המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

הפסקת אש || 200 רקטות נורו לישראל, 26 הרוגים בעזה

סבב הלחימה האחרון בדרום היה הקשה ביותר מאז מבצע עופרת יצוקה. שני ישראלים נפצעו אתמול באורח קל, חיל האוויר תקף 37 מטרות בעזה

מאז שהחל סבב הלחימה האחרון בדרום ביום שישי נורו קרוב ל-200 רקטות לעבר שטחי ישראל. בסך הכל זוהו 166 נפילות של רקטות בשטח ישראל. מצה"ל נמסר היום (שלישי) כי חיל האוויר תקף 37 מטרות ברצועת עזה מיום שישי, ביניהן 19 חוליות שעמדו לשגר רקטות ו-18 מחסנים לייצור ואחסון אמצעי לחימה ובורות שיגור. במהלך ימי העימות, לא התקיימו לימודים בבתי הספר ביישובים שבמרחק 40-7 קילומטרים מהרצועה.

הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, התייחס הבוקר ללחימה בדרום במהלך ביקור בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר. הוא ציין כי במהלך הסבב הנוכחי נהרגו 26 פלסטינים, שלדבריו 22 מהם אויבים מובהקים, ו-4 מההרוגים הם אזרחים שנהרגו כתוצאה מכך שהיו בסביבת הלחימה. "זו התוצאה כשהאויבים פועלים בתוך סביבה אזרחית", אמר, "אנחנו לא משתמשים בכוח שלנו סתם, הפעלנו בשלושת הימים האחרונים פרומיל מהכוח שלנו ונדע להפעיל אותו ככל שנצטרך". גנץ ציין כי צה"ל נמצא במעקב אחר מה שקורה בדרום ויפסיק את פעילותו בהתאם לפעילות ארגוני הטרור בעזה. "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר, השקט יענה בשקט ואש תענה באש", אמר.

הסבב האחרון היה הקשה ביותר מאז עופרת יצוקה. באוקטובר 2011, על רקע שחרורו של גלעד שליט, נורו כ-56 רקטות לעבר שטחי ישראל, ובאוגוסט האחרון, בעקבות פיגוע הטרור סמוך לאילת, נורו כ-171 רקטות לעבר שטחי ישראל. ב-2010 נפלו בממוצע 16 רקטות בחודש, וב-2009 נפלו בממוצע 18 רקטות בחודש.

;

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

הלילה הודיע גורם מצרי על הסכמה בין ישראל לפלגים הפלסטינים בנוגע להפסקת אש שהחלה ב-1:00 בלילה. מאז נורו שלוש רקטות לעבר המועצות האזוריות חוף אשקלון, שער הנגב ואשכול. לדברי הבכיר, ישראל התחייבה להפסיק את החיסולים וההפצצות ברצועת עזה, אך בישראל הכחישו דיווח זה.

כ-50 רקטות נורו אתמול מרצועת עזה על דרום הארץ, מתוכן 11 יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל". מדובר ביום הירי האינטנסיבי ביותר מאז החלה ההסלמה הנוכחית, עם טווחי רקטות הרחוקים ביותר בימים האחרונים. שני בני אדם נפצעו באורח קל ו-6 לקו בחרדה כתוצאה מרקטה שפגעה בעיר אשדוד. נזק נגרם לחנויות ולמכוניות סמוכות בעיר. רקטה שפגעה באזור גדרה גרמה לנזק למכוניות, ואחת נוספת שפגעה מוקדם יותר במועצה האזורית אשכול גרמה לנזק קל למבנה שם.

Read this article in English: Some 200 rockets hit Israel since start of latest Gaza escalation
 

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ציפי לבני על דברי נתניהו, תחילת 2006:"שוב הימין מהלך עלינו אימים. טילי קטיושה על באר שבע, אשדוד.. אשקלון? בסדר, הימין מתלהם ומדמיין, אנחנו רואים שהגבול עם לבנון שקט שנים אחרי יציאה שלנו, אין טילים על הצפון, אותו דבר תשיג ההתנתקות מעזה". גלילי
  • 10:36
  • 13.03.12

אני אגב עם ברק

  •   במקום להתלונן אני אצביע ליברמן אז יהיה שקט פעם אחת ולתמיד. לא נתקן מיליארד מוסלמים מסביב. יש להשמיד טוטאלי את עזה כמה מדינות. או תמשיכו עם מאות שנות מלחמה  (לת) תרפ"ט תרצ"ו 48 67 73 82 מלון פארק מקסים סבארו קפה מומנט
    • 14:55
    • 13.03.12

