המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

שופטי העליון בביקורת על פשרת מגרון || ג'ובראן: "איך יראה שלטון החוק כשלא מקיימים פסק דין?"

בג"ץ דן בבקשת המדינה לדחות את הריסת המאחז, כדי לאפשר למתנחלים לבנות את בתיהם במתחם הסמוך לו. "3 שנות דחייה יהפכו פתאום ל-8"

שופט העליון סלים ג'ובראן מתח היום (חמישי) ביקורת על המדינה, שביקשה הבוקר מבג"ץ לקבל את פשרת מגרון ולדחות בשלוש וחצי שנים את הריסת המאחז. "איך יראה שלטון החוק כשיש פסק דין שלא מקיימים?", שאל ג'ובראן, בהתייחסו לפסק הדין המקורי של בג"ץ, שקבע כי יש להרוס את המאחז עד לסוף החודש. "אתם (פרקליטות המדינה ח.ל) אומרים שהמאחז ייהרס תוך 3 שנים, אבל בתוך עמינו אנחנו חיים. 3 שנים יהפכו ל-8".

הבוקר דן בג"ץ בבקשת המדינה לדחות את הריסת המאחז, כדי לאפשר למתנחלים לבנות את בתיהם במתחם גבעת היקב, שיצורף להתנחלות כוכב יעקב. בהרכב שדן בבקשה יושבים השופטים מרים נאור וג'ובראן, שישבו בהרכב שהורה להרוס את המאחז באוגוסט האחרון, וכן נשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס, במקומה של הנשיאה דורית ביניש שפרשה.

ניכר כי השופטים אינם שבעי רצון מההסכם, וחזרו והדגישו בפני הפרקליטות כי ניתן כבר פסק דין בנוגע להריסת המאחז. עו"ד אסנת מנדל, מנהלת מחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה, אמרה כי מדובר בבקשה לא פשוטה שנובעת מהרצון העז של הדרג המדיני לפתור את הסוגיה בדרכי שלום. "אנחנו מצרים על כך שהפשרה לא קרמה עור וגידים, אבל כעת נעשים מירב המאמצים להשלים את הבנייה (של השכונה החדשה, ח.ל) עד נובמבר 2015, סברנו כי יש צורך בפיקוח בית המשפט ונדווח מדי 6 חודשים כיצד מתקדמים ההליכים".

המאחז מגרון
המאחז מגרון. צילום: אמיל סלמן

עו"ד יעקב וינרוט, שמייצג את תושבי מגרון, אמר שעד היום התושבים לא התנהלו בחוכמה, "אבל זה לא אומר שבית המשפט צריך להימנע מלשמוע אותם. יש כאן תוכנית ברורה עם הסכמת התושבים, והם מתחייבים לעזוב בתום הזמן". וינרוט הוסיף כי "לתושבי מגרון היו שתי ברירות: לדבוק בעקרונותיהם ולחכות שיפנו אותם או להפנים את שלטון החוק וללכת משם. הפתרון הוא סמל ואי אפשר להמעיט בחשיבות ההסכם".

ארגון "שלום עכשיו" והפסלטינים הטוענים לבעלות על קרקעות מגרון, שהגישו ב-2006 את העתירה לבג"ץ בבקשה להרוס את המאחז, אמרו כי "עם ישראל מחכה לשמוע אם יש ציבורים שפסקי דין לא חלים עליהם".

השר בני בגין, שייצג את הממשלה במו"מ עם מתנחלי מגרון, הוסיף כי "נקודת המוצא היא קיום פסק הדין ככל הניתן בדרכי שלום. היינו נתונים למסע ציבורי לא פשוט שחלקו כוון לקיים את פסק הדין. האווירה הציבורית הגיעה גם לכנסת. היתה הנחה שהממשלה תרתע מאכיפת פסק הדין אם לא יהיה הסכם אך הבהרנו שנאכוף אותו".

