הפעיל שסייע בשחרור שליט: ג'עברי עמד לחתום על הפסקת אש קבועה עם ישראל

פעיל השלום הישראלי גרשון בסקין, שמנהל קשרים עם ראשי החמאס, טוען כי ג'עברי הפנים באחרונה כי סבבי ההתכתשות עם ישראל לא מועילים לארגון

שעות לפני שחוסל אחמד ג'עברי הוא קיבל לידיו טיוטת הסכם להפסקת אש קבועה עם ישראל. ההסכם כלל פירוט על מנגנון לשמירה על הפסקת האש, גם במקרה של התלקחות בין ישראל לבין פלגים ברצועה - כך סיפר היום (חמישי) ל"הארץ" גרשון בסקין, פעיל השלום הישראלי שסייע בתיווך בין ישראל לחמאס בעסקת שליט ושמר מאז על קשרים עם ראשי החמאס.

מבצע "עמוד ענן" - דיווחים חיים באתר "הארץ"

לדברי בסקין, הגורמים הרשמיים בישראל ידעו על המגעים שלו עם החמאס ועם המודיעין המצרי לגיבוש הפסקת האש הקבועה, אך למרות זאת אישרו את החיסול. "אני חושב שהם עשו טעות אסטרטגית שתעלה בחיים של לא מעט חפים מפשע בשני הצדדים. את הדם הזה אפשר היה למנוע. מי שקיבל את ההחלטה צריך לעמוד לדין הבוחר, אבל לצערי הם יקבלו יותר קולות בגלל זה".

את ג'עברי הכיר בסקין כאשר היה מתווך בין דוד מידן, נציג ישראל למגעים בעסקת שליט, לבין החמאס. "ג'עברי היה בעל הבית הכל יכול. הוא תמיד קיבל את המסרים דרך גורם שלישי, איש החמאס ראזי חאמד, שכינה אותו מיסטר ג'יי". במשך חודשים העביר בסקין מסרים יומיומיים לקראת גיבוש העסקה. בסקין שמר על צינור הקשר עם עזה גם לאחר השלמת עסקת שליט.

פיצוץ בעזה, הבוקר
פיצוץ בעזה, הבוקר. צילום: אי–פי

סיקור נרחב: מבצע "עמוד ענן": כל העדכונים || רכבת אווירית דיפלומטית להשגת רגיעה בדרום || נתניהו דחה יוזמה "חובבנית" לרגיעה || רהט: 4 מיגוניות לרבבות תושבים || הסברה והסברה - אבל לשם מה? || חמאס רושם בעיקר הישגים מדיניים || השיחה המפתיעה בין אהוד יערי לעמיתו בחמאס || תמונות מלחמה: היונה שמתה מהלם קרב || אלי ישי: השר לענייני הסתה || ארי שביט: לרדת מעמוד הענן

לדבריו, ג'עברי הפנים בשנתיים האחרונות את ההבנה שסבבי ההתכתשות עם ישראל לא מועילים לחמאס ולא לתושבי הרצועה ורק גורמים לסבל. לכן, הוא טועןן, פעל ג'עברי כמה פעמים למנוע ירי של חמאס לעבר ישראל. לדבריו, גם כאשר חמאס נגרר להשתתף בשיגורי הרקטות, היו הרקטות שלו נופלות תמיד בשטחים פתוחים. "וזה היה בכוונה", ציין.

בחודשים האחרונים קיים בסקין קשר שוטף עם אנשי החמאס והמודיעין המצרי, וכן עם גורמים רשמיים בישראל שהוא מסרב לנקוב בשמם. לפני כמה חודשים הציג בסקין לשר הביטחון את טיוטת ההסכם, ועל סמך הטיוטה הוקמה ועדה בין-משרדית בנושא. ההסכם אמור היה להיות בסיס להפסקת אש קבועה בין ישראל לחמאס שתמנע את סבבי הירי הקבועים.

לדברי בסקין, ההסכם כלל אפשרות להקמת מנגנון שימנע התלקחות בין ישראל לחמאס בשל פעילות של פלגים אחרים ברצועה. רוב סבבי האלימות האחרונים פרצו לאחר שישראל פעלה למניעת פיגוע או שיגור על ידי אחד מהפלגים הקיצוניים ותוך כדי הפעולה הרגה פעילים חמושים - ואז החמאס וארגונים אחרים נאלצו להגיב.

"בישראל החליטו שלא להחליט, ובחודשים האחרונים נטלתי יוזמה לדחוף את זה בחזרה", אמר בסקין וציין כי בשבועות האחרונים התנהלו מגעים עם החמאס בתיווך מצרים, וכי רק השבוע הוא היה במצרים ונפגש עם בכירים במערך המודיעין ועם איש חמאס. הוא התרשם שהלחץ שהמצרים הפעילו על הפלסטינים לחדול מן האש היה רציני.

"הוא היה בן מוות. לא מלאך ולא חסיד של שלום", אומר בסקין על ג'עברי ועל תחושותיו בעקבות החיסול, "אבל עם חיסולו הם חיסלו גם את האפשרות להגיע להפסקת אש וגם את היכולת של המתווכים המצרים לתפקד. אחרי החיסול דיברתי עם הגורמים בארץ בשצף קצף, הם אמרו לי 'שמענו אותך', ועכשיו הם מתקשרים לשאול אם שמעתי משהו מהמצרים או מעזה".

מאז החיסול היה בסקין בקשר עם המצרים שלדבריו היו "מאוד קרי רוח, אמרו שצריך לתת לדם הטרי להירגע. אנשי המודיעין המצרי עושים את מה שהם עושים ברשות ובסמכות הממשל ונראה שהם מאוד מאמינים במלאכה הזאת", הוא אומר. "אני בעיקר עצוב. אני רואה אנשים נהרגים וזה מה שמעציב אותי. אני אומר לעצמי שעם כל מי שנהרג, ככה אנחנו מולידים את הדור הבא של השנאה".

האם חוסלה האפשרות להגיע להפסקת אש עם החמאס? הגיבו באמצעות הפייסבוק שלכם
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מיסטר בסקין, חובת המדינה להגן על אזרחיה היא מוחלטת, לא יחסית. כל ירי לישראל, גם לשטחים פתוחים, הוא הפרת ריבונותנו ואי-הכרה בקיומנו ישראלי
  • 12:30
  • 15.11.12

אל לנו לאמץ את אמות המידה של ענף הסחיטה בעולם התחתון. אם אתה בקשר עם חמאס והמצרים, אנא העבר להם מסר זה.

02 בטח, בטח. אנחנו מייד מאמינים לטרוריסט בסקין, שמחרטט אותנו שהפסקת אש היתה ממש מעבר לפינה. מייד מאמינים! חולי נפש אתם, באלוהים. חולי נפש.  (לת) בסקין הוא טרוריסט בעצמו. ימח שמו.
  • 12:41
  • 15.11.12

03 גם יאסין וראנטיסי מנוחתם עדן עמדו בדיוק או-טו-טו להפסיק את פיגועי ההתאבדות  (לת) ל
  • 12:41
  • 15.11.12

04 אם הדברים נכונים זה פשוט עצוב. ביבי וברק צוחקים בדרך אל הקלפי על חשבוננו  (לת) עופר
  • 12:42
  • 15.11.12

05 ברור... הוא גם התכוון לשלוח לנו משלוח מנות לפורים...  (לת) שימי
  • 12:43
  • 15.11.12

06 הוא הפנים ולכן אישר למופרעים אחרים מבין אחיו לשפוך גראדים על אויביו היהודים  (לת) חסקין
  • 12:44
  • 15.11.12

07 היטלר והיהודים פיטר ארנטל
  • 12:46
  • 15.11.12

זה כמו לומר שהיטלר רצה לבנות ליהודים מדינה באירופה. אבל הם התרגזו עליו והרגו אותו.

08 לפי אירועי השבוע האחרון הוא הפנים משהו אחר לגמרי הקיפוד הגדול
  • 12:46
  • 15.11.12

הוא הפנים בעיקר שאם הוא עוצם עין מירי על ישראל הוא עוצם אותם לתמיד.
אבל מה שהוא ניסה לעשות זה הפסקת עם קריצה לחברים בתנועות אחרות.

09 ... וגם להיות המועמד הוודאי לפרס נובל לשלום... מזל שה- "פעיל" לא הציע לשנות את שמן של שדרות הרצל לדרך ג'ברי לשלום...  (לת) Eddie Shor
  • 12:47
  • 15.11.12

10 לא קונה את השטות הזו... מצעטער... אנחנו במזרח התיכון!!!  (לת) אביב
  • 12:48
  • 15.11.12

11 חמאס שמרו על עצמם, אבל בזמן האחרון הצטרפו לאירגונים הקטנים בירי טילים לשים לב לאירועים עצמם
  • 12:49
  • 15.11.12

זה לא מראה על איזו שהיא כוונה של ג'עברי לכוון הסכם.
זה מראה את ההיפך, שהוא איבד שליטה והחל להגרר אחרי הארגונים הקטנים.

12 הנה הוא חתם  (לת) שי
  • 12:49
  • 15.11.12

13 איזה איש יקר. במקום להרוג אותו צריך היה למנותו לעורך מדור "ציונות ויהדות למופת" במערכת "הארץ"  (לת) ינקול השני
  • 12:50
  • 15.11.12

14 לגזור ולשמור. כואב הלב איך ידם של הביברק הביברמן קלה על ההדק, ומשחקת בחיי אדם, רק כי האגו שלהם בתחתונים, רק כי אזלת ידם הביאה לבחירות והכסא שלהם מקרטע. כמו במרמרה, וכמו בשריפה, הם שלושתם ברחו מאחריות אישית. כן, ליברמן היה שותף להחלטה במרמרה. גם עכשיו ידי שלושתם בדם שנשפך. האג? שיעלו לשם מיד.  (לת) שומר חוק
  • 12:51
  • 15.11.12

15 שגרשון ייתן לגעברי אות חסידי אומות העולם, נו באמת! לשגר חומר נפץ ולהגיד פניי לשלום  (לת) יד רוצחת ויד מדקלמת
  • 12:51
  • 15.11.12

16 השאלה היא אם ג'עברי התכוון לעשות את זה לפני או אחרי שהוא יצטרף לאמנסטי?  (לת) בוב
  • 12:51
  • 15.11.12

17 לא קונה את זה. משה
  • 12:51
  • 15.11.12

7 שנים הם יורים רקטות. בדיוק היום הם החליטו לעשות הפסקת אש. בטח...

18 חחח... רק הארץ יכולים לראיין יו-יו כזה, פני המרואיין כפני הכתב וזה אומר הכל  (לת) אלירן
  • 12:52
  • 15.11.12

19 איזה איש מדהים . איפה ישנם עוד ?  (לת) נועםש
  • 12:53
  • 15.11.12

20 עם כל הכבוד למר בסקין, שהינו כפי הנראה אדם ראוי ורציני, בכל מערכת הביטחון לא ראו את מה שראה מר בסקין. "עם חיסולו של ג'עברי 'הם' חיסלו את הסיכוי להגיע להפסקת אש". זה נשמע לא רציני בעליל! האם העלת בדעתך את האפשרות שאתה בכל זאת, אולי, רק אולי, לא רואה את כל התמונה?! דיבורים מן הסוג הזה ושל גילאון מן הבוקר כאילו 'אתם' קול ההגיון ואילו ההנהגה הנוכחית מחרחרת ריב הם הם הסיבה שהשמאל הישראלי התרסק וממשיך בדרכו מטה! אני, כאיש מרכז ממש מיצר על כך שהשמאל, כאופוזיציה, הפך לריק מתוכן וברברני אבל אולי אין מנוס מכך משום שמאז מהומות אוקטובר 2000 אין עוד ישראלי בר דעת שמאמין שהפלסטינים רוצים שלום או, למצער, שאפשר לגבש איתם הסכם שלום ריאלי ובר קיימא. הפתרונות צריכים להיות אחרים, של יוזמה שלנו שתכפה עובדות בשטח.  (לת) ירון
  • 12:54
  • 15.11.12

21 אחרי שעזר להחזרת שליט, יקיר ההמונים, לא יעניין את תאבי המלחמה הישראלים לשמוע מה יש לבסקין לומר...  (לת) תודה שתרמת
  • 12:55
  • 15.11.12

22 הארץ=עיתון של ממורמרים  (לת) גיל
  • 12:55
  • 15.11.12

23 גרמתם לי להזיל דמעה אחד
  • 12:56
  • 15.11.12

פחח

24 תגידו אתם רציניים בעיתון הזה ? david
  • 12:57
  • 15.11.12

מה אתם מהללים את רב המרצח הזה ?
הפנים שסבבי הירי לא עוזרים ? ומי ירה בנו בשבועיים האחרונים ? סבתא שלי ?

25 ממש אוטוטו, היינו צריכים לספוג רק עוד 101 טילים ו20 פיגועים, אוי כמה חבל.  (לת) כד
  • 12:57
  • 15.11.12

26 כאילו והוא היה מקיים את ההסכם הזה... הרי הם לא מכבדים הסכמים! יהודי שפוי!
  • 12:57
  • 15.11.12

תצאו מהסרט הזה. אי אפשר להאמין להם!

27 בכל פעם שאנחנו נכנסים לסבב אלימות קופץ מישהו ומספר שבדיוק פיספסנו איזה הסכם היסטורי ואיכשהו באשמתנו זה לא קרה... גדי
  • 12:58
  • 15.11.12

סיפרו לנו את זה על כל המלחמות וכל המבצעים, ומספרים לנו את זה גם עכשיו למרות שבשטח הטילים ממשיכים ליפול ומנהרות התופת ממשיכות להתפוצץ ואנשים לאורך שנים ממשיכים להיפגע.

