המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

בן אליעזר: רבין ושרון רוצחים

בראיון לאמנון לוי בערוץ 10 אמר שר הביטחון לשעבר כי "ג'עברי גבר, מילה שלו היתה מילה; הפצ"ר לשעבר: יש נוהל צה"לי לפיו אסור להרוג יותר מחף פשע אחד בחיסול

ח"כ בנימין פואד בן אליעזר (העבודה), שר הביטחון לשעבר, מכנה את ראשי הממשלה לשעבר יצחק רבין ואריאל שרון "רוצחים", בדיוק כמו רמטכ"ל חמאס, אחמד ג'עברי, שחוסל לפני שבוע על ידי צה"ל.

בראיון לאמנון לוי בתוכנית "פנים אמיתיות" שתשודר הערב (רביעי) בערוץ 10, ובה יוצג תחקיר העוסק במהלכים שקדמו לחיסולו של ג'עברי, נשאל בן אליעזר על ידי לוי מה דעתו על ג'עברי, כמי שהיה שר ביטחון בשנים 2002-2001, בממשלת שרון. מדבריו ניתן להבין כי חיסולו של ג'עברי היה טעות, שכן רק עם "רוצחים" מסוגו, ניתן להגיע להבנות ולהסכמים שיכובדו ויקוימו.

"אני מכיר אותו, אני מכיר אותו" אמר בן אליעזר ללוי, "הוא גבר, הוא גבר". לוי שאל : "היתה טענה שהוא בין המתונים. אלוף בן ב"הארץ" כתב זאת". בן אליעזר השיב: "אם אתה שואל את דעתי, אז מילה שלו היתה מילה. הוא אומר 'אני אתן לך', הוא נותן לך. אתה בטח שמעת אותי אומר לא פעם: תשחררו את ברגותי. למה?"

בן אליעזר. צילום: מיכל פתאל

לוי: "כי איתו אפשר לעשות עסקים?"

בן אליעזר: "כי עסקים אתה עושה רק עם רוצחים. תלמד את זה. רק עם רוצחים. חאפז אל אסד היה רוצח. סאדאת היה רוצח. רבין היה רוצח. אריק היה רוצח. חוסיין היה רוצח. נכון או לא נכון?" (אמש אמר בן אליעזר ל"ידיעות אחרונות" כי התכוון לומר שרבין ושרון היו אנשים חזקים).

בן אליעזר ביקש להבהיר שבדבריו על רבין ושרון הוא התכוון לכך שהם היו "קילרים", אנשי צבא רבי הישגים שלא חששו להפגין אומץ וללכת למהלכים של שלום.

גילוי נוסף בתוכנית שתשודר הערב נוגע לנוהל החיסולים הממוקדים של פעילי טרור. הפרקליט הצבאי לשעבר, אלוף במיל' אביחי מנדלבליט, מגלה כי בצה"ל קיים נוהל שמגדיר במדויק את מספר הנפגעים הלא מעורבים או החפים מפשע (מה שקרוי: "נזק אגבי") בהם מותר לפגוע, במקרה שנדרש חיסול ממוקד. מדברי הפצ"ר לשעבר ניתן להבין כי המספר הוא: אחד.

מנדלבליט אומר ללוי כי הנוהל קובע כך: קודם כל היעד חייב להיות "בן מוות" אבל לא על פשעי העבר אלא רק על פשעים או פיגועים שהוא מתכנן לעשות בעתיד. כלומר שאין לבצע חיסול ממוקד כענישה או כנקמה. התנאי השני, לדברי מנדלבליט, הוא שהנזק האגבי - כלומר, מספר החפים מפשע שייהרגו יחד עם האיש שבו מתנקשים - יהיה קטן ככל האפשר.

לוי שואל מה המספר. "אני מעדיף לא לענות על זה," משיב מנדלבליט, "אבל אלה מספרים מאוד נמוכים. מאוד מאוד נמוכים. זה קרוב לאפס".

האם פואד עבר את הגבול? הגיבו כאן באמצעות הפייסבוק



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 פואד צבי
  • 06:26
  • 21.11.12

זה שהיתה שר בטחון לא אומר שאתה חכם
אתה פשוט הידיוט

  •   צבי, התכוונת אידיוט ולא הדיוט...  (לת) תיקון
    • 08:52
    • 21.11.12

  •   שלום עושים עם אויבים - מי שלא מבין את זה לא באמת רוצה שלום  (לת) שלומית
    • 09:36
    • 21.11.12

  •   הוא קרא שגם אצל אל-קפונה, בגסי סיגל ודומיהם "מילה היא מילה", אז הוא פשוט השליך תובנה זו למזה"ת  (לת) ברית הבריונים
    • 09:48
    • 21.11.12

  •   הפאה מחממת לו את השכל  (לת) חבר של כל המושחתים
    • 09:56
    • 21.11.12

  •   איך בכלל אפשר להשוות בין רוצחי ילדים ואזרחים תמימים שזו מטרתם היחידה לרבין ושרון שהובילו צבא למלחמה בצבאות האויב?  (לת) אלי
    • 11:43
    • 21.11.12

  •   פואד יכול לתת שיעורים לאל - קפונה בגסי וסיגל. הוא פישפש שעלה למעלה בשיטת קבלני הקולות. רצוי לקרוא את דו"ח מבקתר המדינה לשעבר מרים בן פורת על מעשיו בעת שכיהן כשר השיכון. הוא תמיד אהב להישמע ולהראות - גבר גבר. בושה לשלי יחימוביץ ולמפלגת העבודה שהאיש הזה עדיין מייצג אותם..!!!  (לת) תם
    • 11:48
    • 21.11.12

  •   פואד יכול לתת שיעורים לאל - קפונה בגסי וסיגל. הוא פישפש שעלה למעלה בשיטת קבלני הקולות. רצוי לקרוא את דו"ח מבקתר המדינה לשעבר מרים בן פורת על מעשיו בעת שכיהן כשר השיכון. הוא תמיד אהב להישמע ולהראות - גבר גבר. בושה לשלי יחימוביץ ולמפלגת העבודה שהאיש הזה עדיין מייצג אותם..!!!  (לת) תם
    • 11:48
    • 21.11.12

  •   שלום עושים קודם עם אויבים מבית...!  (לת) שלמה
    • 13:47
    • 21.11.12

  •   ברצינות, שלומית? תוכיחי - לכי לעשות שלום עם הימין והדתיים. תתרגלי "על יבש", תוכיחי רצינות כוונותיך..  (לת) עמית
    • 15:20
    • 21.11.12

  •   שלומית, גם מלחמה עושים עם אויבים אז מה? רון
    • 15:26
    • 21.11.12

    מה הפאונטה שלך בדיוק? את יודעת לעשות עוד משהו חוץ מלצטט סיסמאות בלי תוכן?

  •   כנראה שגם עלייך פסחה החוכמה. שי
    • 15:49
    • 21.11.12

    תגידי ! נראה לך שהמשפט הזה עדיין בתוקף ? האלמנט הזה שנקרא "פואד" כשמו הוא ולא יותר מזה, הוא מדבר על עסקאות ולא על שלום. ייתכן שאינך מכירה את הנאלח הזה מספיק טוב, עם גורל העם לא עושים "עסקאות" . הפואד הזה מחובר עם אנשי עולם התחתון ובמקביל עם עורכי דין נוכלים, וכל מה שמעניין אותו זה להירשם בדפי ההיסטוריה על חשבון עם ישראל.

  •   אל תהי ברכת הדיוט קלה בעיניך [למגיב לצבי  (לת) דודי
    • 19:12
    • 21.11.12

  •   שלום עושים עם אויבים שרוצים בשלום, לא כאלו שהופכים את ההסכם לסוס טרויאני, ראי הסכם אסלו  (לת) נחום שחף
    • 21:38
    • 21.11.12

02 הצירוף של "אני מכיר אותו" + "הוא גבר" מעלה חשד נעים לגבי בן-אליעזר :-) חן אורלינג
  • 06:30
  • 21.11.12

אךך, אך, האינטימיות הווירילית הזאת של יודעי-חרב.

  •   פשוט זקן האיש. עבר ארוע לב קשה, מדבר קצת שטויות...  (לת) לא קרה כלום.
    • 09:48
    • 21.11.12

  •   אכן, מלחמות הן עניין לגברים. קנה המידה האולטימטיבי למידת נחיצותן של מלחמות - שלי יותר גדול. על זה מתים וממיתים במדינה הזאת בשישים השנים האחרונות, ועוד היד (כך קוראים לזה? "יד") נטויה.  (לת) קסנדרה אין-לי
    • 09:48
    • 21.11.12

  •   צודקת, רק לראות את גולדה ותאצ'ר. נשות שלום. אור
    • 19:08
    • 21.11.12

    ותחסכו את התגובה שאני בדרך כלל מקבל, שהן היו גברים. זה לא מפסיק להדהים אוןתי, נשים שמדברות ככה, כמו הנחות שבשוביניסטים.

03 This old man should retire Judd Rusnak
  • 06:31
  • 21.11.12

This idiot, old man, retard, should go home, drink some tea and watch TV, he is an old senile.

04 עוד איש שדעתו השתבשה. ג'ברי הרג יותר פלסטינאים משהרג יהודים. תקף אזרחים ישראלים כמטרה.  (לת) בקיצור, בן אליעזר לבוידם
  • 06:32
  • 21.11.12

  •   הפצ"ר סותר את אמנת ג'נבה ה-4 :"נוהל שמגדיר במדויק את מספר הנפגעים הלא מעורבים או החפים מפשע בהם מותר לפגוע," לפי האמנה, במקום שמותר להפעיל כח צבאי ההיתר אינו נקבע לפי מספר האזרחים שעלולים להפגע הצופה The Observer
    • 17:58
    • 22.11.12

    סעיף 28: נוכחות אזרחים בשטח קרבות אינה יכולה למנוע פעולת מלחמה
    http://www.icrc.org/ihl.nsf/WebART/380-600033
    "The presence of a protected person may not be used to render certain points or areas immune from military operations."
    המשמעות: מותר להפגיז/להפציץ ריכוז מחבלים גם אם יש אזרחים בסביבתם (האחריות היא על השולט בשטח - סע' 29).
    בדברי ההסבר מזכירים שסעיף זה בא לאסור פרקטיקה נאצית להביא אזרחים לשהות בתוך מטרות אסטרטגיות (או להעביר מטרות כאלה לסביבה אזרחית).

