מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

ישראל חיסלה את קבלן המשנה שלה בעזה

תפקידו של ג'עברי היה לאכוף את השקט על שאר הארגונים, והוא דאג לחזרתו של שליט. ישראל טענה שלא מילא את חלקו - והוא הוצא להורג בפעולת ראווה

אחמד ג'עברי היה קבלן המשנה, שהופקד על שמירת ביטחונה של ישראל בעזה. התיאור הזה יישמע בוודאי מופרך למי ששמעו היום (רביעי) את תיאוריו כ"רב-מחבלים", "רמטכ"ל הטרור", או "בן לאדן שלנו". אבל זו היתה המציאות בחמש וחצי השנים האחרונות. ישראל דרשה מהחמאס לקיים את הפסקת האש בדרום, ולאכוף אותה על שלל הארגונים החמושים ברצועה. האיש שהופקד על ביצוע המדיניות הזאת היה אחמד ג'עברי.

בתמורה לאכיפת השקט, שמעולם לא היתה מושלמת, מימנה ישראל את שלטון החמאס דרך הזרמת שקלים במשאיות משוריינות לבנקים בעזה, והמשיכה באספקת שירותי תשתית ורפואה לתושבי הרצועה. ג'עברי גם היה הפרטנר של ישראל למו"מ על "עיסקת שליט", הוא ששמר על שלומו וביטחונו של החייל השבוי, והוא שדאג להחזרתו הביתה בסתיו שעבר.

עכשיו טוענת ישראל שקבלן המשנה שלה לא מילא את חלקו ולא קיים את השקט המובטח בגבול הדרומי. הטענה השגורה נגדו היתה שהחמאס לא מצליח להשתלט על הארגונים האחרים, למרות שאינו מעוניין בהסלמה. אחרי שג'עברי הוזהר בגלוי (עמוס הראל ואבי יששכרוף בישרו כאן כבר בתחילת השבוע שחיסול בכירי החמאס יחודש), הוא הוצא להורג בפעולת התנקשות פומבית, שישראל מיהרה ליטול עליה אחריות. המסר היה פשוט וברור: נכשלת – חוסלת. או כמו ששר הביטחון אהוד ברק נוהג לומר, "במזרח התיכון אין הזדמנות שנייה לחלשים".

ההתנקשות בג'עברי תיכנס להיסטוריה כעוד פעולת ראווה צבאית, שהממשלה היוצאת יזמה ערב בחירות. מה שהחוקר פרופ' יגיל לוי כינה "ליבוי הסכסוך כאסטרטגיית שליטה פנים-מדינתית": העימות החיצוני עוזר לממשלה לחזק את מעמדה כלפי פנים, כי הציבור מתלכד מאחורי הצבא, ובעיות החברה והכלכלה מורחקות מסדר היום הלאומי.

המתכונת הזאת מוכרת מ- 1955, כשדוד בן גוריון חזר מגלותו בשדה בוקר והוביל את צה"ל לפעולות תגמול נרחבות בעזה ואת מפא"י לניצחון בבחירות. (ברק נזכר בערגה בתקופה הזאת, כשנאם בשבוע שעבר באזכרה למשה דיין). מאז ועד היום, כשמפלגת השלטון מרגישה איום בקלפי, היא מקלה את אצבעה על ההדק. הדוגמאות ידועות: שיגור הטיל "שביט 2" בקיץ 1961, בעיצומה של פרשת לבון; הפצצת הכור העיראקי ב-1981; מבצע "ענבי זעם" בלבנון ב-1996; ומבצע "עופרת יצוקה" בעזה ערב בחירות 2009. בשני המקרים האחרונים, הפעולה הצבאית התגלגלה לתבוסה בבחירות.

בין ההיסטוריונים יש מחלוקת, אם צריך להוסיף לרשימה גם את מלחמת יום הכיפורים, שפרצה ערב בחירות 1973. הערבים ירו אז ראשונים, אבל החלטתם לצאת למלחמה התקבלה על רקע הקצנה בקו המדיני של ממשלת גולדה מאיר – שדחתה את הצעת השלום של נשיא מצרים אנואר סאדאת, והכריזה על הרחבת ההתנחלויות בסיני. זו למשל דעתם של החוקרים פרופ' מוטי גולני ושושנה אישוני-ברי.

המבצע הנוכחי, "עמוד ענן", שייך לאותה קטגוריה. ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין לנטרל כל יריב פוטנציאלי, ושר הביטחון ברק נאבק על אחוז החסימה. מלחמה נגד החמאס תחסל את מועמדותו של המתלבט אהוד אולמרט, שחסידיו ציפו ממנו להודיע הערב על ריצתו לבחירות – ותעיף מסדר היום את "הנושא הכלכלי חברתי" שמשרת את מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ'. כשהתותחים יורים, רואים על המסך רק את נתניהו וברק, וכל הפוליטיקאים האחרים צריכים להריע להם.

התוצאה הפוליטית של המבצע תתברר ב-22 בינואר. ההשלכות האסטרטגיות שלו מורכבות יותר: ישראל תצטרך למצוא קבלן משנה חדש שיחליף את ג'עברי כשומר הגבול שלה בדרום, ולהבטיח שפעולתה בעזה לא תמוטט את חוזה השלום עם מצרים בהנהגת האחים המוסלמים, פטרוניה של תנועת החמאס. אלה אתגרים לא פשוטים, ותוצאות המבצע ייבחנו בהתאם למידת השגתם.

סיקור נרחב: מבצע "עמוד ענן": כל העדכונים || רכבת אווירית דיפלומטית להשגת רגיעה בדרום || נתניהו דחה יוזמה "חובבנית" לרגיעה || רהט: 4 מיגוניות לרבבות תושבים || הסברה והסברה - אבל לשם מה? || חמאס רושם בעיקר הישגים מדיניים || השיחה המפתיעה בין אהוד יערי לעמיתו בחמאס || תמונות מלחמה: היונה שמתה מהלם קרב || אלי ישי: השר לענייני הסתה || ארי שביט: לרדת מעמוד הענן

הוצאה להורג ראוותנית ערב הבחירות? הגיבו כאן באמצעות הפייסבוק שלכם



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הבלים , כל כך הרבה הבלים במאמר אחד  (לת) נעים ר
  • 21:13
  • 14.11.12

02 כמה שאתה מטומטם! RR
  • 21:14
  • 14.11.12

זה הבן של המורה והמשורר אריה סיוון?

03 שמח שהבאתם לידיעתנו שג'עברי היה זכאי לפרס ישראל לבטחון במקום לטיל. אסף
  • 21:17
  • 14.11.12

כתבי הארץ שוברים שיאים.

04 אלוף בן צודק בניתוח האירועים,השאלה לאן פני ממשלתנו ,פנימה לבחירות ? בפעולה זו יתכן ובמקום החמאס השולט נקבל אנרכיה של קיצונים? האם זה מה שרוצים שיקרה ?  (לת) רוני
  • 21:17
  • 14.11.12

05 ואני הייתי בטוח שלאלוף בן יש יותר שכל בגולגולת,מסתבר שככל שהוא מתבגר אזרח מהשורה
  • 21:18
  • 14.11.12

המח מאבד תאים..לסיכום כתבה מטופשת..

06 באמת התחבטתי איזה נימוק יתן הארץ להתנגדותו לחיסול רוצחי יהודים, די חלש, חייבים להודות ביושר.  (לת) יוני
  • 21:19
  • 14.11.12

07 לפי אלוף בן הירי על תושבי עוטף עזה הוא כלל לא נתון במשוואה אמיר
  • 21:19
  • 14.11.12

פרשנות הזויה ולא ראויה

08 מאת נציג החאמאס בישראל יאיר ל
  • 21:19
  • 14.11.12

מדהים שבישראל יש מליצי יושר לארגוני הטרור של האיסלם הקיצוני.
אבל מליצי היושר אל תתעו, הבתולות לא מחכות לכם.

09 קשקשנים  (לת) מירוש
  • 21:21
  • 14.11.12

10 איך אתם יכולים להיות כל כך שמאלנים יוני
  • 21:21
  • 14.11.12

איך

11 אוי לעיתון שזה עורכו הראשי יאיר
  • 21:21
  • 14.11.12

תעמולת בחירות נטו, ברור. אף מילה על שנים של ירי רקטות על יושבי הדרום או על ההתגרות הבלתי פוסקת בצה"ל על הגבול. ותוך ציטוט מגמתי של "חוקרים" הזויים. מה אמורה ממשלה לעשות במצב כזה כדי שלא תעורר על עצמה את חמת "הארץ"? אולי כבר עדיף ששוקן יסגור אותכם ודי.

12 קבלן משנה, ישראל טענה, הוצא להורג? נטמטום חסר גבולות  (לת) סתם קקר
  • 21:21
  • 14.11.12

13 אתה אלוף, בן רואה את הנולד
  • 21:22
  • 14.11.12

לצערי אתה כנראה גם צודק, ובסוף יתברר שקודם היה טוב יותר, ואת מחיר הביצה שנכנסים אליה עכשיו נשלם אחרי שברק ייבחר שוב, לא מעט בזכות המבצעון הזה

14 מאמר עלוב  (לת) המעליב
  • 21:22
  • 14.11.12

15 כמה עיוות נפשי אתם מסוגלים להכיל ? מערכת התפלצות
  • 21:22
  • 14.11.12

השנאה העצמית בוערת בכם ומעבירה את דעתכם

16 הלוואי ותפשטו רגל ותסגרו איציק
  • 21:23
  • 14.11.12

שונאי ישראל! בסוף עוד תקראו להשמדת המדינה. כתבי הארץ, איפה התחנכתם?? בבתי ספר ערביים????? גועל נפש!!!!

17 ביטאון החמאס לא יכל היה לנסח את זה טוב יותר  (לת) נמרוד
  • 21:23
  • 14.11.12

18 הארץ=כל פלסטין  (לת) אבנר
  • 21:23
  • 14.11.12

19 מאמר הזוי אזרח
  • 21:23
  • 14.11.12

טוב שלכל אחד יש אג'נדה. אבל להפוך יום ללילה ולילה ליום הוא התמקצעות של אלוף בן ואנשי הארץ. החמאס שולט בעזה וישראל מקבלת זאת בתנאי שהוא השלטון וישמור על שקט, אם הוא לא רוצה או לא יכול בהחלט יש להכותו לחסלו ולהענישו.
מדוע הטפשות לתלות זאת בבחירות???????????
ישראל מגיבה ובהחלט בחוכמה ובקשיחות עוד ועוד ועוד ועוד.
הספרדים לחמו במוסלמים עוד ועוד ובסוף הם גרשו אותם.
ישראל נלחמת ומצליחה נגד הפלשתינאים. כל הפעולות מבן גוריון הצליחו בגדול. אם היינו מאבדים את הביטחון ונחישות הרי מזמן היינו נשטפים בזרם האדיר שסביבינו.
מה האלוף בן יאמר לרב חובל שחוצה את הים ונלחם בעוד סערה ועוד סערה ועוד סערה... שיפסיק שיוותר שיתן לים לבלוע אותו. האם יש לו שיטה להשקיט את הים להרגיע את הטבע.
מה יגיד לאמריקאים שעוברים הוריקן ואח"כ עוד הוריקן או עוד שריפה או עוד רעידת אדמה. שיעזבו את ניו יורק את ניו אורליאנס.
ההבלים של אנשי הארץ כבר מעייפים כדאי להם להתחיל לחשוב ולהתעמת אם המציאות האמיתית ולא חלומות על משיח שאולי יבוא ואולי לא.

20 כל מילה בסלע. כמה חבל שערוץ 1 הפך חינמון של הביבי, ולא משמיע את הדברים שאורן אומר כאן, או יוסי שריד כתב, או אורי משגב על מלחמת בחירות.  (לת) שומר חוק
  • 21:24
  • 14.11.12

21 לא מפתיע שבעלי העיתון היו בעברם נאצים פעילים  (לת) דר שטרימר
  • 21:24
  • 14.11.12

22 אלוף בן אני מקווה שהחיסול הממוקד הבא יהיה בך אורן
  • 21:25
  • 14.11.12

מי ייתן ועיתון הארץ ייסגר במהרה וכל עובדיו יפוטרו ,ואמרו אמן!

23 מנוולים נמאסתם צפוני
  • 21:25
  • 14.11.12

מקווה שאתם הבאים בתור להיסגר

24 כתבה בזויה. כל טרוריסט סופו למות ויפה שעה אחת קודם!  (לת) אזרח הגון
  • 21:26
  • 14.11.12

25 מי צריך אוייבים אם יש את מומו
  • 21:26
  • 14.11.12

עיתון הארץ

26 נכנסתי כדי לראות תמונה מאוזנת של החדשות - עכשיו ראיתי את הצד הפלסטיני אלת הזעם
  • 21:26
  • 14.11.12

שאתם מייצגים כה נאמנה בעיתונכם. כל הכבוד.

27 איך בכתבה הזו לא מוזכר ירי הרקטות המתמשך הגובר לישראל? הכותב סובל מתסמונת הלקאה עצמית שמאלנית.  (לת) רואה הכל
  • 21:27
  • 14.11.12

28 פיייי אתה מנותק  (לת) דן
  • 21:27
  • 14.11.12

29 אלוף בן ,אתה חי בעולם של קונספירציות ותאוריות מצוצות מהאצבע  (לת) אבי
  • 21:27
  • 14.11.12

30 יש רק בעיה קטנה בטור של אלוף בן : בשבועות האחרונים חמאס השתתף בירי הרקטות באופן פעיל ומבלי להסתיר את העובדה הזו.ההרתעה החלקית שהושגה בעופרת יצוקה התמסמסה והאירועים שהתרחשו בסמוך לגדר איימו להתפתח למלחמת התשה שישראל לא היתה יכולה להשלים עם קיומה.הציניות כלפי נתניהו וברק היא במקומה על רקע עברם אבל ראוי לזכור שבדרום חיו מאות אלפי ישראלים בתנאים בלתי נסבלים בתקופה האחרונה.חשוב גם לזכור את תחושת האופוריה בתקשורת הישראלית בעת שהחלה מלחמת לבנון השניה ובעת שהחל מבצע עופרת יצוקה - ההצלחות בשעות הראשונות פגעו ביכולת הניתוח של הפוליטיקאים ושל התקשורת.כעבור יומיים שלושה אפשר היה לסיים את לבנון 2 ואת עופרת יצוקה אבל תחושת ההצלחה גרמה להתארכות המלחמה והמבצע למרות שמספר המטרות לתקיפה הצטמצמו מאוד וכרגיל בישראל תחושת ההצלחה דורשת המשכיות ותחושת כישלון לבטח מחייבת המשכיות וכך נקלענו לשבועות לחימה בלבנון וברצועת עזה שהזיקו באופן חמור לאינטרסים של ישראל.התפקיד של התקשורת בשעות הקרובות ובימים הקרובים הוא לשאול את השאלות הקשות והנוקבות ולמנוע מצב שבו צה״ל ממשיך את המבצע לאחר שהושגו המטרות האפשריות.אסור לחזור על הטעויות מן העבר.  (לת) הדס
  • 21:28
  • 14.11.12

31 אתה סתם רשע...  (לת) דוד
  • 21:28
  • 14.11.12

32 ישראל לא מחפשת קבלני משנה לשקט-תושבי הדרום רוצים לחיות השקט-הם לא שמעו על קבלני משנה מהחמאס..... שדאגו לשקט  (לת) משה
  • 21:28
  • 14.11.12

33 זה בדיוק להפך ראש יהודי
  • 21:29
  • 14.11.12

גם במקרים הקודמים ובמיוחד הפעם, ההסלמה הגיעה דווקא מהצד הערבי. כל פעם מחדש, הצד הערבי מניח שכשישראל עסוקה במחמת בחירות , יחששו הפוליטיקאים מהסתבכות במלחמה ולכן אם מרשים לעצמם להסלים את האוירה מאשר ביום יום. ההסלמה הזו היא היא הסיבה לפעולה הצבאית.

