מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

שר ההגנה הגרמני על תקיפת איראן: אחרי הפגישה עם ברק הפכתי מודאג יותר

שר ההגנה דה-מזייר התייחס בראיון לעיתון "בילד" לפגישתו עם השר ברק בשבוע שעבר, וציין כי הוא חושש מההשלכות של תקיפה באיראן

שר ההגנה הגרמני, תומס דה-מזייר, אומר כי הוא "מודאג" בעקבות שיחותיו עם שר הביטחון, אהוד ברק, בשבוע שעבר בגרמניה, באשר לכוונת ישראל לתקוף באיראן. בראיון לעיתון הגרמני "בילד", נשאל דה-מזייר: "האם בעקבות הפגישה שלך עם ברק התרשמת שאנחנו עומדים בפני מלחמה קרבה עם איראן"? בתגובה, אמר: "אני לא יודע, אבל משיחותיי, כולל עם שר הביטחון של ישראל, נהייתי יותר מודאג מאשר בטוח".

עוד הוסיף: "אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להניא את איראן מתוכנית הגרעין שלה, בראש ובראשונה באמצעות סנקציות. אבל: הצד הישראלי לא מאמין שהסנקציות מוצלחות".

בהמשך נשאל שר ההגנה הגרמני על תוכנית ישראלית לתקיפה אווירית באיראן, והשיב: "איראן מנסה להסתיר חלק ניכר מתוכנית הגרעין שלה עמוק באדמה. אם זה יצליח, זה יקשה על תקיפה ישראלית. אלא שחלק מחברי הממשלה בישראל לא מעריכים מספיק את ההשלכות השליליות של תקיפות כאלה. אמרתי לאהוד ברק, שקשה לחשב את התוצאות (של תקיפה), ואסור לקחת סיכונים לא מחושבים. לכן, כחברים של ישראל, הזהרנו אותה מהמהלך הזה".

אהוד ברק ומקבילו הגרמני, בשבוע שעבר
אהוד ברק ומקבילו הגרמני, בשבוע שעבר. צילום: רויטרס

עשו לנו לייק בפייסבוק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

בשבוע שעבר נחתם בגרמניה הסכם לאספקת צוללת "דולפין" חדשה ומשודרגת שתצטרף לצי של חיל הים. בשש השנים הקרובות ייכנסו לנמל חיפה שלוש צוללות חדשות, מתוצרת גרמניה, שיצטרפו לצי של חיל הים. פרסומים זרים מדווחים כי הן יוכלו לשאת טילים ישראלים בעלי ראשי נפץ גרעיניים.

לפני יומיים הזהיר נשיא ארצות הברית אובמה את איראן כשאמר כי הזמן שנותר לפתרון סוגית הגרעין האיראני בצורה דיפלומטית הולך ואוזל. "עדיין קיים חלון הזדמנויות דיפלומטי, אבל החלון עומד להיסגר".

בתדרוך לוועדת החוץ והביטחון שקיים ברק בשבוע שעבר אמר שר הביטחון כי על ישראל לגלות רגישות למערכת הבחירות בארצות הברית, ורמז כי לא ראוי יהיה לתקוף באיראן אם לא תושג הסכמה בנושא עם הממשל האמריקאי.

Read this article in English: Germany official: Meeting with Israel's Barak left me 'more concerned' of war with Iran




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 נו ברור, הגנרל מכר את דירת הפאר במגדלי אקירוב. עכשיו כולם יכולים להשרף....  (לת) שרון
  • 15:55
  • 27.03.12

02 ההתנהלות של ביבי וברק היא מיטבית סמקרה הזה מוטי
  • 15:59
  • 27.03.12

הסיכוי היחיד להשפעה משמעותית בינלאומית קיים רק אם יאמינו שישראל באמת מתכוונת לתקוף.

03 השואה לא תחזור שנית, תהיה מודאג, יש לעם היהודי שר ביטחון מצוין  (לת) אורן
  • 16:00
  • 27.03.12

04 שר הביטחון עושה עבודה מעולה !  (לת) ציפי
  • 16:03
  • 27.03.12

05 לא יודעת מה איתכם, אני סומכת על שיקוליו של ברק!  (לת) אתי
  • 16:04
  • 27.03.12

  •   אנחנו לא סומכים.  (לת) מוקי
    • 17:23
    • 27.03.12

  •   עמך הסליחה אני לא כ"כ סומך. אין לי ספק שברק יודע איך לארגן תקיפה צוצלחת באיראן מה שאני לא בטוח זה שהוא ידע לנהך את מה שיבוא בעקבות זאת. סתם קקר
    • 19:29
    • 27.03.12

