מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

חיילים שיסו כלב בפלסטינים שיידו אבנים ליד קדומים

הכלב נשך מפגין בזרועו במשך כמה דקות בתגובה ליידוי אבנים והבערת צמיגים של כ-100 פלסטינים; 3 מפגינים נוספים נפצעו בנבי צאלח. צפו בווידאו

במהלך הפגנה שערכו היום מפגינים פלסטיניים בכפר קדום, התרחש אירוע חריג, כשחיילים שהגיעו למקום שיחררו כלב שנשך את אחד המפגינים, אחמד שתאווי, בזרועו במשך מספר דקות וגרם לפציעתו באורח קל. לדברי המפגינים, וכפי שעולה מתמונות האירוע, גם הכלבן הצבאי, המפעיל את הכלב, לא הצליח לגרום לו לשחרר את מלתעותיו. מפגין אחר, מורד שתאווי, ביקש לדבר עם אחד הקצינים כדי שיסייע בחילוץ זרועו של אחמד מהכלב, אך הוא נעצר תוך שהחיילים מתיזים עליו גז פלפל.

האירוע התרחש זמן קצר לאחר תחילת ההפגנה השבועית בכפר, כאשר צעירים החלו ליידות אבנים לעבר שוטרי מג"ב ששלחו כלב לעבר קבוצת מפגינים כדי לפזרה. המפגינים ברחו אולם הכלב תפס אחד מהם, הפיל אותו ונשך את זרועו. לדברי יונתן פולק, דובר הוועדות העממיות בכפרי הגדה, החיילים השתמשו בכלבים בעבר, אך עד כה מעולם לא ננשך מפגין על ידי כלב.

צפו באירוע תקיפת הכלב בכפר קדום

דובר צה"ל מסר בתגובה כי "במהלך הפרת סדר אלימה ובלתי חוקית שהתקיימה בקדום, מערבית לשכם, התקהלו כ-100 פלסטינים שגילגלו צמיגים בוערים ויידו אבנים לעבר כוחות הביטחון, אשר השיבו לעברם באמצעי לפיזור הפגנות. אחד הפלסטינים נעצר על כך שתקף פיזית את הכוחות במקום. פלסטיני נוסף שנעצר ננשך במהלך מעצרו על ידי כלב השייך לכוח. הוא טופל במקום על ידי כוח רפואה צבאי ולא נזקק לפינוי. השניים הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון".

ההפגנות השבועיות בכפר קדום, סמוך להתנחלות קדומים, מתקיימות דרך קבע זה עשרה חודשים במחאה על השתלטות על אדמות הכפר. ההפגנה היום הוקדשה לזכרה של המפגינה האמריקאית, רייצ'ל קורי, שנהרגה לפני 9 שנים בדיוק מפגיעת דחפור צה"לי ברפיח.

במקרה אחר היום, בהפגנה בנבי צאלח, נפגעו שלושה מפגינים; צעירה ישראלית שנפגעה מכדור גומי בראשה, תושב פלסטיני שנפגע גם הוא מכדור גומי ותושב נוסף שנפגע מרימון גז. בנוסף השתמשו החיילים בבואש - נוזל מסריח שמותז על ידי תותח מים.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הפגנה "שגרתית" קורא
  • 18:48
  • 16.03.12

גם אם המאבק של המפגינים לגיטימי, שימוש באלימות כלפי כוחות הביטחון הוא לא לגיטימי, לעומת זאת שימוש בכוח לא קטלני נגד זה הוא כן.מי שזורק אבנים שלא יתפלא כשפועלים לעצור אותו.

  •   ציונים יקרים. איננו מצפים ממכם להזדעזע או להזדהות. אלא להבין למה אתם תמשיכו לחטוף מכאן ומכאן, עד שנאלץ אותכם להסכים להיות חברים שווים, לא גרוש יהודי אחד יותר, מכל אדם ואדם אחר במרחב  (לת) נפרק לכם את האפרטהייד על הפרצוף
    • 02:11
    • 17.03.12

  •   מוח של כובש יש לך קורא. אם אנחנו היינו במקומם תחת כיבוש וגזל היינו שותקים? יאללה להתחסדות המאוסה. צה"ל החזק לדבריו כל כך שידע לנהל אירוע כזה בלי אלימות. אבל היות ויש לנו ממשלה אימפוטנטית שחושבת כמו בריון שכונתי, כך הצבא מתנהג. אין צבא כובש שהוא מוסרי. די לצביעות ולצדקנות. כן, אנחנו מכוערים. הכיבוש השחית אותנו, את כולנו. עד שאפילו אנשים כמוך מצדיקים שימוש באלימות כזו. חבל שאת אותה אלימות של הצבא לא הפגינו כלפי טרור תג מחיר. טרור שהיה אלים פי כמה מהמפגינים הללו. אבל להיכנס בערבים זו מצווה כנראה אצל ימנים.  (לת) שומר חוק
    • 08:06
    • 17.03.12

  •   אתם היהודים מאשימים את עצמכם בכל דבר.. מה נסגר אתכם.... הכלב תקף מעצמו.. גם כלב נגרר לאלימות חייזר
    • 08:20
    • 17.03.12

    עוד כתבה אנטישמית

  •   השמאל חיכך ידיו בשמחה שמגורשי גוש קטיף נרמסו ע"י סוסים בזמן הגירוש !!!  (לת) צביעות השמאל
    • 10:50
    • 17.03.12

  •   הכל נכון, אבל מה עם היהודים שמשליכים אבנים?  (לת) מאיר
    • 20:13
    • 17.03.12

  •   News Bulletin: Incredible news Dogs bite me
    • 21:09
    • 17.03.12

    Who would of known

02 נו אז מה ... זה דרך טובה לעצור ניסיון להרוג עם אבן רןעי
  • 18:51
  • 16.03.12

לא רואה בזה כול פסול . להפך זאת שיטה מצוינת לעצור רוצחים !

03 אתם מספקים חומר ל"לאטמה" בכמויות. "הפגנה שיגרתית"? באמת, לזרוק אבנים על אנשים זה "שגרתי" אבל כשכלב נושך את אחד הפושעים, זה חריג.  (לת) אלכס מהכרמל
  • 18:51
  • 16.03.12

  •   גם הגרמנים השתמשו בכלבים, אתה יודע?  (לת) שומר חוק
    • 08:09
    • 17.03.12

  •   בא לי להשתמש במילים כמו -"טינופת של תגובה" "שייך אתה לביבים של האומה",אבל אשמור על לשוני מפאת כבודם של משפחתי.דרך אגב -גם אני הייתי לוחם ולכלב אני לא נזקק  (לת) דור שני לשואה
    • 16:22
    • 17.03.12

  •   זה שאתה דור שני לשואה לא הופך את הגזענות שלך לצודקת  (לת) ל"לוחם"
    • 17:39
    • 17.03.12

  •   גם הגרמנים לבשו בגדים. ועשו פיפי. בעצם, הם עוד עושים את זה.  (לת) משה
    • 18:08
    • 17.03.12

  •   אתה כלוחם מעדיף שימוש בנשק, חם כמובן. לידיעתך, אבן היא נשק, וגם כלב הוא דבר כזה.  (לת) שלמה
    • 19:56
    • 17.03.12

  •   אתמול הצדיק "שומר חוק" את אונס האקטיביסטיות בידי חבריו. היום הוא מצדיק את זריקת האבנים וגלגול הצמיגים הבוערים. מה יצדיק מחר?  (לת) גיכי צחוק של פסיכי
    • 00:24
    • 18.03.12

  •   רגע... האם היהודים, כמו הפלסטינאים זרקו עליהם אבנים?? צימבל
    • 06:09
    • 18.03.12

    השוואה מוזרה ביותר! היהודים לא התגרו בגרמנים!