  •   במקום להתלונן תצביעו ליברמן אלדד בן ארי. ודם יהודי לא יהיה זבלללללללללל  (לת) ליברמן אריה אלדד בן ארי אלקין
    • 14:56
    • 13.03.12

  •   בינתיים פרץ הורה על כיפת ברזל, כל היתר סתם דיברו  (לת) מנחם
    • 16:33
    • 13.03.12

02 נא לדייק. מחבלים פלסטינים יניב
  • 10:37
  • 13.03.12

וארבע אזרחים

03 אתר כיפת ברזל עמנואל
  • 10:37
  • 13.03.12

האם לא מסוכן להשאיר את האתר לא מוגן כפי שנראה בצילום !

04 "רקטות נורו לישראל"-מאיפה נורו? מרצועת עזה. אז למה לא כותבים את זה? ומי ירו? פלסטינים! אז למה לא כותבים את זה?  (לת) די למכבסת המילים!
  • 10:41
  • 13.03.12

  •   באמת? מעזה? לא ידענו. וירו אותן פלסטינים? וואו, איזה מידע מרעיש! חייבים לכתוב את זה!!!  (לת) מכבסת הטפשות
    • 10:58
    • 13.03.12

  •   בתקשורת רוצים לשמר את אשליית "הפרטנר הפלסטיני" ודיווחים על קסאמים פלסטינים שנורים לישראל מהרצועה מנוסחים בלקוניות  (לת) מומחה לשמאלנים
    • 11:32
    • 13.03.12

  •   שים לב לאיזה אתר ניכנסת. זה עיתון "הארץ" . חיים
    • 15:44
    • 13.03.12

    פה ערבי הוא טוב ויהודי רע . רקטות ערביות "נופלות" וצה"ל מפציץ. ניפגעים יש רק ערבים ורובם ילדים חפים מפשע . מצד שני רק שמאלנים יודעים לכתוב בלי הרבה שגיאות.

  •   אנחנו גם יודעים שהטילים נורו,אז למה לכתוב את זה? טיפשות ללא מכבסה  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 15:59
    • 13.03.12

05 רק 26 ? יש ללמוד מסוריה, ביום אחד יש להם מאות הארוגים ופצועים!  (לת) תושבי באר שבע
  • 10:47
  • 13.03.12

06 24 22 מחבלים ו4 בלתי מעורבים. האם יש צבא בתולדות הלוחמה המודרנית בלחימה באזורים מיושבים כנגד טרור עמד על אחוזים כאלה ? אבל, הארץ ימשיך להתעסק בשב"ח שנשכח...  (לת) תיקון
  • 10:47
  • 13.03.12

  •   איך אתה מדבר - ההוא היה בן הגזע הערבי האציל ובן הלאום הפלסטיני -0 איך הארץ יכול לשכוח . זה לא סתם 400 אלף יהודונים במקלטים.  (לת) רוברט
    • 12:22
    • 13.03.12

07 לא יותר נכון לכתוב, 22 מחבלים ו-4 אזרחים נהרגו ???  (לת) סמי פלייסטיישן
  • 10:49
  • 13.03.12

08 העיקר? שסיפרו לנו שעופרת יצוקה "תרתיע". מאז סיומה, לא היתה תקופה רצופה ארוכה אחת שלא היו בה מרגמות או רקטות. בדר"כ זה בהיקף קטן, וכשצה"ל מחסל בעזה, התגובה המיידית היא שיתוק החיים בדרום.  (לת) שורה תחתונה- "עופרת" נכשלה
  • 10:57
  • 13.03.12

  •   העיקר שסיפרו לנו שההתנתקות תביא שלום ושקט לדרום...  (לת) מומחה לשמאלנים
    • 12:21
    • 13.03.12

  •   הסתכלות מטומטמת - החמאס לדוגמא כבר לא תוקף מאז עופרת יצוקה. זה שאתה סטודנט ערבי באוניברסיטה ישראלית ויושב במעונות על חשבון חייל משוחרר ומדבר ככה על ישראל זאת הבעיה שלנו. יום יבוא ועם משאיות נחזיר אתכם לערב הסעודית שממנה הגעתם.  (לת) רוברט
    • 12:25
    • 13.03.12

