מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

גראס לא לבד: מסורבי הכניסה הבולטים בשנים האחרונות

החלטתו של אלי ישי להכריז על הסופר הגרמני גינטר גראס כ"פרסונה נון גרטה" אינה חריגה במדיניות משרד הפנים והעומדים בראשו. רשימה קצרה

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 רק גברים? מה עם הליגה הנשית? מי שבעד חמישיה פותחת ל"פרסונה נון גרטה" של נשים שיתן בלייק!  (לת) שיוויון!
  • 10:31
  • 09.04.12

02 כל מסורבי הכניסה, כמו אירועים קשים אחרים במדינה= הם ראי למדינת החמסטן הפוטיניסטית שהפכנו להיות. ואם נדמה לנו שסתימת פיות באמצעות מניעת כניסתם לארץ מסתיימת בזה- אנחנו טפשים גמורים. הנזק שגורמת ממשלת הביבי הארורה למדינה- קשה לכימות. מאידך- הוא מצביע על מגמה שיש לעצור בכל כוחנו. לפני שיהיה מאוחר  (לת) שומר חוק
  • 10:40
  • 09.04.12

  •   כרגיל, אתה מלעיט אותנו באידיוטיזם המתלהם שלך  (לת) ומתהדר בתואר 'שומר חוק'
    • 15:38
    • 09.04.12

  •   המשך לשמור על החוק. החוקה (שלא היתה) הלכה פייפן. יש היום שריע. תוכל לחתום להבא כ"שומר שריע".  (לת) יוסלה
    • 14:14
    • 10.04.12

  •   ,מועדון די מכובד לא? בלשן אמריקאי-ישראלי, היסטוריון אמריקאי-יהודי, עיתונאי בריטי ליצן ספרדי ומשורר גרמני. אימרו לי מי האויבים שלכם ואומר לכם מי אתם. החמישה הנ"ל מהווים סיכון ביטחוני לישראל? מהווים סיכון בעיקר על מערך ההסברה של ישראל. מה שמשותף לכל האנשים האלה הוא שהם בדר"כ אומרים את האמת ואת זה ישראל אף פעם לא אהבה.  (לת) בן מרמרה
    • 18:59
    • 10.04.12

03 יש הרבה אנטישמים ושונאי ישראל קיצוניים. גראס ביניהם. טוב עשה אלי ישי. אברמי
  • 10:43
  • 09.04.12

גראס רוצה לטהר את מעשיו כנאצי שונא יהודים ומוכם להשמידם, על ידי הפניית אצבע מאשיממה כלפי ישראל ,כאילו ישראל רוצה להשמיד את העם האיראני.
היש דבר רחוק מהמציאות מזה ?לכן , ננדה אותו .

  •   כל הגויים שונאי יהודים. כך מחנכים אותנו בישראל מאז ומתמיד, אין מה לעשות. נבנה לנו גיטאות, גם בארצנו.  (לת) רוני רודף שלום
    • 11:56
    • 09.04.12

  •   לא כל הגויים שונאים אותנו, ולא חונכנו לכך.אינך רודף שלום אבירם
    • 14:50
    • 09.04.12

    אלו אמירות של תבוסתנות וכניעה.רק מי שרוצה לברוח מעצמו כותב כך.אנו לא בגיטו ואיננו מפחדים מאיש גם לא מגראס ולא נרתעים מאמירותיך.
    אתה אינך רודף שלום יותר ממני. אתה נכנע לערבים ולנאצים יותר ממני.

  •   רוני, אתה רודף שלום בדיוק כמו שהפוץ שומר חוק אכן שומר חוק  (לת) שניכם חלאות בשירות הנאציזם הפלשתינאי
    • 15:34
    • 09.04.12

04 הסיבה לתמיכת השמאל בגינטר גראס מגיב
  • 10:44
  • 09.04.12

השמאל מכיר שזכות קיומה של מדינת ישראל
היא פיצוי על השואה.
השמאל לא מקבל סיבות היסטוריות או דתיות.
נשארה לו הכרזת האו"ם משנת 1947.
אין ספק שהשואה היוותה גורם מרכזי בדירבון האו"ם לקבל החלטה זו.
היום, הרבה אירופאים לא מקבלים שיש לתת ליהודים מדינה כפיצוי על השואה.
לכן השמאל הישראלי מופתע ואינו יודע להגיב מול גראס.
הדרך בה בחר היא התרפסות מוחלטת - דסוננס קוגניטיבי של שבויים.

  •   הנה עוד דוגמה של תגובת איש ימין מתלהם שמבין רק כח ומלחמות ודמים.  (לת) רוני רודף שלום
    • 11:57
    • 09.04.12

  •   הסיבה לתמיכת השמאל בגינטר גראס שפקה
    • 13:18
    • 09.04.12

    היא שאמר דברים שהעולם (שלא מסתכל דרך הפריזמה היהודית-ישראלית-ציונית "כולם שונאים אותנו, בוא רק נראה למה ובמה זה מתבטא") די מסכים עם חלק נכבד מהם. וכך גם השמאל. שלא ברור כיצד בעולם פורצות מלחמות בגלל חשד לפיתוח נשק גרעיני, אבל ישראל קיבלה חסינות. שלא נראה כי תקיפת איראן תפתור את בעיית הגרעין, אבל ברור שתוביל למלחמה קשה. ושמותר לבקר את ישראל כמו כל מדינה אחרת בעולם, וביקורת על התנהלות פוליטית איננה שנאה על רקע לאום. בכלל לא ברור על מה הרעש.

