המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

משרד החוץ הורה על ניתוק מיידי של הקשרים עם מועצת האו"ם לזכויות אדם

״לא נאפשר ביקורים של אנשי המועצה בישראל והשגריר שלנו הונחה לא לענות אפילו לטלפון״, אמר פקיד ישראלי בכיר עקב ההחלטה לחקור ההתנחלויות

ישראל תנתק את כל הקשרים עם המועצה לזכויות אדם של האו"ם ועם הנציבה לזכויות אדם מדרום אפריקה, נאבי פילאי, שעומדת בראש המועצה. לדברי פקיד ישראלי בכיר שהתבטא בנושא היום (שני), הנהלת משרד החוץ בירושלים התכנסה הבוקר והחליטה להנחות את שגריר ישראל למוסדות האו"ם בז׳נבה לנתק את הקשרים עם מזכירות המועצה לזכויות אדם לאלתר.

"לא נאפשר ביקורים של אנשי המועצה לזכויות אדם בישראל והשגריר שלנו הונחה לא לענות אפילו לטלפון״, אמר הפקיד הישראלי הבכיר. ההחלטה החדשה מתקבלת בתגובה להחלטת המועצה להקים ועדת חקירה לנושא ההתנחלויות.

"מזכירות המועצה לזכויות אדם והנציבה נאבי פילאי הובילו את המהלך של הקמת ועדת החקירה הבינלאומית לנושא ההתנחלויות ולכן לא נעבוד איתם יותר ולא נופיע עוד בפני המועצה״, אמר הבכיר הישראלי.

שר החוץ אביגדור ליברמן
שר החוץ אביגדור ליברמן. צילום: אמיל סלמן

לפי נוסח ההחלטה, המועצה לזכויות אדם תשגר "ועדת חקירה בינלאומית עצמאית, שימנה נשיא המעצה לזכויות אדם של האו"ם, כדי לחקור את ההשלכות של הבנייה הישראלית בהתנחלויות על זכויותיהם האזרחיות, הפוליטיות, הכלכליות, החברתיות והתרבותיות של הפלסטינים בשטחים הכבושים כולל במזרח ירושלים".

בנוסף להחלטה על הקמת ועדת חקירה לנושא ההתנחלויות, אימצה המועצה לזכויות אדם ארבע החלטות המבקרות את מדיניות ישראל, שעוסקות בכיבוש הישראלי ברמת הגולן, בזכותם של הפלסטינים להגדרה עצמית, במצב זכויות האדם בשטחים הפלסטינים הכבושים ובמזרח ירושלים ובמעקב אחר יישום המלצות דו"ח גולדסטון על מבצע "עופרת יצוקה" ברצועת עזה.

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

ההחלטה התקבלה בביקורת תקיפה בכל הדרגים הדיפלומטיים והפוליטיים בישראל. "זו מועצה צבועה עם רוב אוטומטי נגד ישראל", אמר בתגובה ראש הממשלה בנימין נתניהו. "זו מועצה שצריכה להתבייש בעצמה. אין לה דבר וחצי דבר עם זכויות אדם".

נתניהו ציין כי עד היום קיבלה המועצה לזכויות אדם של האו"ם 91 החלטות, מתוכן 39 עסקו בישראל. "רק שלוש החלטות עסקו בסוריה - ורק אחת עסקה באיראן", אמר נתניהו. "די היה לשמוע את השגריר הסורי מדבר היום על זכויות האדם כדי להבין עד כמה המועצה מנותקת מהמציאות".

ח"כ דב חנין אמר בתגובה להחלטה כי "הממשלה ממשיכה להעדיף התנחלויות על פי זכויות האדם והקשר עם הקהילה הבינלאומית. זוהי מדיניות מסוכנת. בהתנתקות מהעולם הממשלה מבודדת את עצמה".

ח"כ אחמד טיבי אמר כי "אחרי שנסתיים משחק 'הכסאות הנמוכים' הגיעה עת החרם על האו"ם (..) מה הקשר בין ליברמן וישראל ביתנו לזכויות אדם?"

בהכנת הידיעה השתתפה אופיר בר-זהר




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ישראל מתנתקת מ י ו ז מ ת ה מהעולם והופכת עצמה למדינה מאוד מצורעת. במקום לחסל את הכיבוש, ישראל מחסלת את עצמה.  (לת) הטמטום חוגג
  • 13:17
  • 26.03.12

  •   ההפך: מסקנות הוועדה המגמתית שהקימו מדינות ערב באמצעות "מועצת זכויות האדם" ידועות מראש נגדנו ולכן אין לשתף פעולה עם האיוולת הזאת  (לת) החלטה נכונה
    • 13:41
    • 26.03.12

  •   אכן, מדיניותה של ישראל בשטחי יהודה ושומרון היא בעייתית וראויה ללא מעט ביקורת. ואולם, מועצת זכויות האדם של האו"ם הוא בוודאי * ה ג ו ף ה א ח ר ו ן * שיכול לבקר את ישראל או להטיף מוסר בענייני זכויות אדם וכדומה  (לת) עידו, מודיעין שלום
    • 13:51
    • 26.03.12

  •   שיתנתקו מסוריה ונדבר. שם המועצה אינו ערובה לכך שאנחנו צריכים להשתייך אליה.  (לת) רם
    • 13:52
    • 26.03.12

  •   היא מתנתקת מיזמתה מהאנטישמים שברחבי העולם  (לת) רון
    • 13:57
    • 26.03.12

  •   מה הקשר בין אנטישמיות והכיבוש? ישראל צריכה לסיים את הכיבוש ובכוננה יחסי שלום עם שכנותיה גם האנטישמיות תפחת. ביבי ליברמן והימין הורסים את הארץ והופכים אותה שנואה בכל העולם. הביקורת על השטחים ראויה.  (לת) שומר חוק
    • 14:49
    • 26.03.12

  •   ישראל פתחה במילחמת עולם כנגד כל העולם האנטישמי הרוצה לחסל את ההיתנחלויות בארץ ישראל השלימה. הקדב"ה עים היהודים האמיתיים ואנחנו ננצח.  (לת) המיתנחל מאיתמר
    • 15:36
    • 26.03.12

  •   שלא יתקשרו ושלא ישלחו אסמסים  (לת) גוגו
    • 15:42
    • 26.03.12

  •   ראינו מה יצא לנו מסיום הכיבוש בעזה פלוני
    • 15:54
    • 26.03.12

    אם שתי מדינות לשני עמים זה עזה נוספת ביו"ש אז לא תודה !

  •   המצורעת עזה פלוני
    • 16:21
    • 26.03.12

    אם שתי מדינות לשני עמים זה עזה נוספת ביו"ש אז על שלום נוסך עזה אפשר לומר לא תודה ,
    מספיקה לנו עזה אחת ואת יו"ש נשאיר למתנחלים !

  •   סגנון של מתחזה  (לת) בולט
    • 16:54
    • 26.03.12

  •   הכיבוש בעזה לא הסתיים חדשות בשבילך
    • 21:34
    • 27.03.12

    ישראל הוציאה את המתנחלים מעזה אולם היא ממשיכה לשלוט שם - ביבשה, בים ובאוויר, בתזונה ובתנועה של כל תושבת ותושב. בית הכלא ששמו עזה פשוט שינה צורה, זה הכול.