השופטים מתחו גם ביקורת על כך שהמדינה לא פנתה לעותרים ולא שילבה אותם במו"מ. על כך השיב השר בגין כי "הנחתי שלא יסכימו לפשרה".
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לפני השאיש מטיף לאחרים-שיקיים את חוק חוק הדגל.  (לת) כבשה פועה
  • 11:43
  • 22.03.12

  •   לפני שאת פועה, תדרשי מהמדינה לתת החלטה בעניין ליברמן. מגרון וליברמן= היינו הך. בריונים שממסמסים את החוק ורומסים אותו. כן, גם בדגלים. אז יאללה לכי תפשטי מעצמך את הדגל שמכסה על השחיתות, הבריונות ושקרי הימין.  (לת) שומר חוק
    • 13:18
    • 22.03.12

  •   כאדם אדוק באמונתו, וודאי לא תסטה אל דרך השטן, שבשפת דת השמאל, קרויה: "הפרטים" ועדיין (זהירותף, האדמו"ר ממליץ שלא לענות שמא יתפס אדם הגון לדבר כפירה), נשאלת השאלה: מה קשור ליברמן למרק ירקות? על איזו שחיתות מכסה הימין ומהם שקריו המכוסים בדגל? כיצד זה בריונים מסמסו החוק (מהו בכלל החוק שה"בריונים" עברו עליו וכיצד זה המדינה הצדקנית העניקה אדמות ל"גזלנים", שכיום היא מגדירה אותם-כ"גנובות"?). ושוב תזהר חביבי-רבים וטובים נפלו ברשתו של השטן מרגע שנכנסו לדיון עובדתי עמו... ברררר  (לת) כבשה פועה מפתה עוד צדיק שמאלני
    • 14:23
    • 22.03.12

  •   שטן מחופש לכבשה פועה!!  (לת) דהיינו, מתנחל נורמטיבי
    • 15:20
    • 22.03.12

  •   השטן לובש כתום.  (לת) Xantippe
    • 15:55
    • 22.03.12

02 בושה אזרח
  • 11:44
  • 22.03.12

מדינה שמתנהלת כמו עיירה בגולה אךא שלצערה אין לה פריץ שאותו תנסה לסדר.
אולי השר בגין יחשוב איך אביו היה מגיב למצב של אי כיבוד החוק

03 פשרה? בין מי למי? בין שני הצדדים שהם תמימי דעים שיש לגזול נכס של צד שלישי? ואיפה הצד השלישי בפשרה? ואיפה בית הדין בפשרה?  (לת) חוחא והיתלולא
  • 11:54
  • 22.03.12

  •   פשוט - לצד השלישי אין ולו בדל אחד של ראיה שהוא בעל הקרקע.  (לת) יוסי
    • 12:32
    • 22.03.12

  •   זה בדיוק העניין, אין צד שלישי, לכן העותרים הסדרתיים במימון מדינות זרות עויינות הלכו לחבריהם בעליון שלא שומעים ראיות ולא לבית המשפט הרלוונטי הקובע בעלות אחר שמיעת ראיות...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 13:21
    • 22.03.12

04 במגזר של השופט - לעומת זאת , אין בנייה לא חוקית....  (לת) זורק נעל על השופט
  • 11:56
  • 22.03.12

  •   במגזר של זורק הנעל על השופט אין דין ואין דיין - יש רק כאלה המכונים רבנים שהם ביזיון ליהדות  (לת) עוד חניך של תורת המלך
    • 15:24
    • 22.03.12

05 בושה דוד
  • 11:58
  • 22.03.12

יושבים שלושה שופטים ומבקשים לגרש יהודים מביתם שבנו בארץ ישראל על קרקע שלא הוכחה בעלותה.

06 הטענות לבעלות על הקרקע כבר נמשכו על ידי העותרים... ד"ר משה לייבלר
  • 11:59
  • 22.03.12

אז מה רוצים שלום עכשיו והערבים??

07 מה השופטים הדפוקים חושבים? כי פסיקתם היא דיברי אלוהים חיים ואין אפשרות לערער עליהם? יש לפרק את הג"צ האנטי יהודי וישראלי ולהקימו מחדש כמיצגם של כלל אזרחי מדינת ישראל בהקשר החוקי  (לת) חגי
  • 12:02
  • 22.03.12

  •   פרוק בג"צ אבי
    • 12:19
    • 22.03.12

    סנהדרין,,ועכשיו,נחזור לימי הסקילה ועין תחת עין,משפטי צדק,

  •   חוקי 'תורת המלך' אלה הם החוקים שיש לאמץ בארץ ישראל השלימה. מה זה בג"צ? מי זה בג"צ? לכן 'תורת המלך' זו המתנה הניתנת לכל מיתנחל בבר מצוה, כאשר אחד החוקים הוא: "כאשר דנים בהריגת תינוקות וילדים... יש סברא לפגוע בטף אם ברור שהם יגדלו להזיק לנו ובמצב כזה הפגיעה תכוון דווקא אליהם." ~ עמוד ר"ז  (לת) האם הדימיון לטאליבן ואלקעאידה הוא מקרי??
    • 15:53
    • 22.03.12

