המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

הותר לפרסום || חייל נהרג בתקרית אש בדרום הרצועה

כוח גולני שהוזנק למקום הרג את המחבל שחדר את גדר המערכת. בתגובה תקף חיל האוויר ברצועת עזה. ההרוג: נתנאל מושיאשווילי בן 21 מאשקלון

הותר לפרסום: סמל ראשון נתנאל מושיאשווילי בן 21 מאשקלון, נהרג הבוקר (שישי) בתקרית אש עם מחבל שחדר את גדר המערכת באזור הקיבוץ נירים שבדרום רצועת עזה. הלווייתו התקיימה ב-14:00 בבית העלמין העירוני בהשתתפות יותר מאלף בני אדם. הוא הותיר אחריו הורים וחמישה אחים ואחיות.

בסביבות השעה חמש בבוקר זיהתה תצפית של צה"ל חמוש שכבר הספיק לחדור את הגדר והזניקה לשם כוח של גולניה .כוח זיהה את החמוש ופתח לעברו באש. בחילופי האש, שנמשכו כמה דקות, נהרגו, כאמור, נתנאל והמחבל הפלסטיני.

בצה"ל החלו לבדוק כיצד התצפית לא זיהתה את הגעת המחבל בזמן. גורמים בצבא סיפרו כי הוא נעזר באמצעי מתקדם שנשא על גופו, ורק ברגע חיתוך הגדר, דקות לפני התקרית, הבחינו בו הכוחות בעת שהוא נמצא מרחק קצר מיישובי האזור בתוך שטח ישראל.

כמה שעות לאחר האירוע, דיווחו הפלסטינים על פעילות ערה של חיל האוויר באזור גזרת רצועת עזה. הפלסטינים דיווחו כי בתקיפת צה"ל בחאן יונס נפצעו שלושה פלסטינים שנסעו על אופנוע המחובר לעגלה. בצה"ל אישרו כי כלי טיס ביצע את התקיפה וציינו כי מדובר בירי לעבר חולייה שעמדה לפני שיגור.

האזור בו אירעה התקרית הבוקר
האזור בו אירעה התקרית הבוקר. צילום: אלי הרשקוביץ

ועדות ההתנגדות העממית טוענים כי המטרה היתה אנשי הארגון. הג'יהאד האיסלאמי הודיע כי הוא מקבל אחריות על התקרית, אולם זמן קצר לאחר מכן חזר בו והכחיש כי הוא קשור לאירוע. על פי הדיווח, המחבל שביצע את התקיפה על כוח צה"ל הוא אחמד אבו-נאסר מחאן יונס.

לדברי מפקד החטיבה הדרומית, אלוף משנה טל חרמוני, "הגדוד הגיע למקום במהירות כשהמשימה העיקרית שלו היא להגן על היישובים במרחב בין עין השלושה לקיבוץ נירים. כל זאת תוך ניסיון לחתור למגע ולעצור את המחבל. נפתחה אש מהמארב, הכוח נפגע אך הגיב במהירות ופגע במחבל. לצערי יש לנו לוחם אחד הרוג ותנחומיי למשפחה. אנו נמצאים בלחימה מתמשכת, משימתנו היא להגן על התושבים ואנו עושים זאת באופן נחרץ הכולל חתירה למגע. הכוח הוכיח הבוקר כי הוא נחוש למרות שהוא הופתע". בהודעת דובר צה"ל בעקבות האירועי נכתב כי "הרג המחבל מנע פיגוע בשטח ישראל".

סמ"ר נתנאל מושיאשוילי
סמ"ר נתנאל מושיאשוילי.

כ-1,500 בני אדם ליוו את מושיאשווילי בדרכו האחרונה בבית העלמין באשקלון. בהלוויה ספד לו הרב הראשי של צה"ל, תת-אלוף רפי פרץ, ואמר כי "מחבל ניסה להגיע למדינתנו, בזכות נתנאל וחבריו זה לא עלה בידו". מפקד הגדוד שבו שירת נתנאל, סגן אלוף אהוד בן חמו, אמר כי נתנאל ששירת כחובש "נפל כלוחם בחוד החנית, כאשר חתר למגע ונורה על ידי בן עוולה שהגיע כדי לרצוח אנשים".

אביו של ההרוג, יעקב, ספד לו: "אני מתנחם בכך שבנפשו הגן על עם ישראל ומדינת ישראל. אני בטוח שמסרת את נפשך למען ההגנה ומקווה שזו תהיה טיפת הדם האחרונה שאויבנו ייקחו מאיתנו... נשארת עם אותם פנים יפות ואותו חיוך, אתה כבר חסר לי. היית הרוח החי במשפחה. אין לי כבר שמחה".

בשבוע שעבר נפצעו קצין וחייל מחטיבת גולני באורח קל עד בינוני מאש מנשק קל שנפתחה לעברם מכיוון רצועת עזה, במהלך פעילות מבצעית סמוך למעבר כיסופים שבמרכז הרצועה. השניים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהם סובלים מפגיעות בידיהם. צה"ל השיב באש לעבר מקור הירי.

