האיחוד האירופי שוקל לחייב סימון מוצרי התנחלויות

היוזמה, שמקדם שר החוץ של דנמרק, זוכה לתמיכת צרפת, בריטניה ושורה של מדינות נוספות באיחוד. תחייב את רשתות השיווק והחנויות ביבשת

שר החוץ של דנמרק, ווילי סונדל, מקדם יוזמה במוסדות האיחוד האירופי בבריסל לגיבוש תקנות שיחייבו רשתות שיווק וחנויות באירופה לסמן בבירור מוצרים שמקורם בהתנחלויות הישראליות. היוזמה, המעוררת חשש כבד בירושלים, זוכה לתמיכה מצרפת, בריטניה ושורה של מדינות נוספות באיחוד. 

גורם בכיר במשרד החוץ בירושלים ציין שהיוזמה מבוססת על החלטת מועצת שרי החוץ של האיחוד האירופי ממאי. באותה החלטה, שאושרה פה אחד על ידי 27 שרי החוץ, הודגש כי "האיחוד האירופי וחברותיו מחויבים ליישם באופן מלא ויעיל את החקיקה וההסכמים עם ישראל בנוגע למוצרים מההתנחלויות".

לדברי הבכיר, התייעצויות בעניין כבר החלו בין דנמרק, צרפת, בריטניה ואנשי הנציבות האירופית בבריסל. "החשש שלנו הוא שמנסים להעביר החלטה פוליטית לחלוטין במסווה של תקנות טכניות לכאורה שעוסקות בהגנת הצרכן", מסביר הגורם. "המהלך הזה יוצג כאמצעי להגברת השקיפות בעבור הצרכנים בנוגע למקור שממנו בא המוצר".

ראש הממשלה הפלסטיני סאלם פיאד מבקר בסופרמרקט ברמאללה כחלק מקמפיין החרמת מוצרי התנחלויות
ראש הממשלה הפלסטיני סאלם פיאד מבקר בסופרמרקט ברמאללה כחלק מקמפיין החרמת מוצרי התנחלויות . צילום: אי–פי

אתר האינטרנט EU-OBSERVER דיווח לפני כשבועיים כי משרד החוץ של דנמרק יקיים ב-23 באוקטובר במטה האיחוד האירופי בבריסל כינוס מיוחד בנושא סימון מוצרי ההתנחלויות. בכינוס ישתתפו דיפלומטים ממדינות האיחוד האירופי, פקידים בנציבות האירופית וארגונים בלתי ממשלתיים המקדמים חרם על מוצרי התנחלויות. "אנחנו רוצים להקל על צרכנים להצביע באמצעות הארנק שלהם", אמר דיפלומט דני לאתר האינטרנט.
בישראל עוקבים אחרי הכינוס המתוכנן בבריסל, שישתתף בו גם הממונה על המזרח התיכון בשירות החוץ של האיחוד האירופי, כריסטיאן ברגר, לצד דיפלומטים רבים אחרים. עם זאת, בשלב זה עדיין לא יודעים להעריך במשרד החוץ עד כמה מתקדמת היוזמה ומתקיים לגביה בירור עם שורה של מדינות באירופה.

שר החוץ, אביגדור ליברמן, העלה את הנושא כשנפגש בשבוע שעבר עם שר החוץ של צרפת לורן פביוס ועם שרי חוץ אירופים נוספים בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. ליברמן אמר לשרי החוץ האירופים כי הניסיונות של גורמים באיחוד להביא לסימון מוצרים מההתנחלויות מעידים על חוסר הבנה של המציאות בשטח וכל שיגרמו הוא ערעור נוסף של היחסים בין ישראל לפלסטינים. "זה יפגע קודם כל בתושבים הפלסטינים, שרבים מהם עובדים ומתפרנסים מהתעשייה בהתנחלויות", אמר ליברמן.

החשש בירושלים מהמהלך גובר גם בשל העובדה שההחלטה העקרונית להגביר את הפיקוח על מוצרי התנחלויות כבר עברה אישור בדרג הפוליטי. כעת, גיבוש התקנות עצמן אינו מחייב אישור נוסף בדרג גבוה ויכול להתבצע על ידי הפקידות של הנציבות האירופית בבריסל, האחראית על הרגולציה.

במשרד החוץ סבורים שאם התקנות אכן יאומצו, יעודד הדבר חרם מוחלט על מוצרים מההתנחלויות ובמקרים מסוימים אף עלול לעודד חרם על סחורות ישראליות המיוצרות בתוך קווי 1967.

