המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

200 אלף תלמידים לא הולכים לבתי הספר || חיה"א תקף חוליות משגרים בעזה; הפלסטינים מדווחים על שני הרוגים

לילה שקט יחסית עבר על יישובי הדרום. בסופ"ש נורו יותר מ-110 רקטות ופצמ"רים; כיפת ברזל יירטה כ-30 רקטות; 17 הרוגים בעזה, בהם ילד בן 12

סבב האלימות בדרום שהוצת עקב חיסולו של מזכ"ל ועדות ההתנגדות העממית שלשום אחר הצהריים נמשך גם הבוקר (ראשון). אתמול בלילה תקף חיל האוויר אתר לייצור ואחסון אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה. לפנות בוקר ובבוקר תקף חיל האוויר חוליות שניסו לשגר רקטות. הטייסים זיהו פגיעה בחוליית משגרים. לפי סוכנות הידיעות אי-פי, גורמים פלסטינים מדווחים על שני הרוגים כתוצאה מהתקיפה, בהם ילד בן 12. בסביבות השעה 6 בבוקר התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב, בלי לגרום נזק או נפגעים. מעט מאוחר יותר מערכת כיפת ברזל יירטה רקטה בשמי אשקלון.

עוד חמישה עשר חמושים פלסטינים נהרגו ועובד תאילנדי מאחד מיישובי עוטף עזה נפצע קשה בסוף השבוע, עם חידוש הלחימה בין צה"ל לארגוני הטרור ברצועת עזה. סבב האלימות הנוכחי פרץ בעקבות חיסול מהאוויר של מזכ"ל ועדות ההתנגדות העממית, זוהיר אל-קייסי, וחמוש נוסף. בתגובה לכך נורו יותר מ-110 רקטות ופצצות מרגמה לישראל. היום הוחלט שלא לקיים לימודים בבאר שבע, באשדוד, באשקלון, בגן יבנה, בנתיבות וביישובים הסמוכים, וכ-207 אלף תלמידים יישארו בבית.

ההסלמה החלה ביום שישי אחר הצהריים, כשחיל האוויר תקף מכונית ברצועה, שבה נסעו אל-קייסי ומחבל נוסף בשם מחמוד חנאני ששוחרר בעסקת שליט. השניים נהרגו במקום. מצה"ל נמסר שקייסי עמד בראש חוליה שתיכננה להוציא אל הפועל פיגוע טרור משולב דרך סיני.

משמעויות החיסול נתנו את אותותיהן במהרה, ולכל אורך השבת ירו ארגוני הטרור טילים לטווחים שונים, שפגעו בעשרות מוקדים, מאשדוד בצפון ועד באר שבע בדרום.

אזעקות נשמעו ביישובים רבים והתושבים הונחו להיכנס למרחבים מוגנים. במשטרה רשמו עשרות נפילות בשטחי הארץ, מרביתן בשטחים פתוחים וללא נזק שנגרם בעקבותיהן. כתוצאה מנפילת פצמ"ר במועצה האזורית אשכול, נפצעו ארבעה עובדים זרים מתאילנד: אחד קשה, שני בינוני, והיתר נפצעו קל. תושב הדרום נפצע בינוני בראשו לאחר שנפל מאופניו בעת אזעקה. עוד שמונה אזרחים ישראלים נפצעו קל. במד"א קראו לציבור לתרום דם כדי לשמור על מלאי תקין.

מערכת כיפת ברזל הופעלה פעמים רבות, ושלוש הסוללות שלה נפרסו שלה בבאר שבע, באשדוד ובאשקלון. לוחמי מערך ההגנה האווירית המפעילים את המערכת יירטו 29 מתוך 32 רקטות שנורו לטווח ארוך. שלוש הרקטות שלא יורטו נחתו בשטחים פתוחים. בתגובה לירי המתמשך, תקף צה"ל 18 פעם ברצועת עזה ביומיים האחרונים. כ-15 פלסטינים נהרגו, כולם פעילי הארגונים החמושים.

עוד תקף צה"ל שורת יעדים ברצועה: שש תקיפות בוצעו בלילה בין שישי לשבת, ועוד תקיפות בוצעו אתמול והלילה, בין היתר נגד מחסני אמצעי לחימה המזוהים עם ועדות ההתנגדות, הג'יהאד האיסלאמי והחמאס. מפקד חיל האוויר, האלוף עידו נחושתן, הדגיש כי התקיפות מבוצעות באופן "כירורגי ומדויק" ובצה"ל אמרו כי כל הפלסטינים שנהרגו היו מזוהים עם ארגוני טרור.

בצה"ל ציינו אמש כי אמנם חמאס לא מעורב בירי הרקטות בהסלמה האחרונה, אך הוא אינו עושה פעולות ממשיות כדי למנוע את הירי לעבר ישראל. לכן, במערכת הביטחון רואים את חמאס כריבון ברצועה, שאחראי לכל מה שמתרחש באזור. מהצבא מסרו כי ישנה התעניינות בקיום מגעים לסיום האש, אך העריכו כי הירי יימשך בימים הקרובים.

לצד זאת, לא ברור אם הושגה במלואה המטרה שלשמה אירע החיסול של קייסי - סיכול הפיגוע המתוכנן דרך סיני. במערכת הביטחון עוד מגדירים את ההתרעה המדוברת כרלוונטית, משום שישנם חברים נוספים בחוליה. צה"ל החליט לסגור את כביש 12 על גבול מצרים, שבועיים לאחר שנפתח מחדש, מחשש שחברי החוליה ינסו בכל זאת להוציא לפועל את הפיגוע.

שר הביטחון, אהוד ברק אמר אתמול כי "הסבב ברצועה עדיין רחוק מסיום, והעירנות לגבי פיגוע שיכול לבוא גם מסיני עדיין קיימת". להערכתו, האירועים האלימים בדרום יימשכו עוד כיום או יומיים. "אנחנו לא נאפשר לאף אחד לפגוע באזרחי המדינה, נפעל נגד כל מי שמנסה לשגר פיגועים ורקטות ומי שיעשה כך ישלם מחיר כבד".

בפיקוד העורף הגבירו אף הם את הכוננות וגייסו אנשי מילואים. קרוב למיליון אזרחים ישראלים נמצאים בקו האש של ירי טילים ורקטות מרצועת עזה. עשרות מקלטים, בעיקר בבאר שבע ובנתיבות, נפתחו בעקבות האירועים האחרונים.

