מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

סרטון חדש || השניות לפני שסמח"ט הבקעה תקף את הפעיל

בסרטון נראים הפעילים מדוושים לעבר החיילים. אחד החיילים חטף אופניים מפעיל, ואז אייזנר תקף במכות חמישה פעילים

סרטון חדש שהגיע לידי "בצלם" חושף את השניות שלפני התקרית האלימה בה היכה סמח"ט הבקעה שלום אייזנר מפגינים בינלאומיים ופלסטינים בשבת שעברה. הסרטון מראה כיצד החל האירוע, ומפריך את הטענות כי משתתפי מסע האופניים תקפו את החיילים.

בסרט, שצילמה הטלוויזיה הפלסטינית, נראים הפעילים שעוכבו על ידי כוחות הביטחון בצומת העוג'ה מסתדרים עם אופניהם אל מול החיילים ומנסים לפתוח ברכיבה. אחד הפעילים מנסה לדווש אל עבר שורת החיילים, וקצין בדרגת רב סרן חוטף ממנו את אופניו. סא"ל שלום אייזנר מתחיל אז לצעוק על הפעילים ותוקף במכות חמישה פעילים, באמצעות נשקו וידיו. חיילים שעוצרים פעיל בינלאומי נראים בסרטון גם הם תוקפים אותו בבעיטות ומכות.

הסרטון החדש. האלימות מתחילה בדקה 1:40. צילום: הטלוויזיה הפלסטינית

הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ החליט שלשום להדיח מתפקידו את אייזנר. ההחלטה התקבלה לאחר שהרמטכ"ל קיבל את המלצתם של מפקד פיקוד מרכז, אלוף ניצן אלון, ומפקד זרוע היבשה, אלוף סמי תורג'מן. השניים הודיעו לסא"ל אייזנר על החלטת הרמטכ"ל בשל "כשל ערכי באירוע". במקביל להדחה במסגרת ההליך המשמעתי, נגד סא"ל אייזנר עודנה מתנהלת חקירת מצ"ח שבוחנת את מעשיו בהיבט הפלילי. מדובר צה"ל נמסר לאחר פרסום הסרטון החדש כי בעקבות התקרית החליט הרמטכ"ל להדיח את אייזנר מתפקידו, וכי חקירת מצ"ח היא שתבחן את ההיבטים הפליליים בפרשה.

ביום שלישי הגיב אייזנר לראשונה לטענות נגדו לפיהן נהג באלימות מופרזת כשתקף את המפגין. "יכול להיות שזו היתה שגיאה מקצועית להשתמש בנשק מול מצלמות", אמר אייזנר שהבהיר כי לדעתו, "נכון שכמה תמונות שמה נראות רע, אבל השתמשתי בנשק בצורה קרה, כמקל. לא הרגתי אף אחד ולא סיכנתי חיים של אף אחד. כדי לעמוד במשימה וכדי למנוע פגיעה בחיילים שלי, התחושה שלי שהפלסטינים עצמם אמרו אחרי שרק בגלל שהסמח"ט התנהג ככה, הם הפסיקו את ההפגנה". אייזנר אמר את הדברים בהקלטה שנחשפה בערוץ 10.


 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 תקף?! לא ולא- אלא טיהר את אדמת המולדת מהזוהמה האנרכיסטית. בסוריה החלאות המשועממות היו מקבלים את כל המחסנית בפרצוף דרך הקנה אז שיגידו תודה יפה ויתחפפו מכאן.  (לת) Eddie Shor
  • 12:09
  • 20.04.12

  •   תגיד, אתה אמיתי?  (לת) ג.ג.
    • 13:34
    • 20.04.12

  •   כן  (לת) Eddie Shor
    • 13:47
    • 20.04.12

  •   לאסונינו השור הזה אמיתי ויש עוד שוורים רבים כמוהו. הם המדרון החלקלק  (לת) של ישראל אל הפאשיזם
    • 14:15
    • 20.04.12

  •   ברצינות?! אתה באמת מאמין במה שאתה אומר? יש לך ילדים? המשפחה שלך יודעת?  (לת) דוד הכהן
    • 14:33
    • 20.04.12

  •   הוא אמיתי. גם השואה הייתה אמיתית. קשה להאמין.  (לת) מתושלח
    • 14:39
    • 20.04.12

  •   אסד התרגש יריב
    • 14:39
    • 20.04.12

    והזיל דמעה. סופסוף נמצא הגבר שבמבין איך מטפלים במפגינים

  •   שים חולצה חומה, ויאללה בלאגן.  (לת) אייל
    • 14:40
    • 20.04.12

  •   אתה כל-כך קשוח  (לת) ירושלמי
    • 15:16
    • 20.04.12

  •   זוהמה אנרכיסטית?? מדובר בחופש התנועה חביבי. מחר אני שם לך אותך באותה סיטואציה ותראה איך תתעצבן. התנהגות השטורים אני חייב לומר שלא הייתה עד כדי כך גרועה כמו שמציירים אבל הנקודה היא שהם פשוט לא צריכים להיות שם  (לת) ערן
    • 15:18
    • 20.04.12

  •   אני מריח סרקזם.  (לת) בארשבעי
    • 15:19
    • 20.04.12

  •   היתי מכניסה לך אותה מאחורה. חולה.  (לת) הילה
    • 15:24
    • 20.04.12

  •   בסרטון הזה גם ניתן לראות בדקה 01:50 את הר אייזנר מכה עם נשקו בבחורה... צה"ל צה"ל שק של אייזנרים - קציני צה"ל לדין בינלאומי.  (לת) בן
    • 16:43
    • 20.04.12

  •   הוא אמיתי והוא נאור... יו... איזה פחד  (לת) הקורא בקפה
    • 17:24
    • 20.04.12

  •   אני מבטיחה לך שאעשה כל מה שאני יכולה עדית
    • 17:29
    • 20.04.12

    כדי למנוע את זה שהבן שלי יתגייס לצבא הזה שלך, שאתה כל כך גאה בו, כדי להגן על זבלים שכמותך. שתישאר אתה ושכמותך על האדמה המטוהרת שלך.

  •   כל בוהן למטה באתר הארץ שווה מאה בוהנות למעלה בישראל גל
    • 17:45
    • 20.04.12

    אני אוהב לשמוע את יפי הנפש (והאנרכיסטים) נובחים

  •   תסלח לי, אבל אתה אידיוט מוחלט, וכנראה שאתה גאה בזה.  (לת) ז
    • 18:03
    • 20.04.12

  •   ב"ישראל היום" כן? שי
    • 18:18
    • 20.04.12

    ישראל באמת עוברת תקופה קשה של גל עכור

  •   אדי שור היקר, אני מאחלת לך חתן כמוהו אם יש לך בנות, אז נ ראה אותך גיבור יעל
    • 19:17
    • 20.04.12

    הוא לא יהסס רגע בלהחטיף לבת שלך אם לא תציית לכל מה שהוא יבקש! מה אתה חושב הוא יתנהג אחרת בבית ?!?!?!!
    הם הופכים למפלצות והאלימות גוברת- השימוש בכוח מסנוור אותם ואף אחד לא עוצר אותם אחר כך !!!!! אולי תלמד !!

  •   אגודל חמודי, אגודל, לא בוהן.  (לת) לגל 17:45
    • 20:46
    • 20.04.12

  •   אתה נראה כזה בדיוק.  (לת) אליהוא
    • 20:48
    • 20.04.12

  •   מבחינת האקדמיה ללשון בוהן ואגודל זה היינו-הך. שתיהן גם בוהן וגם אגודל.  (לת) גם דבר כזה "הבהונות הקטנות"
    • 21:33
    • 20.04.12

  •   דברנו על נאצים, והנה--הגיח אחד! מתברר שהרבה נאצים קוראים הארץ.  (לת) נו, באמת.
    • 21:53
    • 20.04.12

  •   צודק. אנשים כמוהו אחראים לשואה של מלחמת העולם השניה, ועכשיו הנאצים היהודיים רוצים גם.  (לת) נו, באמת.
    • 21:54
    • 20.04.12

  •   אתה צודק. היהודים כלל לא צריכים להיות באיזור. בשנת 1948 הסתיים שלב טיהור אתני של יהודים מהגדה וממזרח ירושלים, ובגלל מלחמת 67 היהודים הללו חזרו שוב לאיזור.  (לת) רמי
    • 23:47
    • 20.04.12

  •   הקטע עם הסגן אלוף שלאחר 1:40 לגבי עוצמת המכה שנתן למפגין הדני הוא לא בדיוק זהה למה ששודר בטלוויזיה בימים האחרונים. כנראה שמה ששודר בטלוויזיה בימים האחרונים זכה לעיבוד כלשהו, כולל פוטושופ  (לת) חד וחלק
    • 00:04
    • 21.04.12

  •   נמאס מהפעילים שמאלני לשעבר
    • 09:04
    • 21.04.12

    הפעילים האירופאים מחפשים פרובוקציות מול היהודים אחרי שטבחו בהם מאות בשנים והשתתפו בהשמדתם בשואה.
    זוהי צביעות ממדרגה ראשונה וחבל שטמבלים כמוך נופלים בפח האירופאי.
    לא שמאל ולא ימין,אני בוחר בחיים, הצד השני לא!!

  •   מגיע לסמח"ט פרס ישראל.... ככה יש לנהוג במפירי סדר באשר הם.  (לת) במיוחד באנרכיסטים...
    • 09:34
    • 21.04.12

  •   "הר אייזנר", לא הגזמת? יש מקום להשוואה?  (לת) זלמן
    • 20:09
    • 21.04.12

  •   די נמאס לא הירש
    • 08:56
    • 23.04.12

    עוד פעם השואה די נמאס למיזרחים לשמוע

  •   נכון, את פשוט תצפי שהזבלים ימותו בשביל הבן שלך כדי שהוא יוכל לחיות בשיינקין. מה גיד לך? הרבה יותר מוסרי וערכי  (לת) אלון
    • 22:40
    • 20.05.12

  •   למה אין דיווח תואם על החייל שאיבד את עינו מידוי אבנים ע"י אנרכיסטים? אאא
    • 01:46
    • 21.05.12

    הצביעות המחליאה של התקשורת שבוחרת להסתיר מידע פשתה כמחלה חשוכת מרפא.תקשורת אלנית במיטבה.ואגב אני תומך בכל מילה של מגיב 1 עדי שור.

  •   אין לי בעיה שיקבלו קצת מכות, אך שלא במיוחד עשו משהו אסור עד שהודיעו להם שהשטח סגור. הבעיה היא שישראל יוצאת מפסידה בגדול בשל הינהלות חובבנית ועוד מול מצלמות. כן לעצור אך במיקצועיות ובנחישות ולא כמו ג'ובניקים שמיתמזמזים על הכביש כשלערבים ותומכיהם ניראה שהם חלשים.  (לת) מול ביליון וחצי מוסלמים וכן העולם המערבי אנו צריכים להיות מיקצועיים. ולא בעלי כיפות עם אג'נדה פרטית. סוריה אינה דוגמה כלל כי העולם שופט אותנו אחרת. וזאת עובדה!
    • 05:01
    • 21.05.12

02 הכיבוש משחית  (לת) Raanandu
  • 12:10
  • 20.04.12

03 בושה וחרפה, גועל נפש נועם
  • 12:12
  • 20.04.12

אלו פני צה"ל של היום
צבא חלש
חכם על חלשים
עם ביצים קטנות זעירות
ככ חבל במיוחד שגם אני חלק מהצבא הזה
חברים איבדנו את זה לגמרי
דמותו של סא"ל אייזנר השמן והאלים היא דמות הצבא וזוהי האמת
וזה בסדר
כל עוד אתה בצד הנכון
חישבו מה היה קורה אילו הייתם בצד השני
אני חושש שיום יבוא וזה יהיה המצב

  •   כל מילה בסלע נועם. ראוי שיקראו את תגובתך במלואה  (לת) שומר חוק
    • 13:05
    • 20.04.12

  •   אתה מגזים. ואין קשר לזה שהוא שמן. אורי
    • 14:27
    • 20.04.12

    אתה מגזים וצריך לקחת דברים בפרופורציה. בכל ארגון יש אנשים מסוגים שונים, וגם אנשים מהסוג של אותו סא"ל שאני מסכים שצריך להיות מודח מתפקידו כפי שקרה.

    פני הצבא כפני החברה שלנו, והפנים האלה מגוונות. תפקיד הנהגת הצבא למנוע מצבים כפי שרואים בסרטון. ובזה הוא רחוק מלעשות עבודה מושלמת. מכאן ועד זה שפני הצבא שלנו כפי שתיארת המרחק גדול.

  •   אני מציע לך לראות איך יחידות פיזור ההפגנות במערב אירופה הנאורה עובדות לפני שאתה מדבר על אלימות.  (לת) ראליסט
    • 15:13
    • 20.04.12

  •   העם הנרדף והמסכן  (לת) העם הנבחר בארץ המובטחת
    • 15:50
    • 20.04.12

  •   אין כל קשר לזה שאייזנר שמן, אבל נועם לא מגזים.  (לת) אורי אתה צודק חלקית
    • 16:19
    • 20.04.12

  •   גם אתה די גועל נפש נועם.. גל
    • 17:46
    • 20.04.12

    אני אוהב לשמוע את יפי הנפש (והאנרכיסטים) נובחים

  •   הפוך גוטה, הפוך. פני החברה כפני הצבא. שם הם מתחנכים. ותחשוב על זה!  (לת) לאורי 14:27
    • 20:42
    • 20.04.12

  •   פני צהל של היום אלו אותם פנים של תמיד שום דבר לא השתנה צביקה
    • 23:46
    • 20.04.12

    ואם אתה אומר שאתה חלק ממנו אז אתה יותר מכולם צריך להבין כמה הערכים של הצא שלך חשובים לו , ולא לרוץ ובדעה קדומה לקבוע עובדות חסרות שחר ע"פ סרטון שבוודאות ערוך .
    יש לרצות שלום , דבר שכל אחד צריך לשאוף אליו = נסיקה תרבותית ,חופש תנועה, והדדיות בין בני האדם , אבל יש גם לרצות להגו על עצמך ועל זכות הקיום הבסיסית שלך , אז אולי יהיו כמוך שיגידו שאפשר לעשות את זה גם בלי סרטוני ווידאו כדוגמת זה , ואני יענה להם את מה שעניתי לך בתחילת התגובה ,
    תפסיקו לחשוב באמת שההבדל כאן הוא בין שמאל לימין , תפסיקו לחשוב שאין מאות אם לא אלפי חיילים שרק רוצים שיגיע הקץ כבר למלחמות, ושכל החיילים גם אם הם לא יודעים את זה לא רוצים להלחם , תפסיקו לחשוב שהצבא פועל בצורה ימנית ובלתי אתית, תתחילו לחשוב שאלו- אתם אנחנו הם , הם אלו שדואגים ולא להכות מפגינים , אלא לתת לכם את האפשרות לחיות פה , כי אני יגיד לכם את זה ככה נכון שגם הפלסטינים רוצים הדברות ומעדיפים דו-קיום אבל מספיק אחד שירצה דברים בצורה קיצונית מדי וזה יהיה הילד או האח או החבר שתבכו עליו בלוויה , וכן , תאמינו או לא על זה הצבא שלכם שומר , ובחזרה לעניין הסא"ל המכה , הוא לא ניסה לעשות משהו מעבר לזה , כמובן שסרטונים למיניהם יכולים לתעתע בנו או אולי אפילו לגרום לנו לגבש דעה , אבל קחו דקה ותחשבו על הדברים בצורה עמוקה יותר , שיהיה לכולכם שמאלנים , ימנים וכולם בכלל שבת מדהימה!!

