המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

הפשטה והשפלה: כך חוקר השב"כ נשים פלסטיניות

שורת תצהירים שמסרו נשים פלסטיניות על חקירותיהן בשב"כ, ועל מעצרן על ידי חיילים, חושפת שיטות חקירה הכוללות לכאורה השפלה וביזוי

שורת תצהירים שמסרו נשים פלסטיניות על חקירותיהן במתקני השב"כ, ועל מעצרן על ידי חיילים, חושפת שיטות חקירה הכוללות לכאורה השפלה וביזוי על רקע מגדרי, דתי וחברתי. חלק משיטות החקירה חורגות מהוראות הפרקליטות בעניין, אולם בשב"כ מכחישים את הטענות.

התצהירים החמורים שגבה הוועד נגד עינויים נשלחו שלשום ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להנחות את החוקרים לשמור על כבודן של נשים בחקירה. כמו כן, הוגשו תשע תלונות פרטניות למח"ש ושמונה תלונות פרטניות אחרות לפרקליטות הצבאית.

באחד המקרים הנחשפים בתצהירים, בנובמבר 2011 זימן השב"כ את אסרא סלהב, עיתונאית ממזרח ירושלים, למתקן במגרש הרוסים בירושלים שבו הוחזק ונחקר גם בעלה. הבעל, שאדי, עומד למשפט באחד מכתבי אישום שהוגשו נגד התשתית האזרחית של חמאס, שפעלה על פי החשד לגייס כספים ותומכים לארגון. אשתו נחקרה באינטנסיביות, ואף לדבריה הופשטה כמה פעמים, ושוחררה לבסוף בלא כלום.

לפי תצהיר שמסרה, "אחרי שלקחו אותי חיפשו אותי בעירום. קשרו אותי באזיקים. אחרי כך חיפשו עלי בעירום עוד פעם. חקרו אותי משעה רבע לשמונה בבוקר עד 12 בלילה. בחקירה שאלו אותי דברים אישיים, נכנסו לחיי הפרטיים, כמו הנישואים וקשרים קודמים שלי. החוקר ‘שמעון' אמר לי שאני סנובית, אוהבת את עצמי ואין לי חברים בגלל זה. אמרו לי שהם יודעים הרבה דברים עלי, אך לא יספרו לבעלי".

 אסרא סלהב, עיתונאית ממזרח ירושלים שנחקרה על ידי השב"כ, אתמול
אסרא סלהב, עיתונאית ממזרח ירושלים שנחקרה על ידי השב"כ, אתמול. צילום: עופר וקנין

לאחר כמה ימי חקירה, הוכנסה סלהב לחדר שהיו בו ארבעה חוקרים. לפי עדותה, אחד מהם נצמד אליה, אף ששיטת חקירה זו נפסלה בעבר על ידי הפרקליטות. "בעת החקירה החוקר ישב כל כך קרוב אלי", תיארה, "אך לא ביקשתי ממנו להתרחק".

סלהב אמרה ל"הארץ" כי "לא היה להם מה לשאול אותי, הם השתמשו בי ללחוץ על בעלי. הם אמרו שיספרו עלי סיפורים בירושלים. בחקירה, החוקר ישב צמוד אלי וצעק עלי לא לזוז. הם הביאו אותי לראות את בעלי ואמרו לו שיש לי ילדים ושיחשוב טוב על המעשים שהוא עושה".

תצהיר זה הוא חלק מפרויקט של הוועד נגד עינויים נגד חקירות נשים. באחרונה גבה הוועד 29 תצהירים מנשים שנעצרו בשלוש השנים האחרונות, ונחקרו בשב"כ.

תצהירים רבים מדווחים שהחוקרים מרבים להתקרב פיזית לנחקרות, להתיישב בסמוך להן ולנצל את היותן כבולות. עניין זה עלה בעבר בחקירת טלי פחימה, שהתלוננה שראש צוות החוקרים בשב"כ התקרב אליה במידה מוגזמת. האחראי על תלונות נחקרים בפרקליטות המדינה כתב אז שיש בכוונתו "לדון עם השב"כ ולגבש נהלים שיסדירו את נושא חקירת נחקר על ידי חוקר שאינו בן מינו". חלק מהנשים גם טענו בתצהירים שהחוקרים מנעו מהן לכסות את ראשן ברעלה, או שהתייחסו לכיסוי הראש בלעג.

שיטה חקירה נוספת שחושפים התצהירים היא איום במעצר בני משפחה. עד שנת 2007 נהגו בשב"כ לעצור בני משפחת נחקר כדי ללחוץ עליו. בהתערבות בג"ץ נקבע שאין לעצור בני משפחה שלא עברו עבירה, אך ניתן לעשות שימוש בבני משפחה שיש עילה למעצרם כדי ללחוץ על חשודים. בדיונים רבים בבתי משפט צבאיים עולה שהחוקרים החלו לאיים שיעצרו בני משפחה, כתחליף למעצר ממש. בדצמבר האחרון נפסלה הודאתו של איימן חמידה, שהואשם בשורה של מעשי ירי, כי החוקר איים עליו שיעצור את אחותו כדי שיודה.

תצהיר של ס', תושבת קלקיליה בת 26, מספר שנעצרה בקיץ 2009 ונחקרה, בחשד להתארגנות לחטיפת חייל. בבואה לכלא נתנו לה ללבוש תחתוני גברים. היא הושבה על כיסא ונכבלה לאחור באזיקים כל שעות החקירה. בכל פעם שביקשה לשנות תנוחה, הורה לה החוקר לא לעשות זאת. בחקירה איימו עליה שיעצרו את אמה ואחותה. אם תשתף פעולה, הובטח לה שתוכל לעבור לגור בישראל עם אביה. החוקרים איימו עליה שיפיצו ידיעות שלא נעצרה בעבירות ביטחוניות אלא בנסיבות אחרות, ומנעו ממנה לחבוש כיסוי ראש.

בתצהיר של נ', בת 27 מטול כרם, נטען שהחוקרים איימו עליה במעשה מיני. היא נעצרה בקיץ 2009 בחשד לחברות בתשתית שתכננה חטיפת חייל. בחקירתה נתנו לה לצפות בחברתה שנעצרה ואמרו לה שהיא אשמה במצב החברה. איימו עליה שיעצרו את בני משפחתה. לדבריה, הובילו אותה מכוסת עיניים לחדר החקירות ובחדר חיכה לה גבר. החוקרים אמרו לגבר "הנה הבאנו לך בחורה, הרי אתה אוהב בחורות". האלמוני צחק ויצא מהחדר. כאשר התלוננה שהחוקרים נוגעים בה, ענו לה כי "מה זה משנה, הרי את לא דתייה".

חלק אחר בתצהירים מתייחס למעצרי נשים על ידי חיילים. מהתלונות עולה, כי בעת המעצר מפעילים החיילים אלימות פיזית ומילולית כלפי העצורות ומשפחותיהן, ועושים חיפושים תוך הרס רכוש. רובן התלוננו על חיפוש בעירום מלא, כשחיילים גברים מביטים בהן. כשסירבו לחיפוש בנוכחות חייל איימו שהחיפוש ייעשה בכוח.

