המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

שטח 918 בהר חברון בדרך להפוך לעיר ואם בישראל

אין פלא ש"פוסי ריוט" גוברת על כ-1,800 פלסטינים שרק רוצים להישאר איפה שנולדו הם ואבותיהם. נמאס לקרוא על זה? גם לי נמאס לכתוב

כשהמשטרה של הקונגרס הלאומי האפריקאי (ANC) בדרום אפריקה טובחת בכורי פלטינה, שדורשים מבעלי מכרה (חברה פרטית רב-לאומית! רשומה בלונדון!) שכר שיתחיל להלום את קשיי העבודה ואת ערך המתכת בחדרי ניתוחים ועל אצבעות האלפיון העליון, אין שום סיכוי שטרקטור פלסטיני אחד שחיילים החרימו ידגדג את תשומת לבו של עורך חדשות חוץ אחד בעולם. בתחרות הבינלאומית על סבל, דם ויגון סוריה מנצחת את דרום הר חברון, שם החלו צה"ל והמינהל האזרחי להפעיל בלהיטות ובחומרה את סמכותם כריבון העליון, ולהחרים בשבוע האחרון כלי רכב שמפרים הוראת שטח צבאי סגור.

בקרב-רב על יצירתיות במאבק נגד רשויות דכאניות, אין פלא ש"פוסי ריוט" ברוסיה הפוטינית גוברת מבחינה תקשורתית על כ-1,800 רועי צאן וחקלאים, שמתעקשים להישאר ולחיות ולהתרבות בגידול טבעי (שומו שמיים), במקום שבו נולדו הסבתות והסבים שלהם הרבה לפני שהרצל חזה את המדינה היהודית, הרבה לפני שהצבא של אותה מדינה החליט שאדמתם, אבל בדיוק היא, מתאימה לאימוניו, ושאימוניו אלו ידחקו הצדה את זכותם של התושבים המקוריים לחיים בכבוד ובבטחה.

הטרדות של עורכי חדשות חוץ אינן משיקולינו, ולכן אנו יכולים לשוב זה השבוע השני ברציפות לשטח אש 918, ולספר הפעם על הטרקטור שבבעלות מחמוד ג'בארין, שהחיילים החרימו; על הנהג העבריין שהחיילים עצרו, חמזה ג'בארין, ועל המועקה ששררה בכפר המערות ג'ינבה בלילה שבין רביעי וחמישי - כשקודם עדר נעלם (הוא יימצא שלם ובריא לפנות בוקר), ואחר כך לא שב נהג הטרקטור שיצא לחפשו. רק בתחילת השבוע שעבר החרימו פקחי המינהל האזרחי שני כלי רכב שנסעו ליד כפר אחר - מופאקרה - גם כן בתואנה שהם הפרו את הוראות שטח האש. במאי היו כמה החרמות כאלו - בין השאר של רכב שהסיע מורים לבית הספר העממי בג'ינבה. כל הסימנים מראים שמעתה זה יקרה שוב ושוב: לא עוד מלחמה נגד הישארות האינדיאנים שלנו על אדמתם רק באמצעות צווי הריסה של בורות מים ואוהלים, אלא גם באמצעות החרמת כלי רכב. במיוחד תהיה יעילה ההחרמה של כלי רכב שמובילים מים - כי כידוע ישראל השכילה לסרב כל השנים האלו להתקין צינורות שיובילו מים לא רק להתנחלויות הסמוכות, החדשות, אלא גם לכפרים הפלסטיניים הוותיקים. זה מה שנקרא תכנון לטווח ארוך.

לפני כשלושה שבועות רשמו חיילים את התושבים שנמצאו בכפרים מופאקרה, טובא וג'ינבה. הרישום וההחרמות מאוששים את הודעת המדינה לבג"ץ, שאהוד ברק הורה לפנות שמונה כפרים מתושביהם בשל קדושת שטח האש.

החרמת הטרקטור, מעצר הנהג וההכרזה על כפרים כשטח אימונים ואש, שוליים ככל שייראו, הם חוליות ברצף של מרחב וברצף של זמן. הרצף הוא שחייב לעניין אותנו, הרבה יותר מהסיפורים הפרטיים: בדרום הר חברון, כמו בבקעת הירדן, בנגב ובגליל נחקקים חוקים, מונפקים צווים צבאיים ומשורטטות תוכניות מתאר ליהודים, כדי לנקות את השטח מכמה שיותר פלסטינים. רצף הזמן גם הוא מוחק את הקו הירוק: מה שפעם נעשה בגליל (שטח אש מספר 9, שכלל את אדמותיהם של פלסטינים אזרחי ישראל, הפך אחר כך לעיר היהודים כרמיאל), מתוכנן היום במבואות ערד (שבעה יישובים חדשים ליהודים, באזור שבו המדינה מסרבת להכיר ביישובים בדואיים), ומיושם באורח קבע מאז 1967 ברחבי הגדה המערבית. לא נתפלא אם עוד חמש שנים שטח אש 918 יהפוך לעיר ואם בישראל.

נמאס לקרוא על זה שוב ושוב? האמינו לי, נמאס לכתוב על זה שוב ושוב, והכי נמאס לחיות את זה שנה אחר שנה, ברצף אחד מאז 1948, רק לחיילים החדשים שיצייתו לפקודות לא יימאס, מן הסתם. הרי יסבירו להם שהכל למען הביטחון ולמען המולדת ושהם גיבורים.

הקב"ה מהמינימרקט

כשאין תירוץ של "שטח אש", תמיד אפשר להיעזר בקב"ה, כפי שמלמד השלט המוצב בכביש עוקף רמאללה (מס' 60), בצומת של הכפרים דיר דיבוואן, בורקה וביתין. המאחז גבעת אסף חולש על הצומת. הכביש המקורי, החבוט והצר שחיבר את הכפרים בורקה וביתין לצומת ולרמאללה - חסום לתנועה מזה 12 שנים בבלוקים של בטון. הדרך הטבעית והמסורתית מביתין לרמאללה חסומה גם בשער ברזל מצדו המערבי של הכפר - לטובת הנוסעים להתנחלות בית אל ולבסיס הצבאי.

שלט בכביש עוקף רמאללה
שלט בכביש עוקף רמאללה. צילום: עמירה הס

"חזרנו הביתה", מודיע השלט באותיות מודגשות וגדולות. "כאן, בבית אל, לפני 3,800 שנה, הובטחה ארץ ישראל לעם ישראל על ידי בורא עולם. בכוח הבטחה זו אנו יושבים היום בחיפה, ת"א, שילה וחברון". אבל מסתבר שגם הקב"ה נדרש לחסות המממנים: צרכניית בית אל בע"מ שכונה א', ומינימרקט שכונה ב'.

ונותרה רק תהייה אחת: השלט הוצב במקום לפחות לפני חמש שנים. האם לא מן הראוי היה לעדכנו ולכתוב שלפני 3,805 שנים בורא עולם הורה לנו למנוע מתושבי בורקה וביתין לזרוע חיטה ולטפח את עצי הזיתים שלהם?

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 שמחתי לקרוא את הכותרת של הכתבה והצטערתי להיווכח שזו רק ספקולציה  (לת) הי
  • 05:45
  • 19.08.12

  •   מדענים הוכיח שהפלסטינים ואבותיהם חיו בדרום הר חברון עוד מתקופת הדינוזאורים... ויש אף שטוענים שהם שם מתקופת המפץ הגדול...  (לת) אמירה הס צודקת
    • 15:57
    • 19.08.12

02 ברוך ד' סוף סוף נחלת אבותינו חוזרת אלינו  (לת) משה בודק
  • 05:48
  • 19.08.12

  •   אתה חי בחלום, תפסת מרובה לא תפסת! תישאר עם הזין ביד!!!!!!!!  (לת) ראול
    • 11:42
    • 19.08.12

  •   ראול, אם היה למשה בודק משהו דומה למה שאתה מזכיר, הוא ודומיו בימין, לא צריכים היו שטחים כבושים. הם לא היו צריכים אדמות לא להם שנוכסו בכוח שבסיסו מרמה , בנוכלות, כמו שהימין יודע. זו דרכם של מקופחים מקפחים. היות ואין להם ז...ן הם מחפשים תחליפים כמו כיבוש. מי שיש לו, לא צריך הצגות. ישראל הפכה מצורעת בזכותם. על מה בדיוק יישענו בן אריים, ישיים, סערים, דנונים, ליברמנים, פאינות ואקוניסים? אין להם כלום משל עצמם. ככה זה אצל אפסים שנבחרו ע"י אפסים לשלטון. וברק שיודע שאין לו כסא בלעדיהם, הפך כמותם. לא ברור לי איך ברק מסתכל בעיני הבנות שלו, כשהוא הורס כל מה שהוריו כמו הורינו בנו. שייקח את הבנות שלו לסיור בשטחים, שיתארחו אצל הפלסטינים. מעניין אם ואיך יקיאו עליו הבנות שלו? ולאמירה הס- המשיכי בכתיבתך, גם אם היא קשה. גם לנו קשה לקרוא, אבל חשוב שנדע, כמו שאת אומרת לראות את הרצף, רצף שמראה מדינה בקריסה, בחסות ביבי, ברק וליברמן  (לת) שומר חוק
    • 12:31
    • 19.08.12

  •   שטח 918 בהר חברון בדרך להפוך לעיר ואם בישראל כל הכבוד! שמאלני לשעבר שהיום תומך בבנין א"י  (לת) מוחמד מתגעגע לאמירה הס בעזה
    • 15:17
    • 19.08.12

  •   "אחר כך הורשנו לעם המעונה את הארץ הקדושה, את מזרחה ומערבה, ונתיימו כל ההבטחות של ריבונך לעם ישראל" (הקוראן, בשורת הרכסים, פסוק 133-134)  (לת) הללויה-וגם מה שכתוב בקוראן מתגשם
    • 15:58
    • 19.08.12

  •   ראול אתה צודק ביד אבל בקבר לוקחים אותנו נתן
    • 17:29
    • 19.08.12

    למלחמת גוג ומגוג. אין אצל האיטולות היהודיות פשרות.

  •   גם זה משהו... דוד
    • 18:58
    • 19.08.12

    !