34 I don't get it. Are you serious or are you being sarcastic?  (לת) wart
  • 21:29
  • 14.11.12

35 מר אלוף בן, למה אתה יושב בתל אביב וכותב שטויות? רד לשדרות וכתוב משם.  (לת) חיים
  • 21:29
  • 14.11.12

36 אלוף - הפעם זה לא רציני. מדבריך יוצא שאנחנו כבר ב-65 שנת בחירות. התאכזבתי. תן לכסח למי שמגיע שיכסחו אותו.  (לת) כל דבר בחירות? חלאס
  • 21:30
  • 14.11.12

37 אחמד ג"אברי עמד מאחורי השתלטות החאמס על הרצועה . הוא הקדיש משאבים רבים לבנית תשתית צבאית נרחבת. הוא עמד מאחוריפיגועי תופת רבים ועמד מאחורי חטיפתו של גלעד שליט.  (לת) שי
  • 21:30
  • 14.11.12

  •   איך יודעים שהמבצע מתקדם והחמס במצוקה? קבלני המשנה של הארגון בעיתון הארץ נכנסים לפעולה. ובראש הגדוד צועד... כמובן, האלוף.  (לת) אדון מנצור
    • 13:38
    • 15.11.12

38 אלוף בן לא הכל את יודע. בגלל זה אתה רק עיתונאי! האם היית יודע, היית לך עבודה אמתית  (לת) עוד1
  • 21:31
  • 14.11.12

  •   וואו, זו התגובה הכי עיניינת בעולם! אי פעם!  (לת) בני
    • 13:21
    • 15.11.12

  •   למה ? אולי זה כן ענייני. אולי באמת האנשים שהולכים לעיתונות זה אנשים בעלי רמה נמוכה (וזו באמת, הסיבה שהם הלכו לעיתון). וחוץ מזה כל התגובה שלך היא התנשאות מכוערת. אין לך מה להגיד ?  (לת) מ1.
    • 17:24
    • 15.11.12

39 אלוף השנאה מוטי
  • 21:31
  • 14.11.12

מענין עד כמה רחוק יכולה להגיע שנאתו של אדם אחד לזולתו, אלוף בן בשליחות שנאתו לממשלת הליכוד ו/או לביבי וכד' מוכן לכתוב שטויות לבזות את נושאי הכתבה ואת עצמו בקיצור לקח על עצמו את מלאכתם של שונאי ישראל ונראה שהוא עושה זאת בגיל ובששון. מר אלוף אתה עושה את מעמדך ותפקידך בעיתון קרדום לחפור בו. כעת נתת לעוד רבים וטובים סיבה נוספת מדוע לא לקרוא את עיתון הארץ.

40 עיתון דל מוח עם כתב דל שכל העסוקים בהשמצות זולות. טלי
  • 21:32
  • 14.11.12

מעניין למי תיטפלו מחר.

41 ג"עברי עמד מאחורי פיגועי תופת רבים ומאחורי חטיפתו של גלעד שליט.  (לת) דוד
  • 21:32
  • 14.11.12

42 אלוף בן, מי בדיוק היה אחראי על חטיפת שליט? לא קונה לוקשים
  • 21:33
  • 14.11.12

אלוף בן דואג להסביר לנו שהמחוסל היה צדיק תמים, המניע היחיד לומר כזו איוולת הוא לא אחר מאשר לזרוע בציבור שנאה לנתניהו ולהשניא את הצבא.

רמטכ"ל המבצעים הוא זה שאחראי על ירי הקסאמים תחת הכיסוי 'גיאהד איסלאמי', ואחראי לתיכנון וביצוע חטיפות, ואחראי על הריגת משת"פים.

43 לא מופרך, סתם הזוי. הרי מישהו צריך לספק את הסחורה לשמאל הסהרורי.  (לת) AA
  • 21:33
  • 14.11.12

44 ואנו לתומנו חשבנו שיש דבר מה בקודקודו של אלוף בן-כתבה מטופשת..  (לת) אזרח
  • 21:34
  • 14.11.12

45 הכותב לא רואה את המציאות???????? אזרח
  • 21:34
  • 14.11.12

אלף רקטות ופצמ"רים בכמה חודשים, כניראה הגיע הזמן להמליף את הקבלן משנה...

  •   לא, הוא לא. זה הארץ. הם בפלנטה אחרת.  (לת) נועם
    • 22:02
    • 14.11.12

  •   אלף רקטות ופצמ"רים היו גם בכמה חושדים שלפני, ללא תגובה כזאת. ה"הגיע הזמן" הזה קשור להתקרבות הבחירות. מי שלא רואה את הקשר הזה הוא זה ש"לא רואה את המציאות".  (לת) dra
    • 22:03
    • 14.11.12

  •   מי המחליף קבלן חדש
    • 22:05
    • 14.11.12

    לפני שמחליפים, תמיד רצוי לברר מי המחליף -- וזו תהיה הבעיה של ישראל: לא יהיה מחליך שיהיה קבלן משנה שלנו

  •   כנראה ש"הארץ" צריכים את האידיוט התורן שלהם לאחר שעקיבא אלדר פרש .........  (לת) עמיש שחם הרענני
    • 22:42
    • 14.11.12

  •   והמבצע להחלפת קבלן המשנה לא יכל להידחות עד לאחר הבחירות?  (לת) אלודי
    • 22:48
    • 14.11.12

  •   להערכתי הוא רואה את המציאות מצויין. גם קוויזלינג ראה את המציאות.בעצם אסור להשוות.הוא הרבה יותר מתוחכם  (לת) רונן
    • 22:50
    • 14.11.12

  •   לא בטוח שזה קשור חגית
    • 00:56
    • 15.11.12

    המציאות מזעזעת. בעיניי צה"ל יודע את מי הוא מחסל . השאלה היא האם יש מצב חס וחלילה שראש הממשלה בוחר תזמונים מדויקים לתגובה? האם הבחירות זה השיקול? זה נראה קטנוני להתעסק בזה, אבל כשחושבים על זה- זה מזעזע

  •   שקט, יורים, אסור להרגיז את עמישראל ולומר משהו שהוא לא בקונסנזוס הלאומי המאוחד והמלוכד ירושלמי
    • 01:29
    • 15.11.12

    תנו לצה"ל לנצח, כל הכבוד לצה"ל, תג מחיר, רב מרצחים, לא נובל כצאן לטבח, וכו', כו'...

    עד שישראל תגלה שוב (איך היא כל פעם שוכחת?) שגם לתג המחיר יש מחיר (כל העולם נגדנו, לא?...)

  •   אוברחוכם-גם אם תצבע לבלונד ותזריק לעצמך DNA "עולמי" -העולם ישתין עליך  (לת) לעולם יש מזמן קונצנזוס לגביך
    • 02:22
    • 15.11.12

  •   דווקא קבלן המשנה חוסל - ולא ראשי הג'יהאד האיסלמי שירו את רוב הרקטות עד ההסלמה של ביברמן ושות' אהוד אלוף בן צודק - ההוכחה כאן
    • 06:52
    • 15.11.12

    גם העובדה שאחמד ג'עברי לא הסתתר מפני המז"לטים והמל"טים אומרת דרשני. מסתבר שישראל הלכה על "בן לאדן" הסברתי, לצורכי הבחירות הקרבות.

  •   העיוורון הוא חלקם של מי שכותבים מין המיטה בעיר בטוחה ,בנתיים.  (לת) נורי
    • 07:37
    • 15.11.12

  •   חבר אתה לא עוקב אחר המציאות הפוליטית הישראלית,תעקוב טוב ותבין  (לת) אזרחית
    • 08:15
    • 15.11.12

  •   מחקרים מראים שכמעט תמיד ישראל היא זו שמפרה את הפסקות האש למשל לצרכים פוליטיים פנימיים!  (לת) יוסי
    • 08:31
    • 15.11.12

  •   כן נכון וראוי ובעיקר שפוי ומפוקח - אצלנו הכח גובר על המוח - עובדה  (לת) פלץ
    • 08:37
    • 15.11.12

  •   עוד הבדל.לקוויזלינג לא היו תומכים.לנו יש....אמנם מעטים אבל רעשנים.  (לת) רונן
    • 08:50
    • 15.11.12

  •   רה"מ גם ירה את הקורנט על הג'יפ לפני שבוע..  (לת) רק ביבי
    • 08:54
    • 15.11.12

  •   הלאומן לא רואה את המציאות??????? תות אוהב המון
    • 09:42
    • 15.11.12

    עשרות חיסולים ממוקדים מאז 1996 לא שיפרו דבר. להיפך, במקרים לא מעטים הם הגבירו את האלימות.

  •   הכותב אינו אני.מעניין מי לקח את שמי. האם אני כזה מפורסם ????? תות אוהב המון
    • 11:24
    • 15.11.12

    אני חושב בדיוק ההפך ממנו

  •   לא, השמאלנים הערבים הם גם עוורים וגם חרשים. הם חיים בפלטנה אחרת. חבורת מטומטמים..  (לת) אייל
    • 16:46
    • 15.11.12

46 הכותב זקוק לאישפוז מי הפקיד אותו מי מי?ועל מה? איפה אתה גר
  • 21:34
  • 14.11.12

העיקר שתקבל משכורת תכתוב תכתוב תרעיל תרעיל למי אתה מדווח ?מה אתה עושה ?כל הדרום בסכנה אתה מטורף

47 תיכף תגיד שהזמנו מטח של 100 רקטות לדרום , כמה הזוי ?  (לת) אלי
  • 21:35
  • 14.11.12

48 אטימות. פשוט אטימות. תושבי הדרום מדממים והאיש הזה כאן מייחס לתקיפת צה"ל את חמאס מניעים פולטיים. ובכן, עם תפקידה של ממשלה להגן על תושביה מוגדרת פוליטית, אין ספק שיש כאן מהלך פוליטי. בטור הזה יש, כמו גם כנראה בכותבו, בעיקר ניבזות.  (לת) דני, ת"א
  • 21:35
  • 14.11.12

49 כמה שטויות בכתבה אחת  (לת) ג'עברי
  • 21:35
  • 14.11.12

50 מעניין שכמגן ישראל הוא דאג לרצח של דניאל ויפליך רק לפני כמה חודשים.. כמה שטויות..  (לת) 11
  • 21:36
  • 14.11.12

51 פעולה צבאית כמתכון לניצחון בבחירות - לא רק בישראל ישראלי
  • 21:38
  • 14.11.12

מרגרט תאצ'ר, ראש ממשלה כושלת, זכתה בכהונה שניה רק בגלל הפעולה הצבאית המוצלחת באיי פוקלנד/ מלוינס. הציבור הבריטי, שטוף בגל פטריוטי ,הצביע לה בהמוניו, וסבל ממדיניותה הכלכלית והחברתית האכזרית לעוד כמה שנים.
אז חישבו טוב על מה אתם הולכים להצביע בקרוב....

52 כתבה הזויה. אולי גם תכתוב שישראל אשמה בשואה? אורן
  • 21:38
  • 14.11.12

עיתון הארץ מאבד כל אחיזה במציאות. כבר אין טעם להתווכח.

53 מערכת הארץ ג'רי
  • 21:39
  • 14.11.12

זה ממש נחמד לכתוב מילים שננות אלו ממרומי משרדכם המוגנים בתל אביב באו נראה אותכם מוציאים גליון מתוך באר שבע אני מבטיחה לכם שהתוכן שלו יהיה שונה לגגמרי!!!

54 כתבי הארץ מאבדים את הראש  (לת) גדעוןלוי
  • 21:40
  • 14.11.12

55 ג׳עברי גם חטף את שליט. ורק על זה הגיע לו למות.  (לת) .
  • 21:41
  • 14.11.12

56 כל מילה בסלע. עובדים עלינו בעניים  (לת) א. אלמוני
  • 21:41
  • 14.11.12

57 מתאים להארץ לפרסם כתבה כזו,לעשות ממנו צדיק  (לת) רון
  • 21:42
  • 14.11.12

58 אני חשבתי שהפסקת הירי הוא גם אינטרס של הפלסטינים. הכותרת לא ברורה לי.  (לת) לוטכע
  • 21:42
  • 14.11.12

59 חבל שמערכת הארץ לא נמצאת בשדרות-אולי הייתם מבינים דבר או שניים עיתונאי
  • 21:42
  • 14.11.12

אפילו יוסי ביילין מצדיק יחד עם פרס את החיסול הזה.

60 לפי דברי ברק הוא עצמו היה צריך להתנדף מזמן .לא כך  (לת) המצליף
  • 21:43
  • 14.11.12

61 אתה הזוי! מדובר בארכי-טרור. gilad
  • 21:43
  • 14.11.12

לך אתה והוא לעזאזל!

62 תגיד החבר בן, יש סימוכין לשטויות שכתבת פה או שסתם היה לך מעשמם אז המצאת כמה דברים??????  (לת) תושבת עוטף עזה
  • 21:44
  • 14.11.12

63 הוא פיקד על החטיפה של גלעד שליט!!!!! גלעד
  • 21:45
  • 14.11.12

למה את זה אתה לא כותב????

64 תמיד היית תמהוני ונשארת כזה...  (לת) קרן
  • 21:46
  • 14.11.12

65 אתה צוחק, נכון? אתה קורא ל-900 רקטות על אזרחים "אכיפת שקט לא מושלמת?" כל העולם מסכים שחמאס הוא ארגון טרור, וחיסול האחראי על הזרוע הצבאית שלו אינו פעולת ראווה.  (לת) בנציץ
  • 21:47
  • 14.11.12

66 עיוות מוחלט של המציאות אלוף בן כל.
  • 21:48
  • 14.11.12

כל כך הרבה שקרים במאמר אחד לא נראה מזמן בארץ.

67 הציניקן הליצן - עשית ממנו אוהב ישראל - איפה היית בחודש האחרון? חדשות כנראה לא שמעת...  (לת) ניר
  • 21:48
  • 14.11.12

68 מה זה? אלוף בן לא ראה ושמע בטלוויזיה איך דיבר "הקבלן" על שנאתו לישראל? אני מתבייש בשבילכם  (לת) רועי ההמום
  • 21:48
  • 14.11.12

69 הסמול איבד את הצפון  (לת) גדעוןלוי
  • 21:49
  • 14.11.12

70 שטויות במיץ,,,, ירדן עוז
  • 21:50
  • 14.11.12

בישראל יש כל כך הרבה פעולות צבאיות, כך שתמיד אחת מהן נופלת על תאריך בחירות כזה או אחר,ותמיד ימצא עיתונאי שמאלן שיחבר בין השתיים, בחירות וצה"ל ופוליטיקה.
מכיוון שהעיתונאי ומישפחתו לא נמצאים בסכנת פגיעה, הוא יכול "לתפור כל מיני אגדות ותאוריות קונספירציות.

71 אוי לעיתון שזה עורכו הראשי יאיר
  • 21:51
  • 14.11.12

ההיסטוריון והוגה הדעות אלוף בן הגיע למסקנה החותכת: מבצע ראווה, קונספירציה פוליטית של ערב בחירות. אף מילה על שנים של ירי טילים על הדרום או התגרויות אלימות בצה"ל על הגדר. וג'עברי הוא בכלל קבלן של ישראל, כאילו לא היה המר באויביה והוריד אותה על ברכיה בפרשת שליט. ותוך ציטוט ערב רב של "חוקרים" הזויים. לתפארת העיתוןלאנשים החושבים. אולי באמת עדיף ששוקן יסגור אותכם כבר.

72 כרגיל - לא נותנים למציאות לבלבל אתכם רועי
  • 21:51
  • 14.11.12

כאילו לא נורו מאות פגזים ורקטות בימים האחרונים. נכון, מערכת "הארץ" לא יושבת בשדרות, אבל כדאי שתדליקו ערוץ 2 ותתעדכנו קצת. האם ביבי וברק הורו על החיסול כיוזמה ישראלית או כתגובה לירי חמאס? יופי להסתכל על ההשלכות (נכון, פועל פוליטית לטובתם) אבל מה לעזאזאל עם המניע? האם בשם הבחירות ומראית עין על מדינה ריבונית להרשות ירי קבוע על אזרחיה?
ו"רצח הראווה" של שליחנו המסור לעזה...כמה עשרות משפחות של נרצחי טרור ישראלים ישמחו להתווכח אתכם על מידת "המסירות" של האיש הזה. האיש הזה, גם אם לתקופה שירת אינטרס ישראלי, אין זכות קיום אם אינו משרת את האינטרס הזה יותר. הוא היה שמח לירות כדור בראשו של כל אחד מאיתנו אם היה יכול, ובמקרים רבים גם עשה את זה.
אבל כל מה שאגיד לא משנה. סליחה על הביטוי, אבל גם אם ישתינו עליכם תגידו שזה גשם שחדר מהגג של מערכת העיתון. אם חיינו היו תלויים בכם, היינו תלויים לידכם כבר מזמן.

73 מלחמה נגד היוזמה של אבו מאזן  (לת) שקוף
  • 21:53
  • 14.11.12

74 כל התירוצים חוץ מלהחזיר את הביטחון לתושבי הדרום תושב הדרום
  • 21:53
  • 14.11.12

תמשיך לכתוב ממדינת ת"א

75 הכותב הוא עיתון הארץ, וזה הסבר מספיק טוב.  (לת) אשר
  • 21:53
  • 14.11.12

76 אתם רציניים? לאיזה רמה של שפלות אתם עוד יכולים להגיע?  (לת) מישהו עם מוח
  • 21:54
  • 14.11.12

77 אפילו כאן אתם לא מסוגלים למינימום סולידריות? רותם
  • 21:54
  • 14.11.12

האם אנחנו צריכים להתנצל על כך שאנחנו רוצים להגן על האוכלוסייה האזרחית שלנו מירי טילים של חיות אדם שבמוצהר מכוונים כלפי אזרחים?