  •   תרכב על אופניים בלי כסא - "היזדהות"  (לת) אברהם
    • 19:32
    • 22.04.12

04 מה ??? יכול להיות שהוא שיקר?? יכול להיות שהוא סתם חירטט על אלימות נוסעי האופניים? יכול להיות שכל הדתיים הפשיסטיים סתם הגנו על יהודונאצי במדים? אבל יש לו כיפה על הראש!! איך הוא שיקר ??  (לת) ארז
  • 12:16
  • 20.04.12

05 הפעיל לא "מדווש" אלא מרים את הגלגל הקדמי כלפי החייל! אל תייפו את הצד השני! קצת דיוק
  • 12:16
  • 20.04.12

האלימות המוגזמת של הסא"ל הייתה ללא ספק מיותרת וחסרת אחריות, הנה אמרנו את זה אלימות מיותרת, אבל תספיקו לצייר את "פעילי השלום" כקבוצת רוכבי אופניים תמימה שגנבו להם את האופניים. הפעולה של הבחור עם האופניים היא זלזול והתרסה בפני הקצין, ראייה לכך בריחתו המיידית לאחר לקיחת האופניים והחשש שמא הגזים

  •   לא הבנתי. מה האייזנר הזה הוא מנהל הביצפר, והרוכב תלמיד שלו? בארשבעי
    • 15:22
    • 20.04.12

    פעם אחרונה שבדקתי, עוד מותר להתחצף לבעלי שררה במדינה הזאת, וטוב שכך.

  •   ואולי ניצל מנפילה על גבו עקב הרמת הגלגל הקדמי ? ציניקן
    • 15:38
    • 20.04.12

    אם היית רוכב אוםנים שמרימים את הגלגל הקדמי היית קופץ אחורה כדי לא להתהפך על הגב.

  •   תגובה מוגזמת מול התנהגות פסולה? הרואה מקרוב
    • 17:04
    • 20.04.12

    כל מי שאיבד שליטה בכיתה או מול בעיה סבוכה יודע שממש ממש יכולים למעוד כל רגע... ומחכים לך בסיבוב, יש אפילו מקצוענים. תלמידים, הורים, מנהלי ב"ס, וכן המקהלה הידועה של "המורים אשמים" ולא החברה כולה המזלזלת בהם... כמו גם המורים החלשים והמוחלשים. המלחמה הזו היא מלחמת רחוב, מלוכלכת ומלכלכת מתחת לחגורה. בין הפציפיסטים של אתמול לפאשיסטים ולקומוניסטים של סטאלין הייתה ברית סמויה ולא קדושה שרוב רובם לא היו אפילו ערים לה. לא ניתמם, יש בהחלט יהודונים פאשיסטים מול יהודונים שמאלנים, מול ערבושים פאשיסטים ולהיפך, אבל זה לא הופך אף אחד מאיתנו הצופים במשחק הזה בטלויזיה לנאורים יותר. ונכון שזה לא מצטלם טוב... אבל באמת, עדיף שלא נצטלם טוב ונעשה את הדברים בבינוניות מדי פעם מאשר נעשה הכל בצורה המושלמת של דיקטטורות, שצעקות העינויים ומראות הזוועה הם סרט אילם ועוור!

  •   כולם יכולים למעוד כל רגע מועד ונופל
    • 17:55
    • 20.04.12

    אני בטוח שבבתי הספר זה קורה כל הזמן שהמורים מרימים כיסא עם הרגליים קדימה ודוחפים אותו בפרצוף של הילדים

    והתלמידים מחכים למורים בסיבוב כל הזמן. מנהלים מלחמת רחוב מלוכלכת וכורתים ברית סמויה עם ועד ההורים ואיגודי המנקים.

    באמת עדיף לעשות את הדברים בבינוניות, כמו שאתה אומר

  •   העלבת עובד ציבור זה עבירה פלילית  (לת) אביזו
    • 21:47
    • 20.04.12

06 צנזורה אני
  • 12:16
  • 20.04.12

מעניין מה התירוץ ’הטכני’ להעדר הסאונד בתחילת הסרט. מה הארץ לא רוצים להשמיע שנוגד את הנרטיב שלהם.

לאור הסרט (הערוך לכאורה), ברור שהפעילים ניסו לפרוץ את קו החיילים ונהדפו בכח מינימאלי וביעילות. לא ברור על מה ההר...

  •   צודק אחי. גם ברור לגמרי שאחד האנריכסטים השתמש בהיפנוזה כדי לשבש את הסמח"ט!  (לת) אזרח מודאג
    • 13:27
    • 20.04.12

  •   את נאום השהידים של טיבי סרב להשמיע, ואח"כ הוצגה גרסה מאד מצונזרת  (לת) מה שלא השמיע
    • 13:56
    • 20.04.12

  •   וברורה גם הסכנה המיידית אם היו רוכבי האפניים ממשיכים במסעם המסוכן: שימו לב שאין להם קסדות! חיילי צה"ל רק דאגו לבטחונם.  (לת) מתושלח
    • 14:41
    • 20.04.12

  •   הבנת הנקרא אני
    • 15:11
    • 20.04.12

    בכלל קראת את מה שכתבתי?
    אין קשר בין התגובה שלך למה שרשמתי. אתה יכול להסביר למה הקלטת שקטה במשך דקה מ–0:39?

  •   ברור שהחיילים ניסו להפריע לטיול אופניים, זה מה שברור נועם, תל אביב-יפו
    • 15:51
    • 20.04.12

    מה הם עשו שם בכלל, אותם חיילים? מה מפריעה לצבא ההגנה לישראל, הצבא שאמור לכאורה להגן על תושבי מדינת ישראל, קבוצה לא ממש גדולה של אנשים שרוכבים על אופניהם עשרות קילומטרים מגבול ישראל?

  •   למי מהנ"ל התכוונת?  (לת) כל המגיבים
    • 16:17
    • 20.04.12

  •   זה די פשוט להסביר- קוראים לזה "בום" וזה סוג של מיקרופון נו באמת...
    • 17:44
    • 20.04.12

    הסבר למחפשי הקונספירציות. כל מי שעבד פעם עם צוותי טלוויזיה יודע שיש "צלם" ויש "מקליט". בניגוד למצלמה הביתי שלך למצלמה מקצועית יש כניסה לסאונד חיצוני עם מוט שמחזיקים מלמעלה מעל לאדם שמדבר. כשהאיש של הסאונד נח אז אין סאונד. לרוב מצלמים ככה "צילומי אווירה" שבכל מקרה יופיעו עם מוזיקה או קריינות באולפן.
    אז הרסתי לך את הקונספירציה או שאתה עדיין מצדיק חבורה של בהמות אלימות במדים?

  •   לא להתעצבן הכי חשוב - נניח לשמאל האנטי-ציוני המטונף והאנרכיסטים לנבוח גל
    • 17:48
    • 20.04.12

    ונשמור על חיוך ונימוס תקיף.

  •   אין לי ספק שהתמשו במשהו כדי לשמור אותך טמבל  (לת) גל
    • 17:49
    • 20.04.12

  •   גל למד מילה חדשה: "אנרכיסט". חמוד לא?  (לת) שי
    • 19:59
    • 20.04.12

07 הצבא המקצועי והמוסרי ביותר בעולם. אין מה להגיד
  • 12:18
  • 20.04.12

וגם אם לוגית זה נכון, זה רק הופך את זה ליותר עצוב.

  •   כן זה נכון ... עכשיו אתה עצוב? יוסי
    • 13:34
    • 20.04.12

    בצבאות אחרים, גם בארה"ב "הקדושה" היו פותרים את הבעיה עם הרבה אלימות "מיותרת" ואף אחד לא היה מדבר, אף אחד לא היה פוצה פה.

    כי יותר עצוב מהנקודה ש"כואבת לך" היא העובדה שאמות המידה הצבועות שלך ושל העולם כולו משתשנות כשמדובר ביהודים.

    אוליי יגיע יום ותבין את זה גם אתה וחבריך ... רק מקווה שזה לא יהיה מאוחר מידיי ולא נהיה כולנו בשואה שניה.

  •   כל כמה שהאמריקאים צבועים, כשחייל אמריקאי נתפס עושה דברים כאלה (ובדיוק השבוע התפרסמו כמה תמונות בניו יורק טיימס...), זה לא מתקבל בכזאת סלחנות.  (לת) בארשבעי
    • 15:24
    • 20.04.12

  •   מר "אין מה להגיד" היקר גל
    • 17:51
    • 20.04.12

    כשאין מה להגיד סותמים. החכמים כמובן. את/אתה מוזמנים להשתפך ולפלבל בעינים בצדקנות מאוסה

  •   כן. אמות המידה שונות כשמדובר ביהודים. ישנה ציפיה שיהודים יהיו אור לגויים ולא ילכו בדרכם האלימה.  (לת) יואב
    • 18:07
    • 20.04.12

08 אז מסתבר שאין שום מקלות או אולרים. פעיל אחד נסע על חייל, וכל היתר לא עשו כלום אבל חטפו מהדביל עם הנשק. הוא גנוב לגמרי. שחררו את הסרט בעולם ותראו שאף אחד לעולם לא יצדיק אלימות כזאת. אייל
  • 12:19
  • 20.04.12

ואל תגידו לי שלפזר תהלוכת אופניים בגדה המערבית, מעבר לגדר ההפרדה זה לשמור על הבית והמשפחה שלי. בחייאת רבאק.

  •   צבוע. איפה היית כשהיכו מתיישבים? עוכר ישראל אתה.  (לת) דני
    • 14:46
    • 20.04.12

  •   וע"פ מה אתה יודע מה היה שם? אדיר
    • 15:02
    • 20.04.12

    הרי הסרטון ערוך, חלקים הורדו ממנו בצורה ברורה, יש שם דקה ומשהו של שקט, שמצלמים מישהו יושב על הכביש, מה עם אז צולמה התמונה עם הסכין לכאורה (או שלא) מאיפה אתה יודע מה קרה שם?
    אתה מאמין למה שאתה רוצה ועכשיו קיבלת לזה חיזוק, אתה יכול להמשיך להתעלם מהעובדה שהסרטון ערוך וצולם ע"י צד מאוד ספציפי אבל אתה לא יודע את כל האמת, גם אני לא. אבל בניגוד אלייך אני לא שופט כ"כ מהר. לא את החיילים על הדרך שבא הגיבו, ולא את רוכבי האופניים על הדרך שבה פעלו.

  •   נו באמת. אם היו רוצים להסתיר משהו היו חותכים גם את הוידאו..  (לת) בלאק היפי
    • 19:39
    • 20.04.12

09 זה נראה לא טוב מאוד לא טוב מבחינתה של ישראל ימני מתון
  • 12:19
  • 20.04.12

גם ככה ההסברה שלנו בקאנטים

10 האלימות לא מתחילה ב 1:40. היא מתחילה ב 1:25, כשהפעילים מחליטים לפרוץ את מחסום החיילים בכוח. עכבר
  • 12:19
  • 20.04.12

אלא אם זה לגיטימי בעיניכם.
ישים עצמו כל אחד מכם מול הפקודה וההגיון שלא לאפשר להם לעבור אתכם מצד אחד, ומול הנחישות הפרובוקטיבית והאלימות הדקה והחודרת של הפעילים, ויחשוב מה הוא היה עושה.
אם יש פה עוד קוראים שעשו צבא..

  •   אפשר היה לעצור את הפעילים בנחישות וללא אלימות מיותרת אני עשיתי צבא, בקרבי
    • 13:04
    • 20.04.12

    הפעילים לא אוהבי ישראל, וגם ניסו להתקדם בניגוד להוראות החיילים. זה לא נותן לגיטימציה להתנהגות הסמח"ט, ואפשר היה בהחלט למלא את המשימה בדרך אחרת.

  •   על מה אתה מדבר? כולה רוכב אחד שנסע על אופניים במהירות 2 קמ"ש לעבר החיילים שמאלני מתון
    • 13:11
    • 20.04.12

    האלימות הדקה והחודרת - אתה רציני? גם התגובה שלך נראית לי לוקה באלימות דקה וחודרת, האם מגיע לך לקבל מחסנית בפנים?
    ועשיתי ואני עושה צבא...

  •   אם כבר הגיון: אזרחית
    • 13:28
    • 20.04.12

    ישים עצמו כל אחד מול העובדה שלא הייתה כל סיבה לנוכחות צבאית שם מלכתחילה.

  •   אתה צודק, באמת הרבה חיילים היו נוהגים כך היום, וזו הבעיה שלנו. הדבר הזה לא לגיטימי, לא מבחינה מוסרית ולא מבחינה חוקית. החיילים שכחו רוח צה"ל מהי.  (לת) אזרח מודאג
    • 13:30
    • 20.04.12

  •   ואיפה בדיוק ההגיון באיסור על טיול אופניים של צעירים פלסטינים בארצם הם?  (לת) הגיון קולוניליסטי.
    • 14:20
    • 20.04.12

  •   שכח מזה שמאלני לשעבר
    • 09:10
    • 21.04.12

    זו לא ארצם.
    הם סה"כ פליטים מארצות ערב שהתורכים הביאו לכאן.
    אם אני לא טועה, הם חיים תחת כיבוש מאז ימי התורכים, זו לא המצאה שלנו

11 האיש הזה היה סמח"ט בצה"ל? הוא צריך להיות בהסגר  (לת) קיטו
  • 12:25
  • 20.04.12

12 מסתבר שאייזנר שיקר: לא תקפו אותו במקלות, לא היה שום אולר, ודווקא הפעילים שהותקפו לא היו אלימים.  (לת) כותרת מוזרה
  • 12:33
  • 20.04.12

  •   The video was edited to remove a couple of seconds just before Eisner's action. Don't be filled.  (לת) Don't die stupid.
    • 12:46
    • 20.04.12

  •   אייזנר שיקר, והתמונות מראות איך לא רק הוא השתתף בחגיגת הרמיסה. גם הרס"ן שהיה לידו במהליך החבטות, וגם החייל שהשליך אופניים וחיבל בם. וצה"ל? ממשיך לגלגל עיניים כמו שקרניהו וליליפוטין שמושך בחוטים, אבל ידו ברורה.  (לת) שומר חוק
    • 12:56
    • 20.04.12

  •   time 4 U to learn English. Anyway he looks like a proud Nazi officer  (לת) עודד
    • 19:24
    • 20.04.12

  •   I'm not sure what problems you think I'm having with English, Oded. Don't die stupid.
    • 21:33
    • 20.04.12

    I do, however, understand your need to inflate my typo and make it the main issue here - obfuscating the edited video and the paper's ignorance of that fact. Shabbat Shalom my friend.

13 למנוע פגיעה בחיילים שלי...בדיחה עצובה ל. אמבין
  • 12:33
  • 20.04.12

אלו המשימות שצה"ל מגייס חיילים להתמודד עימן, ואלו הדמויות שבאזרחות היו כבר מזמן עם תיק פלילי אחד או שניים, אבל בצבא שלנו הופכות להיות אנשי קריירה

  •   תגובה ראויה להיקרא במלואה. איפה הרמטכ"ל- שיעיף מהצבא את כל החולירות שהשתתפו בחגיגה, והתמונות מראות אותם- את הרס"ן, את החיל שהשליך אופנים לא לו. אבל הצבא כמו ממשלת ביבי הארורה- כנופיה של פחדנים שרק עושים קולות של חזקים, בהיותם- עלובי נפש שחוץ מבריונות אינם יודעים לעשות כלום. לכן הכיבוש כ"כ הולם להם  (לת) שומר חוק
    • 12:58
    • 20.04.12

  •   לכעוס זה להעניש את עצמך על טפשות (או רשעות) של אחרים - חבל לך על העצבים, וצא מהנחה ש90% מהישראלים שמחים כשערבים או שמאלנים חוטפים מכות, חבל להתרגז או להשקיע רגש בתגובות  (לת) לשומר חוק מעצבני
    • 02:27
    • 24.04.12

14 תעמולה פלסטינית יובל
  • 12:35
  • 20.04.12

אני לא מבין מה רוצים מהסמח"ט, כשיש הפגנה שיוצאת משליטה השימוש באלימות הוא לגיטימי, לתת לאזרח זר רובה בראש זה לא מעשה תקין אך זה מעשה מקובל. מבין המדינות המערבית כביכול אנו אחת המדינות הכי חלשות ולכן קל להיטפל אלינו. כאילו שהאמריקאים לא טבחו ועודנם טובחים באפגנים ובעיראקים בסיוע האיחוד האירופאי, הסינים לא מדכאים את הטיבטים, הסודנים לא מבצעים רצח עם. הבעיה הפלסטינית יצאה מפרופורציות לחלוטין, קל מאוד לבקר מדינה עם איום טרור תמידי עליה, אני ממש לא חושב שאייזנר גיבור אבל המעשה שלו היה לגיטימי מאוד.