מהשב"כ נמסר בתגובה לדברים: "השירות ועובדיו פועלים במסגרת החוק בלבד ונתונים לפיקוח ולביקורת פנימיים וחיצוניים, לרבות מבקר המדינה, פרקליטות המדינה, היועץ המשפטי לממשלה, הכנסת ובתי המשפט. השירות דוחה על הסף ומכל וכל את הטענות שהועלו בקשר לחקירת נשים המוזכרות בכתבה, ובמיוחד את הטענות לגבי שימוש בשיטות השפלה על רקע דת ומגדר. ההפך מהנטען הוא הנכון - השב"כ מקפיד בחקירותיו שלא לפעול בדרכים שיש בהן כדי לפגוע על רקע מגדר ודת. בהתייחס לטענות של ס' ונ' המוזכרות הכתבה, הן נעצרו בשנת 2009 והואשמו, בעקבות חקירתן, בתכנון חטיפת חייל. כאמור, טענותיהן מוכחשות לחלוטין. יש לתמוה על כך שטענות הקשורות לחקירות עולות רק עתה, כשנתיים וחצי לאחר מעצרן, וכי טענות אלה לא הועברו מעולם לגורם המוסמך על פי דין לחקור את הטענות ומהימנותן".

לטענת השב"כ, "סלהב נעצרה לחקירה בחשד לפעילות בלתי חוקית בחמאס. בתום חקירתה, ומשלא הצטברו די ראיות להעמדתה לדין פלילי, שוחררה לביתה. כל טענה על השפלתה משוללת יסוד".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה ש"מדובר בתלונות של שמונה נשים, והפרקליטות הצבאית נחשפה להן לראשונה בפניית העיתון. התלונות נבחנו. בגין תלונות של שתיים מהנשים ניתנה הוראה לפתוח בחקירת מצ"ח. ביחס ליתר התלונות, לא נמצא שהן מעוררות חשד המצדיק פתיחה בחקירה פלילית".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כולי דמעות רונן
  • 05:50
  • 07.03.12

נותן גיבוי לשב"כ שיעשה מה שצריך

  •   בקרוב ליברמן 25 מנדטים ואז נראה . מדינה שונאת יהודים  (לת) מדינה יהודים נגד יהודים
    • 17:22
    • 07.03.12

  •   ביבי הקפיא בנייה בארץ אבות  (לת) בקרוב ליברמן בו ארי ואלדד בממשלה
    • 17:23
    • 07.03.12

  •   השב"כ מסואב ומרקיב את כולנו. בושה להיות ישראלי.  (לת) לחשוף את מרתפי השב"כ
    • 21:14
    • 07.03.12

  •   אני מזכיר לך את מה שעברנו אחרי הסכמי אוסלו דן
    • 15:53
    • 08.03.12

    את הפיגועים הנוראיים יום ולילה, צעירים שחיכו בתור לדולפינריום, ילדה שישבה עם אביה בערב חתונתה. העולם ה"נאור" יכל להפעיל לחץ על ערפאת להפסיק את הפיגועים אבל ישב וצפה באדישות במה שקורה והוא הגיב רק כשישראל הגנה על עצמה. מי שהסיר מעלינו את הסיוט זה השב"כ.

02 כאילו לא ידעתם Abed Azab
  • 05:59
  • 07.03.12

זה השב"כ. זו מדינת ישראל. שלטון רצחני, ברוטלי. המטרה העיקרית היא לרצוח כמה שיותר ערבים. סיבות? אין צורך. ואם אי אפשר לרצוח אז להתעלל, לענות ולהשפיל. סיבות? אין צורך. בדיוק לשם כך הוקמו "זרועות הביטחון" והם ממלאים את תפקידם על הצד הטוב ביותר. רק בישראל כותרת כתבה זו היא "חידוש". כל העולם יודע את זה מאז 1948.

  •   מסתובבת שמועה שהערבים רוצחים יהודים  (לת) תרפ"ט תרצ"ו, 48, 67,73,82, 2006 אינתיפאדה
    • 17:24
    • 07.03.12

  •   אכן, נשים תמימות! רק תכננו לחטוף ולרצוח..  (לת) נו
    • 19:31
    • 07.03.12

  •   שלטון "רצחני"... משקיף
    • 03:31
    • 08.03.12

    כמעט כמו אסד בסוריה.
    צריך לנהוג באוייבנו בחוכמה.
    ובשום אופן לא לענות !
    וללמד את המתלוננים (והמתלוננות) לדווח בדיוק (!) על מה
    שקרה ולא להיסחף.

    אמא שלי אמרה לי מ י ל י ו ן פעמים : לא להגזים !

  •   שלטון "רצחני" משקיף
    • 03:35
    • 08.03.12

    כמעט כמו אסד בסוריה...

    חשוב לנהוג באוייבנו בחוכמה !
    לא לענות ולא להשפיל !

  •   קירב את הכיסא אלי , נגע בי = רצח , עבד יש לך בעיה  (לת) א ב
    • 07:16
    • 08.03.12

  •   שתי דקות עם החבר'ה של אסד היו מסדרים לך את הראש נכיב
    • 07:51
    • 08.03.12

    לא מדובר פה בנזירות המעבירות זקנים את הכביש... מדובר בפושעות מסוכנות , רוצחות חסרות לב ומצפון.

    אתם הערבים צריכים להפסיק לספר לעצמכם סיפורים ולראות את האמת כמו שהיא : היהודים מתייחסים יותר מידי בעדינות לנבלות מהסוג שהוזכר בכתבה , תראו איך האחים שלכם מתנהגים

03 בימים אלו מתברר בבית משפט , הכרחת מפגינות ימין להתפשט זה אפילו לא צויץ בהארץ . זה כנראה נורמלי אם עושים זאת על מתנחלות/דתיות  (לת) משה
  • 06:00
  • 07.03.12

04 בזכות השבכ יש לנו שקט. ישר כח!  (לת) רועי
  • 06:06
  • 07.03.12

05 שיפסיקו לתמוך בטרור ותראו כיצד באורח פלא יפסיקו לחקור אותן....  (לת) רעמסס
  • 06:08
  • 07.03.12

06 מחבלים ומחבלות אינם מסגירים פצצות מטקטקות כרצונן,האם חלילה אם מערכת הארץ תמחק ע"י מחבל מתאבד תבינו את הצורך בחקירה?  (לת) כורח המציאות
  • 06:13
  • 07.03.12

07 הזדון של הכותב.מי בדיוק הפשיט אותה וחיפש על גופה?ניתן להבין שאלו החוקרים נפיח
  • 06:16
  • 07.03.12

בכל חקירה מעצם המעצר ושלילת החופש יש יסוד של ביזוי ולחצים והשפלה. לא תעזור שום התייפיפות.

08 פוליגראף עודד
  • 06:20
  • 07.03.12

מענין שאף אחת מהמתלוננות ואלו שעומדים אחריהן לא טרח לאמת ולאשרר את התלונות בפוליגראף.