אל"ם דורון מור יוסף, מפקד מחוז הדרום בפיקוד, ציין כי בשלב זה אין הנחיות מיוחדות ליישובים הנמצאים צפונית לטווח ה-40 קילומטרים. "הדבר החשוב ביותר הוא להקשיב ולהקפיד על הנחיות פיקוד העורף. אותם אנשים שיוצאים לצלם את יירוטי כיפת ברזל מסכנים את חייהם", אמר מור יוסף ל"הארץ".

במערכת הביטחון הגדירו יוצאי דופן את ביצועי מערכת כיפת ברזל. המערכת מאכנת את שיגור הרקטה, עוקבת אחר מסלולה ומנתחת את אזורי הפגיעה הפוטנציאליים שלה: אם היא עתידה לפגוע באזור מאוכלס או בשטח פתוח. רק לאחר מכן, כאשר ברור כי הרקטה תפגע באזורים מיושבים, משגרים החיילים את הטיל המיירט, "טמיר", שעלותו מוערכת בכ-200 אלף שקל. המשמעות הכלכלית של היירוטים הרבים ברורה: כמיליון וחצי דולרים הושקעו במאמצי יירוט הרקטות בהסלמה האחרונה. לצד זאת, עלויות הנזק של פגיעת רקטה בלב אחת מערי הנגב והדרום, טומנת גם היא משמעויות כלכליות רבות - החל מנזקי רכוש וכלה בנזקי גוף ובתביעות פיצויים.

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ופרשנויות ישירות לפייסבוק שלכם

שר הביטחון ברק אמר בעת ביקורו בסוללת "אידו" של כיפת ברזל כי "המערכת הזו, שהיא חלק ממערכות היירוט הרב-שכבתיות, משנה לא רק את הגנת האזרחים, אלא גם את חופש הפעולה של ההנהגה הצבאית ושל הדרג המדיני בבואנו להתמודד עם איומים שפרוסים מסביבנו". ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר אתמול כי ישראל תצטייד במערכות נוספות של המערכת. כבר בחודש הבא צפויה הסוללה הרביעית של מערכת ההגנה, "דורס", להיכנס לשימוש מבצעי.

עמותת נט"ל פועלת החל מהבוקר במתכונת חירום, ומפעילה קו תמיכה לתושבי הדרום שמספרו 1-800-363-363

השתתף בהכנת הכתבה: דן אבן




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מי ה"גאון" שאישר את החיסול המיותר הזה? איזה מחיר הוא גובה מעשרות אלפי תושבים בדרום..  (לת) בושה
  • 16:49
  • 10.03.12

  •   מי אישר את ה"חיסול" של נוסעי האוטובוס בכביש 12 לאילת?  (לת) קסנדרה
    • 18:12
    • 10.03.12

  •   למה ישראל מחממת את הגזרה הזו?  (לת) תמיהה
    • 18:54
    • 10.03.12

  •   קסנדרה - עזרא מנשה
    • 19:25
    • 10.03.12

    מה שאת מבקשת הוא שישראל תתן את צוארה לתליינים הפלשתינאים , החברים שלך. מייצגים שיא האלימות הפנאטית המוסלמים הקיצונים אשר נפשך האפלה הומה לקראתם.

  •   נמאס מהערבים פעם הייתי שמאלנית התפכחתי 60 שנה רק מלחמות ומה שנתונים הערבים מוצאים תירוצים חדשים. יצאנו מעזה לאאא??  (לת) ליאת תל אביב
    • 19:33
    • 10.03.12

  •   קיימת סבירות גבוהה למדי שהגאון הוא לא אחר מאשר אהוד ברק שממניעים "לא ידועים" החליט להענות לבקשת חבריו מהתעשיות הביטחוניות להעמיד למבחן נוסף את מערכת "כיפת ברזל" לאחר שבטח עברה מספר שיפורים . מתן
    • 19:52
    • 10.03.12

    יירוט של 27 מתוך 29 רקטות בהחלט משפר את הסכויים לרכש של עוד טילים [ב 40,000 דולאר היחידה].

  •   "חיסול מיותר"??? המחבל תכנן רצח יהודים והיה בשלבים האחרונים להוציא לפועל, ולכן הוא בן מוות!!!  (לת) הבא להורגך השכם להורגו
    • 20:11
    • 10.03.12

  •   תנשום עמוק כי אנחנו נצטרך להילחם על חיינו עוד מאה שנה לפחות. צחי
    • 20:33
    • 10.03.12

    ואם תברח לחו''ל תסבול מאנטישמיות....

  •   תקרא קצת "פרסומים זרים" - הפיגע באילת לא יצא מעזה, ולא תוכנן בעזה. החיסול הזה לא קשור לפיגוע.  (לת) על תאמין לכל מה שאתה שומע מדובר צה"ל - הרבה כסף מגלגלים שם על חשבונך
    • 20:39
    • 10.03.12

  •   תגובה לגאון מתגובה 01 - הטוב בנחשים רצוץ ראשו. שמשון הגיבור
    • 21:52
    • 10.03.12

    ה"גאון" מגובה במיליוני ישראלים החפצים בשלום ובשקט. החיסול לא רק שאינו מיותר, אלא יישום של מדיניות של הקם להורגך - השכם להורגו. המחוסלים היו עם דם יהודי על הידיים ובפעולת חיסולם חסכה חיי יהודים החפצים בשלום ובשקט.

  •   אין שכל אין דאגות. רונן
    • 23:20
    • 10.03.12

    אין שכל אין דאגות.

  •   רואים שאתה תל אביבי היו רקטות בדרום הרבה לפני החיסול . עוד 1 שמנותק מהדרום
    • 02:15
    • 11.03.12

    זה שבעיתון הארץ לא טורחים לדווח על זה , בעיה שלך .
    רק שיש הרוגים בעזה עיתון הארץ נזכר לדווח ולהתעניין.

  •   כמה פצמ"רים ותראו מה קורה פניקה
    • 05:08
    • 11.03.12

    עכשיו תחשבו פצצה גרעינית. הא? ביבי?

  •   ועדות ההתנגדות העממית לא היו מעורבות בפיגוע באילת אחים
    • 08:24
    • 11.03.12

    ועדות ההתנגדות העממית לא היו מעורבות בפיגוע באילת. הוא בוצע על ידי חוליה של ג'יהאד איסלמי שהורכבה מתושבי סיני.