    מר צריך להיות סבלנים ומחושים נאה מטיך אלה שעצביו ונחישותו בוגדים בו זמן לא רב לאחר ההטפה.
    עופרצ יצוקה היה מבצע מבריק מבחינה צבאית בתחילתו אלה שלא מוצה והתועלת ממנו שולית לעומת מה שניתן היה להשיג.
    כנ"ל תקיפה באיראן יכולה להיות אות ומופת לשכנינו שקבלת ירי על העורך היא נחלת העבר ומי שיחשוב לעשות זאת ישלם מחיר כבד ממה שהיה מוכן לשלם. אני בספק גדול אם היושבים בממשלה הנוכחית יהיו מוכהים לתגובה שכזו או אפילו שוקלים אותה

  •   אם את לא טוקבק בתשלום אני יורה בעצמי מתוך עצבות על חוסר התקוה של המין האנושי.  (לת) יאיר
    • 19:52
    • 27.03.12

  •   אנחנו כן  (לת) יוסי
    • 20:33
    • 27.03.12

  •   לא יודע מה איתך, אבל מי שמתגלה ככישלון הגדול של הפוליטיקה והעשייה הציבורית לא סביר שיפתיע בשיקול דעת וקריאת המפה  (לת) גוגו
    • 20:33
    • 27.03.12

  •   מה שנקרא, מתחיל בקול תרועה רמה, וגומר בקול ענות חלשה...........  (לת) אופנבאך
    • 00:26
    • 28.03.12

  •   'אתי', לא קוראים לך גם נילי?  (לת) אזרח סקרן
    • 06:38
    • 28.03.12

06 אולי מישהו יתעורר בטהרן ויבין שאנחנו רציניים? יובל
  • 16:05
  • 27.03.12

אכן יש לו ממה לדאוג. איראן מפתחת נשק להשמדה המונית

07 שר הביטחון עושה עבודה של כולם בממשלה  (לת) לימור
  • 16:05
  • 27.03.12

  •   אני גם חושבת שאפשר לסמוך על ברק, ולכן אני נוהגת כמוהו ומוכרת את דירתי בישראל ורוכשת דירה באיי שיסל.  (לת) יוכבד
    • 06:41
    • 28.03.12

08 ברור - שר הגנה אמיתי פגש את הסמרטוט רצפה שאנחנו מכנים שר ביטחון... אהוד ברח
  • 16:05
  • 27.03.12

מה ציפינו...

  •   אני דווקא חושבת שאהוד ברק עושה עבודה נהדרת בכך שהוא מלחיץ את האירופאים ומאלץ אותם לפעול.  (לת) מירי
    • 16:49
    • 27.03.12

  •   תתעוררו שם, הבחירות מוכרעות בקלפי ולא בטוקבקלנד, ברק עתידו מאחוריו, שמשון
    • 17:34
    • 27.03.12

    מירי, ציפי, אתי, איזו מקוריות בשמות המגיבות מטעם, שקוף עד כדי מצחיק

  •   שמשון, אם אינך מסכים אם דעתי, תענה עניינית. אני, כאם לחייל קרבי, אני רוצה שאהוד ברק ימשיך להיות שר ביטחון. לא חשוב לי איך  (לת) מירי
    • 18:15
    • 27.03.12

  •   בדיוק בגלל זה ברק שר הבטחון, ואילו אתה, שמשון, תמשיך לשפוך את ממרתך בטוקבקים עוד הרבה שנים  (לת) אבי
    • 18:57
    • 27.03.12

  •   אני גם חושבת שהוא עם ראש אנליטי וחתיך פצצות בלי השומה;) יונית
    • 20:54
    • 27.03.12

    נו באמת... כל הפקידות במשרד הביטחון קיבלו היום הוראה מלמעלה לפרגן לבוס בטוקבקים לכתבה הזאת? מה זה החרטא הזה?

09 מודאג?? מודאג?? תסתכל על הנשק הגרעיני של איראן ואז באמת תהיה מודאג !  (לת) נתי
  • 16:06
  • 27.03.12

10 יופי ברק, תמשיך להלחיץ אותם... רק ככה הם יפעלו  (לת) מורן
  • 16:06
  • 27.03.12

11 זה אומר שברק העביר לו את המסר הנכון! לירן
  • 16:07
  • 27.03.12

שילחץ. בפעם הקודמת שניסו להשמיד אותנו הגרמנים לא ממש עזרו.. אה, רגע.. בעצם זה היו הגרמנים..

