידית על מדינת ישראל.  (לת) קסנדרה
    • 19:38
    • 06.03.12

  •   את האמת לא בא לי לגלות מי צודק ומי טועה . לא לוקחת סיכונים מיותרים.
    • 20:22
    • 06.03.12

    מדינה פלסטינית בוודאות תחריב את מדינת ישראל משום שהפל'ס הוכיחו כבר מס' פעמים שהם לא מכירים בקיומה של ישראל !!!
    ובקשר לאיראן יש כאן סוג של אוכלוסיה (לא אנקוב בשמות אבל תבין לבד) שלא איכפת לה להפוך לשהידית והכל כדי להשמיד את ישראל ואת היהודים.

60 התפכחות קוראת קבועה
  • 18:16
  • 06.03.12

נתניהו מרבה לדבר אך אם המצב יגיע לשיאו, התוצאות תהיינה מרות לכל האיזור. דמגוגיה כדי להשיג תמיכת קולות יהודים בארצות הברית לא תעזור במקרה של אסון.

61 הכל אויר חם. איש לא הולך לתקוף. עדיין יש מספיק שפויים אצלנו. אם הסנקציות לא יעזרו, לאיראן תהיה פצצה.  (לת) הרשלה
  • 18:24
  • 06.03.12

62 הדיון של אלוף בן ושל כל המגיבים כאן לא רציני בכלל! ויקטור חסון מגבעת חלפון
  • 18:24
  • 06.03.12

יש לחלק את הדיון לשני תחומים עיקריים: 1) העובדות הנגלות לכל, המציאות של תוכנית הגרעין האירנית ומטרותיה והיכולות אליהן יכולה איראן להגיע בעימות עתידי עם ישראל, ללא עצירתה. 2) המנהיגים של ארה"ב וישראל והרקורד שלהם בקבלת החלטות והשלכותיהן של אותן החלטות. הבעייה עם איראן רצינית ביותר. אולם אני ממש, אבל ממש, לא סומך על הביבי שלנו..!! קבלת החלטות מול מציאויות מורכבות זה התחום החלש אצלו. לצערי הרב, מסיבות של אנוכיות וחוסר ניסיון מדיני, גם על אובמה אין הרבה מה לסמוך. האירנים כנראה יגיעו לפצצה בגלל שני המנהיגים שרק מדברים ולא עושים ואם הם עושים משהו, זה רק שגיאות!!! צריכים לחכות להשפעות בין אם בתוך ישראל ובין אם מחוצה לה, על מנת שיהיה שינוי. לא אפרט כאן אבל צריך שינוי.

63 ראש הממשלה שלנו הוא אדם היסטרי ורדוף שחושב רק במונחים של אושוויץ. הגיע הזמן להחליף אותו באדם קצת יותר יציב. ימני, שמאלני, מרכז... לא משנה. העיקר להפסיק את הפארסה הזו שנקראת בנימין נתניהו.  (לת) י
  • 18:38
  • 06.03.12

64 מדוע זה מילכוד אם גם לדעת הכותב הסיכון מאיראן גרעינית הוא בלתי נסבל ומדוע דעה אישית של עיתונאי משיגה כותרת באתר  (לת) David Bari
  • 18:43
  • 06.03.12

65 זה שקול לאחד שאומר: "תפוס אותי לפני שאני נכנס בו"  (לת) ערס פואטי
  • 18:47
  • 06.03.12

66 משחק דבילי של שני מנהיגי הבוחרים האדיוטים ביותר על כדור הארץ  (לת) פלץ
  • 18:56
  • 06.03.12

67 מומלץ לקרוא את המאמר של אלוף בן על אסד.  (לת) מיכאל
  • 18:57
  • 06.03.12

68 עוד לא נמצא אפילו מומחה צבאי אחד שטוען שתקיפה ישראלית יכולה למנוע את התגרענות.  (לת) יוסי
  • 18:58
  • 06.03.12

69 הצעד הצ'רצ'ילי היחיד האפשרי: פינוי השטחים תמורת תקיפה אמריקאית באיראן. יוסי
  • 18:59
  • 06.03.12

אבל כנראה שביבי מעדיף לקחת סיכון.

  •   מה הקשר שטחים? ציוני
    • 08:57
    • 07.03.12

    מדוע שהערבים לא יפנו את השטחים?

  •   מה הקשר? עד מתי אתה ושאר ההזויים תמשיכו לפמפם נסיגה מהשטחים שתכבר הביא בעבר אלפי קורבנות זאב
    • 10:08
    • 07.03.12

    מה הקשר? עד מתי אתה ושאר ההזויים תמשיכו לפמפם נסיגה מהשטחים שתכבר הביא בעבר אלפי קורבנות

70 במאמר זה הפך הארץ והאלוף בן לעיתון עוד יותר סהרורי שפוי
  • 19:02
  • 06.03.12

אלוף והארץ חד הם, סהרורים, חסרי כל חשיבות, מנותקים אםילו מהמרכז בעם. בקיצור כלי תקשורת שבקרוב יפסיק בכלל להשפיע ומן הסתם יעלם ממש כפי שהשמאל הקיצוני הפך לחסר כל משמעות בשיח כאן. על זה נאמר: good job Shoken