לי נראה שזה Wishful Thinking

28 אם זה נכון זה איום אנחנו משחקים בחיי אדם  (לת) אלכס
  • 12:58
  • 15.11.12

29 אצלכם זה תמיד 'כמעט והיה שלום' עד שהפצצתם - תמשיכו לחיות בשקר עד שתרקבו בו  (לת) יעקב אשדוד
  • 12:58
  • 15.11.12

30 בסקין משמיע את אותו טיעון אווילי אודות רקטות שנופלות בשטחים פתוחים מבלי להבין שבעבור תושבי הדרום הרגעים שבין הזעקת צבע אדום ובין הנפילה הם רגעי אימה שחוזרים על עצמם שוב ושוב וקלות הדעת של בסקין בנושא הזה מעצבנת ומרגיזה.ג׳עברי לא יכול היה לחתום על הפסקת אש קבועה עם ישראל משום שלא היה ביכולתו לאכוף אותה - לחמאס לא היה עניין להתעמת עם ארגונים אחרים שירו רקטות לעבר ישראל.הטענה של בסקין שג׳עברי היה עושה את מה שעראפת ואבו מאזן נמנעו לעשות היא טענה במשקל נוצה.  (לת) אבי נימני
  • 12:58
  • 15.11.12

31 כל שהוא רחמן על אכזרים לסוף נעשה אכזר על רחמנים  (לת) יגאל
  • 12:58
  • 15.11.12

32 תתביישו אלון
  • 12:59
  • 15.11.12

תתביישו לכם אני יושב במקלט כמעט על בסיס יומי ואתם משבחים אותו חבל שלא ציינתם שהוא גם זה שהחזיק את גלעד שליט

33 אבל ביבי רצה להבעיר את השטח.....כולנו נשלם על כך. הוא והמשפוחה מכסימום יעברו למאגרי הכסף בחו"ל.  (לת) מיכל
  • 12:59
  • 15.11.12

34 הספד קורע לב  (לת) אין מה לומר
  • 13:00
  • 15.11.12

35 הרי זה כל כך שקוף שלהתארגנות "הליכוד ביתנו" אין עניין בשקט או חלילה בהסדרי קבע עם הפלסטינים. אז הם יצטרכו להתמודד עם בעיות חברתיות  (לת) אז יותר קל לעשות עוד מלחמה.
  • 13:00
  • 15.11.12

36 הוא בכלל חסיד אומות עולם ומשורר  (לת) חי בסרט
  • 13:00
  • 15.11.12

37 למה לא שמענו אותו כאשר בוצעו הפיגועים וההפגזות?  (לת) מיכאל
  • 13:00
  • 15.11.12

38 אני לא מאמין לאף מילה שלו יהודי
  • 13:00
  • 15.11.12

אבל גם אם נניח שהוא דובר אמת - מי מינה אותו לנהל מו"מ עם האויב? מי בחר בו? באיזו סמכות הוא נושא ונותן בשם אזרחי ישראל?
כך שגם אם הוא משקר וגם אם לא, הוא חושב שכולנו מטומטמים, ושהרצונות שלנו כפי שהם מתבטאים בבחירות דמוקרטיות לא מענינות אותו, כי הרי הוא נאור והעם טיפש. ממש "דמוקרט" אמיתי

39 מצחיק נו באמת....
  • 13:01
  • 15.11.12

אבל לא אמין

40 רק שנתניהו וברק יודעים שהאש והדם יועילו להם בבחירות יותר מהסכם הפסקת אש קבועה עם חמאס.  (לת) עמית
  • 13:01
  • 15.11.12

41 בסקין - ראשית תודה אמיתית על מאמציך. באשר לג'עברי: לקח לו יותר מדי זמן להחליט. ובנתיים הוא הסלים את ידי הטילים בני
  • 13:01
  • 15.11.12

בשלב מסויים (שלצערי לקח הרבה יותר מדי זמן) במצב של ירי בלתי פוסק על אזרחיה מדינה צריכה לומר: Enough is enough.
וזה מה שקורה עכשיו.

42 אין את הבושה??! סייע בשחרור שליט?? אם הוא היה רוצה היה משחרר את שליט חצי שעה אחרי שנחטף ינון
  • 13:01
  • 15.11.12

מה זה סייע בשחרור שליט?! באמת העיתון לאנשים חושבים, חושבים עקום.

43 המנוח ג'עברי כל כך הפנים את חוסר התועלת בסבבי ההתכתשות ההדדיים עד שעמד לפנות לק.ק.ל.או למינהל מקרקעי ישראל, ולבקש הקצאת שטח לנטיעת יער "שלום על ישראל", ליד שדרות.  (לת) משה
  • 13:02
  • 15.11.12

44 פח הזבל של ההיסטוריה אינו מלא יאיר ל
  • 13:03
  • 15.11.12

באנגליה, ערב מלחמת העולם השניה, הביא צ'מברלין הסכם שלום עם היטלר.
האם צ'מברלין ראוי להקרא פעיל שלום?
ההסכם הנ"ל עלה בחייהם של מיליוני בני אדם.
צריך אמונה הזוייה כדי לבקש ולחתום הסכמים עם האיסלם הקיצוני שמאמין שהרג הכופרים הנו מצווה המזכה בחיי העולם הבא.

45 או שהוא פנטזיונר, או שהוא אדם מדהים ויקר  (לת) דורון
  • 13:04
  • 15.11.12

46 מתחילים עם ההאשמה העצמית ראובני
  • 13:04
  • 15.11.12

כמובן שכמעט היתה הפסקת אש ורק אנחנו אלה שמנענו את השלום.
התפיסה הזו מוכרת מן העבר ותמיד אנחנו האלימים ומחרחרי המלחמה..
מתי נפסיק להקשיב לצד השני ולהקשיב לסבל של תושבינו וילדינו!

47 אשרי התמימים  (לת) או השקרנים
  • 13:05
  • 15.11.12

48 תגובת ממשלת ישראל? שקוף
  • 13:06
  • 15.11.12

האם הארץ ביקשו? אם כן או לא מדוע לא פירסמתם התגובה / לא הגיעה תגובה עד רגע זה / לא עניין אותנו מהי תגובת הממשלה / גם לא עניין אותנו לפרסם טיקבוק זה...

49 קשקשן שלא קיבלו את דעתו. מתווכים אמיתיים שומרים שתיקה. קין
  • 13:06
  • 15.11.12

ההסלמה בשבועות האחרונים זה פרי התיווך של הטמבל הזה. עשית כנראה את שלך. לך!

50 ג'עברי - ממש חסיד אומות העולם, ולא ידענו. דני קיי
  • 13:06
  • 15.11.12

נראה לי שאפילו גרשון בסקין לא מאמין לשטויות שהוא מספר לנו

51 כן, נכון. למעשה ג'עברי היה נער פרחים תמים ואוהב אדם. שרצה להביא רק שלום ואחווה לאנושות, והישות הציונית הברברית ומחרחרת המלחמה היא זו שמנעה ממנו לתת עוד מהטוב הזה לעולם כולו. הלו, הארץ!!!! הכל בסדר איתכם? הכתבות שלכם הופכות הזויות מרגע לרגע. זה לא עיתון לאנשים חושבים. זה עיתון לסטלנים. כי ההזיות שלכם כבר עוברות כל גבול. תנו לי קצת מהחומר שאתם מעשנים שם.... נראה סבבה לגמרי בהארץ  (לת) מישהו ירד מהפסים....
  • 13:06
  • 15.11.12

52 תמיד זה היה אוטוטו שלום... שרון
  • 13:07
  • 15.11.12

מכירים את הסרט הזה. אבו מאזן היה אוטוטו חותם וג'עברי אוטוטו מרגיע את החמאס ובן לאדן אוטוטו נרתם לשיקום התאומים. צאו מהסרט שלכם כבר.

53 חבל, תמריץ חזק לבא אחריו!  (לת) אמיר
  • 13:07
  • 15.11.12

54 ברור, הוא רצה להצטרף לנוער שוחר מדע ולהקים חווה משותפת לילדים ישראלים וערבים לאחר מות
  • 13:07
  • 15.11.12

כל אחד מרגיש מצוין לספר כמה המנוח היה צדיק...

55 האם עמד - זה עמד מלכת או .. התכוון ל ... הניסוח הזה נראה יותר כמשהו מתחום השירה  (לת) רונה
  • 13:09
  • 15.11.12

56 כן כן כל פעם שישראל הורגת מישהו, צץ לו איזה אחד שטוען שאותו בן אדם אוטוטו היה חותם על הסכם שלום כולל (או משהו בסגנון) אם רק ישראל לא היתה הורגת אותו. שקרנים.  (לת) דן
  • 13:09
  • 15.11.12

57 נו, תגיבו כבר, ימנים! תתגידו שהוא שקרן, תגידו שהוא יניב
  • 13:10
  • 15.11.12

אתם הרי פוחדים מהשקט.

58 עוד אחד שחי בעולם דמיוני. רק חיסול מוחלט ומלא של מנהיגי הטרור העזתי על כל פלגיו כולל הזרועות האזרחיות שלו יאפשרו לאנשים שפויים להשתלט על עזה.  (לת) רונן
  • 13:10
  • 15.11.12

59 ג׳עברי הוא בכלל אוהב ישראל ונמנע שלום היסטורי חחח כן בטח  (לת) אל ארד מכה שנית
  • 13:11
  • 15.11.12

60 תמיד יש תימהוני שמנבא את העבר  (לת) עמנואל
  • 13:12
  • 15.11.12

61 אדם שמורה לשגר טיל על אוטובוס של ילדים ,וגם פוגע ...איך ? אלי
  • 13:12
  • 15.11.12

אם זה היה יהודי ישראלי בחיים לא היית נפגש איתו , היית קורא לו פשיסט, גזען, רוצח , אז מה קרה ? מה השתנה ? על מה הכאב ? על מותו של אדם שפל !!!

62 ״עמד״ לחתום- חבל רק שהיד רעדה לו  (לת) עמיעד
  • 13:14
  • 15.11.12

63 פשוט נורא - מתברר שישראל הביבית לא רוצה לוותר על פרמטיביות האלימות---יש לתבוע את הנוכלים עכשיו ולא לחכות כמו עם גולדה לגילוי האמת בעוד 20 שנה-זה הרי אותו דפוס שחוזר על עצמו ושאזרחי ישראל תומכים בו  (לת) קורבנות אדם
  • 13:14
  • 15.11.12

64 חכם בדיעבד  (לת) מתן
  • 13:15
  • 15.11.12

65 תמיד יש פעיל שלום שהיה בטוח שאוטוטו אבו מאזן חותם... אוטוטו ג'עברי חותם יאצק
  • 13:15
  • 15.11.12

נו שויין

66 עכשיו הכל ברור! אין דבר שמאיים יותר על הימין מאשר הבנה והסדר עם הצד השני!  (לת) יונתן
  • 13:17
  • 15.11.12

67 ידיעה מעניינת - זה מסביר מדוע ג'עברי הרגיש בטוח לאחרונה להסתובב חשוף. חבל, אבל אין שינוי במדיניות של ישראל--החשש משלום גדול מהחשש ממלחמה..!  (לת) כמה לא מפתיע
  • 13:17
  • 15.11.12

68 אין ספק. למעשה אחמאד ג'עבר שקל גיור אורתודכסי, בניית מקווה ומעבר להתנחלות קדומים בו זמנית.  (לת) מז'תומרת
  • 13:18
  • 15.11.12

69 יופי. עכשיו אולי גם שותפיו לקרב של ג'עברי יבינו זאת! מעט מדי... מאוחר מדי.
  • 13:18
  • 15.11.12

הגיע הזמן שגם האחרים שם בחמאס יבינו שעדיף הפסקת אש.

70 עצוב לשמוע על האפשרות שפוספסה ועל כך שאנו נידונים להמשך ליבוי האלימות. לבי דואב עם ההרוגים ומשפחותיהם  (לת) אילנה
  • 13:18
  • 15.11.12

71 ם נסראללה עומד לחתום על הסכם עם ישראל מאיר
  • 13:19
  • 15.11.12

והמזרח התיכון הוא חדש

72 "פעיל שלום" עם קשרים לראשי ארגון החמאס?! מה זה אחד באפריל היום?! רק בארץ יכולים להצטער על מות מחבל
  • 13:22
  • 15.11.12

רק הוכח ניצחת לכך שרוב "פעילי השלום" הם צבועים וחולי נפש. אין קשרים עם מחבלים שרוצים ילדים ויורים במכוון על אוכלוסיה אזרחית פשוט אין דבר כזה לא משנה כמה תנסו לעוות ולסלף איש מאיתנו לא יאמין

ובאשר לג'עברי שבקרוב גם אותו וודאי תכתירו כפעיל שלום. עם השטן לא עושים עסקאות שולחים אותו על טיל לאללה.

73 צירוף מקרים שהוא נזכר אחרי שנפל לו טיל על הרכב פעיל לשלום ישראל אמיתי
  • 13:22
  • 15.11.12

אני פשוט שונא כתבות כאלה אין להם תכלית, סתם כדי להראות איך אנחנו משום מה הרעים בסיפור, סתמו תפה כבר אני לא מבין איך מאמינים לשטויות האלה הערבי הנוכל הזה לא רצה שום שלום עם שום ישראל שלא יבלבלו תמח עכשיו שחיסלנו אותו שהוא רצה שלום

74 הסכם רפי
  • 13:23
  • 15.11.12

הוא לא יכול היה לחתום על הסכם, כי הוא היה אמור להתחיל ביום ראשון ללמוד בישיבה

75 אחמד ג'עברי גיל
  • 13:24
  • 15.11.12

אחמד ג'עברי הוא לא "הפעיל שסייע בשחרור גלעד שליט", אחומד ג'עברי הוא מחבל, טרורוריסט, רוצח וחבר בארגון הטרור חמאס. הוא נעצר בעברו בגלל פיגוע שהשתתף בו וישב 13 שנים בכלא. הוא הוציא לפועל עשרות פיגועים ואחראי לניסיון רצח של מאות ישראלים. הוא אינו אדם שראוי לכינוי פעיל. הוא אדם שראוי לכינוי רוצח, מחבל או טרוריסט.

76 מזעזע, אבל זה אנחנו והפרצוף שלנו, למנוע כל אפשרות לדיאלוג  (לת) דן
  • 13:24
  • 15.11.12

77 בחירות פלוס סכנת רגיעה-ההסבר מונח לפנינו. איביבון
  • 13:25
  • 15.11.12

בתקוה שהפעם יבינו.

