מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

גבעת האולפנה || נתניהו לארגוני השמאל: לא תשתמשו במערכת המשפט כדי להזיק להתיישבות

"זה לא יום קל גם אם מדובר בחמישה בתים", אמר רה"מ. מטה המאבק של התושבים הודיע כי יוסיף להתנגד לפינוי באמצעות חקיקה ופעולות בשטח

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר הערב (רביעי) בעקבות הפלת חוק ההסדרה בקריאה טרומית, כי מתווה שהציע להעתקת הבתים בגבעת האולפנה מחזק את ההתיישבות. "זה לא יום פשוט או קל גם אם מדובר בחמישה בתים בלבד", הדגיש במסיבת עיתונאים שקיים בלשכתו בירושלים, "העתקת בתים היא לא פעולה שהממשלה ששה לבצע, אבל בית המשפט קבע את מה שקבע ואנחנו מכבדים את החלטות בית המשפט".

ראש הממשלה הוסיף כי בית אל תורחב ויעברו אליה 300 משפחות חדשות. "אלה שחושבים שהשתמשו במערכת המשפט כדי להזיק להתיישבות טועים, כי בפועל ההיפך הגמור קורה", ציין בהתייחס לעתירות שהוגשו לבג"ץ על ידי ארגוני השמאל, "במקום הקטנת בית אל – הרחבת בית אל; במקום פגיעה בהתיישבות - חיזוק ההתיישבות". נתניהו אמר עוד כי "ישראל היא מדינה דמוקרטית, שבה הציות לחוק הוא נדבך יסוד בחיינו החופשיים, וכראש הממשלה אני מחויב לשמור על החוק ומחויב גם לשמור על ההתיישבות. אין שום סתירה בין השניים".

מפגינים נגד פינוי גבעת האולפנה
מפגינים נגד פינוי גבעת האולפנה. צילום: אי-אף-פי

בצהריים נדחתה הצעת חוק ההסדרה בקריאה טרומית. 69 חברי כנסת התנגדו להצעת החוק, לעומת 22 חברי כנסת שתמכו בו. לפני ההצבעה התקיים במליאה דיון סוער בהצעה, במהלכו אף הוצא מהאולם חבר הכנסת מיכאל בן ארי. 

במקביל הפגינו מאות תומכי החוק סמוך למבנה הכנסת וחסמו כבישים בקרית הממשלה. עימותים התפתחו בין המפגינים ובין כוחות המשטרה. לפחות 4 מפגינים נעצרו, ועימותים התפתחו גם בין המפגינים לבין השוטרים האחראים למעצר. בין העצורים איתמר בן גביר. מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו הורה למפקדי המחוזות להגביר עירנות, מחשש לחסימות צירים ומהומות על רקע דחיית חוק ההסדרה והמהומות שפרצו בירושלים.

דחיית החוק התקבלה לאחר שאמש הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בהתאם להחלטת הממשלה להתנגד לחוק, שר או סגן שר שיתמכו בחוק יפוטרו. לפיכך, הודיעו כבר אמש שרי ש"ס הודיעו כי ייעדרו מהמליאה. שרי הליכוד שנחשבו בימים האחרונים כמתנדנדים, בהם לימור לבנת, גדעון סער וגלעד ארדן, התייצבו לבסוף לצד ראש הממשלה והצביעו נגד החוק. השרים עוזי לנדאו וסגני השרים איוב קרא ולאה נס לא התייצבו להצבעה במליאה.

הפגנת פעילי ימין נגד הפינוי, היום בירושלים
הפגנת פעילי ימין נגד הפינוי, היום בירושלים. צילום: אי-אף-פי

להצבעה לא התייצבו גם השרים יולי אדלשטיין ודניאל הרשקוביץ וסגנית השר גילה גמליאל, שהבטיחו בימים האחרונים לתמוך בחוק. אדלשטיין נימק את החלטתו בהתחייבות ראש הממשלה לבניית יחידות דיור נוספות ובהישג שבהקמת ועידת השרים לנושאי התיישבות. דברים דומים אמרה גם סגנית השר גמליאל.