04 מדוע לא יורים בפורעים? מדוע לא מגרשים אותם לעזה? מתי תהיה כבר ממשלת ימין אמיתי?  (לת) בושה לממשלת "הימין"
  • 18:51
  • 16.03.12

  •   כשהציבור הימני המטומטם יבחר הנהגה ציונית אמיתית ולא סמרטוטים,אז תהייה ממשלת ימין אמיתית.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 23:59
    • 16.03.12

  •   כן יורים בלוחמי החופש, ופוגעים הרבה מאוד פעמים  (לת) אבל לא יעזור, הרשות הציונית תגורש מהגדה
    • 02:04
    • 17.03.12

  •   מדוע לא מסיימים את הכיבוש ודי? כי ממשלת הימין אימפוטנטית. וכבריון שכונתי היא מרסקת את ישראל לחתיכות. ואת העובדה הזו טמבלים מהימין לא קולטים. חושבים שכוח ועוד כוח פותר משהו? לא למדנו כלום. היטלר אתה מחפש?  (לת) שומר חוק
    • 08:07
    • 17.03.12

  •   לא רק אותם צריך לגרש. גם את פורעי עזה. אפשר לשלוח אותם לחומס.  (לת) שלמה
    • 19:59
    • 17.03.12

  •   מדוע אתה לא מתבטא באותו האופן כשיהודים זורקים אבנים?  (לת) מאיר
    • 20:15
    • 17.03.12

05 אני לא ראיתי הפגנה בתמונות. ראיתי אלימות קשה של אנשים אלימים שרוצים להרוג ולפצוע  (לת) מכבסת מילים בהארץ
  • 18:55
  • 16.03.12

06 גיוס כלבים למג"ב מתן
  • 18:59
  • 16.03.12

כשגייסו את הכלב למג"ב, אמרו לו שבשביל להתקבל הוא צריך לנשוך מאה ערבים וחתול. הכלב שאל בשביל מה חתול? אז אמרו לו התקבלת!

07 מה לא בסדר?! מעכשיו הוא לא יזרוק יותר אבנים.  (לת) ישראלי
  • 19:00
  • 16.03.12

08 זה לא חדש שצבא הטרור לישראל משסה כלבים במפגינים פלסטינים, אבל כל פעם זה מזעזע מחדש. הציונות הפכה לחלום בלהות והצבא משחק בו תפקיד ראשי  (לת) עידו
  • 19:00
  • 16.03.12

09 נראה לפי התמונות, שהכלב הצליח להרגיע את המפגינים. שי
  • 19:03
  • 16.03.12

הם הפסיקו ליידות אבנים ונראים מודאגים ממה שקורה לחברם שננשך ע"י הכלב. לדעתי זו פגיעה חמורה בזכות ההפגנה ובזכות לחופש הביטוי. יש לאפשר למפגינים השקטים האלה לבטא את זעמם באמצעות זריקת אבנים על החיילים ולא להפריע להם להתבטא כך.

10 אני מקווה שלא קרה כלום לכלב  (לת) חומי
  • 19:04
  • 16.03.12

11 בפעם הבאה להביא אריה  (לת) שמואל
  • 19:04
  • 16.03.12

12 היד שזורקת אבנים טופלה בהתאם , מי שזורק אבנים שלא יבכה אח"כ  (לת) ושלא יבוא בטענות.
  • 19:05
  • 16.03.12

  •   המדינה שכובשת וגוזלץ שלא תתפלא שתמשיך לאכול טילים  (לת) לך תתבכיין, אפס
    • 02:06
    • 17.03.12

  •   לכל מגיבי לאטמה, רוטר ודומיהם - גם באיראן יש עונשים דרקוניים. אני מבינה שאתם מעוניינים להקים מדינת הלכה. חשוב לדעת לאן פנינו מועדות....  (לת) נועה
    • 11:11
    • 17.03.12

  •   את טיפשות....... שמש העמים
    • 17:05
    • 17.03.12

    ממשלת הימין איני מבין, אצלי לא היו מעיזים לערוך הפגנה, אצלי מפגינים (בניגוד לדעתי.), היו מקבלים כרטיס נסיעה בכיוון אחד בלבד למחנה חינוך מחדש בסיביר.

13 אם הוא לא היה זורק אבנים על חיילי צה"ל כל זה היה נמנע .  (לת) פנינה
  • 19:05
  • 16.03.12

14 Beautiful doggy. I believe, it's a Belgian shepherd  (לת) Benny
  • 19:06
  • 16.03.12

15 סטייק עסיסי ופינוקים נוספים לכלב הגיבור !  (לת) היד שהשליכה אבנים קבלה כגמולה
  • 19:06
  • 16.03.12

  •   ההסדרניקים בפעולה... מדוע לא רואים אתם פועלים בכזו נחישות כנגד כנופיות אם תרצו ותג מחיר בעת השלכת אבנים על חיילי צה"ל???  (לת) דין מפגינים פלסטינים כדין מפגינים מתנחבלים
    • 10:53
    • 17.03.12

16 כלב ישראלי
  • 19:06
  • 16.03.12

מה הנקודה כאן שהשתמשו בכלב במקום בכדורי גומי או רימוני גז או הלם? זו מלחמה וזה מרתיע ואין על מה להתנצל

17 הערבים התגרו בכלב המסכן ולכן תקף אותם, הכלב חש מאויים ולכן נשך.  (לת) כלב לא נושך סתם.
  • 19:07
  • 16.03.12

18 הכותרת הנכונה היא :"פלסטינים התגרו בכלב והוא חש מאוים ולכן תקף אותם."  (לת) זה מציאותי הרבה יותר.
  • 19:10
  • 16.03.12

19 מפגין שגרתי ננשך ע"י כלב שגרתי רמי
  • 19:10
  • 16.03.12

נערכה הפגנה שגרתית, בה יידו באופן שגרתי אבנים על חיילים, שגם נמצאים שם באופן שגרתי.
אני מציע שהמפגינים ישלבו לשגרת הפעילות שלהם שכוללת אמצעים שנועדו לפגוע בחיילים, לבוש מגן - כמו החיילים. ואז שמוש בכלבים, שגם הוא הופך לשגרה, לא יגרום לפגיעה...

20 ידעתי שזה יגיע,חיילים משסים כלבים במפגינים,זה נוסף על כדורי הגומי,רימוני העשן הבואש,ומי יודע מה עוד...  (לת) רוני
  • 19:13
  • 16.03.12

  •   האם היית שם האם אתה מכיר את העובדות? צא מהבועה שלך d
    • 23:18
    • 16.03.12

    ימתחסד נמאס מפרובקטורים כמוך וכמו המפגינים הללו. או שתחזירו להם את כול המדינה המזדיינ$ הזאת או שפשוט תסתמE אגב לכלב באמת אין מושג מה קרה שם מסכן.

  •   יש לנקוט מול פורעים פלשתינאים ושמאלנים קיצוניים בכל אמצעי אלים  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 00:02
    • 17.03.12

  •   אין שם ירי טנק בכינון ישיר  (לת) מאיר
    • 20:19
    • 17.03.12

21 תמונה זועתית חייל עם כלב הנועץ שיניו בפלסטיני מדמם... בברר...מזכיר נשכחות ממקום רחוק  (לת) אזרח
  • 19:16
  • 16.03.12

  •   הבנאליות של הזכרון הסלקטיבי שלמה
    • 07:26
    • 17.03.12

    אני גאה בכלבן ובחיילים שחרפו נפשם למרות קיתונות הבוז מסביב וניסו לחלץ את הפלסתיני ממלתעות הכלב . זה לא מזכיר שום דבר אחר שהמגיב מרמז עליו . זה כן מרמז משהו על דעותיו של המגיב

22 אם ידה אבנים, אני לא מבין איפה הבעיה דור
  • 19:19
  • 16.03.12

הרי לא מדובר בנופת צופים אלא בהפגנה אלימה. אם היה זורק עליך אבנים ברחוב, ועוד איך היית משסה בו את כלבך.

