המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

הפעיל שהותקף בידי הסמח"ט: לא היתה אלימות מצדנו

האזרח הדני שתועד סופג מהלומות מנשקו של סא"ל שלום אייזנר, סיפר כי הוא שוקל להגיש תלונה מאחר ולדבריו הותקף ללא סיבה נראית לעין

אנדריאס, הפעיל הדני שהותקף בשבת על ידי סמח"ט הבקעה, סגן-אלוף שלום אייזנר, הגיב הבוקר (שני) לגרסתו של הקצין שטען שהחיילים הותקפו בידי המפגינים. אנדריאס סיפר כי "מדובר בשקר מוחלט. לא היתה אלימות מצד אף אחד מהמשתתפים במסע - לא הפלסטינים ולא הזרים. בסך הכל רצינו ליהנות מהיום היפה וממסע האופניים. אף אחד לא רצה ולא חשב שזה יסתיים כך".

בשיחה עם "הארץ" אמר אנדריאס כי לאחר פרסום טענותיו של הקצין, הוא שוקל להגיש תלונה רשמית מאחר ולדבריו הותקף ללא סיבה נראית לעין. כעת הוא עושה את דרכו לרמאללה, כדי להיוועד עם שני עורכי דין במטרה לבחון אילו אפשרויות משפטיות עומדות עבורו. "היו שתי נשים נוספות שנפגעו ונצטרך לבדוק מה ניתן לעשות", אמר, "אני מקווה שנוכל להגיש תלונה. היו אחרים שגם דחפו אותנו לקרקע במהלך המהומה, אבל אני נפצעתי ונלקחתי לאמבולנס מיד לאחר מכן, אני לא יודע מה התרחש לאחר מכן ומי עוד נפצע".

אנדריאס ממשיך ומספר כי "רואים את הכל בווידיאו. המכה של הקצין הגיעה משום מקום. אני עמדתי ולא עשיתי כלום. אם היתה לי אזהרה או מחשבה שזה עומד לקרות, אני מניח שהייתי מגן על עצמי", הוא אומר ומוסיף כי "בסך הכל אחרי שעצרו אותנו בצד הדרך התחלנו לשיר שירים בערבית ובאנגלית, לא נהגנו בשום אלימות", הוא הדגיש.

דובר צה"ל, תת-אלוף יואב (פולי) מרדכי, אמר הבוקר לגלי צה"ל כי אין הצדקה להתנהגותו של הקצין, וכי היא מנוגדת לערכי צה"ל. עם זאת, מרדכי ציין כי היתה אלימות מצד הפלסטינים והפעילים הזרים, וכי הסרטון אינו מציג את התרחשות האירועים במלואה. "האירוע החמור שהתרחש בבקעה נוגד את ערכי צה"ל ולכן הקצין הושעה לאלתר מתפקידו עד לסיום תחקיר יסודי ומעמיק בנושא", כתב מרדכי בעמוד הפייסבוק של דובר צה"ל, "ישנם גורמים שונים, ביניהם אנרכיסטים ומחרחרי ריב שמשמיצים ומגדפים את חיילינו בניסיון ליצור תהודה תקשורתית, אך עלינו מוטלת האחריות לשמור על ערכי צה"ל ולא להיגרר לפרובוקציות".

עוד בנושא: דנמרק ביקשה הסברים מישראל, הסמח"ט נחקר || הסמח"ט מותח ביקורת על הרמטכ"ל ומודה: אולי טעיתי




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לא מאמין לשמאלן פורע חוק תציגו את כל הסרט  (לת) ישי
  • 12:09
  • 16.04.12

  •   אתה טיפש.... - אני לא מאמין לכל בור ועם הארץ שכותב תגובה ניו
    • 14:50
    • 16.04.12

    אם אתה לא יודע מה אומר "בור ועם הארץ" תעתיק לגוגל, אם אתה לא יודע מה זה גוגל...
    תעשה טובה תחזור לבית הספר ותסיים כיתה א', אם עלית אליה מהגן בכלל...

  •   לניו הטיפש - אתה באמת נישמע כמו אחד שכל ידיעתו זה חיפוש בגוגל..  (לת) ג'ון
    • 15:03
    • 16.04.12

  •   מי שמתגרה בדבורה שלא יתפלא למה היא עוקצת אותו ....  (לת) אל תהיו בשוק .
    • 15:16
    • 16.04.12

  •   ישי צודק גם אני לא מאמין לסמולנים. עובדה שהאשימו לחינם את 300 אוהדי בית"ר, והאמת היתה ששלושה ערבים התקיפו אותם.  (לת) בנצי
    • 15:26
    • 16.04.12

  •   אל תתנשא חטא הגאווה
    • 15:34
    • 16.04.12

    זה שמישהו לא חושב בדיוק כמוך לא עושה אותו "בור ועם הארץ".
    וגם אם הוא במקרה לא סיים כיתה א', זה לא אומר שהוא לא צודק ואתה, שסיימת כתה א', כן צודק.

  •   ישי, אתה רק לאומן מצוי: חינכו אותך להגן על השבט היהודי מגיל 3, גם אם השבט מבצע פשעים יום יום.  (לת) רוני אנטי גזעניים
    • 16:02
    • 16.04.12

  •   משום מה שמאלן לא מסוגל לתגובה ענינית ועובר ישר לעלבונות  (לת) ישי
    • 16:13
    • 16.04.12

  •   כבר הוכח במרמרה -"פעילי שלום" מסוכנים לסביבה שנית מרמרה לא תחזור
    • 16:35
    • 16.04.12

    כבר הוכח במרמרה -"פעילי שלום" מסוכנים לסביבה
    שנית מרמרה לא תחזור

  •   שלושה ערבים תקפו 300 ביתרים. לזה ז'בוטינסקי התכוון באמירתו  (לת) הדר ביתרי?
    • 16:55
    • 16.04.12

  •   צודק! בסרט המלא רואים איך הדני מכניס מכות לסמג"ד שובר לו כמה אצבעות וגם משתין עליו! איפה אתה חי?! מה מסתירים ממך? אתה וחבריך בורחים מהאמת! אנחנו לא נחמדים!! מזמן אנחנו לא נחמדים. אנחנו שולטים ומשתמשים באלימות אכזרית כמו זו נגד בחור שסתם עמד מולו. הפכנו לעם של בבונים!  (לת) לברוח מכאן ומהר!!!
    • 17:24
    • 16.04.12

  •   אמן ואנשים כמוך יברחו מכאן מהר.... דוד
    • 22:44
    • 16.04.12

    בכל מדינה אחרת....

  •   אידאולוגיה מטורפת משיחית,,,ושנאה יוקדת שלומי
    • 02:48
    • 17.04.12

    אבל כל הכבוד שהצלחתה לכסות על הרוע שאנשים שכמותך
    שיכולים להגיע לדרגה גבוהה,,,אך האלמות והשנאה למי שלא חושב כמוך פשוט צצה כמו במחלת נפש ,,שטריגר מוציא אותה ,,וזה ממש מפחיד שאנשים כמוך מפקדים על חילים שהייתה מחדיר בהם שנאה
    ולהקריב אפילו את החיים שלהם בשביל נבלות משוגעים כמו מתנחלים אם אותה אידאולוגיה כשלך ,,והכיפה שבמקום לסמל א6הבת חינם מסמלת את הפאנטיות טוב שנגלחה כמו מי שאתה באמת גיזען שמזכיר ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  •   מה אמרת?  (לת) אני כבר מבולבל
    • 00:59
    • 18.04.12

  •   אל תען כסיל כאיולתו פן ידמה בעיניו, אבל אתה עניתה כאיולתו לכן יכול להיות שאתה דומה לו?,  (לת) משלי
    • 10:59
    • 20.04.12

  •   בינתיים הציגו את כל הסרט, משתי זוויות. הסמח"ט יצא פי ארבע יותר אלים. לא מפתיע נדב
    • 17:58
    • 21.04.12

    בשטח הגדה יש כבר 40 שנה משטר צבאי. זה אומר שחיילים שהכשרתם היא להלחם ולהרוג הולכים לבדוק מכוניות או לפזר מפגינים לא אלימים. חייבים לצאת מהגדה או להעביר את הטיפול למשטרה בלעדית. הסמח"ט הוא לא הבעיה. הוא מייצג אותה. עוד מישהו חושב שהוא חף מפשע?

02 להגיש תלונה ומהר.  (לת) דן
  • 12:10
  • 16.04.12

  •   סך הכל מדובר בחוליגן סמולני רדיקאלי שהגיע על מנת לעורר פרובוקציות וקיבל לפנים  (לת) להעלות הסיוט בדרגה
    • 13:41
    • 16.04.12

03 היהודים ורוכבי האופניים זו לא בדיחה
  • 12:14
  • 16.04.12

הסגן אלוף המזוקן וחובש הכיפה חשש לחייו ולכן הכה בכוח בנשקו האישי בפרצופו של רוכב אופניים. מי שלא הזדעזע מהסצינה הלא מבוימת שח מה זה להיות יהודי. גם אם נרצה להשכיח את מה שקרה אני בטוחה שמיליוני גולשים ברחבי העולם לא יחמיצו את התמונה, שתזכר לדראון.

  •   קשה להוציא את היהודים מהגלות- אבל קשה יותר להוציא את הגלות מהיהודים רפאל
    • 17:04
    • 16.04.12

    איך ביאליק תיאר את היהודי בגלות . איך הוא מתאר גבר יהודי הבורח מהפוגרום ומסתתר תחת המיטה. עליה אנס הפוגרומיסט את אשתו. לאחר הפוגרום הלך היהודי הגלותי לרב לשאול "האם אשתי מותרת לי ?".כך השמאל היהודי הזדוני לא שואל מה אמרו ומה עשו לקצין בכיר אלא מראים בכל רשתות התקשורת את הקטע הקצר בו רואים איך קצין צ ה ל בכיר דוחף את קת רובהו לעבר אפו של האנרכיסט. כן. לצערנו חזרנו לגלות אין אנו מתייחסים למה שעושים לנו אלא מה אנחנו עושים לאחרים .איך זה קרה לעם היהודי שלאחר שואה נוראה שלא היתה כמוה בתולדות האנושות בנינו מדינה אבל בנינו בתוכה את הגלות
    הגב

  •   גלותיות היא התנהגותו של הקצין הפחדן מול הגוי הדני למלאך רפאל
    • 19:16
    • 16.04.12

    הקצין שלא סמך כנראה על הכיפה שתגן עליו ממבטו של הגוי חבט בפרצופו בנשקו האישי. גם כשכל הנשק והעוצמה הצבאית בידי היהודי הוא פוחד. זו גלותיות. לא היה שום צורך לגעת ברוכבי האופניים באצבע הקטנה. לא היה שום אסון אם היו ממשיכים בנסיעתם במקום בו כל אזרח רשאי להסתובב. צה"ל מחפש עימותים, יש קצינים שקוראים לזה "שליחות". בושה.

