המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

סרטון: שוטר מג"ב בועט בילד פלסטיני בן 9 בחברון

ממג"ב נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע חריג שאינו משקף את עשייתם הרבה של הלוחמים". מפקד החיל הנחה על הקמת צוות בדיקה

סרטון שהפיץ ארגון "בצלם" מתעד מה שנראה כשוטר מג"ב בועט בילד פלסטיני בן 9 ששכוב על הארץ, בעזרת חברו שמחזיק בו. בסרטון, שצולם ב-29.6.2012, נראים שני שוטרי מג"ב, חמושים ברובה ולבושים בציוד מלא, שארבו לילד בן 9, עבד א-רחמאן בורקאן, כשיצא מסמטה סמוך לביתו. אחד השוטרים זינק עליו, הפיל אותו על הארץ ואחז בזרועו שהוא אומר לו "למה אתה עושה בלאגן". הילד החל לבכות, ושוטר מג"ב אחר הגיע למקום ובעט בו. הילד שוחרר מאחיזת השוטרים וברח מהמקום.

הסרטון הוא בן 2 דקות, וקשה לדעת מה התרחש קודם לכן. לדברי "בצלם", המתנדב החל לצלם כאשר הבחין שהשוטר אורב מעבר לפינה. מהארגון נמסר כי הם מתכוונים להגיש תלונה במח"ש. לערוץ 2 סיפר בורקאן כי "השוטר הגיע, הוא תפס אותי והשני נתן לי בעיטה". לשאלת הכתב הוסיף הילד כי "יש חיילים טובים וחיילים לא טובים. החיילים הטובים נותנים לנו אוכל".‬

Article video embed code

ממג"ב נמסר בתגובה כי, "משמר הגבול רואה בחומרה ומוקיע התנהגות שוטרים באופן המנוגד לערכים עליהם החיל אמון. חשוב לציין, כי מדובר באירוע חריג, שאינו מייצג את עשייתם הרבה של לוחמי משמר הגבול לביטחון מדינת ישראל. מפקד משמר הגבול הנחה על הקמת צוות לבחינת האירוע באופן מיידי ומסקנותיו יינתנו בימים הקרובים".

בחודש אפריל תועד סגן מפקד חטיבת הבקעה, סגן-אלוף שלום אייזנר, כשהוא מכה פעילי שמאל שהשתתפו במסע אופניים שהתקיים אתמול (שבת) בבקעת הירדן. לאחר חקירת האירוע החליט הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ החליט להדיח את אייזנר מתפקידו. ההחלטה התקבלה לאחר שהרמטכ"ל קיבל את המלצתם של מפקד פיקוד מרכז, אלוף ניצן אלון, ומפקד זרוע היבשה, אלוף סמי תורג'מן. השניים הודיעו לסא"ל אייזנר על החלטת הרמטכ"ל בשל "כשל ערכי באירוע".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 וואו פשעי מלחמה  (לת) כפיר
  • 15:13
  • 02.07.12

  •   לא כפיר זה בריונות פחדנית, יותר נמוך מזה אי אפשר  (לת) נג"ב
    • 22:14
    • 02.07.12

  •   צודק נג"ב. רק פחדנים עלובי נפש יתעללו בילדים שלא עשו להם כלום. דוגמא אישית יש להם מליברמן שהרביץ לילדים שהיכו את בנו. זו דרכם של מקופחים מקפחים, שצריכים מדים, דגלים כדי שיוכלו בשמם להתעלל באחרים, להרגיש שיש להם גדול ומזה לקבל סיפוק. הבעיה, שהבור כ"כ גדול ששום סיפוק לא ימלא אותו לעולם. הכיבוש משחית, הוא סרטן שביבי מפטם אותו עם הימין, ומחסל את סיכויי ישראל לשרוד במזרח התיכון  (לת) שומר חוק
    • 23:10
    • 02.07.12

  •   אל תשכחו שהפרובוקטור הערבי צילם רק מרגע שחזר הילד לרחוב והשוטר תפס אותו. שאלתם את עצמכם בכנות מה הפרובוקטור לא הראה לנו שקרה קודם לכן? לכן יש לראות בזה סתם תעמולה פלסטינית לא-תמימה!!!! עמיש גל
    • 14:49
    • 03.07.12

    וחוץ מזה, כולה בעיטה קלה !!!!

02 אני מתאר לעצמי שהצלם ב"מקרה" נכח שם לצלם את הנוף...ובדיוק וממש במקרה - איתן הבת-ימי
  • 15:14
  • 02.07.12

מארב שצלח.
ושני המגב"ניקים הטיפשים נפלו בפח וגרוע מכך מרביצים לילד בן 9 .

  •   במקרה או לא התוכן אותו תוכן. סעיד סטל
    • 16:08
    • 02.07.12

    הנושא הוא המקרה ולא הצלם

  •   וכמובן שלא צילמו מה קרה קודם, לפני שהמגבניקים תפסו את הילד. אבל בואו ננחש: הילד רצה בסך הכל להביא להם סוכריות. או אולי אבן בראש.  (לת) חצי עבודה
    • 16:22
    • 02.07.12

  •   תגידו אין לכם בושה? אפילו כאשר יש תמונות כאלה יימצאו הסנגורים? ריקי
    • 16:59
    • 02.07.12

    מה זה משנה מה הילד עשה קודם? זה י-ל-ד ב-ן 9!!!!

  •   זה לא משנה מה עשה הילד קודם. באותו רגע לא היה חשש לחייהם ולכן הם לא פעלו כהגנה עצמית, אלה התנהגו כמו חיילים פאשיסטים. דומה מאוד להתנהגות הנאצים בזמן מלחה"ע ה2  (לת) חגית
    • 17:23
    • 02.07.12

  •   נכון, ותאר לעצמך אם אירוע אחד במקרה צולם, כמה מאות לא צולמו?  (לת) נויה
    • 17:28
    • 02.07.12

  •   כי ילד בן 9 יכול לסכן חייל בשכפ"ץ? אין שום הצדקה להתנהגות כזו. צריך לעמיד אותם לדין במיוחד לאור העובדה שהם מג"בניקים שהרי מקרים כאלה נפוצים במחוזותיהם.  (לת) תום
    • 18:03
    • 02.07.12

  •   ומה עשה אותו ילד תמים? למה הוא רץ או שמעון
    • 23:10
    • 02.07.12

    יותר נכון ברח?
    בטח הוא "רק" זרק אבן או סלע

  •   אם להורים של אותו ילד היה איכפת ממנו.. מה זה משנה
    • 11:38
    • 03.07.12

    לא היו שולחים אותו.. ואם החיילים לא היו מתנהגים ככה.. אז הוא היה ממשיך לזרוק אבנים או כל דבר שהוא עשה שם שאיננו רואים.. אני לא מאמין שזה קרה סתם.. ואני מאמין שההורים או הצלם בקשו מאותו ילד לרוץ למקום הזה רק בכדי שזה יתועד.. אז תעשו לי טובה... הילד הזה היה אמור לקבל כדור בראש אז שיגיד תודה... ומעניין למה ערכו פה את הסירטון.. בריאות ואושר לכל עם ישראל!!!

