המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

לצד זימבבואה וקמבודיה: ישראל ברשימת מגבילות ארגוני זכויות אדם

ישראל מופיעה ברשימה לצד שורה של מדינות עולם שלישי ודיקטטורות. הרקע להכנסת ישראל: החוק להגבלת מימון עמותות על ידי ממשלות זרות

בשבוע שעבר, בערב יום העצמאות, הכריזה הנציבה לזכויות אדם של האו"ם, נאבי פילאי, על ישראל כמדינה שמגבילה את פעילותם של ארגוני זכויות אדם ושל החברה האזרחית. בהודעה שפרסמה הנציבה צורפה ישראל למועדון לא מכובד של מדינות כגון בלארוס, זימבבווה, מצרים, אתיופיה, ונצואלה ועוד.

ההודעה המיוחדת של הנציבה לזכויות אדם של האו"ם פורסמה בעקבות התגברות המגבלות שמציבות מדינות רבות בעולם על ארגוני זכויות אדם וארגוני חברה אזרחית, שמעודדים דמוקרטיה. "אני מודאגת מאוד מהמהלכים האחרונים של כמה מדינות להגבלת פעילותם של ארגונים בלתי ממשלתיים", הדגישה הנציבה.

המדינה הדמוקרטית היחידה שהוזכרה בהודעה של הנציבה לזכויות אדם של האו"ם היתה ישראל. יתר המדינות שהוזכרו הן דיקטטורות או מדינות עולם שלישי כגון אתיופיה - שם נסגרו ארגוני זכויות אדם בעקבות חוק שאוסר על קבלת מימון זר בסך של יותר מ-10% מהתקציב הכולל, או קמבודיה - שבה מקודם חוק שמתיר לסגור ארגוני חברה אזרחית אם פעילותם פוגעת "במנהגים, במסורת או באחדות הלאומית".

בהודעה הוזכרו גם זימבבואה של הרודן רוברט מוגאבה, בה נסגרו בפברואר כ-30 ארגוני זכויות אדם וחברה אזרחית; ונצואלה של הוגו צ'אבס, שחוקקה חוק שמאפשר להגדיר מחאה חברתית כ"טרור" ושבה ארגוני חברה אזרחית נמצאים תחת מעקב ממשלתי; בלארוס של הדיקטטור אלכסנדר לוקשנקו, שם קבלת תרומה מחו"ל נחשבת לעבירה פלילית; ומצרים שנמצאת עדיין תחת שלטון צבאי, שם מקודם חוק שימנע פעילות של ארגונים שמעודדים דמוקרטיה.

הפגנת שמאל בכיכר ציון בשנה שעברה
הפגנת שמאל בכיכר ציון בשנה שעברה. צילום: אמיל סלמן

הרקע להכנסתה של ישראל לרשימה הלא מחמיאה הינה הצעת החוק להגבלת מימון עמותות השמאל על ידי ממשלות זרות, שעברה לפני חצי שנה בוועדת השרים לענייני חקיקה. ראש הממשלה תמך בחוק ברוב שלבי ניסוחו ועודד את ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) לקדם אותו, אך לבסוף הקפיא את המהלך בעקבות חוות דעת של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, לפיה יש חשש כי החוק ייפסל על ידי בג"ץ.

חרף העובדה שהחוק כלל לא הגיע להצבעה בכנסת, הנזק התדמיתי והמדיני למעמדה של ישראל כדמוקרטיה כבר נעשה, כפי שעולה מהודעתה של הנציבה לזכויות אדם של האו"ם. "בישראל, חוק המימון הזר שאומץ לאחרונה, עלול לפגוע בארגוני זכויות אדם", נמסר בהודעה שפורסמה ביום רביעי בז'נווה. "החוק מחייב ארגונים אלה לספק דיווחים מחמירים (לגבי מקורות המימון שלהם, ב"ר) וכופה עליהם להצהיר בכל הודעה רשמית לציבור על כך שהם מקבלים מימון זר. החוק אף מאיים בענישה כבדה על ארגונים שלא יבצעו זאת".

לפני כחודש הורה שר החוץ, אביגדור ליברמן, לשגרירות ישראל במוסדות האו"ם בז'נווה לנתק כל קשר עם נציבות האו"ם לזכויות אדם. ליברמן קיבל את ההחלטה לאחר שהמדינות החברות במועצה לזכויות אדם הצביעו בעד החלטה להקים ועדת חקירה בינלאומית לסוגיית ההתנחלויות בגדה המערבית.

מקור בכיר במשרד החוץ ציין כי הכנסתה של ישראל לרשימת המדינות שמגבילות פעילות של ארגוני זכויות אדם היא תוצאה ישירה של החלטתו של ליברמן. "זה היה מהלך שגוי ועכשיו אנחנו רואים את התוצאות", אמר המקור, "טוב לישראל זה לא עושה".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ישראל לא דמוקרטיה. אלה שלטון ימין קיצוני שקרן ואלים ,על רוב שטוף מוח ומפוחד.  (לת) שי
  • 10:45
  • 30.04.12

  •   שי הינו שמאל קיצוני שטוף שנאה או חמאסניק מצוי נמיבות זכויות האדם מדכאת זכויות אדם
    • 11:04
    • 30.04.12

    שי הינו שמאל קיצוני שטוף שנאה או חמאסניק מצוי
    נציבות זכויות האדם מורכבת ממדינות המדכאות זכויות אדם
    החוק שלא עבר לבסוף מעיד עלכוחה הדמוקרטי של המדינה ועל מגוון הדעות בה

  •   הגדרה מדויקת  (לת) ע
    • 11:18
    • 30.04.12

  •   תרגום: זה לא דמוקרטיה אם המפלגה שאני תומך בה לא בשלטון.  (לת) דן
    • 11:30
    • 30.04.12

  •   כדי להתקיים צריך לפעמים להטיל מגבלות על ארגונים החותרים תחת קיומה של המדינה.  (לת) בני
    • 11:51
    • 30.04.12

  •   מי זאת אלה?  (לת) נחמן
    • 13:07
    • 30.04.12

  •   שי,אני מקווה שאתה צעיר וזה יעבור לך. כוונתי לטיפשות. נסה לדמיין את עצמך חיי במדינה טוטאליטרית ומנהל את שגרת יומך.אם יש בך כנות תוכל להבין את המסר.  (לת) ara
    • 14:10
    • 30.04.12

  •   שאין לנו כבוד עצמי אז כל העולם יורק לעברינו. גד
    • 14:50
    • 30.04.12

    לא לתת יותר לתקשורת לסקר מה שקורה פה. זה יביא לקצת שקט
    ורוגע באזור. כי הפלסטינים לא יכולים בלי תקשורת.... אף אחד לא ישים לב אליהם.

  •   שי, אתה צודק אבל זה לא קשור למה שכתוב בכתבה הזו שמאלני פרגמטי
    • 14:53
    • 30.04.12

    רוב אירגוני "זכויות האדם", אינם אירגונים לזכויות אדם.
    לו היו כאלו, הם לא היו מדירים שינה מעיני פעיליהם, עד שגלעד שליט ישוחרר למשל.

    לו היו כאלו, הם היו מביעים שאט נפש מרצח משפחת פוגל על ילידה, כי רצח של אזרחים חפים מפשע הוא תמיד משהו מתועב ומכוער.

    במקום, אירגוני זכויות ה"אדם" נזכרים להביע גועל רק כשהפוגע הוא ישראלי, והנפגע הוא זר - סודני בדרום תל אביב, פלשתינאי בגדה, או פעיל אירופאי עם דעות אנטישמיות מובהקות.

    אין כל קשר בין זכויות אדם לאירגונים הללו, ובלי שום קשר, אתה צודק בקביעתך - ישראל נשלטת על ידי ימין קיצוני ומשיחי, אלים ומסוכן, שאט אט מכרסם בדמוקרטיה והופך אותנו לגרמניה של 1933.

  •   ואותי בדיוק חטפו חייזרים למושבת ברביות עם שיער ברוד במאדים. אלון
    • 18:19
    • 30.04.12

    ולא נזדקקתי אפילו לחליפת חלל!!!!!!!!

