המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

המשוואה של נתניהו: עדיף טילים על תל אביב, על פני פצצה איראנית

אובמה מצדו סבור כי עדיין לא הגיע הזמן לפעול נגד איראן בכלים צבאיים. "לפעמים הפעולה הכרחית, אך מי אמר שצריך להחליט עכשיו?"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הדגיש בפגישותיו בוושינגטון כי אינו מאמין שהסנקציות הבינלאומיות או הדיאלוג ימנעו מאיראן להשיג נשק גרעיני. בנוסף, הוא סבור שהנזק והקורבנות שייגרמו כתוצאה מירי טילים על תל אביב בתגובה לתקיפת מתקני הגרעין הם כאין וכאפס לעומת השלכותיה של פצצת אטום בידי המשטר האיראני. כך עולה מהפגישות, שבהן הקפיד נתניהו להציג שאלה אחת מרכזית: מה יהיה המחיר של אי-פעולה נגד איראן.

נתניהו בא לוושינגטון עם שורת מחלוקות עם הנשיא אובמה בסוגיה האיראנית. אולם, בפמליית נתניהו ובבית הלבן טוענים כי בלא מעט נושאים חלה התקרבות. אולם בנושא מרכזי, השלכות פעולה צבאית ישראלית נגד מתקני הגרעין של איראן בעת הזאת, נותרה המחלוקת בעינה.

היועץ לביטחון לאומי, יעקב עמידרור, אמר אתמול כי על אף שהמחלוקת בסוגיה הזו קיימת, שני הצדדים יישרו קו ושמו את הקלפים על השולחן. "התוצאה היא בהירות של מערכת היחסים הכל-כך חשובה הזו", אמר. "כל אחד יודע מאיפה הצד השני יוצא. אנחנו צריכים כישראלים לעכל את מה נאמר על ידי האמריקאים ולהכריע על סמך האינטרסים שלנו".

אובמה ונתניהו בפגישתם אתמול
אובמה ונתניהו בפגישתם אתמול. צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

לדברי פקיד ישראלי בכיר, בדיונים שכינס נתניהו בנושא בחודשים האחרונים הוא הטיל ספק בתרחישים שלפיהם התגובה האיראנית להתקפה על מתקני הגרעין תהיה חריפה ביותר ותכלול מתקפת טילים משולבת מאיראן, מלבנון ומעזה. הוא מתבסס על היעדרה של תגובה עיראקית לאחר הפצצת הכור ב-1981 ולשקט שלא הופר בגבול הצפון לאחר שהכור הגרעיני הסורי הושמד בפעולה צבאית, שלפי מקורות זרים בוצעה על ידי ישראל. גם אז היו תרחישים להתלקחות אזורית, אך הדבר לא קרה.

נתניהו סבור שהמשטר האיראני קיבל החלטה מדינתית מסודרת להשמיד את ישראל. לכן, בראייתו, הדיונים בעניין ממוקדים באופן שגוי במספרי הטילים שישוגרו לערי ישראל לאחר תקיפה של מתקני הגרעין האיראנים או בהערכות מחמירות על מספרי הרוגים. בראייתו, העורף הישראלי יספוג התקפה גם אם ארצות הברית תפציץ באיראן. לפיכך, יש לדבר על הסכנות הטמונות בכך שבמקום טילים קונבנציונליים, יתמודד העורף הישראלי עם הסכנה של פצצה גרעינית, שנזקיה גדולים לאין-שיעור.

"הרבה דיבורים נשמעו באחרונה על מחיר עצירתה של איראן. אני חושב שהגיע הזמן שנדבר על המחיר של אי-עצירתה של איראן", אמר נתניהו בנאומו בפני ועידת איפא"ק ביום שלישי לפנות בוקר. "פרשנים מסוימים ינסו לשכנע אתכם שהאפשרות לעצור את איראן מלהשיג פצצה מסוכנת יותר מלאפשר לאיראן פצצה. הם טוענים שעימות צבאי עם איראן יפגע במאמצים שכבר בדרך, שהוא יהיה בלתי יעיל ושהוא יעורר תגובה נקמנית אף יותר מצדה של איראן".

בשלב זה של נאומו, שלף נתניהו עותקים של מכתבים ששלחו ארגונים יהודיים למחלקת המדינה האמריקאית ב-1944 עם בקשה להפציץ את פסי הרכבת למחנות ההשמדה במזרח אירופה. נתניהו לא אמר זאת, אך המסר שלו בנקודה זו היה כי המשמעות של אי-פעולה עלולה להיות השמדתה של מדינת ישראל. "איש מאתנו אינו יכול להרשות לעצמו להמתין עוד זמן רב", אמר נתניהו בנאומו. "כראש ממשלת ישראל, לעולם לא אתן לעמי לחיות תחת צל של השמדה".

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, אינו חולק על הניתוח של נתניהו לגבי כוונותיה של איראן, אלא על הדרך לטפל בבעיה ועל לוח הזמנים. בכיר בממשל האמריקאי ציין כי תקיפה ישראלית תביא גם למתקפת נגד איראנית על ישראל, אבל גם להתקפות איראניות נגד חיילים ואזרחים אמריקאים במזרח התיכון. לדברי הבכיר האמריקאי, אובמה הבהיר לנתניהו שארצות הברית אינה תומכת בפעולה צבאית, אלא אם כן אזל הזמן לעצור את איראן, והדבר הזה עדיין לא קרה.

"השלכות פעולה, אם תינקט מוקדם מדי, יהיו לא רק על ישראל", אמר הנשיא אובמה במסיבת עיתונאים אתמול. "בכל עת שבה נבחנת פעולה צבאית, העם האמריקאי צריך להבין שיש מחיר לשלם. לפעמים הפעולה היא הכרחית, אבל לא נבחר בה כבדרך אגב. מי אמר שצריך להחליט עכשיו?".

צילום: אי-פי

"אלה המתופפים בתופי המלחמה נגד איראן צריכים להסביר את המחיר והיתרונות של פעולה שכזו", הוסיף הנשיא, בהתייחסות ליריביו הרפובליקאים שמותחים ביקורת על "היד הרכה" שהוא מפגין כלפי איראן.

שר ההגנה של ארצות הברית, ליאון פאנטה, אמר אתמול בנאומו בפני ועידת איפא"ק כי ישראל וארצו צריכות לעבוד יחד בסוגיה. "כאשר כל הדרכים האחרות ייכשלו, נפעל נגד איראן", הבטיח.

נתניהו יצא בכל זאת עם כמה הישגים מוושינגטון. בשיחות עם הנשיא אובמה ועם שר ההגנה פאנטה הוא ביקש לאשר מכירה לישראל של מטוסי תדלוק חדישים ופצצות חודרות בונקרים. בכיר בממשל האמריקאי ציין כי אובמה הנחה את פאנטה לעבוד על כך מול שר הביטחון אהוד ברק, מתוך מגמה להיענות לבקשה בחיוב ובהקדם.

בכיר בממשל האמריקאי ציין שנתניהו קיבל מאובמה שורה של ביטחונות פומביים בסוגיית הגרעין האיראני, שאותם ביקשה ישראל תקופה ארוכה. לדבריו, אובמה התחייב פומבית בצורה שלא התבצעה בעבר כי אין לו מדיניות של הכלה כלפי הגרעין האיראני. בנוסף, הבהיר אובמה פומבית שעצירת הגרעין האיראני היא אינטרס אמריקאי ובינלאומי ולא רק ישראלי, ציין כי פעולה צבאית היא אחת האופציות לטיפול בגרעין האיראני והבהיר שישראל היא ריבונית לקבל החלטה בנוגע לתקיפה באיראן. כשנשיא אמריקאי אומר דברים כאלה בפומבי, הוא אינו יכול לסגת מזה.

בבית הלבן היתה שביעות רצון מתוצאות השיחות, במיוחד לנוכח העובדה שאלה לא הסתיימו בעימות פומבי, כמו בפעמים קודמות. גם נאומו בוועידת איפא"ק התקבל בקורת רוח יחסית. בכיר בממשל האמריקאי ציין כי כשנתניהו אינו מרוצה מהמדיניות האמריקאית הוא אומר זאת בגלוי, והפעם זה לא קרה. לדברי הבכיר, בסופו של יום נאומו של נתניהו באיפא"ק ועמדתו הסקפטית כלפי יעילות הסנקציות והדיאלוג עם איראן מסייעות לממשל לגייס קואליציה בינלאומית. לדבריו, ארצות הברית מדגישה בפני מדינות העולם כי האלטרנטיבה להגברת הלחץ הבינלאומי על איראן עלולה להיות תקיפה ישראלית ומלחמה אזורית.

במקביל לביקורו של נתניהו בוושינגטון, הודיעה אתמול שרת החוץ של האיחוד האירופי קתרין אשטון כי שש המעצמות - ארצות הברית, רוסיה, סין, בריטניה, צרפת וגרמניה - קיבלו את הצעת איראן לחידוש המשא ומתן על הגרעין. היא לא ציינה מתי ואיפה יתקיימו השיחות. איראן, מצדה, הודיעה אתמול כי תאפשר לפקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית לבקר לראשונה במתקן הצבאי בעיר פרצ'ין, שבו לפי החשד מתבצע מחקר בנושא הרכבת נשק גרעיני.

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, אמר לאחר ההודעה כי איראן חייבת לשנות מן היסוד את חשיבתה. לדבריו, יש להעניק לסנקציות הכלכליות ארכה נוספת כדי שהשפעתן תהיה רבה יותר, אך פעולה צבאית ממשיכה להיות אפשרית כל עוד טהראן אינה מוותרת על שאיפותיה לפתח נשק גרעיני.

אתמול הצהיר בכיר בחמאס כי ארגונו לא ימלא אחר הוראות איראן אם תפרוץ מלחמה בינה לבין ישראל. הבכיר, סאלח ברדאוויל, אמר לעיתון "גרדיאן" כי "חמאס אינו חלק מבריתות צבאיות באזור. האסטרטגיה שלנו היא להגן על זכויותינו". עמדה זו מבליטה את התרחקות הארגון מטהראן, שהיתה עד באחרונה מקור הכספים והסיוע הצבאי העיקרי שלו.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 נתניהו מסוכן לישראל הרבה יותר מאחמדיג'אן  (לת) no pasaran
  • 05:32
  • 07.03.12

02 הכותרת הזאת היא סלוגן מצויין נגד השגעון הפרטי של הנתניהו.  (לת) בילבורד
  • 05:34
  • 07.03.12

03 משוואה פשוטה יותר: מלחמה = סיכוי המשך בשלטון. קודם דחיית בחירות, אח''כ לאומנות פרנוידית והופעה כגואל.  (לת) צבי
  • 05:35
  • 07.03.12

04 נכון , פצצה גרעינית זה איום ונורא, אך היא לא ודאית לעומת זאת טילים על מדינת ישראל זה יהיה ודאי אחרי הפצצת אירן וזה לא יימשך חודש ואולי לא רק שנה  (לת) גם לפקיסטן יש פצצה גרעינית
  • 05:47
  • 07.03.12

05 הוא צודק. אני יודע שקשה להודות בזה אבל ... זה באמת משוואה די פשוטה, לא?  (לת) ירון, *תל אביב*
  • 05:48
  • 07.03.12

06 המשוואה של העיתונאי רדודה ומטעה רעות
  • 05:50
  • 07.03.12

ההמשוואה היא בין מתן חופש פעולה להיטלר חדש במאה ה21 בעצימת עיניים בינלאומית לבין פעולה עולמית משותפת לכל הדמוקרטיות למיגור אותו היטלר חדש. זו הדרך שבה מוביל נתניהו במישור הבינלאומי וטוב שהוא כמנהיג אינו שותף להכחשה רופסת ומסוכנת.