03 באמת חריג. שצולם.  (לת) דניאל
  • 15:16
  • 02.07.12

04 איך קוראים למה שיורם אוחיון עשה? : כשל ערכי בארוע? איך בדיוק מגדירים עמידה בשמש 6 שעות? עינויים?  (לת) כשל לוגי בערכת הערכיות
  • 15:19
  • 02.07.12

05 הרי יצחק שמיר היה ראש ממשלה כל כך ''צנוע וישר''. אז כיצד זה קורה לנו שוב ושוב?  (לת) ק.א.
  • 15:19
  • 02.07.12

  •   מה הקשר ליצחק שמיר ??????????  (לת) מחפש תקשר .
    • 16:11
    • 02.07.12

  •   הגדה השמאלית גדעון ספירו
    • 19:20
    • 02.07.12

    אתמול חזרתי ממאלי אחרי שיחה ארוכה שאנוכי וחברי הגדה קיימנו עם השביבה לגבי ההרס המזעזע שהם מבצעים שם.
    הבטחנו להם הרים וגבעות רק שינוחו ולא ימשיכו בנזק.
    חזרנו בלי ראשים ועוד כמה איברים.
    הגדה השמאלית - עד מתי הדמוקרטיה לא תתגונן משכמותכם?
    גדעון ברעם.

  •   טמבל מה אתה רוצה משמיר ז"ל רון
    • 21:00
    • 04.07.12

    מה הקשר שלו לפעולת המגבניקים המשועממים במחסומים ?

06 החייל מסתכל לצדדים לבדוק שלא ראו אותו...  (לת) עוד אירוע חריג
  • 15:20
  • 02.07.12

07 שמאלנים איפה אתם שהורגים תינקות יהודים יוס
  • 15:20
  • 02.07.12

יפי נפש אתם לא מראים מה הילד עשה

  •   יוסי - ילד שלי מוצלח? שתי הערות עברי
    • 16:15
    • 02.07.12

    א. אני יכול להבין שאתה כן היית שם, וממש ראית מה שהילד
    עשה. האם דיווחת לאחראים? ב. אני גם יכול להבין שאף פעם לא למדת עברית כמו שצריך.

08 כרגיל מראים חצי סרט - החצי הראשון , הילד זרק אבנים על החיילים - אבן יכולה להרוג !!! אבל למה לבלבל את המח עם עובדות ? איך אני יודע כי אני הייתי חייל קרבי באזור ואני מכיר את האזור מצויין (אפילו יותר טוב מגדעון לוי ) יואב
  • 15:20
  • 02.07.12

כרגיל מראים חצי סרט - החצי הראשון , הילד זרק אבנים על החיילים - אבן יכולה להרוג !!! אבל למה לבלבל את המח עם עובדות ? איך אני יודע כי אני הייתי חייל קרבי באזור ואני מכיר את האזור מצויין (אפילו יותר טוב מגדעון לוי )

  •   אתה בועט בבן שלך כשהוא עושה משהו מסוכן?  (לת) יריב
    • 16:13
    • 02.07.12

  •   גם אם הילד התכוון לרצוח שוטר, הוא כבר על הארץ כנוע. מה יש להתעלל בו?  (לת) צבי שונא מתנחלים
    • 17:33
    • 02.07.12

  •   הבן שלי לא זורק אבנים.  (לת) יואב
    • 19:59
    • 02.07.12

  •   אז יואב, איפה ובאילו נסיבות אתה בועט בילדים קטנים, וכמה חזק?  (לת) המועצה לשלום הילד
    • 02:52
    • 03.07.12

  •   גוש דן שמוליק כהן
    • 07:45
    • 03.07.12

    יואב, לא זכור לי אי פעם שחשתי איום על חיי בשל עימות עם ילד בן 9. גם כאשר הייתי לבדי וגם כאשר חבשתי שכפ"ץ ולא הייתי חמש. אתה יכול לנסות ולסובב את הסיפור הזה כמה שתרצה, אבל תתקשה מאוד לשכנע אותי, או כל אדם סביר, שאכן שני חיילים חמושים וממוגנים הגנו על עצמם מפני נסיון רצח שבוצע על ידי ילד בן 9. תתקשה מאוד גם להסביר מדוע הילד שוחרר לאחר שהחיילים התעללו בו, למרות מסוכנותו לכאורה.
    אני מצפה להסברים אינטלגנטים.

  •   ליואב אזרחית
    • 17:29
    • 03.07.12

    אם אתה יודע והיית חייל קרבי באזור , אתה גם יודע כמה אלימות יש מצד החיילים סתם כי בא להם גם אם אין סיבה .
    אל תיתמם ספר בבקשה כמה פעמים העלמת עין במקרים כאלו

09 כרגיל מראים חצי סרט - החצי הראשון , הילד זרק אבנים על החיילים - אבן יכולה להרוג !!! אבל למה לבלבל את המח עם עובדות ? איך אני יודע כי אני הייתי חייל קרבי באזור ואני מכיר את האזור מצויין (אפילו יותר טוב מגדעון לוי ) יואב
  • 15:20
  • 02.07.12

כרגיל מראים חצי סרט - החצי הראשון , הילד זרק אבנים על החיילים - אבן יכולה להרוג !!! אבל למה לבלבל את המח עם עובדות ? איך אני יודע כי אני הייתי חייל קרבי באזור ואני מכיר את האזור מצויין (אפילו יותר טוב מגדעון לוי )

  •   הימין היה שקרן ונשאר שקרן. מאין לך שיש לסרט הזה חלק שלא הראו? דפוק אתה? מה ילד יכול לעשות לחייל עם נשק? פסיכים אתם על כל הראש, שגם אם כעת לילה תגידו שעכשיו יום. איבדתם כל צלם אנוש. את כל התאים במוח, עם החינמון של ביבי והתעמולה שהופכת אתכם לחיות אדם  (לת) שומר חוק
    • 23:14
    • 02.07.12

10 כרגיל מראים חצי סרט - החצי הראשון , הילד זרק אבנים על החיילים - אבן יכולה להרוג !!! אבל למה לבלבל את המח עם עובדות ? איך אני יודע כי אני הייתי חייל קרבי באזור ואני מכיר את האזור מצויין (אפילו יותר טוב מגדעון לוי ) יואב
  • 15:20
  • 02.07.12

כרגיל מראים חצי סרט - החצי הראשון , הילד זרק אבנים על החיילים - אבן יכולה להרוג !!! אבל למה לבלבל את המח עם עובדות ? איך אני יודע כי אני הייתי חייל קרבי באזור ואני מכיר את האזור מצויין (אפילו יותר טוב מגדעון לוי )

  •   אם הוא זרק אבנים יואב מותק
    • 18:39
    • 02.07.12

    הוא כבר מזמן היה נעצר ולא משוחרר, אבל האמת שחבל על הזמן, כל מה שאפשר לאחל לך הוא שתישאר טוקבקיסט בשכר כל חייך.