  •   חחח קורע.... לאנשים בעולם לא אכפת מתמונת של טבח המוני בסוריה... אבל שמאלן אנרכיסט שצרח על חיילים וחטף ישמור השם!! דוד
    • 22:46
    • 16.04.12

    בעצם מדובר בישראל אז בטח יגנו בא"ום!!!!

  •   בכל מדינה אירופאית היו שולחים את כל הרוכבים למעצר עם קנס כספי. אם איש ביטחון אומר לך לעצור אתה עוצר. על פי החוק מותר לו גם לירות בך  (לת) תיתעוררו
    • 20:07
    • 27.10.12

04 אלימות הקצין נגד המפגין שלמה בן יוסף
  • 12:16
  • 16.04.12

זה לא קצין צה"ל. זה מתנחל, והוא מאפיין את האופי המכוער שלהם.
עד שלא תהיה דרך לרסן את האנשים האלה יהיה קיומינו כאן בסימן שאלה.

  •   קיומנו כאן בסימן שאלה? ניצן
    • 14:26
    • 16.04.12

    אולי בגלל אנשים כמוך.
    תתבייש לך עוכר ישראל.

  •   סימן שאלה - זו בדיוק כוונת האנרכיסטים והמשת"פים השפלים ממערכת "הארץ"  (לת) ג'ון
    • 15:05
    • 16.04.12

  •   צודק! סימן השאלה על קיומנו כאן הולך וגדל. המתנחלים המשיחיים - ועוד במדים ועם דרגות וסמכויות - גודעים את ענף המדינה הדמוקרטית ישראל. היום כבר יצאו הרבנים בשבח הסמח"ט, עוד מעט הוא יקבל צל"ש.  (לת) לשלמה בן יוסף
    • 15:55
    • 16.04.12

  •   ניצן, יש לאתר את הזהות המדוייקת של שלמה בן יוסף ולטפל בו כמו שאנחנו יודעים לטפל בשמאלנים. אוי לנו אם כל שמאלן יתחיל לכתוב את האמת.  (לת) עוכר ישראל
    • 17:11
    • 16.04.12

  •   אם היית כותב אותו דבר על פלסטיני שזורק אבנים או יורה טילים על אזרחים הארץ היה מצנזר אותך... דוד
    • 22:49
    • 16.04.12

    אתה בכלל מבין אפה אתה חיי???

05 מבלי להצדיק את פעולת הסמח"ט, לא צריך לרחם על הדני "המסכן" גיל
  • 12:19
  • 16.04.12

הוא קיבל בדיוק את מה שהוא רצה.
אין לו נזק קבוע, ולישראל יש נזק תדמיתי.
הוא יחזור למולדתו עם סיפור מורשת קרב וירגיש גיבור גדול (למרות שהוא לא סיכן את חייו אפילו לרגע, גם המכה הזו היתה יותר ממה שהוא ציפה).

אגב, הם ושכמותו אלופים בלהוציא אדם (חייל) משלוותו.
מכת הרובה אינה מוצדקת, אבל צריך לחשוב על פעולות שאפשר לעשות לפעילים הללו (שהם לכל היותר פרו-פלשתינאים ולכל הפחות סתם שונאי ישראל). יש אמצעים חוקיים שאפשר להכאיב להם.

06 The mirror Michael
  • 12:19
  • 16.04.12

Israel-That's how you look like.this is your face.

07 הצלחנו! אנדריאס, שם בדוי
  • 12:19
  • 16.04.12

הצלחנו במשימתנו לפגוע במדינת ישראל ובצה"ל. צה"ל איבד סגן אלוף

08 אלימות צה"ל מתוכננת ויזומה, נועדה לשמר ולהרחיב את הכיבוש, לא להגן על "הביטחון" מפני "זורקי אבנים" כמה טוב לסרב, זה עושה טוב בלב
  • 12:21
  • 16.04.12

מי שמכיר את השטח כבר הבין את זה לפני שנים: אלימות צה"ל מכוונת - מטרתה להפעיל על האוכלוסיה המקומית טרור (ושוב: ט-ר-ו-ר, ושוב: ט-ר-ו-ר, ושוב: ט-ר-ו-ר, ושוב: ט-ר-ו-ר) על מנת להפוך את החיים בשטחים הכבושים לבלתי נסבלים, על מנת לבצע טיהור אתני זוחל בשטחי C ולאפשר השתלטות ישראלית על שטחים אלה. רק יהודים-ישראלים, נאמניה של ממשלת ההסברה והגזל הישראלית, לא יודעים את מה שכבר ידוע שנים לכולם: צה"ל הפך מזמן לזרוע של ממשלת גנבים פיראטית. יהודים-ישראלים ימשיכו להקשיב לרוני דניאל - הדחליל המופקד על הפיכת כל היהודים-הישראלים לקבלני הפשע - דרך השירות הצבאי, המיסים, "הנאמנות", "הציונות". הכיפה של סגן-עלוב אייזנר משנית: הוא עשה בדיוק את מה שממשלת נתניהו-ברק-מיכאל בן ארי מצפה ודורשת שיעשה, ונדפק מזה שצילמו אותו מבצע את מדניות ממשלתו הנבחרת. מזל רע לאייזנר, אבל לא לדאוג: נתניהו וברק יצאו מהתקרית ללא פגע.

  •   היהודי מרדכי
    • 12:55
    • 16.04.12

    סמלי! בסמיכות ליום השואה הארמנית

  •   דברי הבל אריה כהן
    • 14:22
    • 16.04.12

    אתה מדבר דברי הבל וטמטום שההוכחות במציאות מאז הקמת המדינה לא מצליחה לבלבל אותך אים זה היה הפוך ואתה היית העם הכבוש לא היית זוכה לחיות היום ולכתוב דברי הבל כאלה וחבלן שאתה מושפע מהעתון הזה שהוא מעדיף את הצד השני ונתן במה לשונאים של עם ישראל במוצהר

  •   לאריה הכהן שהכתיר את דבריו כדברי הבל אורי
    • 14:54
    • 16.04.12

    לפעמים אני תוהה איזו התניה פאבלובית דוחפת אותך לשוטט במרחבי הבמה של שונאי עם ישראל המוצהרים?
    מה אתה בכלל מחפש כאן? להתנצח עם מי שחושב אחרת ממך?
    אתה לא מאמין לדיווחיו של העיתון הזה. אתה מאמין שהוא בוגדני ומשרת את רודפיך. אז למה לך כאב הלב הזה?
    עשה טובה בראש ובראשונה לעצמך, חסוך מעצמך את השנאה והרוע, את הקללות את המילים הקשות, את הכעסים שאתה פורק כאן. מצא לך גן עדן משלך. עבור לשוטט במרחבי ה"ציונים" לדעתך, ה"נאנמנים" מבחינתך, ה"מסורים" לשיטתך. שם תרגחיש טוב. תוכל לחייך ולהיות מרוצה מעצמך, ממנהיגיך, מהתנהגותם של השוטרים והחיילים שעושים את רצונך.
    אני מבין שגם שם איש "רודף צדק" מסוגך, רגיש לזכויות אנוש, אוהב אדם ומיזנטרופ, מתקשה כאשר השוטרים והחיילים הללו, הממשלה הזאת, נציגיך ושלוחיך פוגעים באלימות מטורפת בחבריך ובדומים לך.
    עד כמה שאני זוכר, שם, אצל החברים מימין בעלי העיתונות והתקשורת האובייקטיבית תוקפים את חיילי צה"ל, את שורי ישראל, את הממשלה, ראשיה, שריה ויועציה כשהאלימות - אותה אתה מצדיק כאן מני שאתה דוגל באלימות - מופנית כלפיכם.
    או-אז נפתחות חרצבות לשונכם האובייקטיבית וכמויות הרפש והסחי מטביעות את הקוראים.
    אכן, אוהבי ישראל אמיתיים.

  •   נהדר - תגובה זו מציגה את מטרת מסע האופניים "למען השלום" ג'ון
    • 15:09
    • 16.04.12

    אלה הם חביבי "הארץ" - אנרכיסטים שונאי ישראל ואנטישמים במסווה של "פעילי שלום" - ידידיהם של חברי המערכת הסהרורית

  •   לאורי החמוד איתמר
    • 15:09
    • 16.04.12

    ובכן אורי, מצטער אם אנשים נכנסים לעיתון הבית שלך ומציינים כי הוא מוטה ומוכוון להרס מדינת ישראל ולניצחון האיסלם.
    כמובן שזה מעצבן אותך - אתה הרי רוצה לחזור לימי פראבדה שלך בה הקומיסר הפוליטי צודק וכל השאר לא. אז בא ואסביר לך למה אנשים נכנסים להארץ ומגיבים. הם עושים זאת ע"מ ששטופי פרופגנדה אירו-אנטישמית שכמוך יוכלו לראות שיש דעות אחרות מאלה שהבונטון האירופי/איסלמי מפיצים בעולם.
    דעות שאומרות שיש לעם ישראל זכות להגדרה עצמית בארצו.
    אם חבריך הערבים היו רוצים - היו יכולים לקבל מדינה ולחיות בשלום לצידנו. אני הצבעתי בזמנו לשמאל (אולי אעשה זאת גם היום אבל לשמאל ציוני) והעם נתן די כח למנהיגים להגיע להסדר. זמנים אלו עברו והערבים הוכיחו שהם אינם מוניינים בהסדר כזה.
    עד שיבוא שלום יחיו הערבים כחיות בכלוב - אבל באשמתם.
    ואתה יכול לארוז וליסוע לטולוז - שמעתי שחסרים שם כמה יהודים..