  •   מנהיג על ויאגרה ליאור
    • 12:38
    • 07.03.12

    אירן זה לא היטלר חדש וכל השואה מגמדת את השואה,
    ולטעמי 3000 הרוגים בתל אביב לא מצדיקים תקיפה באירן.

    ביבי רוצה שלא יתלו אותו בכיכר העיר אם הפעולה תכשל

  •   מסגים עם מגיבה 2 (רעות)  (לת) גיל ג
    • 14:09
    • 07.03.12

07 גרעין יורם
  • 05:52
  • 07.03.12

כמו ב 1944 עוד מסמר בארון קבורה

08 ביבי: אני גר בקיסריה ובירושלים יש לי אחלה בונקר לי ולאשתי היקרה (לכם)  (לת) ציניקן
  • 05:55
  • 07.03.12

09 ואני שאלה קטנה: היכן הבנים של ביבי? הם כבר בחו"ל או בדרך לשם??  (לת) קול מ"הבור"
  • 05:56
  • 07.03.12

10 ביבי: הפכתי את אירן לשד הגדול בכדי להסיט את האש הבינלאומית מהכיבוש  (לת) ציניקן
  • 05:57
  • 07.03.12

  •   הסחת דעת מהכיבוש, מהחרדים, מהטייקונים. ביבי רוצה שנתעסק בלספור את העצמות שלנו אחרי שנחטוף טילים.  (לת) מסכים, ביבי רוצה להסיט את האש
    • 19:35
    • 07.03.12

11 נתניהו משתמש נכון בקלף שבידו ודוחף להחמרת הסנקציות אבל אני אומר לכם נפיח
  • 05:57
  • 07.03.12

שהוא לא יתקוף באיראן.החלטה להכריז מלחמה על איראן גדולה ממידותיו.הוא אדם רופס ומשולל כושר החלטה במובהק.תמיד יהיה לו אליבי למה לא פעל.האליבי כבר עכשיו קיים-"אני עשיתי את כל ההכנות הטייסים התאמנו הפצצות הוכנו דיונים מעמיקים ותכנון מוקפד בוצעו עשיתי ימים כלילות בטיפולי בנושא אבל ארה'ב לא איפשרה זאת".אני חושב שגם הוא מבין שתקיפה ישראלית באיראן תהיה משגה אבל הוא משחק אותה נכון.

  •   אתה ההוכחה שלוזרים חושבים שכולם סביבם הם לוזרים גם. אריק
    • 02:05
    • 08.03.12

    אם אתה באמת חושב שביבי צריך רשות מארה"ב, אתה ממש טועה. ואני אפילו לא בטוח שהוא חושב ככה. יש לו מנדט מכל אזרחי המדינה, גם אלו שלא בחרו בו - הוא ראש הממשלה והמנהיג. גם אפ שה לא מוצא חן בעיניך או כל שאר השמאלנים הפחדנים פה.

12 שתי שאלות: האם נוכל להשמיד את תעשיית הגרעין האיראנית? האם הטילים ייפלו על ת"א במשך חודשים ושנים?  (לת) גבר טוב
  • 06:04
  • 07.03.12

13 צריך להדגיש שיתכן שאחרי הפצצת אירן נקבל מטר של טילים שיכול להמשך גם 5-10 שנים כמו במלחמת אירן-עירק. צפויים לא רק הרג והרס תשתיות אלא גם הרס הכלכלה, בריחת הון, אבטלה והגירה של אוכלוסיה חזקה הברירה בין חיים בצל גרעין ובין הרס כמעט ודאי של המדינה
  • 06:05
  • 07.03.12

אנו חיים בצל גרעין פקיסטני שהיא מדינה מוסלמית קנאית ואינה מדינה יציבה. מדינות מזרח אסיה חיות בצל הגרעין הצפון קוריאני וכן ישנה גם הודו.
נכון שלחיות בצל הגרעין האירני אינו מצב נוח אבל יש לבחון מה משמעות האלטרנטיבה אם תופצץ אירן.
1. אף אחד לא מבטיח הפסקת בניית הפצצה, רק דחיה במקרה הטוב.
2. המלחמה עם אירן יכולה להמשך גם שנים רבות.
3. לא ברור שאמריקה תעמוד לצידנו לשנים רבות, אמריקה נטשה בני ברית כשהמחיר לבוחר האמריקאי עלה
4. אירופה תנטוש אותנו ראשונה
5. מדינות ערב יעמדו לצד אירן ויתכן ויצטרפו לתוקפינו, בודאי שמלבנון ואולי מסוריה נזכה מיד למתקפת נקמה על הפצצת אירן וגם עמם תפתח מלחמה
6. 2-10 שנות מלחמה של טיפטופי טילים מאירן לא רק תהרוג רבים אלא שהכלכלה הישראלית תהרס בריחת הון אבטלה והגירה המונית צפויה.
שום דבר אינו ודאי אך צריך לזכור אפשרויות אלה לפני שיורים ולא אחר כך.

  •   העיקר שישארו חרדים דתיים ומתנחלים וזה מה שרוצה השם וברוך השם שזה מה שיהיה !!!  (לת) דויד המלך [ מלמד ]
    • 00:49
    • 08.03.12

14 10 שנים חוטפים טילים בדרום, אולי כמה טילים על תל אביב יעירו את יושבי בתי הקפה מאדישותם....  (לת) רעמסס
  • 06:11
  • 07.03.12

15 הרבה שאלות זומבוש
  • 06:25
  • 07.03.12

א. איזה תפקיד משחקת הפצצה הישראלית (אם יש כזו)? האם השימוש בה הוא האיום שכתוצאה ממנו נכנע אובמה לביבי? האם אבדן ההגמוניה הגרעינית מפחיד את ביבי כי רק בצילה הוא יכול לקיים את הכיבוש?

ב. מכיוון שביבי נהנה מתמיכת מטומטמים רחבה, אם הוא רוצה מטח טילים על תל אביב, שיבוסם לו ולאוהדיו. מה שמטריד אותי באמת זה תרחיש האיימים שביביברק רוחשים על מנת לנצל את ערפל האפוקליפסה לשם חיסול הנוכחות הפלסטינית ממערב לירדן. אני חושד שזו הכוונה הסמויה והאמיתית של בניית הפיאסקו של ה"איום האירני"

  •   פרנואיד שמאלני דורון
    • 14:21
    • 07.03.12

    אתה כנראה פרנואיד שמאלני, ואני אומר זאת גם כשאינני מחסידי הימין הישראלי. אובמה לא נכנע לביבי. למעשה אובמה נשאר בעמדתו כנגד פעולה צבאית נגד אירן בזמן זה.
    גם ישראל לא צריכה לרוץ לפעולה כזו. אתה כנראה אינך תושב המרכז, כי אתה מוכן להפקיר את ערי המרכז למטח טילים של אירן וגרורותיה. כתושב תל אביב, אני לא מעונין בכך, ולכן אני מסתייג מאדישותך לנושא ("שיבושם לו").
    בד בבד, אתה מפגין את הפראנואידיות שלך כאשר אתה מעלה את הרעיון שביבי ינצל מערכה מול אירן לגירוש הפלסטינאים. לא רק שזה אבסורד אלא גם בלתי אפשרי היום, אלא אם תקרה קטסטרופה גדולה, ואז באמת לאף אחד לא יהיה אכפת מהפלסטינאים.

  •   תגיד, מה עם "הצונאמי המדיני" והבידוד של ישראל בעולם מהצבעת האו"ם על המדינה הפלסטינית? אלי
    • 02:08
    • 08.03.12

    כל כך הרבה נבואות זעם שחורות מהשמאל, ושום דבר לא קרה. כמו שאמר המגיב מעלי: פרנויות קשות.

16 כשיפלו הטילים על תל אביב - נתניהו ומשפחתו יהיו בבונקר אטומי. הם ישרדו, אנחנו לא.  (לת) הוא גיבור על חשבוננו
  • 06:26
  • 07.03.12

17 מה לעשות, משוואה צודקת. בדיוק אותה משוואה מיושמת לגבי כספי הפנסיה, פחות עכשיו, למען האחר כך.  (לת) ירושלמי.
  • 06:31
  • 07.03.12

  •   וכבר ראינו איך נתניהו "טיפל" בכספי הפנסיה שלנו.  (לת) תגיד לי, אתה סתום? (מ. רגב)
    • 14:30
    • 07.03.12

  •   הוא לא אשם !!!!!!!!!!!!!!!!!! רותי
    • 18:01
    • 07.03.12

    מי אשם בכל מה שקורה בישראל בשנים האחרונות????
    לא ביבי ולא חבורת המושחתים שהוא מוקף בה, אלא אתם/ אנחנו
    שמעלים אותו שוב ושוב על הכסא במקום לתת לו בעיטה בתח...
    כן, ציבור הבוחרים המטומטם שבוכה ומקטר על מה שקורה כאן , הוא ולא אחר אשם במה שקורה כאן.
    קומו ותעשו מעשה - להעיף אותו יחד עם חבורת השרים הענקית שלו , לפני שלא תהייה לנו מדינה.

18 שקוף שנתניהו חייב מלחמה, כנסו לקרוא למה... סיני קאן
  • 06:31
  • 07.03.12

בטח שעדיף טילים על תל אביב השמאלנית עכשיו בזמן שהוא במקלט אטומי בירושלים , וכבונוס יקבל גם אופציה למלחמה איזורית ואינתיפאדה עם הפשלתינאים. כי אם שום דבר מסוג זה לא יקרה, בקיץ הוא יאלץ להתמודד שוב עם העם ברחובות ובהפגנות והפעם זה לא יהיה חלבי, לא בקיץ של 2012... ואם הוא יעבור את זה, אז אובמה יבחר מחדש בקלילות ואז יפרע ממנו על כל השקרים והזבל שביבי האכיל אותו. לצערי מלחמה כלשהיא היא התקווה היחידה של בנימין נתניהו, ראו הוזהרתם

19 זה מה שאחמדינג'ד לחש לו באוזן או ברק? אשרי המאמין
  • 06:32
  • 07.03.12

מי נותן לו עצות אחיתופל, יש מישהו שרוצה לראות את עצמו ראש ממשלה בעזרת איזו מלחמה 'קטנה'??
אהבלים חסרי אחריות.

20 נתניהו לא רוצה לדאוג לרווחה של כולנו אלא רק לזו של המתנחלים, החרדים והטייקונים, הדרך להסיח את הדעת מן הנבלה הזו היא להפציץ את איראן ואז נשכח מעובדים עבדים, בתי חולים קורסים, חינוך על הפנים, ניצולי שואה בתנאי חרפה וכל כיוצא בזה.  (לת) נתניהו וברק יצאו מדעתם
  • 06:33
  • 07.03.12

21 היה ברור שהמטרה של נתניהו עושה דברם הדתיים הלאומיים, היא תל אביב  (לת) ולא טהרן
  • 06:33
  • 07.03.12

22 ביבי מזכיר לנו כמה טוב למות בעד ארצנו שהיא הכי יהודית והכי ציונית שהיתה כאן מעולם  (לת) פלץ
  • 06:39
  • 07.03.12

23 כל עוד הילדים של נתניהו לא בארץ , מה אכפת לו מלחמה ? מודאג
  • 06:41
  • 07.03.12

......