11 אח"כ מתברר שהילדים האלה הם תצפיתנים, מבריחים ומעבירי מידע. בעיטה קטנה, לא קרה כלום. משה
  • 15:21
  • 02.07.12

אז בעטו בילד, אוי אוי אוי. אני בטוח שהמכות שהוא קיבל מאבא שלו גרועות פי 100. ומעבר לכך, אני לא מאמין שהוא הסתובב לו שם באפס מעשה. הוא הלך להודיע אם קורה משהו, אם יש חיילים, אם השטח פנוי. בעיטה הגונה והוגנת אחת תבהיר לו לא להסתובב שם יותר ותוריד סיכון פוטנציאלי משמעותי לחיילי צה"ל.
נ.ב
לפי זה שהחייל הראשון חיכה לו ולכד אותו במהירות כזו נראה שהם חיכו לו, כלומר - ארבו לו, ומכאן אנו למדים שהוא כנראה עשה משהו לפני זה שגרם להם לארוב לו. אולי זרק אבנים ?

12 "בעט" אטליד
  • 15:21
  • 02.07.12

זה עשירית ממה שהילד חוטף מאבא שלו ביום.
רציתם חינוך נוקשה לנוער המתפרע? מתחילים מפה.

13 מה הבעיה בזה?  (לת) רותי
  • 15:23
  • 02.07.12

14 לא גוררים אותו הפיראט האדום
  • 15:23
  • 02.07.12

סה"כ מחזיק בו השוטר קצת חזק ובעיטה אחת והכי אבסורד שהילד כלל לא מופתע.
זוועה מה שעושים בצלם מפרסמים מכודות שטמנו לחיילנו הגיבורים.

15 אירוע חריג. עלאק חריג. דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!  (לת) נולדתי כאן, למדתי כאן, שירתתי כאן. די, עצרו את הרכבת, אני יורד
  • 15:23
  • 02.07.12

16 ולמלשינים אל תהא תקווה.....  (לת) ציוני
  • 15:24
  • 02.07.12

17 מתאים לכותרת ראשית,250 ק"מ מתו היום 38 תינוקות ואין איזכור. בעיטה חמורה מרצח המוני? או העיקר האגנדה? כל הכבוד להארץ
  • 15:24
  • 02.07.12

ברור שלא תפרסמו, כבר אינכם מתבישים וגם ואינכם מסתירים שהפכתם לעלון הסברה של החמאס.

18 בשטחים, בהפגנות: כאן, שם ובכל מקום- הפכנו לאנשים אכזריים ונטולי מוסר ומצפון.  (לת) אנחנו
  • 15:25
  • 02.07.12

19 מרשים לעצמם הכל  (לת) שמי
  • 15:25
  • 02.07.12

20 זו הידיעה הכי חשובה בעתון  (לת) שמאל
  • 15:25
  • 02.07.12

21 מתי תבינו כבר שצבא הכיבוש והאפרטהייד עושה עוול לעם שלם ?! אגב זה אופייני שכל זבל מוסרי ומצורע חברתית יהיה במגב של השטחים מודאג - ר''ג
  • 15:25
  • 02.07.12

באותה הזדמנות .. אני שואל את המתנחלים ותומכיהם ..
מה היה קורה אם שוטר פלסטי היה מכה ילד מתנחל בשכם .. ?

תחי הדימוקרטיה היחידה במזרח התיכון .

22 במג"ב זה לא חריג !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) חריג?
  • 15:25
  • 02.07.12

23 דובר מג"ב: מדובר באירוע חריג, בדרך כלל לא מצלמים.  (לת) יו
  • 15:25
  • 02.07.12

24 מה שחריג באירוע, שהוא צולם.  (לת) ח. ריג
  • 15:26
  • 02.07.12

25 לפני עשרה ימים היכו עשרות מפגינים והכל מצולם, מישהו גינה? זה לא נחשב חריג? ניר
  • 15:26
  • 02.07.12

נכון, לא מג"ב, אבל על אחת כמה וכמה. מדובר במשטרת ישראל, כשהדגש הוא על ישראל..אז למה במג"ב הארוע חריג ובמשטרה לא?

26 אירוע חריג קשה לצפייה
  • 15:26
  • 02.07.12

חבל שיש כל-כך הרבה מהם.

27 "ארוע חריג" הוא ארוע שבו יש מצלמה. "אירוע שגרתי" הוא ארוע ללא מצלמה.  (לת) אכלולי היכולי
  • 15:27
  • 02.07.12

28 מה שמעניין זה שהם טורחים לצאת בהצהרות כאלו דורון
  • 15:28
  • 02.07.12

למרות שאלו שרואים במעשה הזה מעשה נוראי לא ישתכנעו וכל האחרים חושבים שזה סבבה.

29 הארץ לעולם לא יפרסם סרטונים של פגיעות גראדים קסאמים ואבנים הטילים נורים מעצמם על ילדי הדרום
  • 15:28
  • 02.07.12

הארץ לעולם לא יפרסם סרטונים של פגיעות גראדים קסאמים ואבנים
וכן - הטילים נורים מעצמם על ילדי הדרום

30 מעניין מה הילד עשה?בטח זרק אבנים. ומה המצלמה עשתה שם? שטויות במיץ.  (לת) מתן
  • 15:30
  • 02.07.12

31 אכן אירוע חריג. בדרך כלל לא מצליחים לצלם אותם בזמן  (לת) הסרטן
  • 15:32
  • 02.07.12

32 אייי..... פויאה.  (לת) עדין נפש
  • 15:32
  • 02.07.12

33 אתמול ראיתי בתחנה של בן ג'ידו וידאו כשחייל מתעלל בבחור פלסטיני ומקלל אותו! גועל נפש.  (לת) ערבי
  • 15:34
  • 02.07.12

34 סרט ישן. החליפו להם נשקים מאז  (לת) בני
  • 15:34
  • 02.07.12

35 התנהגות מאוד לא חריגה של מג"ב או משטרת ישראל, כך הם מתנהגים בדרך קבע לבני אדם חפים מכל פשע בלי הבדל דת גזע או מין. טוב נו אולי יש קצת הבדל, אני משער שפלסטינים חוטפים לעיתים קרובות יותר מאזרחים ישראלים יהודים.  (לת) יוסי
  • 15:34
  • 02.07.12

  •   יוסי ילד שלי מוצלח (התכוונתי לסתום) לוחם לשעבר במגב חברון
    • 18:48
    • 03.07.12

    במקום לשבת בבית ממוזג ותרשום תגובות מגוחכות במחשב. אתה מוזמן לשרת שבוע אחד במג"ב חברון, ואז אין לי כל ספק שתפסיק למתוח ביקורת על לוחמים ששומרים גם על אחד כמוך. כשבתקשורת מציינים "מיידים אבנים" = אדוני, זה לא אבנים זה בלוקים, בלוקים שפצעו לא חייל אחד ולא שניים, וראה זה פלא מדובר בילדים בני 9. אותם ילדים גם הילד "המסכן" שבעטו בו מקבל מידי יום אוכל מאותם לוחמי מג"ב שאתה כל כך נהנה להכפישם. אז במקום להתנהג כמו נמושה, תגיע לחברון (לא לשירות כלוחם, כי בטח לא יקבלו אותך) אלא לתת אוכל לילדים המסכנים שאתה כל כך חרד לגורלם. עלוב נפש שכמותך.