71 עד היום כל המיבצעים של ביבי היו כישלון, עץ אחד לא היצליח לעקור בגבול הצפון. לדעתי הוא רק פקה פקה, ומסוכן מאוד לבצע מיבצע מסוג זה כשהוא וברק ממונים, האסון אינו אירן אלא ביבי
  • 19:06
  • 06.03.12

קראתי את האסטרטגיה שרצה ברק שניתנהל בה בחומת מגן ברצוע, קראתי על עמדת אולמרט וליבני, ועולה שהצעת ברק להפסקת אש כבר בהתחלה וישיבה בשטח עד שיהיה הסכם עם החמס, הייתה הופכת את כוחותינו למטרה נייחת לטירור וחטיפות, עד שהחמס יחליט לתת לנו לצאת. המיבצע הכי גדול שברק יזם (כרמטכ"ל) היה הפגזה ארטילרית של דרום לבנון, אפילו נסיגת הכוחות מלבנון בהיותו ראש ממשלה ההייתה מבורדקת וכישלון שלם ביגלל המועדים שברק אכף אותם. ברק זה =אהוד ברח, הוא כולה טוב במיבצעים ננסיים מצולמים. ראו ההישטלטות על המרמרה, אפילו זה גדול עליו.
ביבי כשפרצה האינטיפדה ביגללו (טען שהוא פותח את מינהרת הכותל שהייתה כבר פתוחה בכל מיקרה)ץ ביבי נעלם לכמה ימים ובסוף מצאו אותו מיתחבא מתחת למיטה של שרה.

72 ביבי לא רק נשמע כמו אלא גם נראה כמו חאפז אסאד בתסרוקת  (לת) יש לנו סורי
  • 19:11
  • 06.03.12

73 אירן לעולם לא תישתמש בגרעין ראשונה!!! אבל יכולתה הגרעינית מנטרלת את יכולתה הגרעינית של ישראל. ומכאן שבמילחמת התשה הערבים אוכלים אותנו בלי מלח, וישראל תעלם. הבא נבהיר אחת ולתמיד
  • 19:19
  • 06.03.12

האירנים צריכים גרעין בכדי שלא משנה כמה טירור יפעילו ומה יעשו איש לא יוכל ליפעול נגדם.
כלומר הגרעין גם ללא הפעלתו, מנטרל כל יכולת או חלום לפעול נגדם ולא משנה מה יעשו. וכך תהפוך אירן למעצמה איזורית השולטת באיזור.
בכדי להראות את עצמה כגיבורה המשרתת את העיניין הערבי, ואת שאר מדינות ערב (המיתנגדות להגמוניה אירנית) כתבוסתניות, אירן בחרה את ישראל כמטרה. ואכן כשלאירן יהיה כח גרעיני היא תגביר את חימוש אויבינו, היא תשנה מישטרים אצל שכנינו, תתיש אותנו, עד שיהיה לה נוח ליפתוח במילחמה כוללת נגד ישראל. כל זה בלי גרעין.

74 Go for it- its your problem OA
  • 19:23
  • 06.03.12

Oh…and deal with the consequences … all yours

75 שאלה אחת פשוטה: היום ה-6 למרץ, 6 ימים לאחר חלוף התאריך האחרון לפינוי מגרון - מישהו שמע על זה משהו? שאלת תם
  • 19:27
  • 06.03.12

נתניהו יוריד אותנו, את ילדינו, ואת נכדינו שאולה, באופן המילולי ביותר של המשפט, בשביל להציל את הבסיס הפוליטי שלו ביו"ש.
זה ההסבר היחידי, וכל השאר ספין אחד גדול.

76 והמשכיל בעת ההיא יידום. אני מציע בנושא איראן לבטל את הטוקבקים שכמעט כולם ילדותיים, שטחיים והזויים בין אם מצד שמאל או ימין. אני אישית לא חסיד של נתניהו אבל הוא פועל באופן סביר בנושא כ"כ מסובך זה. הלוואי שסביר יהיה מספיק. כל שוחר טובתה של ישראל יחזיק לו אצבעות  (לת) משכילבעתההיאיידום
  • 19:31
  • 06.03.12