24 ירי טילים על ת"א לא גרוע יותר מירי על שדרות,אשקלון,אשדוד...למה אזרחית
  • 06:46
  • 07.03.12

"טילים על תל אביב" זה איזה איום יום הדין? חייתי מספר שנים בת"א ועכשיו אני חיה ביישוב שחוטף פה ושם איזה ניסיון שיגור, האם דמי הפך סמוק פחות?

  •   צפיפות אילן חטאב
    • 17:59
    • 07.03.12

    שני דברים

    1 הטילים האיראנים רבי עוצמה ומדויקים עשרת מונים מהגראדים ולבטח מקאסמים הפרימיטיבים שיש בעזה

    2 בגוש דן(אני מאילת ומשפחתי מבאר שבע) ישנם איזורים גדולים המאוכלסים בצפיפות מדהימה ולכן פוטנציאל נגירת הדם (הסמוק בדיוק כמו שלך) גבוהה יותר משמעותית

  •   העיר שמחזיקה כלכלית את כל המדינה זו תל אביב  (לת) ריאלי
    • 11:24
    • 08.03.12

25 ביבי הרי לא גר שם. יהיו "רק" 500 קורבנות - הרי לא הוא ולא ברק יהיו ביניהם. הם יישבו ספונים במקלטים מבוצרים ויזיזו פיונים על מפות תבליט.  (לת) תל אביב, כמובן תל אביב
  • 06:54
  • 07.03.12

26 נתניהו איתן
  • 06:59
  • 07.03.12

הפרנואיד הזה פשוט יהרוס את ישראל. מישהו באמת מאמין שהאירנים ישתמשו בפצצת אטום נגד ישראל?

27 הבעיה שהמשוואה של נתניהו לא נכונה. איזה טיפשות ועיוורון מסוכנים Uop
  • 06:59
  • 07.03.12

עם הראש בקיר הוא הולך ולוקח את כולנו לאבדון.

28 למה רק "עדיף טילים על תל אביב"? רצוי בלי קשר לאיראן משקיף מהצד
  • 07:03
  • 07.03.12

תל אביב מייצגת בעיני נתניהו ושותפיו הטבעיים את כל מה שהם שונאים
תל אביב יותר שמאלנית ופחות מתחברת לאתוס הלאומני, תל אביב יותר חילונית
ויותר ליברלית משאר הערים בישראל. תל אביב מאפילה על ירושלים.
פגיעה בתל אביב תאפשר לנתניהו ושותפיו לקחת את המדינה עוד יותר לכיוון ימני ודתי, וזהו רצונם באמת.




29 אם רבין או שרון היו עומדים מאחורי ההגה, הייתי לוקח ברצינות את אפשרות התקיפה, אבל לביבי יש רקורד מחריד בקבלת החלטות ובביצוען. אנא, קחו את זה בחשבון. מודאג מאוד
  • 07:12
  • 07.03.12

אני לא מתרשם שהתקיפה הכרחית, אבל הייתי הולך עם זה אם היה מוביל את הסיפור אדם יותר אחראי, יותר חזק ושקול. ביבי ידוע כאדם לחוץ, מזיע ורגזן. הוא זז מצד לצד אחרי כל שיחה עם מקורב. לא אהבתי שרון וסלדתי ממנו, אבל הבנאדם היה חתיכת בולדוזר ממוקד מטרה עם ראיה קרה וחותכת של מצבים נתונים. ביבי אינו כזה כלל וכלל וניחן במספר תכונות (פזיזות, לחץ, הססנות מצד אחד ואז פעולה מתוך דחף) שבימים רגילים אפשר עוד לסבול אותן, אך כעת, כשגוג ומגוג על מפתננו, האם אתם רוצים את ביבי כאחראי על גורלכם? שלא לדבר על ברק, הידוע בשכלו החריף וחיבתו להימורים פרועים שרק הוא, בלוגיקה מזהירה, מאמין שבהטילו את הקוביות הוא בעצם הולך על בטוח.
אתם לא מודאגים?

  •   מצד שני ביבי הוא דיפלומט ונואם יותר טוב משרון+רבין ביחד חנן
    • 19:00
    • 08.03.12

    ובמצבים כאלה דרוש מדינאי חזק שיכול לגייס את העם ואת מנהיגי המעצמות

30 גם במלחמה הקרה חשבו שרוסיה תמטיר פצצות אטום על המערב ניר
  • 07:14
  • 07.03.12

ושום דבר לא קרה למרות שלרוסיה היתה יכולת גרעינית מוכחת והאיום היה אמיתי. גם פרשת מפרץ החזירים היתה איום לרגע וגם הוא הוסר כי פצצת אטום לא זורקים סתם, בטח לא מדינות שתלויות בשאר העולם.
האירנים יכולים לדבר עד מחר על השמדת ישראל, בפועל הם רחוקים מלעשות זאת כי המחיר שהם ישלמו אחר כך יהיה כבד מאוד מבחינתם ובלתי הפיך ולכן הם לא ייכנסו להרפתקאה הזאת.

31 מה התסריט של ביבי? איראן תפציץ את ישראל בנשק גרעיני ביודעה שהדבר יביא גם לחורבנה של איראן? יוסי
  • 07:20
  • 07.03.12

אולי ביבי חושש שאיראן גרעינית תכריח את ישראל לקחת את הערבים ברצינות ולסגת מהשטחים הכבושים.

בנוסף, צריך לזכור שביבי הוא פוליטיקאי, ואיראן היא פשוט הקלף החזק ביותר שלו.

ולבסוף, צריך גם לזכור מי הוא נתניהו. אדם שלא מסוגל לשלם על ארוחה מתוך קמצנות כרונית. אדם שהתגרש פעמיים לפני גיל 40, ובגד גם באשתו השלישית. התייחסות אליו ברצינות היא עול כבד, אבל מה לעשות שהפוליטיקה היא מדמנה שבה אפילו אדם כזה יכול להיות ראש הממשלה שלנו.

  •   אין להם בעיה שיהרגו מליוני אזרחים, הם פשוט יקראו להם שאהידים, כמו שהם עשו במלחמת אירן-עירק  (לת) הם כבר עשו את זה
    • 13:00
    • 07.03.12

32 אני חושב שדווקא עדיף שיפלו על ירושליים ו/או קיסריה.....  (לת) אשר יגורתי
  • 07:20
  • 07.03.12

33 נראה שביבי הנקמן, כמו אשתו, ליברמן ושאר מנוולי הימין=ילדי כאפות בעברם, מנוהלים בנקם, הפעם- בעיר ת"א , אותה עיר של מחאת קיץ. הפגיעה בכנף של חלוץ מוכרת למישהו? נדמה לי שהפעם אימרה דומה נאמרת על העורף התל אביבי .במקום לעסוק במה שצריך וחייבים בגבולות הארץ, בסיום הכיבוש- מתעסקים באיראן. חולני.  (לת) ואני לא פרנואיד.
  • 07:21
  • 07.03.12

34 ביבי לא יתקוף באירן,, הכל אבו עלי על אובמה ומסע פירסום בישראלים הפריירים.  (לת) גיל
  • 07:25
  • 07.03.12

35 ירי בדרום זה נסבל ............גם אובמה לא מפריעה לו שזה בדרום  (לת) אזרח 1 מהמיליון פלוס בדרום
  • 07:26
  • 07.03.12

36 מי שחושב שאיראן מסוגלת או רוצה או תשלח הנה 'אטום'...צריך לראות פסיכולוג.  (לת) מלכה יונגבלוד
  • 07:34
  • 07.03.12

37 אבל מאמר המערכת של אל-ארץ כותב שנתניהו יצא בידיים ריקות. כניראה יש מחלוקת גוברת באל-ארץ בין נאמני פילסטין לנאמני איראן, בין השמאלנים המאיימים עלינו בצונאמי פילסטיני-אירופי ובאביב ערבי, ובין השמאלנים המאיימים עלינו  (לת) בטילים איראניים ובבידוד אמריקאי
  • 07:37
  • 07.03.12

38 עדיף 10000 טילים עכשיו,מפצצת אטום אחת בעוד 10 שנים.זו המשוואה.  (לת) רועי
  • 07:37
  • 07.03.12

39 מערכת הארץ עושה כל מאמץ לפגוע ולהשחר דמותו של נתניהו, עד מתי?  (לת) הסטוריון או' ת"א
  • 07:37
  • 07.03.12

40 כל אידיוט יכול לפתוח במלחמה מבלי לדעת לאן היא תוביל - קצת תיחכום לא יזיק ביבי מסוכן לישראל
  • 07:37
  • 07.03.12

אם נתקוף זה רק יצדיק את זכותם לפתח נשק גרעיני, כימי וביולוגי ולנקום בנו ולנו לא תהיה שום שליטה על זה.

לא צריך להרחיב את מעגל האיבה נגדנו (האם נתקוף גם את פקיסטאן) לא חסרות צרות גם כך.

אירן מאיימת על כל העולם ובעיקר על הנפט בעולם וצריך לתת לעולם לטפל בה.

41 טילים על תל אביב? ועל דימונה והסביבה לא? ועל יבנה והסביבה לא? וידוע לכל למה חשוב לציין שני מקומות אלו...  (לת) daym
  • 07:38
  • 07.03.12

42 נתניהו רק צריך להוסיף מה ייקרה אם יגיעו טילים לישראל - למשל השמדת ביירות, דמשק וטהראן. בן
  • 07:38
  • 07.03.12

אם כבר מלחמה אז מלחמה כוללת. אחרת נתניהו ושריו ייתלו בכיכר רבין ע"י הצבא. לא לשכוח שלכל חייל יש משפחה ואם התחושה תהייה שהפוליטיקאים לא גורמים נזק עצום לאוייבים משיקולים שלהם, הצבא ייתמרד ויחסל אותם.
לכן, אם מתחילים כדאי להתכונן לגרימת נזק ואבידות במאות אלפים למדינות ערב.

43 תרגום: עדיף טילים על תל-אביב, מאשר תהליך מדיני / תהליך כלכלי חברתי  (לת) עיניים בראש
  • 07:39
  • 07.03.12

44 אם ביבי היה דואג לשלום עם הפלשתינים ופחות לכסאו ולגועלציה שלו כל הסכנה האירנית היתה נעלמת. הפקרת המדינה והעם על חשבון האגו המנופח של זוג הביבים הזה היא שערוריה. הגיע הזמן לשנות מיידת את שיטת הבחירות ולחסום את הקיצונים השחורים הללו מלקבוע לרוב השפוי במדינה את החיים.  (לת) ביבי הביתה
  • 07:39
  • 07.03.12

45 ארה"ב משחקת אותה - היא מתה שישראל תעשה עבורה את העבודה ואנחנו נופלים בפח הזה  (לת) ביבי מסוכן לישראל
  • 07:44
  • 07.03.12

  •   נכון,ככה הם יצליחו להרוג שתי ציפורים באבן אחת. מזיג
    • 12:02
    • 07.03.12

    ולמי שלא הבין,ישראל הפכה נטל על העולם,איש לא יבכה אם זו תיעלם.

46 אין מה לחכות אילן
  • 07:47
  • 07.03.12


האירנים לא יפסיקו שום פעילות ההפך, מסמכים על בנית הפצצה
הדרום אפריקאית וגם הקוראית מראים שסנקציות בעצם מריצות
את בנית הפצצה וככה זה קורה עוד 2000 צנטרפוגות ועוד
עשרה כורים כמו פורדו הולכים ונבנים כמה שנחכה כך יהיה
יותר קשה.
אגב, אף אחד לא מדבר על מה מטרת האירנים ולמה הם רוצים
לחסל אותנו. הסיבה: משטר הייטולות שואף להקים בישראל
אישות אירנית גלובלית שמשם תשלוט ובירתה ירושלים.

