המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

4 הרוגים בפיגוע בבית הספר היהודי בצרפת || היורה פתח באש ודלק אחרי הילדים לתוך הבי"ס; סרקוזי: "הוא מטורף

הנשיא סרקוזי הגיע לזירת האירוע והתחייב למצות את החקירה; בפיגוע נהרגו יונתן סנדלר, שני בניו וילדה נוספת; אבטחה כבדה על בתיה"ס היהודיים במדינה

מקור במשטרת צרפת המעורב בחקירת הפיגוע בבית הספר היהודי "אוצר התורה" הבוקר בטולוז, בו נרצחו ארבעה בני אדם, אמר כי האקדח ששימש את היורה, הוא אותו כלי הנשק בו נרצחו בשבוע שעבר שלושה חיילים שחומי עור, שניים מהם מוסלמים, בשתי תקריות נפרדות בטולוז ומונטובן. בשתי התקריות אדם רכוב על אופנוע פתח באש לעבר צנחנים של הצבא הצרפתי ונמלט. המשטרה הצרפתית חקרה בימים האחרונים את האפשרות שמדובר בפשע שנאה, והפיגוע היום מחזק השערה זו.

נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי אמר עם הגיעו לזירת הפיגוע כי הוא "מתחייב שהחקירה תמוצה במלואה. מי שעשה את זה הוא מטורף, זה רצח של ילדים יהודים". נשיא צרפת הוסיף כי מחר כל בתי הספר ברחבי המדינה יעמדו דקת דומייה ב וכי שר הפנים, קלוד גיאן יישאר בעיר ככל שיידרש.

אחר הצהריים הותר לפרסום שמו של אחד ההרוגים בפיגוע, יונתן סנדלר, בן 30. יחד עמו  נהרגו גם שני בניו הקטנים וכן ילדה נוספת. כתוצאה מהירי נפצע באורח קשה גם נער בן 17, שהוכנס לחדר הניתוח. על פי עדי ראייה, רוכב קטנוע לבוש שחורים וחבוש קסדה פתח באש לעבר קבוצת הורים וילדים שעמדו בתחנת הסעה סמוך לשער בית הספר התיכון.

מהעדויות עולהו כי היורה פתח באש מכלי נשק אחד, ולאחר שנתקל במעצור, החליף לכלי נשק אחר ודלק אחרי הילדים לתוך חצר בית הספר. היורה השתמש ברובה אוטומטי צבאי ובאקדח 9 מ"מ. על פי כמה מהדיווחים, החשוד תפס בשיער את אחת הילדות שנמלטו וירה בה מטווח אפס. כוחות הביטחון הצרפתיים מקיימים מצוד נרחב אחר היורה שנמלט ונעזרים במסוקים החגים מעל העיר בה מתגוררים כ-25 אלף יהודים.

מיקום בית הספר אוצר התורה בטולוז. לחצו להגדלה
צילום: GoogleEarth

בעקבות הפיגוע הורה שר הפנים הצרפתי לתגבר את האבטחה בכל בתי הספר היהודיים במדינה וכל הרחובות הסמוכים למוסדות נסגרו. את חקירת האירוע מנהל המטה ללוחמה בטרור הצרפתי. ראש עיריית טולוז, יהודי בשם פייר כהן, טוען כי בעת האחרונה עלה מספר התקריות האנטישמיות בעירו והוא ביקש לבטל את האירועים העירוניים בשבוע הבא.

זמן קצר לאחר היוודע דבר הפיגוע יצא שגריר ישראל בפאריס יוסי גל לזירת האירוע על מנת להיפגש עם אנשי הקהילה היהודית בטולוז ולעמוד בקשר עם כוחות הביטחון המקומיים. שר החוץ, אביגדור ליברמן, שוחח בטלפון עם השגריר וקיבל ממנו עדכונים על הפיגוע. ליברמן אמר כי "רק מי שניחן ברוע שטני יכול לבצע רצח כה נורא של ילדים קטנים בבית הספר".

דובר משרד החוץ בישראל, יגאל פלמור, אמר כי "ישראל סומכת על רשויות האכיפה בצרפת ומקווה שהאחראים למעשה ייתפסו ויועמדו לדין". מאוחר יותר גינו גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הביטחון, אהוד ברק את הפיגוע ולא שללו את האפשרות כי מדובר באירוע על רקע אנטישמי.