12 למרות כל הביקורת, אני סומך על אהוד ברק כשזה נוגע לביטחון. הוא תמיד נוהג בפרגמטיות ושיקול דעת  (לת) אופיר
  • 16:08
  • 27.03.12

13 האיש הזה אהוד בונפרטה ברק מפחיד אותי......  (לת) חניבעל
  • 16:12
  • 27.03.12

14 כשאתם מודאגים- אנחנו רגועים! וגם להיפך. אייל
  • 16:22
  • 27.03.12

אנחנו רואים את הטבח שמתבצע היום בסוריה, ואת הרפיסות המנוולת שלכם, ואנחנו מבינים שוב שאין על מי לסמוך.
הגיע הזמן שתפנימו את מחיר השאננות שלכם, המנוולות שלכם, האימפוטנטיות שלכם, הרפיסות שלכם.
ישראל לא תשלים לעולם עם איראן גרעינית. ואם המחיר הוא שאתם תמצאו את עצמכם בסחרור- אז זה מה יש! תתמודדו!
ישראל מתמודד עם עולם מנוול ואכזר וצבוע כבר כמעט 70 שנה. לפני כן היהודים התמודדו עם עולם מנוול ואכזר וצבוע משך אלפי שנים.
עד כאן!
ישראל מבינה שהמחיר שנשלם עכשיו במלחמה הוא קטן לאין שיעור מהמחיר שנשלם עם איראן גרעינית. את זה גם אתם מבינים, אבל לא מעזים להגיד.
אז תתמודדו עם ההשלכות.
או שתגיעו לפתרון מדיני.
ההחלטה בידכם, מטומטמים.
ואח"כ ההחלטה היא שלנו!!!

15 ההליכה של ברק כשהוא מנפח את עצמו מצחיקה מאד ניר
  • 16:23
  • 27.03.12

על מה הוא מנפח את עצמו ?המלחמה עוד לא התחילה כשננצח ינפח את עצמו עד שיהיה דב
לא יכפת לי ממנו בשעתה

  •   אומרים שריבונו של עולם מגביה גבוה גבוה את ליבם של טיפשים גאוותנים כמו אהוד בונפרטה ברק בשקל וחצי :-)  (לת) משועשע
    • 17:04
    • 27.03.12

16 המכה ה 11 הירוקה
  • 16:25
  • 27.03.12

ברק או נכון יותר, נפוליאון דה לה חארטה, איש מפחיד. האיש פשוט השתגע ולא מהיום. מה הוא רוצה, להרוס את המדינה, תרתי משמע. מישהו חייב לעצור את הטירוף הזה.

17 בעד שר הביטחון הפרחח מהצפון
  • 16:34
  • 27.03.12

ברק אנא ממך יותר ביטחון, פחות עסקנות ותודה לגרמנים על האזהרה הנדיבה.

18 רק שר ההגנה הגרמני מודאג ? ומה אתנו. הראש הפסבדו-אנאליטי של ברק מכין מלחמה אזורית במסווה של "תקיפה" אווירית כירורגית כביכול. בעיני ברק זאת מהלומה חד פעמית של זבנג וגמרנו. אבל כדרכו הוא טועה והמלחמה שהוא יוזם תהיה מלחמת התשה ארוכה ומיותרת. קראו היטב את דגן - ותבינו למה.  (לת) קורא טקסטים
  • 16:41
  • 27.03.12

19 כשאתם מודאגים- אנחנו רגועים! וגם להיפך. אייל
  • 16:45
  • 27.03.12

אנחנו רואים את הטבח שמתבצע היום בסוריה, ואת הרפיסות המנוולת שלכם, ואנחנו מבינים שוב שאין על מי לסמוך.
הגיע הזמן שתפנימו את מחיר השאננות שלכם, המנוולות שלכם, האימפוטנטיות שלכם, הרפיסות שלכם.
ישראל לא תשלים לעולם עם איראן גרעינית. ואם המחיר הוא שאתם תמצאו את עצמכם בסחרור- אז זה מה יש! תתמודדו!
ישראל מתמודד עם עולם מנוול ואכזר וצבוע כבר כמעט 70 שנה. לפני כן היהודים התמודדו עם עולם מנוול ואכזר וצבוע משך אלפי שנים.
עד כאן!
ישראל מבינה שהמחיר שנשלם עכשיו במלחמה הוא קטן לאין שיעור מהמחיר שנשלם עם איראן גרעינית. את זה גם אתם מבינים, אבל לא מעזים להגיד.
אז תתמודדו עם ההשלכות.
או שתגיעו לפתרון מדיני.
ההחלטה בידכם, מטומטמים.
ואח"כ ההחלטה היא שלנו!!!