  •   אייזנר, כבן של רבי בני אייזנר, ינק את משנת 'תורת המלך' עם זרע אביו וחלב אימו, ומיישם אותה הלכה למעשה בשטח. כל הכבוד להסדרניקים שהופכים את צבא ישראל לצבא השם כפי שנאמר: "שפוך חמתך על הגויים [ועל השמאלנים]". אייזנר, הסרוגים גאים בך ובבן ארי שנוהג באומץ כמוך באוייב השמאלני בכנסת.  (לת) בנצי ממגרון
    • 15:40
    • 16.04.12

  •   אריה כהן, אני דווקא רואה בשונאי ישראל את מי שמוכן להחריב את מדינת ישראל בגלל תאוות בצע. אין לישראל עתיד אם היא תבלע את יו"ש על 3 מיליון תושביה. אינך מסוגל לקלוט את זה? מאחזי הפשע והמיליארדים שפוליטיקאים בוגדנים מעבירים לכם, מעבירים אותכם על דעתכם? או שאולי בכוונתך לאמץ רק את שטחי יו"ש ולהפטר מהפלסטינים? יש לך פטנט ומתכון שטרם ניסו בעבר?  (לת) האוייב המסוכן ביותר לישראל נמצא בינינו
    • 15:48
    • 16.04.12

  •   כל מילה בתגובתך נכונה. המצב הרבה יותר גרוע ממה שחושבים האדישים במדינה.  (לת) מפחיד ומעיק
    • 15:58
    • 16.04.12

  •   אורי מותק, בנתיים, הטיהור האתני היחיד שבוצע בין הים לנהר הוא של יהודים מחבל עזה. תתבייש שמאלן מצטדק ועיוור  (לת) אלברט
    • 15:59
    • 16.04.12

  •   במקרה שלך למרות מהדקלומים הריקים והטיפשות צצים הרוע והשנאה למדינה ולממשלה נבחרת, הטינה כה עמוקה שאתה מוכן להקריב את כולנו לרווחת הפלשתינים, להפקיר אותנו לטילים ולפיגועים.  (לת) עצמת השנאה והרוע שלך???
    • 16:14
    • 16.04.12

  •   אלברט מותק, ממתי עזה היא חלק ממדינת ישראל? עדיף היה לכווווולנו אם הייתם נשארים שם. אינכם שונים מהחמאס.  (לת) מצצו מיליארדים ועוד מייללים??
    • 16:24
    • 16.04.12

  •   הפטנט הוא הגירה מרצון רוב הערבים ביו״ש היו עוזבים בשביל כסף  (לת) שמאלני עוור
    • 16:34
    • 16.04.12

  •   בנצי ממגרון אתה איש מפחיד חנן
    • 16:34
    • 16.04.12

    לתפיסת עולמך אין דבר עם רוח היהדות.

  •   אריה כהן, מרדכי היהודי, אלברט - חזרתי! כמה טוב לסרב, לסרב טוב ללב
    • 16:34
    • 16.04.12

    תתפנקו:

    http://www.haokets.org/2012/04/14/%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%9A-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%90/

    ממשלת ישראל הנבחרת = טיהור אתני זוחל באזור C

  •   שמאלני עוור, גם אתה היית מסכים להגר תמורת כסף? אם כן, אז כמה יעלה לנו התענוג? אם לא, אז מדוע אתה חושב שהערבים שחיים כאן מאות בשנים יסכימו?  (לת) ימני אהבל מצוי
    • 16:40
    • 16.04.12

  •   בנצי אתה בטוח שאייזנר ינק את זרע אביו? זה חוקי שם בגבעות של  (לת) יודה ושומרון?
    • 16:59
    • 16.04.12

  •   אלברט, שוב שתית היום יותר מדי כדורים כתומים? זהירות זה עלול להיות  (לת) אובדני.
    • 17:01
    • 16.04.12

  •   לחנן, אני יודע שאני מפחיד, אך אני לא לבד, יש עוד הרבה כמוני מפחידים, גם בכנסת, גם בצבא, גם במשטרה, גם במשרדי הממשלה. אנחנו חודרים לכל מקום כי אף אחד לא עוצר אותנו.  (לת) בנצי ממגרון
    • 17:17
    • 16.04.12

  •   תגובה לאורי אריה כהן
    • 08:35
    • 17.04.12

    אתם שבוים בתוך מחשבה שאם תתנו את ארץ ישראל יבוא השלום דבר הזוי של 60 שנה שלא יהיה אלא אם נסלק מכאן את הערבים למגנת לבם של השמאול ההזו8י

09 בצבא הישראלי (מניסיון אישי) אלימות כלפי פלסטינים ותומכיהם מתקיימת הרבה מאוד (רק שכמעט תמיד היא לא תועדה בצורה כזו ברורה).  (לת) :)
  • 12:21
  • 16.04.12

  •   תאמין לי אתה לא צריך ללכת לקולנוע מספיק לך לראות את הקדימון .
    • 15:22
    • 16.04.12

    למה לשלם על הפופקורן ועל קולה ועל דלק נסיעה?? למה זה טוב?? בקדימון של 6 שניות אתה כבר מבין את כל העלילה מי הגנב ומי הרוצח מי הטובים ומי הרעים .....wow אתה משהו לא מהעולם הזה . הפגנה הזו נמשכה כמעט שלוש שעות ואתה כבר מצפייה של 6 שניות יודע הכול ....

  •   זה בניגוד לערכי צה"ל לתעד התעללות בחפים מפשע. (ההתעללות עצמה היא דווקא בהתאם לערכים)  (לת) חייל קרבי במיל'
    • 15:24
    • 16.04.12

  •   מממממ מממממש חפים מפשע ליאורה
    • 13:22
    • 19.04.12

    אתה מילומאניק ולא מילואימניק . אתה מילואימניק כמו שאני ממרח פסטו

10 כל הכבוד לסמח"ט לתת לגיבוי לחיילנו מול האויב  (לת) אורי
  • 12:27
  • 16.04.12

  •   מדובר בכבוד של המדינה.לזרוק אותו מהצבא.  (לת) מלח בעיניים
    • 12:46
    • 16.04.12

  •   ברצינות? כל פעם שחייל יכה אזרח מבלי שהיכה אותו תגן עליו? נדב
    • 12:56
    • 16.04.12

    במשפט שנערך לאחר טבח כפר קאסם גינה בית המשפט חיילים אשר ביצעו מעשים אשר בבירור אינם חוקיים (ירי על אזרחים ללא שהותקפו). גם עליהם היית מגן? הסמח"ט לא הותקף על ידי הפעיל ורואים זאת בבירור בסרטון. למה צריך להגן על התפוחים הרקובים שלנו במקום לברור אותם החוצה?

  •   פשיסט אתה, בדרישה שלך, בדיוק כמו משטרת מולדובה ביתם שיצאו במסע לשחרור השוטר הרוצח. מנוולות הימין שמחרבנת על החוק, בין אם בקטע האישי דוגמת ליברמן, או בקטע החברתי דוגמת חנינת השוטר הרוצח ומתן כספים לעו"ד- משם זה מתחיל. ביבי עם מופרעיו- כולל כץ שהלל את פורעי החוק בחברון ותקע להם מזוזה, הם האשמים בהזניית החוק בישראל. ולמי שנדמה שהתרחישים הללו מסתתייימים בגדה- טעות בידו.  (לת) שומר חוק
    • 12:59
    • 16.04.12

  •   איפה השייטת כשצריכים אותה  (לת) 2511
    • 13:55
    • 16.04.12

  •   כי התפוחים הרקובים הם הרוב. אז מה תעשה, תשאר מיעוט לא רקוב או תאלץ כמוני להצטרף לרקובים.  (לת) אורי
    • 15:50
    • 16.04.12

  •   אורי, מיהו האויב? לא... רק שתהייה לי רשימה ואדע.  (לת) לאורי
    • 16:00
    • 16.04.12

  •   הסמח"ט טופל אחרי הארוע כי שברו לו שתי אצבעות ויש לו סדק בזרוע וזו לא אלימות? קבלת סרט ערוך כמו שבצלם תמיד עושים, פעמים רבות הם יוזמים פרבוקציה כדי שיהיה מה לצלם.  (לת) בי"ח אישר
    • 16:19
    • 16.04.12

11 קרוב לוודאי שהסמח"ט נעלב מן האפשרות שיכנו אותו "פושע מלחמה"  (לת) ג.ג.
  • 12:36
  • 16.04.12

12 מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִיבַיִךְ, מִמֵּךְ יֵצֵאוּ מדהים
  • 12:37
  • 16.04.12

והאיש עוד מועמד לסגן מפקד בית הספר לקצינים. דוגמה ומופת לחייתיות.
ברור שזה לא נגמר במגע עם המפגין.
כן אני זוכר, בנו של רב, ונשויי לביתו של רב והתחנך כאן והתחנך שם.
אנחנו חיים בסרט אימה.

13 רואים בברור שהם נדחפים למרות שקיבלו הוראה לעצור. אולי חשבו שזה חיילי צעצוע?  (לת) ע
  • 12:37
  • 16.04.12

14 כל הכבוד, הגיע הזמן. כך כל צהל צריך לנהוג!  (לת) גיל
  • 12:38
  • 16.04.12

15 להעיף את הסמח"ט מצה"ל ומהר. אין לנו צורך בחיילים כאלה.  (לת) יעלה
  • 12:38
  • 16.04.12

  •   נראה כמו בריון חמאסניק, והוא אמור היה להיות סגן מפקד בה"ד לקצינים???  (לת) זה אמיתי או בדיחה הזוייה??
    • 18:53
    • 16.04.12

16 היו צריכים לשים משטרה ולא צבא. צבא עושה מה שצבא יודע לעשות.  (לת) ד
  • 12:41
  • 16.04.12

17 הטעות היחידה של צה״ל אזרח סוג א
  • 12:41
  • 16.04.12

שהם לא שמו לב שמצלמים אותם. התנהגות הסמחט היא למופת

  •   לאזרחסוג ז', אם ההתנהגות היתה למופת, למה בדיוק היתה טעות להפגינה מול המצלמה, חכם שלי?  (לת) ימני והגיון לא הולכים ביחד, הא?
    • 14:20
    • 16.04.12

  •   אייזנר התנהג באיפוק למרות שעל פי הנאמר בתורת המלך - "גוי המצר לישראל – כיוון שיש לנו עסק איתו – מותר לישראל להרוג אותו." ~ עמוד פ"ד, והוא בסה"כ ספג מהלומות בפרצופו מהנשק של הסמח"ט אך לא נורה בו.  (לת) בן ארי
    • 16:01
    • 16.04.12

18 אמנם אני לא מצדיק את המכה של הקצין אבל בכל זאת הוא שבר שם אצבע ככה שיש לי תחושה קלה שהאלימות היתה משני הצדדים (וזה בלי קשר לכך של פי הסרט לא היתה הצדקה לתקיפה של הפעיל על ידו). יש לי תחושה שהסרט שהוצג מגמתי למדי ומשמיט כנראה כמה חלקים חשובים מאירוע שערך שעתיים  (לת) מוקי
  • 12:44
  • 16.04.12

19 מפתיע שצהל עוד לא פיברק סרט ובו אלימות קשה של ה-ISM נגד הקצין התמים. קובי
  • 12:45
  • 16.04.12

אני מהמר שעד הערב נקבל את הסרט הזה. רק אחר כך יתברר שהסרט לא ממש מהארוע ולא ממש של אותה קבוצה אבל אז זה כבר לא יעניין אף אחד.