  •   אותי בדיוק חטפו חייזרים למושבת ברביות עם שיער ברוד במאדים. אלון
    • 18:25
    • 30.04.12

    ולא נזדקקתי אפילו לחליפת חלל!!

  •   ישראל היא דמוקרטיה - אבל מאוימת מאוד ובסכנה חמורה א
    • 18:36
    • 30.04.12

    ישראל היא עדיין דמוקרטיה ויש בה עדיין גורמים שמחזקים את הדמוקרטיה, אך בעת האחרונה במיוחד התחזקו ההתקפות על הדמוקרטיה, ואם המצב לא ישתפר, בקרוב הדמוקרטיה תהיה "על הנייר" בלבד. גם כעת המצב קשה, בשל הדה-לגיטימציה הממוסדת לכל דעה שונה.

    חבל מאוד שרוב הימין מתכחש למעשים הנפשעים האלה ותומך בדיכוי מיעוטים מכל הסוגים. הימין אינו תומך בדיקטטורה, אבל לא עושה דבר כדי למנוע אותה.

  •   ara צודק. אין אוייב מסוכן יותר למדינת ישראל מאירגוני רופאים ללא גבולות. הם עוד עלולים גם לטפל ולהציל חיים של פלסיטנים...  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 07:53
    • 01.05.12

  •   ara צודק. אין אוייב מסוכן יותר למדינת ישראל מאירגוני רופאים ללא גבולות. הם עוד עלולים גם לטפל ולהציל חיים של פלסיטנים...  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 07:54
    • 01.05.12

  •   מה זה חותרים נגד מדינה? האם היתנגדות לישום החלום ההזוי של המיתנחלים שיסבך אותנו עד כדי חורבן בית, האם זו חתרנות נגד מדינה? או דווקא פטריוטיות בדרגתה הנעלה ביותר?  (לת) הביבון רפה השכל סבור שכל דבר נגד הזיות הימין הקיצוני זה נגד מדינה, האמת היא שברוב המיקרים במדינה בעלת תלות כישראל כל מליטנטיות שלא לצורך מקריבה את הקץ
    • 19:39
    • 07.05.12

  •   ואיזה מזל שיש לנו אותך, אחול"ס יקר ונאור, להראות לנו את האור.  (לת) רוצה לירח. רחוק רחוק מכאו.
    • 14:19
    • 30.09.12

02 ישראל דמוקרטיה ? איפה אתם חיים. שלטון צבאי וחרדי.  (לת) גילי
  • 10:47
  • 30.04.12

03 ישראל פשטה רגל. מדינה אלימה בשליטה של קיצוניים.  (לת) אזרח
  • 10:48
  • 30.04.12

  •   אזרח יקר, כאזרח במדינתנו גם אתה זכאי לקבלה של סיוע בקניית משקפיים כי עושה רושם שאתה זקוק להן ובדחיפות. מועצת זכויות האדם של האו"ם זו אותה מועצה שבראשה עמדה לוב מקודם לא? ונדמה לי שסוריה היתה אמורה להיות הנשיאה התורנית לא? בקיצור מישהו שם שתנן על מה שהם אומרים?  (לת) n
    • 17:15
    • 29.09.12

04 הימין בישראל איבד את דעתו.נשלט ע״י עובדי אלילים ,וטייקונים אכזריים.  (לת) ימני לשעבר
  • 10:50
  • 30.04.12

05 המושג אום שמום, נאמר לפני שנים ,הארגון הזה ממש מתאמץ לאשש מושג זה. רונן
  • 10:51
  • 30.04.12

ארגון האומות המאוחדות הואארגון אשר מצד אחד מאפשר רצח של מליונים בסודן ומדינות חשוכות אחרות כמו סוריה.
אך מצד שני ממש מתאמץ לשמור על הזכויות של עמים טרוריסטים, שכל מה שהם עושים הוא לייצר טרור.

  •   אם לאו"ם היה כוח צבאי שמתערב במדינות שונות ייתכן שהיה שולח אותו לשחרר את הפלסטינים מהכיבוש הישראלי.  (לת) אורן
    • 14:29
    • 30.04.12

06 הבל הבלים. הכל פוליטיקה בינלאומית..... ובעיקר אנטשמיות חולנית..... דורון
  • 10:51
  • 30.04.12

את אף אחד לא מענין שבסוריה נרצחים מידי יום עשרות אנשים ע"י כנופייית הפסיכופאטים של אסאד. בתמיכה צבאית ומדינית של רוסיה וסין, ובתמיכה בשתיקה של המערב.
הדבר היחיד שמענין אותם זה ישראל. כי זאת הדרך הבדוקה להתעלם ולהכחיש את הבעיות האמיתיות של העולם. ואגב זכויות האזרח והאדם בישראל מכובדות יותר מאשר רוב מדינות המערב הדמוקרטיות. שלא יהיה ספק בכלל.

  •   כן כן ברורברור ברור אנטישמים. כולם אנטישמים נשומה
    • 13:00
    • 30.04.12

    ובהשאלה: זה ששנאו אותך בתיכון זה לא אומר שכל התיכון שלך אוהב לשנוא בהכרח, אלא אולי משהו פגום בך.

  •   אנטישמיות היא תגובה טבעית של עם בריא בנפשו למיעוט עוין ומזיק  (לת) יוסי
    • 13:36
    • 30.04.12

07 האם יש לאו"ם רשימה של מדינות בהן מדינות זרות מממנות ארגונים חתרניים? יצחק
  • 10:51
  • 30.04.12

איפה עוד יש ארגונים כמו "הקרן לישראל חדשה", "יש דין", "שלום עכשיו" וכו' שמקבלים מימון מחו"ל? ואיזו מדינה, דמוקרטית או דיקטטורה, הייתה מסכימה לקיום ארגונים כאלה? אז במקום להלל את ישראל, שבה ארגונים חתרניים קיימים בזכות הדמוקרטיה, משווים אותנו לזימבאבווה. טוב, את האו"ם הצבוע אנחנו כבר מכירים.

  •   בכל מדינה דמוקרטית יש כזה דבר מישה
    • 11:36
    • 30.04.12

    "ארגונים חתרניים" עאלק- עולה מדבריך ניחוח עז של פאשיזם!

  •   כל ארגוני זכויות האדם הם חתרניים במהותם, וטוב שכך. הם תמיד לוחמים נגד אפליות ממוסדות, נגד עינויים, נגד מימסד בטחוני וכלכלי הפוגע בחלשים ובחסרי הזכויות. וכל ארגון זכויות אדם, בשלב מסויים בחייו הארגוניים, נמצא תחת מתקפה של הקונצנזוס.  (לת) ריקי
    • 11:45
    • 30.04.12

  •   ברור - האו"ם, דרך תקציב מדינות (25% ארה"ב) מממן דרך קבע תנועות דמוקרטיות במדינות לא דמוקרטיות ראובן
    • 13:01
    • 30.04.12

    מה שנקרא אצלך "חתרנות".

  •   בכל מדינה דמוקרטית עשאב
    • 14:05
    • 30.04.12

    יש את החופש לבחור, חופש הביטוי, החופש למחאה והחופש להפגין.

    למדת אזחות אי פעם?

  •   מה אתה אומר?! איל
    • 14:39
    • 30.04.12

    ישכיל אותנו בבקשה כבודו מה הקשר בין הזכות לבחור ולהיבחר למימון של ארגונים ציבוריים על ידי מדינות וארגונים זרים?

  •   בשיעור אזרחות הוא היה בים  (לת) בטטה
    • 16:03
    • 30.04.12

08 ישראל היא המדינה שהכי מזכירה דמוקרטיה אבל אין בה שומדבר דמוקרטי.  (לת) אל תגידו לא ידעתי
  • 10:54
  • 30.04.12

09 ברור, ברור. המצב ברוסיה, טורקיה, פאקיסטן, ונצואלה ועוד ועוד טוב בהרבה. נדב
  • 10:55
  • 30.04.12

ללא תגובה.

