מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

"אין לי אמון במשיחים מקיסריה ואקירוב" || התקפת דיסקין: עוד מבוכה לנתניהו וברק בסוגיית התקיפה באיראן

השתלחותו של ראש השב"כ לשעבר מצטרפת לטענותיהם של דגן ובכירים נוספים; נראה שגם יחסיו העכורים עם רה"מ הניעו אותו לפתוח את הפה

ראש המוסד לשעבר מאיר דגן כבר אמר דברים חריפים ("הפצצה ישראלית באיראן? הרעיון הכי מטופש ששמעתי עליו"), אבל ההתקפה החזיתית אתמול של חברו הקרוב, ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין, על בנימין נתניהו ואהוד ברק, מעלה עוד יותר את עוצמת העימות סביב השאלה האיראנית. מאז סיים את כהונתו כראש המוסד בינואר אשתקד, נמצא דגן במה שנראה כשליחות אלוהית מטעם עצמו לעצירת ההפצצה. דיסקין, השותף לאותן דעות, שמר עד כה על פרופיל נמוך יותר. ההשתלחות הבוטה, האישית, בצמד שבצמרת היתה מתוכננת, כפי שיעיד הפתק ששלף מכיסו ובו ציטוט מפסוק מקראי.

ההאשמה כי נתניהו וברק נגועים במשיחיות בסוגיית איראן נלחשת מדי פעם מצד בכירים במערכת הביטחון. אך זו הפעם הראשונה שבכיר, שאיננו פוליטיקאי ממפלגה יריבה, משתמש במינוח הזה באופן פומבי. כצפוי, גורמים מדיניים הנאמנים לנתניהו כבר תקפו בחזרה בניסיון לקעקע את דימויו של דיסקין, שכיהן כראש השב"כ ב-2005-2011 והיה  מהמוצלחים ששירתו בתפקיד. אותה שיטה נוסתה בעבר נגד דגן. סביר שגם הפעם היא תזכה רק להצלחה מועטת.

צפו בדבריו של דיסקין

מה הקפיץ את דיסקין? שורשי המחלוקת טמונים כנראה בדיון דרמטי שהתקיים לפני פחות משנתיים, שבו בלמה ברית של ראשי זרועות הביטחון באותה עת – דגן, דיסקין והרמטכ"ל גבי אשכנזי, בסיועו של השר בוגי יעלון - רעיונות תקיפים שהעלו ראש הממשלה ושר הביטחון. דיסקין, שמונה לתפקידו בידי אריאל שרון, גם לא רווה נחת מהעבודה הצמודה עם הצמד נתניהו וברק. בשלהי כהונתו, נוסף למתיחות מימד אישי לא מבוטל, כשנתניהו דחף את דיסקין להתמנות ליורשו של דגן במוסד ואז חזר בו ברגע האחרון. בנוסף, ראש הממשלה הפתיע ומינה את יורם כהן למחליפו של דיסקין בשב"כ, בניגוד לתחזיות המוקדמות.

אי אפשר להתעלם גם מעיתוי המתקפה של דיסקין. ביום רביעי האחרון פרסם "הארץ" ראיון ליום העצמאות עם הרמטכ"ל, בני גנץ. הרמטכ"ל הציג תמונה מורכבת של האיום האיראני. לצד התחייבות כי יכולת התקיפה של צה"ל "מעשית ובת ביצוע", תיאר גנץ את ההנהגה בטהראן כ"מאוד רציונלית" והביע ספק את תעז, תחת הלחץ המופעל עליה, "ללכת את המייל הנוסף" ולהשלים את ייצורה של פצצה גרעינית. התקשורת האמריקאית, הלהוטה בימים אלה לכל סימן של התבטאות מתונה ושקולה מירושלים, קפצה על הצהרות גנץ כמוצאת שלל רב.

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ועדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

שר הביטחון ברק, שמנסה לשמר בכל מחיר דימוי של תקיפה צבאית ישראלית כאיום מיידי וממשי, מיהר להגיב בהכרזה משלו. בנאום מפורט במיוחד ביום העצמאות, תיאר ברק את האייתוללות כ"לא רציונליים במובן המערבי של המלה" והזכיר כי תפקידו של צה"ל להכין אופציות מבצעיות. קריאה מדוקדקת בנאום, כמו בהכרזות אחרות של ברק מהשנה האחרונה, מעלה מערכת הנמקות מפורטת בזכות תקיפה ישראלית.

כשתגיע שעת צהריים בישראל, ו-וושינגטון תתעורר לעוד שבת בבוקר, תחל המהומה הרגילה: מאיפה הגיח לנו פתאום דיסקין ולמה הוא רומז? זה טיבו של הדיון הנוכחי. כל הצהרה מצדו האחד של הים התיכון והאוקיינוס האטלנטי מהדהדת עשרות מונים מצדו השני. לקראת חידוש שיחות המעצמות עם איראן בבגדד, בחודש הבא, הלחץ בברומטר הבינלאומי עולה עוד קצת. שום דבר עוד לא סגור בסיפור האיראני והאביב עומד לגלוש לתוך עוד קיץ של מתיחות. אם נתבשר בקרוב גם על ביקור של הנשיא ברק אובמה בארץ תהיה זו עדות נוספת לכך שהממשל נוקט בכל האמצעים כדי לרסן את כוונות התקיפה של ישראל.
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 סוף סוף נמצה האיש שיאמר המלך ארום.כול מילה נכונה באכשר לשניי המוסקיטרים .שמפנטזים כול הזמן על פעולותהם בסירת.  (לת) אבנר
  • 12:52
  • 28.04.12

  •   ברק אינו כשיר כמישהו שיש לו בקושי מנדט אחד להוות ממש משקל שווה ערך כמו נאמר לנתניהו אין לו שום זכות מוסרית לאחוז באחד התפקידים החשובים ביותר במדינה הדמוקרטית על בסיס כל כך צר .  (לת) עמנואל
    • 21:26
    • 28.04.12

02 בקשה מדיסקין: אנא ידע אותנו מי כן לדעתך יכול להוביל המדינה כעת? אילן
  • 12:58
  • 28.04.12

אני מעתיק מייל ששלחתי לילדים שלי: "תפתחו סוף סוף את העיניים, שימו לב למי אתם נותנים את האחריות לחיי ילדיכם, נכדיכם ואלו שיהיו. לחבורת ספינולגים, מומחים בדיבורים (אי אפשר לקחת את זה מנתניהו), אבל תרשמו את מה שאני אומר: כשנספור את הקברים בעתיד, אתם האחראים! לא קל לקרוא את הדברים שאמר דיסקין, אבל מה אפשר לעשות, הפעם זה לא גדעון לוי ב"הארץ", אפילו לא אילן, אבל דיסקין לא היחיד מהמכירים כל כך מקרוב את אוהבי כסאות השררה שאמר את הדברים. אתם יכולים להמשיך לטמון את הראש בדומן הכיבוש, להתמוגג ב"שקט" הביטחוני השיקרי, להתענג על שקר המדינה המאכלת ליבה בעצמה, אבל כשיבוא הפיצוץ הבא, תזכרו - אתם האחראים! אילן."
רציתי בנוסף, רק לבקש מדיסקין שיספק את שמות המנהיגים שלדעתו יכולים להוביל את המדינה. חשוב לדעת גם מה ה"כן". הבנתי מה "הלא" של דיסקין.

03 כשהבן משרת בדוברות צה"ל, שרה ישנה טוב בלילה חייל קרבי
  • 12:59
  • 28.04.12

יאירי לא ישלח לחזית להלחם על העקרונות של אבאלה...

04 למה ואנונו נכנס ל 20 שנה רק על חשד להדלפה?ראש המוסד פוגע במתכוון בנסיון לרתום את אירופה וארה"ב למלחמה באירן.אם ההתקפה האיראנית תגיע, ראש המוסד והשב"כ יספיקו לברוח לחו"ל עם משפחותיהם ויצהירו שכנראה טעינו על חורבת מדינת ישראל הרוויה בענני רדיואקטיביות. תקדים ואנונו
  • 13:00
  • 28.04.12

עליהם לעמוד לדין לפחות בהאשמות דומות שהאשימו את וענונו.
הנזק שהם גורמים יכול לעלות ב 8 מליון הרוגים והכל בגלל שלא מינו אותו לראש המוסד.