09 זו התוצאה של גיוס חובשי כיפות. מנצלים הזדמנות ומשחררים את היצר על נשים פלסטיניות, כנגד כל האיסורים שחלים עליהם  (לת) רבי מלמד
  • 06:26
  • 07.03.12

  •   ואולי זו התוצאה של הנבובים והמתירנים החילונים? יואש הבואש
    • 14:38
    • 07.03.12

    שהתרגלו שמותר הכל....
    קצת מזכיר את עומק המחשבה מאחורי ה"מחקר" שביצעה "מלומדת" מאחת האוניברסיטאות, ולפיו זה שחיילי צה"ל לא אונסים מראה שבעיניהם הפלסטינאים הם חיות...

10 לבד בברלין תקראו את הספר
  • 06:29
  • 07.03.12

ותקבלו רמז עבה מי אלו האנשים שחוקרים בשב"כ.

11 בגץ מסכן חיי יהודים החלטויו המטופשות טלי
  • 06:34
  • 07.03.12

טוב שבנייניש הלכה נקווה ליותר טוב מהיום, ברור שהשפלה נוראה ככל שתיהיה עדיפה על פני הצלתו של שערה אחת של ילד יהודי קטן . וזיכרו את האימרה העתיקה כל המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר על רחמנים

12 מי שמתעלל בפלסטינים יתעלל גם ביהודים, כיוון דדש, דש.  (לת) בושה להיות ישראלי, בושה להיות יהודי
  • 06:42
  • 07.03.12

13 מה לעשות אין ברירה הרי יש לנו ציונות כובשת ומבישת שצריך להנשים בעזרת ביזוי נשים כבושות וחפויות ראש  (לת) פלץ
  • 06:43
  • 07.03.12

14 גם נגד מתנחלות עמית
  • 06:56
  • 07.03.12

אבל זה כנראה לא יפורסם ב"הארץ".

15 אדון לוינסון-הן לא נחקרות על העלמת מס או חציה ברמזור אדום......  (לת) דני
  • 06:57
  • 07.03.12

16 אויש תנוחו.  (לת) ויוני
  • 06:59
  • 07.03.12

17 נו, ובסופו של דבר, לפי תצהיריהן שלהן, לא נגעו בהן; אז ניסו להפחיד אותם - אפשר לנהל חקירת מחבלים פוטנציאליים בדרך אחרת לדעת הכותב המיתמם? על כוס תה עם "תודה" ו"בבקשה"? לא נשמע מרשים במיוחד- יללות וקיטורים בשירות "הארץ"  (לת) ואל תשאלו מה הייתי אומר אם זו היית אחותי או אישתי - אחותי או אישתי לא תומכות, ואפילו לא חשודות בתמיכה, בארגון טרור
  • 07:07
  • 07.03.12

18 כמה טבעי לעיתון הארץ לפרסם תלונה של ערביות יוסי
  • 07:17
  • 07.03.12

כעובדה מוגמרת לפני שבדקו את התלונה בכלל.
לא חשוב, אתם לא חייבים לפרסם את התגובה שלי, גם ככה נמאס לי לקרוא אתכם.

19 אני מופתע, מזועזע ונדהם כי בזה הרגע נודע לי ש- שב"כ ושייט תענוגות לא היינו הך! Eddie Shor
  • 07:21
  • 07.03.12

עד כה לתומי סברתי שיעודו של ה- שב"כ מסתכם באיסוף פרפרים בטבע, עריכת חוגי מקרמה ושירה בציבור, אך באה המציאות הקשה וטפחה על פניי אי- אלו עובדות שגרמו לי להבין ולהפנים שויזתא וחושם הייתי ולא השכלתי של- שב"כ שמורות עוד מטלות "זניחות" כגון... מלחמה בטרור האיסלאמי המטורף שלא בוחל בניצול נשים למטרותיו הזדוניות המתמקדות בהשמדת בני עמי.
מי שהולכת לישון עם כלבים- בת תתפלא שבבוקר היא מתעוררת עם פרעושים ודי לחכימא ברמיזא.
"בלחבולות תעשה לך מלחמה" אמרנו?
בשולי הדברים, אך לא בשולי העניין ארשה לעצמי להתחבט בסוגייה הבאה: "למה לי אין "עסקים" עם ה- שב"כ"? אולי- אולי משום שאין לי גם "עסקים" עם הטרור?

  •   אין לך עסקים עם השב"כ בגלל שאתה יהודי - זה הכל... מוקרטיה היא דבר נפלא אבל יש לה גבולות או שלדידך גם אונס של חשודים וחשודות זה לגיטימי? האם היית רוצה שהבת שלך תתחתן עם אנס כזה?  (לת) דני, ירושלים
    • 14:05
    • 07.03.12

20 חקירות צריכות להתבצע אך ורק בהתכתבות.  (לת) גלעד
  • 07:28
  • 07.03.12

21 מענין, הן לא תובעות בבית משפט אלא מספרות ספורים במקום שבו מראש מאמינים לדבריהן ולא חשוב עד כמה הם מופרכים וגם לא חוקרים אותן חקירה נגדית כדי להוכיחל שהן משקרות. סדור נח מאד . למה נדמה לי שאם הן מוכנות לרצוח או לסייע לרצח הן מוכנות גם לשקר.  (לת) ע.ג.
  • 07:30
  • 07.03.12

22 זה עוד כלום עדויות של ערבים
  • 07:36
  • 07.03.12

יש לא מעט פלסטינים שדיווחו שבמהלך החקירות הם נרצחו על ידי המענים הישראלים . על פי העדויות אנשי השב"כ ירו בהם שוב ושוב במהלך החקירה ואחר כך חקרו אותם בעירום, ואז הלבישו אותם וירו בהם שוב , וגם לא נתנו להם לשתות ואז ירו בהם .

23 ולמרות הכל: כל המפגעים והמתאבדים בעולם הם מוסלמים, חובה להתגונן עודד
  • 07:37
  • 07.03.12

עדיף מאה אלף מוסלמים סובלים במחסומים בביקורות ובחקירות מעצבנות ומתישות ממטוס מופצץ באויר או אוטובוס מפוצץ, ואלפי גופות חרוכות ממתאבדים.
מי שהביא זאת עליהם זה המוסלמים עצמם.
הכתבה לא גרמה לי לצער או הזדהות עם המוסלמים.

24 צריך לחקור כמקובל בעולם.ובפרט כמו בשכונה שלנו.  (לת) רועי
  • 07:43
  • 07.03.12

25 These are people who sold their souls to the state  (לת) John Le Carre
  • 07:49
  • 07.03.12

26 היש סיכוי בעולם שפלסטינית תשקר ? מה פית'ום ? הפלסטינים הרי ידועים מקדמא דנא בדבקותם באמת . האמת אצלם היא חזקה בדיוק כמו ההומניות , חופש הבעת הדעה, השויון לנשים, קבלת השונה, המוסר האבסולוטי ועוד כמה מעלות השמורות להם ....  (לת) הועד נגד השקר הפלסטיני
  • 07:50
  • 07.03.12

27 חיים היקר , כבר שכחת את קרבנות טירור הנשים המתאבדות ?  (לת) אלכסנדר
  • 07:57
  • 07.03.12

28 עינויים ??? סלב
  • 07:57
  • 07.03.12

גם אם נניח שמחבלים ובני משפחותיהם לא תמיד משקרים, הרי שביחס. לפעילות המיוחסת להם, מדובר בחקירות בכפפות של משי, גם במונחים מערביים.