03 כשבמסגרת האביב הערבי המהולל מנסרים אנשי השביחה צווארי ילדים במסור חשמלי, אכן העולם מתעייף לשמוע על עם מפונק שמסרב בתוקף לקבל מדינה משלו כדי שיוכל להשליך את כל היאהוד כולם לים. קצת פרופורציות גברת הס מלהזכיר  (לת) עורך חדשות החוץ
  • 05:48
  • 19.08.12

  •   היה ברור עורך חדשות משרד החוץ של מולדובה ביתם- שכתבה כזו, על רקע טרור יהודי, תעורר את התעמולה שלכם, כולל הקיא החייתי שלכם. כבני אדם איבדתם כל צלם אנוש. זו דרכו של כיבוש, של מקופחים מקפחים, שאפילו לא השתתפו במלחמת הכיבוש. אבל על נצחונות אחרים הם מתחרעים. זה הניכוס המנוול שלכם. ניכוס שמתפשט כמו סרטן עם גרורות. שמעוור עיניים וראש. כך קורה כשפיפי בראש.  (לת) מסעודה מעפולה שהתפכחה
    • 12:35
    • 19.08.12

04 דיווחיה של הס מוטים כל כך בד"כ עד שאי אפשר להמנע מהמחשבה שיכול להיות שגם כאן היא מוכרת לנו ספור לא לגמרי מדויק. את זה שהס מתנגדת לקיום מדינת ישראל כבר הבנו, היא לא היתה צריכה לכתוב במפורש שבעיות העולם התחילו בשנת 1948. ועוד דבר קטן, השלט, חוץ מענין בורא עולם מדויק. מרגיז אבל נכון ואם הס חושבת אחרת היא מוזמנת להתנצל בפני הפלשתינים ולעזוב למקום שבו לא תגרום עול לאף אחד. רוסיה למשל.  (לת) ע.ג.
  • 05:50
  • 19.08.12

  •   דמגוגיה רגילה ומשעממת א.פ
    • 11:46
    • 19.08.12

    "את זה שהס מתנגדת..." - איזה דמגוגיה ימנית,כרגיל כלום לא לגופו של עניין ,אלא רק אסופת השוואות לא רלוונטית.

  •   לרוסיה יכולים לחזור ליליפוטין וחבורת שירו שיר שלו. הם לא כבשו את השטחים ב67.  (לת) מסעודה מעפולה שהתפכחה
    • 12:37
    • 19.08.12

  •   האמת תמיד משעממת. ספורי מעשיות ובדיות כמו של הס תמיד מענינים כי הם מצירים עולם של פנטסיה.  (לת) ע.ג.
    • 14:52
    • 19.08.12

  •   אם לא בורא העולם לפני אלפי שנים, מי כן הבטיח זאת לאברהם אבינו ? אופס,סליחה ששכחתי את הרצל...  (לת) היסטוריון
    • 16:28
    • 19.08.12

  •   אמירה הס - תבורכי אבידן
    • 17:49
    • 19.08.12

    גם את וגם גדעון לוי הם שומרי הגחלת של היהדות האמיתית, שחשה גם את כאבו של הגר, הזר והשונה. לא כמו ההוזים המשיחיים היהודים שגרים בגדה המערבית, שמחשיבים אדמה יותר מחיים, שמחשיבים עוד יותר אדמה מחיים בשלום! כשרואים בטלויזיה את "הפנים האמיתיות של דניאלה (המטורפת) וייס", אין צורך להתפלא על הביתריסטים ודומיהם שהיכו 3 בחורים ערביים במרכז ירושלים ופצעו אחרים שנסעו במונית! אם יש אידיוטים שחושבים שכתיבת מאמרים והבנה לחלש פירושם "שנאת ישראל", אין חלקי עימם! תודה, עמירה, תודה.

05 ולי נמאס לקרוא על זה... ארץ ישראל= לעם ישראל. תפנימו תשלימו ושתפו פעולה.אחרת עדיף שתחיו באוסטרליה\קנדה\ארה"ב. אני השלמתי ומשתף םעולה. מחילוני אשכנזי מהרצליה.  (לת) טל וולף
  • 05:50
  • 19.08.12

06 זה לא מזיז את קצה ה... נ. רותם, חיפה
  • 06:00
  • 19.08.12

לרוב המכריע של אזרחי ישראל (והעולם). הגיע הזמן לחיות ולהפסיק להתגעגע לגטו ולנהוג כמו יהודיה מסכנה במחנה השמדה. בעת פקודה הפלסטינים יניחו גם את ראשך על המערפת. בואו נהיה מציאותיים.

07 התנחלות מנוגדת לאינטרס לאומי בשלום. פושעי ההתנחלות לא יינצלו מהדין.  (לת) צבי
  • 06:16
  • 19.08.12

  •   איפה אתה גר, צבי? בפלסטין, לפי גרסת הערבים. יצחק
    • 10:42
    • 19.08.12

    אז תארוז מזוודה או שתיים, וחפש לך ארץ אחרת, כדי שלא תהיה "פושע".

  •   ההתנחלויות חוקיות והן חלק משטח c שנמצא תחת שליטה ישראלית מלאה  (לת) הפלסטינים חתומים על זה
    • 11:07
    • 19.08.12

  •   צבי, עראפת והקוורטט חתומים על חוקיות הבניה הזו. כת השמאל מנסה להמציא את המציאות מחדש ?!  (לת) יוסי
    • 13:01
    • 19.08.12

  •   גם לגרסתו של צבי ושל שמאלנים רבים.  (לת) dor
    • 13:51
    • 19.08.12

  •   גירסת העולם ומדינות ערב היא השלמה עם קווי ליפני 67, אז אל תנסה להוריד את הלגיטיות של קוים אלו למען המטרה שלך להמשיך את שדידת הקרקע והתקציבים תוך סיכונינו. העולם המוסלמי בן הביליון ורבע לא יקבל לעולם את אחיזתינו בגדה כולה (ניתן לבצע תיקוני גבול קלים שכבר דובר עליהם) אתם המיתנחלים וכן כהנה שיטתכם היא לעשות גילגיטימציה של שיטחי ישראל בכדי ליצוראילוזיה אצל רפי השכל שדין השומרון כדין צל אביב ולכן עדיף שהישראלי יקבל את שיטתכם למען להגן על עצמו שאינו מיתנחל. אתם בעצם מסיתים נגד ישראל למען שתקבלו מדינת יהודה. אתם הבוגדים בעצם.  (לת) אתה בוגד שמסית נגד ישראל שליפני 67.
    • 05:07
    • 20.08.12

08 את מסתכלת בצילומי אויר ורואה שלפני 10 שנה לא היה שם כלום ח
  • 06:16
  • 19.08.12

ומסבירה לנו שמדובר בכפר שהם הילידים שלו כבר 1000 שנה ולא התנחלות ערבית שנבנתה שם לפני שנה בתמיכת ברית המועצות המערבית.
ובכלל מה את רוצה

09 עמירה הס שוב מוליכה שולל. היהודים אכן נמצאים כאן למעלה מ 3800 שנה. הערבים הם פולשים זרים בארצנו , שרובם הגיעו ב150 שנה אחרונות, וראוי שיפונו מאדמותינו שתפסו ללא הסכמתנו.  (לת) ד"ר נאוה_ברוכה עמל
  • 06:21
  • 19.08.12

  •   חבל נאוה... מוטי
    • 13:34
    • 19.08.12

    נאוה, גם אני דוקטור אבל אני לא טורח לכתוב זאת לפני שמי כשאני כותב טוקבק לעיתון. את חושבת שהתואר מגן עלייך מהחשיכה והשנאה הנשפכים מהטקסט שלך? או הופך את השנאה שלך ליותר לגיטימית? ובואי נגיד שהערבים היגרו "רק" לפני 150 שנה (הם לא, אבל רק נניח שכן), האם זכותם על הארץ פחותה? רוב היהודים בישראל הם צאצאים של יהודים שחיו באירופה וארצות ערב ועלו לישראל לפני פחות ממאה שנים. אז מה? הטיעון שלך משולל כל היגיון. צריך לחלק את הארץ ויבוא שלום על עם ישראל. כל פיתרון אחר ימשוך סבל ודם שלא לצורך...

  •   גם את מוליכה שולל - וזו אכן תמצית הקונפליקט. New York
    • 00:32
    • 20.08.12

    אם כבר העלת את הנושא - מדוע זכותם של יהודים שלא היו בארץ יותר מאלף שנים ועולים לארץ עכשיו - עולה על זכותם של ערבים שנמצאים בארץ 100 שנים או יותר ? ממי בדיוק היה עליהם לבקש הסכמה לפני 100 שנים? - מהקונגרס הציוני? מהברון ? - או ממי ששלט בארץ באותה תקופה ?

    הציונות להזכירך דגלה בשיבה לארץ תוך רכישת אדמות - ולא ע"י גרוש התושבים בכוח.

    את הנכבה - הערבים "הרוויחו ביושר" - אין לי שום סימפטיה למי שלא קיבל את החלטת האו"ם וניסה *אקטיבית* לפעול להשמדת את ישראל ומצא את עצמו פליט - אבל גם זה - לא כולם.

    אבל אין כל קשר הציונות המקורית לבין "גאולת הארץ המשיחית" בכוח במרמה ובכחש תוך ניסיון לנישול ערבים מאדמתם מתוך חמדנות - שאנו רואים היום.

    ואם יורשה לי לשאול - נצר כמה דורות את עצמך בארץ? יותר מ-100 שנים?




  •   מוטי, זה לא פועל ככה. תנועות הגירה של עמים היו תמיד, איציק
    • 08:51
    • 01.08.13

    וזה לא עניין של זכויות אלא אך ורק של כוח. רוצה דוגמאות? כל ארצות אמריקה, מקנדה בצפון ועד ארץ האש בדרום נכבשו מהילידים ע"י "צאצאים של בני עמים שחיו באירופה". אז הטיעון של מי משולל כל היגיון?
    בנוסף לכך, חזרתם של היהודים למולדתם העתיקה נעשתה (עד מלחמת השחרור) ע"י רכישת אדמות בכסף מלא. איפה עוד הייתה תופעה כזאת? (טוב, אלסקה נרכשה ע"י ארה"ב מרוסיה). אז אני לא יודע באיזו דיסציפלינה יש לך תואר דוקטור, אבל בטח לא בחשיבה הגיונית. חלוקת הארץ בינינו לערבים היא פתרון שלא עבד, לא עובד ולא יעבוד.

10 הפלסטינים לא היו צריכים להתחיל במאבק אלים אבל ככה הם
  • 06:24
  • 19.08.12

מעניין מתי יפרסמו בהארץ כתבות על ההסתה הפרועה נגד יהודים וישראל ברשות הפלסטינית ובמדינות ערב

  •   שמעת על הנאכבה? אבל ככה אנחנו
    • 11:54
    • 21.08.12

    הפלסטינים החלו במאבק אלים לאחר שאנחנו השתלטנו להם על האדמות, גירשנו אותם מבתיהם, הטלנו תהליך של טיהור אתני גזעני, כבשנו להם את השטח, הטלנו עליהם משטר צבאי, הפרדנו בין משפחות על ידי חומות, התעללנו בהם נפשית, והשארנו אותם ללא כבוד עצמי...

    לאחר כל זה גם אתה היית מתנגד בצורה אלימה יא ליצן

11 אין להתעלם שבאיזור ערד עשרות ישובים של בדואים מהם כמה מתוכננים טול קורה
  • 06:27
  • 19.08.12

הקשיים נובעים מנושאים תרבותיים לוקחי זמן ומאד מורכבים. לקטוף סברס זה לא בדיוק העתיד לצעירי הנגב ולכלכלת ישראל

12 נמאס לקרוא ונמאס לכתוב... אבל אל תפסיקי בבקשה!!!  (לת) יע
  • 06:36
  • 19.08.12

13 הכיבוש, גזע אדונים, שיעבוד וניצול, אלימות צדקנית בחסות דת, פיגועי טרור, רצח ילדים, 45 יום מאסר על הרג שתי נשים שהניפו דגל לבן, שי
  • 06:38
  • 19.08.12

אלה רק חלק מן המלים שמתארות מה עובר על ישראל והפלשתינאים מאז 67

  •   קרא והשכל איטה
    • 21:47
    • 19.08.12

    החייל נמצא זכאי לחלוטין בכל הקשור למותן של הנשים הערביות !! העונש ניתן ע"פ הסדר טיעון בגלל ירי בלתי חוקי. שני המקרים שונים זה מזה ואין ביניהם כל קשר !! תפסיק לייבב שקרים !!!