05 צחוק הגורל, מסתבר שלא הייטולות מטהרן הם המשחיים אלא הדון כיחוטא והסנשו פאנשו מת"א  (לת) צחוק הגורל,
  • 13:01
  • 28.04.12

06 נו, תפסיקו לפנטז. לא אחד כמו דיסקין או דגן או אי-אלו דימוסים ישפיעו כהוא זה על ביבי-ברק. זו האמת וכל האמת. ישראל תתקוף. פול
  • 13:01
  • 28.04.12

זה המסר הפשוט. שינסו להבין, לא חייבים להשפיע על איראן. אנו לא יכולים. חייבים להשפיע על ארה"ב ואירופה ואולי גם על רוסיה וסין. הם הם חייבים להאמין שתקיפה רק שאלה של זמן. בינתיים, הצמד עושה עבודה לא רעה.

  •   סליחה, למה? תסביר לנו פשוט, למה כל העולם צריך להיות מושפע מהשניים האלו? למי זה טוב? רק המצביעים מעניינים את הזוג הזה, לא העולם ולא אירן
    • 21:14
    • 28.04.12

    -זה טוב, אולי, רק לצמד הזה שמקווה להיבחר על גל החרדה שהוא מפיץ לאזרחי ישראל

07 ברק היה ראש ממשלה כשלון .בורח מאחריות וזורק רפש על אחרים .ריסק את מפלגת העבודה וברח לאיזה מפלגה עלובה שהקים . נושא באחריות לכניסת 100000 מסתננים ומהגרי עבודה בהגיעו לישראל דרך הגבול עם מצרים . ברק נהנתן מאוס ודוחה מומחה בתרגילים מצחינים דיסקין צודק בדבריו והוא לא היחיד שאומר דברים ברורים על אהוד ברק,  (לת) עודד
  • 13:02
  • 28.04.12

08 כל פיקדון מלך עד הפצצה בתל אביב  (לת) בנצי א
  • 13:04
  • 28.04.12

09 אם הוא מפחד מהם מי אני הקטן שיעלוז על ששני אלה מוליכים אותנו לאבדון. ברררררררר  (לת) הבחנה טוטלית
  • 13:04
  • 28.04.12

10 ביבי מסוכן ליהודים  (לת) חיים
  • 13:11
  • 28.04.12

  •   אין לי טיפת אמון בסמול המשיחי. סהרורים חסרי אחריות.הם אלו שמסכנים את קיום מדינת היהודים. ראינו אותם כאן לידנו בפשע אוסלו ובגירוש היהודים מגוש קטיף.לכו תתחפרו עמוק באדמה ואל תצייצו  (לת) דעתו של דיסקין אינה מעניינת יותר מדעתו של הבסטיונר בשוק הכרמל
    • 14:07
    • 28.04.12

  •   דומה פחות או יותר לסגן אלוף שלום איזנר המנופח שנפנף את הדני , אך מהצד השני של הקשת הפוליטית  (לת) מוקי
    • 15:10
    • 28.04.12

  •   אין לי טיפת אמון בסמול המשיחי. סהרורים חסרי אחריות.הם אלו שמסכנים את קיום מדינת היהודים. ראינו אותם כאן לידנו בפשע אוסלו ובגירוש היהודים מגוש קטיף.לכו תתחפרו עמוק באדמה ואל תצייצו  (לת) הוא בטח לא מזיז לביבי.קשקשן פתטי
    • 15:34
    • 28.04.12

  •   מסוכן למר"צ ולשמאל הקיצוני שיודע כי נתניהו יבחר בשנית על אפם וחמתם, אוי היה לנו אם הם היו בשלטון  (לת) נכון הוא מסוכן
    • 15:41
    • 28.04.12

  •   את פינוי עזה ללא הסכם עשה שרון מהליכוד.  (לת) הבנת את זה קשקשן?
    • 15:54
    • 28.04.12

  •   הגיע הזמן שערוותם של ביבי, ליברמן וברק- תוצג בפני כול. ותודה לדיסקין על תרומתו. ההונים מהמערות לא מבינים, מסרבים להתעורר, כנראה חייבים את הבומבה לחטוף, כי כך הם רגילים מבית אבא. ולמנוול הימני שמדבר על התחפרויות- אז יש לי חדשות בשבילך- אם תהיה מלחמה שביבי יפתח בה- הראשון שייכנס לבונקר ויגן על עצמו ומשפחתו- יהיה ביבי, עם ליברמן, עם ברק. אותך, את המשפחה שלך, ואת שאר הטמבלים שבחרו ימין=-הוא ישאיר כבשר תותחים. אנחנו השפויים, לא ניתן לתרחיש הזה לקרות. ביבי והימין לא בנו את המדינה, ואנחנו לא ניתן להם להרוס אותה.  (לת) שומר חוק
    • 16:49
    • 28.04.12

  •   הגיע הזמן שערוותם של ביבי, ליברמן וברק- תוצג בפני כול. ותודה לדיסקין על תרומתו. ההונים מהמערות לא מבינים, מסרבים להתעורר, כנראה חייבים את הבומבה לחטוף, כי כך הם רגילים מבית אבא. ולמנוול הימני שמדבר על התחפרויות- אז יש לי חדשות בשבילך- אם תהיה מלחמה שביבי יפתח בה- הראשון שייכנס לבונקר ויגן על עצמו ומשפחתו- יהיה ביבי, עם ליברמן, עם ברק. אותך, את המשפחה שלך, ואת שאר הטמבלים שבחרו ימין=-הוא ישאיר כבשר תותחים. אנחנו השפויים, לא ניתן לתרחיש הזה לקרות. ביבי והימין לא בנו את המדינה, ואנחנו לא ניתן להם להרוס אותה.  (לת) שומר חוק
    • 16:49
    • 28.04.12

11 השאלה שכולם צריכים לשאול, האם אחמדינג'אד והאייטולות יכולים להחזיק ברשותם נשק גרעיני מייק
  • 13:12
  • 28.04.12


אם העולם ואובמה לא יסכלו את המזימה האיראנית
יהיו כאן כמה נשמות טובות מהכוון של דיסקין, שיאשימו
את נתניהו במחדל

12 דיסקין איש סיירת שקד-פשוט אמיתי ולעיניין- חושף את המשיחים  (לת) יוסי מהיחידה
  • 13:12
  • 28.04.12

13 תודה לכם דגן ודיסקין!  (לת) אזרחית
  • 13:13
  • 28.04.12

14 ממש לא סומך על דיסקין.ראש שב"כ עוסק במניעת טרור בתוך המדינה הוא בור ונבער בעינייני מדיניות חוץ ובטחון עתיד ישראל.דיבוריו הזויים ומעידים שהאיש לא מבין מאום בניהול מדינה ומדיניות כוללת על כל המשתמע מכך.  (לת) האגו של כל שעבר שנזרק מתפקידו מרקיע שחקים.
  • 13:16
  • 28.04.12

15 זה לא רק דיסקין ודגן. גם הרמטכל המכהן בראיון להארץ וגם ראש המוסד המכהן שאמר באומץ ובפומבי כי איראן אינה "איום קיומי". קורא טקסטים
  • 13:16
  • 28.04.12

ככל שנתניהו-ברק מעלים את רף "הנבואות" והמטפורות על שואה שניה - כך האליטה הבטחונית ( בדימוס וגם המכהנת) חשה כי חובתה האזרחית ליידע את החברה הישראלית: כי מכת מנע על איראן היא אסון שיוביל למלחמה אזורית חסרת תוחלת - ולא מתכון פלא להסרת "האיום האיראני". איום במרכאות - כי מהערכות המודיעין האמריקני המעודכנות ובדרגת בטחון שאינה מאפיינת בדרך כלל הערכות מודיעין עולה בבירור כי איראן נטשה והפסיקה את תכנית הנשק הגרעיני כבר בשנת 2003.. ואת זה מנסים לומר לנו דגן-דיסקין-פרדו-גנץ.
למגינת לבם של נתניהו-ברק שכל רצונם לשמר את המצב הקיים ( מונופול גרעיני והמשך שליטה בגדה המערבית) - ולמנוע פתרונות דיפלומטיים סבירים ואפשריים שעולים בקנה אחד עם הבטחון הלאומי שלנו. בראייה כוללת , ניתן לומר כי נתניהו-ברק מנהלים קרב מאסף ( רווי נבואות "משיחיות" ומטפורות) - והאליטה הבטחונית מנסה להחזירם לקרקע המציאות.