בושו והכלמו

78 ניתוח יפה, אלגנטי, ומנותק מהמציאות BA
  • 21:55
  • 14.11.12

הניתוח מתעלם מכך ש:
1. החמאס בעצמו יזם ולקח אחריות על מקרי שיגור ופיגועים אחרונים. אז ג'בערי כמו העארס של השכונה, לפעמים כאילו עושה סדר, אבל בד"כ מוציא סכין ודוקר
2. מי שהחריף את המצב והביא להסלמה ולמבצע הזה, זה החמאס, בירי טיל נ"ט על רכב של צהל ואז בהפגזה מסיבית על ערי הדרום. להאשים מישהו בממשלה כאילו זה מבצע בחירות, זו עזות מצח וטיפשות.

79 מהכתבה משתמע שג'עברי קיים מדיניות חוץ פרטית משל עצמו. יותר סביר שהוא הוציא לפועל החלטה/מדיניות אסטרטגית של החמאס, וכך יעשה גם מחליפו אם חמאס יחליט על כך.  (לת) ג'ון מקנרו
  • 21:55
  • 14.11.12

80 מלחמת שלום הגועליציה.  (לת) Yigal Cohen
  • 21:58
  • 14.11.12

81 נכון, אלא שהחצוץ שינה עורו לאחרונה והחל לפעול נגדנו..  (לת) סיים את תפקידו
  • 21:59
  • 14.11.12

82 כרגיל, אלוף כתיבת השטויות של אלף לילה ולילה  (לת) עודד
  • 22:00
  • 14.11.12

  •   "ליבוי הסכסוך כאסטרטגיית שליטה פנים-מדינתית"  (לת) אי אפשר היה להגיד את זה טוב יותר
    • 07:38
    • 15.11.12

  •   יש לזכור ש"ליבוי הסכסוך לצורך שליטה פנים-מדינתית" מתאים אולי גם למספר החלטות של לממשלת ישראל אבל אופייני הרבה יותר להתנהלות של החמאס  (לת) סוציולוג
    • 04:19
    • 17.11.12

83 חומר טוב אתה לוקח, שמעביר אותך בקלות למציאות מקבילה אך מדומיינת.  (לת) גם
  • 22:00
  • 14.11.12

84 כמובן, בין השורות
  • 22:01
  • 14.11.12

להחלטה לפעול בעזה אין שום קשר לעובדה שעשרות רקטות נורו משם לישובי הדרום בימים האחרונים, והיא כל כולה מונעת משיקולים פוליטיים.

  •   טילים נורים על יישובי הדרום כבר יותר מ-8 שנים  (לת) הם לא חשבו לפעול עד עכשיו
    • 23:33
    • 14.11.12

  •   אתה כנראה ישן מאז ההתנתקות. אני מקווה שהסיכוי שלך להתעורר גבוה יותר מזה של מישהו אחר ששמעתי עליו שנרדם בתקופה הזו. תתעורר, פתח את העיניים ותבין.  (לת) מ
    • 13:52
    • 15.11.12

85 אתה אומר דברים חמורים מאוד. איתן
  • 22:01
  • 14.11.12

בכל הכבוד, רק היה חסר שתכתוב שהשב"כ שיגר את הטיל שפגע בג'יפ הצבאי סמוך לגדר... ישראל נגררה למבצע, שכלל לא בטוח שרצתה בו. אחרי הכול, פוליטיקאים לא ממש הרוויחו ממלחמות ערב בחירות, כולל בדוגמאות שציינת (אפשר גם להקביל את חיסול ג'עברי לחיסול עייאש, שחיסל את פרס ב-96).

  •   שטויות. משה
    • 00:04
    • 15.11.12

    כמעט 4 שנים שביבי את ברק מבליגים על ירי מעזה. פתאום חודשיים לפני הבחירות קפץ להם הפיוז. משוע היא כל-כך "שקולים ואחראים" עד כה? מה נשתנה? כלום. והכל. ובעיקר הבחירות בפתח.

  •   כמו שקורה בחיים: האוהב מזדהה עם מושא אהבתו ומתחיל להיות דומה לו. רק לא ציפיתי שגם תכונות של דימיון מזרחי מפותח יכולות "להדביק" אשכנזי כמו אלוף בן.  (לת) אפלטון
    • 00:51
    • 15.11.12

  •   לאורך כל ההיסטוריה של היישוב בארץ השקרים באו מהצד שלנו...  (לת) יוני
    • 08:26
    • 15.11.12

  •   יוני צודק. השקרים באו מהצד שלו. הצד האוהד את הפלשתינאצים.  (לת) שקרני שמאל מתועבים, נמאסתם
    • 10:20
    • 15.11.12

86 מאמר לא חכם ולא מדויק ישראלי
  • 22:01
  • 14.11.12

ב-1955 קיבלה מפא"י רק 40 מנדטים, התוצאה הנמוכה ביותר שקיבלה בבחירות לכנסת כל שנות קיומה במדינה.

87 מדויק סרנה
  • 22:01
  • 14.11.12

ממש כך לאסוננו.

  •   הארץ הואילו בטובכם והפסיקו לצנזר תגובות!!! תושב הדרום
    • 22:44
    • 14.11.12

    אני מזמין אותך לשבת עם משפחתי בביתנו (אין לנו ממ"ד) ונראה האם תמשיכי להרגיש כפי שאת מרגישה.

88 מאמר לא חכם ולא מדויק ישראלי
  • 22:03
  • 14.11.12

מפא"י קיבלה ב-1955 רק 40 מנדטים, התוצאה הנמוכה ביותר בכל שנות קיומה של מפלגה זו במדינה.

89 קודם יורים אחר כך בוכים ומתלוננים . . . כמו כל בריון שכונתי, מרביץ כשהוא יכול ונכנס למצב מסכנות כשהוא חוטף חזרה. נכון, המצב לא היה מושלם בשנתיים האחרונות והשאלה שצריך לשאול האם המצב יהיה טוב יותר בעקבות הפעולה הזאת או יהיה גרוע יותר ? אני מטיל ספק בתבונה של ביבי וברק לנהל את המדינה שלנו.  (לת) הרי ג'עברי הקיצוני הזה תרם גם לרגיעה יחסית . . . והאם המצב יהיה טוב יותר ?
  • 22:05
  • 14.11.12

90 לפי הכתבה ההזויה מדובר בחסיד אומת העולם  (לת) nhrr
  • 22:07
  • 14.11.12

91 האמת דווקא נראה טיפוס שקול ואפילו קצת שקול,לעומת פראי האדם שמסתובבים ברצועה.  (לת) "חבל על דאבדין"
  • 22:08
  • 14.11.12

92 כתבה מניפולטיבית, עם חצאי אמיתות. מעניין אם צנזור הארץ יאשר  (לת) תגידו תודה על הכור ותשתקו
  • 22:09
  • 14.11.12

93 פשטני היפותטי אקדמי מנותק טקטיקון
  • 22:10
  • 14.11.12

המטרה הסופית גם אם נראית מפרכת בשלב זה היא לנקות לגמרי את עזה מתושבים ולהפיץ אותם לגלות , לדוגמא תוך שנה המאבק של אסד הזיז 2.5 מליון פליטים . אנחנו צריכים ליצור מצב בלתי נסבל עבור האוכלוסייה עד שיעזבו .
ירי ארטילרי למטרות צבאיות באופן בלתי פוסק . במשך שבועות רבים יעשה את העבודה .

94 מעניין שךא הוספת את כל מה שהתרחש בבחירות 2001 ו2003. כנראה שהעובדה שהפלשתינאים פתחו במלחמה נגדנו לא ממש עזרה לתיאוריה שלך. ולהכניס את יום כיפור לרשימה המגוחכת הזו? נו באמת, אולי נכתוב גם שאולי עירק ירתה עלינו טילים, אבל שיגרנו בחזרה טילי פטריוט אז אנחנו תוקפניים?  (לת) תגידו תודה על הכור ותשתקו
  • 22:10
  • 14.11.12

95 מדינת ישראל רצחה בדם קר את המלאך השומר שלה רפי
  • 22:11
  • 14.11.12

בחיים שלי לא קראתי גיבוב שטויות מופרך כמו התיאור בכתבה הזאת. עברתי מפעירת עיניים למריטת שיער לצחוק פרוע ובריא. תודה אלוף, אתה אלוף.

96 השנאה של בן למדינה וחוסר ההזדהות עם הסבל של תושבי הדרום מעוררת חלחלה, השנאה חולנית ומעוורת .  (לת) הכותב משקר
  • 22:12
  • 14.11.12

  •   ? מי ששונא את המדינה הוא מי שמטעה אותך, לא מי שמדווח על כך. כל פרשן יספר לך על השת"פ בין ישראל לחמאס אבל אתה תעדיף להתכחש על סמך ההשכלה הענפה שלך בנושא...  (לת) פוקסיפה
    • 00:40
    • 15.11.12

97 אדם כל כך חכם , רהוט , רואה מה שאחרים לא רואים!חארם יא חמר! משה משה
  • 22:17
  • 14.11.12

בהנחה שכל מה שנכתב נכון,נו אז ? לא לעשות כלום?מה אתה מציע ,חוכם !

98 בטור הבא : איך יזמה ממשלת ישראל את מלחמות העולם הראשונה והשניה בגלל הבחירות  (לת) יוסי
  • 22:19
  • 14.11.12

99 הכתב לא שואל את עצמו שאלת מפתח אחת פשוטה - למה צריכה מדינת ישראל קבלן בטחון שישמור על גבולה הדרומי? אבי צנעני
  • 22:19
  • 14.11.12

וכך נכנע הכתב להגיון החולני של ארגוני פשע שדורשים מבעלי עסקים תשלום על הגנה מפני הנזקים שהם עצמם עלולים לגרום להם. הכתב לא שואל את השאלה הזאת כי ברור לו שישראל אשמה וישראל צריכה להענש. ובין השורות הוא מאשים את מדינת ישראל ברצח על רקע פוליטי וגרוע מכך - רצח כתעמולת בחירות. ממש כמו שעושים ארגוני הטרור שסבורים שחיסול פוליטיקאי זה או אחר יקרב אותם לשלטון. הכתב יוצא מנקודת הנחה מעוותת וחלשה ולפיה למדינת ישראל אין ממש זכות קיום במתכונתה הנוכחית, והיא צריכה להתנצל יומם וליל לפני הפלשתינאים עד שתוקם מדינת כל אזרחיה - החלום של השמאל הקיצוני. ולמה אני צריך לכתוב את כל זה? כי כתבה מעוותת כזאת מופיעה בעמוד הראשי של עיתון הארץ

100 אפילו לא בנרות חזקים אי אפשר למצוא מילה אחת רלוונטית לחיסולו של מר ג'עברי אבי אפרת
  • 22:20
  • 14.11.12

אף מילה על 139 הרקטות והפצמרים שירדו מתחילת נובמבר על המועצה האזורית אשכול.
אף מילה על מאות אלפי בני אדם שמחכים לאזעקות ולהתרעות כל היום וכל הלילה.
אף מילה על אי ההבנה מה הם עושים שם בחמאס, לאן הם חותרים, מה הם רוצים.
אף מילה על מצב בלתי אפשרי שממשלה, כל ממשלה, יושבת בחיבוק ידיים ולא עושה כלום כנגד ארטילריה על אוכלוסיה אזרחית.
לעומת זאת משייט עורך הארץ אי שם מחוץ לסטרטוספירה עם שיקולי בחירות ושיקולים בינלאומיים והיסטוריה פוליטית של מדינת ישראל שאפילו אורי אבנרי בן ה-90 יכול לכתוב. אפילו זהבה גלאון יכולה לדקלם. אולי אפילו שלי יחימוביץ' עוד כשהתפרנסה מעתונות.

101 מאמר עיניני ומנומק ומשכנע במיוחד לאור השחיתות (פשעי הון-שלטון) והטרור הכלכלי של הממשלה נגד האזרחים  (לת) לצערי משענע מעט אזרחים
  • 22:21
  • 14.11.12

102 תביאו עיתונאים עם דעות נוספות, קצת הגינות לקוראי הארץ  (לת) זה לא פייר
  • 22:22
  • 14.11.12

103 כאשר הציבור הישראלי מייחל לסגירת הארץ הוא עושה זאת בין השאר בגלל עיתונאים הזויים ומנותקים מהמציאות כמו אלוף בן.לרוע מזלו של אלוף בן הטקסט הזה ייזכר לו לדיראון עולם.  (לת) יוני
  • 22:22
  • 14.11.12

  •   הצרה היא שאלוף בן הוא עורך העיתון, לא סתם עיתונאי. ועוד ידוע ששוקן, הבעלים של העיתון, קיצוני פי כמה ממנו (הוא מחזיק בדעות של עמירה הס וגדעון לוי שכמו החמאס רוצים מדינה פלסטינית על כל שטח מדינת ישראל)  (לת) סוציולוג
    • 04:22
    • 17.11.12

104 אהבת הטרור ברוך
  • 22:23
  • 14.11.12

אהבת הכותב לטרור הפלסטיני ניכרת בכל משפט שלו רק חבל שהוא מתגורר בשעה זו בישראל עדיף שילך כעת לחבריו הפזורים בבונקרים ברחבי בעזה

105 וכמובן שאין שום קשר לירי הרקטות? אני
  • 22:24
  • 14.11.12

סתם חיסלו אותו? 12 אלף רקטות ב-12 שנים, כנראה שלא מעט בחמש וחצי שנים, זה חתיכת כישלון. לא נראה לי שהוא ממש ניסה.

106 לא מבין את הרציונל ירון
  • 22:25
  • 14.11.12

מצד אחד אתה אומר ששתי המלחמות האחרונות הובילו לתבוסה בבחירות, עובדה שידעה כנראה גם לנתניהו וברק, מצד שני אתה טוען שזאת פעולת ראווה לבחירות. אה לא מזהה א הכש המובנה והסתירה?

107 look in the mirror very accurate
  • 22:25
  • 14.11.12

one of the most important articles in recent times, truth hurts...

108 אז מה אתה מציע?לא לפעול בכלל או לחכות לאחרי הבחירות  (לת) יוסלה
  • 22:25
  • 14.11.12

109 ביבי ציניקן מניפולטיבי. אלוף בן הוא היחיד שאומר אמת.  (לת) רונן
  • 22:26
  • 14.11.12

110 מוטב שהיה מופעל שיקול דעת והמאמר לא היה מפורסם שלומי ש.
  • 22:26
  • 14.11.12

מר בן שובר שיאים חדשים, ומדרדר יחד עם העיתון.

111 וזה עורך עיתון בישראל ? רמה אפסית של ניתוח ונקמנות ילדותית נגד נתניהו במקום לברך על חיסול רוצח אכזרי הדיחו אותו מיד חבר עיתונאים עלובים שכמותכם  (לת) הארץ לאשפה פרט לבני ציפר
  • 22:27
  • 14.11.12

112 קבלן משנה ??? יעקב
  • 22:28
  • 14.11.12

ה"קבלן משנה" הזה היה אחראי לחטיפת שליט. הסיבה שהוא שמר עליו צריכה להיות ברורה אפילו לעורך הארץ - הוא השתמש בו כדי לשחרר למעלה מאלף מחבלים. הוא אחד מבכירי החמאס הקיצוניים ביותר - הוא אמר שכל היהודים שבאו לפלסטינה הם גנבים וגזלנים ושאם לא יעזבו יהרגו .שכל פלסטין מהים לירדן היא ארץ מוסלמית קדושה.
כל זה ידוע ופורסם אבל למה לחשוב שעובדות חשובות לעורך הארץ?

113 נכון ...העם משלם בדמו לתעמולה  (לת) צדוק
  • 22:30
  • 14.11.12

114 תסלח לי עדיין לא נולדת בן גוריון לא היה צריך מלחמות כדי לנצח בבחירות דברי שטות והבל בעיתון לאנשים חושבים אם הם באמת חושבים מ ה יחשבו על היסטוריון שמעווןת את העבודות כמוך בן  (לת) מאוכזב מהעורך הנכבד פרצוף של קוף
  • 22:31
  • 14.11.12

115 שקט ישרוררק אם לאנשים יש יהיה מה להפסיד. ברגע שהם יחששו להחייהם, הם גם יפעלו. הכתבה מתעלמת ממה שקרה בגבול בשבועיים האחרונים, כולל ירי טיל הנ"ט על הג'יפ. ירי זה בטיל מונחה, כנראה איראני, שתועד עם 2 מצלמות, הצריך תכנון מוקדם וביצוע או גיבוי של חמאס. על כך ג'עברי בן מוות, וכמובן על פעולות קודמות שלו. אפשר לחשוב שאיבדנו איזה עוזר, קבלן משנה, מישהו שאפשר לעשות איתו עסקים... עם השטן לא עושים עסקים, ואל חשש הרבה עוד יריבו על התפקיד שלו, ובבוא היום יעלו גם הם השמימה  (לת) תכלס
  • 22:33
  • 14.11.12

116 אם קבלנים כאלה מי צריך אויבים? שמוליק כהן
  • 22:33
  • 14.11.12

כנראה שאחמד ג'עברי היה קבלן משנה מיוחד של מדינת ישראל.
הוא שמר על בטחונו של גלעד שליט? נדמה לי שהוא גם זה שתכנן ופיקד על חטיפתו.
הוא מנע ירי רקטות על ישראל? בתור ראש הזרוע הצבאית של החמאס הוא פיקד על חלק לא מבוטל של חוליות משגרי רקטות, שירו טילים ורקטות על ישראל.
אחמד ג'עברי לא חוסל בגלל שהוא נכשל בתפקידו להגן על ישראל. אחמד ג'עברי חוסל משום שהוא נלחם נגד מדינת ישראל. אני מתקשה להאמין שאלוף בן לא מבין זאת.