20 סדיסט שמצא פורקן  (לת) o.s
  • 12:46
  • 16.04.12

21 כותרת משה
  • 12:48
  • 16.04.12

רק במעוז השמאל קרי הארץ יוסיפו כותרת כזו לכתבה.
מתי מתי יהיה קצת איזון בעיתון זה שפעם נחשב לכזה.

  •   תשובה: שעה אחת בדיוק אחרי שיהיה איזון בעיתונים כמו מקור ראשון, ישראל היום, בשבע ויתד נאמן.  (לת) אורי
    • 14:58
    • 16.04.12

22 מדוע הארץ לא ממלא את תפקידו העיתונאי? מדוע הוא לא חושף לציבור את כל המידע שבידיו?  (לת) שאלה
  • 12:48
  • 16.04.12

23 דובר צה"ל ידוע בשקריו הסדרתיים בנושאים אלה בן
  • 12:48
  • 16.04.12

פעמים רבות כבר נתפס דובר צה"ל בשקרים בוטים, בכל פעם שיש עדויות חותכות לפשעים דובר צה"ל אומר ש"הכוח הותקף" או ש"המפגינים השתמשו באלות". כל זאת כדי לטשטש את המציאות ולעזור לקציניו להימלט מזרוע החוק. הקצין האלים הזה צריך לשלם גם במשרתו וגם בחופש שלו ולהיכנס לכלא, השקרים של דובר צה"ל לא יצילו את שלום אייזנר הפעם. תקף בנשקו שלושה מפגינים שניסו לרכב על אופניים, מישהו באמת מאמין שהילד הזה "תקף" את כוחות צה"ל? מישהו מאמין שהילד הזה שבר את אצבעותיו של הסמח"ט הגדול והמפחיד הזה?

24 גם אתם וגם הכתב יגיבו באותו צורה לפרק לו את הצורה מה הוא עושה בארצנו.  (לת) כאשר ישברו לך האצבעות
  • 12:49
  • 16.04.12

25 צריך לקרוא לילד בשמו. לפעמים הפלסטינאים והפעילים מחרחרים ריב. הפעם צה"ל התנהג כמו אוהדי כדורגל. נדב
  • 12:49
  • 16.04.12

בין אם התקיפו ובין אם לא בסרטון רואים בבירור שהסמח"ט תקף אזרח ללא שהותקף. צריך לזרוק אותו לכלא.

26 הקצין המביש - לכלא!!! בושה לכל לובשי המדים בישראל  (לת) יריב
  • 12:50
  • 16.04.12

27 הקצין היה גיבור לנוכח האויב האכזרי ומילא את מצוות שפוך חמתך על הגויים  (לת) יהושפט
  • 12:51
  • 16.04.12

28 את מה שרואים אי אפשר להתמם אך את מי זה מפתיע ישראל עם עצבני  (לת) גאןפול
  • 12:52
  • 16.04.12

29 לא מאמין לדובר צהל. נקודה.  (לת) רני
  • 12:54
  • 16.04.12

30 עקר שכחתם המזכיר
  • 12:54
  • 16.04.12

מדובר בקבוצה של אנשים שניסו לעבור משטח הרשות לשטח ישראל ללא אישור. גם אני רכבתי על אופני, רק רציתי לטיל ביום יפה. כשהגעתי לשער מפעל תנובה השומרים לא נתנו לי להכנס וכשניסיתי לעבור הם דחפו אותי בכח. אלימים! אין דמוקרטיה בישראל

  •   ראית את הסרט? מי דחף בכוח? הסמח"ט תקע לו רובה בפרצוף! אחד שזוכר
    • 15:59
    • 16.04.12

    גיבור ישראל הסמח"ט הזה. צריך לשלוח אותו לכלא ומהר.

  •   ובסרטון רואים את הסמח"ט הזה לאחר שהכה את הדני, מסתובב בשטח ומחפש עוד הזדמנות להלום למישהו בפרצוף בקת הרובה.  (לת) סמח"טוכא
    • 19:47
    • 16.04.12

31 עד שלאיוצג כל הסרט - אני לא מאמין לו  (לת) ..
  • 12:57
  • 16.04.12

32 יש להעמיד את הסמח"ט לדין על אחזקת נשק בצורה לא ראויה... שימו לב, בהמשך לפני שהתפנה, הוא מחזיקו בקנה, כאילו היה מקל רועים  (לת) זו אינה אחיזה של חייל קרבי אלא של מישהו שהגיע מהמטבח. נגד בקבע לשעבר?
  • 13:04
  • 16.04.12

33 כל כך פשוט.....היו מספיק עדים.... אבי - רעננה
  • 13:05
  • 16.04.12

הצעיר הדני - אם התגרה באופן מוגזם ושבר אצבעות הקצין - שיושם במעצר ותוגש נגדו תביעה כדת וכדין.
אם חטף ללא צדק - תוגש התביעה נגד הקצין

יש משטרה צבאית חוקרת ?....
יש להניח לה לעשות את מלאכתה

  •   אם הוא שבר אצבעות לקצין, הקצין לא היה מסוגל להחזיק בנשק ולהלום בפרצופו של המפגין. אלמנטרי ווטסון....  (לת) כיפה סרוחה
    • 16:07
    • 16.04.12

34 "מדובר בשקר מוחלט. לא היתה אלימות מצד אף אחד מהמשתתפים במסע - לא הפלסטינים ולא הזרים" יצחק
  • 13:06
  • 16.04.12

ברור! הקצין שבר לעצמו שתי אצבעות.

  •   הוא שבר לעצמו אצבעות כשהטיח את הרובה בפרצופו של רוכב האופניים אין לקצין מקום בצבא
    • 13:50
    • 16.04.12

    נשק זה עסק מסוכן, אפשר להפצע ממנו, שאל את המפגין הדני.

35 אלוף הפיקוד ניצן אלון הןא זה שצריך להתפטר! רס"ן בוקי
  • 13:07
  • 16.04.12

מי שצריך לעזוב את תפקידו הוא אלוף הפיקוד ניצן אלון אשר שלח את אייזנר ושאר הקצינים למשימה לפנות את הכביש מאנשי השמאל והאנארכיסטים שונאי ישראל ללא כל אמצעים נאותים הדרושים לכך.רואים טוב מאוד בסרט איך הקצינים והחיילים עומדים מול האנארכיסטים ללא שום אמצעים לפיזור הפגנה גז מדמיע וכ"ו אלא רק עם הנשק האישי שלהם אפילו בלי כובע פלדה או חגור.אבל אייזנר קצין למופת הראה דבקות במשימה וביצע אותה כך כי לא היה בידייו אמצעי אחר והוא נפל לפרובוקציה של השמאלנים.ולכן מי ששלח אותו בצורה כושלת כזאת ללא אמצעים נאותים לפיזור הפגנה זה אלוף הפיקוד ניצן אלון שצריך להתפטר ולא הקצין המסור לתפקידו.

  •   אתה גם חוצפן וגם לא יודע על מה אתה מדבר. אותו חוליגן לובש מדים התראיין לעיתון ואמר שלמרות שהיו לו ברכב אמצעים לפיזור הפגנות הוא לא ראה צורך להשתמש בהם והשאירם ברכב. הוא מעדיף להרביץ עם רובה.  (לת) חגי
    • 14:23
    • 16.04.12

  •   קישור לכתבה פנים: "בג'יפ הסמח"ט, כמו בג'יפים נוספים באירוע, הייתה ערכת אמצעים לפיזור הפגנות (אלפ"ה), אבל לא נעשה בה שימוש. סא"ל אייזנר הסביר למקורביו כי "לא הייתה שום סיבה שאפזר רימון גז על הקבוצה מאחר שלא הייתה שם שום אלימות במשך שעתיים של הידברות. התלבטתי אם להשתמש באלפ"ה, אבל העדפתי שיירגעו"." חגי
    • 14:35
    • 16.04.12

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4216384,00.html

36 דובר צהך כהרגלו משקר!לא היתה אלימות מצד המפגינים ואם הייתה תוכיח!  (לת) אבי
  • 13:09
  • 16.04.12

37 השקרים הרגילים של צה''ל והקצינים המחפים  (לת) טוהר הנשק קאלק!
  • 13:12
  • 16.04.12

38 "ערכי צה"ל" ו"ערכי המשטרה" צריכים לכלול איסור מוחלט על חסימת צירי תנועה והנפת דגלי אש"פ רמאללה שלא בהפגנות מתואמות מראש. אחרון הפלסטינים צריך לדעת שמאחורי אחרון חיילי צה"ל ניצבת כל מערכת המשפט ואכיפת החוק הישראלית, והיא מגבה אותו עד טיפת הדיו האחרונה.  (לת) אינפיניטי
  • 13:14
  • 16.04.12

  •   והכוונה שלך אינפינטי שיש לנהוג ככה גם כשאנחנו חוסמים כבישים ומשליכים אבנים ויורקים על חיילי צה"ל???  (לת) מיתנחל מודאג
    • 16:57
    • 16.04.12

39 ומה עם גרסת הקצין הסמח"ט? את גרסתו לא צריך להביא? מעט יושר עיתונאי לא יזיק הרי נשברו אצבעותיו!!!
  • 13:16
  • 16.04.12

ומתפרסמת כעת תמונה באינטרנט על סכין שאחד מהפרובוקטורים שלף. אז למה לא להביא את כל התמונה?