14 בהחלט נמאס לקרוא!  (לת) אוי, אוי, אוי
  • 06:39
  • 19.08.12

15 "יצאתי עם טרקטור לחפש את העדר האבוד..."  (לת) אמר הפולש לפקחים
  • 06:40
  • 19.08.12

16 אכן ראוי לעדכן את השלט,וזה יעשה בקרוב,תודה עמירה.  (לת) שב למכורתו
  • 06:41
  • 19.08.12

17 לא "נמאס לך" זו הפרנסה שלך גיל
  • 06:43
  • 19.08.12

ואם היה והיינו עושים את המעשה שהיה גורם לך לסיפוק ויוצאים מכל השטח, היית פשוט עוברת לנושא הבא לכתוב עליו. היית מלינה על הסורים הכבושים עד שהיינו נסוגים מהרמה, ואז היית מלינה על הבדואים המקופחים עד שהיינו מחזירים להם את אדמות הנגב, והבמשך היה זה הקיפוח הבלתי נסבל של ערביי ישראל שהיית לנה עליו ומתפרנסת ממנו עד אשר היו מקבלים אוטונומיה עם הטבות ופיצויים וגם אז היית ממשיכה להלין...
מעניין אם היית ממשיכה להלין אחרי שהיינו מחזירים לכאן 5 מיליון פליטים

18 הכתבה מחממת את הלב - עוד להפקיע ועוד להפקיע - רגב אחר רגב נחזיר לעצמנו מולדתנו  (לת) חוני המעוגל
  • 06:44
  • 19.08.12

19 מדינת העם הנבחר... אלי ברמן
  • 06:45
  • 19.08.12

העם הכובש, המדכא זכויות של עם אחר, המנציח גזענות ואפליה לצערי , סופה של המדינה - קרב

20 שטח 918..הדבר הכי חשוב שצריך לעשות..!! הקרקל הצפוני
  • 06:51
  • 19.08.12

הכי חשוב זה לעדכן את השלט ל-3805..!!
עמירה..זה באמת הכי חשוב בבוקר יום ראשון..??

21 להג פוסט ציוני יבבני ציוני
  • 07:06
  • 19.08.12

לאנשים כמו עמירה הס, הקמת מדינת ישראל היא פשע וקיומה הוא חטא. מזה ממגזר הכל. אז את יכולה להמשיך ולכתוב, או שלא לכתוב, זה באמת כבר לא משנה

22 בורא עולם זה הכי אחלה שאפשר  (לת) שלומי
  • 07:06
  • 19.08.12

23 נורא ואיום  (לת) מתביישת
  • 07:10
  • 19.08.12

24 כתבה איפולסיבית, אין קשר בין פסקה לחברתה, כותרת דמגוגית מנותקת מהמציאות ואין בה שום חידוש או עניין מיוחד. אז למה לפרסם?  (לת) בוקר טוב
  • 07:14
  • 19.08.12

25 עמירה,שיהיו לך חיים ארוכים.תודה על הבשורה על הקמת עוד עיר עברית בארצנו הקטנטנה. בנוסף. יש להחזיר את הטרקטור הגנוב לבעליו הישראלי.  (לת) אליקו
  • 07:27
  • 19.08.12

  •   גם היהודים רק רוצים לחיות במקום שנולדו בו. היה יכול להיות כאן נפלא יחד. וישראל היתה יכולה להפריח את כל המזרח התיכון. הבעיה היא שהמטרה הערבית היא לא הקמת פלשתין אלא ביטולה של ישראל. כל השאר זה קישוטים , מניפולציות, והגיגים של שמאלנים טובי לב שלא מבינים את המציאות.  (לת) אא
    • 09:38
    • 19.08.12

  •   עמירה, את מתעקשת להיות התל-אביבית הלבנה שמטיפה לכולם על אפרטהייד. מה תסביכי האשמה המנותקים שלך מעניינים אותנו ?!  (לת) יוסי
    • 09:49
    • 19.08.12

26 טוב ויפה, הבעיה היא איך לשכנע את האטומים ששומעים את המילה פלסטינים ניר
  • 07:28
  • 19.08.12

וישר חושבים על טרור, מלחמות וסכסוכים.

  •   הטרוריסטים הם ערבים ולכן חסימת הכבישים. אם הערבים לא היו רוצחים לא היו חסימות כבישים. היה כדאי לו היו מציינים עובדה זו בכתבה. גם כאן יש לי תחושה שאנו לא מבקבלים את כל העובדות אלא רק העובדות שנוחות לגב' הס  (לת) עזרח
    • 09:51
    • 19.08.12

  •   הסיכוי היחיד שלכם הוא אם תמציאו מכשיר שמחוק זיכרונות מהמוח שימחק את כל זכרונות הרצחנות הפלסטינית ב-100 שנים האחרונות, וגם ישרוף את כל הספרים וימחוק את כל מסדי הנתונים המכילים מידע זה.  (לת) אתם צריכים להמציא מחיקון למוח-כמו ב-TOTAL RECALL
    • 09:51
    • 19.08.12

  •   מי אמר "חצי מהפלסטינים הם מצרים והחצי השני סעודים"? מיכאל בן ארי? פייגלין? אז זהו שלא...את הדברים אמר פתחי חמאד – שר הפנים והביטחון הלאומי של ממשלת החמאס בראיון לאל ג'זירה. לא מאמינים? תראו לבד... "פלסיטנים"? אין דבר כזה!
    • 09:55
    • 19.08.12

    פתחי חמאד – שר הפנים והביטחון הלאומי של ממשלת החמאס בראיון לאל ג'זירה
    http://www.youtube.com/watch?v=r1l5mRP_fzw


    “לכולנו יש שורשים ערבים וכל פלסטיני בעזה ובשאר פלסטין יכול להוכיח את שורשיו הערבים, בין אם מסעודיה, תימן או כל מקום אחר.”

    באופן אישי חצי ממשפחתי היא מצרית וכולנו כאלו. ליותר מ-30 משפחות בעזה קוראים אל מצרי. אחים, חצי מהפלסטינים הם מצרים והחצי השני סעודים.”

    “מיהם הפלסטינים? יש לנו הרבה משפחות בשם אל מצרי ששורשיהן במצרים. במצרים! הם באו מאלכסנדריה, מקהיר, מדומייטה, מהצפון, מאסואן, ממצרים עילית. אנו מצרים. אנו ערבים!.

  •   אגיד לך איך, ניר: השב לחיים את כל קרבנות אוסלו, רוקן את בתי הקברות, ונפסיק לחשוב על טרור כשאנחנו חושבים על פלסטינים!  (לת) אטום
    • 11:24
    • 19.08.12

  •   אם ככה, גם ליהודים יש שורשים אני
    • 13:21
    • 19.08.12

    בפולין, ברוסיה, בתימן, בעיראק, בגרמניה וכו׳. מה עם שמות כמו וילנאי (מווילנה), או שירזי?

  •   אתה מוכן בבקשה לא לבלבל אותנו עם העובדות ?  (לת) קורא חושב
    • 16:32
    • 19.08.12

  •   תודה רבה, המשך להפיץ את הלינק שמוכיח לכולם שאין ולעולם לה היה, "עם פלשתינאי"!  (לת) אלי הרחובותי
    • 16:52
    • 19.08.12

27 עמירה, המשיכי בעבודת הקודש הברוכה שלך-המשיכי להעמי'ד מראה מול הפרצוף המכוער של העם הזה ולמה שהפך להיות. דני ב
  • 07:29
  • 19.08.12

העם הזה הפך להיות כמו הזבל שדרדס את שלושת הנשים וברח.
כמו דורסי לי זיתוני.
כמו דוקרי אנשים בגלל סיגריה
כמו הנוער האלים המשתולל ברחובות
כמו הישראלי המלכלך באתרי טבע ובגנים הציבוריים
כמו זורקי הפסולת בוודיות
כמו הממשלה שלנו בקיצור.
בושה בושה בושה.

  •   אכן נמאס ל 2 הצדדים לכי לדרכך הפלשתינאית בעד 2 מדינות ל 2 עמים
    • 10:01
    • 19.08.12

    אין לי כל ענין לקרוא את כתבותיך כי את מיצגת בקיצוניות את הפלשתינאים. לך נמאס לכתוב. אז לכי לדרכך. כתבי לעיתון שלך פלשתינאי.
    את הבעיה הפלשתינית נפתור בלעדיך. 2 מדינות , אחת ליהודים שניה לערבים. כל אחת בתרבות ובחיים שלה , שכנות טובות משני צידי הקו ירוק

28 זו ארצנו נשב וננחל אותה m.
  • 07:32
  • 19.08.12

על אפה וחמתה של עמירה הס.
מי שאינו מכיר/מקבל את עברו שילך וילמד.

29 לא נמאס ! וכשהסקדים יפלו על ראשינו - נמשיך ונזכיר לעצמנו מדוע ! לחטאים כאלו אין אלוהים שיגן עליהם.  (לת) חיזקי ואימצי עמירה הס.
  • 07:35
  • 19.08.12

30 ",,,אהוד ברק הורה לפנות שמונה כפרים מתושביהם בשל קדושת שטח האש". האיש הזה רע לבטחון ישראל.  (לת) גם את זה לא נשכח.
  • 07:37
  • 19.08.12

  •   דייק. לפנות פולשים לא חוקיים. שפלשו לצאדמתו של עם אחר בעיקר מטעמים פוליטיים וממומנים ע"י קרנות אנטישמיות  (לת) כגי
    • 10:01
    • 19.08.12

31 ג'נבה סתם אחד
  • 07:40
  • 19.08.12

בכפר הזה יש המון נשק וגם כמה סוחרי סמים כבדים. לא כולם שם חקלאים תמימים ומסכנים.

32 כתבה שמאלנית תם
  • 07:43
  • 19.08.12

כשהעובדות נמהלות בכזו עוקצנות וחד צדדיות אז במקום סולידריות והבנת העיולת הכותב יוצר סלידה מהרעיונות שהוא מנסה לקדם

33 נו,,, אבי
  • 07:45
  • 19.08.12

האם ידוע לכותב כי הערבים הרסו בתי כנסת ערכו התפרעויות קשות ומחקו כל סימן יהודי?אלא פולשים על אדמות עם ישראל.

34 את חייבת להמשיך ולכתוב על זה נועם
  • 07:50
  • 19.08.12

כי את האדם היחיד שעושה את העבודה הקשה הזו.
אולי מתישהו זה לא יהיה בשוליים.