  •   תגובה גלותית אופיינית. כל מה שהעולם אומר הוא לרעתנו. תתחילו להבין שביבי-ברק עובדים על כל העולם. אלא שבעולם מבינים את זה ובישראל מוחאים להם כף.  (לת) גד
    • 18:19
    • 27.03.12

20 אפילו השר הגרמני מבין שצריך לשתף פעולה עם האיום הישראלי ("מודאג" נועד להלחיץ את האייתולות) כי בלעדיו אין לסנקציות סיכוי - רק השמאל הישראלי אינו מבין זאת.  (לת) אחד העמך
  • 16:53
  • 27.03.12

21 מה אגיד לכם, עכשיו אני ממש ישן בשקט. תגידו, במיקום החדש של ברק, קל יותר או קשה יותר להציב הגנה נגד טילים?  (לת) עייף
  • 17:02
  • 27.03.12

22 ברור שאף שר בטחון או רמטכ"ל בחו"ל לא מבין כלום, העיקר ששני חכמנים שרוצים להכנס להיסטוריה ועוד כמה קצינים שרוצים להתקדם ומספקים לנ"ל ניירות עבודה אוהדים - יודעים הכל.  (לת) אני במקלט
  • 17:02
  • 27.03.12

23 עד שלא אראה שאני ברשימת הנכנסים למקלט האטומי הממשלתי - עם משפחתי וחברי ועוד כמה פרוטקציונרים - לא ארגע.  (לת) י. ישראלי
  • 17:04
  • 27.03.12

24 מה שירשם בקורות הימים שהעולם בכלל והמערב בפרט ,פחות היו מודאגים מנשק גרעיני בידי כת האייתולות האפוקוליפטית ויות רמהשלכות התקיפה להשמדת האיום הקיומי.  (לת) ייאי
  • 17:06
  • 27.03.12

25 נהיית מודאג... ואז נתת לו עוד צוללת מינה
  • 17:06
  • 27.03.12

רק חרם יעזור

  •   מינה, אם את כ"כ שונאת את ישראל אז אולי תרדי מהארץ? אדי
    • 07:30
    • 28.03.12

    איך את בכלל מסוגלת לחיות במדינה שאת כ"כ שונאת.
    ונעזוב את הצד הריגשי שלך לרגע. מסתבר שגם השכל לא משהו. את חושבת שאת יותר חכמה גם ממשרד הביטחון הגרמני?
    כי מבחינה אסטרטגית (אם את מסוגלת לחשוב במימד כזה) ככל שיהיו לישראל יותר צוללות, האינטרס לתקוף את תוכנית הגרעין באיראן פוחת.
    מסתבר שהגיון בריא, הפך למשאב נדיר. אז אולי תוותרי על העניין המנטלי.
    לכי על הרגש - הרגש אומר לך לעזוב אותנו. תקשיבי לרגשות.

26 האם הגרמנים לא כל כך מוטרדים מהשמדת העם היהודי?  (לת) ראול
  • 17:14
  • 27.03.12

27 זה בסדר אין מה לדאוג הם סיימו לבנות את הבונקר האטומי של ה"נבחרים" ואתם הציבור קפצו  (לת) תום
  • 17:17
  • 27.03.12

28 תקיפת מתקני הגרעין אסתי פלג
  • 17:19
  • 27.03.12

על פי המידע המצוי ברשותי תאריך היעד 14 ביולי יום שבת בליילה. אחרי התקיפה כבר לא ישארו טוקבקיסטים... מדינת היהודים תחרב עד היסוד......

29 עם שלם דורש אשפוז  (לת) צחי
  • 17:25
  • 27.03.12

30 ליקוי המאורות של הישראלים הוא טוטאלי  (לת) ישראל מיטווח ברווזים
  • 17:32
  • 27.03.12

31 דאגה בריש גליי בעיתון? עוד אמצעי לחץ של שרר ההגנה הגרמני ששולח לנו עוד צוללת גרעינית במחיר מבצע של 33% פחות.  (לת) 33% פחות
  • 17:39
  • 27.03.12

32 גם אנחנו מודאגים- מביבי וברק וחירחורי המלחמה המיותרים שלהם  (לת) ניר
  • 17:42
  • 27.03.12

33 כל הכבוד לברק, ללחוץ ולמנוע מאיראן גרעין! יואב
  • 17:54
  • 27.03.12

הרוצה בשלום היכון למלחמה.