ב-2005 חתמו ישראל והאיחוד האירופי על הסכם "כללי מקור", שנועד לאפשר את קיומו של אזור סחר חופשי בין ישראל לאיחוד האירופי. ההסכם קבע כי רשויות המכס יזהו מוצרים מההתנחלויות לפי אזור המיקוד המצוין על האריזה שלהם. מוצרים מאזור מיקוד שמחוץ לקו הירוק לא יזכו לפטור ממכס ומוצרים מאזורי מיקוד שבתוך הקו הירוק יזכו לפטור.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כל מפעל בהתנחלויות יקים חברת בת בתוך הקו הירוק, והאריזה הסופית תעשה שם עם מיקוד של הקו הירוק.  (לת) מה הבעיה?
  • 10:30
  • 03.10.12

02 אני לא קונה תוצרת ההתנחלויות יש מספיק תוצרת כחול לבן,לא?
  • 10:41
  • 03.10.12

ייטב לכולנו אם כך ננהג. שיחזרו הביתה עם הזנב בין הרגליים, ושנחזור לחיות.

03 דור הבנים והנכדים של הנאצים ומשתפי הפעולה שלהם, מפנה את האגרסיות שלו כלפי צאצאי השורדים בישראל. נראה אותם מסמנים מוצרים מצפון אירלנד.  (לת) איתי
  • 10:45
  • 03.10.12

04 החלטה ראויה ומתבקשת מיכאל
  • 10:45
  • 03.10.12

שכל צרכן יוכל לדעת מהיכן הסחורה שהוא רוכש ואם הוא תוצר של גזל וכיבוש.

05 זה טוב לישראל. עדיף חרם על מוצרים מההתנחלויות מאשר חרם כללי על מוצרים מישראל.  (לת) לא ככה?
  • 10:47
  • 03.10.12

06 ולסמן מוצרים מסוריה לא עולה בדעתם???  (לת) אלון
  • 10:49
  • 03.10.12

07 בקרוב בצורת באירופה,,עוד האיחוד האירופי יתחננו למתנחלים להעביר להם מזוון במלידי אירו !!  (לת) דויד מלמד ף
  • 10:51
  • 03.10.12

08 ממשלה לא סמרטוטית,הייתה מודיעה על סנקציות כלכליות על הרש"פ,כפעולת תגמול דרור הנאור מרמת גן
  • 10:52
  • 03.10.12

על כל פעילות אנטי ישראלית של האיחוד האירופי האנטישמי.
אבל ממשלת סמרטוטים,מממנת את הרש"פ מכספי האוצר הישראלי,כאשר היא משלמת לרש"פ "מקדמות" ע"ח גביית המסים.
ככה זה במדינה היהודית המתפוררת.

09 אם זה קודם כל פוגע בפלסטינים, מדוע החשש בירושלים כל כך גדול, ומדוע ליברמן מודאג ודואג להזהיר שזה קודם כל יפגע בפלסטינים? ליברמן צבוע.
  • 10:56
  • 03.10.12

אם כך, מה לו להיות מודאג, בכל אופן הוא מנסה לדפוק אותם מימין ומשמאל.

10 סתם מתוך עניין: מכיוון שהתוצרת הנדונה היא תוצרת יהודית (הרי הם לא מתכוונים להחרים מוצרים שהערבים מייצרים בשטחי יו"ש), האם סימן הזיהוי יהיה מגן דוד? האם הוא יהיה בצבע צהוב? האם המילה "יהודי" תכתב במרכז, בכל מדינה בשפה שלה? אם זה לא היה כ"כ עצוב שההצעה לסמן יהודים מגיעה דווקא מדנמרק, שהצילה כמעט את כל יהודיה, זה עוד היה מצחיק.  (לת) ל.
  • 10:58
  • 03.10.12

11 אירופאים צבועים - האיסלם משתלט על אירופה והם עסוקים בסימון מוצרים. צבי
  • 11:06
  • 03.10.12

צבי יחזקאלי הסרט שלך עוד יכה גלים בשנים הבאות.

כל הכבוד.