מטה המאבק של גבעת האולפנה קיים היום בצהריים מסיבת עיתונאים שבה פירט את הצעדים הבאים במאבק של תושבי המקום, לאור דחיית הכנסת את חוק ההסדרה. הדוברים ציינו כי בשבועות הבאים המאבק יתבטא הן בהנחת חוקים על שולחן הכנסת והן בפעולה בשטח.כבר אתמול הגיעה משאית שהניחה צמיגים בסמוך לשכונה, ככל הנראה לצרכי התנגדות. 

נתניהו במסיבת העיתונאים, הערב
נתניהו במסיבת העיתונאים, הערב. צילום: אוליבייה פיטוסי

יהודה יפרח, תושב המקום, אמר בפתח הדברים כי "ממשלת נתניהו התגלתה היום במלוא קלונה ועליבותה. היא היתה אמורה לתת פתרון אמיתי לגבעת האולפנה, לגבעת אסף ולמגרון, והיא כשלה במבחן הראשון שלה".

יפרח ציין כי למרות דחיית חוק ההסדרה, התושבים ימשיכו להניח בשבועות הקרובים חוקים דומים. "חוק ההסדרה לא ירד מהפרק", הדגיש, "בשבוע הבא נעלה אחד דומה לו, וכך נמשיך. הכנסת לא תשקוט עד שנמצא פתרון ציוני וצודק". יפרח קרא לתומכים להקים בשכונה עצמה עיר אוהלים ואמר כי תושבי המקום מעודדים מההתגייסות הציבורית. "המאבק שהתחיל כמכשול קטן הפך לצונאמי אדיר של עם שדורש צדק ופתרון נכון", הוסיף. ח"כ זבולון אורלב אמר כי כבר הניח מחדש על שולחן הכנסת את חוק ההסדרה.

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, אמר כי "בדיוק כפי שתושב תל אביב, רעננה, כפר שלם וסביון היה מגן על ביתו אם היו מבקשים לקחת אותו ממנו שלא בצדק, כך גם אצלנו. מאסנו במראות הבולדוזרים".

השתתפו בהכנת הידיעה: ברק רביד, עוז רוזנברג ויהונתן ליס




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 נתניהו: לא תשתמשו במערכת המשפט כדי לעצור את העוברים על החוק. מעתה והלאה תקרא מערכת זו "מערכת המשפח".  (לת) רירי מגב
  • 17:42
  • 06.06.12

02 פשוט לא הופיעו להצבעה. נשארת הלישכה, נשארת המזקירה, נשארת המכונית והנהג. חיים מטורפים. אמרתי לכם כבר מזמן שההצטרפות לליכוד עובדת.  (לת) פרץ סמולנסקין
  • 17:44
  • 06.06.12

03 אתה עושה זאת כבר במקום השמאל.!!! חיים כהן
  • 17:47
  • 06.06.12

אתה נתניהו עושה היטב את עבודתו של השמאל בסיוע בית המשפט.אתה יודע.? מיום ליום אני מקבל חיזוקים גדולים יותר ויותר כמה לא להאמין לבית-המשפט בכושר המחשבה וחוק הביטוי ואף אחד לא יוכל לסתום לי את הפה.
כמובן כשמחליט מי שמחליט לנהוג בך בדרך של אפרהייד המשחק משתנה.

04 באמת? הם עוד מקבלים פרס על הפרשה הזאת?  (לת) אז למה שפעם הבאה יעשו אחרת?
  • 17:47
  • 06.06.12

05 ממתי לקיים את החוק זה "להשתמש במערכת המשפט" כדי להזיק להתיישבות?  (לת) אילן
  • 17:54
  • 06.06.12

06 מישהוהזכיר את האג  (לת) גיא הירשפלד
  • 17:54
  • 06.06.12

07 פינת הסמנטיקה השבועית: יניב ישראלי
  • 18:00
  • 06.06.12

כשפלסטיני זורק בקבוק וודקה מוצת על הרכבת הקלה, או אפילו אבן, זה נקרא פיגוע בירושלים.
כאשר אנשי ימין מדרדרים עגלה בוערת על הרכבת הקלה, זה נקרא הפגנה לגיטימית נגד עוולות בג"ץ.
כאשר פלסטיני יורה מהישוב שלו לעבר רכב ישראלי זה נקרא פעילות טרור של פיגוע ירי.
כאשר מתנחל מיצהר שולף נשק ויורה מטווח 100+ מטר בפלסטיני שמפגין בלי אלימות, זה נקרא תקרית מינורית שניתן לעבור עליה לסדר היום.