בינואר 2011 נהרג סמל ראשון נדב רוטנברג מאש כוחותינו לאחר שחוליית מחבלים זוהתה סמוך לגדר המערכת ונורו לעברם פצצות מרגמה. אחת מפצצות המרגמה פגעה בכוח חטיבת הצנחנים, הביאה למותו של רוטנברג ופצעה ארבעה חיילים נוספים.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 פעולה מוצלחת, וכך צריך לעשות בכל מקרה שמישהוא מנסה לעבור את הגבול באופן בלתי חוקי.  (לת) תמי
  • 09:10
  • 01.06.12

  •   נהרג לנו חייל ואת קוראת לזה פעולה מוצלחת, את שפויה ?  (לת) א.אהרון
    • 11:25
    • 01.06.12

  •   תשאל את עצמך למה נהרג החייל הזה ותדמיין בשקט. איהאב
    • 12:30
    • 01.06.12

    תשאל את עצמך למה נהרג החייל הזה ותדמיין בשקט.

  •   תשאל את עצמך למה נהרג החייל הזה ותדמיין בשקט. איהאב
    • 12:31
    • 01.06.12

    תשאל את עצמך למה נהרג החייל הזה ותדמיין בשקט.

  •   חייל נפל! חיים
    • 17:17
    • 01.06.12

    חייל ז"ל נפל בקרב ותמי האידיוטית מגיבה "בהבנה".

  •   ישראל בפשיטותיה עוברת את הגבול כל הזמן באופן לא חוקי. המתנחלים ועוזריהם עוברים את גבול 67 לתוך הגדה באופן לא חוקי.  (לת) מה צריך להיות גורלם?
    • 12:18
    • 02.06.12

  •   גבול, זה מה שמתקיים בין שתי מדינות. הגדה אינה מדינה, והמדינה האחרונה שהיתה שם (ירדן) ויתרה עליה.  (לת) א
    • 17:05
    • 02.06.12

  •   נכון תוצאה אומללה ישראל עצבני
    • 20:36
    • 02.06.12

    ולא רצויה; אבל זהוא צבא ולזה אנחנו מתאמנים במשך 30 שנה; זה המצב כטן ועכשיו
    יהיא זיכרו ברוך
    אבל אותי מדאיג יותר ~ היה לו מתקן על הגב ~ מה השטות הזו היה ל מראה מתהפכת על הגב
    הנה מתחילים הסיפורים וההתנצלויות של הצבא וסיפורי 1000 לילה ולילה שנכונים למדינות ערב; דה אותי מתריד יותר

02 מה עם כוחותינו??...  (לת) קצת מודאג
  • 09:10
  • 01.06.12

03 לכסח אותם...!!!  (לת) מור ויין
  • 09:22
  • 01.06.12

  •   מוות מיותר! אשמת נתניהו איש המלחמה.  (לת) שי
    • 10:55
    • 01.06.12

  •   אני שונא גם את נתניהו מור ויין
    • 12:27
    • 01.06.12

    אבל בגללו המחבל חדר אלינו והרג חייל?
    עד היכן העיוות במוחך השמאלני יכול להיות פטולוגי?

  •   "פתולוגי". איות ועילגות זו תופעה ימנית.  (לת) נתניה
    • 13:26
    • 01.06.12

  •   אצלכם כל פעם ביבי אשם הפלסטינים תלית שכולה תכלת !  (לת) AS ALWAYS
    • 15:42
    • 01.06.12

  •   באמת? אין גבול לשנאה. נתניהו עבר את הגבול, או מחבל מעזה?  (לת) איציק
    • 16:20
    • 01.06.12

  •   מה קשור נתניהו? - "טלית", לא "תלית"  (לת) שמאלני
    • 17:09
    • 01.06.12

  •   טלית. איות ועילגות הן תופעות ימניות  (לת) אחד
    • 17:13
    • 01.06.12

  •   כמו תמיד-בימין יש מפגרים ובורים. מתי שאלת את עצמך מה ביבי עושה כדי שחיילים ואזרחים יחיו כאן בארץ בשלום? ואל תבלבל את הראש עם הסיסמא השחוקה אין פרטנר. כי האין פרטנר זה ביבי וליברמן. הם רצים לחבל בפליטים אפריקאים, בפלסטינים בשטחים, ולהצית את העולם עם איראן. אז נמאס לנו ממסתנני תעמולת השקל ביבי כאן. הצחנה שהבאתם רק מראה כמה אתם אפסים. האבא צדק כשאמר שהוא מקווה שבנו יהיה האחרון. אבל אצלכם בימין מעדיפים יענו מות קדושים, כדי שהתחת של ביבי ומושחתיו בימין יהיה מרופד. הפלסטינים אינם טלית ולא תכלת. אבל אנחנו הכובשים. וכל עוד לא נסיים את הכיבוש בהסכמה, נמשיך לחיות על החרב ולשלם חיים יקרים של חיילים ואזרחים. ושום חתיכת אדמה לא שווה את זה. יש לנו די. רק בעולם החזירי של ביבי וליברמן צריך עוד שטחים. ולכן הם אשמים. אנחנו שלא העפנו אותם מהשלטון אשמים לא פחות. אבל גם זה יקרה.  (לת) שומר חוק
    • 07:49
    • 02.06.12

  •   AS ALLWAYS-היכן תלית את הטלית? סמולן
    • 14:24
    • 02.06.12

    ימנון מחוצ'קן בשכל.

