המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

פעיל ימין מחפש מתנדבים לפינוי בית במזרח ירושלים

אריה קינג פרסם מודעה המחפשת "אנשים חזקים" לפנות משפחה בת 18 נפשות בהתאם לפסיקת ביהמ"ש, כי המשטרה "לא מוכנה לאבטח את הפינוי"

"דרושים אנשים חזקים כדי לפנות פולשים ערבים מכוח החוק. אחרי שמיודענו ניסו שחם (מפקד מחוז ירושלים, ע"ר) הודיע שלא יאפשר לבצע את פינוי הערבים - היהודים יעשו את זה ללא עזרת המשטרה" - כך נפתחת המודעה שפרסם פעיל הימין הירושלמי אריה קינג מ"הקרן לאדמות ישראל" הקוראת לפנות בית במזרח ירושלים בו מתגוררת משפחה ערבית המונה 18 נפשות.

מדובר במתחם מגורים במזרח ירושלים בו מתגוררת משפחה, שלטענת קינג, פלשה לקרקע ב-2002 ובנתה את ביתה ללא היתר. קינג מייצג את בעל הקרקע, יהודי בריטי החי בחו"ל, שרכש את הקרקע לפני כ-30 שנה. בית משפט השלום בירושלים פסק כי הקרקע שייכת ליהודי הבריטי וכי על הפולשים להתפנות ולשלם פיצוי בסך 125 אלף שקלים.

לדברי קינג, בית המשפט הורה על 1 במארס כיום הפינוי, והמהלך תואם עם משטרת ירושלים. קינג שכר חברת אבטחה ומשאיות, אך 14 שעות לפני מועד הצו הוא קיבל שיחה מהיועץ המשפטי של המשטרה, שבישר לו כי הפינוי מבוטל בהחלטה של ניצב שחם. לדברי קינג, היועץ המשפטי רונן ליבוביץ' אמר לו שהפינוי מתוכנן להתרחש יום לפני הפגישה בין ראש הממשלה נתניהו לנשיא ארצות הברית ברק אובמה ו"זה ייצור כותרות לא טובות".

בעקבות הביטול, פנו אנשיו של קינג לרשם ההוצאה לפועל, כדי שיספק תאריך חלופי לפינוי. הרשם העניק ארכה עד ל-30 במארס, יום שישי הקרוב. לטענת קינג, למרות הבקשות, לא התקבלה שום תגובה מהמשטרה לאשר ולאבטח את הליך הפינוי, שכאמור, קבע בית המשפט. מה שהוביל את קינג לנקוט בצעד גיוס "עשרות רווקים יוצאי צבא", שיגיעו באחד מימי השבוע וייפנו את הדיירים בעצמם.

משפחת סולימאן המיועדת לפינוי
משפחת סולימאן המיועדת לפינוי. צילום: אמיל סלמן

עשו לנו לייק וקבלו את הידיעות המעניינות ביותר, ישירות לפייסבוק

אריה קינג
אריה קינג. צילום: תומר אפלבאום

"במשך כל החודש הזה אני שולח לערבים כל הצעה שבא להם של פינוי מרצון", סיפר קינג ל"הארץ". "הלכתי אליהם אישית, לערבים, אמרתי להם תשמעו: אני מוותר לכם על הפיצוי רק תצאו החוצה, לא ניגע בכם, לא נגרום לכם לפשוט את הרגל גם". לדבריו, אמרו לו שמתגוררת בבית אשה בהיריון, והוא אמר: "אין לי בעיה. רוצים שנחכה עד אחרי שתלד? נעשה את זה, אבל בנוכחות עו"ד ואיש ציבור מהשמאל (מאיר מרגלית, חבר מועצת העיר, ע"ר) שיהיה עד. הם מורחים אותנו ולא נותנים תשובות".

"הזהירו אותנו שפעולה כזאת עושים רק עם המשטרה", אמר קינג, "אנחנו ענינו שפעולה כזאת אפשר לעשות גם בלי המשטרה. אומרים להם: 'הנה הצו, קחו, צאו החוצה'. הכול שאלה של עיתוי אם זה מצליח או לא".