47 מצויין-הפעם הטייקונים נלחמים למען המדינה ---> דנה
  • 07:50
  • 07.03.12

שולחים לשדה הקרב את הילדים של נתניהו, שרי האריסון, הבנים של אהוד אולמרט והירשנזון, הבנים של תשובה ומשפחת עופר.
חברים, ניצחנו!!

48 עדיף מלחמה קונבנציונלית מאשר מלחמה גרעינית הגיון בריא
  • 07:59
  • 07.03.12

הגיוני לא?

49 איך הוא יודע דוד קרמף
  • 08:04
  • 07.03.12

שאירן החליטה החלטה ממוסדת להשמיד את ישראל ? תמהתני , הם שואבים את השפעתם באזור , בגלל יכולתם לרסן את ישראל.מה, הם מאמינים שאם הם ישמידו את ישראל , הם יזכו לעליונות על פני הסונים? יש כזה קו מחשבה באיראן?

50 זו גם המשוואה שלי ושל ירון
  • 08:15
  • 07.03.12

רוב הבוחרים במדינת ישראל הדמוקראטית.

ומה המשוואה של ברק רביד? לידיעתך, בסיבוב הזה לא מתכננים לנו מחנות, אלה השמדה מהירה נטו ללא טעויות!!!!!!! (בכל זאת עברו 65 שנים והאמצעים השתכללו)

51 נו, עוד עיתונאי בת יענה - רק שהחול לא יגן עליו כשהגרעין האירני יתעופף עלינו  (לת) אבוד בתל אביב
  • 08:15
  • 07.03.12

52 הבטחות אובמה אינן שוות את הנייר שעליו הן נכתבות, המתנה עכשיו 3זה שנים מאוחר מדי רעם
  • 08:15
  • 07.03.12

אין שום סיבה להאמין שלאיראן אין פצצה גרעינית מיצור שאינו איראני (פקיסטני, קוראני או עודפי רוסיה) וכל המתנה היא קטסטרופה. אובמה עיכב בגלוי נשק לישראל ולא אתפלא אם לא רק הוציא מטוסים מיצור אלא גל עיכב ייצור במודע. לתת אמון באובמה זה לתת אמון במי שכל הדרכים לכהונה שניה כשרות בעייניו גם רמיה.

53 האם רק פצצת אטום מסוכנת להשמדתה של ישראל? רה"מ מתרכז רק במניעת פצצה האם טילים כימיים, ביולוגים פחות חשובים? שאלה
  • 08:16
  • 07.03.12

כאשר בוחנים אסטרטגיה לטווח ארוך לא לוקחים כמו ביבי וחבורתו את התרחיש האופטימי ביותר לפי פרסומים - איראן לא תתקוף, או כמו ברק לא יהיו יותר מ-50 טילים על ישראל.
אלא לוקחים את התרחיש הגרוע ביותר ואיתו מנסים להתמודד. בואו נניח לרגע שביבי צודק והתגובה תהיה חלשה - מה זה חלשה? 1,000 טילים שיהרגו 100 אנשים זה חלש? או אולי 10,000 שיהרגו 5,000 ?

אדם שמתנהג באופן משיחיסטי מושך אחריו קהל (כמו ביבי) אבל תוצאותיו הרסניות הרבה יותר מאדם שקול...

54 ביבי מעדיף טילים על תל אביב ז׳אק לחמן
  • 08:20
  • 07.03.12

בלי קשר לאיראן.במדינת תל אביב,לשיטתו,שכחו מה זה להיות יהודים...

55 לביברק לא אכפת מטילים על ישראל. הם ובני משפחותיהם יהיו מוגנים במקלט האטומי בי-ם  (לת) איציק המרכז izikhi@gmail.com
  • 08:22
  • 07.03.12

56 טוב התנחלויות בלי תל אביב מתל אביב בלי התנחלויות משה
  • 08:23
  • 07.03.12

שלום חברים, זוכרים אותי? לפני ארבעים שנה אמרתי דברים דומים: ״טוב שארם אל שיח בלי שלום משלום בלי שרם אל שיח״. אחר כך, כשקיבלתי ״לא שלום״, כלומר מלחמה עם רבבות נפגעים, הפניתי את עיני האחת כלפי שמיא ולא הבנתי מדוע מישהו רוצה לייחס לי אחריות לכל העניין הזה. אני רק נתתי ״עצות מיניסטריאליות״, ובכל אשם הצבא. גם האנגלית שלי היתה טובה, אם כי לא ברת השוואה עם זו של ממשיכי הדגול, וגם לדברי נמצאו מספיק טפשים שהאמינו. המקרה שלי מוכיח שאפשר להמיט קטסטרופה על מדינה שלמה ולצאת בלא פגע ובלא עונש ועם רחוב על שמך בכל עיר ואם בישראל.

57 מר בנימין נתניוה, ראש הממשלה: תודה רבה! הצלחתך היא הצלחתנו.  (לת) שמואל
  • 08:24
  • 07.03.12

58 אין ספק בכלל שבמודם או מאוחר אנחנו נעמוד מולמתקפת חיים
  • 08:25
  • 07.03.12

השאלה היא האם יהיו אלה טילים גרעיניים או טילים רגילים

59 נתניהן חי בעולם הזוי, בחלקו דמיונות שווא ובחלקו רפיון שכל יועז
  • 08:27
  • 07.03.12

ישראל תלויה בארה"ב יותר מתמיד ,כלכלית ומדינית . אין עוד דוגמה בעולם למדינת לווין שכל קיומה תלוי לחלוטין במדינת האם . האם נתניהו ההוזה (זה שגנב מתנות בקדנציה הקודמת ) מבין את המצב לאשורו ? שרק לטא ילקה ברפיון שכלי שימיט אסון על מיליוני ישראלים.

60 בטח ביבי גר בירושליים רותי
  • 08:29
  • 07.03.12

מה איכפת לו אם יהיו טילים על תל אביב?

61 אדוני הצאר ביבי הראשון, אנחנו לא בני עמך הכנועים ואתה לא מנהיגנו הדגול. הכס הקדוש  (לת) שלך רעוע וזמני.
  • 08:32
  • 07.03.12

62 מי יכול לסמוך על שיקול הדעת הזה ???  (לת) ישראל מודאגת
  • 08:36
  • 07.03.12

63 האיום עלישראל זה נתניהו בעצמו  (לת) מדונה
  • 08:36
  • 07.03.12

64 אילו היה דואג לצייד את ערים במערכת ענפה של מינהרות תת-קרקעיות (רכבת תחתית) מקס
  • 08:37
  • 07.03.12

מבטיח הגנה בסיסית לאוכלוסייה אולי לא הייה מחויב לאחר מכן לעמוד למשםט על האסון שיתרחש. אין לנתניהו רשות לתקוף מבלי לחשוב על המחיר ועל למנוע שואה על חוסר שיקול נכון.

65 המשוואה של נתניהו: מדינת ישראל בלי ארץ ישראל בשלמות = 0  (לת) בובי
  • 08:37
  • 07.03.12

66 ביבי נתניהו הוא הפצצה האיראנית. סכנה לבטחון ישראל  (לת) דוקטור סטריינג'לאב
  • 08:38
  • 07.03.12

67 ממשלת הימין הקיצוני של נתניהו ממשיכה לזרוע פחד ואימה בראשים שלכם מז"ל
  • 08:39
  • 07.03.12

ועכשיו גם מגישה את הראש שלכם בלי למצמץ, והכול עבור טילים.
זה טירוף חימוש ובהלת ממשלת ישראל אל נוכח שינוי במאזן האימה, עם זה אפשר עוד לחיות.
אבל אלפי הרוגים בכול הארץ, אנחנו בבעיה רצינית כשהראש לא סופר את העם.
כמו כן יכול היה ראש הממשלה לבחור ערים נוספות למשוואה אבל זו דרכו הדמגוגית להמשיך את האיבה בין שמאל לימין בין חילונים לחרדים ולהמשיך לשסע את המדינה למחנות.

68 טילים על תל אביב זה ענין של זמן יוסי
  • 08:40
  • 07.03.12

יש היום קטיושות לחיזבלה חמאס פתח ואסד
שמגעיות לתל אביב והעימות הבא כבר בדרך ככה זה במזרח התיכון.

69 הציניות של נתניהו רודיק
  • 08:42
  • 07.03.12

אתה מסכים לטילים על תל אביב כשאתה גר בירושלים ותסתתר במקלט אטומי.
קל להיות לוחמני כשהבן שלך בדובר צהל ולא ביחידה קרבית כמו בנינו ונכדינו.

70 בטח מבחינתו של נתניהו עדיף טילים, כי מה אכפת לו - הוא ושרה ישבו בבונקר  (לת) כמה נמאס מזה
  • 08:42
  • 07.03.12

71 הגיע הזמן לקחת מראש הממשלה הזה את המנדט אפילו לחשוב להפוך את תל אביב למצדה. ארתור
  • 08:42
  • 07.03.12

מספיק עם ההפחדות. מספיק עם התקליט השבור הזה. אף מדינה לא תשתמש בנשק גרעיני כלפי מדינה גרעינית אחרת בידיעה שזו תהיה הפעולה האחרונה שתעשה לפני שעיר הבירה שלה תושמד.

תאמינו או לא, אבל אפילו האיראנים לא מוכנים ש"האומה האיראנית" תיעלם בשל גחמה של הנהגה רדופת שדים מהעבר ואפופת פנטזיות משיחיות (נשמע מוכר?).

ישראל חמושה עד הגרון ביכולות השמדה שמרתיעות כל מנהיג, שפוי או לא, מלהתעסק איתה. במקום לשבת בשקט ולטפטף מידע (למקורות זרים) על גודלו של הנבוט מאחורי גבה, היא עסוקה בדימויים קמאיים של מנהיגים חסרי חוט שדרה שלא מסוגלים אפילו להחליט על שינוי מחיר העגבניות בשווקים.

אם באמת חושב ראש הממשלה לצאת למלחמה הגדולה ביותר מאז קום המדינה, יזיז נא את עצמו ויפנה לאזרחי המדינה לפני שהוא מוציא להורג חלק ממשפחתי החיה בתל אביב, יישיר מבט אליהם, ידבר איתם "דוגרי" ויאמר להם כי אנו לפני "מצדה 2.0". היות שכולנו יודעים שזה לא יקרה - אם אכן זורם החול בשעון לקראת מופע הקמיקזה של ראש הממשלה (תומת נפשם של התל אביבים יפי הנפש עם הפלשתים), ייתכבד השלטון הישראלי ויבין שאנחנו, תושבי המרכז בעלי המשפחות והנכסים, לא ממש מתכוננים לחכות שייפול עלינו הקיר בסלון.

אם אכן מתקרב זמן ההחלטה (בדיוק כמו ב- 1939) של "כל אדם לעצמו", נראה לי שהפעם תיאלצו להסתדר בלעדינו.