23 "מיטב" בנינו. להקיא  (לת) יובל
  • 19:20
  • 16.03.12

  •   באמת להקיא שיש אנשים כמוך. עם כל השנאה שלי לערבים האלה אני אוהב אותם אבתנפש לעומת יחסי אלך. הבוגדנות היא הצורה הגרועה ביותר .  (לת) רוברט
    • 02:35
    • 17.03.12

  •   מיטב בנינו להקיא שוקי
    • 04:19
    • 17.03.12

    יובל אתה זבל של בן אדם תתביש לך חתיכת מגעיל

24 למה אתם מסתירים את המציאות שמפגינות יהודיות מותקפות וחלקן נאנס על ידי המפגינים הפלסטינאים? לניר חסון כתב הארץ
  • 19:21
  • 16.03.12

האם זה פוגע באגנד'ה? רק היהודים הם חיות והפלסטינאים קדושים?
מדוע לא תעשו תחקיר מי דואג להסתיר את הפגיעה בנשים?
ואולי הפתרון האופטימלי לצנזר את מכתבי?הרי אף אחד לא ידע והארץ יוכל להמשיך להצטייר כעתון חופשי נטול פניות לאנשים חושבים.

25 מאחל רפואה שלמה לחילים לכלב  (לת) שבת טובה ושקטה
  • 19:22
  • 16.03.12

26 מה רע בשימוש בכלבים? הם מביאים תועלת בתחומים רבים.  (לת) נרי
  • 19:22
  • 16.03.12

27 באמת לא בסדר. צה"ל צריך היה להגיש למפגין עוד אבנים לזריקה. ככה להפריע ללוחם חופש..  (לת) מנחם
  • 19:23
  • 16.03.12

28 יפה. כך צריך להיות. כלב נושך כלב  (לת) לולה
  • 19:23
  • 16.03.12

29 או שחיילים יסתערו ברובים מכודנים וחלקם יפגעו? אז פלסטינאי שזרק אבנים על חיילי צה"ל ננשך ונפע קלות וטופל במקום,מה הבעיה שאין הרוגים בין החיילים? מה רציתם אש חיה?
  • 19:23
  • 16.03.12

בודאי תצנזרו כי זה לא מתאים להלך הרוח של המערכת.

30 למה לא מראים מה קרה לפני שהכלב תוקף? ג
  • 19:30
  • 16.03.12

אולי המפגין עשה לו משהו?

31 אז כשביבי משווה את המצב כיום לשואה, הוא לוקח בחשבון שמג"ב לא משתמשים ברועה גרמני?  (לת) סבתא שלי מתביישת
  • 19:37
  • 16.03.12

32 זכרון לא נעים דוני
  • 19:37
  • 16.03.12

אסור להשוות (ואני לא משווה), אבל בזכרון שלי כלבים כאלה קשורים למחנות של שנות הארבעים...

33 כלב עם תודעה ציונית!מבצע את מלאכתו. שהפלסטיני יגיד תודה - בסוריה הוא היה חוטף כדור בראש!  (לת) יואב אוהב כלבים
  • 19:41
  • 16.03.12

34 נורא  (לת) יוסי,רחובות
  • 19:43
  • 16.03.12

35 לא מבין מה הבעיה?? יעקב
  • 19:43
  • 16.03.12

כולה כלב נשך כלב על זה לעשות כתבה?? משעמם לכם?

36 לא הבנתי מה הבעיה...??  (לת) כלבן
  • 19:44
  • 16.03.12

37 מה לא בסדר פה?  (לת) אבי
  • 19:46
  • 16.03.12

38 צריך לתבוע אותם גם על צער בע"ח הצבא הכי מוסרי
  • 19:50
  • 16.03.12

משתמשים בכלבים כחפץ, מאמנים אותם להפוך לחיות רצחניות ומסכנים אותם ללא סיבה.

39 הפגנות אלימות ציון
  • 19:52
  • 16.03.12

100 פלסטינים משליכי אבנים זאת אומרית מתקיפים כשהם חמושים באבנים ולא לקחו בחשבון שהצד המותקף יגיב ? או אולי רעמו שלא שלחו חטיבת בנות בביקיני להתמודד איתם שיוכלו להתקין מינית אכן מחדל שיש לתת עליו את הדין

40 אני זוכרת היטב מה אמר ישעיה ליבוביץ על חיילים שנהגו כך - כמה צדק הפיתיה מדלפי
  • 19:57
  • 16.03.12

ועם חיילי כיבוש כאלה מקווים ביביברק להכריע את איראן....אופס סליחה אולי הם בונים על הכלבים....

41 זורק אבנים זה לא מפגין אלף
  • 20:00
  • 16.03.12

אני לא חושב שהחיילים עשו משהו לא תקין.נשיכה של כלב לא גרועה מפגיעת אבן.

42 what? adlai
  • 20:00
  • 16.03.12

What a headline?

43 נו אז מה?  (לת) א.א
  • 20:02
  • 16.03.12

44 אל תזרקו עלינו אבנים ולא נשסה בכם כלבים.  (לת) אספסופניק
  • 20:06
  • 16.03.12

45 בסירטון ראים בבירור שהפלסטינים תקפו את הכלבים ואת החיילים  (לת) כלב
  • 20:07
  • 16.03.12

  •   כבר חשבתי שיצאתי מדעתי, שאולי אני מדמיין. פשוט לא יאומן. הם עוד שמים בעצמם את הסרטון שמראה שהם משקרים.  (לת) יוסי
    • 20:27
    • 16.03.12

  •   אוי אוי.....הכלבים.....  (לת) ערבי.....
    • 20:37
    • 16.03.12

  •   סליחה, מה בדיוק עושים החיילים בשטח פלסטיני כבוש? מה יש לישראל לחפש בשטח זר ועוין?  (לת) בן אדם נגד כלב
    • 21:22
    • 16.03.12

  •   ובכול העולם יראו את הכלב הנושך אילן
    • 21:42
    • 16.03.12

    ובעולם הערבי תקום כול צעקה על ההתעללות של חיילנו באזרחים התמימים,אבל לא יגידו מילה על הפוגרום שעושים בסוריה ועשו בלוב בילדים ונשים ובירי רקטות על אזרחים בערים בישראל !!! כולם צבועים ומגעילים, אין בכול העולם מדינה יותר הומנית מאיתנו ,ניראה את כול המברברים אם היו במצבנו !!!

  •   האחרונים ששיסו כלבים נגד אזרחים היו מורינו הבלונדינים  (לת) יעקב
    • 23:45
    • 16.03.12

46 מה רע בכך שכלב נושך, אפילו באכזריות, אדם שזורק אבנים גדולות על חיילים או שוטרים, ועלול לרצוח אותם? רעיון מצוין וכדאי לחזור עליו בכל הזדמנות  (לת) עכבר מבין
  • 20:12
  • 16.03.12

47 איזה בזבוז של גז מדמיע. מי בכלל צופה בחדשות כאן בזמן שאסד טובח?!  (לת) פולני
  • 20:20
  • 16.03.12

48 הארץ הוא כבר לא רק פרופלסטיני אלא פשוט עיתון מגוחך  (לת) אלון
  • 20:21
  • 16.03.12

49 Good dog Meir
  • 20:21
  • 16.03.12

Good dog!

50 dog giorg
  • 20:24
  • 16.03.12

SHAME

51 שמולנים שיסוי בחיילים עיתון דוד
  • 20:27
  • 16.03.12

כנראה שהיתם מעדיפים שירו בהם.

52 חיילי צהל תחיו ועד אוהבי ישראל
  • 20:28
  • 16.03.12

זה שערבים זורכים על החיילי צהל ופוצעים אותם אף אחד לא מדבר אם היו מתנהגים בהתאם גם הכלב לא היה נשלח עליו  

53 כתבה מזעזעת. לכנס את מועצת הביטחון דחוף.  (לת) חן
  • 20:29
  • 16.03.12

54 I don not care!!! B.Senator
  • 20:29
  • 16.03.12

So what !!! 8000 dead in Siria, thousands dead all over Moslem Africa... so what?? violence is their daily bread

55 היכן הבעיה?  (לת) רעמסס
  • 20:30
  • 16.03.12

56 שחרור כלב Nirit
  • 20:38
  • 16.03.12

כדאי לוודא שמפעיל הכלבים הוא בן אדם! כשצה״ל מאפשר לנציגיו להיות חיות ...אבדנו.