29 מסכנות השפילו אותן בזמן שעמדו לרצוח יהודים חפים  (לת) אני
  • 08:03
  • 07.03.12

30 וניסיונות לפגע - זה מותר????  (לת) שמש העמים
  • 08:12
  • 07.03.12

31 ביסוס קשרים כלכליים עם שכנינו סוריה מעבר לגדר
  • 08:15
  • 07.03.12

הנה בסיס כלכלי מוצק
נחקרים יעבר לידי השלטון הסורי לחקירה אמיתית
במקום להיות הפראיירים של העולם, נעשה קצת כסף.
לפי השבויים שחזרו ואולי יחזרו ממדינות ערב, השיטות שם טבעיות ויעילות.
גם התמונות משם מראות שמלאכת החקירה מכובדת והומנית מאוד
באירן מתגלגלים מצחוק עלינו.
כשחצי ציבור בעד הדרת נשים, מה יש לנו ששונה מהם

32 האמת אם היה לנו משכנים כמו שויץ היה אפשר לדלג על זה דודי אילוז
  • 08:18
  • 07.03.12

מנפולציה פשוטה . כולם עוברים כל מיני סוגי בדיקות לא נעימות המלחמה בטרור לא מאפשרת לקבל הנחות . חייהם שלה ושלי ושלכם נתונה בבדיקות האלו . כשיבינו שבודקים לא יפנו אליה ולא יבקשו ממנה להעביר או לבצע אז היא משמשת רק כמודל למען הבאות אחריה . לטובתם . והמבין יבין

33 הכיבוש משחית  (לת) איציק המרכז izikhi@gmail.com
  • 08:20
  • 07.03.12

  •   כיבוש מיכבוש יאלללה תפסיק להיות יפיי נפש שכמותך צא לעולם לכל האנשים בעולם טובים .
    • 11:21
    • 07.03.12

    הגדול תיראה איך מתייחסים לאסירים בשאר מדינות העולם מבטיחה לך שלא תאהב את התוצאות אתה חושב שבשאר העולם מתייחסים לאסירים כיאלו הם ישנים במלון 4 עונות הם אסירים הם לא צדיקים אסירים אתה יודע כאלה שחטאו עשו משהו רע.

  •   גם בכלא גונטמו אומרים זאת ....  (לת) חחחהה
    • 11:25
    • 07.03.12

  •   תגובה ג.ל.
    • 12:43
    • 07.03.12

    אלו לא היו אסירות אם כי חשודות בחקירה יש הבדל, את גם מתעלמת מכך שהכתבה מדברת על השפלה מינית של החוקרים את העצורות, על כך שחיילים מפשיטים נשים בחיפושים, זו מהות הכתבה השמעת קולן של הנשים הללו, גם אם הן טיפה בים וגם אם זה קורה פעם ב..

  •   הם לא אסירים אלא רובם נחקרים שלא הוגש ולא יוגש נגדם שום כתב אישום  (לת) mik776
    • 14:02
    • 07.03.12

34 למה אין תמונות? ז׳אק פרוורט
  • 08:22
  • 07.03.12

האירוטזיציה של חקירות השב״כ.

35 מה לעשות שרבות מהן הסתירו בעבר מטענים ?! איך אתם בדיוק הייתם חוקרים אותן ?  (לת) אבי
  • 08:23
  • 07.03.12

36 כאשר המתנחלות התלוננו על אותם מעשים הארץ היה חרש ובעיקר אילם, אבדן ההזדהות של ה"ארץ" עם בני עמו מדאיג. אני לא מתנחל/ת אבל קצת איזון לא יזיק  (לת) על זה כבר התלוננו לא שמעת?
  • 08:27
  • 07.03.12

37 אנחנו בצרה גדולה  (לת) אם גם קצת מכל זה נכון
  • 08:28
  • 07.03.12

38 איך נדע מי משקר יותר , בנות דודינו שונאינו או שכירי השב"כ מכורי הכוח ?!  (לת) יועז
  • 08:31
  • 07.03.12

39 למדינה שאלו השרותים החשאיים שלה, אין זכות קיום. רק הכיבוש "המוסרי" שלנו  (לת) מסכן את קיומנו, לא האירנים.
  • 08:37
  • 07.03.12

40 ממקרא הכתבה עולה שאמצעי החקירה שהופעלו היו מאוד מתונים,בוודאי מתןנים לעומת ארה"ב ושלא להזכיר מדינות אחרות.על אלו שיטות אתם ממליצים לחקור החשודים כמחבלים?  (לת) ייאי
  • 08:44
  • 07.03.12

41 יום אחד יהיו משפטים אירית הלפרין
  • 08:50
  • 07.03.12

יום אחד יהיו משפטים לכל פושעי הכיבוש . נכון להיום החברה הישראליתלא רוצה לדעת מה קורה מתחת לאף שלה.

  •   המשפטים יהיו לשמאל המשת"פי כמו שעשו בצרפת לבוגדות, גילחו אותן והצעידו ברחובות ככה יעשה לכמותיך  (לת) שמאל=טרור
    • 14:11
    • 07.03.12

  •   והמשפטים יהיו גם נגד כל מי שסייע דני
    • 17:16
    • 07.03.12

    ביודיעין ובנפש חפצה לפלסטינים. כדאי שתחשבי גם על זה.

42 מאמינה לנשים אני
  • 08:59
  • 07.03.12

לשב"כ ולמשטרה אין הוכחות אז מנסים לסחוט הודאות שאח"כ מתבררות כלא נכונות.

43 יש לי רעיון... סתם אחד שלא הסתבך בחקירה אף פעם
  • 09:01
  • 07.03.12

בואו נשתמש בשיטות הומניות וכאלו שעומדות בסטנדרט הבין לאומי כמו... כמו... אה- כן- הצד השני: נאנוס (את הנחקר או את בני משפחתו), נבעיר צמיג על גופו, מכות עם כבלים כבר אמרנו?! כל הרעיון של חקירה זה לצור סיטואציה שבה הנחקר לא ירגיש בנח. אולי במקום כל זה יקבעו החוקרים עם הנחקר שעה שנוח לו בסלון ביתו וישאלו רק שאלות של כן ולא על הנושא בלבד... איך לא חשבנו על זה קודם? ככה בטוח אף אחד לא יעשה מעשים רעים. סה״כ לפי התיאור כאן בהחלט בוצעו מהלכים למעלה מסבירים.

  •   לדעתי השב"כ צריך לנהל חקירות על פק"ל קפה או תה עם הנחקר ואמצע הקסבה בחברון. ככה בטוח הם ידברו כי הוא ישמחו לשתף חבר טוב כ"כ בתכנונים שלהם לרצוח ישראלים! (כתבי הארץ, על בדעתכם שפצצה לא מבחינה בין ימני ושמלאני?  (לת) ישראלי
    • 11:02
    • 10.03.12

44 אחלה כותרת, אבל לא כ״כ רלוונטית  (לת) פעם נוספת- העיתון מתדרדר למטה...
  • 09:03
  • 07.03.12

45 חקירות יוסי
  • 09:06
  • 07.03.12

מצוין. טוב מאוד שכך חוקרים ומחפשים את המחבלות. "לא כל מוסלמי הוא מחבל- אבל כל המחבלים הם מוסלמים".