08 לו היה לנו בית משפט עצמאי היה זורק את בקשת הממשלה ולא דן בה.  (לת) מסמר חלוד
  • 12:02
  • 22.03.12

  •   לו היה כאן בית משפט אמיתי הממונה ע"י הריבון ונציגיו כמקובל בעולם ולא ע"י ועד העובדים שלו בסגנון נמל אשדוד וחברת החשמל, הוא לא היה כלל מאפשר לעותרים הסדרתיים במימון מדינות זרות עויינות לנהל כאן אינתיפאדה משפטית אלא שולח את הערבים להוכיח את תביעתם לבעלות בפני בית המשפט הרלוונטי.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 13:30
    • 22.03.12

  •   איזה בית משפט? תגיד!!! זה לא תחום שיפוט ישראלי... אז את אומר שבית המשפט המוסמך בכלל הוא בית משפט של הרשות הפלסטינית!!!  (לת) שלומי
    • 16:04
    • 22.03.12

09 מדוע לא חושפים בפני קוראי הארץ מי הם: "הטוענים הפלסטינים לבעלות על הקרקע"? אלו מסמכים הציגו לתמוך בטענתם? שטר קניין? רישום בטאבו? משהו.. חייבים לחשוף את ערוות "טענות הפלסטינים". אם הקרקע שלהם, הכיצד זו לא רשומה בשום ספר טאבו? הכיצד הוכרזה האדמה-"אדמת מנהל" לפני 20 שנה? כל מי שמצוי בסוגיה יודע כי מדובר בעורבא פרח וכי מדובר בטענות בעלמא-נטולות יסוד אמיתי. אף לפי הפירוש הסמולני של טליה ששון-מדובר ב"קרקע סקר"-קרקע שעליה יש טענת חזקה שלפני 48, שלא הבשילה כדי רישום בספר המנדטורי. זו הסיבה האמיתית מדוע המנהל הכריז על הקרקע, קרקע מדינה וזו הסיבה מדוע נבנו עליה בתים. זו גם הסיבה מדוע אין אף שם מזוהה מאחורי "תביעות הפלסטינים". זה כמובן לא מהווה שום בעיה בפני ג'ובראן וחברי החונטה הפאשיסטית האחרים, כי כל מה שמעניין אותם זה החרבת עוד יישוב יהודי ביו"ש וחוק המקרקעין, שמגרונו הם מדברים גבוהה-אפילו לא המלצה לדידם  (לת) כבשה פועה
  • 12:05
  • 22.03.12

  •   תגובה אבי
    • 12:53
    • 22.03.12

    שיה תמימה ולא כבשה,,זו בדיוק מהות הבעיה,מה אתם בכלל עושים שם,,הרי זה התחיל משומר יחיד על אנטנה,והרי לך כיבוש זוחל,היום אנחנו צריכים להתמודד עם משפחות,ילדים,דגלים,ססמאות,בתי משפט,,,די לנו עייפנו מהדרך הברוטאלית שלכם,צאו לנו מהוורידים,לא רוצים להוציא עליכם משאבים,לא גשמיים ולא רוחניים ,בוויכוחים לא ננצח אתכם משום שזו אומנותכם,ואני מתנצל מראש על "אתם ואנחנו"אבל זה מה שיצרתם בעמל לא רב,

  •   לאבי, אתה למעשה מאשר את דברי הכבשה, אתה לא טוען שהוא טועה אלא שאתם משתמשים בבית המשפט לצורך קידום דעותיכם הפוליטיות...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 13:32
    • 22.03.12

  •   כן, גם בדרום אפריקה בקשו מהכושים שיראו בחוק שהם בני אדם...  (לת) ציניקן
    • 16:29
    • 22.03.12