78 על שלושה פשעי עזה ועל הטבעה לא אשיבנו Efi
  • 13:25
  • 15.11.12

קטו היה גומר כל נאום במשפט: ואת קרטגו יש להשמיד בסוף זה התבצע וגם כאן צריך לבצע את שירוקן של עזה מן היסוד שלא תשאר אבן על אבן!

79 תסמונת סטוקהולם של פעיל השלום ניר
  • 13:26
  • 15.11.12

אז מה אם הוא הסכם טיוטה הגיע לידיו?
מה המשמעות של זה? ששלחתם לו את הטיוטה?
מה זה אומר עליו? כלום.

מדוע אתה מתיימר לדעת מה האיש חשב?
אתה מתיימר לדעת מה נתניהו הפנים?
מה ברק הפנים?

זה הכל מנהמת לבך.

80 LOL  (לת) אדם גרין
  • 13:27
  • 15.11.12

81 כרגיל, הורגים את מי שמוכן לדבר אתנו  (לת) דן
  • 13:28
  • 15.11.12

82 המנוח רצה לחתום עם עט מהודר ולא BIC פשוט ובדיוק היה בדרכו לקנות עט כזה  (לת) סקופ ראשוני ומשלים לכותרת
  • 13:30
  • 15.11.12

83 מעניין סמולן
  • 13:30
  • 15.11.12

אני סמולן ולא מתבייש בזה אבל... הכותרת הזאת דיי מעצבנת. ג'ברי היה איש חזק, ובמקום וזמן אחר אולי פרטנר להסדר... במציאות חיי התושבים בדרום בלתי נסבלים וג'ברי אחראי לכך!!! ולכן היה חייב לשלם.
מי שפוגע בנו חייב לשלם ומייד, מי שמעוניין לדבר ... אהלן וסהלן.



84 פשוט בוגד! LORD HAW HAW  (לת) מביש
  • 13:31
  • 15.11.12

85 שמעתי שהוא בדיוק התכוון להצטרף לברסלבים, כתבה שיטחית ולא רצינית  (לת) דן
  • 13:32
  • 15.11.12

86 שטויות דודלי
  • 13:33
  • 15.11.12

ומה היה עד שחיסלו אותו? למה הוא לא פעל לפני?

87 שיטת האותותו הידועה והמוכרת. מזכיר את אמירותיו האלמותיות של פרס בזמן האינתיפדה השניה: אני צריך 6 שבועות להסדר קבע. ערפאת ביקש, תן לי שבועיים בלי הלוויות.  (לת) ירון
  • 13:33
  • 15.11.12

88 אם ככה ג'עברי התנהג כשהוא הפנים, אולי מר בסקין צריך להפנים שמסובבים אותו על הקטנה....  (לת) בסקין רובינס
  • 13:34
  • 15.11.12

89 מחפש פרטנר לשלום . איפה יש אחד כזה ???  (לת) פרטנר לשלום
  • 13:34
  • 15.11.12

90 ידוע לי ממקור ראשון שהמנוח החל לאחרונה בלימודי ימימה.  (לת) ד"ר טוקבק
  • 13:35
  • 15.11.12

91 אז מה קרה בימים האחרונים עפר
  • 13:36
  • 15.11.12

שהם משגרים ללא הפסקה

92 "קיבל טיוטת הסכם"...ממי? מבסקין בכבודו ובעצמו? הוא שבזכותו 1000 מרצחים מחכים ליום פקודה בבתיהם?  (לת) אינפיניטי
  • 13:38
  • 15.11.12

93 קצת ריאל פוליטיק עם קורטוב מקיווליזם . אנחנו קרוב לוודאי נקבל את אותו הסכם זה המתגבש . רק בלי ג׳אברי . עסקה לא רעה האמת . אז נכון נשפך דם יום או יומיים אבל כנראה שבחשבון ארוך הטווח ישפך פחות בלי ג׳אברי ועם ההסכם המתגבש.  (לת) מני ש
  • 13:40
  • 15.11.12

94 חלומות באספמיה אביב
  • 13:41
  • 15.11.12

חלום חלמתי ובחלומי אני רואה את כל האסלם הקיצוני הופך לתנועה שדוגלת איכות הסביבה, שמירה על משאבי טבע, תנו לחיות לחיות , ועוד נושאים מרוממי רוח
לצערי הרב התעוררתי לצליל הגרד בחדר הביטחון מלא פחדים וחששות על משפחתי וילדי מפני הגדולים בשונאי ישראל מאז היטלר

95 פעיל שלום? אחים גרים
  • 13:42
  • 15.11.12

עצם העובדה שרק אחרי חיסולו של ג'עברי התחלת לצייץ מטיל צל ענק של ציזבאט על כול הסיפור

96 געברי האמיתי פרנקי
  • 13:42
  • 15.11.12

חבל ששכחת להוסיף בכתבה שגעברי הורה לפעיליו לירות טיל נט על אוטובוס ילדים וכתוצאה מזה מת ילד אוי צהל תמיד רוצח את פעילי השלום הפלשתינים

97 כמה מגוחך אסף
  • 13:42
  • 15.11.12

עכשיו אני מבין למה אני לא קורא הארץ... זה עיתון מחו"ל

98 לכתבה הזאת תכלית אחת: לחזק את הכתבה ההזויה של אלוף בן.  (לת) יד מטנפת יד.
  • 13:43
  • 15.11.12

99 יוד קצת יצא צדיק גדול דן
  • 13:43
  • 15.11.12

אז בכול זאת תודה לצהל שפטרנו מאותו "צדיק״

100 שלום עכשיו! משיח עכשיו! רבין חי!  (לת) שמאלני כמעט שפוי
  • 13:44
  • 15.11.12

101 למה לרופף את ידיה של מדינת ישראל? יערה
  • 13:48
  • 15.11.12

אינני מבינה מדוע בשעה קריטית זו, כאשר לב האומה צריך להתלכד, בוחר החסון הזה להלל את ראש החמאס המחבל הנורא. כל הכבוד על החיסול. סוף סוף התחלנו להגיב. כי לנו לנו לנו ארץ זו! ואין לנו עוד אחת. שכל החיילים יחזרו בשלום!

102 מן השמיים תנוחמו :)  (לת) רפאל
  • 13:50
  • 15.11.12

103 ויכול להסביר לקוראים בעברית מה הוא בעצם מנסה להגיד אחד שמכיר את גרשון
  • 13:52
  • 15.11.12

גרשון הוא אדם מאוד חביב ומשכיל, עלה לכאן בשלהיי שנות ה-70 עם גרעין של "יהודה הצעיר" של התנועה הקונסרבטיבית בארה"ב. הם כולם אנשי שלום, שרואים את הסכסוך עדיין מרחוק כאילו אינם חיים פה ביום יום.

אזרחותם האמריקאית והאפשרות לשחק משחק כפול ולהציג את עצמם כישראלים רק כשבא להם מאפשרת להם להיפגש וליסוע לארצות ערב ולהגיע לרמאללה כל שני וחמישי. הם רואים את היחסים בין העמים דרך מפגשים אקדמאים בכל מיני מקומות בעולם בין משכילים חילוניים ומנהיגים משני הצדדים לייד שולחנות בופה וסיורים משותפים.

הנאיביות שלהם מתעלמת לחלוטין מהדינמיקה שמתנהלת בין 99% מהיהודים ל99% מהערבים, ששרויים המלחמת תרבות דת והישרדות אמיתית וצריכים לעבוד למחייתם ולא לגרד כספים מקרנות אירופאיות ואמריקאיות מהבוקר עד הערב.

בנוסף לאחרונה גרשון מנצל את ההון הפוליטי שגרף והצטרף לעסקים עם גורמים פלסטינים בגדה בתמיכת השגרירות האמריקאית, מכיוון שהשלום כבר הפך לביזנס כמו אצל הרבה בוגרי אוסלו אחרים שזו פרנסתם, שיקול דעתו נוטה להתעוות עוד יותר.

גרשון אכן אדם יקר עם יכולות לא מבוטלות אך מהיכירותי עמו בעסקים לא הייתי מפקיד בידיו שום תפקיד ביצועי ואחריות לחיי אדם וגורל מדינה. בתור יועץ או מתווך זה כבר סיפור אחר ויש לקחת את עצתו בעירבון מוגבל כמו עצתו של כל יועץ אחר.

104 אומרים שהיה פה שמח, לפני שחוסלת. והכל היה פשוט נפלא עד שנשרפת. יכול להיות שזה נגמר?  (לת) או שכלל לא התחיל.
  • 13:55
  • 15.11.12

105 ג'עברי הוא בכלל קרוב משפחה של בר רפאלי, או של האלוף עברי  (לת) או של אלוף בן
  • 13:59
  • 15.11.12

106 טוב יגאל אוהב ישראל
  • 14:01
  • 15.11.12

טוב שהו נפל ולא ״עמד״ מי בכלל רוצה שלום עם שונאי ישראל. השם יתברך שלך אותו לגהנום בדיוק בזמן.

107 ונחום גולדמן נשיא ההסתדרות הציונית בא עם הצעת הסכם שלום מצרית לגולדה...עזר לו...קיבלו הסכם אחרי אלפי הרוגים , זו הדרך  (לת) אריק
  • 14:03
  • 15.11.12

108 שבעים ושתיים הוללות מחכות לו בגיהינום  (לת) אין לו מקום גם בגהינום
  • 14:04
  • 15.11.12

109 איך אפשר לדבר איתם הם רוצים להיות חברים באונסק"ו ???  (לת) אריק
  • 14:04
  • 15.11.12

110 להעמיד את הפעיל לדין על קשירת קשר עם גורם זר  (לת) להעמיד את הפעיל לדין על קשירת קשר עם גורם זר
  • 14:05
  • 15.11.12

111 ברור!!! הוא גם התכוון להתגייר  (לת) שוליק
  • 14:05
  • 15.11.12

112 יתרה מכך. ג'עברי היה בעיצומו שך הליך גיור מואץ והפך מועמד לחסיד אומות עולם  (לת) השמאל איבד את שכלו
  • 14:05
  • 15.11.12

113 אני רק יכול לדמיין אם האנשים האלו כמו הכותב היו דמיון חולני
  • 14:07
  • 15.11.12

חיים בתקופת השואה בארץ כשהגרמנים טיפלו ביהודי אירופה....ברור לגמרי שהם היו "פעילי שלום" למען דו-קיום עם גרמניה ואוטוטו עמדו לחתום הסכם עם איכמן

114 ג'עברי היה חותם על הפסקת אש אחרי שישראל הייתה נעלמת מהפלנטה!  (לת) אריק
  • 14:07
  • 15.11.12

115 הטוב בנחשים השכם להורגו נמיה
  • 14:10
  • 15.11.12

טוב עשתה ממשלת ישראל בהוראתה לחסל את געברי. הטעות של ישראל בטיפול בנושא עזה שהסכימה לשביתות נשק אשר נתבקשו ע"י החמאס. כעת יינו שמי שנותן את הטון הוא ממשלת ישראל ולא טרוריסט ששולח אחרים לרוג ילדים ונשים.

116 שלום ואין שלום אחמד טיבי
  • 14:11
  • 15.11.12

הי בסקין, רק אתה ואני יודעים מה לעשות. רק אתה, אני והצדיק ג'עברי
יכולים להביא את הבשורה לעמי העולם

117 ואת הטיוטות להסכם הוא העביר באמצעות הקסמים לישובי הדרום?  (לת) קובי
  • 14:11
  • 15.11.12

118 עיתון לעטוף איתו דגים ועדיף כבר ברגע שזה מודפס!  (לת) דודו
  • 14:13
  • 15.11.12

119 היתה לנבל דרך מאוד מוזרה להסביר את הבנתו  (לת) הארץ ממשיך להפיץ שקרים מאנשי שמאל תמהוניים
  • 14:15
  • 15.11.12

120 בסקין, תודה שמצאת את משיח השלום שלכם מהחמאס! אלי הרחובותי
  • 14:16
  • 15.11.12

מה היינו עושים אם לא היו לנו שמאלנים הזויים שתמיד מכונים "פעילי שלום"? מי שלא שמע על החמאס ורוצחיו שכל יום מזכירים לנו מחדש שכל משאת נפשם היא חיסול יהודים ומדינת ישראל , היה מאמים ש"פתאום" בא לנו "פעיל השלום" ההזוי הזה ומבשר לנו שגעברי הוא משיח השלום שהשמאל מצפה לו ואילולי אנו הרוצחים היהודים של הימין,"השלום" היה ממש בפתח הדלת! הזויים שמאלנים צבועים ומנופחים מעצמם!!

121 למנות אותך כשר לעניני ישראל בחמאס  (לת) שמאל קיצוני מסוכן יותר מחמס
  • 14:18
  • 15.11.12

122 מפספסים את העיקר  (לת) תמר
  • 14:20
  • 15.11.12

123 מפספסים את העיקר תמר
  • 14:24
  • 15.11.12

אני לא חושבת שמישהו מנסה לטעון שג׳בארי היה צדיק. הכתבה מנסה לטעון שהוא הבין שחילופי האש המתמידים לא משחקים לטובתו ולטובת תושבי עזה וזה לא משנה מה השיקולים שהביאו לכך שיקבל החלטה כזו. אנחנו צריכים לייחל להחלטה כזו.

124 מפספסים את העיקר תמר
  • 14:24
  • 15.11.12

אני לא חושבת שמישהו מנסה לטעון שג׳בארי היה צדיק. הכתבה מנסה לטעון שהוא הבין שחילופי האש המתמידים לא משחקים לטובתו ולטובת תושבי עזה וזה לא משנה מה השיקולים שהביאו לכך שיקבל החלטה כזו. אנחנו צריכים לייחל להחלטה כזו.

125 ביבי, ברק וליברמן אינם רוצים שלום, כי הישרדותם הפוליטית מותנית בהמשך המלחמה עם הפלסטינים אחת העם
  • 14:27
  • 15.11.12

והצרה הכי גדולה היא שחלק גדול מהעם חונך ע"י שלטון זה, שטיפח תרבות של שיטחיות, חוסר ביקורתיות, התלהמות, כוחנות ובהמיות. לכן בחירות אחר בחירות, למרות שזה רק רע לעם, הם ממשיכים להצביע לביבי , ליברמן ולש"ס.