  •   ייתכן שהחלטת החלוקה של האו"ם התקבלה על רקע השואה, גם כן מגיב
    • 13:32
    • 09.04.12

    אבל להכרזת בלפור, לכל ההתיישבות הציונית לפני מלחמת העולם השנייה לא היה, כמובן, שום קשר לשואה. לכן, זכות קיומה של מדינת ישראל אינה "פיצוי על השואה", אלא חזרה של חלק מהעם למולדתו.

  •   מאל.. שמאל.. שמאל. אתם נשמעים כמו תינוק עם פיגור שמכיר מילה אחת  (לת) וחוזר עליה שוב ושוב ושוב.
    • 14:05
    • 09.04.12

  •   לא פצוי על השואה, אלא אחד מלקחי לא חשוב
    • 23:29
    • 09.04.12

    השואה -
    הכרה שלעם ישראל מגיעה מדינה משלו, בה יהיה ריבוני לעצב את עתידו הפוליטי.
    היה בכך גם אישור מחודש להצהרת בלפור, למשל.

05 קול מבקר יוכרז אישות לא רצויה. א.פ.
  • 10:45
  • 09.04.12

כבוד השר ישי, אני שולל את רוב מעשי ממשלה זו בה הינך יושב. לא שכחתי את ארוריותך לשריפה בכרמל. היות ומקום מושבי בח"ל אולי תכריז עלי גם כאשיות בלתי רצויה?

06 הרשימה של מסורבי הכניסה למדינת האפרטהייד התוקפנית המאיימת לתקוף את אירן מאד מכובדת. נראה שלא יארך הזמן וישי החשוך וממשלת הימין ההזויה תתחיל לפעול כך גם נגד אזרחי ישראל שיעזו להביע דיעה נגד הכיבוש או נגד תקיפת אירן.  (לת) א. ישראלי
  • 10:46
  • 09.04.12

  •   אל תדאג,חתרני השמאל הקיצוני,תומכי הטרור הפלשתינאי,נהנים מחסינות משפטית.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 19:11
    • 09.04.12

  •   השמאל איבד את זה לגמרי אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק
    • 11:42
    • 10.04.12

    ישראל רוצה להשמיד את איראן? באמת? על מה בדיוק אתה מבסס את ההנחה המופרכת הזו? הנה לך עובדה מבוססת: איראן רוצה להשמיד את ישראל. ומה הביסוס לכך? זה די פשוט- אחמדיניג'אד אומר את זה מעל כל במה כבר שנים! ואם יקירך גונטר גראס לא מכיר בכך, הוא לא רק נאצי אלא גם טיפש.

07 לאנשים נאצים כאלו אין זכות להכנס לארץ אבותי=ארץ הקודש  (לת) שלא נדע מטומאה.
  • 10:47
  • 09.04.12

08 לישראלי שינחת בלונדון ויצהיר שמטרת בואו היא להפגין כנגד בריטניה- ייתנו להיכנס? בחלומות. מדינה שמכבדת את עצמה צריכה לבלום את כניסתם של אויביה, גם אם הם יקירי השמאל המקומי.  (לת) איתי
  • 10:53
  • 09.04.12

09 האם יש הבדל בין ש"ס לאיראן ? ניסים אלפסי
  • 10:54
  • 09.04.12

שאלה טובה

10 מותר לאלי ישי לאסור את כניסתו של אדם כי כתב שיר שמבקר את ישראל, ולתרץ את זה, בתירוץ שקרי, בלבישת מדי אס אס? זה חוקי בכלל?
  • 11:20
  • 09.04.12

אם הדמוי-שר שתופס כרגע בשיניים ובציפורניים את כיסא שר הפנים מחליט לאסור את כניסתו של מישהו ומפרסם שהוא משקר בנוגע לזה, כשהסיבה היחידה לאיסור היא גל פופוליסטי שהוא מנסה לדהור עליו בדמות שיר שמבקר את ישראל, זה חוקי בכלל? אני בטח ובטח לא הסמכתי אותו לעשות דברים כאלה, זאת מדינת חוק, לא? הקריזות של איזה דיקטטור זעיר מטעם עצמו באמת יכולות לנהל פה את העניינים?

  •   וגם אמת חוקי מאד
    • 19:06
    • 09.04.12

    מותר למדינה לאסור כניסתו של אדם שאכן לבש מדי ס.ס. ולחם בשורות ארגון הרצח הנאצי הזה במלחמת העולם השניה. גם אם הוא סופר מפורסם.

11 מעניין מי יהיה גאה להיות ברשימה כזו מי יהיה גאה להשתייך לצד של אלי ישי.  (לת) ניר
  • 11:23
  • 09.04.12

  •   א)המשורר הזה הצהיר שמצר על טעותו בן 17להיות עם הנאצים!! har tk
    • 12:57
    • 09.04.12

    ב)ברור שהוא נהנה עכשיו מהריאקציה לשירו הזידוני,עקב שהחסיר בכוונה חצי מהעובדות למה ישראל תוקפנית..ומסכנת את שלום העולם..

12 חבל שלא מסרבים כניסה גם לכל פעילי ה""שלום"" שעיקר עיסוקם דן
  • 11:26
  • 09.04.12

מעבר לשעשוע מיני של הפלסטינים הוא בהטרדת ותקיפת חיילים. אין מדינה בעולם שמאפשרת כניסה לאויבים שלה.

13 איזה פחד.....  (לת) תמר
  • 11:35
  • 09.04.12

14 השר אלי ישי הופך את ישראל ל "פארסה נון גראטה". Reuven Holzer
  • 11:40
  • 09.04.12

וגם שר החוץ המהולל איבט ליברמן שמזכיר את "הר גארבג'" - ה"פרוינד" של ה"פוי" .