34 אל דאגה, תומס דב מזייר. לפי התכנית , נתקוף רק עם כדורי צבע, כמו במרמרה.  (לת) תכניות נפלאות, בתיאוריה
  • 17:56
  • 27.03.12

35 אני גם הייתי מודאג מהיטלר עכשיו תורך להיות מודאג  (לת) ניצול שואה
  • 18:06
  • 27.03.12

  •   אם היית מודאג מהיטלר מדוע לא ברחת מאירופה. מי הפריע לך  (לת) תומכת בברק אבל לא במלחמה באיראן. כלנו ניכחד. כלנו
    • 05:04
    • 30.03.12

36 חשוב לבדוק פסיכיאטרית מה משמעות כפות הידיים הסגורות באופן קבע בכל צילומי ברק, והאם זה לא מעיד על אדם התקוע בתוך עצמו, סכנה גדולה לכולנו  (לת) דן
  • 18:09
  • 27.03.12

37 איפה הבושה ? החיילים בקבלת פנים נועלים את אותם מגפיים של האס אס וגם הביגוד שלהם מזכיר לי את ימי המלחמה באוישוויץ טפו עליהם קומט זיך זיי זאלען זיי זיין פארדאייגעט  (לת) מויש
  • 18:09
  • 27.03.12

38 מטריד כמ
  • 18:11
  • 27.03.12

איום אמין זה טוב, הבעיה שלברק עדיף להיות גנרל המלחמה עם איראן, וגם לביבי זה יעשה רק טוב. מי ישים לב שהפלסטינים עקפו את ביבי כשהוא עסוק בלהציל את העולם מאחמדיניג'ד

39 תקיפה באירן יהודה
  • 18:20
  • 27.03.12

שר הביטחון הוא החיל הטוב בעולם נקודה בעל כל העטורים

40 האם משרד הבטחון מפעיל טוקבקיסטים בתשלום? @
  • 18:23
  • 27.03.12

כזה פרץ התלהבות מברק לא נצפה במחוזותינו שנים

41 גם בשנות ה-30 כנראה חשבו שאסור לקחת סיכונים לא מחושבים. איזה יופי זה עבד אז. בלי קשר לעובדה שהכתבה עוסקת בגרמנים. ל.
  • 18:32
  • 27.03.12

"לא מעריכים מספיק את ההשלכות השליליות של תקיפות כאלה" ? אנחנו מעריכים את ההשלכות עלינו. אם נמות, לא מעניינות אותנו ההשלכות על שאר העולם.

42 פוטין מגיע כי רוצה לברר לגבי התקיפה באירן אלכסנדר
  • 18:35
  • 27.03.12

חוץ מזה טוב להזכיר לו ש750 אלף חיילים בצבא האדום ב"מלחמה הפטריוטית הגדולה " היו יהודים , עם שליש מהם הרוגים וכ155 אותות גיבורי ברה"מ.

43 ברק אני ואפסי ראו התמונה ,משגע את כולנו בתאות השלטון והכבוד שלו.  (לת) מגיב
  • 18:37
  • 27.03.12

44 ברק ממשיך במתקפת תשקורת למען התפקיד הבא שלו. את הבטחון כבר מיצה. מה עכשיו?  (לת) שואל
  • 18:38
  • 27.03.12

45 שר ההגנה הגרמני על תקיפה באירן יהודה
  • 18:46
  • 27.03.12

שר הביטחון הוא החיל הטוב בעולם נקודה בעל כל העיטורים, ועל תשכחו מי הם הגרמנים

46 מאיפה השנאה הזאת לברק. זה ממש פאתולוגי יוני
  • 18:53
  • 27.03.12

עצרתם לרגע לשאול את עצמכם באופן אובייקטיבי "למה אני שונא את ברק?" ונתתם לעצמכם תשובה רציונלית או שזה פשוט תופעת העדר? מה, האיש אויב ישראל? השתגעתם?!

  •   בשבילי - ברק מייצג את אותו ישראלי, צבר, גאוותן, חזיר וחסר מוסר בסיסי (דארווניסט).  (לת) ישראלי
    • 19:33
    • 27.03.12

  •   ת'כלס אתה צודק. זה כנראה הבון-טון אז כל הלהקה קופצת. אני דווקא מחבבת את ברק וחושבת שטוב שהוא מנהל את העניינים יחד עם ביבי יעל
    • 00:49
    • 28.03.12

    גם בתחילת פרשת מסמך הרפז כולם הגנו על אשכנזי ותקפו את ברק והסתבר שהרב אלוף גבי הוא גם רב אלוף בתעלולים חתרניים והצדק היה לצידו של ברק. תקראו את "הבור" של מרגלית וברגמן. בקיצור כמו שיוני כתב: אל תתנהגו ותחשבו כמו עדר ותחשבו בעצמכם על בסיס העובדות ולא על מה ש"כולם" אומרים