36 ממג"ב ליס"מ הערבי הוא אותו ערבי, היהודי אותו יהודי והבעיטה אותה בעיטה  (לת) טל
  • 15:34
  • 02.07.12

37 כרגיל, אתר הארץ הפך להיות אתר הבית של "בצלם", ספרו לי משהו חדש  (לת) ניב
  • 15:34
  • 02.07.12

  •   אז למה אתם שורצים פה, דוד
    • 17:33
    • 02.07.12

    פשיסטים לאומנים מורעלי שנאה.
    שורצים פה וכל מקום ברשת, אין אתר נקי מכם.

  •   הם שורצים כתאי סרטן, כמו הכיבוש עם הגרורות. הם מקבלים גרוש וחצי על כל הקאה כאן מתעמולת הימין. כמה פתטי , לא? נדמה להם שאם יקיאו כאן לרוב בסוף מישהו מקוראי הארץ יתחיל להאמין להם. מה שרק מגחיך עוד יותר אותם ואת שולחיהם. ביבירמן מפחדים- זו האמת  (לת) שומר חוק
    • 23:17
    • 02.07.12

38 צריך לסגור את מג"ב רני
  • 15:34
  • 02.07.12

אין הצדקה לקיומו של הגוף הזה. הם לא בדיוק שוטרים ולא בדיוק חיילים, ומתנהגים יותר כמו בריונים פשוטים. הם כבר מזמן לא "משמר הגבול". על איזה גבול הם שומרים בדיוק? לא ראיתי אותם כששירתתי בלבנון.

  •   אתה טועה ובגדול מגבניק גאה
    • 16:10
    • 02.07.12

    ארוע זה לא מיצג את מגב . וארוע זה קורה ( אני לא מצדיק ) בכל גופי הבטחון . שוטרי משמר הגבול עובדים מסביב לשעון עבודה מאד קשה ומסוכנת תן להם קצת כבוד

  •   אם תחליף להם את המדים אתה חשב שהם ישתנו ????  (לת) אותה הגב' בשינוי אדרת !
    • 16:13
    • 02.07.12

  •   הם פשוט עושים עבור כולם את העבודה המלוכלכת...  (לת) פשוט צביעות וטיפשות
    • 19:49
    • 02.07.12

39 הימנים מתמוגגים מהנאה. בעיניהם חבל שלא ירו בילד  (לת) המנכש
  • 15:36
  • 02.07.12

40 שה"בצלם" יפסיקו להתבטל כל היום ויתחילו לדאוג לישראלים!!!! נמאס
  • 15:36
  • 02.07.12

נמאס מהשטויות של השמאלנים!!!

  •   זו עיוורות לא לראות שבצלם דואגים לישראלים מכמיר את הלב
    • 16:47
    • 02.07.12

    להראות לכולנו מה שקורה בחברון, שחיילנו מכים ילדים, אולי נתחיל לטפל בבעיה מהשורש שלה ולא להתחבא תחת סיסמאות שחיילנו טובים ואמיצים. ככה לא מתנהגים.

41 הלאה הכיבוש  (לת) ההוא
  • 15:37
  • 02.07.12

  •   אז נחזור לגבולות ה"חלוקה" ? גם ב-48 "כבשנו", לא רק ב-67 דני
    • 16:48
    • 02.07.12

    מה ההבדל בין גבולות הסכם שביתת הנשק ב-48 לגבולות בשביתת הנשק ב-67 ?
    שניהם גבולות זמניים של מצב הכוחות הצבאיים בעת שהוסכם על הפסקת הלחימה.
    אין בשניהם שום הכרה הדדית בגבול קבע או בריבונות.
    מה ההבדל המהותי ?
    מדוע יש "קדושה" בגבולות 48 שאינה קיימת בגבולות 67 ?

  •   צודק דני- חזרה ל- 67' זו עמדה פרגמטית. לא מוסרית. אנחנו השמאלנים לא יותר טובים ממכם. פשוט חושבים איך לפתור את הבעיה, על פי כל הסטנדרטים הבינלאומיים  (לת) אל תהיה צודק. תהיה חכם
    • 18:11
    • 02.07.12

  •   אפפפפ.. דני, כמה פעמים נסביר לכם? אזרחות ישראלית - זה ההבדל בין 48 ל 67. ריקי
    • 18:16
    • 02.07.12

    בשטחים הכבושים שורר שלטון כיבוש צבאי, חלק שם החוק הצבאי ולא החוק האזרחי הישראלי. התושבים הפלסטינים הם נתינים נטולי זכויות אזרח וכפופים למרות הצבא. קפיש?
    אפרטהייד, זה כל ההבדל.

42 הארוע החריג הוא שהצליחו לצלם את זה. ראיתי דברים כאלה במו עיני גם לפני 30 שנה. לישראל יצא שם של קלגסית. זה לא במקרה וזה לא בגלל יחסי ציבור גרועים.  (לת) יואבחלב
  • 15:37
  • 02.07.12

43 ילדים ערבים חוטפים מהוריהם הרבה יותר מזה  (לת) חייל לשעבר
  • 15:37
  • 02.07.12

44 "אירוע חריג" ? אפילו השקרים של מג"ב כבר אינם אירוע חריג. יש לפרק את המיליציה הנפשעת שנקראת מג"ב ולהקים יחידה שתשמש לשמירה על גבולות המדינה ולא להתעללות באזרחים  (לת) יהודים וערבים.
  • 15:38
  • 02.07.12

45 נו, באמת, כאילו לא ידוע שזה מה שקורה. חלאס עם ההיתממות.  (לת) מילואימניק
  • 15:38
  • 02.07.12

46 על מי אתם עובדים? עולה חדש
  • 15:38
  • 02.07.12

מה קרה 5 דקות קודם לזה????? הצלם נותן סוכריה לילד ואומר לו לך זרוק אבן לחיילים.... ודי למבין.