חאלד נאצ'ה סולימאן, המתגורר במקום יחד עם משפחתו של בנו ובן דודו, אמר ל"הארץ" כי למרות צו בית המשפט הוא לא מתכוון להתפנות. "אמרתי לאריה קינג שאני לא יוצא, הם יכולים להרוג אותנו אבל לא נצא". לדבריו, אביו רכש את הקרקע עוד ב-1935, אך הוא לא הצליח לספק מסמכים המעידים על כך. "אני אדם עני וחולה כל חיי, אין לי כסף לשלם לבית המשפט על הערעור. אני הפסדתי אבל אני לא מתכוון לצאת מפה". לדבריו בגלל מצבו הכלכלי הקשה הוא לא יכול היה לייצג עצמו כראוי בבית המשפט ולספק את המסמכים המוכיחים את בעלותו על הקרקע.

סולימאן התייחס לכוונותיו של אנשיו של קינג להגיע ולפנות בעצמם. "האנשים של קינג יבואו להוציא אותנו בכוח? שיבואו. אם הם יכולים להוציא אותנו, אז בבקשה. אנחנו נמות באדמה הזאת ולא נצא. זו אדמה שלנו, של אבא שלנו – אז למה שנצא?".

מאיר מרגלית, חבר מועצת העיר ירושלים מטעם סיעת מרצ, שהתבקש על ידי קינג לשמש כ"נציג הציבור מטעם השמאל", אמר כי "המקרה הזה הוא מיקרוקוסמוס של הטרגדיה הפלסטינית בישראל, כי יש לנו כאן ערבי בעל קרקע שלא מצליח להוכיח את בעלותו כי אף פעם לא רשם אותה במרשם המקרקעין. ואז מישהו מכר את הקרקע, אולי כל הסיפור הזה התיישן מבחינה משפטית. ויש לנו מתנחל שקיבל ייפוי כוח מבעל הקרקע, שהוא מנצל את הדרמה כדי לקדם את האג'נדה הפוליטית שלו - ובסוף הרשימה יש לך משפחה ענייה שהיא הקורבן האולטימטיבי של כל המהלך הזה".

ממשטרת ירושלים נמסר: "המשטרה הודיעה למתלונן שתסייע בביצוע הצו בהתאם למועד שקבע בית המשפט. במשטרה דוחים כל טענה על עיכוב מכוון של ביצוע הצו ותראה בכל ניסיון עצמאי של פינוי בידי גורם אחר כעבירה על החוק ותפעל בהתאם".
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אריה אתה קינג!! תעיף כל ערבי פולש! שיהיה צדק  (לת) יוני
  • 18:42
  • 25.03.12

  •   ה-א-ש-כ-נ-ז-י-ם במועדוני הקיבוצים א-ל-ו-פ-י-ם בלגרש כל הזמן פרענקים מהמועדונים. צריך להתייעץ איתם. טיפ קטן - שמעתי שהם מצחצחים את המגפיים לפני כל סלקציון (סלקציון!!) במועדון. כשם שנאמר: "מי שסבא שלו פרענק - לא ייכנס לדיסקוטק"  (לת) אשכנזי
    • 21:27
    • 25.03.12

  •   שְׁטוּרְמְאַבְּטַיְילוּנְג (בגרמנית: Sturmabteilung) הידועות בשמן המקוצר אֶס-אַה (SA) הן פלוגות הסער הנאציות, שהורכבו מאלפי בריונים ומובטלים. הם עודדו אלימות, פיזרו אסיפות והגבירו את חוסר הביטחון בקרב הציבור. פאשיזם זה כאן
    • 01:34
    • 26.03.12

    שְׁטוּרְמְאַבְּטַיְילוּנְג (בגרמנית: Sturmabteilung) הידועות בשמן המקוצר אֶס-אַה (SA) הן פלוגות הסער הנאציות, שהורכבו מאלפי בריונים ומובטלים. הם עודדו אלימות, פיזרו אסיפות והגבירו את חוסר הביטחון בקרב הציבור.