  •   אין מדינה על פני הגלובוס המעבירה 5% מאוכלוסייתה לשטח כבוש ארז
    • 12:45
    • 20.04.12

    והעובדה שפשיסטים עלובים כמוך משווים אותנו בגאון לסין וסודן אומרת הכל. ועוד אתה מעז לקרוא לעצמך "ציוני" בלי לדעת מה כתבו וחשבו הרצל ובן דוריון וזבוטינסקי ובגין.
    אייזנר עבר על כמה פקודות, ועל 4-5 סעיפים בקוד האתי של צה"ל -רוח צה"ל, ביניהם כמובן טוהר הנשק.
    לגבי ארה"ב- גם ארה"ב היא דמוקרטיה מלאת פגמים, אך היא אינה מתנחלת בשום מדינה, יש בה הפרדה מוחלטת בין דת למדינה, ויש חוקת ברזל דמוקרטית המבטיחה את זכויותיו של כל אדם, זכויות מיעוטים, נשים הומואים ולסביות -ועוד. אבל שוב, כרגע ציינתי עובדות ועובדות אינן מעניינות, לרוב, לאומנים שטופי מוח גזענים מלאי שנאה, כמו סא"ל אייזנר.

  •   Does this bike ride seem out of control to you?  (לת) dennis
    • 12:45
    • 20.04.12

  •   היכולת להתיר לעצמך פשעים רק משום שאחרים מבצעים מעשים דומים היא כשל לוגי חמור וטעות הרסנית.  (לת) תום
    • 12:48
    • 20.04.12

  •   הסמח"ט הפגין חוסר אינטליגנציה בסיסית וחוסר הבנת המשימה נריה
    • 12:52
    • 20.04.12

    אם סמח"ט לא מבין שמכות למפגינים לא אלימים פוגעות במדינה לא פחות מההפגנה שהוא בא לפזר, אז הבנת השטח ומהות המשימה שלו בעייתית מאוד.
    מעבר לזה, מי שצריך להתמודד עם מפגינים זו המשטרה, וחיילים שמאומנים להרוג ולנצח אינם מתאימים כלל.

  •   על איזה איבוד שליטה אתה מדבר? די כבר עם הסיסמאות של פחדתי, של איבוד שליטה, של מחבלים, כל המילון של ביברמן. נמאסתם עם השקרים. התמונות מדברות בעד עצמן. לא היה שם שום איום ושום איבוד שליטה. מה שהיה שם- זו שנאה חולנית לכל מי שאינו יהודי מתנחבל. מה שהיה שם זה מופרעים שחיפשו לנקז קצת רעלים, קצת עצבים שצברו לאחרונה, והנה...קבוצה של מפגינים בדיוק מה שיעלה לחמומי המוח הללו את הסעיף, והם יאבדו שליטה. מי שאבד שליטה אלה החיילים בחסות סא"ל, שנתן דוגמא אישית שדמם של אחרים שאינם מתנחבלים מותר. ואח"כ ביבי ידבר על שואה, על איראן. תתעוררו. השואה שאנחנו עושים כאן, נכון- אינה דומה למה שעשו לנו, אבל ידינו מזוהמות, אין כיבוש נקי. ושלום עושים עם אויבים  (לת) שומר חוק
    • 13:02
    • 20.04.12

  •   בצפון קפריסין ממשלת טורקיה כפתה על אלפי טורקים לעקור מטורקיה ולהתישב בצפון קפריסין תוך טיהור אתני של המקומיים כדי להוכיח כי זה שטח השייך לטורקים ועד היום העולם לא הכיר בצפון טורקיה כמדינה  (לת) יש הרבה מדינות על הגלובוס
    • 15:53
    • 20.04.12

  •   אם תוסיף לחשבון את יפו, שייח מוניס, עכו, אשדוד, אשקלון, באשר שבע, נצרת ושאר השטחים הכבושים ב-48, תגלה שהרבה יותר מ-5% גרים בשטח כבוש...  (לת) ארז-טעית בחשבון
    • 19:35
    • 20.04.12

  •   ארז היקר עם כל הכבוד לעובדות שאתה מציג רואים שאתה לא למדת היסטוריה אמיר
    • 22:27
    • 20.04.12

    ארה"ב היא לא מתנחלת אלא היא האמא והאבא של המתנחלת והכובשת.
    לפני 200 שנים היו שם רק אינדיאנים, שהבריטים טבחו אותם כמו כבשים.
    אתה מדבר גבוה גבוה אבל בעובדות אתה מנסה לעשות מניפולציות או לא מכיר אותן.
    וחוץ מזה רק שתדע לידע כללי: אין מדינה אחת בעולם שהגבולות שלה נשארו קבועים מאז ומעולם, כך שבעצם כולם כובשים לפי ההיגיון שלך.
    אז תחזור לעשות שיעורי בית ותנסה להקריץ תגובה שתשקיט לך את המצפון.

  •   תשובה לאמיר ארז
    • 03:43
    • 21.04.12

    ראשית אענה למגיב מעליך - יפו, עכו, אשדוד, אשקלון ושיח מוניס אינן "שטח כבוש" גם בשל ההצבעה בכ"ט בנובמבר (וההכרה בשטחים שישראל כבשה באותה מלחמה כחלק מישראל), וגם משום שהן מוכרות על ידי כל הקהילה הבינלאומית בפועל כיום (לפחות המדינות שנמאות ביחסים דיפלומטיים עם ישראל - שזה אומר מעל 80% מהחברות באומות המאוחדות). והחמאס? הוא יכול לחלום על המקומות האלו, בשביל זה יש, וצריך תמיד, צבא חזק. לעומת זאת זה אינו המצב - חוזר שנית - אינו המצב - עם השטחים שישראל כבשה ביוני 1967. אין מדינה אחת על פני כוכב לכת "ארץ" המכירה בריבונותנו על מילימטר אחד מהשטחים שישראל כבשה באותה מלחמה. מה גם שבין נהר הירדן לים התיכון ישנם 12 מיליון בני אדם, ורק כ-50% מהם הם יהודים. לכן אם לא נחלק את הארץ, פשוט תהיה פה מדינה דו לאומית. העולם לא ייתן לעד למנוע מ-3 מיליון פלשתינים זכויות אזרח מינמליות בשטחים הכבושים. גם כך 45 שנים זה די והותר.

    לגבי ארה"ב -
    ראשית, ארה"ב אינה, ומעולם לא היתה, דמוקרטיה מושלמת. עד שנות ה-60 של המאה ה-20 חלקים רבים בחוקתה המשוכללת והמתקדמת מאוד לא באו בכלל לידי ביטוי (בכל הקשור לזכויות נשים, יהודים ושחורים. אבל מה בדיוק אתה מציע, שנשלול זכות הצבעה מאתיופים? גם זה חלק מההיסטוריה של ארה"ב). שנית, הסטנדרטים המוסריים של המאה ה-18 הם אינם, ואסור שיהיו, אותם סטנדרטיים של המאה-21. לפחות אם ברצוננו להשאר מדינה בעלת משטר דמוקרטי (וזה מוטל בספק לצערי, בגלל התחזקות הפשיזם בישראל). שלישית, לא מדובר באותם מספרים. מספר הערבים ומספר היהודים בין הים לירדן (כולל עזה וערביי ישראל) הוא כמעט שווה. זה מעולם לא היה המצב עם האינדיאנים והאוכלוסייה הלבנה בארה"ב. רביעית, אנחנו לא ארה"ב, אנחנו מדינה קטנה במזרח התיכון התלויה כל כולה - באותה ארה"ב וביחסיה עם העולם הדמוקרטי המערבי. חמישית - לגבי תיקוני הגבולות - אני מסכים, בסופו של דבר קו הגבול לא יהיה בדיוק קוי 67. אך השטח למדינה הפלשתינית יהיה זהה למה שהיתה הגדה המערבית לפני מלחמת ששת הימים, עם חילופי שטחים של אחד לאחד.

  •   "גם ארה"ב היא דמוקרטיה מלאת פגמים, אך היא אינה מתנחלת בשום מדינה" - צחקתי עם דמעות ליאור
    • 09:50
    • 21.04.12

    ספר את זה לאינדיאנים ולמכסיקו ... ספר את זה לאזרחים שחיים במדינות ארה"ב בהן עונש מוות ואין זכויות להומוסכסואלים. אין לך מושג.

  •   בארה"ב מיעוט של פחות מ-20% הכניס נציג לבית הלבן. בארה"ב יש חוקה חזקה. בארה"ב יש הפרדה בין דת למדינה. וארה"ב אינה שולחת "מתיישבים"-כובשים, לאף טריטוריה שאינה בריבונותה  (לת) עובדות
    • 06:39
    • 22.04.12

15 אין עוד בעולם צבא כזה אני
  • 12:35
  • 20.04.12

ההחלטה להחזיק בשטחים זה מחדל של כמה ממשלות שנמשך על עשרות שנים ומאחוריו מערכת סבוכה של קשרים ואינטרסים.
אבל בהינתן המצב הלא תקין של כיבוש, צה"ל ומפקדיו עושים את זה בצורה מוסרית ומידתית חסרת תקדים.
ושוב הוכחה עצובה כמה כפוי טובה התפקיד של מפקד בצה"ל. ראש הממשלה שר הבטחון הרמטכל ואלוף הפיקוד זרקו את האיש הזה לכלבים בשביל שחלילה לא יידבק בהם רבב. אצל בגין זה בטח לא היה קורה. לקראת יום העצמאות דוגמא מצוינת לפשיטת הרגל המנהיגותית בישראל.

  •   Look at the video. Now back at me. Is that the moral part of the occupation or the occupation or the proportionate part? dennis
    • 12:47
    • 20.04.12

    Next question: as long as there are murderers, rapists and bullies on the streets, should we punish thieves?

  •   אז שיסרבו פקודה. למה כל ההתפלספות הזאת? הפקודות שנותנת הממשלה אינן חוקיות בעליל. עופר
    • 13:04
    • 20.04.12

    בכדי לשלוט על מיליוני אנשים המפקדים צריכים גם להאמין באידיאולוגיה המעוותת הזאת. נא להפסיק להיתמם

  •   התחלת טוב "אני"- אבל סיימת בהתחלקות רבתית. אין כיבוש נאור. והתמונות מראות את זה. האיש נכנס עם אנשיו בקבוצה שלא איימה עליהם. אז די לפילוסופיות של זרקו לכלבים. נכון שזרקו מעט מדי. היו צריכים לזרוק גם את הרס"ן שהשתתף בחגיגה וגם את זורק האופניים. פשיטת הרגל - שלא סיימנו את הכיבוש עדיין. שאנחנו נותנים למושחתי ימין כמו ביבי ושות' להמשיך ולסכן את קיומנו בהעמקת הכיבוש וחיפוש מלחמות באיראן.  (לת) שומר חוק
    • 13:04
    • 20.04.12

  •   במשמרתו של בגין הצדיק - על סברא ושתילה שמעת ?  (לת) ציניקן
    • 15:44
    • 20.04.12

16 לא יאמן, בדיוק ב1:40 רואים קפיצה של עריכה. רק בהארץ מדברים על כך "שרואים איך האלימות התחילה בלי סיבה. בושה לעיתונות.  (לת) א
  • 12:36
  • 20.04.12

17 תובנוות מהסרט ווכט
  • 12:37
  • 20.04.12

1. הם מדוושים לכביש, לא לחיילים. אף אחד לא מדווש בשביל להגיע לאוביקט שנמצא 20 ס"מ ממנו. מי שמדווש ממרחק כזה מנסה לדרוס את האובייקט
2. הכביש אותו הם רצו לחסום הוא כביש הבקעה, ליד מבואות יריחו - ציר נסיעה ראשי.
3. יש שם משהו שב"בצלם" לא רוצים שנשמע - משום מה הורידו את הקול מההתארגנות לקראת פריצת המחסום וחסימת הכביש (משום מה הכתבה לא טורחת לציין את זה. עיתונאות במיטבה).
4. החיילים הפעילו כח מול קבוצה שבאה לפרוץ (זה לא כוחני?) את המחסום האחרון לפני הכביש.
אז למה בכתבה זה מתואר כדבר שלילי?

  •   תובנה מהתגובה שלך: בארשבעי
    • 15:32
    • 20.04.12

    1. זה פשע בל יכופר לרכב על אופניים על כביש הבקעה, ליד מבואות יריחו.
    2. מי שמראה שבכוונתו לרכב על אופניים על כביש הבקעה ליד מבואות יריחו - דמו בראשו.
    3. עצם הכוונה לרכב על אופניים על כביש הבקעה ליד מבואות יריחו היא אלימות נוראה ובלתי נסלחת.
    4. תגיד - אתה בסדר?

18 דווקא נראה שהמפגינים התכוננו לתקוף אך תגובת הסמחט  (לת) הרתיע אותם. שיתבייש הרמטכל
  • 12:38
  • 20.04.12

19 לא הבנתי איפה מישהו תקף חייל?? אנדי
  • 12:40
  • 20.04.12

בסך הכל רצו לעבור, חופש התנועה הלוו???

20 מה חפצים אנו שהחילים ישבו באפס מעשה האנרכיסטים יחסמו את הכביש ואזי נאמר שזה צבא סמרטוטי?  (לת) משה בודק
  • 12:41
  • 20.04.12

  •   לה לה לנד זמבוש
    • 13:59
    • 20.04.12

    משה יקר. טיול האופניים הזה בין יריחו לג'יפטליק לא כלל בתכנית שלו שום חסימת ציר. הוא גם לא תוכנן כהפגנה בנקודה זו או אחרת. היה כאן נסיון לגיטימי של פלסטינים שנמצאים תחת שלטון צבאי ישראלי וחיים ללא כל זכויות משפטיות שיש לשכניהם המתנחלים, לנוע מנקודה א' לנקודה ב'. אין ספק שבמדינת ישראל של 2012, ובעיקר מעבר לקו הירוק, עצם היכולת לנוע מנקודה א' לנקודה ב' היא דבר טעון פוליטית. זה כשלעצמו לא נותן לנו הרבה קרדיט. אלמלא פעילי שלום מהעולם, שאפשר להאשים אותם בנאיביות יתר אך לא בטרוריזם או בכוונות רעות, דברים כאלה לא היו יכולים לקרות.
    חסימת הכביש היא תוצאה ישירה של המדיניות המתנחלית של איינזר. בעיניו, טיול אופניים של פלסטינים ופעילי שלום על כביש הבקעה הוא מעשה טרור. לכן הוא עצר אותם, ו-הופלה - הציר נחסם! ממש מפליא, איך אפילו בארץ הקודש יש לפעמים קשר בין סיבה לתוצאה! וכשהרוכבים מתמרמרים - ובצדק - על שלא נותנים להם לנוע, מאשימים אותם בחסימת ציר, בהפגנה לא חוקית, ומפוצצים אותם במכות.
    אז התשובה היא - כן - אני מצפה שחיילינו, וכך אחנך את ילדיי - יישבו באפס מעשה כשיושבי הארץ הזאת רוצים ליסוע לטיול אופניים, גם אם הוא הצהרתי ופוליטי מאין כמוהו. כאילו מפעל ההתנחלויות כולו אינו פוליטי מתחילתו ועד סופו!?