העיקר שהיהודים הם עם מוסרי ומדינת ישראל היא דמוקרטית שדוגלת בשוויון החוק.

  •   הבעיה היא במיתולוגיה הציונית הלאומנית - המצאה של המאה ה 19, שכולנו סובלים ממנה היום.  (לת) משה בן פלסטין
    • 12:08
    • 07.06.12

  •   איזה כיף זה לקרוא את התגובות שלכם. אני צוחק כבר איזה שעה אורן
    • 13:01
    • 08.06.12

    אתם פשוט פסיכים. אתם מגנים על השוחטי משפחות האלה. נו, יש לך אחלה סוף שבוע להגיע לשטחים ולדרבן את הפלסטינים לעשות פיגועים, יאללה בלאגן.

08 ניצחן ההתיישבות? הצחקת אותי ביבי דמוסתנס
  • 18:09
  • 06.06.12

זו אחת העתירות המוצלחות של השמאל: משבר קואליציוני, משבר בין הציבור המתנחלי להנהגתו, אובדן אמון בין ממשלת הימין לבית המשפט, ישראל על סף התערבות בינלאומית, שטח פרטי של פלסטיני יפונה וצדק, הכל בעתירה אחת.

כמה פסקי דין כאלה יכולה הממשלה לשרוד?

  •   גם על כל הבניה שתהיה עכשיו בשטחים אתה שמח?  (לת) אבי
    • 00:59
    • 07.06.12

  •   חישוב פשוט. ימיני שפוי
    • 02:02
    • 07.06.12

    לימין הרדיקלי ושמאל הרידקלי יש את אותם מספר המנדטים..... ומאידך בכולל יש לימין הרבה יותר מלשמאל הנמחק ונעלם.... פשוט מה שקורה לשמאל זה הנשימה האחרונה לפני המוות.... אז אתם מנסים לעשות הכל כדי שהבאים בתור (במקומכם כמובן) ינסו לשריין את אותם ה"אנטי-אידיאולוגיה" שלכם...... לסיכום: אני מקווה שבקרוב השמאל יכנס לדפי ההיסטוריה ולא יצא משם..... לעולם...... ציטוט: "אלו שנולדו לזחול, שלא ינסו לעוף"... בברכה רבה: ה"ימיני השפוי". שבת שלום ומבורך לכל עם ישראל...

  •   זהו כמעט פסק דין במעמד צד אחד עורך דין
    • 02:03
    • 07.06.12

    לעתירה של השמאל לא צורפו מי שיכולים להיפגע ממנה-קרי תושבי גבעת האולפנה. פסק הדין לא מנומק וניתן על סמך הצהרת המדינה שהקרקע פרטית ושהמדינה תפנה את הגבעה. לדעתי יש מקום לעתירה של תושבי גבעת האולפנה שלא צורפו כמשיבים לבטל את פסק הדין בטענה שהקרקע לא פרטית.

  •   כן, אם יוקמו עכשיו מאות יחידות דיור- זה בהחלט יהיה ניצחון להתיישבות.  (לת) אבי
    • 10:48
    • 07.06.12

09 ששלום עכשיו, בצלם, יש דין ושות' ימשיכו להגיש בגצים, בפועל הם רק גורמים להרחבת ההתנחלויות ! בשילה בעקבות בגץ המדינה אישרה בדיעבד 500 יח"ד, במקום מאחז בלתי חוקי מגרון יוקם יישוב חוקי חדש 200 מטר ליד ! במקום 5 בתים יוקמו 300 יח"ד בבית אל ! כל הכבוד לשמאל !  (לת) חי
  • 18:11
  • 06.06.12

10 רסיסי אמת עם שק מלא דיבורי סרק מנדס פרנס
  • 18:14
  • 06.06.12

אן רסיסי עקרונות דמוקרטיים (שמירת החוק וכיבוד בית המשפט) והרבה דיבורי סרק. ראש הממשלה פועל כל הזמן בין הטיפות ומנסה לא להרטב. לא קל לו, בוודאי, כי מצד הבטחות נוגעי שחקים, הוא יצטרך להתמודד עם החוק הבינלאומי. הוא יתייחס לזה כשיבין שיש למצב הבינלאומי כוח שיכול להזיק. הוא בוודאי לא רוצה לגרום לצרה לישראל, בזה נוכל להיות בטוחים, אבל לא יכול עם עצמו, עם השקפת עולמו ואם דרכו הפוליטית.