15 ההחלטה למנוע כניסה של אישים אנטי ישראלים משה שינדלר
  • 11:42
  • 09.04.12

נכונה, ההחלטה לרוץ עם זה לתקשורת, ולתת לאנשים כאלו במה אינה נכונה.
כל האנשים ברשימה, לא ביקרו את ישראל, הם ניצלו את הכיבוש לתמוך באויביה, בטרוריסטים וברוצחים, כל זאת רק על מנת לספק את שנת ישראל השרויה בתוכם.
גם כשמאלני, אני לא מבין איך גראס יכול בכלל להשוות את מצב זכויות האדם שיש בישראל לעומת מה שיש באיראן ולתמוך בה, לא שישראל זכה בתחום, להיפך אבל המרחק בינה ובין איראן הוא עצום, ועל כן לא מדובר פה בתמיכה בזכויות האדם של הפלסטינים, מדובר פה על שנאת ישראל (אנטישמיות החדשה).
לדוגמה, במדינה כמו איראן, חלק מהכותבים של העיתון הזה (שאני בין מעריצהם ובדרך כלל תומך בדעותיהם) כגון גדעון לוי, לא היו יכולים להמשיך ולכתוב, בישראל כן.

  •   ההחלטה למנוע כניסה של אישים אנטי ישראלים ן. פרידלנדר
    • 17:55
    • 09.04.12

    נכון כרגע שומרת השלטון הנוכחית על זכויות הפרט, על חופש פעילות פוליטית ועל חופש אמונה (חוץ מחוקי שבת, חוקי כשרות, ועוד מלא חוקים לטובת הדרישות של היהדות האורתודוקסית-חרדית) לפחות לאוכלוסיה היהודית. אבל, מאז שלוש השנים האחרונות עלו ועוד עולה סימנים רבים שהשלטון של הימין הולך לכיוונים לא רחוקים מאלה של אירן. בדיוק אתמול רוני ריבלין אשר התנגד לפוליטיזציה של בית המשפט העליון לפני מספר חודשים קרס ללחץ הקואליציוני לחסל את ההפרדה בין ישות השיפוטית והכנסת. יש רדיפה קשה וממושכת נגד אירגונים ואישיים המתנגדים לסיפוח השטחים הכבושים ולמדיניות הכלכלית המושחתת של השלטון.... מר שינדלר, חופש הדיבור וחופש הפעילות פוליטית בישראל לא רק יכול להעלם אך בדרך להעלם כמו שהתגובה של שר ישי לשיר ביקורתי אך בהחלט לא אנטי שמי מבשר

16 חלק מהאנשים הם תומכי חיזבאללה-את הליצן הייתי מכניס.  (לת) רונן
  • 11:43
  • 09.04.12

17 טובה שעה אחת קודם ! בני
  • 11:43
  • 09.04.12

סוף כל סוף ישראל נלחמת באקדמית חוץ אני מקווה שהיא תלחם גם באקדמיית פנים

18 כבוד השר אלי ישי לא חכם גדול וזה בלשון המעטה  (לת) דורש טוב
  • 11:47
  • 09.04.12

19 יש פה צעד סמלי שאני תומך בו (למרות שאלי ישי הוא לא כוס התה שלי) גיל ג
  • 11:49
  • 09.04.12

ברור שגראס לא מתכנן ביקור בישראל בקרוב.
וברור שאיסור כניסה לאדם באופן כללי הוא צעד מתלהם, לא דמוקרטי וילדותי.

אבל עוצמת העוול שייצר גראס במלל המתועב שלו היא כה מזעזעת שצעד סימלי כזה מתבקש - גם אם הוא נקמני, ילדותי מתלהם ולא דמוקרטי.

20 כנראה את המשפט שפוך חמתך לגויים אמר הטיפש יעקב
  • 11:50
  • 09.04.12

אומנם, ולמרות השקרים של העיתון אנשים אלה הם לא רק כותבים נגד ישראל אלא גם אקטיביסטים נגד ישראל ואפילו יש להם קשרים עם תנועות טרור פלסטיניות. ואפילו חומסקי, למרות ההסברים שלו הוא גם נחשס כמכחיש את השואה בכך שכתב מבוא מפאר בספרו של אחד המכחישים הגדולים. למרות זאת לאסור מאישים כאלה את הכניסה ברגע שאפשר אפילו לעקוב אחריהם, זו טיפשוט ממדרגה ראשונה. אבל לא מפליא. מאז ומי תמיד שרי הממשלה הזאת נהגו כילדים. עשו דווקא לכל מי שלא מצא חן בעניהם תוך שהם מראים את השרירים שלהם. האימה שלי הייתה כועסת עלי כשעשיתי את זה בילדותי. מי שוכח את השר או סגן שר שהושיב את השגריר התורכי בכיסא נמוך יותר כדי להשפיל אותו. בושה וחרפה לכל אלה שנותנים כולם לפוליטיקאים שמיישמים את המשפט של ספר הילדים הלאומי, שקראנו לפני כמה ימים האגדה של פסח
שפוך חמתך לגוים. הם לא שייכים לי אני לא שייך להם.

21 שכחתם את קאט סטיבנס  (לת) יוסוף איסלאם
  • 11:50
  • 09.04.12

22 זה בהחלט לגיטימי למדינה להכריז על פרסונות כ"לא רצויים". אין סיבה להציג זאת כפרימיטיביות.  (לת) לילי
  • 11:56
  • 09.04.12

23 בלי להתיחס לדיעותץ של גראס וחבריו זה עצוב שבור ועם הארץ פרימיטיבי כמו אלי ישי מכריז עליהם כפרסונה נון גרטה רייש לקיש
  • 11:56
  • 09.04.12

וחוץ מזה האם היית מפקיד נשק גרעיני בידיהם של הרב ליאור או אורי אריאל ודומיהם?????