77 מי שבאמת מתעניין וקורא עיתונות זרה ודוחות של מכוני מחקר רציניים יודע שאיראן היא נמר של ניר.איראן קונבנציונאלית תוכרע תוך פחות מ48 שעות..כל התשתית הארגונית האנרגטית התקשורתית שלה תוצאנה משימוש אפקטיבי בשעות הראשונות של ההתקפה הישראלית.הצבא האיראני אינו ערוך לעימות עם ישראל.זאת הסיבה האמיתית שאיראן מחפשת לשים יד על נשק גרעיני מה שיקנה לה קפיצת מדרגה ענקית במעמדה האסטרטגי הצבאי.אין לנו גבול משותף עם איראן וכל המתקפה כביכול על העורף הישראלי תבוא אך ורק מחיזבללה ומי החמאס. יכולותיה של איראן לפגוע בישראל הן מזעריות וכאמור יוצאו מכלל יכולת לפעול בשעות הראשונות של המתקפה הישראלית.רק יהודונים פחדנים מעוררי חרדה מיותרת מוכנים להרשות לאיראן באמת להפוך להיות בעיה אסטרטגית ראשונה במעלה להמשך קיום המדינה היהודית.אין צורך לסרטט איך יראו החים כאן בצל איום גרעיני איראני..זוכרים את האימרה מלפני מלחמת ששת הימים כשבבן גוריון היה תלוי שלט."האחרון לעזוב שיכבה את האור".זה פחות או יותר משיקרה וברור מי שיהיה ראשון לעזוב זה אותם אלה שקוראים לא לעשות כלום, אנחנו כבר נסתדר עם פצצה איראנית.  (לת) פלוטו
  • 19:32
  • 06.03.12

78 ביבי מוליך אותנו לאבדון  (לת) ישראלי
  • 19:33
  • 06.03.12

79 אם לנו יש אטום, מי בעצם אמור לשקשק ? בן
  • 19:42
  • 06.03.12

תוך 48 שעות אפשר להחריב את כל הגרעין האיראני וגם את המשטר.
למי יש ביצים לעשות את זה ?
במקום זה, יסתבכו בטילים ורקטות.
אם כבר, ללמוד מהאמריקאים - פצצה אחת לא עזרה, הביאו עוד אחת.
עד היום היפנים משקשקים מהם ומה יש להשוות בין היפנים לחיות האיראניות ...

  •   המשוואה פשוטה .
    • 22:58
    • 06.03.12

    מתקפת טילים קונבנציונליים על מרכז הארץ זהה למתקפת אטום על איראן. לא בגלל שמגיע להם אלא בגלל שההרס היחסי זהה. לנו אין יתרונות שטח ואי תלות בתשתיות

80 הוא מצהיר הצהרות ומשלהב את היהודים האמיצים שיושבים בבטחה בברוקלין בכדי לקבל תרומות למפלגתו  (לת) צבועים וציונים מרחוק
  • 19:45
  • 06.03.12

81 אחרי שברק וביבי כבר חיסלו ביד שמאל את החיזבאללה ואת החמאס...  (לת) מחר יחסלו את אירן ביד ימין
  • 19:48
  • 06.03.12

82 אף אחד מאיתנו לא יודע באיזה צעדים תנקוט ישראל קורנליוס
  • 19:51
  • 06.03.12

לכן מרבית מה שנאמר אינו רלבנטי. אפשר לסמוך על המוח היצירתי של ברק וצוותו. תקופת פרץ כשר בטחון הכניסה את כולנו לאי שקט. אך היא הסתיימה מזמן.

83 לא הבנתי, אלוף בן, מה בדיוק אתה רוצה ומצפה ממנהיג, לנוכח הצהרותיה החוזרות של איראן על שאיפתה להעלים את ישראל מהמפה. אורן
  • 19:53
  • 06.03.12

אמנם אני לא עיתונאי זוכה פרסים כמוך, וכמובן שאין לי את אותה יוכלת אבחנה וניתוח כשלך, אולם אני, כאדם פשוט, כן?, אני כשאומרים לי "בוא'נה אורן, ברגע שיהיה לי סכין אני אשסף לך את הצוואר", אז אני נבהל וחושב שאולי כדאי לעשות משהו. ואילו אתה? לי נראה, לאור הקו שבולט במאמריך שלך ובמאמרי המערכת של העיתון שאתה עורך, שלך לא ממש אכפת שלאיראן יהיה גרעין. האיום לא נוגע לך, אני מבין? יש לך חסינות? ביום שתיפול פה הפצצה את מתכוון להיות בלונדון, לקבל איזה פרס על עיתונאות למופת או משהו? וואלה? אז תרשום גם אותי, כי גם לי לא בא להיצלות בתופת הגרעין האיראני. ובתור אדם שחובב מאד ספרות, קולנוע, שירה ואפילו מיתולוגיה איראנית, אני מודיע לך שאני מכבד את העם האיראני ואת מנהיגיו, ולפיכך מאמין לכל מלה שיוצאת להם מהפה. הם הולכים לכסח אותך, אלוף, ותראה במה אתה מתעסק. זה מה ששווה האחריות העיתונאית שלך?

84 אחרי שתחסל את הגרעין באירן אל תשכח לחסל גם את המתקנים בפקיסטאן...ואחר כך... ביבי הגדול רואה לרחוק
  • 19:55
  • 06.03.12

אם מישהו יביא שואה על עם ישראל זה יהיה רק פוחז ימני כדוגמת ביבי!