11 טוב לשמע הבטחות כאלה של ראש הממשלה...הן לא יתממשו. מבטיח לא לקיים לכל פעילי המחאה החברתית - שימו לב לאן הוא מפנה את התקציב
  • 18:14
  • 06.06.12

ו

12 דיברי ביבי מתחנפים לימין הביריוני. מדוע לא מרחיבים ומחזקים את הישוב שלי: פרדס-חנה. למה לא עושים כן בזיכרון יעקוב הסמוכה והיפה. למה צריך לשפוך כספים כדי להתריס נגד העולם והערבים באידיאולוגיה פנטית. והכל מכספי משלם המיסים. אהוד
  • 18:21
  • 06.06.12

זה לא עצירת הביריונות של הימין הקיצוני שמקבל כאן כל מה שהוא רוצה אלא מתן פרס לחוליגנים הללו.

  •   ל 10 היקר יאיר
    • 22:46
    • 06.06.12

    אותם חוליגנים עושים צבא!! אותם חוליגנים מתים בצבא!! אותם חוליגנים משלמים מיסים!! אותם חוליגנים אוהבים אותך כמו אח... אז אנא אחי היקר תכבד. האידיאל הוא ארץ ישראל לעם ישראל מה שרצו אבות אבותינו כל חיינו... ומי שרוצה להצטרף יצטרך לכבד רק שלטון אחד! והוא יהודי דמוקרטי...

13 "וכראש הממשלה אני מחויב לשמור על החוק ומחויב גם לשמור על ההתיישבות. אין שום סתירה בין השניים" טל
  • 18:37
  • 06.06.12

ARE YOU FUCKING KIDDING ME?

14 הפלברה של רושממשלה יזראל לא תעמוד במבחן המציאות. אין לממשלה כסף בשביל שגעונות המתנחבלים  (לת) הבחנה ברורה
  • 18:38
  • 06.06.12

15 בשביל מה בעצם לחזק את ההתיישבות ? מיקי
  • 18:40
  • 06.06.12

מה ההגיון בחיזוק ההתישבות? מה התועלת בביזבוז מליארדים על בניה בשטחים ? מה החוכמה ביצירת "עובדות בשטח" אשר אינן משרתות דבר ?
הרי בסופו של דבר ראש הממשלה בעצמו מכיר בכך שהפתרון הוא שתי מדינות לשני עמים ( נאום בר אילן ) . מה הטעם לטפח ולממן אוכלוסיה קנאית אשר אינה מסוגלת לכבד הכרעות דמוקרטיות ומשפטיות ? לא סתם נמאס כבר לחיות כאן

  •   גבולות מדינת ישראל אבידן
    • 19:51
    • 07.06.12

    לכל השמאלנים: אנא בדקו את גבולות המדינה - א) לפי גבולות החלטת האו״ם ב1947. ב) לפי גבולות סוף מלחמת השחרור ב1948. ג) לפי גבולות סוף מלחמת ששת הימים. למה גבולות מלחמת השחרור קדושים יותר מאלה של ששת הימים? למה רמלה כשרה ושילה ובית אל פסולות? מאיפה בא הטמטום הזה?

16 מדינה אחת ל 2 עמים עזבו אתכם בחייכם...
  • 18:42
  • 06.06.12

פשוט תחילו כבר את החוק הישראלי בשטחים ודי, ועל הדרך תנו אזרחות ישראלית לפלסטינים...ככה נדלג על כל הקטע של תקופת האפרטהייד שבכל מקרה תגיע מתישהו...תחסכו את זה מאיתנו, שכל אחד יגור איפה שהוא רוצה ודי.

17 הממשלה הגרועה ביותר שהייתה מאז ומעולם יובי
  • 18:56
  • 06.06.12

כנסת נחשלת, חסרת מעוף, חסרי חוט שידרה, חבורה של נרקסיסטים ותאבי בצע. חברי ש"ס , כהרגלם, בורחים מכל אחריות וקבלת החלטות (מה שאמורים לעשות מעצם היותם רשות מחוקקת ומבצעת) וכמו שבורחים מעבודה, שרות חובה בצ.ה.ל ותשלום מיסים. בורחים ונעדרים מקבלת החלטות .