  •   זה לא במקרה שלא נותנים להם לעבור. ישראל מנסה כבר שנים לטהר את אזור הבקעה מלא-יהודים. גיל
    • 17:02
    • 20.04.12

    ישראל רוצה את בקעת הירדן לעצמה, ולכן חשוב לה שלא יעברו לשם פלסטינים. הדרך הכי טובה למנוע מפלסטינים לחיות בבקעה היא למנוע מהם להיכנס לשם מלכתחילה, ולנסות להעיף משם בטריקים שונים ומשונים את מי שכבר חי בתוך השטח, ולמנוע את כניסתו מחדש.

    זה הרקע שעליו יש להבין את המדיניות. כביש 90 הוא כביש ליהודים בלבד בחלק שעובר בבקעת הירדן, כי השטח אמור להישאר עם מינימום ערבים.
     

  •   כביש הבקעה אביזו
    • 22:31
    • 20.04.12

    כן - יו"ש הם שטחים בסכסוך ולישראל יש אינטרסים בהם.
    יש לישראל מה לחפש בבקעה.
    כביש הביקעה חשוב לישראל.
    כביש הבקעה משמש את 300 אלף ערביי מזרח ירושלים ואת 150 אלף הבדואים בנגב כשהם נוסעים לפגוש את 600 אלף ערביי הצפון - הוא בהחלט פתוח לערבים.
    הוא מקשר ישראלים עם ישראלים ולאורכו חיים ישראלים.
    כביש הבקעה אינו משרת את אוכלוסית יו"ש הערבית כי הוא לא מקשר בין ערים ערביות ביו"ש.

    מסרנו לפלסטינים 30,000 רובים ואנחנו יודעים מה הם עשו איתם למרות זאת אין אף ישוב ערבי ביו"ש במצור - אלא מה, היות והחברה מהווים סיכון ביטחוני הם נתונים בהשגחה ולכן תנועתם מוגבלת בחלק מהצירים.

21 פעילי "שלום" והכתבה של הטלויזיה הפלסטינאית בתיה
  • 12:41
  • 20.04.12

למה לא מתרגמים את דבריו של הערבי, אחד ממארגני "פעילי השלום" שאומר מפורשות - "אנחנו נשבור כל מחסום, ונעבור, בעזרת אללה" ואחר כך"נשבור ונכנס" ואכן הפעילים נסעו באופניהם במטרה להכנס בחיילים. מה צריכה להיות התגובה של צה"ל? לחלק להם פרחים? שוקולדים?

  •   צודק 100% נמאס מכל השמאלנים יפי הנפש פה... "חופש הזה וחופש ההוא". שטח צבאי סגור וזהו אין מעבר. אני לא מסכים אם הדרך של אייזנר שהפעיל יתר כח על המידה אבל חוץ מזה אם במקום הקט היה מרסס בגז מדמיע היה הרבה יותר טוב מכל הבחינותץ פשוט חבל שהוא נתן במה לאנרכיסטים בדיוק מה שהם רצו שיקרה... שמאלנים נמאסתם לכו למדינה אחרת  (לת) כפיר
    • 22:22
    • 20.04.12

22 צל"ש לתגובת הסמחט נא לקרא עד הסוף דוד
  • 12:42
  • 20.04.12

ל מי שיש לו שכל בקודקודו מבין מה המשמעות של משימת הצבא שעמד מול רוכבי האופנים שונאי ישראל יודע שעל מנת שהסמחט כמפקד הגזרה יוכל למלא את משימתו בנאמנות לעם ישראל ולצהל עשה בדיוק מה שצריך לעשות שתי מכות קטנות לא משמעותיות והאירוע שעמד להיות אלים ומי יודע איזה מחיר מצהל היה גובה ובעיקר איבוד ההרתעה של צהל שבכל מקום ניתן לפעול כך היו שוים זהב שתי המכות הקטנות שעשה המח"ט ומגיע לו צל"ש ועליה בדרגה על התושיה האומץ וסיום האירוע במהירות והחזרת ההרתעה לצה"ל.

כדאי לזכור באיזה אלימות הפעילו נגד ילדים בפינוי עמונה מכות רצח בכל חלקי הגוף ללא סיבה וזאת לאוהבי ישראל לגדולי המגינים בדור שלנו על ארצנו הקטנה ושם אחרי המכות אף אחד לא הודעח ועוד יותר אלוף הפיקוד הפך להיות סגן הרמטכל היום.
זו צביעות נוראה וכפיות טובה של צהל כלפי אחד ממפקדיו הבכירים שעתידו היה עוד לפניו
בברכה רבה
דוד. ש ירושלים קצין בצה"ל

  •   לצבא יש פקודות אדמור
    • 14:16
    • 20.04.12

    ניהול הפגנה לפי פקודות, שיקול דעת ותגובה לפי אסקלציה, קרי, אתה פועל לפי המצב בשטח והנסיבות. לפי מה שאתה אומר, צריך ללכת שתי צעדים קדימה בנסיבות, קרי, הפגנה שקטה, דופקים מכות, אם יש מקלות ואבנים מצד המפגינים, תופסים אחד יורים לו בראש, וסביר שההפגנה תסתיים.. והשקט יחזור ונשמע את ציוץ הציפורים וצרצור הצרצרים. נשמע לך הגיוני יוצמח?! נראה לי אכלת יותר מדי פיצה ויש לך בצקת במוח.

  •   אוי ואבוי לנו ולמדינה אם אתה דוד, קצין בצהל. הטקסט שלך הזוי ומסוכן  (לת) לקיום מדינה דמוקרטית.
    • 14:22
    • 20.04.12

  •   לא יודע אם לצחוק או לבכות. אם ילד בן 7 כתב את הדברים או אדם בוגר.  (לת) אור
    • 17:36
    • 20.04.12

  •   לא הבנת אותי כהלכה.. אולי התחביר. אדמור
    • 21:15
    • 20.04.12

    תגובתי הייתה כלפי דוד שמדבר על תגובות מהירות לסיום העניין, ומציע לפעול "קצת" מעבר למה שהנסיבות דורשות. מובן כי איני מצדד בגישה זו כלל.

23 its getting better dennis
  • 12:43
  • 20.04.12

a. Eisner said he wanted to unblock th eroad. Why does he and his fat buddies stay on the road after all the bikes have been thrown off?

b. Activists did not attack him or anyone, Eisner bullied them just like any small time criminal. He does not seem grateful to the treatment he got during the hitnatkut.

I do wonder why he came back to the army he was so angry at.

24 לא רואים פה כלום קופנהגן סינדרום
  • 12:48
  • 20.04.12

לא מכות לא אלימות ולא אלימות מילולית
רק מגבניקים וחיילים המנסים נואשות לשמור על הסדר הציבורי, מול חבורת ילדי שמנת חצופים.
כשיגיע החמאס ליריחו הם לא יהיו כל כך אמיצים.

25 לא היינו צריכים עוד הוכחה ערבי
  • 12:50
  • 20.04.12

הבהמה הזה מתבהם כדרך קבע וזה ברור בקלות בהפעלת כוח שלא לצורך... ההוכחה הזאת מרוקנת את הטענות כאילו הותקף ונשברה לו היד... זו שטות מוחלטת אולי היכה את ידו כדי לומר שהיכו אותי.. מסריח שינקו את צה״ל מכל חולי הנפש האלה

26 אייזנר אייזנר אל תדאג, עוד נשפוט אותך בהאג.  (לת) ניפגש בדיל הבא בכרתים..
  • 12:52
  • 20.04.12

27 שימו לב לחיתוך התמונה וקפיצה בשניות לפני המכה - די ברור ששם נחתך הקטע שבו מכים את הסמח"ט - סילוף במיטבו!  (לת) יק
  • 12:53
  • 20.04.12

  •   נכון! הקצין הגיבור חטף מכות רצח מהויקינג הענק והיתה סכנה ממשית לחיו.  (לת) הנשק הקדוש שהציל את עם ישראל.
    • 14:25
    • 20.04.12

28 ולחשוב שיכולנו כבר כל כך מזמן להיות בשלום עם הפלסטינים, ולרכוב יחד איתם לזכר ימים עברו של כיבוש. ובינתיים עם תאוות המקופחים המקפחים אנחנו ממשיכים בסרטן  (לת) שומר חוק
  • 12:54
  • 20.04.12

  •   והיינו מעלים בנוסטלגיה את הימים בהם טבח יהודי חברון עבר ללא שום תגובה של הפאשיזם היהודי.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 14:21
    • 21.04.12

29 טוב שהודח! אין לי ספק שזו לא הפעם הראשונה שהבריון פעל  (לת) איציק
  • 12:57
  • 20.04.12

30 במה בדיוק שימוש ברובה כאלה שונה משימוש באלה? אמממ
  • 12:58
  • 20.04.12

לא בדיוק נראה שמי שספג את זה ספג פגיעה חמורה. ראיתם את הסרטונים של השוטרים בדנמרק? המפגינים שם נפצעו וחטפו הרבה יותר חמור מזה. אל תשקרו ותגידו "קת הרובה". אפילו לא קת. הוא מחזיק את הרובה בשניה צדיו (מה שמנטרל מהעוצמה האפשרית) ומכה. מי שחטף לפי הסירטון מקבל מכה ומתואשש בין רגע, בטח יכאב לו עוד כמה ימים. למה זה שונה מכל אמצעי פיזור הפגנות אחר? כולם אלימים וכולם מכאיבים.

31 הפגנה היא איום על מדינה רק כשהיא מדינה פשיסטית ואנטי דמוקרטית זהר
  • 12:59
  • 20.04.12

איך בדיוק החיילים היו בסכנה?

  •   כביש הבקעה נחסם אביזו
    • 22:16
    • 20.04.12

    המפגינים ניסו לחסום את כביש הביקעה הציר שמחבר בין מיליון תושבי ירושלים ופרבריה למיליון תושבי הצפון.
    בנוסף העלבת עובד ציבור והמרדה וכמו כן לתיירים אין אישור לעסוק בפעילות פוליטית.
    אנשי החוק משלא הצליחו לנהל משא ומתן עם האנרכיסטים נתנו להם מספר חבטות והארוע הסתיים.

32 איפה אתם רואים אלימות?! מני
  • 13:02
  • 20.04.12

מה אתם רוצים שיקבלו אותם בפרחים וסוכריות?!
לא הייתם בהפגנות אף פעם?!
הופעל כאן כוח ברמה סבירה ואף פחות. ממליץ לכם לבקר בהפגנות אמיתיות בחו"ל ולראות איך נראה שימוש בכוח בידי האנשים האמונים על הסדר והחוק.

33 לא הבנתי לשם מה אופניים ולמה נחסמו  (לת) tush
  • 13:04
  • 20.04.12

34 איפה משיגים את המשקפיים?  (לת) rockstar activist
  • 13:05
  • 20.04.12

35 אם כל הכבוד להארץ וקיטונות הרותחים ששפכתי על אייזנר: "מדוושים לעבר החיילים" הלא זו פרובוקציה חמורה ישעיהו
  • 13:06
  • 20.04.12

גם אם אין בכך כדי לכסות על המקצוענות הלקויה שגילה אייזנר בפרט וצה"ל בכלל בטיפול בהפגנות , למרות שטיפול בהפגנות הנו תחום חשוב בפעילות הצבא מזה עשרות שנים, הרי שיש בדברים משום מיתון משמעותם של מעשיו מן ההיבט האנושי,ויתכן שאף מן ההיבט הפלילי . משה נגבי השווה במאמר בעיתון מכובד זה את מר אייזנר למר יהודה מאיר שהעיר פלשתינאים באישון ליל משנתם השלווה, בתיכנון מראש ובלא כל התגרות מצד הפלשתינאים, ע"מ לחלק להם באמצעות חייליו את מנות המכות שהגיעו להם לדעתו. המידע הנוסף המובא פה מוכיח שאין מקום להשוואתו זאת של נגבי. גם אם ניתן להאשים את מר אייזנר בחוסר מקצועיות ובחוסר מידתיות, הרי שלא ניתן לומר שהוא פעל מתוך סדיזם לשמו ללא כל התגרות מצד המפגינים. בוודאי שלא תכנן מראש ובקור רוח את מעשיו כיהודה מאיר (העדר תכנון הנו אמנם אחד מן הכשלים בפעילותו כקצין אבל יש הבדל בין מי שמתכנן עוולה בקור רוח למי שפעל באידנה דריתחה)

המלצה נוספת של מר נגבי היא להעמיד את מר אייזנר לדין. לדעתי די במחיר ששילם מר אייזנר על מעשיו עד כה: השפלה אישית ופגיעה בקריירה שאותה טיפח שנים. העמדתו לדין פלילי תתרום לכל היותר לקידום הקריירה המשפטית של כמה מנוולים, ואולי אף תסב לו סבל אישי נוסף. לא תהיה בה כל תרומה לחברה הישראלית. ההתעסקות הבלתי פוסקת בעניינו של מר אייזנר הינה מעשה של חיות טרף אוכלות נבלות. לדעתי מן הראוי להסתפק במה שאירע לו עד כה ולסגור את תיקו.
באנגלית אמריקאית קיים ביטוי מטאפורי האומר "דקור אך אל תסובב את הסכין לאחר שדקרת": אפשר להעניש את מי שסרח אבל אין להתעלל בו, כפי שמנסים לעשות למר אייזנר. את מר אייזנר מנסים להפוך לשעיר לעזאזל, שמושלך ממרומי ההר אל מותו אל מנת לכפר בסיבלו על חטאיהם של כל מיני מדושני עונג. (הרעיון הסוטה הזה מעוגן במקורות היהדות, אבל אין זה מעניננו כאן)

אשר לצה"ל בכללותו: מן הראוי להטמיע מערכת הכשרה בטיפול בהפגנות.
מערכת מקצועית לטיפול בהפגנות מונעת לא אחת הסלמה של המצב , גם בצד המפגינים וגם בצד השוטרים/שומרי הסדר.

36 למה רק השקרן הודח? היו עוד קצינים שאמורים לעוף גל
  • 13:08
  • 20.04.12

היו שם עוד מספר קצינים שבמקרה הטוב לא פעלו לא פעלו על פי "הקוד האתי" - מר גנץ היקר - רשימת המודחים שלא לומר מועפים מהצבא צריכה להתארך בעוד מספר קצינים.
לחיילים שלא עשו או דיווחו עוד אשר איכשהו לסלוח

  •   למה רק הודח??? דניאל- ברז'רק (צרפת)
    • 12:27
    • 21.04.12

    הערס במדים נענש בעונש קליל: הדחה מתפקיד פיקודי לשנתיים. למה לא מעיפים אותו מהצבא יחד עם הרב סרן ושאר הבריונים כמובן?

37 אלימות אזרחית
  • 13:12
  • 20.04.12

מענין מה היה הימין אומר לו רוכבי האופניים היו מתנחלים ומולם היה עומד מג"בניק!

38 הבחורה באדום דקה 2:40 כיפה אדומה
  • 13:13
  • 20.04.12

הכי אהבתי את הבחורה באדום שאחרי שהיא מתקרבת לחיילינו הולכת אחורה ובלי שאף אחד נגע בה מתחיל לכאוב לה הפנים.
אני תוהה אם זה בגלל שלחיילנו יש כאלה יכולות על לפגוע באנשים בכח המבט בלבד (אם כן, איפה לומדים אותן, גם אני רוצה) או שמא לבחורה יכולות חישה של תחושות פיזיות של אנשים אחרים (אם כן, נראה לי שגם זו תכונה שכדאי ללמוד, אני בטוח שהיא יכולה להיות שימושית בדברים אחרים) או אולי, מה שכמובן לא כל כך סביר, היא פשוט שחקנית ורמאית שמשחקת אותה פגועה לשם הצלחת הסרטון (או חלקים ממנו) ברשת.