04 אין תגובות טל
  • 09:29
  • 01.06.12

זהו ! גם על דם מלאכים לא בוכים יותר !!!

05 .  (לת) מחבל.האמנם?
  • 09:29
  • 01.06.12

06 כרגיל מחר יגידו שנהרג מאש חבריו  (לת) כרגיל מחר יגידו שנהרג מאש חבריו
  • 09:32
  • 01.06.12

07 כל חייל שנופל בהגנה על המדינה הוא עולם ומלואו  (לת) כואב הלב, יהי זכרו ברוך!
  • 09:39
  • 01.06.12

08 דיייייייייייייייייייי מספיק עם ההרג הזה !  (לת) עידו
  • 09:53
  • 01.06.12

09 אש ותימרות עשן על עזה למחוק לאלתר את ארגון הטרור..  (לת) מאיר
  • 10:26
  • 01.06.12

10 כרגיל מחר יגידו שנהרג מאש חבריו  (לת) ########################
  • 10:37
  • 01.06.12

11 גולני כמו גולני, נלחם עם מה שיש לו בידיים, ש
  • 10:40
  • 01.06.12

לרשות המפקד אין אש מהאויר, אין תאורה מהאויר, אין כלבים.....כמו ב-48.

  •   אתה נבלה ככ
    • 11:23
    • 01.06.12

    גולני אולי קברה הכי הרבה ולא כי הם טיפשים . סליחה הם כן טיפשים הם טיפשים לרוץ ראשונים בשביל לשמור עלך הם טיפשים שהם נכנסים לכל מקום ראשון כדי לשמור עליך.... ובגלל זה הם טיפשים ואתה נבלה שלא מוכן להגיד תודה אפילו שמישהו מקריב את החיים שלו בשבילך

  •   ש, חוץ מאשר לזכות בבוז של כולנו, בשביל מה הייתה ההערה המטופשת הזאת?  (לת) בני
    • 12:10
    • 01.06.12

  •   טמטום קשה, מר ש., אבל טוב ששיתפת. דמוסתנס
    • 20:55
    • 01.06.12

    תאורה לא עוזרת בשעות השחר (הזריחה כרגע ב-4:34).
    תותחנים שווים לתחת מול אדם בודד, ולא יורים קרוב לישובים ישראלים.
    הזנקת מטוסים - כנראה אין כרגע מטוסים בכונוות כזאת בגבול מצרים.
    כלבים - אם יכלו להגיע לפני גולני היו באים. גולני הראשונים שהגיעו, ומגיע להם רק ברכות על ההצלחה במשימה ותנחומים על האובדן.

  •   ככ ש
    • 04:13
    • 02.06.12

    אם אתה לא מבין מה שאתה קורא עדיף שלא תגיב,
    ואני אעזור לך,
    תשאל עצמך אם לרשות המפקד עמד :אש מהאויר,תאורה,כלבים...אחרי שתהיה לך תשובה, תתיחס לנושא.

  •   שלום בני, ש
    • 04:17
    • 02.06.12

    אני מרגיש כבוד לכתוב לאיש הכותב בשם העם,
    סתם דבר קטן ממך,תסביר מה מטופש.

  •   עצה לי אליך,לפני שאתה כותב ,תוודא אם אתה מבין את מה שקראת ש
    • 04:22
    • 02.06.12

    ואז תוכל להתיחס לנושא :מה עומד לרשות המפקד.

  •   קראת מה שכתבתי ?  (לת) ש
    • 15:27
    • 02.06.12

  •   שלום ל'כולנו' ש
    • 15:33
    • 02.06.12

    אולי תפרט,שנדע למי הטיפשות שייכת ?
    רמז:תבקש סיוע בהבנת 'ההערה'

12 האיסלם ניזון מרצח ושינאה!!! זאת תורתם!!! גדי
  • 10:47
  • 01.06.12

זאת תרבותם! וזאת תורתם! תיראו מה קורה בסוריה ובכל מקום שישנם ערבים מוסלמים הרג ושינאה, עמים מקוללים,איזה קללה זאת לקום בבוקר אם שינאה בלב, אני לא מקנא בהם.אם רק היה אפשרי לצרוב להם את ההרד דיסק במוח לאהבה במקום שינאה איזה עולם יפה זה היה.

  •   גדי, ההיסטוריה של מדינת ישראל מראה שרוב תקריות הגבול הן יוזמה שלנו  (לת) יוסי
    • 11:08
    • 01.06.12

  •   יוסי. לא למדת היסטוריה.  (לת) בני
    • 11:41
    • 01.06.12

  •   מחבל חדר לשטח ישראל ביוזמתנו...וואללה.  (לת) דן
    • 11:52
    • 01.06.12

  •   עוד מראה ההיסטוריה ילד לא מוצלח
    • 11:59
    • 01.06.12

    ההיסטוריה מראה שרוב שיכתובי ההיסטוריה הן יוזמה של שמאלנים וערבים

  •   יוסי תודה עוד שני מנדטים לימין הסהרורי גדעון ספירו
    • 12:28
    • 01.06.12

    אנשים כמו יוסי גורמים שאני והגדה השמלית לא נחזור לשלטון לעולם וחבל
    סמרטוט אדום לשלטון
    בהוצאת הגדה השמאלית