  •   הבנת הנקרא אבי
    • 18:29
    • 22.03.12

    מה לא מובן? מגרון לא היתה אמורה להיות שם מלכתחילה,לא קשור לבעלות על אדמות,בתי משפט או דעה פוליטית.אבל משקמה,בחטא,על פי בית משפט עליון,יש להרכין ראש כמו כל אזרח החרד לחוק,ולהתפנות מרצון ולא להתבזות באלימות.המראות של נערות נגררות המשודרות בכל העולם,לא בעים לצפיה ובטח משמח מאד חוגים מסויימים במדינה ומחוצה לה

  •   העובדות פשוט מקלקלות את ההסתה השמאלנית נגד מדינת ישראל  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 20:55
    • 22.03.12

10 ג'ובארן איך נראה שלטון החוק כשהשופט עוי ןאת המדינה והמנונה וסמליה ?  (לת) אדם
  • 12:06
  • 22.03.12

11 מגרון אבי
  • 12:13
  • 22.03.12

אם השם מגרון קשור איכשהו למיגרנה,זה מה שזה,,מחלה לא קשה שלא קשה להפתר ממנה,רק נחישות,והעיקר ,לא לפחד כלל,אז יש כמה מאות שלא מסכימים אז מה?תנו להם בראש,כי לא יתכן שהם יכתיבו לנו את החיים במדינה כמדינת חוק ולא חוקא ואיטלולא

12 כל הכבוד לשופט ג'ובראן, אשרינו שיש אדם כזה בבית המשפט העליון. רחל
  • 12:15
  • 22.03.12

אבל עוכרי ישראל הלאומנים היושבים בכנסת חותרים לסלק אותו, והעתיד לא טוב, לא ירחק היום וזה יעלה בידם.

13 אז זהו, שנקודת המוצא אמורה להיות אלמוג
  • 12:24
  • 22.03.12

לא "קיום פסק הדין ככל הניתן בדרכי שלום" אלא "קיום פסק הדין, בדרכי שלום ככל הניתן". זה הרעיון של שלטון החוק, לא?

14 הזמירות טובות אבל נדרש לראות תוצאות והאם החוק הוא צחוק או נאכף כמו במדינה ראויה אף אם לא כל כך נאורה  (לת) פלץ
  • 12:24
  • 22.03.12

15 שג'וברן יטפל קודם בבניה הלא חוקית הערבית חתיכת חוצפן  (לת) מאיה
  • 12:25
  • 22.03.12

  •   חוצפן? אבי
    • 13:08
    • 22.03.12

    אינני מכיר אותך, אבל שופט בישראל ולא משנה מה הרקע ממנו הגיע,הוא עדיין שופט .מה הכישורים שלך לצבוע אדם במילה קשה כזו? רק כי אינך מכירה אותו והוא איננו מתאים לדעותייך? ומאיין את יודעת? אולי הוא כן מטפל בעיניינים המובאים בפניו בנושא חריגות בניה במגזרים שונים כולל הערבי?הרי שופט איננו בוחר בנושאי שפיטה שמגיעים לשולחנו למעט בנושאים שיש לו בהם עיניין אישי או ניגוד עיניינים.לכן ברור שגזענות צרופה היתה בתגובתך

  •   הוא שופט עליון, לא שוטר, כן? אלמוג
    • 13:13
    • 22.03.12

    הוא לא מטפל בבניה לא חוקית, הוא שופט בערעורים ועתירות שהובאו לפני בג"ץ.

  •   שופט? הוא שירת בצהל? הוא שר את ההמנון של המדינה בה הוא שופט?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 13:33
    • 22.03.12

  •   שופט, שופט, אני אומרת לכם. אלמוג
    • 16:49
    • 22.03.12

    לא רמטכ"ל בדימוס. לא אדמירל במי"ל. לא זמר בחבורת זמר קריית עקרון. שופט!

  •   שופט אבי
    • 18:13
    • 22.03.12

    אם אלו אמות המידה שלך לשופט,,,אבוי לנו ,האם הרב עובדיה שרת בצבא?שר את הההמנון?אז מה. הוא גדול פוסקי הדור

16 איך ייראה שלטון החוק כששופט לא מזדהה עם ההמנון הלאומי?  (לת) רעמסס
  • 12:27
  • 22.03.12

17 אדון וינרוט, מי שלא נוהג בחכמה או על פי החוק משלם על כך, זה מהות החוק. לא למדו אותך את זה בפקולטה?  (לת) שומר חוק
  • 12:36
  • 22.03.12