  •   האמת שהיא כן חטפה ראה בפינה ימנית למעלה ב 1:43 שרלוק הולמס
    • 15:13
    • 20.04.12

    ואז ב 1:54 עד 1:58 רואים אותה שוכבת על הרצפה מהמכה הזאת ועוזרים לה לקום.
    ב - 2:19 מושכים לה בפנים (ואז דופקים את הנשק בעוד מישהו).
    כנראה שזה אומר עליה שיש לה קליטה איטית - גם לא הבינה שתמשיך לחטוף מכות וגם לקח לה זמן לבכות.
    מה זה אומר עלינו?

  •   תסתכל בסרטון 2:20, אבל לפני זה תנקה את משקפיך...  (לת) ציניקן
    • 15:51
    • 20.04.12

39 אין מה להגיד הסמח"ט הזה - הוא נראה מוכן לעמוד בראש כנופיה. רק תתנו לו  (לת) אורית
  • 13:14
  • 20.04.12

40 כשל ערכי שי
  • 13:18
  • 20.04.12

בהחלט מדובר בתגובה חריפה מצדו של סא"ל אייזנר, להפרת הסדר של רוכבי האופניים שוחרי השלום והצדק למען שחרור פלשתין (בלסטין) ?! אך תגובות אלו הם רצונם של אותם פרובוקטורים אנרכיסטיים ניהליסטים, להשחיר את פניו של צה"ל בעולם בסיוע הגיס החמישי של השמאל הקיצוני היהודי, הרדוף בשנאה עצמית. יפי נפש שכמותכם תמיכתכם באסלאם יהיה לכם לרועץ כי "דין מוחמד בסייף" !!!

  •   להלן: המנוננו-אנו, יפי הנפש יפת נפש
    • 17:24
    • 20.04.12

    שחקי כי גם ברעות אאמין,
    אאמין, כי עוד אמצא לב,
    לב תקוותי גם תקוותיו,
    יחוש אושר, יבין כאב.

    ומה תעשה לי, אה?

41 ממשלת דנמרק - התעוררי מתרדמתך - את היחידה שיכולה להושיע גל ל
  • 13:21
  • 20.04.12

רק אם ממשלת דנמרק תדרוש העמדה פלילית של הקצין האלים הזה הוא יקבל אולי חלק ממה שמגיע לו, הדחה מהתפקיד זה מראית עין
אני משוכנע שאם ישראלי היה מותקף על ידי כוחות הביטחון בדנמרק בצורה שכזו ממשלת ישראל הייתה מרעידה את העולם בטענות אנטישמיות

42 עוד כתבה מגמתית.... יוסי
  • 13:31
  • 20.04.12

רואים בסירטון שאיך כולם ("שוחרי השלום והצדק") מתארגנים להתעמט עם החיילים ולעשות פרובוקציות מייד עם הגעתם של החיילים. איך פתאום כולם מתרוממים ומתיישרים מול החיילים ואי אפשר היה לפספס את החיוך של אחד מהם.

רוכבי האופניים התיישרו והתחילו לנסוע לכיוון החיילים על מנת "לדרוס" אותם במטרה (כביכול) להזיז את החיילים הצידה. זה הסיבה שהחייל לקח לו את האופנים.

מעציב אותי כל ההתעסקות הקטנונית הזו. היה כאן פיזור הפגנה תוך שימוש בכוח סביר (אפילו מתחת לסביר). כשהצבא נותן הוראה בתוקף סמכותו לא להמשיך, לעצור ואדם או קבוצה מסרבים להקשיב להוראה מתוקף סמכותו להפעיל כח סביר.

מי הרביץ קודם ומי קילל קודם זה להוריד את האירוע לרמה של גן ילדים.

במדינות אחרות נאורות לא פועלים טוב מאיתנו, אז בואו נפסיק לנסות להיות יותר צדיקים מהאפיפיור!!!

בדנמרד, המקום ממנו בא הגיזען והאנטישמי שחטף מכה באף (וממש לא כואב לי עליו), פיזרו הפגנה והשוטרים המשיכו להתעלל על האנשים הכנועים שישבו על הקרקע במכות אלות וגז מדמיעה. ממש נהנו מזה.

לא ראיתי שעשו מזה סיפור!!!

אז דיי, חלאס להצטדקות הזו.

43 אכן, שיא האובייקטיביות! סרט שצילמה הרשות הפלסטינית... יצחק
  • 13:33
  • 20.04.12

"הארץ", אם תמשיכו ככה, תישארו ללא קוראים. (חוץ מהשמאלנים, שתמיד יצדיקו את האוייב ואף פעם לא אותנו). שלא תבינו לא נכון: מעשיו של סא"ל אייזנר אינם ראויים ואינני מגן עליהם. אבל ה"מפגינים" אינם רוכבי אופניים תמימים!

44 סתם חבורת אנרכיסטים משועממים שחיפשו להתגרות  (לת) שילכו לסוריה נראה אותם
  • 13:41
  • 20.04.12

45 מדינה מגעילה, פאשיסטית ואלימה, הסוף קרוב. חיי בחול
  • 13:44
  • 20.04.12

איכככככס

46 כל הכבוד לצה״ל דורון
  • 13:45
  • 20.04.12

סיימו את הארוע במהירות. הבחור הדני הראה תקין אחרי הזפטה.

47 שיילכו קיבינימט
  • 13:47
  • 20.04.12

השוטרים באנגליה היו מתנהגים הרבה יותר יפה. אה? והחבר'ה בסוריה היו ממש מגישים להם קפה ועוגה.

48 למה אסור להפגין דרור
  • 13:47
  • 20.04.12

תראו מה אנחנו אומרים. לחימה זה טרור, הפגנות במסע אופניים זה טרור והיטלר יזם. מה קרה לנו , איך הגענו לזה ? איך בכלל למדנו משהוא מהשואה?

49 איזה חיילים חארות חארות חארות. ואני מילואימניק קרבי לצערי. גועל נפש, זה לא בני אדם.  (לת) יאיר
  • 13:51
  • 20.04.12

50 באיזו עוד מדינה בעולם אנשים היו מנסים לדרוס חיילים באופניהם ויוצאים בחיים? אלכס מהכרמל
  • 13:51
  • 20.04.12

יידע כל תומך מחבלים כי דמו בראשו אם ינסה להתעמת עם צה"ל.

51 לכל החכמולוגים שיודעים איך היו מגיבים בכל מצב, אני דוקא רואה שמה שאמר אייזנר היה נכון, הוא אכן בשתמש ברובה כבמקל ואפילו לא בעוצמה חזקה מידי. אם הצבא החליט שהרוכבים לא יעברו, איך בדיוק אפשר היה לעצור אותם? התנהלות הפעילים היתה מאורגנת ותגובת החיילים מנעה את התפתחותה. נראה לי סביר בהחלט.  (לת) מספיק עם ההתייפיפות.
  • 13:54
  • 20.04.12

52 אנחנו גם רואים את הניסיון להתפרץ בכוח לשורות החיילים שמשום מה נקטע בצילום את ההתגרות פרובוקציות והניסיון לעבור בכוח, ונכון את הטיפשות של להכות במקום להעביר למשטרה את הטיפול רק חצי אמת "הטלביזייה הפלשתינית צלמה"?
  • 13:54
  • 20.04.12

היא צלמה את "הרג" הילד אדורה, היא גם צלמה בלבנון, ילדה שמתה במקום אחר שהוצגה שנפגעה מישראלים, לתת לדיווחי הפלשתינים אמינות מוגזם מאד.

53 האם מישהו נתן את הדין על רצח מפגינים בבילעין, נעלין ומקומות נוספים בלי שמץ אלימות מצידם? ישראל
  • 13:56
  • 20.04.12

כמובן שלא.
אולי זה קשור לכך שבמקרים ההם צה"ל ודוברו התגייסו לשקר למען הרוצחים, עטפו אותם וגיבו אותם, ובמקרה הנוכחי ההוכחות חותכות כל כך, הקצין עלוב כל כך והתוצאות מינוריות, והם יכולים/נאלצים להגיד את האמת ולפעול בצורה סבירה.
בכל מקרה הרצח הסדרתי של מפגינים נמצא באותה קטגוריה של ההפגנה הזאת, ודורש חקירה ופעולות חותכות. גם הפעם אותו קצין אדיוטי יכול היה בקלות - בעצמו או באמצעות חייליו - לירות במפגינים כמו שנעשה במקומות אחרים ולטעון, כמו שטען, שהם פעלו באלימות. מי ערב לנו שזה לא מה שקרה בפעמים הקודמות? מי ערב לנו שזה לא מה שייעשה בפעמים הבאות?

54 הסמח"ט נפל קורבן רציני
  • 13:58
  • 20.04.12

מאחר וצהל ברשות הסמח"ט ביקשו תחילה בצורה יפה מה"מפגינים" והם לא התייחסו אלה להיפך כל מה שעשו להם נעשה ע"פ חוק ולכן הסמח"ט צריך לקבל בעיטה כלפי מעלה לתפקיד מח"ט באיזושהי חטיבה אולי נח"ל או אחרת וכך ינהגו בכל מי שמפר את הוראות הצבא ויבינו שצהל זה לא צחוק אלה צבא שמתכוון למה שהוא אומר וגם עושה .

55 זה מודל ההשוואה שלך?! עין לציון
  • 13:59
  • 20.04.12

לא ממש הקשבת בשיעור אזרחות.
בדמוקרטיה תפקידו של הריבון הוא לאפשר כל הפגנה בלא הפרעה לסדר הציבורי, ללא התערבות בתוכן ההפגנה.
ב"אירוע" הזה נראה שההפרעה העיקרית נגרמת ע"י הריבון בשטח (שזה צה"ל ביו"ש) , המלבה את ה"אירוע" בנסיון למנוע אותו.
בלי להתייחס לתוכן ההפגנה, זה לא מצביע על גישה ערכית, שימוש מושכל (מוסכל? מתוסכל...) בכוח, שלא לדבר על החכמה הפוליטית לאחר שכל המערכת פה ניסתה להכיל את ה"מטס" בלי אלימות ובלי לפגוע בדמותנו בעולם.
מחר תקום פה ממשלה שתרצה להחזיר שטחי מולדת תמורת הסכם שלום ואתה תרצה להפגין נגד. איזה יחס תרצה לקבל מהאחראים על הסדר הציבורי? "מחסנית בפרצוף דרך הקנה"...

56 הפעילים נשאו שלטים בגנות הטיהור האתני. מדוע הם אינם מזכירים את הטיהור שהפלשתינאים עושים לנוצרים הערבים בבית לחם ובבית ג'אלה וכו?  (לת) מספיק עם המוסר הכפול.
  • 13:59
  • 20.04.12

57 נראה לי פיזור הוגן  (לת) PhD
  • 14:00
  • 20.04.12

58 שמשעמום לא ירביץ להם בבית מרחם על הילדים שלו
  • 14:01
  • 20.04.12

לא נראה שיש לו חלק פעיל נוסף.
סליחה, יכול להיות שהוא גם אוכל

59 שאלה ? ניר
  • 14:07
  • 20.04.12

מה היה קורא אם קבוצת המשועממים היו מתקרבים למחסום בארהב או באירופה ?? לא חושב שהם היו מקבלים פרחים

60 האלימות נגד צ.ה.ל בני
  • 14:07
  • 20.04.12

למי שרואה טוב יבחין שהאלימות התחילה מצד שונאי ישראל נגד חיילי צ.ה.ל .ולמי שלא רואה טוב שיילך להרכיב משקפיים ויפרש את מה שראה לפי ראות עינו..כל מה שאני יודע במדינה אחרת א.כל המפגינים שונאי ישראל היו נעצרים.ב.עיתון הארץ היה נסגר .ג. הסמח"ט היה מקבל צלש.ולמי שחושב אחרת גבול ישראל פתוח למדינות ערב הוא מוזמן להסתלק מכאן

61 לאדי שור החתיך אדמור
  • 14:10
  • 20.04.12

יקירי, אם מישהו התנהג בצורה אנרכיסטית זה אותו מפקד שהודח, ובצדק, מן הסתם על סמך הסרטים המלאים מהאירוע שבידי צה"ל ועדויות של חיילים שאמרו שלא חוו כל איום. הפגנות מסוג זה קורות בשטחים בכל שני וחמישי, ומשתתפים בהם טובי בנינו, ולפעמים גם אני (אני לא אנרכיסט ושרתי שירות מלא) ועוד אנשים שאכפת להם מרחבי העולם.. אנשים עם ביצים של בטון, זה אני אומר לך בוודאות (ויסלחו לי הבנות שביניהם), וכל הכבוד שיש עוד מישהו שחשוב לו להפגין את דעותיו, ויוצא נגד הזרם. לא מכיר אותך, אבל אתה בוודאי לא מפגין, לא בעד הפלסטינים ולא בעד המתנחלים המסכנים, קלפי המיקוח של ביבי.. האמת, לפי ה'לוק' אתה אחד עם איזה ג'יפ של מעמד בינוני+ או גבוה-, שהילדים שלו עם הראש ב- Iphone או בכלל בארה"ב.. אתה רוצה להרגיש חלק ממשהו, אחד ממלח הארץ, אבל מלח הארץ הינם אותם אנשים שמחוללים שינויים, משנים את כללי המשחק, ולא מסתגרים כנגד ביקורת וכנגד שינוי.. עוד לא מאוחר כדי לשנות עמדה ולחולל שינוי בחייך, אדי שור יקירי. איך שלא יהיה, בשורה התחתונה, הפקודות ברורות, הפגנה יש לפזר באמצעים מקובלים, על בסיס אסקלציה ושיקול דעת. הבן-אדם לקח את החוק לידיים, ובכך השתין על הפקודות ועל המדינה ששלחה אותו איתן בקשת של זהב; בצורת החשיבה שלו - "בואו נתקע כמה זבנגים, נכפכף קצת את השמאלנים והבלונדינים השבדים, ונעוף מפה.." - הוא פגע בצה"ל ובמדינה. ההדחה מוצדקת, ואם היה רסיס של אפשרות שלא לבצעה, הרי שהייתה נמנעת; ככל הנראה לא נמצא הרסיס הזה, והתבטאויותיו המטופשות של המודח מלמדות רבות על הלך מחשבתו ואופן תרגום הפקודות מלמעלה לפקודיו - "וודאו שאין מצלמות, ואז תכו". ממש בן-אדם סימפטי. ואללה הייתי פוגש אותו באיזה בר וזו הייתה תחילתה של ידידות מופלאה. אוהב-אדם, נעים הליכות, ישר, צדיק-תמים ובעל לב זהב 19 קראט, בדיוק חברים כאלה אני מחפש בחיים, והנה מצאתי, מר אייזנר ומר שור, בואו נוריד עוד בירה עליי, נגיד למען השלום!!

62 כולם יודעים שרוכבי אופנייפ הם אנשים "מסוכנים" מישהו
  • 14:11
  • 20.04.12

אפלו חיילי הצבא השוויצרי רוכבים על אופניים.

63 סרטון ערוך והארץ נמשך באף בדיוק כמו הפעילים האחרים דודי
  • 14:14
  • 20.04.12

ראשית כל הסרטון ערוך, בחלקו פס הקול הוסר, חלקים אחרים נקטעו. רואים את אחד מהרוכבים מנסה לדרוס את החייל ומניף את הגלגל - ברור שזו היתה פרובוקציה ולא ניסיון משמעותי לאלימות ולא הייתה הצדקה לאלימות מצד החיילים - אבל ברור שהכל מתוזמר ומנסים להוציא בכל כוח תמונות לפרופוגנדה. כולם באו עם מצלמות ומנסים להוציא בכוח כל פיסת סנסציה. מגוחך. בצורה כזו לא יושג דבר. מה שמעניין לראות איך החולניקים ואיזו ישראלים מטומטת אחת עם שיער מקורזל משמשות כמו פיונים על ידי הערבים שילחמו את מלחמתם. אוי זה ממש פטתי. היום לאור מה שקורה במדינות ערב ובמיוחד סוריה ומה שקרה בלוב ובמקומות נוספים גם האירופים לא קונים כבר את השטויות הללו. ברור שיש בעיה כאן, יש גם אלימות מידי פעם, שני הצדדים טועים, שני הצדדים צודקים, אבל הפרופוגנדה של תת רמה כזו לא עוזרת לשום דבר.