57 טוב מאוד ערן
  • 20:46
  • 16.03.12

כל צבא בעולם מגיב על אבנים באש חיה.
זריקת אבנים אינה הפגנה. אבנים הורגות

58 אתם לפעמים קוראים מה שאתם כותבים?! אבנים נועדו להרוג!!!! אני מאמינה שהכתב הצדיק מחזיק בבית כלב ושהוא מצפה ממנו שכשמיהוא יחדור לבית שלו הוא יתקוף!  (לת) כ
  • 20:47
  • 16.03.12

59 מי שהולך לישון עם כלבים שיתכונן לקום עם פרעושים דון
  • 20:48
  • 16.03.12

חח

60 כה לחי. העיקר שחיילינו לא יפגעו  (לת) ד"ש חם והערכה משינקין
  • 20:50
  • 16.03.12

61 הפלסטיני ניסה להרוג את החיילים ואת הכלב (אבן הורגת, ועוד איך). הכלב הגן על חייו.  (לת) "הפגנה שגרתית"? התפרעות אלימה!
  • 20:52
  • 16.03.12

62 בזמן נשיכת כלב שגרתית זרק פלסטינאי אבנים מבט שונה
  • 20:52
  • 16.03.12

אני מוחה על ההטיה המכוונת בדווח שמתחילב בביטוי "במהלך הפגנה שגרתית .... השלכת אבנים".
הפגנה היא הנפת דגלים וססמאות לא אבנים ....
אולי הכלב לא אהב זריקה שגרתית של אבנים עליו והגיב?

63 כדרכו בימים, הארץ בוחר בכותרת מטעה וכתיבה דמגוגית. הכותרת הנכונה "כח צהל הותקף באבנים והתגונן מפני המון פלסטיני"  (לת) שמעון רבין
  • 20:52
  • 16.03.12

64 סתם הפגנה רגילה ויידוי אבנים - איך עושים דבר כזה?  (לת) סתם קקר
  • 20:54
  • 16.03.12

65 בלי ציניות - אני רואה פה טרוריסטים ומצד שני צבא שלא נגרר לפרובוקציות... אזרח
  • 20:59
  • 16.03.12

למה לכבס מילים, למה להגיד "הפגנה" כשברור שמה שהתרחש שם היה התקפה?
עוד אפשר להבין מהכתבה שמדובר באירוע שבשגרה...
זריקת אבנים היא תקיפה, שבכל מקום נורמלי (למשל: בתוך תחומי הקו הירוק) נעצרים עליה ומקבלים עונש מאסר. נסו לזרוק אבן על שוטר ותיווכחו.

מרגע שמוציאים את העדשה המעוותת, ומכניסים את האירוע לקונטקסט הנכון שבו הוא מתרחש - של מלחמה, של צבא שנאלץ להילחם בטרוריסטים חמושים במצלמות, פתאום נשיכה ביד לא נראית כל כך נורא

הכל עניין של פרפסקטיבה, הקשר, וגם בחירת מילים.
החיים והמוות ביד הלשון (והשיניים... :)

66 לתרגם לאנגלית מייד ולפרסם בחו"ל  (לת) הישראלים מבינים רק כוח
  • 21:01
  • 16.03.12

67 כל הכבוד לכלב ולצהל , מעניין מה קרה לפני התקיפה של הכלב את זה לא רואים!  (לת) נועם
  • 21:01
  • 16.03.12

68 בושה ״הצבא המוסרי״ בושה
  • 21:02
  • 16.03.12

מזמן לא צבא ולא מוסרי בושה.

  •   הכל יחסי בחיים אריאל
    • 11:32
    • 17.03.12

    בכל המדינות באזור, אחרי הכלב היה מגיע כדור בראש, כולל לכל אלה שמסתובבים מסביב ומצלמים חופשי או מפריעים לחיילים לעשות מה בראש שלהם.

    אז אולי זה לא המוסר של צבא שוויץ, אבל בטח יותר מכל צבא במזרח התיכון ובאירופה וצפון ודרום אמריקה...

69 100 פלסטינים ממש חוצפנים בפעם הבאה שיפגינו  (לת) רק 99 אז לא יירו בהם
  • 21:02
  • 16.03.12

70 ״הפרת סדר אלימה ובלתי חוקית״ ...
  • 21:08
  • 16.03.12

ככה זה כשהפגנה של פלסטינים נחשבת ללא חוקית

  •   זריקת אבנים חוקית בעולמך המקולקל? מה בדיוק חוקי בה? חוקי באותה מידה שזה חוקי למזמז ישבנים של מפגינות שמאל עגולות משקפיים שמככבות ב"מגרון עמוק" למען המטרה הקדושה של נגד אכיבוש?  (לת) אהוד
    • 04:51
    • 17.03.12

71 פעם כשהייתי ילד בישראל של פעם.... איציק
  • 21:10
  • 16.03.12

אהבתי לקרוא עתון בשם 'הארץ שלנו'....
מה שנהיה מעתון הארץ....
מר שוקן- הארץ שלך זה כבר לא הארץ שלי...

72 נשיכת הכלב היא לא הדבר המזעזע בסרט הזה שכטר
  • 21:11
  • 16.03.12

לראות חיילים מתעסקים בלרדוף אחרי מסכנים שאבדו את אדמתם, בלרסס אותם בפלפל ובלהתבוסס בבוץ מזעזע אותי. אין לנו דברים יותר טובים ומועילים לחברה שאנו יכולים לשלוח את אותם בחורים בני 20 לעשות? הטרגדיה של שני העמים, שבאה לידי ביטוי בסצנה האבסורדית הזאת, היא הכותרת האמיתית (וגם הטקסט והסבטקסט וכל השאר).

  •   מסכנים מי שבמקום לנסות לחיות בשלום עסוקים מיום הולדתם עד יום מותם בלשנוא. ועד שיראו אותי ואותך מתבוססים בדמנו, וגם יתעללו בגופותינו, לא ידעו מרגוע. וכשידעו מרגוע, ידעוהו רק לחמש דקות, שאז ייזכרו שגם אבו זעתר במעלה הכביש לא מספיק מוסלמי, או שהבת שלו מוציאה את הכפר לתרבות רעה, או שאמר בדיחה על הזקן של מוחמד, וייעשו אותו דבר גם לו. וחוזר חלילה וכן הלאה וכך היה תמיד (עוד הרבה לפני הציונות) וכך יהיה תמיד. אסד לא טובח בעמו בגלל הציונות, אלא בגלל הערביות. תפנימו את זה, מפגרים  (לת) אהוד
    • 04:54
    • 17.03.12

73 חחח כל הכבוד לכלב....  (לת) א
  • 21:11
  • 16.03.12

74 הכלב פעל לפי הנוהלים (לנשוך את היד שזורקת אבנים) בבון כרמיאלי
  • 21:11
  • 16.03.12

לצ'פר את הכלב בסטייק עסיסי בערב.

75 ועכשיו תרגיל לשוני: מי החיה? הכלב או המאמן שמאלף אותו להתנהג כמו כלי נשק?  (לת) כלבים
  • 21:11
  • 16.03.12

76 "במהלך הפגנה שגרתית שערכו היום מפגינים פלסטיניים בכפר קדום, התרחש אירוע חריג". איזו הפגנה שגרתית כוללת יידוי אבנים?! נוסח קלוקל שממעט בחומרת האירוע  (לת) י
  • 21:13
  • 16.03.12

77 דובר הועודות בגדה - יונתן פולק. עמוס
  • 21:14
  • 16.03.12

נפלא. אם הפלשתינים לא מצליחים לייצר פרופוגנדה אנטי-ישראלית, אז יימצא הישראלי שמוכן לעזור להם.
הכלבים האלו מאומנים למשימות שונות, בניהם הצלה, חיפוש, ותקיפה. מי שמבצע פשע של השלכת אבנים על חיילים, שישא בתוצאות. בין אם זה גז מדמיע, כדור גומי, או כלב תקיפה. בוקר טוב חברים, מה חשבתם שזה משחק?
אגב, במדינות דמוקרטיות אחרות היו כבר שולחים את המפגינים האלה ל10 שנים בכלא, ובמדינות אחרות הם לא היו רואים אור יום יותר. נא להירגע.

78 טוב מאוד ליאת
  • 21:16
  • 16.03.12

שילמדו לא לזרוק אבנים. אבנים הורגות!