;

"הוא היה אדם מדהים עם קשר חם לזולת"

יונתן סנדלר, בן ה-30, שנהרג בפיגוע עם שניים מילדיו, נולד בפאריס וגדל בצרפת. בילדותו נשלח לבית ספר בטולוז ובהמשך למד בישיבה בישראל והתגורר שלוש שנים בירושלים. לפני ארבע שנים וחצי, חזר סנדלר לצרפת והתחתן. אחרי שנישא, שב לירושלים לארבע שנים נוספות, התגורר בקרית יובל ולמד בישיבת "זכרון שמעון" בשכונת הר נוף בעיר. הישיבה מכשירה אברכים לשמש כמורים ורבנים בקהילות יהודיות בחו"ל. לאחר סיום לימודיו בספטמבר האחרון יצא בשליחות לטולוז כדי לחנך את ילדי הקהילה שם.

סנדלר היה מוכר בקהילה היהודית בצרפת הודות לטור שכתב בעיתון הפופולרי "קונטרס" המיועד לקהילה היהודית. טורו עסק בקירוב לבבות ושאלות תיאולוגיות. הוא התנדב גם בארגון "שורש" שעוסק בקרוב לבבות. הוא תכנן להיות רב הקהילה היהודית בטולוז ורצה לחזור לישראל בעוד שנתיים.

אהרון גץ, חברו לישיבה, סיפר כי "הוא היה אדם מדהים עם קשר מאוד חם לזולת, מאוד חברותי. היה מאוד מצליח עם סטודנטים צרפתים שבאו לתקופה קצרה לארץ. עשה להם קירוב לבבות".

ברוך, החברותא של סנדלר, בן זוגו ללימודים בכולל של "אוצר התורה" מאז שהגיע לצרפת, נקלע אף הוא הבוקר לזירה. בשיחת טלפון מטולוז הוא סיפר ל"הארץ" כי הוא מתגורר מול בניין בית הספר, וכמדי בוקר בשעה 8 הוא חצה את הכביש כדי להשתתף בתפילת שחרית בבית הכנסת הנמצא במתחם. בדרכו הוא ראה את סנדלר ממתין עם שני ילדיו להסעה.

"אני רואה אותו, אומר לו שלום, פותח את השער הירוק. כמה שניות אחרי אני שומע יריות. לא הסתובבתי, התחלתי לרוץ לכיוון בית הכנסת שנמצא במרחק 15-10 מטר משער הכניסה. כולם מסביב צעקו 'יריות, יריות', וברחו. בשלב מסוים היורה נכנס לתוך החצר והתחיל לירות פנימה, התחבאנו מתחת לבניין בית הכנסת במין מחסן כזה. עד שהמשטרה הוציאה אותנו. לא הספקתי לראות את היורה, פשוט רצתי קדימה. רק אחר כך הבנתי שכשחציתי את הכביש מהבית, הוא היה מאחורי. לא ראיתי אותו. רק אחר כך ראיתי בווידיאו של מצלמות האבטחה דמות של אדם שיורה, ויש אופנוע לידו. הוא הרג את החברותא שלי ואת שני הילדים שלו".

בהכנת הידיעה השתתפו אלי שווידלר (צרפת), אוליבייה פיטוסי, ברק רביד, יאיר אטינגר, רויטל בלומנפלד ועוז רוזנברג

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 סרקוזי ולה פן בתעמולה נגד הזרים שלהם הביאו את הרצח  (לת) גדי
  • 13:27
  • 19.03.12

  •   סתם פטפטוט שלא במקומו וחוסר טעם של העתון עם מודעת הפרסום אוריתי
    • 13:49
    • 19.03.12

    האם יהיה בידיעה כה טרגית לשים קודם לפני שנכנסים למאמר , מודעת פרסומת, האם אין אנשים עם רגש בין העןרכים ?