24 א.מגוחך. ב.ישי ושות' - בורים ועמי ארצות ולכן אינם יודעים שהם מגוחכים.  (לת) שבחי הגיחוך
  • 11:58
  • 09.04.12

25 יש ישראלים מסורבי כניסה יצחק
  • 12:01
  • 09.04.12

השלטון הבריטי ההזוי, אף לו רשימה של מסורבי כניסה לבריטניה. ביניהם פוליטיקאים ישראלים בולטים. אז לפני שאנחנו מתנצלים על הפרימיטיביות של אלי ישי, כדאי לזכור ששר החוץ הבריטי איננו טוב יותר.

26 גם מלכי ישראל העדיפו את נביאי השקר ולכן שמו את ירמיהו בכלא. גם אייבי נתן היה מוקצה. גם לייבוביץ סבל מהמשטר הפאשיסטי. רק אם תירצו זוכים לכבוד. נעניין למה. דרך אגב היפה אצל שר הפנים שאין לו מושג מי זה גינטר גראס שבגיל שבע עשרה גויס לצבא הנאצי עודד
  • 12:04
  • 09.04.12

נועם חומסקי יהודי אז התרוץ המטופש בקשר לעברו לא תופש. לעומת זאת גדולי הפשע המאורגן שממנים את גזל הפאלשתינים מתקבלים בזרועות פתוחות

27 מדינה הזויה אחד העם
  • 12:05
  • 09.04.12

מיום ליום המדינה הזו הופכת ליותר ויותר הזויה.
לא ירחק היום שבו גם מתנגדי הממשלה מבית יוכרזו אישיות בלתי רצויה ותשלל מהם זכות הבחירה לכנסת באיזשהו נימוק.

  •   כנראה אתה עוד סמלאן פבלובי שלא קרא ספר מימך. אמליץ לך על כמה ספרים 9-11 של חומסקי בו הוא מצדיק את הטרור ואומר שבגלל שהטרור עובד צריך להשתמש בו, ושגרמניה הנאצית הגנה על אזרחיה מפני הטרור של הפרטיזנים ושמה שהנאצים עשו הפ סה"כ הפעילו טרור נגדי. תקרא גם את ספרו של נורמן פינקלשטיין "הפעם הלכנו רחוק מידי" אני בטוח שגם סמלאן אוטמטי שכמוך ימצא שם כמות שקרים מטורפת שמאשים את ישראל בטווח שיטתי של ערבים, הוא הסטוריון כמו שמנגלה רופא, הספר שלו מלא שקרים ובמיוחד יש לו היקשים הזוהים ומטורפים.  (לת) גל
    • 13:56
    • 09.04.12

28 איך לא ישנאו אותנו אם ברגע זה אני אוכל מצה עם דם של ילד פלסטנאי?נכון רונן
  • 12:07
  • 09.04.12

שהלכתי על התחליף הזול(בגלל המחאה) ילד פלסטנאי ..

29 לגרש את אלי ישי סרבן שרות בצה"ל וגזען הפוגע בתדמית המדינה  (לת) הציוני
  • 12:13
  • 09.04.12

30 הימין לא מסוגל להתמודד בשכל. רק בכח.  (לת) מפוקח
  • 12:15
  • 09.04.12

31 מתי ייתחילו לשרוף את הספרים שלו ? אלי ישי בוודאי לא יודע אפילו שארועים אלו קרו בעבר דוד
  • 12:24
  • 09.04.12

החרמת סופרים חשובים ומפורסמים
החרמת ספריהם
שריפת הספרים
הרג אנשים

32 מי מחרים ומי מוחרם? לקוניוס
  • 12:26
  • 09.04.12

מעניין התהליך הזה, של מניעת כניסה לישראל. כל מי שדעתו אינה מתיישרת עם דעתו של שר הפנים מוחרם. רק תחזיק בדיעה שונה, וכבר תוחרם על ידי המיזנטרופ המקומי.

33 אני אוסר על עצמי את כניסתי לישראל.  (לת) ק.א.
  • 12:32
  • 09.04.12

34 אני חי בחו"ל - מקווה שהדקטטור החשוך... יובל
  • 12:33
  • 09.04.12

מדינות ישראלית הזוייה ומטומטמת. חוצפה של אקס "יפי הבלורית והתואר" שבעולם הגדול הרשו להם יותר מדי! מה זו הדבליות הזו להכות לעצמכם על האשכים?! אז הוא כתב שיר - אז כבר אמרו לו את מה שהיה צריך (ונכון!) לומר, אז כבר איווררו מהארון את מדי הנאצי - הכל טוב ונכון! אבל למה לעבור לצד "הטועה"? למה? הוא הרי כבר לא יבוא לארץ. הוא מבוגר מדי ודעותיו בוודאי שלא היו מוליכות אותו לישראל. למה להראות ברבים את פניה הבלתי דמוקרטיות הפשסטיות של ישראל?! הרי התנהגות ישי רק הזיקה לישראל! רק הזיקה! אם היתה סימפאטיה לתגובה הישראלית החזקה והנכונה - ישראל איבדה אותה מיד ע"י השתלחות בלתי מחושבת של אדם אחד שהוא גם לא חכם גדול. אדרבא - הייתי ממין אותו לישראל - טוחן לו טוב טוב את התחת בראיון טלויזיוני (למשל, יסביר למה סין או הודו אינן אשמות בסף העולם אלא רק יהודים אשמים? יסביר ויגמגם!) ואחר כך הייתי מפיץ את זה בעולם. באל זו ישראל חסרת כל ראייה דיפלומאטית ושל בון-טון. פוייה. איש דבילי.