05 הרוצחים הכי גדולים היו הציונים האשכנזים מאירופה שטבחו בערבים ב48 ללא רחם ועכשיו משחקים אותה רוצים שלום אחרי שגנבו את אדמתם ,אחרי שכבשו רצחו והרסו פתאום הם פוסט ציונים שנורא רוצים שלום ,דו קיום עם הערבים טרום העליה האשכנזית מאירופה ,הישוב הישן עם הערבים חיו בדו קיום ,השחצנות האשכנזית הטיפוסית הרסה את הכל.  (לת) ערבי בן תורת משה.
  • 06:33
  • 21.11.12

  •   שכחת איך הערבים טבחו ביהודים לפני 48- לפני עליית האשכנזים??? צאו מהסרט כבר יא בני דודים
    • 08:59
    • 21.11.12

    שכחת שהבריטים שלטו בישראל, הערבים מתי שיתחשק להם טבחו ביהודים??
    וב-48 הערבים התחילו מלחמה.
    כרגיל, הערבים תוקפים אותנו מקבלים בראש ולאחר מכן בוכים וקוראים לנו רוצחים

  •   צודק. רק שלא לקח בחשבון את טבח הל'ה,הט'ז בעטרות השיירה יליד הארץ
    • 09:01
    • 21.11.12

    להדה 250 בגוש עציון,נבי דניאל,השיירה ליחיעם וסתם רצח אזרחים עי צלפים מחסן בק.
    אבל מה לעשות כאשר יהודי מציג עצמו כערבי בן דת משה?
    נשתבשה עליו דעתו. מחר הוא יהיה נוצרי בן דת משה.

  •   מה עם הורייך הם לא אשמים שבגדו באחיהם הערבים? גם הם חיו טוב בארצות ערב, למה הם באו לכאן? אשכנזיה תושבת המזרח התיכון
    • 09:10
    • 21.11.12

    גם אשכנזים חיו כאן לפני קום המדינה וחיו בשלום עם הערבים תדייק אלו הציונים שרצו להשתלט וליצור כאן מדינה יהודית והערבים בני דת משה נתנו יד לזוועה ומתנדבים למות בשם יהדותם.... פוסט ציונים ברובם אשכנזים, כמעט ולא תמצא מזרחיים שמאלנים, רובם צמאי דם אין מה להתגאות לא ביהדות האשכנזים ולא ביהדות הערבית. ומה זה משנה מי אשם? השאלה אייך פותרים.... הפתרון הוא להבין שאנחנו כולנו בני אנוש צריכים לחיות יחד על האדמה בשלום

  •   לאסור על שימוש בערבעברית בעתון "הארץ"! בזיון לשפה ולהיגיינה  (לת) יא בן דוד
    • 09:38
    • 21.11.12

  •   כמה שקוף שאתה סתם ערבי... אומרים "בן דת מושה". אולי אתה סתם פו"צ אידיוט.  (לת) לערבי
    • 10:10
    • 21.11.12

  •   ערבי אזולאי
    • 10:45
    • 21.11.12

    למה הוריך לא טיפלו בפגיעת המוח עם לידתך ?

  •   ואני אוסיף ואומר לך - עד שלא נפרק לכם את הצורה לגורמים לא יהיה פה שלום עבדאללה משאללה ממוצא מזרחי
    • 12:37
    • 21.11.12

    ואינשאללה זה יקרה בקרוב, לא נכהב נוספת אלא כארת'ה, אסון קטסטרופה, ונגנוב לכם את מה שנותר מהאדמות, ולא נחתום לשום כי לא יהיה ממש עם מי, וממילא הולכתלקום מדינה פלסטינית בירדן, אם נרצה או לא... עכשיו, אתה מבסוט?

  •   התשובה ניתנת לך היום ע"י אסד. שנים קודם לכן ע"י חוסיין. ובקיצור, ברור שכתב זאת שמאלן בוגדני ישראלי ולכן יש למגר את השמאל הבוגדני במדינה.  (לת) הידד לאסד, הגדול במנהיגי ערב.
    • 12:49
    • 21.11.12

  •   אם חייתם כל כך נפלא עם הערבים למה אמרתם" אפילו 50 שנה בקבר לערבי בן דת משה
    • 13:09
    • 21.11.12

    אל תאמין למוסלמי"?
    למה נהגתם לומר " אני הולך לשלם למוחמד" כאשר הלכתם לשרותים?

  •   נו עוד פרענק פארך גווילי
    • 13:34
    • 21.11.12

    אתה כל כך מצדיק את הגזענות שינקתי בבית כנגד עדות המזרח.

  •   פעם גם אני הייתי טרול בתשלום מטעם אתר אינטרנט אחר ותפקידי היה לכתוב תגובות קיצוניות ומקוממות שתכליתן היה לעורר מהומה ולגרום לכניסות ותגובות רבות.לאחר כמה חודשים פרשתי מהתפקיד כי הבנתי שאני משתתף במעשה הונאה ורמייה.  (לת) דוד
    • 15:18
    • 21.11.12

  •   הל"ה לא נטבחו יעקב לקס
    • 22:49
    • 21.11.12

    יליד הארץ,
    מי שנהרגו בקרב הגבורה הזה לא "נטבחו". האמירה שלך פוגעת בכבוד הנופלים. כיוצא באלה גם אחרים שהזכרת ב"רשימה" שלך.
    ראוי לחשוב קצת לפני שמקלידים.

  •   רוב היישוב שהיה בארץ ולחם על עצמאותה היה, מה לעשות, מגלות אשכנז.לפיכך רוב הנרצחים היהודים בתקופת המנדט במאורעות למיניהם, היו אשכנזים.  (לת) לערבי בן דת משה הגזען ומחרחר הריב המיותר. איש קטנוני ואיש מדון
    • 23:42
    • 21.11.12

06 נראה שפואד מחליף את אהבתו למובראק באהבה לאחים והחמאס דדי קול
  • 06:33
  • 21.11.12

לא זכור לי שרבין או שרון ירו טיל נ"ט על אוטובוס של ילדים (אוטובוס הסעות צהוב של בתי ספר, בעצמו, לא שלח מישהו)...
אבל לשמאל לא צריך להפריע עם עובדות

07 אוי הגיל הגיל...זה מה שקורה במדינה שבה אף אחד לעולם לא פורש.  (לת) סתם רופא
  • 06:33
  • 21.11.12

08 ירד מהפסים  (לת) אבי 5
  • 06:36
  • 21.11.12

  •   גם תגובה על כותרת בלי לקרוא את כל המאמר היא בבחינת ירידה מפסים מסויימים, לפחות של הטעם הטוב קורא הכל
    • 09:40
    • 21.11.12

    טרחת לקרוא את הכתבה? אינך מודע לפרובוקטיביות המכוונת של כותרות הארץ?

09 אסור לומר אמת לציונים. היום הציונים זורעים טרור בעזה, נא לא להפריע להם באמירת אמת  (לת) זה פוגע במורל הלאומי
  • 06:36
  • 21.11.12

  •   רק אגואיסט יסכים לקבל טרור מעזה, בלי לתת קצת בחזרה. כמו בשיר של הביטלס "האהבה שאתה מקבל, שווה לאהבה שאתה נותן".  (לת) להפך-זה מעלה את המורל הלאומי
    • 09:37
    • 21.11.12

  •   זכותם של הציונים, או כל בני אנוש אחרים, להגן על עצמם מהתקפות של פושעים נגד האנושות, חלאות אדם, משגרי טילים, חותכי דגדגנים, איסלמיסטים מזדיינים, שמסתתרים מאחורי אוכלוסיה אזרחית בבואם לבצע את הפשעים שלהם, שאתה ושכמותך מצדיקים. אם היה ניתן לסכל גם אותך, הייתי שמח.  (לת) האנטי ציונים הם המארה של האנושות
    • 12:37
    • 21.11.12

  •   אם לזרוע טרור בעזה, יוריד את מספר השיגורים לעבר אוכלוסית ישראל, אז זה בדיוק מה שצריך לעשות. ועוד משהו: אם בכדי ליעל את ההגנה על העורף צריך לכלוא יצורים נלוזים כמוך, שתומכים בפשעי המלחמה של החמאס, אז גם את זה צריך לעשות. ומיד.  (לת) לתומך החמאס
    • 12:50
    • 21.11.12

10 עיתונאי טמבל לא יודע שגם בעסקים מכנים קילר (רוצח) את מי שמביא תוצאות. לשלוח את היתונאי לבדר ילדים במקלטים.  (לת) צבי
  • 06:36
  • 21.11.12

11 Be Eliezer is delusional  (לת) scout
  • 06:37
  • 21.11.12

12 בן אליעזר גרם המון נזקים לישראל במהלך הקריירה. ההתבטאות האומללה הזאת מזכירה אחרת, של ברק, בה טען הסמולן כי לו היה פלסטיני היה מצטרף לחמאס. זה משהו ב DNA הסמולני כנראה.  (לת) כבשה פועה
  • 06:38
  • 21.11.12

  •   אתה שקרן, או סתם בור? בהתייחס למה שבאמת ברק אמר, הוא צדק לגמרי על ראש הגנב
    • 09:47
    • 21.11.12

    הציטוט המדוייק: "אם הייתי פלסטיני בגיל המתאים, הייתי נכנס בשלב מסוים לאחד מארגוני ההתנגדות". לא חמאס ולא בטיח. בניגוד לאטומים שבימין, ברק ניסה להכנס לראשו של האוייב כדי להתמודד עמו ואולי גם כדי להגיע עמו להסכם, וברור שכל צעיר פלסטיני אמור להלחם בעד עצמאות עמו כמו שבארץ כל ישראלי\ת שאינו חובש כיפה או שביס אמור ללכת לצבא (בניגוד למה שקורה בציבור ה"פטריוטי" שלך).

  •   ברק שמאלן? אפילו את עצמך אתה כבר לא תצחיק עם השטות הזאת. חפש במקום אולי משהו ב-DNA של גנרלים.  (לת) בארשבעי
    • 09:54
    • 21.11.12

  •   מה אומלל בהתבטאות הזאת? זו בסך הכל האמת.  (לת) אמת
    • 10:03
    • 21.11.12

  •   אם ברק ופואד היו גרמנים- הם היו מצטרפים לתנועה הנאצית. זאת המשמעות  (לת) נו שוין
    • 10:36
    • 21.11.12

13 אם בן אליעזר היה יוצא לאזרחות אחרי 3 שנות שירות ולא נישאר בצבא הוא היום גואל
  • 06:39
  • 21.11.12

היה עני מובטל שבקושי מתפרנס , הצבא לצערי במיוחד בתקופה ההיא היה מקפצה למטומטמים שלא היסתדרו באזרחות , ראיתי את זה מקרוב , לכן אני לא כועס עליו כלל ,יום טוב

  •   כל מלה שלך נכונה יונתן
    • 09:01
    • 21.11.12

    זהו טיפוס רדוד שעלייתו לפסגת הפוליטיקה הישראלית מצביעה בעליל איזה עם מטומטם אנחנו. האיש אפס מאופס. אין מילים אחרות לתאר אותו.