  •   נפלת קורבן לתעמולה.. GREEN
    • 15:50
    • 01.04.12

    הגבול בין עזה למצריים פתוח . במעבר רפיח יש תנועה חופשית של אוכלוסיה .
    הפלסטינים הם אויב ולישראל יש הזכות המלאה לפקוח עיין על האויב .

  •   בתור מקום כבוש המשמש בית כלא הם מצליחים לא רע  (לת) לפוצץ את ערינו בטילים
    • 16:37
    • 31.01.13

02 מעולה! יש גבול לכמה שאפשר להחשיב גוף עם רקורד שכזה ללגיטימי וענייני.  (לת) מיקי
  • 13:20
  • 26.03.12

03 הדמוקרטיה הנאצית היחידה במזרח התיכון.  (לת) מסמר חלוד
  • 13:24
  • 26.03.12

  •   אנו מודים לנציג השאביחה של בשאר אסד, "מסמר חלוד" על דבריו הנאים. בדיוק בשביל זה אנו מלמדים את הברברים לדבר - בבתי ספר מסודרים, על חשבון משלם המיסים - כדי שיוכלו לקלל בתגובות, כמוכי כלבת.  (לת) גיכי צחוק של פסיכי
    • 13:38
    • 26.03.12

  •   אנו מודים לנציג השאביחה של בשאר אסד, "מסמר חלוד" על דבריו הנאים. בדיוק בשביל זה אנו מלמדים את הברברים לדבר - בבתי ספר מסודרים, על חשבון משלם המיסים - כדי שיוכלו לקלל בתגובות, כמוכי כלבת. גיכי צחוק של פסיכי
    • 13:38
    • 26.03.12

    אנו מודים לנציג השאביחה של בשאר אסד, "מסמר חלוד" על דבריו הנאים. בדיוק בשביל זה אנו מלמדים את הברברים לדבר - בבתי ספר מסודרים, על חשבון משלם המיסים - כדי שיוכלו לקלל בתגובות, כמוכי כלבת.

  •   תרשה לי לנחש: אתה אתאיסט שמאלני או ערבי הדמוקרטיה היחידה, נקודה!
    • 13:38
    • 26.03.12

    ומי שלא טוב לו כאן מוזמן להגר ל21 מדינות ערב או לאירופה המתאסלמת...

  •   g.f.y.self  (לת) ara
    • 13:40
    • 26.03.12

  •   תרשה לי לנחש: אתה אתאיסט שמאלני או ערבי/פלסטיני מהשטחים שכותב פה טוקבקים  (לת) הדמוקרטיה היחידה, נקודה!
    • 13:40
    • 26.03.12

  •   איך אני אוהב אנשים שכותבים "נקודה" ומוסיפים סימן קריאה. ויגודה
    • 14:57
    • 26.03.12

    פשוט עושה לי נחמד, שלוש נקודות ;

04 סןף סוף - כל הכבוד!!  (לת) שמול
  • 13:24
  • 26.03.12

05 פשוט ביזיון. שיר
  • 13:27
  • 26.03.12

רק מוכיח את העוול שהמדינה עושה לפלסטינים בשטחים מדיי יום וכמובן, מפחדת מביקורת. הרי זכויות אדם אינם בראש סדר העדיפיות של הקואליציה הנפלאה של ביבי.

  •   חדשות עבורך באמת ביזיון
    • 14:12
    • 26.03.12

    הדבר האחרון שמעניין את מועצת האום לזכויות אדם ,זה זכויות אדם. הם אפילו לא מנסים להסתיר את דו הפרצופיות שלהם. מועצה שבה חברים כל המפרות הגדולות ביותר של זכויות האדם. אני במקומך ( אם את באמת דואגת כל כך לזכויות אדם ) הייתי מתבייש לומר אפילו מילה טובה אחת על ההרכב המוזר הזה להיפך צריך לגנות אותם ולפרק אותם כי כל עוד הם ממשיכים במתכונתם הנוכחית, אין שום סיבה שישראל תשתף פעולה עם הפארסה הזאת.

  •   צודקת אכן ביזיון בשאר אסד
    • 16:12
    • 26.03.12

    וואלה , מועצה שמורכבת מנציגי מדינות טוטאליטריות שענף הייצוא העיקרי שלהן זה טרור חובק עולם ועינוי בני עמם - זו מועצה שזכויות אדם היא בראש סדר העדיפויות שלה ? באמת ?
    אני במקומך הייתי חש קצת אי נוחות לסנגר על המועצה הזאת גם אם אני לא מסכים עם מדיניות הממשלה. אבל מה אכפת לך, יש פה הזדמנות לגנות את ישראל, למי אכפת שהמגנים הם חבורה של חשוכים שמבצעים הפרת זכויות אדם על בסיס יומי .

06 בטח.. כי לא רוצים פדיחות... הרי אנו במדינה דימוקרטית!!!!!!  (לת) צפוי
  • 13:30
  • 26.03.12

  •   לא.. .כי ירדן רוסיה וסין שיושבות במועצה הן מה זה דמוקרטיות... ..
    • 16:42
    • 26.03.12

    עדיפה ה"דיקטטורה" הישראלית על כל "דמוקרטיה" נוסח ג'יבוטי.

07 למה? יש מה להסתיר???  (לת) נאיבי
  • 13:31
  • 26.03.12

08 הסברה מפלצתית מתחת לכל ביקורת. Renata
  • 13:32
  • 26.03.12

דוברמן במלוא מובן המילה.. מהלך מעורר פלצות.. מיותר ומסוכן ביחס להשלכות שלו.. זו התנהלות מדינית דיפלומטית לשחק הבת יענה.. לארואים לא יודעים לא כואב???!!!

  •   לובש שכפ"צ וטירוף בעיניים - שעתו הגדולה - הלוחם הנועז בכל מדינות העולם ומקריב את ישראל למען סיפוק תאוות השנאה.  (לת) פרנואיד או סוכן זר
    • 17:17
    • 26.03.12

09 צודק. הם רק מבלבלים את המוח וזורעים שנאה. תמיד טענו שההתנחלויות תורמות לשלום; שהשלום הנכסף הוא הערובה האמיתית להתנחלות בטוחה של עמשיראל בארץ ישראל. ובא שלום על ישראל, אמן !!!  (לת) הרשלה
  • 13:32
  • 26.03.12

10 אם הם ידפקו בדלת המשרד נעשה קולות של שטיח!  (לת) לתפארת מדינת ישראל
  • 13:33
  • 26.03.12

11 אנחנו מתחילים להראות כמו תמונת שלושת הקופים החכמים יואל
  • 13:33
  • 26.03.12

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5:Hear_speak_see_no_evil_Toshogu.jpg

12 ה"מועצה לזכויות אדם" אינה אלא שפחת הג'יהאד העולמי, ממש כפי שאל ברדאעי היה עבדם של סוקלי הנשים מאיראן. היה צריך להתנתק מהם לפני שנים... מודרניסט
  • 13:35
  • 26.03.12

ה"מועצה לזכויות אדם" אינה אלא שפחת הג'יהאד העולמי, ממש כפי שאל ברדאעי היה עבדם של סוקלי הנשים מאיראן. היה צריך להתנתק מהם לפני שנים...