  •   איזה ספר היסטוריה אתה קורא של אחמדינצ'אד ??  (לת) AS ALWAYS
    • 15:44
    • 01.06.12

  •   השינאה החולנית לזר היא מאפיין יהודי הערבים ובכלל המוסלמים היו תמיד סובלנים כלפינו!  (לת) יוסי
    • 17:13
    • 01.06.12

  •   זה לא יוסי, זה פנוסי  (לת) לאון
    • 18:34
    • 01.06.12

  •   כמובן, הנוצרים לא שרפו מיליונים במלחמות הדת. במזרח אסיה לא היו (ועודם) משטרים רצחניים. רק האיסלאם הורג.  (לת) דמוסתנס
    • 20:58
    • 01.06.12

  •   אתה צודק, האיסלאם דת עם המון פנאטים. השאלה אם ניתן להגיע איתם לשלום היא לא שאלה סגורה בכלל. הימין אומר שלא והשמאל אומר שכן וכולם נהיו כל כך קיצוניים בלטעון שכן או שלא. אבל מי באמת יודע? אני לא קונה את היללות של הימנים על "כשלון אוסלו" כי הימין הכשיל את אוסלו אז אין לו זכות לבלבל את המוח. מצד שני אני לא קונה את הציור של השמאל כאילו ישראל סרבנית השלום היחידה. האמת היא שאין מישהו משפיע בשני הצדדים שמעוניין בשלום. לא אצלנו ולא אצלם. המצב פקק ומיתשהו המים יציפו את האמבטיה. רצוי להכין אזרחות שניה רק ליתר ביטחון...  (לת) יושב על הגדר
    • 02:00
    • 02.06.12

  •   תקריות גדי
    • 10:23
    • 02.06.12

    על סמך אתה קובע את זה ? אין לזה כל בסיס !!!!!!

  •   יוסי אתה לא אומר אמת דני א
    • 10:57
    • 02.06.12

    אם לא מתאים לך לחיות במדינה
    אתה רשאי לעבור מפה

13 הכל בגלל כיבוש שייח מוניס  (לת) מודרניסט
  • 10:48
  • 01.06.12

  •   קורבן שווא זה הוא בגלל סרבנות ישראל לשלום. לשייח מוניס אין קשר משום שההבדלים בין כיבוש 48 ו כיבוש 67 (שחלק ממנו עדיין מיושם כלפי רצועת עזה) הם ענקיים שלמה
    • 13:08
    • 01.06.12

    כל העולם, כולל רוב הפלסטינים והרש"פ, מכירים דה פקטו בגבולות 1949, היוזמה הסעודית שעליה חתומות כל מדינות ערב, כולל הרש"פ, מוכנה להכיר במ"י בגבולות 1949. לעומת זאת אף מדינה בעולם כולל ארה"ב וישראל (שלא סיפחה את הגדה), לא מכירה בכיבוש 1967.
    כל מדינות העולם מכירות, דה פקטו, בגבולות 1949 מפני שהם גבולות שהוסכמו על ידי כל הצדדים. אבל גבולות 1967 לא הוסכמו על ידי אף צד כולל ישראל! שלא סיפחה שטחים אלה!
    לערבים שסופחו בכיבוש 1948 יש זכויות אזרח מלאות. לערבים שנמצאים תחת שלטוננו מ 1967 אין זכויות אזרח אלמנטריות.
    חוות הדעת של בית הדין הבינלאומי בהאג לעניין גדר ההפרדה קבעה כבר ב-2004 שלישראל זכות להקים את הגדר בתוך גבולותיה המוכרים, אך לא בתוככי השטחים שכבשה ב-1967. בכך הכיר בית הדין הבינלאומי בריבונות ישראל על כלל השטחים שהחזיקה בהם עד מלחמת ששת הימים, ובכללם כיבושי מלחמת השחרור, כולל מערב ירושלים. יושם לב שכיבושי מלחמת השחרור הושלמו מספר חודשים לפני שנחתמה אמנת ג`נבה הרביעית, ששינתה את כללי המשחק ואסרה להלכה ולמעשה על רכישת שטח באמצעות כיבוש צבאי, בין אם הכיבוש הוא תוצאה של מתקפה ובין אם הוא תוצאה של מלחמת מגן.
    במלחמת השחרור היה לישראל צידוק מוסרי לכבוש את השטחים משום שגבולות 1947 היו כאלה שסיכנו את קיום המדינה. השטחים שנכבשו ב 1967 לא היו נחוצים לשם קיום המדינה. מ"י ישראל התקיימה במשך 19 שנים בלעדיהם.
    עוול אחד (איסור חזרת הפליטים לאחר המלחמה ב - 1949) לא מצדיק עוול נוסף (1967).
    לכן הכיבוש של 1948 לא מהווה מכשול לשלום ואילו הכיבוש של 1967 מונע את השלום.
    העוולות שאחרי 67' מאיימות על צדקת הציונות בכללותה, ואילו העוולות שלפני 67' היו עוולות של מהלכים מסוימים במימושה של הציונות.