  •   צודק הם יצאו נגד שיחיטה כשרה ונגד הבורקה הם גורמים לשינאת מיעוטים.  (לת) מימי
    • 14:02
    • 19.03.12

  •   צודק, זה התחיל בבורקה והפך למלחמה על שחיטה כשרה.  (לת) וחוץ מזה מרי לה פן ידוע בגזענות שלה מסרקוזי לא ציפיתי אבל הוא מתחנף לשמרנים
    • 14:16
    • 19.03.12

  •   עם לבדד ישכון, שום האשמה פוליטית לא תתקבל פה, אנו עם נירדף, גם אם נתבולל ,תמיד יבוא איזה היטלר להוכיח לנו שאנו יהודים מאיזה שורש.  (לת) האומנם
    • 14:26
    • 19.03.12

  •   לא בדיוק עוכר ישראל
    • 14:30
    • 19.03.12

    סארקוזי הביא את הרצח בתמיכתו העיוורת בישראל. כמו קודמיו דאבליו בוש, אסנאר ובלייר, שמה שלא הבינו בשכלם נאלצו ללמוד מנסיונם: אין מחילה לתומכים בישראל, ודאי לא כאשר היא מונהגת בידי הימין המטורף (רק למאפיונר האיטלקי היה מזל של טיפשים - הוא פרש בגלל כשלונותיו בכלכלה וחסך לעצמו ולעמו את מנת הטרור שלהם).

  •   זבל צריך אישפוז  (לת) דנה
    • 14:54
    • 19.03.12

  •   "אן מחילה לתומכים בישראל" חולה בראש , דנה
    • 14:59
    • 19.03.12

    מקווה שהשב"כ יאתר אותך , מעניין מה אתה עוד עושה ....

  •   האידיוט שווה בדיקה של השב"כ.  (לת) שרית
    • 15:00
    • 19.03.12

  •   לתמיכה העיוורת הזו קוראים אמונה בצדק. מסתבר שלמרות השקרים של המוסלמים, העולם התרבותי עדיין יודע מי כאן הצודק, ומי כאן הפושע. מה שכן, בהחלט יש מקום ללימוד מניסיון. עוד כמה פיגועי טרור, חלילה, והאירופאים יבינו בדיוק מה הם הכניסו הביתה. בפעם הקודמת שהאירופאים שנאו מישהו, זה נגמר בשואה. חבל שהמוסלמים יאלצו ללמוד מניסיונם. שילמדו מניסיוננו.  (לת) ל.
    • 15:12
    • 19.03.12

  •   גדי, זה באמת הזמן לתיאוריות קונספירציה ? העם היהודי הפסיד ארבעה בנים היום. די.  (לת) יוסי
    • 15:26
    • 19.03.12

  •   מה הזרים תורמים לצרפת? דיקטטורה עכשיו
    • 17:07
    • 19.03.12

    רק הופכים אותה למוסלמית יותר וזה רע. היהודים לא זרים כי הם היו שם המון זמן ולא עשו בעיות כמו המוסלמים והערבים שהגיעו לשם.

  •   דוקא פה לא עדי
    • 18:33
    • 19.03.12

    אותו יורה גם הרג מוסלמים לפני לא הרבה זמן. מדובר פה כנראה בנאצי שלא רוצה 'זרים' בצרפת.

  •   גם אצלנו הימין מתנכל לזרים = זו התנהלות ימנית אופיינית  (לת) הימין = חוסר סובלנות וחוסר ערכים
    • 20:08
    • 19.03.12

02 יותר מדי עצוב כיצד הערבים שמספרם קרוב למיליארד מחסלים אותנו, מתי מספר עצוב עצוב
  • 13:33
  • 19.03.12

האנטישמים הסיטו אותם יפה כל השנים

  •   זה לא הערבים חיסלו עדי
    • 18:34
    • 19.03.12

    אותו יורה גם הרג מוסלמים לפני לא הרבה זמן. מדובר פה כנראה בנאצי שלא רוצה 'זרים' בצרפת.

03 בישראל יהודים הרבה יותר בטוחים חוץ מקצת טילים ופיגועים  (לת) הוזה המדינה
  • 13:34
  • 19.03.12

04 מעשה נתעב אבל פתאום סערה? כמה ילדים נהרגו כך מאש צהל? וזה בא מטירוף גם? מה דעתו של סרקוזי?  (לת) באנו ראינו ירינו
  • 13:38
  • 19.03.12

  •   אתה כסיל ומרדן- חבל שאינך מורד בכסילותך שמש של שחר
    • 14:20
    • 19.03.12

    אך הרשה לי גם לאמוד את מעלותיך:
    אתה מוכשר בשיקול דעת שאינו רלוונטי עד רמה אוטיסטית למדי,
    וניחנת באימפוטנטית שכלית מופלאה.
    ישר כוח.