79 תנו בבקשה כבוד לכלבים האלו שעושים את עבודתם נאמנה.  (לת) עוקץ כבוד! כלבנית לשעבר.
  • 21:16
  • 16.03.12

80 חבל שחיילי צה"ל צריכים לגעת בידיים בפוגרומציקים האנטישמים במקום פשוט לירות בהם כמו שכל מדינה נורמלית היתה עושה  (לת) דוד
  • 21:19
  • 16.03.12

81 הגיע הזמן לנקוט באמצעים קשים יותר  (לת) אזרח
  • 21:21
  • 16.03.12

82 החיילים עושים עבודת קודש נגד השטנים הללו  (לת) נ
  • 21:21
  • 16.03.12

83 לכל המגיבים דפנה
  • 21:22
  • 16.03.12

לזרוק אבנים ולהבעיר צמיגים זה לגיטימי , ולהשתמש בכלב זה לא? אני הייתי מוסיפה עוד כלבים להפגנות שכאלה, אבל כלבים מאולפים כיאות. כלבים שמרפים עם קבלת פקודה.

84 בושה  (לת) בוש
  • 21:27
  • 16.03.12

85 Dog Nirit
  • 21:33
  • 16.03.12

כדאי שצהל יוודא שבני אדם ולא חיות הם נציגיו. אחרת מה מותר הכלב מהאדם..

86 וכשהאבנים של הערבים פגעות במישהו הוא לא עלולל להפצע ????  (לת) גל
  • 21:36
  • 16.03.12

87 לא הבנתי איפה הבעיה יואב
  • 21:36
  • 16.03.12

מפגיעת אבנים אנשים נהרגו. הבחור בסרטון לכל היותר יקבל כמה ימי ג' בבית.

88 כל הכבוד לצה״ל מקס
  • 21:36
  • 16.03.12

אין על החיילים שלנו..

89 איפה בדיוק הבעיה? ואני לא ימני. לא כל דבר קשור לשואה אפקטיבי, אף אחד לא נפגע רציני
  • 21:49
  • 16.03.12

מרתיע, יופי!

90 איך החיילים האלו ישנים בלילה? איך הם מסתובבים אחר כך ביננו ולמה הם הופכים? איך אנשים רואים סרטים כאלו ולא בוכים מצער ומכעס על המדינה הזו והמפלצת שהיא נהיתה? איך הורים ממשיכים לשלוח ילדים לצבא?  (לת) די כבר!
  • 21:50
  • 16.03.12

  •   איך פלסטיני ישן בלילה כשהוא רואה שבני עמו נכנסים בלילה לחדרי תינוקות ושוחטים אותם בשנתם? איך הוא ישן בלילה כשהוא רואה רעולי פנים משגרים טיל ומקווים שיפגע בבית ספר? איך הוא ישן בלילה כשאחיו זורקים בקבוק תבערה על רכב אזרחי ומקווים שהמשפחה בו תישרף חיים? איך, איך העם הפלסטיני ישן בלילה כשהוא יודע שמאבקו מתמקד בטבח פחדני אזרחים ולכן אינו מאבק לגיטימי.  (לת) באמת די כבר!
    • 09:05
    • 17.03.12

  •   אויש אתה פשוט אדיוט . וגזען  (לת) עינת
    • 17:53
    • 17.03.12

91 תסלחו לי אבל אח"כ הם לא מבינים למה תמונות כאלה מעלות קונטציה לנאצים???  (לת) אדולף
  • 21:55
  • 16.03.12

92 לא מבין שי
  • 21:59
  • 16.03.12

הכותב כותב כאילו שמדובר באנשים שטיילו בשאנז אליזה והחיילים הפרועים התנפלו עליהם. אתה מדגיש טעות שנוהלה נכון של הכוחות ומעלה אותה כאילו כמקרבן לעומת ״מפגינים״ שמיידים אבנים על חיילנו ב״הפגנה השבועית״. ומה זה בכלל הפגנה שבועית? איזו מדינה הייתה נותנת לחבורת פורעים ליידות אבנים על בסיס שבועי לעבר הצבא שלה?

93 אנחנו חיים במציאות ולכל דבר יש השלכות ...מי שלא מבין - שילך ל"לה לה לנד"(לא מסעדת החוף התל אביבית כמובן)...  (לת) 1
  • 22:03
  • 16.03.12

94 כלב נשך כלב זה לא חדשות...  (לת) זוהר
  • 22:05
  • 16.03.12

  •   כלב לא נשך כלב. כלב נשך רוצח פלשתינאי. שמאלני ציוני
    • 01:10
    • 17.03.12

    כלב הוא יוצר נאמן, טוב. חברו הטוב של האדם, איך אתה מעז להשוות אותו לפלשתינאי?! איך?!

95 "הכלב נשך את מפגין"??? wasya
  • 22:09
  • 16.03.12

מי שזורק אבנים הוא מחבל ולא מפגין. אמת שהשתתפות הכלב לא היתה מידתית. מה שהיה מריך לעשות זה להעניש את החזיר ... סליחה.. הערבי הזה כמידה תחת מדה. פשוט לעשות לו סקילה ולא נשיכת כלב.

96 מצויין,רק לוודא שהכלב לא זוהם,לזכור שאבן הורגת אם היא פוגעת,מקרה אסתר אוחנה ז"ל,אבן שהושלכה על ידי מחבל ערבי ,בעת שנסעה מבאר שבע לירושלים דרך חברון בשנת 1980 כמדומני,הרגה אותה.  (לת) הבהב
  • 22:12
  • 16.03.12

97 בהצלחה בנסיון לבנות חברה נורמלית! דניאל
  • 22:27
  • 16.03.12

צודקים או לא

98 עצם נכחות חיילי ישראל בשטחים הפלסטינים היא פשע וזכותם של הפלסטינים לגרשם וכך יהיה עד שאחרון המתנחלים יסתלק מפלסטין  (לת) קובי
  • 22:32
  • 16.03.12

  •   ישראל תעזוב את השטחים יום אחרי שצ'כיה תחזיר לגרמניה את חבל הסודטים, קסנדרה
    • 11:17
    • 17.03.12

    פולין תחזיר לגרמניה את שלזיה וגדנסק, רוסיה תחזיר לפינלנד את קרליה וכן הלאה וכן הלאה. אנחנו ברוך השם לאנוצרים ולא צריכים להיות יותר קדושים מהאפיפיור. ויש גם לקח שנלמד מהמקרים הנ"ל : אם תתחיל אתי, תפסיד חלק מאדמותיך (שהיו שלך בסה"כ רק כמה שנים)

  •   אם כבר החיילים שם, מייק
    • 12:39
    • 17.03.12

    בין אם יש הצדקה מדינית-ביטחונית לכיבוש ובין אם לא, לחיילים, בהיותם בתפקיד משיבי הסדר בנק' "חמה" באיו"ש, יש עילה להפעיל את האמצעים הנדרשים כדי לבער את התופעה (הידוי והאלימות). אני מצטער, אבל רגשי אשם עקב הכיבוש בכלל והמקרה בפרט לא צריכים להיות הבעיה של החיילים הקטנים אלא (מקסימום) של קובעי המדיניות בשטחים.

  •   האדמות לא היו פלסטיניות מעולם. הן היו תחת כיבוד ערבי-ירדני בלתי חוקי.  (לת) מצ'לס
    • 22:43
    • 17.03.12

99 מצוין , שיטה טובה  (לת) חיו
  • 22:32
  • 16.03.12

100 איזה מסכן ירד לו דם וואו !!!! שש
  • 22:39
  • 16.03.12

איזה מסכן ירד לו דם וואו !!!!