  •   לא רק כל מילה, כל פסיק ונקודה  (לת) מתתיהו
    • 11:38
    • 21.11.12

  •   עני? מובטל? מה פתאום! הוא היה יו"ר ועד עובדי הנמלים או חברת החשמל  (לת) פעם מאכער תמיד מאכער
    • 12:59
    • 21.11.12

  •   ל 13, גועל: הפרשנות שלך משקפת ראיית עולם צרה במיוחד דמגוגיה זולה
    • 13:32
    • 21.11.12

    הרבה מחלקי חלב, עובדי דואר או נגרים היו יכולים להיות
    אלופים בצה"ל לו בחרו בקריירה הזו.
    מנהיג אמיתי או מפקד לא חייב להיות גם איש עסקים מצליח.
    יש דוגמאות לכך רבות: בגין, רפול, מוישה וחצי ועוד

14 פואד "רצח" את מפלגת העבודה - לא אצביע עבורם אם הוא ברשימה!!!! עובדת
  • 06:39
  • 21.11.12

כנראה שהאדם הוא סנילי לגמרי

15 Jabari == Rabin : I wish scout
  • 06:40
  • 21.11.12

It would so nice if Jabari was like Rabin and Sharon.
You see, Rabin and Sharon did not commit to the destruction of another country, even not those they did not like, even not those attacking Israel or harboring terrorists.
Further, both Rabin and Sharon led major reconciliation attempts.

Rabin led the Asolo accord.
Sharon decided on al leaving Gaza and allowing the Palestinians to self-rule it.

How does Jabari compare?

  •   What on earth are you talking about? Sharon orchestrated the 1982 invasion to Lebanon, attempting to drow Syria into the conflict and take Damascus. All killers are killers, BLI HANAKHOT  (לת) homebound
    • 09:54
    • 21.11.12

  •   עכשיו זה סופי: עיתון הארץ נפל לידיהם של הלאומנים הפלשתינאים, תומכי האיסלמו פאשיזם, ושאר נאורים מגלגלי עיניים התומכים ברצח ציונים.  (לת) שוקן, אתה יכול להיות גאה. הבאת אליך את חבריך, יהודים וערבים יורשי הנאצים
    • 12:46
    • 21.11.12

16 פואד "רצח" את מפלגת העבודה - לא אצביע עבורם אם הוא ברשימה!! סניל הגיע הזמן שתשב בשקט.  (לת) עובדת
  • 06:42
  • 21.11.12

17 מי האידיוט שעשה את התכנית כעת? ורד
  • 06:42
  • 21.11.12

הרבה שכל לא רואים כאן, שלא לדבר על פוליטיקאי סנילי שמראיינים ומביכים, בלי בושה. ערוץ חכם ורגיש היה מחכה עם תכנית כזאת עד לסיום המבצע. אבל לא הערוץ הזה, החלול, נעדר העומק, נבידור הזול להמונים.

18 עצוב לראות את התקשורת מתעללת באדם אגב ניצול תופעות גריאטריות. זמנו עבר.  (לת) ענת יבין
  • 06:45
  • 21.11.12

19 למה האמת הפשוטה מעוררת סערה?  (לת) פואד איש אמת
  • 06:45
  • 21.11.12

  •   אתה יודע מה? בסדר. כולנו רוצחים והכל מותר ולכן צריך ומותר להפציץ את האוכלוסייה האזרחית ברצועה  (לת) כי מה זה משנה בעצם, לא?
    • 12:49
    • 21.11.12

  •   הכי קל להיתלות בזיקנתו- אבל לאלה יש ניסיון ולכן תתעצבנו- הוא פשוט צודק. אני מהצפון ועוד לא בגיל של פואד.
    • 15:13
    • 21.11.12

    תפנימו, אנחנו לא רוצים שלום !!!
    עצוב !!!

20 פואד מסכן נשתבשה דעתו, סייג לחכמה שתיקה  (לת) ראובן סוויסה
  • 06:45
  • 21.11.12

21 פואד - מסתבר שהנזק המוחי שלך בלתי הפיך. אני ממליץ בזאת על כריתת אונה ימנית .  (לת) פרופ הס
  • 06:46
  • 21.11.12

22 האיש הזה היה שר ביטחון? פו - הדוב
  • 06:48
  • 21.11.12

או מנהיג כנופיה? מי זה האיש הזה? איך הוא הגיע לעמדות ככ בכירות פה?

  •   כיצד מגיעים אנשים כמהו לעמדות בכירות!? מתניה
    • 09:41
    • 21.11.12

    הענין די פשוט .אנשים בינוניים ומטה אוספים סביבם אנשים בינוניים ומטה. הם אינם מסתכנים שיהיו אנשים בשיעור קומה לידם.מטבע הדברים מרמזים על האנשים שאיפשרו לו להתפתח ולהגיע לעמדות הבכירות.דהיינו כל המערכת הפוליטית שתפקדה סביבו

23 פטפוטים מיותרים ומזיקים מה קרה
  • 06:48
  • 21.11.12

ישראל עדיין בתוך מלחמה באויב רכזר שיורה טילים על בתינו.

למה אמנון לוי וערוץ 10 לא יכולים להתאפק ולצאת בתוכנית כזו רק בעוד שנתיים?

למה בן אליעזר צריך ממרום גילו לפטפט את עצמנו לדעת ולחלק הגדרות מיהו רוצח ומיהו גבר?

למה עיתון הארץ צריך לפרסם את זה בקול צהלה?

האם האיצה לפרסום ולסקופ מועילה לכך שיפסק ירי הטילים על בתינו?

לגעתי ההפך הוא הנכון. אין עוד עם במערב או במזרח שעושה דבר כזה. ואין בזה שום חוסן לאומי ורק טפשות ורצון פרסום.

24 התשלומים השמנים ממובארק הפסיקו לזרום אל פואד, ודעתו השתבשה  (לת) חוצפן משהו
  • 06:48
  • 21.11.12

25 כל הכבוד לבן אליעזר על אמירת האמת מישהו
  • 06:49
  • 21.11.12

יש לומר את האמת: "דם על הידיים" יש לא רק בצד שלהם, אלא לא פחות, ובעצם הרבה יותר, בצד שלנו. החיסול הזה היה מעשה נפשע - הן כי /ג'אבר כנראה לא היה קיצוני ורצחני יותר משאר ההנהגה הפלסטינית, אלא כנראה אף מתון ואחראי יחסית. שנית, "חיסול" כלומר התנקשות בחיי פוליטיקאי אחד, זה דבר רע כי זה תמייד מעורר את שאיפת נקמת הדם, כלומר רק מעמיק ומגביר את שפיכות הדמים ומבטיח שתימשך עוד כעשרות שנים. למי שחפץ חיים, שחפץ שלום, יש לחדול מה"חיסולים" הללו, ובכלל מהמדיניות הכוחנית, ולהתחיל להסתכל על שכנינו כעל שכנים.

26 לפואד התחרפן הראש והזקנה מכה בו Efi
  • 06:51
  • 21.11.12

חזק אם הוא לא מצליח להבדיל בין פעולת התגוננות של צהל מול פעולה של טרוריסטים מופרעים של ג׳יהאד הזקנה לעיתים מביאה את האדם לחוכמה ולעיתים להגיון ילדים רגשני ודפוק זה מה שקורה בזמן האחרון לפואד עליו למהר לגריאטר ולקבל תרופות נגד ההתדרדרות שלו

27 היית אחראי לעושק הציבור בידי חברות הסוללר, לא יוצלח שכמוך  (לת) לך תעבוד
  • 06:51
  • 21.11.12

28 בן אליעזר אדם מסוכן למדינה הוא ומפלגתו  (לת) נראה שהשתבשה דעתו עליו
  • 06:53
  • 21.11.12

29 מראיין אוויל, מרואיין דביל רועי
  • 06:53
  • 21.11.12

והעיתוי עולה על כולם. למה נותנים עוד תמיכה לערוץ העלוב הזה? הטיפשות שם, מראיינים ומרואיינים כאחד, פשוט זועקת לשמים. אין לי הגדרה אחרת לעורך שהביא תכנית סוג ז' מבית היוצר של אמנון לוי, דווקא בעת הזו. תגידו, אתם לפעמים חושבים שם על המשמעות של האינטרפרטציות האוייליות שקשישים סניליים ולא רלבנטים בפוליטיקה אומרים? קוראים לרבין רוצח, מבלי להניד עפעף. חבורת שוטים יושבת לה בערוץ שנתמך על ידי המדינה ומסיתה כנגד המדינה. הסתה פראית, חולנית, בימים הכי לא נכונים.

30 משתמע מדבריו שיגאל אמיר צדק הרג טרוריסט  (לת) יא פואד קשרים טובים במשטרה לעצירת החקירה נגדך
  • 06:54
  • 21.11.12

31 כשכתבים לא רוצים להבין את הסלנג , הם מעדיפים להציג שקרים  (לת) גולן
  • 06:55
  • 21.11.12

32 פואד לא התכוון לרוח הכתבה כפי שהיא מוצגת  (לת) ש ג
  • 06:56
  • 21.11.12

33 נתבלעה עליו דעתו. אומלל שכמותו.  (לת) אחד 1
  • 06:56
  • 21.11.12

34 ברור לכל בר דעת שפואד לא התכוון לאייל שזה נראה בכתבה  (לת) שלום
  • 06:57
  • 21.11.12

35 פואד מנסה להראות שהוא גבר ויודע לדבר עם ערבים , או עם אוייבים  (לת) גולני
  • 06:58
  • 21.11.12

36 כל אחד רוצח בעיני הצד השני וגיבור העיני הצד האחר
  • 06:59
  • 21.11.12

אסד רוצח מבחינת שני הצדדים רבין לא רצח זו איוולת

37 למה יש לנו יום זכרון עבור רוצח?  (לת) יוסף
  • 07:00
  • 21.11.12

38 שיצא לפנסיה  (לת) עכ
  • 07:02
  • 21.11.12

39 השוחד שהפסיק להגיע ממוברק כנראה העביר אותו מדעתו דנה
  • 07:03
  • 21.11.12

פוליטיקאי הזוי , מאיפה צץ פתאום
אולי כדאי לעשות תחקיר מעמיק מה הקשר שלו עם מצריים וכמה שוחד קיבל מעסקת הגז ....