35 על פי הכותרת יש עדות שביחס לשטח 918 המוגדר כרגע "שטח אש" יש תכנית מתאר של עיר. האם יש עדות לכך ?  (לת) רית
  • 07:50
  • 19.08.12

36 די, ישראל נתנה ליהודים, עיין רש״י ראשון בחומש יאיר
  • 07:51
  • 19.08.12

וחא עקרה שום דבר עם בעבורך ליד השלט תתקן את ה ״5״ אתה יהודי לא?

37 מאה אחוז צודקים yoni
  • 07:52
  • 19.08.12

שילה היא שלנו ומדינה פלסטינית היא פיקציה וכלי ניגוח של כל העולם הערבי הצבוע בישראל

38 גם אם תכתבי את שקרייך 1000 פעם: הבדואינים אינם "הילידים"- אלא גוזלי אדמות. עמירה- תעברי לאלג'יריה
  • 07:52
  • 19.08.12

הם משתלטים על אדמות מדינה בנגב ובדרום הר חברון, וכיום נהנים מסיוע של הרשות הפלסטינית בשיתוף האיחוד האירופי שמקימים עבורם מאחזים הכוללים בניה לא חוקית ומשכתבים בעזרת עמירה וגדעון לוי את ההסטוריה של הארץ (ישראל, לא העיתון).

הם לא האינדיאנים- הם הפולשים!

  •   עד שלא תבין, שיש כאן עם נוסף הרואה באדמה הזו מולדת, תמשיך להיות נטע זר, שהאדמה ותושביה ימשיכו להקיא אותך...  (לת) לך אתה, עם חרבך, חזרה למולדת הוריך. אנחנו מנסים לחיות כאן בשלום עם כל יושבי הארץ.
    • 09:32
    • 19.08.12

  •   ה"עם" הנוסף הוא האומה הערבית, שמשום מה רואה בכל רחבי המזה"ת וצפון אפריקה מולדת, למרות שמולדתה היא אך ורק חצי-האי ערב (והערבים אכן גאים במורשתם ומקפידים לשמר את המולדת בשמם). האומה הערבית היא אומה כובשת. להגיד שזו המולדת שלה זה כמו להגיד שנאנסת קיימה יחסים-מין מרצון עם האנס.  (לת) ל.
    • 10:24
    • 19.08.12

  •   מנסים, מנסים, רק לא כל כך מצליחים לחיות בשלום, יצחק
    • 10:49
    • 19.08.12

    כי, מה לעשות, בשביל לחיות בשלום צריך שגם העם השני ירצה. חבל שכנראה לא ראית שידור חוזר של איך השכנים הנחמדים שלך רוצחים ברמאללה שני ישראלים מסכנים שנכנסו לעיר בטעות.

  •   ואתה עד שלא תבין שיש כאן עם נוסף הרואה באדמה זאת מולדת ולא מעוניין בשום אופן לחלוק אותה עם עם אחר,והמדינה שהם רוצים בטח שלא כוללת אותי ואותך, אנחנו נמשיך להקיא משכמותך  (לת) ג'ובאני רוסו
    • 11:32
    • 19.08.12

39 כל עוד צה"ל מעצבן אותך אני בעד הגדלת תקציב הבטחון. משה הצדיק
  • 07:54
  • 19.08.12

אגב מתי תתאסלמי בעקבות פאחימה טלי ?

40 מ-48 הא? ליידי האו האו. סוף סוף יצא המרצע מהשק רן לוי
  • 07:56
  • 19.08.12

התנגדות טורדנית, עקשנית, אנטי ציונית לקיומה של מדינה יהודית גם בתחומי קו הירוק. עופו לי מהעיניים כל מחרחרי מדינת כל אזרחיה, משפחת חוקן ומשרתיה.
לא תהיה כאן מדינת כל אזרחיה, לא יהיו כאן נישואי תערובת בין יהודים לערבים כאמצעי לפתרון הסכסוך, על פי חזונו של רבם גרשום.

תהיה כאן מדינה ציונית, יהודית ודמוקרטית לכל אלה שמאמינים בשני הנדבכים הראשונים - ציונית, יהודית ורק אחר כך דמוקרטית.

ומי שאינו מאמין בשלושת העיקרים מוזמן לעבור לפלשטן שכבר קיימת מאז שבע שנים ברצועת עזה הבלתי כבושה.

  •   מה לעשות, דימויים נאלחים אינם משנים עובדות. צהל גירש ערבים מעל אדמתם משיקולי ביטחון מקום המדינה. למה, במקום לגדף, לא תלמד עובדות? תתחיל בחרבת חיזעה וסיים עם בני מוריס (בין השאר)  (לת) יאשיהו
    • 10:06
    • 19.08.12

41 כשהדת משתלטת על הציונות מדינת ישראל בסכנה קיומית  (לת) אורי
  • 08:00
  • 19.08.12

42 מי שגר בכרמיאל יודע שהעיר איננה ליהודים בלבד.רק אוויל ירצה להשוות בין רצח העם המתבצע בסוריה ובין החרמת טרקטור בשטחים הכבושים.  (לת) ישראלי שפוי
  • 08:00
  • 19.08.12

43 קשה להבנה... בן
  • 08:00
  • 19.08.12

ניסיתי...באמת ניסיתי להבין מה אתה רוצה לומר...אבל...לא הצלחתי....נטפים נטפים של שנאה..זה מה שהצלחתי להבין!!

  •   תתאמץ - העיתון שבאתרו אתה גולש מקדם מזה שנים רבות רן לוי
    • 09:51
    • 19.08.12

    את הרעיון שישראל חייבת להפוך ממדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית ל"מדינת כל אזרחיה". אחרי ההכרה הזו תגיע ההכרה בנישואי תערובת בין יהודים לערבים כאמצעי לפתרון הסכסוך, כחזונם של המו"ל המנוח ובנו, גרשום ועמוס שוקן, בשלב שני יזכו אזרחי ישראל הערבים לאוטונומיה חינוכית ותרבותית בגליל, בנגב, ובמשולש, בשלב שלישי יבקשו אזרחי ישראל הערבים להתאחד מדינית עם מדינת פלשטן (שכעת קיימת רק ברצועת עזה) ולהחזיק באזרחות כפולה - פלשטנית וישראלית, בשלב רביעי יצליחו האזרחים הפלשטנים לכפות על המדינה את ההכרה ברעיון "איחוד המשפחות" שכתוצאה ממנה יקבלו אזרחות ישראילת מאות אלפי פלשטנים החיים ברצועה ובגדה, בשלב חמישי יגיעו אותם "מאוחדים" לתחומי מדינת ישראל שבתוך הקו הירוק.

    וזה יהיה סופה של מדינת היהודים. את כל זאת רוצים ראשי כנופיית האו האו, עליה נמנית גם הליידי האו האו יחד עם בעלי דר שטירמר לקדם. .

    מי שרוצה לקדם רעיונות כאלה הוא האוייב שלי, בדיוק כפי שהחרדים הרוצים לקדם קיומה של מדינת הלכה הם האוייבים שלי.

    ומשום כך באה השנאה. יכול להיות שאינני מתון כפי שהיית רוצה, אבל ההגנה על עובדת היסוד של ישראל כמדינה יהודית ציונית ודמוקרטית חשובה מכל.

44 נמאס לנו לקרוא כי נמאס לנו להגעל ונמאס לנו להתבייש ונמאס לנו להתייאש  (לת) ונותר רק להקיא
  • 08:06
  • 19.08.12

45 צודקת. כמה רוע ואטימות. וזה מחלחל, מתקבע ומאייש.  (לת) דור 2 מיואש
  • 08:11
  • 19.08.12

46 תני לי לנחש עמיר הס
  • 08:13
  • 19.08.12

הגבעה לא תהפוך לעיר, גם לא תוכננה ככזאת.
הטרקטור לא הוחרם ואפילו לא קיים במציאות.
וחיילי צה"ל לא אופים מצות מדם ילדים פלסטינים.
אבל הנייר סופג הכל...

47 תודה לעתונאית האמיצה והחרוצה הס ענת
  • 08:13
  • 19.08.12

תודה שאת ממשיכה לכתוב. קשה לא להתייאש .

48 תודה לעתונאית האמיצה והחרוצה הס ענת
  • 08:13
  • 19.08.12

תודה שאת ממשיכה לכתוב. קשה לא להתייאש .

49 אמירה הס אישה מופלאה אלכס
  • 08:18
  • 19.08.12

מהיכן שואבת עמירה הס את תעצומות הנפש לשחות מול זרם אדיר ולדווח לנו על עוולות שלנו ככובשים שמקדשים אדמה ומרחב מחיה על חשבון עם נדכא

  •   עיוורון עוזר לה לגייס תעצומות נפש לדווח על עוללות ישראל בניתוק מהמרחב ומפרטים שוליים כמו התנגדות נחרצת לעצם הזכות להקים מדינה יהודית במרחב ערבי וכוונות מוצהרות לחסל את אותה יישות.  (לת) טובה
    • 09:50
    • 19.08.12

50 אם רש ממשלתנו היה פוטין, עמירה, כבר מזמן היית יושבת. ערן ברין
  • 08:20
  • 19.08.12

הייתכן שמה שאת כותבת נכון? הרי ישראל במוצהר אינה מדינה גזענית, מה עוד שהיא מדינת היהודים שסבלו מאפליה וגירושים. ומה עוד שברק מייצג לטענתו את השמאל המתון בממשלה.
כך שטענותייך ללא ספק מצוצות מאצבע, ונועדו להבאיש את ריחנו בעולם, כשגם בלי זה הוא לא מי יודע מה.

51 רק בהצלחה ומי יתן וירבו ישובים יהודיים ברחבי ישראל מהים ועד הנהר .  (לת) ישראל שב לביתו וחייב לגרש את המתנחלים המוסלמים שפלשו לאדמתו .
  • 08:21
  • 19.08.12

52 בשעה טובה עוד עיר ואם בישראל  (לת) ישראל
  • 08:24
  • 19.08.12

53 עמירה הס צודקת מהרהר
  • 08:29
  • 19.08.12

אמנם כן, ראוי לעדכן את השלט מדי שנה בשנה. חיוני שהעוברים בדרכים ידעו את ההסטוריה במדוייק. אמנם כן, הבטחת ריבון העולמים ניתנה ליעקב אבינו לפני 3,805 שנה ולא לפני 3,800. עמירה הס יודעת מה ניתן לעשות בחמש שנים, והיא צודקת. ראוי לעדכן את השלט. מי יטול על עצמו את המשימה? גם ברוך יהיה.