  •   לשלתך,אפילו לא ילד פלישטי אחד.  (לת) אשר
    • 14:23
    • 19.03.12

  •   משקרים כרגיל דרומי
    • 14:34
    • 19.03.12

    ילדים שנהרגו מאש צה"ל נהרגו בשוגג.
    ילדים יהודים שנהרגו מאש ערבים נהרגו בכוונה

  •   באנו טיקבקנו הראנו את פרצופנו המכוער ניקולא סרקוזי
    • 14:35
    • 19.03.12

    דעתי היא שכדאי שהפלסטינים יפסיקו לירות מלב האוכלסייה טילים אל לב האוכלוסייה, כשזה יקרה לא ימותו ילדים מאש צה"ל.
    יש לך הרבה חוצפה להגיב כך על פיגוע שנעשה על אדמת צרפת. נשיא צרפת לא חייב לתת דין וחשבון על כמה ילדים ישראלים או פלסטינאים נהרגו.

  •   האם על הרשעות של ימנים דתיים כאן משלמים אחרים מעבר לים??  (לת) ימני תוהה
    • 14:39
    • 19.03.12

  •   מאחל לך שיערף ראשך הנבוב מגראד שישגרו חבריך ההומניסטים מעזה  (לת) הורה לילדה עם חרדה - אשדוד
    • 14:40
    • 19.03.12

  •   אתה מערבב בין בשר וחלב ומשחק לידי האנטישמים אור ניר
    • 14:47
    • 19.03.12

    אין קשר בין הסכסוך שלנו עם הפלסטינים שהוא לאומני ומבוסס על טריטוריה לבין הרצח המזעזע הזה.מדובר בצרפתים לכל דבר שנרצחו בגלל דתם.וזה השורה התחתונה.

  •   גם כן השוואה arik
    • 14:54
    • 19.03.12

    בניגוד לילדי עזה, הילדים בטולוז לא נוצלו כמגן אנושי לטרוריסטים.
    .

  •   מאחורי הילדים האלו לא התחבאו חיילי צהל שירו טילים על ישובים אזרחיים. מאחורי הילדים בעזה ובתוך המסגדים מתחבאים טרוריסטים שיורים טילים על ישובים אזרחיים במטרה להרוג כמה שיותר יהודים. והכל בשליטה אירנית שעושה שמוש ציני בחיי התושבים בעזה. תול קורה מבין עניך ותפסיק לשלוח תגובות סמלניות פבלוביות.  (לת) גל
    • 15:40
    • 19.03.12

  •   הם משתמשים בילדים ונשים כחגורות מגן, ויש לזה מחיר  (לת) חיילת
    • 20:09
    • 19.03.12

05 יהודים JR
  • 13:40
  • 19.03.12

למה היהודים מתגרים במוסלמים הנחמדים והולכים להתפלל בבית כנסת? האם זו אינה התגרות? הם צריכים להמנע מלהרגיז את אדוני הארץ- הערבים שהציפו את צרפת ולעשות הכל כדי לרצות אותם, כולל לא להתפלל בבית כנסת. זה מרגיז.

  •   אבל בשביל מה הם עובדים את אלוהים אם לא בשביל שיגן עליהם מפני מקרים כאלה??  (לת) ואם זה לא כך - אז חבל על הזמן להיות דתי
    • 14:43
    • 19.03.12

06 הצרפתיים מאבדים אחיזה בצרפת, צרפת בדרכה להיות מדינה איסלאמית.  (לת) בוקר טוב צרפתיים יקרים פיתחו את עינכם.
  • 13:40
  • 19.03.12

07 מטורף יורה ללא אבחנה - כאן ההתמקדות היתה ביהודים  (לת) מיכל מירושלים
  • 13:41
  • 19.03.12

08 שהיהודים יעלו לארץ לפרנס את החרדים.  (לת) מסמר חלוד
  • 13:48
  • 19.03.12

09 אילו היו אלו ילדים פלסטינים הארץ היה מגדיר זאת כטבח ופשע מלחמה די לגזענות
  • 13:48
  • 19.03.12

אילו היו אלו ילדים פלסטינים הארץ היה מגדיר זאת כטבח
ופשע מלחמה

10 יש דבר כזה שנקרא false flag . לא אתפלא.  (לת) ק.א.
  • 13:48
  • 19.03.12

11 Poor Gad Dan
  • 13:48
  • 19.03.12

So, Gad, you know who is to blame while the blood is still warm and the investigation continues. I pity you, Gad-if your name is really Gad...