    צהל הודה בכך מספר פעמים בעבר - לדוגמא כאן:
    http://www.haaretz.co.il/news/politics/1.1374865

    והנה כתבה על הפעילות של המצרים בנושא:
    http://www.haaretz.co.il/news/world/1.1565343

    כמובן שזה לא מפריע לצה"ל להתנקש במי שנראה להם ראוי באותו רגע,....

  •   המחיר נמוך והחיסול - אולי חשוב. מה הבסיס לקביעתך שהוא מיותר? יואבחלב
    • 08:38
    • 11.03.12

    ישראל ממעטת מאוד בחיסולים. אולי יש לזה סיבה? יש לך מידע שאתה רוצה לחלוק אתנו?
    בקשר למחיר - רק טיפש שוקל במאזניים עם כף אחת.

02 כל הכבוד לצה"ל -תנו לצה"ל לנצח .  (לת) פיני
  • 16:57
  • 10.03.12

03 ביברק וממשלת ישראל הלאומנית והכוחנית אינם יכולים לסבול תקופות של רגיעה ויעשו הכל לחדוש פעילותה הצבאית האלימה של ישראל  (לת) נפתלי אור-נר
  • 17:05
  • 10.03.12

  •   אור נר - אתה יותר חושך מאשר אור עזרא מנשה
    • 19:23
    • 10.03.12

    מה שאתה מבקש שישראל תתן את צוארה לתליינים הפלשתינאים , החברים שלך. מייצי שיא האלימות הפנאטית המוסלמים הקיצונים אשר נפשך האפלה הומה לקראתם.

  •   הגנה עצמית זה לא לאומנית. צחי
    • 20:35
    • 10.03.12

    אם היה כוח חמאס כבר היה מסורס לפני שנים רבות.

  •   ואני לא מוכן לסבול שעה אחת של קגיעה - מה שטוב לאויב רע בשבילנו והם לט עשו רגיע ה מאהבת ציון סתם קקר
    • 21:23
    • 10.03.12

    שעצ כושר בלתי חוזרת התפספסה כשלא כבשו את פילדלפי מורחב גשהיה ניתן ועושים מצור כמו שצריך.

    פיגועי כמו זה שסוכל כלל לא היו מתוכננים ללא אפשרות מעבר למצרים.

04 מפעם לפעם ממציאה ממשלת ביבי-ליברמן-ברק מלחמונת להעסיק בה את הציבור ולהסיח דעתו מהעיקר !  (לת) אנליסט
  • 17:08
  • 10.03.12

05 במדינה נורמלית מודיעים לשלטונות בצד האחר על ידיעה מודיעינית ש... ומבקשים מהם למנוע, כי אחרת נצטרך... וככה מדברים ומונעים. אצלנו, ביבי שמבקש מאחרים לחשוב מחוץ לקופסה, מתעלם מהאירוע שהמית, מעוד חיסול מטומטם.  (לת) דן
  • 17:15
  • 10.03.12

  •   אתה מקשיב לעצמך?...למי תודיע?...לחמאס?...  (לת) דניאל
    • 18:02
    • 10.03.12

  •   בתור אחד שלא "מת" על ביבי, אני חושב שהתגובה שלך הזויה גוגו
    • 18:52
    • 10.03.12

    אתה באמת חושב שזה עובד?
    אולי תגיד שישראל צריכה לספוג ארועים כגון זה שה'מנוח' יזם ולהמשיך הלאה, ניחא. העובדה היא שהנסיון מוכיח שככול שמנהיגי הטרור עסוקים בהשרדות כך הם פחות קטלניים.
    זאת בלי להתייחס להבט הפוליטי שביבי הוא לא הראשון שבתקופת שלטונו (אם הוא אכן שולט) סוגרים חשבון עם מוציאי פיגועים. קדמו לו רבים, כולל גולדה שהתחילה במרדף שיטתי אתרי מבצעי ומתכנני טבח הספורטאים במינכן.

06 די כבר עם הפיגועים האלה משה
  • 17:40
  • 10.03.12

ממשלת ישראל מתחילה להפגיז ואחר כך,נותנת לכולנו להרגיש את הפחד.נימאס מהממשלה המפחידה הזאת.

07 מספיק לתגובות החלביות. שטח אויב שממנו נורים טילים אל ישראל צריך להפוך למכתש מעלה עשן. תושבי הדרום הם אזרחים תושבי המדינה וראויים לצבא שיגן עליהם מפני אויב טרוריסטי.  (לת) איתי
  • 17:43
  • 10.03.12

08 הם יורים על אזרחים. אנחנו על רוצחים. המחוקק
  • 18:01
  • 10.03.12

עם זאת, זה מה שקורה כשממשלת ימין לא עושה שום דבר לקדם פיתרון מדיני.

09 ניסוי למערכת. מזיג
  • 18:02
  • 10.03.12

נראה כי ישראל יזמה חימום הגזרה כדי לבדוק יעילות מערכת כיפה אדומה לאחר שהוכנסו בה שכלולים.

10 ל-1 השאלה היא מי הגאון שבחר בהנהגה רפה שכזו האשכנזי מיהוד
  • 18:11
  • 10.03.12

ומי הגאון שמאפשר ירי טילים על ישובים כבר במעט עשור

ואת התשובה כולנו מכרים (המי הזה) נקרא ממשלת ישראל חבורת האימפוטנטים שאיננה עושה דבר לא ליצרת הרתעה ראויה ולא לשלום....יחי ביבי ברק ליברמן מלכי ישראל

11 ל-4 ליאור
  • 18:17
  • 10.03.12

דן, דבריך הזויים!