  •   תעשה טובה, תישאר שם יא תולעת  (לת) גילי
    • 16:04
    • 09.04.12

  •   נראה שהירידה מהארץ הפכה אותך לעילג. כמה שגיאות כתיב בקטע אחד קצר! נפולת של נמושות
    • 19:05
    • 09.04.12

    מדינות "נאורות" רבות מונעות כניסה של מסיתים ותומכי טרור.
    ראה למשל צרפת שרק השבוע אסרה על מספר מטיפים מוסלמים מלהכנס למדינה.

35 הוא לא הגראס היחיד שאסור להכניס למדינה..  (לת) מרי ג'ין
  • 12:34
  • 09.04.12

36 Gunther grass silly intellettual boaz senator
  • 12:41
  • 09.04.12

The only good thing Ishai has ever done

37 שכחתם עוד יהודי זקן ונחמד (פרט לנועם חומסקי) עיניים לראותEYES2C
  • 12:44
  • 09.04.12

הוא היה בן 73 כשהאו"ם שלח אותו לבדוק את מצב העניינים באיזורי הכיבוש בפלסטין. פרופסור לחוק בינלאומי מאוניברסיטת קליפורניה, ריצ'רד פאלק, הגיע לנתב"ג ב- 2008, הושםפ במעצר, ובבוקר גורש לארה"ב. ומדינתו לא הגיב ה על גירוש אזרח שלה...

38 יחידת אס אס יוסלה
  • 12:45
  • 09.04.12

גראס שרת ביחידת תותחנים (אנטי טנקית) ולא ביחידה שעסקה בהשמדת העם היהודי. כמוהו שרתו בצבא הגרמני מאות אלפי חיילים שצאצאיהם בנו לא מזמן שתי צוללות שחיל הים יקבל. אותן הצוללות תישמורנה על מאזן האימה גם בזמן שאלי ישי יורק לבאר הביטחונית שהמדינה שותה ממנה למעשה כבר מזמן הקמתה.

39 הרשימה הזו, והמדיניות שמאחוריה, היא אכן 'דברי ימי תועבת העולם'  (לת) בכל יהודי יש אלי ישי קטן...
  • 12:53
  • 09.04.12

40 אז מה אם הוא היה ב SS? זה סיבה לא להתייחס אליו יפה? אזרח
  • 13:08
  • 09.04.12


41 מכירים ריבונות? שמעתם על זה פעם?! שר הפנים רשאי ומוסמך למנוע כניסתם לישראל של אנשים שמדינת ישראל אינה מעוניינת להכניס לשטחה יהיו הסיבות אשר יהיו. זה חלק מדמוקרטיה, זו אינה פגיעה בשום זכות בסיסית של מאן דהוא, יתרה מכך- לעיתים זה מתבקש. אלי ישי לא רצח את מר גראס, לא כלא אותו ולא הכפיש את שמו על לא עוול בכפו- אז על מה הביקורת? מדינת ישראל לא מעוניינת בביקורת חסרת כל קשר למציאות על ידי אדם שבנעוריו התנדב(!) לאס.אס. , על אחת כמה וכמה לא מעוניינת שביקורת כזו תושמע פה, במדינת ישראל. ולמה שיגיע מר גראס לישראל? כי מי ששונא אותנו בעוצמה כל כך חזקה, ומצדיק את שונאינו ה"נאורים והליברלים" זוכה לעיתים רבות לחיבוק חם מכלי תקשורת מסויימים פה בישראל. רוצים דוגמה? גדעון לוי ביום שישי, נורמן פינקלשטיין בכתבת פרופיל ביום שישי, ענר שליו, עמירה הס וכמובן יורם קניוק וחבר מרעיו הנאור.אז אולי אתם מוכנים שאנשים כמו גינתר ישמיעו את כולם בהרצאות באוניברסיטת ת"א וישטחו את טיעוניהם הנוגים כל כך, אב לאני, ורוב תושבי מדינת ישראל מעדיפים שתמשיכו לקרוא עליו ועל "גדולתו" מרחוק, דרך עיתון הארץ.  (לת) מתיישב ביו"ש
  • 13:08
  • 09.04.12

  •   למתיישב ביו"ש דוד
    • 14:14
    • 09.04.12

    אני מבין שאתה לא מעוניין לשמוע את האמת. אם אתה בכול זאת ממשיך לקרוא, אז האמת היא שההתיישבות ביו"ש מאלצת את מדינת ישראל להיות מדינת אפרטהייד. את זה יגידו לך האנשים שלהם אינך מעוניין להקשיב המוזכרים בתגובתך. את סופה של מדינת האפרטהייד כבר ראינו בדרום אפריקה: מדינה דו לאומית שבה זכות בחירה לכל תושב. (האם אתה מעוניין בכך ?) לפני כן צפוי להשפך הרבה דם . טמינת ראשך בחול לא תשנה את המציאות. אנא הגב (עניינית).