  •   מעניין. הוא נראה רגוע ומתפקד בלי בעיות  (לת) אצבעות שבורות אמורות לכאוב
    • 14:33
    • 16.04.12

  •   למה זה טוב ? למה להביא תמונה מלאה ??? כמו שאין צדק בבית משפט כך אין אובייקטיביות בחדשת.
    • 16:08
    • 16.04.12

    אדון יקר ,
    החדשות נמשכות בסך הכל שעה ויש להם הרבה פרסומות וכתבות אחרות לפרסם אין להם זמן להיות אובייקטיבים ולהראות את הגירסה המלאה אז הם מביאים כתבות של כמה שניות ועוברים לאיטם הבא...כמו סרט נע .
    ובעיתון העורך מגביל אותם בכמות המילים למשל הוא אומר לך תכתוב ביקורת או כתבה על X ב- 1500 מילים אין להם זמן (וניראה לי שגם אין להם רצון ) לתת את התגובה של 2הצדדים .
    לא משנה כמה שטוח תעשה פנקיק תמיד יהיו לו שתי צדדים.

  •   אולי הוא הגיב ככה מתוך כאב???  (לת) ...............
    • 16:09
    • 16.04.12

40 אם הוא עמד בצד הדרך ושר, אז מי זה בסרטון שמתקרב אל איזנר צופה מפוקח
  • 13:22
  • 16.04.12

בצורה מאימת וטווח של אגרוף?

41 בטח הסמח"ט שבר אצבע כשהחליק על בננה יובל
  • 13:24
  • 16.04.12

נו באמת... לא הפעילו אלימות...
איך, אם כן, שבר את האצבע ?? אולי הוא החליק על קליפת בננה ??
צריך להבין שלכל אחד יש נקודת שבירה - גם לקצינים בכירים, ומאד יכול להיות שגם הקצין הגיע לנקודת השבירה הזאת. מה קדם לתמונות שהראו ? את זה אנחנו לא יודעים. גם יפת הנפש זהבה גלאון, עם מספיק לחץ מסביב, גם היא היתה נשברת באיזשהו שלב. אצל כל אחד נקודת השבירה היא שונה אבל בהחלט קיימת. דווקא בגלל שמדובר בקצין בכיר, אני מאמין שהמעידה שלו היא תוצאה של הרבה מאד לחץ ועצבים מסביב שהביאו אותו למעשה שעשה. אני לא מצדיק אותו אבל הנסיבות מאד חשובות, וצריך לזכור שהמפגינים שבאים הנה לתמוך בערבי עזה והגדה לא צדיקים, בלשון המעטה.

42 הצבא הישראלי, ממש גיבורים. סתם עוד חיות אדם כמו חיילים בצבאות אחרים.  (לת) סרביה? קרואטיה? כמה עלובים אתם
  • 13:27
  • 16.04.12

43 תמיד אאמין לצד השני ולא ולצבא! איש נכבד ונאור
  • 13:33
  • 16.04.12

בעצם, אולי הצד השני שלי זה צהל?...

44 יש להעמיד את הקצין לדין מיד!  (לת) איתי
  • 13:33
  • 16.04.12

45 למה לא מציגים את כל הסרט, מה יש לאנרכיסטים להסתיר?  (לת) ג'ונתן
  • 13:35
  • 16.04.12

46 הפרובוקציה ברורה - רואים בסרטון את המפגין דוחף פרצופו לתוך פני הקצין ואומר 1
  • 13:37
  • 16.04.12

לקצין משהו. זה גרם לקצין להדוף אותו עם הרובה (אצבעות הקצין היו שבורות, לכן כל הזמן אוחז את הרובה לפניו והודף איתו. המפגין זורק ראשו אחורה בתנועה מהירה, כאילו קיבל מכה איומה - וההצגה מתחילה. מיד יש תמונות של המפגין שלא רואים עליהם שום סימן לפגיעה. אני מתבייש בצה"ל שנופל במלכודת כזאת עלובה!

  •   הסיטואציה שבה נתקל הקצין הוותה ,,, שלומי
    • 23:40
    • 17.04.12

    דווקה כאשר הקצין נקלע לסיטואציה כזו הוא היה צריך לתת מענה
    ודוגמא אך לגלות איפוק ,,ואך לא לנהוג באלימות גם אם הצד השני מביא אותך למצה בלתי אפשרי,,בכך נמדדת תפקודו של הקצין בהיותו אמור להיות מודל ללימוד החילים שתחת פיקודו שהאלימות היא צריכה להיות מדתית יכל היה הקצין לדחוף את המפגין ועוד אפשרויות ,,תאמת אתם מאמינים שאפשר לשבור את האצבאות של הקצין ,,הרי ברור שהחץ נורה ולאחר מכן צוירו המטרה ,,חלאס הקצין צריך לשלם על התנהגותו הבריונית שאני מאמין שהקצין ביטה יותר את עמדותיו הפוליטיות שבלטו בעוצמת המכה שאמרה הכל

47 אתה אוהב ערבים לך תחיה איתם ל3
  • 13:40
  • 16.04.12

חתיכת אפס זאת מלחמה על הבית אחרי אלפיים שנה חזרנו לפה אין לנו מקום אחר חתיכת שטינקר

48 מגיע לו צל"ש נוני
  • 13:41
  • 16.04.12

כל הכבוד לסא"ל שלום אייזנר.
הדני החצוף נעמד מולו בצורה מתגרה וחטף מה שמגיע לו.
הדני היה צריך להישאר בדנמרק.
שיגיד תודה שלא דרסו אותו עם D9.
(תמונות כאלו עושות לי חשק לעשות מילואים)

49 i hope he goes to jail for this unprovoked violence..  (לת) david
  • 13:41
  • 16.04.12

50 שירים באנגלית זה כבר אלימות  (לת) ג'. ביבר
  • 13:45
  • 16.04.12

51 בודאי שלא הייתה אלימות. סה"כ שרתם הורה. רק להבא עשו זאת בחופי דנמרק או סוריה .  (לת) דוד
  • 13:45
  • 16.04.12

  •   אייזנר = פרסונה נון גראטה בדנמרק. את ההורה ישיר יחד עם חבריו בבת עין.  (לת) אנדריאס
    • 16:32
    • 16.04.12

  •   בזכות השמאל המכפיש והמשמיץ הפכנו בעני העולם למפלצות בעוד סוריה אירן סודן וכל הרוצחים אורחים רצויים, ותודה לכם על המאמץ  (לת) כולנו פרסונה נון גרטה
    • 16:43
    • 16.04.12

  •   לפרסונה נון גרטא, לא בגלל השמאל אלא בגלל האספסוף הימני האלים והנבער על מתנחבליו ופוליטיקיו המכוערים והפאשיסטיים הפכנו למנודים בעולם. הפשע של מדינות המערב הוא שהן רואות בטעות את מדינת ישראל כמדינה בדגם מערבי ומשוות אותה לערכי המערב, אך הנכון הוא, שבעזרת הימין המתנחבלי אנו בדרך להיות כמו איראן, סוריה וסודאן.  (לת) חבל שהמרפסת לא התמוטטה
    • 19:57
    • 16.04.12

  •   איראן תחת חרם כלכלי חלקי, ארה"ב לא מוכרת נשק למדינות הנ"ל מצבנו עדיין יותר טוב  (לת) אריק
    • 22:03
    • 17.04.12

52 דובר צהל עוד לא נתפס דובר אמת מאז ומתמיד  (לת) הבחנה
  • 13:51
  • 16.04.12

53 כל הכבוד לקצין שמחרף נפשו לשמור על אזרחי ישראל!! יוני
  • 14:00
  • 16.04.12

תהיו אתם פעם בשירות מילואים בשטחים ותבינו! כל המתיפיפים פה בתגובות בטוחני שלא עשו מימיהם מילואים. הפעילים ועוזריהם מסייעים למחבלים!!!

  •   על מה אתה מדבר? אחד שזוכר
    • 17:04
    • 16.04.12

    חלק נכבד משירות המילואים עשיתי בשטחים כחייל קרבי כולל מבצע חומת מגן. לתקוע רובה בפרצוף של אדם לא חמוש זה לא מתאים ללוחם בצה"ל. אולי לטבח מתוסכל ומפוחד. סמח"ט בצה"ל. איזו בושה!

54 כל הכבוד מר שלום אייזנר בארהב היו יורים בו מזמן  (לת) אבישי
  • 14:00
  • 16.04.12

55 שוב מפגינים הקלגסים את אכזריותם האלימה מול אזרחים בלתי אלימים. אבל בעמונה כאשר נזרקו אלפי אבנים על כוחות הביטחון לא ראינו מחזות כאלה....  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 14:04
  • 16.04.12

  •   זה אותם אנשים שמפגינים נגד ועידת ה- G8 שורפים חנויות מבעירים צמיגים מנפצים חלונות הם ממש לא שה תמים!  (לת) שמאלנים = אנרכיסטים
    • 16:12
    • 16.04.12

  •   בחייך איציק ..... *&
    • 16:14
    • 16.04.12

    למה ללכת לקולנוע לשלם על פופקורן קולה דלק וכניסה לחניון ??? חבל על הכסף .
    לא שמעת יש סטרט אפ חדש הישראלים מבינים את כל העלילה של הסרט מ- 6 שניות של קדימון חבל שהמפיקים בהוליווד סתם מבזבזים את זמנם על תסריט עלילה שחקנים יכלו לחסוך הרבה כסף אם היו עושים רק קדימון.
    ממש כמו בסרטון שהראו בחדשות הפגנה של שלוש שעות וב-6 שניות אפשר להבין הכל כניראה לא היה להם תקציב לכל הסרט שיראו את כול ההפגנה מה נאבד להם הסרט או מה ???