46 בחייםשקרניות חיים אין חיפש בעירום ליד גברים שקרניות
  • 09:07
  • 07.03.12

יצא לי לשרת המון השטחים כלייל וכקצין בחיים לא היה חיפוש גופני של נשים עי גברים. לא פעם הייתי מעיר את הפקידה הפלוגתית בלילה על מנת שתבוא לבצע חיפוש גופני וגם אז לא לעיני החיילים.

  •   ואיך אתה יודע שהן משקרות כי אתה עם "המון" ניסיון ולא ראית? לפי זה גם אף פעם לא היה רצח כי אני ראיתי המון אנשים ולא ראיתי אף רצח.  (לת) mik776
    • 14:05
    • 07.03.12

47 מחייב הוכחה אאא
  • 09:10
  • 07.03.12

התצהיאים מחייבים הוכחה. נטייתו של לוינסון להיות שפור לפלסתינאים לא הופכת אותם לנכונים

48 עובדי השב"כ חוזרים הביתה לבנות שלהן. אני לא מקנא בהן לגדול עם אבא שמענה נשים  (לת) עצוב
  • 09:11
  • 07.03.12

49 צריך להציע לכל טיסה שני מטוסים עם שני מסלולים נפרדים לעלייה למטוס - באחד בדיקה כמו שיש היום ובשני בדיקה כמו שמציע לוינסון. מעניין לראות לאיזה מטוס יעלה לוינסון  (לת) נעם
  • 09:11
  • 07.03.12

50 שיואו, ממש "עתונות חוקרת"... והיכן היו ה"חוקרים" בעת שעצרו מפגיני ימין, כולל קטינים וקטינות והוקמו בתי דין שדה ע"י מערכת המשפט, יקירת התחקירנים? אבל מה, התחקירנים ללא ספק צודקים, עצרו את הטרוריסטים רק על רקע דת ומגדר, עובדה [חה חה חה, "עובדה"...] עוצרים רק ערבים ומוסלמים בגין טרור ורצח...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 09:12
  • 07.03.12

  •   פנטזיות הימין ירושלמי
    • 11:12
    • 07.03.12

    אני מתפלא שלא כתבת "מפגיני הימין הוצאו להורג". הבל הבלים - ערבי, או שמאלני עצור יכול רק לחלום על הצורה בה מטפלים במפגינים מהימין. לעצם העניין - האם אתה באמת חושב שזו שיטת חקירה תקנית וסבירה?

51 ככל שזה מצער ,עדיין עדיף על פיגוע מסעדת סאברו ,או רצח נער שבצעו נשים פלסטינאיות  (לת) צצ
  • 09:16
  • 07.03.12

52 כמובן שקל יותר להקליד ביקורת על השפלה מאשר לספק מידע,רק אתמול אשה עם סכין נעצרה לפני פיגוע לא?  (לת) רק אני
  • 09:18
  • 07.03.12

53 כבר ראיתי פעם את השב"כ בפעולה, שמירת חוק לא הייתה בעדיפות גבוהה וגם אם זה היה לפני שנים, נמר אינו משנה את חברבורותיו  (לת) EEB
  • 09:20
  • 07.03.12

54 מצטער אין בלבי כל אהדה או השתתפות בצערן של נשים אלו. על נא נשכח שלא אחת מהן פוצצה משה בודק
  • 09:22
  • 07.03.12

עצמה בקרב ציבור יהודי וגרמה לעשרות הרוגים ופצועים.

55 עדות של פלסטינית שוות כקליפת השום חיים
  • 09:23
  • 07.03.12

אני זוכר את העדויות בתחילת האינטיפאדה על החיילות הישראליות שעומדות על טנק בעירום ומושכות נערים פלסטינים אליהן, ואז הטנק יורה להם בראש

56 --------------------- אמצעי חקירה לגיטימיים. נא לא להתחסד, אין לנו אל הלוקסוס לכך --------------------  (לת) טיק טק טיק טק
  • 09:25
  • 07.03.12

57 חקירה מצ"ח נגד חיילים אתם השתגעתם? הנשים האלה מחבלות בפוטנציה חייל
  • 09:26
  • 07.03.12

חובה לבדוק אותן גם אם זה משפיל,,,עדיף מאשר שיהרגו יהודים

58 פצצות בתחתונים, כך נשים ערביות מחסלות יהודים  (לת) לאו
  • 09:28
  • 07.03.12

59 מה התליינים שלנו לא מנומסים?  (לת) 2511
  • 09:30
  • 07.03.12

60 אין ספק ל"ו צדיקות ובעליהן דני
  • 09:32
  • 07.03.12

אברכי מסגד משי כולם; אנשים טובים....

חבל שהשב"כ לא לומד דבר מהטיפול העדין והאנושי לו זוכים הדמוקרטים האומללים בחומץ..............

61 אבל אנחנו מדינה תרבותית. וילה בגונגל ...  (לת) ציניקן
  • 09:37
  • 07.03.12

62 אם השבכ טוען זה לפי החוק... מצב הדמוקרטיה בקאנטים  (לת) ציניקן
  • 09:38
  • 07.03.12

63 אנשי שב"כ מיזוגנים  (לת) חלאות
  • 09:45
  • 07.03.12

64 למה זאת הבעיה שלנו- זאת הבעיה של טרוריסטיות  (לת) כמעט כמו בחוף
  • 09:50
  • 07.03.12

65 אני לא חושב שחקירה על כוס קפה וקרואסון תניב תוצאות - מה לעשות Rifraf
  • 09:52
  • 07.03.12

שיטות החקירה הנהוגות הן לא אנושיות, ובדרך כלל משומשות על כאלה שפעלו באופן לא אנושי.
כמו כן, מה לעשות, חקירה על כוס קפה או כוס בירה ומתאבנים לא תניב את התוצאה הנדרשת. שלא אובן באופן שלילי לחלוטין, אני לא בעד ברוטאליות גמורה בחקירות אולם הפעלת טקטיקות חקירה מסויימות, ערכן לא יסולא בפז!!!
כמו כן יש לקחת בחשבון שימוש בסמי אמת כדי להימנע מעינוי והשפלה במיקרים מסויימים...

66 אז נצמדו אליהם, כל יום אנחנו נצמדים באוטובוסים, סתם נסיון להימלט מעונש ראוי  (לת) רון
  • 09:58
  • 07.03.12

67 מה שהשב"כ צריך לעשות שיעשה.לא להפריע.  (לת) אייל
  • 10:06
  • 07.03.12

68 אם היית נלחמת בחברים שלך המחבלים, לא היינו מציקים לך  (לת) יורם
  • 10:07
  • 07.03.12

69 גם את אמנה מונה היה צריך לחבק בחום ולאחל לה הרבה ילדים זכרים בריאים!!! איתמר
  • 10:08
  • 07.03.12

שוכחים פה כל כך מהר עם מי יש לנו עסק...