10 ישראל מגבילה פעילות של הרוצים להשמידה בשיטתיות ואף מבית . . . מיקו
  • 10:57
  • 30.04.12

זה לגטימי והאו"ם שמום לא מעניין היום אף אחד.

11 האו״ם יביא להשמדתינו. כמו השמאל ההזוי. לא להתרגש  (לת) אום שמום
  • 10:57
  • 30.04.12

12 נאבי פילאי היא אנטישמית העומדת בראש ארגון אנטישמי ואין לו דבר וחצי דבר עם זכויות אדם. די לראות את הרכבו ובמה הוא מתעסק בכדי לבוז לו. ואין מדינה דמוקרטית אחת בעולם שתסכים למימון האופוזיציה בה ע"י מדינות זרות עויינות.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 10:57
  • 30.04.12

  •   אני מבין שזימבבואה וקמבודיה הן המופת שלך למדינות דמוקרטיות... בארשבעי
    • 15:35
    • 30.04.12

    כי ברוב מדינות העולם, מימון זר לארגוני חברה אזרחית הוא דבר מובן מאליו.

  •   אתה מתייחס לאופוזיציה כאילו היא דבר רע  (לת) עומר כץ
    • 15:13
    • 02.10.12

13 בתמונה זה לא הפגנת שמאל, הפגנת אנשים שרק ציונות בראש מעיינם  (לת) ש'.
  • 10:58
  • 30.04.12

14 על זה נאמר "או"ם שמו"ם" . לא נשכח ולא נסלח על הגדרת הציונות כגיזענות  (לת) יאיר
  • 10:59
  • 30.04.12

15 או"ם שמום. הארגון הזה מזמן הפך לבדיחה של צביעות ושקרים.  (לת) ראליסט
  • 11:03
  • 30.04.12

16 מה ההבדל בין דיווחים מחמירים לדיווחים סתם? העיקר לחבוט בישראל ויהי מה
  • 11:07
  • 30.04.12

העיקר לחבוט בישראל ויהי מה - מה ההבדל בין דיווחים מחמירים לדיווחים סתם?
האם העמותות לזכויות האזרח מתנגדות לעקרון השקיפות?
מה ההבדל בין דיווחים מחמירים לדיווחים סתם?
הכל רדיפה פוליטית על גבול האנטישמיות של מדינת ישראל הדמוקרטית

17 ישראל היא לא ממש דמוקרטיה ומצריים לא ממש דיקטטורה נא לדייק
  • 11:10
  • 30.04.12

בישראל יש שלטון יהודי ציוני, שמתנהל כההירכיה מתחלפת, אומנם אין לשליטים פריוולגיות של דיקטטורים, אבל לאזרחי המדינה הלא ציונים (חרדים,ערבים,קומוניסטים) אין מעמד בחוק, והמערכת משתדלת להשאיר אותם בחוץ. אין ברירה אלה להיפרד מהשטחים ןלהקים בתוך ישראל את את מדינת כל אזרחיה..רק היציאה ממצב לחימה למצב של שלום תביא אותנו למצב שנוכל להשקיע בחלקים מהעם (אזרחים כשרים) שכיום לא מרגישים שייכים.

18 ארגון זכונות האדם של האו״ם הוא ארגון גזעני ואנטישמ  (לת) אהוד 27
  • 11:15
  • 30.04.12

  •   מסכים עם אהוד. מדינת היהודים היא אור לגויים ומי שלא רואה זאת ומבקר את מעשיה הוא או עיוור או אנטישמי  (לת) בנצי, מעריץ את חוטובולי
    • 08:01
    • 01.05.12

19 11 1
  • 11:15
  • 30.04.12

1

20 שפריצים של קיא ימני יתחילו לזרום...כי ערוותם נגלית לכל עין רואה בעולם. ליברמן וביבי=מהרסי המדינה. הם לא בנו אותה, אבל להרוס אותה הם יודעים. לא לאורך ימים. הם יעופו מהשלטון בעתיד הקרוב. למרות רמיזות שויינשטיין יסגור עסקת טיעון עם המושחת ליברמן. על חקירות הביבי, כולנו מחכים  (לת) שומר חוק
  • 11:16
  • 30.04.12

21 לאט לאט אבל קוממיות צועדים לקראת זרועותיו המחבקות של מוגאבה הזמבבואי  (לת) נתן 75
  • 11:18
  • 30.04.12

22 צודק,נלתק כל קשר עם נציבות האו"ם לזכויות אדם  (לת) נדב
  • 11:18
  • 30.04.12

  •   כן. צריך לקחת דוגמא ממדינות גאות אחרות שפעלו כך. בעצם, אני מכיר רק אחת כזאת: אריתריאה. ישראל: ברוכה הבאה למועדון! בארשבעי
    • 15:39
    • 30.04.12

    בכלל, יש לומר שיש לישראל ואריתריאה הרבה מן המשותף. שתי המדינות הללו עומדות כבר שנים רבות בראש מדד המיליטריזם העולמי. בשתיהן גם יש גיוס חובה בפועל לנשים (ובאף לא מדינה אחרת בעולם). יש גם קהילה תוססת של מהגרים ופליטים מאריתריאה בישראל, וקהילה תוססת של סוחרי נשק מישראל באריתריה. בקיצור, לדעתי ישראל צריכה לשלוח את אובאמה לכל הרוחות, ולהקים במקום זאת ברית צבאית ומדינית עם בת דמותה בקרן אפריקה. בהצלחה.

23 אלה לא בני אדם שאנו מפרים את זכויותיהם אלא אויבים שחובה עלינו להתגונן מפניהם אורן מפתח תקווה
  • 11:19
  • 30.04.12


שאר האזרחים ושאר המיעוטים בישראל נהנים מזכויות אדם.

  •   שמח שהבהרת זאת גיא
    • 16:30
    • 30.04.12

    האם נוכל לפנות אליך מעכשיו כדי שתבהיר מיהו אזרח הראוי לזכויות אדם בסיסיות ומיהו "אויב שחובה להתגונן בפניו"? (אגב, גם אויבים הם בני אדם ויש להם זכויות)

  •   גיא, תזהר, גם שמאלנים נחשבים אצלנו לאוייבים שחובה להתגונן מפניהם.  (לת) אורן
    • 08:06
    • 01.05.12

24 יש לחסל את הקרן החדשה הזרה האמריקנית ולשלוח אותה הביתה לארה"ב  (לת) ליה
  • 11:20
  • 30.04.12

25 יש לחסל את בג"צ במתכונתו הנוכחית בה השמאל שאיבד את כוחו בכנסת ליה
  • 11:21
  • 30.04.12

העתיק את פעילותו לבג"צ ולמערכת המשפט (פרופ' מאוטנר).

26 יש לגנות את אירגון האיסלאם המתקרא האו"ם ולפרוש ממנו לאלתר!  (לת) ליה
  • 11:21
  • 30.04.12

27 יש להקים אירגון שיבת ערבים לערב, תואם אירגון שיבת ציון!  (לת) ליה
  • 11:22
  • 30.04.12

28 נדרש סד'ר חדש בישראל. האמת חייבת לצוף אחרי שנים של קבורה!  (לת) ליה
  • 11:22
  • 30.04.12

29 עם שיראל שם פס על האו"ם ועל האנטישמים בעולם כולו. הם אלה ליה
  • 11:24
  • 30.04.12

שרצים לכל תערוכות ההמצאות והחידושים שלנו.

להחרים אותם בחזרה. לא למכור להם כשהם מחרימים אותנו.

לנו יש כוח עצום ואנו לא משתמשים בו. עכשיו זה מחוייב מציאות.

30 אם החוק לא עבר, אז למה ישראל הוכנסה לרשימה בגלל החוק ?! התוהה תהיות קשות
  • 11:25
  • 30.04.12

בכתבה כתוב שהחוק לא עבר.
מדוע אם כן ישראל הוכנסה לרשימה על חוק שלא עבר ? רק בגלל שהיתה כוונה לחוקק חוק כזה ?
האם זה "דמוקרטי" להכניס מדינה לרשימת "ידועים לשמצה" בגין פעולה שהיא לא עשתה בסופו של דבר ?!