18 מה זה בג"ץ ? ארז
  • 12:43
  • 22.03.12

אני חושב שהעלו את דרגת חשיבותו של בג"ץ לדרגת האלוהים,מי אלו הבג"ץ,,ערבי עויין את המדינה שמשלמת לו משכורת ועוד מספר אנשים בעלי דעות אנטי ציוניות אנטי יהודיים שונאי מתנחלים,הבג"ץ לא מייצג נאמנה את רב אוכלוסיית ישראל היהודיים,הגיע הזמן לפרק את המוסד המגוחך הזה ,הרופס,המתנשא והלקקן.מדוע הפוליטקאים הציוניים דוממים,ממה הם מפחדים,יש לשנות את ההרכב של השופטים שייצגו את עם ישראל מול כנופיות הערבים הברברים.

19 כנראה שכבודו לא חי בתוך עמו.  (לת) יענקל
  • 12:43
  • 22.03.12

20 זהו סדיוק שךפני שנותנים פסק דין יש לחשוב גם על זה. אמנם תושבי מגרון אולי עסרן על החוק א העונש אינו מידתי בעליל ולכן לרוב עם ישראל כלל לא איכפת אם אכן יקויים פסק הדין סתם קקר
  • 12:44
  • 22.03.12

הקרקע אינה קרקע פרטית ואין שום סיבה למהר

  •   סתם? אבי
    • 13:39
    • 22.03.12

    אולי אני אבוא סתם ככה אבנה לך בחצר איזה צריף,לאף אחד לא איכפת בדיוק,גם אם זהלא ממש חוקי

  •   כל הכבוד לך, קקר! מנצל את האתר כדי להתאמן בכתיבה עיוורת!  (לת) כך צריך!! עלה והצלח!!!
    • 14:43
    • 22.03.12

  •   לא בנו בחצר של אף אחד, ואם נעברה כאן עבירה היא מנהלית. בניה ביו"ש היא עניין פוליטי מדיני ואל לו לבג"ץ להתערב בדיוק כמו שאינו מתערב בעיסקות שיחרור מחבלים מפוקפקות הרבה יותר אלה אם נגרצת עוולה לבעלי הקרקע למשל מה שלא קיים במקרה הזה.  (לת) סתם קקר
    • 15:46
    • 22.03.12

  •   אתה משתפר  (לת) כך צריך!! עלה והצלח!!!
    • 16:29
    • 22.03.12

21 ב"ה יתברך עם ישראל יפנה את מתנחלי מיגרון + כל המתנחלים (חוץ מגוש עציון שזה קונצנזוס) כדי שיעלו מהגולה בגדה המערבית למדינת ישראל וכדי שתהיה לנו סןף סוף מדינה עם רוב יהודי בלי לכבוש עם אחר השונא אותנו. גם לא נשכח לתגמל בהרבה $$$ את המתנחלים המפונים כי בסופו של יום אם כל משפחת מתנחלים תקבל חצי מיליון $$ היא תסכים לגור גם באנטראטיקה...  (לת) אביב העמים
  • 12:44
  • 22.03.12

22 פסק הדין בדרכי שלום של בני בגין הוא מלחמה ולא שלום מנחם בגין מתהפך בקברו
  • 12:57
  • 22.03.12

אילן מורה פונה ללא עוררים זהו התקדים שבני בגין היה צריך להתיישר. גם לתרדים וגם לאביו.
דרכי השלום שהוא מציע עם המתנחלים זהו מלחמה כי הגנבת וירשת ??
תושבי מגרון צריכים להיות כלא. אם רוצים לפנות אותם בדרכי שלום הם צריכים לבחור בין כלא תוך כדי פינוי בכוח או פינוי עצמי ללא תנאים מוקדמים.
אלו דרכי מדינה מתוקנת וכל ניסיון לכבס את גנבת האדמות הפרטיות הוא אלימות ואלימות זה מלחמה ולא שלום

23 אף שופט לא מסוגל להשתחרר מדעותיו הפוליטיות. לפיכך, יש חשיבות להטרוגניות של ביהמ"ש.  (לת) בתוך עמנו אנו יושבים
  • 13:01
  • 22.03.12

24 בזיון- מדינת ביבי ברק רומסת את החוק ואת אזרחיה הטובים של מדינת ישראל  (לת) דני
  • 13:02
  • 22.03.12