  •   הנה לכם לאומן מצוי: מנסה להצחיק אותנו, ויוצא לו דברי הבל וגזענות המהעלה הראשונה.  (לת) רוני אנטי לאומנים
    • 08:47
    • 19.08.12

  •   התנועה הציונית החלה באירופה ללה קשר ל"ריבון עולם" כזה או אחר. אבל אותו "ריבון עולם" שלך או נכון לומר הרשעים הנושאים את שמו, יהרסו את המפעל הציוני  (לת) שהיה חילוני וללא ריבוני עולם.
    • 09:01
    • 19.08.12

  •   אם זה לא היה עצוב זה היה נורא מצחיק. אברהם ושרה והנחש. עם הבוקי סריקי הזה לא מקימים מדינה, מקסימום "פארק שעשועים"  (לת) הציונות קמה ללא "ריבון עולם"
    • 09:15
    • 19.08.12

  •   רבים מחובבי ציון אבות התנועה הציונית היו דתיים חרדים, ובכל הקונגרסים הציוניים ללא יוצא מן הכלל השתתפו יחידים וסיעות ציוניות דתיות, התנועה הציונית לא הייתה מתקיימת לו היהודים שמרביתם היו דתיים לא היו תומכים בה.  (לת) ממש לא נכון היסטורית/
    • 10:11
    • 19.08.12

  •   ההיסטוריה במדויק??? ההיסטוריה
    • 13:29
    • 19.08.12

    אתה צוחק? צר לי על הדתיים, אבל זו לא היסטוריה, בטח שלא במדויק. תכף תגיד גם שהעולם קיים רק 5000 שנה. סבבה, תאמין בריבון עולם, אבל זה בטח לא היסטוריה.

54 אני רוצה להודות לעמירה על הטורים שלה, היא פשוט עושה לי את בוקר יום ראשון המדכדך למצחיק ומשעשע הרבה יותר....  (לת) a
  • 08:29
  • 19.08.12

  •   אין גבול לציניות ורוע לב  (לת) אולש
    • 08:37
    • 19.08.12

  •   מה כל כך מצחיק ומשעשע? דיתה
    • 08:59
    • 19.08.12

    נישול מתמשך, עוול מתמשך, עד מתי?

  •   לכם נמאס לקרוא ולכתוב? לנו לא נמאס לבנות ולהתיישב!  (לת) B
    • 09:09
    • 19.08.12

  •   שקרים שמאלניים מתממשכים , גניבת מים מתמשכת  (לת) שפיפול
    • 09:12
    • 19.08.12

  •   משעשע , כי עמירה כל כך , צדיקה , הרי כל כך אכפת לה מהפלסטינים הרי מה שמותר לערבי לא מותר ליהודי , והחיילים המסכנים האלה שהיא מכפישה את שמם הם אותם החיילים שישמרו לה על החיים הרי אם חס וחלילה תפרוץ עוד אינתיפדה או מלחמה לא עלינו אותם חיילים איומים יהיו אלו שיסכנו את החיים שלהם לשמור עליה , אני רוצה לראות את עמירה אשת זכויות האדם נשארת ברמאללה כאשר תפרוץ מלחמה הרי היא תסתגר עמוק במקלט היפה של הבימה ותדע לשמור יפה על התחת שלה עמוק בלב תל אביב , וכן תגידי את האמת , למה ליהודים אסור ולערבים מותר . אולי תכתבי על כמה אדמות הם השתלטו שלא כחוק , אולי תכתבי על כל האלימות שיש שם , אולי תכתבי על האלימות שיש שם כלפי נשים ותשפרי כמה נשים ערביות , בדואיות מגיעות לבתי החולים בגלל אלימות במשפחה , כמה נשים נרצחות בגלל כבוד המשפחה , תפסיקי להציג אותם כשה תמים , תציגי את האמת בלי בושה , וכן זכותנו ליישב את הקרקע היכן שנרצה , אולי תספרי מה קרה אתמול ברהט , שנרצחה שם אישה , די עם הצביעות שלך  (לת) אמנון
    • 09:54
    • 19.08.12

55 אבותיהם רצחו את תושבי חברון היהודים ב1947, ובנים יאכלו בוסר חיים
  • 08:32
  • 19.08.12

פליטים יהודים ברחו ממדינות ערב ומספר דומה של ערבים ברחו מכפריהם בארץ ישראל.

56 תודה עמירה, המשיכי לכתוב  (לת) הלוחש לסוסים
  • 08:32
  • 19.08.12

57 לא להתגייס לצבא הכיבוש. די לאפרטהייד  (לת) יהודה
  • 08:33
  • 19.08.12

  •   אתה פשוט מחליא אותי , אנחנו לא מדינת אפרטהייד , לא היינו ולא נהיה , אולי במקום להיות צדיק מתיימר , תלך להפגין למען הסורים המסכנים , ואולי מי יודע מה יהיה , אבל שחס וחלילה תפרוץ מלחמה ותשב במקלט היפה שלך נראה כמה פליטים ופלסטינים תכניס למקלט הנינוח שלך , וכן אותו צבא אכזרי , וביניהם גם אני וגם האחים שלי נהיה הכובשים האכזריים שיגנו לך על התחת , אתה איש קטן ומחליא , כי שאני יסתער ויסכן את החיים שלי אני אחשוב על נבלות כמוך שאני צריך להגן עליהם , אתה סמרטוט קטן  (לת) אמנון
    • 09:58
    • 19.08.12

  •   אנא שלח חשבונית לקרן החד"ש להשמדת ישראל  (לת) רו"ח מוסמך
    • 12:09
    • 19.08.12

  •   אמנון יקר, זו לא אשמת החיילים זו אשמת ההנהגה. ביו"ש חיים מיליוני תושבים ללא כל זכויות פוליטיות המגנות עליהם, מופקרים לחסדי הצבא. למה ומדוע העם היהודי שסבל 2000 שנה צריך להגיע למצב שהוא שולט על עם אחר בכוח, לא קשור אם יש או אין שלום העיקר להפסיק את המצב הנוראי הזה. ןאם תיהיה מלחמה לפחות נדע שיש לנו איזשהו צדק. במצב כפי שהוא היום אנחנו אשמים בכל רעה שתבוא על ראשנו  (לת) יהודה
    • 14:13
    • 19.08.12

58 אין ציונות אחרת, לכן אלה לא חדשות  (לת) אריק
  • 08:36
  • 19.08.12

59 אחת לתקופה גם לי נמאס מהעם היהודי. לא מזמן בשנת 70 לספירה אם לדייק פעלתי. חשבתי לפעול שוב בקרוב, אבל אני מסתכל על העם הנבחר שלי ואני רואה שהם כבר עושים את העבודה בשבילי. שנאמר: "צדיקים, מלאכתם נעשית בידי אחרים".  (לת) אלוהים
  • 08:41
  • 19.08.12

60 חוסר היושר האינטלקטואלי הביס אותך, וזה קורה ללא מעט קומוניסטים עם לב ורצון טוב  (לת) אריה
  • 08:41
  • 19.08.12

61 כתבה גדושת שקרים,אבותיהם נולדו במאה שעברה בירדן סוריה עיראק ועוד, לא היה בשטח המדובר שום ישוב ערבי לפני 1967  (לת) לאו
  • 08:41
  • 19.08.12

62 "והכי נמאס לחיות את זה שנה אחר שנה" ??? דודידו
  • 08:43
  • 19.08.12

גם לנו נמאס לשמוע את השטויות שלך כל הזמן. אז בתגובה לתגובה שלך שלא חייבים לקרוא - גם את לא חייבת לכתוב וגם את לא חייבת להמשיך ולחיות את זה. את מוזמנת להתפנות מפה. לסודן אן לרשות הפלסטינית לדוגמא, או לגרמניה.

  •   ואם זה היה נכתב בהקשר לכלכלה? ההזמנה תקפה? רוני
    • 09:56
    • 19.08.12

    יפה גם ה"גרמניה" שהוספת. רק אל תשכח איפה מתועד הרצח עם הראשון בתנ"ך.

63 פלסטינים - אינדיאנים?? רם
  • 08:46
  • 19.08.12

השוואה תמוהה. יש עוד מכנים משותפים ביניהם חוץ מזה שבעיני עמירה הס, הציונים דומים לבריטים בכך שהם קולוניאליסטים?

64 די לחפור דיונה
  • 08:50
  • 19.08.12

כמה אפשר

65 פוסי ריוט זה חדשות. מה שישראל עושה בגדה מאז 1967 זה לא חדשות. לזעום על הרשעתן זו חובה מוסרית הנקנית בזול, לכעוס על מה שעושים לערבים בגדה? נו, באמת, הם הרי ערבים ולנו יש קושאן מאלוהים (כולל גוש וחלקה)  (לת) אחד
  • 08:52
  • 19.08.12

  •   אכן, למעט הקטע על אלוהים. המצאה אנושית
    • 10:21
    • 19.08.12

    הרעיון של אל עליון יפה, כי הוא מסמל את צמיחתה והתקדמותה של האנושות מגשמיות לרוחניות ומוסריות, ומעבר לסגידה לעצם (עץ, רוח, פסלון) למשהו רם ונשגב יותר; אבל מרגע שבשמה של האמונה באותו האל (בן אם נוצרי, יהודי או מוסלמי), אנו מייצרים רוע ופוגעים באחר - ברור שהלכנו צעד אחד רחוק מדי. אם יש אלוהים, לא רק שהוא היה מניד בראשו כרגע, הוא היה עוצר את הפארסה הזאת של גזל והרג. אגב, דקדוקית אלוהים זה לא נקבה בכלל?

66 מדינה ששולחת את חייליה הצעירים לבצע פשעי מלחמה מאבדת את זכות הקיום שלה. וכמו שאמר הנביא ישעיהו(לייבוביץ)  (לת) הכיבוש הזה יחסל את מדינת ישראל.
  • 08:57
  • 19.08.12

  •   בינתיים היחידים שתורמים לחיסול מדינת ישראל הם מטורללים כמוך שלא קיבלו מספיק אהבה בילדותם!  (לת) נביאי זעם מטורללים שכמותכם
    • 18:52
    • 19.08.12

67 לילדים בגוש קטיף לא עזר שאבותיהם ואבות אבותיהם נולדו שם.  (לת) ד"ר טוקבק
  • 09:03
  • 19.08.12

68 חמדנות כבשת הרש, ייצר בלתי נשלט לגזל בחסות צבא קלג  (לת) הארץ המאובטחת
  • 09:04
  • 19.08.12

69 לא נמאס לקרוא כתבה טובה של עמירה. המשיכי להיות קול המצפון.  (לת) קוראת
  • 09:05
  • 19.08.12

70 עמירה,חשבת על זה ש..... צבי
  • 09:10
  • 19.08.12

חשבת על זה שגם אנחנו היהודים(כן, יש דבר כזה) רוצים לחיות בשקט בארץ אבותנו,וה"מסכנים" שאת כותבת עליהם (כמיליארד מוסלמים),לא ממש מאפשרים לנו.
בכל מקרה תמשיכי לכתוב זה רק עושה טוב לי שכמותי.
אגב אם לא שמת לב אז רציתי לספר לך שגדעון לוי כבר התייאש מלכתוב על הסיפורים האלו (ראי ווידוי שלו ב "מחוברים"

71 שאלהמתיש אלה אחת יש לי אליך עמירה מתי
  • 09:11
  • 19.08.12

אם הבנתי נכון אז כבר זמן מה את מתגוררת בעיר האבות רמאללה, מתי נזכה לראות אותך כותבת קצת על העוולות והחולי בחברה הפלסטינית? או שטת מעדיפה לעצום עניינים ולהתמקד במה שמשלמים לך לעשות...