  •   אתה חושב שפה זה רוסיה? אז יש לי חדשות בשבילך. השטחים הכבושים זה סרטן. והשקרים של הימין שאתה חוזר עליהם תמורת כסף- יישארו שקרים. חזור לארץ מוצאך. אנחנו לא צריכים חארות שקרנים כמוך נוספים למה שיש כאן כבר  (לת) שומר חוק
    • 23:19
    • 02.07.12

47 מענין למה אתם מנסים להבריח את אחרוני המנויים ולהמאיס את עצמכם על הציבור היהודי?  (לת) המשך הכותרות המגמתיות
  • 15:40
  • 02.07.12

48 הסרטונים הללו תמיד בני דקותיים, ערוכים בקפדנות, מופצים ויראלית כמו השנאה, אמינים כמו דנידין, ומשרתים את מטרת העל הקדושה. אכן לאנשים חושבים. ובכירי צה"ל? על ברכיהם, נאלמים דום, שופטים את החיילים, מתחנפים לחונטת התקשורת הסייענית. תזכורת: אבנים הורגות.  (לת) אינפיניטי
  • 15:41
  • 02.07.12

49 מממ.... אסף
  • 15:41
  • 02.07.12

על מה המהומה?!
הם בקושי נגעו בו.

50 סרטון מבושל של בצלם-שטן  (לת) פפפפחחחח
  • 15:41
  • 02.07.12

51 נו אני מחכה גיא
  • 15:42
  • 02.07.12

איפה כל הימנים שיזעקו עכשיו שהסרטון לא ברור, ואולי הילד זרק אבנים קודם על השוטרים, או אפילו בקת"ב.
איפה כל הימנים שיצעקו שבצלם מציגים אמת מכיוון אחד ושהארץ שקרנים וסמולנים ושונאי ישראל.
אולי באמת אי אפשר להציג שום סיפור בצורה האמיתית ביותר שלו אבל ילד בן 9 חוטף בעיטה מבחור בן 20 תוך שהוא מוחזק על ידי עוד בחור בן 20, זה כל האמת שאני צריך.

  •   אם לזרוק אבנים זה לא אלימות בשבילך אז אתה צריך לראות רופא ויפה שעה 1 קודם !!!
    • 16:25
    • 02.07.12

    נכון שהבעיטה לא הייתה הכרחית אחרי שחייל א' כבר תפס את הפרחח הקטן .
    חיילים בחברון לא רצים ורודפים אחרי הפלסטינים אלא אם כן הפלסטינים מתגרים זורקים עליהם אבנים ובקבוקי תבערה .

  •   המג"בניק התנהג לא בסדר. ימני
    • 17:18
    • 02.07.12

    מה שנכון נכון.
    רק אל תפיצו את זה בעולם

52 הילד השתין במכנסיים מהפחד!! חיילים תתעוררו.. ילד!!  (לת) מרץ
  • 15:43
  • 02.07.12

53 כן אני יודע שהצנזור מגן על חיי ובכל זאת אין אירוע חריג בשטחים הכבושים הכיבוש עצמו הוא אירוע רע בחריגותו  (לת) פלץ
  • 15:43
  • 02.07.12

54 מוזר. הצלם עומד בפוזיציה כאילו הוא יודע שמשהו יתרחש. אמיר
  • 15:43
  • 02.07.12

פרובוקציה מכוונת?

55 גיבור ישראל! לבד מול האויב הפלסטיני הנורא. זיהה את הסיטואציה, גייס את מלוא עוז הרוח פעל בנחישות תוך דבקות במטרה וניטרל את האיום. או במילים אחרות, כך נולד המחבל הבא..  (לת) נילס
  • 15:46
  • 02.07.12

56 חברון שלנו מאז ולתמיד. והחחיל גיבור. והצבא יחקור. והמקרה חריג. וינקטו האמצעים. ובסוריה יותר גרוע. ובעמונה גם הרביצו ואף אחד..  (לת) אביתר
  • 15:46
  • 02.07.12

  •   עם גיבורים כאלה אפשר לסגור את הבסטה ולזרוק את המפתחות לים. כך קורה כשההונים בשלטון, ונותנים נשק להונים אחרים. עם כובש מכלה את עצמו. משהו שאתה אביתר כנראה לא תבין  (לת) שומר חוק
    • 23:21
    • 02.07.12

57 מדובר באירוע חריג ביותר, מאחר שהוא תועד במצלמה  (לת) אזרח סדום
  • 15:47
  • 02.07.12

58 מעל 700 בני אדם מתו השבוע בסוריה ואין כמעט מילה. לעומת זאת ילד פלסטיני מקבל בעיטה קטנה בתחת וכל התקשורת חוגגת. ממש פשי מלחמה נגד האנושות, להעמיד לדין את הנעל.  (לת) דן
  • 15:48
  • 02.07.12

59 אירועים חריגים הפכו לנורמה  (לת) מר
  • 15:50
  • 02.07.12

60 כיצד יגיב אביו או אחיו או קרוב משפחתו של הילד , האם יאהבו את המגבניקים או ישמרו טינה וינקמו עדו
  • 15:50
  • 02.07.12

מצחיקים המפקדים שאומרים כי המעשה נוגד את הערכים עליהם החיל אמון , שיום יום שוטרי מג"ב מתעללים בפלסטינים ,

61 משמר הגבול רואה בחומרה ומוקיע התנהגות שוטרים באופן המנוגד לערכים עליהם החיל אמון. חשוב לציין, כי מדובר באירוע חריג, שאינו מייצג את עשייתם הרבה של לוחמי משמר הגבול לביטחון מדינת ישראל.  (לת) לא שמענו את זה כבר?
  • 15:51
  • 02.07.12

62 משמר הגבול רואה בחומרה ומוקיע התנהגות שוטרים באופן המנוגד לערכים עליהם החיל אמון. חשוב לציין, כי מדובר באירוע חריג, שאינו מייצג את עשייתם הרבה של לוחמי משמר הגבול לביטחון מדינת ישראל.  (לת) שוטר המג"ב שהרג ילד בן עשר
  • 15:52
  • 02.07.12

63 ככה אנחנו נראים - פירות הכיבוש הנאור במיטבם. מומי
  • 15:52
  • 02.07.12

מי אמר ש"לוחמי" מג"ב (עאלק לוחמים - בילדים ונשים וזקנים) לא יוצאים גברים בעימות עם אויב מסוכן.....???

64 כותרת ראשית באתר-אך על רצח מש' פוגל הקדיש הארץ רק כותרת משנית דני
  • 15:56
  • 02.07.12

לעתים נדמה שהעיתון שש לדווח על מקרים כאלו כמוצא שלל רב, ומאבד את חוש המידה.
מאידך, בקניה פרצו מוסלמים לכנסיות בעת תפילה ושחטו את המתפללים - עיתון "הארץ" ימנע מלדווח על כך שמא יסיקו קוראיו מסקנות עגומות לגבי הקנאות המוסלמית.
רק בעיטה של שוטר מג"ב ראוייה לדיווח - לא טבח של אזרחים תמימים.