  •   איציק לא משנה כמה תעשה את הפנקיק שלך שטוח תמיד יהיו 2 צדדים *&^%^%$
    • 16:15
    • 16.04.12


  •   חלקם נמצאים ברשימה השחורה האירופית אחרי ההתפרעויות באיטליה ובמקומות האחרים  (לת) נכון מאד
    • 17:19
    • 16.04.12

56 קצונה דתית חפ"ש חילוני
  • 14:09
  • 16.04.12

רבים מהחברים לנשק הדתיים הם אנשים טובים משכמם ומעלה כאלה שידם לא תיגע בשלל ולא יעסקו בביזה
לעומת זאת ישנם קצינים בעיקר בוגרי הישיבה בעלי, אשר מרגישים עצמם מורמים מעם ושארץ ישראל ליהודים ומי שלא מסכים איתם דינו מלקות ואף גרוע מזה, תאמרו אולי גזענות או משהו דומה בולט לי מאוד שהסמח"ט הזה חובש כיפה

57 דובר צה'ל האידיוט..לא למדתם עדין לצלם אירועים כאלה,כשאתה טוען הם פרובוקציה ?! העולם מחובר לתמונות וצילום !! יה טמבל..עכשיו לך תוכיח שהחייל לא קצין ולא חובש כיפה ..!!!!  (לת) נביא הזעם.......
  • 14:10
  • 16.04.12

  •   כן, תמשיך לספר לעצמך שהיו שם עשרות חיילים, פרובוקציה ואלימות מצד פלסטינים, סמח"ט שנשברה לו היד, אבל כולם שכחו לצלם או בדיוק נגמרה להם הבטריה. גיל
    • 16:54
    • 16.04.12

    דובר צה"ל לא אדיוט. הוא סומך על אנשים כמוך שייקנו כל דבר שיש עליו "צ" בצבע זית.

    אם יש לך עשרות חיילים עם עשרות מצלמות ואין אף צילום של אלימות מצד הפלסטינים, אז תעשה את המתמטיקה לבד. אין שום צילום כי לא היה מה לצלם, לא היתה אלימות מצד המפגינים. דובר צה"ל משקר כהרגלו.

58 היכן התחכום אהבל יוסי
  • 14:16
  • 16.04.12

לרסס בפילפל חריף היה עושה את העבודה הרבה יותר טוב יותר מתוחכם יותר אלגנטי ומצולם יפה וכשהם פוצחים בשירה יש להשמיע להם את התקווה ברמקולים רבי עוצמה שיותקונו על ג'יפ . סליחה אבל הקצין נהג כמו אהבל
לא יתכן שהתעשיה הישראלית יכולה לבנות טיל נגד טיל תחמושת חכמה מובילה העולם בכנולוגיה צבאית עדין לא פיתחה אמצעים לשתק מפגינים ללא אלימות לפזר הפגנות ללא אלימות ביעילות וללא פגיעה פיזית

59 התנהגות לא קצינית בעליל חייל
  • 14:25
  • 16.04.12

אני בטוח ש"פעילי השלום" נהגו באלימות. אך שום דברנלא מצדיק תגובה כזו מצד הקצין

60 לא מבין מדוע מאשרים כניסה לשונאי ישראל רםרם
  • 14:34
  • 16.04.12

תראו לי מדינה אחת שמאפשרת שפורעי חוק שמלבים התנגדות לקיומה של מדינה להכנס לטיוטוריה שלה .כל הזרים שמשתתפים בהפגנות צריך להוציא נגדם צוי גירוש וסירוב להכנסתם ארצה

61 הדני הפר הוראה של חיילים מספר פעמים, יש לשפוט אותו בהתאם לחוק. חושב אחרת.
  • 14:36
  • 16.04.12

זוהי התוצאה של יד רכה מצד החיילים. אם ברגע הראשון היו עוצרים כל מפר חוק לא היה צורך להגיע למצב זה.

  •   אז את אומרת שיש לעצור את כל המתנחלים?  (לת) יואל
    • 14:48
    • 16.04.12

  •   לא את כל המתנחלים רק את מי שמפתרע ומפריע לצה"ל לעשות את עבודתו .
    • 15:26
    • 16.04.12

    יש הרבה מתנחלים באריאל ,קרני שומרון, אלקנה , בית אל וכו' שהם אנשים ישרים שומרי חוק שמעולם לא התעללו בשום אדם .
    למה להתייחס אל כולם כמקשה אחת ?? למה להכליל סתם ???

62 המח"ט הוא האויב  (לת) מנחם
  • 14:37
  • 16.04.12

63 מתוך צילום של שעתיים, מביאים שתי דקות מצונזרות ומבויימות.. דורון
  • 14:50
  • 16.04.12

הרי הסיפור שם נמשך שעתיים. איפוא כל סרטי הווידאו??
בפעם הבאה יש לשלוח את היס"מ, שיפוצצו אותו במכות, כך שאמא שלו לא תכיר אותו, והוא בכלל לא יזכור, מה הוא עושה כאן.

  •   די בתמונה ואין כל אפשרות לטייח את התקיפה האכזרית לדורון, אל תתאמץ
    • 15:15
    • 16.04.12

    והסגן אלוף מטיח את נשקו בפרצופו בחמת זעם. חסרה כאן הפרובוקציה המיידית שגרמה לקצין לתקוף את הצעיר. לא היתה כאן פרובוקציה. אין אפשרות לטייח את מה שקרה וכלל לא מעניין מה קרה קודם, בדיוק כמו שאנו לא שואלים מה קרה לפני שהילדון בקסקט מגטו ורשה הרים ידים.

  •   בחייך דורון למה ללכת לקולנוע אם אפשר להבין הכל מהקדימון ?! מדינה של חכמי חלם.
    • 15:51
    • 16.04.12

    למה לשלם על פופקורן קולה דלק וכניסה לחניון ??? חבל על הכסף .
    לא שמעת יש סטרט אפ חדש הישראלים מבינים את כל העלילה של הסרט מ- 6 שניות של קדימון חבל שהמפיקים בהוליווד סתם מבזבזים את זמנם על תסריט עלילה שחקנים יכלו לחסוך הרבה כסף אם היו עושים רק קדימון.
    ממש כמו בסרטון שהראו בחדשות הפגנה של שלוש שעות וב-6 שניות אפשר להבין הכל כניראה לא היה להם תקציב לכל הסרט שיראו את כול ההפגנה מה נאבד להם הסרט או מה ???

64 למה הוא אומר שלא הייתה אלימות? בשביל מתנחל, שירים בערבית הם אלימות.  (לת) מתושלח
  • 14:54
  • 16.04.12

65 אלימות ללא גבול איציק
  • 14:56
  • 16.04.12

המפגינים היו צריכים להפגין בסוריה קודם ואז...............אנטישמיים

66 לשלוח את הקצין הזה לחודש הבראה בדנמרק  (לת) חובש
  • 14:57
  • 16.04.12

67 מה כבר קרה הטהור
  • 15:05
  • 16.04.12

אם הוא היו מצלמים אותי כל היום גם היו יכולעם כל יום למצוא איזה דקה שבה אני כאילו מכניס לאשתי בומבה, אבל זה לא מייצג וחוץ מזה מגיע לה

68 ושיצרף את הסרטון המלא שיגיש תלונה
  • 15:14
  • 16.04.12

ככה סוף סוף נדע מה האמת

69 בשניה ה 13 בסרטון רואים בבירור גבר ג'ינג'י שעומד כשידיו בצידי גופו ופיו סגור מי שלא מזדעזע מהתמונה אינו יהודי
  • 15:14
  • 16.04.12

והסגן אלוף מטיח את נשקו בפרצופו בחמת זעם. חסרה כאן הפרובוקציה המיידית שגרמה לקצין לתקוף את הצעיר. לא היתה כאן פרובוקציה. אין אפשרות לטייח את מה שקרה וכלל לא מעניין מה קרה קודם, בדיוק כמו שאנו לא שואלים מה קרה לפני שהילדון בקסקט מגטו ורשה הרים ידים.

70 כן גם כשהם מפגינים נגד ועידת ה- G8 הם אף פעם לא מתנהגים באלימות !! זה אותם אנשים .
  • 15:15
  • 16.04.12

הם רק שורפים חנויות של אנשים תמימים מנפצים חלונות שוברים רמזורים ומבעים צמיגים וזורקים בקבוקי תבערה על שוטרים ...כבר ראינו כבר שמענו !!
האנשים האלו הם לא שה תמים כמו שהם מנסים להצטייר !!
מענין מה היה קורה לישראלי שטס למדינה זרה ומצפצפף על החוק ומתחצף לשוטרים המקומיים ממממממממ.....בוא נחשוב .

71 ראש הממשלה והרמטכ"ל מגנים אחרים את הקצין שלהם הם צבועים ומתחסדים. הם ששולחים את החיילים לחזית ולשטחים חייבים לעמוד ולגבותם ולתת את הדין לא משנה מה שיעשו. זה כמו לשלוח אחד למלחמה ולדונו אחר כך על רצח. הקצין עצמו סתם שוטה שהושלך לזירה מסובכת מדי לברוטאלים כמו שר החוץ שומר הסף שלנו. הבעיה שהיום אלה פני הדור.  (לת) נדב
  • 15:15
  • 16.04.12

72 להעלותו בדרגה מסגן-אלוף לרב-קלגס !  (לת) יוסף
  • 15:35
  • 16.04.12

73 תגיש תלונה , מובטחת תמיכת הארץ ובג"ץ !  (לת) כוכבי
  • 15:44
  • 16.04.12

74 לא רוצה לחשוב איפה הם היו  (לת) אצבעות שבורות
  • 15:46
  • 16.04.12

75 להגיש תביעה יצוגית נגד סא"ל אייזנר על הפגיעה בתדמית המדינה וצה"ל OK
  • 16:00
  • 16.04.12

ואם אינכם מבינים איזה נזק הוא גרם הסתכלו ב YOUTUBE
Israeli soldiers brutally attack Palestinians and ISM activists on bike ride

76 http://www.atzuma.co.il/rozimshalom  (לת) בעז
  • 16:03
  • 16.04.12

77 אני מקווה שיתר קציני צהל קצת יותר מתוחכמים ולא כאלה האבלים אלימים כמו הקצין עם הכיפה  (לת) בערלה
  • 16:04
  • 16.04.12

78 למה לא מסייעים בארצות שצריך אותם באמת כי לטפל בילדים תימנים שגוועים ברעב או בסודנים בה יש מיליוני נפגעים שזקוקים לעזרה זה לא כיף? עולם שלישי שמשוועה לסיוע , הפלשתינים באמת בכיבוש אבל את הביאו על עצמם הן בזה שירדן תקפה, הן בגלי הרציחות והפגועים שהביעו לחסימות. שלום? המנהיגים שלהם ממש לא רוצים.ההסגר  (לת) למה הם כאן - כי אפשר להתפרע וגם לקבל תשלום יפה?
  • 16:05
  • 16.04.12