40 כותרת חסרת טאקט, ושוב הארץ הופכים לYNET2 רק מהצד השני  (לת) אמיר
  • 07:04
  • 21.11.12

41 שמענו עליך ועל הידידים שלך בן אליעזר יוסי
  • 07:04
  • 21.11.12

ואגב אתה גם כלול ברשימת הגנרלים שאתה טוען באיולותך שהם רוצחים.
אבל מה אפשר לצפות מאדם שחתום על הסכמי אוסלו הארורים. בשבילו עראפת ואחמד יאסין הם כמו רבין ובר לב. פשוט בושה שנותנים לליצן הזה מיקרופון. שילך לחפש לו אנשים אחרים לעשות עליהם הון פוליטי הדבר היחידי שהוא יודע לעשות זה לנצל שררה פוליטית כדי לקדם את עצמו. מושחת קלאסי

42 אולי זאת הבעיה? ממ
  • 07:05
  • 21.11.12

שהמנהיגים בשני הצדדים הם רוצחים?

43 החמאס לא צריך מודיעין ,אנו מספקים לו בחינם עם כל בפטפטת של חכי"ם מהנפטלין  (לת) דנה
  • 07:05
  • 21.11.12

44 פואד, עוף מהמסך, אתה קשקשן הילה
  • 07:07
  • 21.11.12

יותר גרוע מבן ארי. יחימוביץ לתשומת לבך.

45 Old idiot  (לת) Yehu
  • 07:08
  • 21.11.12

46 פואד לא מתאים לך לדבר כך. אילן
  • 07:08
  • 21.11.12

הנושא החשוב ביותר לדאוג לאינטרס הלאומי ,לא יכול להיות שיקומו אנשים פוליטים , ולא משנה מי הוא ולדבר נגד מנהיגות או נגד דרכי פעולה של צה"ל .
מי שרוצה שלום זה אנחנו הם רוצים רק מלחמה . צריך ללמד את החמס ואירן שדרך כח לא הולך כלום , צריך לדבר . בסופו של דבר אנחנו צריכים להיות אחד עם השני, לאורך כל השנים .

47 התבטאות אומללה ובעיקר שקרית: רבין לא רצח ולא הרג במזיד אזרחים. גירוש ערביי רמלה לוד סייט ורדף אותו כל ימיו. אשר לשרון: כאן הסיפור מעט שונה, אבל ספק אם יאה להכנס אליו. דבר נוסף:המחמאות שמרעיף בן-אליעזר על ג'עברי מביכות ומופרכות ובעיקר מתעלמות לחלוטין מהיותו שייך לתנועה אשר אסטרטגית חרטה על דגלה את חיסולנו. בקיצור, פואד, מה עם יציאה לגימלאות, קצת זמן אייכות עם הנכדים והותרת הפוליטיקה מאחור.  (לת) אחמד זאכי יאמני
  • 07:08
  • 21.11.12

  •   בדקת פעם על מה חולמים ראשי החמאס בסיוטיהם? לא, ולא איכפת לך, ובצדק. מלחמה היא רצח, ואנשי מלחמה הם רוצחים. רק במקרים נדירים תמצא ביניהם כאלה שבכנות מתחרטים על מה שעשו.  (לת) בארשבעי
    • 09:59
    • 21.11.12

48 פואד- לא האידיוט הראשון. הקדימה אותו שולמית אלוני שכינתה את חיילי צה"ל באותו "תואר נשגב" לפני שנים רבות.  (לת) Eddie Shor
  • 07:09
  • 21.11.12

  •   אתה כנראה אחד מהאידיוטים התורנים שמגיבים ירחמיאל כהן
    • 11:55
    • 21.11.12

    חזור לספסל הלימודים תקרא את כל מה שפואד אמר ואז תגיב.
    כנראה שלא תעשה את זה כי אתה די טמבל

  •   שתוק טמבל העד יוט
    • 19:42
    • 21.11.12

    כשמנבלים את הדף או המחשב או הפה המסקנה היא שאין לך טיעון לגופו של ענין
    אז תקרה לו טמבל או אדיוט !!!!

    ועכשיו לך להביט בראי

49 העמבה עלתה לו לראש יחזזקאל שמש, רמת גן
  • 07:10
  • 21.11.12

החרצוף-של-עצמו פואד באמת חושב שניתן לשים את הרוצחים האיסלמו-פשיסטים שלהם באותה מדרגה כמו המנהיגים שלנו. ומה זו ההתרפסות הזו "גבר גבר". אם כבר מדובר בעכברוש ביבים שפל שלא מעיז לצאת ללחימה גלויה נגד צבא אלא משתמש בטרור פחדני תוך כדי התחבאות מאחורי אזרחים.

50 האיש אף פעם לא סבל מעודף שכל, בקיצור לא העיפרון הכי מחודד בקלמר  (לת) מתפקד העבודה
  • 07:12
  • 21.11.12

51 רבין ושרון רוצחים, בדיוק כמו ג'עברי קורבן השללומלום
  • 07:12
  • 21.11.12

אכן

52 הלאפות עלו לו לשכל יהודה איש קריות
  • 07:15
  • 21.11.12

הבן-אדם איבד את זה לגמרי. יש גבול למה שאפשר להגיד רק בשביל לכבוש כותרת.

53 גוש הפיגור העילג הזה, פואד, אכן מתאים ל0מול הישראלי: ערן הבוחן
  • 07:15
  • 21.11.12

לא פלא שהוא יקיר ה0מול בשנים האחרונות: אידיוט, מבולבל, לא מסוגל להשלים משפט קוהרנטי אחד, מתבלבל מעובדות, מצטט סיסמאות מגוכחות ועבשות משנות התשעים. בקיצור: נציג מושלם של קבוצה עלובה ואבודה.

להתראות בבחירות.

54 פואד מושון
  • 07:17
  • 21.11.12

פשוט מצמרר לקרוא את ההשוואה בין רבין ושרון שאני לא חסיד שלהם לרב מרצחים שהוא מקום ראשון ברצח יהודים חפים מפשע.פואד דחוף לאשפוז בשער מנשה אתה לא פחות מבוגד.

55 בן אליעזר קשקשן בלתי נלאה אלף
  • 07:19
  • 21.11.12

משהו מאוד חיוני נדפק לו בקופסא.לא מבין למה מישהו בכלל טורח להקשיב לו.

56 כל הכבוד לך פואד . סוף סוף דברי טעם .  (לת) לא נמות עבור ליברמן
  • 07:19
  • 21.11.12

57 היה לי תבר קוראים לו פואד, לצערי מאז מחלתו נפגע לו שכלו, חרם אליו  (לת) בוזגלו
  • 07:20
  • 21.11.12

58 מי זה "הארץ" ? למה מי שכתב את זה מתבייש לכתוב את השם שלו? ויותר חשוב, למה המערכת לא מתביישת שזה מופיע ככה? גם את חרחורי הגסיסה של העיתון אפשר לעשות בצורה יותר מכובדת.  (לת) בנצ יץ
  • 07:21
  • 21.11.12

59 העם מקבל את השילטון שמגיע לו - הציבור מטומטם  (לת) חי שקלים
  • 07:27
  • 21.11.12

60 סתום, סתום את הפה גבר.  (לת) שבכניק
  • 07:28
  • 21.11.12

61 בן אליעזר פנסיה דחוף וישר לבית אבות יותם ליפשיץ
  • 07:28
  • 21.11.12

חכמולוג

62 התחרפנה דעתו עליו.  (לת) פו אדוב
  • 07:28
  • 21.11.12

63 סגרו את החשמל ותוך יום לא יהיו יותר הרוגים בשני הצדדים, ואז ניתן לשבת בצורה מסודרת על השאר  (לת) דעה
  • 07:30
  • 21.11.12

64 עיתון לאנשים חושבים עם כותרת כתבה לאנשים מפגרים יעקב
  • 07:30
  • 21.11.12

עלו והצליחו אני כאן לא דורך יותר

65 עיתון לאנשים חושבים עם כותרת כתבה לאנשים מפגרים יעקב
  • 07:30
  • 21.11.12

עלו והצליחו אני כאן לא דורך יותר

66 אסור לראיין את פואד, אלכוהול גמר לו את המוח.  (לת) כהן
  • 07:30
  • 21.11.12

67 השתחרר לו בורג..  (לת) העבודה
  • 07:34
  • 21.11.12

68 לא עיתונאי מהולל כאמנון לוי יוותר על לכידת פואד בהתבטאות אומללה בתוך שטף דיבור..  (לת) אמנון לוי - פנים צהובות
  • 07:34
  • 21.11.12

69 פואד כבר לא יודע מה שהוא מדבר... עילג ופתאטי. כך חלפה לה התהילה מהעולם.  (לת) בית אבות
  • 07:34
  • 21.11.12

70 נו מה יהיה, גם טיפש גם מכוער. בר רפאלי לפחות יפה יותר. מזעזע  (לת) נו..?
  • 07:36
  • 21.11.12

71 ככה שפזה כשמבגרים לא יודעים מה אומרים, עצוב  (לת) יורם
  • 07:36
  • 21.11.12

72 ללא שמץ ציניות - כל הכבוד לפואד על האמת שהוא מעיז להטיח לנו בפרצוף.  (לת) ואוו...
  • 07:39
  • 21.11.12

73 מובארק מרח את פואד ,עכשיו השמן התקשה. שקספיר
  • 07:39
  • 21.11.12

אבל פואד איש כבוד....

74 השתבשה דעתו של פואד במחלתו לפני כשנתיים MD
  • 07:39
  • 21.11.12

היו לו מספר התבטאויות מאז המעידים על כך. לא ניתן לטפל בהיעדר העכבות ממנו סובל האיש. אמצעי התקשורת מנצלים בציניות את מצבו החולני. אנא הניחו לאיש, שפועלו רב לבטחון ישראל וכעת מציגים אותו כשוטה בשוק...