101 תוקף חיילים ננשך בתגובה לזריקת אבנים והיותו ברברי, מקווה שלכלב שלום.  (לת) ג'ו
  • 22:42
  • 16.03.12

102 מי שזורק אבנים על חיילים באופן שגרתי צריך לצפות פגיעה. כן, גם ע"י כלב.  (לת) דניני
  • 22:48
  • 16.03.12

103 לתרגם לאנגלית ולפרסם בחו"ל דחוף  (לת) רק בינאום עוזר במדינה הזוווווו
  • 22:53
  • 16.03.12

104 הפלסטינים צריכים לדעת שכאשר פוגעים בחיילי צהל זה המחיר שהם ישלמו בכל הכח כן גם בכלבים וגם בנשק כאשר יש סכנת חיים לחיילי צהל חיי החיילים לא יהיו הפקר בידי פורעים ורוצחים פלסטינים  (לת) המציאותי
  • 23:18
  • 16.03.12

  •   הפלשתינים יודעים שתמיכת התישקורת השמאלנית מובטחת להם בכל מקרה דרור הנאור מרמת גן
    • 01:19
    • 17.03.12

    אבל את זה אסור לכתוב ב"הארץ"

  •   נכון ,כי הרי ידוע שנבלות הכיבוש הם קודש הקודשים של הזוועה הציונית  (לת) כל החיילים כלי קודש
    • 02:15
    • 17.03.12

105 נורא  (לת) .
  • 23:19
  • 16.03.12

106 Disgusting! This is all a result of the illegal settlments! One day chings might change  (לת) Mohanad
  • 23:46
  • 16.03.12

107 אם הפלסטיני היה נושך את הכלב זו הייתה חדשה ראויה לפרסום.זה מה שמלמדים נפיח
  • 23:46
  • 16.03.12

בשעור הראשון בכל קורס למדעי המדיה.

108 להפציץ את הכפר עם פצצות חודרי בטון משוריין ולתדלק ברך חזרה כדי להמשיך לעזה ומשם לטהרן  (לת) הציוני
  • 00:02
  • 17.03.12

109 לזה בדיוק התכוון הנביא ישעיהו (לייבוביץ) .  (לת) אין נביא בעירו
  • 00:09
  • 17.03.12

110 בני גנץ, בנם של ניצולי שואה, במשמרת שלך מתרחשת הזוועה הזאת. תתבייש!!  (לת) דור שני
  • 00:13
  • 17.03.12

111 גייסו כלבים כדי להפוך את מג"ב ליותר אנושי יובל
  • 00:44
  • 17.03.12

הבעייה שהכלבים שהולכים למג"ב לא יותר טובים מהאנשים שהולכים לשם...

112 בסוריה מחסלים 100 איש ביום פה מתעסקים בקישקושים... שמאלני ציוני
  • 00:49
  • 17.03.12

האדם ידה אבנים... אבן קטלנית לא פחות מכלב. די לקישקושים. באמת...

113 הכותרת לא מוגזמת מדי?? ליאת
  • 00:56
  • 17.03.12

חיילים שיסו כלב בפלסטינים.
ברור שזה נראה רע, ושזה משהו חריג שיצא משליטה.
בסה"כ זאת הפגנה אלימה שהניסיון להפסיק אותה היה באמצעים ליגיטימיים לפיזור הפגנות.
מכאן עד לכותרת הזאת...

114 so many lie here, all you see is the dog attacking, and its going for minutes, no excuse for that. and the person that appear to come to help, get arrested too rossetta stoned
  • 00:59
  • 17.03.12

not that this people who knows what they did before the video, but this is not excuse for abuse, and there is no different between many of the worst rioters to many of the 50 cents responders above, just the side of the conflict they are on..

115 בכפר קדום its a HEbrew name. Very good for the dog KOL HAKAVOD!  (לת) Open ur eyes
  • 01:58
  • 17.03.12

116 חיילים "גיבורים" - בדיוק כמו הנאצים בזמנם! מוסקוביץ' מישראל ז"ל
  • 03:13
  • 17.03.12


איך ההיסטוריה חוזרת על עצמה!
אלא שהפעם לא נראה שלאחר השתלטות על העם התוקפני יאפשרו להם להקים שוב מדינה עצמאית!
האנשים האלא כל כך פסיכיים שלא מסוגלים ללמוד מהעבר?
בושה!

117 כשל מקצועי ביל בול
  • 03:13
  • 17.03.12

כשלמפעיל אין שליטה על הכלב / אינו מסוגל לפתוח הלסתות.

118 הכלב הנושך שוקי
  • 04:08
  • 17.03.12

אם זה מה שהם מבינים זה מה שהם יקבלו אני מאד בעד חיזקו ואימצו עוקץ אוהב אותכם,

119 הכלבים שלנו עדיפים על הכלבים של אסד רוני
  • 04:12
  • 17.03.12

ומה שמוזר הוא שהמאבק של הסורים הוא הצודק שבניהם

120 עימותי יום שישי בקדום שוקי
  • 04:14
  • 17.03.12

אם הייתם יושבים בבית עושים מנגל או צופים בטלויזיה, לא הייתם צריכים להיפגש עם הכלב. אם אתם מעדיפים ככה אז שיהיה ככה מחר תיזרקו עוד פעם אבנים יבואו עליכם 55 כלבים א י נ ש א א ל ה

121 לפחות לכלב יש קצת שכל ישר. לעורכי העיתון המגמתיים כבר מזמן אין. מה שיותר חבטות בחיילים המגינים גם על רחוב שוקן, ככה יותר קול. רק מה, כשכלבים מוסלמיים ינשכו אתכם למוות יום אחד, אזי לא יקום מניאק אחד מביניהם שיפגין לטובתכם, אווילים  (לת) אהוד
  • 04:47
  • 17.03.12

122 מי שהולך לישון עם אבנים, מתעורר עם כלבים, ושיגיד תודה שלא עם כדורי עופרת, כי כל צבא מערבי היה מזמן מנקב הרבה הרבה מפגינים בכדורים, ולא טורח בזוטות כגון כלבים ובואשים. מי שזורק אבנים דינו בדרך כלל מוות. זה נקרא הגנה עצמית. הגנה אלימה נענית בתגובה אלימה. ושיגידו תודה שהאלימות נגמרה רק בחור בג'ינס ולא חור בראש  (לת) אהוד
  • 04:49
  • 17.03.12

123 צדק פיוטי בהתגלמותו. יד זדונית המיידה אבנים באה על עונשה!  (לת) הללויה בית-הלחמי
  • 06:48
  • 17.03.12

124 מעניין מה היה קורא אם הצבא הסורי היה שם?  (לת) משה
  • 07:06
  • 17.03.12

125 The IDF did the right thing, continue with using the Dogs Daisey
  • 07:14
  • 17.03.12

Dogd bite may hurt, but stone can Kill so, I encourage the IDF to keep using the dogs to deture the stone trowing terrorists from trowing stones

126 כך נהגו הגרמנים בשנות הארבעים  (לת) אריה
  • 07:31
  • 17.03.12

  •   זה 15000 שנה משתמשים עמי התרבות בכלבים כנגד מזיקים (זאבים ומחבלים). הגרמנים גם שתו מים בשנות הארבעים. אז נצמא למוות?  (לת) מצ'לס
    • 22:47
    • 17.03.12

127 מעולה - כך צריך להיות. חשוב אחרת.
  • 07:36
  • 17.03.12

כל זורק אבנים (המנסה להרוג חיילים) צריך לדעת שהוא מסתכן.

128 Good dog................. Old Soldier
  • 07:57
  • 17.03.12

Better Arab on the ground with a dog on top of him than an Israeli soldier

129 אין מילים לתאר את הכיבוש המשחית והמביש של הציונות החומדת את כבשת הרש הפלסטינית  (לת) פלץ
  • 07:58
  • 17.03.12

130 את האבנים הענקיות ובקבוקי התבערה שידו בחיילים לא מראים הסרטים ערוכים כל כך מגמתית שהציבור מאבד אמון  (לת) מה עשו המפגינים לפני?
  • 08:19
  • 17.03.12

131 כואב אבל פחות -כנסו אורי .ל.
  • 08:22
  • 17.03.12

נשיכה כואבת פחות מכדור M16. זה מצטלם לא טוב אבל זה מונע אח"כ הרבה בעיות לשני הצדדים. וחוץ מזה מה ההתרגשות בסה"כ כלב נושך כלב.