12 Sarko's understanding of madness.... Wilhelm Tel
  • 13:52
  • 19.03.12

should be questioned. The murderer is not a lunatic, he knew exactly what he was doing....
Lunatics are those who are trying to distort reality in France and in Europe!

13 זו תגובה מוצדקת בגלל ה"כיבוש" - נחזיר להם את פריז והטרור יפסיק מייד....  (לת) דורון
  • 13:53
  • 19.03.12

14 מה הקשר של ישראל לזה. הם הלא אזרחים צרפתים  (לת) אזרח
  • 13:53
  • 19.03.12

15 רצח של חפים מפשע הוא מתועב ללא קשר לדת דריה
  • 13:57
  • 19.03.12

יהודי, מוסלמי, נוצרי או בודהיסטי. קל וחומר ילדים.. , יש למצות את הדין בחומרה עם הפושע

16 Failure of the jewish community A.B. Yehoshua
  • 13:59
  • 19.03.12

That's because they are not complete jews like myself

17 Killing the Iranian scientist looked like a real smooth operation, didn't it? Surely the Iranians wouldn't copy the idea and shift the scene to France, would they? Na.  (לת) Moshe
  • 14:08
  • 19.03.12

  •   ומה בנוגע לפיגועים החוזרים בצינור הגז?  (לת) אתה צודק.
    • 14:50
    • 19.03.12

  •   רק לבדוק: אתה ברצינות משווה טיווח עוללים בדרך לבי"ס לחיסול מדענים שעובדים על נשק להשמדה המונית? אם היה מקום להשוואה (נניח אם האייתולות היו מגיעים למדענים בארץ, אלא שזה מסובך יותר מלרצוח ילדים *בכוונה*) אתה לא היית החכם היחיד שהיה עולה על זה. אין מקום להשוואה, ויש מקום להתבייש.  (לת) מח שברח
    • 15:17
    • 19.03.12

  •   No doubt the terrorist would have preferred to kill Bibi and Barak, but they are protected. You and your children - not so much. S  (לת) Moshe
    • 16:41
    • 19.03.12

18 נותנים למוסלמים חופש שלטון בובות
  • 14:22
  • 19.03.12

וזה מה שקורה יהודי אף פעם לא ירה לעבר בית ספר מוסלמי ללא סיבה

19 הוא לא מטורף, הוא ערבי.  (לת) סרקוזו
  • 14:24
  • 19.03.12

20 אם מדובר בפיגוע טרור אז הוא לא מטורף, ואסור להגיד שכן. ל.
  • 14:26
  • 19.03.12

מי שמבצע פעולת טרור מונע מתוך אידיאולוגיה מסויימת. לקרוא למאמינים באידיאולוגיה מסויימת מטורפים זו טעות איומה. אם אנשים מבצעים מעשים נפשעים מתוך אמונה, הבעיה היא בדרך בה הם מפרשים את האמונה, או באמונה עצמה. הריגת ילדים יהודים רק בגלל שהם יהודים היא בעיה באמונה ולא בפרשנות, והגיע הזמן להפסיק לטמון את הראש באדמה ולקרוא לילד בשמו.

21 הם נרצחו בפיגוע לא נהרגו או שמה אתם משתמשים במילה רצח רק כשמדובר בפלסטינים.  (לת) לידעת אתר הארץ .
  • 14:26
  • 19.03.12

22 "שם נהרגו" ??למה זה תאונת דרכים ?? בפיגוע שם נרצחו . מה כבר אפשר לצפות מכם.
  • 14:29
  • 19.03.12

אם זה היה פיגוע נגד הפלס' הייתם כותבים נרצחו כ"כ מתאים לכם .

23 הם לא נהרגו שם כי אם נרצחו מהשורש ר.צ.ח פיגוע הוא רצח לכל דבר. מישל
  • 14:34
  • 19.03.12

וזה לא משנה אם זה פיגוע שניאו נאצי ביצע או מוסלמי .
זה כמו שתכתבו בשואה נהרגו 6 מליון איש ולא נרצחו .
וכן יש הבדל ולא זה לא קטננוי בכלל .

24 סרקוזי דרומי
  • 14:35
  • 19.03.12

יש לו תואר בפסיכולוגיה?