75 כלומר אפשר לעשות עסקים עם יגאל עמיר?  (לת) גאולה ע.
  • 07:39
  • 21.11.12

76 פואד מייצג את כל מה שרקוב בפוליטיקה הישראלית מכיר אותו
  • 07:41
  • 21.11.12

אני מכיר אותך פואד - אני זוכר איך כשר ביטחון היית נרדם ונוחר בקולי קולות בדיונים קריטיים וכל הקצינים היו מסתכלים אחד על השני במבוכה ולא יודעים מה לעשות. אז אל תתיימר פתאום להבין בביטחון.

77 למרות שפואד הוא בבלי כמו משפחתי, אני לא יכולה להסכים איתו. הוא 0מולן לא חכם, וזה שהוא אכל 65 שנה כל יום לאפה, כנראה סתם לו את המוח.  (לת) נאוה מטבריה
  • 07:43
  • 21.11.12

78 זקנותו מביישת את בחרותו ראובן
  • 07:43
  • 21.11.12

עדיף בשביל כולם לשכוח מפואד, אלא עם כן מחפשים פליטות פה.

79 אין ספק שההודעה על מותו של בן אליעזר לא הייתה מוקדמת מדי. כמו במקרה של אברהם בורג, השיבוש החמור ביכולות השכליות מעיד שההודעה מדוייקת למדי. לוי מתעלל בזקן חסר ישע.  (לת) אינפיניטי
  • 07:44
  • 21.11.12

80 התחרפן השסק!! חיפאי
  • 07:44
  • 21.11.12

מי שמתחרפן אומר שטויות ... או אמת!!

81 הוא הרג 200 שבויים מצריים הגברבר הזה - אפס מאופס  (לת) גם בן אליעזר גבר גבר
  • 07:45
  • 21.11.12

82 גם כמה אנשי השומר הצעיר.למשל איסר בארי (מאיר טוביאנסקי למשל). יאיר המפ"מניק
  • 07:46
  • 21.11.12

ונא לזכור :כל קבוצי הקבה"א השוה"צ שקמו אחרי מלחמת השחרור ,קמו על חורבות כפרים ערביים (כולל להבות חביבה בו נולדתי אני בשנת 1950 ).
לציונות לסוציאליזם ולאחוות עמים .

83 אבדאלק, פואד, אינך יודע לשלוט על מוצא פיך? איך אומר הפתגם הערבי העממי:״لسانك حصانك، ان صنته، صانك، وان خنته، خانك" או בעברית קלה ״ לשונך הוא סוסך, שמרת עליו, ישמור עליך, בגדת בו, הוא יבגוד בך״, כמובן שביידיש זה נשמע הרבה יותר טוב. גב בהזדמנות לא כל כך חגיגית, ובטרם צפיה בתכנית, מה מצאה הצנזורה להתיר העלאת המשדר הזה? כבר אין יותר רסן לפטפטת שלנו? כל הפרשנים האלה המפרשנים את עצמם לדעת בשלושת הערוצים ותוך כדי טוחנים לנו את המוח, אין לכם מושג, כמה פנינים מודיעיניות האויב מצליח לדלות מהררי הזבל. חבל שאבדנו את תרבות ״ יד לפה״ או אוזניים לכותל. סכר ונפרץ. חבל. זה עולה לנו, בסופו של יום,בהרבה דם הגיגיו של פלוני אלמוני.  (לת) CREDO IN UNUM DEUM
  • 07:47
  • 21.11.12

84 צריך פירוש רש"י בשביל להבין מה האנפלבית הזה אומר, מה מראיינים אותו בכלל?  (לת) משנה
  • 07:49
  • 21.11.12

85 די לפואד nyker
  • 07:50
  • 21.11.12

די לראות ולשמוע את פואד. לצערי עבר זמנו ובהירותו גם על

86 פואד- בהמה היית ובהמה תשאר  (לת) השפוי
  • 07:50
  • 21.11.12

87 מעניין מה היתה הכותרת בהארץ אם ליברמן היה אומר את אותם דברים בדיוק.  (לת) רון
  • 07:51
  • 21.11.12

  •   ליברמן לא היה אומר את אותם דברים בדיוק, אבל לו היה אומר, זו הייתה אותה כותרת. במאמר הזה הכותרת הרבה יותר "שערורייתית" מהתוכן.  (לת) בארשבעי
    • 10:03
    • 21.11.12

88 בן אליעזר מתי
  • 07:54
  • 21.11.12

יותר מידי זמן בפוליטיקה הישראלית נישחקו לו לגמרי כל הגלגלים בראש .חבל.

89 כבר לא נשאר הרבה מהמוח בקודקודו...לא שהיה שם משהו לפני כן.  (לת) רעמסס
  • 07:55
  • 21.11.12

90 פואד התחיל לדבר שטויות  (לת) שמוליק
  • 07:56
  • 21.11.12

91 הטלר גם היה גבר גבר גדי
  • 07:56
  • 21.11.12

....

92 אם רבין היה רוצח, אז אפשר לשחרר את יגאל עמיר...  (לת) הגיון פשוט
  • 07:57
  • 21.11.12

93 יש אנשים זקנים דב
  • 07:58
  • 21.11.12

יש אנרים זקנים שזקנתם משכיחה את עלומיהם. פואד ביניהם.

94 צריך לשוב ולתדרך את המטפל הפיליפיני שלו שלא ישכח לתת לו את הכדורים כל יום ובמיוחד לפני שהוא הולך להופיע בטלביזיה....איך אדם מבייש את זקנתו במו פיו חסר המעצורים.  (לת) אבי.ש
  • 07:59
  • 21.11.12

95 על זה היה אפשר להגיד "זקנתו מביישת את נעוריו" אבל אצל פואד, אפילו זה לא נכון...  (לת) עדי
  • 07:59
  • 21.11.12

96 רבין ושרון לא ניהלו מלחמה נגד אוכלוסיה אזרחית RR
  • 07:59
  • 21.11.12

פואד, תמיד היית טמבל
אבל זה החמיר עם הגיל

97 אני משתדל לא לעשות עסקים עם פושעים חפש
  • 08:00
  • 21.11.12

מצא את ההגונים ושחד אותם. הרוצחים יתנו לך זמן שאול עד שיפסיקו . זו הסיבה שגברי חוסל כי הפסיק לספק את הסחורה. אם רבין רוצח למה הציבור מוכן לסכן את חייו עבור המצביע הזה? הגיע זמנו של פואד להתכונן ליומו האחרון בלעדינו שחרר אותנו מנוכחותך התקשורתית בבקשה!

98 ישראל בחסות ליברמן ביבי וברק רוצחת כל אפשרות לשלום ועבודה מדינית. בריונים מהסוג הפושטי כמותם יודעים רק לחפש נקמה ועלק כוח באמצעות אחרים, במקרה זה הצבא. מה אכפת להם? הם משלמים על הצבא מכיסם? בחייהם? לא. משלם המיסים החמור ישלם, מכיסו ובחייו, ומנשקי המזוזות המתנחבלים והטייקונים ימשיכו לחיות על משלם המיסים. אבל אם משלם המיסים ילך בעזה במבצע קרקעי מה יקרה? על חשבון מי הם יחיו?  (לת) שומר חוק
  • 08:01
  • 21.11.12

99 ישראל בחסות ליברמן ביבי וברק רוצחת כל אפשרות לשלום ועבודה מדינית. בריונים מהסוג הפושטי כמותם יודעים רק לחפש נקמה ועלק כוח באמצעות אחרים, במקרה זה הצבא. מה אכפת להם? הם משלמים על הצבא מכיסם? בחייהם? לא. משלם המיסים החמור ישלם, מכיסו ובחייו, ומנשקי המזוזות המתנחבלים והטייקונים ימשיכו לחיות על משלם המיסים. אבל אם משלם המיסים ילך בעזה במבצע קרקעי מה יקרה? על חשבון מי הם יחיו?  (לת) שומר חוק
  • 08:01
  • 21.11.12

100 פואד יעשה הכל כדי להישאר בתודעה... אריק
  • 08:03
  • 21.11.12

כולל לדבר שטויות שימצאו חן בעיני חלק מהציבור

101 פואד אמר אז הוא יודע מה הוא מדבר. אברהם בר
  • 08:03
  • 21.11.12

עוד רגע תהיה פה התנפלות של מגיבים בתשלום על פואד כאילו הוא סיכן של החמאס. חבורת נבלות,פואד עשה ביום אחד מה שלא תעשו כל חייכם!

102 בגלל שפואד רוצח ואכזר אשתו ברחה לו  (לת) ידידת משפחה
  • 08:04
  • 21.11.12

103 קשקשת של מנדלבליט  (לת) יוסי
  • 08:05
  • 21.11.12

  •   או, סופסוף מישהו מגיב לידיעה המעניינת יותר. אכן קשקשת. אין שום קשר בין מה שהוא אמר למציאות.  (לת) בארשבעי
    • 10:06
    • 21.11.12

104 איש טיפש אוויל ומזדקן, לך תעשה הסכם עם היטלר, גם הוא רוצח בני
  • 08:05
  • 21.11.12

ככל שהאיש מתבגר כך שכלו הולך ואוזל, ואינו שולט על מוצא פיו

105 עוד עירקי אהבל  (לת) יעל
  • 08:06
  • 21.11.12

106 גם אלפרון ואברג׳ל הם גברים גברים רק איתם עושים עסקים נו לא פלא אולמרט ושרון המושתים כיהנו כראשי ממשלה יש לגיטימציה לכל העוברים על החוק כנראה גם פואד בא מאותו בית מדרש  (לת) ג׳ורג
  • 08:07
  • 21.11.12

107 פואד קצת .... ?? ומה אומרת שלי על כל זה ? שלי לשרת ביטחון !!!  (לת) משה
  • 08:07
  • 21.11.12

108 עד היום מחזיקים רוב האזרחים במיתוס שבפעולת קיביה הרג האזרחים היה טעות סתם אחד
  • 08:08
  • 21.11.12

ולגבי רבין - לא כל כך ברור שהיו לו מספיק ביצים כדי להיות "רוצח", להבדיל משרון

109 למה צריך לראיין את קניין הקולות הזה? הרי רק בזכות זה הוא נעשה שר.  (לת) ותיקה
  • 08:08
  • 21.11.12

110 פואד קורע את מסך הצביעות! אגב, הוא אדם מבריק שהיה יכול לחולל פלאים כראש ממשלה.  (לת) יוסי
  • 08:08
  • 21.11.12

111 דברי הבל לשעות שידור בלי בקסים ללשון לכן מותר להגיד הכל ברברן  (לת) לנה
  • 08:11
  • 21.11.12

112 עילגות או טימטום?  (לת) ישראל
  • 08:12
  • 21.11.12

113 כשפואד היה חולה-איחלתי לו החלמה מלאה ושלא יחזור לפוליטיקה.לא שיניתי את דעתי.  (לת) סמי מפ"ת
  • 08:13
  • 21.11.12

114 בן אליעזר א-א
  • 08:14
  • 21.11.12

-- תמיד היתה טיפש--עכשב אתה מ א ו ד טיפש !!!!!!!!!