  •   שורה תחתונה:בעופרת יצוקה וגם עתה הדרג המדיני...עיינו: יייאי
    • 18:08
    • 13.03.12

    לא מימש את אמון העם:ממשלת ביבי מסתמנת כממשלה הנחושה והתוקפנית ביותר,אבל רק בדיבורים;לחלק מהפרשנים טעות אופטית:הגי'האד האיסלאמי הוא רק הקנה שפולט את ההרג לתוך ישראל ומי שיורה זה האייאתולה חמינאי.האחרון רוצה לבדוק עד כמה ישראל חזקה ועפ''י מספר מרכיבים:יכולת מבצעית-הגנתית והתקפית;כושר העמידה-האזרחי ,הצבאי ובסה''כ;הנחישות-של הדרג המדיני,של הדרג הצבאי;אורך הרוח הכלכלי.לפיכך ישראל צריכה להפגין יותר תוקפנות,כדי שהאיראנים יבינו שזה שריר גם לגביהם.חמור מאוד שממשלות אולמרט וביבי הסכימו למשוואה שלירות על ערינו שבדרום זה נסבל ברמה מסויימת.זו ההזדמנות לשבור משוואה זו ולהכתיב משוואה חדשה:כל טיל שנוחת בשטח ישראל=טיל שנחת על ביניין הכנסת=מתקפה ישראלית כוללת.כך יוצרים הרתעה.יתכן שדוקא ירי פג'ארים לגוש דן יהיה זה שיחרוץ דינם של אירגוני הטירור השולטים בעזה.כשהאוייב נרדף ונהרג באופן מתמיד,הוא מתקשה לפגוע בישראל.יש לנצל את המומנטום ולהמשיך ולהכות בכל אירגוני המחבלים בעזה ובמלוא העוצמה.שיהיו כמה שיותר שאהידים.לבצע מהלך יבשתי לביתור הרצועה ומטוט שילטון אירגוני הטרור בעזה.

09 ידוע לכל שהארץ ממומ על ידי פלסטינים עמנשייצג את הנרטיב שלהם  (לת) שלומית
  • 10:57
  • 13.03.12

10 הצילום נראה כמו פוטושופ....  (לת) Yoav
  • 11:00
  • 13.03.12

11 צה"ל - הצבא המוסרי ביותר בהסטוריה ! יותר מנאטו יותר מצבא ארה"ב, יותר מכל צבא אחר ! חיים כהן
  • 11:08
  • 13.03.12

אני יודע שזה מרגיז מאוד קומץ של אנטי ישראלים ועל כך אני שמח.

  •   חיים, זה נורא "נחמד" לומר את זה...אבל, אם בני, אבי, אחי, דודי יהרגו elis
    • 12:40
    • 13.03.12

    בגין זה תוך כדי שרותם הצבאי על-מנת שנוכל לומר ש"אנחנו צבא מוסרי", הייתי זועם ומגיש תביעה משפטית נגד המדינה...ולדעתי גם אתה וכל אדם רציונלי אחר. אף אחד מאתנו לא רוצה לחוות חוויה אישית נוראה כמות יקיריו ורק בלבד שאכפת לנו מה "יגיד העולם". אז תחשוב שוב לפני שאתה משלח לחלל האויר כל מיני סיסמאות...

12 איזו כותרת מתוחכמת... פשש שחר
  • 11:12
  • 13.03.12

אפשר להבין מהכותרת שאנחנו ירינו רקטות על ה'פלסטינים' התמימים שוחרי השלום...

13 ותודה לשרון שגרש מהרצועה את היהודים והפקיר למחבלים  (לת) לא נשכח ולא נסלח
  • 11:34
  • 13.03.12

14 זה ניסיון לטבח אזרחים תמימים בנגב ולא "סבב לחימה". הטבח נמנע, השבח לצה"ל, וכל ההסתערות הפובליציסטית של הטיפשורת לא תצדיק מוסרית ומעשית ולו ירי של גראד אחד.  (לת) אינפיניטי
  • 11:43
  • 13.03.12

15 תזכורת על יהירות השמאל והפובלציסטים, ציפי לבני, תחילת 2006: "שוב הימין מהלך עלינו אימים. טילי קטיושה על באר שבע, אשדוד.. אשקלון?  (לת) גלילי
  • 11:45
  • 13.03.12

16 אך איזה חיסול נחמד היה לנו...  (לת) ציניקן
  • 11:47
  • 13.03.12

17 ביבי שוב נכשל ונכנע לטרור. ניפגש בקלפי...  (לת) שי
  • 11:50
  • 13.03.12

18 שתיקתם התמוהה של תומכי נטישת ציר פילדלפי , מאז אין שקט ראובן גרפיט
  • 11:53
  • 13.03.12

למיליוני יהודים.