  •   תגובתי, דוד- הקביעה שלך שההתיישבות ביו"ש הופכת את מדינת ישראל למדינת אפרטהייד משוללת כל יסוד. השופט גולדסטון יסכים איתי והוא לא ממש "מתיישב ביו"ש". למען האמת, והדברים הבאים מחייבים בדיקה מבחינתך, אגב, אם אכן מתקיימת מדיניות של אפרטהייד ביהודה ושומרון הרי שהיא כנגד יהודים- כבישים רבים חסומים לתנועת יהודים (הוראה צבאית, בעקבות אלימות פלסטינית), יהודים אינם יכולים לרשום שטח בטאבו ביהודה ושומרון (הקרקע מוחכרת מהמינהל), איסור פלסטיני על מכירת נדל"ן ליהודים (הנושא בחובו עונש מוות למוכר) וגולת הכותרת, כמובן- הדרישה הפלסטינית למדינה בגבולות 67 נקייה מיהודים (כן כן, נקייה מיהודים, ממש כמו שהיטלר רצה את גרמניה) - וכל האמור לעיל חשוף וידוע למי שמעוניין "לשמוע את האמת" כלשונך. השאלה היא, אם אתה מעוניין לשמוע את האמת? מקווה שהתגובה עניינית מספיק, דוד.  (לת) מתיישב ביו"ש
    • 16:51
    • 09.04.12

  •   יש דיאלוג דוד
    • 21:11
    • 09.04.12

    יפה, אתה קורא ויש דיאלוג.
    מהי מדינת אפרטהייד? מדינה שבה לחלק גדול מהאוכלוסיה אין זכות בחירה לפרלמנט.
    מתי הפסיקה דרום אפריקה להיות מדינת אפרטהייד ? כאשר כל האוכלוסיה קיבלה זכות בחירה לפרלמנט.
    שאלה 1 - מה דעתך לגבי מתן זכות בחירה לכנסת לכל הפלסטינים בגדה?
    זכויות היתר של המתנחלים לעומת האוכלוסיה הפלסטינית ידועות היטב, התלונות שלך על ההיפך ממש לא משכנעות, כנראה גם לא אותך. רוצה להחליף איתם? אתה רואה כל יום מה עושים להם במחסומים. אתה יודע שאין להם מים. שאין להם חופש תנועה. שהם נשפטים בבתי דין צבאיים. שעבריני הגבעות עוקרים להם עצי זית.
    שאלה 2 - מה דעתך על פתרון שתי המדינות ?
    ככול שידוע לי אין במדינה הפלסטינית התנגדות שיהיו בה יהודים, בתנאי כמובן שיהיו אזרחים פלסטינים וכפופים לחוק הפלסטיני. יהייה גם צורך להסדיר את עניין הקרקע - האדמות בהתנחלויות לא נקנו בתהליכים חוקיים במיוחד, רובן ככולן נלקחו בכח על ידי השלטון שכבש את המקום.
    שאלה 3 - באם הפתרון הוא חלוקה לשתי מדינות, מהו היחס ההוגן בין שטחי המדינות ?
    שאלה 4 - האם פתרון שתי המדינות לא נראה לך, מהו הפתרון אותו אתה מציע ?

  •   יש דיאלוג דוד
    • 21:33
    • 09.04.12

    ישראל הינה מדינת אפרטהייד כיוון שיש בה מליוני תושבים ילידי המקום ללא זכות בחירה לכנסת. דרום אפריקה חדלה להיות מדינת אפרטהייד כאשר ניתנה שם זכות הבחירה לפרלמנט לכל התושבים.
    האם אתה בעד מתן זכות בחירה לפלסטינים?
    אם לא, מהו הפתרון אותו אתה מציע?
    הפלסטינים דוקא כן מציעים ליהודים להשאר, בתנאי שעניין הקרקעות (שלא בדיוק נקנו כחוק) יוסדר, ובתנאי שהם יהיו אזרחים פלסטינים הכפופים לחוק הפלסטיני.
    אתה רוצה להשאר בתנאים אלו?
    האם אתה באמת מאמין בכך שהיהודים בגדה מופלים לרעה לעומת הפלסטינים ? לא נראה לי. הרי אתה גר שמה. קשה לשכנע אחרים בנימוקים שאתה לא מאמין בהם בעמצך.

42 לעומת זאת רוצחי הנערה ברחוב פנקס לפני שנה הורשו להכנס ורוצח נהג המונית מצרפת הורשה להכנס ומי שרצח הומלסים בחיפה ושרף את הגופות הורשו להכנס וכל מיני רוצחים ואנסים ופדופילים נכנסים לארץ המובטחת מפני שסבא שלהם היה או לא היה יהודי. יבוטל חוק השבות הטיפש ומזיק ותקבע מדיניות הגירה אחידה והוגנת ושקופה.  (לת) רמי
  • 13:11
  • 09.04.12

43 מה יעשה ישי לכל מתנגדי הכיבוש והמתנחלים?  (לת) שואל
  • 13:26
  • 09.04.12

44 אקדמאים, ליצנים, ומשוררים - אלו מאיימים על ממשלת ישראל Space Monkey
  • 13:26
  • 09.04.12

ובכלל, אולי פשוט לאסור כניסה של כל מי שלא מצהיר "היידה ביבי" בנתב"ג?

מדינה חולה, מעוותת והיסטרית, שאיבדה ממזמן את היכולת להבחין בין לגיטימי ובלתי-לגיטימי.

45 אני מניח שלגראס לא אכפת במיוחד, אלי ישי פשוט עשה לו פרסומת מיקי
  • 13:30
  • 09.04.12

מדינת ישראל חושפת את חוסר יכולתה להתמודד עם ביקורת. גם אם גראס טועה, התגובה של ישראל הרשמית מראה על רפיון שכל ועל אמונה בכוח מעל הכל.

46 גראס, עוד זקן שמחפש שומת לב דיקטטורה עכשיו
  • 13:31
  • 09.04.12

כמובן על חשבון השמצת ישראל. ישראל הפכה הזונה של העולם. כל אחד משמיץ אותה על ימין ועל שמאל.