  •   שום דבר לא ישתנה שלומי
    • 05:44
    • 18.04.12

    אם למתנחלים ישנה תיקווה שהפלשתינים הותו להסכים עם התישבות יהודים בשטח אדמה ששיך להם אז למתנחלים אן שמץ של מושג שגם אם יחלפו אלף שנה אף פלשתיני לא יסכים להשארותם של המתנחלים בתון השטח הכבוש,,,ובכל פעם הם יבעו את התנגדותם כשחיטת ילדים פגיע באזרחים תושבי השטחים היהודים וגם אני תושבי ישראל שלא גרים שם נשלם כקולקטיב על הפקעת אדמותם גם מתוך יהירות והתנסאות
    המתנחלים יודעים טוב מאוד את איכות חייהם שמתבאטת בלהסתכל כל הזמן אחורה קדימב שמואלה ולימינם שמא תיפתך עליהם אש ,,,ואז נראה אותם בטלויזיה מאשים את הממשלה בהפקרת חייהם ללא שמירה עליהם,,,לו היו המתנחלים עושים חושבים היו מגעים להכרה שהלו היו חייהם בשנים הבאות,,,לדעתי כבר עכשיו צריך להקים להם בתים שיתאימו לכל משפחה שתוצא משם,,ובכך המראות של הפקרות המתנחלים על שיטת הסמוך של הרגע האחרון המתנחלים יצאו מהשטחים יספקו אותם בפיצוהים
    חסרי פורופורציה למצב שוק הדירות לא יספקו לקניתם,,,והם ישכרו דירות ומראות של אנשים שהוציהו אותם בצדק אך לא יצידו אותם עם המצעים לקנית דירות אלה להשכרת דירות,,אילו השכילו קברתני האמורים לספק להם דירות עם ציביון דימה למה שהיה שם בשטחים,,,ובכך ימזערו את הפגיע בנפם של המתנחלים
    ובענין זה יש לגייס מדינות ערביות עשירות לענין זה ,,

79 שוקל להגיש תלונה? You must filed a complaint !!!!  (לת) חגית
  • 16:16
  • 16.04.12

80 כמה מהשוטרים האלימים מעמונה הועמדו לדין?? מינו
  • 16:17
  • 16.04.12

כמה מהם הושעו?
כשהמשטרה מכה יהודים השמאל שותק, אם לא מוחה כפיים.
אבל כשנוגעים בחבריהם הפלסטינים ותומכיהם מיד רעש גדול ודרישה לתלות את הקצין בכיכר(רבין )

81 מה היה קורה עם שוטר היה מכה ככה מתנחל אלי
  • 16:21
  • 16.04.12

שיגדילו את משמר הגבול ולא יתנו לצבא לטפל באזרחים. זה לא תפקיד הצבא לטפל באזרחים. הוא לא יודע איך לעשות זה. מדוע לא משתמשים בוידאו כאשר פוגשים אנרכיסטים. כאשר יש תמונה כזאת חייבים לסלק את הקצין ללא קשר אם זה נכון או לא. מה רוצים שישראל ודניה ינתקו את היחסים הדיפלומטיים בגלל זה?

82 בושה למדינת ישראל. זה הרג ובל יעבור.  (לת) אוריה
  • 16:23
  • 16.04.12

83 החייל האכזר גרם נזק בלתי יתואר להסברה של ישראל  (לת) מודרניסט
  • 16:36
  • 16.04.12

84 האשכנזים החילונים תמיד העריצו את שונאיהם-עיין ערך קסטנר יא-צק
  • 16:42
  • 16.04.12

ממש לפני יום השואה קיבלתם תזכורת
התעמולה השקרית מגייסת מתנדבים מכל אירופה
עושים פרובוקציות ומפרים חוק מול צה"ל
והאספסוף שמתגעגע לגטו צועק חמס כשקצין מכה פוגרומצ'יק

85 שימו לב ב- 0:14 ליד ימין של הסא"ל קצין מיל.
  • 16:49
  • 16.04.12

הוא מחזיק את קת הנשק לא בכף היד, את בין האצבע לאמה.
לא אתפלא אם כך הוא נפצע ביד (1:46 - האצבע והאמה מקובעים, הקמיצה חבושה).





86 מכל זבוב עושים פיל .....הגזמתם קצת פרופרציה לא תזיק !! מימי
  • 16:58
  • 16.04.12

לכל סיפור יש 2 צדדים !!
חדשות הם אף פעם לא אובייקטיביות כמו שבבית משפט אין צדק (צדק זה רק שם של כוכב) החדשות נמשכות שעה מחצית מהזמן זה פרסומות ואת שאר הזמן צריך לחלק בין מס' כתבות כאשר כל 1 נמשכת מס' שניות אין להם זמן להציג את כל הסיפור ולכן הם מציגים רק צד אחד ...ואילו בעיתונות העורך מגביל את העיתונאים בכמות המילים הרי צריך לחלק את הדף ולהשים כמה כתבות אין זמן להראות את שתי הצדדים רוב הזמן הם כותבים "את תגובתו של X לא היה ניתן להשיג" (בספק אם הם בכלל ניסו )

87 צבא של שקרנים!!  (לת) תביעה אזרחית עכשיו!!!
  • 17:00
  • 16.04.12

88 קשה להוציא יהודים מהגלות -אבל קשה יותר להוציא את הגלות מהיהודים רפאל
  • 17:01
  • 16.04.12

איך ביאליק תיאר את היהודי בגלות . איך הוא מתאר גבר יהודי הבורח מהפוגרום ומסתתר תחת המיטה. עליה אנס הפוגרומיסט את אשתו. לאחר הפוגרום הלך היהודי הגלותי לרב לשאול "האם אשתי מותרת לי ?".כך השמאל היהודי הזדוני לא שואל מה אמרו ומה עשו לקצין בכיר אלא מראים בכל רשתות התקשורת את הקטע הקצר בו רואים איך קצין צ ה ל בכיר דוחף את קת רובהו לעבר אפו של האנרכיסט. כן. לצערנו חזרנו לגלות אין אנו מתייחסים למה שעושים לנו אלא מה אנחנו עושים לאחרים .איך זה קרה לעם היהודי שלאחר שואה נוראה שלא היתה כמוה בתולדות האנושות בנינו מדינה אבל בנינו בתוכה את הגלות
הגב

89 מעניין מדוע "אירוע תמים" (לדברי הפעילים) התקיים בליווי אמבולנס? מישהו ציפה שימוש בו? אני רק שאלה
  • 18:12
  • 16.04.12

מעניין מדוע "אירוע תמים" (לדברי הפעילים) התקיים בליווי אמבולנס? מישהו ציפה שימוש בו?
אולי האנרכיסט התימם שמככב יוכל להסביר מה הוא הרקע להיותו פה ומה מטרת "טיול האופניים"?

90 על מה אתם מדברים? רואים בברור שהמפגין לא עשה כלום עופר
  • 18:37
  • 16.04.12

זה לא עניין של שמאל או ימין. רואים בסרט שבזמן המכה לא נשקפה שום סכנה לקצין או לאף אחד מהחיילים. המפגין לא עשה שום דבר אלים שמצדיק מכת רובה בפרצופו. מה שאומר מעל לכל ספק שמדובר באלימות לא מוצדקת

  •   האם יכולה להיות אפשרות של עריכה ושינוי תזמון, זה לא שמאל וימין זה ערבים שלמדו מאנשי שמאל לערוך את הצילומים שלהם, מתי הייתה ההפגנה ומתי הנושא פורסם אני לא כל כך מאמין לאשר הציגו לנו . אני חושב שהסרט הוא לא כל האמת  (לת) משלי
    • 11:06
    • 20.04.12

91 לדעתי תגובתו של הקצין שלומי
  • 19:17
  • 16.04.12

לדעתי וגם התחושות שלי אומרות ,,,שהקצין הכה את הבחור משום שהיה במצב שלא היה יכל להסתיר את העובדה שהוא משתייך לפלג הימיני קיצוני ,,,ולמרות הסטראוטיף של הכיפה המתנוססת,,,אני חושב שהפעם הכיפה הזו נגועה בשנאה תהומית למחאה לגיטימית,, ואנו כמדינה דמוקרטית מחויבים לתת ביטוי ולאפשר לנוהגי אופניים שהביעו את מחאתם הלגיטימית בצורה שאינה מסכנת אף אדם ,,,אבל חשפה משהו שאותי מדאיג יותר מהמכה על פרצופו של הדני שהיא ברברית ואלימה ,,,אותי מדאיג שאנשים בעלי דרגה גבוהה הגיעו ונטמעו בתוך הצבא ובמקום להתנהג על פי כללי החוק שחל על כל אחד חייל כאזרח ,,,ומי שלא ממצליח לנהוג על פי הכללים הללו והטירוף שהוא לא מיקרי אלה היה זה מעין הבעת דעה ימינית קיצונית אז ייש לערוך טיהור ממש כך ולסלק כל חייל שדרגתו תהייה אשר תהייה משורות העם ,,,ובצבא אין מקום לדעה פוליטית שתבו ליידי בטוי בהתנהגותו של הקצין ששנים בערה בו האש היוקדת וחוסר הרצון לכבד דעה הנוגדת את דעתך אז מקומך באזרחות שם תוכל לתת דרור לכל תחלואך הגיזענים ,,,אני בטוח שזו עוד גרורה סרטנית שקימת בתוך הצבא ,,וייש להראות לו את הדרך לאזרחות ללא משפט שעלול להשאיר אותו בצבא משום כל דרגה שיורידו לו כעונש אם בכלל לא תועיל כאשר ערוותם של ימינים קיצוניים הקימים בצבא והם אחראים להמון תופעות שלא צולמו אך נחרטו הטייב בצד שנפגע ,,,העיקר אל תיללו על כל פיגוע יהייה חומרתו אשר תיהייה משום שאנשים כדוגמת הקצין הזה מולידים את השנאה היוקדת והכעס שנרגע רק כאשר משפך דם יהודי ,,,על משמעות הכבוד שנרמס ועל חשיבותו כערך עליון אצל הערבים אתם יודעים צר לי שאני נמנה כיהודי גם על מקרה מצער זה שיכל שאני או מבני משפחתי עלולים להיות ולהבחר ביד הגורל שישלמו את מחיר הכבוד הערבי שנרמס מידי יום יאלה נראה לי שאין שום משב קטן של רוח שיעיד שהשרב נשבר וירד גשם שישטוף את כל השנאה וחוסר הצדק אצל מי שחושב שהוא צודק ,,,תאמת אני מיואש לגמרי ונראה לי שרק אם יכחד העולם וןיקומו מחדש אנשים שיפסיקו לקדש אדמת טרשים שמצויה בשפע ,,,אך הרצון החולני הזה שמאפיין ילדים קטנים שרוצים דווקה את הצעצוע של הילד המחזיק בו ,,,,נקווה לטוב