72 ימות המשיח שאפילו בעיתון הארץ כותבים את המשפט הזה שפיפול
  • 09:11
  • 19.08.12

"כאן, בבית אל, לפני 3,800 שנה, הובטחה ארץ ישראל לעם ישראל על ידי בורא עולם. בכוח הבטחה זו אנו יושבים היום בחיפה, ת"א, שילה וחברון"

73 כל הכבוד למתישבים אהוד 27
  • 09:15
  • 19.08.12

תבנו, תתחזקו ותצליחו אולי רק כך יפסיקו עם השטות הזאת של מדינת בלהות בלסטינית

74 Amira, keep on writing Adam
  • 09:16
  • 19.08.12

This is not a political matter. This is a matter of human rights. Keep on writing Amira

75 יום אחד זה יגמר, אבל רק אחרי שיבוא עלינו אסון גדול  (לת) משה
  • 09:16
  • 19.08.12

76 בהתחלה באמת מתחשק לכתוב שנמאס, עד שמתברר שמדובר בכתבה מעודדת. ל.
  • 09:18
  • 19.08.12

הערבים-המוסלמים שיושבים ביו"ש הם צאצאי הכובשים הערבים-המוסלמים. את זה, אגב, גם נמאס לכתוב. זכותך, עמירה, לתמוך בכיבוש הערבי-מוסלמי. את לא היחידה. מיליונים ברחבי העולם תומכים בכיבוש הערבי של המזה"ת וצפון אפריקה, עיוורים (מבחירה או מבורות) לסבלם הנוראי של הנכבשים, הנאנקים מאות בשנים תחת הכיבוש המחליא, האכזרי והמסרס של הערבים-המוסלמים. תרבויות שלמות שנאנסו, ואת תומכת באנסים. שיהיה לך לבריאות.

77 גם זה קורה..... גיל יוטינה
  • 09:18
  • 19.08.12

מתי נראה כתבה של עמירה הס או דיווח של עיתון הארץ על אירוע מקביל...
" Shulamit Kaminsky 18 באוגוסט 2012 23:20



בליל שבת בני בליעל חתכו את גדר הישוב, נכנסו לדיר וגנבו כ-80 כבשים, חלקן הגדול עומדות להמליט בעוד שבועיים. בעזרת ה' ועוד הרבה אנשים טובים, סוף הסיפור טוב וכולן חזרו הביתה.

בשעה 02:20 השומר הערני הבחין בחיתוך בגדר ותוך מספר דקות הוקפץ כיתת כוננות, צה"ל והמשטרה והתחילו להיערך לפעילות. חברי כיתת כוננות שנענו לקריאה עשו סריקות בשבילי הישוב. השוטרים והחיילים, בסיוע הטרקטרוניסיטים של שדמות החלו לבצע סיורים וסגירת השטח. לאחר כשעתיים הכבשים נמצאו בצומת רותם והוחזרו לדיר.

בבוקר נעצרו שני חשודים שנחקרו ועדיין עצורים.

אנו מבקשים להביע הערכתנו ותודתינו לכל המסייעים. שבוע טוב וחודש טוב.




חוות שוקק

78 מעניין, יש כמה יהודים בודדים שאבות אבותיהם נולדו בירושלים רון
  • 09:20
  • 19.08.12

וראי זה פלא, התיישבו שם כמה ירדנים שעכשיו טוענים שזה שייך להם.

79 הם ואבותיהם גרים שם? את באמת בולעת את השקרים האלה, או שאת ממציאה אותם? כל בדואי שגונב פיסת קרקע, לאחר יומיים חי שם, הוא ואבותיו, באופן רטרואקטיבי, מאות שנים, ואת מטרטרת לנו כל יום עם שכפול של אותה כתבה, וחוזרת על השקרים האלה בלי שמץ של מסמך או רמז של הוכחה.  (לת) אחד מאבותיו של הבדואי
  • 09:22
  • 19.08.12

80 עמירה את גדולה. את המחיר- כולנו נשלם.  (לת) מילואימניק
  • 09:24
  • 19.08.12

81 נמאס מהראיה החד צדדית שלך,שרואה בישראל מדינה לא לגיטימית(העוולות נעשו מבחינתך מ-48,אז נולדה העוולה הגדולה ביותר, הקמת מדינת ישראל) וכל מעשיה טבולים באלימות פיזית ומשפטית, בעוד הצד השני מורכב כולו מרועי צאן תמימים, מגדלי זיתים חביבים שחיים פה דורות,שבין לבין עושים מעשי אלימות זוועתיים, סליחה פעולות התנגדות לגיטימיות כמו ריצוץ גולגלות של ילדים. אין ספק שישראל לא תמימה וחפה מעוולות, אך אדם רציונלי בעולם ובארץ בודק את מעשי ישראל גם בהקשר הרחב וגם באופן יחסי למעשי עוול שנגרמים בעולם שעה שעה והם גרועים עשרות מונים מהעוולות של ישראל, לדוגמא מה שקורה כעת בסוריה. אם ישראל הייתה הורגת מאית ממה שהורגים המשטרים הערביים את ודומייך היו מתחרים בשמות גנאי ובארגון משטים.  (לת) טובה
  • 09:26
  • 19.08.12

82 חזקי ואמצי קוראת עיתון
  • 09:27
  • 19.08.12

נמאס בהחלט נמאס. אבל בינתיים אני ובוודאי עוד רבים נשמח שתמשיכי לכתוב. בינתיים= יש סיכוי שישראל כפי שגדלנו עליה תחדל ותהפוך רשמית לדתית וחשוכה. ואז חרדים יתגייסו בחפץ לב, בטח ישלחו קודם את החרדים המזרחיים. חחחחחח איזה יהודים. ובזמן שהיהודים האשכנזים יברחו עם הדרכון לאירופה המזרחיים יאלצו להכיר בערביותם.

83 הבעיה היא הפרופורציה, עמירה אריה
  • 09:32
  • 19.08.12

כל עוד את רואה רק את העוולות שנעשים לפלסטינים ולעולם לא את מה שהם עוללו לנו. מסעי רציחות שיצאו מהר חברון היו גם בשנות החמישים, הרבה לפני הכיבוש שעליו את מקוננת.
מה היו המניעים שלהם אז?
אנא כתבי פעם על כך, לשם שינוי, ולא יימאס לאיש לקרוא על כך.

  •   אריה - הבעיה אצלך/כם! אחד שהפנים
    • 10:38
    • 19.08.12

    למה שהפלסטינים מעוללים לנו יש עשרות כתבים ומליצי יושר. ובדיוק כים שיש עו"ד המתמחה בפלילים ואחר המתמחה במקרקעין (או רופא מנתח), עמירה הס שלא תמיד אני מסכים עם ניתוחיה, מסקרת את התנהלותה של ישראל מול הפלסטיניים. כמוה יש בודדים, אז מה לך כי תלין?

84 אמירה הגיבורה יואש בן צלם
  • 09:34
  • 19.08.12

אל תתייאשי. את עושה עבודת קודש

85 עמירה יש לך בעיה, את נותנת גיבוי לציבור שפל שאינו זכאי לדבר,בטח לא לגיבוי כלשהו. רונן
  • 09:35
  • 19.08.12

הפלסטינים אשמים במצבם.
מי שהפך את הסכמי אוסלו למסננת הם הפלסטינים. מי שפיגע בישראלים בכדי לעצור את תהליך אוסלו ,הם הפלסטינים.
מי שמשרב לדבר עם ישראל בתוענה שהליכוד בשלטון, הם הפלסטינים.
רק מסיבה זו מצבם של הפלסטינים לא מזיז לאף אחד בישראל.
כאשר הפלסטינים ירצו לחיות ויראו זאת ,אולי הם יהיו זכאים ליחס בהתאם.
היום הם רק רוצים להרוג ולרצוח. ומשום כך ההתנהגות של המתנחלים עוברת ללא תגובה אמיתית של הציבור. (לגבי פעילות הצבא . כל זמן שהפלסטינים רואים בדרך הטרור דרך לגיטימית. אני אראה בכל פעולה צבאית כנגדם ,פעולה לגיטימית.)

86 האמת היא שאנחנו יותר בכיוון של נמאס לקרוא ולהיתקל  (לת) להקיא עלייך
  • 09:36
  • 19.08.12

87 הכורים פאולה
  • 09:37
  • 19.08.12

גם הכורים הטבוחים בדרום אפריקה אינם חדשות ראויות לעיתונות העולמית. זמנים קשים.

88 בדיוק כך עשתה ישראל גם בשיך מוניס.אז מה ההבדל?  (לת) הראשוני
  • 09:37
  • 19.08.12

89 אבל לגרש יהודים מנחלתם זה בסדר אליבא ד׳הס.... מאיר
  • 09:44
  • 19.08.12

איפה היה המצפון שלך כשילדים שנולדו בגוש קטיף גורשו מבתיהם?

90 דין בית אל כדין תל אביב  (לת) יוני
  • 09:47
  • 19.08.12

91 "ואחר כך אמרנו לבני ישראל:'התנחלו בארץ ישראל וביום האחרון תופיעו בפנינו יחדיו" (הקוראן, בשורת בני ישראל, פסוק 105)  (לת) הארץ ניתנה למתנחלים לא רק ע"י אלוהים שלנו, אלא גם ע"י אללה של המוסלמים
  • 09:49
  • 19.08.12

92 צודקת לגמרי עמירא... נמאס ממך לגמרי.. תסכלי כמה שטח בעולם יש לערבים וכמה ליהודים.. זה הכל..  (לת) אורן
  • 09:49
  • 19.08.12

93 את טועה בבסיס, מטרת הפלשטינים היא השמדת ישראל, ולא הקמת מדינה. אם היו רוצים להקים מדינה היתה להם מזמן מדינה (1947) .  (לת) סתם אחד
  • 09:54
  • 19.08.12

94 אני יכול לדבר עבור עצמי בלבד, כמובן. אך לגמרי לא נמאס לי לקרוא על הפליסטינים כי אני פשוט לא קורא עליהם. כפי שלא קראתי את המאמר הספציפי הזה. לאחר מספר (קטן) של פעמים שקראתי את גב' הס לפי שנים רבות נוכחתי שכתבותיה צפויות לגמרי ואין לה מה לחדש לי. אז גב' הס, תדעתי לך שיש לפחות אחד מעיין באתר הארץ שכלל לא נמאס לו לקרוא על פליסטינים. עם זאת, אני חייב להודות שכבר מזמן נמאס לי ממך, כמו גם מהפליסטינים.  (לת) דני, ת"א
  • 09:58
  • 19.08.12

95 אבל המשפחות שלהן פלשו לארצו של עם אחר וחובה ומותר להחזירן לארצות ערב.  (לת) ע
  • 09:59
  • 19.08.12

96 נמאסת באמת מבט חד צדדי קיצוני, לא שמענו מילה על עוולות ורציחות של יהודים, נכון הפלשתינים לא חיים כאן בכיף, ואת יכולה לשלוח אותם למנהיגות המושחתת שגוזלים מהם את השלום והרווחה,20 שנים בשלטון ירדן היה להם יותר גרוע לבסוף ב1970 גרשו הירדנים מאות אלפים ללבנון אחרי ביצוע טבח בפלשתינים, וזה שוב בגלל עראפת החבר שלך הנוכל והטרוריסט, כיום יש רק אחד שבאמת רוצה טובת הפלשתינים, ולו היה תלוי בו כבר היה הסדר עמנו. מבחינת רדיפתו ע"י ההנהגה המושחתת, יש לקוות שגורלו לא יהיה זהה לזה ג'וליאן מר.  (לת) שכחת גם יהודים פינו
  • 10:03
  • 19.08.12

97 זה כלל לא מפריע לי לקרוא שוב. ואם זה מפריע למישהו אז כי יש לו נקיפות מצפון. מה כן מפריע לי? החפירה הבלתי פוסקת ושטיפת המוח בנושא איראן!  (לת) זע בכיסא באי נוחות
  • 10:06
  • 19.08.12

98 הדג מסריח מהראש אמנון
  • 10:11
  • 19.08.12

על מי שברא עולם דפוק שכזה לתת את הדין!