126 עצוב לראות איך 3 הקרבנות מקרית מלאכי שיכלו להיות היום בחיים מעניינים כקליפת השום את כל הימנים שמגיבים פה. ממש מחריד אותם הרעיון שמישהו יכל למנוע את המוות הזה והעדיף שלא.  (לת) תפקחו את העינים!
  • 14:27
  • 15.11.12

127 ביבי רע לעם ישראל  (לת) שאול
  • 14:27
  • 15.11.12

128 האמת היא שהוא התחיל לחתום, אבל הטיל העיף לו את העיפרון מהיד ואז נפל העיפרון, וזהו סוף הזיכרון
  • 14:28
  • 15.11.12

ג'עברי היה ארכי טרוריסט שכל הסכם בעיניו נועד כדי לא לכבד אותו.
הבעיה היא שסבב האלימות הנוכחי לא יפתור כלום, הפתרון היחדי אינו צבאי כי אם מדיני.
ביבי לא רוצה ולא מסוגל להביא לפתרון מדיני עם הפלסטינים, לכן אנו נדונים לסבבי אלימות חסרי תוחלת עד שיבוא שינוי אצלנו.

129 ג׳בארי היה בדיוק בדרכו לאירוע התרמה לקק״ל אירופאי סקפטי
  • 14:29
  • 15.11.12

באמת

130 אין גבול לטפשות של השמאל.  (לת) ציוני
  • 14:29
  • 15.11.12

131 אם אני לא טועה אותו בחור הזוי זה טען שמחבל מתאבד חוסל עי מטען של צהל שהוצמד לגופו והופעל כשנכנס לאוטובוס בירושלים ע"י השבכ לפני כמה שנים לא?.  (לת) לטפל באוטיזם
  • 14:31
  • 15.11.12

132 אני דווקא כן מאמין מאיר
  • 14:32
  • 15.11.12

הסיפור נשמע לי ביבי במיטבו.
מי שרוצה לדעת יודע שרוב רובם של סבבי הדמים בהיסטוריה היו בשל סיבות שונות לחלוטין מהמוצהרות.
אבל בני אדם כמו שימפנזות הם מתאחדים מסביב לשבט בשעת ההתגוששות וכמוהם מתים מכרח האינסטינט הפרימיטיבי.

133 אוי באמת... מיכלי
  • 14:32
  • 15.11.12

מה ההיתממות/טמטום הזה..?

134 חבל, הוא בדיוק הפנים כי התכתשות לא עושה לו טוב דון
  • 14:35
  • 15.11.12

חחח "חמאס נגרר להשתתף בירי" ממש בלית ברירה וחוסר חשק ירינו, באמת וגם אז רק לשטחים פתוחים..חחחח

135 למידה.... רפי ל א
  • 14:35
  • 15.11.12

במאה שנות הסיכסוך למדנו דבר או שניים משכננו, בנוסף למדנו גם דבר שהם השכילו לשכוח וזה: לא להחמיץ הזדמנות להחמצה

136 לא מאמין למילה אחת של האיש הזה. ג'עברי מת - יום חג.  (לת) שי
  • 14:37
  • 15.11.12

137 עוד "נביא" שקר שרוצה להביא שלום בימינו  (לת) ברוך
  • 14:39
  • 15.11.12

138 "הפנים בשנתיים האחרונות" דין
  • 14:41
  • 15.11.12

היה צריך להפנים מוקדם יותר...

139 טרגי. האם מישהו מדמיין שדווקא התקיפה היא שיכולה איכשהו להוביל להפסקת הירי? אביב
  • 14:44
  • 15.11.12

אם אנו יורים, מן הסתם הם יגיבו, ומן הסתם אנחנו נגיב. אם אנו פוגעים במי שמבחינתם הוא גיבור, מן הסתם לא ירימו דגל לבן, אלא ינסו לנקום. וחוזר חלילה. וחוזר חלילה. השאלה איננה אם אנו צודקים ויש לנו זכות לירות, אלא איך נצליח לשמור על הילדים שלנו.

140 הפסקת אש קבועה עם החמס,עלולה באמת להפחיד את ברק ונתניהו.לא ישארו להם נוצות עוטפת עזה.
  • 14:45
  • 15.11.12

להתהדר בהן.תארו לעצמכם שהם יצטרכו לעסוק בנושאים "זניחים"כמו:חינוך,זקנים ומקרי סעד,אלימות,פערים חברתיים.
אם אפשר להצטלם טוב,למה לפספס.

141 מי התמימים פה? מי התינוקות שנשבו? מוזר
  • 14:54
  • 15.11.12

אלה שמחפשים דרך לשבור את המעגל, או אלה שמאמינים כל פעם מחדש שהפעם זה יעבוד. הפעם רוצצנו את ראש הנחש. הפעם החזרנו את ההרתעה.
על איזה הגנה על האזרחים אתם מדברים? על אזרחי קרית מלכי? באר שבע?

142 אנחנו עוד מחכים להפנמה של ערפאת  (לת) שמואל
  • 14:54
  • 15.11.12

143 הקשר בין שמאלנים ל״קבליסטים״ בשקל נועם
  • 14:56
  • 15.11.12

מיד אחרי שקורה משהו הם מתחילים לטעון טענות כאילו הם המשיח. איך כל פעם שיש פיגוע איזה תימהוני אומר שזה כבר כתוב בתנך, וכל פעם שנהרג מנהיג ערבי תמיד הוא ״עמד לחתום על הסכם שלום עם ישראל״? כמו שההתקפה על התאומים כתובה בתנך גם רצח רבין גדע הסכם שלום עם אבו מאזן שאוטוטו יצא לפועל, וכך אני עמדתי לקבל 20 מיליון שקל בלוטו (אם רק הייתי קונה כרטיס).

144 הפאשיסטים שלנו רוצים לראות דם, ולא באמת משנה להם אם בסוף זה יוצא הדם של תושבי הדרום.  (לת) תתביישו
  • 14:58
  • 15.11.12

145 הוא גם עמד להתגייר,חבל שלא הספיק...!  (לת) הרשלה
  • 15:00
  • 15.11.12

146 אולי היה זה גרשון בסקין שייעץ לצ'מברליין לפעול בפייסנות, לאחר שקיבל את המברק מהילטר על כך שכוונת גרמניה אינה לכבוש את כל צ'כוסלובקיה.  (לת) יניב
  • 15:00
  • 15.11.12

147 עוד הסבר אפשרי לעיתוי, בנוסף לבחירות הקרבות?!  (לת) גיורא
  • 15:01
  • 15.11.12

148 האם יש אמת בדב ריו של בסקין? התשובה לא ולא ולא  (לת) תות אוהב המון
  • 15:06
  • 15.11.12

149 תקרא את אמנת החמאס!  (לת) עידן
  • 15:07
  • 15.11.12

150 סינדרום שטוקהולם של השמאל. עוד כמה ימים והם יהיו בטוחים שג'עאברי היה בדרכו להפוך לנזיר זן ועל סף מציאת פתרון למחלת הסרטן. משה
  • 15:21
  • 15.11.12

איך איינשטיין אמר - אין גבול לטמטום האנושי.
וכשמדובר על אנשי שמאל הטמטום פשוט מרקיע שחקים. אולי תגידו שג'אברי היה מעריץ של ביבי נתניהו, מפעיל מלכ"ר לילדים חולים ותורם קבוע לקרן של בלינדה ובין גייטס ? כל מהות האיש ופעלו היא המלחמה ודרך המלחמה. כל תכליתו - הרג ורצח. כל תאוותיו - דם יהודים. כל שאיפותיו - שנאה ורעל.

151 תאמר לי בסקים,האם אתה באמת כל כך נאיבי שאתה מאמין לבד באגדות שאתה מפרסם בעיתון.הרי הרי ג׳עברי הוא רוצח מקצועי ידו הארוכה של הנייה,שכל חייו התגאה ברצח יהודים.  (לת) אלכסנדר
  • 15:21
  • 15.11.12

152 בזמנו הם דיברו על ערפאת אותם דברים כשהוא היה חותם מאחור על צקים למתאבדים  (לת) תמימים
  • 15:24
  • 15.11.12

153 אתם לא יכולים לעבוד על מי שחי כאן  (לת) דעתי האישית
  • 15:25
  • 15.11.12

154 שמאל ירון
  • 15:25
  • 15.11.12

אתה שמאלני!!!

155 דיבורים רול
  • 15:31
  • 15.11.12

זה ברור לרוב האנשים כאן שביבי לא זז ורק דיבר שנים רבים .מתקרבים הבחירות ובווום! איפה הוא היה כול השנים הקודמים? לזרוע פחד! כי בזה הוא מחזיק את המדינה בביצים. הוא טופס את העניין שחייבים לדבר עם אויב אם רוצים שלום, וזה לא טוב לו, אז הוא מוחק כול הזדמנות שיש, והיו, כנראה הכיסה יותר חשוב לא מהארץ.

156 כן הוא עמד להיות חסיד אומות העולם איך הרגנו את הצדיק הזה..שמאלנים חולי נפש  (לת) אייל
  • 15:32
  • 15.11.12

157 הרי אתם טוענים שלכל אחד יש מחליף וחבל לחסל אז יהיה לו מחליף לדרך השלום!!!  (לת) ישראלי
  • 15:32
  • 15.11.12

158 ממש, וגם ל"סבתה שלי היו גלגלים". השמאל ממש הזוי ומסכנים את כולנו באקספרימנטים שלהם  (לת) elis
  • 15:33
  • 15.11.12

159 תיזמון זה שם המשחק לפני בחירות משה גיל
  • 15:34
  • 15.11.12

אני לא רוצה להתייחס לחיסול ,שלדעתי מוצדק,לא זה הנושא שלי.לפי מקורות שפורסמו הוה היה מטרה זמן רב,וכבר לפני חודשים רבים ניתן היה לבצע את החיסול.ביב ושר בטחוננו (שלא יעבור את אחוז החסימה)שמרו את הופציה על אש קטנה חיממו לאט את הגיזרה על ידי ירי לעבר משגרי רקטות בצורה מסיבית לקראת מועד הבחירות.וכאשר הגענו סמוך למועד הלהיטו את הגיזרה,והרו על החיסול.אכן תיזמון מעולה לקראת הבחירות.חברים חישבו על זה.התפרסמה טבלה של מועדי מבצעים גדולים ומועדי בחירות.זה חומר למחשבה.

160 איזה מפלגה בסקין? איזו
  • 15:40
  • 15.11.12

בסקין לראשות הממשלה

161 התכוונתם: הפעילחטף את שליט נכון?! איתן
  • 15:41
  • 15.11.12

גארבי מת וטוב שכך! נתניהו מאז תחילת הקדנציה פועל בישביל שלום, שלום אמיתי, אבל זה האויב הפלסטיני שכל הזמן מסרב! ויודעים מה?! הוא כל הזמן מסרב, כי הוא לא מעונין בכך!

162 מערכת האר התמחתה בסילוף ההסטוריה והמציאות שביננו לפלסטינים! הסטוריון
  • 15:41
  • 15.11.12

כיצד זה שכל ידיעה מפוברקת של משתפי פעולה ואנשים אינטרסנטים הניזונים מהפלסטינים הופכים להיות כותרות ראשיות בעיתון.

163 למען האמת ג׳עברי שקל להתמודד במשבצת המזרחי חמםלגת ״הליכוד ביתהו״ שמיצ
  • 15:43
  • 15.11.12

לכן שלמה מעוז הדיח את נתניהו לחיסולו. נפיחת כרס זו הגיונית לא פחות משטויות שהמרואיין פולט.

164 הוא גם שקל להתגייר...  (לת) הוא גם שקל להתגייר...
  • 15:49
  • 15.11.12

165 אדם משכמו ומעלה. ממש כואב הלב שהרגו אותו.  (לת) יוחאי
  • 15:50
  • 15.11.12

166 איך אמרו האחים מרקס "אתם מאמינים לבסקין או למראה עיניכם?"  (לת) בועז
  • 15:51
  • 15.11.12

167 "הארץ" הוא קבלן הביצוע של הפשיזם הערבי בישראל. מתרץ כל מעשה נבלה רצחני.  (לת) אל עארד
  • 15:52
  • 15.11.12

168 הכל מלמעלה חרוץ ... כי שקט בין הצדדים ימחק השינאה שמעון אבו חצירא
  • 16:05
  • 15.11.12

השקט ימחק ויחסל את השינאה ואז יהיה שלום והמדינה תאריך ימים מעבר למה שקבע לה אלוהים ... לכן אלוהים ברא את המזרחיים והשכין אותם בישראל שיתרמו לחיסול מדינת אחיהם האשכנזים ... חחחחח ואני פונה לאשכנזים ::: בניתם מדינה לתפארת אבל הטעות האיומה היא שנתתם למזרחיים לעלות לארץ היפה שבניתם ... והם כמו עובש לאט לאט הורסים אותה ... חחחח

169 גרשון בסקין שמוליק
  • 16:06
  • 15.11.12

אם מה שפורספ בשמך זה אמת אז מדוע אתה לא צועק את זה בראש חוצות העם צריך לדעת את זה. לפי מה שהובן זה שביבי וברק יצרו מלחמת יש ברירה

170 הוא עמד .יתכן שאילו ישב ההסכם כבר היה חתום.נו באמת.מה הבדיחה הזו.הם ירו בלי סוף ואתה טוען שהוא עמד להפסיק לפעול כטרוטיסט?  (לת) מאוחר מידי.
  • 16:09
  • 15.11.12

171 את השקרים של פעילי ה"שלום" כולם מכירים מתושלח
  • 16:11
  • 15.11.12

גם ויטורי היה פעיל שלום

172 בטח גם הפסקת אש חד צדדית שישראל תתחייב לא להגיב  (לת) מתושלח
  • 16:12
  • 15.11.12

173 ביבי הביתה ניכשלתה בגדול יהודה
  • 16:13
  • 15.11.12

ביבי נתניהו מה לא תעשה בישביל להמשיך להיות ראש ממשלה....כולם עכשיו יודעים שאולמרט חייב לחזור ולהניג תמדינה הזאת אחרי זה אנחנו בבעיה גדולה

174 למה מי שמדבר עם טרורסטים מכונה פעיל שלום? קאדפי אביר השלום העולמי
  • 16:13
  • 15.11.12

מספיק עם הצבעות

175 הכותרת אינה מדוייקת!!! ג'עברי תכנן להתגייר ולהתנדב לועד למען החייל. מלך כלומניק
  • 16:15
  • 15.11.12

מי ביקש הזוי ולא קיבל.