47 למה מאפשרים לאדמור"ים של חסידויות אנטי מדינת ישראל כמו של הסטאמרים להכנס לארץ?  (לת) דתיים שונאי ישראל
  • 13:34
  • 09.04.12

48 סופסוף פעולה חיובית ונורמאלית לחלוטין של אלי ישי קוקולוקו
  • 13:47
  • 09.04.12

אני ממש לא מצדד באלי ישי אבל כנראה המצות עושות לו טוב.למרות שגינטר גראס אינו שולל את עצם קיומה של המדינה (בניגוד לחלק מהרשימה) פעולתו של אלי ישי נכונה חיובית ונורמאלית לחלוטין.התמרמרות אתר ל"אנשים חושבים" כמו הארץ לא במקומה.

49 נועם חומסקי, בספרו 9-11 אומר שהנאצים הגנו על הגרמנים מפני הטרור של הפרטיזנים. גינטר גראס היה חבר בוואפן אס.אס, שכדי להיות שם צריך להיות "נאצי מצטיין". נורמן פינקלשטיין היסטוריון כמו שמנגלה רפא, הוא מפזר שקרים בסיטונאות והעיקר להאשים את ישראל והאמת לא חושובה כל כך ממליץ בחום על הספר "הפעם הלכנו רחוק מידי" לכל מי שרוצה לראות מהיא אנטישמיות מודרנית, כמות השקרים שם מטורפת ושאינה מתאימה לאיש אקדמיה. בכל אופן מהקרות עמוקה עם השלושה (קראתי את רוב ספריהם) לא הייתי מכניס אותם לשום מדינה. אלו חבורת שקרנים שבכדי להיות מפרסמים יפרסמו שקרים ויחרחרו מלחמות . כמה שאני לא אוהב את אלי ישי כאן הוא קלע בול!1  (לת) גל
  • 13:49
  • 09.04.12

  •   בגלל ה"אהבה" לפלשתינים+ השנאה המטורפת לנתיהו, הם מוכנים להצדיק את שעצם התנדבותו לוואפן .ס.ס מעידה עד כמה עמוק הייתה טבועה בו האידאולוגיה הנאצית,שעיקרה תורת הגזע כוונה כמעט כולה ליהודים  (לת) גל אתה לא מבין
    • 19:32
    • 09.04.12

50 אין לך מושג על מה אתה כותב, ה"אנטישמי" שלך זכה בנוסל לספרות, בין היתר כתב ביקורות חריפות על הנאצים...  (לת) אלי
  • 13:55
  • 09.04.12

51 אפילו אייכמן ודמאניוק קיבלו אשרת כניסה. רק עברתי פה
  • 13:58
  • 09.04.12

מה נסגר איתו?

52 אם לאייכמן נתנו להכנס לארץ, אז למה שלא יתנו לגראס? שיכנס כמו אייכמן ויצא כמו אייכמן...  (לת) שיכנס, למה לא?
  • 14:41
  • 09.04.12

53 ש"ס = חושך + בורות + עבודת אלים + הנצחת העוני והבורות  (לת) מורי רביאלי
  • 14:45
  • 09.04.12

54 מעניין אם יפי הנפש מהארץ יפרסמו את התגובה הקודמת.  (לת) בבון כרמיאלי
  • 15:19
  • 09.04.12

55 גראס כנראה טועה בהערכה הפוליטית צבאית שלו אבל מבחינתי אלי ישי, נציג הסקטוריאליות הפרזיטית וההתנגדות למדע ולהשכלה, הוא אנטי ציוני במעשיו ולכן הוא פרסונה נון גרטה  (לת) אלוהים מת
  • 15:22
  • 09.04.12

56 שיר יואב
  • 15:29
  • 09.04.12

האם מי מהמגיבים קרא את השיר? יתכבד עיתון הארץ ויביא מידע אם אפשר מתורגם (אני לא מבין גרמנית)

57 קיט סטיבנס הלא הוא יוסף איסלם, ח"כ בן ארי ועוד ועד מסורבי כניסה בארה"ב, אז מה אז מה אזרח
  • 15:41
  • 09.04.12

גם הבריטים והצרפתים לא נותנים להכנס לכל אחד ואחד, זאת עובדה.
גראס הייה בישראל לפני ארבעים שנה פעם אחת ויחידה ולא היה סיכוי שיגיע לארץ בקרוב. סירוב הכניסה של גראס על ידי אלי ישי נועד להגיד לציבוריות הגרמנית\
עד כאן יש גבולות להשמצות, והסתה אנטישמית ולכך שותפים עוד הרבה אינטלקטואלים גרמנים רבים, שיוצאים חוצץ נגד ההתבטאויות העלובות של הסופר הגרמני.

58 חלק מהמגיבים חבורת תומכי נאצים, כל מי ששונא אתכם עושה לכם ריגוש?  (לת) גלילאו
  • 15:46
  • 09.04.12

59 Gunter Grass is in good company Of people that can't come to Israel
  • 15:59
  • 09.04.12

It just happened to be that all those people, are considered intellectuals in they country . But it's not move a thing to the "Intellectuals" in the Israeli government, And it policy [?] making idiots. This self nominees Jews defenders , are making it worse to the Jews they trying to defend [ ARE THEY REALLY ??? ] ,by they own policy [?] .