72 ביבי רוצה מלחמה לפני הבחירות. לו יש מקום בבונקר של הקריה  (לת) שי
  • 08:43
  • 07.03.12

73 פנייה לאנשי התקשורת בישראל: עיזרו לביבי לקבל החלטה אהוד
  • 08:44
  • 07.03.12

נראה כי אין ביכולתו של ביבי לקבל החלטה על הפצצה.
הוא יחפש הסכמה לאומית - שלא ימצא כ"כ מהר.
אובמה משיקוליו שלו , לא מעוניין בהפצצה כעת.
יש לאובמה התנגדות בינ"ל רבה(סין, ברה"מ).
איראן גרעינית היא סיוט מטורף. אחדיניגאד לא ישאיר את האיום
על הנייר. הוא ינסה למנף אותו , בדרכים כאלו ואחרות.
אם יהיה לאיראן נשק גרעיני - ישראל לא ממש תהיה מדינה חופשית.
רבים וטובים לא ירצו להיות כאן במציאות כזו.
המפתח לפיתרון הוא לתת לביבי את התמיכה לה הוא זקוק
כדי לקבל החלטה קשה זו.
מי שיכול לעשות זאת זה התקשורת בישראל.
לא נשאר הרבה זמן.


  •   אחמדיניג'אד כבר לא רלונטי אילן חטאב
    • 18:29
    • 07.03.12

    כוחו נחלש משמעותית בבחירות וסר חינו בעיני מי שבפועל שולט באיראן ושכוחו התחזק משמעותית בבחירות הלו הוא מיודענו המנהיג הרוחני עלי חמינאי

74 נתניהו דואג לכיסא שלו.אזרחים פחות מדאיגים אותו... גדי
  • 08:45
  • 07.03.12

גם ליברמן אותו דבר.

75 מירוץ חימוש בלתי פרופורצינלי למדינה קטנה EZRACH MODAG
  • 08:46
  • 07.03.12

מרוץ חימוש מביא מלחמות
התחמשות בלתי פרופרציונלית לגודל גודלה מהווה זרז למלחמות מיותרות.
על מעצמות העל צריכות להטיל אמברגו צבאי על ארצות המזרח התיכון ובכך יוכלו להביא פון כל הסיכסוכים באזור

76 טבח בזרחן לבן זה המפלט של נתניהו וליברמן מי שמתענג על טבח בילדים פלסטינים יתענג על טבח בילדים יהודים
  • 08:48
  • 07.03.12

מרחץ דמים אזורי מפלטו הראשון של הנבל הציוני!

77 אז ביבי והימין/מרכז צודקים?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 08:53
  • 07.03.12

78 ממשלת ישראל מפקירה את ישראל. לפוליטיקאים יש איפה להתחבא...  (לת) תל אביבי
  • 08:55
  • 07.03.12

79 החלופה למלחמה-הסדר מדיני עם הפלשתינים,זול יותר,יעיל יותר רק לא עבור ביבי
  • 08:57
  • 07.03.12

האמת הנוראית היא עימות כולל או הסדר עם הפלשתינים המנטרל את העוקץ מהסכסוך האזורי.
במילים פשוטות יותר-התנחלויות או שקט.
חזון איראן אושוויץ של ביבי משתלב עם חזון ארץ ישראל השלמה ומסיט את הדיון מן העיקר.

80 פנייה לאנשי התקשורת: עיזרו לביבי לקבל החלטה אהוד
  • 09:01
  • 07.03.12

נראה כי אין ביכולתו של ביבי לקבל החלטה על הפצצה.
הוא יחפש הסכמה לאומית - שלא ימצא כ"כ מהר.
אובמה משיקוליו שלו , לא מעוניין בהפצצה כעת.
יש לאובמה התנגדות בינ"ל רבה(סין, ברה"מ).
איראן גרעינית היא סיוט מטורף. אחדיניגאד לא ישאיר את האיום
על הנייר. הוא ינסה למנף אותו , בדרכים כאלו ואחרות.
אם יהיה לאיראן נשק גרעיני - ישראל לא ממש תהיה מדינה חופשית.
רבים וטובים לא ירצו להיות כאן במציאות כזו.
המפתח לפיתרון הוא לתת לביבי את התמיכה לה הוא זקוק
כדי לקבל החלטה קשה זו.
מי שיכול לעשות זאת זה התקשורת בישראל.
לא נשאר הרבה זמן.


81 עדיף להחליף את נתניהו מאשר טילים על תל אביב הנביא ירמיהו
  • 09:06
  • 07.03.12

המטרה, לפנות את תושבי המרכז לשטחי פינוי בשטחים, ווח"כ לטעון כי יהודה ושומרון הינן עורף אסטרטגי ולכן אסור לפנות שטחים אלה. כך הורגים 3 ציפורים במכה אחת: את תושבי ת"א, השטחים בידנו וכאילו מצילים את עם ישראל לנצח. ביבי, אל תשחק בחיינו אינך צרציל.

82 בחירות עכשיו ארתור פיקלשטיין
  • 09:07
  • 07.03.12

עם הסיסמה ״טילים על תל אביב״ זה הזמן הנכון, ביבי, ללכת לבחירות. אני בטוח שתקבל את אמון הציבור, אבל כדי להיות לגמרי בטוח כדאי שנשתמש בגימיק נוסף: יום לפני הבחירות אתה תודיע שלאות סולידריות עם המון חסרי המקלטים של דרום תל אביב, אתה מוותר על הבונקר שלך בהרי ירושלים ובמקום זאת אתה ושרה תנהלו את הקרבות מהחפ״ק שלכם בשכונת שפירא. כדוגמת המלך שסרב לנטוש את לונדון בימי הבליץ.

83 אל תדאגו, עיתונאי הארץ. נתניהו הגיע להסכם עם איראן שהם יפציצו את ירושלים ואת קרית ארבע ולא את תל אביב. די עם האובססיה שלכם.  (לת) חיים לוין
  • 09:07
  • 07.03.12

84 המשוואה האמיתית של נתניהו: גדעון
  • 09:08
  • 07.03.12

עדיף טילים על כולנו, מאשר לוותר על מגרון.

85 פצצה על ת"א יוסי
  • 09:08
  • 07.03.12

ומה אתם מציעים- לא טילים על תל אביב- פצצת אטום על תל אביב?

86 ביקור מוצלח מאוד לנתניהו. עכשיו יש ליישר קו עם אובמה לחצי שנה הקרובה ולתת צאנס אחרון לסנקציות.  (לת) ישראלי מציאותי
  • 09:09
  • 07.03.12

87 האירנים יגיבו הרבה הרבה יותר קשה מסדאם חוסיין עופר
  • 09:20
  • 07.03.12

תהיה פה מלחמה מאד קשה

88 כמובן, עדיף לחכות עד אחרי שהפצצה תיפול על תל-אביב! זו תהייה ההוכחה הניצחת, הדרושה, שלאיראן יש פצצה גרעינית  (לת) מ.
  • 09:21
  • 07.03.12

89 ברור שזו ההעדפה שלו: הוא אף פעם לא סבל את תל-אביב!  (לת) ביבי הביתה!!!
  • 09:22
  • 07.03.12

90 השמאל העלוב רק מתל אביב אכפת לו אלמוני
  • 09:22
  • 07.03.12

אין בושה לשמאל מעדיפים אטום מאשר טילים על תל אביב אבל שנופלים בדרום זה לא כמו על תל אביב שם זה מקום לא חשוב
אין מה להגיד עליכם יותר. אתם פשוט עלובים

91 להרגע בבקשה ישעיהו גולדפלד
  • 09:22
  • 07.03.12

עדיף להחמיץ הזדמנות לחידוד לשוני מאשר לומר דבר שטות.

92 או שמא, "עדיף טילים באיראן על פני פצצה בתל אביב"? הכל שאלה של ניסוח...  (לת) ווכט
  • 09:24
  • 07.03.12

93 זאת המשוואה האמיתית שנתנייהו הציג: עדיף טילים קונבציונאלים על תל-אביב = מפצצות גרעיניות שיפלו עלינו, במידה ויהיו בידי האיראנים  (לת) יהודי מהגולה
  • 09:27
  • 07.03.12

94 and he is right, because it will happen anyway joe
  • 09:29
  • 07.03.12

if Iran will be nuclear, Hizballa and Hamas wont be afreid anymore.

95 ברק רביד, לך ללמוד מתימטיקה וגם קצת צניעות  (לת) גיחי גיכי
  • 09:30
  • 07.03.12

96 המתנה טקטית לרגע הנכון לתקיפה הינה לגיטימית. המתנה לצורך מו"מ עם משטר רצחני הדוגל בהשמדת עם אינה לגיטימית.  (לת) אחד העמך
  • 09:30
  • 07.03.12

97 אובמה אמנם יותר גבוה מנתניהו אבל בפרופיל לנתניהו יש עובי כפול. תמשיך לזלול ולעשן סיגרים, ביבי!  (לת) גלוטוניה
  • 09:31
  • 07.03.12

98 הסיבה ברורה: נתניהו הוא ראש ממשלת ההתנחלויות והכיבוש. גם אלף טילים שיחריבו את מרכז הארץ לא יאלצו אותו לצאת מהשטחים. לעומת זאת, איראן גרעינית עלולה להציב לו אולטימאטום לצאת מהשטחים, והוא ייאלץ להיכנע.  (לת) ראש ממשלת המתנחלים
  • 09:33
  • 07.03.12

  •   נתניהו הוא ראש ממשלת "מדינת ישראל" והוא יודע שאיראן גרעינית, תציב לנו אולטימטום לסגירת המדינה. הם גם לא מסתירים זאת.  (לת) יהודי מהגולה
    • 11:46
    • 07.03.12

  •   אם וכאשר יציגו האיראנים אולטימטום גלוי, כפי שאתה טוען, כללי המשחק משתנים. היזכר במשבר הטילים בקובה. יהדי מכאן
    • 12:15
    • 07.03.12

    הרוסים ניסו ליצור מציאות מול חופי ארה"ב, שהייתה למעשה אולטימטום לא מוצהר - למנוע מהאמריקאים כל פעילות באזורי סכסוך בעולם, שבהם היו לברה"מ אינטרסים משלה.
    תחת המטרייה הגרעינית הזו, עם נשק מספיק בידי הרוסים למחוק את רוב הגלובוס, יצאו האמריקאים והטילו אמברגו ימי על קובה.
    וראה זה פלא - הרוסים נסוגו, עם כל הארסנל הגרעיני שהיה בידם.
    בחזרה אלינו - אף אחד לא יסגור לנו את המדינה.לפעול אפשר גם מול איום גרעיני.

  •   כשאירן תשלח אטום לא יהיו שטחים  (לת) אושוויץ בטיל
    • 12:15
    • 07.03.12

  •   אבל אז. כבר יהיה בידיהם נשק גרעיני. אם אפשר לפעול שלא מול נשק גרעיני, זה עדיף.  (לת) יהודי מהגולה
    • 12:36
    • 07.03.12

99 מה לא עושים עבור כסא ומנעמי החיים למשפחה  (לת) מ- פ -ח -ד מאד
  • 09:46
  • 07.03.12

100 מדוע מתיחס הכתב כאילו המלחמה היא נתניהו אישית נגד איראן? אופיר
  • 09:47
  • 07.03.12

האם עיתון הארץ איננו חלק ממדינת ישראל?
האם מערכת הארץ יודעת יותר מאשר גופי המודיעין לאן פני איראן?
האם מערכת הארץ מוכנה לסבול איראן גרעינית?
גם לו הייתה מפלגת מרץ בשלטון היו פניה למלחמת מגן נגד איראן.
אז תפסיקו לשחק אותה כאילו אתם הניטראלים ונתניהו הרשע.