65 כואב הלב.. כאלה זבלים להרביץ לילד בן 9  (לת) יודנאצים
  • 15:57
  • 02.07.12

66 בוודאי שהארוע חריג, בדרך כלל אין מצלמות, זה מאוד חריג שיש מצלמות. חשוב להדגיש שוב שהשוטר\חייל שמוצב שם הוא לא הפושע. הפושעים הם הקברניטים שכמו בכל פעם ייצאו נקיים וידפקו ש.ג.  (לת) ש.ב.ד.
  • 15:57
  • 02.07.12

67 "הסרטון הוא בן 2 דקות, וקשה לדעת מה התרחש קודם לכן". תודה חיים.  (לת) משה
  • 15:57
  • 02.07.12

68 כי ילדים שזורקים אבנים על חיילים הם באמת תמימים ומסכנים . ..  (לת) אתם לא מראים את כל התמונה
  • 16:01
  • 02.07.12

69 לא יעזור לשמאל שום כוח בעולם !!!!! ארז
  • 16:04
  • 02.07.12

אט אט העם יוצא מאדישותו לשמאל,נפל האסימון . אתם השמאל שולטים בתקשורת ,אתם קומץ שכופה את משנתו על הרב,זאת לא דמוקרטיה.אנו כבר לא פראיירים,אנו יודעים מה הנזק שלכם לעם ישראל.ככל שתרימו ראש כך מעמדכם ילך ויעלם,וכעונש לשמאל אני יחד עם בני משפחתי הענפה נצביע רק ש"ס,אתם,,רק אתם תחזקו את ש"ס וכמובן את הימין הציוני.

70 לא מיצג את מגב מגבניק
  • 16:05
  • 02.07.12

התנהגות זו לא מייצגת את משמר הגבול . מדובר במקרה חריג ואני בטח שמ"ב יטפלו בו כמו שצריך . אנחנו חייל איכותי שעובדים בסביבה קשה מסביב לשעון . משרתים את האוכלוסיה נאמנה ושומרים על אזרחי המדינה. אל תראו בארוע זה דוגמא יש לנו המון אירועים של עזרה לזולת והצלת חיים גם בצד השני

71 סערה בכוס תה יובל
  • 16:07
  • 02.07.12

אין כאן התעללות, יש כאן אולי חוסר רגישות או חוכמה. לא עשו לילד שום דבר רציני, שאני עצמי לא הייתי עושה לילד מהשכונה שהיה מרביץ לבן שלי באופן קבוע...
אם רוצים להעלות את המודעות לנושא של התנהגות הומנית לאוכלוסיה אזרחית, אפשר למצוא אקטיפקטים הרבה יותר מזעזעים לדבר עלים.

72 במקום שעושים את זה כ"כ הרבה - יעשו לכולם (גם ליהודים למי שלא הבין)  (לת) אין למדינה עתיד
  • 16:09
  • 02.07.12

73 האם "הארץ" הפך לחלון הראווה של "בצלם"?  (לת) הארץ? בצלם?
  • 16:15
  • 02.07.12

74 מה ערוך? ערכו את הרגל פוגעת בגוף? צהל
  • 16:16
  • 02.07.12

חייל בועט בילד=צבא לא ראוי=מדינה לא לגיטימית.

75 זה כלום לעומת מה שהאבן שהוא זרק הייתה יכולה לעשות לחייל .  (לת) טיפה בים .
  • 16:17
  • 02.07.12

76 לפי בצלם זריקת אבנים היא לא אלימות בכלל . כי אבן לא פוצעת והורגת  (לת) רק רובה או בעיטה הורגים .
  • 16:19
  • 02.07.12

77 צדק חברתי עכשיו בלי יסמ ובלי מגב  (לת) צנרת משטרתית
  • 16:20
  • 02.07.12

78 אולי בכלל מדובר בפלסטינים שהתחזו לשוטרי מג"ב? לא יעלה על הדעת האנשינו יעשו דבר כזה לפלסטינים. ההההה  (לת) יוסי
  • 16:22
  • 02.07.12

79 קלגסים על ילדים יורם טלמון
  • 16:28
  • 02.07.12

קלגסי הכיבוש מכים את כולם ולא מפלים
הם מכים גם ילדים

צריך לסרב כי יש דברים שאנשים הגונים אינם עושים

80 התנהגות בלתי מקובלת ובלתי מקצועית של אנשי משמל הגבול. הם נפלו לידיים של התעמולה הפלסטינית משה סילברמן
  • 16:30
  • 02.07.12

אנשים צריכים להתחיל להבין שהקרב האמיתי שמתקיים כיום בינינו לבין הפלסטינים הוא קרב על הלגיטימציה של צה"ל כצבא ועל הלגיטימציה של הפעולות שהוא מבצע בפעילותו היומיומית. אירועים מהסוג הזה רק פוגעים בתדמית של הצבא בעולם (מעבר לכך שהמקרה לא מתקבל על הדעת מבחינה מוסרית ומקצועית), ומזינים את התעמולה הכוזבת והלא מהימנה של הפלסטינים. כמובן שהצלמים ארבו לחיילים (כפי שהם עושים באופן קבוע בשטחים) ורק חיכו שהם "יפשלו". הם כמובן גם דאגו לחמם את האווירה, וליצור חיכוך בין הצדדים. מוזר שבסרטון אין תמונה של מה שהנער הפרחח עשה לפני שחטף את הבעיטה (שאותה אני לא מצדיק אפילו לרגע). אנו יכולים רק להניח כי הוא זרק אבנים אל עבר כוחות הצבא שנכחו במקום. צה"ל צריך להקים מערך של הדרכה, שינחה את החיילים כיצד לנהוג במצבים מן הסוג הזה וכיצד לא ליפול לידי התעמולה התקשורתית של הפלסטינים בכזו קלות.

  •   אין שום קרב על הלגיטמציה של צה"ל כצבא אז תרגע !!! מימי
    • 17:11
    • 02.07.12

    אולי יש קרב על ההתנהגות של חלק מחיילי צה"ל אבל בהחלט אין מחלוקת על צה"ל כצבא .

81 לא נורא, העיקר שהחיילים האלו יצאו במשלחת לפולין כשהיו בי"ב. יש כל-כך הרבה מה ללמוד שם!  (לת) איל קומנדנטה
  • 16:36
  • 02.07.12

82 למה לא צילמו את מה שאירע קודם? איתי
  • 16:38
  • 02.07.12

בטוח קרה משהו שגרם לחיילים לבוא אליו כך.

לא חוכמה להראות חלק מסצינה.

83 צריך להתגיש תלונה נגד ב"צלם", שמראים חצי סרט  (לת) אלון
  • 16:41
  • 02.07.12

84 כמי ששירתה תקופה במג"ב, מדובר לצערי באירוע שגרתי ורחוק מלהיות "חריג"
  • 16:48
  • 02.07.12

מסוג המעשים שהלוחמים מתגאים בהם עם חזרתם לבסיס

85 האובססיביות שלכם בדיווח על כל בעיטה וסטירה ממש נוגעת ללב  (לת) דני
  • 16:55
  • 02.07.12

86 ראיתי דברים גרועים יותר, שירתי בנח"ל וראיתי בתקופה קצרה דברים נוראיים. אולי תבינו כבר לכל הרוחות שזה קורה כל יום, כל יום!  (לת) ערן
  • 17:08
  • 02.07.12

  •   באמת ערן סתם בלי סיבה הרבצתם לפלסטינים ?!?!?!? כל יום???
    • 17:58
    • 02.07.12

    באמת קשה לי להאמין שחיילי צה"ל קמים בבוקר ומחליטים להרביץ לפלסטינים סתם בלי שום סיבה שניראת לעיין .