176 שמאל הפטריוט
  • 16:16
  • 15.11.12

אני מתעב אתכם ״אל עארד״!

177 בסקין אתה חרטטן גדול רז
  • 16:20
  • 15.11.12

אתה רוכב על צהל

178 סקופ! יודע דבר
  • 16:21
  • 15.11.12


לא כולם יודעים את זה, אבל הוא עמד להצטרף לרשימת הבית היהודי. למעשה, בעת שחוסל, הוא היה בדרכו למסיבת עיתונאים בעניין הזה בדיוק.

179 ואני שמעתי שהוא עמד להתגייר והיה על סף הצטרפות להליכוד ביתנו!  (לת) גרשון גרושובסקי
  • 16:22
  • 15.11.12

180 מעניין, למה תמיד זה "כמעט"? גם עם אבו מאזן אולמרט "כמעט" חתם הסכם... שמעתי גם שהפרסי "כמעט" "זכה בלוטו...  (לת) ציונה
  • 16:25
  • 15.11.12

181 צודק גם היטלר בסוף רצה לבהציל יהודים וסתם ישראל נל  (לת) שמאלני מטומטם
  • 16:26
  • 15.11.12

182 זה שקר! פשוט שקר! היו לטרוריסט הזה מעל 10 שנים להגיע לגבול שקט! לא קונים שקרים!  (לת) שפכטל
  • 16:28
  • 15.11.12

183 ההטעיה המכוונת של הישראלים, תוך התעלמות עקבית מהרצון והניסיונות לחסל אותנו פעם אחא פעם. הם לא קבלו את תכנית החלוקה שיכלה לזכות אותם במדינה, בלי הפליטים והסבל של שני הצדדים ומאז לא פסקו הניסיונות לחסל אותנו. די לקרוא את המצע הפוליטי של החמאס החיזבאללה ומ-64 את האמנה הפלשתינית כולם מבטאים את השאיפה להוציא אותנו מהאזור בכל מחיר. מישהו בקש מירדן שתתקוף אותנו במלחמת ששת הימים? הם תקפו למרות התחינה שישבו בשקט, הטרור לא פסק מאז 1921 . לישראלים מסוגו של הכותב הם אומרים מה שהם רוצים לשמוע והישראלים האלה לא מעזים לשאול את השאלות המתבקשות באילו תנאים ובאיזה מחיר, הייתי שם נדהמתי לראות את החנופה של הישראלים האלה לפלשתינים, הגובלת, בהתבטלות, למרות שפלשתינים לא פעם יורקים להם בפנים, הם מנגבים את הרוק ואומרים שזה גשם.  (לת) כולם עמדו לחתום אז מה
  • 16:29
  • 15.11.12

184 אשכול דודי
  • 16:35
  • 15.11.12

אני ממש מצטער! איך נסתדר בלעדיון עכשיו...

185 אין ״בכוונה לשטחים פתוחים״ שטחים פתוחים זה בין בני יוני
  • 16:35
  • 15.11.12

הם פספסו את הבנייןן שבו ישבו אזרחים חפים מפשע וזה פגע ברחוב

186 לכל הגאונים שצועקים... שמאל!! עומר
  • 16:37
  • 15.11.12

אני כולי ילד בן 16 מבין שסתם לצעוק שמאל או ימין על כל דבר שכתוב בחדשות זה לא חכם במיוחד. בכל מקרה יכול מאד להיות שזה נכון/לא נכון אבל זה לא כל כך משנה כי הוא מת. עכשיו השאלה היא אם אתם באמת חושבים שצריך להפציץ אזרחים חפים מפשע בגלל שלטון הטרור של החמאס?!

187 הידיעה לצערי אכן אושרה והמידע הוא אמין איתי
  • 16:42
  • 15.11.12

ג'עברי גם החל מהלך להפנות את האמל"ח שחמאס אגר במשך השנים לצורך אנרגיה עבור קרני האור של חבורת דובני אכפת לי (דוב שמחה ודובי גליץ' בפרט).

188 ראינו את כל הטיוטות ואת כל ההסכמים מה הם שווים...... כן כן
  • 16:49
  • 15.11.12

תמיד הוא ב-ד-י-ו-ק מקבל טיוטה של הסכם כזה או אחר....תמיד כמה שעות לפני....נו באמת, כמה עוד אפשר להאכיל אותנו בשיט הזה ?

189 ממש חסיד אומות העולם  (לת) גל
  • 16:50
  • 15.11.12

190 באיזו זכות הם בכלל מחזיקים טילים?  (לת) שומי
  • 16:50
  • 15.11.12

191 אני מכיר את גרשון מקרוב. מי שלא מכיר אותו שינסה להכיר מקרוב לפני שהוא משמיץ. גדי
  • 16:59
  • 15.11.12

גרשון הוא נכס למדינת ישראל.
תפסיקו לנסות לשבור אותו.

מי שחושב שאפשר להרוג, לגרש, או לגייר מיליוני פלסטינים - שיחשוב שוב.
בסוף צריך להרגיע ולהשלים עם אויבים.
כדאי גם ללמוד מן ההיסטוריה שלנו ושל מוסלמים.
לא ללמוד רק שאין ברירה וחייבים לתקוף.
אל תאמינו לי בהקשה. תבדקו ברצינות, באמת, בעצמכם.

192 נכון פניהם הייתה לרגיעה בגלל שמאלני
  • 17:02
  • 15.11.12

זה הם צברו 3000 טילים בשנה אחרונה בגלל זה המניפסט שלהם קורא למחוק אותנו בגלל זה הם מבריחים טילים ונשק בלי הפסקה במקום להשתמש בכסף כדי לחנך את ילדיהם לשלום. בתור שמאלני אני מתבייש בתגובות פה של מי שקורא לעצמו שמאל.

193 נכון פניהם הייתה לרגיעה בגלל שמאלני
  • 17:02
  • 15.11.12

זה הם צברו 3000 טילים בשנה אחרונה בגלל זה המניפסט שלהם קורא למחוק אותנו בגלל זה הם מבריחים טילים ונשק בלי הפסקה במקום להשתמש בכסף כדי לחנך את ילדיהם לשלום. בתור שמאלני אני מתבייש בתגובות פה של מי שקורא לעצמו שמאל.

194 אתה השטחי והלא ביקורתי זה בדיוק המחלה של שמאלני
  • 17:05
  • 15.11.12

השמאל שלצערי אני נמנה עם המחנה שלו. השמאל נגוע בשטחיות נוראית, אופקים צרים, חוסר התמקדות בעובדות ועוד

195 כבר היינו בסרט הזה עפר
  • 17:10
  • 15.11.12

חיסול שחאדה טרפד הכרזה על הפסקת הפיגועים
עפר שלח
פורסם: 24.07.02, 07:17

196 צודק מאוד, בסקין!! השאלה הגדולה היא - מה המדיניות חוץ של ישראל לטווח הארוך באמת מקדמת; וכפי שנראה היום - אנו אכן מגיבים ומשרים תחושת ביטחון, כביכול, על אזרחי המדינה - אבל לאמיתו של דבר - מובטח במדיניות זו דור נוסף של שונאים, כלומר - דור נוסף של הרוגים. כמו בריבים של ילדים - אין איך לטפל בסוגיית סכסוך, מלבד בדיאלוג; כל עוד אנו לא מקדמים משא ומתן עם הגורמים אוייבינו, יהיו נוראים אשר יהיו - אין סיכוי להמשיך את מעגל השנאה. עלינו לקדם שיחה והסכם, כל עוד אין הסכם - ימשיכו למות בשני הצדדים, והפוליטיקאים יוכלו להמשיך לשחק על גבינו במושגי 'טווח קצר' - 'להרגיע' , 'להגיב', אין בזה טעם... אנו פשוט מפחדים להרגיש חלשים, או פראיירים - אבל המצב הוא לא כמו כמו חבורת ילדים בכיתה - אלא שתי מדינות, אין 'טינה' ואין 'עצבים' או 'פראיירים', עלינו לדאוג לשלום אמיתי! זה מחייב שיחה!!! כל עוד זה לא מקדמים שיחה - אין לנו מה לצפות לשקט ארוך טווח - תנסו לחשוב בראש האוייב, הם לא ירגעו, אלא אם כן אנו נמצא את הפשרה! פשרה היא הדבר ההכרחי! כל הכבוד, בסקין!!!  (לת) לא קשור לשמאל / ימין - עניין אנושי
  • 17:11
  • 15.11.12

  •   המדיניות לטווח הקצרה היא טנקים ובולדוזרים. אביזו
    • 23:20
    • 16.11.12

    המדיניות לטווח הארוך היא חיל אויר צוללות וטילי יריחו.

    וברצינות המדיניות היא פרויקטים של סכרים ומפעלי השקיה באפריקה על הנילוס - רעב כבד במצרים והגירה של המצרים כפועלים לאפריקה.
    בנוסף המדיניות היא מיטוט מדינות ערב לאנרכיה... והצלחנו בזה מתוניס ולוב ועד סומליה אפגניסטן עיראק ותימן מדינות ערב חדלות לתפקד.
    ולסיום המדיניות היא מיטוט משטר האיטולות באיראן שתהפוך גם היא לאנרכיה.

197 תיזום ורעיון של ביבי וברק סתם אחד
  • 17:13
  • 15.11.12

חח

198 ממשלת הימין עושה הכל כדי שתמשיך המלחמה, כדי שלא נשים לב למצב הכלכלי הנוראי בארץ שהם מביאים עלינו!  (לת) נעה
  • 17:17
  • 15.11.12

199 ואיך כל זה מתיישב עם ירי טיל הנ"ט לעבר חיילים השבוע? טלי
  • 17:30
  • 15.11.12

זה גם היה חלק מההסכם להפסקת אש שהם רצו להגיע אליו?
ואיפה תגובת מערכת הביטחון לטענות של בסקין? נראה לי שהאיש קצת חי בסרט

200 גם סבתי עמדה לחתום על הסכם דומה גמאני בקותרות
  • 17:30
  • 15.11.12

וואט דה פ....

201 עם הערבים זה לא משא ומתן - זה מתן ומתן  (לת) אמיר
  • 17:42
  • 15.11.12

202 לא מאמין לנחשים גם פרס חשב על מזהת חדש-וטעה בגדול- אלי הגרוזיני
  • 17:46
  • 15.11.12

טרור = מוות........................

203 ואני שמעתי שרק לאחרונה נרשם לחוג ריקודי עם והתחיל ללמוד פסנתר
  • 17:53
  • 15.11.12

ואפילו רצה להשתתף במצעד הגאוה

204 אם רק ישראל או היהודים היו מתים החמאס היה מוציא פרחים וריח בשמים מהתחת!אבל עד אז הרוצחים המתועבים יחוסלו אחד אחד.  (לת) נקודה
  • 18:03
  • 15.11.12

205 סיכן את חייו וחיי משפחתו והציל יהודים רבים מציפורני הנאצים...  (לת) חסיד אומות העולם...
  • 18:10
  • 15.11.12

206 הרג ג'עברי זה לא טעות, לא מבחינת ביבי יוסי
  • 18:11
  • 15.11.12

שהרי הבחירות קרבות

207 סיכן חייו וחיי משפחתו,והציל יהודים רבים מציפורני הנאצים...  (לת) חסיד אומות העולם...
  • 18:11
  • 15.11.12

208 בסקין, אתה הזוי! ארתור
  • 18:13
  • 15.11.12

מה קרה בסקין? הרגו לך את החבר?

209 אמכבל שחוסל סוסה
  • 18:14
  • 15.11.12

מגיע לא זה משהיה צריך לעסות מיזמן

210 בסקין, מבחינתי אתה משרת נרצע של האיסלמו-פאשיזם ומלחמתו הנאצית נגד ישראל  (לת) אתה שופר תעמולה עלוב נפש
  • 18:17
  • 15.11.12

211 עברי עמד לתרום את איבריו למד"א  (לת) שלומי א.
  • 18:22
  • 15.11.12

212 ביבי מכניס את מדינת ישראל למעגל דמים אינסופי וצריך לעוף הביתה  (לת) הינשוף
  • 18:31
  • 15.11.12

213 ניר חסון מזכיר את האשה המוכה שתמיד חוזרת לבעל המכה כי הוא מייד משתנה וזו אשמתה
  • 18:39
  • 15.11.12

מדובר בדיס אינפורמציה סמולנית מהדרגה הראשונה - ג'עברי לא טס לטהראן כדי לדון על הסכם שלום או הפסקת אש עם ישראל
מי שחושב כך הוא באמת הזוי
עפ"י חוקי האיסלאם עושים עם האויב הפסקת אש ובזמן הזה מתעצמים עד שמוכנים ללחימה הבאה - עפ"י חוקי האיסלאם אין שלום עם כופרים או לא מוסלמים - תפנימו את זה סמולנים הזויים !
בנוסף בניגוד לכל הדתות האחרות, באיסלם מותר ואף מעודדים זאת,
מותר למוסלמי לשקר ללא מוסלמי כדי להשיג הישגיים צבאיים או מדיניים.
השם של זה - Taqiyya

214 היטלר חתם הסכם אי התקפה עם סטאלין  (לת) אז מה ?
  • 18:39
  • 15.11.12

215 היטלר חתם הסכם אי התקפה עם סטאלין  (לת) אז מה ?
  • 18:39
  • 15.11.12

216 גם אני עמדתי לבקר את הבן דוד שלי בעזה אני חיב 500 ש"ח בזמן שעבד אצלי בבית לפני שהשמאל הביא את המופרעים מתוניס !  (לת) מדויד מלמד לבסקין ההזוי!
  • 18:43
  • 15.11.12

217 אבל רבין והשמאלנים הבטיחו שהערבים לא ירו רקטות מעזה! די לשקרים ולצביעות.יורים עלינו!
  • 18:45
  • 15.11.12

אבל רבין והשמאלנים הבטיחו שהערבים לא ירו רקטות מעזה! אין גבול לחוצפה ולצביעות של השמאלנים..!
http://www.youtube.com/watch?v=lcQujRWQjzI

218 מענין שרק בעתון הארץ זה מתפרסם!  (לת) משה
  • 18:57
  • 15.11.12

219 "הארץ" קורא לעצמו "עיתון לאנשים חושבים". איך מפרסמים כאן כתבה על אדם יצחק
  • 19:09
  • 15.11.12

הזוי לחלוטין? מי זה בכלל הבסקין הזה? מינה את עצמו למתווך? כנראה שאין לכם שום גבול, וכל זב ומצורע מקבל אצלכם במה.