47 נראה לי שרבים מהמגיבים היו ישנים יותר טוב בלילה כשלאירן יהיה נשק גרעיני שיאיים על ישראל!מבחינתם הבעיה הקיומית היא ביבי וברק והפיתרון הוא החמאס והחיזבאללה ששואפים לשלום.  (לת) מעוות
  • 18:55
  • 27.03.12

48 ברק רוצה להיות נשיא בגלל הנסיעות. הוא אוהב לנסוע ואוהב בתי מלון. אין יום שאין תשקורת אתו.  (לת) קורא הארץ
  • 19:02
  • 27.03.12

49 38 מאז שברק היה חיל עברו הרבה מים בים.  (לת) מגיב
  • 19:03
  • 27.03.12

50 והנה מצאתי דרך יפה לגרום לאירנים להכניס את כל הגרעין שלהם למקום אחד עדי
  • 19:03
  • 27.03.12

צאו מהסרט ארצות הברית וישראל לא מספרות לכם כלום ויקיליקס מזמן גילו שבסופו של יום האמריקאים הם השחקנים הטובים ביותר במגרש ולעולם לא חושפים דבר.

51 יחצני ברק עובדים קשה. אני מודאג.  (לת) מגיב
  • 19:04
  • 27.03.12

52 תמונה שווה אלף מילים. אני ואפסי אני ואפסי.  (לת) שלמה
  • 19:05
  • 27.03.12

53 ברק ברח ל6 שנים אחרי שכשל כראש ממשלה והשאיר לפרס מפלגה הרוסה. המנהיג היחיד שכך עשה. דואג
  • 19:09
  • 27.03.12

עכשיו הוא עלול לגרום זאת לעם ישראל.

54 התמונה משדרת, אני ברק מלךהעולם. אני נשיא מדינת ישראל.  (לת) צלם
  • 19:10
  • 27.03.12

55 כל שבועיים ברק חוזר לחופשת מולדת. תבדקו את הרווחים בנסיעותיו. ממש באמוק נסיעות.  (לת) דואג
  • 19:11
  • 27.03.12

56 אז אולי תעביר לנו צוללת נוספת כבר בחודש הבא asap?  (לת) לילית
  • 19:15
  • 27.03.12

57 גם אני מודעג מאוד גם בלי לפגוש את ברק הוא פשוט מדעיג אותי יותר מהאירני  (לת) פלץ
  • 19:19
  • 27.03.12

58 סומכת רק על ברק!  (לת) סילביה
  • 19:22
  • 27.03.12

59 תקיפה בז ששון
  • 19:25
  • 27.03.12

הבעיה היא לא הגרעין האירני (בשלב סדר העדיפויות הביטחוני).
הבעיה היא לסגור את התמיכה לגב הכלכלי והצבאי שמעניק המשטר באירן
למשטרים ואירגוני טרור היושבים על הגדר וגם למדינות שכנות המקבלות רוח גבית .

60 נפוליאונצ'יק רביעי מוכן להקריב את מדינתו בשביל הסיכוי להישאר שר בטחון עוד קדנציה.  (לת) אשקלוני
  • 19:32
  • 27.03.12

61 42 עובדות לא רגשות. אנחנו נגד תקיפה בניגוד לברק, אנחנו נגד הנסיעות שלו על חשבוננו. הבנת? שואל
  • 19:40
  • 27.03.12

התנהלות ברק ,כנוסע מתמיד שכל כונתו להפציץ את אירן, הסבריו על הדירה שמכר מעידות שתאות שלטון השתלטה עליו. לא האיש התנהלותו.

62 דמדומי שלטונו של ברק שגם הליכוד לא רוצה בו, מלווה בנסיעות בלי סוף. שינהל הכל בארץ.  (לת) מגיב
  • 19:41
  • 27.03.12

63 למה אנשי ליכוד לא רוצים לשריין את ברק .יש למשהו תשובה הגיונית?הרי הוא כל כך טוב.  (לת) תוהה
  • 19:44
  • 27.03.12

64 ברק מס1 בתקשורת תבדקו זאת. יחצניו בכל חור.  (לת) בדקתי
  • 19:45
  • 27.03.12

65 להיות מודאג משני הביבברק שמנהלים לנו את המדינה אפילו בלי השמיניה.מי מאשרכל הנסיעות האלה?  (לת) מודאג
  • 19:46
  • 27.03.12

66 לא לתקיפה באירן אומרים רבאזרחי המדינה.ברק לא רואה לא שומע.  (לת) מגיב
  • 19:48
  • 27.03.12