13 מה קרה? האם איבדו שם את הכסאות הנמוכים מאיר
  • 13:35
  • 26.03.12

חוץ מהכיבוד לאיווט המולדאווי חבל על תקציב משרד החוץ, אפשר להשאיר את כל הבחורים הטובים בבית ולתלות על מנעולי הנציגויות את תמונת האיווט ואת סיסמת התשקו לנו בתחת בתרגום לשפות המוכרות

  •   תגובה ראויה להיקרא במלואה מאיר. עם ליליפוטין כזה אנחנו לא צריכים שום אויבים שיאיימו על קיומנו. השילוב שלו עם האימפוטנט ביבי- קטלני יותר מכל טיל. הם מחפשים להצית כל הזמן את השטחים, ואם זה לא הולך, אז הם יציתו את החזית האיראנית, ואם זה לא ילך, אז הם יציתו את היחסים עם האו"ם, ובסוף משהו יוצת. סמוך עליהם. זו אומנותם.  (לת) שומר חוק
    • 15:06
    • 26.03.12

  •   האיש הוא שליח הקג"ב ועושה את עבודתו נאמנה עליהם. מצליח להבאיש את ריחה של מדינת ישראל בכל העולם. גם בארה"ב, ידידתנו היחידה מקיאים ממנו ומשכמותו.  (לת) המלך של מאחז נוקדים
    • 15:39
    • 26.03.12

  •   האמת שכבר הרבה זמן שאני גם חושד שהוא בעצם שליח של הביון הרוסי  (לת) יואל
    • 16:20
    • 26.03.12

14 למה יש לי הרגשה שארגונים שמקבלים כסף ממדינות זרות יעבירו מידע לועדת האום המגמתית כפי שהעבירו לועדת גולדסטון?  (לת) רק לי זה נדמה כך?
  • 13:36
  • 26.03.12

15 אני כבר הבטחתי את קולי לליברמן. זה הגבר שיביא את השלום ויביס את השמאלנים רפאל
  • 13:37
  • 26.03.12

כן.למען השם .למה לפרק את ההתנחלויות ולגרש עשרות אלפי משפחות מבתיהם למען השלום. . האם זה השלום לו אנו מייחלים? השלום האמתי פירושו אין יותר מלחמות בין יהודים לערבים. אין יותר שנאה בין יהודים לערבים.ויהודים וערבים יוכלו לחיות יחד. אז איך זה מתיישב שלום עם גירוש עשרות אלפי אנשים מבתיהם.כאשר הפיתרון הוא למעשה יותר פשוט.הכי פשוט .המתנחלים היהודים ימשיכו לגור בבתיהם בבתי הספר שלהם ובכל מוסדותיהם, והיה אם תקום מדינה פלסטינית תינתן ליהודים הגרים שם הבחירה או להמשיך להיות ישראלים או לבקש אזרחות פלסטינית ולחיות בשכנות טובה עם הערבים הפלסטינאים וילמדו איש את שפת רעהו . כנ"ל עם הערבים הגרים בישראל היהודית . או שימשיכו להיות אזרחים ישראלים או שהם יבקשו אזרחות פלסטינית וימשיכו לגור בבתיהם ובמוסדותיהם מבלי שיהיה צורך לגרש אף אחד .האם זה אינו השלום האמתי. השמאל הרדיקאלי היהודי רוצה לראות בגירושם של היהודים ממדינת פלסטין עוד לפני שהיא קמה ממניעים של שנאת הימין, והימין היהודי הקיצוני רוצים לגרש את הערבים החיים בישראל
פן יקומו יום אחד ויצטרפו לאחיהם הפלסטינים בהתקפה על ישראל .האם זה השלום לו אנו מייחלים? לא! אנו רוצים בשלום יהודי-ערבי מבלי לגרש אף אחד .ושני העמים יחיו יחד בידידות ובשלום

  •   ליברמן הגבר רותי
    • 18:49
    • 26.03.12

    האם אנו רוצים מנהיג שמנתק אותנו מכל העולם? האם אנו רוצים מנהיג שמתנהל נגדו הליך משפטי (שנמשך ונמשך עד שיוכרז כלא מעניין לציבור).
    אנו רוצים וצריכים מנהיג חזק וחכם, לא מנהיג מתלהם.
    אנו צריכים מנהיג שיידע להוליך אותנו ביושר ולדאוג שלא לעולם נשב על חרבנו.
    אנו רוצים וצריכים מנהיג שישיב את השפיות לחברה שלנו.
    אנו צריכים מנהיג הגון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16 האו״ם זה המקום עם הכי הרבה מתחסדים פר מטר מרובע  (לת) ירון
  • 13:38
  • 26.03.12

  •   המתחסדים היחידים ירון הם אתם בימין ולא אף אחד אחר. ישראל כובשת. ואם אין לה מה להסתיר- כמו איראן- שתאפשר לכל מי שרוצה לבוא לראות, לצלם, לשאול, לחקור. האו"ם איננו ועדת חקירה ממלכתית שביבי יכול לברוח ממנו כמו מהשריפה בכרמל, והאו"ם אינו מר ויינשטיין שצריך להחליט אם ליברמן יואשם או שימשיכו לתת לו למרוח את כולם ולחרבן על החוק. באסה. לכן, אם ישראל נקייה, אין לה מה לחשוש. ושלא יספרו לנו על אחרים. הגיע הזמן לסיים את הכיבוש. ואת המלאכה הזו לא ביבי ולא ליברמן יודעים לעשות, ולכן עליהם ללכת הביתה, לפני שכולנו נשלם כבשר תותחים שלהם במלחמת ברירה מטופשת זה לא מילה נגד איראן. אנחנו ואיראן זה היינו הך, עם משטר חומניסטי פוטיניסטי. הגיע הזמן לראות ולומר, זה מי שאנחנו. נגמרו תרוצי השואה  (לת) שומר חוק
    • 15:04
    • 26.03.12

  •   לא חייבים להם כלום שומר חוק הג'ונגל
    • 16:03
    • 26.03.12

    הוועדה היחידה שצריכה לקום צריכה להיקרא הוועדה לבדיקת וועדות האום. לא ייתכן שההרכב ההזוי של המועצה אשר נציגיה מגיעים ממדינות שמבזות את כבוד האדם תהיה זו שתחקור אותנו. אם רוצים לבדוק את ההתנחלויות שיואילו לעשות ניקוי אורוות כדי שלפחות לא נוכל להתלונן שתוצאות הוועדה מכורות מראש. זה ביזיון שאנשים מן הצד השמאלי של המפה הפוליטית מוכנים לקבל הרכב כזה של וועדה רק לשם הסיפוק שבגינוי ישראל. בכלל לא מעניין אתכם שהנציגים שיושבים בוועדה הם אוייבים שזכויות הפלסטינים הם בתחתית סדר העדיפויות שלהם. אתם ממשיכים לרקוד עם השטן, עם אנשים שמגיעים מהגרועים שבמשטרים ובבדמיונכם המופרך אתם אנשים מוסריים ונאורים. חיים בסרט.