220 משמעון פרס ועד השמאלני האחרון,אין להם זכות דיבור עכשיו,כי הם אמרו חזור ושוב מה יש לנו בעזה,עד שהצמח נענה להם ורואי עשכיו תוצאות ,ואם נמשיך לשמוע להם ניהיה כולנו צמחים !!  (לת) מדויד מלמד לבסקין ההזוי!
  • 19:20
  • 15.11.12

221 אוטוטו פשוט לא הספיקו להדפיס את טיוטת השלום המדומה שלכם. כאילו אתם במסע ל.ס.ד הזויים חופשיים.  (לת) שרון
  • 19:21
  • 15.11.12

222 הבחור ריאליסטי לגמרי תקראו עד הסוף
  • 19:35
  • 15.11.12

בסקין אומר בפירוש שג׳עברי היה בן מוות, אבל גם מבין שהוא היה גורם בהפסקת האש- שלום עושים רק עם אויבים

223 אך, איזה פספוס... ממש לא בסדר
  • 19:46
  • 15.11.12

עוד מעט היה חותם...

224 לאור דבריו של בסקין האם ייתכן שמשהוא אפילו יותר חמור ומסריח בחיסול של געברי ממה שחשבנו  (לת) לירון
  • 19:49
  • 15.11.12

225 צריך לחקור את דבריו של בסקין משה
  • 19:51
  • 15.11.12

זה מזכיר לי את מלחמת יום כיפור כאשר קצין מודעין כתב שעומדת להתחיל מלחמת דמים של צבא מצריים אף אחד לא קרא ולא התייחס .כעת יש מסמך של בסקין שאולי היה מונע את המבצע העכשוי שגרם כבר לשפיכות דמים ונזקים כלכליים גדולים.אבל נתניהו היה בסיבוב בדרום ואוהדיו מהליכוד קראו לו לא להבליג ולהיכנס בהם בעזתים בכל הכוח.כל המומחים טוענים שמבצע צבאי לא יגרום לאורך זמן לשקט בדרום וצריך לדבר אם האוייב.

226 פשוט אידיוט. כזה זבל צריך לחסל כשאפשר ומיד  (לת) ברק
  • 19:53
  • 15.11.12

227 ביבי יחסל כל מי שיפעל למען השלום. נתניהו יסכל כל ניסיון לשלום.  (לת) ביבי לא רוצה שלום. כבר מזמן יכול היה להיות פה שלום.
  • 19:54
  • 15.11.12

228 גם איכמן היציע להיות בעד היהודים. כמה נחמד היה לא היה ניתן לו לממש זאת. לזה קוראים יהודון! אחד שהוא פחדן פתולוגי, שאפשר להרוג בו ולרצוח אותו וברגע שמציעים טיפ טיפה של נחמה הוא מתרגש ומוחק הכל כאילו לא היה ולא נברא. זה היהודון שהאמין בשבתאות, זה היהודון שהלך אחרי אוסלו, זה היהודון שקונה את חלום המזרח התיכון החדש וזה היהודון שכותב את הדברים האלו.  (לת) אלי
  • 20:09
  • 15.11.12

229 ואני חשבתי שג'עברי הסכים להתגייר ולשיר את התקווה משה
  • 20:21
  • 15.11.12

עוד פנטזיות של השמאל

230 כתבה הזויה ופעיל שמשוחח עם חמאס... הזוי עוד יותר הזוי
  • 20:55
  • 15.11.12

בלי מילים

231 ראש ממשלה שזורק את העם שלו לכלבים בשביל הכיסא.  (לת) מזעזע
  • 21:20
  • 15.11.12

232 בסקין הוא הפטריוט האמיתי.  (לת) בסקין להדלקת המשואה ביום העצמאות
  • 21:20
  • 15.11.12

233 עוד קשקוש של מסטול שלום  (לת) אורי
  • 21:26
  • 15.11.12

234 הפסקת אש קבועה עם ישראל.. כן בטח...  (לת) אוריה
  • 21:38
  • 15.11.12

235 מידע אמין מר שמאלי
  • 21:41
  • 15.11.12

לי הוא אמר אחרי שאלי שיוריד 500 טילים על תל אביב עם 500 הרוגים הוא יתגייר לא מבין מה רוצים מאיש יקר זה. למה פגעו בו. לא חרם.

236 " נשמע ממש טוב נשמע אסם " עוד אחת שחושבת אחרת וזה בטח לא כ"כ יעניין אף אחד.
  • 21:55
  • 15.11.12

אני מאמינה שאם הכל היה כ"כ "טוב ויפה" כמו שגרשון בסקין הנכבד טוען , אז לא באמת היה את המבצע חיסול הזה והכל היה מתרחש אחרת. אני סומכת על האנשי המודיעיין ,שכפי הנראה עשו את עבודתם ועקבו אחרי ג'עברי זמן רב וראו את פעולותיו.
ובסופו של דבר, יש מלחמה בעורף הדרומי והם כבר זמן רב רצים בין בית למקלטים! והילדים והאחים שלנו אלא שכבר בגיל 18 ,ממש שניה אחריי שהם עוזביים את פטמת אמם ,מקבליים נשק ויוצאיים להלחם על האדמה שעלייה אנחנו בוניים בית, על האדמה שעלייה לכל יהודיי יש מקוום לחיות ללא האנטישמיות שרדפה את אבותינו ( כן גם את אבא שלי ) . כולנו בכוננות תחת סכנה , ויש כאלה שאף ישנים כבר ימים במקלטים וכן יש אזעקה בתל אביב (כןכן גם אנשיי הבועה זוכים לשמוע את הקול המצמרר הזה שחודר מאוזן לאוזן ) ואני לא חושבת שזה משו שהפתיע את הממשל שלנו, אבל גם לא נראה לי שזה מה שהם תכננו מראש. עם כל הרצון של בנימין נתניהו לקולות בכלפים , הוא הרי יודע שאם יהיו הרבה אבדות , הדבר האחרון שהוא יקבל זה קולות.

237 "הארץ" אתם אויבים שלי נתיבות
  • 21:55
  • 15.11.12

לעולם לא תתנו שתהיה הכרעה לטובת ישראל כי הדבר יסתור את משנתכם המדינית שצריך לסגת מהשטחים ולעשות שלום עם האויבים.

המדיניות הזו מתפוצצת לנו בפנים, תרתי משמע, פעם אחר פעם אבל כמו מי שכפאו שד אתם לעולם לא תוותרו

בעיניי אתם עוד סוג של ארגון שמסייע במישרין לטרור

238 יותר משזה "דיווח", זה מראה... אנונימי
  • 22:16
  • 15.11.12

...על התמימות המגוחכת של "פעילי השלום" ושל עיתון הארץ.

239 כן הוא גם ביקש להתגייר וללמוד בישיבה חתיכת אידיוט  (לת) סמי
  • 22:18
  • 15.11.12

240 הבסקין הזה אויל מושלם, ירו בכוונה לשטחים פתוחים... גדעון
  • 22:25
  • 15.11.12

נו, ועכשיו שהם יורים בכוונה כדי לפגוע, האם הם פוגעים ?

אלה פרמיטיבים שמשתמשים ברקטות פרימיטיביות חסרות כל דיוק ושכל מטרתם להירות על אוכלוסיה. גם בלי כיפת ברזל רובן לא מזיקות.

אדיוט שאינו יודע דבר, אינו מכיר את האדיאולוגיה הקיצונית, אבל משוכנע שנטל 10 קבין של חכמה.

241 כותב סהרורי בעיתון סהרורי בני
  • 22:44
  • 15.11.12

אתה באמת מאמין לכל מה שכתבת ?
למה לא סיפרת את דיברי ההבל שלך בשבוע שעבר כשנורו מאות רקטות לעבר ישראל.איפה הייתה בשתיים עשרה השנים האחרונות לאחר עשרות אלפי רקטות.
ולעיתון הארץ שרוב קוראיו נחשבים לאנשים חושבים אתם באמת צריכים את בסקין ?

242 שלום דיוגנס
  • 22:50
  • 15.11.12

ישראלי, מאמין בשלום, השאלה הנצחית, האם החמאס מאמין בשלום עם מדינה שאינו מכיר בזכות קיומה? על מה מדברים כל המגיבים? אני מאמין שאין ישראלי אחד בארץ שאינו רוצה בשלום, שישרור לאורך שנים. הבעיה שאין לנו שכנים הדומים לכל בני האדם בעולם. ראו את השנאה התהומית בין הצרפתים לגרמנים, או האנגלים., מלחמת עולם ורצח שגם לאחר שנים רבות, איני מאמין שאכן התרחש בצורה מזויעה כפי שאכן התרחש. וראו איזה פלא. היה ניצחון, ויש שלום בר קיימא. ומדוע? כי כתשו את הגרמנים והיפנים בצורה שאולצו להבין שלא כדאי יותר להלחם. האם צריך כך לעשות עם שכנינו.? שיבואו ויוכיחו לי שאכן ניתן לעשות שלום בדרך אחרת. מספיק עם השנאה וההרג, וברגע שיבינו ראשי החמאס והחושבים כמוהם כי ליהודים יש זכות למדינה כמו להם ולכל העמים, אולי ישכון שלום פה.
,

243 לכן הוא חוסל אריאל
  • 22:51
  • 15.11.12

ממשלת ישראל אוהבת לחסל כל סיכוי להסכם ולמתינות.

244 "הפסקת אש קבועה" זה אוקסימורון מבית מדרשו של השמאל-(הימני?) שלום זמני (כמו עם מצרים, למשל?)
  • 22:57
  • 15.11.12

שטויות כגון "הודנה קבועה" ו"סלאם מווקת" (سلام موقّت) זה חומר טוב שנוצר רק בדימיונם הקודח של אנשי שמאל מוכי הזיות...

245 רצה מאוד לחתום, רק לא היה לו עט - וכל מה שהמסכן רצה זה לחכות קצת, עד שיעלה בידו לחטוף איזה ילד מעוטף עזה, ולחתום בדמו. והפשיסטים הציונים לא נתנו! קולוניאליזם! אונס! מודרניסט .
  • 22:58
  • 15.11.12

רצה מאוד לחתום, רק לא היה לו עט - וכל מה שהמסכן רצה זה לחכות קצת, עד שיעלה בידו לחטוף איזה ילד מעוטף עזה, ולחתום בדמו. והפשיסטים הציונים לא נתנו! קולוניאליזם! אונס!

246 האיש בן מוות ואכן הוא מת מוות לא טבעי  (לת) אבי
  • 23:00
  • 15.11.12

247 בסקין צריך לשבת בכלא על סעיף מגע עם סוכן זר או לחילופין בבית משוגעים ..  (לת) ליאור
  • 23:03
  • 15.11.12

248 שמאל מגעיל די להסית  (לת) אריק
  • 23:10
  • 15.11.12

249 פעולה בגזה דני
  • 23:16
  • 15.11.12

מאד יתכן שבסקיו צודקץישראל לא רוצה שלןם ,הממשלה הזאת בודאי לא רוצה.אזי גזה צריכה להישאר כסכנה קיומית,הקרע בין אשפ לחמס צריכ להימשך תמיד (למרות שהצדדים הגיעו להבנה .כל פעם שיכול להיות איזה רעיון לשלום או הבנה כלשהי הן מצד אבס ,הן מצד חמס יהיה גם הסיקול בגזה.

250 I just know public memory is very short  (לת) thinker
  • 23:33
  • 15.11.12

251 אנחנו חיים במדינת צבא תאבת כוח(שפתאום הצבא נזכר "להגן"שניה לפני בחירות) די לפאשיזם!!!חבורה של צמאי דם
  • 23:35
  • 15.11.12

ממש הזיז לביביהו הזחוח שהפגיזו עד כה ,ביבי יעשה הכל כדי כדי לשמר את מצב המלחמה כדי שהוא וחבריו ימשיכו למשול במדינה המסכנה הזאת,והכי אבסורד שהמסכנים ביותר ימשיכו להצביע לו
גם אתם הטוקבקיסטים בתשלום שעובדים בשבילו יום אחד תתפסו את הראש, חבורה של אנשים דוחים ומטומטמים

252 אנחנו באמת מטומטמים... תושב חלם
  • 23:42
  • 15.11.12

כל כך ברור שדברים יכלו להיות אחרת, ולא - לא מפתיע אם באמת היתה כוונה לחתום על הפסקת אש...הרי איך תסבירו את העובדה שג'עברי שתמיד טרח להסתתר במשך שנים פתאום נוהג במכונית במרכז עזה באור יום? סביר להניח שבאמת היו מגעים וממשלתנו "הנאורה" החליטה לצאת למבצע בחירות ולהשתמש בכוחניות כדי "לאחד" את העם...אין מה לומר, מרוב התגובות פה יוצא שאנחנו עם מטומטם שקונה את כל מה שמוכרים לו. שמישהו ישאל את ברק או ביבי - מה הפתרון שיש להם? אוקיי, הפציצו..חיסלו משגרים..סבבה. באמת משמח. אבל מה יקרה עוד שנה, שנתיים, שלוש? אולי בינתיים הם יבריחו לעזה נשק גרעיני, ואז מה? הרי ברור לכל בר דעת שסכסוך לעולם לא יפתר באלימות. וזה בטח לא מוסיף למעמדנו בעולם ולתמיכה שנקבל.