25 לא, סרקוזי! זה לא טירוף. זה לא שיגעון. זה טרור!  (לת) אבי
  • 14:37
  • 19.03.12

26 "אלמוני" ירה? למה לא כותבים את האמת: "מוסלמי מסריח" ירה?  (לת) משה
  • 14:41
  • 19.03.12

27 ל4,כאן ‏מדובר ‏בירי ‏מכוון ‏נגד ‏ילדים תום
  • 14:41
  • 19.03.12

צהל לא ‏יורה ‏באופן ‏מכוון ‏על ‏ילדים

28 ליברמן: רוע שטני להרוג ילדים. שאלה: איזו דרגת רוע זה להכות ילדים???  (לת) מורנו
  • 14:50
  • 19.03.12

  •   לתת סטירה לילד שהרביץ לילדך זה לא בדיוק כמו לרצוח כמה ילדים קטנים.  (לת) השוואה לא פוליטית
    • 15:52
    • 19.03.12

  •   מורנו, אתה אחד מהבדיחות היבשות של שייקה מהגשש. טמבל קטן  (לת) אבא'שך היה צריך לשים לך אחת בילדותך, אוויל
    • 18:12
    • 19.03.12

29 מוסלמים?? בטח , אין חדש תחת השמש מיכל
  • 14:56
  • 19.03.12

צרפת מזמן מוסלמית מדינה מפגרת שצועדת אחורה עם רוב מוסלמי שמפיל את הכלכלה בכל מקום שהוא נמצא !

30 סרקוזי מבסס את כל התעמולה שלו כנגד מהגרים חוקיים בצרפת כדי להשיג את קולות הימין הקיצוני גדי
  • 14:57
  • 19.03.12

באוירה שכזו אין פלא שקורים דברים כאלו

  •   אז מה ההיגיון, גדי? המוסלמים מבצעים פיגוע נגד יהודים כדי להוכיח שסרקוזי והימין הקיצוני צודקים, או כדי להפחיד את הצרפתים למוות, בכדי שיסתמו את הפה ויתנו למוסלמים לעשות מה שהם רוצים? כי, אפעס, זה נראה קצת כמו בומרנג. הרי הפיגוע לא מוכיח את ההפך ממה שטוענים סרקוזי ולה פן.  (לת) ל.
    • 15:21
    • 19.03.12

  •   מי אמר לך שזה מוסלמים?אם היית קורא עיתונים צרפתיים הסאב טקסט דווקא מצביע על מפגע מהימין הקיצוני  (לת) גדי
    • 16:21
    • 19.03.12

  •   גדי, עדיין לא קלטת שימנים לא קוראים עיתונים אלא חיים על פי דיעות קדומות. כך בישראל וכך בכל העולם = זה הפרצוף שלהם והתוצאה לא מפתיעה.  (לת) הימין = בורות, בערות וחוסר סובלנות
    • 20:15
    • 19.03.12

31 למה מדינת ישראל דוחפת את האף שלה לענייניה של מדינה אחרת? אז מה אם הם יהודים, לישראל אין שום קשר למקרה הזה. מ
  • 15:00
  • 19.03.12

במיוחד שנראה זה חלק מסדרת רציחות נגד כל מי שהוא לא נוצרי או לבן. מה שלא מספרים לכם הוא שחלק מהחיילים שנרצחו היו מוסלמים. אז נציגי ישראל לא קפצו וזעקו .

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=884606

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4204851,00.html

32 In England there is massive security in Jewish schools  (לת) Londoner
  • 15:36
  • 19.03.12

33 נחוש פרוע, היורה היה מוסלמי??????????  (לת) גל
  • 15:38
  • 19.03.12

  •   מוסלמי שונא יהודים שהרג שני מוסלמים קודם? הייתי אומר שאתה גזען אבל זה כבר על גבול הטיפשות  (לת) קורא
    • 18:30
    • 19.03.12

  •   גל, איך קילקלו לך - זה לא מוסלמי אלא סתם ימני קיצוני, כמוך!  (לת) תסתכל בראי לפני שאתה משמיץ אחרים
    • 20:17
    • 19.03.12

34 יהודים בואו הביתה !  (לת) שפכטל
  • 15:38
  • 19.03.12

35 הבחירות המתקרבות יצחק, פריז
  • 15:44
  • 19.03.12

הרצח של חיילים צרפתים ושל ילדים יהודים מראה לצרפתים שאין להבדיל בין דם לדם. צפו לעלית הימין הקיצוני בבחירות הקרובות . עוד יגיע רגע של אמת כאשר רוב העם הצרפתי יתעשת ויעיף מצרפת את המוסלמים שבאו כדי לחסלה.