67 כמה זמן היה ברק בחופשת מולדת? יש לכם מושג? אמוק של נסיעות לפני הסוף?  (לת) שואל
  • 19:49
  • 27.03.12

68 ברק איש מאוד יקר בכל נסיעותיו ומלונותיו. שאורחיו יגיעו הנה אבל מי יצדיע לו?  (לת) שאול
  • 19:50
  • 27.03.12

69 אוי איזה כבוד קבלתי, אוי כמה אני חשוב, אוי כמה טוב לנסוע אוי אוי.  (לת) יעל
  • 19:51
  • 27.03.12

70 Ehud Barak - just look at him  (לת) Sonia
  • 20:27
  • 27.03.12

71 גם אנחנו מודאגים מהזחיחות של ביבי ונתניהו  (לת) דודו
  • 20:29
  • 27.03.12

72 לגמרי מבין אותו, אנחנו פשוט מקבלים את ה"ברק" במנות קצובות כבר כמה שנים גוגו
  • 20:40
  • 27.03.12

התחלנו עם קמפ דויד שם הוא ידע מה כולם צריכים ולא ניהל מו"מ, היה לנו את האינתיפדה השניה, את חורבן מפלגת העבודה, נחנו כמה שנים בזמן שהקופה רשמה הכנסות, הוא חזר לפולטיקה לרכוב עוד סיבוב על המפלגה החבולה ומאז הוא משודך לביבי (בדרך הוא היה הגנרליסימו של עופרת יצוקה בלי לדעת מה הוא רוצה להשיג). עם כזה רקורד אין מה לפחד, הכל מגובה ב"הישגים" של האיש המבריק ביותר במזה"ת.

73 כמה דברים לכל המודאגים וגם לזחוחים: השפוי האחרון
  • 20:53
  • 27.03.12

ראשית, אירן לא צריכה אנרגיה גרעינית "לצורכי שלום", יש לה עודפי נפט אותם היא מוכרת לכל דיכפין. שנית העולם הערבי לא זקוק לפצצות גרעין, הוא עתיד לכבוש את אירופה ורוסיה תוך שלושים שנה וגם ארה"ב, קנדה ואוסטרליה על הכוונת...והכל באופן דמוגרפי חוקי מבלי לירות ולו כדור אחד. האירנים הן ילדים חורגים בעולם הערבי (גם שיעים וגם אינם ממש ערבים), לכן זה הזמן להחליט מה עושים. או שנכנסים באירנים ובסורים וזוכים למנת אהדה בעולם הערבי (זה לא יספיק, צריך גם להסתדר עם הפלסטינים) או שיושבים וממתינים בשקט מתוך תקוה שאובמה ירגיע את האירנים בלי אלימות. בכל מקרה צריכים להיות מודעים לכך, שהתנהלות ימינאית מספחת לא תועיל בטוח ארוך ללישראל. עכשיו אולי יותר ברור מדוע אהוד ברק כל כך נחוץ לנו, הוא היחידי בממשלתנו, שרואה זאת וגם פועל בהתאם. אני עם אהוד ברק. וכן, אני מטקבק עבורו. רק לא בתשלום, בהתנדבות ומתוך אמונה שלמה, בו ובדרכו.

  •   אני לא רואה את ברק מוביל איזשהוא קו יוני בממשלת אלקין -חוטובלי גוגו
    • 07:01
    • 28.03.12

    שמעת אותו מתבטא בנושא מגרון לאחרונה. אולי יוזם משהו אחר מול הפלסטינים? הוא גם לא מתאים לשמש עלה התאנה של ביבי (חוץ מהשלכת) ,כי הוא פשוט לא שמאל כבר שנים.
    אני גם כותב בהתנדבות, מתוך סלידה מהאיש מדרכו וממהותו.

  •   מעולם לא אמרתי שאהוד ברק הוא שמאל . השפוי האחרון
    • 16:27
    • 28.03.12

    הוא מרכז ריאליסטי. וככזה הוא היחידי שיכול לקדם שלום אמת. אלא שביבי שהיה אמור ללכת בדרך זו גם כן, לא מצליח להטות את ההגה המדיני לכוון מרכז והולך ושוקע בביצה הספוחיסטית. לכן למרות היותו איש מרכז, אהוד ברק הוא סמן שמאלי בממשלת ביבי וגם זה שעדין מחזיק אותה כהגיונית וברת התיחסות בעולם כולו. הבעיה הייתה ונשארה עם הבוחר הישראלי בכלל ואנשים כדוגמתך בפרט שבוחרים משום מה לשנוא את האיש היחידי שיכול היום לקדם במשהו את עניניה של ישראל ובוחרים משום מה, להתכחש לו, לדרכו ולמשנתו, להתעלם ממנה ביודעין ועוד להציגו כנהנתן, נפוח, יהיר ופחדן...שביננו, אלה הן בדיוק התכונות ההפוכות לאישיותו.