253 מדוע לא הזכרת שהברנש היה בהליכי גיור, חזרה בתשובה והתפקדות לעבודה?  (לת) סקופ
  • 23:48
  • 15.11.12

254 השמאלנים ה"אמיתיים" דוגמטיים כמו הימניים ה"אמיתיים" א
  • 23:54
  • 15.11.12

לא משנה מה קורה. ובמקרה זה, כמה אש נופלת על אזרחים ישראלים יום יום - הם תמיד צודקים והם תמיד היו קרובים סנטימטר מהתוצאה המבוקשת עד שבאו האחרים וקילקלו להם. אלה אנשים שחיים בעולם מדומיין שהוא ה"מציאות" בה הם חפצים. אלה אידאליסטים שאבדו בתוך האידיאל שלהם כי שכחו (או שזה פאתולוגי) שיש עולם שם בחוץ שיש לו חוקים משלו.

255 יאללה נמאסתם עתון הארץ עם השטויות שלכם. ממש עמדו לחתום הסכם, אולי תסגרו את עצמכם לדעת?  (לת) אחד
  • 00:03
  • 16.11.12

256 תשאלו את גולדה מאיר על מלחמת יום כיפור ohad
  • 00:14
  • 16.11.12

היום כבר ידוע שמלחמת יום כיפור היתה מיותרת ו 3000 ישראלים שילמו מחיר של מדניות שגויה של ממשלת גולדה ...... זה רק עניין של זמן עד שכולם ידעו שהסבב הזה היה מיותר .... ישראל מפחדת משלום ... זה באמת מפחיד !! זה כל כך לא מוכר שזה ממש מפחיד ... סיבובי מלחמות קטנות זה מוכר וזה חביב וזה לא מפחיד .... להתראות אצל ברברה טוכמן . אוהד

257 אם כל הטעויות היא ההתנתקות. הגרוע הוחלף בגרוע יותר.  (לת) פרופסור פרידמן
  • 00:31
  • 16.11.12

258 בסקין אנד ג'אברי דב
  • 02:03
  • 16.11.12

מהם מעשנים החברה האלה???

259 הרי שברור שלא נחסל את הפלשטינאים או החמאס אז מה יהיה אחרי האש עוד אש ועוד אש ומה אחרי זה יא ביבי?
  • 02:08
  • 16.11.12

האם יש מפגר אחד במדינה שחושב שאחרי זה יהיה לנו יותר בטוח בטווח הארוך?

נגיד שנהרוס להם את כל הטילים כולם עד עפר והם יסכימו לעשות הפסקת אש אז מה? מה הם יעשו בשנים הבאות אחרי זה יגדלו חסה?

בסיבוב הראשון היה לטילים שלהם טווח קצר ולא מדוייק ומה עכשו? מה לדעתכם יהיה בסיבוב הבא? סתם שאלה של הקשה לוגית פשוטה?

אולי אין פתרון מדיני כרגע אבל פתרון כוחני מדי רק מרעיל את הבארות ומגדיל את השינאה ומעגל האיבה, אחרי טורקיה צירפנו את סודן ומצריים ומי הבא בתור?

כשאבו מאזן רוצה להשיג מדינה בדרכים דיפלומטיות אנו מאיימים עליו וכשהחמאס רוצה זאת בכח אנו נילחמים בו אז מה אנחנו באמת מצפים מהם שימשיכו להיות העבדים שלנו בלי שום זכויות לאומיות או חופש בסיסי?

260 בסקין חולם בהקיץ. אין ולא קים אדם, ערבי, פלשתינאי או ממוצא אחר שישנה את העמדה הבסיסית של העם הערבי ככלל שלא מוכן לותר על הרעיון של כיבוש ישראל ככלל וישיבה בירושלים בפרט. ערבי שיעיז ללכת נגד הזרם הזה ירצח, בדיוק כמו שנרצח סעדאת לאור היום ובמצעד צבאי לעיני כל בני עמו. בסקין משלה את עצמו. בשביל שליט הוא היה צריך לתת אלפי עצירים ובשביל שלום מדומה יצטרך לתת מיליוני יהודים ואת אדמת ישראל. אני מציע לו שילך לישון ויקום אחרי שעשה לעצמו סוויץ' במוח.  (לת) ג.ק.
  • 03:09
  • 16.11.12

261 גם בתור פעיל מפלגת העבודה אני מפקפק ההוא
  • 03:10
  • 16.11.12

בסקין - ויש לאדון הנכבד לא מעט זכויות - הוא אדם קצת נאיבי, אם לשפוט לפי הדברים. זה שרב-מרצחים קיבל לידיו טויטת הסכם - לא אומר שהוא התכוון לחתום עליו.

262 רגע זה תמימות או טמטום? אז הנה סוף סוף יש לעניין הזה נוסחה מתמטית: עניין מדעי וגנטי
  • 03:26
  • 16.11.12

תמימות + טמטום + הלקאה עצמית = שמאל.

שמאל קיצוני מקצין את הפרמטרים במשוואה בהתאמה.

263 מה מנע מהחמאס לפתח מקומות תעסוקה לאנשיהם לאחר שישראל נסוגה לגבולות 1967 ? הם רוצים לשמר את הסכסוך ולאחר שאנו מגיבים מתבכיינים על כי הם נפגעים (למעשה זה משרת אותם תעמולתית). דוד ש
  • 05:10
  • 16.11.12

באמת חוסר מוסריות מצד מדינת ישראל בעצם מבצע עופרת יצקה. מדוע הפרענו לאנשים תמימים להפוך את עזה לגן פורח? מדוע הפרענו להם להקים מקומות תעסוקה לתושבים האומללים ? הרי נסוגונו מהרצועה עד המטר האחרון, פרקנו את הישובים שלנו והוצאנו משם את התושבים היהודיים. אין ספק כי מבצע עופרת יצוקה הוא זה שגרם לפלסטינים להפגיז אותנו בשנים שקדמו לו. יש להם יכולת לראות את העתיד, לכן הפגיזו אותנו מראש.
ראש הממשלה, אריאל שרון, ליכוד: "אומרים לי כי ההתנתקות תתפרש כנסיגה מחפירה תחת לחץ ותגביר את מתקפת הטרור, תציג את ישראל ברפיונה, ואת עמנו כעם שאינו נכון להילחם ולעמוד על שלו. אני דוחה על הסף את האמירה הזאת".
חבר הכנסת אופיר פינס, עבודה: "אני צריך להודות לאריאל שרון מעל הבמה הזאת על זה שהוא נותן לי ולרעייתי תקווה שהבן שלי, לכשיתגייס, לא יצטרך לשרת את עם ישראל ברצועת עזה".
חבר הכנסת רן כהן, מר"צ: "ההתנתקות טובה לביטחון. הנה, נאמו כאן אנשי הימין ודיברו על הקסאמים שיעופו מכאן לשם. מתי עפים קסאמים על שדרות? לאחר שיצאנו מרצועת עזה או כאשר אנחנו נמצאים ברצועת עזה? מתי הטווח שלהם גדל – כשיצאנו משם או כשאנחנו נמצאים שם? אני אומר לכם, מי שרוצה היום לחוס לא רק על שדרות אלא גם על אשקלון, על שתיהן, צריך להבין שאם לא נצא מרצועת עזה, בתוך שנתיים-שלוש, אולי שנה, הטווח יגיע לאשקלון.
חברת הכנסת אורית נוקד, עבודה: "אני רוצה להאמין, שכתוצאה מהפינוי והיציאה מעזה, הזרם הפלשתיני המתון יתחזק, הטרור יפחת".
השר שאול מופז, ליכוד: "אני משוכנע כי המהלך הכרחי ונכון. יש בו כדי להעניק יותר ביטחון לאזרחי ישראל ולהפחית את העומס המוטל על כוחות הביטחון, בלי לגרוע מיכולתם של צה"ל וכוחות הביטחון לתת מענה יעיל לכל איום בכל נקודת זמן".
השר מאיר שטרית, ליכוד: "יש טענה שיהיה איום על יישובים בנגב, ושראש הממשלה או אנחנו בורחים מטרור. אני עוד לא שמעתי טענה מגוחכת כזאת".

264 באמת חוסר מוסריות מצד מדינת ישראל בעצם מבצע עופרת יצקה. מדוע הפרענו לאנשים תמימים להפוך את עזה לגן פורח? מדוע הפרענו להם להקים מקומות תעסוקה לתושבים האומללים ? הרי נסוגונו מהרצועה עד המטר האחרון, פרקנו את הישובים שלנו והוצאנו משם את התושבים היהודיים. אין ספק כי מבצע עופרת יצוקה הוא זה שגרם לפלסטינים להפגיז אותנו בשנים שקדמו לו. יש להם יכולת לראות את העתיד, לכן הפגיזו אותנו מראש. ראש הממשלה, אריאל שרון, ליכוד: "אומרים לי כי ההתנתקות תתפרש כנסיגה מחפירה תחת לחץ ותגביר את מתקפת הטרור, תציג את ישראל ברפיונה, ואת עמנו כעם שאינו נכון להילחם ולעמוד על שלו. אני דוחה על הסף את האמירה הזאת". חבר הכנסת אופיר פינס, עבודה: "אני צריך להודות לאריאל שרון מעל הבמה הזאת על זה שהוא נותן לי ולרעייתי תקווה שהבן שלי, לכשיתגייס, לא יצטרך לשרת את עם ישראל ברצועת עזה". חבר הכנסת רן כהן, מר"צ: "ההתנתקות טובה לביטחון. הנה, נאמו כאן אנשי הימין ודיברו על הקסאמים שיעופו מכאן לשם. מתי עפים קסאמים על שדרות? לאחר שיצאנו מרצועת עזה או כאשר אנחנו נמצאים ברצועת עזה? מתי הטווח שלהם גדל – כשיצאנו משם או כשאנחנו נמצאים שם? אני אומר לכם, מי שרוצה היום לחוס לא רק על שדרות אלא גם על אשקלון, על שתיהן, צריך להבין שאם לא נצא מרצועת עזה, בתוך שנתיים-שלוש, אולי שנה, הטווח יגיע לאשקלון. חברת הכנסת אורית נוקד, עבודה: "אני רוצה להאמין, שכתוצאה מהפינוי והיציאה מעזה, הזרם הפלשתיני המתון יתחזק, הטרור יפחת". השר שאול מופז, ליכוד: "אני משוכנע כי המהלך הכרחי ונכון. יש בו כדי להעניק יותר ביטחון לאזרחי ישראל ולהפחית את העומס המוטל על כוחות הביטחון, בלי לגרוע מיכולתם של צה"ל וכוחות הביטחון לתת מענה יעיל לכל איום בכל נקודת זמן". השר מאיר שטרית, ליכוד: "יש טענה שיהיה איום על יישובים בנגב, ושראש הממשלה או אנחנו בורחים מטרור. אני עוד לא שמעתי טענה מגוחכת כזאת".  (לת) דוד ש
  • 05:10
  • 16.11.12

265 גם על יחיה עייש אמרו שרצה לטוש את דרך הפיכועים.אז אמרו.  (לת) בני
  • 05:43
  • 16.11.12

266 הנה עוד מטרה לגיטמית לצהל בסקין... מוצא מטרות
  • 06:17
  • 16.11.12

בסקין תעמוד בשטח פתוח הרחק מהאוכלסיה ״ החפה מפשע " דרק

267 כתבה מטרידה מאוד אורי שי
  • 06:50
  • 16.11.12

דעתך ואת מה שאתה מביע בכתבה ומעלה על כתב, הינו מטריד מאוד!!!
ניכר לעין שיש כאן איזה ניסיון להתבלט עי הבעת דיעה שונה ואולי להתבלט עי כך.
אין כאן שום עומק, שום תחקיר, שום הכירות אמיתית עם הנושא.

268 גרשון בסקין תושב הדרום
  • 07:16
  • 16.11.12

עד מתי?עד מתי?האם האדון בסקין שמע פעם רקטה מעל ראשו או מעל אוזניו?האם ילדיו התמודדו עם מעשיו של האדון ג'עברי ושות'.למה חוכמתו מופיעה רק ב'הארץ' וכסיפור שלאחרי ולא לפני.שחררו אותנו מאנשים המנהלים מו"מ עם עצמם.

269 האיש מוכר כשקרן! שום הסדר היו כל הזמן דיבורים אז מה? ביחד עם דיבורים "כאילו" החמאס כל הזמן שיגר טלים. ולכן בסקין זורע שקרים! המבצע הזה הרי יעצר מתישהו...[ועם ישראל מקוה שלא מוקדם מדי] ואז תהיה לבסקין הזדמנות נוספת...  (לת) שפכטל
  • 07:28
  • 16.11.12

270 הארץ ממשיך בקו האנטיציוני שלו -כדובר החאמס. מי מממן אתכם?  (לת) שוילי קרית גת
  • 07:32
  • 16.11.12

271 ג'יעברי מאחרוני לו הצדיקים...... אילן פביאן
  • 07:47
  • 16.11.12

אינני יודע לבטח מה מניע את אותם יפי נפש, שעדיין, הולכים שבי אחר מאוויי לבם
עד כי מוחם קודח.אני בהחלט בעד רגיעה ושלום, אך למען השם(ואני לא דתי) לאחר עשרות רבות של שנים לא הגיע הזמן להתפכח? תכניסו לראש והפנימו-
הערבים לא רוצים אותנו פה!!!
אז תפסיקו לחלום!!!

272 הכתב הזה חי בלהלה לנד לה לה
  • 08:02
  • 16.11.12

מהות קיומו של ג'עברי היתה טרור.
בלי זה הוא היה הופך לפקיד בבנק
מישהו שפוי יכול להאמין לשטויות האלה?
במיוחד בימים אלו כשהעולם הערבי סוער וגועש - יכול רב מחבלים להפוך עורו וליהפך לשוחר שלום ?
אשליות

273 Mr BASKIN clara-b
  • 08:07
  • 16.11.12

אתה חולם! הוא קיבל את המקום שמגיע לו ,כל זמן שהילדים שלנו לא יכולים לחיות נורמל גם להם לא יהיה חיים טובים!