  •   שכחת לקרוא/לשמוע את דברי החמאס. לכן דבריך "הכיבוש של 1948 לא מהווה מכשול לשלום" חסרי בסיס. אתה מסכים להיות מרומה כי זה משתלב יפה עם הראיה הנאיבית שלך את המציאות.  (לת) סתם 1
    • 15:58
    • 01.06.12

  •   שטויות - ארה"ב לא מכירה בגבולות 49. לוג
    • 07:24
    • 02.06.12

    למה השגרירות נמצאת בת"א, כנ"ל רוב מדינות אירופה. לידיעתך העולם הכיר בישראל בגבולות החלוקה. ויש שדורשים גם את החזרת הפליטים.

  •   מתוך תוכנית השלבים של אשפ:כל צעד בדרך לשלום זה אחיזת עיניים שמטרתה להשמיד את ישראל. אז מי הסרבן שלום??  (לת) תתעוררו כבר למציאות
    • 13:42
    • 02.06.12

14 החייל נפל על משמרתו בכפיית הסגר/חנק הקדושה על הרצועה, על משפרת ההשפלה והביזוי של הכלואים ברצועה הנידונים לחיים בזבל. יהיה זכרו ברוך ויהי מקולל הסגר/חנק/ביזוי צלם אנוש ותהנה מקוללות האדישות והתמיכה של אזרחי ישראל במעשיה המטורפים של ממשלתנו!  (לת) שנטידווה
  • 11:01
  • 01.06.12

  •   הבוז לשונאי ישראל.  (לת) שי
    • 11:42
    • 01.06.12

  •   לפני שהערבים התרכזו ברצועת עזה הם הרגו בנו בכל רחבי א"י דו-רון
    • 13:15
    • 01.06.12

    ואז כפו עלינו מלחמה
    הובסו
    הפכו לפליטים ברצועת עזה

  •   אידיוט! הם גורשו/טרונספרו לשם אם ברגל ואם במשאיות. את חודשיהם הראשונים בחורף ואח"כ בקיץ בילו הפליטים תחת כיפת השמים ורק בזכות הקוויקרים שדאגו להזינם ולכסותם (סוג של נוצרים שיש להם מנהג מגונה לעזור לאומללים וחסרי מגן ברחבי העולם) נותרו בחים ולאחר מכן האו"ם דאג - ואלו זכו לאוהלים ושנים לאחר מכן גם לחושות. רוב תושבי יפו הפלסטינים, לדוגמה - (למעלה מ 80,000) נזרקו אז לחולות עזה. ודחילק - די עם השקר שהם "כפו עלינו מלחמה". נכון יש ביננו לא מעט אהבלים שיאמינו לכל איוולת אבל ישנם גם אחרים.  (לת) "ידינו תמיד הושטו לשלום"
    • 17:48
    • 01.06.12

  •   הסגר עזה מרים
    • 17:10
    • 02.06.12

    איני יודעת מה גילך? בגיל שלי אני זוכרת את רצועת עזה ללא שום הסגר ושיירות של מכוניות עם עובדים מעזה יוצאים לישראל וחוזרים אליה. עם שכר ועם כל טוב שקיבלו וקנו בארץ.
    למה הסגר? אני מאמינה שאתה יודע, זו לא היתה החלטה שרירותית, תושבי הארץ זכאים לביטחון ועד שהכרזות המלחמה והטרור מעזה לא יפסקו, כנראה שלא נוכל לשנות את הסטטוס.

15 צה"ל פגע בול בשטחים פתוחים-כל הכבוד בני
  • 11:02
  • 01.06.12

.

16 גדי אתה המרצה שלהם בשנאה ... מישהו
  • 11:12
  • 01.06.12

כול מילה שלך נוטפת שינאה ... בנוסף שאתה לא יודע מהי תורתם .. ומנסה לעצב לעצמך דעה מבוססת על דעות ברחוב הישראלי ...

17 "המחבל"???? האללו זה עתון הארץ?  (לת) אלי
  • 11:19
  • 01.06.12

18 חייל נהרג ובצה"ל טוענים שנמנע פיגוע. עדיף היה שלא יצאו בהודעות יחסי ציבור ויסתפקו בתאור המצב.  (לת) ara
  • 11:30
  • 01.06.12

  •   אתה אמיתי ? נו באמת.
    • 12:04
    • 01.06.12

    מחבל חמוש חדר לישראל. מה לדעתך הוא בא לעשות ?? פיקניק?
    איבדתם כל רסן עם השטויות שלכם

  •   כן. הבחור הפלסטיני השאהיד הלך לטייל ולהריח פרחים. ראה פרח מקסים בצד הישראלי של הגדר (שטחי 48), שחרר את הפרח באמצעות קאטר וקלאץ' עד שנפל על קידוש השם והפרח בידי מרצחים יהודים שמעורבים בטרור בכל העולם כולו. בחינה אובייקטיבית של הסכסוכים בכל העולם מראה חד משמעית שברוב המכריע של הסכסוכים האלה מעורבים טרוריסטים יהודים. יואבחלב
    • 12:53
    • 01.06.12

    עכשיו קל לך יותר לקרוא מאמי?