02 איזה יופי שזה מתפרסם באותו יום עם ההחלטה על מגרון? עכשיו כו-לנו נוכל לראות אם כולם שווים בפני החוק. ואם המשפחה לא תפונה עד אוגוסט, שבמגרון ידרשו גזרה שווה. אפשר לקרוא לזה קיזוז. בית יהודי תמורת... וואלה, תמורת מה? העותרים במגרון כן הצליחו להוכיח בעלות?  (לת) ל.
  • 18:50
  • 25.03.12

03 גועל נפש!  (לת) בושה
  • 18:55
  • 25.03.12

04 תודה על הפרסום יפתח
  • 18:58
  • 25.03.12

אשתדל להגיע לעזור.

  •   כל הכבוד! יהוד
    • 22:29
    • 25.03.12

    יפה שהארץ עוזרת למתיישבים לפנות מתנחלים ערבים לא חוקיים מאדמות פרטיות של יהודים שהם גזלו

05 על כך ועל עוד מקרים במדינתנו הנאורה נאמר כבר בספר שופטים 'בימים ההם מלך אין בישראל איש הישר בעיניו יעשה  (לת) משה בודק
  • 18:59
  • 25.03.12

06 מאחלת לקינג הזה ,את כל סל הבריאות....  (לת) מירי
  • 18:59
  • 25.03.12

07 חוק זה חוק זה חוק. יוני
  • 19:02
  • 25.03.12

חוק זה חוק זה חוק. דין הערבים כדין מגרון. אם אותם יפנו על סמך עדויות מפוקפקות שנדחו ע"י בית משפט, אין שום ספק שחייבים לפנות את הפולשים הללו שגרים בבית שנמכר ע"י בעליו כדת וכדין ואף הוכח הנ"ל בבית משפט.

  •   גנבי אדמות ממגרון שעלו על הקרקע זה עתה, לעומת משפחה שחיה בבית שלה כל חייה. איפה בדיוק הדמיון בין שני המקרים, תזכיר לי?  (לת) יחי ההבדל הקטן
    • 02:41
    • 26.03.12

08 מדינת ישראל מגרשת רק יהודים, ערבים פולשים חס וחלילה לגרש' הבג"ץ נועד רק לשמור על הערבים ולא על היהודים  (לת) לאו
  • 19:11
  • 25.03.12

09 לאן הם ילכו יא בהמה???  (לת) אוף
  • 19:12
  • 25.03.12

10 קל להאשים את זאבי הימין המשחרים לטרף, קשה יותר להאשים את בית המשפט עצמו, חותם הכשרות של המשטר הציוני המבוסס על האידאולוגיה הציונית.  (לת) דרור בל"ד
  • 19:23
  • 25.03.12

  •   נכון אמרת בית המשפט היה צריך לתת דעתו על כך שהמשפחה העניה הזו לא פלשה לבית היא חיה שם עשרות שנים וזו ירושה של אב המשפחה  (לת) פלץ
    • 20:39
    • 25.03.12

  •   פתאום לא צריך לקיים את החלטת בית המשפט? זו צביעות.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 14:02
    • 26.03.12

11 משפחות ערביות שפלשו בשנים האחרונות יש פסיקה לפנותם אבל אין מי שיממש את הפסיקה מקומם גם מי שלא מת על ההתנחלויות יודע שמשהו מסריח בסיפור הזה  (לת) זו הבעייה איפה השוויון
  • 19:23
  • 25.03.12

  •   הם לא פלשו לשום מקום. אנחנו כבשנו. אנחנו גזלנו ואחראים לעושק ולמרמה. מי אמר לך שהם פלשו בשנים האחרונות? מאיפה השקרים המתועבים הללו? מביבי וליברמן?  (לת) לסיים את הכיבוש. ביבי אימפוטנט- הביתה, עם ליברמן ושאר מהרסי הארץ
    • 20:24
    • 25.03.12

12 מעוניין לעזור יוני
  • 19:24
  • 25.03.12

איך יוצרים קשר?