85 אובמה נשבע בקהיר שלא ילחם באיסלם , בטח לא בגלל ישראל  (לת) @ בנצי - א @
  • 19:58
  • 06.03.12

86 איזה כיף המלחמה הזריזים עושים כסף מאלבומי ניצחון הכלכלה פורחת העם שמח המנהיגים מתחבאים בבונקר, החרדים נלחמים באוהל של אדיון שם ומתפלפלים.. ומתעלקים ומשקשקים, הגנרלים עוסקים באיטריגות איזה יופי איזה כיף  (לת) מלחמה בכיף
  • 20:00
  • 06.03.12

87 כל הכבוד ביבי תתקוף תאירנים ולעזאזל עם הביקורת  (לת) אהוד 27
  • 20:01
  • 06.03.12

88 ביבי עושה מהשואה עסק מזגזג  (לת) אמיר
  • 20:02
  • 06.03.12

89 איזה מאמר מתלהם... מנסה לבקר את התלהמותו של ביבי, ויוצא עוד יותר מתלהם....  (לת) נגעל
  • 20:11
  • 06.03.12

90 היסטוריה...על אשכול שמעת ? בטח לא נולדת אז לך תלמד
  • 20:16
  • 06.03.12

מה לא אמרו על אשכול ? שהוא מגמגם,שהוא ליימך,הכל.
אבל אשכול היה ראש ממשלת ישראל בשנת 67 וניצח את כל מדינות ערב ב 3 ימים של מלחמת בזק.צה"ל של 67 היה ברדלס בכלוב שמרגע ששוחרר היה יכול לכבוש גם את עיראק לו רצה.צה"ל של היום חזק יותר, ולא משנה כמה צינורות יחזיקו אוייבינו.מלחמות לא מנצחים בטילים.מלחמות מנצחים על הקרקע ו באוויר.וצה"ל ינצח בשניהם!!!

91 איראן וחמינאי חיים גרוס
  • 20:20
  • 06.03.12

בן יקירי, שנינו מסכימים שביבי לא מגיע לרמה של ציפי - אבל מודה שהפעם הסכמתי כמעט עם כל מילה שלו - בסה"כ אסור שתהיה לנו שנאה עיוורת כלפי ביבי - לפחות בענין האיראני הוא צודק. אולי קשה לנו להודות בכך, אבל עם יושר אינטלקטואלי כשלנו - נגיע גם לזה. מחיר אי-פעולה מול איראן עלול להיות גבוה הרבה הרבה יותר מאשר מחיר הפעולה. בסה"כ אני נהנה לקרוא את הטורים השנונים והמושחזים שלך. סחטין.

92 נתניהו איש מדון לוטם פנסקי
  • 20:30
  • 06.03.12

מחרחר מלחמה,
משהו רקוב אצלו מבפנים.

93 אני רוצה לקוות שהדברים של ביבי הם סוג של משחק פסיכולוגי רק כדי להשאיר את איראן מורתעת.. קול שפוי
  • 20:33
  • 06.03.12

כי במקרה של הפצצה ישראלית, אמריקה אולי תצטרך להתמודד עם עלייה במחירי הדלק וזעזוע לכלכלה, אבל ישראל מאידך תכנס לעימות עם מעצמה צבאית בעלת זרועות בחצר האחורית שלה בדמות חמאס וחיזבאללה וקריסה של הכלכלה!

94 אלוף והארץ מוציאים את עצמם אל מחוץ לגדר הויכוח הארץ הזוי
  • 20:42
  • 06.03.12

מאמרהויכוח אמר שיונה הנובע בעיקרו משנאה לאיש ולא ממחשבה מדינית עמוקה. לא ראוי ודוחק את הארץ עוד יותר לשוליים הסהרורים והממש לא רלוונטים, חבל

95 איראן תותקף ללא ספק - לא בגלל הצהרה זו או אחרת של נתניהו, אלא משום שמדובר במדינה טוטליטרית רצחנית הנשלטת בידי מופרעים קליניים, אשר קוראים בגלוי להשמדת עם ובונים נשק אטומי. שום ראש ממשלה ישראלי שפוי לא היה מניח למצב כזה להמשך. אלא מאי? יש לקוות שההתקפה לא תתמקד כלל במתקני הגרעין, אלא בחיסול המוני של ראשי המשטר בכל הרמות, תוך פגיעה מאסיבית ביחידות אשר מגינות עליו מפני זעם העם והשתלטות על כל ערוצי התקשורת בקריאה להתקוממות. התקפה מהירה כזו, כזאב על העדר, יכולה להסתיים בתוך לילה אחד. ספק רב אם איראן כרותת הראש תוכל להגיב, שלא לדבר על מלחמה מתמשכת בעוד התגובה הישראלית על כל ירי מתבטאת בהרס תשתיות ברוטאלי - וההמונים צרים על בנייני הממשלה כדי לתלות את אלה ששרדו מבין ראשי הצבא והממשלה. את מתקני הגרעין יפרק כבר המשטר החדש, אל חשש. ההרתעה הישראלית תשתקם לדורות. יעבור הרבה זמן עד שיקום עוד תולעת שיעז לאיים עלינו ברצח עם. ולמי שמתעניין בכאלה דברים, אין שום דבר פסול מבחינה מוסרית או מבחינת דיני המלחמה בפגיעה בראשי המשטר - אדרבא. הם הראשונים שראויים לחיסול. ואם כבר נזק סביבתי, שתמות משפחת אחמדינג'אד ולא כל מיני כפריים מסכנים שאתרע גורלם להתגורר ליד נתאז. כל המערב ימחא כפיים (ובסתר, גם כל ערבי סוני באשר הוא). אלה מטרות גלויות, לא מוגנות. זמינות. אז למה לא? מחר אינשאללה. מודרניסט .
  • 20:45
  • 06.03.12