31 הפעם, בצער רב, אני נאלץ להסכים עם ההחלטה. הדמוקרטיה הישראלית הולכת ומאבדת את עצמה לדעת הימין הקיצוני. אם נמשיך כך אכן נהיה ראויים למקום של כבוד (מפוקפק) בין דיקטטורות העולם השלישי  (לת) צ.ב.י.
  • 11:26
  • 30.04.12

32 מהתגובות ניתן להבין שאזרחי ישראל הפכו להיות אוטיסטים האוטיסט הישראלי
  • 11:26
  • 30.04.12

כל העולם מבקר שאנחנו לא דמוקרטיה ואף אחד לא עוצר לחשוב שאולי יש משהו בדבריו ולמה?
תגובת האוטיסט הישראלי:
1. הם אנטישמים
2. אום שמום
3. השמאל הדפוק הזה

33 עוד טמטום של "שמום" Eddie Shor
  • 11:28
  • 30.04.12

מחר בבוקר אני פותח סניף של... "אל- קעידה" ב- ת"א וגם ח-ן בנק ע"מ לקבל תרומות...
שאלת תם: האם עלי לפנות למס הכנסה, מע"מ, מב"ל או שמא התרומות מחו"ל פטורות ממס?
... ועוד שאלת תם: האם מס' הטלפון שלי יופיע ב- "בזק"?..
העיקר- זה דמוקרטיה ולעזאזל עם המדינה !!!

34 מגיע לנו את ביבי וליברמן, נמשיך לבחור מרצ
  • 11:31
  • 30.04.12

בהם נידרדר הלאה. לא מתחשק לך להיות נאור? מתקדם? ראוי? אוהב כמו היהדות המקורית והאמיתית?

35 שוב אתם נופלים לצהוב? די לסילוף
  • 11:31
  • 30.04.12

בתור ימני שקורא הארץ, מכיוון שכל השאר צהובים, אני מאוכזב מאוד.
למה הכותרת אומרת "מגבילה זכויות אדם" כשלמעשה מדובר בארגוני זכויות אדם? בשום פנים ואופן אסור לתת חופש מוחלט לאירגונים הנתמכים ע"י אינטרסים זרים.
בסוף הכתבה הנושא מתבהר (כמו ברוב הכתבות שעוסקות בליברמן), הוועדה "מענישה" את ישראל על שניתקה קשרים. אתם מציגים את זה כתוצאות של מהלך שגוי, ואני חושב שזה מוכיח את צידקתו של המהלך.

36 הרבה הפסדים דיפלומטיים קטנים בחסות הצמד ליברמן ודני איילון א
  • 11:32
  • 30.04.12

להושיב את שנייהם על כסא נמוך ויפה שעה אחת קודם..
ליברמן יכל לקנות את עולמו במשרד הרווחה, או כל דבר מועיל אחר למען הציבור שבחר בו,למה משרד החוץ?

37 עוד אין חוק, אבל נציבת "זכויות אדם" מגנה את ישראל ומשמיצה. כך גם השמאל אברמי
  • 11:35
  • 30.04.12

מי אלו המדינות הנאורות השומרות על זכויות האדם:
סוריה-שומרת על זכויות אזרחיה לההרג על ידי כוחות הממשלה .
אנגליה- שמחרימה תוצרת חקלאית ואחרת ,ומביאה אבטלה על ערבים.
צרפת- שבה יהודים נורים כי לערבים מותר לעשות הכל.
ועוד.
עמותות שפוגעות במדינה ובתושביה , לא יקבלו סיוע וייסגרו.מה זכות חברי העמותה הזו להתקיים יותר מזכותי לחיות?שהרי הם יגרמו להרצחי.

38 הכותרת מטעה, לא מדובר בהגבלה של זכויות אדם אלא בהגבלה של "אירגוני זכויות אדם" דן
  • 11:35
  • 30.04.12

ואם לומר את האמת כל בדיקה רצינית תראה שלא מדובר באמת באירגוני זכויות אדם אלא אירגונים פרו פלסטינים ואנטי ישראלים עויינים שכל קשר בין פעילותם לזכויות אדם הוא מקרי בלבד.

39 דמוקרטיה ? גם דרום אפריקה היתה דמוקרטיה (רק הלבנים בחרו..) ציניקן
  • 11:35
  • 30.04.12

תחת שלטון צבאי בישראל מיליוני אנשים משוללים זכות בחירה וזכויות אזרחיות
למשל, לשמור על אדמתם מפני גזלנים

40 דווקא הצהרת או"ם זו מחייבת את עיקרון ה"פייר פליי" אריה ב'
  • 11:35
  • 30.04.12

ארגוני השמאל,המוגדרים כקיצוניים,שהרי אנשי שמאל ושמאל-מרכז מתנגדים לדרכם,עומדים בצומת דרכים:האפשרות האחת,לקבל את הגדרתם כקורבנות תמים של משטר,כפי שמצהירה למעשה הנציבה לזכויות אדם של האו"ם ולהגביר את פעולותיהם נגד המדינה באמצעות מימון זר,פעולות להן מתנגדים גם יריבים פוליטיים של הממשלה מתוך ההכרה שהממשלה נבחרה בדמוקרטיה והתנגדות לה לא אמורה להעשות במימון זר אלא בתוך המדינה כמו בין אחים; או לדחות את הצהרת הנציבה,לומר שזו התפתחות מדאיגה של התערבות בענייניה הפנימיים של ישראל,ומיוזמתם,מתוך עיקרון המשחק ההוגן,דווקא להעביר את פעולותיהם לתוך המדינה ללא התערבות של זרים מחוץ ושל זרים בתוך ישראל,כפי שעושה מפלגת העבודה למשל.הברירה השניה היא הנכונה והיא גם משחק הוגן וגם טובת ישראל ואזרחיה.

41 Demokratya  (לת) Alek
  • 11:37
  • 30.04.12

42 האו"ם הגדיר את ישראל כדמוקרטיה? האמנם? למחמאה כזאת מצד הגוף שלוב של קדאפי עמדה בראשו (מועצת זכויות האדם - 2003) - לא ציפיתי. ממש מעריך זאת.  (לת) ישראל
  • 11:43
  • 30.04.12

43 הגיוני. בגלל חוק שלא התקבל ישראל מושווית לארצות הגרועות ביותר. במציאות בינתיים האנרכיסטים חוגגים פה.  (לת) נועם
  • 11:45
  • 30.04.12

44 מעם נרדף לעם רודף. יהודוקראטיה של לחשנים ופשיסטים עובדי פולחן הסלעים הקדושים  (לת) צבי
  • 11:50
  • 30.04.12

45 דמוקראטיה רק לימנים וזורקי בקוקי תבערה על מהגרים.  (לת) צבי
  • 11:52
  • 30.04.12

46 חש לנו להקה של ח"כ הזויים התורמים לבידודה של ישראל בעולם ופוגיעם קשות בתדמיתה תוך גרימת נזק מדיני שיקח שנים לשקם  (לת) ציניקן
  • 11:52
  • 30.04.12

47 אזרחי ישראל על גבול האוטיזם ללא דרכון זר
  • 11:53
  • 30.04.12

יכו אותם, יעליבו, יבקרו.. כלום לא ישפיע על מוחם הקטן

48 הנציבה צודקת: החוקים של אקוניס ודנון מיועדים פרופר לפגוע בזכויות אדם. קצת לא נעים לקבל את האמת הפרצוף, נכון?  (לת) מה אתם קופצים?
  • 11:54
  • 30.04.12

  •   הנציבה טועה. החוק לא אומץ. מדובר בהצעת חוק. ואפילו אם אכן היה מדובר בחוק, היא אמרה "עלול", ככה שגם לשיטת התומכים בה (ואולי גם לשיטת המתנגדים לה) - היא טועה. לא עלול. יפגע.  (לת) ל.
    • 17:02
    • 30.04.12

  •   אקוניס ודנון רק מתקנים את הנזק מאיר
    • 21:40
    • 30.04.12

    שהביאה עלינו הדמוקרטיה המופקרת בישראל. מרוב הפקרות
    צריך חוקים להגן על אינטרסי המדינה.