36 לא אהיה מופתע אם יתברר שהמתנקש היה צרפתי לבן ששייך לימין הקיצוני. ד"ר לגזענות
  • 15:49
  • 19.03.12

מי שמעורר שנאת זרים כלפי קבוצה אחת, שלא יופתע לראות שזה זולג לעבר יתר הקבוצות.

37 אני לא חושב שסרקוזי, או לצורך העניין הצרפתים באופן כללי, באמת מזועזעים מהאירוע. מה שבטוח - בעוד עשר או עשרים שנה יחוקקו בצרפת חוק שמי שיכחיש את המאורע הזה ייכנס לכלא...  (לת) סתם אחד anmizrahi@gmail.com
  • 15:56
  • 19.03.12

38 אותי מעניין אם זה יעסיק את התקשורת הצרפתית יותר או פחות מעלילת הדם הנקראת מוחמד א-דורה  (לת) סתם אחד
  • 16:04
  • 19.03.12

39 סרקוזי הפסיכופת חיסל 150 אלף אזרחים רק לאחרונה בלוב. שינאם חופשי אבל מתא מעצר בהאג.  (לת) טקטש'נקו חי
  • 16:24
  • 19.03.12

40 כל בעיות העולם בגלל דת ?  (לת) אריק
  • 16:24
  • 19.03.12

41 הוא לא מטורף. הוא מוסת על ידי הקואליציה של אסלם קיצוני ושמאל קיצוני שמאוחדים בשנאה לישראל וליהודים. על ידיהם דם הנרצחים.  (לת) חיים כהן
  • 16:32
  • 19.03.12

42 מיישמים את השיטות שלי?  (לת) אהוד אקירוב
  • 16:33
  • 19.03.12

43 צרפת אישרה ועצמה עין מהמספר האדיר של מהגרים מוסלמים וזו התוצאה  (לת) שפירא/ראשל"צ
  • 16:43
  • 19.03.12

44 סרקוזי מחייך בתמונה. מה הוא מחייך, הוא קנה נעלי עקבים חדשות?  (לת) פרופ אדם נילוז
  • 16:57
  • 19.03.12

45 אם נציגי הממשלה היו פחות דברנים ויותר מעשייים לא היה קורה זוועות זה עתה הס
  • 17:03
  • 19.03.12

כל יום מישהו בממשלה מאיים ומדבר בקולי קולות אבל מעשים אין

אין פלא שהצד השני עושה ולא מדבר

איום ונורא

46 היהודי- הקורבן הניצחי.  (לת) דיקטטורה עכשיו
  • 17:05
  • 19.03.12

47 זוועת עולם. שנאת האחר בצירוף עם הפרעת אישיות מחרבים כל פינה טובה בעולם. במקום להוקיע אנשים מטורללים ואלימים, אנחנו נגררים לתוך המחראה של נשמתם, ורבים אחד עם השני מי משני הצדדים יותר אשם. כאילו שיש צדדים. כאילו שאנשים אלימים ומרושעים לא קיימים בכל חברה, בכל מקום. טילדה~
  • 17:34
  • 19.03.12

די כבר עם הווכחנות הריקנית הזאת! אין צד צדיק, ואין צד מרושע! מעשי רצח נתעבים שכאלה הם אקט קיצוני של אדם עם נשמה רקובה, הם תמיד יהיו חלק מהחברה האנושית, כי מה לעשות, יש לא מעט זבל שמתרוצץ בקרבנו. במקום להפנות אצבע מאשימה לכל עבר, עלינו לבדוק איפה אנחנו יכולים לשנות את המציאות, איך נוכל למצוא את הרקבון שמחלחל אצלנו בבית, ואיך לטפל בו כדי שלא יתפוצץ לנו בפנים. ולכל אלה שיענו לי "אנחנו תמיד בודקים את עצמנו, אבל 'הם' לא" - תעשו לי טובה, תפקחו עיניים ותראו איפה אתם חיים.