16 הפוך על הפוך, דגן ודיסקין מנסים לשכנע את האיראנים שביבי וברק מטורפים דוד
  • 13:18
  • 28.04.12

ומסוכנים, כדי להפחידם.

17 ביבי מסוכן לישראל. משרתם של מתנחלים ועשירים.  (לת) שי
  • 13:22
  • 28.04.12

18 הפירוש ההפוך... זאבי
  • 13:24
  • 28.04.12

דבריו של דיסקין,מנסים כדבריו של חברו דגן , לקעקע את דמותו של רה"מ נתניהו, ללא ספק , מטובי ראשי הממשלה שידעה ישראל. להערכתי לא יצליחו, על אף שרבי זכויות הם.

19 טוב שדיסקין כבר לא ראש שב"כ.לו ידעתי שהוא כזה לא ההיתי ישן בלילה.  (לת) ניסים
  • 13:25
  • 28.04.12

20 כל מילה בסלע שני האנשים האלה עליביבי וברק גורמים לנזק כלכלי למדינת ישראל בדברי ההבל שהם מוצאים מפיהם  (לת) תאומים סאמים שקרנים בלתי נלאים
  • 13:29
  • 28.04.12

21 דיסקין צודק! רז
  • 13:31
  • 28.04.12

ברק ונתניהו הרסו את את המדינה כבר שנים!!!

22 דיסקין אדם רב זכויות שנגרר לשיח ציבורי רדוד ובלתי מנומק המתבסס על הכפשות רחוב אריה
  • 13:32
  • 28.04.12

בדבריו הוא סותר את עצמו. מצד אחד הוא טוען שיש גרעין מבוסס של אמת בטענה שאם מדינת ישראל לא תפעל אז לאיראן תהיה פצצה גרעינית (ומה אם ארה"ב תפעל?) ומצד שני הוא מכנה כמצג שווא שאם ישראל תפעל אז לאיראן לא תהיה פצצה גרעינית (שום גורם רשמי לא טען זאת). בקיצור מלחמת סיירת שקד בסיירת מטכ"ל.

23 על האמריקאים לרסן דחוף ולסתום את פיהם של שני האנשים ההזוים האלה עליביבי וברק שהם בעצם תאומים סאמים  (לת) שקרנים בלתי נלאים
  • 13:32
  • 28.04.12

24 שילטון האיתולות בישראל, כיבוש עם אחר 45 שנה תוך הסתמכות על ספרים עתיקים, טיולים מטופשים לחברון לא מראים על שום רציונליזציה אלא הובלה של העם בטיול מאורגן וממומן למצדה להתאבדות המונית  (לת) Guss
  • 13:32
  • 28.04.12

25 המשיחיות הדתית והחילונית תחסל אותנו... panoptikon
  • 13:34
  • 28.04.12

חב"ד נגוע חזק, המתנחלים הם הוזים משיחיים על גבול הנצרות ועכשיו מתברר שגם ההנהגה החילונית... ועד ברק מדבר על ההנהגה האירנית כלא רציונלית... אם תפישות משיחיות מכלכלים את צעדיו של נתניהו את ברק אז הקילקול ברור... דתות ארורות...

  •   דווקא הדתות שמחכות לגאולת השם הם לא משיחיסתיות. המשיחיות היא עבודה זרה....(לאלוהים יש צאצאים והם מושיעים את העולם)  (לת) ריאלי
    • 17:21
    • 28.04.12

26 לממשלת ביברק רק 2 חסרונות: 1. שקולי פופולריות והשרדות אישית דוחפים אותם ליצירת אוירה ציבורית של הסטריה פחד ושנאה גם אם דרך זו מזיקה ומסוכנת לקיום המדינה על טובתה הם אמורים לשקוד. 2. מובלים באף על ידי ימין משיחי/ פשיסטי הגורם למדינת ישראל לאבד את דמותה וערכיה ולאמץ אידאולוגיה ודמות זהות לאלה של צפון קוריאה ואיראן -  (לת) איך נפלת משמיים הילל בן שחר
  • 13:38
  • 28.04.12

27 למה אף אחד מגאוני הדר שפרשו (כולל התקשורת) אינם מתייחסים לאפשרות שישראל לא תתקוף,ואיך העולם ייראה בכלל והמזרח התיכון בפרט ? דקל
  • 13:38
  • 28.04.12

אבל לפרשנים הרדודים בתקשורת חשוב יותר שיש להם הזדמנות
נוספת "לתקוע" לביבי וברק..

28 ברומטר זר
  • 13:41
  • 28.04.12

הטמפרטורה בברומטר הבינלאומי עולה עוד קצת? ברומטר אינו מודד טמפרטורה אלא לחץ אויר. נא טיפולכם.

29 למה אני מאמינה לדיסקין ולדגן ולא מאמינה לביבי וברק ? חבצלת
  • 13:42
  • 28.04.12

אולי משום שהפרטנציות של הגדלות להפציץ את אירן ולצאת מנצחים ולהפסיק את תוכנית הגרעין של אירן ע"י ההפצצה נראית לי סרט הוליוודי בדוי והזוי ?

30 גם אם זה נכון, האם התקשורת היא המקום לדבר על זה? קצת מוזר  (לת) יעל
  • 13:42
  • 28.04.12

31 נתניהו מסוכן מאוד לקיומה של מדינת ישראל...........תפנימו !!!!!!!!  (לת) שמעון לוי,בת ים.
  • 13:42
  • 28.04.12

32 עוד כדאיניק פותח את הפה... ל רפי
  • 13:43
  • 28.04.12

דיסקין שרת תחת מנהיגותם של "הנביאים מאקירוב וקיסריה" פרק זמן ארוך למדי. אם אין לו אמון בהם, מה עשה במחיצתם כל כך הרבה זמן? האם הוא מבקש להכות עתה על חטא, או שצביעותו סומכת על הזיכרון הקצר של הציבור בישראל. כך או כך, דבריו אינם מהימנים ואינם משכנעים.

33 הצמד ביבי וברק כמו הזקנים מהחבובות רק לא מצחיקים קרמיט
  • 13:46
  • 28.04.12

שניהם מאמינים כי הם מתנת האל למין האנושי

34 התקשורת האמריקאית, הלהוטה בימים אלה לכל סימן של התבטאות מתונה ושקולה מירושלים, קפצה על הצהרות גנץ כמוצאת שלל רב Eli
  • 13:48
  • 28.04.12

Sorry Mr. Harel, but the first thing that Leon Panetta said was, that he does not know where Mr. Gantz got this information from. He does not agree with this wise analysis, and you know what, I guess he knows better

35 חוסר אחריות ואגו מנופח יעקב
  • 13:49
  • 28.04.12

דיסקין כמו מקבילו דגן שכחו כי סיביל סרוונט לשעבר חייב לשמור על סגנון מסוים , על דיסקרטיות , ובוודאי על לשונם הרופפת.
ובוודאי בזמן שהנושאים נמצאים בדיון מעשי.
חבל ומצער שעיתון רציני נותן ידו להשתלחויות כאלו.
מחר זה יהיה ראש המוסד לשעבר אחר כנגד ראש ממשלה מהשמאל.
יש לשמור על סגנון מסוים.
חבל שהאגו המנופח מעביר אנשים על דעתם וגורם לנזק למדינה, מחר יגיע תורו של השמאל לחטוף ולאן תגיע המדינה.

  •   אם תשתפר תהיה טיפש...הלא האישה הזה היה ראש השב"כ!!!  (לת) והחוכמה מאין תימצא
    • 14:00
    • 28.04.12

  •   אם הנושא אקטואלי כדאי דחוף לעצור את צמד ההוזים  (לת) Guss
    • 14:01
    • 28.04.12

  •   אל תדאג תורו של הסמול לא יגיע לא מחר ולא מחרתיים. הם יראו את ראשות הממשלה רק במשקפת ובנוסף התשקורת תדע צנזר מה שלא מתאים לאג'נדה שלה ולהעצים ההיפך בדיוק כפי שהיא עושה היום.  (לת) דעתו של דיסקין אינה מעניינת יותר מדעתו של הבסטיונר בשוק הכרמל
    • 14:10
    • 28.04.12

  •   די לטוקבקיסטים של ביבי!  (לת) העמותה למיגור תופעת הטוקבקיסטים מטעם
    • 14:24
    • 28.04.12

  •   יש משהו בדבריך לגבי הסגנון שלגביו מחוייבים אנשים שהחזיקו בתפקידי מפתח כמו דיסקין. רק שחומרת הדברים וחשיבותם גוברת בהרבה על הסגנון. ביב וברק מסוכנים, וצריך שהציבור ידע זאת  (לת) chu
    • 14:27
    • 28.04.12

  •   זה לא היה מחר וזה לא היה ראש מוסד לשעבר, דני
    • 14:44
    • 28.04.12

    אלא ב2000, כשלראש הממשלה קראו אהוד ברק והרמטכ"ל המכהן מופז לא היסס לחשוף את כל חילוקי הדעות בתקשורת.