49 אל תשכחו שמדובר נציגת או"ם ממוצא לובי (ערבי) אזי ברור שאם אפשר לנגח את ישראל , זה המקום , ולגבי המתחסדים למיניהם , אירגוני זכויות האדם בארץ ממזמן הם זרוע של אג'נדה לדה-לגיטימציה של ישראל באצטלה של דאגה למדינה , די לשקר .  (לת) אבי
  • 12:01
  • 30.04.12

50 מי ששמח על ההחלטה הבלתי נסבלת לא מבין שהפעם זה ממש גובל בהסתה בעצם הצגת מצג שיקרי, החוק אפילו לא הגיעה לקריאה טרומית, הועדה באו"ם התעלמה מעובדה זו, בזכות הפצת השקרים שמקורם בישראל.  (לת) לכל המעודדים את שונאינו!!!
  • 12:15
  • 30.04.12

51 אז אחרי שהגענו עד לסוף הכתבה כדי להבין שעובדות לא מעניינות את נציבות זכויות האדם של האו"ם... או - וזה כבר הרבה יותר עצוב - שרמת המקצועיות שם שואפת לאפס. מילא ההטיות הפוליטיות, אבל בטח יש שם איזה שנים-שלושה אנשי מקצוע עם גאווה מקצועית. או שלא? ל.
  • 12:19
  • 30.04.12

נאבי פילאי, עושה רושם, חיה לה באיזו לה-לה-לנד. סתם מתוך סקרנות, מעניין כמה משלמים שם, בלה-לה-לנד, כי מסתבר שתנאי הקבלה הם לא בשמים. הנה, נאבי פילאי התקבלה.

ישראל היא דמוקרטיה מתגוננת. אם גרמניה היתה יודעת להתגונן בשנות ה-30, אולי לא היו מושמדים שישה מיליון יהודים ולא היו נספים עשרות מיליוני בני עמים אחרים. דמוקרטיה זו לא אנרכיה, וזה שארגון קורא לעצמו ארגון לזכויות אדם עדיין לא הופך אותו לכזה. גם יהודים הם אדם, וגם לנו יש זכויות, וחוץ מהזכות לחיות, יש לנו זכות מוחלטת על הארץ הזו. מי שלא טוב לו, שיקום ויילך. לא מחזיקים פה אף-אחד בכוח.

שיכניסו אותנו לאיזה רשימה שהם רוצים. מי ישמע, נציבות זכויות האדם של האו"ם. אחלה עבודה עד עכשיו. מישהו ראה את נאבי פילאי בסוריה? אגב, אם אנחנו כבר ברשימה השחורה, אפשר כבר להעיף מפה את כל המסתננים?

52 האו"מ הוא מזמן כבר ארגון לא רלוונטי. הוא במה למדינות הטרור וכלי בידיהם.  (לת) רואה צאן
  • 12:22
  • 30.04.12

53 גם אם נדמה שכולם אנטישמים ושהעולם כולו נגדנו - ברור דבר אחד: ליברמן הרס את תדמיתה של ישראל ואת כל מרקם קשרי החוץ שלה. הוא בעל מנטליות פוטינית ולא אכפת לו שיכריזו על ישראל שהיא גזענית.  (לת) כואב, כואב
  • 12:28
  • 30.04.12

  •   השמאל רוצה עצוב.
    • 15:21
    • 30.04.12

    לאפשר לכל העולם לאנוס את ישראל.. וליברמן לא רוצה בכך.

    האם מנהיגים ניבחרו לרצות את כל העולם או לבצע מדיניות שלהם?

    השמאלנים העלובים מוציאים חיזוק מבחוץ כי בארץ לא תומכים בהם כבר.

54 Israel is already immune to any criticism--one more reason to change regime  (לת) socialist benny
  • 12:29
  • 30.04.12

55 ישראל- קמבודיה צבי מיפו
  • 12:33
  • 30.04.12

האו״מ הגזים כהרגלו! אבלממשלת ליברמן וחבריו הורסת את המדינה. מימון חוץ של ארגוני התנחלות לא חוקית והזרמת כספי ציבור לפעולות שהמדינה אומרת שהיא לא חוקית זה כשר! חמור כאשר השלטון עובר על החוק שהוא אמור לשמור על קיומו! חמור שבעתיים לחוקק חוק לסתימת פיות לאילו שמנסים להגיד משהו נגד זה. בושה לנו!

56 לצד חמאס וחיזבאללה: נציבות האו"ם לזכויות האדם עושה הכל כדי לקדם אלימות, ללבות את הסכסוך ולהרחיק כל סיכוי לשלום. ליברמן צודק. לאלף עזאזל שילכו. מודרניסט .
  • 12:35
  • 30.04.12

לצד חמאס וחיזבאללה: נציבות האו"ם לזכויות האדם עושה הכל כדי לקדם אלימות, ללבות את הסכסוך ולהרחיק כל סיכוי לשלום. ליברמן צודק. לאלף עזאזל שילכו.

57 1. צודק באופן חלקי. ישראל היא דמוקרטית במידה מסוימת בתוך הארץ ולחלוטין לא דמוקרטית בשטחים  (לת) ודייק
  • 12:36
  • 30.04.12

58 מישהו שם מראה ל"דמוקרטיה היחידה במזה"ת" - ואחר כך אנחנו עוד מתפארים בשותפות הערכים עם הדמוקרטיות המערבית. קורא טקסטים
  • 12:44
  • 30.04.12

ואגב, יש לסיווג הנמוך בדמוקרטיה השלכה לסוגיית הגרעין האיראני: ישראל כל הזמן טוענת כי "לנו מותר כי אנחנו דמוקרטיה אחראית - ואיראן לא". חומר למחשבה.

59 והאו"ם אומר ירון
  • 12:44
  • 30.04.12

http://www.themarker.com/news/1.1682362

60 פשוט בדיחה. לא צריך להוסיף יותר.  (לת) עומר
  • 12:51
  • 30.04.12

61 אם האנטישמית הנ"ל אמרה זאת אני גאה במדיניות ממשלתי מעטות המדינות העומדות בדילמות ובבעיות העומדות לפנינו  (לת) לוי
  • 12:57
  • 30.04.12

62 ועיתון הארץ נופל בפח של נציגת האו"ם הלובית ונותן חשיבות לדבריה הארסיים  (לת) איתני רחל
  • 12:58
  • 30.04.12

63 תודה לימין שהביא את ישראל למועדון המכובד הזה Shai Mizrachi
  • 12:59
  • 30.04.12

עכשיו רק נשאר להחזיר עונש סקילה לנואפות

64 הפאשיסטים בשלטון מה הפליאה?
  • 12:59
  • 30.04.12

והם בבולמוס חקיקה

65 בושה למדינה, הממשלה הורסת את הדמוקרטיה חרד לדמוקרטיה
  • 13:02
  • 30.04.12

מה שהעולם מבין אצלנו לא מבינים. שיכרון הכוח של הימין הקיצוני חודר לכנסת וצכרסם בזכויות אלמנטריות בסיסיות .
אני מקווה שהמחאה הקיץ תטפל גם בנושא זה וא רק בכלכלה.

66 חוק חשוב ביותר ודמוקרטי ביותר - נקווה שיקודם אחרי הבחירות הבאות ..
  • 13:22
  • 30.04.12

אין שום דבר דמוקרטי בממשלות זרות שמנסות להשפיע בעזרת כסף על מדיניות של ממשלה שנבחרה בצורה דמוקרטית.

  •   יש משהו מאד לא דמוקרטי בזה שהחוק מוגבל לעמותות השמאל אפלטון
    • 16:10
    • 30.04.12

    ולא תקף לגבי עמותות הימין, או עמותות איכות סביבה לצורך הענין, ולא מופעל באופן סלקטיבי. מהות הדמוקרטיה היא חוק אחד לכולם. אבל שטיפת המוח של הביבים והמגיבים בתשלום (שממומן מן הסתם ע"י תרומות מחו"ל של נוצרים צדקניים) מתעלמת במכוון מנקודה זאת.