איראן תותקף ללא ספק - לא בגלל הצהרה זו או אחרת של נתניהו, אלא משום שמדובר במדינה טוטליטרית רצחנית הנשלטת בידי מופרעים קליניים, אשר קוראים בגלוי להשמדת עם ובונים נשק אטומי. שום ראש ממשלה ישראלי שפוי לא היה מניח למצב כזה להמשך. אלא מאי? יש לקוות שההתקפה לא תתמקד כלל במתקני הגרעין, אלא בחיסול המוני של ראשי המשטר בכל הרמות, תוך פגיעה מאסיבית ביחידות אשר מגינות עליו מפני זעם העם והשתלטות על כל ערוצי התקשורת בקריאה להתקוממות. התקפה מהירה כזו, כזאב על העדר, יכולה להסתיים בתוך לילה אחד. ספק רב אם איראן כרותת הראש תוכל להגיב, שלא לדבר על מלחמה מתמשכת בעוד התגובה הישראלית על כל ירי מתבטאת בהרס תשתיות ברוטאלי - וההמונים צרים על בנייני הממשלה כדי לתלות את אלה ששרדו מבין ראשי הצבא והממשלה. את מתקני הגרעין יפרק כבר המשטר החדש, אל חשש. ההרתעה הישראלית תשתקם לדורות. יעבור הרבה זמן עד שיקום עוד תולעת שיעז לאיים עלינו ברצח עם. ולמי שמתעניין בכאלה דברים, אין שום דבר פסול מבחינה מוסרית או מבחינת דיני המלחמה בפגיעה בראשי המשטר - אדרבא. הם הראשונים שראויים לחיסול. ואם כבר נזק סביבתי, שתמות משפחת אחמדינג'אד ולא כל מיני כפריים מסכנים שאתרע גורלם להתגורר ליד נתאז. כל המערב ימחא כפיים (ובסתר, גם כל ערבי סוני באשר הוא). אלה מטרות גלויות, לא מוגנות. זמינות. אז למה לא? מחר אינשאללה.

96 לכל הקשקשנים : בשנות ה30 של המאה הקודמת אמרו המרגיעים {במיוחד מהשמאל} הוא לא מתכוון במיוחד למנ שהוא אומר . זה רק לצרכי תעמולה. ארה"ב . בריטניה . ברי"המ וצרפת יתערבו ולא יתנו . והסוף : העולם ישב בחיבוק ידיים והיטלר תקף בזמן שנוח לו ו6 מליון יהודים נרצחו.  (לת) בני
  • 20:53
  • 06.03.12

97 יכול להיות שמנהיגנו הדגול, מציל האומה, עובד בכלל עבור המפלגה הרפובליקנית?  (לת) חומר חזק למחשבה.
  • 20:54
  • 06.03.12

  •   אלוהים יודע בשביל מי הוא עובד, זה בטח לא בשביל הישראלים. מי שחושב אחרת פששש הוא דפוק, אבל חזק.  (לת) ק.א.
    • 23:08
    • 06.03.12

98 ביבילבולי ביצים  (לת) יובל
  • 21:05
  • 06.03.12

99 השימוש בשואה הוא לא פטנט של ביבי. זכויות היוצרים נמצאות במאה שערים ושייכות לאברכים שתפרו טלאי צהוב לילד בן תשע.  (לת) יבגני אונייגין
  • 21:20
  • 06.03.12

100 חימוש גרעיני במזרח התיכון אורי עובדיה
  • 21:24
  • 06.03.12

מן הראוי למצוא דרך חדשה, שתיתן מענה לחשש של מדינות אויב מישראל שיש בידה נשק גרעיני. אם לדוגמא, אירופה וארה"ב יקבלו החלטה לעשות הסכם הגנה עם ישראל, שלא ניתן לביטול וזאת תחת הסכמה ישראלית לפרק את הנשק הגרעיני שברשותה. פירוק הנשק הגרעיני שבידי ישראל יצדיק את כל צעדי הכפייה של מנהיגי העולם החפשי להפסקת ההתחמשות בנשק גרעיני של אירן היום,טורקיה מחר ומצריים במועד אחר. הבעיה העקרית בהצעתי הנ"ל שישראל תפקיד את עתיד קיומה בידדים זרות. אורי

101 ביבי פרנואיד  (לת) עופר
  • 21:24
  • 06.03.12

102 מעניין אותי רק דבר אחד? ויקטור אל
  • 21:49
  • 06.03.12

אחרי שנתקוף את איראן ונסיר את האיום שלה מעלינו. מה יהיה היעד הבא? יש עוד איומים שמסכנים את מדינת ישראל? בינתיים שומעים רק איראן, איראן, איראן. ז"א שאין עוד איום מלבדה. מעניין מי הבא בתור?