  •   שני מפגרים אתם. החייל ההרוג הוא כבר פיגוע והביקורת שלי היא על דובר צה"ל והניסוח. סתומים.  (לת) ara
    • 21:47
    • 01.06.12

  •   נו, יצאתם טמבלים.הכוונה הייתה שלא נמנע פיגוע אלא היה פיגוע.נהרג חייל ובצה"ל עוסקים ביחסיי ציבור.מבריקים אתם לא.  (לת) ara
    • 22:37
    • 01.06.12

  •   ara, חבל שיכולת האבחנה שלך לא משותפת ליותר אנשים.  (לת) פבריציו
    • 04:31
    • 02.06.12

19 ביבי תיכף ממציא דרך להחזיר מתים לחיים. אז יופצץ כל העולם ונוכל להחזיר לחיים רק את מי שנרצה. זה יקרא חוק השבות-2.  (לת) נח-נח-נח-מקיסריה
  • 11:38
  • 01.06.12

20 בגלל העמימות נשמע כמו דו"צ  (לת) לא ברור
  • 12:02
  • 01.06.12

21 הצבא הסורי מטעם אסד עדיף מצבא גנץ החלחוש רדום אפי שינה הזועם 11:011/1/6/12
  • 12:20
  • 01.06.12

מחבל לבד מול גדוד לוחם הרג חייל צבא ירוק עודו טירון את עזה מוחים כמו הצבא הסורי שמוחק את תושבי סוריה המוסלמים נכנסים לעזה יורים בכול הנשק טנקים תותחים טילים מטוסי קרב ספינות קרב במשך חודש שלם שכמו אסד הגיבור ששם זיין על אוום וארצות הברית

22 יהי זכרו ברוך. תנחומים כנים למשפחתו, שעולמם חרב עליהם.  (לת) עצובה
  • 12:21
  • 01.06.12

23 על זה שהם הרגו לנו חייל צריך להרוג להם פי 100 יותר מזה 1
  • 12:21
  • 01.06.12

אסור לשתוק חד וחלק

24 דרום הרצועה ??? עמית
  • 12:26
  • 01.06.12

החייל נהרג בהגנה על גבול מדינת ישראל, ולא בשטחי חבל עזה. לכן צריך לכתוב - תקרית אש בנגב המערבי (או לפחות "בגבול הרצועה").

25 ממשלה אימפוטנטית מפחדת להשחיל טיל בחלון של הניה  (לת) צבי
  • 12:37
  • 01.06.12

26 לשמחת השמאל חייל מכוח הכיבוש נהרג.  (לת) ימנח
  • 13:01
  • 01.06.12

  •   מי שכתב את התגובה הזאת לא יכול להיות ישראלי או יהודי. ההתנסחות טובה אז בטח מדובר בחמאסניק שריצף כמה דירות בישראל.  (לת) שמאלני
    • 14:00
    • 01.06.12

  •   לתגובה כזו האמת ציפיתי מימני מתלהם. דני ב.
    • 14:22
    • 01.06.12

    חיכיתי כמה זמן יקח לנמוך מצח כמוך עם IQ של בבון לכתוב תגובה מטומטמת כזו.
    האמת לא חיכיתי יותר מדי זמן.
    לך זה לא יקרה כי מתלהמים כמוך לא עושים צבא.
    ואם כן מקיפולי שמיכות באפסנואת אף אחד עדיין לא מת.

  •   אתה סתם מחרחר שנאה, ריב ומדון. זה כנראה כל מה שהימין יכול להציע...  (לת) שנאה בין כולם
    • 16:45
    • 01.06.12

  •   יש הרבה דבילים במחנה שלך ואתם מתרבים במהירות. דני ב.
    • 16:50
    • 01.06.12

    אלוהים ישמור שגם בעת צרה שורטי המוח מרימים ראש.
    מזל שלא האשמת את המזוזות בביתו של החלל או באורך הציציות שלו.

27 עזה בני
  • 13:46
  • 01.06.12

זו דרכם בקרוב נחזור לעזה פעם נוספת צר על החייל לערבים זה לא משנה אם מישהו נהרג לבם

28 ישראל לא מאפשרת לצעירים לצאת ללימודים. ישראל מווסתת את האלימות. עוד קורבן שווא.  (לת) עזה בית הסוהר הגדול בעולם
  • 13:59
  • 01.06.12

29 לדבר עם החמאס. כבר מזמן יכול היה להיות פה שלום.  (לת) אין לנו ילדים למלחמות מיותרות
  • 14:00
  • 01.06.12

30 גם משפחתו של החייל וגם של הפלסטיני, כואבים את המוות המיותר!  (לת) רחל - מרצ
  • 14:10
  • 01.06.12

31 איך יכול להיות שהאיסוף סוגר על המחבל ובסוף יש הרוג ירון
  • 14:40
  • 01.06.12

מדובר בכוח שחותר למגע עם יתרון ברור של תצפיתניות שמכווינות את הכח לנקודה ועם אמצעי ראיית לילה, כח שנמצא בכוננות עם שחר- נדרש תחקיר מעמיק איך מאבדים ככה לוחם , האם בוצעו תרגולות למצבי ההיתקלויות השונים, האם נשמרו מרווחים בין הלוחמים, האם בוצע יישור קו, נהלי רד-חפה, משהו בהסברים לא מסתדר ובאותה נשימה לומר לאותם לוחמים תודה על ימים ולילות שעושים למען הגנת היישובים בגזרה, על התגובה המהירה והעוצמתית ועל אי איבוד העשתונות עם תחילת הירי וחיסול ממוקד של המפגע. יהי זכרו של נתנאל ברוך.