  •   אולי יש דברים שאנחנו לא יודעים לגבי ההתנהלות של נתניהו-ברק א
    • 15:06
    • 28.04.12

    וכי זו האופציה היחידה שדיסקין יכול לפעול כדי לנטרל את פצצת הזמן של הפרנוייה המשיחית מבית מדרשם של נתניהו וברק. עד היום דיסקין המעיט להתבטא בפומבי.

  •   ראיתי את הכותרת שלך, והייתי בטוח שאתה מתכוון לנתניהו וברק.  (לת) מתושלח
    • 15:13
    • 28.04.12

  •   נתניהו ושות' מזינים אותנו כל כך הרבה תועבה פוליטית שאנחנו פשוט חייבים לקבל מדי פעם אינפורמציה אמינה, רציונלית ומציאותית. דיסקין ודגן הם סיוויל סרוונטס טהורים מהבחינה הזאת, משרתים אותנו, הציבור, בלי אג'נדה פוליטית ובלי נסיון לספק שותפים פוליטיים. ישראל
    • 15:32
    • 28.04.12

    ביבי/ברק ופקעת הצפעונים שמקיפה אותם מתבטאים ללא הרף בעניין האיראני ומייצגים ישראל שלא מעוניינת בפתרון בעיותיה אלא בהעצמתן. הם לא מתכוונים לוותר על הנשק הגרעיני שלנו אבל גם לא מודים בקיומו וטוענים שמירוץ החימוש הגרעיני באיזור נגרם על ידי איראן. ומה תפקיד ישראל בסיפור הזה? כניסה למשא ומתן על פירוז האיזור לא היה משפיע לטובה על כולנו ומצמצם את האפשרות למירוץ חימוש ולהתלקחות מלחמה אזורית בקרוב ועוד ועוד כאלה בעתיד? משא ומתן כן עם הפלשתינאים וויתור על שטחים שאין לנו כל כוונה לספח לא היה משקיט את האזור? במקום אלה, "ראש הממשלה" ושר הביטחון שברצועתו הוא אוחז מייצגים גנבי אדמות פנאטים אפילו מול בית המשפט העליון, מחרחרים מלחמה בכל כוחם ושולחים אותנו להמשך הסכסוך ולהעצמתו.
    כשזה מה שקורה, חיוני שאנשים שקשורים למציאות ולא להזיות משיחיות פותחים את פיהם ומיידעים אותנו שכך הדבר והאנשים שבחרנו מסכנים אותנו. מוטב בהרבה שהם פותחים את פיהם כדי לשרת אותנו, ולא כדי לשרת את הנימוס או את ההתנהלות ה"תקינה פוליטית".

36 ב 2 מילים דיסקין תיתביש  (לת) דרור
  • 13:50
  • 28.04.12

37 פג תקפם  (לת) אין ויכוח
  • 13:51
  • 28.04.12

38 משיחיות בצמרת? camouflage
  • 13:51
  • 28.04.12

הם לא האנשים שהייתם רוצים לראות בצמרת.איזו מפלגה היבטיחה לכם מקום טוב באמצע...חבל שאנשים שיודעים מה זו שתיקה ,כשהם מחוץ למערכת משתחרר להם הפה,כבר נאמר שיפה שתיקה לחכמים...החכמים באמת יודעים למי לפנות.ביבי וברק לא יותר מסוכנים מיכם.

39 יש סיפור עם באידיש שמספר על זוג ליצני העיירה ושמם "שייע ושלימזל", אז היום צאצאי הטיפוסים בסיפור שינו שמותיהם והאחד הוא "דיסקין" ובן זוגו הוא "דגן", והללו שניכשלו בהרבה יותר מאשר הצליחו, לפתע מצאו עצמם רחוקים "מהמטבחון הלאומי" וזה מכרסם בהם ומתסכל אותם עד כדי אפיסת הגיונם השפוי, נו,,אז מה עושים? פותחים את הפה נגד ביבי,אז לעזאזל, אם אמת בפיהם, אז מדוע זה לא היה חשוב לעם בהיותם בתפקיד,והנה ויהי היום ו ד + ד [דיסקים דגן] קמו משנתם ועושים "שרירים"בכותרות , ואם זה לא הכנה לבחירות אז מה לעזאזל הוא "טיעונם",נו,,ואלו היו אמורים להבטיח את שלומנו שלום המדינה,,,אז בפרוש עדיף לי מר נתניהו על שניהם .  (לת) בצלאל
  • 13:52
  • 28.04.12

40 הבעייה האמיתית היא שבהעדר תהליך מדיני, נוצרה עילה רצינית לפיקפוק בטוהר כוונותיהם של ברק ונתניהו בכל הנוגע לפתרון המשבר האיראני. אצל ברק מתווסף הצורך להצדקת כהונתו כשר בממשלה ימנית-דתית הקיצונית ביותר עד כה, כמו גם סימן השאלה לגבי עתידו הפוליטי.  (לת) הרשלה
  • 13:52
  • 28.04.12

41 ככל שעובר הזמן אני מבין שגיתר גראס צדק  (לת) ישראל באמת מסוכנת
  • 13:56
  • 28.04.12

42 אחרי אזהרות דגן ודיסקין טיפש מי שישן טוב בלילה עם שני ההרפתקנים!!! בני
  • 13:58
  • 28.04.12

דגן ודיסקין מכירים את השניים האלה יותר טוב מכולנו ואם הם מזהירים מפני הרפתקנות ביבי וברק באיראן - כדאי לכולנו לשים לב היטב לאזהרותיהם!!!!

43 על מה כל הרעש ? עוד גמלאי מתוסכל !  (לת) רונן
  • 13:59
  • 28.04.12

44 אני לא הייתי סומך על ביבי וברק אפילו לא שיעבירו את ילדיי את הכביש!  (לת) ציוני
  • 14:03
  • 28.04.12

45 דיסקין - ראש הממשלה הבא של ישראל.  (לת) זכרו את דברי!!!
  • 14:04
  • 28.04.12

46 הביקורת מעוררת אצלם תגובה דומה לזו שתהיה לאיראן במקרה של תקיפה  (לת) פסיכולוג
  • 14:07
  • 28.04.12

47 ניהול מדיניות באמצעות שימוש בהפחדות זו הבעייה של ביברק שמוליק
  • 14:10
  • 28.04.12

הביברק רוצים לשלוט בכם באמצעות הפחדה ושימוש ציני בשואה בשביל זה בחרנו בהם ?

48 בחירות עכשיו! עודד
  • 14:11
  • 28.04.12

האזרחים חייבים לרסן את שני המנותקים: ביבי וברק.