99 עמירה הס - הבעיה בכתיבתך נעוצה בהשוואה הכוזבת שבין האינדיאנים לפלסטינים.יהודים חיו בארץ ישראל בימים שבהם האירופאים הגיעו לראשונה לאמריקות.גורלם של הילידים באמריקות שונה לחלוטין מגורלם של הפלסטינים.וסוף סוף את מתייחסת לזוועות בסוריה.באמת שהגיע הזמן.  (לת) יהוידע
  • 10:14
  • 19.08.12

100 נכון מאוד נמאס לנו לשמוע על "העם הפלסטיני" הפיקטיבי,המצאה שכל מטרתה לנגח את ישראל והיהודים. רעיון נהדר,למה שבאמת לא תפסיקי לקשקש?--- אהה משלמים לך על זה...הבנתי!  (לת) וילי
  • 10:21
  • 19.08.12

101 קשות הלב, ההתעלמות מזכויותיהם וסבלם של אחרים, היהירות והציניות. זו בשורה רעה לחברה הישראלית כמו לכל חברה. הציניות שלך מר קרקל מקורה בגזענות וזחיחות שאם הציונים הראשונים לפני 130 שנה היו יודעים שלכך נגיע, הם היו נשארים עוד 2000 שנה בגלות.  (לת) ציונות לא שוה רוע
  • 10:24
  • 19.08.12

102 נראה לי שנגמרו לך הנושאים...  (לת) ניב
  • 10:36
  • 19.08.12

103 "גם לי נמאס לכתוב" יצחק
  • 10:40
  • 19.08.12

אז אולי תפסיקי? את אולי לא יודעת, אבל אנחנו כבר למעלה מ- 150 שנה במלחמה עם הערבים על פיסת הקרקע הזאת שנקראת ארץ ישראל, ושהם קוראים לה "פלסטין". מלחמה זה לא משהו יפה, אבל ככה זה: המין האנושי עוד לא נגמל ממנה.

104 תבדקו בבקשה את מס' השלדה של הטרקטור א
  • 10:41
  • 19.08.12

אני אשמח לקבל אותו בחזרה

105 את יכולה להיות רגועה אני מנוי הארץ מעולם לא קראתי את תוכן הכתבות שלך ושל גדעון לוי. avi
  • 10:41
  • 19.08.12

הסיבה ברורה לא חשוב מה הכותרת ומה הנושא, אתם חוזרים על עצמכם תוך כדי ליבוי שנאה עצמית, ללא קשר לתוכן.
אז את והוא תמשיכו לכתוב את השנאה העצמית שלכם ואנחנו נמשיך להתעלם.
למה שלא תקדישו קצת זמן לבעיית הפליטים היהודים ממדינות ערב או לפליטים הסורים בטורקיה או לפעולות הג'יהד במצריים?
אני משוכנע שמסקנותיכם גם בנושא זה יהיו ש"הכיבוש משחית".
אוצר המילים שלכם מחריד בדלותו שלא לדבר על הפתיחות המחשבתית והרעיונית.

106 אז אולי הגיע הזמן שתמצאי עבודה אמיתית ?  (לת) אם גם לך וגם לנו נמאס
  • 10:44
  • 19.08.12

107 כנראה שלא רק ביבי, גם אהוד ברק תומך במדינת אפרטהייד  (לת) עצוב
  • 10:47
  • 19.08.12

108 הקוצר רוח זורע סופה דן
  • 10:48
  • 19.08.12

הפלסטינים ברשעותם גורמים לנו להקשיח לבם כלפיהם מה שמגביר את רשעותם וכן הלאה. אני למשל אדיש לחלוטין לסבלם כשאני נזכר ברשעותם.

109 65 יואש בן אלף . איבדתם צלם אנוש  (לת) אמירה העוכרת
  • 10:48
  • 19.08.12

110 נקווה שאובמה ייבחר מחדש וישראל תתחיל לחטוף גינויים במועצת הביטחון על המדיניות בשטחים, בלי מטרייה של וטו אמריקאי.  (לת) ב
  • 10:53
  • 19.08.12

111 במקום לבכות, מה ההצעה שלך לפתרון  (לת) מישו
  • 10:59
  • 19.08.12

112 גב' הס! את יכולה לכתוב עצמך לדעת! אנו לא נקרא...  (לת) קאטו הזקן
  • 11:02
  • 19.08.12

113 לבורא עולם פתרונות משלו של מה ואיך, אבל אנחנו עמירה הרי שייכים לאחד מהעם וככאלה זיבולי שכל אלוהיים
  • 11:08
  • 19.08.12

 בכלל לא נמצאים הליגה שלנו:
האדמות היהודיות לא שייכות לנו בטענה שאלוהים שהעניק לנו אותם. אל תשכחי שאת מדינת היהודים של היום לא הקימו אנשי דת, אלא יהודים בעלי לאום יהודי שגם לנאצים היה מה לומר את דעתו עליו, באופן שחרץ בנו סימנים במכבש של קיטור ואש הגיהנום.
אדמות אלה מסומנות כיהודיות על ידי ההסטוריה של ההתיישבות בארץ הקודש, אין היום עם כלשהו שיכול לטעון לותר עליהם, מעבר לישראל.
האנגלים טוענים שאנגליה שייכת להם במשך אלפי שנים ואין פותח פה ומצפצף כי אין אף עם עתיק יותר מהם שטוען על אדמות אלה. איך זה קשור בכלל לאלוהים?
אבל גם לו היו כאלה, הרי האיחוד האירופאי, שאליהם הצטרף העולם הנאור, סידר את אדמות העולם אחרי מלחמת העולם השנייה. וקבע אילו אדמות שייכות למי.
כך יצא שלמרות שאנחנו טוענים על אדמות בעלות ותק יהודי רב יותר מאשר של כל עם אחר, ממליא העולם לא קיבל זאת באופן מלא, אלא רק חלקי. לכן גם קיבלנו את גבולות החלוקה, והושטנו ידנו לשלום לא? 
הערבים רצו הכל לעצמם, למה עמירה? למה מגיע להם? למה זה נראה לך בסדר שהם יצאו למלחמת שמד נגדנו כדי לכבוש הכל לעצמם? האם תהיה לך אי פעם תשובה לסוגיה הזאת? ואחרי שנחלו תבוסה מוחצת והפסידו את התחתונים, מדוע לא ישבו להפיק לקחים של שלום? מדוע לא החליטו להפסיק להילחם כדי לקחת לנו הכל?
אבל הם בשלהם נכון? על זה את לא כותבת?
שוב ושוב הם יוצאים למלחמות שמד כדי לכבוש את ישראל כולה ושוב ושוב נמאס לך כבר לכתוב על כך שהם לא מצליחות לקחת לנו? את מקשיבה לעצמך לפעמים?

114 מי יכתוב וילחם ,על אלפי הדונמים והרכוש הרב,בתים רחובות ומפעלים,שנגזלו מבני משפחתי בעירק. כך בחתימה על הפספורט "יציאה ללא חזרה" מחקו היסטוריה של 2000 שנה,והפכו את יהודי עירק לפליטים,ושלחו אותם לארץ לא ארץ.  (לת) פליט עירקי דור שני....אנא פרסמו.
  • 11:25
  • 19.08.12

115 אז סקס לא היה בסופ"ש?  (לת) Tzipor
  • 11:27
  • 19.08.12

116 כשהליידי גורסת ש"נמאס לי לכתוב" היא רומזת על שימוע?  (לת) רן לוי
  • 11:28
  • 19.08.12

117 הכתבה הזו היא בדיחה ? בדיוק אני
  • 11:35
  • 19.08.12

אם כן, היא אפילו לא מצחיקה.

118 הכבוש יביא את הסוף לחלום הציוני, בתקווה שאלה שבורחים מכאן יישרדו  (לת) אה רקנטי
  • 11:40
  • 19.08.12

119 הכי הכי נמאס לנו ממך!! עלובה.  (לת) דכאון
  • 11:44
  • 19.08.12

120 אוי, אוי, אוי HMJE
  • 11:45
  • 19.08.12

אוי, אוי, אוי התנינה בוכה. נמאס לה לכתוב על העוולות האמיתיים או המדומים שנגרמים לפלשתינאים...

121 אפשר גם לכתוב על עניים, רעבים, חולים וזקנים יהודים-יש מאות אלפים כאלו דניאל דורון
  • 11:50
  • 19.08.12

זו בחירה אישית שלך לכתוב באובססיביות על הפלשתינאים ואת מיתממת כאילו אין בזה אספקט פוליטי, שממנו את מתעלמת לחלוטין.
אפילו היפנים אינם מנסים לטעון שסבלם של קורבנות הפצצות האטומיות מנותק מאשמתם על חלקם במלחמת העולם.
רק אצלך וחברך לעט ( גידי ) הפלשתינאים הם כמו תינוקות חסרי אחריות למצבם, רק "עוללו" להם עוול.

122 ל82 יואש בן צלם בהיכל תחפף עם ה-SS  (לת) הבוגדים ישלמו
  • 12:29
  • 19.08.12

123 סקר מוכיח בשער
  • 12:57
  • 19.08.12

ההיסטוריה של הגברת הס מאוד מוזרה. או לפחות כיצד היא רואה אותה. זכורתני לפני שנים נדרשתי לערוך סקר ארכיאולוגי באיזור. לא היו שם כפרים ולא תושבים. שטח הפקר שממה. רק לאחרונה החלו לצוץ שם ישובי רפאים. החלו לחרוש שטחי בור ככה סתם ואחכ לטעון שאלו אדמות אבותיהם מקדמא דנא... להד״ם

124 ההתנחלות ביו"ש כבר עברה את נקודת האל-חזור, עדיף שתחיו ותפנימו את זה מאשר שתכתבו כתבות על סבלם האישי של פרט בודד שהוא חלק במערך השלם של ההסברה הערבית.  (לת) ביקורתי
  • 12:58
  • 19.08.12

125 שונאי ישראל אוהב ישראל
  • 13:19
  • 19.08.12

ברוטליות היא בלתי ניסבלת משני הצדדים אבל הגב הכותבת מתמקדת בסיבלות הערבים. חזרתי ממלואים השבוע שבמהלכם זרקו עלי אבנים מגגות וילדים השתינו עלי. צעיר ערבי גם הבהיר לי שבקרוב יכבשו את ישראל ואז הוא יזיין את אחותי. מכוון שאין לי אחות אשמח אם הוא יעשה את זה עם הכתבת הניכבדה במקום. אני לא בטוח שייהנה....