13 אבל לגרש יהודים המשטרה כן יכולה ,,ובשמחה..  (לת) מאיה
  • 19:27
  • 25.03.12

14 תסתכלו עליו טוב טוב ...ראיתם את היהודי המכוער שבנו...מזל שיש בינינו עדיין אנשים עם צלם אנוש  (לת) בצלם דמות תבניתו
  • 19:30
  • 25.03.12

  •   לא קשור לצלם אנוש דניאל
    • 23:14
    • 25.03.12

    החוק צריך להיות שווה בפני כולם וכמו שאני מסכים לפנות מאחזים לא חוקיים כך צריך גם להסכים לפנות משפחה שהשתלטה על שטח.

15 יופי, אפשר להיעזר ביהודים החזקים גם כדי לפנות את מתנחלי מגרון, ואז הפרקליטות תוכל תמיד להגיד שידיה לא היו במעל  (לת) סתם אחד
  • 19:41
  • 25.03.12

  •   את זה שיעשו ערבים חזקים - מדוע שהמדינה תפנה את מיגרון ובית במזרח ירושלים לא? x,o eer
    • 22:51
    • 25.03.12

    כל מה שצריך זה להטיל זאת כל ניצב שחם והוא כבר יבטל.

16 ומה עם נכסי.הערבים בעיר?  (לת) אילן
  • 19:51
  • 25.03.12

17 פולש הוא פולש. לפנות אותם ואת פולשי מגרון באותו יום כדי להוכיח שהחוק הוא לא בדיחה. דוד
  • 19:53
  • 25.03.12

אבל לפנות אך ורק ע"י המשטרה, לא בבריונות ולא ברמיסת כבוד האדם. לא של הערבים, לא של היהודים.

18 לא לשכוח להביא את העתונות מכל העולם שיראו בשידור חי כיצד ממשלת ישראל זורקת אנשים מבתיהם. דני ב.
  • 19:54
  • 25.03.12

כאן לא תעזור ההתחכמות של נוכחים נפקדים ושל שאר הירקות שממשלת ישראל לדורותיה חמדה את רכושם של הערבים.
אדרבא שיפנו את הערבים רק בשידור חי בבקשה וזה עבור מעט הסימפטיה שעוד נותרה לעולם כלפינו שגם היא תתמוגג.

  •   ובאותו שידור לצלם את מגורשי מיגרון - ובאותה הזדמנות עוד כמה אלפי בדווים חמסנים שמנצלים את המצב הפוליטי הנפיץ וגוזלים אדמות  (לת) דנה
    • 23:03
    • 25.03.12

19 תודיעו לאריה קינג חשוב!! אני
  • 19:56
  • 25.03.12

אתה שיא החוצפה.ולא אגיד לך תתביש כי אני יודעת שאנשים כמוך אין להם בושה.

  •   ובכל זאת בית המשפט פסק לטובתו, אז מה עכשיו? ובכל זאת
    • 00:18
    • 26.03.12

    ולא אגיד לך שאתה טיפש כי אנשים כמוך גם את זה לא מבינים

20 זה רק סימפטום של המחלה ששמה כ י ב ו ש. מחלה ממארת למדינת ישראל.  (לת) מיואש
  • 19:57
  • 25.03.12

21 אז לא הבנתי, הם ערבים או מתנחלים ???  (לת) יובל המבולבל
  • 19:58
  • 25.03.12

22 ההשוואה בין מגרון לתושבי מזרח ירושלים היא שקר לשמו. דני ב.
  • 19:58
  • 25.03.12

כולנו יודעים באיזה תרבות רמייה ושקר הוקמה מיגרון.
לידיעת אלו שאינם בקיאים בנושא.
בהתחלה הוקמה על גבעה בבעלות פלסתינית אנטנה סלולארית.
לאחר מכן הצבא היה אמור לאבטח את האנטנה.
האנטנה עברה לשמירה אזרחית כביכול
לאחר מכו הוקמו קראוונים יעני בשביל השומרים.
ואם יש שומרים אזי צריך גם את משפחותיהם לידם.
ואם יש משפחות צריך גם תשתיות, גני ילדים , מוסדות חינוך ורווחה.
ככה צצה לה מיגרון שקמה בחטא ותמות בחטא ומדינת ישראל התמימה עוד מגיעה להסדר עם הרמאים.