12 מענין איך ידעו מבעוד מועד מטוסי חיל האויר ש"מרביתם" של 15 המסכנים שנהרגו הם אנשי ג'יהאד. הארץ- חישפו את זהות ההרוגים ותנו לקוראים לשפוט בעצמם, יש ביניהם כאלו שעדיין לא איבדו את שכל הישר.  (לת) אנשי ג'יהאד- מי הם ומה הם?
  • 18:30
  • 10.03.12

  •   אתה מקשיב לעצמך?  (לת) חיים
    • 18:58
    • 10.03.12

  •   יש ירי רקטות ללא אבחנה על ערים וישובים אזרחיים- לא על בסיסי צבא- למה אתה מגלגל עיניים לשמיים- צריך לפגוע בכל מי שזז באזורים חשודים.וכאשר חוטבים עצים-עפים שבבים.  (לת) צדק צדק תרדוף
    • 19:07
    • 10.03.12

  •   נו באמת, איך הם ידעו? שאלה מטומטמת ותשובה פשוטה, אני השמאלן בן 65+
    • 19:47
    • 10.03.12

    תחשוב קצת! עם מודיעין טוב ושירותי בטחון טובים, יודעים הרבה! ומזל שכך!!! כן כן אני לא אוהב לא את ביבי ולא את ברק אבל שכל עוד יש לי בראש.
    החיסול הממוקד הזה נראה לי בהחלט במקומו!
    מה שלא נראה לי הוא שיש פחות מידי כיפות ברזל כי אין כסף, יש אותו לדברים אחרים שלא נראים לי !!!
    ואני בהחלט חושב שבצד החיסולים צריכים גם להתקיים דיבורים רציניים ואת זה ביבי לא רוצה !!! הוא מ-פ-ח-ד על הכסא שלו כי זה מה שחשוב לו, הישרדות על חשבון כולנו....

  •   15 המסכנים. עמה אדיוט יכול להיות? נכון שאתה מאלה שלחצו על הממשלה כדי לשחרר את 1000 המחבלים כולל חנאני שעכשוי היה צריך לחסל והבטחת שצה"ל יוכל להכיל את השחרור? אז הנה - ככה צה"ל מכיל  (לת) JDH;
    • 20:22
    • 10.03.12

  •   אנשי ג'יהאד, מיהם ומה הם? ובכן, אם טיפוסים כמוך רוחשים כלפיהם הערצה אירוטית הנובעת מתשוקה ללקק את הדם מעל להבי סכיניהם, מדובר אכן באנשי ג'יהאד. אם לא מתעוררת בך התרגשות כלשהי, כנראה הנפגע חף מפשע. כך יודעים. מודרניסט .
    • 20:44
    • 10.03.12

    אנשי ג'יהאד, מיהם ומה הם? ובכן, אם טיפוסים כמוך רוחשים כלפיהם הערצה אירוטית הנובעת מתשוקה ללקק את הדם מעל להבי סכיניהם, מדובר אכן באנשי ג'יהאד. אם לא מתעוררת בך התרגשות כלשהי, כנראה הנפגע חף מפשע. כך יודעים.

  •   הירי הוא תוצאת החיסול. האם החיסול היה מוצדק? המשימה העיתונאית החשובה כרגע היא להשיב על השאלה. יוסי
    • 21:56
    • 10.03.12

    בכל מקרה, אי-אפשר להציג את הרקטות כרגע כיוזמה של העזתים. ישראל חיסלה בכיר בעזה, והעזתים מגיבים.

    אגב, חשוב גם לפרט את הפציעות, כדי שנבין מה המחיר ששילמו ישראלים על החיסול ונוכל להעריך אם היה כדאי.

    האינטרס של ישראל הוא דווקא שקט בעזה. בגדה יש שקט ורווחה כלכלית, ולכן יש לפלשתינים אינטרס להימנע מאלימות. בחוכמתם, הפלשתינים בגדה עברו למאבק לא-אלים. מול מאבק לא-אלים ישראל תצטרך להתמודד עם משמעות הכיבוש, במקום להאשים את הערבים שהם חיות-אדם.

  •   ירי מעזה היה בימים שקדמו לחיסול. לא בעוצמה כזו אמנם אבל לטעמי במקרים כאלה דין פרוטה כדין מאה.  (לת) ara
    • 23:30
    • 10.03.12

  •   לגוף המתקרא "דובר צה"ל" יש רמת אמינות שמקבילה לזו של אחד יהודי אמריקאי ברני מיידוף. קרקפות של ערבים בחגורה
    • 00:05
    • 11.03.12

    מהאנשים שהביאו לכם את "הלך ערבי ברחוב ו"מצא" את מותו". חיפש, חיפש,חיפש - בסוף מצא. ישראל בסה"כ אימצה את דוקטרינת הגנרל ווסטמורלנד ממלחמת וייטנאם - יחס הרוגים הוא חזות הכל, ולא משנה אם זה חוליית שיגור, או רוכל סדקית בעגלה עם סוס.

13 אולי הגיע הזמן שישראל תפעל לפי רמת המוסר הפלסטינית. רונן
  • 18:43
  • 10.03.12

על ישראל פעם אחת לפעול ברמת המוסר הפלסטינית.
לבצע הפגזה ארטילרית על מסע הלוויה בעזה.
אולי הרג של 10000 עזתים, יגרום להם להבין, שהמוסר המעוות שלהם חוזר אליהם כבומרנג.

  •   על איראן פעם אחת לפעות ברמת המוסר הישראלית. לבצע הפגזה אטומית על מסע הלוויה בתל אביב. אולי הרג של 10000 ישראלים, יגרום לציונים להבין, שהמוסר המעוות שלהם חוזר אליהם כבומרנג.  (לת) רונן
    • 01:59
    • 11.03.12

  •   השופט ג'וברן העיד על עצמו שהוא חושב כמו פלסטינאי מנחם
    • 09:13
    • 11.03.12

    "נפש יהודי הומייה" זה שייך למוסר היהודי, אליבא השופט של בית המשפט העליון במדינת ישראל.
    הוא טוען שהוא ערבי-פלסטיני, עם רמת מוסר שונה מרמת המוסר של הנפש היהודי, יש לו רמת מוסר של נפש פלסטיני.
    ברור לחלוטין שהשופט ג'ובראן מחוייב לרמת המוסר האישית שלו , כאשר הוא יושב על כס השיפוט בבית המשפט העליון, ודן שם, בכל עינייני המדינה (מדינת ישראל, לא פלסטין, לא להתבלבל...).
    נכון שבמלחמות העולם, מדינות משני הצדדים הרגו אזרחים חפים מפשע, במכוון, לפגוע בעורף האוייב, זה היה תמיד הדדי !!!
    אבל מעולם, לא מצאנו מדינה מטורפת, שנתנה אזרחות ואפשרות להיות חברי פרלמנט, או שופט עליון או בכלל שופט, לאנשים מהעם של האוייב האכזרי נגדו המדינה נלחמה !!!
    זאת הבעייה המרכזית של מדינת ישראל, הטירוף הבלתי נתפס הזה, לאפשר קבלת אזרחות, חברות בכנסת, להיות שופט בבית המשפט, לערבים המרגישים את עצמם חלק מהעם האוייב האכזרי הנלחם בנו, ואנו בו.
    חברי הכנסת הערבים, רואים את החמאס כ-"גיבורים" בדיוק כפי שאנחנו חולקים כבוד לחיילי צה"ל, וזה נורמלי.
    מה שלא נורמלי, איך ברוב טיפשוטנו אנחנו נותנים לאותם ערבים להיות חברי כנסת, הגוזרת את גורלנו וגורל המדינה היהודית ???!!!...