132 לא לגור הזה פיללתי!  (לת) עזית, הכלבה הצנחנית
  • 08:36
  • 17.03.12

133 מיידה אבנים פלסטיני ליאור
  • 08:41
  • 17.03.12

כך צריך להיות . לדעתי המרים יד על חייל צ ה ל חייב לדעת שכל הדרכים להגנה כשרות. לא היה צריך להיות שם כלב אחד אני הייתי מביא 20 כלבים

134 כך רואים אותנו בעולם ,הכיבוש הארור והמכוער בפלסטינים  (לת) נתן
  • 08:48
  • 17.03.12

135 ראשית זו הפגנה אלימה ולכן נכון היה לשחרר את הכלב וחבל שרק אחד. שנית, אורים בסרטון מחבל תוקף חיל צה"ל ולא ברור מדוע הוא לא נורה לאלתר.  (לת) ע.ג.
  • 08:52
  • 17.03.12

136 כלב לא מאומן M
  • 08:55
  • 17.03.12

הכלב היה צריך לקפוץ ולנשוך בצוואר, לא ביד.

137 בלגן רציני. מי שזורק אבנים ומתגרה בחיילים זה סופו. חייבים הרתעה! א.ח
  • 08:58
  • 17.03.12

אם לא תהיה הרתעה, החיילים לא יוכלו לעשות עבודתם. בדיוק כמו שכולם יודעים שלא מתעסקים עם שוטרים בארהב כי הם יורים. ככה שיפחדו מהחיילים.

138 גרמנים גם שיסו כלבים. איזה קקות.  (לת) אדמור
  • 09:00
  • 17.03.12

139 לא רחוק היום שזה יכנס להקפאה כמו "נוהל שכן" ובסופו של דבר מי שיפגע זה החייל שנמנע לירות בפורעים וידוע שביגלל איסור השימוש ב"נוהל שכן" שילמנו מחיר יקר!!!  (לת) יזרקו-יקבלו לא יזרקו............
  • 09:02
  • 17.03.12

140 too much information  (לת) טל
  • 09:03
  • 17.03.12

141 הפגנה יןאם
  • 09:23
  • 17.03.12

הערבים שמפגינים ליד הגדר מתרידים מינית את הנשים הישראליות, זה הופיע בטלויזיה אתמול,אני מקווה שהנשים היהודיות ידעו אכשיו עם מי יש לנו עסק,שיעשו סנריו לאצמם מה יהיה אם הערבים ינצחו,

142 תקיפה יןאם
  • 09:27
  • 17.03.12

הבא להתקיפך השקם להתקיפו זה מה שהכלב עשה וכל הכבוד לו

143 אם ככה מתיחסים ואתה היית המפגין לא היית זורק אבנים? בכלל מי התחיל....... ולמי הכח..... כדורי גומי או אבן ..... אני יודע רובכם חושבים אחרת אבל רק אלוהים בשמיים ידע איך להעניש את שולחיהם והמבצעים בהתנהגות אני השליט routpaul
  • 10:22
  • 17.03.12

בהפגנה בנבי צאלח, נפגעו שלושה מפגינים; צעירה ישראלית שנפגעה מכדור גומי בראשה, תושב פלסטיני שנפגע גם הוא מכדור גומי ותושב נוסף שנפגע מרימון גז. בנוסף השתמשו החיילים בבואש - נוזל מסריח שמותז על ידי תותח מים.

144 זו זכותם המלאה של לוחמי החרות הפלסטינים להשליך מטר אבנים על קלגסי חיל הכיבוש הציוני. על החיילים לספוג את מטר האבנים מתוך הבנה מלאה וללא כל תגובה, אחרת יואשמו ברצח עם.  (לת) דובר מוסמך
  • 10:32
  • 17.03.12

145 חיילים שמשתתפים באירועים כאלו הם פושעי מלחמה  (לת) אבי
  • 10:40
  • 17.03.12

146 ההסדרניקים בפעולה... מדוע לא רואים אתם פועלים בכזו נחישות כנגד כנופיות אם תרצו ותג מחיר בעת השלכת אבנים על חיילי צה"ל???  (לת) מזהמים את המדינה ואת צה"ל
  • 10:51
  • 17.03.12

147 ליידות אבנים זו הפגנה? הי
  • 11:08
  • 17.03.12

מה שאני ראיתי בסרטו זה טיפול בכפפות של משי באנשים אלימים מאד וזה עוד סרטון ערוך שלא מראה מה היה לפני תקיפת הכלב, הארץ אתם אט אט מאבדים את שארית האינטגרטי שלכם אם נותר בכלל מה לאבד, מן הסתם תצנזרו את התגובה הזו.

148 כתבה בהארץ petrosian
  • 11:12
  • 17.03.12

נפתח משפטו של הכלב שנשך פלסטיני תמים שהסתובב עם שני מטולי רקטות חגורת נפץ ורובה סער
שוחרר לביתו הכלב שנשך חייל אכזר מצבא הכיבוש

149 איזו הקלה להיות רחוק מכל זה.  (לת) דור
  • 11:12
  • 17.03.12

150 גם חרדים מיידים אבנים במכוניות שנוסעות בשבת. האם נתקיף אותם עם כלבים? זה העונש החדש? איראן - זה כאן....  (לת) נועה
  • 11:13
  • 17.03.12

151 אזהרה חמורה!!!! - מגיבי רוטר/לאטמה מעוניינים במדינת הלכה - עין תחת עין זה העונש הראוי. מזכיר לי מדינה אחרת במזרח התיכון....  (לת) מזהירה
  • 11:16
  • 17.03.12

152 מבחינה מדינית אני שמאל - אבל אני לא מוכן לקבל שום אלימות נגד חיילים. קצין מיל
  • 11:19
  • 17.03.12

המפגין שמידה אבן - הוא לא סתם מיידה - הוא מחזיק מקלעת (כף קלע) - זה נשק והוא צריך היה לחטוף כדור ברגל - כמו גם כל מי שמרים אבן.

לבחור עם החולצה הכחולה - גיבור גדול אתה - לך תפגין מול נתניהו או מול ראשי המתנחבלים במקום להתעמת עם חיילים. חבל שלא קיבלת קת בפרצוף.

לכל החכמולוגים מהימין - זה לא משנה אם מבחינה משפטית השטח כבוש או לא
מה שמשנה הוא שהאוכלוסיה נמצאת תחת ממשל צבאי 45 שנים. זה לא יכול להמשך.



153 תחסנו את הכלב, אולי הוא נושא עכשיו מחלות נגד כיבוש אך גם נגד ערבים אלימים
  • 12:25
  • 17.03.12

ראו כותרת

154 המדינה שלנו היא עוד אחת פונדמנטליסטית. היאם. א
  • 12:26
  • 17.03.12

רוב המגיבים עם מנטליות זהה לזו של האדוקים במדינות ערב.. מזמן הפסקתי לחשוב שהמדינה שלי היא נווה של חירות ודמוקרטיה בתוך מדבר של דיכוי<
כבשתם את אדמותיהם.. מיררתם להם את החיים.. ורוצים להכתיב להם אך יגיבו לעשרות שנים של כיבוש..
מישהו יגיד שהערבים שתחת חסותה של ישראל הם ברי מזל בהשוואה לנתיני מדינות ערב. אך אולי ההשוואה תיעשה נגד מדינות נאורות בעולם????

155 מסכן הכלב  (לת) ישראלי
  • 16:25
  • 17.03.12

156 שלא יזרקו אבנים הגלשנית
  • 16:36
  • 17.03.12

אני מציעה לשסות כלבים בכל עוכרי ישראל

157 טוב מאוד!  (לת) רועי
  • 16:58
  • 17.03.12

158 המהפכה הציונית, הפכנו מנרדפים לרודפים...  (לת) נס
  • 17:20
  • 17.03.12

159 לכל הגזענים המפגרים עם התגובות הכלביות פלסטינית
  • 17:24
  • 17.03.12

לא מספיק שחיילים וכלבים עומדים על אדמה פלסטינית כבושה , אתם גם לא רוצים שהפלסטינים יתנגדו לזה ולהקמת עוד התנחלויות ?
איזה רמת פיגור מוסרי , שכלי ורגשי יש לכם ?