23 מה יש? שלטון החוק לא כך אמר בג"ץ?  (לת) יאללה
  • 20:00
  • 25.03.12

24 נו, מי פותח קבוצה בפייסבוק למצוא מתנדבים לפנות את מגרון? :-)  (לת) בארשבעי
  • 20:05
  • 25.03.12

25 הם נדים משקר לשקר מוכרים נשמתם לכספי האיחוד האירופי, הפכו למפלגה קיצונית אנטי ציונית  (לת) חבל לאן הגיעו נציגי מר"צ
  • 20:06
  • 25.03.12

26 למה המשטרה מוכנה לאבטח את פינוי מיגרון ולא פינוי של פולשים ערבים?!  (לת) איפה ואיפה
  • 20:23
  • 25.03.12

27 הבנתם? הערבים הם תמיד הקרבן, יש להם 40 מדינות ונפט אבל הם תמיד עניים או מסכנים נחמיה
  • 20:25
  • 25.03.12

ואנחנו שניצלנו משואה ומהניסיון של כל מדינות ערב להשמידנו כולל וידוא הריגה של תינוקות וילדים אנחנו הגזלנים ובעלי הזרוע.? יבוא יום והצדק יצא לאור.

28 ארצה לסייע בפינוי.למי פונים?  (לת) רועי
  • 20:28
  • 25.03.12

  •   לאריה קניג, תביא כמה שיותר חברי  (לת) איש
    • 21:27
    • 25.03.12

  •   רוצים לסייעלאכוף את החוק: helpsavejerusalem@gmail.com helpsavejerusalem@gmail.cpom
    • 21:48
    • 25.03.12

    הקרן לאדמות ישראל מאמינה שאנו חיים במדינת חוק,
    משפחת נטשה הפסידה בבימ"ש השלום, היא ערערה לבימ"ש המחוזי והפסידה גם שם, עורכי הדין של המשפחה, כולם ללא יוצא דופן המליצו למשפחה לרדת מהעץ...רק השמאל מסרב לקבל שיש לאכוף את החוק כאשר מדובר בערבי, כך גם סבורה (כנראה מתפקוד המשטרה) משטרת ישראל.

  •   כן ותחפש את החברים הכי גזעניים שיש איש
    • 10:56
    • 26.03.12

    כי זו עבודה מתאימה לנו הגזעניים במיוחד.

29 הקלות שבה המשטרה משקרת, פשוט מדהימה.  (לת) עדי
  • 21:05
  • 25.03.12

30 צריך להגיש תביעה נגד ניסו שחם על ביזוי בית המשפט  (לת) פשוט מאוד
  • 21:26
  • 25.03.12

31 שלטון החוק - גם במגרון וגם בי-ם. שי, דוקטורנט
  • 21:38
  • 25.03.12

צבוע מי שתוקף אדם שדורש לפנות פולשים על פי צו בית משפט.
בושה וחרפה למשטרת ישראל שלא אוכפת את החוק.
אם אנשי מגרון יודיעו קבל עם ועדה שהם מצפצפים על בית המשפט ועל המדינה ושהם "ימותו שם" - מקובל ?
משעשע אותי גם שרבים כאן מוכנים בודאי להילחם עד חורמה ב"פרזיטים היהודים" (הם החרדים, ולצערי רבים מהם אכן פרזיטים), אבל ב"פרזיטים ערבים" שתופסים נכס שאינו בבעלותם - חלילה וחס, הם בכלל מלאכי השרת, ואנחנו מלאכי החבלה, חלאות שכמותנו.