17 צעד נכון שהיה מזמן צריך לעשותו  (לת) אבינועם עוקבי
  • 13:39
  • 26.03.12

18 יאללה לטרנספר תערבים ולהכריז על א״י השלמה  (לת) אהוד 27
  • 13:40
  • 26.03.12

19 לה לה ל-ה-ה אנחנו לא שומעים אותכם, לההה, אין כיבוש, אתם לא קיימים אסף
  • 13:42
  • 26.03.12

לה לה לה, כמו ילדים מפגרים, אכלו לי שתו לי, המורה למה את לא צועקת על מוטי, הוא לכלך יותר ממני

20 זה לא מספיק, חשוב להושיב את האו"ם ואת כל העולם על כסא נמוך, איפה דוברמן ?  (לת) שפתי כהן
  • 13:48
  • 26.03.12

21 האו"ם, מדינות העולם החופשי, עשו עמנו חסד, הטילו עלינו סנקציות. עמי
  • 13:48
  • 26.03.12

עכשיו, כשהממשלה מנתקת עצמה מהמועצה לזכויות האזרח, דבר ששום מדינה בכל ההיסטוריה של האו"ם לא עשתה מעולם, תרגישו חופשי להתחיל לעזור לנו לסלק את ממשלת המטורפים שנקלענו אליה. בבקשה, למעננו, למען ילדינו.

22 מדינת ישראל 2012: המירוץ לסוף איל
  • 13:50
  • 26.03.12

שהעולם יציל אותנו מעונשו של הביבי וחבר מרעיו

  •   העולם לא יציל אותנו איל. רק אנחנו. ואנחנו צריכים לצאת לרחובות ולהיתנער מהקוזק שלא מייצג אותנו. לא הוא ולא הביבי, שמובילים את כולנו לקטסטרופה עם הכיבוש המפגר, עם המלחמה באיראן, ועם ארץ אוכלת יושביה  (לת) שומר חוק
    • 15:00
    • 26.03.12

23 30 נזירים טיבטיים כבר הציתו את עצמם ואלה מקבלים 39 החלטות נגד ישראל וסוריה מעל 8000 אלף הרוגים הארגון הזה בדיחה עצובה  (לת) קי/דון
  • 13:50
  • 26.03.12

24 הגיע הזמן!  (לת) אבישי
  • 13:51
  • 26.03.12

25 עם לבדד ישכון. זו הבחירה של שר החוץ הזה. טמטום.  (לת) מיכל
  • 13:54
  • 26.03.12

26 כמונו כמשטר האייטולות רי
  • 13:56
  • 26.03.12

כן או לא דמוקרטיה, אין שום הבדל בין גישת אירן למותר ואסור ביחסים בינלאומיים לבין גישת מנהיגי ישראל! אנחנו הופכים במו ידינו להיות חבורה בזויה והזויה, ארץ של מגלומנים שטופי שנאה ופחד! ב ו ש ה וסיבה לצאת לרחובות!

  •   צודק רי. תגובתך ראויה להיקרא במלואה. קיא הימין כאן - הוא רק עדות למגלומניה. ואכן, עלינו לצאת לרחוב. להתנער מקוזקים שמהרסים את הארץ  (לת) שומר חוק
    • 14:58
    • 26.03.12

  •   המגלומניה נמצאת הקלחת שלך - לגרש יהודים מיו"ש ולאלץ את הערבים עם החרב לחיות בשלום - מה יכול להיות יותר מגלומני מזה?  (לת) אחד העמך
    • 16:11
    • 26.03.12

  •   רי, כמוך כמי ששיגר את טיל הנ"ט מונחה הלייזר על הסעת התלמידים בגבול עזה. אני אומר את זה בכל הרצינות. לא רואה שום הבדל מוסרי ביניכם. היית לוחץ על ההדק בכיף....  (לת) נגעל ממעריצי אלימות
    • 16:56
    • 26.03.12

27 החלטה נבונה. יש למחוק גם את המילים "מועצה" "זכויות אדם" ו"או"ם" מכל ספרי הלימוד, ולסגור כל אמצעי תקשורת שישמיע את המילים בפומבי.  (לת) סטאלין זה כאן
  • 13:59
  • 26.03.12

28 הבעל האלים מקה את אשתו וסוף סוף האישה מתנגדת תסמונת האישה המוכה
  • 14:04
  • 26.03.12

טוב עושה משרד החוץ ,
לצערינו גם בקרבינו ישנם אנשים המוכנים לקבל עוד מכות על הראש כפי שקורה עם חלק מהנשים המוכות , תופעה המכונה תסמונת האישה המוכה או
סינדרום האישה המוכה , שהיא ממשיכה לקבל מכות וחושבת שמה היא אשמה...
אבל היא לא אשמה.
כך הגיע הזמן לעשות סוף לדבר .
לא לתת להם להיכנס ארצה .להיות יותר תקיפים .
רק כך יכבדו אותנו.
זאת ארצינו , ועלינו לשמור עליה , כולל מהאויבים מבית. 

  •   חלומות בלילה למי לשיכור שמכונה תסמונת אישה מוכה. אף אחד לא יכבד אותך בכאילו תקיפות. ליברמן וביבי הם שניהם אימפוטנטים שלא יודעים לעשות שלום, ולכן הבריונות היא הכלי שלהם. בריונות שמובילה את הארץ לגהינום, לאבדון. שלום עושים עם אויבים אם לא ידעת. אוויל משריש שלא מבין שרק סיום הכיבוש יאפשר לנו להתחיל לחיות חיים נורמלים. אמרו כן לשלום. לא לכיבוש , לדם, למוות לשווא.  (לת) שומר חוק
    • 14:57
    • 26.03.12

  •   אתה כנראה הגבר המכה, שאפילו אינו יודע לכתוב עברית, ובטוח שרק בכוח יכבדו אותך. ימני מצוי אומלל.  (לת) הם מכים גם ילדים
    • 17:02
    • 26.03.12

  •   שלום אי אפשר לעשות עם אויבים- בגלל זה קוראים להם אויבים.  (לת) רונה
    • 17:42
    • 26.03.12

29 הבהלה הגדולה אברהם אביבי
  • 14:04
  • 26.03.12

בסופו של דבר תהיה חקירה, והחקירה תגלה את מה שכבר ידוע לכל בר דעת - ההתנחלויות הן הביטוי המכוער ביותר של החברה הישראלית. הסיכוי שלנו לשרוד כמדינה הוא רק אם נצליח לעקור אותן מהשטחים הכבושים, ובעיקר לעקור אותן מליבנו. אם מפעל ההתנחלויות יימשך, הוא יכפה עלינו גלות מרצון או מאונס, וקטסטרופה לאומית שכמותה ידענו רק בחורבן בית שני.

  •   אברהם אביבי- כל מילה שלך בסלע וראויה להיקרא במלואה. אנחנו איתך בדאגה לתהום שמובילים ביבי וליברמן את המדינה  (לת) שומר חוק
    • 14:55
    • 26.03.12

  •   מר אביבי: שחמאס וחיזבאלה יבטלו את האמנה להשמדת ישראל - שאין לה קשר להתנחלויות  (לת) ליאורה
    • 16:17
    • 26.03.12

30 ליברמן הוא אדם קיצוני ומסוכן שגורם לישראל נזק קשה וכולנו נשלם את המחיר
  • 14:04
  • 26.03.12

זו פשוט אחת הממשלות הגרועות ביותר שהיו בישראל אם לא הגרועה שבהן

31 ...וכאשר המועצה תפרסם דו"ח שלילי על ישראל תתבכיינו ותייללו שהיא אנטישמית ואנטי-ציונית.  (לת) גיורא
  • 14:06
  • 26.03.12

32 ישראל צריכה לספח את שטח C . ולכל הפלסטינים בשטח C בלבד לתת אזרחות (יש שם מעט מאוד)  (לת) ציוני
  • 14:08
  • 26.03.12