19 שדרות זה לא מדינת ישראל ? מורן
  • 11:57
  • 13.03.12

מדוע הירי על עוטף עזה לא נחשב הפרת הפסקת אש ?

20 סיכום: ברק ברח שוב, נתניהו הוכיח שהוא רועד מכל עלה נידף, הרמטכל הוכיח שהוא עושה מה שאומרים לו ולא יותר. רעם
  • 12:54
  • 13.03.12

ועם ישראל הוכה בתדהמה למראה אוסף הנמושות שמתיימרות להנהיג אותו לאבדון. תקיפת איראן? תשכחו מזה תתכוננו לכיבוש בידי איראן - למדו פרסית!!

21 הרמטכ"ל משתחץ על ריק. הוא והגנרלים שלו מזכירים את הגנרלים הפרוסים שעושים את המלחמה הקודמת. בגלל זה השם סבב מלחמה שהמצ יא הארץ אולי מוצדק. מוטב בנסיבות אלו רק לאיים על אירן אבל בשום פניחם ואופן לא לתקוף.  (לת) יוסי מבאר שבע
  • 12:56
  • 13.03.12

22 לא לשכוח שמנענו פיגוע, סליחה תכנון פיגוע, סליחה מחשבות על, סליחה שמענו מישהו אומר.. והשגנו בתמורה חגיגות פורים מלהיבות לילדי הדרום ועוד עם זיקוקים ומשחקי מחבואים המוניים. ברור שזאת מדינה של שפויים  (לת) דן
  • 13:04
  • 13.03.12

23 מה עם הצילום של הילד הקטן שפתח את ראש?אין משהו יותר קיצוני?בילדותי נראתי כך מספר פעמים בשנה.משחקים בחצר,נו אתם יודעים איך זה.  (לת) ara
  • 13:19
  • 13.03.12

24 למה הילד חבוש בראשו ולא היכן ש"נפצע"...?  (לת) נא להוריד את התמונה העשויה
  • 13:20
  • 13.03.12

25 תודה ששמתם תמונה של תאילנדים במקלט. לפחות ככה אולי השמאלנים הקבועים ירגישו איזו שהיא חמלה לאלו שנופלות עליהם רקטות.  (לת) איש מרכז.
  • 13:29
  • 13.03.12

26 אבל המכירות של כיפת הברזל.. בשמיים! כמה "מקורבים" יעשו כאן מיליונים ממכירת נשק  (לת) זו ישראל
  • 13:31
  • 13.03.12

27 כמובן של"הארץ" חשוב יותר כמה ערבים נפגעו - נו טוב חשבתי אם לא בכותרת בהמשך הכתבה - כלום  (לת) סתם קקר
  • 13:55
  • 13.03.12

28 מסכנים המחבלים הפלסטינים מגיע להם פרס נובל על אנושיות  (לת) עמית
  • 14:04
  • 13.03.12

29 מסכנים המחבלים הפלסטינים מגיע להם פרס נובל על אנושיות  (לת) עמית
  • 14:05
  • 13.03.12

30 חבל על אלה שנהרגו על לא עוול בכפם  (לת) קדאי
  • 14:09
  • 13.03.12

31 החמאס השיג הרתעה אריה מהדרום
  • 14:39
  • 13.03.12

מי שבפעם הבאה יחשוב לפני כל פעולה על תגובתו הקשה של הצד השני היא ממשלת ישראל .שום דבר לא השתנה אחרי הסיבוב הזה .להיפך מצבנו הורע .חצי מדינה משותקת , מאות מיליוני שקלים היתה עלותו הישירה ונעקיפה של הסיבוב , החמאס נתפס בעולם כגוףרציונאלי ומתון ואילו מדינת ישראל והגיהאד משוגעים ולא צפויים . באמת שום דבר טוב לא צמח מהסיבוב הזה ,כלאמר אני מחפש משהוא אבל ...