49 אז היום הגיעו אלינו זוג מפסידנים מתבכיינים ושמם כצוות הוא ד+ ד [דיסקין ו דגן ]נו, ומה בפיהם,,ובכן הם מזילים דמעת פעוטי גן שולה עם חוטם נוזל,,שהנה מנהיגי ישראל שקרנים וללא סיבה "מתגרים" באחמדניגאד הישר ההגון והצודק,,שהרי אנו "יודעים" זאת מתוקף תפקידנו רם המעלה,,אז הנה הזוג ד+ ד, מאשים בכותרות עיתוני העל בישראל את ב + ב [ביבי ברק }בהסתה למלחמה,,נו ואם אתם ד +ד ידעתם זאת, אז מדוע לא צעקתם והזהרתם אותנו בהיותכם בתפקיד,,אלה מה,,והנה חוטמיהם של ה ד + ד מריחים בחירות,,ויוצאים הם היום ב"חיצים מורעלים" נגד הצוות ב+ב בתקוה להחליפם,,,מסכנים ה ד+ד הם חולמים בהקיץ,,ולא יודעים שהם חולמים,,ביבי "שקרן", ביבי לא שקרן, ביבי פשוט מנהיג שיודע ש "בתחבולות תעשה מלחמה" וזה עובד, עובדה שיש היום סנקציות נגד אירן, וישראל במצב כלכלי מצוין שאפילו הזוג ד+ד לא מסוגל לקלקל,,,הבנתם ד+ד,,,  (לת) בצלאל
  • 14:12
  • 28.04.12

  •   בצל תיגיד יש לך קרן פנסיה אצל החברים של ב'+ב' שאתה מבסוט כ"כ? כי אני פדיתי את שלי והפסדתי 35 אחוז חוץ מה - 30 אחוז שהם כבר "הפסידו" לי וככה מנעתי עוד 30 אחוז שאני צריך לשלם להם כדמי ניהול ל 30 שנה. אז תדע ש ב+ב עושים עלינו ימבה כסף בשביל החברים שלהם שמוחאים להם כפיים בכל הזדמנות.  (לת) ריאלי
    • 17:29
    • 28.04.12

50 דיסקין=יובב;דגן=שמשון;אשכנזי=פינוקיו;הפצצת הכור הגרעיני בעירק השביתה את כל הפרויקט כי לא היה לסדאם כסף לבנות מתקנים נוספים.גם לאירן אין כסף עודף והם יקרסו סופית אם ינסו לבנות את המתקנים מחדש,אחרי הפצצה מסיבית.  (לת) שבת שלום
  • 14:17
  • 28.04.12

51 עדיין ישנם אנשים נאורים במדינה....! ציוני די מרוצה...
  • 14:18
  • 28.04.12

כאשר אידיוט (ב.נ) וכוחני (א.ב) ניפגשים,זה מה שיוצא...ואנחנו בתווך...טוב שעדיין קיימים אנשי מקצוע שפויים ונבונים במדינה הזאת שעדיין מותר להם להביע דעה...!!!

52 התבטאות דיסקין מדאיגה. קשה לסתור את טענותיו נסיון שני
  • 14:18
  • 28.04.12

עד עתה סמכתי על אהוד ברק נראה לי המבוגר האחראי היחידי בממשלת ישראל. לא הייתי מצביעה עבורו, הוא לא טיפוס נחמד, אך האמנתי שנסיון חייו, כושרו האנליטי, ובעיקר עצביו החזקים יצליחו למנוע צעד מטורף של ראש הממשלה שייתמך בידי שר החוץ ושר הפנים חסרי העכבות. והנה בא דיסקין שצבר לא מעט "שעות ברק" ולהערכתו גם ברק אינו צפוי ופועל משיקולים לא רציונליים, וזה מדאיג וטורד שלווה. ברור גם שהנהגת אירן נחושה להשלים את הפרויקט הגרעיני שלה בהצלחה כשמטרתה מיצוב אירן כמעצמה איזורית לצד שכנותיה פקיסטן והודו שיש להן פצצת אטום. איך תוכל אירן לסגת מתוכנית הגרעין שלה בלי שהדבר ייראה ככשלון וכויתור על שאיפתה של מדינת על מוסלמית? סיכויי ישראל במבצע צבאי סולו להשמיד את כל מתקני הגרעין של אירן ולהחזיר אותה לנקודת ההתחלה נראים לי אפסיים. כדאי לזכור את כשלון בעלות הברית בהפצצות השטח הבלתי פוסקות שלהן על גרמניה בנסיון להשמיד את מכונת המלחמה הנאצית. יומיים אחרי הפצצת מפעלי המיסבים והריסתם חזרו הגרמנים לייצר את המיסבים החיוניים, סיפר שר החימוש של היטלר, אלברט שפר, בספרו "בתוככי הרייך השלישי".

53 עם דגן, חשבנו שאולי זו יריבות אישית יובל
  • 14:18
  • 28.04.12

אבל כנראה שלאנשים שהיו בצמרת הביטחונית יש בסיס לדאגה.
אותם ביבי לא יכול למרוח כמו את העם

54 אבי דיסקין התחלק, כנראה, על הקרחת שלו. דיבורים כל-כך נמוכים על 'מגדלי אקירוב' וכו' מתאימים למי שמוכר דגים בשוק. לא שמעתי שהאיש המגושם הזה סירב לשרת תחת מנהיגותם של ברק ונתניהו. אני לא מאמין שאיש טיפש כזה עמד בראש השב"כ. אני מקווה שהוא יצטרף עכשיו למר"ץ או לחד"ש או ליאיר לפיד. מגיע להם.  (לת) מ. חיים
  • 14:24
  • 28.04.12

  •   כל המנויים מתקופת שרון/אולמרט/קדימה סובלים ממאניה דיפרסיה פוסט טרומטית מבחירתו של ביבי לראש ממשלה. טוב שסימו תפקידם וכעת עם השכר הגבוה שלהם שילכו לטיפול  (לת) למדן
    • 15:13
    • 28.04.12

  •   זו הצהרת כוונות לעבר קדימה. החבורה הזו הולכת לכפות עלינו את הסכמי אולמרט ואנחנו הולכים להתגעגע לימים שעוד היתה דמוקרטיה בישראל. כמו ששרון לא ביצע משאל עם להתנתקות (ובבחירות שקדמו זה בכלל לא עלה) כך הטיפוסים הכוחניים האלה הולכים פשוט למצוא מסלול עוקף דמוקרטיה ולכפות את משנתם ולא משנה בכלל מה קורה בעזה או בעולם הערבי. מישהו מהם (דגן / מופז / דיסקין) היה מתנגד להפקיר את הגולן לאסד .. ? סכנת נפשות.  (לת) יוסי
    • 15:18
    • 28.04.12

  •   שים לב לצורת הדיבור שלך מוכר דגים בשוק
    • 16:05
    • 28.04.12

    די נמוכה לטעמי.

55 התקופה האזרחית של דגן נראית זוועה  (לת) שאול
  • 14:24
  • 28.04.12

56 שמאלן מושתן אנני
  • 14:25
  • 28.04.12

ודאי נתניהו וברק אשמים שהערבים היושבים בארץ ישראל רוצים לחסל אותנו! היציאה מחבל עזה וזריקת אנשים ובתיהם בכוח ממש הביאה לשלום כמו שחביו מהאקסטרה סמול הבטיחו. לא נהרגו אנשינו לאחר שתושבינו הנאמנים נזרקו! אז האדיוט אומר שאבו מאזן ממש רוצה בשלום כי הוא מתנהג בצורה ממש בלתי עוינת לחלוטין, מסית את כל העולם נגדנו. זה מראה שפניו לשלום. השמאלן המושתן גם היה מטיף לשלום עם הנאצים עם היטלר! איזה הגיון נהדר שיש לו, כל עוד אבו מאזן בשלטון...ומה אחר כך? לאחר שנאבד כל שליטה אסטרטגית לפי השקפותיו האדיוטיות יהיה קל לחסלנו מצד מנהיגים פחות "טובים" מאבו מאזן!

57 ברק ונתניהו, צמד ליצנים סמי
  • 14:26
  • 28.04.12

שיפסיקו להתל באזרחי ישראל, שולטים באמצעות שלטון ההפחדה.

58 דיסקין תירגע נושם בקושי
  • 14:30
  • 28.04.12

נתניהו עסוק באכילת שטחים לא בהתקפה באירן. יש הרבה עשן במדיניות הממשלה. אולי הממשלה תחונק ממנו ולא אנחנו.

59 הליכוד הפך מפלגה של מתנחלים וחרדים. והם מסוכנים לישראל.  (לת) שי
  • 14:31
  • 28.04.12

  •   הליכוד,ישראלביתנו,ש"ס,האיחודהלאומי,הבית היהודי, האגודה-כולן, מפלגות של קיצוניים: המתנחלים, הדתיים והימניים. איזה מזל שיש מפלגות שפויות כמו מר"צ-עבודה המייצגות את הזרם המרכזי בחברהב ישראל ובכנסת עם 15 מנדטים שלמים ! כמובן, רק חוסר צדק ועיוות של הדמוקרטיה מונע מן השפווים להקים ממשלה."שווה" לבקש מבג"צ שימנע מכל אותן מפלגות מיעוט קיקיוניות מלהתמודד בכנסת.  (לת) כבשה פועה
    • 15:15
    • 28.04.12

60 יש סיבה לדאגה ארז
  • 14:32
  • 28.04.12

יכול להיות שזה משחק של ביבי וברק כדי לדרבן את העולם לפעולה.
מצד שני יכול להיות שהם באמת דוחפים לפעולה מבלי לקחת בחשבון את המחיר - גם בנפגעים בישראל וגם - כמו שדיסקין אומר - בהאצת הפיתוח של הפצצה ובמוטיבציה גבוהה עוד יותר לפגוע בישראל.