274 לדעתי ג'עברי התכוון בכלל להצתרף לקונגרס הציוני.  (לת) רואה צאן
  • 08:09
  • 16.11.12

275 ג'ברי גם חתם על כרטיס אדי, והחיסול מנע השתלה לנזקקים.....קשקוש  (לת) ג'ו
  • 08:25
  • 16.11.12

276 כמו ש"כמעט" היה שלום בזמן אוסלו? יוסי
  • 08:29
  • 16.11.12

השמאל תמיד מאמין שאם רק הוא היה מוותר עוד טיפ-טיפה, נכנע עוד קצת, מבליג עוד מעט -- אז אילו שיורים עליו רקטות, מפוצצים לו אוטובוסים בקניונים, חוטפים לו חיילים, וכו' -- היו משתנים ו"מגיעים להסכם". אולמרט "כמעט" הגיע להסכם שלום עם עראפאת; אוסלו "כמעט" הצליח; המחבל הנ"ל "כמעט" חתם על הפסקת אש, וכו' וכו'. ותמיד כמובן "ביבי אשם" -- הוא העז לא להתנהג כמו שיהודון טוב צריך להתנהג (למשל, הוא הלך להר הבית בלי אישור מהערבים, או חיסל אדם שאחראי רצח עשרות ישראלים) -- ולכן הוא "מחרחר מלחמה" ו"פשיסט". אם הוא לא היה עושה את זה אז ה"כמעט" היה מתגשם.

שטויות במיץ.

מדוע? מאותה סיבה שאישה מוכה תמיד מאשימה את עצמה ומאמינה שבעלה או-טו-טו, תיכף משתנה. ותמיד, כשהוא מרביץ לה, זה לא הוא, זה משהו שהיא עשתה -- המרק לא היה מספיק חם, למשל. נו באמת, אתם מצפים ממישהו לא להשתולל ולהרביץ מכות *כשהמרק לא היה חם?!?!* לא, כמו שאתם לא מצפים מהערבים לא לפתוח באינתיפאדה כי יהודי -- ועוד יהודי שהם לא אוהבים -- העז לבקר בעיר העתיקה. יש גבול לסובלנות.

מדוע השמאל עושה זאת?

פשוט, עדיף לחטוף מכות ולחיות בפנטזיה מאשר לעמוד מול המציאות המרה, שכל מה שהאמנת בו במשך 20 שנה -- "שני עמים רוצים שלום", "שלום של אמיצים", "פשרה היסטורית", "אם נצא מעזה נתנתק מהם", וכו' (או במילים אחרות, "הוא בעצם אוהב אותי למרות הכל") -- היו שטות, מילים ריקות שבו הערבים עבדו עליך כדי לקדם את תוכנית השלבים להשמדת ישראל.

מצטער, חברה. זוכרים את מר פרס עם "אל תפחידו אותנו עם קטיושות על אשקלון"? הדיבורים שלו על "מזרח תיכון חדש" ו"פשרה היסטורית" שווים בערך אותו דבר. וכל ילד בן 10 כבר הבין שזה שטויות כבר אז והרבה מאד התריעו נגד, אבל השמאל המאוהב הלך אחרי המחבלים של אש"ף והחמאס כמו בת טיפש-עשרה שיוצאת עם נרקומן אלים למרות כל האזהרות שהיא תהפך לאישה מוכה: "לא נכון, אני אשנה אותו כי הוא אוהב אותי".

277 לפי דברי הכתב ג'עברי היה אמור לחזור בתשובה ולהיות 1 מ לו צדיקים  (לת) אוחיון דוד
  • 08:44
  • 16.11.12

278 תמשיכו להרעיל אותנו בידיעות כוזבות אור
  • 08:44
  • 16.11.12

אז מה הם יעשו בטילים שרכשו ?
איך הפסקת אש ? לכמה זמן ?
ולמה לא שלום ? למה יהודים לא יאכלו במסעדה בעזה ?
וכשיהיה להם טילים גרעיניים ? אז הפסקת האש לא תקפה?
ולמה יהודי צריך להיות בן אדם נחות לעומת מוסלמי ? {בהתאם להשקפתם}
אני לא רוצה שלום והפסקת אש עם רמאים ושקרנים ששואפים להרוג אותי
במוקדם או במאוחר !!!

279 או שבסקין טיפש גמור או, חלילה, משמש כתועמלן של החמאס.  (לת) רון
  • 08:48
  • 16.11.12

280 רמאי גדול שמעון מראשל"צ
  • 09:05
  • 16.11.12

אל תאמינו לאף מילה של גרשון בסקין. הוא רמאי גדול ועוכר ישראל. צריכים להעמיד אותו לדין עבור בגידה חמורה במדינת ישראל ולהשליך אותו לכלא לכל ימי חייו.

281 קיבלתי הוראה לעצור אבל בדיוק התקלקלו לי המעצורים  (לת) הטיל אשם
  • 09:18
  • 16.11.12

282 אוי איזה הצטרפות מקרים... פיספסנו שלום עולמי בדקה דן
  • 09:24
  • 16.11.12

הפרופוגנדה השמאלנית הדורסנית לא עוצרת

283 נכון לא לא? אריקו
  • 09:31
  • 16.11.12

לעולם לא נדע אם לסיפור הזה יש ידים ורגלים או לא.
לי על כל פנים זה לא נראה סביר.
בכל מקרה, ה"צדיק" כבר מבלה עם ה"70 בתולות" כפי המבטיחו לו.

284 וכל הטילים שבעזו רכשו ואכסנו במחסנים נועדו בשביל לירות אורז וסוכריות לשמיים  (לת) דן
  • 09:32
  • 16.11.12

285 לממשלות ישראל ולחמאס יש אינטרס משותף, שלא יהיה כאן שקט לעולם. כך הן שולטות בעדר משני צידי הגבול. כך גם לא צריך לטפל בעיניינים חשובים באמת כמו בריאות, חינוך ומגורים, שוב משני צידי הגבול. כי גם כאן וגם שם הצרות הן אותן צרות  (לת) והכאב הוא אותו כאב.
  • 09:43
  • 16.11.12

286 הוא רצה לחתום על הפסקת אש,כמו שהצורר היטלר רצה בסוף המלחמה לעבור ליהדות.  (לת) אלכסנדר
  • 09:48
  • 16.11.12

287 ישראל פעלה למניעת פיגוע או שיגור על ידי אחד מהפלגים הקיצוניים ותוך כדי הפעולה הרגה פעילים חמושים הוא צחק!
  • 09:52
  • 16.11.12

משעשע! פעילי חמאס התמימים וידם לשלום, ואיתרע מזלם ופשוט לגמרי במקרה כל פעם מצאו את עצמם ליד משגרי הטילים, למעשה הם סתם הסתבבו להם שם - בגלל אבטלה סמויה, ולא התכוונו לשגר טיל על ישראל. בכל אופן, ברור שחמאס נאלץ להגיב בכל פעם שישראל חיסלה את אנשי החמאס התמימים שהסתובבו להם ליד משגרי הטילים. ומיסטר ג'י, או מיסטר ג'י המסכן הוא בכלל היה בדרך לחתום על הסכם שלום עם ישראל (אגב הסכם בטח הבטיח שבתמורה ישראל הייתה מעבירה לו טונות של נשק (אה לא טעיתי זה היה רק בהסכם עם ערפאת שגם רצה שלום!!)) בכל מקרה גם הוא, לגמרי במקרה חוסל. שיט...
כתבה הגיונית לגמרי, אין שום דבר לא הגיוני בכל הסיפור הזה. אנשים כמו בסקין (וכמו מחבר כתבה זאת) גורמים לנו להיראות כמו ליצנים, ובפרט הערבים בטח חושבים שישראלים הם הזוים לגמרי וגם מטומטמים כמובן, אם הם מאמינים לבדיחות הללו. בסקין ואנשים בסגנונו - עשו טובה תביכו רק את עצמכם, אל תכללו את האנשים הנולמריים בהזיות שלכם.

288 אז הרי עשינו לו טובה.הוא עכשיו שהיד ועושה חיים עם 72 בתולות.  (לת) אלכסנדר
  • 09:53
  • 16.11.12

289 קיבלתי הוראה לעצור אבל בדיוק התקלקלו לי המעצורים  (לת) טיל לפני טיפול 10
  • 10:14
  • 16.11.12

290 עוד אחד עם יסורים שמאלנים על איך הימין הורס כל סיכוי לשלום מבית היוצר של הארץ  (לת) רואה הכל
  • 10:15
  • 16.11.12

291 שיוכיח. שיביא קלטת. מסמך. משהו. מישהו מאמין שהנכד של רוצח חברון היה מאפשר הפסקת אש קבועה?  (לת) מילים שבדה ממוחו הקודח
  • 10:15
  • 16.11.12

292 דמו בראש בסקין למה לא אמר זאת קודם  (לת) טיל לפני טיפול 10
  • 10:16
  • 16.11.12

293 בסקין אומר שאחמד המסכן עמד. אבל נראה שהוא לא יחזור לעמוד  (לת) ממש כמו אצל בעלי
  • 10:53
  • 16.11.12

294 חבל עליו יכל להיות מועמד לראשות הממשלה מטעם הסמאל  (לת) מתושלח
  • 11:37
  • 16.11.12

295 רגע.. איש פרטי הלך ופיזר הבטחות והסכמים, בלי כיסוי וגיבוי ? "גורמים רשמיים ידעו" = "יש פה נודניק שהולך ומדבר, הם לא לוקחים אותו ברצינות, הוא מפריע ויוצר אצלם פנטסיות לדברים שאין לנו יכולת לקיימם".  (לת) גל
  • 12:20
  • 16.11.12

296 כן בטח, החמאס הסכים להפסקת אש קבועה אינשם
  • 12:55
  • 16.11.12

כמו שאני הולך לשכב עם שחקנית פורנו, יש יותר סיכוי שזה מאשר שחמאס יחתום על הפסקת אש.
אתם מתפלאים על השמאל נעלם?, הוא נעלם בגלל שטויות כאלה, כמה אפשר להיות עיוור?

297 שוחר שלום וזכויות האדם... אוריאל
  • 16:13
  • 16.11.12

עוד מעט תציעו אותו את הג'עברי המנווול כמועומד לפרס נובל

298 השמאלנים האלה כבר לא יודעים מה שהם מדברים קדברא
  • 16:44
  • 16.11.12

העיקר להתנגח בימין.
אם הם היו חושבים קצת, אז רבין "שלהם" אמר שצריך לשבור לערבים את הידיים ואת הרגליים.
מה נפל עליהם?
כשנהרג ילד יהודי, לא שומעים אותם.
כשערבים בעזה עושים הצגות למצלמות כאילו נהרג תינוק, הם עושים הו הא !
וכמובן היהודונים אשמים.
אני עדיין לא מבין מה גורם להם לירות לעצמם ברגליים?
איזה מניע יש להם? מין שנאה עצמית תהומית !
מאיפה זה מגיע?
הכי נראה לי שזה לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן.
ותתקנו אותי אם אני טועה.

299 גבוב של שטויות. א. האזרח בסקין יודע מה שהשב"כ איננו יודע?. ב. לחמאס אין קיום ללא מלחמה קבועה נגד ישראל. הסלפים ימוטטו אותו. כמו שהוא מוטט את הפתאח. האם מישהו רואה את החמאס מקים מדינה לתפארת? ומה עם אמנת החמאס המסכנה האומרת להשמיד את ישראל? שבסקין יספר סיפורים . המציאות חזקה מזה.  (לת) אופיר
  • 22:04
  • 16.11.12

300 סיפורי אלף גראדים וגראד  (לת) מישקפופר
  • 23:38
  • 16.11.12

301 אני לא תומך בביבי, אני מקווה שיחליף אותו ראש ממשלה ראוי יותר בבחירות. אולם, זה לא אומר שכל הרעש ברצועה נועד לשרת את נתניהו בבחירות.  (לת) אני
  • 13:42
  • 17.11.12

302 מה הפריע ל"איש השלום" ג'עברי לחתום על הפסקת אש לפני שהפך לבר-מינן ?  (לת) שמואל בן אברהם
  • 00:41
  • 18.11.12

303 כל הגיג הזוי של אדם תמהוני העיתון מצטט ? ורד
  • 06:30
  • 18.11.12

מה זה הקשקוש האווילי הזה? אין כבר בעיתון הזה שום שיקול דעת?

304 געברי שלכם דאג לשחירור אף מחבלים רוצחים יותר משחרור שליט ,ותפסיקו לעוות את אכזריות הערבים !!  (לת) טעות בכתבה מגמתית !
  • 07:31
  • 18.11.12

305 ודאי ודאי! אין לממשל בישראל ולא לג'עברי ולא למצריים שום דרך לתקשר זולת בסקין הגדול. די.  (לת) בשם בן גוריון
  • 07:39
  • 18.11.12

306 ממש צדיק אמיתי נושה
  • 14:01
  • 18.11.12

פשוט לא להאמין איזה אנשים יש לנו במדינה הזאת

307 לך דבר פלישתית  (לת) מפגר
  • 09:16
  • 19.11.12

308 לכל אזרחי ישראל ולקומץ השמאל כנסו בבקשה... עיתונאי טוקבקיסט
  • 18:01
  • 21.11.12

היתי רוצה לשאול את כל פעילי ה"שלום" שוחרי הצדק וההומניות:
1מה יביא אותכם להגיע להבנה שממולנו אין אף כתובת להידברות?
2האם כל רוצח צמא דם שאינו מכיר{ולעולם לא}בישראל כמדינת העם היהודי הוא פרנטר לגיטימי?
3מי נקרא "מתון" בצד הפלשתינאי?{ואל תגידו לי אבו מאזן שהוא מכחיש שואה ואם הוא נחשב "מתון" אנחנו ואתם השמאל ההזוי בבעיה רצינית}
4איזה אירוע אנטי יהודי יביא אותם להכרה במציאות ולשינוי בהשקפת עולמכם המעוותת והנאיבית שיש סיכוי לשלום?ומתי היה סיכוי כזה בכלל?
5אם אדם לא מכיר בכם,רוצה להורגכם ולא רוצה אותכם בשום אופן ובשום צורה האם אתם באמת חושבים שביום אחד הוא יהפוך עורו לנחמד ואוהב שלום?
תתעוררו ותפסיקו להפוך את בני עמכם ל"איש הרע" ...החמאס לא מבדיל ביני ובינכם,בשבילו כולנו יהודים שצריכים להיות באדמה גם אלה במפגינים איתם יד ביד עם דגלי פלסטין...תזכרו את זה..

פעילות
המלצות
פרסומת