  •   החוק בכלל לא מוגבל לעמותות שמאל, זה שעמותות שמאל שוללות את קיום המדינה זה משהו אחר.. סוקרטס
    • 17:10
    • 30.04.12

    "הצעת החוק החדשה היא נוסח משוכלל של ההצעה שהניחה קירשנבאום. החוק יאסור כליל תרומות ממדינות זרות לעמותות השוללות את קיומה של מדינת ישראל; מסיתות לגזענות; תומכות במאבק מזוין נגד מדינת ישראל; תומכות בהעמדה לדין של נבחרי ציבור וחיילי צה"ל בפני ערכאות בינלאומיות; קוראות לסרבנות ותומכות בחרם על מדינת ישראל. בין הארגונים שמימונם ייקבע כתוצאה מקביעות אלה ניתן למנות את יש גבול ופרופיל חדש. "
    איפה בתיאור הזה כתוב שמאל?

67 כשהדיקטטור של ישראל-בתינו הוא שר החוץ, יכול להיות נזק גדול מזה למדינת ישראל  (לת) פסימיסט
  • 13:24
  • 30.04.12

68 אז החוק לא עבר, ובכל זאת הכניסו אותנוו לרשימה? מגוחך  (לת) שלומי
  • 13:28
  • 30.04.12

69 לא מתרגש, סתם דמגוגיה של הסמול! חשוב יותר שישראל תדרוש שקיפות מימון גם מרדיקלים חתרנים!  (לת) שנדע מי מממן את שטיפת המוחות מהסמול!
  • 13:36
  • 30.04.12

70 פעם הייתי חושב שזה אסון משה שינדלר
  • 13:38
  • 30.04.12

היום, אני כבר לא מתייחס אליהם יותר.
קודם שיטפלו בסוריה, צפון קוריאה, רוסיה, בחריין, טורקיה סין ועוד כמה ואז יוכלו לטעון נגד ישראל.
ארגון צבוע, בסוריה יש רצח עם (ר-צ-ח, אונס ביזה), ועל ישראל יוצא קצפם, אם היו באמת מוסריים, הם לא היו יכולים להסתכל במראה.

71 של השוט בזבוז
  • 13:49
  • 30.04.12

מגוחך שהכניסו אותנו לרשימה בגלל הצעה שאפילו לא עברה הצבעה בקריאה ראשונה. זה כשלעצמו מראה על התלהבות יתר לפעול נגד ישראל ודי גובל בטמטום. לדעתי הסיבה לזה שכרגע ההצעה מאד נשכנית ויכול להיות שההצעה הסופית לא היתה מספיקה בשביל להכניס, אבל הם בכל זאת לא יוציאו אותנו כאמצעי לחץ לבטל את החוק לחלוטין. בכל מקרה יש פה קורט של צביעות כי בהרבה פרלמנטים יש הצעות אנטי זכויות אדם שעוברים הצבעה או שתיים.זה חסר משמעות

72 רגע רגע... החוק לא עבר, כמו שמציין הכותב יעל
  • 13:50
  • 30.04.12

על מה בדיוק מתבססת המועצה שעניינה זכויות אדם (של אנשים מסוימים, כמובן)? זה פשוט מגוחך

  •   מה שיותר מגוחך שיש עדיין "בכירים" במשרד החוץ שמתייחסים לארגון ההזוי הזה.  (לת) וליהודים אין באמת קרניים, אז מה?
    • 14:09
    • 30.04.12

73 בראבו!!! לכל אלה ששואלים תמיד "מה עם סוריה? למה לא מדברים על איראן" - בבקשה, הצלחנו. אנחנו כמו סוריה, כמו איראן  (לת) כמו שרציתם
  • 13:56
  • 30.04.12

74 מקור בכיר במשרד החוץ עלק - עוד אחד מהבטלנים של אלון ליאל. חשבתי שכבר "הוציאו לפנסיה" את כל החבר'ה האלה. ..
  • 14:07
  • 30.04.12

חשבתי שכבר אין בכירים במשרד החוץ שמתרגשים מדוח"ות של אנטישמים.

75 נביא פילאי ההודית נציבת "זכויות האדם"של האום היא אנטי ישראלית ארסית ננר
  • 14:11
  • 30.04.12

והארגון בראשו היא עומדת שם לו למטרה להשמיץ באופן קבוע את ישראל.זה לא עושה שום רושם

76 אני לא מבין את הבעיה, במשך שנים השמאל אומר שבשביל להגיע לשלום אנו צריכים להשתלב במרחב. מה זה אם לא השתלבות במרחב?  (לת) דן
  • 14:12
  • 30.04.12

77 לא כל דוח צריך לקחת ברצינות ממש כמו שלא כל מחקר אקדמי הוא אמין  (לת) מירב
  • 14:12
  • 30.04.12

78 היה ברור שזה יקרה, לא? ועוד היד נטויה... panoptikon
  • 14:15
  • 30.04.12

הצעות למכביר פרי מוחם הקודח של דנון, אקוניס, בן ארי והגמדים של ישראל ביתנו... והנכונות מצד חלק לא קטן של הציבור להגביל את חרויות הפרט מעיד על העדר תשתית שתומכת בעקרונות הדמוקרטיה וחוסר הבנה של מהות הדמוקרטיה. היה ראוי להכניס גם את ארה"ב לרשימה בגלל רדיפה ומעקב אחרי אנשים הפעילים ב- occupy wall street.

  •   שיקרה. רק הארץ עדיין מתייחס ברצינות לקשקושים של האו"ם  (לת) למי איכפת?
    • 15:06
    • 30.04.12

  •   אם הגבלת חירויות הפרט" משמעותה רדיפת ארגונים אנטי ישראליים יצחק
    • 17:09
    • 30.04.12

    אז אני בעד! דמו'קרטיה אין פירושה הזכות להסית. אם ישראל לא הייתה דמוקרטיה, אף אחד מהצדקנים שהגיבו כאן לא היה יושב בבית - אלא בבית הסוהר, במקרה הטוב...

79 רבותי. אוטוטו ארה"ב מתנתקת מישראל כי הדמוקרטיה כאן הולכת ונעלמת דיין
  • 14:25
  • 30.04.12

ואין להם שום רצון לעזור לדיקטטורה\דמוקרטיה שמתקצנת עם השנים. נראה את כל הגיבורים שארה"ב תפסיק לתמוך בנו

80 רשימה של מי? של "אירגון האום לזכויות האדם"? נו באמת....  (לת) אחד העם
  • 14:27
  • 30.04.12

81 ישראל משה רון
  • 14:41
  • 30.04.12

ממש כבוד גדול,,,, ישראל פשטה את הרגל היהדות פשטה את הרגל ,אנחנו באסון.

82 זו תוצאה של התמקדות יתר במה שקורה בישראל. דיקטטורה מיד.
  • 14:48
  • 30.04.12

התקשורת מדווחת על כל עניין פעוט ואין הגבלה לאנשי תקשורת.
מרוב סיקור תקשורתי מוגזם ישראל הפכה למדינה מופקרת שניתן להשמיץ אותה
ולהטיל עליה את כל הרעות בעולם.
יתר הפתיחות מתנקם בנו בסוף עד שמשווים אותנו למדינות עולם שלישי ורביעי.
די לסיקור חסר הפרופורציה של הסיכסוך הערבי ישראלי. הנושא הזה זוכה לסיקור לא הגיוני. המדינה הפכה מדמוקרטיה למדינה מופקרת ללא גבולות.

83 מיום ליום ישראל מתבודדת מכוח הלאומיות והכבוד,ישראל בדרך להיות מבודדת כמו אירן ישראלי מתבייש
  • 15:05
  • 30.04.12

אבל העיקר שיש לנו עוד כמה קמ של אדמה נכון?! חבל מאוד שמאז קום המדינה,הרוח הדוחפת של הציונות הפכה מערך חיי אדם כערך עליון,לשמירת וכיבוש אדמות "אבותינו" היום, מטר אדמה חשוב יותר מחיי אדם, הרצל זבוטינסקי ופינסקר מסתכלים,ומתביישים

84 אין דמוקרטית יותר מישראל- זאת החלטה פוליטית-בארה"ב ארגון כמו הקרן לישראל חדשה מוגדר כסוכן זרלארה"ב דמוקרט
  • 15:05
  • 30.04.12

בצרפת אסור ללכת עם רעלה-בארה"ב הקרן לישראל חדשה מוגדרת כסוכן זר ואם היתה פועלת כמו בארץ-מקום חבריה היה בבית סוהר.לדעתי מי שעומד מאחורי כל זה הן סוכניות הביון המעוניינות לחתור שלטון משטר דמוקרטי שלא מתאים לסורוס את אובמה וטוב שכך.ארה"ב עובדת עם אל קעידה המערב הרג כבר קרוב למליון איש באפגניסטן ועוד ידו נטויה.