12 סימון מוצרים שמקורם בהתנחלויות מעורר חשש כבד בירושלים ?!?! המדינה הדולאומית שנתניהו והמתנחלים מקרבים את הקמתה אמורה לעורר את החשש הכבד ואת הדאגה בירושלים.ההיסטוריונים בעתיד יתקשו להבין איך הישראלים השפויים איפשרו לנתניהו ולמתנחלים להביא את המפעל הציוני אל קיצו.  (לת) ציוני שפוי
  • 11:11
  • 03.10.12

13 החיוב לסמן מוצרי התנחלויות -עוד יתד גדולה להרס וחורבן אירופה צוררת היהודים! גימי-יהודי מיהודה
  • 11:11
  • 03.10.12

זמנה של אירופה עבר והיא בקריסה וחורבן טוטלי מבפנים ומבחוץ החל מיוון שפרעה בעם היהודי ..ספרד ..איטליה..צרפת..וכו..וכלה בגרמניה שתעלה באש על ששלחה את העם היהודי למשרפות האש זה יהיה סופה של הצוררת הנאצית הארורה!

14 הגיע הזמן לרסן את המחלה שהורסת לנו את המדינה: דת ומתנחלים  (לת) לולב וערבה
  • 11:14
  • 03.10.12

15 מסומנים כבר שנים שאול סוסא
  • 11:16
  • 03.10.12

ירקות ופירות מהשטחים מסומנים כבר שנים ברשת השיווק הגדולה ביותר בדנמרק ,הסימון גרם לא תאמינו לעליה במכירות ,לא בגלל שתושבי דנמרק אוהדים את המתנחלים פשוט האיכות בהרבה מיקרים יותר גבוה משאר תוצרת ישראל,את הקונה הדני מענינים שני דברים איכות ומחיר אם שניהם חופפים הוא קונה ,ולא מעניין אותו מאיפו זה בא

16 בשעה טובה !!! העבירו את הייצור לפריפריה וחזקו אותה !  (לת) פרי פריה
  • 11:23
  • 03.10.12

17 כדאי להם להזדרז חיפושית הזבל
  • 11:23
  • 03.10.12

לפני שהאיחוד האירופי יתפרק.
יוון, איטליה, ספרד, פורטוגל - ראשונים.
צרפת וגרמניה - אחרונים.

18 פשוט להעביר את הכתובת פיקטיבית לתוך הקו הירוק....והתאסלמות נעימה לכם האירופים.  (לת) ציוני
  • 11:28
  • 03.10.12

19 האיחוד האירופי שוקל לחייב סימון מוצרי התנחלויות Reuben
  • 11:28
  • 03.10.12

Why not go further, open a packing plant in Romania and call it – made in EU
At the end of the day your suggestion will trigger a full boycott on everything that come out of Israel

20 אירוניה.... פלסטינים תומכים בחרם של חברות ומפעלים בהם מועסקים בעיקר: פלסטינים!!! משעשע מאוד! דוד
  • 11:29
  • 03.10.12

הרשות מייבאת 70% ממוצריה מישראל ועכשיו זה גם יעלה בעקבות ההחלטה לייבא יותר שהתקבלה לאחרונה.... וזה בלי לדבר על הסיוע הכלכלי מארה"ב שמחזיק את הרשות בחיים, הם מדברים הרבה אבל תלויים בנו לחלוטין...

21 אנחנו הישראלים כבר נמצא פתרון לבעיה של המוצרים, הבעיה האמיתית היא אנטישמיות  (לת) מתנחל או לא
  • 11:35
  • 03.10.12

22 בסוריה טובחים על בסיס יומי, והם מוצאים זמן להחרים שוש?  (לת) אבי
  • 11:38
  • 03.10.12

23 ותודה לשמאל שטרח כה רבות להפצת וקידום יזמה זו, ואח"כ נקרא מאמרים היוצאים נגד אלו ששמחים על סגירת עיתון שמאלני, בטענה שזה פוגע בפרנסה של אנשים, ואין זה יפה לשמוח לאיד ,טענה נכונה במיליון אחוז אבל מה עם פגיעה בפרנסה של תושבי ישראל בגלל יוזמות כאלו שהתחילו בעידודו של השמאל??וגם הייתי מצפה שהאיחוד האירופי יחשוב לסמן קודם מוצרים ממדינות המפרות זכויות אדם כמו, רוסיה, סין, סוריה מצרים,ועוד עשרות מדינות מהעולם שזכויות האדם מופרות יום יום (אם דגש על מדינות ערב)  (לת) הצביעות חוזרת
  • 11:40
  • 03.10.12

24 למעט מפעלים בודדים אין הרי כל ייצור תעשייתי בגדה המערבית! רונן
  • 11:40
  • 03.10.12

האירופאים לא יפגעו בתעשייה הישראלית. הם יפגעו בעצמם.
אין ייצור תעשייתי משמעותי בגדה.
כך שסימון של מוצרים מתייחס לכמות מאוד נמוכה של מפעלים.
אולי האירופאים יגרמו לפלסטינים לחזור ולדבר. משום שלמעט הכרזות כבר 3.5 שנים שאין שום שיחות בין ישראל לפלסטיניים.