92 Hey Mr Andrias,What kind of VISA you got when you came to ""VISIT"?????JUST ASKING  (לת) someone
  • 19:21
  • 16.04.12

93 איזה צביעות http://www.inn.co.il/News/News.aspx/236596  (לת) יוסף
  • 20:50
  • 16.04.12

94 לא מסמפט אנרכיסט אנטישמי שכמוהו. "רק רצינו ליהנות" עלק..  (לת) גג
  • 21:05
  • 16.04.12

95 קצונה דתית 2 חפ"ש
  • 01:14
  • 17.04.12

אני רוצה לחדד, לדעתי חשוב שאלה בעלי הקול (הדומם) השפוי שבעד צדק חברתי וזכויות אדם (המכונים גם שמאל) ובד"כ גם נושאים בנטל (הכלכלי והביטחוני) יעשו אבחנה ויבחרו: מה מזיק למדינה יותר: הציבור החרדי אשר כביכול חי כטפיל על חשבון השאר או ציבור הכיפה הסרוגה אשר משרת איתנו בצבא (הרבה פעמים שירות מופחת) ומשלם מיסים אבל חוטא בנישול אדמות ועמדה גזענית כלפי מי שלא יהודי, הייתי מעדיף שבוגרי ישיבות כמו מרכז הרב שבעלי וכו' לא יצברו עמדות כח בצבא, ולדעתי בחישוב כללי אלה שמתנחלים באדמות מנושלות ואנו נדרשים להגן עליהם בגופנו ולממנם בכספי מיסנו, הם אלה שחיים כטפילים וגורמים למחלות זיהומיות קשות של חברתנו
תאמרו עלי עוכר ישראל, אבל עדיין בדמי אגן עליהם, אני רק ממש לא רוצה להיות תחת פיקודם

96 בלי שום קשר לשמאל או לימין! אני לא חושב שצריך להדיח את אייזנר, אבל אסור שזה יעבור בלי תגובה רצינית של הפיקוד! חיים פאר
  • 09:19
  • 17.04.12

אני לא חושב שצריך להדיח את אייזנר, אבל אסור שזה יעבור בלי תגובה רצינית של הפיקוד!
אני אפילו משתתף בכאבו וחבל שהוא נקלע למקום הלא נכון ברגע הלא נכון!
חייבים להרחיק מהמדינה כל מי שאזרח זר ומפגין ללא אישורי הרשויות.
המדינה לעומת זאת חייבת לתת אישורים לאזרחיה להפגנות ולא יכולה להשתמש בתירוץ של שטח צבאי סגור ללא הגבלה והגיון!

זה את בן ארי, הגמדים בחצרו ושאר עוכרי מדינת ישראל שאני לא מסוגל לסבול ואולי לטיפשים חייבים לסלוח אבל חייבים לחשוף אותם ולמזער את יכולתם לזרוע שנאה למדינה ובמדינה.

97 אוי לצבא שאלה מפקדיו עופר
  • 09:36
  • 17.04.12

חובה להדיח , לשלול דרגה , לשחרר מהצבא, ולהעמיד לדין פלילי.
מעבר לבושה, מדובר באדם חסר כל כישורים לעמוד בראש כוח מבצעי. חסר שיקול דעת והבנה אלמנטרית במציאות שמולה הוא ניצב.

98 אין צןרך שאנשים ישמיצו את צה"ל. די לצלם את התנהגותם הבריונית של חיילי צה"ל. יתברר כי הם גורמים את הנזק הגדול. הם ןלא אחרים  (לת) נפתלי אור-נר
  • 15:03
  • 17.04.12

99 http://www.atzuma.co.il/violent http://www.atzuma.co.il/violent
  • 15:53
  • 17.04.12

עצומה להדחת שלום אייזנר

100 בהמה יודונאצית דרון
  • 16:10
  • 17.04.12

וזה עוד הדברים שצולמו.
אפשר לנחש מה לא צולם
ב ו ש ה

101 אילו צולם כל המתרחש במגע שבן חילים לאזרחים ,,, שלומי
  • 23:48
  • 17.04.12

אילו צולמו את כל המפגשים של החילים עם האוכלוסיה הן בביתה ואין במקום אחר
היינו נחשפים למראות מחרידים של התנהגות נפשעת של החילים שהכיבוש מוליד רוע ואכזריות ,,,אני לא רואה שלום בטווח הזה של דורנו ,,רק נסגה חד צדדית כפי שנהג ברק באומץ לב ובכך נצלו עשרות חילים מלהרג לשיו

102 כן, כן...בלה בלה בלה. סתם רצינו להנות  (לת) שניאור
  • 10:11
  • 18.04.12

103 תפקידי המפקד נהרדע
  • 11:53
  • 18.04.12

נכון מפקד חייב להיות לוחם ! אבל כאשר הוא מפקד על חיילים - כוחות קטנים או גדולים, כיתה או אוגדה תפקידו להעריך מצב/ים, לתת פקודות ולוודא שהפקודות הקיימות ו/או שהוא נתן יקויימו ו/או ישונו בהתאם למצב בשטח. מפקד בדרגת סא"ל הוא לא רובאי דרגה 5 - הוא צ"ל מפקד - קצין וכמו האנגלים אומרים גם ג'נטלמן ( זה לא יזיק )

104 סמחט שרון
  • 14:33
  • 18.04.12

התנהגות הסמחט היתה במקומה האזרח הדני דינו כמחבל הפוגע במדינה ובצה"ל תגובת הסמחט היתה אמורה להיות יותר קשה

105 סמחט דניאלה
  • 14:38
  • 18.04.12

בושה למדינה

106 סא"ל אייזנברג לא הולך עם "אחריי" שאול דקר
  • 14:41
  • 18.04.12

בין שאר ההגנות להם זוכה סא"ל שלום אייזנר מרבים לציין שאין זה מתפקידו של צבא ומפקדיו לשמור על הסדר האזרחי כי הם לא הוכשרו לכך.
ואכן טענה צודקת ותפקידו של צבא הוא להיות ערוך להגנת המדינה, וקציני צהל אמורים להיות אלה שיובילו את החיילים אלי קרב והכרעה.
הוסמכת על ידי צהל לקצין והופקדת על לוחמים שאמורים ללכת אחריך בעיניים עצומות כי אחרת לא מנצחים. סברו בטעות כי יש בך סגולות מפקד קר רוח ושקול האמון לתפקד בתנאי קיצון בלתי צפויים מראש ולאורך זמן, תוך שאתה משרה זאת עד אחרון פיקודיך..
אכן סא"ל אייזנר כשלת בתפקיד העיקרי שלך כמנהיג כלוחם וכמפקד, והמבחן לכשירותך להיות מפקד הוא פשוט ואינטואיטיבי
האם כחייל הייתי הולך אחריך? האם הייתי מפקיד בידיך חיי בן או נכד? האם אתה משרה על פיקודיך ביטחון שבכל הנסיבות תשמור על קור רוח ותקבל את ההחלטה הטובה ביותר?
התשובה היא חד משמעית לא, אם אזרח דני זב חוטם הצליח להוציא אותך מן הכלים, כיצד תגיב למשל מול ערפל קרב, כאשר יורים עליך מכל עבר, הקשר עם מפקדך אבד, סביבך הרוגים ופצועים וגדוד או חטיבה מחכים למוצא פיך ואמורים להסתער אחריך?
אדוני הרמטכ"ל, סא"ל אייזנר אינו ראוי לשמש קצין בדרג המסתער בצהל כי אין לו את התכונה הבסיסית הנחוצה למפקד והיא קור רוח ושיקול דעת בכל הנסיבות ללא תירוצים..

שאול דקר
חולון

107 די....!!  (לת) מור ויין
  • 19:51
  • 18.04.12

108 אירועי השבוע שבו והוכיחו כי ארגוני השמאל הקיצוניים הם האויב האמיתי של ישראל. חבל שסמח"ט הבקעה נפל קורבן למארב שלהם  (לת) נדב
  • 12:01
  • 19.04.12

109 סמחט שרון
  • 14:03
  • 19.04.12

תגובת הסמחט היתה קלה ועדינה מדי

110 אם דובר צהל מבקש לא להיגרר לפרובוקציות אז הייתה או לא הייתה פרובוקציה ? מאחל לאנדריאס שמוסלמי יפגע בו  (לת) אני
  • 21:38
  • 19.04.12

111 קצין צהל משקר לעם ישראל גרי
  • 22:00
  • 19.04.12

הקצין האלים משקר במצח נחושה כאחד הפרחחים בחוף בוגרשוב
תחילה היכו אותו במקל ושברו את שורש כף ידו אחר כך לפתע הוא מופיע חבוש וזוקר אצבע פצועה כאומר הינה מה שעשה לי המפגין.
לא צריך לחזור ולהסתכל על הסרטון כדי להבין את עומק השקר האווילי
ברור שלא היה כל מפגש אלים בין שני האנשים לפני הנפת הרובה הפתאומית.
יש לצפות ממצח שתעמיד את הקצין על השקר הגס.
ומהעתונית שלא תרפה מהנושא.

112 גלות גל
  • 22:29
  • 20.04.12

לשלוח את הרמטכ"ל הביתה לפני שיהיה מאוחר

113 תסמונת השמלאנים המוכים שרון
  • 15:14
  • 23.04.12

אל תשכחו אתם בני העם הנבחר וכמה שתלקקו לפרו מחבלים מרחבי העולם בסוף במקרה הטוב הם רק ירקו עלכם תפסיקו להיות בת יענה

פרוייקטים מיוחדים