32 זה רמטכ״ל של ברירת מחדל  (לת) קובי
  • 14:42
  • 13.03.12

33 על הכייפק אז למה להפסיק? בבון כרמיאלי
  • 15:15
  • 13.03.12

להמשיך ולטחון.

34 האם המחיר ששילמה המדינה,והאזרחים על חיסול הערבי היה שווה? אזרח ישראל
  • 15:16
  • 13.03.12

כמובן שקיצוץ בתקציב הבטחון יבוטל. מגיע לאזרחים מי עשה את תחשיב החיסול והאם זה היה כדאי על נזקי הנפש,והרכוש, והפסקת הפעילות הלימודית וההורים שנשארו בבית, כמה תיירים ביטלו את הגעתם . ונזקים עקיפים נוספים. וזה רק חלק. כמובן שתקציב הבטחון יוגדל וכנראה יכוסה ע"י המצלמות החדשות. או עח לימודים בגני טרום חובה לאימאות עובדות. הפנט ע"ח האזרחים ימצא לכיסוי ההוצאה.

  •   אתה יודע כמה כסף היה צריך כדי להרוג את בן-לאדן מיש
    • 18:01
    • 13.03.12

    בשביל מה זה היה טוב? הוא סתם ישב בתוך בית ולא יצא ולא עשה כלום. "אף אמריקאי לא נהרג במצבע" אמר אובמה, אם מישהו לא אמריקאי נהרג, למי אכפת.

35 לעשות שלום עם חמאס עכשיו  (לת) שי
  • 15:19
  • 13.03.12

36 זהו נגמרה המלחמה [הנסוי כלים],דויד המלך אמר ועשה "לא אשוב עד כלותם",בסוריה הרגו 8000 מפגינים,ואנחחנו יכלנו להרוג לפחות 7000 מחבלים זו הזדמנות פז שהוחמצה ןנשלם על כך בקרוב!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
  • 15:44
  • 13.03.12

37 זו לא מלחמה זו הצגת תכלית כלכלית כדי להראות לקיליינטים את כיפת ברזל בפעולה!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
  • 15:50
  • 13.03.12

38 עוד כמה ימים כאלו, ונחסל להם את כל הטילים...  (לת) ציניקן
  • 15:55
  • 13.03.12

39 רק 26 זהו כשלון!‏  (לת) אליעזר
  • 16:01
  • 13.03.12

40 מישהו ראה או שמע בתיקשורת את המונח "פשעי מלחמה" בעיקבות הפגזת האזרחים? ואיפה דוברי הימין העלובים שלא משתמשים במונח הזה?  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 16:02
  • 13.03.12

41 הצילו!!! שדרות זה הפקר ?  (לת) טל
  • 16:14
  • 13.03.12

42 הצילו!!! שדרות זה הפקר ?  (לת) טל
  • 16:15
  • 13.03.12

43 האם יש לימודים? עדי דיין
  • 16:34
  • 13.03.12

האם יש לימודים?

44 הפתרון: מערכת אוטומטית שמופעלת ע"י האויב !! מרגע שזוהה ירי לישראל המערכת יורה חזרה למקום הירי. הם אלה שמפעילים אותה ויש לידע על כך את העולם כולל ביקורים מחו"ל  (לת) מומחה
  • 17:13
  • 13.03.12

45 יישולחו המגיבים הימנים לפטרל על גבול עזהויפסיקו לבלבל ת'מוח  (לת) צבי
  • 17:34
  • 13.03.12

46 מישהו עדיין חושב שההתנתקות הייתה רעיון טוב? ערן
  • 17:40
  • 13.03.12

מישהו עדיין רוצה שלום ב"ערבויות בינלאומיות"?
מישהו עדיין מסוגל ללעוג לנתניהו אחרי שהתברר שהוא, ולא אף פרשן פוליטי חלקלק, צפה בצורה מדויקת את התפתחות העניינים אחרי ההתנתקות?
מישהו עדיין מספיק חצוף בשביל להמשיך להשתלח במתנחלים כאילו הנוכחות שלהם היא מה שמלבה את המלחמה?

אני מקווה שלא.
הגיע זמן להתעורר ולחפש פתרון לשני העמים מתוך הבנה של המצב הנוכחי ולא מתוך טמינת הראש בחול.