115 אז מי בן מוות אלכס
  • 08:14
  • 21.11.12

ג׳עבר היה בן מוות על פשעים שעשה - על פי ממשלת ישראל. על פי הפצר לשעבר אסור להרוג על פשעים בעבר. אסור גם מעשה נקמה. אז למה הרגנו אותו? האם היו נופלים עלינו יותר טילים אם לא היינו הורגים אותו? אני מאד מסופק. המילים חיסול ונזק אגבי הן איומות גם אם אלו בחלקם אויבים גם הם בני אדם . לא הורגים בני אדם בדרך אגב. אין בעיני הבדל בין פגיעה באנשים חפים באגביות לבין מכוון

116 אז מי בן מוות אלכס
  • 08:14
  • 21.11.12

ג׳עבר היה בן מוות על פשעים שעשה - על פי ממשלת ישראל. על פי הפצר לשעבר אסור להרוג על פשעים בעבר. אסור גם מעשה נקמה. אז למה הרגנו אותו? האם היו נופלים עלינו יותר טילים אם לא היינו הורגים אותו? אני מאד מסופק. המילים חיסול ונזק אגבי הן איומות גם אם אלו בחלקם אויבים גם הם בני אדם . לא הורגים בני אדם בדרך אגב. אין בעיני הבדל בין פגיעה באנשים חפים באגביות לבין מכוון

117 אז אולי לא כדאי שנעשה עסקים עם בן אליעזר...  (לת) קיקי
  • 08:15
  • 21.11.12

118 זאת לא הפעם הראשונה שבן אליעזר תוקע את כף רגלו לפיו. מצד שני, יש רבים כאלה בין הפוליטיקאים שלנו . . .וזה כלל לא מנחם  (לת) רגל בפה . . זה לא יפה !
  • 08:16
  • 21.11.12

119 פואד מוכן להופיע בתקשורת בכל מחיר. הוא תמיד ידבר על הנושא החם וישחרר פרטים שאיש לא מוכן לחשוף. שמח ששב לאיתנו. אשמח אם יעלם פוליטית.  (לת) סתם אחד
  • 08:16
  • 21.11.12

120 סוף סוף יוצא לו דבר אמת מן הפה  (לת) יוסף דיין, פסגות
  • 08:17
  • 21.11.12

121 אין לו סיכוי עכשיו להיבחר מסכן
  • 08:18
  • 21.11.12

הוא צריך ללמוד לשתוק, אבל זה כבר מאוחר בגילו ללמוד.

122 חבל שהוא לא נשאר בקומה לחלום על מופלטות  (לת) אבי
  • 08:18
  • 21.11.12

123 מאז שפואד חזר מהקומה.. הוא מדבר רק שטויות !!  (לת) רחמנות עליו
  • 08:19
  • 21.11.12

124 בושה.  (לת) שימי
  • 08:22
  • 21.11.12

125 פואד הוא מרגל, בדיוק כמו ואנונו וקלינברג אופיר
  • 08:22
  • 21.11.12

יש לחקור את האיש, מקורות ההון העצמי שברשותו ואת יחסיו הקרובים עם מי שכבר אינם בני בריתנו באזור (ע״ע מצרים וטורקיה) ויפה שעה אחת קודם

126 פואד היה מטומטם ונשאר מטומטם.  (לת) אילן
  • 08:23
  • 21.11.12

127 האיש התחרפן - למה להביא דבריו ולבזות מי שהיה אלוף בישראל? זה עצוב - אבל זה מתרחש עם השנים ועם חוסר היכולת להכיר בעובדה שהוא כבר לא "קובע" את חיי עמו מיכל מירושלים
  • 08:23
  • 21.11.12

עכשיו שידאג לבריאותו בלבד. ושיהיה בריא ויפסיק להתבזות

128 פיהוק הזדמנות
  • 08:24
  • 21.11.12

אז הוא חושב ככה. אז מה? הייתי מצפה שיתבגר ויבין שלא אומרים בקול רם כל איוולת שמתרוצצת במוחו.

129 גם פואד היה רוצח שלומי
  • 08:26
  • 21.11.12

שבויים מצריים כפותים

130 הרפואה המודרנית דר' גריי
  • 08:26
  • 21.11.12

עצוב, מה שאלצהיימר עושה.

131 האיש כבר סניל.  (לת) לירון
  • 08:29
  • 21.11.12

132 ולחשוב שהאידיוט הזה היה שר בטחון ......בא לי לבכות .  (לת) אבא של חייל
  • 08:32
  • 21.11.12

133 אני, אני, אני...  (לת) אני, אני, אני...
  • 08:33
  • 21.11.12

134 דבריו מלמדים שהגיע זמנו לעבור לדיור מוגן בבית אבות ! גלית אברהם
  • 08:35
  • 21.11.12

אינו כשיר עוד לשמש כנציג ציבור .

135 יאללה פצ"ר שקרן! כשהוא אומר "אחד" הוא מתכוון שמותר לפגוע בעשרה, אבל להוריד לכל אחד מהם לכל היותר עשירית מהגוף...  (לת) לא פוגעים כנקמה?! ספר למי שלא עושה מילואים...
  • 08:35
  • 21.11.12

136 הגיל נותן את האותות אור
  • 08:35
  • 21.11.12

הבן אדם השתגע.

רבין ושרון היו רוצחים? רבין ושרון מעולם, אבל מעולם לא פגעו באזרחים חפים מפשע במכוון!!!!!!!!!
יחיד ההבדל הקטן שהמוח הסנילי שלו שכח

137 אוי איזה טיפשששששששששששש.... ועוד נותנים לו במה בכל ערוץ. טיפש כמו סוליית נעל מהוהה, בלויה, וקרועה. ועוד זה היה שר בטחון. לא יאומן. תרבות של עארס. עלאק רוצה להיות גבר. יעני הוא מהמאפיה. איזה טיפשששששש....  (לת) פואד עמבה-גמבה
  • 08:36
  • 21.11.12

138 פואד בלחץ . הוא הרי אלוף העולם בגיוס מתפקדים ערבים למפלגת העבודה .אתם יודעים כמה מתפקדים פוטנציאליים יש לו בעזה ובסודן ?  (לת) ברל רפטור
  • 08:38
  • 21.11.12

139 פואד נהפך לסנילי בזיקנתו - תוציאו אותו לפנסיה  (לת) ביטחוניסט
  • 08:38
  • 21.11.12

140 מספיק בן אליעזר תפרוש המוח שלך נפגע כנראה  (לת) מותר לחשוב אסור לומר
  • 08:41
  • 21.11.12

141 מה רוצים מהסינילי הזה. הוא כבר מזמן מגמגם ולא שולט  (לת) קורא
  • 08:44
  • 21.11.12

142 פואד,די! אתה כזה חמוד...לך לפני שתגורש בבושת פנים. העילגות היא חסד זמני.  (לת) קין
  • 08:49
  • 21.11.12

143 פואד סנילי וטיפש יוסי
  • 08:49
  • 21.11.12

בושה וחרפה שהוא עוד יושב בכנסת ישראל.

144 נראה כי אם נכון הפרסום האדם התחרפן, דעתו השתבשה ומקומו במחלקת תשושים ולא בכנסת  (לת) לשלוח את פואד לטיפול
  • 08:49
  • 21.11.12

145 מה פואד היה עושה? "משפד" אותו במקום להוריד עליו טיל?  (לת) "תזהר אני אשפד אות" אמר בהיכל הכנסת
  • 08:54
  • 21.11.12

146 כל המגיבים לכתבה הזאת אינם יכולים לצחצח לפואד את הנעליים גוביינא
  • 08:54
  • 21.11.12

כל כך צודק, חבל שלא אמר את זה לפני 10 שנים, אבל מוטב מאוחר. ועוד פיסת אמת לדרך: נתניהו וליברמן הם בסך הכל ג'ובניקים, מזכירים לי את החיילים מהקרייה שהיו מניפים דגלים והולכים הבייתה. נו...

147 פואד לא כוס התה שלי אבל התגובות צבועות משמאל ומימין אחת מהמרכז
  • 08:55
  • 21.11.12

מה שפואד אומר, בעילגות רבה יש לומר, נשמע לי אמת. כל המנהלים את הסכסוך הם סוג של רוצחים, כי הם אחראים למותם של אנשים רבים, ביניהם אזרחים. והם גם לקחו על עצמם בידיעה ומתוך אידיאולוגיה את התפקיד שנושא בתוכו את האחריות הזו. רמטכלים, שרי ביטחון.
הימין הרי בעצמו טען שרבין רוצח-(אלטלנה, אוסלו) והשמאל טען ששרון רוצח (סברה ושתילה) וג'ברי בטח שרוצח. אבל הישראלים לא מוכנים להשוות את עצמם לפלשתינאים, כי הרי אנחנו מוסריים וצודקים והם חיות טרף..
ואם יקלעו לידינו מנהיג פלשתיני שאינו רוצח, ומנהיג ישראלי שלא היה אחראי להרג רב, יגידו גם הפלשתינאים וגם הישראלים שאילו אנשים חלשים, בלי "נסיון בטחוני", ולא יתנו להם שום סמכות לעשות שלום.
כך שפואד אמר אמת, כנראה.

148 מה סה השטויות של. ״ גבר גבר ״ מה אתה ילד עם עודף הורמונים ?  (לת) רמי
  • 08:56
  • 21.11.12

149 העירקי מבין את המזה"ת העירקי צודק
  • 08:57
  • 21.11.12

וכשהוא מדבר עם איש חמאס הוא רואה אותו, כי עם דוים לו הוא גדל ובהם הוא לחם.
עסקים במזה"ת עושים עם רוצחים, בוקר טוב.
אני עדיין מופתע כשזה חדש למישהו

150 יועץ פנסיוני אוי לבושה
  • 08:57
  • 21.11.12

פואד, תעשה לעצמך טובה ותפרוש. תפרוש בכבוד, אם נשאר מזה משהו אצלך... איזה דברים חסרי שחר. לשים טרוריסטים חסרי ערך בסיסי לחיי אדם באותה נשימה עם אנשי צבא שנלחמו בצבאות אחרים ולא כדי להרוג אוכלוסיה אזרחית. נו, באמת. אולי אתה עובר איזה אירוע מוחי כרגע, זה הדבר היחיד שיציל אותך מפליטת הפה הזאת! תפרוש, הכנסת היא לא בית אבות, אלא מקום בו אתה צריך לייצג את דעת קהלך - לא נראה לי שאתה עושה זאת!