32 עצוב מאוד.  (לת) מיכל
  • 14:46
  • 01.06.12

33 איך מחבל חתך גדר ??? איזו גדר זאת ??? איך נהרג חייל???
  • 14:57
  • 01.06.12

למה לא בניתם גדר רצינית ? יש לנו כאן בכלל אבא ואמא ? או שראש הממשלה עסוק עכשו איזה מטוס ממלכתי יכינו לו . יותר גדול מהמטוס של אובמה או יותר קטן ?? מאוד חשוב, הכי חשוב על האג׳נדה - ובינתיים נהרג חייל. אלוהים נהרג חייל .

34 עוד פעם דתי לאומי משלם את מחיר השתמטות של השמאל התל אביבי מירי
  • 15:15
  • 01.06.12

רק אתמול ביבי-ברדק החזירו להם גופות. זה התודה רבה

35 מחבל לא אמור להגיע לגדר ללא זיהוי . משהו לא תקין שם בסיפור הזה וזה צריך להיבדק. אני יודע מה אני מדבר.  (לת) דודו
  • 15:51
  • 01.06.12

36 על כזה דבר הם צריכים לשלם ביוקר ולא רק יציאת ידי חובה של צה"ל  (לת) מירו
  • 15:55
  • 01.06.12

37 משתתף בצערה של המשפחה, יהי זכרו ברוך  (לת) יפתח
  • 15:57
  • 01.06.12

38 המחבל נעזר באמצעי מתקדם שנשא על גופו  (לת) א, בטח את הגלימה של הרי פוטר
  • 16:14
  • 01.06.12

39 די להבלים ולשקרים המבזים את כבודו של הנרצח ואת אזרחי ישראל, גם 100000מחפשי העבודה המוסלמים אשר פלשו בכח נשאו אמצעים מתקדמים על גופם ???  (לת) גודמן
  • 16:14
  • 01.06.12

40 חיבוקים למשפחה האבלה....ואני שואל מה גרוע יותר? מחבל אחד מהרצועה.או עשרות אלפים מוסלמים מאפריקה שגונבים את הגבול??? הכל יחסי כנראה...  (לת) נביא הזעם.........
  • 16:17
  • 01.06.12

41 פקעת יושבי ספות שמאלנים - איזה תגובות ומי צריך עויבים - על הפנים  (לת) מה קרה לי שאני קורא הארץ
  • 16:18
  • 01.06.12

42 יהה זכרו ברוך. ליבי עם המשפחה אחות שכולה (ושמאלנית)
  • 16:28
  • 01.06.12

אתם לא מבינים מה רק מתחיל לעבור על המשפחה הזו. הגן על ילדי הישובים בגופו.

43 היתה לו טבעת האופל של סאורון?  (לת) רון
  • 16:34
  • 01.06.12

44 החייל הזה נרצח בשבילנו כדי שנוכל לחיות בביטחון בח?  (לת) אזרח
  • 16:47
  • 01.06.12

45 מהו אותו אמצעי מתקדם ומתי החלה הצנזורה להגן על סודות המחבלים?  (לת) מסריח בטרוף
  • 16:48
  • 01.06.12

46 ואם הייתם מאשרים לפלוגה להכנס עכשיו לעזה...  (לת) גולם
  • 16:48
  • 01.06.12

47 אמצעי מתקדם? חולצה בצבע הבסביבה. והתצפיתנים שתו בירה  (לת) קתו הזקן
  • 16:49
  • 01.06.12

48 מכל מקום, ביבי היה הראשון שזיהה שהמחבל נכנס לתחום שלנו. אבל הוא לא זיהה שהיה זה תמהוני קתו הזקן
  • 16:57
  • 01.06.12

שהיה זה תמהוני שנכנס ללא נשק.- איזה מחבל נכנס לבד לאור היום?
החייל לא נהרג מהאש של ה"מחבל" הנ'ל

49 "בצה"ל החלו לבדוק כיצד התצפית לא זיהתה את הגעת המחבל. גורמים בצבא סיפרו כי הוא נעזר באמצעי שנשא על גופו"  (לת) אהה עכשיו הכל ברור.. בעצם לא
  • 17:09
  • 01.06.12

50 "הארץ", תראו איך מערכת התגובות שלכם נראת, כאילו חמאס וכהנא מעמיסים כאן תגובות ללא הרף. - פשוט בושה שאתה לא מסננים זבל!  (לת) רועי
  • 17:14
  • 01.06.12

51 יש לכסח את השטחים הפתוחים ומיד! אני מבקש להמשיך לירות בכל הכוח לעבר שדות קוצים ובנינים ריקים!  (לת) הגלשנית
  • 17:34
  • 01.06.12

52 מה הכוונה חדר באמצעים מיוחדים??  (לת) אבקת דני דין?
  • 17:44
  • 01.06.12

53 האם התצפיתניות נירדמו ? האם החיייל נהרג מירי כוחתינו ? ועוד סברות , כנסו . צנף
  • 17:45
  • 01.06.12