70 חצי הכוס כמו תמיד אבירם
  • 10:11
  • 07.03.12

תיבדוק כמה יתפוצצו לפני הבדיקה או תוך כדי בדיקה אתה מסתובב בתל אביב כי מישהו אחר עושה את העבודה בשבילך אז תיכתוב רק קצת מאוזן

71 לפי הכותרת לוינסון קובע שהאשמות נכונות,דבר המלמד הרבה על הכותב והעיתון דורון
  • 10:15
  • 07.03.12

בכותרת נכתב - "כך חוקר השב"כ נשים פלסטינאיות"
כל רוצח מכונה בעיתונות "חשוד" , עד שהוא מורשע, אבל שהמדובר בהאשמת השב"כ ע:י פלשתינאים/ות - הכללים אינם תקפים.
זה לא עיתון, זה שופר תעמולה.

72 תחי מדינת ישראל! תחי הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון!  (לת) ההוא
  • 10:20
  • 07.03.12

73 WONDERFUL IF U AVOID ONE BOMB IN ISRAEL KOL HAKAVOD  (לת) reb
  • 10:21
  • 07.03.12

74 יש לי סקופ! אהוד 27
  • 10:22
  • 07.03.12

שעוצרים מחבלות זה בסדר גמור להשפיל אותן קבע את זה בית המשפט העליון בסוריה.

75 עוד שקר מבית היוצר של הארץ והוועד נגד עינויים  (לת) בני
  • 10:24
  • 07.03.12

76 יש להלחם בטרוריסטים, אבל לא ליצור שונאים חדשים! מדינה מטומטמת!  (לת) ניר
  • 10:28
  • 07.03.12

77 השב'כ עושה עבודת קודש הוא מציל חיים של אזרחי ישראל ולכן יש לשבח את עבודת השב'כ לא נשכח ולא נסלח על האינתיפדה שנרצחו 1300 ישראלים עי' רוצחים שפלים ומתאבדים פלסטינים ,  (לת) עודד
  • 10:34
  • 07.03.12

78 אפשר לחשוב שאסד ,חיזבאללה וחמאס מטפלים באסירים בכפפות של משי.  (לת) אירית
  • 10:37
  • 07.03.12

  •   איכשהו תמיד ישראל מנסה לצאת יותר צדיקה מהאפפיור למה ?? די כבר די להיות יפיי נפש דיי
    • 11:15
    • 07.03.12

    אי אפשר להיות בסדר עם כולם, אי אפשר שמתוך מליארדים של אנשים בעולם לא יהיו לך אויבים אי אפשר ובטח שאי אפשר לסמוך על כולם .
    אם מישהו חושב שבמדינות המערב מתייחסים יפה לאסירים אז הוא טועה מציעה לכתב הארץ לעשות כתבה על איך כולאים אנשים בגרמניה / פולין / צרפת / ארה"ב / קנדה וארגנטינה ומהם תנאי הכלאיה שלהם האם מתייחסים לאסירים שם בכפפות של משי כיאלו זה מלון הילטון פלאזה .

  •   והם הדוגמה שלך לאיך צריך להתנהג? אותם את רוצה לחקות?  (לת) נו באמת
    • 11:22
    • 07.03.12

79 אפילו האמריקאים לא מטפלים באסירים בכפפות של משי (ע'ע גונטנמו)  (לת) מימי
  • 10:38
  • 07.03.12

80 מי שבוחרת להיות מחבלת שלא תתלונן על השפלה  (לת) דודו ביתן
  • 10:38
  • 07.03.12

81 האם להאמין לשב"כ או לטרוריסטיות שנעצרו על ידו ??? השב"כ יותר אמין .  (לת) מנשים פלסטינאיות
  • 10:40
  • 07.03.12

82 לא להתרגש מכל שטות. שתכנס בטיסה לארהב ושם תתקבל בחקירה חבלז  (לת) Eyal
  • 10:40
  • 07.03.12

83 לצערו של השב"כ, אף אחד לא מאמין לשקרים ולהכחשות שלו שם זיין על השב"כ
  • 10:51
  • 07.03.12

יש כאלה שפוחדים מן השב"כ (שטאזי) ויש כאלה שתומכים בפשעיו של השב"כ (סס), אבל אף אחד, אף לא אדם שפוי אחד, לא מאמין להכשתותיו נתעבות

ואני שם עליו זין

84 מחזק ידי השב"כ. אין מה לעשות, הסטטיסטיקה מראה כי בינהן טרוריסטיות וסייעניות. לא לרחם, לא להתבלבל, לא לפחד - חייהם וחיינו תלויים בכך. משה
  • 10:54
  • 07.03.12

לת

85 אני מאמינה לנשים האלה. הילה
  • 10:55
  • 07.03.12

וכי איזו סיבה יש למדינה (מערכת בריאות/רווחה/כלכלה) שמתעמרת ביד כה קלה באזרחיה היהודיים, לחוס על פלסטינים?

86 חוששני שהחמס יעשה אותו דבר לנשים שלנו אם יהינה בשבי rafi
  • 10:58
  • 07.03.12

חוששני שהחמס יעשה אותו דבר לנשים שלנו אם יהיו בשבי

87 היחס אליהן הוא שערוריה משה
  • 10:59
  • 07.03.12

קודם כל, לאחר המעצר יש לשכן אותן במלון 5 כוכבים. לאחר מכן לחקור אותן ממרחק של חמישה מטר בלבד וגם זאת לאחר קבלת הסכמתן בכתב ובאישור בית המשפט. והעיקר, לא לכנותן טרוריסטיות אלא רק לוחמות חרות. כך נוהגת מדינה תרבותית הדואגת לזכויות אזרחיה.

88 טוב מאד. עלו והצליחו בחקירות נגד הטרוריסטיות צמאות הדם  (לת) אורי
  • 11:07
  • 07.03.12

89 פתחו את עיני רוברט
  • 11:07
  • 07.03.12

עד עכשיו חשבתי שחקירת שב"כ מתנהלת כמו ראיון עבודה.

90 בעולם לא צוחקים עליהם ? מוטי
  • 11:11
  • 07.03.12

החוקר ישב קרוב אליה ?

אם זו התלונה מצבינו טוב - לידיעה - עצורים פליליים מתלוננים על דברים חמורים יותר.

בעולם אין מציאות שמחבלים מקבלים יחס קל כל כך.

91 השמאל הרדיקאלי והתקשורת זורעים ארס שנאה תמיר
  • 11:14
  • 07.03.12

וחורבן. .גייס חמישי.......במניפולטביות..הם המשטמטים הכי גדולים....ושלא יטיפו מוסר לאף אחד..ה"נאורים" למינהן..היכן הייתם ומדוע נדמתם וקולכם לא נשמע שמתנהגים באכזריות למתנחלים וחרדים....צביעות ורשעות ושנאה תהומית לשמה....אם לא היה את "שלום עכשיו" היה שלום כבר אתמול.......