151 לא בחינם אשתוב ברחה ממנו  (לת) ידידה לשעבר
  • 08:58
  • 21.11.12

152 מיליוני פוסטים בפייסבוק לא יצליחו לתקן את הנזק שנגרם כעת, רק מי שנולד בחול יודע. הצבר הטיפוסי לא מודע למידת הנזק שזה גורם כי מקסימום הוא קורא רק באנגלית  (לת) רומן
  • 09:00
  • 21.11.12

153 האדם רע מנעורותו לכן הרוע הוא הסטן בגלל העונש לאכילה מעץ הדעת לטוב ולרעעע לכן התקווה היא משיח בן דוד שיבוא ויגאל את עם ישראל אז בו במקום הסטן מת ולא יהיה רוע בעולם בכלל עד שהסטן לא יושמד ביום הגאולה ימשיך האדם ברישעותו המתמדת לצערנו עץ הדעת נתן את הרוע בעולם  (לת) גבריאל
  • 09:00
  • 21.11.12

154 ג'עברי אכן גבר בגברים אך מה לעשות פואד נמושה  (לת) רוני
  • 09:01
  • 21.11.12

155 לעת זקנתו השתבשה עליו דעתו  (לת) קשקשן
  • 09:02
  • 21.11.12

156 להזכירכם פואד מפקד שקד  (לת) ירון
  • 09:02
  • 21.11.12

157 מה עלה מחקירתו על שוחד ממובארק?!  (לת) מושחט
  • 09:03
  • 21.11.12

158 פואד הוגה הדעות HMJE
  • 09:05
  • 21.11.12

בזמן מלחמה, כדי למלא את ימי השידורים הארוכים מוצאים כלי התקשורת כל מיני אווילים, אויבי המדינה, קיצוניים שמאליים, קיצונים ימניים העיקר ש"יהיה שמח באולפן".

בין גדולי השוטים נמצא "הפואד" אדם עילג, מלא בעצמו ומחצית אוצר המילים שלו היא: "אני, אני, אני"... עכשיו הוא התפתח וכינה את ראשי הממשלה לשעבר יצחק רבין ואריאל שרון "רוצחים", בדיוק כמו רמטכ"ל חמאס... האידיוט לא מבין שהוא נותן לגיטימציה למרצחי החמאס והג'יאד.

159 ביום הזיכרון לעמוד דומייה לזכרו של אחמד ג'עברי, גיבור ישראל.  (לת) הדובר
  • 09:08
  • 21.11.12

160 בן אליעזר אחמד
  • 09:31
  • 21.11.12

האם גם לי מותר להגיד על רבין ושרון .רוצחים????????????

161 שוב "הארץ" עם הכותרות המגמתיות שמוציאות דברים מהקשרם. לא שפואד הוא חכם גדול, אבל... למה לכם את זה?
  • 09:37
  • 21.11.12

הרי ברור שהוא התכוון שכל אדם שמחליט על יציאה למלחמה שבה נהרגים אנשים הוא רוצח. לפי זה גם צ'רצ'יל וגם משה רבנו היו רוצחים.

  •   בהגדה של פסח שיר הלל לרצח חפים מפשע: מכת הבכורות, וכל שנה אנחנו חוזרים על אותו פולחן רצחני, יותר גרוע מהפלשתינים הרוקדים על הגגות לאחר כל פיגוע  (לת) מדעי היהדות
    • 13:32
    • 21.11.12

162 מאברוק פואד. דברים כדורבנות. אל תתנצל ואל תסביר. אתה פשוט צודק.  (לת) הישראלים חיים בסרט, בעולם של שחור ולבן. רק טיפול בהלם יעיר אותם מהתרדמת שאליה הכניסו אותם שרלטנים ואני מכירות סוג ז כמו נתניהו
  • 09:39
  • 21.11.12

163 ככה נותנים לזקן חולה וסנילי לעשות מעצמו צחוק על דפי העיתון? איפה האתיקה?  (לת) הארץ תתבישו
  • 09:40
  • 21.11.12

164 פואד, התגובות המתלהמות אומרות הכל. ככה זה כשאומרים את האמת ללא כחל וסרק  (לת) פואד אל תתנצל!!!
  • 09:41
  • 21.11.12

165 למי ששכח: האיש היה שר הביטחון (שלנו). עוד הוכחה לקיום אלוהים ששומר עלינו. מלך כלומניק
  • 09:42
  • 21.11.12

הוא הילך אימים לפני מבצע "חומת מגן".
מהלך אימים כעת בנוגע למצרים.
אכן הוא חביב אבל עילג, מתלהם ומטורלל.
די לראיין אותו. בבקשה.

166 למה לא סותמים פיות??להחזיר את הצנזורה!!! חבל שחזרת  (לת) רומנו
  • 09:42
  • 21.11.12

167 פואד, בחופשה הבאה שלי מהכלא אני מגיע עם אקדח. יגאל  (לת) סרק סרק
  • 09:43
  • 21.11.12

168 אין לי טענה לפואד. נולד טפש, נשאר טפש. אבל למה מראיינים אותו??  (לת) קוהלת
  • 09:43
  • 21.11.12

169 Don't forget, he was a business partner of Mubarac-- so the $millions speak from his throat  (לת) Disgusted
  • 09:44
  • 21.11.12

170 חלון נדיר להבנת הטמטום של מי שכל משפט שיוצא מפיו הוא "אני אני אני אני אני" אגומניאק טיפש ומוגבל בשכלו  (לת) אני אני אני אני אנ י
  • 09:46
  • 21.11.12

171 ג'עברי נתן את מילתו בהסכם עופרת יצוקה....ומה נהיה..... ישראל
  • 09:53
  • 21.11.12

אותו פואד עם אותם סיפורי סבתא.
שרון ורבין מעולם לא פגעו על מנת להרוג חפים מפשע.
משהו השתבש לפואד בראש

172 אין שוטה כמו שוטה זקן.. לילי
  • 09:54
  • 21.11.12

ועל פואד אי אפשר לומר ש"זקנתו מביישת את נעוריו", מכיוון שגם בנעוריו הוא לא היה משהו כלל וכלל.

173 הגיל עושה את שלו. בנימין בן אליעזר: זה הזמן לפרוש.  (לת) מיי שהוו
  • 10:00
  • 21.11.12

174 למספר 5 תתבייש ללא פעולות תגמול לא היינו פה  (לת) חייל
  • 10:00
  • 21.11.12

175 התבטאות חריפה אבל, למען ההגינות, הרי זו האמת אורנית
  • 10:09
  • 21.11.12

הרי מצפים מחייל, ובוודאי ממפקד, שיכוון את נשקו ויהרוג את האויב בלי למצמץ, או כפי שקילר נוסף, במקרה שר הבטחון בממשלת נתניהו, התבטא "לראות לאויב את הלבן שבעיניים" ואז לירות ללא היסוס. יש מי שמסוגלים להפריד בין תפקידם כלוחמים לבין המציאות האזרחית. לא כולם.

176 יגאל, שוב לא לקחת את הכדור בבוקר?  (לת) ד״ר אילן רבינוביץ׳
  • 10:30
  • 21.11.12

177 בן אליעזר אמר עשרות פעמים ששמוברק לא יפול כי הוא חזק.אז הוא אמר!במבצע חומת מגן,במקום לשלוח מטוס ולהפציץ בית עם מחבלים הוא שלח 30 חיילים וכולם יודעים מה קרה לחיילים.  (לת) טיפש פופוליסט
  • 10:30
  • 21.11.12

178 פואד רצח 13 חיילי צהל ביום אחד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אביב
  • 10:35
  • 21.11.12

הוא לא רצה לפגוע בחפים מפשע ולכן הכניס את הכוח רגלית והם נהרגו בשל כך. השם ישפוט אותו !!! השופט כל הארץ יעשה משפט בפואד בן אליעזר.

179 פואד איש פשוט אבל חכם. הוא צודק, במציאות של סכסוך עקוב מדם ה"קילרים" הכי גדולים הופכים למנהיגים חזקים ומוערכים שיכולים להגיע להסכמים  (לת) רבין ושרון הם רוצחים מנקדת ראותם של הפלשתינים
  • 10:39
  • 21.11.12

180 העיניין החשוב והמהפכני בהתבטאות של בן אליעזר זה, שסוף סוף מבין מישהו מיתוך הסיכסוך שיש כאן סימטריה, ג'עברי שימש בתפקיד צבאי בכיר בחמאס בדיוק כמו רבין, שרון או נושאי תפקידים אחרים בצבא וגם בממשלה, לארץ הזו יש לפחות 2 נראטיבים ולנו אין חזקה על האמת והקורבניות (זאת למרות ש"העולם חייב לנו ביג טיים על השואה" אך אנחנו לא באמת מעניינים אף אחד)  (לת) BlackMamba
  • 10:44
  • 21.11.12

  •   מדוע אינך עושה הבדל בין רמטכל טרוריסט הרוצח נשים ילדים החושב
    • 14:02
    • 21.11.12

    לבין רבין שמעולם לא שם על הכוונת בזדון נשים אזרחים וילדים של האוייב. היכן הסימטריה בראש שלך?????

181 םואד, תמיד חשבתי שאתה אדיוט. עכשיו כולם יודעים. צדקתי.  (לת) ליאור
  • 10:46
  • 21.11.12

182 שלום עושים עם אויבים לא ככה?
  • 10:46
  • 21.11.12

ועדיף כבר אויבים שהעם שלהם הולך אחריהם

  •   שלום עושים עם אויבים, אבל לא עם טרוריסטים וודאי לא עם החושב
    • 12:51
    • 21.11.12

    טרוריסטים שאומרים לך שאיתך הם לא יעשו שלום. מתי תהיו מוכנים אתה וחבריך לפקוח אוזניים ולשמוע את מה שהטרוריסטים אומרים לך כבר שנים: לך לים תמות, תעלם מכאן.... הכל הכל הכל שלנו. ואתה צריך להתאדות. מדוע אתה לא שומע מה שהם אומרים. הם לא רק אומרים אלא גם עושים. הם יורים על כל הארץ לא על חלק על הכל, עד היכן שידם מגיעה.....