103 השוואות לאושוויץ אינן מצביעות על תהליך קבלת החלטות רציונאלי, אלא על פסיכוזה. כשהמוות מכתיב את החיים כאן, בסוף מגליםצשטובי ילדינו כבר לא גרים פה בכלל. מעדיף לחיות בלי איראן גרעינית, אבל ביום שתהיה לה פצצה עדיין אהיה טרוד בחיים היומ-יומיים שלי של אוכל, דירה, חינוך ילדיי ובריאות הוריי. מבטיח שאיראן לא תהיה הסיבה שבגללה אקום דני, ירושלים
  • 21:51
  • 06.03.12

איראן לא תופיע בסיוטים שלי . הסיכוי שלי למות מרעידת אדמה ממשי בהרבה ועדיין לא שמתי לב שמישהו התחיל לשפץ את כל בתי טבריה וקרית שמונה. כל סיפור הפצצת איראן הוא חסר אחריות. שלטון האיאתולות ייפול בכל מקרה והפצצה מעכבת את התהליך הבלתי נמנע הזה בשנים רבות

104 נתניהו אחראי ושקול - הוא פועל נכון - כל הכבוד לו  (לת) נתניהו צודק בכל מילה
  • 22:29
  • 06.03.12

105 ומי יציל אותנו מראש הממשלה שלנו?  (לת) אחת, שתיים, שלוש ואבדנו
  • 22:38
  • 06.03.12

106 ראיתם את תמונת ביבי עם שני המסמכים ביד? הוא נראה כאילו כואבת לו הבטן... בידרמן-וולקובסקי, מהר מהר קריקטורה לכבוד העניין!  (לת) מחפש פרטים
  • 22:45
  • 06.03.12

107 טוקבק שראוי לקריאה (בניגוד לכזה שאינו ראוי) אמת מארץ תצמח
  • 22:51
  • 06.03.12

גבירותי, האם עובדת היותו של נתניהו שלא מנאמני שלום עכשיו פוסלת, באופן אוטומטי, כל אמירה שלו? כל דעה שלו? למה לא להסכים מדי פעם – כשהנסיבות מאפשרות – והאמת מארץ זורחת – גם עם מר נתניהו? מדוע עלינו לסבול שקר וכחש עצמי? מדוע עונש שכזה? כמובן, רק כאשר במקרה, ובאופן נדיר אנחנו מסכימות בעומק ליבנו עם בנימין נמתניהו,. גבירותי, מה ציפורה הייתה עושה? מה שלי הייתה עושה? בא נהיה אמיתיות אשה עם רעותה. מה היה עדיף לנו ליברמן? ודאי שלא – ולכן נתניהו עושה גם (ואני מדגישה "גם") דברים נכונים מפעם לפעם – ובל לנו להתנשא ולחשוב שאנו היינו יודעות לעשות טוב ממנו. לפחות בנושא האיראני – האמת צריכה להאמר והתמיכה צריכה לחצות מחנות.

  •   bravo chantal smith
    • 23:13
    • 06.03.12

    kol milah basela

  •   תגובה על התגובה (שווה קריאה) יפית מאשכנז
    • 23:21
    • 06.03.12

    כל הכבוד. לעניות דעתי - הקושי הוא בהכרה שיתכן שרוה"מ לא טועה הפעם (הרי תמיד אנו אומרות במסיבות הסלון שביבי הוא פאראנוייד). איראן - שומה עלינו לזכור - הינה אומה נפלאה - שלצערנו נפלה לידיהם של מנהיגים מושחתים הרודים בעמם. אני מקווה מאוד שחלילה לא יספו בהתקפה גם אזרחים תמימים חלילה. כאשה אני חשה צער על אזרחים תמימים הנופלים קורבנות במלחמה שלא היו רוצים להיות חלק ממנה. ובא לשלום גואל.

  •   לת תפסיקי לחרטט במטותא
    • 23:27
    • 06.03.12

    לת

  •   ל"אמת מארץ תצמח": תגידי לי בבקשה, את בטוחה ששמך לא "שרה נתניהו" במקרה? גרפומנולוגית
    • 00:15
    • 07.03.12

    מתאים לה לבחור בניק כל כך מגוחך. אשר לתוכן : עדיף לא להתייחס. בכל זאת לא נעים לראות את רעיית ראש הממשלה מתבזה כך בפומבי....

  •   אמת תצמח גם מקריאה בין השורות - מקריאת מאמריו של אלוף בין עולה שהוא מגדולי מעריציו של בנימין נתניהו. אולי הגדול שבהם. וצנזור הרף  (לת) אלוף המעריצים
    • 08:38
    • 07.03.12

  •   אמת תצמח גם מקריאה בין השורות - אלוף בן במאמריו הוא מגדולי מעריציו של בנימין נתניהו. אולי הגדול שבהם. וצנזור הרף!  (לת) אלוף המעריצים
    • 08:41
    • 07.03.12

108 אין לי טענות נגד הרואים בביבי את הצ'רצ'יל של המאה ה21 אבל לי הוא מזכיר דווקא את מוסוליני  (לת) מאיר
  • 22:55
  • 06.03.12