33 לא יתכן שהמועצה תמצא את ישראל אשמה במשהו: שהרי מדינה-יהודית לא צודקת ולא מוסרית זה אוקסימורון. אז ממה הפחד?  (לת) גיורא
  • 14:08
  • 26.03.12

34 יופי! כמו כל המדינות הנאורות בעולם, עכשיו גם אנחנו נצא נגד האו"ם! צפון קוריאה, היר ווי קאם! או קים!~  (לת) קים ז'ונג מי?
  • 14:11
  • 26.03.12

35 בדד אלך אסטרטג בכיר
  • 14:14
  • 26.03.12

גם תפילה אין לי
בדד
בלי עתיד בלי תקווה בלי חלווווום!ֿ
נהדר! כל ילד יודע הדרך היחידה לעמוד מול השלטון הקיצוני באיראן היא להפוך גם אנחנו למדינה קיצונית, מבודדת דיפלומטית ומוחרמת על ידי אומות העולם! אנחנו לא צריכים אף אחד! קדוש ברוך הוא יציל אותנו מידם! הוא וליברמן הקוזאק הפשיסט משיח בן דוד. מלכות של אלף שנים באימפריית ישראל השלמה! זו שלנו, זו גם כן! מ-ל-ח-מ-ה! מ-ל-ח-מ-ה! יאללה בית"ר יאללה! (אני עוזב את הארץ, ביי)

  •   לאסטרטג בכיר- תגובתך ראויה להיקרא במלואה. זה בדיוק מה שעבר גם לי בראש. איך בריונות בית"ר בקניון, טרור תג מחיר, זריקת השב"ח למות בצד הדרך, הבקשה לשחרר לחון את השוטר הרוצח מזרחי, בריחת ביבי ישי ושטייניץ מועדת חקירה ממלכתית לאירועי השריפה בכרמל, וכמובן הסטירה של ליברמן לנער, הם רק חלק קטן מעוד התנהלות בריונית של הקוזק הנגזל ליליפוטין. בושה לאן ישראל הגיעה. הגיע הזמן להתנער מהקקר הזה ומהשבוי שלו- ביבי. הם-לא מייצגים אותנו. הם=בריוני ימין מהרסי ישראל  (לת) שומר חוק
    • 14:53
    • 26.03.12

36 הגיע הזמן לזרוק את ישראל מהאו"ם! שבתאי רוזן
  • 14:16
  • 26.03.12

הגיע הזמן לזרוק את ישראל מהאו"ם!

37 מעולה. עוד צעד לקראת החרם  (לת) לאט אבל בטוח
  • 14:19
  • 26.03.12

38 לנהוג בהם על פי תורת איילון פינצ'בסקי
  • 14:20
  • 26.03.12

זה הכל? ניתוק קשרים? יש להושיב את כל חברי המועצה האנטישמית הזאת על כסאות קטנים!

39 קצת מאוחר; היהודים מנותקים מזכויות אדם מאז 1939. זכי חלטורה
  • 14:23
  • 26.03.12

בין 1939-1945 היהודים היו משוללי זכויות ומאז 1948 הם שוללי זכויות של אחרים וזה נראה כאילו הם די נהנים לשחק את הילד המוכה שהופך לאב מכה (ע"ע ליברמן). היום הם ניזכרו להיתנתק גם מהמועצה של הזכויות. לבריאות. הם יראו לעולם מה זה. יהודונים מושתנים.

40 באמת תהיתי מה קורה עם ליברמן. כבר שבועיים לא ניתקנו את היחסים עם מישהו. התחלתי לדאוג.  (לת) הישראלית
  • 14:24
  • 26.03.12

41 אני מנתק קשרים עם משרד החוץ בתגובה אבי
  • 14:27
  • 26.03.12

שלום לאביגדור ולחברים

42 שוב רואים שהקרן החדשה לישראל רועי
  • 14:29
  • 26.03.12

השתלטה על הכתבה הזו... קצת עצוב לראות שלא נשארו שמאלנים בארץ....

  •   אתה אמיתי?  (לת) יהודים! הקרן החדשה לישראל שמה לכם סמי הזייה בבארות המים!
    • 16:42
    • 26.03.12

  •   כל קוראי ישראל היום הוזים ומקצינים מיום ליום. לכן העיתון מחולק בחינם בכל הארץ. פראבדה בהתגלמותה!  (לת) העיתון של ראש הממשלה ושותפיו
    • 17:29
    • 26.03.12

43 לכל המקטרגים נגד ליברמן , המועצה הזו מכירה גם בזכויות ערביי ישראל להשמידנו , תתעוררו..  (לת) אבי
  • 14:34
  • 26.03.12

44 התרגיל הזה עבד כל-כך טוב עם גולסטין. אין סיכוי שזה יחזור עלינו כמו בומרנג!? נועם
  • 14:38
  • 26.03.12

להלן רשימה חלקית של מדינות שלא משתפות פעלה עם האו"ם:
1. אירן
2. צ.קוריאה
3. סין
4. סודאן
5. זימבאבוה
6. ישראל - לתפארת המדינה(גבר, הראנו להם מי חזק(עם דפוק))

45 10,000 הנרצחים בסוריה הם סיבה מצויינת לחקור את...ישראל. לאו"מ חוש הומור מצויין.  (לת) אינפיניטי
  • 14:38
  • 26.03.12

  •   מתי תבין סוף-סוף שאי-צדק ורמיסת-זכויות במקום או מקומות אחרים ואפילו בצורה הרבה יותר חמורה אינו פוטר אותנו?  (לת) גיורא
    • 15:17
    • 26.03.12

  •   מתי תבין סוף-סוף שאי-צדק ורמיסת-זכויות במקומות אחרים ואפילו בצורה הרבה יותר חמורה אינה פוטרת אותנו, הא?  (לת) גיורא
    • 15:18
    • 26.03.12

  •   מתי תבין לגיורא
    • 21:13
    • 26.03.12

    שקודם פותרים בעיות בוערות?כמו סוריה למשל?

46 האמת כנראה - כולם לא סובלים מחכמת יתר, הועדה והממשלה...  (לת) יוהו
  • 14:39
  • 26.03.12

47 מדובר בהקמת "ועדת חקירה" שההחלטות שלה תהיינה פוליטיות ולא משפטיות, והן תכתובנה דו"ח אשר ישמש הפלסטינים כדי לקדם סנקציות על ישראל. גוגו
  • 14:40
  • 26.03.12

זה לא שיש משהו להסתיר ולא שזה בכלל משנה. המציאות קיימת. מה שמשנה הוא שהפלסטינים מנסים בכל דרך לקדם כפייה בינ"ל נגד ישראל ובלבד שלא לעשות פשרות. הם ממשיכים לקדם את תכניתם לפלסטין הגדולה מהים ועד הנהר ומאוחדת עם ירדן. בשלבים.

48 שניתן לנציבה מדרום אפריקה לבדוק אצלנו טענות על אפרטהייד ? ציניקן
  • 14:43
  • 26.03.12

חסר לנו שהנציבה נאבי פילאי מדרום אפריקה מכירה אפרטהייד מקרוב, וחס וחלילה עוד תזהה אצלנו תופעות כאלו ...