הסיפור הזה שהיה על גב המחבל "משהו " הוא ככל הנראה הסחה מהדבר החשוב יותר והוא - האם התצפיתניות נירדמו ?
כיצד מחבל בודד מצליח לפגוע בלוחמי גולני כלהרוג חייל כאשר הכוח למעשה מודע ודרוך שכן הכוח קיבל את ההתראה ואמור להיות מוכן ועדיין התוצאה היא קשה מאד מבחינת צה"ל . בכל מקרה כצנף בסדיר ( צנחן 3 שנים וחצי , צנף אמיתי !! ) אני לא קונה את הסיפור של דובר צה"ל

54 למשפחת מושיאשווילי אתכם באבלכם הכבד.  (לת) אבי
  • 17:48
  • 01.06.12

55 תנחומי והלל לנופל הגיבור. יהיה זכרו שזור בספרי הגבורה של העם היהודי לדורותיו.  (לת) אלי בובליל ר"ג
  • 18:05
  • 01.06.12

56 כבר נקמת עם הרוכבים שהתכוונו "לשיגור"  (לת) שקררר
  • 18:22
  • 01.06.12

57 עזבו את נתניהו. הוא היחיד שלא עשה מלחמות  (לת) אחמד הערבי
  • 18:47
  • 01.06.12

  •   ...מלאכתם נעשית על ידי אחרים. עשיתה ולא פרסמת, לא עשית. לא עשית ופרסמת, כאילו עשית. ביבי גדול, גאון של הימנים.  (לת) צבי עוטף עזה
    • 13:59
    • 02.06.12

58 תקרית האש דוד
  • 19:12
  • 01.06.12

תתביישו לכם!

59 תגובהאופיר גובה ל30 אופיר
  • 20:43
  • 01.06.12

כן אבל הפעם התצפיתניות לא ראו את המחבל/ לא כיוונו את הכח הכח הגיע לאזור המחבל ירה ראשון והצליח להרוג את החייל ואז נהרג זה מה שהצבא טען ובגלל זה אלוף פיקוד דרום אמר שיחקור איך הדבר הזה קרה בדיוק מה שאתה אומר לא קרה הפעם לצערנו הרב

60 לא ברור איך הוא הגיע לגדר בלי שראו אותו מתקרב אליה יואב
  • 21:56
  • 01.06.12

פאשלה

  •   השערות איזק אסימוב
    • 12:59
    • 02.06.12

    כדי לזהות אדם נע בשטח ישנן 3 אפשרויות: תצפית, מכ"מ ואינפרא אדום. הסתוות ותנועה איטית בזחילה מסכלים תצפית וגם מכ"מ. אם נעים בצהריים אז גם האינפרא אדום לא עובד.

  •   ששש, שששש. הרבה ציוד גילוי והתראה מושבת בשל תחזוקה לקויה....  (לת) צבי עוטף עזה
    • 13:59
    • 02.06.12

61 הרג לשם הרג ,, רוצחים אחד את השני בשביל להגיד הנה הרגתי , מספק י עם ההרג צריך לעשות שלום וחלס נהיה כמו חברים ,,,  (לת) מחמוד
  • 22:01
  • 01.06.12

62 כל מבנה,אדם של הגיהאד האיסלמי שיש עליו מודיעין צריך להישמד הלילה. פרשן
  • 22:44
  • 01.06.12

גם אם יש שם "אזרחים"...לגבות מחיר כבד על חי הלוחם הזה שנפל.

63 את הכאב על אובדן של בן, את זה החרדים לא מבינים ולא מכירים. באוהלים שלהם אף פעם לא יחסר איש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) הלב זועק ומתפוצץ!
  • 22:47
  • 01.06.12

64 מזל שיצאנו מהרצועה עכשיו אין להם סיבות לתקוף  (לת) ותודה לאריק
  • 10:27
  • 02.06.12

65 משתתף בכאבה של המשפחה  (לת) אב ללוחם
  • 10:54
  • 02.06.12

66 הוא גיבור יהי זכרו ברוך  (לת) דני
  • 11:46
  • 02.06.12

67 ערפל וכד׳ זה אמצעי מתוחכם?  (לת) יוסי
  • 12:09
  • 02.06.12

68 צודק אבשלום
  • 12:35
  • 02.06.12

אבל איך תהיה עוצמה לפוליטיקאים? זו התועלת שלהם מהסיכסוך.

69 אם צהל לא מסוגל לעצור מחבל שחודר גדות
  • 16:47
  • 02.06.12

דרך הגדר בצורה נקיה, מצבנו חמור. % ההצלחה במקרים כאלו הוא נמוך מאד (הכוונה ללא נפגעים).

70 מה קשור..בצבא לא שמעו על נעלי השבת של חנהלה  (לת) סמי
  • 17:21
  • 02.06.12

71 על עליסה והנעלים האדומות שמעת ?  (לת) מומי
  • 17:22
  • 02.06.12

72 בטח עשה כובע מנייר כסף..אומרים שזה עובד נגד ציטוט  (לת) חיים
  • 17:24
  • 02.06.12

73 איך אנחנו היינו שם חצי שנה בלי פציעות, גולני שם חודש וחצי עם 3 הרוגים?!  (לת) נחלאווי מודאג
  • 21:30
  • 02.06.12