18 ראש מכשלת ישראל וסריסיו  (לת) שפתי כהן
  • 19:10
  • 06.06.12

19 איזה יופי של שנה וחצי הולכות להיות לנו - מלאות בפתרונות זמניים, התקפלויות ותככים, ללא כל התקדמות ביטחונית או חברתית כלכלית.. הלאה לבחירות
  • 19:18
  • 06.06.12

כבר אמרתי תודה לממשלת ישראל?

20 המתנחבלים הם הסכנה האמיתית למדינה  (לת) חילוני חרד
  • 19:22
  • 06.06.12

  •   תיכף יתגלה האמת ונראה מי הסכנה והוא מות יומת אוי לכם מיום הדין ואבוי לכם מיום התוכחה !!!  (לת) לחולני החרד מבן יוסף
    • 00:10
    • 07.06.12

21 דיין; אתה צבוע. גם אם בונים בארץ משה
  • 19:22
  • 06.06.12

ללא אישורים, לא בונים על קרקע של מישהו אחר!!! בעוולות ושקרים נבנה את ארץ נחלתינו.

22 מתנחלים יקרים - אתם לא העם - פורשים מהציבור לא יכולים לקרא לעצמם עם.  (לת) ריק
  • 19:26
  • 06.06.12

23 מי הטעה את המתיישבים? מי מטעה אותם כעת?
  • 19:27
  • 06.06.12

נדמה לי שהוא ממשיך להטעות בלי חשבון. במדינה מסודרת הוא היה נותן את הדין ואם מעורב אינטרס שלו ויהיה זה פוליטי אז דין בריבוע.

משרדים ממשלתיים היו במהלך והייתה יד מכוונת, שעכשיו שוב מפזרת הבטחות במקום לקחת אחריות. הנזק במשאבים ממונות ובתדמית הוא קולוסלי ואף אחד לא דורש הסבר? זה בא משמיים?

24 פשע ענק יחפה על פשע גדול. ראש ממשלה פושע נגד החוק הבינלאומי. כולנו נשלם על פשעי ההתנחלות.  (לת) צבי
  • 19:27
  • 06.06.12

  •   איפה "החוק הבינלאומי" ברמלה, באר שבע ויפו הכבושות מערבים? משפטפטן
    • 09:25
    • 08.06.12

    באיזו החלטה של האו"ם הותר שם הכיבוש?

25 אין ממשלה בירושלים, רק חבורת שודדי קרקעות מונעים על ידי אונה תפלה משיחית על קדושת הסלעים של יו"ש  (לת) צבי
  • 19:28
  • 06.06.12

26 ''התיישבות'' פעולה ליצירת איזור יהודי מטוהר. בד''כ בת 3 חלקים: 1) פינוי-מחיקת היושבים הילידים. 2) וואי, תראו מה מצאתי, שטח פנוי שלא שייך לאף אחד. 3) תקיעה בשופר ולקיחת בעלות.  (לת) ק.א.
  • 19:35
  • 06.06.12

27 if you are tired of Bouldozers maybe you should'nt build your house on stolen private land!  (לת) Absurd...
  • 19:36
  • 06.06.12

28 שלטון חוק מול פאשיזם אלוקי  (לת) עמי
  • 19:44
  • 06.06.12

29 כל הכבוד לביבי אני לא מאמין שכתבתי את זה
  • 19:49
  • 06.06.12

כמה רעש על פקאקטה 5 בתים? נגמרו הצרות במדינה? ביהמ״ש מעל הכל!

30 הוא באמת חזק! פרופסורית נתניהי
  • 20:10
  • 06.06.12

יצא אדיר מהפח שטמנו לו. מכל חבורת הפוליטיקאים היללנים והרופסים בימין ובשמאל, ביבי היחיד שיכול להנהיג את ישראל.

31 נתניהו טועה. זה יציל את מדינת ישראל מחורבן אברי
  • 20:24
  • 06.06.12

ההתנחלויות יביאו בסופו של דבר לסיפוח השטחים ולהפיכת ישראל לדו לאומית. אם לא נעצור את המפעל הנורא הזה, כולנו נשלם את המחיר.