    למה שחייל ירביץ סתם לפלסטיני למה ????? ועוד לילד בן 9 ??

  •   אם ההורים שלו היו מחנכים אותו שלא לזרוק אבנים זה לא היה  (לת) קורה
    • 18:00
    • 02.07.12

87 זה מה שקורה כשמדינה שולטת על אנשים שהיא מלמדת לשנוא נויה
  • 17:11
  • 02.07.12

המזוקן מתנחל, מתנחלים לומדים מגיל הגן לשנוא ערבים. כשהם גדלים הם כותבים בשיא הטבעיות ובלי להרגיש שהם אומרים משהו משונה: "עם כל השנאה שלי לערבים הם תותחים ברפואה".
אז בחור מגודל בועט בילד קטן שמוטל על הארץ, זה הכי טבעי בעולם.

  •   איזה שטויות במיץ עגבניות ממש שטויות . בטח הארץ יצנזר זאת כרגיל
    • 18:09
    • 02.07.12

    המתנחל לומד לשנוא ערבים מגיל צעיר ?? מאיפה הבאת את השטות הזאת ועל סמך מה את מדברת בכלל ?? היית פעם בגני ילדים בשטחים ???
    אני מתנחלת ולעולם לא לימדו אותי בשום שלב לשנוא ערבים ההפך הוא הנכון .
    ואם מתנחלים לא אוהבים ערבים זה לא בגלל שלימדו אותם לשנוא אלא בגלל שלאורך השנים הם רואים איך הערבים מתנהגים ומתייחסים ליהודים .
    מי שלומד לשנוא מגיל צעיר הם הפלסטינים שבתי הספר שלהם מלאים בספרי הסתה והטלויזיה שלהם מלאה בתוכניות ילדים שמסיתות נגד יהודים .

  •   בטלוויזיה של הרשות יש תוכניות ילדים שמלמדות לשנוא יהודים ואת מדברת על המתנחלים ?!
    • 18:14
    • 02.07.12

    אולי כדי שתיצפי מידי פעם ברחוב סומסום שמשודר בטלוויזה של הרשות הפלסטינית ובספרי הלימוד בבתי ספר בגדה ובעזה לפני שאת מדברת שטויות !!!!!

  •   על סמך מה את מבססת את השטויות שאת כותבת ??? .עשית מחקר????
    • 18:19
    • 02.07.12

    "מתנחלים לומדים מגיל צעיר לשנוא ערבים " מתי פעם האחרונה היית בגן ילדים שנימצא בהמתיישבות ??? מתי ??
    אולי כדי שתיצפי בתוכניות של חמאס ושל הרשות ותיראי כמה הסתה יש אצלהם .

88 ליבוביץ: "יש יודו-נאצים"  (לת) אורי
  • 17:13
  • 02.07.12

89 בשורה התחתונה שוטרי מג"ב ומנתחלים לא אמורים בכלל להיות שם, מה יש להם לחפש בלב ישוב ערבי.  (לת) עיר אבות, כן כן.
  • 17:15
  • 02.07.12

90 הצבא הכי מוסרי בעולם... ולא משנה מה קרה קודם. ילד אשר שוכב על הרצפה ואינו מאיים על אף אחד לא ראוי לבעיטות  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 17:18
  • 02.07.12

91 אוי, שוב "חריג". מתי בדיוק ה"חריגים" האלו הופכים לנורמה כללית?  (לת) נפתלי אור-נר
  • 17:23
  • 02.07.12

92 נדיר שתועד  (לת) בושות
  • 17:39
  • 02.07.12

93 אני גאה. איתי
  • 17:39
  • 02.07.12

שלאחר הצבת מארבים לחיילים שמשרתים במציאות די קשה על בסיס יום יומי, זה מה שהצליחו למצוא...

94 האנרכיסט השבדי שבא להפגין לטובת הימין הלאומני הערבי חטף בצדק גמור. אבל לבעוט בילד? השוטר צריך לשבת כמה חודשים בקלבוש ולהירגע. מודרניסט .
  • 17:54
  • 02.07.12

האנרכיסט השבדי שבא להפגין לטובת הימין הלאומני הערבי חטף בצדק גמור. אבל לבעוט בילד? השוטר צריך לשבת כמה חודשים בקלבוש ולהירגע.

95 זה לא מעניין אורי
  • 17:56
  • 02.07.12

הכל פרובוקציות, ומבויים ע"י צלמים בשכר ותשלומים למשפחות.
מכירים את הצלמים האלה מזמן

96 "למינים ולמלשינים אל תהי תקווה" ,,,,כל הכבוד לחייל עשה עבודתו כראוי  (לת) מאיה
  • 18:11
  • 02.07.12

97 הסרטון הערוך משנה את כל התמונה לידור
  • 18:56
  • 02.07.12

הסרטון המקורי אורך יותר מ2 דקות, וכמעט דקה וחצי מתוך ה2 דקות הערבי סתם מחכה עם המצלמה ומצלם את הגדר, הכל מתוכנן - ואם הילד הזה קיבל בעיטה קצת בתחת סביר להניח שזה הגיע לו! אני בטוח שבבית מרביצים לו יותר חזק..

98 עילה לדרוש כינוס דחוף של מועצת הביטחון !  (לת) ניר
  • 19:18
  • 02.07.12

99 אז קיבל בעיטה בראש אזמה, מגיע להם  (לת) מגבניק
  • 19:18
  • 02.07.12

100 בינינו, מה מפתיע בסיפור? רק שהצלם בן העוולה הזה לא היה צריך להיות שם. חדש למישהו שכך מגבניקים מתנהלים? הבעיה רק כשהם נתפסים בצילומים. בקרוב "לוחמי" מג"ב האמיצים מרביצים לילדים בני 9 בהפגנות בת"א, גם אז אל תופתעו לי.. הצבא הכי מוסרי כבר אמרנו או שכחנו את המנטרה הזאת הפעם?  (לת) הכל זה פרופגנדה של פלסטינים
  • 19:35
  • 02.07.12

101 גיבורי ארץ ישראל וצה"ל  (לת) A.S.
  • 19:42
  • 02.07.12

102 אח"כ יותר פשוט לבעוט במפגין בלב תל אביב  (לת) כל הזמן מתביישת
  • 19:55
  • 02.07.12

103 הילד בס"כ רצה לצפות פגיעות של אבנים שזרק רגע לפני סתם קקר
  • 20:16
  • 02.07.12

זה משחק מקובל בשטחים.