47 ממשלה הנחושה והתוקפנית ביותר....עיינו: ייאי
  • 17:54
  • 13.03.12

ממשלת ביבי מסתמנת כממשלה הנחושה והתוקפנית ביותר,אבל רק בדיבורים:לחלק מהפרשנים טעות אופטית:הגי'האד האיסלאמי הוא רק הקנה שפולט את ההרג לתוך ישראל ומי שיורה זה האייאתולה חמינאי.האחרון רוצה לבדוק עד כמה ישראל חזקה ועפ''י מספר מרכיבים:יכולת מבצעית-הגנתית והתקפית;כושר העמידה-האזרחי ,הצבאי ובסה''כ;הנחישות-של הדרג המדיני,של הדרג הצבאי;אורך הרוח הכלכלי.לפיכך ישראל צריכה להפגין יותר תוקפנות,כדי שהאיראנים יבינו שזה שריר גם לגביהם.חמור מאוד שממשלות אולמרט וביבי הסכימו למשוואה שלירות על ערינו שבדרום זה נסבל ברמה מסויימת.זו ההזדמנות לשבור משוואה זו ולהכתיב משוואה חדשה:כל טיל שנוחת בשטח ישראל=טיל שנחת על ביניין הכנסת=מתקפה ישראלית כוללת.כך יוצרים הרתעה.יתכן שדוקא ירי פג'ארים לגוש דן יהיה זה שיחרוץ דינם של אירגוני הטירור השולטים בעזה.כשהאוייב נרדף ונהרג באופן מתמיד,הוא מתקשה לפגוע בישראל.יש לנצל את המומנטום ולהמשיך ולהכות בכל אירגוני המחבלים בעזה ובמלוא העוצמה.שיהיו כמה שיותר שאהידים.לבצע מהלך יבשתי לביתור הרצועה ומטוט שילטון אירגוני הטרור בעזה.

48 200 רקטות אבי
  • 18:03
  • 13.03.12

צריך לתת להם בראש .

49 הסכם אוסלו פלוני
  • 18:12
  • 13.03.12

כל זה תופעות לוואי של הסכם אוסלו ,

50 עוטף עזה נשארים "ברווזים" במטווח ?  (לת) גל
  • 18:41
  • 13.03.12

51 אמון העם.... ייאי
  • 19:52
  • 13.03.12

שורה תחתונה:בעופרת יצוקה וגם עתה,הדרג המדיני לא מימש את אמון העם;ממשלת ביבי מסתמנת כממשלה הנחושה והתוקפנית ביותר,אבל רק בדיבורים.לחלק מהפרשנים טעות אופטית:הגי'האד האיסלאמי הוא רק הקנה שפולט את ההרג לתוך ישראל ומי שיורה זה האייאתולה חמינאי.האחרון רוצה לבדוק עד כמה ישראל חזקה ועפ''י מספר מרכיבים:יכולת מבצעית-הגנתית והתקפית;כושר העמידה-האזרחי ,הצבאי ובסה''כ;הנחישות-של הדרג המדיני,של הדרג הצבאי;אורך הרוח הכלכלי.לפיכך ישראל צריכה להפגין יותר תוקפנות,כדי שהאיראנים יבינו שזה שריר גם לגביהם.חמור מאוד שממשלות אולמרט וביבי הסכימו למשוואה שלירות על ערינו שבדרום זה נסבל ברמה מסויימת.זו ההזדמנות לשבור משוואה זו ולהכתיב משוואה חדשה:כל טיל שנוחת בשטח ישראל=טיל שנחת על ביניין הכנסת=מתקפה ישראלית כוללת.כך יוצרים הרתעה.יתכן שדוקא ירי פג'ארים לגוש דן יהיה זה שיחרוץ דינם של אירגוני הטירור השולטים בעזה.כשהאוייב נרדף ונהרג באופן מתמיד,הוא מתקשה לפגוע בישראל.היה צריך לנצל את המומנטום ולהמשיך ולהכות בכל אירגוני המחבלים בעזה ובמלוא העוצמה.שיהיו כמה שיותר שאהידים,לבצע מהלך יבשתי לביתור הרצועה ומטוט שילטון אירגוני הטרור בעזה.

52 שמתם לב לילד "הפצוע"? התחבושת המרשימה נקיה מדם,דווקא המקום ממנו נראה דם,איננו מכוסה בתחבושת,משום מה לא ניקו לו את הדם מהפנים ומהידים,והוא ממש לא נראה סובל. תמונה מפוברקת ומבויימת ברמה מאד נמוכה.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 23:00
  • 13.03.12