14 בלתי נסבל לחיות כאן  (לת) נקודה
  • 18:44
  • 10.03.12

15 חיסול הטרוריסט במקום- כך גם צריך לצפות מממשלה יותר  (לת) שמאלני שפוי
  • 18:45
  • 10.03.12

16 70 טילים הארץ מחליש את הארץ
  • 18:47
  • 10.03.12

אפילו חבריכם מאוסלו היו יוצאים לפעולת נקם מול הצד השני ללא התחשבות במסגד-לא-מסגד ואתם מדווחים על הרוגים בצד השני. כמה ישראלים בילו את השבת במקלטים? נמאס מכם. "לטענת צה"ל".

17 ל-4 בנצי גורביץ'
  • 18:48
  • 10.03.12

תשלח סמס לארגוני הטרור בגדה ותאמר להם להפסיק להיות רעים אלינו. אני בטוח שהם יקחו את זה לתשומת ליבם!

18 ל-3 סנדי בר
  • 18:50
  • 10.03.12

מדי פעם ממציא מישהו תיאורית קונספירציה בלי שום ידיעה על מה מתרחש מאחורי הקלעים ואיזה אסון נמנע.

19 ביבי אנחנו איתך סתם אזרח
  • 18:55
  • 10.03.12

ממשלה מצויינת. לא בחרתי ביבי אבל אבחר בו או בתומכיו לאחר שישלים את הקדנציה הנוכחית.

20 למה קשה לכתוב 15 מחבלים הרוגים? איתמר
  • 19:04
  • 10.03.12

כשמדובר בלהכפיש את צה"ל הארץ לא כאלה מאופקים!

21 טילים חסום
  • 19:09
  • 10.03.12

אני גרה בדרום ואני ממש אבל ממש מפחדת אתם לא יודעים איזה בומים חזקים הבניינים אצלנו כימעט קופצים ואני לא מצליחה ממש לישון בלילה

22 סליחה ??? "ההסלמה שהוצתה עקב חיסולו של מזכ"ל ועדות ההתנגדות העממית"??? לא היו עשרות רקיטות בשבועות האחרונים? אתם נורמלים? אולי אתם בתל אביב ולא בחבל אשכול. יכול להיות ? למה כבר אפשר לצפות מעתון שהפוליטיקאי היחיד שמקבל ממנו מילה טובה זו חנין זועבי (מגברת מיכאלי)  (לת) אבינועם עוקבי
  • 19:14
  • 10.03.12

23 כל אורגניזם שלא יגן על עצמו סופו להיכחד במציאות של משאבים מוגבלים  (לת) פילוסוף ימני ימני ליברמן ליברל עבורי
  • 19:23
  • 10.03.12

24 תודה לאלוקים בורא עולם ששמור עלינו!!! כנסו- יעל
  • 19:24
  • 10.03.12

על ישראל נורו מעל ל-96 (!!) רקטות ופצצות מרגמה ולמרות זאת יש רק כשמונה בני אדם פצועים!!!! (אני לא מזלזלת בשמונה האלה, כל יהודי שנפצע זה עצוב אבל תחשבו כמה פצועים יכלו להיות לנו! שלא לדבר על כמות ההרוגים, ה' ישמור, שיכלו להיות!!!!) ואילו אצל הערבים אנחנו תקפנו אותם רק 18 פעמים וכבר יש להם 15 הרוגים (!!!). זה לא יאומן!!!

25 תתעוררו יש אנשים בדרום אברהם פרל
  • 19:25
  • 10.03.12

מה היו עושים הצרפתים, אמריקאים, בריטיים וכל מדינה על הגלובוס אם באחד הפרברים של אחת מאותן המדינות ינחתו 100 פצצות וביום ראשון. ונעזוב לרגע מי ירה קודם ומי צודק, המשוואה שאומרת שניתן לירות לעבר ישראל 100 פצצות ביום היא אינה הגיונית. אף מדינה בעולם לא תסכים להכניס מליון תושבים לממדים עד יעבור הזעם או עד שמשהו יחליט להפסיק. ולכן משוואה זו פסולה ויש למגר אותה מהיסוד גם במחיר של מלחמה.

  •   מה היו עושות בריטניה או צרפת לוּ מל"טים של האויב היו מחסלים מנהיג של ארגון אצלם? יוסי
    • 21:59
    • 10.03.12

    אם הפלשתינים היו מחסלים איש ימין מסוכן (נגיד, רחבעם זאבי), האם ישראל היתה מגיבה או מבליגה?

  •   יוסי - תתעורר בבקשה! סטודנט תל אביבי
    • 01:13
    • 11.03.12

    ירי הרקטות הוא לא יום ולא יומיים. הוא שנים. ושקט יחסי זה ביטוי מקומם כאין כמוהו! אז אם נוספת רק רקטה אחת ביום ולא מאה זה הופך את זה לבסדר?

    אני לא יודע מה איתך אבל למחבל שחוסל היה על ידו דם של 8 ישראלים מהפיגוע ליד אילת והיה אחד האחראים לחטיפת שליט שבעבורו החזרנו 1000 מחבלים שגם להם דם על הידיים.

    אני לא רואה את בריטניה וצרפת מתכננות או מבצעות פיגועים נגדנו וקוראות בגלוי להשמדנתו! איזה הבדל קטן אה?

    מבחינתי... אנשים כמוך שרק גורמים לנו להראות רע בעולם שלא בצדק וכובלים את ידי הצבא שלנו הם האשמים העיקריים למצב הנוכחי!

26 צהל אתם תותחים יישר כח אתם גיבורים אוהבים אתכם כל הכבוד למר גולד אחי זה עובד שומר ומרגיע
  • 19:28
  • 10.03.12

חמאס זה ממש בלי תועלת הניסיונות שלכם לפגוע עם ישראל חזק ואיתן אתם שולחים את החיילים שלכם למות אנחנו רואים ,את הכל מלמעלה מי שיוציא ראש הראש ייערף תושב הדרום

27 הגיע הזמן לבקש סליחה מעמיר פרץ!  (לת) אורן
  • 19:33
  • 10.03.12

28 החרדים כבר חרדים מהטילים ?  (לת) חרד גיבור
  • 19:42
  • 10.03.12

29 מערכות נוספות של כיפת ברזל? גק ברגיל
  • 19:54
  • 10.03.12

מציע שכול אחד יתרום יום חופש..לטובת רכישת מערכות נוספות של כיפת ברזל.