32 התחיל באיחור 45 שנה חזרה ברוכה לשפיות ולגבולות 67  (לת) Guss
  • 20:39
  • 06.06.12

33 רק ביבי יכול להוריד התנחלויות ולהביא שלום בלי התנגדות אמיתית של המתנחלים  (לת) שמאלני שפוי
  • 20:45
  • 06.06.12

34 כשמתחילים לקרוא את דברי נתניהו הם כל-כך מקוממים, ואז מגיעה פליטת פה פרוידיאנית :) לא יאמן
  • 20:53
  • 06.06.12

"ישראל היא מדינה דמוקרטית, שבה הציות לחוק הוא נדבך יסוד בחיינו החופשיים, וכראש הממשלה אני מחויב לשמור על החוק ומחויב גם לשמור על ההתיישבות. אין שום סתירה בין השניים".
גם נתניהו יודע, גם אם לא יודה בזה לעולם, שה"התיישבות" - כלומר ההתנחלויות - אינה חוקית. אך בתור מניפולטור פאתולוגי הוא חייב להגיד את ההיפך האבסורדי הזה ש"אין סתירה בין השניים".
אותי זה הרגיע קצת. אם נתניהו (נתניהו!) מודע לאי-חוקיותן של ההתנחלויות, אולי יש עתיד?

35 יש  (לת) יעקב
  • 21:03
  • 06.06.12

36 זה בסדר אדוני המלך, בארצנו המטורפת אתה הוא המזיק הגדול מכולם. אתה תירשם  (לת) בהסטוריה כמחריב המפעל הציוני
  • 21:08
  • 06.06.12

37 אתה הוא זה שמזיק לחוק ולצדק!  (לת) גאןפול
  • 21:11
  • 06.06.12

38 גנבים, אדמות לא שלכם  (לת) מה לא בצדק?
  • 21:35
  • 06.06.12

39 ביבי אתה כרגיל מאחר...אנחנו כבר לא שם... איך אמרו בדרום אפריקה? One man, one vote  (לת) דני, ירושלים
  • 21:40
  • 06.06.12

40 ביבי, תפסיק לשקר ! בשטחים הכבושים יש קולוניאליזם חזירי בחסות כח הנשק. אין חוק שוויוני לכל בני האדם החיים שם.  (לת) רוני אנטי לאומנים
  • 21:44
  • 06.06.12

41 גוזלי האדמות , ממשיכי דרכו של המערב הפרוע, נמאסתם!!  (לת) משה בן פלסטין
  • 21:46
  • 06.06.12

42 כדאי לזכור אורטופד
  • 22:11
  • 06.06.12

מי שקוטע את ידו השמלית נשאר גידם, אפילו אם הוא פוליטיקאי.

43 זו לא התיישבות. קוראים לזה קולוניאליזם. solar
  • 22:38
  • 06.06.12

התיישבות זה מה שהוריי וחבריהם עשו במסגרת החוק בינלאומי.

44 התיישבות? התנחלות  (לת) ביבי לא תשתמש בשפה אורווליאנית כדי לטשטש אותנו
  • 22:47
  • 06.06.12

45 נקעה נפשו של העם מתעלולי המתנחלים. במקום לפתור בעיות אמת של כלל תושבי במדינה, משקיעים אנרגיה אדירה תככים ומניפולציות. גד
  • 23:20
  • 06.06.12

מדוע לא יקומו בן-גביר, מרזל ושאר "גיבורי ישראל" להגן על משפחות יהודיות שנזרקות מבתיהן על ילדיהן בגלל אי תשלום חוב לבנקים, שמנהליהם משתכרים מיליונים? יש יהודים מסוג א' וכל היתר?

46 לאחי המתנחלים המשיח מגלה עד הושענה רבה התשעב ר"ת האש שלי תוקד עד בא [משיח בן יוסף]ואם השמאלנים ינסו לפגוע בו,,הוא יחזור אחרי 11 חודש עם כוחות יותר חדש במבט ימית רשע ולא ישאר ערב -רב וישמעאלים בארץ הזאת ב"ה !!  (לת) דויד מלמד [המלך]:ירושלים
  • 00:06
  • 07.06.12

47 אי אפשר לגנב אדמות מהערבים ללא גניבת הקופה הציבורית של היהודים הרי דרוש ממון רב לתשתיות, לבטחון ולעוד הטבות יחודיות
  • 00:24
  • 07.06.12

כדאי שפעילי המחאה החברתית יבחנו מקרוב את פעילות הממשלה סביב ההתנחלויות ואולי סוף סוף יבינו לאן הולך הכסף ומדוע הם מקופחים. וכשיבינו, שישקלו קיום פעולות המחאה בהתנחלויות ולא בתל אביב

48 ביבי ושותפיו הורסים יותר ויותר כל סיכוי לעתיד של שקט והוגנות עם הפלסטינים ניב
  • 00:34
  • 07.06.12

ועוד מעז לדבר על חידוש משא ומתן עם הפלסטינים...