85 כנופיה של נוכלים הקרויה ממשלת ישראל השתלטה על חיינו. להחליף את הממשלה הזו.  (לת) אנחנו בחברה טובה
  • 15:13
  • 30.04.12

86 בארה"ב עמותות כאלה מוגדרות כסוכן זר-הן תחת פיקוח מחמיר-וארה"ב דמוקרטיה לא להאמין
  • 15:16
  • 30.04.12

כנראה שזה בגלל שהחוק לא עבר-לו היה עובר היינו מוגדרים כדמוקרטיה-נתקן. בדיוק כמו ארה"ב.

87 אם משווים אותנו למדינות דיקטטורה אנו צריכים לנטוש גובי
  • 15:17
  • 30.04.12

את הדמוקרטיה.

צפון קוריאה היא דיקטטורה אבל עם כבוד עצמי. כל העולם חושש ממנה אפילו ארה''ב..... הדמוקרטיה הביאה לנו רק השמצות ולכן צריך דרך אחרת. ...

  •   אנשים שמתגעגעים למנהיג "חזק" וליד חזקה של השלטון לא מתארים לעצמם שהיד גם ארוכה ותורם יגיע - וכשהוא מגיע, ראשו של כל מי שיכול היה להרים את קולו להתנגד, לפעול לטובתך ולהגנתך, מוקע כבר מזמן על החומה, כן.  (לת) צא וחשוב
    • 17:28
    • 30.04.12

88 ותודה לשר החוץ שהביאנו עד הלום  (לת) בלרוס ביתנו
  • 15:35
  • 30.04.12

89 לא הבנתי -כתוב בפירוש שהחוק לא עבר אז מה אתם מישתוללים עם קצף על השפתיים  (לת) כמה שינאה יש בכם-זה יגמר מתי שהוא?
  • 15:40
  • 30.04.12

90 ישראל לא דמקרטיה ומעולם לא הייתה אחד שיודע
  • 15:43
  • 30.04.12

לא מספיק בחירות כדי להיות דמוקרטי, דרושה חוקה דרושה הפרדת רשויות מוחלטת מאחר ואילה אינם קימים מאז הפוץ' של בן גוריון ב 48 מעולם לא היינו דמוקרטיה. אבל שיחקנו יפה את המשחק איזה שישים שנה. בסוף בלי חוקה ובלי הפרדת רשויות הכיוון שאיליו נגיע הוא ברור והכרחי. זה לא רק ביבי אשם (כן זה התחיל מבן גוריון) אבל אין ספק שביבי מנצל את המצב ומדרדר אותנו מהר יותר ורחוק יותר משמשהו דמיין

91 סוריה חברה בארגון הזה למה  (לת) מ.ד
  • 15:43
  • 30.04.12

92 סוריה חברה בארגון הזה למה  (לת) מ.ד
  • 15:43
  • 30.04.12

93 סליחה עולם...  (לת) יוני
  • 15:54
  • 30.04.12

94 עדין לא הבנתי למה החוק המוצע מגביל רק את עמותות השמאל ולא עמותות הימין? אחד העם
  • 16:02
  • 30.04.12

הרי רוב המימון לעמותות הימין מגיע מחו"ל?! באמת חוק לא דמוקרטי וגזעני, כיאה לכיוון החדש של המדינה בהנהגת ביבי-ליברמן.

95 הגיוני. צהל צועד בראש המגבילים. חייל לצערי הרב
  • 17:23
  • 30.04.12

חייל בריתוק.

96 אנחנו המדינה הדמוקרטית המובילה בנושא אין מה להתרגש
  • 17:28
  • 30.04.12

בקרוב כל אירופה תעשה אותו הדבר
הם ירצו גם להפסיק את מימון האוניברסיטאות ופיטורים מיותרים בשם "זכויות אדם" ומימון שמגיע ממדינות וגופים מוסלמים
לא לצנזר - זה המציאות.
כריסטופר היצ'נס לא יכל להגיע בזמנו לקמפוסים ולא אישרו לו חופש ביטוי
אירוני

97 מדינה ששולחת שגריר שעולה לרגל להררה ומלקק את כפות רגליו של מוגבה היא פשוט משתייכת לקטגוריה הזו.  (לת) מה הפלא
  • 17:44
  • 30.04.12

98 החוק ראוי מאוד. זכויות אדם אינם כוללים זכות להרוס את המולדת.  (לת) דמגוגיה ספוגת אינטרסים
  • 18:13
  • 30.04.12

99 ליברמן ניתק קשר עם מועצת זכויות האדם, לא עם הנציבות, לא?  (לת) א
  • 18:34
  • 30.04.12

100 היידה ביבי. לאט ובבטחון אנחנו הופכים לדיקטטורה.  (לת) נננ
  • 19:39
  • 30.04.12

101 נציבות זכויות האדם עאלק דר' גידי צפורי
  • 21:27
  • 30.04.12

זאת לא אותה נציבות שמשאירה את סוריה חברה - תעשו לי טובה

102 הכיבוש משחית ומביש שכן עם כובש אינו צודק  (לת) פלץ
  • 22:27
  • 30.04.12

103 טוב שיש לנו עדיין חברים טובים בעולם. מוגאבה, ער?  (לת) עמית גל
  • 23:07
  • 30.04.12

104 ע"פ האו"ם ישראל המדינה היחידה בעולם המאויימת בחיסול והשמדה ומוקפת אוייבים מכל צד...  (לת) א.ב.סיבוב מושלם.,
  • 06:09
  • 01.05.12

105 כל הכבוד לליברמנים למינהם ישראל הולכת ומיתבססת בעולם השלישי  (לת) איל מ
  • 09:02
  • 01.05.12

106 ומה עם סודן, ובכלל אפריקה? מה עם כוית, איראן, ערב הסעודית? כל המדינות המוסלמיות? אוואללה
  • 10:24
  • 01.05.12

מה עם ארה"ב ביחסה אל השחורים? מה עם אנגליה ולרפת היחסם אל המהגרים המוסלמים? מה עם הקופטים המצרים? ומה עם סין, צפון קוריאה, קובה ועוד ועוד? רוצים עוד? כי יש לי רשיבה שלימה של יותר משליש מהאטלס.
אבל יש שם רק ישראל אחת

107 גם גרמניה הנאצית מימנה אירגוני שלום באירופה וארה"ב מישקפופר
  • 13:46
  • 01.05.12

היו אלה בעיקר תנועות נאציות ופשיסטיות אשר התנגדו לעימות עם גרמניה הנאצית

108 טעות "קלה" בכתבה: "ישראל היא המדינה הדמוקרטית היחידה..." www.kibush.co.il
  • 05:41
  • 02.05.12

...אז איפה בדיוק עובר הגבול של הדמוקרטיה הזו?

האם היא כוללת את ההתנחלויות? כנראה שכן, כי המתנחלים מצביעים לכנסת ונציגיהם שולטים בכמה משרדי הממשלה.

האם היא כוללת שכן פלסטיני של המתנחלים, שגר 500 מ' מההתנחלות?

האם היא כוללת את מזרח ירושלים?

ומה עם עזה? אם היא לא שייכת, למה הם נאלצים להשתמש בשקלים (תוך תשלום עמלות מופקעות על הפריבילגיה) ולייבא ולייצא רק דרך ישראל?

אה?