  •   כנראה שהתמצאות באפרטהייד אינה סגולה לחקירת צדק - עובדה שהדרום-אפריקנים אינם מתרגשים במיוחד מן האפטהייד הרצחני במדינות ערב, וגם לא מן העובדה שהערבים היו גדולי סוחרי העבדים. הם שבויים בקונספציה מופרכת שהערבים הם אחיהם לדיכוי.  (לת) אחד העמך
    • 16:08
    • 26.03.12

49 עם סגולה ממש...כששר החוץ יהיה בכלא הוא יתפלל שמישהו מזכויות האדם יבקר אותו  (לת) הבחנה ברורה
  • 14:45
  • 26.03.12

50 לתומכים פרידריך ניטשה
  • 14:45
  • 26.03.12

תקראו בויקיפדיה את המאמר על ה"ועדה" הזו.
הדבר האחרון שמעניין אותה הוא זכויות אדם.

אבל אתם תומכים בכל מקרה, באופן אוטומטי, כי אין לכם אידאולוגיה אמיתית.
אתם לא יותר מראקציה למה שאתם מזהים כימין.

51 ישראל איננה בר אדון ליליפוטין. ואינה זקוקה להגנת הבריונים שלך. די נזקים הסבת לנו. נכון, רוצים לחקור את הבית שלך בהתנחלויות, שאינן ישראל. הן שטח כבוש, ולכן נעמדת על רגליך האחוריות. לא ניתן לך להרוס את המדינה. לך שלם את חובותיך בדין, שכמו מגרון מרחת עד היום בחסות עורכי הדין שלך. והנח לנו. מולדובה ביתך. ישראל היא הבית שלנו .  (לת) שומר חוק
  • 14:47
  • 26.03.12

52 החלטה צודקת, אין מה לדבר עם שכאלה אחד שמסתכל מלמעלה
  • 14:47
  • 26.03.12

איפה הוועדות שלהם לכל הרציחות והעשיקות בידי ממשלות ורודנים למיניהם שצצות מדי שבוע ברחבי העולם? ובצפון קוריאה הם כבר הסדירו את זכויות האדם? בסוריה, באירן, בכורדיסטן, בצ׳צ׳ניה - שם הכל בסדר? זכויות האשה נשמרות בערב הסעודית ובתימן? ילדים אוכלים טוב באפריקה והולכים לבית הספר? ואנחנו, שלום אין לנו בינתיים עם כל הכתות, הפלגים והזרמים שלהם, כלומר אנו במצב מלחמה. תפנימו ותרגעו

53 העולם החסיר פעימה: ישראל התנתקה מועדת האו"מ לזכויות אדם. קורא טקסטים
  • 14:48
  • 26.03.12

המהלך הישראלי - עוד צעד שמוכיח כי הדיפלומטיה הישראלית נתנהלת ברמת גנון. וכי ההחלטה הישראלית תעצור את ועדת החקירה להפרת זכויות האדם של הפלסטינים בגדה המערבית הכבושה ? וכי "ההתנתקות" הישראלית תסתיר את מערכת האפרטהייד שהתפתחה בגדה המערבית. 20. בעצם לא צריך ועדת חקירה : תשאלו את חיילי צה"ל המוצבים במחסומים ובכבישים בגדה המערבית מה קורה 20 דקות מת לאביב. ושיא השיאים של ההתחסדות והצדקנות: נתניהו משווה אותנו לסוריה , תימן ושאר מדינות העולם השלישי שרומסות זכויות אדם ברגל גסה . מול מדינות אלו הוא סבור כי אנו חסידי זכויות האדם. מה דעתו של ראש הממשלה להשוות אותנו למערב אירופה . והלא אנחנו "הדמוקרטיה היחידה במזה"ת". המרכאות במקור.
אך מדיניות בת היענה של התנתקות מועדת האו"מ ( שארה"ב רק חזרה אליה לפני שנתיים , ואין לה כוונה לנטוש) לא תעצור את המציאות העובדתית של שליטה על אוכלוסיה אזרחית בגדה המערבית באמצעות מערכת חוקים ותקנות על בסיס אתני. קוראים לזה אפרטהייד. האמת צועדת ואיש לא יוכל לעצרה. גם לא ליברמן ונתניהו.

  •   עכשיו כשאתה אומר את זה, אני מתחיל לקלוט שהעולם אולי באמת יחסיר פעימה אחד העמך
    • 17:36
    • 26.03.12

    לפני שקראתי את התגובה שלך לא חשבתי על זה בכלל ולא היה לי אכפת כי מזמן כבר חשבתי שראוי שישראל תתנתק מן האירגון המתועב הזה. אבל עכשיו אני קולט שאולי זה יתחיל להזיז משהו בכיוון חיובי גם בזירה הבינלאומית, כי הרבה מאוד אנשים ברחבי העולם מאסו כבר באירגון הזה שמגונן על דיקטטורים רצחניים ותוקף דמוקרטיות הנאבקות על קיומן. אז כן, יתכן שמישהו באו"ם יחסיר פעימה כי הם מבינים שסופם קרב.

54 החלטה טיפשית לחלוטין רועי
  • 14:48
  • 26.03.12

עכשיו בטוח שהדו"ח יהיה לרעתנו.

55 העובדה שהסורי נבל לא הופכת את ההתנחלויות ללגיטימיות  (לת) אלי
  • 14:53
  • 26.03.12

56 ילד קטן: נעצום עיניים ואז אף אחד לא יראה אותנו ואת מעשינו  (לת) ציניקן
  • 15:00
  • 26.03.12

57 איך זוהר ארגוב אמר הסוף בפתח
  • 15:04
  • 26.03.12

בדד אלך
גם תפילה אין לי
בדד,
בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום

  •   איך שרה יהודית ואולי זו רק התחלה
    • 15:58
    • 26.03.12

    לא טוב היות האדם לבדו
    אבל הוא לבדו בין כה וכה.
    והוא מחכה והוא לבדו
    והוא מתמהמה והוא לבדו

58 לא פלא, הרי ליברמן גדל על ערכי דמוקרטיה וזכויות אדם  (לת) מורשת סטאלין ופוטין
  • 15:05
  • 26.03.12

59 מוסד עובש וצביעות-ארור אליפז
  • 15:07
  • 26.03.12

מוסד האו"ם על שלוחותיו הינו אסופה של אשפה צבועה,תרמית,חוסר חשיבות,שיש להתעלם מימנו-בושה להשתייך למוסד כזה-מבזה.

60 אם בצה"ל רכשו מקלדת שבת, למה ששר החוץ לא יהיה ליברמן ובאתה ההזדמנות בוזגלו
  • 15:15
  • 26.03.12

לפטר את כל שופטי בג"ץ בגלל שמאולניותם ותשקוט הארץ לצמיתות...

61 המועצה שהכשירה את השרצים של לוב סין וקצבים אחרים אינה עוסקת בזכויות אדם מכל וכל ערן
  • 15:18
  • 26.03.12

אם הייתה ועדה אמיתית ורצינית שהייתה רוצה לבדוק את ההתנחלויות היו לנו את כל הסיבות בעולם לשתף איתם פעולה, כי הם לא היו מוצאים שם שום דבר.
לעומת זאת, אם הייתה ועדה שרוצה לבדוק באמת, היא בכלל לא הייתה באה להתנחלויות, אלא לטיבט הכבושה, לסוריה, לעזה של חמאס, לאיראן, תורכיה,רוסיה ולשאר מרעין בישין.