  •   קבלן משנה ?! אם כבר קבלן הריסות.אצלנו-ועם נפגעים. קבלן טרור מהסוג הזה הוא בן מוות מלכתחילה. והעובדה שלא חוסל קודם-היא שילוב של קצת מחדל וקצת שיקולים פוליטיים מסויימים.  (לת) סמי מפ"ת
    • 23:31
    • 14.11.12

117 זה רעיון חביב כתזה אחרת המעררת על המוסכמות ומשמשת כתרגיל מחשבתי. הבעיה היא המציאות והעובדות גוגו
  • 22:34
  • 14.11.12

העובדה היא שחמאס פעל גם הוא להקצנה בתקופת בחירות, בטח יש איזה פרופסור שנתן שם לרעיון של הפעלת טרור ערב בחירות כשיטה להשפיע עליהן. רוצה דוגמה? בבקשה: הפיגוע ברכבת במדריד בא לעשות בדיוק את זה- החליף מפלגת שלטון אחת באחרת שיצאה מאפגניסטן בלי למצמץ.
לפני שבונים מגדלים פורחים באויר כדאי לבסס את התזה על עובדות. החמאס לא "כשל" בשמירת השגרה מול ישראל (שיגרה שבה אנחנו חוטפים רקטה או פצמ"ר בלי להגיב), אלא העלה את רמת הפעילות שלו - המטען כנגד סיור צה"ל שבו נפצע המ"פ, הפעלת מנהרת התופת ואיפשר ירי נ"ט על ג'יפ צה"ל. הארוע האחרון לא בוצע ישירות ע"י החמאס אלא בהסכמתו.
אם הקבלן שבונה לך את הבית לא מפסיק לדפוק אותך, לא תחליף אותו?

118 מציאות מעוותת זאבי
  • 22:35
  • 14.11.12

משקפיים לא יעזרו במקרה הנ״ל. עוכר ישראל, עדיף שישב בעזה.

119 אלוף בן כתב ב 12.11 " יחימוביץ' ולפיד ראויים לתמיכה ועידוד בחתירתם לגייס מצביעים מהימין"! מצער, אך הנסיון להתחפש לימין דוחף את הימין להיות קיצוני יותר ! אם צריך ימין, מי יותר טוב מביבירמן !  (לת) אזרח מודאג
  • 22:35
  • 14.11.12

120 מה שלום נסראללה? עדיין הגורם הרגוע שמספק שקט בצפון לקחת אותו חומר?
  • 22:36
  • 14.11.12

בהחלט מהמאמרים שגורמים גם לאוהדי העיתון האחרונים להרהר שכך שלא יהיה אסון גדול אם העיתון ייסגר לאלתר.

121 לא מסכים עם הכתוב אבל תמיד טוב לשמוע דעה נוספת  (לת) מיקי
  • 22:36
  • 14.11.12

122 פשש אתה יכול להיות ראש הצבא ושר הבטחון יודע יותר טוב מראש הממשלה
  • 22:37
  • 14.11.12

תענוג לקרוא את השטויות שלך פעם היה גשש. היום יש כתבי עיתון הארץ. תמשיך כך ואני יודע שאויבנו בצרה צרורה

123 שקט! יורים שייקה
  • 22:41
  • 14.11.12

נחמד מידי פעם לשמוע את הצד השני ואת דעותיו
אבל במקרה זה הכתב הוא אידיוט

124 הגזמת..11 שנים הם יורים טילים על הדרום.החמאס משחק משחק ... א
  • 22:44
  • 14.11.12

כמו ערפאת .מצד אחד ,הם יורים או עוצמים עיניהם מול הארגונים האיסלמיים. מצד שני, הם נהנים מהאספקה השוטפת מישראל.ג'בארי לא היה קבלן של ישראל. כשהיה לו נוח הוא העמיד פנים של שיתוף פעולה ולא ירה. אבל מצד שני ,הוא היה צריך להדגיש את היותו ג'יהאדיסט .לחמאס לא היתה בעיה להשליט את מרותו על האירגונים הקטנים כשהתאים לו.

125 נשמע כמו הפרוטוקולים של זקני ציון.  (לת) דוד
  • 22:44
  • 14.11.12

126 אמרו לי שהארץ השתפר albatros
  • 22:45
  • 14.11.12

אז אמרו

127 אז אם לא היו יוצאים ללחימה בעזה ירי הרקטות היה מפסיק? הסלפים היו מפסיקים להתבסס ברצועה וללחוץ על חמאס להקצין? סעודיה היתה מפסיקה את תמיכתה בסלפים בעזה ובסוריה ובלבנון? האחים המוסלמים והסלפים במצרים היו לוחצים על הפלגים ברצועת עזה לעשות שלום? הגבול בגולן ובלבנון לא היה מתחמם ומחייב לחימה בכמה חזיתות במקביל? אסד לא היה מאבד את השליטה באזור הגולן והיה מונע את חימום הצפון? אירן לא היתה מתקרבת לגרעין ודורשת מבני חסותה להסית את תשומת ישראל ממבצע נגד הגרעין? מוטב לחכות שההאשמים יהיו ביותר צרות ואז לתקוף? וכיוב'  (לת) אסטרטגיה לאנשים חושבים
  • 22:47
  • 14.11.12

128 נדרש חיבור למציאות. דחוף. רועי
  • 22:50
  • 14.11.12

פשוט מדהים. מזכיר קצת את האמירות המצריות היום על גינוי "התוקפנות הישראלית". נכון שמערכת "הארץ" לא יושבת בשדרות, אבל תדליקו אצלכם חדשות אולי תתעדכנו. בימים האחרונים נורו מאות פצצות מרגמה ורקטות על אזרחי ישראל. זה אמנם לא סבל פלסטיני אבל בכל זאת כדאי שתכירו.
האם זה פרי היוזמה של ביבי-ברק? נכון שבשלב הזה יש מכך גם הון פוליטי, אבל אותו עליכם לזקוף לאחיכם בחמאס. חלקנו במדינה לא מרוצים כשמפגיזים אותם ואת ילדיהם בדרך לבית הספר על בסיס יומי. סליחה.
דבר שני - הקדוש המעונה, שליחנו לעזה, הציוני הנלהב - אחמד ג'עברי. במילותיו הוא, הוא היה מקדיש כדור בגולגולת לכל אחד מאיתנו וילדינו. הוא כבר עשה את זה. אז בטח לא תאהבו שם בעיתון את האמירה הבאה אבל זה מה יש: אם הוא לא משרת את האינטרסים שלנו יותר, ויש כמה מאות טילים שמוכיחים את זה - דינו מוות. תקרא לזה "פעולת ראווה" עם זה עושה לך יותר נעים. מלחמות אסימטריות כמו זו מנצחים עם פעולות ראווה.
ככה זה במלחמה.

  •   המציאות היא שבין עזה לישראל יש ירי הדדי מזה שנים ארוכות. קצפת
    • 06:14
    • 15.11.12

    אם היית עוקב אחר האירועים היית רואה שההסלמה החלה עוד קודם לירי על הג'יפ של צה"ל. השאלה מי התחיל בכל מקרה אינה רלוונטית, שכן מדובר בסיפור ארוך וממושך. גם אם נניח שהפעולה מוצלחת וחיונית, מדוע היא לא בוצעה לפני שנה, שהרי אז היה נחסך סבל רב מתושבי הדרום? מדוע ממשלות ישראל (ואין הבדל, בין העבודה, קדימה והליכוד) נזכרות ל"טפל" בעזה רק לפני בחירות? כך ארע לפני ארבע וכך ארע גם היום. נכון, ייתכן שדווקא החמס הוא זה שמגביר את אלימותו לפני בחירות. האם ניתן לשער, בהתאם לכך, שהוא מעדיף שלטון ימין שמשרת את מטרתו להימנע בכל מחיר מהסדר עם ישראל, בניגוד להשקפת מתחרהו, אבו מאזן. אלה שאלות לגיטימיות, שאינן מעידות בהכרח על נתק מהמציאות. והנה עוד כמה שאלות: האם המבצע הנוכחי יביא להפסקה או לצמצום נשמעותי של הירי לדרום? האם הוא ישים קץ למעגל האלימות? האם ניתן היה להגיע לתוצאות דומות דרך הידברות עם מצרים? מה משמעות החזרת השגריר המצרי והישראלי למולדתם למערכת היחסים עם מצרים? למצב בסיני? האם ישראל לא מתסכנת בפתיחת חזית נוספת בסיני? כיצד ישליך המבצע הנוכחי על מצבה האזורי והגיאו-פוליטי של ישראל? האם ניתן יהיה למנף את המבצע הצבאי להישג מדיני?
    העובדה ששאלות אלה אינן חלק מהשיח הציבורי מצביעה על המצב הקשה בו מצויה החברה הישראלית ולאו דווקא על קשר חזק למציאות.

129 אתה אידיוט, הא?  (לת) איתן
  • 22:54
  • 14.11.12

130 קצת אתה צריך למשוח חזרה למציאות יהודה
  • 22:54
  • 14.11.12

איו לכם קהל אז אתם פונים לאוהבי מדע בדיוני.
העיקר שיש לכתוב

131 הארץ אתם פטאתים  (לת) 1
  • 22:55
  • 14.11.12

132 כולי תקווה שיהיה חרם צרכנים על עיתון הארץ  (לת) דוד
  • 22:55
  • 14.11.12

133 פרשן בגרוש "היה קבלן המשנה, שהופקד על שמירת ביטחונה של ישראל בעזה, חחחחחה איזה בן לאדן זה?
  • 22:55
  • 14.11.12

עיתון הארץ יצא מדעתו.

134 התבלבלת בכדור זה לא הורוד  (לת) מ ד
  • 22:55
  • 14.11.12

135 היום ג׳עברי פוטר מתפקידו!  (לת) השועל
  • 22:56
  • 14.11.12

136 אין ספק שאם לא הבחירות, לא היו תוקפים את הרצועה, וזה ציבור הבוחרים שאילץ את הממשלה לפעול  (לת) גרין
  • 22:58
  • 14.11.12

137 בכתבה הזו הוצאתם את עצמכם סופית מעם ישראל רונן
  • 22:59
  • 14.11.12

האיש אחראי לכל הפיגועים שהתרחשו 10 שנים אחורה. בושה!!!

138 די מסכים איתך ,אך מה הבעייה?.. האזרח .ע.
  • 23:00
  • 14.11.12

החמאס בצןרה מסויימת קיבלו לגיטמיציה לשרוד, בתנאים מסויימים. הם הפרו את התנאים בצורה מחפירה ושמו את הדרום את הדרום תחת מצור. ועל כך משלמים!!! כל הכבוד לצה״ל ולהחלטות הממשלה

139 שכחת לציין את היותו חבר בהסתדרות הציונית...  (לת) די נו
  • 23:00
  • 14.11.12

140 פרשנות מופרכת, הזויה ומאולצת  (לת) מבחן המציאות
  • 23:00
  • 14.11.12

141 האחת, ראש הממשלה אינו חושש להבחר- אין לו אלטרנטיבה. ולכן מבצע זה אם כבר מקשה על נצחונו. להיפך: סביר להניח שהחמאס חימם את הגיזרה על מנת שנתניהו יפסיד בבחירות אבל שום מדינה אינה יכולה לשאת עוד ועוד ועוד הפגזות של אזרחיה מבלי להגיב. אשמח אם תכתוב איזו מדינה היתה סובלת את זה. שלישית, גולדה לא החמירה את הקו המדיני. זה מיתוס שאין לו בסיס שהשמאל הפיץ על מנת להכפיש את שמה. היום כשנפתחים הארכיונים של מלחמת יום הכיפורים מבינים את גודל הבגידה במדינה של משה דיין, אם כבר המערך הפסיד כתוצאה ממלחמת יום הכיפורים. אתה עורך עתון - ראוי שתדייק בעובדות. קשה לעיתון זה עם העובדה שאין למעשה שום מועמד מן השמאל שיכול להתחרות בנתניהו. זה אכן מצב לא רצוי מבחינה דמוקרטית אך הגיעה העת שהשמאל יעשה חשבון נפש מדוע זה פרצופם של מנהיגיו- אנשים כמו יאיר לפיד או שלי יחמוביץ שלא ניהלו דבר בחייהם ואין להם שום מושג מהי אחריות לאנשים אחרים, מהו איזון בין אינטרסים, איך מנהלים תקציב, שלא לדבר על היעדר נסיון בשאלות בטחוניות. פשוט אין אלטרנטיבה לנתניהו כי השמאל העלה שנים אחר שנים אנשים לא ראויים. אנשים ראויים כמו ח"ד גדליה גל שניסו לקצץ קצת את זכויות היתר של עובדי חברת חשמל נזרקו לרחובות כעונש על מחוויבותם לציבור ולנקיון כפיים. המערכות המנהליות, האקדמיות שהשמאל שולט בהן רקובות עד היסוד ומן הטעם הזה הצד הזה של המפה לא מצמיח שום מנהיגות.,  (לת) הרבה עובדות לא נכונות
  • 23:04
  • 14.11.12

142 בנאדם יאיר
  • 23:22
  • 14.11.12

אתה דפוק בלחץ !!! מעוות את המציאות הרבה יותר טוב מכל ערבוש

143 אליבא דאלוף, לא פחות מצדיק  (לת) אי טי פון הום
  • 23:25
  • 14.11.12

144 "ג'עברי הוא ששמר על שלומו וביטחונו של החייל השבוי, והוא שדאג להחזרתו הביתה בסתיו שעבר". שכחת רק שהוא גם זה שארגן את חטיפתו מלכתחילה.  (לת) קטנוני
  • 23:28
  • 14.11.12

145 אני לא אוהב את ביבי אבל יאצק
  • 23:30
  • 14.11.12

איך אתם בהארץ תמיד מוצאים את חצי הכוס הריקה. באמת צריך כישרון בשביל זה

146 מצטערת, זה פשוט לא נכון. אלג׳עברי היה הגורם המרכזי שמנע את שחרורו של שליט, אחת
  • 23:31
  • 14.11.12

והוא גם הגורם שיזם ותרם להתחזקותה של הזרוע הצבאית. במשך שנים אלג׳עברי החזיק את שליט בחשאי וטרפד כל משא ומתן שישראל או מתווכים שונים ניסו לקיים עמו. מבחינתו, שליט לא היה רק קלף מיקוח של חמאס אלא גם קלף פוליטי חזק שמיצב את אלג׳עברי כאחד מהאנשים החזקים ברצועה. ובנוגע להיותו אוכף השקט ברצועה - לא זו בלבד שאלגעברי מעולם לא שמר על רגיעה ביוזמתו, הוא בהתמדה המשיך לחתור תחת מנהיגי התנועה (הניה, משעל וחליל אלחיה) שהצהירו על שקט.

147 יכול להית קבלן ביצוע - אבל קבלן ביצוע כושל. מוטי
  • 23:35
  • 14.11.12

מה יהיה בהמשך ? כל מי שיבוא ולא ידאג לשקט בשני צידי הגבול - ילשם.
המציאות שהתפתחה הייתה פשוטה - נדמיין את זה כבניית וילה - הקבלן מתחיל לבנות לא לפי התוכנית להרוס את רכוש הבעלים ולגנוב - השאלה היא האם להשאיר אותו או להחליף ?


נכון הגיע הזמן שהרצועה תדה שיש מחירים.

להבנתי ניתוק מחשמל ומיים מישראל הם צעד הכרחי.

148 גם אסד וחוסין הם קבלני משנה ולכולם אנחנו משלמים
  • 23:36
  • 14.11.12

העיקר יש ביקורת. היגיון זה אחכ

149 היום אחד באפריל? איך מגיעים למחשבה גרוטסקיות כזו?  (לת) אלי
  • 23:45
  • 14.11.12

150 לא ינום ולא ישן עייף
  • 23:49
  • 14.11.12

אתה בטח מתלוצץ אם התכוונת אליו כאל שומר ישראל. אחרי שאירגן במשך שנים את צבא החמאס אתה באמת חושב שהיה עסוק בלשמור על ישראל? בעניין התיזה על הקשר בין מלחמות ובחירות הרי זה ברור. כל כמה שנים יש בחירות בישראל ומעבר לגבול לא יושבים הרבה ציונים.

151 לפי אלוף אנחנו ב-64 שנות בחירות. נדוש מדי, קלישאתי מדי.  (לת) 1948
  • 23:49
  • 14.11.12

152 ידען מהלך אללה
  • 23:50
  • 14.11.12

אח שלי אתה תלוש . לא נותן לעובדות לבלבל אותך ואת חבריך מהשמאל התקועים עדיין בהסכם אוסלו .