32 המשטרה עומדת מן הצד ומניחה לאריה קינג לעשות שפטים בבני אדם?  (לת) משטרה מועלת בתפקידה
  • 21:46
  • 25.03.12

33 מר קינג, אתה גורם לגרעין איראני להיראות כפתרון טוב אחמדיניג'ד
  • 22:22
  • 25.03.12

לא ממש הצלחנו פה, כנראה שצריך לאתחל את המקום. יאללה, בחזרה לגלות

34 איזה יופי> עכשיו אפשר לפנות את כל היהודים שהשתלטו על הבתים ב- 48 :) ???  (לת) קופי אנאן
  • 22:23
  • 25.03.12

35 אז תנו לי להבין ואריניוס
  • 22:49
  • 25.03.12

יש משפחה שפלשה בצורה לא חוקית, יש צו בית משפט, התובעים מסכימים לוותר על הקנס, והם לא רוצים להתפנות? אממ. האמת אני מבין אותם, לאן ילכו? מה יעשו? קשה.

36 כל הכבוד זה קניג אמיתי לגרש את הפולשים הערבים אני מוכן לפנות את הערבים בחינם
  • 22:55
  • 25.03.12

די לגזל בתים של יהודים יש להם 22 מדינות הם יסתדרו טוב בסוריה

37 "שיקול ההסכמה והפינוי בדרכי שלום הוא שיקול כבד משקל, ואולם אין הוא שיקול בלעדי ומכריע המסיג לאחור באופן מוחלט את השיקולים של פגיעה בקניין הפרטי ופגיעה בשלטון החוק".  (לת) מדברי השופטת נאור בפסק דין מיגרון
  • 23:00
  • 25.03.12

38 אלימות היא זכות ששייכת למדינה בלבד סטודנט ירושלמי שמאלני
  • 23:13
  • 25.03.12

זו ההגדרה הכי יסודית של שלטון.
שהמשטרה תפנה אותם, לא אנשים פרטיים.

39 אני מציע פשרת מגרון: תוך שלוש וחצי שנים יתפנו לבית סמוך שינתן על ידי המדינה.  (לת) איתי
  • 23:24
  • 25.03.12

40 למה השמאל כל כך שונא יהודים? מה עשינו להם? איזו שנאה תהומית  (לת) רונה
  • 23:25
  • 25.03.12

  •   לרונה ג'יבוטרו
    • 00:04
    • 26.03.12

    השמאל בישראל לא רוצה מדינה יהודית, הוא רוצה מדינת כל אזרחיה שיום עצמאותה הוא האחד במאי והדגל האדום הוא דיגלה.

    הם מקעקעים את הלגיטימיות של מדינת ישראל כמדינה יהודית בבג"צים באצטלה של לוחמי זכויות אדם צדקנים.

    ממומנים ע'י ממשלות זרות, אצים רצים הנבלים לשים כל מכשול למדינת ישראל ולממשלת ישראל.

    מנצלים את הנרטיב היהודי הרחמן כדי לחתור תחתינו בדרך לא דמוקרטית בעליל.

    אל תעצבי רונה, הם כעלה נידף ברוח מול כוחו צידקתו ומוסריותו של העם היהודי.

  •   The left hates "themselves"  (לת) Danny
    • 02:41
    • 26.03.12

  •   אתם מחריבי מדינת ישראל, זה מה שאתם עושים, בשם תאוות הבצע לנדל"ן.  (לת) מתעב ימנים
    • 06:18
    • 26.03.12

  •   הרווחתם זאת ביושר. תבדקי את מעשיכם והתנהלותכם שכוווולם שינאה, גזענות ורוע.  (לת) המתנחבל מנוקדים
    • 10:37
    • 26.03.12

41 איזה קינג!!!!!!!!!! לגרש את הערבים שגזלות מיהודי את הבית! יש שופטים בירושלים!  (לת) פה זה מדינת היהודים!
  • 23:38
  • 25.03.12

42 את מגרון מותק ואותם אסור? הארץ אתם מזעזעים.  (לת) טל
  • 23:43
  • 25.03.12

43 רוכש הקרקע, היהודי הבריטי, לא יהיה כאן כאשר תפרוץ אינתיפאדה נוספת בשל מעשיו  (לת) נפתלי אור-נר
  • 00:38
  • 26.03.12

44 שוויון בפני החוק: מגרון - משפחה ערבית פולשת אירית
  • 00:39
  • 26.03.12

ורק לתשומת לבכם, במגרון אין אפילו ערבים שתובעים בעלות על הקרקע. היא מוגדרת פרטית בגלל מסמכים ירדניים ישנים אך אין אדם שהקרקע שייכת לו כיום.