25 תארו לכם ...אם כל הישובים האלה היו בנגב והגליל ?? מדינת יהודה ,היא , העול הכבד מנשוא של מדינת ישראל !!  (לת) נביא הזעם............
  • 11:44
  • 03.10.12

26 Denmark free the occupied territories of Greenland ingrid
  • 11:46
  • 03.10.12

Stop the suppression

27 אם כבר להכות מתחת לחגורה KKKK
  • 11:48
  • 03.10.12

בתגובה למהלך אולי כדאי לשקול להשיק קמפיין בקרב מצבעי המפלגות הימניות הקיצוניות והאבנגליסטים לרכוש דווקא את מוצרי ההתנחלויות.

הפוליטיקאים האירופים חושבים שיראל יכולה להיות ילד הכפות שלהם, אך לא תמיד מבינים עד כמה נושא מושרש עמוק בתוך היבשת וילד הכפות המדובר גם יודע להחזיר. ושלא יתפלאו כאשר ימצאו את ישראל בזרועותיו של הימין הקיצוני שכוחו עולה. כי הרי אפילו אם ישראל תהיה שם בלית ברירה היא בכל זאת תאפשר לימין הקיצוני להתנקות מעברו הנאצי. האים זו התוצאה שהמערכת הפוליטית באירופה שואפת אליו?

28 הלוואי, אולי זה יציל אותנו מהפשיזם הביביזם  (לת) דן
  • 11:50
  • 03.10.12

29 אירופה במצב כלכלי נוראי, מעל 11% אבטלה. מעל 50% בחלק מהמדינות. לחץ כלכלי באירופה מעולם לא בישר טוב ליהודים.  (לת) ערן
  • 11:52
  • 03.10.12

30 הלוואי שזה יתקבל, כולל ירושלים המזרחית והגולן.  (לת) כל הכבוד
  • 11:53
  • 03.10.12

31 מדוע שהארופאים יעשו זאת, הרי ההתנחלויות יושבות על אדמות יהודיות וכך גם הפלסטינים:
  • 11:55
  • 03.10.12

איך צמח העיוות הזה בכלל, הרי בית אל, חברון, ירושלים, קרית ארבע, בית לחם, יריחו ובית אל כולם אדמות יהודיות בעלות זיקה זיקה היסטורית רק לנו, איך הפלסטינים קשורים אליהם בכלל.
אסור גם לשכוח שאחרי שירדן כבשה שטחים אלה, הם לא הוכרו מעולם על ידי העולם חוץ מפקיסטן ואנגליה. מעבר לכך, מכיוון שהיא סיפחה אותם והעניקה אזרחות ירדנית לכל הפלסטינים, הרי שהם אזרחי ירדן, שפשוט התנערה מהם? איך זה קשור אלינו.
השטחים נכבשו מאיתנו במהלך ההיסטוריה, וכצחוק הגורל הם נפלו ישר אלינו מבלי שנצא בכלל לכבשם, ועכשיו באות מדינות אירופה ללמדנו לקח? 
איזה לקח יש כאן, ששטחים שלנו לא היו אמורים לחזור אלינו? שאנחנו מחוייבים להעניק במתנה אדמות שלנו לפלסטינים אזרחי ירדן? שאנחנו אמורים לשאת בנטל שירדן התנערה ממנו? 
האירופאים רואים עצמם כאנשי העולם הנאור. אולם כדי להתהדר בתואר הזה, הם חייבים להבין מה מרכיב את הנאורות. הנאורות לא יכולה להכניס כיבוש כנאור ואת זה הם מבינים מצויין. אבל הם הפכו את היוצרות, הערבים כבשו והתיישבו על שטחים יהודיים. אבל הם טוענים ההיפך, והעולם הנאור למרות כל העובדות ההיסטוריות, החליט לקחת את הצד שלהם כדי שיהיה שקט.
כי ברור לכל חד עין מערבי טיפוסי, שאם רוצים שקט, צריך לפייס את הרודן, שאם לא כן הוא מאוד יכעס ויגיד שאתה מחרחר מלחמה. כי בעולמו של הרודן, כל מי שלא מקבל את דעתו, נחשב למחרחר מלחמות