49 אין ולו התנחלות אחת שהיא חוקית. פטריוט אמיתי יתנגד בכל כוחו לכל בניה על קרקע גנובה.  (לת) אין גבול לחוצפה של נתניהו
  • 00:46
  • 07.06.12

50 אזרחים שומרי חוק מתבקשים על ידי ראש הממשלה לסייע בעבריה על החוק. נתניהו חייב ללכת.  (לת) הוא מפחיד אותנו נתניהו?
  • 00:47
  • 07.06.12

51 גנבים פעמיים שימו לב לאן הכסף הולך
  • 01:25
  • 07.06.12

פעם לפלשתינאים ופעם למשלמי המיסים-אנחנו. כדי שנפתור להם את הרפתקות הגניבה ומימלא הם חיים שם על חשבוננו עם הטבות מס וכו. כמו שכבר אמרו פה: פעילי המחאה -

52 השמאל הפסיד בבחירות זרובבל
  • 02:04
  • 07.06.12

ולכן הוא משתמש בסניפים שלו(בג"צ,תקשורת,פרקליטות וכדומה)כדי לנסות ליישם את האג'נדה שלו. זה גועל נפש. שתזכו בבחירות(לא נראה לי שזה יקרה בזמן הקרוב)תממשו את האג'נדה שלכם(שאני כמובן אתנגד לה),אבל אם רוב הציבור ירצה אותה-אין מה לעשות.

53 התנחלות אינה התיישבות, היא שוד רני
  • 02:41
  • 07.06.12

יש בידי ממשלת ישראל, כמו קודמותיה, יכולת להכשיר את השרץ - רוצים "להתיישב" בכל חלקי ארץ ישראל? אדרבא, ספחו את השטחים למדינת ישראל וטפלו בקרקעות שם כבאדמות מדינה. אחרת זו פשוט גניבה וגזל.

54 פליטי כפר צובא העתיק ממתינים לשוב לאדמות הקיבוץ הנאור ,לא נשכח ולא נסלח.  (לת) יהודי אותנטי
  • 04:44
  • 07.06.12

55 השמאל משלם מיסים משרת בצה״ל ושומר חוק ישראלי
  • 05:24
  • 07.06.12

לכן אין סיבה שאחרים שאינם שומרי חוק יהנו מפריוילגיות על חשבון ״השמאל״. Bb אתה רוה״ת של כולם לא רק של המתנחלים.

56 The American settlers stole Indian lands also-- until the Indians rebelled, in the famous Pontian rebellion There's nothing new here
  • 06:36
  • 07.06.12

It of course failed, and today the entire American continent is settled
http://en.wikipedia.org/wiki/Pontiac's_War

57 באמת שיש גבול. הם בנו על אדמה של מישהו אחר. למה אנ למה אנחנו מרחמים בסוף עליהם?!
  • 07:02
  • 07.06.12

הם השתלטו על אדמה של מישבו אחר, בנו עליה בתים ובסוף כשמפנים אותם, במקום שהם יצטרכו לפצות אותו, אנחנו מפצים אותם?!?! והם עוד הקורבנות? שבעים מיליון שקל לשלושים מחות? בית בהרצליה שווה כזה סכום, זה לא מה שעולה בית לא חוקי באמצע השטחים...

58 השמאל רוצה להשמיד את יש"ע הפלסטינים ימשיכו את העבודה וישמידו את המדינה כולה  (לת) מ
  • 07:12
  • 07.06.12

59 למה אתה מבזבז את כספי המדינה מר' נתניהו? רונן
  • 07:13
  • 07.06.12

יש לפנות את כל ההתנחלויות בגדה המערבית.
לגבי התנחלויות שאפשר לבודד את מיקומן ולצרפן לישראל . צריך לחשוב האם לפנות.
את כל שאר ההתנחלויות צריך לפנות היום.
כל ש"ח שמדינת ישראל מוציאה בגדה על התנחלויות הוא כסף שהולך לביוב.