92 חקירות לוי
  • 11:16
  • 07.03.12

נראה אותך נחקרת בסוריה או ברשות עם בכלל תספיקי להתלונן

93 האם יש סיכוי לעיתונות חוקרת אמיתית? לא בהארץ! יואש הבואש
  • 11:16
  • 07.03.12

סיפור ידוע מתקופת גרמניה "ההיא" בשם כומר, כמדומני: כשבאו לאסור קומוניסטים- לא התנגדתי, אני לא קומוניסט. כשבאו לאסור יהודים- לא מחיתי, אני לא יהודי. כשבאו לעצור אותי- לא נשאר מי שימחה.
כל הטענות המועלות בכתבה הועלו ונטענו ע"י נחקרים יהודים מהחלק הימני של הקשת הפוליטית. למרבה ההפתעה עיתון הארץ לא ראה לנכון לתת לאותן תלונות במה כלשהי. לא בעמוד הראשון ולא בעמוד האחרון.
מי שרואה את האלימות המשטרתית בהפגנות הימין ולא מוחה - בל יתפלא אם יפגוש את אותה אלימות בדיוק בהפגנות הסטודנטים ובהפגנות עובדים.
מי שרואה את שיטות החקירה הנלוזות של השב"כ מול נחקרי ימין ולא מוחה - בל יתפלא אם אותן שיטות בדיוק יופעלו נגדו.

94 מענין איך המוחבארת האיראני/ סורי מתנהג לעיתונאים אולי כדי שכתבי הארץ ילכו לגלות
  • 11:28
  • 07.03.12

הארץ ילכו לגלות בטוח יחזרו עם ממצאים מסמרי שער .

95 תלונות פרטניות? כלומר תלונות שקריות עם פירוט שקרים כיד הדמיון הערבי  (לת) אזרח
  • 11:34
  • 07.03.12

96 אסירה יקרה לכי לגונטמו שם יטפלו בך יותר יפה מהשב"כ  (לת) יאם
  • 11:39
  • 07.03.12

97 "הוועד נגד עינויים"... הבנת את זה ברוך. הם שומרי הסף. מה שהם אומרים זה תמיד נכון. לא צריך אפילו לאמת. חיבוק גדול הארץ.  (לת) חבר בתנועה
  • 11:45
  • 07.03.12

98 ברור. הרבה יותר אנושי להתפוצץ ליד מחבלת מתאבדת המסתירה מטען מתחת לבגדיה או מסייעת למחבל מתאבד אחר! ע.
  • 11:49
  • 07.03.12

אחת מעודנת במיוחד פיתתה, באינטרנט, נער בן 17 להפגש עמה
והסיעה אותו לרמאללה. לא, לא היא רצחה אותו. חבריה הטובים עשו זאת. איזו הקלה.

99 אף אחד לא שם לב ערבייה
  • 11:50
  • 07.03.12

שיש לנשים האלו אינטרס מובהק לשקר?
(אני לא אומר ששיקרו, אלא שיש לבדוק טענותיהן ביסודיות)
דבר שני, אם הן הואשמו בנסיון לחטיפת חייל אז זה סיכון מקצועי שהן לקחו עליהן. למה הן ציפו, שהשב"כ ייקח אותן לספא?

  •   הן לא הואשמו אלא רק נחקרו בגלל חשד. ואם הן תכננו לחטוף חייל אז מותר לאנוס אותן? איפה הגבול "ערבייה" ??  (לת) mik776
    • 14:49
    • 07.03.12

100 נורא!  (לת) עמליה
  • 11:52
  • 07.03.12

101 מסכנים בני משפחה של שב״כניקים. ע״ע קפטן ג׳ורג׳ רוני
  • 11:56
  • 07.03.12

 

  •   אם הם מסכנים זה כי בני הזוג שלהם עובדים לילות כימים להגן על עם מלא אנשים כפויי טובה שמגיבים עם דיעה מוצקה על נושאים שהם כלל לא מבינים בהם.  (לת) אִסְתְּרָא בְּלָגֵינָא קִישׁ קִישׁ קָרְיָא
    • 16:22
    • 07.03.12

102 כאן זה רק תצהיר שהוכחש, למה לא מוזכרות עובדות חמורות מאלה שלא הוכחשו ביחס למתנחלות  (לת) אזרח
  • 12:00
  • 07.03.12

103 אוי אוי אוי כמה נורא.השב"כ צריך לקחת דוגמא מאסד. מתן
  • 12:29
  • 07.03.12

הוא יסביר להם עד כמה האיזור שבו אנו חיים הומני
וכיצד צריך לחקור.

104 יש לשים נשים מוסלמות עם גברים חרדים בתא הכלא  (לת) ולסגור את התא טוב טוב
  • 12:50
  • 07.03.12

105 אתם לא מתביישים?! מפגינות ימין (גם קטינות!) הופשטו בכח, ללא סיבה, שוב ושוב. עובדה זו פורסמה פעמים רבות וזכתה להתעלמות מבחילה, בלתי מובנת, גזענית, מצד "הארץ" ושאר כלי התקשורת. אז עכשיו אתם באים לנו עם המחבלות שלכם, שנרחם עליהן?... אתם לא עיתונאים, אלא תא של מצפן. כך גם מתייחסים לכתבותיכם, מאמריכם. לכל העיתון. לא שמתם לב? תתעוררו ותריחו את הקפה! מודרניסט .
  • 13:12
  • 07.03.12

אתם לא מתביישים?! מפגינות ימין (גם קטינות!) הופשטו בכח, ללא סיבה, שוב ושוב. עובדה זו פורסמה פעמים רבות וזכתה להתעלמות מבחילה, בלתי מובנת, גזענית, מצד "הארץ" ושאר כלי התקשורת. אז עכשיו אתם באים לנו עם המחבלות שלכם, שנרחם עליהן?... אתם לא עיתונאים, אלא תא של מצפן. כך גם מתייחסים לכתבותיכם, מאמריכם. לכל העיתון. לא שמתם לב? תתעוררו ותריחו את הקפה!

106 כשנערות בהתנתקות טענו דברים דומים "הארץ" שתק שמיצ
  • 13:30
  • 07.03.12

ועכשיו התעורר... מוטב מאוחר...

107 רוני מטומטם שולה
  • 13:38
  • 07.03.12

מתי תבין שקפטן ג׳ורג' לא קשור לשב״כ.

108 אני חושש ש,"קורבנות" הן שימשו זרעות של ארגוני "פמניסטיות פלסטיניות" עכביש
  • 13:49
  • 07.03.12

אני יכול להזדהות בתנאי שאני אוסיף את המסיתים והמסיתות שגרמו לנשים כאלו להיעצר.
א- "ארגוני נשים פלסטיניות" כמו אשה לאשה - אסוואט - עדאלה - מוסאווה = כל אלו הם הגורם המסית נשים חסרות דעת שנסחפו למעשים קיצוניים שגרמו למעצרן אבל, הארגונים הנ'ל לא דאגו מראש לממן כוס קפה ועוגה ומאוורר וכסא מרופד בזמן החקירה וכך נאלצו לסבול קבלת פנים יבשה כי הארגונים הנ'ל מתכוונים תמיד להסתה בכדי לסבך עניינים ואחרי זה לצאת לתיקשורת העולמית עם חדשות על מעצרים מצד "מדינה לא דמוקרטית" ושב'כ רעים ולא מחייכים וכך בכדי לצבור כוח תקשורתי ופוליטי, את המשחק הזה אני מכיר מקרוב וכך אני נאלץ להזדהות גם עם השב'כ שנפל בפח של ארגוני שמאל קיצוני ועם כל הכבוד לשב'כ הם עדיין לא קולטים את התגיל של ארגוני שמאל פלסטיניות