32 חוצפתם של האירופים האנטישמים בהחרמת מוצרי הפאשיסטים הישראלים דומה בחומרת להחרמת מוצרים דרא"פ.  (לת) אכלולי חרמולי
  • 12:01
  • 03.10.12

33 יום חג לעוכרי ישראל,הבה נצא בתופים ובמחולות!  (לת) אוהב עמו
  • 12:11
  • 03.10.12

34 זה לא יעזור. את הטירוף הישראלי יהיה אפשר לעצור רק עם מאות אלפי פצצות על ערי ישראל ופלישה יבשתית של צבא זר. מישהו חושב שאפשר היה לנצח את גרמניה באמצעות חרם מוצרים? הסיפור בישראל דומה: עם עם תסביך עליונות, מנהיג מטורף ומצב כלכלי קשה. רק מיליוני הרוגים ישראלים יחזירו את ישראל לשפיות  (לת) עמוס
  • 12:17
  • 03.10.12

35 ככול שיקנו פחות מוצרי התנחלויות יפוטרו יותר פלשתינאים מעבודתם.  (לת) מה הבעיה?
  • 12:20
  • 03.10.12

36 זהו, עכשיו הבנתי, לפי ליברמן, כל מפעל ההתנחלויות הוא בכלל למען רווחת הפלסטינים. אין גבול לחוצפה  (לת) אזרח
  • 12:21
  • 03.10.12

37 ההתנחלויות הם חלק בלתי נפרד מישראל לנצח. השמאל אוכל את הלב.  (לת) גדי
  • 12:22
  • 03.10.12

38 להזכירכם - "מחאה" היא ראשי התיבות של הבעיות העיקריות של מדינת ישראל, ובסדר חשיבות זהה להופעתן במילה: הארי
  • 12:24
  • 03.10.12

מ - מתנחלים
ח - חרדים
א - ארגוני עובדים גדולים
ה - הון, קרי הטייקונים

39 טוב מאוד יורם טלמון
  • 12:37
  • 03.10.12

ישראל מונעת מעזה לייצא תוצרת חקלאית ותעשייתית.
ישראל מנצלת ככל יכולתה את משאבי הטבע של הגדה המערבית: מים, מחצבות, כרייה בים המלח, קרקע חקלאית, אזורי תעשייה, אתרי תיירות וקיט. כל פלוס ישראלי בגדה המערבית הוא מינוס לפלסטינים.
ישראל אוסרת על דייגי עזה להפליג אל מעבר לשלושה מיילים ימיים.
ישראל כופה על הפלסטינים לנסוע בדרכים עוקפות ופתלתולות, ממובלעת אחת לשנייה,

צריך להחרים את שלטון האפרטהייד

40 יוזמה מבורכת שתמנע מאירופה להחרים את ישראל אלא רק את ההתנחלויות. צריך לתמוך ביוזמה זו למען הכלכלה הישראלית!  (לת) פוקסיפה
  • 12:40
  • 03.10.12

41 boycott jo
  • 12:43
  • 03.10.12

as a compensation we are doing the best to boycott ueropien product here in the U.S

42 כל העסק נשמע לגיטימי ואמין עד שזוכרים שהחברה האלה רואים גם במודיעין התנחלות. סביר שהם יראו גם ביפו ובת"א התנחלויות. ומה עם שטחי הגולן? היות ומרבית האירופאים אינם בקיאים בגאוגרפיה הישראלית יהיו מי שיחשבו, שגם בגולן חיים אנשים הנוהגים למרר את חייהם של הפלשתינאים.ואם כבר חרם לצרכים פוליטיים: מה עם חרמות על מדינות תומכות טרור? הצחקתם אותם!!!!  (לת) ישעיהו
  • 12:52
  • 03.10.12

43 היהודים מבנים רק שפוגעים להם בכיס, שישראל תפסיק לנסות לעבוד על כל העולם, אחרת גם את תוצרת ישראל יחרימו  (לת) יהודה
  • 12:53
  • 03.10.12