  •   מעניין אני שובר לי את הראש ולא מצליח להיזכר מתי אצלנו נכנס מישהו לבית ספו ווידא הריגה בילדה בת שמונה.התקינות הפוליטית האומרת שבכל חברה יש כאלה צריכה לבס את אמירותיה גלגול עיניים לא מספיק,אחרת זה פשוט מסריח כמו כל בריחה מאחריות.  (לת) פלוטו
    • 18:25
    • 19.03.12

48 חשבתם אולי שהטרוריסט מונע ע"י אידאולוגיה אחרת? ab
  • 17:53
  • 19.03.12

יורשה לי לשאול מדוע כל ה"נאורים" הישראלים כ"כ לא עיוורים וחמומי מח שהם מתעלמים מן הפסקה המסבירה כי פיגועים זהים נעשו בימים האחרונים כנגד -חיילים צרפתים- וכי שניים מהם אף היו -מוסלמים-?? האם עלה במוחכם השטוף לאומניות מבית -שהטרוריסט הצרפתי הינו אחד המאמין בטוהר הגזע הלבן?? להלן הציטוט!
"לפני שלושה ימים אירעו שתי תקריות דומות, אחת בטולוז והאחרת בעיר מונטובן, גם היא בדרום מערב המדינה. בשתי התקריות אדם רכוב על אופנוע פתח באש לעבר צנחנים של הצבא הצרפתי ונמלט. בשתי התקריות הנפגעים היו חיילים שחומי עור, שניים מהם מוסלמים"
אגב, אם הבנתי נכון את ששמעתי הרגע בחצי אוזן -בוקע מן הרדיו, הרי שהקליעים זוהו כבר כזהים לאלה שנורו בפיגועים הקודמים. בכל אופן- השיטה זהה.

49 I want to blame muslims too, but the damn reality keeps getting in the way dennis
  • 18:15
  • 19.03.12

Norway
France

50 על הבנת הנקרא שמעתם? חתול
  • 18:18
  • 19.03.12

כותרת: "האקדח בו בוצע הפיגוע שימש לרצח שני מוסלמים בשבוע שעבר".

תגובות: "היורה מוסלמי אנטישמי גזען".

עם ישראל במיטבו.

51 מכה לכל הגלותיים,‏ לא מדובר בשונאי יהודים.‏ איזו אכזבה יעל
  • 18:20
  • 19.03.12

מכה לכל הגלותיים,‏ לא מדובר בשונאי יהודים.‏ איזו אכזבה,‏ אי אפשר להתקרבן וגם אי אפשר לטעון לבלעדיות על הסבל

52 שני מוסלמים?..אה, הבנו. זה לא רק יהודים...כמה אפשר להיות צבוע..הרוצח רצח אותם כי היו חיילים צרפתיים.שחומי עור? באמת?.וואי איזה מזל שאפשר היה להבחין בצבע עורם ולא במדים שהם לבשו.הרוצח רצח יהודים וחיילים צרפתים לא מוסלמים ולא שחומי אור..הצביעות לא מתכון בדוק לגילוי האמת.  (לת) פלוטו
  • 18:29
  • 19.03.12

53 תפסיקו לרצוח ילדים פלסטינאים ואז הם יפסיקו לרצוח ילדים יהודים.  (לת) רוברט פסחוביץ
  • 23:00
  • 19.03.12

54 הפיגוע בטולוז ליאת
  • 19:15
  • 20.03.12

איזה מזעזע....תגידו איך יש שמאלנים אחרי אירועים כאלה????!!!!!

55 היה למוסלמים כרדית של 417 ילדים שנהרגו בעזה ירדה הכרדית ל 414 יוסף
  • 11:29
  • 21.03.12

יש לבקש סליחה ומחילה מאנשי עזה וגם לשלם להם פיצוים ואולי הם לא יבקשו יותר נקמת דם. כך אמר אדם חכם בשם ספרי התורה הקדושה

  •   אתה יודע אני לא כ"כ בקיא בתורה אבל התורה משבחת חיי אדם וככה גם האמוראים התנאים אנשי הכנסת הגדולה, ובית דין "קטלני" באותן התקופות נאמר על בית דין ששולח אדם אחד או שניים לדין מוות בתקופה של 70 שנה. זה שהמוסלמים ה"חכמים" לקחו את התורה ועשו ממנה מה שהיא לא זה לא אשמתנו. צה"ל לא רוצח ילדים אפילו כאשר מחבלים התחבאו בעזה בגני ילדים רק מן הספק שיש שם ילדים לא הפציצו את הגן ילדים. אם אתה כ"כ לא אוהב את צה"ל שמגן עליך ועל המדינה שאתה חי בה אתה מוזמן בכל רגע ורגע להכנס לעזה ולהתחבק עם חבריך ההומניטריים... לסיכום תתבייש לך.  (לת) מישהו
    • 15:47
    • 21.03.12