25 המנחלים הורסים את ישראל עם השטיקים והתחמונים האינסופיים.  (לת) א
  • 13:02
  • 22.03.12

26 ידעו למה מביאים את הבובה גרוניס לעליון  (לת) אבי
  • 13:03
  • 22.03.12

27 זה לא ג'ובראן הנאמן לצד הערבי, אלא הביבי שהכשיל את החקיקה שהיתה פוטרת אותנו מעונשם של שופטים כמו ג'ובראן. אחי הימנים התעוררו
  • 13:06
  • 22.03.12

כל חמור מבין שגו'בראן והשופטים השמאלנים תמיד יצדדו בצד הערבי. הבעיה היא לא עם אנשים כאלו, אלא עם מנהיגי הימין שחסמו כל חקיקה שהיתה מביאה למינוי שופטין ציוניים לבית המשפט העליון.

28 אם שב"חים מקבלים אזרחות, למרות שלכל אידיוט ברור שהם ידעו כי הם עוברים על החוק, אז המינימום שאפשר לעשות זה להתחשב באזרחים ישראלים. ל.
  • 13:11
  • 22.03.12

ואולי כדאי שבג"ץ, שביטל את נוהל עובדת זרה בהריון ולא עמד על הרגליים האחוריות כשארגונים אנסו את המדינה לתת אזרחות למי שעברו על החוק במשך שנים! ובכך ביזו את החוק בישראל ביזוי איום, לא ישתמש בצירוף "שלטון החוק". מי שהחליט שזה בסדר שזרים יעברו על החוק, לא יענשו ועוד יקבלו פרס, לא באמת יכול לדבר על שלטון החוק, ובטח לא לשאול איך הוא יראה. הוא נראה כמו בדיחה עלובה, שלטון החוק. ככה הוא נראה.

29 איך נראה שלטון החוק כשאנטי ציוני מונה לשופט עליון? ירחמיאל
  • 13:12
  • 22.03.12

תשיר את ההמנון או תתפטר!!!! ואל תטיף לנו על שלטון החוק במדינה שלנו, שאתה באופן מופגן מצהיר שהיא לא המדינה שלך, גיס חמישי חוצפן שכמוך!!

30 האם ג'ובראן שירת בצהל? האם הוא שר את ההמנון? מה לו למדינה הציונית?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 13:20
  • 22.03.12

31 לאף ערבי אין בעלות אפילו במילימטר מרובע מאדמות מולדת היהודים. בג"ץ הוא כנופיה בלתי לגיטימית. שלום עכשיו - בוגדים בתשלום.  (לת) השמאל צפוי להתחסל בוודאות
  • 13:22
  • 22.03.12

32 איך זה יראה מר ג'ובראן? כמו הנגב זה יראה, כמו עם 40,000 פולשים בדווים. ההבדל: אבל יהודים. עם חוזים. עם קושאן. עם טאבו.  (לת) אינפיניטי
  • 13:23
  • 22.03.12

33 מתברר שכבוד השופט ג'ובראן מסוגל לפתוח את פיו כשהוא רוצה.  (לת) שופט בית משפט עליון שלא שר את המנון מדינתו? המצאה ישראלית.
  • 13:25
  • 22.03.12

34 הקו התחתון הנו שכל מתנחל שמתגורר בשטחים הכבושים הנו עבריין שמגוריו הושגו תוך מרמס החוק הבין לאומי, החלטות האו"ם ותוך גזל כבשת הרש מחסרי מגן - גזל שנסמך על אלימות מוסדות מדינתו! אז על מה מתווכחים בבג"ץ? על איזו טכניקת תחמון תסווה יותר טוב את מהות הגזל והמרמה? על תגמול עבריינים כשהפלסטינים הנגזלים מתבוננים בעיניים כלות על נתח חייהם שהיה למרמס? האם הבג"ץ הוקם על מנת לשרת את החמדנות, המרמה והאלימות של המדינה ? האם אבירי הצדק שכחו כיצד רק לפני אי אלו עשורים התייחסו שופטים לקרובינו בארצות נכר מסויימות כלאבק אדם ???  (לת) את השנוא
  • 13:27
  • 22.03.12