61 ישראל לא תתקוף לבד אחד העם
  • 14:37
  • 28.04.12

חבל על המיליארדים הרבים שבוזבזו על כך ע״י ביבי . יש הרבה מטרות יותר חשובות לכסף הזה

62 חידה (ופתרונה) א' דואג
  • 14:40
  • 28.04.12

האם חיוכו הרחב של הנשיא (ראה ראיון עם י' ורטר במוסף סוף שבוע) מלמד כי הביקורת הנוקבת כנגד" שני המשיחים " מרחיבה ומבססת בישראל את הבסיס הציבורי והבינלאומי לעמדתו בסוגיה האיראנית? ישראל בת 64 ולאן פניה?
י

63 אשכנזי,דגן ודיסקין צועקים , אך הציבור מחריש יובל, טייס במיל.בן 42
  • 14:42
  • 28.04.12

כבר 4 שנים אני כותב זאת מעל כל נייר, ודיסקין אמר זאת כעת. רבותיי, אם לא תתעוררו, תשארו עם מדינה ימנית קיצונית וחרדית שתביא את כולנו לתהום. האיסלם יושב בשקט וממתין שביבי יעשה את העבודה בשבילם.
כל המזרחיים והאשכנזים הרעים בהתנחלויות יבחרו ליכוד ויגרמו לחורבן בית שלישי. ואל תגידו שלא כתבתי לכם.

64 דיסקין יודע שהמשיחיות פשטה גם לשבכ. שווה לשאול אותו. אות אחת ויחידה
  • 14:50
  • 28.04.12

מציע כי הכותב יבחן גם מה קורה בצמרת השבכ שאחרי דיסקין.

65 למה לא התפטרת? אסף
  • 14:54
  • 28.04.12

למה לא התפטרת עוד כשהיית בתפקיד אם זה מה שאתה חושב??ואם היית מקבל את המוסד לא היית מוציא כלום החוצה..

66 תמיהות אחד העם
  • 15:00
  • 28.04.12

למה "השתלחות"? למה "התחלקות על הראש"ולמה מייד לחפש שייכות פוליטית או נטייה מפלגתית?ולמה להשתהות ליד הדימויים?למה לא פשוט לדעת להקשיב למילים כפי שהן הנובעות מאחריות של בעל תפקיד לשעבר שלא יכול היה להתנסח חופשית בזמן אמת?למה לא להתייחס לגופם של דברים.?

67 יש הבדל גדול בין דיסקין/דגן לנתניהו/ברק - הראשונים עובדי מדינה שפרשו. האחרונים - מנהיגי המדינה הנבחרים... פרץ הרפש הנחות, ההמוני, שפלט דיסקין מפיו מחזק את הרושם שמדובר במשהו, איך לומר, אישי. לתקוף את איראן? לא לתקוף? אין לי מושג. אבל אני לגמרי לא בטוח שלדיסקין, עם הטייתו הפוליטית הברורה ורגשותיו הניכרים, יש מושג... מודרניסט .
  • 15:02
  • 28.04.12

יש הבדל גדול בין דיסקין/דגן לנתניהו/ברק - הראשונים עובדי מדינה שפרשו. האחרונים - מנהיגי המדינה הנבחרים... פרץ הרפש הנחות, ההמוני, שפלט דיסקין מפיו מחזק את הרושם שמדובר במשהו, איך לומר, אישי. לתקוף את איראן? לא לתקוף? אין לי מושג. אבל אני לגמרי לא בטוח שלדיסקין, עם הטייתו הפוליטית הברורה ורגשותיו הניכרים, יש מושג...

68 יש הבדל גדול בין דיסקין/דגן לנתניהו/ברק - הראשונים עובדי מדינה שפרשו. האחרונים - מנהיגי המדינה הנבחרים... פרץ הרפש הנחות, ההמוני, שפלט דיסקין מפיו מחזק את הרושם שמדובר במשהו, איך לומר, אישי. לתקוף את איראן? לא לתקוף? אין לי מושג. אבל אני לגמרי לא בטוח שלדיסקין, עם הטייתו הפוליטית הברורה ורגשותיו הניכרים, יש מושג... מודרניסט
  • 15:02
  • 28.04.12

יש הבדל גדול בין דיסקין/דגן לנתניהו/ברק - הראשונים עובדי מדינה שפרשו. האחרונים - מנהיגי המדינה הנבחרים... פרץ הרפש הנחות, ההמוני, שפלט דיסקין מפיו מחזק את הרושם שמדובר במשהו, איך לומר, אישי. לתקוף את איראן? לא לתקוף? אין לי מושג. אבל אני לגמרי לא בטוח שלדיסקין, עם הטייתו הפוליטית הברורה ורגשותיו הניכרים, יש מושג...

69 התקפה בזויה ופוליטית!!!  (לת) קורןנאוה טבריה
  • 15:04
  • 28.04.12

70 הדאגה היחידה היא מכך שאנשים מוכנים לשרת בתפקידים בכירים מאוד, הייתי אומר אפילו חורצי גורל למדינה, תחת אנשים שאין להם אימון בהם - כלומר, תחת אנשים מסוכנים. וזאת הם עושים במשך שנים, בלי להעז ולצאת בזעקה שהמלך עירום, ובזאת מאפשרים לאנשים אלה להמשיך בתפקידם. הייתכן? עד כדי כך הם חסרי אחריות ממלכתית? אלא אם כן הסיבה ל"תגלית" שלאחרי התפקיד אינה נעוצה בראש הממשלה ובשר הבטחון, אלא בשאיפות פוליטיות של בעלי התפקידים שסיימו את תפקידם? כך או כך, הדברים חושפים גם את פרצופם האמתי של הדוברים, ולא רק של ראש הממשלה ושר הבטחון. עצוב שאנשים כאלה "דואגים" לבטחוננו - באיחור של שנים.  (לת) המום
  • 15:04
  • 28.04.12

71 לא אסלח להארץ על שהוא מאלץ אותי לצאת להגנת הביביברק בפעם המי-יודע-כמה..  (לת) לכבשה פועה נמאס מסטנדאפיסטים המתחזים לעיתונאים
  • 15:05
  • 28.04.12

72 דיסקין כל הכבוד, ואפה אדוני הנשיא? אני
  • 15:07
  • 28.04.12

שמעון פרס, טובע בשמנוניות של כבוד והתמרקות עצמית, בעוד ביבי וברק מובילים את המדינה 50 שנה אחורנית. מי שיודע ומבין חייב לעשות כל לעיל ידו למנוע את האבדון ששני הללו מובילים אליו. דיסקין ודגן עושים מה שהם חייבים לעשות, מה שמצפונם מורה להם, כאנשים ישרים, ציבוריים, אחראיים.
ואתה אדוני הנשיא? שותק ומתמרק, מתכבד בשטויותך ושותק. תתבייש לך, על ההתקרנפות שלך, על אוזלת ידך, על שתיקתך. אחריתך מביישת את ראשיתך. לא נשכח ולא נסלח. תתפלל יחד איתנו שאחרי לכתך, לא נזכור אותך כמי שסכר את פיו שכשני מטורפים משיחיים הרסו את המדינה.

73 דיסקין מתקיף אבי נ
  • 15:09
  • 28.04.12

דעסקין . אתה יהיר שחצן . ורודף כבוד . גם בך אני לא הייתי שם את מבטחי . אתה פשוט לא אמין . ומאנשים כמוך אני מאוד מודאג . כל אלה המשתלחים באחרים אין זה מוסיף להם כבוד . אדרבה ביזוי .