44 הגיע הזמן יעל
  • 13:05
  • 03.10.12

הגיע הזמן

45 סימון מוצרי התנחלויות אוריק
  • 13:07
  • 03.10.12

בהזדמנות זו נוכל גם אנחנו לחבור לאירופה ולדעת מהיכן מגיעים מוצרי הצריכה שלנו. כדאי שהשמאלנים וחבריהם מכל הקשת הפוליטית יידעו שהם קונים מוצרים שמגיעים מהשטחים הכבושים ו(לא?) ימשיכו בעצימת העין

46 צריך להודות לקרן החדשה להשמדת ישראל על פעולותיה לחיסול ישראל  (לת) לאו
  • 13:12
  • 03.10.12

47 מה לגבי סימון מוצרים שמגיעים מסוריה? אגב, תמשיכו ללקק לערבים ונראה לאן תגיעו בסוף.  (לת) קוקו
  • 13:14
  • 03.10.12

48 מפריע להם שיהודים חיים ביו"ש, ורוצים טיהור אתני? - שיסמנו את המוצרים במגן דוד צהוב.  (לת) ירון
  • 13:25
  • 03.10.12

49 מיד לפטר את העובדים הפלשתינאים ולצמצם רישיונות עבו  (לת) דן
  • 13:28
  • 03.10.12

50 מצוין. ויפה שעה אחת קודם הולנדי
  • 13:37
  • 03.10.12

אני אומר לכל חברי כאן בהולנד לא לקנות סחורה מההתנחלויות.

51 טוב מאוד! יציבו מראה בפנינו  (לת) ישע ל א כאן!
  • 13:44
  • 03.10.12

52 שום התייחסות ללחצים מצד ארגונים פלסטיניים ואולטרה אלברט
  • 13:46
  • 03.10.12

שמאלנים? זו כתבה זו?

53 מדוע לא? רשע
  • 13:48
  • 03.10.12

הרי ״המחנה הלאומי״, ובודאי ליברמן יקירו, גאים במפעל ההתנחלות שהקימו. רק לכבוד צריך להיות להם ייחוס המוצרים למפעל זה, ולתפארת מדינת ישראל.

54 חשוב לזכור שממשלת ישראל יכולה לספח את הגדה המערבית אך בוחרת שלא לעשות כן כדי להמנע ממדינה דו לאומית כרגע ההתנחלויות נמצאות מחוץ למדינת ישראל
  • 13:48
  • 03.10.12

בתנאי המסחר המועדפים עם האיחוד האירופי יש חשיבות מיחדת למקור התשומות השונות שמרכיבות את המוצרים...מהתנאים המועדפים נהנית ישראל והם לא ניתנו לישראלים שמייצרים בטנזניה או בתאילנד או אפילו בגדה המערבית שאינה בריבונות ישראל, לפי בחירת ישראל!!!!

55 טוב מאוד מרוצה
  • 13:48
  • 03.10.12

אם אפשר שגם בארץ יסמנו יותר טוב ונוכל להחרים גם כאן. די לכיבוש!

56 The idea is to creat intra-Israel hatred to the settlers Renana
  • 14:28
  • 03.10.12

Since Israeli diplomats are not allowed to say that the settlements are legal in international law, the only conclusion is that foreign money affects Israel's MFA even in the period of Ayalon-Lieberman. One goal is to create hatred to the settlers, comments here show it is successful.

57 זה מאוד פשוט. אם נתעקש למנוע או להקשות על סימון נפרד למוצרי ההתנחלויות, נקבל חרם על כל תוצרת ישראל. זה צריך להיות ברור לכל בר דעת.  (לת) רון
  • 14:43
  • 03.10.12

58 טוב מאוד. גם אני בעד החרם  (לת) יורם טלמון
  • 15:03
  • 03.10.12

59 מצוין, נושיב את כולם על ספסלים מנוסרים  (לת) דני
  • 15:06
  • 03.10.12

60 אנטישמי הוא מי ששונא יהודים יותר ממה שצריך יעקב
  • 15:06
  • 03.10.12

במקרה זה, המצב הוא ששונאים את הישראלים פחות ממה שנדרש.
ואשר לטיעון של מר ליברמן, שמענו כמותו בדרום אפריקה (תחרימו אותנו וגם את שני הדולרים שהשחורים מרוויחים כיום הם לא יזכו לראות), וגם באינדונזיה (חברת נייקי: אם לא נשלם לילדים בני ה-12 את מחצית הדולר ליום עבודה, הם יגוועו ברעב). טיעון שגור בפי נצלנים.
קיצורו של עניין: אנחנו טובים תמיד, כל מעשינו טובים, אנחנו שוחרי שלום, אין רבב במעשינו, והעולם המנוול נטפל אלינו לשווא - והכל רק עקב שנאת היהודים הטבועה בדי.אנ.איי שלו. ובכלל, לא שמענו ש"הם" מחרימים את סוריה שטובחת בבני עמה - והכל בגלל אינטרסים של נפט (?!?!).
אוי, כמה בורות, כמה טפשות, כמה אי הבנה לאיזו תהום מוביל אותנו הכיבוש הזה, לאיזו שנאה בין פלגי העם - כמעט עד חורמה.