109 "תחזיקו אותי"  (לת) עד מתי חכם ציון?
  • 23:02
  • 06.03.12

110 ביבי יודע טוב מאוד שאין לישראל כלים צבאיים להשמיד את תוכנית הגרעין האיראנית ביטחונה
  • 23:08
  • 06.03.12

הוא גם יודע שברגע שאנחנו נתקוף, או שהאמריקאים יתקפו (והם היחידים שיש ביכולתם לשתק את תעשיית הגרעין באיראן), ייפלו טילים על ישראל, על כל ישראל, לא רק תל אביב. ומה יקרה אז? מצבנו יהיה רע ומר. המדינה תהיה משותקת לזמן רב, אלפי הרוגים ברחבי המדינה, מחירי הדלק בעולם יזנקו, כל העולם יסבול. אז למה הוא מאיים כל הזמן? למה הוא מתופף בתופי מלחמה בזמן שכולם מנסים להרגיע את הרוחות? בגלל שאין לו שום דבר אחר לומר, זה למה! הוא ריק מתוכן, הוא אגורה עלובה בתוך כד חרס גדול ואטום, הוא פיקציה של מנהיג, הוא בבואת מראה של אחמדיניג'אד. אם שניהם היו נפגשים בבית ספר בחו"ל, אין לי ספק שהם היו חברים טובים, כי שניהם קורצו מאותו זבל רקוב.

111 אל תכליל אחד מהעם
  • 23:28
  • 06.03.12

אני לא אחד מהפיפל שלך,כפי שהתבטאת,אדוני.

112 טורקיה של ארדואן מסוכנת יותר מאיראן  (לת) עומר
  • 23:49
  • 06.03.12

113 תגובה חול בעניים
  • 23:50
  • 06.03.12

האם ביבי מרגיש בנוח יותר להתעסק הקיץ במלחמה יותר מאשר במחאות ??

114 למבקרי השמאל- מי שנלחם נגד הנאצים היו בעיקר שמאלנים עומר
  • 23:58
  • 06.03.12

חלק ניכר מהלוחמים נגד הנאצים היו שמאלנים מובהקים. עוד לפני המלחמה הנאצים רצחו קומוניסטים גרמניים שהתנגדו לנאציזם. קומוניסטים יהודים ולא יהודים היו חלק ניכר מהפרטיזנים היוגוסלבים, הפולנים ומחתרות אחרות אחרים. רבים מחיילי צבא צרפת החופשית תחת דה גול היו קומוניסטים (כולל יהודים). ברה"מ הקריבה את המספר הגדול ביותר של אזרחים כדי לנצח את הנאציזם והיו אלו הסובייטים ששחררו את אושוויץ.

זה כמובן לא מבטל את חלקם החשוב של הבריטים, אמריקאים, קנדים , אוסטרלים ואחרים שלא היו בהכרח שמאלנים.

115 יש דבר, אולי הדבר היחידי, שהימין מיטיב להבין מאתנו - השנאה המטפיסית לעם היהודי. עורבא
  • 00:08
  • 07.03.12

כאשר הפרשן הבכיר ביותר בבריטניה סיימון ג'נקינז כותב בשבח העם האיראני הגאה ומציין שמדובר ב"בעיה של ישראל" במאמריו בגרדיאן, כאשר אמנים ואנשי אופנה משמיצים את העם היהודי ואת ישראל בצרפת ובלונדון מעלים על בימת האופרה הלאומית את "מותו של ליאון קלינגהופר" אופרה אנטישמית שנכתבה על ידי אליס גודמן - שונאת ישראל מומרת המשמשת ככוהנת דת בקימברידג' - העולם מביט בשויון נפש, או שמא בתאווה רצחנית, במדינת ישראל ואינו עומד באמת לצדה.

  •   חבל שיהודי חכם כמוך נופל בפח השטחיות הימנית. "מותו של קלינגהופר" אינה אופרה אנטישמית - ואליס גודמן אינה שונאת ישראל. כל חטאה היא שבחרה באמונה הנוצרית - וחבל שאתה נגרר אחר הנקמנות היהודית כלפי :"משומדים". לעיונך: http://www.guardian.co.uk/music/2012/jan/29/alice-goodman-death-klinghoffer-interview  (לת) עורבא פרח
    • 00:46
    • 08.03.12

116 if you have to shoot - shoot..dont talk !  (לת) נו ככה?
  • 00:19
  • 07.03.12

117 השאלה איך... ייאי
  • 01:08
  • 07.03.12

עדכון אחרון:05.03.2012 12:16גלצ ;העיתון הגרמני "די-וולט" מדווח הבוקר (ב') שקוריאה הצפונית ערכה ניסויים בראש נפץ גרעיני עבור איראן, בשנת 2010. על פי הפרסום, אם הדיווח יאומת, יגבר החשש שתכנית הגרעין האיראנית מתקדמת יותר ממה שחושב המערב. ההערכה בדבר הניסויים הגרעינים בקוריאה מגיעה אחרי שמדען גרמני איתר איזוטופים רדיאוקטיבים בשמי האזור, שלדבריו מקור האיזוטופים הוא אורניום". נו,אחרי שאיראן ביצעה ניסוי בנשק גרעיני,מישהו עדיין חושב שהם מפתחים זאת לצורכי שלום!?בטיל גרעיני אחד הדיוק הוא גורם משני משני וחמורה פגיעתו ממאות קונבנציונאליים. השאלה לא אם צריך לפעול צבאית אלא איך לעשות זאת הכי יעיל,אם יהיה צורך יש לחזור על כך שוב ושוב.אני רק מקווה שאובאמה יחליף דיסקט...