30 עכשיו דמיינו את כל המדינה בשיתוק בגלל הפצצה באיראן. לכל המתלהמים והגבורים - תכפילו את מספר הרקטות שנפלו היום פי 50 על כל שטח המדינה ותהנו מההפצצה שנתניהו וברק רוצים לבצע באיראן - אין לימודים, אין מסחר, כולם במרחב מוגן!!!. לבריאות. יאיר
  • 20:01
  • 10.03.12

עכשיו דמיינו את כל המדינה בשיתוק בגלל הפצצה באיראן.

לכל המתלהמים והגבורים - תכפילו את מספר הרקטות שנפלו היום פי 50 על כל שטח המדינה ותהנו מההפצצה שנתניהו וברק רוצים לבצע באיראן - אין לימודים, אין מסחר, כולם במרחב מוגן!!!.
לבריאות.

31 איזה אנשים הזויים יש פה! אחד-שלא-רוצה-למות-בפיגוע
  • 20:08
  • 10.03.12

רבאק! אומרים לכם שהנבלה הזה הוציא ויוציא פיגועים נגד ישראל ואתם עם איזה קונספירציה מטומטמת שביבי מתחמק מהתעסקות ב"עיקר", עאלק עיקר חבורה של מעוותי מחשבה-רפויי שכל-יפיופים.
תנו לצה"ל לנצח!
קצת הכרת הטוב זבלים

  •   האם חיסול הבכיר ימנע את הפיגוע? האם הפיגוע היה פוגע ביותר מ-15 האנשים שנפגעו מהטילים? יוסיניו
    • 22:02
    • 10.03.12

    האם הפיגוע היה פוגע במדינת ישראל יותר מאשר הבהלת מאות אלפי ישראלים למקלטים? ומה לגבי הנזקים הכספיים של שיגור רקטות כיפת ברזל?
    אגב, אתה כותב ש"אומרים לנו שהנבלה הזה יוציא פיגועים נגד ישראל". אבל מי אומר? צה"ל. עד עכשיו עוד לא הוכיחו שההסלמה הקודמת שנמשכה כמעט שבועיים היתה בכלל קשורה לפיגוע על גבול מצרים. אתה יכול להאמין לדובר צה"ל כמה שבא לך. אני דורש הוכחות.

  •   אני ורוב העם היהודי-ישראלי לעומתך... סטודנט תל אביבי
    • 01:18
    • 11.03.12

    לא מוכנים לחיות במצב של מה היה קורה אם וכאשר.

    אם יש גוף במדינה הזאת שכדאי להאמין לא זה צה"ל.... הרבה לפני התקשורת המוטה פוליטית בצורה כל כך קיצונית אצלנו במדינה.

    הארגון של אותו מחבל שחוסל מחזיק בידו קסאמים וגראדים וברגעים אלו תוקף את המדינה שלי. חבל שמסתפקים בתקיפה כל כך כירוגית בעזה. חבל שעל כל רקטה שיוצאת משם אנחנו לא משטיחים שכונה שלמה. אולי אחרי ששכונה אחת או שתיים בעזה יעלמו כליל, הם יחשבו פעמיים על לאיים על ישראל.

32 צדקני השמאל והתקשורת סירסו את צה''ל והמדינה כולה. הול
  • 20:31
  • 10.03.12

לפיד לא יביא ישוע כי הוא עוד צדקן יפי נפש שיעשה מהמתנהלים שעיר לעזאזל
ויגיד שיש פרטנר בצד השני.

33 מה פתאום לפגוע במבצעי ומתכנני רצח מעזה.  (לת) אהוד
  • 20:35
  • 10.03.12

34 שהעזתים יכוונו למרכז גם אנחנו רוצים גשר בין פורים לפסח.  (לת) תלמיד
  • 20:44
  • 10.03.12

35 "חמאס יישא באחריות לכל פעולה עתידית בה יבחר צה"ל לנקוט" מ
  • 20:48
  • 10.03.12

ואני לתומי חשבתי שישראל היא זאת שאחראית לפעולות הצבא שלה. הצבא אכן שובר שיאי תעמולה והסברה

36 שתקציב הביטחון יממן החזרת ימי הלימודים וימי העבודה של ההורים ותראו שהחיסולים יפחתו פלאים  (לת) און
  • 20:50
  • 10.03.12

37 זה המצב לאחר חיסול אחד. עכשיו תכפילו במיליון (מכל הכיוונים ועל כל הארץ) אם נתקוף את איראן  (לת) דן
  • 20:53
  • 10.03.12

38 ותודה לנסיגה מעזה, שהוכיחה ש"אקיבוש" הוא סיבת הכל בן הארץ
  • 21:07
  • 10.03.12

א
וגם "אאיתנחלויוט"

39 באיזה זכות ישראל הורגת מחבל שרצח עשרות ישראלים? הבונבון
  • 21:10
  • 10.03.12

העולם וסמאלנינו יודעים שהיהודים טובים רק בתור קורבן.

40 עוד 1500 הרוגים וגמרנו  (לת) דורון
  • 21:12
  • 10.03.12

41 ומה יהיה כשתהיה מלחמה עם איראן, האם זה יהיה רק לא ללכת ללימודים ?  (לת) עופר
  • 21:21
  • 10.03.12

42 להנהיג מדניות של תמות נפשי עם פלישתים. שמשון הגיבור
  • 21:47
  • 10.03.12

אני לא מסוגל להבין את המספרים, נורו יותר מ-100 טילים על ישראל והתגובה המתבכיינת של ישראל 15 הרוגים בצד התוקף. אין ממשלה בעולם זולת ישראל שמקבלת יחסי מספרים כאלה. התגובה הישראלית צריכה להיות תג מחיר ולא תג מחיר של מכירת סוף עונה אלא של שבירת השוק. היורים על ישראל צריכים לדמם עד כלות הנשמה.