104 אם כל מגבניק שמשתמש באלימות מורחק אז כולןם ילכו הביתה עבאס
  • 20:37
  • 02.07.12

והרי במהלך האימונים מכניסים לראשם שערבי זה אויב אפילו אם הוא בן שנה

105 באמת זה דבר מזעזע :(((( כל כך עצוב איך הוא מעיז לעזאזל לבעוט בו ??? הוא בסך הכל ילד לא משנה מה הוא ילדדדדדדדד מג׳ד
  • 21:02
  • 02.07.12

חוצפן צריך להעניש אותו עד אין סוף

106 קשה לדעת מה התרחש קודם לכן  (לת) Wake up
  • 21:05
  • 02.07.12

107 האם לבועט הייתה כיפה על הראש? תמרה
  • 21:29
  • 02.07.12

רחמן שכמותו - יכל גם להרוג את הילד - ונמנע....

108 הערסים בשרות הכיבוש  (לת) האאא
  • 00:34
  • 03.07.12

109 פעילות שגרתית - ראיתי את זה קורה עשרות פעמים בשירות הצבאי משה
  • 01:05
  • 03.07.12

וזה היה לפני 20 שנה. למה שמשהו ישתפר?

110 נקודה למחשבה.. משפטן סקפטי
  • 02:52
  • 03.07.12

מעניין למה המצלמה עמדה דווקא שם ?
מה קרה רגע לפי צילום הסרטון ?
ומה עשה אותו ילד לחיילים- הרי אדם נורמטיבי ושפוי לא ירים ככה סתם יד על חסר ישע נכון ?

  •   אתה יוצא מהנחה שמדובר באדם נורמטיבי ושפוי, ולא במג"בניק שיכור מכוח,
    • 08:28
    • 03.07.12

    שיודע שיוכל לפרוק אלימות על ערבים וב 99% מהמקרים לצאת מזה "גיבור"

111 הכיבוש משחית כבר אמרנו? ראו את בריוני הגבעות שהפכו לרלבנטים. ומה מצפים מחיילי צה"ל? חשבתם שאין חריגים בצה"ל שאפשר להסית? הבעייה בדרגי הפיקוד שחייבים לקחת אחריות על פיקודיהם.  (לת) daym
  • 07:31
  • 03.07.12

112 לא במקרה צלמו וזה בסדר גמור קרבי
  • 07:53
  • 03.07.12

מה יש לכם נגד צילום ותיעוד פשעים כאלה של בנינו? יש הרבה אזרחים פלסטינים שמסתובבים בכל מקום ומתעדים את עוונותינו . מה לא בסדר בזה? כך שלא תוכלו להגיד לא ידענו ולא ראינו!!!!! כן ראיתם וכן ידעתם וכן רובכם המכריע הצדיק ועוד קבע כל מיני קונספירציות ״זרק סלעים״ על ראשי חיילינו כשלמעשה כל אשמתו הייתה שעשה קיצור דרך ועבר מדרך המיועדת לעם סגולה .. עם נבחר !

113 ילד קיבל פגיעה נפשית ולא פיזית, מה שירסן אותו בפעם הבאה - הוא יידע שלירוק על חייל, לזוק אבן לעברו או לצפות נגדו כרוך בסיכוי להיפגע  (לת) טל
  • 11:15
  • 03.07.12

114 לוחם מג"ב לאה נוימן
  • 12:03
  • 03.07.12

פעולה מגונה זו משליך על עם ישראל, זה מראה שהמפקדים של חיילים אלה
נותנים דוגמא שלילית וגם אותם צריך להעמיד לדין
בושה לעם ישראל

115 כולה בעיטה קלה וסלחנית!!! מעניין יותר מה הערבים לא צלמו בכוונה!!! מה הם עשו קודם לכן לשוטרי מג"ב. לכן אני רואה בסרטון הזה סרטון תעמולה פלסטיני שיקרי די מוצלח. בלי החלק הראשון שצולם ולא שודר או שלא צולם כלל, אל תמהרו לשפוט את שומרי בטחוננו האמיצים !!!!!! עמיש גל
  • 14:46
  • 03.07.12

.

116 כל הכבוד לצה''ל !!!!!! עילי
  • 19:05
  • 03.07.12

כל הכבוד לצה''ל!!!
שמלאנים מגעילים ממשיכים לזייף סרטונים!!
כל הכבוד לצה''ל!!!

117 כמה נמוך אפשר להגיע לשלוח ילד להתגרות בצבא מגב
  • 06:56
  • 04.07.12

עד כמה נמוך אפשר להגיע בשביל לקבל תצלום של מגב בועת בילד ערבי אתם לא יהודים לגרש אותכם מהארץ אולי אתם רוצים שילד שזורק אבנים המגבניק יביא לו סוכרייה דבילים

118 מהכותרת אפשר לדמיין כבר מי יודע מה דן
  • 12:32
  • 04.07.12

רואים שוטר תופש ילד, מחזיק אותו ביד, הילד ישר מתחיל ליילל כאילו מי יודע מה, בזמן שהשוטר שואל אותו "למה אתה עושה לי בלאגן"? מה שמבהיר שהצילום הוא מגמתי, כי קרה משהו קודם ואנחנו לא יודעים מה, ושוטר אחר ניגש ובועט בילד בעיטה אחת, מיותרת ומטופשת. הבעיה היא לא בשוטר שתפש, אלא בשוטר שבעט. הוא צריך להענש. אבל השוטר השני בסה"כ תופש, נוזף, ומשחרר. זה הכל.

119 הילד בטח זרק עליהם אבנים או ירק עליהם, אז הם תפסו אותו והביאו לו בעיטה כדי ללמד אותו לקח, זה סוג של מכה חינוכית שיפסיק לעשות את מה שהוא עושה, והבעטה לא הייתה רצינית  (לת) עידן
  • 15:43
  • 06.07.12

120 שילמד לקח יזרוק עוד אבן יקבל עוד בעיטה מה זה משנה בן כמה הוא אם לא היו עושים לו כלום הוא היה ממשיך לזרוק אבניםבסוף היה מקבל כדור ומת שיגיד תודה ויסתום תפה עשו לו טובה שבעטו בו מהזהמשנה
  • 15:23
  • 18.07.12

..

121 אתם חיים בבועה דן
  • 01:51
  • 08.08.12

עד שלא יקרה לכם( כל אותם שמאלנים )משהו לכם או למשפחותייכם משהו שערבי (או כמו שאתם קוראים להם "בני מיעוטים") עשה אתם תמיד תמשיכו לחשוב שהעולם ורוד נכון ... חבורה של צבועים העיקר אם הבת שלך כפיר תתחתן עם ערבי אתה תגרש אותה מהבית ותשבור לה משהו על הראש חבורה של פחדנים סחרי בושה אותם חיילים מסכנים לא רואים בית לא רואים אוכל של אמא ועוד יד ביוב כזה יזרוק עלייהם אבנים חוצפה שאתם מגנים בכלל על הילד !