101 סליחה, לי כבר יש תוכניות אחרות לקיץ. ילדים תפסיקו לריב!  (לת) אדם
  • 09:48
  • 07.03.12

102 אובמה, ביבי, ואחמדיניג'ד משחקים בנו! אזרח שפוי
  • 09:52
  • 07.03.12

אובמה: הסיבה היחידה שלא גרעין איראני זה בכדי שלא תהיה עוד מעצמה גרעינית שלא משתפת עימו פעולה, בנוסף, גרעין איראני ייצור הרתעה מטורפת ויחזק את איראן ובכך זה עלול לפגוע בייצוא הנפט ממדינות אחרות באיזור ובכך לפגוע באינטרסים כלכליים מובהקים של ארה"ב

אחמדינג'ד: מנסה להפוך את איראן למעצמה גרעינית בכדי להתחזק, מאיים להשמיד את ישראל כדי להפוך בעיה עולמית לבעיה בין שתי מדינות, ובכך להתמודד מול שעיר לעזאזל שיש לו סיכוי אמיתי להביס במלחמה צבאית. מכיוון שהעורף הישראלי מופקר, ואנחנו מוקפים באויבים, אם יהיה עימות צבאי יהיה לנו אלפי הרוגים בעורף! זכרו מה אמרתי!

ביבי: ביבי לא רוצה להתמודד עם כל הסכסוך הישראלי פלסטינאי, ובנוסף, מצביעים מפוחדים נוטים להצביע לביבי. "הם מ-פ-ח-ד-י-ם"? לא, אנחנו מפחדים, לכן אנחנו מצביעים לביבי.
לכן לביבי מאוד מאוד נוח המצב הנוכחי, זה גם עוזר לו לחזק את קשריו הרעוערים עם הארה"ב.

אז תראו מה נוצר. אובמה בסופו של דבר לא יתמוך באמת בישראל, הוא רק אומר זאת בשביל הסיכוי שאיראן תתקפל. איראן לא תתקפל, אנחנו נתקוף, יהיו הרוגים רבים אצלינו, אובמה ישב בחיבוק ידיים או לפחות יחכה זמן רב מדי לתקיפה באיראן.
יהיו בארצינו הרוגים רבים, והמעמד של השלטון הקיצוני באיראן יתחזק, כמובן שלא נצליח לעצור את תכנית הגרעין האיראנית. אובמה לא יפלוש כי פלישות לא עוזרות לנשיאים אמריקאים בבחירות.

החיים שלנו, נתונים בידי 3 אינטרסנטים ציניים,

103 אני מכיר בחור שהגיע מאיראן- היחיד ממשפחתו היהודית מפני שזו העדיפה להישאר שם כמו רוב היהודים. טוב להם ומוותרים על גן העדן הישראלי. הבחור הזה צוחק כשביבי משווה את איראן לגרמניה הנאצית וטוען שביבי לא מבין כלום ממה שהוא מדבר.  (לת) הזקן
  • 09:54
  • 07.03.12

  •   גם בשנות השלושים של המאה הקודמת. היו יהודים שחיו בגרמניה ואמרו גרמניה הנאורה והליברלית "אין מצב שהם ישמידו את היהודים".  (לת) יהודי מהגולה
    • 11:47
    • 07.03.12

104 עדיף טילים על תל אביב. נקודה. הגיע הזמן לפוצץ את הבועה הזאת! :)  (לת) א.
  • 09:57
  • 07.03.12

105 פחדניהו מטורף כפייתי על אירן .עדיף לטפל בהתיק'רויות  (לת) שושנה פרידמן
  • 10:02
  • 07.03.12

106 תיקון המשוואה שלו היא: עדיף טילים על תל אביב מסיום הכיבוש  (לת) רמי ציריך
  • 10:06
  • 07.03.12

  •   תדייק בבקשה איזה כיבוש
    • 14:14
    • 07.03.12

    אם הפלסטיזים היו רוצים לקבל את השטחים-לא היה כיבוש-אבל הם רוצים את ישראל-אז מה הטעם להחזיר אדמה שלפי ההסטוריה שיכת לנו?! תראו מה קרה עם עזה.המשוואה אומרת שאם יפלו טילים על תא-אולי השמאלנים ירגישו משהו ויתעוררו.

107 אני גר בתל-אביב ואני בעד התקיפה. אבל לדעתי, גרוע מכל זה הכותרות מהסוג הזה המזריעים פאניקה בין האנשים שבאמת גורמת נזק..  (לת) דמיטרי
  • 10:07
  • 07.03.12

108 ביבי ישמח אם תל אביב המרגיזה והביקורתית תיעלם לו סוף סוף מהעיניים  (לת) nira
  • 10:07
  • 07.03.12

109 לפי הכותרת-הכותב מעדיף פצצה גרעינית על תל אביב מאשר טילים?!  (לת) יעקב דינור
  • 10:15
  • 07.03.12

110 אובמה ונתניהו - שני המנהיגים המסוכנים בעולם  (לת) אביעד רביב
  • 10:18
  • 07.03.12

111 עדיף טיל ברחוב שוקן מפטריה על כל תל אביב וסוף לצנזורה של משטרת מחשבות  (לת) ** רושדי 2 **
  • 10:21
  • 07.03.12

112 צודק. ביחוד שבת"א יש רוב למצביעי המרכז-שמאל וכמעט אין שם חרדים  (לת) ריאל פוליטיק
  • 10:25
  • 07.03.12

113 מה? זה עדיף על זה? לא עדיף לפעול לשלום? איזה עולם מעוות יש לביבי ולנו!  (לת) ניר
  • 10:30
  • 07.03.12

114 הטעות הפרוידיינית בכותרת זועקת לשמיים רונן
  • 10:30
  • 07.03.12

טילים על טל אביב . נראה מעניין

115 מספפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפיק  (לת) מלח בעיניים
  • 10:32
  • 07.03.12

116 נוסחת הספין הקבועה של נתניהו גובלת בסכיזופרניה נחום אולציק
  • 10:35
  • 07.03.12

מצד אחד אנו עומדים מדינה קטנה ומסכנה העומדת בסכנת השמדה כאחד מגמדי העולם הזה ומאידך אנחנו מנהלים מדיניות של כיבוש וסיפוח כאחת המעצמות הגדולות בעולם ויכולים גם להכריע בכוחות עצמנו מעצמה אזורית כמו אירן שלא לדבר על הגוש האיסלמי בכללותו שאינו נחשב לאיום רציני בשבילנו.
ולא ברור מי המטורף שם האם זה הביבי או השרה או הברק או כולם ביחד

  •   צודק, למשולש הקדוש ביבי\שרה\ברק גם טורקיה זה כסף קטן, ואפשר להחרים לה ספינות כשבא לנו.  (לת) עצבני
    • 16:03
    • 07.03.12

117 בכלל עדיף בלי ת"א  (לת) פינטו מי-ם
  • 10:36
  • 07.03.12

118 טל-אביב???  (לת) לתקן מהר מהכותרת בעמוד הראשי
  • 10:37
  • 07.03.12

119 נתניהו, חוד החנית. גיבור מהמקלט האטומי שחצב לא מזמן  (לת) ארני
  • 10:52
  • 07.03.12

120 יש מממממ עלאא שאהין
  • 10:59
  • 07.03.12

המשוואה של נתניהו את נכונה על תמיד

121 עם שפעת עונתית רגילה לא מיסתדרים...  (לת) אף אחד
  • 10:59
  • 07.03.12

122 זה רק אני או שלהרבה אנשים נימאס לשמוע על איראן איראן ואיראן . מישהי
  • 11:03
  • 07.03.12

א. לא מאמינה שביבי יתקוף את איראן כדי לתקוף את איראן צריך ביצים דבר שלביבי אין, הבן אדם הזה בקושי יכול להחליט אם להשים מע"מ על פירות וירקות או לא הרי ידוע לכולם שהוא זגזגן .
ב. על אוסמה .אה אובמה לא כדי לבטוח איך ניקולס קיג' אמר: "פעם יש 2 אנשים שאני סומך עליהם 1 זה אני השני זה לא אתה ."

123 הפרסים לא יעיזו לשלוח טילים לישראל, מסיבה אחת פשוטה איתי
  • 11:03
  • 07.03.12

הם יודעים שאנחנו נמחק להם עיר או שתיים,
ונפיל את המשטר החולה שלהם.

וזה הרי הדבר שהכי חשוב להם - להשאר בשלטון.

(וזו גם הטעות הכי גדולה שלנו - שאנחנו הולכים על הגרעין שלהם, במקום על הפלת המשטר החולה הזה.
הרי אם היינו מפילים את המשטר החולה הנוכחי, אז משטר שפוי, היה מפרק את הגרעין בעצמו - בלי צורך להפציץ שום דבר)

  •   אם כבר אז תחשוב בגדול למה רק להפיל את המשטר למה לא לכבוש את סין והודו - אפשר להקים שם ים של התנחלויות וקברי צדיקים לאין ספור.  (לת) איש חושב
    • 12:48
    • 07.03.12

  •   אם הפרסים יבנו פצצה בהרבה כסף, הם לא יבזבזו אותה על ישראל - ראית פרסי זורק משהו סתם ?  (לת) עצבני
    • 16:06
    • 07.03.12

  •   בהחלט מסכים. השפוי
    • 09:52
    • 11.03.12

    זה ברור מאליו שהשלטון שם הוא הבעיה, וגם ברור מאליו שביבי לא רוצה לטפל בבעיה אלא לרכב עליה. פשוט מאד.

124 נתניהו מתגלה כאחד המנהיגים הגדולים בעולם, עם הרבה אומץ, בניגוד לתדמית שניסו לבנות לו  (לת) צופה
  • 11:10
  • 07.03.12

  •   אכן בחור אמיץ - לגור עם שרה בלי שכפ"צ . - אין פלא שנמאס לו והוא רוצה לפוצץ את הכל - רק אולי שיעזוב אותנו מהסיפור הזה שלו ושל שרה ושיתפוצצו לבד אם מתחשק להם? מה דעתך ?  (לת) מעריץ אלמוני
    • 14:43
    • 07.03.12

125 הסכנה הקיומית הגדולה בישראל היא בנימין נתניהו - במקום שהוא ניצב ישנו ריק, וואקום חור שחור. דורון
  • 11:18
  • 07.03.12

כוחה של חברי הממשלה הזו מקסימום בלשונם, בהבל פיהם הם בונים רכבות, דיור, ערים חדשות בנגב, מדבירים את העוני, יוצרים צמיחה פנטסטית, פותרים את בעיית הגרעין האיראנית, עושים שלום בטוח ומה לא... איך התבטא דוד גרוסמן ביחס לממשלה הקודמת, הנהגה חלולה. זה רלבנטי בדיוק להנהגה הנוכחית, כי במקום שהיא עומדת ישנו ריק, וואקום, חור שחור השואב את כולנו לתוכו ללא שום מוצא נראה לעין. במקביל נתניהו, ליברמן והימין המשיחי מובילים אותנו להתאבדות קולקטיבית של מדינת ישראל. בספרה של ברברה טוכמן מתוארים תהליכים בו מדינות מקבלות באופן שיטתי את כל ההחלטות הלא נכונות למרות שכל המידע הרלבנטי היה מונח לפניהם. כדאי להזכיר לאזרחי מדינת ישראל שכה התלהבו מנאומו המשובח של נתניהו בפני בתי המחוקקים האמריקאים שכך בדיוק חשו אזרחי מדינת ישראל ערב מלחמת יום כיפור.

126 500 טילים על תל-אביב = 50 מגרונים חדשים. זה עד כדי כך פשוט. תוכלו להתנחם בעובדה שאתם ומשפחותיכם נקברים למען יישוב יו"ש.  (לת) חלקה א', שורה 2, קריית-שאול
  • 11:20
  • 07.03.12

127 כל עוד הטיל לא יפגע בי במשפחתי וברכושי (ואני תל אביבי) אז עדיף טילים על ת"א מאשר אירן גרעינית תל אביבי
  • 11:22
  • 07.03.12

הבעיה היחידה היא שאין הבטחה כזאת.