61 כשקוראים את דברי ליברמן רמרם65
  • 15:22
  • 03.10.12

מבינים שהכיבוש וההתנחלויות הם למעשה למען הפלסטינים, ורק האירופאים והשמאלנים יש״ו לא תופסים זאת.

62 נשלח עליהם את ליברמן!  (לת) אלכס
  • 15:25
  • 03.10.12

63 המחלה הממאירה והמסוכנת היא הסמול האנטישמי לוחם
  • 15:33
  • 03.10.12

עומדים יחד עם אויבי ישראל וייפלו יחד איתם!

64 מעניין אם הם מחרימים גם מוצרים מסוריה, איראן , לוב, סעודיה ועוד מדינות רבות שמשתינות על זכויות אדם  (לת) איש אחד
  • 15:38
  • 03.10.12

65 כל הכבוד לאיחוד הארופי ,תעזרו לנו לעזור לעצמנו.  (לת) איתי
  • 15:42
  • 03.10.12

66 ותודה על כך לשדמאלנינו ולעתון 'הארץ' אשר עשו ויעשו ציוני חסר תרבות
  • 15:46
  • 03.10.12

הכל כדי שישראל תוחרם בעולם. אה,דכחתי אחד,ניב גורדון.

67 אני בעד! וגם בישראל..שהכובשים לא ידעו נפשם  (לת) יונתן
  • 16:12
  • 03.10.12

68 לסמן גם מוצרים שהגיעו מכיבושי 47! איש_אחד
  • 16:23
  • 03.10.12

מוצרים מיפו, באר שבע, חיפה, לוד ורמלה לא צריכים לקבל הנחות מס כמו מוצרים מישראל!

69 יופי כמה שפחות עבודה לפלסטינאים יעודד אותם להגר .  (לת) מ
  • 16:49
  • 03.10.12

70 שיסמנו בטלאי הצהוב גם אנחנו נסמן ולא נקנה מהם  (לת) סטופ טובורג
  • 18:26
  • 03.10.12

71 כאילו שזה הפתרון גבי
  • 18:53
  • 03.10.12

כמה קל להתפתות לאשלייה שההתנחלויות הן הבעיה. אבל הן לא. הן לא יותר מסימפטום.
http://einzo.wordpress.com/

72 חזרתי מסיבוב באירופה,האירופים השורשיים תומכים בישראל וכמו בישראל רק אחוזים בודדים תומכים בערבים ובמוסלמים ולכן יש מצב שבתצוגה נכונה של משרד החוץ הקללה תהפוך לברכה ותושבי ישראל מעבר לקו הירוק ירוויחו יותר  (לת) שקד,ירושלים
  • 18:54
  • 03.10.12

73 אנשי השמאל יבוא היום ותקום פה מלחמת אזרחים אבי
  • 19:08
  • 03.10.12

אני מציע לכם לחזור לאירופה כבר עכשיו... גם ככה השמש פה סתם עושה לכם עור ורוד

74 על פי כללי האחוד הארופאי,גם על תושבי ישראל להחרים מוצרים מההתנחלויות-אם אנו רוצים להיות חלק מהאחוד.  (לת) עדד
  • 19:51
  • 03.10.12

75 אירופה הופכת למוסלמית אז כדאי כבר להערך  (לת) ימי
  • 21:00
  • 03.10.12

76 לא לקנות סחורה מאנשים שמלסטמים את הבריות.  (לת) אדם הגון לא קונה סחורה מן ההתחלויות.
  • 22:15
  • 03.10.12

77 אם ליברמן וביבי לא היו בשלטון האירופאים וארהב היו נוהגים אחרת שמות ואנשים
  • 23:45
  • 03.10.12