153 אני אשמח שנתניהו גם ירוויח פוליטית, זה לא אומר שהפעולה הזאת לא הייתה הכרחית!  (לת) מתן
  • 23:50
  • 14.11.12

154 אלוף בן אתה קשקשן ובעיקר מנותק מהמציאות.  (לת) אחד מהדרום
  • 23:57
  • 14.11.12

155 האם הארץ הפך לשופר התעמולה של אוייבי ישראל דרורה
  • 23:59
  • 14.11.12

מאמר זה כאילו כתוב עי אוייב ישראל.

156 אל תתנו להם לבלבל אתכם: הם גרים במגדלי יוקרה, בווילות, טוחנים טיסות במחלקות פאר וסוויטות, ואתם ואני גרים בדיור בינוני עם משכנתא ל-25 שנה צמודה ליוקר. והשכר, והשכר, וכמה אי אפשר לראות את האור של הרווחה הכלכלית לנו ולבנינו, ולא נשכח את הסב והסבתא, שהפנסייה שלהם הודות לנתניהו הרבה יותר עלובה מזו שנהוגה במערב! תשכילו ותבינו, תקראו על הסטנדרטים במדינות מתוקנות, ותראו איך העסקנים שלנו רק דואגים לפנק את עצמם, ואין להם בשורה לנו\\\\\\  (לת) אלישע והדובים\\\\\\\\\\\\
  • 00:04
  • 15.11.12

157 רמת גן אבי
  • 00:08
  • 15.11.12

אתה פשוט הזוי ברמות. כל מילה מיותרת.

158 אוויל מפציל נדהם מהחוצפה
  • 00:09
  • 15.11.12

האם אין עורך בעתון הזה הזה שימנע כתיבת דברי הבל הנחזים (בעיני הכותב) כרעינות חכמים אוונגרדיים פשוט בושה ויותר מזה עזות פנים
במסווה של מי שרואה למרחוק ומבין בנבכי ההגיון הפתלתל.

159 תגידו ״הארץ״ חי בסרט? אהוד המכבי
  • 00:10
  • 15.11.12

האיש היה טרוריסט-על הוא דאג להשליט טרור על כל עוטף עזה או שזה לא נחשב ישראל אצלכם? לקרוא לו קבלן משנה זה פשוט מזעזע ויריקה בפרצוף לכל הקורבנות שלו

160 כשכתבה מתובלת בהבלים גם חלקיה האחרים נזרקים לפח האשפה יעקב
  • 00:14
  • 15.11.12

"מבצע "ענבי זעם" בלבנון ב-1996; ומבצע "עופרת יצוקה" בעזה ערב בחירות 2009. בשני המקרים האחרונים, הפעולה הצבאית התגלגלה לתבוסה בבחירות. "

אין שום קשר בין המשפט הזה למציאות

161 הכותב קצת נסחף..  (לת) חען
  • 00:15
  • 15.11.12

162 הכל נכון!!!  (לת) דרומית
  • 00:25
  • 15.11.12

163 איזה בולשיט! בדיוק כמו העיתון שלכם  (לת) מיכל
  • 00:27
  • 15.11.12

164 למה הקוראים ככ מתעצבנים לשמוע על שיתוף הפעולה בין הממשלה לחמאס? מי בוגד, מי שמדווח על כך או מי שמבצע זאת?! מה הקוראים יודעים על ג'אברי ועל יחסי ישראל עימו בשנים האחרונות שהם מרשים לעצמם להאשים את העיתונאי? הפכנו לעם שלא מעוניין לחשוב או לתהות אלא מתייחס למדינה ולמנהיגיה כמו קבוצת כדורגל אותה הוא אוהד. לא מגיע לילדינו שנשמור על עין פתוחה עבורם?  (לת) פוקסיפה
  • 00:39
  • 15.11.12

165 הטור הזה לא רציני אפילו כבדיחה דוד
  • 00:42
  • 15.11.12

ג'עברי לא היה איזה מסכן שרק רצה להביא הביתה אוכל לילדים. הוא גם לא היה היטלר. הוא היה טרוריסט עזתי מושחת, פרטנר סוג ד' של אין ברירה, וכנראה גרוע כמו יורשו וכמו קודמו. בהחלט בן מוות.

166 המשך הגיוני ביבולים
  • 00:42
  • 15.11.12

אחרי סידרה של הכתבים הצבאיים של הארץ על המתרחש בעזה, יום אחד - הירי של פלגים , ללא חמאס, למוחרת עם חמאס, אחרי זה עוד פעם בלי חמאס. כתבו יום יום שטויות במעגלים.

167 כל הטילים האלה עכשיו זה רק תרגיל של ביברמן לפני הבחירות  (לת) איך לא חשבנו על זה
  • 00:47
  • 15.11.12

168 אלוף, מהיותר מבריקים שלך - עד כדי תיקון הכשל של הרצת ברק  (לת) אלופולוג
  • 01:02
  • 15.11.12

169 האשמות חסרות שחר אריאל
  • 01:09
  • 15.11.12

מה, לא היו טילים? מנהרת הנפץ - חלמתי עליה? והטיל על הסיור: אולי זה היה דיווח כוזב? רק הבחירות? באמת אלוף? קיצוניות.

170 כנראה שבעל הבית (הקבלן) השתגע. קורה.  (לת) אלכס
  • 01:16
  • 15.11.12

171 הכותב שיבח את אסד לפני זמן מה, על שהסיר את תקנות לשעת חרום לפני ישראל.....  (לת) דורי
  • 01:17
  • 15.11.12

172 אלוף בן לא נותן לעובדות לבלבל אותו שירה
  • 01:22
  • 15.11.12

עוד מעט יטען שנתניהו הכווין את געברי לחטוף את גלעד שליט.

173 כמה עצוב וכועס על העולם תל אביבי
  • 01:29
  • 15.11.12

יכול להיות כתב אחד? הטרוריסט אחראי במו ידיו על הרג מאות ישראלים ופציעת רבים אחרים, שיגור אלפי רקטות אל עבר מאות אלפי ילדים והכתב מבכה את מותו. בושה לדה מרקר על הפרסום.

174 חמאס הביא בעבר פעמיים את נתניהו לשלטון. אז זו תהיה הפעם השלישית.  (לת) אורי
  • 01:45
  • 15.11.12

175 וואו איזה מלאך ישראל חיסלה!. ברוך
  • 01:50
  • 15.11.12

הכותב צודק! הוא חוסל בגלל שנכשל. היה צורך לפנות מקום למלאך יותר מוצלח!

176 אולי זה נכון. מישהי
  • 02:03
  • 15.11.12

אני נוטה ימינה לרוב אך יש לי תחושה שזה נכון לצערי

177 קבלן המשנה הבא יתאמץ יותר  (לת) להיפך
  • 02:06
  • 15.11.12

178 עיתון לאנשים (שלא) חושבים ש
  • 02:19
  • 15.11.12

הכתבה נועדה רק כדי לייצר תנועה באתר ולטקבק. אחרת לא ברור איך נותנים במה לבנאדם הזה.

179 אם לברק אין מה להפסיד הרי שלנתניהו יש הרבה מאד להפסיד, ושלא כטענתו המופרכת של אלוף בן... איציק אדום הזנב
  • 02:22
  • 15.11.12

ביברמן עומדים לקבל מספר מנדטים מכריע, מכל כיון שלא תסתכל.
השאלה היא האם מתקרב ל30 או ל40.
לביברמן לא היה אינטרס לרומם את קרן הביברמניות במחיר כה כבד. לא ברור באמת מה היו שיקוליהם של הביברמנים.
לעומת זאת, לברק? מבחינתו, כעת, כל האמצעים כשרים. כי אם לא כאן, מחר הוא הולך הביתה. זו שאלה של להיות או לחדול.

180 מזל שיש לנו את אלוף בן משה
  • 02:35
  • 15.11.12

אני כבר דאגתי שיש באמת טילים על הדרום אבל עכשיו אני יודע שזה הכל תעמולה של ביבי. איזה ערמומי הוא ומדהים איך שהצליח להמציא את החמאס וכל השטויות האלו העיקר לא לטפל בכלכלה

181 אלוף בן בדירות החמאס  (לת) אחד העם
  • 02:37
  • 15.11.12

182 לאלוף בן אחמד
  • 02:47
  • 15.11.12

12.0000 רקטות זו לא סיבה מספיקה או אטום זה מספיק לאירן די לפטפת שלכם. אחמד

183 מנוול  (לת) כבשה פועה מבאר שבע המופגזת
  • 03:13
  • 15.11.12

184 שכחתם שחמאס התחילו עם ההסלמה gima
  • 04:02
  • 15.11.12

אז אתה מצפה שישראל פשוט תשב בחיבוק ידיים? למה לא הוזכר בכתבה שלפני בחירות תמיד יש הסלמה מהצד הפלסטיני.

185 סוף סוף ביבי מטפל בבעית הדיור בישראל - מתחיל עם קבלנים אלון
  • 04:11
  • 15.11.12

קבלן משנה אבל עדיין קבלן, גינדי הבא בתור...

186 יפה אמרת!  (לת) אורן
  • 04:53
  • 15.11.12

187 ואללה  (לת) שימיב
  • 05:09
  • 15.11.12

188 המשך יבוא אחד העם
  • 05:09
  • 15.11.12

מדינת ישראל אף פעם לא הציעה (מאז הקמת המדינה) לערבים בכלל ולפלשתינים בפרט פעולות המשך למלחמות לקרבות ולמהלומות, כלומר, פיתוח אזרחי ופיתוח כלכלי ( גזרים) אלא רק עוד מלחמה ועוד שפך דם דו צדדי (מקלות) למרות שהיא המדינה החזקה והעשירה באזור.

189 מאמר שמתאים ברמתו ובחד צדדיותו למחלקה ליחסים באוניברסיטת באר שבע.  (לת) סטודנט
  • 05:19
  • 15.11.12

190 ראייה מעוותת ואינטרסנטית. השנאה גורמת לבהסתה פרועל  (לת) חפצי
  • 05:19
  • 15.11.12

191 אם כך - וטוב שיש בחירות  (לת) דורון
  • 05:34
  • 15.11.12

192 הקבלן הצדיק מתן
  • 06:19
  • 15.11.12

יאללה עוד מעט אני מתחיל לרחם על ג׳עברי..מהכתבה אפשר לשמוע כמה הכותב מעריך ומבכה את מותו ״שלא לצורך״ אולי פעם אחת ימתינו כותבי הארץ יותר מדקה לפני שמתחילים עם מסע ההתבכיינות והצדקת האוייב ערב המלחמה?!

193 כרגיל אזרחים סובלים תוצאות ההסדר בין אליטות משני הצדדים, וגם של טיפשות מצביעי הימין  (לת) צבי
  • 06:32
  • 15.11.12

194 אדם חולה אלף
  • 06:32
  • 15.11.12

לא מזמן שיבחת את אסד על הסרת תקנות החירום וקצת לפני מלחמת לבנון את חיזבאללה.כדאי שתחשוב לפני כתיבת שטויות בעיתון.

195 אם אלוף בן היה גר בעוטף עזה לא היה כותב את דברי הבלע הללו יובל
  • 06:35
  • 15.11.12

נסית פעם לחיות יום אחד, אחד בלבד, בתנאי חרדה ואי ודאות כפי שחווים בעוטף עזה? חשבת פעם מה זה בשביל הורה שהולך לעבודה ומשאיר מאחור ילדים, לא משנה גילם, ביישוב בו יכולות ליפול רקטות בכל רגע? אתה בכלל מבין מה ההשלכות ארוכות הטווח של העניין על הבריאת הנפשית של הקהילות באזור?

196 Can I remind you what Alterman wrote on those who sit in Tel Aviv and condemn military actions to protect the periphery?  (לת) Adam
  • 06:36
  • 15.11.12

197 כתבה מדוייקת ומאירת עיניים בועז
  • 06:42
  • 15.11.12

תודה לך. הלוואי וכל מצביעי ביבי היו מבינים זאת אך לצערי אנו חיים במדינת חלם

198 עיתונות עויינת בחסות אויבי ישראל  (לת) הארץ שייך לאויבי ישראל
  • 06:48
  • 15.11.12

199 חבל שאני לא יכול להעלות כאן קולות של קוף משוגע - דת, לאומיות ושאר קליפות מטריפות את המין האנושי ולא משנה אם זו ורסיה יהודית או מוסלמית.  (לת) אהיה אשר אהיה
  • 06:52
  • 15.11.12

200 נו, עכשו מתברר שעורך הארץ הוא גם אידיוט!  (לת) מיכאל
  • 06:58
  • 15.11.12

201 אולי אלוף יבוא פעם לשדרות ולנתיבות, רק לביקור קצר? עדי
  • 07:01
  • 15.11.12

אולי אז הסרקזם הדוחה ייעלם מכתבותיו והוא יבין, רק קצת שילדים לא יכולים לגדול במציאות האיומה של עוטף עזה. אז אולי אליבא דאלוף צריך לצאת גם מהנגב, מבאר שבע, מאשדוד? כמו שיצאנו מעזה? מה האלטרנטיבה שהוא מציע פרט לסרקזם של בתי קפה ברוטשילד?

202 אם מדברים על עובדות הרי שכל החיסולים שברשימה למעלה משנת 1996 לא פתרו שום דבר. להיפך הם רק הגבירו את האלימות. דוגמה לכך הוא החיסול של ראעד כרמי שגרם לכך שאנשי פת"ח הצטרפו למתאבדים. מנחם
  • 07:06
  • 15.11.12

ב-14 בינואר 2002, כשהדרג המדיני והצבאי הבכיר שלח את צה"ל, בעיצומה של הפסקת האש, לחסל את ראאד כרמי, ראש הזרוע הצבאית של פתח באזור טול כרם, ד"ר מתי שטיינברג, אז יועץ ראש השב"כ לענייני פלשתינאים, לא היה שותף להחלטה. הבוס הישיר שלו, אבי דיכטר, לא רצה גם הפעם לדעת מה חושב מומחה הבית שלו על ההשלכות הפוליטיות והביטחוניות של פגיעה בעוד דמות פלשתינאית מרכזית.

"כפי שחששתי", נזכר השבוע שטיינברג, "חיסולו של כרמי הביא לטרפוד הפסקת האש שנמשכה מאז 16 בדצמבר 2001. לא רק שהחיסול דחף את אנשי פתח לבצע פיגועי התאבדות ונתן את האות לתחרות בינם לחמאס מי יהרוג יותר יהודים, אלא שהוא הביא למבצע 'חומת מגן', שדחק את היוזמה הערבית לשוליים וחיסל הזדמנות להעלות לראשונה את הערוץ המדיני עם הפלשתינאים על מסלול של קשר ישיר עם יוזמת השלום הערבית".

203 איזה היגיון מוזר רובי
  • 07:08
  • 15.11.12

למה פגיעה באדם שיכול לבצע את העבודה בזמנים שונים. הרי מול הדבר והחולירע תמיד תעדיף את השחין שאתה מכיר. מה לעשות שכתב/עורך צריך להשביע את רצון הבעלים...מכונית חדשה, רמת חיים גבוהה. אם זה היגיון העתונות בארץ ועוד בעיתון הנחשב לאחד הטובים, אני הולך לראות סרטים מצויירים.

204 כסיל מחריש....  (לת) רב אלוף
  • 07:22
  • 15.11.12

205 אלוף בן מכין עצמו כיורש של גדעון לוי שיפוטר בקרוב.  (לת) מירי
  • 07:35
  • 15.11.12

206 להסביר מה קרה משלמים לך?כבר לפני חודש אמרתי שביב יביא מלחמונת!!!  (לת) ברבראבא
  • 07:39
  • 15.11.12

207 ההסבר הפתטי של עורך הארץ אבנר
  • 08:02
  • 15.11.12

מה יודע עורך הארץ על ג'עברי שחוסל? קרוב לאפס. מקור האינפורמציה שלו זה גדעון לוי. מה חולם עורך הארץ? שיהיה שקט בעזה, חלום שיש כמובן להצטרף אליו. אבל מה לעשות שאין שקט ואין גם אינפורמציה? יש צורך להמציא מציאות שתתאים למבנה הנפשי. לפיכך הופך ג'עברי לקבלן משנה של צה"ל שחוסל. זאת אומרת - חיסלנו חבר שלנו שסיפק את סחורת השקט. כמה טפשי מצידנו. על פי עורך הארץ היה אפשר להגדיר את המצב כ"שקט". טילים לא נפלו כידוע ברחוב שוקן. זה שתושבי נתיבות, אופקים, באר שבע ושדרות יושבים במקלטים, נו, אפשר לחיות עם זה

208 חזית לא מפתיע בין גלאון חדש ומערכת הארץ ועדאללה. דניאלה
  • 08:04
  • 15.11.12

עיתון הארץ, מאז שאורי אבנרי פרד מתפקידו הפך להיות שופר הפלסטינים.