126 עד מתי ? שמעון
  • 13:40
  • 19.08.12

עד מתי נמשיך לכתוב ולשדר את השקר של הפלשתים כי הם ובבות אבותיהם נולדו כאן ואנחנו מגרשים אותם ? די די די

127 עמירה , למה לא תספרי לקוראים מה גרם לך לעבור ולגור  (לת) בעזה?
  • 13:40
  • 19.08.12

128 מסכנה, חיה את זה יום יום מאז 1948. למרות שהיא נולדה ב-56...  (לת) אביב
  • 13:57
  • 19.08.12

129 בדיקות גנטיות הראו שאנחנו והפלסטינים בעצם זהים וכנראה הם יהודים שחיו כאן מימים ימימה ופשוט התאסלו  (לת) נורוית
  • 14:03
  • 19.08.12

130 ולנו נימאס מהפרובוקציות שלך המזדהות עם האוייב.  (לת) רואה צאן
  • 14:52
  • 19.08.12

131 אם נמאס אל תכתבי בעז ליויוס
  • 14:55
  • 19.08.12

גם לנו נמאס מבורים מעוותי היסטוריה סידרתיים
מעולם לא היה עם פלסטיני ולעולם לא תהיה מדינת פלסטין על אדמת הארץ
הערבים ביו"ש לא שונים במהותם ובעברם מהבדויים בסיני ובירדן הם לא עם ואף פעם לא היו עם אלא רק שבטים נודדים שהתנחלו על ישובים ישראלים היסטוריים. כדאי שתדעי שהישוב היחידי על אדמות הארץ שנוסד ע"י ערבים על קרקע בתולית הוא רמלה... וזה אומר הרבה לדעתי

132 נכנסתי רק כדי להגיב לכותרת המגרה; עמירה הס, לנו נמאס לראות אפילו את שמך בעתון, מחמת מיאוס ממך.  (לת) רחלי
  • 15:00
  • 19.08.12

133 כמי שלמעלה מחצי יובל מתאמן באזורים אלו מעט מדי ומאוחר מדי
  • 15:19
  • 19.08.12

אני מעיד שהאוכלוסיות הבדווית בנגב ובמדבר יהודה והערבית של דרום הר חברון סוגרות עלינו מהר מאוד ומה שהיו פעם שטחים פתוחים כבר מיושבים בצפיפות רבה. זוהי תולדה של כשלושה עשורים בלבד וכלל לא קשורה לכיבוש אלא עדות לחוסר המשילות של המדינה על שטחיה בתוך ומעבר לקו הירוק.

134 אני אולי לא מסכים עם עמירה הס וטענותיה אך גאה שהיא כותבת על כך, גם אם לדעתם של רבים יש כאן רק שמץ אמת. אני מתבייש במגיבים המתלהמים. א.ד.
  • 15:24
  • 19.08.12

התוקפנות, הסיסמאות, קרבנות אוסלו, פושעי אוסלו.. איכס.. תסתכלו במראה.. (וכל זאת תוך דעתי הברורה שבטענותיה של הס אינן בהכרח אמיתיות אך ודאי וודאי מצריכות בדיקה/וידוא)

135 אין ספק שהכיבוש הישראלי נותן עדיפות למתישבים יהודים על פי ערבים - אך במידה פחותה מן העדיפות שהעניק הכיבוש הערבי הירדני בשטח לערבים על פני יהודים. הכיבוש הערבי גירש וטבח בכל היהודים בשטח שכבש, והערבים צריכים להודות שזכו מאיתנו ליחס הוגן יותר, חרף מיעוט השטח שבידינו. אולי לנוכח המחזות בסוריה יתחילו הערבים להבין מה פירוש כיבוש נאור ורחמן.  (לת) ירון
  • 15:30
  • 19.08.12

136 חשבון פשוט על ״אבות אבותיהם״ שרון
  • 15:31
  • 19.08.12

בואי נעשה תרגיל קל בחשבון. בתחילת המנדט נמנו חצי מליון ערבי בארץ ישראל. ב 48 היו מליון וחצי. כלומר שני שליש ( מליון מתוך מליון וחצי זה שני שליש אם זה לא ברור) לא ממש ״אבות אבותיהם״ גרו פה. וגם השליש הראשון לא ממש מתקופת בית שני פה אבל אין לי כח להתווכח על זה. אז בבקשה לא למכור לנו את סחורת ה״ילידים לעומת כובשי האמפריה״.

137 10 כדורים נגד הקאה בן ישי - חבר תנועת קמפוס לשעבר
  • 15:36
  • 19.08.12

לפני הקריאה אני לוקח

138 ההה אא
  • 15:40
  • 19.08.12

הה

139 והס מהלזכיר למה עדיין אין הסדר א.ב.שוקי
  • 15:46
  • 19.08.12

החוסר רצון המוחלט של הפסטינאים להתפשר בכלל וסוגיית הפליטים בפרט.
וכן באמת נמאס לנו לשמוע מהמפונקים האילו, יש להם מספיק יחסי ציבור בעולם

140 טפשות וחוםר ידע בתנך יצחק
  • 15:48
  • 19.08.12

כמה טפשות וחוםר ידע בדת ישראל בפאולום הם

141 you don't write -we don't read .Thanks  (לת) Deal done !
  • 16:38
  • 19.08.12

142 עמירה יקרה ומקסימה כנסי בבקשה מומי
  • 16:39
  • 19.08.12

אני ועוד אולי 10 אנשים קוראים בשקיקה את המאמרים שלך אני קורא רק משמחה מה עוד עשינו אנחנו היהודים שגורם סבל לאהובי ליבך הפלסטינים. את עושה לי טוב תודה רבה אלוהים ישמור אותך אני לא יודע את מי אני אוהב יותר אותך או את גדעון לוי. קשה לי להחליט לבחור בן אמא לאבא אוהב אותך תמשיכי

143 מישהו מוכן להסביר לי מה הכיף בשנאת יהודים ?  (לת) לא מבין
  • 16:43
  • 19.08.12

144 פששש, בורא עולם הבטיח לנו... אמיר
  • 16:44
  • 19.08.12

מה זה ממש הוא, אותו אחד שברא את היקום כולל הטבעות שמסביב לכוכב שבתאי?
איזה כבוד, ממש מרשים.

145 גם לי רובי
  • 16:48
  • 19.08.12

גם לי נמאס לקרוא. אבל אמשיך! כי אין דבר חשוב יותר להסכל עליו מעל עצמנו. אמירה תודה שאת ממשיכה למרות שנמאס.

146 תודה רבה, המשך להפיץ את הלינק שמוכיח לכולם שאין ולעולם לה היה, "עם פלשתינאי"!  (לת) אלי הרחובותי
  • 16:52
  • 19.08.12

147 תודה עמירה - הבעייה היא לא להגיע לעורך חדשות החוץ בארץ אחרת רון
  • 17:16
  • 19.08.12

אלא להגיע לקורא החדשות הישראלי

148 לא נמאס לקרוא פשוט נמאס ממך.את כל כך פתטית ומוטה שלפני הקריאה ברור מה יהיה כתוב. ערן
  • 17:28
  • 19.08.12

עוד לא הצלחתי להבין למה חזרת אלינו מעזה? היה נחמד לנו כשהיית שם ואני בטוח שאף לא אחד יצטער אם תחזרי לשם.רק לשם הבנה מי האשה הזו ברור לכל
שאם היתה פועלת בזמן מלחמת העולם השניה והנאצים היא היתה משרתת בתור קאפו ובהנאה.

149 משעממממםם  (לת) עמיר הסה
  • 18:17
  • 19.08.12

150 מה עוללו לך היהודים שאת כה שונאת אותם ?  (לת) לעורך הנכבד,אולי לא תצנזר הפעם
  • 21:02
  • 19.08.12

151 את אשה מסכנה עמירה מתנחל גאה
  • 21:29
  • 19.08.12

אין לך דברים יותר חכמים לכתוב??

152 לכי תבררי קצת במקומות האלה לפני שאת כותבת עליהם..  (לת) יהודי
  • 21:30
  • 19.08.12

153 מה זה פלסטינים?  (לת) גבי
  • 22:12
  • 19.08.12

154 ולנו נמאס לקרוא אותך, ולכן לכתיבה שלך לא יהיה שום אפקט.  (לת) דן
  • 22:27
  • 19.08.12

155 918 בדרך להפוך לעיר ואם בישראל כל הכבוד! שמאלני לשעבר שהיום תומך בבנין א"י 918 בדרך להפוך לעיר ואם בישראל כל הכבוד! שמאלני לשעבר שהיום תומך בבנין א"י
  • 02:38
  • 20.08.12

918 בדרך להפוך לעיר ואם בישראל כל הכבוד! שמאלני לשעבר שהיום תומך בבנין א"י

156 לעצה לגב' הס חסקל מפאיניק לשעבר
  • 04:42
  • 20.08.12

אני מבין את פחדיה של עמירה, מהמשטר של נתניהו, שהוא יוריד אותה ואחרים שאולה, כל מה שעליה לעשות הוא, לארוז ולהצטרף לאבא שלה הקומוניסט, ושם יקבלו אותה בשמחה לנין, סטלין, מאו וגם תוופיק טיבי.

157 "לתפארת מדינת ישראל" שוב בריונות גזענות ופשוט טימטום  (לת) ש
  • 07:25
  • 20.08.12

158 עמירה: את גיבורה אמיתית. אל תמאסי. המשיכי באון להיות הסמן השמאלי של המצפון שמזמן איבדנו - כחברה וכבודדים.  (לת) לקוניוס
  • 07:28
  • 20.08.12

159 העדר נמצא? יופי, עכשיו אפשר כתבה על גניבות חקלאיות מיהודים?  (לת) רה-קונקוויסטה עכשיו!
  • 07:35
  • 20.08.12

160 Has you are boring and by no means reliable Gilead
  • 08:33
  • 20.08.12

so, please get back to your hole and stay there

161 עמירה, את צריכה לחזור לאירופה שכן בכל מקום שאת גרה, גרו ערבים והסבתא שלהם לפניך אחרת את צבועה
  • 10:15
  • 20.08.12

הס זה שם גרמני, לא כן?

162 אלו הם תושבי יטא! שיחזרו ליטא! לפני שאת עושה כתבות כאלו תלמדי את הנושא לעומק! ואלו לא כפרים, אלו ריכוזי אוהלים ופחונים שנבנו ב40 שנים האחרונות! (בטח הצנזור של הארץ יצנזר את התגובה)  (לת) עמי-רע בס
  • 07:50
  • 01.08.13

163 את צודקת דן
  • 08:42
  • 01.08.13

"פוסי ריוט" הרבה יותר חשובות; תתחילי לכתוב על הדבר האמתי ולא להתעסק בשטויות של חבורת פולשים בכיינית.