45 אריה קינג הוא צדיק, השמאל של היום היה עושה גם מרוטשילד ושאר גואלי הקרקעות פושעים  (לת) אלון
  • 00:40
  • 26.03.12

46 מי אמר שהכיבוש משחיט? שטויות!  (לת) אבא
  • 01:02
  • 26.03.12

47 To kick them out I am coming from America
  • 02:33
  • 26.03.12

to help Ariye, I will buy a ticket from the USA

48 ערבים פולשים? רם קוסובסקי
  • 04:16
  • 26.03.12

מדוע שהממשלה לא תבנה להם בית חדש במרחק מאה מטרים?

49 אני מציע פשרה שיעבירו את המשפחה שני מטר ימינה או שמאלה עוד שלוש וחצי שנים.  (לת) כדרלעומר
  • 07:10
  • 26.03.12

50 לכל אלה שמשווים מקרה זה למגרון קשה אבל נכון
  • 07:18
  • 26.03.12

יש הבדל אחד אבל גדול, ביו מגרון למקרה זה: במגרון מעולם לא הוכחה בעלות לאף אחד אין מסמך המוכיח בעלות למרות שהאיחוד האירופי מממן כבר זמן רב את ניהול המשפט

51 כן הכיבוש הזה מסדר לנו "יהודים יפים" כמו האריה הזה שמקים כנופייה בסגנון S.A.  (לת) ימין ישראלי בסגנון גרמני.
  • 08:18
  • 26.03.12

52 אם ערבים היו מנסים בכח לסלק פולשים ציונים פטריוטים והגונים מאדמה פרטית ערן ברין
  • 08:19
  • 26.03.12

בגלל שהמדינה מעכבת את פינויים, איך היית מגיב על כך מר קינג. או אולי הקינג הוא מעל לחוק.

53 ערבים לא מפנים גם אם הם פלשו לאדמה לא להם- כך מצווה המצפון השמאלני  (לת) רפאל
  • 09:56
  • 26.03.12

54 השמאל נדיב ומתחשב כלפי אויב עמו. תקיף ואכזר כלפי עמו רפאל
  • 10:03
  • 26.03.12

כן.למען השם .למה לפרק את ההתנחלויות ולגרש עשרות אלפי משפחות מבתיהם למען השלום. . האם זה השלום לו אנו מייחלים? השלום האמתי פירושו אין יותר מלחמות בין יהודים לערבים. אין יותר שנאה בין יהודים לערבים.ויהודים וערבים יוכלו לחיות יחד. אז איך זה מתיישב שלום עם גירוש עשרות אלפי אנשים מבתיהם.כאשר הפיתרון הוא למעשה יותר פשוט.הכי פשוט .המתנחלים היהודים ימשיכו לגור בבתיהם בבתי הספר שלהם ובכל מוסדותיהם, והיה אם תקום מדינה פלסטינית תינתן ליהודים הגרים שם הבחירה או להמשיך להיות ישראלים או לבקש אזרחות פלסטינית ולחיות בשכנות טובה עם הערבים הפלסטינאים וילמדו איש את שפת רעהו . כנ"ל עם הערבים הגרים בישראל היהודית . או שימשיכו להיות אזרחים ישראלים או שהם יבקשו אזרחות פלסטינית וימשיכו לגור בבתיהם ובמוסדותיהם מבלי שיהיה צורך לגרש אף אחד .האם זה אינו השלום האמתי. השמאל הרדיקאלי היהודי רוצה לראות בגירושם של היהודים ממדינת פלסטין עוד לפני שהיא קמה ממניעים של שנאת הימין, והימין היהודי הקיצוני רוצים לגרש את הערבים החיים בישראל
פן יקומו יום אחד ויצטרפו לאחיהם הפלסטינים בהתקפה על ישראל .האם זה השלום לו אנו מייחלים? לא! אנו רוצים בשלום יהודי-ערבי מבלי לגרש אף אחד .ושני העמים יחיו יחד בידידות ובשלום