209 צריך שנאה עצמית בדרגה גבוהה ביותר בכדי לטעון שמי שהרג חיילי צה"ל וחטף חייל אחר בכדי לשחרר מחבלים מכלא ישראל הוא קבלן משנה של ישראל ועבד עבורה. לפי אותו הגיון, נסראללה הוא מגדולי קבלני ישראל בעולם. עובד נאמן ומסור. מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים.  (לת) סתם אחד
  • 08:06
  • 15.11.12

210 הנחת הבסיס של הכתבה מוטעית שי
  • 08:26
  • 15.11.12

אין שקט ואין הפסקת טרור לישובי הדרום, העסק נמשך בטפטוף כבר 12 שנים ורק מחמיר, בתור תושב הדרום אני מזמין את הכתב המהולל (שנראה כעיוור בכתבה זו) להעתיק את מגוריו לדרום, כשילדיו יהיו באיום מתמיד וכשהחרדה והפחד יתעצמו מחודש לחודש נראה אם הוא יסכים לקרוא לרקטות ולפצצות מרגמה בודדות בחודש "רגיעה" - לצערי (באמת לצערי!!) כל "רגיעה" כזאת היא טמינת ראשנו בחול, יש לקיים מאבק התשה מתמשך ורצוף לשמירת יכולות נמוכות של החמאס ולמניעת התעצמותו החוזרת על עצמה בכל פעם. ולמי שתוהה - אני לא איזה ימני קיצוני, אני איש מפלגת העבודה וביבי בטח לא יקבל את הקול שלי...

  •   אבל זו בדיוק הנקודה... משה
    • 09:44
    • 15.11.12

    מדוע היו ביבי וברק שקולים כל-כך לאורך כל תקופת ממשלתם, ורק עכשיו דקותיים לפני הבחירות הם בישלו מלחמה בדרום?
    מלחמת בחירות, כבר אמרנו.
    אתה בעצמך מחזק את הטיעון הזה כשאתה אומר ש"העסק נמשך בטיפטוף כבר 12 שנה". גם עופרת יצוקה יצאה לדרך לפני בחירות, ד"א.

  •   אולי בגלל שהבחירות האמריקאיות מאחורינו. אולי מכיוון שיש אינטרס לחאמס לחמם את הגזרה לפני הבחירות?  (לת) קוקי
    • 11:07
    • 15.11.12

211 מאוד קל ובלתי מחייב לומר מה הפעולות ה"לא נכונות" שאנו עושים. בעצם, ב"הארץ" כל מהלך שהוא לטובת ישראל ונגד ארגון טרור כלשהו - הוא רע, בלתי יעיל ואינו מוסרי. השאלה היא, איזו אלטרנטיבה מציע אלוף בן. להבליג ולהתרגל לחיים תחת איום והפגזות תמידיים? רק אדיוט יחשוב כך. להסיר את ה"מצור"? באמת מישהו חושב שכאן טמונה הבעיה, והסרת המצור תסיר גם את הטרור? אפילו הטרוריסטים עצמם טוענים שלא כך הדבר. אז יואיל הכתב ויגלה לנו מה הפתרון שלו?  (לת) איזה פתרון קסם יש לך?
  • 08:29
  • 15.11.12

212 אלוף בן,בתור איש שמאל אני אומר לך שהטור שלך הוא בושה וחרפה ומהווה דוגמה מדוע אזרחי ישראל הציונים בורחים מהשמאל לביבירמנים.מה,לא שמת לב מה קרה כאן בשבוע האחרון?אין לישראל זכות תגובה?  (לת) דורון
  • 08:29
  • 15.11.12

213 לא מסכימה עם מרבית הדברים אך בעד חופש ביטוי וסובלנות גלילית
  • 08:33
  • 15.11.12

אנשים, תרגעו בתגובות

214 ל-01 : כי המבצע לא יכול היה להידחות לאחר הבחירות?  (לת) אלודי
  • 08:43
  • 15.11.12

215 "הארץ" סתם שולח כותבים להתגרות בעם ישראל. הוא יודע מצוין שדעתו לא מייצגת אפילו מאה אנשים.  (לת) כותבים חרטא
  • 08:45
  • 15.11.12

216 אם ג'עברי היה סוכן ישראלי מדוע החמאס לא חיסל אותו ? מוזר.  (לת) חיים
  • 08:47
  • 15.11.12

217 כולנו קבלני משנה של 'מישהו', אך כשחורגים מהכללים מגיעות התוצאות  (לת) משחקי מילים ועובדות יבשות
  • 08:47
  • 15.11.12

218 היכן צמחו וכיצד - ישראלים מתועבים כגון זה: ממש עלוב בן עוולה  (לת) המכבסה
  • 08:48
  • 15.11.12

219 לפי 'תורת המשחקים', כבר לקחו בחשבון את התוצאות, בכל ההסתברויות  (לת) חוץ מאלו, המציאותיות...
  • 08:49
  • 15.11.12

220 אלוף, עבור לחיות בשדרות לכמה זמן, ורק אח"כ חזור לכתוב טורם. בתודה מראש  (לת) צפון
  • 09:07
  • 15.11.12

221 מעניין מה חושב גלעד עכשיו בבית... האדם הזה היה התקווה והסיוט שלו בו בזמן.  (לת) יונתן מהשומרון
  • 09:21
  • 15.11.12

222 חבל! חיסול מיותר ומסוכן. מדובר באיש שהיה ניתן לסגור איתו דילים והסכמים חגי
  • 09:22
  • 15.11.12

ארוכי טווח

223 סוף כל סוף מאמר שפוי. אל תתייאש מלומר את האמת!  (לת) ראול
  • 09:25
  • 15.11.12

224 מדוע סילקתם מהמערכת את ר' עקיבא (אלדר) ולא את האלוף (בן)? מוזר מאד.  (לת) סגן אלוף
  • 09:48
  • 15.11.12

225 עוד כמה הרוגים יהיו לטובת קמפיין הבחירות של נתניהו  (לת) האימפוטנט הלאומי בפעולה. בריונות מפלטו של הכלומניק. כלומנקיהו
  • 09:48
  • 15.11.12

226 כתבה מעולה ומדויקת  (לת) ביבי לך הביתה
  • 09:50
  • 15.11.12

227 ביבי נכשלת לך הביתה  (לת) כתבה מעולה
  • 09:51
  • 15.11.12

228 תמיהה קים
  • 09:54
  • 15.11.12

קצת מתמם שלא לומר ציני להציג אותו כזה שדאג לביטחונו ושלומו של גלעד שליט כשכולנו יודעים שהוא היה גם זה ש"דאג" לחטוף אותו מראש. אני מקווה שהתגובות הידועות מראש למאמר דעה פרובוקטיבי כזה לא גרמו לכותב לבנות תמונה המתאימה לו ומזלזלת בנו הקוראים

229 נועז, על גבול סיכון של האשמה בבגידה. זאת עיתונאות במיטבה.  (לת) הרשלה
  • 10:07
  • 15.11.12

230 "תפקידו היה לאכוף את השקט" ברמת אביב...  (לת) רפאל
  • 10:08
  • 15.11.12

231 צודק. למרות שביבי כל מקרה ינצח בבחירות. העם הזה אהבל  (לת) יורד
  • 10:16
  • 15.11.12

232 יותר מידי חיסולים שלא הובילו לכלום תמיד קם אחד אחר במקום
  • 10:17
  • 15.11.12

כל החיסולים הללו הם חסרי תועלת בסופו של דבר וחוץ מהסלמה לא מובילים לכלום. זה לא יוצר הרתעה כפי שמנסים להציג כי שמים אחר במקום לא פחות גרוע .

233 גועל נפש מאזין רדיו
  • 10:20
  • 15.11.12

עכשיו שמעתי את אלוף פיקוד דרום ברדיו מתיחס לזה שזה שקר וג'אברי היה האיש הבכיר האחראי על ההתקפות וירי הטילים לישראל הארץ זה אתר חדשות למצבעי בלד ובתוכם שלי יחימוביץ (1996)

234 תפתח חלון...או את הבועה אחד שרואה
  • 10:36
  • 15.11.12

"הוא ששמר על שלומו וביטחונו של החייל השבוי" - אתה אמיתי? שכחת מי חטף אותו? מה אתה יודע על מה שעבר עליו בשבועות הראשונים?.

235 המרכיב הציני מוכר וידוע, אבל לא מסביר למה הפלסטינאים ליבנו את האש יובל
  • 10:38
  • 15.11.12

המרכיב הציני של פעולת ראווה צבאית טרם בחירות מוכר, צפוי וידוע, ולעניות דעתי כבר לא "עובד" על הציבור הרחב כפי שציינת גם ביחס ל- 1996 ול- 2009. השאלה מדוע הפלסטינאים ליבנו את האש? מה, הם לא יודעים שזה ישחק לידי מחרחרי המדון בצד שלנו? מה האינטרס שלהם לחמם את הגזרה כרגע. על זה עדיין לא שמעתי תשובה. בתנאים הנוכחיים פעולה צבאית עמוקה היתה רק שאלה של זמן ותזמון. ברור ש"נוח" לקיים אותה טרם בחירות, אבל ספק אם זו הסיבה היחידה. כפי שאמרו מגיבים אחרים היו 1000 סיבות אחרות...

236 שבוע לפני חטיפת החיילים בגבול הצפון ב-2006, אלוף בן הריע לנסראללה כסמל הרציונליות וכידידנו הסודי בלבנון, ששומר עלינו מכל רע דודי
  • 10:43
  • 15.11.12

מותר לטעות, אבל הוא לא למד כלום, זה פשוט בלתי נתפס. זו בדיוק אותה טעות - לראות באוייב רצחני בעל-ברית, מכיוון שבמקרה יש רצחניים ומטורפים ממנו.

237 לא להכניס חיילים לעזה עדן
  • 10:59
  • 15.11.12

מה יש לנו לחפש שם .. התאבדות מיותרת !!

238 הערכתי אותך פעם. נראה שאין כלל טעם לקרוא אותך. לא חסרים פרשנים בשקל.  (לת) יעקב
  • 10:59
  • 15.11.12

239 מכירים את הספור על המורה שמפרידה בין תלמידים מתקוטטים, ושואלת מי התחיל, ואז אחד הילדים עונה "המורה, זה התחיל כך: הוא החזיר לי" . ג'עברי הוא האיש שדאג להחזרתו של שליט. קודם לכן הוא דאג לחטוף אותו, ובדרך הרג שני חיילי צה"ל נוספים. שליט היה הקלף לשחרור חייליו של ג'אברי, מטמיני מטענים בתיקים בקניון ומכיני חגורות נפץ לפצצות אנושיות מהלכות, שישבו בכלא הישראלי. גם חסאן נסראללה הוא משת"פ של ישראל. נסראללה דאג להחזרת גופות חיילי צה"ל לישראל, גופות של חיילים שהוא הרג וחטף כקלפי מיקוח. היום גם למדתי דבר חדש: גולדה מאיר חששה מהבחירות בשנת 73 ולכן דאגה, בדרכי עקיפין, שהמצרים יפתחו במלחמה. לא, אין שום טענה, ביזארית ופארפאצ'ית ככל שלא תהיה, שלא ימצא מאן דהו, שאכן יטען אותה. לפעמים, גם זה קורה, המאן דהו הלז הוא העורך הראשי של ה-עיתון, בה"א הידיעה, של חוגי האינטלקטואלים בישראל.  (לת) דן לב פועם dlpoem@gmail.com
  • 11:00
  • 15.11.12

  •   אכן, בשרבוב של גולדה והמערכה ב-73 אלוף בן יירט את המאמר שלו. זכי חלטורה
    • 12:49
    • 15.11.12

    בעיקרון, אלוף בן רואה נכון. ביבי וברק מחפשים להסלים והמבצע הנוכחי הוא במסגרת הכנות למלחמת החורמה בערבים שביבי חייב לאבא שלו וברק לסבתא שלו.

    מלחמת חורמה היא החלופה השלישית (בנוסף לשתי מדינות ומדינה דו לאומית) והטובה ביותר לפי דעת הימין הקיצוני, חלופה שהיחיד שמציע אותה מעל דפי "הארץ" (לתשומת לב המלעיזים) הוא ישראל הראל. אבל מה באמת עניין גולדה והמערכה ב-73? נראה לי שאלוף בן חרג מרוב התלהבות ודבקות במשימה.

    המבצע הזה יותר משהוא בא להתערב בבחירות, הוא ניסוי כלים לכיפת ברזל ולכלים אחרים/טכנולוגיות אחרות ו"כל מיני פיתוחים".
    אין כמו ניסוי כלים "על אמת" לבדוק איך "התקדמנו" בדרכנו לקוממיות מלאה. תחשבו רק על כל הסימולציות שזה חוסך ועל הימים והלילות של מוחות מסוערים. הסמיכות של מבצעים צבאיים לסיום של פרויקטים טכנולוגיים מובהקת יותר מהסמיכות שלהם למועדי בחירות. ויש גם תחמושת שיש לה תאריך תפוגה (לאן ישליכו את כל הפצצות, לא חבל?), ומאחורי זה עומד ענף מהגדולים במשק של התעשייה הצבאית שעבורו כל מבצע/מלחמה מסתיימים בהזמנה ענקית להשלמת המלאי. זה ממש לא הזמן לפיטורים בתעשייה הביטחונית ואלה - עובדי התעשייה הביטחונית - הם האחרונים שביבי רוצה לראות במאהל ברוטשילד. בכלל, מלחמה ויחסי איבה הם מנועים כלכליים אדירים. תחשבו רק על הקבלן שיקבל עליו את שיפוץ הבניין ההרוס בקריית מלאכי. תחשבו על הגדר, על הכיפות ועל הברזלים, על ההדפסים של הסמלים על הטילים, על בתי הדפוס שמדפיסים הוראות למפעיל... כל פיפס במערכה להסלמה מניבה מכרז, זוכה, מעטפה ויאללה לעבודה.

  •   שכח מכל הקומבינות ומכל הקונספרציות. דן לב פועם
    • 14:23
    • 15.11.12

    ממשלת ישראל נגררה למצב הנוכחי על ידי הירי של החמאס. מרחב התמרון שלה מצומצם. אם תפעל תחמם את כל האזור. אם לא תפעל תאבד את גורם ההרתעה. אז תמיד עושים משהו קטן וסמלי ומחכים לסוף הסבב. אני מעריך שהם חשבו שגם הסבב הנוכחי הסתיים ופתאום הגיע מידע מודיעיני על מיקומו של ג'עברי. הם לא עמדו בפתוי ולחצו על כפתור החיסול. יום קודם הם לא ידעו איפה הוא יהיה, שכן אפילו הוא לא ידע מה הן תוכניותיו. לא מסרו מידע שגוי לשרים ולא עשו תרגילי הטעייה מתוחכמים לחמאס. ישבו לו על הזנב חדשים, אז פעם הוא ליד אנשים, פעם היה מעונן והמזל"ט לא רואה בבירור וכן הלאה. בסוף הוא עלה על הכוונת ותוך כמה שניות (לא יותר) התקבלה החלטה לחסלו. כמובן שרשימת החיסול ואישורי החיסול היו בפני מקבלי ההחלטות מראש, כך שלא היה נדרש הרבה לקבלת ההחלטה. אני לא בטוח שהדרג הבכיר ביותר ידע מראש. עד שישיגו את ביבי באמצע נאום בחצור הגלילית האיש יעלם. אם יוציאו את ראש הממשלה באמצע הנאום החשוב בפני פעילי הליכוד בגליל, מייד השמועה תגיע לעזה. ברק כנ"ל. הם נתנו אישורים בלנקו והרמטכ"ל סגר עניין לבד.

  •   נכון, אבל זכי חלטורה
    • 21:17
    • 15.11.12

    ממשלת ישראל לא נגררה למצב הנוכחי על ידי הירי של החמאס. מדינת ישראל נגררה אחרי כל ממשלותיה שנגררו אחרי טיפשותו הזקופה של מנחם בגין שחשב שהוא סידר את סאדאת הממולח כאשר זה האחרון הסתפק בסיני ולא התעקש לקבל את עזה. ככה זה כשמול תבונה מדינית, פיכחון פוליטי ואגו צנוע, מציבים בלבלה משיחית, הזייה פוליטית ואגו בן טיפוח של נצח ישראל.

  •   מעולה כך צריך לעבוד אלכס
    • 21:20
    • 16.11.12

    לא להגיב ולא להתייחס.
    יפסיקו לפרסם בו והוא יגווע כמו מעריב.

240 ואולי אלוף בן, בלוגיקה דומה, הוא קבלן משנה של ג'עברי וחבר מרעיו? בן פסיסא
  • 11:05
  • 15.11.12

הרי "מבחינה אובייקטיבית . . ."