ישראל הייתה צריכה להיות במקום ה-100 ברשימת הביקורים שלהם.

עוד על "הועדה לזכויות אדם": http://www.youtube.com/watch?v=uhWgZu6tcZU

אני מקווה שגם ארגון האו"ם יתנתק מהבזיון הזה בקרוב.

62 זה לא משרד החוץ של ישראל, זה משרד אביגדור ליברמן  (לת) דייקו בלשונכם
  • 15:23
  • 26.03.12

63 ליברמן צריך להיות פה ראש ממשלה אחרי ביבי כל הכבוד לליברמן!  (לת) פעם בשמאל היום ליברמן!
  • 15:24
  • 26.03.12

64 ממש בוגר.. ענת
  • 15:25
  • 26.03.12

ממש פתוחים לקבל ביקורות ולהתמודד איתה. אם הכל בסדר כדבריהם, למה לא לאפשר בדיקה? כמה מחריד לקרוא שמשרד החוץ שלי מסרב לענות לטלפון של גוף בינלאומי.

  •   נו באמת חחח
    • 19:45
    • 26.03.12

    ההחלטה לחקירה התקבלה אוטומטית בגלל רוב מוסלמי בארגון זה וגם מימון ניכר...המשלחת כבר יודעת מה הם צריכים לכתוב בדו"ח כי כבר הכתיבו להם את תוצאות הבדיקה אפילו לפני שהם נחתו פה בארץ.

65 כמי שסוגר את עיניו וחושב שלא רואים אותם אינפנטילים מפגרים  (לת) חרקירי
  • 15:26
  • 26.03.12

66 האם אנחנו חיים באיראן שאסור לחקור כאן? יש לנו מה להסתיר?  (לת) מאיה
  • 15:31
  • 26.03.12

  •   לאו"ם אסור לחקור בשום מקום - הם מגוננים בקנאות על דיקטטורים רצחניים אלא אם כן הם סרבים שנלחמים נגד מוסלמים.  (לת) אחד העמך
    • 17:39
    • 26.03.12

  •   צריך לחקור למה חתרני השמאל הקיצוני נהנים מחסינות משפטית!! דרור הנאור מרמת גן
    • 21:15
    • 26.03.12

    אבל התגובה הזו לא תעבור את הצנזורה.

67 �� �ליברמן בת יענה
  • 15:46
  • 26.03.12

נכון. כך הם יעלמו. איתם כל הבעיות שלנו. כלב טוב, ליברמן

68 �� �ליברמן בת יענה
  • 15:46
  • 26.03.12

נכון. כך הם יעלמו. איתם כל הבעיות שלנו. כלב טוב, ליברמן

69 אני איש שמאל מאד. שלום עכשיו. פינוינ שמאלי
  • 15:48
  • 26.03.12

כל ההתנחלויות. אבל החלטות של מועצות/ועדות זכויות האדם ששייכות לאו״ם זה דבר צבוע והזוי. ללא שום קשר לדעתי על המצב בשטחים, שיקימו קודם ועדות חקירה לפגיעה בזכויות אדם בעשרות מדינות אחרות כולל סין. ואז הדרישה מישראל תהיה לגיטימית. זאת ללא שום קשר לעובדה אם יש פגיעה בזכויות אדם בשטחים או לא. אגב כדי לדעת זאת ממש אין צורך בועדת חקירה. ...עוד לא נולד מצב של כיבוש ללא פגיעה בזכויות אזרח.

  •   נכון, המשטר בסין חשוך. נכון הוא חשוך יותר מהמשטר שלנו. נכון, מבקרים אותו פחות מאשר את מדינת ישראל בימינו. וכל זאת למה? כי עד לא מכבר ישראל טרחה ולו רק למראית עין, לשתף פעולה עם גופים בינלאומיים, ולראות את עצמה שייכת לאומות הליברליות יותר. מה שקורה עכשיו הוא התדרדרות מוסרית שלנו לתהומות אפלים. אוטוטו ירימו ידיים גם מאיתנו, יפסיקו לבקר, יפסיקו לחטט בענייננו, וישאירו אותנו לעולל ככל העולה על רצוננו. נהדר. הבעיה היא שבאותה נשימה יפסיקו להתייחס אלינו בכלל. קוראים לזה חרם. אם לשם אנחנו שואפים, אז יאללה, בואו נשים על כולם פס וחלאס.  (לת) אחת ולתמיד
    • 17:13
    • 26.03.12

70 כל הכבוד אדון ליברמן פלוני
  • 15:51
  • 26.03.12

כל הכבוד מי יתן ויהיו לנו הרבה כמו ליברמן

71 זה בודאי יועיל לנו מאד! ברבו!!  (לת) אדמור
  • 16:01
  • 26.03.12

72 ישראל היתה צריכה לחקר את ההתנחלויות שמרוששות אותה בהקמתן  (לת) ועוד תרוקנה את משאביה בפינוין
  • 16:19
  • 26.03.12

73 הגוף הזה אכן משרת אינטרסים ערביים. זה לא סותר את העובדה שאנו כן עושים פשעים בשטחים  (לת) אף צד פה הוא לא צדיק
  • 16:22
  • 26.03.12

74 מסכים ח"כ דב חנין, טומנים את הראש בחול במקום לפתור את הבעיה האמיתית!!!  (לת) חיפאי
  • 16:25
  • 26.03.12

75 כל הכבוד לליברמן שמעצבן את הסמולנים כל הכבוד
  • 16:49
  • 26.03.12

אגב, מה הקשר בין בורג לשוקולד?
לא עדיף היה לו לפרסם ג'יפים? או לפחות קוראסונים?

76 צריך לקנות לדני איילון ארגז חול שבו יוכל לטמון את ראשו ועיניו. זה מתכון מנצח לסילוק הסכנה של חרם עולמי על מדינת האפרטהייד שנוכח חשכתה יאירו אפילו המשטר הדרום אפריקני האפריקנרי  (לת) עוזי
  • 16:55
  • 26.03.12

77 ועכשיו אין שום בעייה לגרש את כל הסודנים  (לת) עתידן
  • 17:07
  • 26.03.12

78 איני מצדד בהתנחלויות אבל גם מתנגד לכך שהמועצה מתמקדת בישראל נטו. ומה מוסר ההשכל? שגם ביבי צודק פעם במיליון שנה. האם זה מכשיר אותו לקדנציה 2? בשום פנים ואופן!! דני
  • 17:07
  • 26.03.12

האיש וממשלתו הרסו כל חלקו טובה במדינה ורמסו אותנו (משלמי המסים באשר הם) עד דוק!!