הם פשוט הפכו את ישראל למדינה תוקפנית, אלימה, מסוגרת, שרק רוצה להסתגר בתוך עצמה. שלא רוצה לקיים שום יחסי שלטון תקינים עם אף מדינה. שרק לה תמיד רע שרק לה תמיד כואב תשאלו אזרחים בחו"ל מאיפה השנאה הזו הולכת ומתעוררת? היא מתעוררת כי כמסתכלים על המנהיג ורואים איך המדינה מתנהלת פשוט דוחים אותה. כל העולם יודע שהמוסלמים הם קיצוניים אבל אין שום כח בעולם שיצדיק את ישראל בצורה שהיא מוצגת כיום בעולם. נכון שיש פלסטינים ומוסלמים שנמצאים עמוק בתוך ממשלת אנגליה אבל אל תשכחו שגם מלכת אנגליה שאלה "למה לקח להם כל כך הרבה זמן לעצור מוסלמי בכיר שהסית והיה בעד טרור. אז זה לא שהם לא יודעים מי המוסלמים העולם לא טיפש. אבל ביום שכאן יתחלף השלטון ויהיה עם מי לדבר כל האנטי הישראלי ילך ויתפוגג. וזה לא שמאהבת מרדכי אלא משנאת המן

78 יופי ליברמן, אם אתה מאמין שמוצרי ההתנחלויות טובים לפלסטינים, אתה יכול להריץ מסע הסברה ברוח זו באירופה, והצרכנים יצביעו כספם אם הטיעון שלך משכנע אותם. גן עדן! עוף על זה!  (לת) נועם, תל אביב-יפו
  • 23:48
  • 03.10.12

79 יופי נהדר יום גדול  (לת) בובו
  • 00:21
  • 04.10.12

80 חרם על מוצרים בחסות החצרות Baruch jhamili
  • 00:25
  • 04.10.12

הגיע הזמן להקמת קואופ חופשי מדת ובו ימכרו צורכי מזון וכד׳ נטולי מס רבני.

81 כבר מזמן היה צריך לעשות זאת. למרות שברור שימצאו כביש עוקף סימון - בחסות הממשלה  (לת) יאללה קדימה
  • 02:01
  • 04.10.12

82 סימון מוצרים השפוי היחידי
  • 05:50
  • 04.10.12

כתגובה יש לחייב יצרנים אירופאים שהמדינות שלהם תומכות בהצעה, לסמן את המוצרים שלהם פה בארץ סימון ״ מוצר זה מיוצר במדינה התומכת בהחרמת תוצרת ישראלית״. שישקול הצרכן הישראלי אם לרכוש או לא.

83 סמנו סמנו. ותצילו אותנו מהמתנחלים. הם עוורים.  (לת) התנחלויות=סרטן
  • 06:41
  • 04.10.12

84 הצעה ברוכה גיל מגרמניה
  • 07:51
  • 04.10.12

באירופה מגנים את משטר האפרטהייד בשטחים הכבושים. הפלשתינאים שמועסקים בישראל עובדים בה בתנאים נחותים (תנאי עבדות) ביחס לישראלים שעושים את אותה העבודה. אני בכל מקרה מחרים מוצרים ישראלים ולא רק מוצרים של התנחלויות, מכיוון שפשעי ההתנחלויות הם באחריותה המלאה של ישראל, ההתנחלויות עדיין אינן ישות עצמאית.

85 דרשיה לויזות למתנחלים אח"כ  (לת) מיקי
  • 08:06
  • 04.10.12

86 בואו ונקווה שאלו אחד המהלכים האחרונים יאיר
  • 08:22
  • 04.10.12

של הפוסט ציוניזם הדועך (בכל זאת שני עיתונים מובילים בזרם לקראת סגירה :-)

87 אני מציע לאיחוד האירופי לסמן יהודים כאשר מטיילים באירופה  (לת) צדוק התקוה
  • 13:47
  • 04.10.12

88 אני מציע לאיוחד הארופי לסמן גם ישראלים כשהם מטיילים בחול כדאי שיהיה קל יותר......  (לת) צדוק התקוה
  • 13:49
  • 04.10.12

89 זה ברור-אירופה כבר נכבשה ע"י המוסלמים. עכשיו מה שנשאר להם לעשות זה רק למצוא חן בעיניהם כדי שלא ישמידו אותם.  (לת) את השם
  • 16:03
  • 07.10.12

פעילות
המלצות
הפופולריות במדיני-ביטחוני
פרסומת
פעילות
המלצות
פרסומת