74 אי תקיפה בגרמניה, סליחה, איראן. תביא ח"ו שואה שנייה. רון
  • 21:23
  • 27.03.12

תזכורת לכל אלו שלא תמכו בבלימת החיה הנאצית.

75 מי מאמין למה שכתוב בעיתון?  (לת) אבי
  • 22:58
  • 27.03.12

76 הוא לא רוצה שיראו מעורבות חברות גרמניות כגון סימנס בבנית הכורים  (לת) אורי
  • 23:01
  • 27.03.12

77 החומניזים יהודה
  • 23:03
  • 27.03.12

ברק כשמו הוא האדם, אין לנו אחר במקומו אז בואו נכבד אותו

78 הגמד והעץ סולם
  • 23:45
  • 27.03.12

אני מקוה שיש סולם מספיק גבוה להוריד את הגמד מהעץ

79 שר ההגנה הגרמני על תקיפת אירן. שרה אנגל
  • 23:46
  • 27.03.12

ככל שמדברים יותר כך יורדת האמינות שמשהו ייעשה בנידון אירן. איך אומרים? כלב נובח לא נושך? בגין עשה אותו דבר לעירקים ועד שלא ניגמר לא דיבר על כך איש. וחוץ מיזה מישהו יכול ביכלל לחשב את ההשלכות שיש להתקפה כזו על אירן של היום? איזה נזק פיזי זה יכול לעשות למדינת ישראל? כמה עוד אנשים צריכים למות בגלל איזו מחלת גדלות פוליטית?

80 ברק הברק חלמאי
  • 02:15
  • 28.03.12

כל המגיבים אינם מכירים את אנשי השראה שמנהלים לנו את המדינה. אבל לברר יש סטייל של סרוליק ותחכום של קישון. החייל המאותר ביותר מכסתח את החייל הפחדן והלא יוצלח שתפקידו לטפל בראשות הממשלה. ברק יודע להתחבר לאהבתו הראשונה ועל כך אני מצדיע לו. יוחלף העם שלא ראוי למנהיגותו כפי שדרש פרס בהפסדו לביבי ..

81 israeli manipulations ann arbor israeli
  • 02:45
  • 28.03.12

It is clear that barak and Bibi are trying to manipulate the world against Iran. Two liars. Iran will never dare to attack Israel. Go figure why we are so hated in this world.  

82 1948 ברגע האחרון ארה"ב נסתה למנוע את הכרזת המדינה כי לא תעמוד בהתקפה הערבים 1967 דהגול אם תתקיפו תחוסלו ביום הראשון, התקפה על הכור בערק הרוב בממשלה התנגד כי עירק עלולה לחסל אותנו, כל צעד שישראל רצתה לעשות להגנתה היו פרשנים מסוג זה  (לת) תזכורת היסטורית/ לא בעד התקפה אבל
  • 09:37
  • 28.03.12

  •   ארהב ניסתה למנוע הקמת המדינה בגלל שהיא אנטישמית ונאלצה ללחום לצד רוסיה נגד היטלר בן טיפוחיה ולא בגלל חלילה דאגה לעם היהודי.אז חלאס דמגוגיה במחיר החור בגרוש כי זה לא עולה כסף.  (לת) הגוי..
    • 22:07
    • 28.03.12

83 ברק הפוליטיקאי הכי כושל. נשאר תלוי רק בביבי. גם בליכוד הוא לא רציוי. עובדה.  (לת) שלום
  • 13:50
  • 28.03.12

84 לכל המשבחים את ברק ,אפילו מנדט אחד לא מנבאים לו. בורח סדרתי והורס העבודה.  (לת) שלום
  • 13:51
  • 28.03.12

85 ביברק שני מגלומנים מדאיגים מאוד. כשלונות פעם שניה.  (לת) שלום
  • 13:51
  • 28.03.12

86 יחצני ברק המסורים לו אתם עושים צחוק מעצמכם. החיל הכי מוצלח, הפוליטיקאי הכי כושל.  (לת) יונה
  • 13:53
  • 28.03.12

87 זו סוף דרכו הפוליטית של ברק, אלא אם כן ימציא שטיקים חדשים. הוא מסוגל.  (לת) מגיב
  • 13:54
  • 28.03.12

פרוייקטים מיוחדים