2- פלסטינים סובלים בגלל החשדות שהן סוכנות של "ארגוני פמניזם פלסטיני" והם גם נחשבים למחבלים גם אם הם לא מסכימים עם כל המצב של הסתה נגד ישראל, את זה אף אחד לא כותב בחדשות כי מה שמעניין זה רק הרייטינג והפלסטינים נשחקים בגלל מחבלות וארגונים כאלו

109 וואי "החוקר ישב לידה קרוב" איזה עינוי. בעזה זורקים מהגגות אנשים  (לת) וואי
  • 14:57
  • 07.03.12

110 לא נורא סה"כ מדובר בחלאות וטרוריסטים  (לת) אבי
  • 15:09
  • 07.03.12

111 חקירות הש"בכ עיסא
  • 15:12
  • 07.03.12

לחוקרי השבכ אין דין ואין דיאן במיוחד שהנחקר ערבי פלסטיני או ערבי ישראלי הם משתמשים בכל השיטות הלא מוטרות והם לא עושים חשבון לאף גוף זכויות אדם ????

112 הכיבוש הזה גומר ומשחית אותנו.  (לת) אזרח ציוני מיואש
  • 15:33
  • 07.03.12

113 אם יש חשש שהיא או נושאת נשק ואו סמים .... 504
  • 15:41
  • 07.03.12

כאשר קיים חשש שהנחקר או הנחקרת נושאים עליהם נשק או סמים הם מופשטים - בדיקת אישה נעשה ע"י חוקרת (אישה )

עוד תעמולה.

114 לאן התדרדרנו לי
  • 16:22
  • 07.03.12

ברגע שנחצה קו אדום, זה כבר לא משנה נגד מי הוא פונה. היום זה פלסטינאים, מחר ישראלים. כאשר נותנים לגיטימציה לעינויים - אף אחד לא בטוח.

115 בכתבה שכחו להזכיר את אמנה מונא-אותה היה צריך לחקור בשיטות של אסאד הסוריות מקנאות בפלסטיניות
  • 16:28
  • 07.03.12

בכתבה שכחו להזכיר את אמנה מונא-אותה היה צריך לחקור בשיטות של אסאד -
הנשים הפלסטיניות מודות לאללה שאינן נשים סוריות.

116 שיחיו בסוריה ויהנו מחופש מוחלט וליטופים של אסד הבן  (לת) @ בנצי - א @
  • 16:51
  • 07.03.12

117 מוזר, חשבתי שגדעון לוי זה שם של זכר / גבר דני
  • 17:19
  • 07.03.12

אבל לא יתכן שהתמונה שלו.....

שוב פעם יובל המבולבל הגיח מהטלוויזיה........

118 אין ראיות עולה חדש
  • 21:16
  • 07.03.12

שהיא תוכיח דבריה, איו ראיות אין כלום. עוד פרסום שמאלני הזוי.

119 זה לא לעניין. צריך לנהוג בהן ביושר כמו שנהוג לנהוג בישראלים במדינות מוסלמיות נאורות דוגמאת אירן וסוריה  (לת) א.
  • 22:47
  • 07.03.12

120 למה לא לומדים משיטות החקירה של הסורים ? איום ונורא
  • 07:48
  • 08.03.12

תראו איך אצלם הכל "נקי וחלק"...

121 אני נגד סוג החקירות אלה אבל גם נגד להעלות אותם למטוס אהרן
  • 09:54
  • 08.03.12

צריך פשוט לשלוח אותם לטוס עם jordan airlines. יותר בטוח לכולנו

122 לכל הצדיקים שחושבים שזאת היא הדרך אדם
  • 04:06
  • 09.03.12

אני אגיד לכם רק כמה מילים רק תחשבו שאלו הם אימכם אחותכם הבת שלכם או האישה שלכם תחשבו שהם היו מושפלות כך האם היתם מדברים עליהם באותה הצורה או שאולי תגוננו עליהם כי הם המשפחה שלכם ?

123 אויי ליבי לבי על אותו ראש צוות חוקרים שטלי פחימה התלוננה כי "התקרב אליה במידה מוגזמת" ,איך הוא חי עם זה?  (לת) מזעזע
  • 19:13
  • 09.03.12

124 לוינסון יקר,אני רוצה לנוע בחופשיות ברחובות העיר,לעלות לאוטובוס ולרכבת הקלה,להכנס למסעדות ובתי קפה,לעבוד ללמוד ולחיות מבלי שתתפוצץ לי בפרצוף מחבלת מתאבדת.  (לת) ירושלמי
  • 19:15
  • 09.03.12

125 מעניין מאוד... אריק אינשטיין
  • 21:06
  • 09.03.12

אני יודע שאסור לצנזר, נא לאשר את תגובתי

איך עיתון הארץ, העיתון הנאור ומחפש הצדק הגדול של מדינות המערב הנאורות, חושב על לחקור אנשים שהנם בלי שום ספק טרוריסטים? מסיפורים שהפיצו בתקשורת, גלעד שליט לא בדיוק קיבל יחס של מלכים במהלך השבי שלא ובטח שלא בתחילתו! שלא לדבר על מתנחלות שגם הן עוברות כאלה חקירות. ואותן מתנחלות, דרך אגב, לא תכננו לרצוח אנשים. הן תכננו במקרה הרע ביותר, שגם הוא לא בסדר, לכרות כמה עצים! ארצה לשאול את אנשי הארץ אם העצים של המחבלים חשובים להם יותר מחיי ילדיהם.

126 shit happens משה
  • 10:18
  • 10.03.12

במדינה מתוקנת בכלל לא היו שומעים על זה(מדינה ערבית)
אני אומר להתייחס לערבים בידיוק כמו שמתייחסים אליהם בסוריה ובמצריים.

127 "הארץ" לא מאמין לטענות שגברים היו נוכחים בעת שנשים הופשטו בעת שגברים היו בחדר.. אחרת הוא לה היה פותח את הכתבה עם הטענה ה"חמורה" שהחוקרים ישבו קרוב מדי.  (לת) דן לב פועם
  • 06:54
  • 11.03.12

128 אתם שמים לב שאין שום מקור בכתבה מלבד העצירות עצמן ינון
  • 16:45
  • 11.03.12

תגידו, שכחתם מה האמינות של המחבלים האלו? מתי בפעם האחרונה הם אמרו אמת?
מאכילים אתכם שטויות, ו"הארץ" מן הסתם לא יכול לא לשתף פעולה איתם. באותה מידה אתם צריכים להאמין לערבים שטוענים שצה"ל מפרק גופות של ערבים ומוכר אותם.

129 הכיבוש משחית!! דוק הנקמן
  • 12:02
  • 12.03.12

הכיבוש הערבי כמובן ..הגורם לעושים את עבודתם נאמנה להצטייר כפושעים ..
היום יותר מתמיד דא ליברמן!

130 דמה לי או שנושא ההטרדות המיניות של פעילות השמאל הושתק ע'י כולם,אבל אמרו לי ישבו קרוב זה מאמר ארוך..  (לת) רק אני
  • 06:10
  • 08.04.12