74 כל אימרות בדבר המשיוחת של מר נתניהו, אני עוד טוען כבר מזה שנה. כרגע שמח אני כי גורם ביטחוני בר-סמכא אומר את הדברים הללו בקול רב וצלול וללא מורא ופחד!! נתיהו בנימין סבור בלב שלם כי הוא משיח בן זמנינו שתפקידו להציל את העם היהודי מרוע האיראני.  (לת) גם זאת טען ד"ר עוזי ארד לפני פיטוריו
  • 15:24
  • 28.04.12

75 זילות עניין המשיח קורא
  • 15:25
  • 28.04.12

משיח אינו שש למלחמות. ולמעשה, תפקידו המרכזי הוא שלום עולמי, הסבת כלי המלחמה לכלי שלום אזרחיים, הפסקת ייצור נשק - בקיצור, המשיח הוא פאצפיסט.

76 הייתי נוטה להאמין לדיסקין ולדגן אילו קמו ונשבעו בנקיטת חפץ ובאמא שלהם שגם לא היה צריך לתקוף את הכורים בעיראק ובסוריה.  (לת) אינפיניטי
  • 15:26
  • 28.04.12

  •   אם אינך רואה את ההבדל בין הפצצת מבנה בסוריה לחיסול תשלובת מפעלי הגרעין באירן אז אתה מאותגר לאינפיניטי
    • 17:38
    • 28.04.12

    סליחה אבל כינויך מזכיר לי את הערתו של איינשטיין על הדברים שאין להם סוף. עירק וסוריה הן מעצמות עימות שאיתן אנו במצב מלחמה עוד מ 48 ולמזלנו המבצעים האוויריים המוצלחים של השמדת מתקנים החשודים שישמשו ככור גרעיני בסוריה ובעירק התמקדו במבנה בודד. לאירן עשרות מתקנים המשמשים ליצור נשק גרעיני ופזורים על פני שטח ענק, רובם במעבה האדמה. האם ברור לך במה כרוך מבצע כזה בעומק אירן? ואגב, אירן היא מעצמה קטנה, גם בתחום הטכנולוגי, המפותח שם מאד, והתמחות מיוחדת של האירנים היא בבטון.

77 מה אכפת לביבי ? יש לו דרכון אמריקאי. יש לו לאן לברוח...  (לת) ציניקן
  • 15:27
  • 28.04.12

  •   הוא ויתר על הדרכון מזמן אחרת אינו יכול לכהן כראש ממשלה.  (לת) שקר
    • 19:59
    • 28.04.12

  •   אולי החזיר את דרכונו שפקע אך הוא אזרח ארה"ב למגיב לציניקן
    • 23:05
    • 28.04.12

    נתניהו השקיע הרבה בקבלת גרינקארד ואזרחות ארה"ב . אין לנו כל הוכחה שניגש לקונסוליה של ארה"ב וביקש מהקונסול שיואיל לשלול את אזרחותו. נכון שהדעת אינה סובלת שראש הממשלה הוא אזרח של מדינה זרה אך אם לא יוכח אחרת זו האמת.

78 הסגנון - "אין לי אמון במשיחים מקיסריה ואקירוב" - דיבורים בגובה הביצים של הדובר. מקום די מסריח.  (לת) שוקי
  • 15:31
  • 28.04.12

79 פקיד בכיר מתקופת ממשלת קדימה.  (לת) יעל
  • 15:32
  • 28.04.12

80 דיסקין - המחדל המתמשך שלו בטיפול בעזה יזכר לעד  (לת) יקי
  • 15:33
  • 28.04.12

81 סה"כ, עד כה ,הטיפול של ביבי/ברק - שהוביל לסנקציות הבינלאומיות על איראן - היה בסדר גמור  (לת) צא ולמד
  • 15:35
  • 28.04.12

82 איפה היה כל השנים לא אתפלא שכמו טיליה ששון יסתבר שהוא במר"צ או מוכוון פוליטית ע"י מפלגה אחרת סגנון הדיבור מביעה נקמנות תסכול גובל בהסתה נגד אישים שהוא היה כפוף להם, נשאלת השאלה אם הם כל כך מסוכנים למה לא התפטר ולא הביעה מחאה, אולי כי ציפה לצו'פר???  (לת) המבוכה והבושה לדיסקין
  • 15:38
  • 28.04.12

  •   יש לאסור תגובות מטעם ובמיוחד כאלה המממנות מכספים ציבוריים לצרכים פוליטים של  (לת) ראש הממשלה ושר הבטחון המופקרים.
    • 15:56
    • 28.04.12

  •   איפה היו הטוקבקיסטים בשכר? לא אתפלא אם הם מוכוונים פוליטית על ידי מפלגה. סגנון הדיבור, היעדר סימני הפיסוק והרצון לדחוף את כל מה שיש להם להגיד בכותרת בלי תוכן תגובה מעלה את השאלה מדוע הם עושים את זה כל השנים? מזיקים ומחרחרים מלחמה בעבור שכר מינימום?  (לת) צילי
    • 16:38
    • 28.04.12

  •   נו , באמת? אם הם קונים לייקים לפייסבוק, הם יירתעו מקניית תגובות?  (לת) ג'מאל
    • 21:26
    • 28.04.12

83 אירן - דיסקין ארז
  • 15:42
  • 28.04.12

האם גם בגין היה משיחי באוסיראק? ואולמרט בסוריה? לכשעצמי - אני סומך על גנץ

84 דגן, דיסקין, אשכנזי, גנץ, פרס - תודה !!!  (לת) נגד מלחמת ברירה
  • 15:57
  • 28.04.12

85 עוד סיבה למסיבה במסדרונות "הארץ".  (לת) אמסטל
  • 16:10
  • 28.04.12

86 התחילו לכבס כביסה מלוכלכת בפרהסייה? העם מכיר את מנהיגיו,  (לת) סוריאליסט
  • 16:33
  • 28.04.12

87 סגנון ותוכן של אחרון הריקים בשוק. זה האיש שעמד בראש השב"כ? מזעזע!  (לת) מבקר
  • 17:00
  • 28.04.12

88 לפני אירן"פימפמו" לנו את המוח עם "הפצצה האיסלמית"עד שהאמריקאים רמזו,תפסיקו לקשקש אתם עזרתם להם...ומאז אירן בסדר היום היומי,רק לא אומרים לציבור כמה אמיתות חשובות: זקן אחד
  • 17:19
  • 28.04.12

1. שפצצה מלוכלכת שבשבילה לא צריך אורניום מועשר וטילים וכל המידע זמין באינטרנט והיא יודעת להרוג בדיוק כמו פצצה אטומית ההבדל היחידי הוא בהרס...
2.אפילו לא צריך פצצה מלוכלכת מספיק כמה ק"ג של "חומר ביולוגי" כדי לגרום לתמותה זהה לתוצאות הפצצה של הירושימה.(ואת זה אומר פרופ' מומחה לנושא)
ואם אויבינו נמנעו ונמנעים וכנראה ימנעו מעשיית שימוש בנ"ל נובע מהמחיר שישלמו ארצותיהן ועמיהן .כולל השליטים לא יהיו חסינים.
נראה שהדבר הכי נדיר בישראל הוא חשיבה לוגית.(סימוכין לנ"ל זמין לכל ברשת למי שרוצה להתעמק,מעשה בת יענה אינו תורם להגנת העם)ברק כבר התחיל לפמפם לנו את טורקיה ומצרים ומחר גם כורים בסעודיה ובמפרציות ואפילו כאן מעבר לפינה באירביד וכולם כבר חוזים חתומים.

89 מה רוצה הכתב הזה להגיד, לא הבנתי.  (לת) אלי
  • 17:23
  • 28.04.12

90 מחכה בקוצר רוח לרמטכ"ל אשכנזי. ברגע שראש המוסד+ראש בשב"כ+הרמטכ"ל ינסו לפקוח את ענייהם של עם ישראל אולי זאת תהייה תחילת הגאולה....לי יש הרגשה שביבי זה ראש הממשלה האחרון של מדינת ישראל. ביבי כבר באל חזור עם בונקרים משוכללים.  (לת) ריאלי
  • 17:32
  • 28.04.12

91 דיסקין עתיר זכויות, חד, אמין וחכם. התגובה המשומשת לדבריו: "שאיפות פוליטיות", "יריבות אישית", אין בה כדי להפחית מחשיבות הערכותיו. ולעצם המשיחיות: מילא "משיח בן דויד": חזון אחרית הימים, שלום עולמי, צדק וכו' - שאיפה שאליה אמורים לחתור מנהיגנו במלוא עוזם, אבל הבחירה ב"גוג ומגוג"? אלא אם כן מדובר באסטרטגיה מתוחכמת במיוחד, שבה יש משחק תפקידים מרתק בנוסח "תחזיקו אותי", מדובר במשיחיות שקר.  (לת) יובל לא מבולבל
  • 17:57
  • 28.04.12

92 קם אדם מאוזן וסביר ומספר לכולנו את האמת. מוני
  • 18:02
  • 28.04.12

אנחנו בצרות גדולות מאוד- עם שני עלובי הנפש האלה ליד ההגה.