118 בכל דור ודור יוסי מזרחי
  • 02:52
  • 07.03.12

עד שלא יוציאו מהלקסיקון היהודי את בכל דור ודור קמים עלינו... יקומו אופורטונוסטים או מוגי לב חסידי מצדה כלומר שריפת הבית כולל הפשפשים. באושוויץ ודומיו ניסו להשמיד את העם היהודי ההשוואה לאושוויץ של כל מאיים מסייעת לרעיון השמדת העם היהודי. ביבי אינו צ'רצ'יל ולא יהיה צ'רצ'יל ראש ממשלה דמיקולו הוא מאז הקדנציה הראשונה שלו.

119 תזכורת אושויץ מאד במקומה רעות
  • 05:41
  • 07.03.12

אנחנו העם המדחיק והמכחיש. אנחנו גם בחנופה רבה נוטים שלא להזכיר לבריטים ולאמריקים את סרובם להציל יהודים כשעוד ניתן היה. לכן נתניהו במילים ברורות ובלא הכחשוח חלקלקות אומר את הדברים, כפי שצריכים להיאמר.

120 ביבי : למה אתה לא מזכיר את האינקוזיציה וגרוש יהודי ספרד ?  (לת) אנוס ספרדי
  • 05:59
  • 07.03.12

121 אנו חיים תחת צל של השמדה. הפעם המשמידים הם ראש הממשלה ושר הבטחון.  (לת) נתניהו = סכנה קיומית לכולנו. לכל האידיוטים שהצביעו ליכוד.
  • 06:35
  • 07.03.12

122 אין לנו על מי לסמוך אלא על אובמה. אם חיינו יהיו נתונים בידי ביברק - נגזרנו לנו.  (לת) חנניה
  • 06:37
  • 07.03.12

123 הוא וממשלתו הימנית מובילים אותנו לשואה חדשה. השמירה על הכסא בתמורה לאימפוטנטיות וחוסר מעש בשלום עם הפלשתינים שהיה חוסך לנו את איראן והופך את ישראל למגנט כלכלי עולמי. הימנים השחורים ובראשם הביבי מפקירים את המדינה ותושביה עבור מנעמי השלטון. רק שינוי שיטת הבחירות תציל אותנו משלטון השחור הזה. ועכשיו!!!1  (לת) ביבי הביתה
  • 07:43
  • 07.03.12

124 המאמר הזה מוכיח מדוע עורכים ראשיים לא צריכים לכתוב מאמרים. מתי אוסיצקי
  • 09:24
  • 07.03.12

מר בן צריך להבין כי עורך ראשי רשאי להטריח את המיקלדת שלו רק במקרים מאוד נדירים וגורליים (ראה מאמריהם הנדירים של גרשום שוקן, חנוך מרמרי, דיוויד לנדאו, דוב אלפון). בן כותב יותר מדי, ולמרבה הצער ככה גם נראה העיתון תחת עריכתו. חבל.

125 מלחמה - כל אחד והכור שלו... משקיף בחו"ל
  • 09:42
  • 07.03.12

בגין טחן את אוסיראק
אולמרט שיטח את דיר אל זור
נתניהו ....גורנישט
אז מה עושים, מחרחרים, איך אנחנו נופלים בפח המניפולציות של איראן, הרי לכפתור לעולם לא יגיעו, יש להם מספיק צרות גם ככה.
שיחנקו עם הגרעין שלהם

126 נכון, פטפטת והתלהמות - אבל להחלטה לא לעשות יש משמעות: לחיות עם פצצה  (לת) דוד
  • 10:17
  • 07.03.12

127 למה מילכוד? זה בדיוק המסר שרצה לשדר.  (לת) יצחק קליין
  • 14:13
  • 07.03.12

128 כמי שחזרה מכמה שנים בקליפורניה: נאום מבריק ואמיץ לבנימין נתניהו... יפעת ר.
  • 18:38
  • 02.05.12

אשר מישיר מבט לשלטון ולמשרד ההגנה ד'היום, ומזכיר להם את האמת - לא מנעתם המשך משלוחים לאוושיץ[אז], ואינכם מונעים התחמשות גרעינית כחלק ממובלעת איסלאמית המאיימת לכלותינו[היום].

ואתם, יהודים יקרים, בתגובות הגיחוך, ההלצה והביקורת שלכם - משחקים לידיהם של האמריקנים, מפחדים לזקוף את הראש ולאפשר לאמת להשמע, ובכך - משחקים גם לידיו של אחמדיניג'אד;

לא פחות מזה !