128 עדיף טילים על רחביה...  (לת) אבי
  • 11:39
  • 07.03.12

129 ביביליברמן: וכשלמצרים יהיה פצצת אטום - תפציצו אותם ? וכשלערב הסעודית ? בני
  • 11:52
  • 07.03.12

איזה אווילות ! פצצת אטום עוד כמה שנים תהיה להרבה מדינות, את הההפצה של טכנולוגיות חדשות א"א להפסיק לאורך זמן, אז במקום לחשוב על פיתרונות אמיתיים חוזר ביבי לימיו הטובים - לירות בכולם !
אם בראשות ארה"ב היה דביל כמוהו היו מפציצים ממזמן את צפון קוריאה.
אולי תראה מה קרה במלחמה האחרונה וגם תבין את מגבלות צה"ל.

130 טוב ציפור מתה אחת ביד. . . מני
  • 11:54
  • 07.03.12

מצפורים מראש כל גג. . . הארץ משוועת, הגיעה
עת לטעת, כל אחד יקח לו עץ, באתים נצא חוצץ!

ביבי לא מתלוצץ. . .

[9:56]

131 טילים על תא - אולי סופסופ אצליח לקנות דירה בבלפור...  (לת) ליאור
  • 11:54
  • 07.03.12

132 הדבר המשעשע ביותר אולי, שלא הוזכר, הוא התרחיש שכבר מתחיל להתממש לגבי ההאטה במשק. ביבי את שטייניץ צמיחה בע"מ ?
  • 12:04
  • 07.03.12

נתניהו ונאמנו שטייניץ לא מפסיקים להסביר לנו, כיצד ישראל בהנהגתם מושכת השקעות זרות, צולחת ללא פגע את המשבר הכלכלי העולמי, ועוד מכריזה על פרויקטים אדירים בשת"פ בינלאומי (קו הרכבת לאילת, תעלת-הימים).
אבל ראו את הבורסה בת"א בשבוע האחרון - המחזור הנמוך ביותר באחד-העם בשמונה השנים האחרונות.
הכסף בורח מפה כאחוז שד. גם המשקיעים הזרים, וכם הגופים המוסדיים, מעבירים את הכסף, ומהר, לבורסות חו"ל.
וכל זה לפני שנורה אפילו כדור אחד מצ'וקמק, שלא לדבר על טיל.
הרי כל הברברת המטורפת הזו על מלחמה אזורית, בין מדינת-גרעין לבין מדינה השואפת לגרעין, יפרקו פה את המשק לגזרים.

  •   רגע: אז לצמיחה לא אחראים ביבי את שטייניץ, אבל להאטה הם כן אחראים? תל אביבי
    • 02:19
    • 08.03.12

    ואני מניח שאירן לא קשורה לעניין, היא סתם עומדת מהצד. בטח כשקיבלת מכות בתיכון האשמת את עצמך ולא את התוקפנים. מסכן.

133 די לכותרות על התקיפה, נמאס! הפכתם לבדיחה
  • 12:09
  • 07.03.12

לא מבינה למה אתם נותנים מקום לספינים של נתניהו אודות התקיפה באיראן, נמאס, או שתעשו שיעורי בית ותביאו את הסיפור האמיתי של מה באמת קורה או שתפסיקו לקדם את נתניהו בקמפיין הבחירות שלו.

134 תקשורת פוליטיקאים נמאסתם!!! מאיר
  • 12:11
  • 07.03.12

נמאס מההפחדות ,מהטילים ומהאטום
הכל ספינים ושטויות
התעצמות של אירן היא בעייתם של המפרץ,של סעודיה ושל המערב
לפוליטיקאים קל יותר להתעסק עם אירן מלהתעסק בבעיות החשובות

135 לביבי וחבריו השתן עלה לראש איש לא יעיז להשתמש בנשק גרעיני כשיודע נתן 75
  • 12:18
  • 07.03.12

שלצד המותקף יכול להפיל עליו שואה גמורה

136 המשוואה של עיתון "הארץ" = עדיף להיות פחדן ותבוסתן...  (לת) אמת
  • 12:21
  • 07.03.12

137 אם באמת יתגשמו נבואות הזעם, תושבי תל אביב והמרכז היקרים אל דאגה אצלנו בשומרון יש מספיק מקום לכולם.אנו מבטיחים לארח אתכם ולדאוג לכם לא יחסר לכם דבר .  (לת) זכרו ישראל ערבים זה לזה
  • 12:35
  • 07.03.12

138 להכין את המסכות אב"כ והחדרים האטומים ! יהודה
  • 12:43
  • 07.03.12

להתכונן לגרוע מכל ולקוות לטוב ביותר כך ינהג אדם אחראי וחכם ובריא בנפשו ,ולא יטמון את הראש בחול .מי שמצהיר על כוונתו להשמיד את ישראל מתכוון לכך בדיוק כמו שהיטלר אמר ואיש לא האמין, אם ישראל תתקוף או ארה"ב יש סיכוי גבוה מאוד שיפלו גם טילים כימיים , כדאי לחלק מסכות לשאר האוכלוסיה שאיו לה מסכות ומהר ! ושלא נמצא את עצמנו במחדל הבא !

139 אנחנו צריכים כישראלים לעכל את מה נאמר על ידי האמריקאים ולהכריע על סמך האינטרסים שלי."  (לת) שירלי
  • 13:07
  • 07.03.12

140 הקיסרים יחגגו והעם ימות תל אביב
  • 13:44
  • 07.03.12

סמרטוטיהו והקיסרית יהיו מוגנים והעם ימות כמו זבובים. עד שהמשפחה הקיסרית לא תטיל חורבן מוחלט על המדינה הם לא יירגעו. אובמה תציל אותנו מהזוג המבחיל הזה

  •   המשפחה הקיסרית לא תנוח ולא תשקוט עד שתחסל את כל המפעל הציוני.  (לת) מסכים. אובמה הצל אותנו מהזוג המבחיל הזה.
    • 19:37
    • 07.03.12

141 חבל על הדיבורים, הקיסרית החליטה לתקוף נתאנז
  • 13:55
  • 07.03.12

זהו, אנחנו אבודים, הקיסרית החליטה על תקיפה ואף אחד לא יזיז אותה מדעתה. ימים שחורים למדינה ולליליאן פרץ

142 לביבי יש "היסטוריה" נגד תל אביב שוש
  • 13:58
  • 07.03.12

כשהוא חזר מוויי פלנטיישן, אחרי הסכם ווי, בשדה התעופה , כשכולם מחכים לשמוע נאום של תקוה, הוא תקף את השמאל והנה זה יוצא לו בצורה אחרת, לא איכפת לו תילים על תל אביב

ואז מה, הוא יפיל פצצה גרעינית על איראן ?

נתניהו מסוכן, מסוכן מאד ליהודים "

143 ביבי ושרה ישבו במקלט אטומי עם צאצאהם בירושלים כשיפלו טילים בתל אביב אלכס
  • 14:04
  • 07.03.12

אין סוף להצהרותיו השערוריתות של מחרחר המלחמה

144 השאלה האמיתית היא האם עדיף אלפי טילים שיעופו בודאות על תל אביב מסיכוי אחד למיליון שהאיראנים אשכרה ישתמשו באטום בעתיד עדי
  • 14:26
  • 07.03.12

נתניהו מוליך את כולנו למלחמת חורמה

145 המשוואה של נתניהו: עדיף טילים על תל-אביב על פני מחאה בתל-אביב  (לת) יעשה הכל, אבל _הכל_, לשמור על כסאו
  • 14:27
  • 07.03.12

146 נמאס נמאס מהשימוש בשואה- התשובה היא "פורים באירן" של ארצנהדרת-לינק קובי
  • 14:34
  • 07.03.12

http://www.mako.co.il/news-columns/Article-7d658427889e531018.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=786102762

147 אין באמת סיבה לתקוף באיראן רני
  • 14:52
  • 07.03.12

כל הפעולות שמתבצעות באיראן בשנתיים האחרונות (בין אם ישראל או ארה"ב מבצעות אותן), פלוס הסנקציות, הרבה יותר יעילות מאשר פעולה צבאית תהיה.

148 פצצה בידי אירן פשוט תשווה אותה לישראל (לפי מקורות זרים). רק תסביך מצדה יראה בזה איום קיומי, ולא פשוט לקיחת צעצוע (הפצצות בלבנון ועזה) מילד מפונק.  (לת) עצבני
  • 15:28
  • 07.03.12

149 וושתי ואחשורוש בראש מדינת המתנחלים אציק
  • 15:33
  • 07.03.12

אנו שבגבולות הקוו הירוק היינו עד היום "הפרה הנחלבת" , ומעתה נהיה גם "בשר תותחים". טילי החיזבאללה מכוונים אל איזורים צפופי אוכלסין במפרץ חיפה, הכרמל, ת"א וגוש דן, לעומת זאת אריאל ומיגרון ... יהנו מחסינות מתוקף קרבתם לאילו אותם הם רוצים לגרש. במדינת המתנחלים החיים מסובסדים, ב"מדינת ת"א" חיינו הם הפקר על פי משנתו של ביבי, אנו משלמים ברמת חיינו לטובת רמת החיים של המתנחלים ובקרוב גם דמינו ובתינו יהיו הפקר, על פי מצב רוחו הפרנואידי של ביבי .
ומה שנותר לומר בערב פורים זה הוא : אנו מתגעגעים לחוכמת מרדכי ואסתר שידעו בעת צרה להפוך את הקערה על פיה, אך לנו יש את אחשורוש וושתי.

150 ביבי כבר קונה מטוסי תדלוק ארוכי טווח, במקום לדאוג לזקנה במסדרון. אחרי זה יגיד שחבל על הכסף וחייבים להשמש במה שקנו, ושהזקנה ממילא חולה במסדרון ולא יזיקו לה טילים על הראש.  (לת) עצבני
  • 15:52
  • 07.03.12

151 עדיף שביברק ילכו הביתה  (לת) אזרח
  • 15:57
  • 07.03.12

152 טילים על ת"א=פחות מצביעים לשמאל=נצחון מדינת יש"ע על ישראל=טוב ליהודים של ביבי!!!  (לת) שי
  • 16:13
  • 07.03.12

153 אי אפשר גם וגם?  (לת) יואבחלב
  • 17:01
  • 07.03.12

154 ואיפה אתה תהיה?????? רותי
  • 17:57
  • 07.03.12

איפה אתה תהייה בזמן שיפלו פצצות על תל-אביב, אדון ראש ממשלה?
זו שאלה רטורית שהתשובה לה ידועה לכל ציבור הבוחרים: אתה, ראש הממשלה+שרה+שני הבנים ושומרי הראש של כולכם תסתתרו במקלט האטומי שבנית למשפחת המלוכה בהרי ירושלים. אולי יהיה מקום גם לממשלה הענקית שהקמת ולצוות היועצים המנופח שלך.
אנחנו, תושבי ישראל? מה איכפת לך מה יקרה לנו , אלא אם כן זה יקרה בשנת בחירות!!!!!!!!!!

  •   ברור שהוא יסתתר במקלט האטומי. הוא צריך שימשיכו להצביע בעדו ובעד הליכוד! יואבחלב
    • 18:21
    • 07.03.12

    שחס וחלילה לא יחלקו את ירושלים.