64 אנחנו נראים טמבלים לוחם במילואים
  • 14:15
  • 20.04.12

צבא של לוחמים שמתעסקים עם כמה בחורות, מנופפים בנשק כמו אינדיאנים וזורקים אופניים לתעלות ביוב. גנץ תעשה טובה תוציא הנחיה שלא מפריעים לאירועים כאלו בעתיד, זה כל כך מביך לראות את זה,

65 הארץ איבדו צלם אנוש שמאלן מתבייש
  • 14:17
  • 20.04.12

בתור שמאלן אני מתבייש לראות את עיתון הארץ מגבה סרט ערוך באופן מגמתי.
הארץ כבר מזמן לא מייצג את השמאל השפוי אלא רק את הקיצונים. למה הכתב לא כותב שהסרט ערוך? למה לא מדגישים את העובדה שהמפגינים ניסו לפרוץ בכוח את החסימה ולהפר את פקודות החיילים?
איפה האיזון האובייקטיבי ?

מבחינתי הארץ מאכזב בחוסר הגינותו...
אם כבר עיתון עם אג'נדה, אז עדיף את ישראל היום.

בושה!
בושה!
בושה!

  •   אם "הארץ" איבד צלם אנוש,למה נתניהו הסמרטוט הצטרף למקהלה הצבועה והמבחילה של המגנים את סא"ל אייזנר?  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 14:24
    • 21.04.12

66 אוליי יאיר
  • 14:19
  • 20.04.12

אולי עכשיו ידיחו את כל צה"ל

67 קבוצת מתנחלים מתקרבים לעבר מחסום משחק סימולציה
  • 14:21
  • 20.04.12

המתנחלים מצפצפים על החיילים, מתקדמים לעברם, אחד מתחיל להכות סמיט במקל ושובר לו קלות אצבע. הסאל מתעצבן ונותן לו מכה בראש עם הרובה. הנה כמה טוקבקים שיפורסמו אז בהארץ: חבל שלא ירה בו לפגוע בסמחט זה לפגוע בכולנו יש חוק במדינה והמתנחלים צריכים לעכל את זה מגיע להם! מה הוא עושה שם בכלל? כל הכבוד לסמחט אני גאה להיות ישראלי עם צבא כזה! מי שלא צבוע, יסכים איתי שזה רק מעט מהגיבוי האדיר שהיה מקבל הסמחט, יחד עם נזיפה בתיק האישי בעקבות לחץ של אורלב. שבת שלום אנרכיסטים!

68 פרובוקציה arie1@gmail.com
  • 14:23
  • 20.04.12

מיעוט קיצוני עוסק בפרובוקציה - כמה מקרי שצלם טלויזיה פלסטניית היה במקום?
למה גם "הארץ" לא יורד מהנושא - האם זה הניסיון לנפח את הסיפור? האם זו העיתונות במיטבה? או העדר נושאים לכתיבה או עיוורון של העורך? חבל, פעם זה היה עיתון איכותי שלא היה משתתף בבימוי.

69 הציונות - ביריונות!  (לת) שלומי א.
  • 14:24
  • 20.04.12

70 צילום: הטלוויזיה הפלסטינית זה אומר הכל  (לת) יוסי
  • 14:26
  • 20.04.12

71 אין ספק מדובר במחבלים צמאי דם שתקפו וסיכנו את חיי החיילים - ארשר גם להבין איך הסמח"ט נפצע האצבע (אולי) כש זרק את האופניים לתעלה או כשתקף את ה מפגין הראשון... הכיבוש משחיט כיבוש אין סופי משחיט אין סופית  (לת) גדעון
  • 14:27
  • 20.04.12

72 הארץ- עיתון לאנשים שטופי מוח  (לת) אני
  • 14:33
  • 20.04.12

73 א- האיש (אקס סמח"ט) שקרן -- האצבעות שלו לא שבורות ולא בטיח ברוך עיטם
  • 14:37
  • 20.04.12

ב - האיש בריון וצריך לדאוג לכך שלא יהיו לו האמצעים להפעיל את בריונותו. הוא לא שונה מכל בריון אחר.

ג - האיש לא לבד -- מה קורה עם הקצינים והחיילים מסביב? איפה הביצים שלהם?

ד - הלוואי וצה"ל היה כ"כ לוחמני מול החזבאללה -- אולי היינו יכולים לנצח.

74 רוב הזמן הארץ באבל על מחבלי ערב  (לת) בנצי אם
  • 14:39
  • 20.04.12

75 הוא נתן להם מה שהם רצו. מפקד באיזור כזה אמור וחייב להתנהל אחרת ועל זה הוא שילם בתפקידו. אורי
  • 14:40
  • 20.04.12

וזאת השורה התחתונה.

כל השאר זה שאלות מוסריות, פילוסופיות ומנהלתיות. שגם הן חשובות אבל נתונות לויכוח ומחלוקת.

76 אייזנר יוסי
  • 14:42
  • 20.04.12

אייזנר...זו הזדמנות להתחיל קרירה בפוליטיקה. יש מאחוריך לפחות 50% ממדינת ישראל. חזק ואמץ אייזנר.

77 סיסמת צה"ל החדשה: "אחורי" לא "אחרי". כל מפקד צריך כסת"ח  (לת) יוחנן המלמד
  • 14:45
  • 20.04.12

78 לבקש סליחה משלום אייזנר ולהחזיר אותו לתפקידו מרים
  • 14:47
  • 20.04.12

ובפעם הבאה לשלוח מקהלת ילדים לשמור על מעברים.
סה"כ המפגינים יצוא מחייכים ומרוצים, ולא קרה להם כלום.
עד מתי פרובוקטורים יכתיבו לרמטכלים שלנו מה לעשות?
ודי! להתרגל למצלמות! המצלמות כאן כדי להשאר

79 מישהו יודע מה קרה בשניות שיש שקט מחוץ לפריים?  (לת) אדיר
  • 14:54
  • 20.04.12

80 הצילומים נראים ערוכים יש הרבה "קפיצות" דן
  • 14:56
  • 20.04.12

כנראה שהצילומים ערוכים בידי הטלוויזיה הפלסטינית כי אפשר לשים לב בקלות שיש הרבה קפיצות בצילומים. מן הסתם הכניסו לשם רק את הקטעים שנוחים לפלסטינים כתעמולה. אין בכך שום חדש! רק חבל שצה"ל נפל במלכודת הזו ולא השקיע מחשבה איך לסלק משם את ההפגנה הזו בלי אלימות ובכך נפל כפרי בשל לידי התעמולה הפלסטינאית. חזית התעמולה היא חזית שאיננה פשוטה ולצער כולנו צה"ל איננו מצליח להתמודד ולנצח בה.

81 תומך בבשאר אסד סורי גאה
  • 15:04
  • 20.04.12

כל הכבוד אייזנר, ככה צריך !! אחכ הישראלים המתייפייפים אומרים שאצלינו בסוריה יש משטר פושע ! אתם בדיוק כמונו !! ממלא את הלב

82 מעניין אם דווח גם על ההטרדות המיניות שעשו הערבים ברוכבות האופניים "רודפות השלום"  (לת) לאו
  • 15:11
  • 20.04.12

83 מעניין שאף פעם לא מצלמים כאשר ישראלים מותקפים  (לת) רוני
  • 15:14
  • 20.04.12

84 נזק תדמיתי לישראל בגלל פרימיטיבי חמום מוח.  (לת) רון
  • 15:17
  • 20.04.12

85 בגדול אני מסכימה עם המפגינים, אבל מאוד הפריע לי לראות את השלט STOP ETHNIC CLEANSING הדס
  • 15:21
  • 20.04.12

יש הבדל גדול בין כיבוש ושלילת חירויות הפרט לבין "טיהור אתני". זו פשוט תעמולה שקרית - ישראל אכן מעוללת עוול לפלסטינים, אבל עם כל הכבוד, היא לא עוסקת ברצח עם. הפלסטינים בהחלט עלו על השיטה, אחרי שהטרוריזם הפסיק להשתלם להם - הם זנחו את ה"אללה וואכבר" ואימצו רטוריקה מערבית בלי להבין בכלל מה הם אומרים... וזה עובד, בהחלט 1:0 להם.

  •   טהור אתני בגדה - באזור הבקעה - מפנים את הערבים, סותמים בורות מים ועוד כהנה וכהנה - זה טהור אתני. כמו ברעם ועיקרית  (לת) ציניקן
    • 15:57
    • 20.04.12

  •   היית בירושלים המזרחית לאחרונה? זה עוד לא טיהור אתני. בכלל לא. אבל אנחנו בהחלט בדרך אם לא נעצור את זה עכשיו. אורי
    • 22:56
    • 20.04.12

    ואגב - תעשי סקר בקרב חברייך - אני עשיתי וגיליתי שהרבה מהם בעד טרנספר אם זה לא יזיק לנו יותר מדי.

86 זו רוח המפקד מאז ימי ה "תשברו להם את העצמות" של ראש הממשלה הפלמחניק  (לת) פלץ
  • 15:24
  • 20.04.12

87 Attacking soldiers - in any country - not a wise move Moshe
  • 15:24
  • 20.04.12

All I can see if a group of demonstrators, some riding bikes, seeking a conflict with soldiers who are blocking the road. Taking away the bike of one of them is not really violence. If anything, the clip support's Eisner's version of the story.

88 אני כל כך גאה שהצבא שלנו כל כך הפנים את לקחי העבר אנון
  • 15:26
  • 20.04.12

כן הסמח"ט אייזנר גם הפעילה תקפה אותך שהיה מגיע לה הטיפול ההולם
שנתתה לה כמו לפעילים האחרים, אין לך טיפת בושה אתה לא חייל לא קצין לא בן אדם ואני מתבייש שאי פעם לבשתה מדים, מקומך בכלא ומה שקיבלתה היה הייתה הטבה.

89 עד יעבור זעם שפוי
  • 15:26
  • 20.04.12

מה שעשה כל מפקד ששומר על מולדתו צריך היה לעשות,לעמוד במשימה ולהגן על חייליו.
לאחר זמן יחזירו אותו לתפקיד כלשהו ואם ישפט בטוח יצא זכאי ויטוהר שמו.

הסרט המלא מוכיח שהוא פעל בשיקול דעת כאשר השתמש בנשק בצורה קרה בכל מדינה אחרת בעולם לא בטוח שלא היו עושים שימוש בנשק בצורה אחרת.

90 מעניין אביב
  • 15:27
  • 20.04.12

אז זה כבר לא סוד שצריך להשוות את ישראל לדיקטטורה ולא לדמוקרטיה?

91 פעילים אתם קוראים להם. מה פעילותם? זאת נברר מיד מה יפית
  • 15:31
  • 20.04.12

גם אייזנר פעיל, הוא פעיל בהגנת ישראל. ונחזור לפעילים שלכם. באו כמה חארות שבדמם 2000 שנות שנאת יהודים נוצרית, ממשיכי נושאי הצלב שלא יכולים לסבול את "ארץ הקדש" בידי יהודים. במה הם פעילים? במאמץ לקעקע את הלגיטימציה של ישראל ואת קיומה. אז לא מגיע להם מכות? אבל, אנחנו עם קטן וחלש, חיבים לרקוד מה יפית - אז לא לעיני המצלמות!

92 לפי הסרט עודד מ
  • 15:33
  • 20.04.12

נראה שהחיילים התנהגו די בסדר - ובכלל ממתי "הארץ" מקבל סרט מהטלוויזיה הפלסטינית כמקור אמין ללא עוררין? אני תומך בזכותם של הפלסטינים לחופש תנועה, אבל על החיילים היה לבצע מדיניות מסוימת ונראה לי שהם בצעו אותה יחסית בעדינות - לא הייתי במקום הפעילים רוצה ליפול בידיים של הק.ר.ס. הצרפתי או שרות ביטחון או צבא ערבי. וכשמאלני, כל ה"פעילים" ה"אקטיביסטים" הפרו-פלסטינים מחליאים אותי - חלקם אנשים סימפטיים וחיוביים שמתעלקים על הסכסוך שלנו עם הפלסטינים מסיבות פסיכולוגיות-תיאולוגיות גרידא שאין להן דבר וחצי דבר עם המציאות ובכך הם מצטרפים למנציחי סבלו (היחסי) של העם הפלסטיני.

93 "פעילים" הם אנרכסיטים שונאי ישראל שלא מקירים בלגיטימיות שלה כמדינה אלעד
  • 15:33
  • 20.04.12

שבאים לא כדי לתמוך אלא כדי לחרחר ריב.

  •   אני יליד הארץ בוגר ישיבה וצהל שלא מכיר בזכות קיומה צבי
    • 18:58
    • 20.04.12

    של מדינת ישראל, הקמתה היתה המשך ישיר של השואה,אבל לא כתקומה - אלא כתחילת המפולת האמיתית שבדרך

94 אלימות גזענית ומכוערת. מקומו בכלא. אביבה
  • 15:36
  • 20.04.12

האלימות הגזענית מתפשטת ומקבלת לגיטמיציה בחברה. זה מאוד עצוב שהצמרת מטפחת את התופעה במקום להילחם בה.

  •   צודקת. אביזו
    • 15:29
    • 21.04.12

    הבלונדיני מתגרה בשחרחר חובש הכיפה שרק רוצה ללכת הביתה אבל מחויב לשמור על כביש הבקעה פתוח בעוד חבריו מצלמים - והרי לך תעמולה אנטישמית במיטבה

95 שימו לב לסכינים ולגרזנים המוחבאים בין השפיצים בגלגלים ובבפצת האטום בבקבוק המים !...  (לת) ציניקן
  • 15:40
  • 20.04.12

96 צילום מפוברק!!! הכול שקר הראל
  • 15:46
  • 20.04.12

מלא מהצילום חתוך וערוך בצורה שמאלנית לא יכול להיות שבדרמה כזאת הצלם יפסיק באמצע רואים שזה ערוך!!! (והשאירו קטעים לא ערוכים בכוונה להסתיר את העריכה) ואני בטוח שהערבים גנבו את"ח את האופניים חחחח לכו לסוריה ותקבלו כדור בראש!!!

97 למרות שמעשהו של אייזנר כשלעצמו הוא בלתי קביל בהיותו מוגזם וסדיסטי, אני חייב לומר שהוקל לי לאחר שצפיתי בסירטון הזה. בסירטון הזה רואים את ה_הקשר_ של מה שקרה. מדובר באנשים שבאו לייצר פרובוקציה, ואין להם מה להלין על כך שהפרובוקציה הצליחה והוציאה כנגדם אלימות. מה הם ציפו? זהם ייזכו ל"הכלה"? הם באו להתגרות בכוח שיטור, ואחד או שניים מהכח לא יכלו להכיל את ההתגרויות שלהם. ביננו לביננו כישראלים אנחנו צריכים לעשות הכל שישראלים - חיילים או לא - לא יעשו מעשים מרושעים כמו שעשה אייזנר. אבל זו בעיה פנימית שלנו, לא של המפגינים או של מישהו אחר.  (לת) שמאלן ותיק
  • 16:00
  • 20.04.12

98 הסרטון הזה פרופוגנדה! K
  • 16:10
  • 20.04.12

גם עריכת וידאו, גם עריכת סאונד. לא נותנים לראות את מהלך האירועים, שום דבר ממשי.
ואנשים לא רואים את זה. זה מה שעצוב בעיניי. אנשים לא מזהים פרופוגנדה.
לא משנה מה היה שם ומה לא. הסרטון ערוך. הוא לא אמין .
המכה בראש לא מוצדקת, אני לא תומך באלימות.
התנהגות הפעילים אינה מוצדקת. ללכת ככה עם הראש בקיר. בכל מחיר. למה לעשות דבר כזה? אין הגיון. כאילו ביקשו אלימות בכח.
העריכה לא מוצדקת ואין כמעט אנשים שמדברים על זה. פרופוגנדה. עצוב.