  •   לא מספיק שחיילים וכלבים עומדים על אדמה פלסטינית כבושה , אתם גם לא רוצים שהפלסטינים יתנגדו לזה ולהקמת עוד התנחלויות ?  (לת) ישראלי יהודי שמסכים
    • 18:21
    • 17.03.12

  •   שאלתי את האדמה, והיא טענה ליהדותה. הזיתים, אכן כבושים.  (לת) מצ'לס
    • 22:51
    • 17.03.12

160 סוף סוף אני רואה איך נראית הפגנה כזו בושה וחרפה
  • 18:38
  • 17.03.12

וזה נראה לי כמו פרובוקציה אחת גדולה כנגד החיילים. אנשים משועממים שמחפשים להוציא אגרסיות ותסכולים על מי יודע מה ומצדיקים את התנהגותם כהרתמות למאן מטרה נעלה.

161 תזכורת: הנאצים שילחו כלבים נגד יהודים. למדנו משהו. בנג'י ניתאי
  • 18:42
  • 17.03.12

תזכורת: הנאצים שילחו כלבים נגד יהודים. למדנו משהו.

  •   לא למדנו כלום,כי אנחנו לא מחסלים את הנאצים השמאלנים כל עוד לא מאוחר מדי  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 20:38
    • 17.03.12

  •   תזכורת,בכל מדינה נורמלית מוציאים להורג בוגדים.במדינה היהודית החולה הם מכונים "פעילי שלום".  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 20:51
    • 17.03.12

  •   גם אז האשימו את היהודים בכל האסונות בעולם אבל לא היה צבא ולא כיבוש אז למה רצו למחוק אותם מעל פני האדמה?  (לת) היהודים לא ידו אבנים בנאצים ותמיד אשמים
    • 22:01
    • 17.03.12

  •   בכל מדינה נורמלית סוגרים פגועי מוח חשוכי מרפא במחלקה סגורה. זה שאתה מתהלך חופשי אומר משהו על ה[אי-]נורמליות של המדינה שלך. ד"ר יהודה אברנאל, בת-ים
    • 01:22
    • 19.03.12

    בכל מדינה נורמלית סוגרים פגועי מוח חשוכי מרפא במחלקה סגורה. זה שאתה מתהלך חופשי אומר משהו על ה[אי-]נורמליות של המדינה שלך.

162 סוף סוף עלינו על דרך המלך. מזמן היינו צריכים לשסות בהם כלבים אך הטענה כי כך נהגו כלפינו הנאצים ברם הבעיה היא כי המפגינים הם יורשי הנאצים ועוזריהם  (לת) משה בודק
  • 18:56
  • 17.03.12

163 צפיתי בצילום ושמעתי את זעקותיו של ה מתפרע הפצוע ממש מחיה נפשות נזכרתי בזעקותיהם של הנשרפים היהודים בפיצוצי מכוניות וב משה בודק
  • 19:03
  • 17.03.12

ובקניונים.

164 הכלב דני
  • 19:10
  • 17.03.12

הכלב לא שיחרר את היד כי ככה אימנו אותו. תצפו בסרט
http://www.youtube.com/watch?v=IUmtUhIv26g&feature=related

165 עדיף כלב שנושך, מאשר יהודי מדמם  (לת) חיים
  • 19:26
  • 17.03.12

166 כלב בהפגנה צבי מיפו
  • 19:26
  • 17.03.12

למה מפגינים כל שבוע? בשביל מה נלקחו אדמות הכפר? למען מי ומה חילינו מתקתשים כל שבוע במקום. תכתבו על זה! הכלב כאן זו פיקנטריה ולא המהות!

167 טוב עשו החיילים. חבל רק שלא הביאו עוד כמה כלבים. זו שיטה טובה להפסקת התפרעויות של טרוריסטים ערבים, ותומכיהם השמאלנים. שימוש בנשק הוא הומני הרבה פחות.  (לת) שלמה
  • 19:53
  • 17.03.12

168 המתנחלים אשמים  (לת) Fb
  • 19:59
  • 17.03.12

169 כדי להביא כלב למצב של נעילת לסת צריך לגרום לו או לבעלים שלו לסכנת חיים מיידית. זה מוכיח לי שהננשך תקף את החיילים.  (לת) מורן
  • 20:57
  • 17.03.12

170 LAPD does it all the time, I know Israelis that had the dog sent on them me
  • 21:07
  • 17.03.12

When we were in high school and the dog or K-9 unit as it is called here bit off a big part of the guy's muscle between the shoulder and elbow

So what? He messed with the police and that's what he get's (the Israeli high school kid) Regarding the Palestinians : Same thing

What's the big deal I just don't get it

171 קראתי את כל התגובות. איש מהמגיבים לא מסוגל להפריד בין עמדתו הפוליטית הרחבה לבין עמדתו בסוגיית השמוש בכלבים. אז הנה תגובה קצת יותר מורכבת: דן לב פועם
  • 21:25
  • 17.03.12

אני תומך בצה"ל בשמוש שהוא עושה בכלבים לצורך בלימת אלימות מכל סוג שהוא. עדיף בעיני כלב הרוג מחייל הרוג. עדיף כלב שיאבד עיין כתוצאה מידוי של אבן, מאשר חייל שיאבד עיין. זוהי עמדתי ביחס לשמוש בכלבים גם בצד היהודי, באם ימצאו פורעי תג מחיר המציתים מסגדים ופוגעים ברכוש ערבי מזדמן,. ואם הבחור ירצה להמלט ראוי להשתמש בכלב המיומן לנשוך אותו בזרוע, לנעול אותה בלסתות של 200 ק"ג ולקבע את נער הגבעות למקומו עד שייאזק וילקח לתא המעצר.

172 איזה יופי, ממש כמו בשואה!  (לת) ציוני
  • 21:52
  • 17.03.12

173 למה אנחנו לא מחזירים ליהודים שזורקים אבנים? הנה תשובה מאוד טובה דניאלה
  • 21:57
  • 17.03.12

למה?! כי הם אחים שלנו! כן כן אתם שומאלנים שככתם את זה, אבל יהודי ביסודו הוא אמור שיהיה לו איכפת מהאחים שלו, ונראה שלכם לא איכפת וזה לא בסדר אמור להיות לנו אכפת יותר מהיליים היהודים שלנו מאשר לסתאם מחבלים
ואת זה אתם שככתם אז בושה לכם!

174 לתת לביבי לדבר על הכלבים באושוויץ, ולהביא את התמונה מהשטחים - את האנלוגיה גם אייפאק יכולים לעשות לבד.  (לת) עצבני
  • 23:28
  • 17.03.12

175 אכן גועל נפש מצד צ.ה.ל. שלא מאלפים את הכלבים ללקק את הפורעים..... אברי
  • 01:39
  • 18.03.12

למען הסדר הטוב יתכן ששיחרור עשרה כלבי "עוקץ" באתר היה מונע ומרתיע מראש את מיידי האבנים האלימים ומסיתיהם השמאלנים להתפרע בשטח.

176 ציוני אוהב כלבים תאווה לעיניים
  • 09:16
  • 18.03.12

פשוט תאווה לעיניים. שפתיים ישקו...

177 מזעזע! אין מילים!  (לת) ירושלמית
  • 12:02
  • 18.03.12

178 איזו "שכונה" פיזור ההפגנה הזו + איבדו שליטה על הכלב גוגו
  • 20:45
  • 18.03.12

ברור שהכלב יצא משליטה של הכלבן - גם הוא וחייל נוסף לא ממש הצליחו לשחחר את הפלסטיני. לא קונה את האמירה של דו"צ שהוא לא נזקק לכמה תפרים רציניים ביד.
פיזור ההפגנה נראה מבולגן לגמרי, לא ברור אם משחקים שם ים יבשה, הקטרים באים או תופסת צבעים.

179 ערפים משה צלישר
  • 02:16
  • 07.09.12

כול הכבוד לצהל !!

180 תודה לארץ השמאלי הבזוי רון
  • 23:53
  • 15.12.12

תודה לעיתון הבזוי הארץ שבזכותו יש תמונות כל כך יפות רק חבל שהוא לא נשך אותו בפנים.

181 מעולה וגאוני כאחד! יישר כח מגיני המדינה!  (לת) אדי
  • 08:01
  • 06.06.13

182 ערבים מתעללים בכלבים, מגיע לו!! חח  (לת) סמי
  • 13:58
  • 03.01.14

פרוייקטים מיוחדים