  •   האוייב האכזר של מדינת ישראל מחופשים ליהודים ומחריבים את המדינה מבפנים.  (לת) צדקני הכיפות הסרוחות = עגל הזהב אלוהיהם
    • 10:40
    • 26.03.12

55 למה מתנדבים? מה, איפוא המשטרה? .המשטרה מגוייסת לשמאל? רפאל
  • 10:21
  • 26.03.12

כן.למען השם .למה לפרק את ההתנחלויות ולגרש עשרות אלפי משפחות מבתיהם למען השלום. . האם זה השלום לו אנו מייחלים? השלום האמתי פירושו אין יותר מלחמות בין יהודים לערבים. אין יותר שנאה בין יהודים לערבים.ויהודים וערבים יוכלו לחיות יחד. אז איך זה מתיישב שלום עם גירוש עשרות אלפי אנשים מבתיהם.כאשר הפיתרון הוא למעשה יותר פשוט.הכי פשוט .המתנחלים היהודים ימשיכו לגור בבתיהם בבתי הספר שלהם ובכל מוסדותיהם, והיה אם תקום מדינה פלסטינית תינתן ליהודים הגרים שם הבחירה או להמשיך להיות ישראלים או לבקש אזרחות פלסטינית ולחיות בשכנות טובה עם הערבים הפלסטינאים וילמדו איש את שפת רעהו . כנ"ל עם הערבים הגרים בישראל היהודית . או שימשיכו להיות אזרחים ישראלים או שהם יבקשו אזרחות פלסטינית וימשיכו לגור בבתיהם ובמוסדותיהם מבלי שיהיה צורך לגרש אף אחד .האם זה אינו השלום האמתי. השמאל הרדיקאלי היהודי רוצה לראות בגירושם של היהודים ממדינת פלסטין עוד לפני שהיא קמה ממניעים של שנאת הימין, והימין היהודי הקיצוני רוצים לגרש את הערבים החיים בישראל
פן יקומו יום אחד ויצטרפו לאחיהם הפלסטינים בהתקפה על ישראל .האם זה השלום לו אנו מייחלים? לא! אנו רוצים בשלום יהודי-ערבי מבלי לגרש אף אחד .ושני העמים יחיו יחד בידידות ובשלום

56 אני בעד, רק שיעשו אותו הדבר במגרון. דורון
  • 10:30
  • 26.03.12

באמת, אני לא ציני :)

57 fuck the police and fuck niso sacham  (לת) kahane zadak
  • 10:44
  • 26.03.12

58 מתנדב לפנות את הבית יהונתן בן חמש הקומות ...  (לת) ציניקן
  • 11:44
  • 26.03.12

59 ישראל השתלטה על אלפי נכסים במערב בעיר בחזקת נפקדים... ציניקן
  • 11:47
  • 26.03.12

בעל הכידון = בעל הצדק. במערב העיר המדינה הלאימה אלפי נכסים. אבל במזרח העיר - זכות בעלים יהודיים עומדת לעד. בעל הכידון = בעל הצדק

60 סוף סוף דין צדק , אחרי משפח מיגרון  (לת) שפיפול
  • 12:42
  • 26.03.12

61 והיכן ג'ובראן? לא צריך לקיים את החוק ואת פסיקת בית המשפט?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 13:59
  • 26.03.12

62 התנהגותו של קינג מכובדת בעיני. הוא מציע ויתור על סכום כסף משמעותי, המתנה, ותיווך של אדם כמו מאיר מרגלית, כל זאת כשהחוק (או "החוק") לצידו. עם כל הצער שבגירוש, הוא מפתיע לטובה.  (לת) ר
  • 19:15
  • 26.03.12

פרוייקטים מיוחדים