  •   יש מקומות שרק על הרעיון של מקלט לנבחרים היו עולים על הבסטיליה ומכסחים כל מי שמעורב בשערוריה הזו.  (לת) עצבני
    • 15:37
    • 08.03.12

155 סביר להניח שכל הבכירים יעזבו את הארץ לפני שתנתן ההוראה  (לת) השבדי מנורבגיה
  • 18:06
  • 07.03.12

156 התגובה האיראנית+חזבאללה עלולה להביא לכ-1,000,000נפגעים והרס הכלכלה  (לת) מיץ גזר
  • 18:08
  • 07.03.12

157 מכה ניצחת בן צבי
  • 18:50
  • 07.03.12

לפי מקורות זרים יש לישראל יכולת גרעינית . אם כך יש להטיל על אירן פצצה כזאת , כל פעולה אחרת כמו חיסול של מפעל כזה או אחר , במקרה הטוב תעקב מעט את התהליך . ותגרום נזק עצום לישראל בכך שתיתן ליגטימציה ותמיכה בעולם לכל צעד מלחמתי של אירן נגד ישראל . אלו שתי הברירות , אין בילתן

158 יש פה תגובות של אנשים עם קצף על השפתיים:"הכל בגלל הכיבוש",מסכנים... מהה למקרא דברים כאן
  • 19:23
  • 07.03.12

עיניהם עצומות לרווחה, לא מבינים דבר בתרבות האיסלם הסובבת וחוזרים על מנטרת הכיבוש. אומללים.

159 מגולמניית ביבי את ברק תחריב את ישראל טוטאלית  (לת) ארמגדון
  • 19:26
  • 07.03.12

160 לא מאמין למילה של ביבי גם לא לוו החיבור.  (לת) הבלוף של איראן
  • 19:38
  • 07.03.12

161 נתניהו צודק 100%. את אובמה ישראל מעניינת כקליפת השום. רק האינטרס האישי מדריך אותו. על עיתון הארץ, הואיל והעיתון הזה שם לו למטרה לפגוע במדינה ובאזרחיה בכל דרך שניתן,כולל כתבים בוגדים, הגיע השעה שהממשלה תעשה מעשה ותסגור עיתונים בוגדניים. חלק מאמצעי התקשורת מנצלים את סופר-דמוקרטיה והאימפוטנטיות של הממשלה.  (לת) מעניין אם העיתון יפרסם תגובה זו לאור הדמוקרטיה שהוא דוגל בה.
  • 19:49
  • 07.03.12

162 "נשיאים ורוח וגשם איו,איש מתהולל במתת שקר".יצא לארהב ברעש ואיומי אולטימטום ועוד וחוזר מקופלת ומקומטת.מה השיג שם? כלום מלבד אותו הכלום. הגוי..
  • 20:16
  • 07.03.12

בספר דניאל כתוב,"שני מלכים,מלך הדרום",היינו מה שיש לנו, "ומלך הצפון", מה ששם הלך מלך הדרום,,"מרמה ידברו אל שולחן אחד".ממש כפעם שעברה,עשו לו כבוד כמו למלך ואפשרו לו לנאום נאומיו,אשר מבחינתי אינם אלה "נאום הגבר סתום העין" התנכי הוותיק ומה שיצא מזה אז, היינו מבקורו ונאומיו חוצבי הלהבות הקודמים, זה מה שיצא מזה עכשיו.0.אפס אחד גדול.כלום במאום.ספין גדלות ושגעונו להראות חשוב בארהב בעיני העם בארץ "והארץ לעולם עומדת".למי שרואה זאת מהצד כמוני אינו רואה אלה משתפ,כעבד כנוע של האמריקנים המנהל את עניינם הם בארצנו ולא את ענייני מדינת ישראל,לא בארץ ישראל ולא בארהב.ולצערי, אם זה מה רואים אז זה מה יש ותחשבו על זה..תודה..הגוי..

163 עדיף לברוח מהמדינה הזו כמה שיותר מהר המנהיגים פה לא שפויים
  • 20:54
  • 07.03.12

לא רוצה לחיות בצל איומי טילים או איומים בפצצה גרעינית. לא מוכן לגדל את ילדיי בפוסט טראומה וביוקר מחיה לא שפוי עם מיסוי מטורף. המדינה הזו לא נורמלית. עדיף להגר מפה למקומות יותר שפויים

164 כפי שאנחנו מכירים את האיש הבלתי אחראי בעליל הזה אנחנו נקבל גם וגם.. גם טילים על תל אביב ובסופו של דבר גם פצצה איראנית  (לת) ביביבלוף
  • 22:22
  • 07.03.12

165 לקח הטבח של אסד ודומיו: עדיף כיבוש יהודי על כיבוש ערבי שמאלנים לכו לחומס
  • 22:42
  • 07.03.12

עדיף עם יהודי כובש מעם יהודי נכבש.

166 חדל בירבורים ברשת!!!!!  (לת) יהונתן
  • 00:17
  • 08.03.12

167 הצלה והרווחה ממקום אחר,,!המלחמה הזאת לא נגד היהודים אלה נגד הרשעים שנמצאים בישראל וברוך השם שעושה לזה סוף !!!  (לת) דויד מלמד
  • 00:42
  • 08.03.12

168 ייתכן שהטילים על תל הביב ונתניה יפלו בטייבה ובטירה, הטילים על כפר סבא יפלו על קלקיליה ונבלוס, הטילים על חיפה יפלו בואדי ניסנס ואלה על חדרה יפלו על אום אל-פחם ובקה אל-גרבייה, הטילים שיכוונו אל עפולה יפלו על ג'נין, נצרת ושפרעם ואלה על ירושלים יפלו על רמאללה
  • 00:45
  • 08.03.12

וכך אחמידינג'אד ונסראללה יפתרו עבורנו את הבעייה הערבית.

169 Netanyahoo is not so smart [Just to be polite ]  (לת) He can't and will not do enything. He's open his mouth and look like an Idio..
  • 02:45
  • 08.03.12

170 לדעתי הכתב ניתח את המצב באופן מדוייק ונכון  (לת) גבי
  • 03:47
  • 08.03.12

171 על ישראל להגיד לעולם כך: "אם אתם מפחדים מהשלכות תקיפתנו, תעשו הכל כדי שלא נצטרך לתקוף. אתם פוחדים שמחיר הדלק יעלה אם נתקוף? תגרמו לכך שלא נאלץ לתקוף". עלינו לגלגל את הבעיה לפיתחם של אירופה וארה"ב ולא להתנצל שעלינו להתגונן. ועוד דבר: נתניהו טועה ומטעה בעניין הצפי להעדר תגובה אירנית בהסתמך על אי תגובת עירק וסוריה. ההסבר בפנים.
  • 22:27
  • 08.03.12

סוריה לא הגיבה כי לה גבול משותף עם ישראל והיא פחדה, בצדק, שתבוא תגובה לתגובה. אנחנו הפצצנו מתקן גרעיני בלתי לגאלי ומבחינה עולמית, היתה הצדקה לכך. לא היתה כל הצדקה לפעולת נגד לפעולנו, פעולה שהיתה מסכנת את אסד בגינוי עולמי ובנזקים אדירים למדינתו. הוא לא ידע אז שתוך זמן קצר זה יקרה ממילא.
באשר לעירק, השיקול של צידוק תגובה דומה לזה של סוריה - העולם לא היה מקבל זאת, אבל מעבר לכך, התגובה שעירק היתה מסוגלת ליזום היתה דלה למדי, והשלכות תגובה שלנו לתגובה שלהם היו יכולות להיות הרבה יותר הרסניות מפירות תגובתם. הם העריכו נכונה שאין מקום בתגובה.
זה לא המצב עם איראן. לאירן יש כלבלבים מצפון ומדרום לישראל שיכולים לנשוך נשיכות די כואבות. יש להם מנגנונים משומנים של טרור בכל העולם. יש להם טילים ארוכי טווח ולנו קשה לפגוע בחזרה (אלא אם כן יש לנו אמצעים שהציבור לא יודע עליהם, וכנראה שגם הם לא ולכן הם מניחים שלא נפעל). וההבדל הגדול מכלם - גם סדאם וגם אסד, ככל שהיו אכזריים ושונאי ישראל, הם היו פרגמטיים. הם פעלו מהראש. לעומת האירנים שפועלים "מהלב", מתוך אמונה משיחית שזה תפקידם בעולם הזה - להשמיד את ישראל ולא משנה המחיר. הם לא פועלים בהגיון אלא ברגש ואמונה, וכידוע, אי אפשר לשכנע מאמין וגם לא להתווכח איתו. כך הוא מאמין וכך הוא פועל.
ואם זה נכון, כלומר, העדר רציונליות בשיקולי איראן, הרי שנתניהו קורא את המפה נכון ופועל בדרך הנכונה. הוא יביא אסון לישראל כי איראן כן תגיב, אבל ימנע אסון עוד יותר גדול. אז מה עדיף?
טעותו הגדולה של נתניהו וכל צוותיו וממשלתו, שהם לא מסבירים נכון לעולם למה על העולם לעצור את איראן ולא על ישראל. הוא רק אומר כל הזמן שאיראן גרעינית היא סכנה לעולם, וזה לא משכנע. הוא צריך להגיד שאם לא יפעלו כנגד איראן באופן הכי דראסטי שאפשר, כמו למשל סנקציות מוחלטות וניתוק מחלט של כל הקשרים הכלכליים, המסחריים, הכספיים, התיירותיים (נידוי מוחלט), לא רק כאלה שתורמים למאמץ הגרעיני, אנחנו נתקוף ואז המחיר שהם ישלמו וההשלכות שיצטרכו לסבול מהן, יהיו הרבה יותר חמורות. הם רוצים לשמור על רמת מחירי נפט? אז שיפעלו כך שלא נצטרך לתקוף. לא לעצור אותנו, לעצור את איראן. זה צריך להיות המסר המפורש, ואת זה אני לא בשום נאום של שום גורם רישמי שלנו.
מקווה שיש לנתניהו מישהו שקורא תגובות ומעביר לו את החשובות, כי ראיתי המון תגובות טובות במשך הזמן שניתן לאמץ רעיונות מהם.
פורים שמח.

172 איזה כיף לראות את התגובות היבבניות של השמאל. תתבשמו ב10 מנדטים שלכם ותמשיכו לקרוא "הארץ". 39 מנדטים ועולה
  • 22:57
  • 09.03.12

על אפכם ועל חמתכם נתניהו הוא ראש הממשלה בעל התמיכה המוצקה ביותר ב20 השנים האחרונות. נתראה בקדנציה הבאה.

173 בטח שלא אכפת לו אם יפלו טילים בתל אביב אביב 3
  • 09:31
  • 11.03.12

הוא יושב בירושלים עם מקלטים עמוק באדמה ומנהרות שישאפשרו לו לעבור ממקום למקום. לרוב תושבי תל אביב אין ממ"דים ואין מקלטים -הזנחה שהתחילה בימי בן גוריון ונמשכת עד היום.

174 ביבי: משה
  • 03:24
  • 21.03.12

לתקוף ומיד!(לפני שתהיה להם פצצה)ביבי בחור עם שכל ולא פראייר..

175 מפחדת ניקול סקורוכיד
  • 18:40
  • 22.09.12

תה חחוחוצחוחוצפו מימהדפוק שבחר בך להיות ראש ממשלה ממשלה שאוכלת תושביה במקרה זה רק ה יעזור לנו כל עם ישראל יתאחד וניהיה כמו בסוריה נהרוגג אותךך