60 נניח שממשלת היטלר היתה נותנת לגרמנים שטרי בעלות על אדמת פולין בזמן הכיבוש האם פולין היתה מכירה בזה?
  • 07:26
  • 07.06.12

צבא ירדן פלש למחוזות יהודה ושומרון של ארץ ישראל, וכבש אות. מחוזות אלה היו תחת כיבוש ירדני 19 שנה. במהלך אותן שנים העניק שלטון הכיבוש הירדני שיטרי קושאן על מגרשים ביו"ש לכל מיני ערבים שארץ מוצאם סוריה.
האם ממשלת פולין היתה מכירה בקושאנים על אדמת פולין, שהיטלר חילק לכל מיני גרמנים? מדוע צריכה ממשלת ישראל להכיר בקושאנים המטופשים על אדמות ארץ ישראל שהמלך חוסיין חילק לערבים?

  •   זעקת הקוזאק הנגזל גיא
    • 10:29
    • 07.06.12

    ממשלת ישראל צריכה להכיר בזכות הקניין -
    במיוחד של אנשים הנמצאים תחת משטר צבאי במשך עשורים.

61 פעילי המחאה החברתית! תזכרו טוב טוב מי הצביע בעד חוק ההסדרה ותשפיעו בפריימריז הקרובים להדחתו  (לת) נטשה
  • 08:13
  • 07.06.12

62 ביבי לא רלוונטי. שלטון זר במדינת ישראל , בובה של מדינת יו"ש.  (לת) צבי
  • 08:19
  • 07.06.12

63 עכשיו הבנו למה הוא מעלה מיסים שי
  • 08:42
  • 07.06.12

כדי לממן עוד ועוד התנחלויות. בראוו.

64 ליכוד הפכה למפלגת קיצונים סיקריקים קיצונית  (לת) יביאו לחורבן הבית
  • 08:53
  • 07.06.12

65 מי שמזיק להתיישבות הוא אתה אדוני ראש הממשלה ...
  • 09:33
  • 07.06.12

ההתיישבות החשובה ביותר - בנגב ובגליל - נשכחה והוצאה לגמרי מהשיח הציבורי. במקום ליישב את מה שהוא שלנו, אתה וכל חבריך המתנחלים עסוקים בליישב שטחים שלא בשליטתה הריבונית של מדינת ישראל בניגוד לחוק הבינלאומי.

66 כלומר האופציה לכך קיימת רק בידי הימין ובידי נתניהו החף מכל עוולה.  (לת) גמגמן סידרתי
  • 10:22
  • 07.06.12

67 אילו בו הדבר תלוי בכלל לא היה פה חוק.כולו מס שפתיים וגימגום .ביבי לא מנהיג .  (לת) מדינת בננות של ביבי שמיבי
  • 10:23
  • 07.06.12

68 בית המשפט העליון מבזה את ישראל. שופטים אמיתיים היו מתפטרים מזמן  (לת) שלטון החוק בשטחים? תראו את הסרט
  • 11:42
  • 07.06.12

69 נתניהו צודק- לא ניתן לסיים את הכיבוש ע"י בג"ץ. מעניין מתי הכיבוש יסיים את בג"ץ.  (לת) רוני פדידה
  • 11:59
  • 07.06.12

70 ראש ממשלטנו הסוציאליסט:מאות משפחות מהצד הזה של הקו הירוק מחכים לדיור שאתה מונע מהם!  (לת) משקיף
  • 16:59
  • 07.06.12

71 אויש תנוחו פאתטים,העם בז ולועג לכם .(לשמאל הלא ציוני)  (לת) ירון
  • 06:50
  • 08.06.12

72 כשזוג צעיר מחוסר דיור מתושבי פרדס-חנה או עפולה יקבל דירה בעלות של רבע מעלות הקמת בית בשטחים הכבושים - יחל הצדק החברתי לפרוח והכיבוש יחל ליבול  (לת) או צדק חברתי או ככיבוש. הגיע הזמן לבחור
  • 08:02
  • 08.06.12

73 ביב. חדל לפלג את העם לטובת הנהנתנות שלך.כשאין מנהיג יש שןפט.  (לת) נתן
  • 08:59
  • 08.06.12

74 You write so honstely about this. Thanks for sharing! Necmi
  • 18:37
  • 26.08.12

You write so honstely about this. Thanks for sharing!

פרוייקטים מיוחדים