60 אלי ישי ירד מהפסים  (לת) בושה להיות ישראלי
  • 16:28
  • 09.04.12

61 מדינה שלמה תלויה בהחלטות של שר שבכלל לא ברור איך נעשה שר רחל
  • 16:43
  • 09.04.12

אדם חשוך, חסר ערכים, כוחני. זה מה שיש לנו. וכל השאר חורקים שיניים ושותקים.

62 נועם חומסקי הוא אנטישמי ודעותיו כלפי ישראל והמערב גובלות בטירוף מוחלט אלי
  • 16:50
  • 09.04.12

האיש טוען שהוא בעד חופש וזכויות אדם אך גם מרבה לבקר במדינות הנשלטות ע"י משטרים הכי אפלים ואכזריים שבעולם ולהתחבק עם דיקטטורים שלא יודעים זכויות אדם מהן...

63 שכחתם או התעלמתם מדניאל ברבוים - אחרי שניגן בניגוד להחלטת הכנסת, את ואגנר  (לת) Raanandu
  • 16:51
  • 09.04.12

64 כל הכבוד לישי "שר הכרמל" על כך שטרח וקרא והפנים את יצירתו של גינטר גראס.  (לת) עדד
  • 17:29
  • 09.04.12

65 מה לגבי היוצר של"מיין קאמפ"?. אורוול אמר כבר לפני 70 שנה......... מהפך 77
  • 18:01
  • 09.04.12

"יש רעיונות כל כך מטומטמים שרק אינטלקטואלים [ ושמאלנים] יכולים להאמין בהם.

66 kol hakavod eli yishay yafe meod  (לת) rebbe
  • 18:01
  • 09.04.12

67 גינתר גראס נאצי. לא כדימוי, באמת !  (לת) מפחיד
  • 18:33
  • 09.04.12

68 רק השבוע אסרה מדינת צרפת "הנאורה" ממטיפים מוסלמים מתונים מלהכנס לצרפת. אף אחד לא התלהם. רק העיתונות השמאלנית הישראלית עושה מזה עניין.  (לת) חיים כהן
  • 19:06
  • 09.04.12

69 אלי ישי??? שמעון
  • 19:17
  • 09.04.12

בשבילי אלי ישי וכל הממשלה הזאת הם פרסונה נון גראטה. אז זה אומר שלא צריך לדבר אתם?
בקיצור אלי ישי מוכיח שוב כי הוא זנב לעכברים

70 כשמאל שפוי שמכבד את הדמוקרטיה לא אוכל לקבל את טרוף השנאה לנתניהו ראש ממשלה נבחר שהפכה לשנאה תהומית לכל שהמדינה מייצגת, למרות הבקורת בישראל לא מוציאים להורג משתפי"ם הומואים ולא סוקלים או רוצחים נשים בגלל כבוד המשפחה כמו שעשו חבריהם בחאמס וכן בכל המדינות המוסלמיות  (לת) השמאלנים נטרפה דעתם
  • 19:21
  • 09.04.12

71 קיצר כל מי שלא צועק ״מוות לערבים״ כניסתו אסורה מיק
  • 19:43
  • 09.04.12

כך גם מתייחסים אלינו בעולם - כרספובליקת בננות

72 מדוע אלי ישי לא יכריז על ליברמן כאישיות לא רצוייה , הרי הוא גורם נזק לישראל  (לת) קירק
  • 20:58
  • 09.04.12

73 תגובה היסטרית דורון
  • 22:00
  • 09.04.12

זוהי תגובה היסטרית לשיר טיפשי של גרמני זקן. יותר מכל - התגובה הזו מעידה על חולשתינו, ועל רגשות הנחיתות והפחד שלנו. תארו לכם שגרמנייה הייתה אוסרת את הכניסה על כל מי שאומר עליה משהו לא נעים, נכון או לא נכון, או ארצות הברית.

74 חביב המערכת איציק
  • 22:55
  • 09.04.12

גראס לא צריך מבחני קבלה, הוא יכול להכנס להיכל של כתבי הארץ ,שם התקבל כאורח כבוד עי שוקן עצמו ,גדעון לוי ,עמירה הס ועוד רבים מעיתונאי הארץ

75 יש פתרון לסוגיה המטרידה רבים פה חובזה
  • 22:58
  • 09.04.12

ישי יאשר לגראס להגיע ארצה; יקח אותו לכרמל ויקשור אותו לאיזה עץ. במקרה ותהיה שריפה ישי יהיה מופקד אישית על כיבויה והצלת מר גונתר גראס מלשונות האש והעשן.

76 איפה הרשימה המלאה ? אנטי ביבי
  • 23:26
  • 09.04.12

לפחות 5000 איש !

77 איש ציבור המכריז שיש למנוע מכירת נשק לישראל, והדורש ארציאלי
  • 23:33
  • 09.04.12

להטיל עליה גם פיקוח צבאי בינלאומי, לנוכח איומי השמדה טוטאלית הנשמעים מטהרן , הוא בהחלט אדם לא רצוי כאן.
תפנימו.

78 גראס לא לבד מורסי
  • 23:43
  • 09.04.12

גראס הוא גבר אמיתי אומר משהוא רוצה בלי פחד ובלי לדפוק חשבון לכן היהודים לא אוהבים אותו

79 UN officials american
  • 05:02
  • 10.04.12

What about all the Un officials who were denied entry including prof. Richard Falk

80 השלמות זכרוני
  • 05:15
  • 10.04.12

שכחתם את דניאל בארנבוים. גם הוא הוכרז אישיות בלתי רצויה על ידי אחת מוועדות הכנסת בראשות זבולון אורלב. בקרוב ניוותר רק עם ״היהודי השלם״ א.ב. יהושע. יהיה משעמם.

פעילות
המלצות
הפופולריות