43 מאות אלפי תלמידים בבית. האם הטלויזיה הלימודית 10,11,22, ישנו את המשדרים?  (לת) ?
  • 22:06
  • 10.03.12

44 רק 200,000? אחרי התקיפה באיראן 2 מיליון תלמידים לא ילכו לביה"ס  (לת) אות לבאות
  • 22:10
  • 10.03.12

45 נתניהו שכל מטרתו להוריד את הנושא הפלסטיני מסדר היום ולשמור על שקט כדי להתרכז באיראן פועל לכאורה להיפך  (לת) פרובוקציה של ברק?
  • 22:13
  • 10.03.12

46 לאאחמד לא לומדים אחמד
  • 22:54
  • 10.03.12

בדרום ממלי אז מה הבעיה נשב בבית

47 ל1 שכתב מי הגאון.... סער לא ידעתי שאתהיכול להתכתב מבית הפח הגדול? א.א
  • 22:58
  • 10.03.12

שמאלנים נ מ א ס ת ם !!!

48 אני דורש מזהבה גלאון לגנות את הפסטינאים על הטילים שיורים במסיבת עיתונאים מיוחדת  (לת) יצחק
  • 22:59
  • 10.03.12

49 בעזה לימודים כרגיל  (לת) לימור
  • 23:04
  • 10.03.12

50 יש פה הרבה "מודאגים" מחיסול אנשי הג'יהאד אבל הם בכלל לא "מודאגים" מהטבח בסוריה דניני
  • 23:12
  • 10.03.12

"דאגה" רק לשונאי ישראל

51 חלק מהסיבות להסלמה- רצון של ברק בהסחת דעת מהסקרים לא מאמין לברק
  • 23:18
  • 10.03.12

וועדות ההתנגדות הללו חלאות. אבל אני תוהה מדוע היה צורך לבצע חיסול בערב שבת, בסוף חג פורים, כשהחמאס מתחיל להציג עמדות יותר מתונות ומודיע שלא יפעל לפי הנחיות איראן- דווקא עכשיו כשכל תשומת הלב העולמית מופנית לסוריה ולגרעין האיראני?

אולי זה בגלל שברק קרא את הסקרים למפלגתו המצ'וקמקת ולתוצאות דו"ח המבקר, וגילה שרוב העם עדיין מעדיף את אשכנזי ורוב העם לא סובל את אהוד בונפארטה? אז שר הבטחון שלנו החליט לצאת לאיזה חיסול נחמד לצורך הסחת דעת. אני לא מאמין לאיש הזה בשקל.

52 נורו גם קטיושות או רק רקטות?  (לת) אחד העמך
  • 23:23
  • 10.03.12

53 הפסקת לימודים מחר דליה ארדיטי
  • 23:31
  • 10.03.12

נמאס לנו מהירי הרקטות ??!!הגיעה הזמן לחסל אותם

54 מי שהתחיל ישלם נתנו את מה שרציתם שניתן,אמרתם בואו ננסה בעזה,,מה עוד צריך לנסות לתת להם את האמא שלכם רק תגידו וניתן??  (לת) לשמאלנים ההזויים ?
  • 23:34
  • 10.03.12

55 תעשו לבד את החשבון הכלכלי: 31 ניסיונות יירוט כפול שני טילים לכל יירוט = 62 טילי יירוט שכל אחד עולה 50,000$ ירון
  • 00:38
  • 11.03.12

62x50,000=
3.1 מיליון דולר
יותר מעשרה מיליון שקל ועל מה? על דבר שהיה ניתן למנוע מלכתחילה?

56 כיפת ברזל מראה הצלחה צבאית אבל כישלון כלכלי מדיני פילוסוף מהמיטה
  • 01:10
  • 11.03.12

90 אחוזי פגיעה , 90 אחוז ביזבוז כסף על רקטה זולה שלהם מול טיל יקר שלנו,
90 אחוז לא נותן שום עתיד באופק כי זה לא יגרום להם להפסיק או לנו ליזום איזשהו שינוי אלים או לא אלים.

57 למה ילדי עזה יכולים ללמוד היום וילדי דרום ישראל לא?  (לת) תם
  • 01:36
  • 11.03.12

58 אם ישראל והצבא אינם מתגברים על הטילים מעזה ולא נראים מסוגלים להשמיד את הכוח של החמאס איך הם יוכלו להשמיד את אתרי האטום האירנים? זה נשמע הזוי לגמרי. קל וחומר
  • 01:58
  • 11.03.12

לא מובן איך ישראל, הממשלה והצבא מדברים על התקפה על אירן בעוד שאינם מסוגלים למנוע או לחסל את משגרי הטילים בעזה תחת האף של ישראל. מוטב שישתקו ויפסיקו להתרברב ובשום אופן שלא יצאו להתקפה הזויה על האטום האירני. מוטב שאמריקה תתקוף עם כוח האש שלה במקום העכבר ששואג.

59 ברגע שסמולן מגנה את צה"ל על פגיעה בג'יהדיסטים שמשגרים גראדים לעבר אוכלוסיה אזרחית, הוא הופך לאויב ולא לבר פלוגתא, ויש לנהוג בו ככזה  (לת) ופה לא חסרים כאלה. אויבים.
  • 03:14
  • 11.03.12

60 ב- CNN לא מזכירים במילה התגובה הפלסטינית - רק "ישראל הרגה 15 בעזה" - למה?  (לת) מבקר תקשורת
  • 04:49
  • 11.03.12

61 הגנרלים לא חושבים על האימפקט של החסולים ומסרבים לקבל אחריות ההשלכות איציק
  • 05:36
  • 11.03.12

היה שקט ושלב. זה לא ישב טוב אם האלופניקים ומערכת הבטכון. נו, מה לעשות? הסכימו שחיבים להתחיל אם החסולים. רק פעם אחת הייתי רוצה לראות עובדות או ראיות שמי שצה"ל מחסל באמת גרם מום או נזק בקרב מדינת ישראל. נשבר לנו אם האזקות והחשש שלא נגיעה בזמן לבונקר ולמקלטים.

אם גרד או פצמר היה אי פעם - חס וחלילה - מגיעה לקריה וברק ,הרמטע"ל והשיכבה העליונה של צה"ל היו כמונו מחרבנים במיכנסים והחתולים שלהם, אז יש סיכוי, אמנם קטן. שהם היו מבינים את תוצאות עבודתם, וכמו שאנחנו חשים.