  •   לשונא השמאלני המסית, ספר נא לנו איזה סעיף בחוק בדיוק אוסר התנחלות? ואיך מדובר בשטחים כבושים כאשר האו"ם החליט לקלב את החלטות חבר הלאומים בעניין המנדט, החלטה שהכירה בארץ ישראל המערבית כשייכת לעם היהודי?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 13:36
    • 22.03.12

  •   הקו התחתון (תרתית משמע) הוא שאתה מוכן, בשם רעיון עוויעים כזה או אחר, לגרש משפחות שבנו את ביתם בזיעת אפם, לא עברו על שום חוק מדינה ולא קיפחו קניינו של אף אדם. ואת זה אתה רוצה שיעשה באופן גורף, בלא כל פשרה ועל גופות של אנשים אם צריך. אתה יודע איך קוראים לזה בשפת בני-אדם? פ-א-ש-י-ז-ם. אכן, שחכתם "אביריצדק" שכמותכם, כמה סבל עמנו מן הפאשיזם בעבר (אדום, חום, שחור בעבר וירוק כעת)  (לת) כבשה פועה מתעבת פאשיסטים ו"דמוקרטים-אובר-אלס"
    • 14:00
    • 22.03.12

35 יום יבוא חיים
  • 13:29
  • 22.03.12

יש דין ויש דיין נתחשבן עם כולם

36 יום יבוא חיים
  • 13:29
  • 22.03.12

יש דין ויש דיין נתחשבן עם כולם

37 מר גוברן שאלה טובה גם לאחיך בכפרים ...!  (לת) הבנת נהקרא
  • 13:37
  • 22.03.12

38 אך יראה שלטון חוק שלא מקיימים פסקי דין ? star
  • 13:49
  • 22.03.12

איפה היה השופט הגיבור כאשר שוחררו מהכלא 600 עברינים בגלל צפיפות לפני שסיימו לרצות את זמנם בכלא וזאת מבלי לצין שבדרך כלל העונשים קלים

39 רק שתי ברירות? נירוטי
  • 14:00
  • 22.03.12

ההסכם ולחכות שיפנו אותם?
ומה עם לקיים את הצו ולפנות מבלי שיפנו אותם?
לא חשבת על זה וינרוט וינרוטי???

40 מעניין אם כך יגיב גם לפשרה בעניין הבדואים בדרום.  (לת) דני
  • 14:01
  • 22.03.12

41 אם יחליטו לא לגרש מסתננים אני מקווה שבג"ץ יכריח את המדינה לגרש אותם בטענה דומה  (לת) ברור שכן! שלטון החוק הוא לא צחוק!
  • 14:03
  • 22.03.12

  •   שלטון הצ/חוק השמאלני לא הורס את ההתנחלויות הבלתי חוקיות שבאוטונומיה הבדואית בנג,ולא את אלו שבשטחי האוטומיה הפלשתינאית בלוד,במשולש,בוואדי ערה ובגליל המערבי דרור הנאור מרמת גן
    • 21:03
    • 22.03.12

    המדינה היהודית החולה מתפוררת מבפנים.

42 שאלת היטב מר גובראן. התשובה: פשוט מאוד מקס
  • 14:05
  • 22.03.12

הוא ייראה כמו יישוב ערבי ממוצע.

כמו יישוב ערבי שמשום מה המדינה לא מממשת את צווי ההריסה של הבנייה הלא חוקית.

איפה ואיפה בשם שלטון "החוק"

43 אדוני השופט ! אדוני השופט ! אדון ג'ובראן !!! זה יראה כמו המצב בגליל ובנגב....!!!!!!  (לת) גורג
  • 14:25
  • 22.03.12

  •   מה עושה ממשלת הסמרטוטים "הימנית" כדי להשליט את החוק בגליל ובנגב?! דרור הנאור מרמת גן
    • 21:04
    • 22.03.12

    המדינה היהודית החולה מתפוררת מבפנים.

44 apparently, when you repeart a lie enough, it becomes the truth yaron
  • 14:32
  • 22.03.12

saying that the plaintiffs do not have evidence as to their ownership of the land is a lie. learn the facts!