  •   אכן, נראה ש'הארץ' כולו הפך לקבלן משנה של כל אלה בעולם הערבי הרוצים להשמיד את מדינתם היחידה של היהודים  (לת) שוקן והגרמנים פועלים ללא לאות
    • 11:26
    • 15.11.12

  •   משנה?  (לת) למה משנה?
    • 11:35
    • 15.11.12

  •   לבן גסיסה: אם כבר המתנחבלים הם קבלנים ראשיים של הקיצוניות האיסלמיסטית-ג'יהאדיסטית. מה היו הללו עושים בלעדי ההם? "לא לחינם הלך העורב אצל הזרזיר" וגו'...  (לת) ערן ארגוב
    • 14:23
    • 15.11.12

241 אין לי אלא לחזק את הנאמר בתגובה זו יופי
  • 11:15
  • 15.11.12

אלוף בן,יפה לך שתיקה

242 בסדר נניח שכן, אבל מה אתה מציע ?!  (לת) א
  • 11:17
  • 15.11.12

243 פחד להיות שמאלני בימים שכאלה! המתבולל
  • 11:26
  • 15.11.12

לפי כמות הטוקבקים המתלהמים (ועוד ב"הארץ" מכל העיתונים) - אפשר לחשוב שליברמן כבר ראש ממשלה ואנחנו במשטר צבאי. עוד לא, בקרוב... אלוף - אל פחד!!!

244 אני לעולם לא אשכח את סדר היום החברתי כלכלי בקלפי מיה
  • 11:26
  • 15.11.12

לא משנה כמה מלחמות וטילים יהיו, וכמה ימים אני אצטרך לבלות במקלט. כשאני נכנסת לקלפי, אני בוחרת במי שמבטיח לי רווחה חברתית וכלכלית. כי כל מפלגת שלטון יכולה לגרום לרגיעה עם החמאס, אם היא רוצה. ומה נשאר לי ביומיום? החינוך של הילדים והמשכנתא והעלות הגבוהה של הקניות בסופר. אז לא תצליחו לעוור אותי עם מלחמות.

245 חסיד אומות עולם עופר
  • 11:45
  • 15.11.12

איך פיספסנו. ג'אברי הוא בעצם חסיד אומות עולם, מגן ישראל.

246 מניהיגי ישראל הולכים בעיוורון אחרי קונספצית הדמים המשיחית של בן-גוריון! אני רק הערה
  • 11:52
  • 15.11.12

בחדשים האחרונים פורסם מחקר מרתק חדש של מכון מחקר אמריקאי יוקרתי שאישים אמריקאיים נכבדים כמו הנרי קיסינג'ר,ג'ימי קרטר,ג'ימס בייקר,זביגנייב בז'יז'ינסקי ואחרים עומדים בראשו ושמומן ברובו בכספי המהטמה גנדים של המזרח-התיכון כמו באשר אסאד,מועמר קדאפי,יאסר עראפת ועוד . המחקר המקיף נערך ע"י חוקרים בעלי שם עולמי-פרופסור,אברהם ברוך,פרופסור שרה גזודהייט ופרופסור יצחק גורנישט .חוקרים הגיעו למסקנות החד- משמעיות הבאות:
מייסד המדינה היהודית החליט להקים את המדינה בקונספציה של "בדם ואש יהודה נפלה, בדם ואש יהודה תקום !" כשיהיהודים התקבצו במרחבי פלשתינה והחלו להתכונן להקמת מדינתם, מנהיגי המדינות השכנות קיבלו את היהוד בסבר פנים יפות ובקבלת פנים חמה נוסח המזרח-התיכון. כאשר המשיחיסט בן-גוריון הכריז על הקמת נדינת ישראל, מנהיגי ארצות ערב קיבלו אותה בשמחה גלויה וצעדו בראש רבבות אזרחיהם לכיוון המדינה היהודית החדשה על-מנת לקבל את תושביה באופן אישי במאור פנים ולכבד אותם במיטב מטעמי המזרח. אלא שבן-גוריון רצה לכונן מיתוס של בניית מדינה בדם ואש והוא הורה לחמומי מח יהודים להגיב בירי נפשע על אותם רבבות אזרחי ארצות ערב שבאו לקבל באופן לבבי את שכניהם החדשים. השכנים הערבים התאכזבו אך הבינו למניעי השליט החדש שרצה לטעת בלב אזרחי המדינה החדשה מיתוסים מכוננים כמו צבא חזק ,ביחוד אחרי שעברו את מאורעות השואה הקשה באירופה,עזבו בשקט את היהודים והניחו להם לכונן בשקט ובשלווה את מדינתם החדשה.
מחליפו של בן-גוריון,לוי אשכול ניהל את המדינה בצילו של הענק רצה בכל מחיר גם כן "מלחמה" קטנה משלו אחרת ידע שאין לו שום סיכוי להמשיך ולהנהיג את המדינה. בשלהי שנת 1967 נקרתה לו הזדמנות נפלאה- שליט מצרים נאצר רצה לחתום עם ישראל הסכם שלום היסטורי. להוכחת כנות רצונו,שלח נאצר משלחת של מאות דיפלומטים ומומחים לשארם-אשייך והזמין בפומבי את אשכול לנהל עימו משא- ומתן מהיר לשלום בשארם. אלא שאשכול המבוהל טען שנאצר שלח בעצם חיילי צבא חמושים לאזור לחסום את מיצרי טיראן ולהטיל מצור על הגישה הימית הדרומית לישראל. למרות תחנוניו הפומביים של שליט מצרים לכרות הסכם שלום עם אשכול,אזרחי ישראל חמומי המוח קנו את מצג השווא השיקרי של ראש-ממשלת ישראל ופרט לכמה עיתונים אמיצים ("הארץ") ועיתונאים אמיצים (אורי אבנרי) שניסו לחשוף את האמת המרה,ללא הצלחה,היוזמה האמיצה של נאצר שוחר השלום נענתה באש ותימרות עשן מצד אשכול התוקפני רק למען הישרדותו הפוליטית ופחדיו מקודמו האגדי!
בשנת2000 קובעם החוקרים, אהוד ברק הציג יוזמת שלום מקיפה ומרחיקת לכת ליאסר עראפת. עראפת המאושר החליט כמובן להגיב בהכרת תודה לברק והורה לרבובות אזרחיו לצעוד לכיוון מדינת ישראל עם אוכל ותופינים וממתקים כמיטב מסורת האירוח המזרחי כאות תודה לאהוד ברק.אלא שמנהיג האופוזיציה גנראל צמא הדם אריאל שרון הורה לאזרחים לפתוח באש על האזרחים הפלשתינאים מכניסי האורחים ואף הפיץ תעמות שווא כאילו הורה ערפאת "מלילון שהידים לצעוד לירושלים" בעוד ההפך הוא הנכון! אזרחי ישראל שטופי המוח שענו על הפרחים הפלשתינאים בדם ואש העלו במיני הפיכה את אריאל שרון לשלטון -עראפת ניסה להמשיך גם עם אריק שרון בצעדי פיוס כמו שעה עם ברק אבל שרון צמא הדם לא היה יכל להבליג ויצא נגדו במצע צבאי רחב היקף. פויה,לא יפה!
בשבועות הבאים צפוי להתפרסם מחקר חדש של עוד פרופסור יהודי מפרוסם להיסטוריה ,פרופסור יעקוב לופטגשפט שיוכיח מעל לכל ספק מי הרשעים , צרי המוחין,הקיצונים ומחרחרי המלחמה במזרח-התיכון ,היהודים כמובן ומנהיגיהם המשיחיסטיים ומי הרצונאליים ,המתונים ,הנאורים,הליברלים ושוחרי השלום התמימים (לא קשה לנחש מי) ובא לציון גועל (אין זו שגיאת כתיב!)ושלום על ישראל, תרתי משמע !

247 מאיפה בדיוק נכתב המאמר? הפלישתי
  • 12:00
  • 15.11.12

כנראה שממדינת תל אביב. לא תשרוד יום אחד בעוטף עזה. חתיכת שמאלן מתחסד.
לו היית חווה את מה שאנו חווים לא היית מהסס לרגע לגבי נחיצות המבצע. ההסלמה בשבוע האחרון הינה בלתי נסבלת.
מדוע אינך מציין כי הפלשתינים תמיד מלבים את האש לפני הבחירות מכיוון שחושבים שלא נגיב? קצת סולידריות...

248 "האמנם" לאה גולדברג (קובץ "בסער")
  • 12:02
  • 15.11.12

"האמנם - נכתב ב-1943 בעיצומה של מלחמת העולם השנייה - אירוע קצת יותר משמעותי וטרגי מההתרחשויות בדרום - והוא מייצג את עמדת המשוררת לפיה גם בזמן מלחמה אפשר ואף רצוי לכתוב ליריקה כמו בשיגרה מבורכת.

אם כן, מהו הנמשל? השיח הכלכלי-חברתי והחברתי-כלכלי וכן שורה של סוגיות אזרחיות נבחרות נוספות, צריכות, שלא לומר חייבות, לתפוס מקום מרכזי במערכת הבחירות, על אפם וחמתם (וחמותו) של צילי וגילי, ביבי וברק ה-2 (הראשון מלך על ישראל בין 1999 ל-2000 וכהונת הבזק שלו התאפיינה בכלומיות מהדהדת.)

249 עוד אחד שרוצה לחקות את העתונות הזרה מממ
  • 12:21
  • 15.11.12

חי בללה לנד, מתחנף לשונאנו

250 איך באמת הוחלט על חיסולו של גבארי(בדיה עתונאית) ושיודע לשאול
  • 12:29
  • 15.11.12

ישבו להם נתניהו וברק בלשכתו של רוה"מ. סיגר הוואנה בפה, כוסית ווסקי סינגל מאלט(מעושן) ביד ודנו בצרותיהם. ביבי היה מודאג מעליתו של נפתלי בנט ומשיפור מצבה של ש"ס בסקרים. ברק היה מודאג אם מפלגתו תעבור בכלל את אחוז החסימה. אמר נתניהו למה שלא נתחיל איזה מלחמה? אירן? שאל ברק. לא משהו קרוב יותר השיב נתניהו. ברק הציע שאנשיו ידברו עם ראשי הגיהד האיסלמי שיורידו איזה גיפ של צה"ל בעזרת טיל אנטי טנקי. זה יאפשר לנו להגיב הוסיף ברק. לא מספיק ענה נתניהו. בשביל לעלות בסקרים וגם להעביר אותך את אחוז החסימה צריך משהו יותר דרמטי. ברק השיב שיש לו רעיון שיכול לא רק להוסיף 4-5 מנדטים לליכוד ביתנו ולהעביר את העצמאות את אחוז החסימה ומעבר לו אלא גם לעצור את אולמרט לחלוטין לעקר את המחאה של יחימוביץ ולהציג את לפיד כילד חסר נסיון.
על מה מדובר? שאל אז נתניהו. ברק קירב את פיו לאוזנו של נתניהו ולחש. יש לנו הסכם עם גאברי שאם המצב בסקרים יהייה ממש קשה הוא מתנדב לקחת את בנו באוטו להודיע לנו באיזה שעה הוא יוצא מהבית ובאיזה נתיב הוא נוסע כך שנוכל לחסל אותו. אני לא צריך לומר לך מה תהייה התגובה של החמאס ואיך זה יאפשר לשנינו לככב בטלוויזיה ממש לפני הבחירות.
יש עוד משהו חשוב לעשות לפני שאנחנו מניעים את המהלך הזה? שאל נתניהו. כן ענה ברק צריך לספר לאלוף בן עורך הארץ איך הכל נולד ולמה באמת יצאנו דוקא עכשיו למערכה.חשוב שקוראי "הארץ" ידעו איך "באמת" מתקבלות ההחלטות ולמה "באמת" הוחלט לתקוף את החמאס.

251 ככה זה כששוטר צבאי רואה לוחמים שרון
  • 12:45
  • 15.11.12

אלוף בן... אתה בושה למשפחתך!

252 הגיוני, היינו צריכים לתת לו להמשיך לירות על אוטובוסים של ילדים. טל
  • 12:54
  • 15.11.12

הוא נתן את ההוראה בזמנו לירות על אוטובוס ההסעה הצהוב שבו נהרג נער.

253 כרוניקה של תבוסתנות שמאלנית. כנסו דניאל איש חמודות
  • 13:04
  • 15.11.12

אז קודם הכשרתם את רב המחבלים ערפאת, אח"כ את ג'בריל רג'וב ואחריו אתם מהללים את רוצח היהודים ברגותי , קוראים לשחרורו ומציגים אותו כפרטנר. עכשיו הגע תורם של חמאס וכבר שמעתי שכדאי לנו לכרות ברית עם חיזבאללה לפני שיגיע משהו גרוע יותר.
אז ככה, הכשרת מי ששפך דם של אלפי יהודים, גברים נשים וילדים אינה מוסרית, מהווה עוול היסטורי ולא מקדמת אותנו לשום מקום.
כלל ברזלץ מי שיניף / הניף ידו על יהודי, דמו בראשו, היום, מחר או מחרתיים. זה ורק זה ימנע מהם להרים את הראש.
הבוגדנות השמאלנית עולה לנו בחיי ילדנו.

254 אלוף,מדבריך כמעט ניתן להבין שג'עברי היה משת'פ של השב'כ.  (לת) אביניר
  • 13:06
  • 15.11.12

255 רחמנות על המנוח חוסל בדיוק לפני הצטרפותו לאגודת חובבי ציון אורי
  • 13:11
  • 15.11.12

פרשנות שמזכירה את תאוריות הקונספירציה של הימין הקיצוני. העובדות תמיד מתיישרות עם עמדות הכותב. עיתונאות משובחת.

256 איזה היתממות דודו
  • 13:12
  • 15.11.12

ראשית ברור כי לא תפרסמו את תגובתי, כרגיל.
הכתבה מנסה לצייר תמונה שעל פיה הוא קבלן המשנה שלנו. ברור, שהנאמר ע"י בן נכתב בחוסר תום לב, כדי לגרום לנו לחשוב שאנחנו כורתים את הענף עליו יושבים האנטרסים שלנו. האמת היא, שאנחנו לא מינינו את ג'עברי, ואם הוא השליט סדר או לא, זה לא ענייננו. מבחינתנו החמאס אחראי לטיווח יישובי הדרום, הוא בכיר בחמאס, וגם מחבל, ולכן הוא בן מוות.

257 כביכול כתיבה פארודית צינית, אך באמת מזדהה עם האוייב. רותי
  • 13:13
  • 15.11.12

לולי איש ההבל ,בן, המזדהה עם התוקפן,(היהו יהודים כאלה בגרמניה הנאצית).היה מסוכן במוכרו סחורתו הרקובה בחו"ל,אפשר היה רק לצחוק בכאב,
גלעד היה חטוף לא שבוי. לא זכה לאור יום,לביקור הצלב האדום וכל דבר אחר שכל מחבל בכלא ישראלי מקבל.

מעניין כמה יהודים צריכים להרצח כדי שהמזדהים עם התוקפן יחשבו שיש מקום לשקול הזדהותם עם השטן?!

258 צודק! ביבי גם ביקש מג'עברי שיחטוף את שליט בתקופת אולמרט כדי שהוא יוכל לשחרר אותו אחרי זה ג'עברי גם היה מועמד לפרס נובל
  • 13:34
  • 15.11.12

עכשיו וועדת הנובל תצטרך לחפש מועמד מבטיח אחר לפרס נובל לשלום אולי נאסראללה שאדיבותו הרבה "שומר על השקט בצפון" וודאי מפני שהוא שוחר שלום ולא מפני שהוא מוצף עד מעל הראש בבוץ של סוריה ומפחד על חייו.

שמע אתה באמת בדיחה.

259 עימות צבאי יחסל את האופציה המדינית באו"ם שהיא הרבה יותר מסוכנת לימין  (לת) היין רוצה עימות
  • 13:43
  • 15.11.12

260 אלוף השטויות והחארטה. מתאים להארץ  (לת) כלכלן, קצין בכיר במיל
  • 13:53
  • 15.11.12

261 החמושים שלנו חיילים והחמושים שלהם טרוריסטים. אנו עוצרים 10000 חשודים והם חוטפים חייל אחד אנו צודקים כי אנו עם בחירה
  • 14:00
  • 15.11.12

אנו יורים על כל מי שמתקרב לגדר שלנו גם אם הוא לא במדים או עם נשק, אבל להם אסור לירות על החמושים במדים שלנו שמתקרבים לגדר שלהם ומחזיקים אותם בכלא גדול וסגור.

אנו רוצים לתת להם מדינה ולא לכבוש אותם אבל רק בונים התנחלויות זמניות עם חצי מיליון תושבים עד שהם יסכימו לשבת איתנו למשא ומתן.

  •   מכבסת המילים שלנו אין כדוגמתה עיין בהודעות הדובר דוד אלויה
    • 16:36
    • 15.11.12

    צודק הכותב שטיפת המוח פועלת היטב אין פרטנר כל מנהיג שיכולים להגיע עימו להסדר טורריסט ובר חיסול כי אתה בחרתנו.

  •   זה בדיוק מספק קוראי הארץ -5 אלכס
    • 21:24
    • 16.11.12

    לא להגיב ולא להתייחס.
    יפסיקו לפרסם בו והוא יגווע כמו מעריב.

262 כל הכבוד על הכתבה האמיצה בזמן זה.  (לת) ע.
  • 14:00
  • 15.11.12

  •   גם אם בן צודק, העובדה היא שבימים האחרונים קבלן הביצועים לא עמד בהסכם והתגובה לא אחרה לבוא. משה
    • 16:52
    • 15.11.12

    תקרא לו קבלן ביצועים או קבלן טרור, העובדה היא שעל מאות טילים צריך לבוא מענה. ומי הכתובת אם לא ראש הנחש ?