99 מודה שטעיתי-עד שראיתי את הסרטון הזה גם אני חשבתי שאייזנר לא בסדר רפי
  • 16:14
  • 20.04.12

הסירטון כאן היותר מלא מהראשון מראה את המצב מזוית רחבה יותר מהמכה-רואים את הפרובוקאציות של המפגינים שלא מיתפנים למרות שמנסים להסביר להם שזה לא חוקי-רואים את איפוק החילים-
מאחר והסירטון הארוך-ערוך-סביר להניח שהארוע היה הרבה יותר ארוך-ולכן איפוק החיילים היה יותר זמן
ברור היום שביזכות הפעילות של המפקד-ניפתח הכביש ויושמה הזכות לחופש מעבר
לאירופאים שהיו במקום מגיע הרבה יותר מאותה תגובה של אייזנר-

100 עכשיו ללא כל צל של ספק רואים שהתגובה של הקצין מוצדקת!  (לת) עמית
  • 16:16
  • 20.04.12

101 Eisener needs and deserves a custodial sentence and dishonourable dismissal. He would normally have sntenced his soldiers for the same. but he thinks he's different and better as a lieutenant (if anything he's worse) Gantz was right.  (לת) to Eddie Shor
  • 16:16
  • 20.04.12

102 רואים בבירור שהחל מדקה 1:35 יש שם מישהו שמחמם את האוירה ומסמן לאנשים להתקדם, ואז בדקה 1:38 הבחור בחולצה השחורה מרים גלגל קדמי ומתגרה בחיילים. את זה לא טרחתם לציין. בושה וכלימה. די עם הבולשיט
  • 16:21
  • 20.04.12

כולכם אותו חאנין זובי

103 התוקפנות של חיילי צ"הל עדן גרוס
  • 16:23
  • 20.04.12

ממש לא היה לי נוח לצפות בסרט,ועוד אחרי יום הזיכרון לשואה ולגבורה!תסתכלו על הפנים המאיימות של חיילי צהל תביטו בשפת הגוף הכוחנית שלהם האלימות הפחד שהם משרים ,מה ההבדל בינהם לבין הקלגסים הנאציים?! המדים?
אם הבן שלי היה מתנהג באלימות כזאת, מכה בכת רובה בפרצופו של אדם ,הייתי מתביישת ומרגישה שנחשלתי כאם בחינוך ילדיי!!!
אני מתביישת !!!איזה ערכים יש כאן חוץ מהפגנת שרירים בחסות כוח המדים!!! בושה!!!

104 מבייש חייל
  • 16:28
  • 20.04.12

מבייש לראות כמה מזלזלים בחיילי צהל שגם העובדה שהם מצויידים בנשק לא מרתיע אף אחד פשוט מבייש !

105 הקלגסים היהודים הראו מי בעל הבית!  (לת) ליאור וכטל
  • 16:28
  • 20.04.12

106 איך ישראל נראית באוניברסטאות באיורפה ובעולם ? יודעים למה משוים חשראל?  (לת) צום
  • 16:33
  • 20.04.12

107 ראינו את אותו סרט? הסרט חתוך וערוך. למרות זאת ברור שהמפגינים רוצים להגיע לכביש 90 והצבא לא נותן להם. עכשיו למדינה מותר להחליט על אמצעים לשמירה כל סדר. זו מהותה המחורבנת. לא ראיתי חיילים תוקפים ולא ראיתי מפגינים מתנפלים. היה עימות עם אלימות אולי מוגזמת מצד הצבא. אבל כעקרון זו סמכותו שמאלני אבל לא עדר
  • 16:41
  • 20.04.12

מכאן ועד דיקטטורה יש מרחק.
הבעיה העיקרית היא השלטון בשטחים שהוא לא דמוקרטי בעיקרו
מרגע שהוא קיים הוא גם מוביל לעוולות כאלה ואחרת כגון הפעלת כוח מוגזם.
צריך לזכור שגם בתוך הארץ היו ויש הפגנות שמונעים מהציבור להגיע למקום מסויים - פינוי מאהלי אוהלים, מפגינים מאבן גבירול.

108 כלשמיהו יש כלבים תוקפניים והוא משסייע אותם לתקוף אנשים ואכן תוקפים , לא רק הכלבים אשמים כי אם שולחם  (לת) אורה
  • 16:45
  • 20.04.12

109 אני נגעל מחיילי צה"ל  (לת) עידן
  • 16:45
  • 20.04.12

110 להעיף מהצבא כל קצין שהיה נוכח  (לת) גיא
  • 16:48
  • 20.04.12

111 בושה וחרפה אורן
  • 17:03
  • 20.04.12

להדיח קצין שעושה עבודתו נאמנה ,בושה וחרפה אני מאחל לכל הפעילים הפרו פלסטינים לחיות בעזה ואז להרגיש מהיא "דמוקרטיה". אייזנר ישר כוח מי יתן ונתתה דוגמא לבאים בתור לתפקידך הקדוש .כל הכבוד עם ישראל גאה בך .לו יכולתי ללחוץ את ידך ....

112 הכיבוש מכער את דמותה של ישראל היפה{היתה יפה לפני הכיבוש} תמונה שווה אלף מילים  (לת) נתן
  • 17:07
  • 20.04.12

113 מה דקה וחצי נוספות.. הארוע נמשך שעתיים ! .. איפה שאר הסרט?  (לת) טיימר
  • 17:15
  • 20.04.12

  •   די היה להביט בסתמחטא ובצעיר הדני כדי להבין מי האלים בסיפור ד~ר ווטסון
    • 21:27
    • 20.04.12

    זה לא סיפור לשרלוק הולמס. כל מי שאינו לגמרי מטומטם או אוטיסטי מבחין מי האלים ומי לא. זה לא כאילו שני ערסים רבים על חניה; או על בחורה בחוף בוגרשוב.

114 באמת לא מבין מה הסיפור... איציק
  • 17:35
  • 20.04.12

חבורת שמוקים הגיעו ע"מ להתעמת עם החיילים והחיילים הגיבו בדיוק כפי שמצופה מחיילים: למנוע מהם את לעבור!
מי שלא רוצנה להכוות, שלא ייכנס למטבח!
מה בדיוק מצפים מהחיילים, שיאפשרו להם לעבור? אמרו להם לזוז, לא זזו וחטפו מכות! טוב מאוד!
דווקא התמונות האלה לימדו אותי שהסמח"ט נהג כשורה.

115 הגיון שמאלן ריאלי
  • 17:37
  • 20.04.12

יש דרך להביע התנגדות! אין הרבה הבדל בין פעילים אלו לכל פושע אחר. אלו או אלו מבקשים לתקן משהו נגד הכללים. לא מצדד בתגובת הקצין וכאמור גם לא באופן ההתנגדות של הפעילים. הצליחו ליצור פרובוקציה כמו פיגוע ראווה.

116 אלימות דנה
  • 17:39
  • 20.04.12

מי אתם שמטהרים אדמות???? אתם חבורת בריונים שוותרתם על צלם אינוש תתביישו לכם

117 אשמת הצבא וכל המדינה משלמת על כך שי
  • 17:54
  • 20.04.12

במקום שיספקו להם אמצעים לפיזור הפגנות, באים בהאשמות.
אין ספק שסא"ל אייזנר פעל בטיפשות מול המצלמות, אך מנגד - אילו אמצעים לפיזור ההפגנה היו ברשותו שכן היו מצטלמים טוב?

כל עוד לא היו ברשותו אמצעים הולמים לפיזור ההפגנה הלא חוקית - היה כל מאוד להוציא אותו שעיר לעזאזל.
סחטיין גנץ, פעם הבאה אל תצפה שהקצינים שלך יפרקו הפגנות. אולי תביא להם אופניים שהם יסעו ביחד. או שנביא דחלילים לשמור עלינו? הם בטוח לא ירביצו לאף אחד.

118 כבר ראינו התנהגות הרבה יותר אלימה בתל אביב של משטרה יסמ מול סטודנטים ח.
  • 17:54
  • 20.04.12

יחסית לשלטון צבאי ראינו שצהל לא בדיוק משליט שמה טרור התושבים מרגישים מאוד בנוח, עושים מה שבא להם מריצים צחוקים.
אייזנר תותח תוריד ראש יום יומיים יהיה בסדר העם איתך

119 רץ ברשת ואלד
  • 18:13
  • 20.04.12

סרטון איך מפנים מפגינים בסקנדינביה.
מה שאייזנר עשה זהו פורמיל ממה שעושים שם.

120 כמה טוב שיש את עיתון הארץ להרבות אהבה בעם ישראל ליאת
  • 18:16
  • 20.04.12

"פעיל בינלאומי" ?!

אנרכיסט שמאל קיצוני ניאו נאצי!!!

121 בסרטון הנוכחי מצטיירת התנהגותו של סא"ל אייזנר חמורה עוד הרבה יותר מהסצנה הבודדת אור לנו
  • 18:32
  • 20.04.12

ולמעשה הוא שהפגין אלימות רבה יותר מכל פיקודיו. אין מקום בצבא שחרת את טוהר הנשק על דגלו לקצין כדוגמת אייזנר, שדורס ברגל כבדה את כל ערכי צה"ל. ולחשוב שההורים של הצעירים שהגיעו מאירופה לרכוב על אופניהם עם הצעירים הפלשתינים ולמחות על הטיהור האתני המתבצע בגדה היו לפני 30 שנה המתנדבים בקיבוצים כשישראל עוד היתה צעירה ויפה. רבים מהם טוענים עד היום שהיו אלה החודשים היפים בחייהם. אנחנו אלו שהשתנינו לא האירופים.

122 לסמח"ט יש קול של מסורס  (לת) גבוה כמו של בחורה היסטרית
  • 18:32
  • 20.04.12

123 עצות לצה"ל: תגייסו ארמיית צלמים ותלמדו אותם ואת החיילים איך להתנהג! זו המלחמה הבאה... אובדת עצות
  • 18:48
  • 20.04.12

בעיקר אם אינכם רוצים להסתמך על צלמים עוינים בלבד!!!

124 סרטון משעמם פסימיסט
  • 19:13
  • 20.04.12

אני רואה בסרטון שתי חבורות של משועממים ומשעממים.

125 בכתבה טעות - הוא מכה 6 אנשים שימו לב ל-1:42 טל
  • 19:18
  • 20.04.12

בושה לצה"ל שבן אדם כזה מצליח להגיע כל כך רחוק בצבא.

126 טיפש זרק אבן למים ו 100 חכמים...... הטיפש הוא אייזנר. המארגנים השיגו מה שרצו. חשיפה שלילית בעיני העולם. כמה חבל שאנשים כמו איינר לא מבינים זאת. גד
  • 19:35
  • 20.04.12

שיחקו לידי הפלשתינים. וכך פעם אחר פעם אנחנו נוכחים לדעת שהראש היהודי הפך לראש קשה שלא יודע לחשוב.

127 מדהים באיזו עדינות החיילים מתנהגים עם החארות האלה, ועוד יש כאן טענות הממממממ
  • 19:44
  • 20.04.12

לכל המתייפיפים, אם כל העם היה כמוכם, היו כבר מזמן אוכלים אותנו בלי מלח.

128 האדיוט אורלב כבר הגיב?  (לת) זבולון רונצמן
  • 20:04
  • 20.04.12

129 הוא הרי צדיק, לא יתכן שהוא מרביץ תמיד! לא כן? אייזנר הביתה, עוף מצה"ל ! אני
  • 20:12
  • 20.04.12

תעשה לנו- עם ישראל, טובה! עוף !!!

130 להעיף אותו מהצבא  (לת) טוטו
  • 20:15
  • 20.04.12

131 חבל שלא פוצצו אותם לגורמים חבורה של נוער היטלר שבאו להשתולל גיא
  • 20:39
  • 20.04.12

בארץ שקמה כדי שהעם היהודי יוכל להילחם בחלאות הנאציות.
פרס צריך לתת לו.
מי שרוצה לדבר שיבוא סביב לשולחן ,לא יחפש קרבות רחוב.

132 להשתמש בנשק בתור מקל ?  (לת) אריק
  • 20:50
  • 20.04.12

133 אין רמטכ"ל, זו הבעיה. הדבר ניכר גם בפרשת ההקפות.  (לת) חובזה
  • 20:52
  • 20.04.12

134 ממש מזעזע שחיילים לא נתנו לנבלות לפרוץ לכביש ולחסום תנועה. כולם למשפט!  (לת) גנץ הרמטכ"ל + בברק + ביבי
  • 20:58
  • 20.04.12

135 כמו כל בריון בכיתה ד', אנחנו פועלים בשטחים באלימות מתוך פחד ומשדרים בכך חולשה. ככול שאתה מאבד אשתונות יותר מהר, כך אתה מצהיר על המצוקה שלך  (לת) משה
  • 21:14
  • 20.04.12

136 הרסתם תמדינה יא שמאלנים טיפשים  (לת) משה
  • 21:20
  • 20.04.12

  •   לא השמאלנים הורסים את המדינה אלא המנהיגות "הימנית" הסמרטוטית הורסת אותה,בכך שהיא פוחדת לגעת בחתרני השמאל הקיצוני  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 14:30
    • 21.04.12

137 אייזנר בריון שהשתן של הדרגות עלה לו לראש.  (לת) אב ל-3 חיילים (2 מילואימניקים וסדיר)
  • 21:32
  • 20.04.12

  •   עובדה אחת: אייזנר גיבור מעוטר שחרף חייו להגן על עמנו [שלא כולל אותך וחבריך כמובן]  (לת) בשם בן גוריון
    • 14:29
    • 21.04.12

138 מקריאת התגובות עולה שהשמאל ההזוי מתרכז בטוקבקים בהארץ  (לת) מדהים הרוחב של השוליים בשמאל ההזוי
  • 21:48
  • 20.04.12

139 יישר כח לאייזנר אביזו
  • 22:02
  • 20.04.12

הסרטון מציג את אייזנר באור חיובי ביותר:

הפעילים עברו סידרת עבירות:
חסימת ציר תנועה, העלבת עובד ציבור, המרדה, התקהלות בלתי חוקית והפרת חוקי הכניסה לארץ (לתיירים הנ"ל אין אישור לעסוק בפעילות פוליטית).
לאחר שטירטרו את הצבא במשך זמן רב בניסיונות לחסום את הכביש הראשי מירושלים צפונה (כביש הבקעה המקשר בין 2 מיליון איש) ולאחר שמוצה המשא והמתן העקר עם המפגינים החליט מפקד הגיזרה לפעול ובמספר חבטות ומספר מעצרים פוזרו המפגינים - זהו תפקידו וחובתו של הכח המשטרתי במצב כזה.

יש סרטון באתר לאטמה המציג ארועים דומים ממשטרות ברחבי העולם.

משטרות בכל העולם פועלות באלימות לפיזור הפגנות זה חלק אינטגרלי מתפקידן.

140 תכלס, לא הייתי מנסה ללכת נגד החיילים האלה מלכתחילה. טעות של המפגינים גם  (לת) וגם לא מצדיק את תגובת החיילים
  • 22:14
  • 20.04.12

141 מגיע לו צלש והעלאה בדרגה, תפסיקו להיות עוכרי ישראל. שמאלנים מלוכלכים.  (לת) גכ
  • 22:25
  • 20.04.12

142 גלות גל
  • 22:25
  • 20.04.12

כל הכבוד לצה"ל

143 כאן נחשפת העריכה המגמתית של הסרטון הראשון, שהחל כשקצין משליך מפגין מעל אופניו וזורק אותם.וחתכו איך לפני כן הוא מרים גלגל קידמי ומנסה לעלות על הקצין!!! מוטי
  • 23:06
  • 20.04.12


מכת הכת בפרצוף המפגין מאת הסמח"ט היא באמת אלימות מוגזמת, אך באופן כללי שאר המכות לא שונות מהותית מפיזור הפגנות לא חוקיות עם אלות.