45 כתב הארץ- מה אמרו שני השופטים האחרים? סמדר
  • 15:09
  • 22.03.12

מה הרצון ליצור התלהמות? מדוע נכתבו רק דבריו של גובראן ולא של האחרים? האם הוא בעמדת מיעוט? נראה שהכתב חוטא לדיוק

  •   מריים נאור ימנית וגרוניס מונה מטעם קואליציית ביבי, הם נבוכים כי יראו כשופטים בדיחה אם יצאו נגד ג'וברן ושילטון החוק, ולכן הם שותקים ונותנים לו לעשות את העבודה  (לת) זה לא שהארץ מסתיר, הם פשוט שותקים, כי נח להם שג'וברן יעשה את העבודה. (עבודה ערבית)
    • 08:30
    • 19.04.12

  •   ברור שהשניים האחרים בהיותם חלק מהימין פשוט שתקו והעדיפו שג'וברן יעשה את העבודה. פלאתני שהדבר לא ברור לך  (לת) עבודה ערבית
    • 17:55
    • 19.04.12

46 בעוד שנתיים יגלו את כל השקרים שימי
  • 15:21
  • 22.03.12

בסוף יפנו ובעוד שנתיים יגלו את כל השקרים של הכאילו בעלות הערבית ואז יתנצלו (או לא).
שטויות, על חשבונו של מי?

47 אם זה לא מדיניות אפרטהייד של הלבנים מהגבעות ... ציניקן
  • 15:26
  • 22.03.12

הרי הלבנים מעל החוק. נוסעים בכבישים המיועדים רק ללבנים, עושים עושר מאוצרות טבע של הכושים, סוגרים את הכושים בקנטונים, והכל בחסות משטר כיבוש צבאי שהוא שטיח לרגלי הלבנים ... אחלה משטר אפרטהייד

48 השר בגין - אביו מתהפך בקרב ...  (לת) ציניקן
  • 15:26
  • 22.03.12

49 שלא יהיו חכמים בהערות שיעמדו על ביצוע פסק הדין, אחרת תוכח, קבל עם ועולם, ופסותו של בית המשפט העליון  (לת) נפתלי אור-נר
  • 15:27
  • 22.03.12

50 זה לא יקח שמונה שנים. אי"ה, המתנחלים יהרסו את ישראל עוד קודם לכן  (לת) ישראל בסוף הדרך
  • 16:04
  • 22.03.12

51 "מלוי פסק הדין בדרכי שלום" - הכרת בגין שהמתנחלים בזים לחוק ולבית המשפט  (לת) ציניקן
  • 16:28
  • 22.03.12

52 השופט ג'ובראן צודק, ואנחנו, ז"א היהודים בארץ, כל כך איבדנו את דרכנו בכל הקשור להתנחלויות, שלא שמנו לב איך הפסקנו להיות מדינת חוק, ואיך עשינו ממשפט מספח, ממש כדברי הנביא  (לת) גרין
  • 17:18
  • 22.03.12

53 סלים ג'ובראן שיסתום את הפה. היוצרות התהפכו בעליון. יש סדר יום חדש, והרוב הפרלמנטרי יקבע להבא את כל הפסיקות של בג"ץ(בגץ ישמש רק חותמת גומי). לכל היותר הוא (סלים) ינופנף על ידי סולברג וסולברג יראה לכולם מאיפו הגפילטע פיש משתין.  (לת) יוסלה
  • 18:48
  • 22.03.12

54 מגיבים רבים כאן מתגלים כגזענים שהם גם חסרי השכלה וגם לא ממש חכמים  (לת) ישראל ישראלי
  • 21:00
  • 22.03.12

55 חברי בנה על קרקע השייכת לו אך ללא אישורים, יצא פסק דין להריסה ואיש לא ניכנס איתו למשא ומתן ולא ניתנה לו אורכה עד שימצא פיתרון, והמדינה לא בנתה לו מיבנה אחר על חשבונה. כאן זה ביכלל בניה על קרקע גנובה שזה גרוע יותר והניפגעים אינם המדינה שיכולה למחול אלא בעלי אדמה פרטיים שרוצים את אדמתם חזרה מייד. ולדעתי גם מגיע להם פיצוי. את הפולשים המיתנחלים יש להעניש. לא ברור לי מדוע הפרקליטות משרתת את מגמותיו הפוליטיות של ביביהו וממשלתו ומבקשת הארכה, הרי צריכה היא ליצג את החוק בלי פרוטקציה למיתנחלים חברי הקואליציה של ביבי.  (לת) בושה וחרפה
  • 08:02
  • 19.04.12

פרוייקטים מיוחדים