79 I hate living here  (לת) I can't take it no more
  • 17:12
  • 26.03.12

80 Of course . No one is expecting frome israel and its idiotic government, to come out with something ceative........  (לת) No one is expecting anything from this country anymore.
  • 17:14
  • 26.03.12

81 Yalla yalla ...Close this country to the world  (לת) Mr LIBERMAN....Tagid lee , ata satum?
  • 17:19
  • 26.03.12

82 שברו את הכלים ולא משחקים, שברו את הכלים ולא משחקים, שברו את הכלים ולא משחקים, שברו את הכלים ולא משחקים, שברו את הכלים ולא משחקים, שברו את הכלים ולא משחקים, שברו את הכלים ולא משחקים, שברו את הכלים ולא משחקים, ..........מה זה השטויות האלה? תתבגרו ותתמודדו!!@!!!  (לת) גן ילדים
  • 17:24
  • 26.03.12

83 ההתנחלויות הן פשע שצריך לחקור  (לת) נדב
  • 17:29
  • 26.03.12

84 קודם טורקיה, אחכ אירופה, עכשיו מועצת זכויות האדם, ומה מחר? ליברמן הורס את מדינת ישראל בעזרתו הנדיבה של ביביהו  (לת) מדינת חלם ולא בע"מ
  • 17:34
  • 26.03.12

85 ממשלת ישראל כנהג עבריין, שנעצר בשל מהירותו, האומר לשוטר: 'וואלה לפני שנייה עקף אותי אחד על 200!'  (לת) אורי כדורי
  • 17:41
  • 26.03.12

86 ואנו לפני פסח כל כך נקי באוויר שלא יודעים לשאול ובכלל מבינים את שר החוץ הרודן שלנו למה לדבר הכלל עם האו"ם רק הרוסים הפאשיסטים פוטין וחבורתו  (לת) Ruthy Lachman Paul
  • 17:55
  • 26.03.12

87 פסיכוזת ההתנחלויות נמשכת. 45 שנה צה"ל שולט על תושבים ללא זכויות אדם כלשהם. האם בשביל זה חזר העם היהודי לארצו לאחר 2000 שנה???  (לת) יהודה
  • 18:30
  • 26.03.12

88 אל: ציבור הבוחרים רותי
  • 18:42
  • 26.03.12

הוסיפו לרשימות שלכם: המנהיגים המהוללים שלנו היום הולכים ומנתקים את ישראל מהעולם. האם זה מה שאתם רוצים????????????????.
האם אינכם חושבים שהגיע הזמן ל: מושחתים נמאסתם - נוסח 2012 ?????
אז מה היה לנו עד היום? חברי כנסת מושחתים מהימין נכנסים לבית הסוהר ובהם גם נשיא המדינה !!!!! מס' בחורי הישיבות, שאינם הולכים לצבא עולה ועולה !!!!!! מס' ההקצבות למשפחות של תלמידי ישיבה שאינם עובדים עולה ועולה!!!!!. הדיור להשגה, מבית מדרשו של השר אטיאס, מכוון ליותר משפחות חרדים ופחות לחילונים הנושאים בעול!!!!! מספר ההתנחלויות עולה ועולה ועימו הכסף הרב לאחזקתם (שמירה של הצבא, כבישים חדשים).. האם זו החברה שבה אתם רוצים להמשיך לחיות?????? הכל בידיים של ציבור הבוחרים!!!!!

89 חזרה לרוסיה הסוביטית. אנחנו צודקים מאחןרי חומת ברזל.  (לת) נתן
  • 18:47
  • 26.03.12

90 זה שהם נגד ישראל זה נכון אבל במקרה הזה אני בעד אבי
  • 19:03
  • 26.03.12

ההתנחלויות הם פשע וחובה לסיים אותו כמו כל פשע אחר

91 כמדומני שארצי האהובה עולה על המסלול של דרום אפריקה בשעתה. זה עושה אותי מאד עצוב כי זכור לי מה עלה בגורלה. יש לנו ברירה בין הפרדות לשתי מדינות או מדינה אחת דמוקרטית עם 60 חברי כנסת פלסטינאים וראש ממשלה פלסטינאי וסוף הציונות.  (לת) לא נעמוד בעתיד בלחץ הכלכלי, בריחת הון ומשבר והגירה
  • 19:22
  • 26.03.12

92 מה קרה,רה"מ הרופס שחנו אישר לפודל שלו לעשות שריר? נראה כמה זמן יקח לו להתקפל... כרגיל...  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 20:43
  • 26.03.12

93 מה הקשר בין טיבי לישראל?  (לת) און
  • 23:23
  • 26.03.12

94 ליברמן הדו-פרצופי מתחבק עם בוגרי ה-KGB. לא נשכח לימנים את הבושות שעשיתם לציונות.  (לת) צבי
  • 13:40
  • 30.03.12

95 עצוב ועלוב .. GREEN
  • 15:45
  • 01.04.12

אם ניקח את עיתוני "הארץ" מ- 1948 ועד היום ונבדוק את מאמרי המערכת שלהם לאורך כל אותן שנים .נזהה את המטמורפוזה שעבר עיתון ה"הארץ" מעיתון ליברלי ציוני לעיתון שמאמרי המערכת שלו משקפים את קול רמאללה .
זהו תהליך עצוב ועלוב.
מאמר המערכת שפורסם היום מתעלם מדבר אחד מרכזי .
הפלסטינים לא שינו את עמדתם ,זו השוללת את קיום הבית הלאומי היהודי בא"י , מאז נובמבר 1947 את דחו את החלטת האו"ם ויצאו יחד עם מדינות ערב השכנות למסע מלחמה שתחליתו חיסול המדינה היהודית .
כאשר אבו-מאזן דיבר בנאומו האחרון על "62 שנות כיבוש" זו לא היתה מעידה או פליטת פה , הוא בדיוק התכוון למה שהוא אומר .
כיוון שהפלסטינים נכשלו בנתיים בהגשמת מטרתם הזדונית,הם ממשיכים במאבקם בדרכים שונות שאחת מהם היא נושא הישובים בשטחים .
באופן עקרוני אין לקבל את דרישת הפלסטינאים למניעת הקמת ישובים יהודים בא"י . אבו-מאזן אף הכיז שבשטחי מדינת פלסטין (לכשתקום) לא יהיה אף ישוב יהודי (יודנריין). הכרזה שעיתון " הארץ" התעלם ממנה באופן כלל לא מפתיע .
אפשר לדמיין מה היתה תגובת "הארץ" לו ראש ממשלת ישראל היה מכריז שבישראל לא יהיו ישובים ערבים .
אין שום דבר קדוש ב"קו הירוק" הוא משקף את היכולת הצבאית/מדינית של ישראל ב1949 .
מול אויב פלסטיני נחוש וערמומי שלא מצליח להסתיר את כוונותיו האמיתיות לגבי ישראל , למדינת ישראל יש את החובה והזכות לגבולות ביטחון שישמרו את רוב האוכלוסיה שלה מהגורל לו זוכים תושבי עוטף עזה והדרום ,שם מדיניות הרפיסות והפשרה הולידה את הפירות הבאושים שלה .

96 הוועדה צריכה לבדוק את השפעת הכיבוש הערבי בארץ ישראל. מנחם
  • 17:10
  • 01.04.12

ולפני שהם בודקים עוולות בארצנו שיבדקו עוולות בארצותיהם הם.
מדינות ערב שתקפו את מדינת ישראל ב-1948 חייבות לשלם פיצויים על כל
הנזקים שגרמו תוך הפרת החלטות האו"ם מ-1947.
השקר שיש עם פלסטיני ערבי בארץ ישראל ברור לכולם.
הם יכולים לרמות בני אדם אבל לא את אלוהים.
ארץ ישראל לעם ישראל.

97 האם הוועדה תבדוק זכויות היהודים בארצות ערב? מנחם
  • 17:32
  • 01.04.12

מה קורה עם רכוש היהודים ואדמותיהם?
מה היא ההיסטוריה הפלסטינית? איפה הם היו? מאין באו? ממי נכבשה פלסטין?
אסור להרשות לוועדה להכנס לארצנו.