144 ולחשוב שהוריהם של הצעירים מאירופה היו המתנדבים של שנות השבעים, כאן בקיבוצים אנחנו התכערנו
  • 23:14
  • 20.04.12

>
בסרטון הנוכחי מצטיירת התנהגותו של סא"ל אייזנר חמורה עוד הרבה יותר מהסצנה הבודדת ולמעשה הוא שהפגין אלימות רבה יותר מכל פיקודיו. אין מקום בצבא שחרת את טוהר הנשק על דגלו לקצין כדוגמת אייזנר, שדורס ברגל כבדה את כל ערכי צה"ל. ולחשוב שההורים של הצעירים שהגיעו מאירופה לרכוב על אופניהם עם הצעירים הפלשתינים ולמחות על הטיהור האתני המתבצע בגדה היו לפני 30 שנה המתנדבים בקיבוצים כשישראל עוד היתה צעירה ויפה. רבים מהם טוענים עד היום שהיו אלה החודשים היפים בחייהם. אנחנו אלו שהשתנינו לא האירופים.

145 הפעילים עברו סידרת עבירות: חסימת ציר תנועה, העלבת עובד ציבור, המרדה, התקהלות בלתי חוקית והפרת חוקי הכניסה לארץ (לתיירים הנ"ל אין אישור לעסוק בפעילות פוליטית).  (לת) פעיל
  • 23:28
  • 20.04.12

146 הכל יפה ונכון, אבל בואו נראה, למי יש רעיון יצירתי לפזר הפגנה לא חוקית כאשר הנתונים הם כאלו- אתם בשטח עויין מוקפים באנשים טובים שהיו שמחים לראות אתכם מתים... יאללה מי שמעלה את הפתרון הטוב ביותר זוכה במדליה או לפחות באזרחות פלסטינית!!!  (לת) שניאור
  • 23:35
  • 20.04.12

  •   האנשים הללו רוצים לראות מדינה פלסטינית שלא תחת משטר צבאי, ולא אותנו מתים. הפגנה היא לא איום קיומי ממשי, אלא הבעת דעה אחרת  (לת) איפה השפיות שלנו?
    • 00:32
    • 21.04.12

  •   הפתרון: לא להיות בשטחים הכבושים....... כל כך פשוט........  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 08:51
    • 21.04.12

  •   כמה פעמים היו הפגנות לא חוקיות של יהודים חובשי כיפות שזרקו אבנים על חילים ושוטרים וקראו קריאות גזעניות ונאציות - חבל שאותו סא"ל לא פיזר הפגנות אלו.  (לת) משה
    • 09:40
    • 21.04.12

147 זה לא הצבא אליו התגייסתי.. מילואימניק
  • 00:04
  • 21.04.12

ברוך שפטרנו מהפח הזה

148 רשלנות פיקודית שם חת
  • 01:32
  • 21.04.12

מה שרואים כאן זה קבוצת "חיילים" טועים ללא מפקד וללא דרך אשר אינם מסוגלים לבצע משימה צבאית פשוטה. כך אסור לצבא מקצועי להיראות. השלכת האופניים של החייל והמכות המבישות חסרות התוחלת משקפות פרטץ' ותו-לא. מעבר לכך - גם ההתנהגות המוסרית - מתחת לכל ביקורת ומביישת את החברה שלנו ללא כל קשר לתחושות הקשות שיש לציבור כנגד קבוצת הרוכבים. מחסום צבאי מסודר הכולל פקודות וביצוע זה מה שנדרש - אלה חיילים ולא קבוצת אידאליסטים או חבורת פרחחים וכך הם היו אמורים לנהוג!! עצוב לחזות בביזיון הצבאי הזה.

149 יופי שהאייזנר הלך! למען יראו ויראו. כל הכבוד לצה"ל עדי
  • 02:40
  • 21.04.12

כוחו של צה"ל במוסריותו. כבר נאמר "איזהו גיבור?..." אייזנר איננו גיבור, הוא מתנהג כאחרון החיילים.

150 האחריות של הסמחט לשמור על הפלצנים האלה איציק
  • 03:20
  • 21.04.12

שנמצאים ביתרון כמותי עצום על החיילים זה תפקיד כפוי טובה,
שומעים בקול שלו שהיה לחוץ וניסה לשלוט באירוע כדי למנוע הפתעות.

כבר ראינו במרמרה מי עלולים להסתתר בין הבלונדינים האלה
ומה הם מתכננים לחיילים.

151 אני מדיח את הרמטכל שבפעולה שלו כבל את ידי החיילים בושה  (לת) מוטי
  • 07:20
  • 21.04.12

152 הבעיה היא לא השמאל ולא הילד מדנמרק, הבעיה היא אנשים כמו אייזנר שהאלימות היא שם המשפחה שלו, אני הייתי שולח עובדת סוציאלית לבדוק כמה פעמים תקף את ילדיו ואת אשתו.  (לת) משה
  • 08:21
  • 21.04.12

153 בלי הנראטיב שטוף השנאה העצמית של הארץ כל מה שרואים בווידאו זו פרובוקציה אהוד
  • 08:31
  • 21.04.12

אין צורך להכביר מילים. רציתם לתת לנו עדויות מצולמות? אז בלי הפרשנות. כולנו יודעים להסתכל על ווידיאו ולהחליט בלי עזרתכם מה רואים בו. רואים בו נסיון פרובוקציה של חבורת אירופאים שוטים שנכנסים ראש בראש עם החיילים שאוסרים עליהם לעבור בכביש. אם זו לא פרובוקציה אני לא יודע מהי פרובוקציה. והחיילים מתייחסים אליהם בהרבה פחות אלימות וכח ממה שנהוג ומקובל בסיטואציות דומות בעולם, כולל העולם האירופאי הנאור התומך בשמאלנינו הנאורים והאנטישמים בתקציבים וכיבודים שונים.

154 לכו לסוריה יואב
  • 08:38
  • 21.04.12

לכל פעילי השלום- לכו לסוריה והפגינו נגד אסד...
אההה... אתם לא הולכים כי זה מסוכן שם???

155 חילול השם! הוא לא שומר נגיעה!  (לת) הרב קוקו
  • 08:39
  • 21.04.12

156 אם בוידאו היינו רואים שוטר שחור שמכה מפגין KKK, אף אחד לא היה מתרגש, להיפך, השוטר היה זוכה לאהדה על שהיכה את הגזען המתועב. ליאור
  • 09:46
  • 21.04.12

חברי ה-ISM הם, ברובם הגדול, אנטישמים תומכי טרור.
אייזנר חטא - לא כך מפזרים הפגנות - אך אין בלבי דבר על המפגינים הנלוזים.

157 אותי מטרידה הקלות בה קציני צבא משקרים. זה הרבה גרוע כי זה מלמד על התנהלות ואין כאן "איבוד שליטה" אלא כוונה ותכנון  (לת) עבריינות במדים
  • 09:59
  • 21.04.12

158 מה שאני רואה, מעבר ל-20 שניות של אלימות: רואה את התמונה הגדולה
  • 12:59
  • 21.04.12

הוא שזה לא כזה מסוכן לעמוד ולהווכח עם חיילי צה"ל. כל הפעילים, גם אלו שהוכו, המשיכו להשאר במקום ולהתווכח, לצלם ולעמוד מול החיילים בהפגנתיות.

אולי היו שם כמה חבטות שלא במקום, אבל בין זה לבין "טיהור אתני" שכתוב על השלטים שלהם, המרחק גדול מאוד.

אני רוצה לראות אפילו חבר קונגרס שיעיז להתווכח עם שוטר תנועה בארצות הברית כשהוא מורה לו לפנות את הכביש.

  •   אלימות זו אלימות במבה
    • 14:57
    • 22.04.12

    בארה"ב להבדיל, שוטר ממלא תפקידו ומקבל גיבוי מלא מראש. כאן נותנים לקציני צבא, המאומנים להלחם ולהרוג, תפקיד של שוטר. אין לקצין בצבא את הכלים שיש למשטרה להתמודד עם מפגינים ללא נשק. הקצינים יוצאים למשימה כמו לקרב! משימה צריך לבצע בכל מחיר! ובנוסף אפילו אין להם גיבוי מראש ממפקדי הפיקוד, מהמטכ"ל ומהממשלה. אז ככה אנחנו נראים - חלטוריסטים כמו בכל תחום.

159 סרטון ממש לא ערוך... אמת טהורה..גם השפה שם של אנשים אובייקטיביים[לא העברית].. בשם בן גוריון
  • 14:05
  • 21.04.12

כנראה שאייזנר שבר את האצבע כשחיטט באף..

160 אם הייתם מבינים ערבית, שפת הסרטון, הייתם מסיקים מיד: א. שהוא ערוך. ב. שהכל כאן פרובוקציה קיצונית שנועדה ליצר אלימות גבוהה. אבל רבים כאן יעדיפו לא להבין ולא לשמוע. בשם בן גוריון
  • 14:41
  • 21.04.12

חרשות לשפה חביבה על אלה הרוצים לבנות מציאות כדמיונם.

161 הצבא שמרן ומטומטם לא נערך נכון לקראת ההפגנות הללו ופועל בלי תכנון. הכל חפ-לפ חפיף. מולו פרובוקטורים מקצועיים המתכננים את העימות ואת הצילום. כ"א מאיתנו היה נכנס ללחץ. נקודתית אייזנר פעל נכון ופיזר את ההפגנה בעצמו. אמיר
  • 15:42
  • 21.04.12

פתרון אפשרי
- להקים מחסום פיזי כבד שיפחית את החיכוך.
- לצרף חיילים על אזרחי להפגנה במטרה לשבש את הערכות הפרובוקטורים.
- לצלם בעצמנו לערוך עם הסברים ברורים וויזואליים ולהפיץ באותה יעילות.
- לנשים המפגינות לשחרר רמשים
- לילדים ממתקים
- להקים יחידת מפזרי הפגנות מקרב שחקני הכדורגל בישראל (ממילא לא נדרשים במקום אחר ולמכות הם ששים)
- לגרום לרוה"מ לשבת למו"מ אמיתי וצודק בחסות המערב

162 אפשר לרכב לסוריה ממש קרוב מהבקעה אברהם
  • 19:30
  • 22.04.12

נגמרו הפעילים מהארץ נשארו רק תמהוניים מחו'ל , אז יאללה שיתקדמו לדמשק שם לא דוחפים עם נשק. אלה דוחפים את הנשק . תנו לצה'ל לעשות את העבודה. צריך לקדם את הסמ'חט - בהצלחה הארץ- אתר/עיתון של שמאלנים

163 מי שמשחק באש סופו להיכוות...  (לת) gushsdb
  • 00:34
  • 23.04.12

164 כל הכבוד לחיילים נמרוד
  • 06:26
  • 23.04.12

מחר האנרכיסטים יגיעו לפנות אותנו מיפו תל אביב כי גם שם גרו ערבים פעם,
מה יגידו חובבי חופש התנועה אז??

165 להחזיר את שלום עצומה ידיד עזרא
  • 08:55
  • 23.04.12

זאת לא הפגנה.באירופה חצי היו יושבים בכלא וחצי במיון

166 עוד סרט ערוך.הדני אנדריאס חטף כי הוא הפריע לתנועה בכביש הבקעה.שיסולק.  (לת) אברמי
  • 09:45
  • 23.04.12

167 מספיק כבר עם ההתיפיפות הזאת איתי
  • 10:24
  • 23.04.12

כשמכים אנשים זה אף פעם לא מצטלם טוב, יכול להיות שהקצין קצת הגזים. אבל זה מתגמד לעומת הגינוי הלא פרופורציונלי של כל העולם ואמו, (הנשיא הרמטכל, ראש הממשלה) מה כבר אין במה להתעסק!, הערה בתיק האישי לקצין, לא להדיח ולא בטיח, בעיטה בתחת ישר הביתה לכל פעילי זכויות הפלסטינים. והלאה מכבי.

168 עובדות:.. ייאי
  • 13:46
  • 23.04.12

אנו כל כך רוצים להביע עמדה,שגובשה עוד לפני ארוע זה ע"י סטריוטיפים ודעות קדומות,שכלל לא טורחים להתייחס לעובדות והן:1.ההפגנה אסורה ובלתי חוקית.2.מפקד הכח דורש מהם לעזוב את המקום.3.המפגינים מנסים לפרוץ מהכביש לצומת על החיילים ואחד מהם אף הספיק להדהיר את אופניו אל החיילים,4.החיילים בהערכות:א.בנחיתות כמותית.ב.אינם מפעילים אמצעי פיזור.ג.אינם מפעילים כח שיטור.ד.השימוש בנשק הוא כאלה ומכוון לפלג הגוף העליון כולל הפנים(איברים מאוד פגיעים).מסקנות:1.מותר היה להפעיל כח לפיזור ההפגנה ולמנוע חסימת הכביש.2.היה צריך להפעיל אמצעי הנצחה.3.היה צריך להפעיל כח שיטור.4.לחילופין*להפעיל אמצעי פיזור.ו/או *לצבור עוד כח,להדוף את המפגינים ולבצע מעצרים.6.להמנע מפגיעות בפלג גוף עליון.לסיכום:*הכח היה רשאי לפזר את ההפגנה.*הכח לא נערך כראוי(אופי הכח,כמותית,אמצעי הפיזור).*אופי השימוש בכח לא היה נכון ואף מסוכן.

169 we are all Eizner Gilead
  • 05:56
  • 25.04.12

Eizner should be return to his job with no consequences whats so ever. he did the right thing at the right time. the more Israel introduce the lawyers' affect, the more it reduces the efficiency of IDF. Israel needs to stop trying hard to look human, because what happens is exactlly the opposite - all left organizations take advantage of such events and keep on risking the life of the IDF soldiers.

170 מה זה פעיל בינלאומי ? לא מבין
  • 21:24
  • 20.05.12

ולמה הם מתכוונים שהם מניפים את השלט המתנגד לטיהור אתני?
להפסיק את הניסיון הכלל ערבי לטיהור אתני במזרח התיכון מהישות הציונית.יהודית? אם זה היה פעיל יהודי או פלסטיני או פיני זה היה פחות דרמטי?
אתם יכולים להיות טיפונת פחות פרובינציאליים?

171 הבקעה שייכת לאנרכיסטים - יהודים חיזרו לפולניה !  (לת) ארי בן כנען
  • 01:08
  • 21.05.12

172 חוץ מהקטע שהסמחת מכניס לדני את הנשק בפרצוף, בלי ממש פרובוקציה, כל השאר מאה אחוז שהרי נטמר להם לעצור ולסגת. ניסיון להמשיך קדימה פרושו רשות לעצרם באלימות סבירה, טעות נוספת של הסמח"ט היא שעשה זאת מול מצלמות כניראה סבר שבממשלת ביבי מותר לקצינים בעלי כיפה להישתולל קצת גם מול מצלמות. בכל מיקרה כל החטיבה מאוד לא מיקצועית וביכלל לא עושה עבודתה אלא מיתמזמזים על הכביש, פעולת מישטרה צריכה להראות והיתפש כחד משמעית עד כדי שס"מ אחד של היתקדמות לא יותר, נחישות חוסכת צורך להפעלת כח אלים חזק.  (לת) ניראים כמו ג'ובניקים שהוצאו ממישרדים לעצור מפגינים. מאוד לא מיקצועי.
  • 04:57
  • 21.05.12

פרוייקטים מיוחדים