109 בגלל שאנחנו מגבילי זכויות אדם,כל הפליטים חושקים להגיע אלינו. יהודה היהודי
  • 11:36
  • 02.05.12

אפילו תמורת כל רכושם הדל,ואפילו שמדובר בסכנת מוות ע"י המצרים.
והאדם שכתב את הדו"ח המפוקפק הזה,שיבדוק את עצמו היטב,כי הוא באמת לא מאמין למה שהוא כתב.

110 משהו פה מסריח...! עיון קל בנימוקי הנציבה מעורר אצלי תהייה... כנסו! איציק
  • 16:22
  • 04.05.12

בכל המדינות שהוזכרו בנשימה אחת עם ישראל, הממשל סוגר ארגוני זכויות אדם, ומקדם חוקים המגדרים מחאה אזרחית כטרור.

במדינת ישראל לעומת זאת, קודם - לא נחקק - חוק שמחייב דיווח ציבורי מחמיר. לא נחקק חוק שאוסר התארגנות אזרחית כלשהי, לא נחקק חוק שאוסר מימון מפלגות של זכויות אדם, וארגוני זכויות אדם לא הוגדרו כארגוני טרור (זאת למרות שנתח נכבד מהאוכלוסיה רואה בהן תומכות פסיביות של הטרור).
כל מה שקרה במדינת ישראל הוא הצעת חוק, הצעה שהוקפאה! הצעה שמהותה החמרה בחובת השקיפות של ארגונים שעלולים לסייע בעקיפין לאויב.
זו פגיעה בארגוני זכויות אדם?? זו פגיעה בזכויות אדם?
יש בכלל מקום להשוואה??

המדינה שהכי קרובה לאישום שהוטח במדינת ישראל היא אתיופיה. באתיופיה נסגרו ארגוני זכויות אדם עקב חוק שאוסר קבלת מימון ממקורות זרים. נסגרו! חוק שאוסר מימון!

זו צביעות של פוליטיקה בילנאומית.

111 דווקא מקום של כבוד, חששתי שעם שלטון ביבי נהיה ראשונים, באמת כל הכבוד שעוד לא ריסק לגמרי את העליון ואת אירגוני זכויות האדם, יתכן שנגיע למקום ראשון במשהו סוף סוף אם ביבי יבחר לעוד 4 שנים, רק חוששתני שלא נוכל להחזיק ברקורד זמן רב כי פשוט נעלם עקב השינאה מבפנים כשחצי עם לא יהיה מוכן להקריב עצמו בהגנה על הארץ ומפני הביבי שמאיץ את הלהבות עם הערבים והביליון ורבע מוסלמים.  (לת) מתי מקום ראשון לפחות במשהו.???
  • 19:35
  • 07.05.12

112 לקחים שעלינו לילמוד: 1) מיהו האשם האמיתי? ליברמן ידוע כליברמן ואיש לא חלם לתת לו כח כזה או מישרד חוץ. בהוויה הישראלית כל ציבור מיוצג הופך לחלק אופיונלי לבניית קואליציה, ראש הממשלה הוא זה שצריך לדעת מהו המחיר הפחות מזיק לישראל, שרון גם הוא החזיק את ליברמן בקואליציה בנה לו מישרד וירטואלי שנישמע כאילו ליברמן מנהל את עיניינינו האסטרטגים כשבפועל זה היה סתם תואר וליברמן לא יכול היה להזיק, האחריות כולה על ביבי. 2) היכולת של ליברמן להפיל ממשלה והתלות בו נובעת מכך שביבי לא צרץ את קדימה לקואליציה אף שצירופה מועיל מייצב ושפוי, אי הצרוף נובע א)מכך שביבי הוא בנו של בן ציון (שלא מסתיר דעותיו האמיתיות כמו ביבי) ובקלות ניתן להבין שביבי מטורף משיחי שיובילינו לאבדון. מעולם לא שמעתי את ביבי מבהיר שאינו מסכים כלל עם כל תאורית החוץ ביטחון של אביו. 3) יש הטוענים שביבי עצמו לא כל כך הזוי אך ברצונו לימלוך הוא מוכן להוביל את המדינה לאבדון ובלבד שלא תיפול קואליציית הימין והכתר ישאר בראשו. לדעתי זה אפילו יותר בזוי ויותר מסוכן מאשר אילו היה סתם מטורף אידיאולוגי, 4) דרישות הסף של ליבני להיצטרפות ידועות ועיקרן דרישה לכתוב מחדש את מצע הקואליציה כלומר להבטיח שמצעה כולל היתחייבות לשבת עם הפלסטינאים הממתינים ולחתור לפיתרון ע"פ הקוים שכבר הותוו על ידי בוש וממשלת אולמרט וכל העולם וכו' היתעקשות ליבני הינה למען שרידות ישראל כי ללא הסדר זה רק עיניין של זמן לאבדון וברור שאפציית ההיפרדות בהסכם תעלם בקרוב כי מיתעצב רוב פלסטינאי לעמדה הקיצונית שכדאי להמשיך במאבק שכן ישראל נחלשת (גם מביפנים כדיברי ועדת ונוגרד) , העולם המערבי התומך בה נחלש וגם הרכבו הפנימי מישתנה לטובת הערבים, ואילו העולם האיסלמי מיתחזק, אירן ללא צל של ספק תישאר עם יכולת גרעינית ללא קשר מה תעשה ישראל או כל המערב יחד. ועיקר העיקרים הוא שחלים שינויים בצמישטרי ערב כשהזעזוע של הציבור ממשהו (למשל תמונות של פלסטינאים סובלים) יש בהן אפשרות חזקה להבאת הממשלות לפעולה דרסתית נגד ישראל, ובנוסף אמצעי התיקשורת והקטנת המרחב הופכים את המוסלמים מאינדונסיה אפריקה מליזיה הודו סין פקיסטן ואפגניסטן ואפילו הרפובליקות שלשעבר ברית המועצות, לקהל ריגשי שרוצה בנקמה, כלומר היום כבר אפשר לחשב ביליון ורבע מוסלמים נגדינו אם נרגיז אותם, ואין דבר מרגיז יותר כשהם רואים את המיתנחלים עושים בשטחים שניכבשו מאחיהם ככל שירצו. כך שאם הייתי ממנהיגי הפלסטינאים גם אני הייתי מעדיף המשך הסבל לזמן מה עד שירתח העולם וביחוד המוסלמי ואז לקבל ליד את כל ישראל אם בהצבעה חופשית של המדינה המחוברת (שילחצו עלינו לקיימה ראה דרום אפריקה,) או פשוט להתיש את ישראל (המיתקשה אפילו להילחם רק נגד מליציה קטנה כחיזבללה) עד לרגע שדרוש נוק אאוט, סכום: אני אומר כל זאת בכדי להבהיר שעמדות המרכז והשמאל המתון אינן מאהבת ערבים ימח שמם אלא מדאגה לשרידותינו. ההיסטוריה שלנו מראה ששתי חורבנות הבית באו בשל ימין ביריוני שכפה עצמו על הרוב וחירחר מילחמה. (לימדו היסטוריה) ולכן אי צרוף ליבני נבע גם מרצונו של ביבי להיתחמק מהסדר (רק שהוא לא מעיז להגיד זאת מפורשות לעולם) וגם ביגלל גאוותו שכן ליבני לא הייתה נהפכת לצל שלו כמו ברק ושאר הכבשים, ואולי לביבי נוח שהוא יכול לשקר לאמריקאים שליברמן לא מאפשר לו כל מיני דברים כמו היתנצלות לטורקיה שהיתחייב לה, או הקלות בעזה (עד שהמעצמות כפו עליו). ומכאן יש להבין שבכל הרעות צריך לההאשים רק את ביבי משום שיכול היה ליבנות יסודות הממשלה והנסיבות אחרת ובכוונה המושחת (כן הוא גם מושחת בעיניני שוחד והחלפת מחוות עם המיליונרים התומכים בו ובראשם אדלסון (החינמון של ביבי) הידוע לשימצה בשיטותיו  (לת) כל הצרות זה ביבי ורק ביבי, השאר רק בישין מרעין שביבי צריך היה להרחיקם מלהזיק.
  • 21:39
  • 07.05.12