263 שמח לקרוא נרטיב אלטרנטיבי למתרחש כאן. אלוף בן אמיץ ופטריוט ציוני, יותר מכל מיני ימנים שקוראים לו בשמות.  (לת) אסף בארי
  • 14:04
  • 15.11.12

264 הוא בכלל היה משת"פ  (לת) מרואן שיודע
  • 14:26
  • 15.11.12

265 נגיש מחאה רשמית למועצת הביטחון של האו"ם  (לת) הסתדרות הקבלנים
  • 14:33
  • 15.11.12

266 העורך צודק. העורך אמיץ עמית רוזנבלום
  • 15:41
  • 15.11.12

תודה וכל הכבוד הראוי ליושרה ולאומץ העורך. האנשים האמיתיים, אלו שרואים את המציאות כמו שהיא, אלו שיודעים שזה רק עניין של זמן עד ששאר האנושות תיישר קו עם מה שהגיוני - מריעים ומצדיעים לך. תמשיך ככה, אל תפחד מכלום. אנחנו אוהבים אותך. זה ייצוג רציני וראוי למילה הכתובה, בלי זילות שפה ובלי זילות חיים. תענוג צרוף.

267 תיאוריית קונספירציה במשקל נוצה. כמו לספר למה לשב"כ היה אינטרס לרצוח את רבין הגזמת גם בשביל עורך עיתון שמאל רדיקלי
  • 15:55
  • 15.11.12

מותר לישראל לחסל אדם שאחראי על ירי על יהודים בשל היותם יהודים. התועלת שהיתה לנו ממנו כי יש לידו יותר גרועים אינה מעלה, אינה מורידה וגם אינה רלוונטית.

268 אלוף , איך זה שהיושבים במשרדי הארץ רואים את המציאות בצורה כזו!.?, משהו במים.?  (לת) מקובל
  • 15:58
  • 15.11.12

269 כן יאבדו כל אוייביך ישראל!!!  (לת) יצחק
  • 16:03
  • 15.11.12

270 לעורך התגובות הקרנף שיקרא זאת - אנא העבר לרב אלוף בן בטרם תמחק, כרגיל. אז בן, תפסיק לקשקש עם ה"תגובות לקוראים" - הרי אתה פחדן, שעורכי התגובות בעיתון שלו מוחקים תגובות לפי זהות המגיב.... שלחתי אתמול כעשרים תגובות. אחת פורסמה בטעות, השאר נמחקו חרף עמידתן בקריטריונים המוצהרים. הפתרון היחיד, ככל הנראה, הוא להרים דף פייסבוק שקורא לחרם מפרסמים על רשת שוקן, ומכיל פנינים יומיומיות מפי אנשי בל"ד כאן: אתה עצמך, אמיר אורן, פראו הס, חמורו של המשיח, מיכאלי ושות'. סותמים לנו את הפה כאן? חפשו אותנו בפייסבוק! מודרניסט .
  • 16:29
  • 15.11.12

לעורך התגובות הקרנף שיקרא זאת - אנא העבר לרב אלוף בן בטרם תמחק, כרגיל. אז בן, תפסיק לקשקש עם ה"תגובות לקוראים" - הרי אתה פחדן, שעורכי התגובות בעיתון שלו מוחקים תגובות לפי זהות המגיב.... שלחתי אתמול כעשרים תגובות. אחת פורסמה בטעות, השאר נמחקו חרף עמידתן בקריטריונים המוצהרים. הפתרון היחיד, ככל הנראה, הוא להרים דף פייסבוק שקורא לחרם מפרסמים על רשת שוקן, ומכיל פנינים יומיומיות מפי אנשי בל"ד כאן: אתה עצמך, אמיר אורן, פראו הס, חמורו של המשיח, מיכאלי ושות'. סותמים לנו את הפה כאן? חפשו אותנו בפייסבוק!

  •   תפסיק ליילל. גם אותי מצנזרים חזק ולכן אסתפק בתגובה הזו כי חבל על הזמן. צר לי עלייך כי אני מבין שאתה מתוגמל פר תגובות שהתפרסמו. באסה. לאור המצב עצתי לך; תגיע להסדר עם המעסיק שלך, שישלם לך גלובאלי.  (לת) זכי חלטורה
    • 21:04
    • 15.11.12

  •   תפסיק ליילל. גם אותי מצנזרים חזק ולכן אסתפק בתגובה הזו כי חבל על הזמן. צר לי עלייך כי אני מבין שאתה מתוגמל פר תגובות שהתפרסמו. באסה. לאור המצב עצתי לך; תגיע להסדר עם המעסיק שלך, שישלם לך גלובאלי. זכי חלטורה
    • 21:08
    • 15.11.12

    ובנוסף, סבירות של 50% התגובה הזו תפורסם - ככל שתפורסם - פעמיים, כי משהו לא עובד שם.

  •   זכי, מתוק, שלא כמוך - לא משלמים לי על התגובות. אין צורך, אתה מבין. שלא כמוך - איני נתמך סעד עלק-אקדמי (: בשביל הכיף אני מעצבן אתכם. תודה. מודרניסט
    • 01:17
    • 16.11.12

    זכי, מתוק, שלא כמוך - לא משלמים לי על התגובות. אין צורך, אתה מבין. שלא כמוך - איני נתמך סעד עלק-אקדמי (: בשביל הכיף אני מעצבן אתכם. תודה.

271 בטוח שאתה לא לוקח סמי הזייה?... גור צלליכין
  • 16:42
  • 15.11.12

הכתב הזה הוא עלוב ולא אלוף.התחרפנת לגמרי אהה?נראה לי שערבים יודעים אותך בלילה וביום אם זה מה שאתה כותב ? חתיכת נבלה .מה ההבדל בינך לבין כתב מעיתון בעזה ?אין הבדל .תמיד היו בוגדים בעם ישראל ובגלגול הזה אתה נבחרת לעשות אתזה .א

272 למה עיתון רציני כמו "הארץ" מפרסם כאלה שטויות?? דאג לשליט? שומר על קורא נאמן עד עכשיו
  • 16:43
  • 15.11.12

ביטחוננו ועל השקט?

מה קורה שם בת"א? אילו הזיות! אולי באמת צריך איזה טיל שינחת ליד בניין המערכת.

תתביישו!

273 חרדים, שמלאנים קיצוניים, יפי נפש ופלספנים שמחפשים תשומת לב - אוייבי ישראל הגרועים ביותר  (לת) אייל
  • 17:52
  • 15.11.12

274 אלוף בן , אני מורד אותך לשכת סמל על תנאי!!!  (לת) יוספוס
  • 18:09
  • 15.11.12

275 כמה זבל אפשר לשפוך? הנייר סופג הכל והשמאלנים בהארץ לעולם לא מפסיקים לבלבל את השכל!  (לת) @@
  • 18:14
  • 15.11.12

276 אבל ביבי יזם את הבחירות, והימין יהיה זה שירכיב קואליציה. קצת מפיל את הטיעון שלך.  (לת) ינון
  • 18:28
  • 15.11.12

277 די לשקרים שמאלניים ישי
  • 19:05
  • 15.11.12

אבל רבין והשמאלנים הבטיחו שהערבים לא ירו רקטות מעזה! אין גבול לחוצפה ולצביעות של השמאלנים!!
http://www.youtube.com/watch?v=lcQujRWQjzI

278 אז אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי? סקניה
  • 19:21
  • 15.11.12

גם אם מה שכתבת, נכון. הרי שאתה טיפש ואידיוט שכתבת את זה. כמו בשירו האלמותי של אריק איינשטיין. עיתונאי קטן

279 אז אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי? סקניה
  • 19:22
  • 15.11.12

גם אם מה שכתבת, נכון. הרי שאתה טיפש ואידיוט שכתבת את זה. כמו בשירו האלמותי של אריק איינשטיין. עיתונאי קטן

280 אז אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי? סקניה
  • 19:23
  • 15.11.12

גם אם מה שכתבת, נכון. הרי שאתה טיפש ואידיוט שכתבת את זה. כמו בשירו האלמותי של אריק איינשטיין. עיתונאי קטן

281 לא יאומן ! הטיפש הזה הוא עורך העיתון ?  (לת) קורא
  • 22:28
  • 15.11.12

282 חצוף ופרובוקטור ודורש תשומי איזה איש עלוב , ברור שכתבת זאת רק כדי שולמית
  • 23:40
  • 15.11.12

להיות יוצא דופן ולקבל תשומת לב. חיובית או שלילית.

283 אוי ויי הטילים מפריעים לך לשתות אספרסו קוקי? בוב
  • 23:40
  • 15.11.12

נישבר לי הלב

284 בן אלוף האלוף ליכודניק מזרחי
  • 06:44
  • 16.11.12

אתה צודק במיליון אחוז בדבריך כדור 3 למצביעי ליכוד ביבי יודע טוב מאוד שהרבה מצביעים כמונו נוטשים את הליכוד בגלל הכלכלה מה עושים ? מיני מלחמה.הרי אם רצו את געברי יכלו להביא אותו חי לארץ תוך 10 דקות. אז מה עושים מפוצצים אותו בשידור חי כמעט כדי לחמם את האוירה אכן פוליטיקה בגרוש

285 גם בעזה מתעללים בעובדי הקבלן? די לקפיטליזם!  (לת) אבי
  • 07:15
  • 16.11.12

286 לא הייתי מצפה לשום דבר שונה מאלוף בן. אביתר
  • 09:26
  • 16.11.12

ערימת ההבלים הזו תואמת לו כמו כפפה ליד. עיינו ב"מאמרו" שבוע לפני מלחמת לבנון השניה, ותווכחו.

מה שקצת הפתיע אותי זה ש"הארץ" תייגו את "המאמר" הזה כ"חדשות". אני, לכל היותר, הייתי מתייג אותו כ"דעות" אם לא כ"חלומות".

http://www.latma.co.il/article.aspx?artiId=4852

287 לפחות התגובות כאן רציונליות. איזו כתבה הזויה  (לת) אילן פסיה
  • 09:36
  • 16.11.12

288 כשאין איום על ת״א זה נחשב הרפתקאה מיותרת צדוק
  • 09:44
  • 16.11.12

זה התחיל בהפגנת ה400 אלף בתל אביב נגד מלחמת לבנון הראשונה. לפי ההיגיון- אין סיבה לצאת למלחמה בשביל הפריפריה

289 קבלן המשנה Ron
  • 10:57
  • 16.11.12

אולי גם הנצים היו קבלני משנה של האמריקיים ,לפי דעת הכותב ?זה פרצופו של השמאל !

290 לאלוף בן:להזכירך, קדימה זכתה בבחירות האחרונות! רק העובדה שביבי הצליח להקים גועליציה אפשרה לו שלטון
  • 12:58
  • 16.11.12

היתכן ששאר ה"עובדות " כולל ה"ניתוח" לגבי ג'עברי גם כן לא נכונות?

  •   קדימה לא זכתה בבחירות הבורר
    • 18:39
    • 17.11.12

    בישראל זוכה בבחירות המפלגה אשר מקבלת תמיכה מלפחות 61 חברי כנסת. בבחירות האחרונות– הליכוד. בבחירות הבאות – שוב הליכוד. עם או בלי פלישה לעזה ביבי ייבחר, לטוב או לרע. עובדה!!

291 "הארץ" - קבלן המשנה של אויבנו.  (לת) ינון
  • 18:10
  • 16.11.12

292 כמה תומכי ימין מגיבים בעיתון שמאלני קיצוני מדהים. אלכס
  • 21:10
  • 16.11.12

ואני לתומי חשבתי שרק השמאל ההזוי קורה את העיתון הפרוע הזה.
כל כך הרבה תומכי ימין?
רבותי אתם רק מפרנסים את העיתון הזה. תנו לו לגווע כמו מעריב.
וברור שלא יפרסמו את התגובה. אבל מישהוא יקרא אותה.

293 אחרי מבצע צבאי הציבור מקצין ימינה, ולכן אולמרט ופרס הושפעו לרעה ממבצע צבאי, ואילו בגין וביבי מרוויחים. הפתרון היחיד לתופעה המוזרה הזו היא הפרדה בין בבונים לפרימטים יותר מתקדמים, כאלה שמחפשים שלום ואי אפשר לקנות אותם בסוכריה על מקל או בהרג חפים מפשע.  (לת) עצבני
  • 13:17
  • 17.11.12

294 כל כך נכון וכל כך עצוב. ביבי והתרגילים השקופים שלו על חשבון  (לת) תושבי הדרום
  • 22:41
  • 17.11.12

295 מה שעצוב הוא שלאף אחד לא אכפת ממה שכתבת בפסקה האחרונה בעצם לא עצוב, אלא מפחיד
  • 08:12
  • 18.11.12

וזה הנושא הכי חשוב. אנשים כאן לא רואים מטר קדימה.

296 אלוף בן גזען ומטומטם גם יחד - זוהי פעולה מוצלחת של ההתנגדות הישראלית לכיבוש החמאסי אולי תבין בניסוח של ערבי
  • 14:50
  • 18.11.12

אלוף בן גזען ומטומטם גם יחד - זוהי פעולה מוצלחת של ההתנגדות הישראלית לכיבוש החמאסי - אולי תבין בניסוח של ערבי

297 הילדים מרטיבים במיטה עם כל בום, התושבים מדממים- (פרט לשמאלן הנאור שלמד להכיל....באותו יום שקדם לחיסול הארכי טרוריסט, נורו 50 טילים על הדרום, ועיתון הארץ יוצא בסטריפטיז של שנאה עצמית, בגלוי. פלא שהעולם מתעב אותנו? נחום שחף
  • 15:40
  • 18.11.12

העולם אינו מכבד אלא את מי שמכבד את עצמו.

298 אם אתם העיתונאים יודעי-כל - אולי אתם גם יודעים שהפיגוע בג'יפ הצבאי וההפגזות היו בהזמנת מערכת הביטחון ופוליטיקאים? עיתונאי או משפיע על דעת הקוראים
  • 19:31
  • 18.11.12

יותר הוגן שתפרשו מה קרה ולמה בין ה 10.11.12 ל 13.11.12

299 דאג לחזרתו של שליט? הפעם הגזמתם חוצפנים? ירון
  • 06:55
  • 19.11.12

דאג לחטיפתו של שליט, זה יותר מדויק. טוב שחוסל!!!

300 אויב שלמה מורד
  • 21:32
  • 20.11.12

ג'עברי היה אויב לא משת"פ. לא הייתה אתו הדברות ממש . הדברות עם האויב פותחת דרך .יכולה לסלול הבנות והסכמות .צריך לרות באור חיובי הדברות עם האויב .

301 התנקות מוחלטת שלמה מורד
  • 21:35
  • 20.11.12

כל עוד אין אנו מתנתקים התנתקות מוחלטת מעזה. מפסקים לתת לה חשמל מים לגבות עבורה מע"מ , לפתוח לה מעברים .,נהיה אחראים למה שקורה בעזה

302 חיסול קבלן המשנה בעזה אזרח מודאג
  • 09:22
  • 21.11.12

אחמד ג'עברי היה בעל הבית והאחראי על הפעילות הצבאית של החמאס בעזה. הוא היה המתכנן של הפעולה בה נהרגו חיילים ישראליים ונחטף גלעד שליט. הוא היה זה ש"שמר עלינו" כאשר נורה טיל בכוונון ישיר לאוטובוס תלמידים, הוא תכנן את חפירת מנהרת הנפץ שכמעט גבתה מחיר נוסף בחיי אדם. הצבת מטענים על הגדר, ירי טיל על ג'יפ - כל אלו היו באחריותו וקרוב לוודאי שבוצעו על פי פקודתו של "קבלן השקט". אלוף בן (השם אלוף אין לו קשר לדרגה צבאית) כנראה שלא שמע על כל אלה. אלוף בן - שאל את תושבי עוטף עזה לכמה ימי שקט רצופים זכו בשנים האחרונות תחת הנהגת "קבלן השקט". חיסולו של קבלן המשנה של אלוף בן הוא ממש אבידה !!.
לצערי הרב אלוף בן בכתיבתו ההזויה מספק כלים לשונאי ישראל בעולם. אלוף בן - טול קורה מבין עינייך ולך תגור בעוטף עזה, אולי אז תבין.
אוי לנו משונאינו ואוי לנו מ"אזרחים טובים" כמו האלוף בן.

303 עיתון ה-ארץ זה שנים שעבר את הגבול כמשת"ף לטובת אויבי ישראל!!! אבי קול
  • 17:03
  • 21.11.12

אחד הסיבות לבעיות הכלכליות של עיתון הארץ, מעריב והעיתונות הכתובה - היא הפכה לנציגות אויבי ישראל ועיתונות צהובה וכתבה זו היא הדוגמא - עורך עיתון הארץ...באבל על מות טרוריסת שגרם למותם של ישראלים רבים - כתבה חוצפנית...הזויה ובלתי שפויה.

פרוייקטים מיוחדים