93 ביי ביי ביבי! בובו
  • 18:21
  • 28.04.12

לך מכאן וקח מכאן גם את הברק הזה, שהדבר שהביא אותו עלינו הוא אתה בעצמך, אחרי שרוצצת את המדינה בסוף שנות ה-90, נבחר הלוזר הרמאי הזה לראשות הממשלה, רק שאתה תחזור לאחר מכן, נחוש יותר מתמיד להרוס את מה שנשאר מהמדינה בעזרת סנצ'ו פנשו שלה.

ביי ביי ביבי!
והיידה גם ברק הקטן!

94 Shame on You Mr. Diskin, all the respect I had for you is Gone Daisey
  • 18:29
  • 28.04.12

So much hate, why those people who held a very high position in the Israeli security intelligence are choosing to say such a harsh words on the Israeli Leadership? is it a result of phycological problem, they haven't received the promotion they wanted? or Is it from a political motivation? Is it from any economical benifits, cause they wanted to sound as a supporters of some Outside government, that their business maybe influanced? The israeli public need to be very alarmed, this should be stoped NOW. the damage is caused to Israeli national security is huge. The same personal who where not happy with the current leadership where suppose to leave their post at the time of service, they haven't done so, WHY? what is their Agenda

95 דיסקין שגרם לגלעד שליט להירקב בכלא פיטפט את עצמנו לדעת!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) היה עליו להתפטר
  • 19:00
  • 28.04.12

96 אם בזמן אמת אתה לא סומך על ראש הממשלה ושר הביטחון אתה לא יכול להישאר בתפקיד  (לת) היה עליו להתפטר
  • 19:00
  • 28.04.12

97 העיתוי והסגנון בהם בחר דיסקין כדי לתקוף את נתניהו "מעלים חשש כי הוא מונע משיקולים זרים ולא ענייניים ובאופן שאינו הולם את מעמדו ותפקידו לשעבר  (לת) היה עליו להתפטר
  • 19:02
  • 28.04.12

98 מדובר בסגנון גס ולא ראוי. אם אלה דעותיו, היה עליו לומר אותן בפורומים המתאימים עוד בעת כהונתו. ברור שעיתוי וסגנון הדברים נובעים ממניעים אישיים ולא ענייניים  (לת) היה עליו להתפטר
  • 19:03
  • 28.04.12

99 אותו דיסקין, בתום כהונתו המקורית, המשיך לשרת שנה נוספת תחת אותם מנהיגים מסוכנים ולא ראויים כדבריו. מטרידה לא פחות העובדה שמר דיסקין לא מעד בלשונו אלא תכנן את הכל לרבות הפתק שבמקרה היה עימו וכלל את הציטוט מספר זכריה. מפאת כבוד תפקידו האחרון לא אצטט פסוק אחר מהתנ"ך המתאים להתנהלות המוזרה של מר דיסק  (לת) היה עליו להתפטר
  • 19:03
  • 28.04.12

100 דבריו הבוטים והמופקרים של דיסקין מעידים בעיקר על האיש עצמו. אם דיסקין כל כך מודאג ממנהיגותם של נתניהו וברק, מדוע לא התפטר מראשות השב"כ?...דיסקין כשל בשיקול דעת לקוי אשר בעטיו שליט נירקב שנים בכלא וישראל שילמה מחיר יקר  (לת) היה עליו להתפטר
  • 19:04
  • 28.04.12

101 דיסקין כל הכבוד לך. דברת אמת שרבים חושבים.תודה  (לת) רות
  • 20:24
  • 28.04.12

102 גם הסגנון ראוי בעיני. צריך לצעוק בכל הגרון שניים שמובילים לאבדון.  (לת) ישראל
  • 21:50
  • 28.04.12

103 בסגנון יפה ומתחסד איש לא מקשיב. יש לצעוק על ביברק במלוא גרון.  (לת) עדי
  • 21:52
  • 28.04.12

104 דיסקין תבורך. גם בתוכן וגם בסגנון. האמת צריכה צעקה גדולה כדי שעם ישראל יתעורר.  (לת) ישראל
  • 21:53
  • 28.04.12

105 ברק לא יודע שיש לו עוזרת בבית איך ידע לשקול? שיקולי ברק הם הכסא. אני ואפסי.  (לת) מירה
  • 21:55
  • 28.04.12

106 ביברק שלטון הפחד והשואה, יום יום. די נמאסתם. הכל עם ארה"ב לתאם.חובה.  (לת) אזרחית
  • 21:59
  • 28.04.12

107 ברק רוצה לפעול בלי ארה"ב, יעני גבור ישראל. זה יהיה אסון למדינה. לשלוח ברק הביתה.  (לת) מגיב
  • 22:00
  • 28.04.12

108 מאמין לכל המתנגדים לביברק, אין לי ספק הם מסוכנים, מתנשאים, ועשויים להחליט בלי שקול דעת.  (לת) חרד
  • 22:01
  • 28.04.12

109 3 לצערי צודק, ביברק מצפצפ0ים על כולם. הם ממש מסוכנים למדינת ישראל.  (לת) חרד
  • 22:02
  • 28.04.12

110 לא אובמה ולא רומני יתקיפו את אירן יושב בוואשינגטון
  • 22:08
  • 28.04.12

התקופה המלחמתית בארה"ב חלפה עם רדתו של בוש מהבמה, ולא תחזור בעתיד הקרוב. לאמריקאים נמאס מהרפתקאות מלחמתיות ומעלותן. טייסת מטכ"ל תצטרך כנראה להתקיף את אירן לבדה. מזל טוב.

111 האיראנים פראיירים כמובן. הם קוראים עיתונים ישראלים, ומאוד מתבלבלים מכל אמירה של בכיר לשעבר... המן רשע
  • 22:10
  • 28.04.12

"אז מה הם יתקפו בסוף? לא יתקפו? אבל ההוא אמר ככה..."


סבבה שצריך לבלבל לאיראנים את המח, אבל האם זה הכרחי תגובות הנגד האלה בתקשורת - שרק מפחיתות יותר ויותר ממעמד המובילים את המדינה?

112 כשאין מה להגיב על עצם הדברים ,מגנים את הדובר. דרך להתחמק. הקטנונים הם ביברק.  (לת) שלום
  • 22:24
  • 28.04.12

113 צעקתו של דיסקין צריכה לעורר את העם המפוחד הזה שביברק מפחידים יום יום. אסור להאמין להם.  (לת) שלום
  • 22:25
  • 28.04.12

114 בעזרת הפחדת העם בנושא אירן ביבי מתחמק מכל מאמץ למען הסדר. מביא עלינו אסון.  (לת) דן
  • 22:27
  • 28.04.12

115 ששים אלי מלחמה בכל החזיתות שלנו. ביברק סכנה לשלום המדינה והעולם.ירדו מהפסים.  (לת) מצדיק את דיסקין
  • 22:28
  • 28.04.12

116 האיש מדבר כמו ראש המאפיה ולא ראש השב"כ! זיו
  • 22:34
  • 28.04.12

איזה סגנון ותרבות ירודים. אמאל'ה. וזה היה ראש השב"כ???

117 Diskin is stupid and ignorant david
  • 00:29
  • 29.04.12

Bibi is playing a high sophisticated game, with results. He got presidential promise from Obama that Iran will not get the nuke, WITHOUT ANY PRICE FROM ISRAEL. This is a major strategic victory. But Diskin cannot understand that . After all he was growing up in the Shabak

118 אין סיכוי שנתקוף את איראן כי אנחנו משתפים אתה פעולה עומר
  • 23:49
  • 30.04.12

ולא רק בנושאים בטחוניים אלא גם בנושאים אחרים. וכל מי שמעורב בדבר יודע את זה. כל ההפחדות המשיחיות של ברק וביבי נועדו רק כדי לקרב מצביעים אל הימין הסהרורי וההוזה.

פרוייקטים מיוחדים