62 כל הרעש הזה ורק 16 הרוגים זוהר
  • 06:57
  • 11.03.12

בפעם הבאה צריך להרוג 1600 סליחה 1601 גם את ארדואן הטורקי

63 והעיקר קידום מכירות של התעשיה הביטחונית של ישראל כולל גם את כיפת ברזל  (לת) פלץ
  • 07:04
  • 11.03.12

64 כל ילד ישראלי שיושב במיקלט או בממד זוהר
  • 07:15
  • 11.03.12

ילד פלסטיני צריך לשבת בקבר

65 לפי המספר של מגיבי ימין נראה שהיה גיוס כללי בימין וחובה לקרא את ה"ארץ". כל כך שקוף.  (לת) גד
  • 07:27
  • 11.03.12

66 מידע די חשוב...!!!!!!!!!! לקרוא,ישראלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ישראל שלי
  • 08:18
  • 11.03.12

המדינה,בשיתוף משרד האוצר וחברות הביטוח לא מוכנים לספר ולהוציא רשימות שלמות של עשרות חברות שיש בבם כסף המוגדר "כסף אבוד". אזרחי ישראל שבעבר נתנו מלוות מדינה, אזרחים שעברו מעבודה אחת לאחרת,אזרחים שפוטרו ולקחו רק את הפיצויים... הערכה היא כי יש למעלה מ15 מיליארד ש"ח( ניתן לבדוק לבד בגוגל) יש אתר בארץ שנקרא: איילי-החברה הארצית לאיתור ומימוש זכויות ונכסים. כל אזרח מעל גיל 47, וכל אזרח שאי פעם עבד בעבודה ועבר לאחרת וכמובן ילדים להורים שנפטרו, יש אפשרות לבדיקה מקיפה באתר במחיר של 47 ש"ח ( אגרה שצריך לשלם בדואר לדעתי..)בכל 147 הגופים הפיננסיים. תנסו גם לעזור למי שלא יודע להשתמש באינטרנט,פשוט להכנס ולרשום את שמכם, מי שסיכוייו נמוכים האגרה תעלה יותר וכנראה גם לא ממש משתלם לא לבדוק..בכל מקרה בהצלחה לכולם.

67 מטוט... ייאי
  • 08:23
  • 11.03.12

זה ציטוטים מהיום - "ארה"ב ואירופה: מודאגים מאוד, יש לחזור לרגיעה". "45 לוחמי אל-קאעדה נהרגו בתקיפה אווירית בתימן".לארה"ב ולארופאים מותר להרוג המוני מוסלמים ,אך לישראל אסור להתגונן.היכן היו ארה"ב ואירופה בשנים האחרונות כשאלפי טילים ופצמרי"ם נחתו בישראל !?
כשהאוייב נרדף ונהרג באופן מתמיד,הוא מתקשה לפגוע בישראל.יש לנצל את המומנטום ולהמשיך ולהכות בכל אירגוני המחבלים בעזה ובמלוא העוצמה.שיהיו כמה שיותר שאהידים.לבצע מהלך יבשתי לביתור הרצועה ומטוט שילטון אירגוני הטרור בעזה.

68 כל הכבוד לצה"ל ...הורג מחבלים ? או כל מי שנהרג הופך אוטומטית למחבל ? קצת קשה להאמין על צבא שכל ניפגעיו בעופרת יצוקה היו מירי של כוחותינו על כוחותינו שפתאום מזהה את האוייב ופוגע בול, לא הגיוני לצערי. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@
  • 08:47
  • 11.03.12

כל הכבוד לצה"ל ...הורג מחבלים ? או כל מי שנהרג הופך אוטומטית למחבל ?
קצת קשה להאמין על צבא שכל ניפגעיו בעופרת יצוקה היו מירי של כוחותינו על כוחותינו שפתאום מזהה את האוייב ופוגע בול, לא הגיוני לצערי.

69 כיוון שהאינטרס המעשי מנוגד לאינטרס הפוליטי למה זה קורה לנו
  • 09:01
  • 11.03.12

האינטרס הפוליטי המיידי, ולא משנה עם זה הימין או השמאל בישראל, הוא, שיהי "שלום" בין מדינת ישראל לשכנותיה.
ה-"שלום" (בהנחה שמדובר בשלום אמת !!!) הזה, יחסל את מדינת ישראל בטווח הארוך.
אין מצב, מדינה, מקום על פני הגלובוס, שבו האיסלאם/ערבים רוצים או מסוגלים לנהל חיי דמוקרטיה נוסח המדינות החופשיות במערב, או למשל, נוסח מדינת ישראל של היום.
לערבים/מוסלמים יש אג'נדה שכתובה בקוראן, והאג'נדה הזאת לא כוללת את המונח "דמוקרטיה".
ראה מדינות ערב, תבחר אתה איזו מדינה שתשמש לך דוגמא לסיגנון השילטון בה.
בהינתן מצב "שלום", ובחירות דמוקרטיות בישראל, ללא ירי של כדור בודד אחד, הזמן יעשה את שלו, דהיינו, הרוב היהודי הדוגל בדמוקרטיה של היום, הולך ומצטמק, עד כדי הפיכתו למיעוט במדינת ישראל, וההמשך כבר ברור.
תבחר אתה, על ציר הזמן, מתי זה יתרחש.
ולכן, קיים אינטרס מעשי, דווקא למלחמה בין ישראל לערבים (הערבים בישראל מזמן סימנו את עצמם כחלק מהאומה הערבית שנלחמת בנו) באופן כזה, שיצדיק ניתוק כל האוכלוסייה הערבית לעבר מזרחה לנהר הירדן, לתוך חצי האי סיני, מעבר לנהר הליטאני.
ה-"מלל הציבורי" בישראל הוא לפי האינטרס הפוליטי, רוצים שלום, ואילו התגובות הצבאיות של ישראל, מושפעות מהחשיבה המעשית והרצון ההשרדות האמיתית של מדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית.
זאת התשובה לשאלה : למה זה קורה לנו.
כאשר האינטרס המעשי יגבר על האינטרס הפוליטי, אפשר יהיה לחלום על "מזרח תיכון חדש", מדינה יהודית נטו, שיכולה לנהל שיחות שלום עם מדינות ערב השכנות לה.

70 רק 2 הרוגים עם כל הרעש? צריך לשפוך להם הרבה דם ערבי  (לת) קדימה צה"ל
  • 09:13
  • 11.03.12

71 ביבי וברק מדברים הרבה אבל אינם נעושים מספיק.  (לת) דן
  • 19:56
  • 11.03.12

פרוייקטים מיוחדים