183 בעעעע ,סליחה לא יכולתי להתאפק... N
  • 10:47
  • 21.11.12

הקאתי מהדברים שאני קורא .
איכס איזה אדם מבחיל צריך להיות בשביל להזכיר את ראשי הממשלה לשעבר שלנו ,ביחד עם רוצחים מבחילים שכל רצונם בחהשמיד אותנו.
לתת מחמאות לרוצחים פלסטינאים במילים של גבר זה מחליא
אסור שאחד כזה יכהן כאיש ציבור

184 בבלי, בבלי ואפילו מבצרה, אך חכם גדול מעולם לא היה ה0מולן הזה.  (לת) נאוה מטבריה
  • 10:48
  • 21.11.12

185 זקנתו מביישת את נעוריו....לך הביתה פואד, לך.  (לת) רעמסס
  • 10:53
  • 21.11.12

186 עושה חשק להתפקד למפלגת העבודה כדי להעיף את פואד ה"גבר"  (לת) יובל
  • 10:56
  • 21.11.12

187 רק פוטין יכול yl
  • 10:57
  • 21.11.12

יש משהו אצל ביבי שתמיד גורם לו לפחד להסס חוסר בטחון זועק
שגורם לציבור להבין שמאחורי חליפת ראש הממשלה אין כלום
את זה לא אני אומר את זה אומרים כל האויבים שלנו
לכן לבחירות הקרובות אני ממליץ על פוטין כראש ממשלה יש לו קבלות בטיפול במוסלמים צצנים

188 למה הגזענות והשמצות כנגד זיקנה? אנשים זקנים שאני מכירה הם בעיקר מאד חכמים אלה
  • 11:04
  • 21.11.12

המרצה שלי ללטינית הוא פולני זקן וחכם בן 86 -הרבה יותר חכם מביבי הצעיר. מזעזע התגובות כנגד הזיקנה -נכתב על ידיבחורה צעירה בת 25

189 Right, but then better than deal with killers, kill them. He who arises to kill you, kill him first. Zot kol haTora kulla..  (לת) Kirtchuk
  • 11:07
  • 21.11.12

190 כל הכבוד לבן אליעזר! די כבר לטרמינולוגיה השקרית הזו לפיה רק הצד השני הוא "טרוריסט" עם "דם על הידיים" אחת העם
  • 11:10
  • 21.11.12

והחיסולים בכלל, הם דרך התגובה הכי גרועה (למי שמעוניין להשיג רגיעה), משום שהם מובילים רק לזעם, שנאה ותגובת נקמה עצומה, שעלולה להישאר דורות.

191 אם נאמרו הדברים חבל שהצילו אותו בבית החולים על חשבון הציבור.  (לת) רון
  • 11:12
  • 21.11.12

192 מסכן, ואם היית קשיש ועילג כמוהו?  (לת) אייל
  • 11:23
  • 21.11.12

193 אישפוז מהיר למגיבים הימניים שלמי נחמני
  • 11:40
  • 21.11.12

לכל המגיבים הימניים (רוני זיתון,אירות אלפרין,אורי יעקב וכו') אתם זקוקים דחוף לאישפוז,אחרת אחשוב שאתם סתם טמבלים אמיתיים.כדאי לכם לחזור וללמוד הסטוריה אמיתית כדי לדעת את כל האמת.כמובן שאתם כאן רק משנות החמישים ואינכם יודעים שלהקים את המדינה היה הרבה יותר קשה,עשו טעויות אבל הכל היה עם כבוד הדדי לא כמו היום שאתם מרגישים שלא עשיתם כלום ולא בניתם כלום אלא רק משמיצים.תחזרו לעבודה ולא למסכנות

194 כל הכבוד פואד. סוף סוף פוליטקאי שאומר את האמת לאמיתה. עכשיו זה ברור יותר מתמיד - החיסול של ג'עברי היה תעמולת בחירות אכזרית של ביבי, ברק וליברמן, ואת המחיר הנורא של תינוקות, ילדים, נשים, חפים מפשע , חיילים וסתם אזרחים משלמים תושבי עזה ואזרחי ישראל. ישראל לא השיגה כלום במבצע חוץ מדם ועוד דם ועוד דם.  (לת) חי
  • 11:45
  • 21.11.12

195 פואד (הוא מהחמאס?) הוא נס רפואי מהלך. הצדיק מסדום
  • 11:50
  • 21.11.12

אדם ללא מוח.
שמישהו יגאל אותנו מדברי ההבל שלו. אהבל היה אהבל נשאר ואהבל ימות.
כפי שהקב"ה לא רותה את עריק סר-און אצלו, כך הוא לא רוצה אצלו את הפואד. שר"י.

196 לזיתוני אני
  • 12:00
  • 21.11.12

כן! זו הרמה של הימין! אם אין שכל עוברים להעלבות (למרות שאין שום עלבון בעובדת היותה זקנה. גם הוא יהיה. כולנו נהיה!)

197 איך הוא אמר"חשוב שכל אחד ידע מתי לרדת מהבמה...אני מבטיח שהפריימריז לחכרות בכנסת הבאה יהיו האחרונים שלי"...האיש ירד מהפסים לגמרי.העובדה ששלי מנטרלת אותו מעבירה אותו על (מעט)דעתו.  (לת) נפיח
  • 12:04
  • 21.11.12

198 פואד הגיע למצב גריאטרי בשלב בו לא שולטים בצרכים. במיוחד בצורך לברבר ולצאת אהבל  (לת) אחד ששמע את פואד שנים
  • 12:29
  • 21.11.12

199 לא מפתיע עופר
  • 12:29
  • 21.11.12

יש תכונה לכל "הגנרלים" למינהם אצלינו להיות "פסיכים" בערוב ימיהם.
הבעיה שזה מזיק.
שישאר טיפש לעצמו ,אבל למה להזיק לנו.
הנטיה הערבית והמשחק שלו לשחק אותה עאלק מומחה לענייני ברגותי בכל שיחה נמאסו עלינו

קח פנסיה ותעוף לנו מהחיים.
או במילים פשוטות -סתום את הפה יא-טמבל.

200 דברת חמורים.  (לת) משה
  • 12:40
  • 21.11.12

201 כנראה שפואד לקה בדימנציה-שיטיון  (לת) עצוב
  • 12:41
  • 21.11.12

202 עברת את שמו מבן זונה  (לת) ש.זיין
  • 12:47
  • 21.11.12

203 מה לנו כי נלין על הגויים כאשר היהודים עצמם ועוד ראשי היהודים משווים החושב
  • 12:47
  • 21.11.12

בין אנשים הרוצחים בכוונה נשים וילדים, יורים בלי למצמץ אוכלוסיה אזרחית פגזים, פצמר"ים, טילים, וכו', לבין שרון או רבין שנלחמו בצבאות סדירים ערבים, או בלוחמי טרור היורים מתוך אוכלוסיה אזרחית, ובמלחמה בהם נפגעת אוכלוסיה אזרחית (ולא אוכלוסיה תמימה אלא אוכלוסיה שבבחירות חופשיות בחרה ברשות הטרור שתעמוד בראשה). אם היהודים לא מבינים את ההבדל, הגויים ודאי לא יבינו אותו. ולפואד אני מציע שיסע למצרים וישאר שם, שיחזיק ידיים למובראק חברו. לא נצטער על לכתו של הזקן שאחריתו מביישת ראשיתו.

204 סנילי ישראל
  • 12:49
  • 21.11.12

פואד כבר זקן, ולצערינו הוא כבר סנילי

205 אתם פשוט אתר בזיון אלעד
  • 12:57
  • 21.11.12

מה לא תעשו כדי להוציא מילים מהקשרם במשפט בשביל לחמם את הגזרה?!
סמרטוטים

206 מקרוב מכיר אותו
  • 13:01
  • 21.11.12

פואד,כדאי שיפרוש,מושחת,ואלכוהוליסט

207 מסכים עם פואד.  (לת) da
  • 13:15
  • 21.11.12

208 דברת יריב
  • 13:16
  • 21.11.12

זה שפואד אוויל-אינה משחררת את התקשורת לסוגיה מאחריות. על המראיינים להתקין רשימת מסורבי ראיון בעת חירום שתכלול מזיקים כמו פואד, השר אלי ישי, רבועובדיה ועוד כאלה שהתבטאויותיהם גורמות נזק לא פחות מטיל ארוך טווח.

209 דעתו משובשת עליו פחימה
  • 13:23
  • 21.11.12

זקן סנילי שדעתו משובשת, ואין להביא כל שטות שכל פסיכי אומר

210 אכן, אבל ג'עברי רצח יהודים בלבד. רבין ושרון הרגו גם ערבים.  (לת) דני, ת"א
  • 13:23
  • 21.11.12

211 אסור לחסל כנקמה, ע"ע בן לאדן אובמה
  • 13:24
  • 21.11.12

האם הישראלים יותר מוסריים!?

212 למרות שזה לא מצלצל לכם טוב באוזן... פואד צודק לגמרי זו האמת הלא מקושטת
  • 13:26
  • 21.11.12

הכל מכבסת מילים. מיהו גיבור ?
החזקים, המובילים, שהעיזו וגם "הטילו פחד במעשיהם", להם מקשיבים
ביראה, שאח"כ הפכו ללובשי חליפות ונושאי תארים דיפלומטיים...
אצלהם מילה זו מילה. הם לא זקוקים לעסקנות ותככים. אלה מנהיגים !

213 חברה תפסיקו לרדת עליו ,משהו פשוט השתבש אצלו  (לת) חבל שנותנים לו ליפול ככה
  • 13:35
  • 21.11.12

214 הטעות של הממשלה ומערכת הבטחון היא שהם לא מבינים שהחמאס זה לא אשף!!! רונן
  • 13:37
  • 21.11.12

אשף היה ועדיין הוא ארגון פוליטי עם מטרה של הקמת מדינה לפלסטינים.
החמאס הוא ארגון טרור איסלמי שכל רצונו להרוג כופרים.
משום כך התמודדות אתו צריכה להיות שונה לחלוטין.
יש לחסל את בני המשפחות של בכירי הארגון , חיסול מקיף שביא אותם להבין שעל פגיעה בישראל הם מאבדים את העתיד שלהם. רק זה יגרום להם להבין שהמחיר שהם ישלמו ,יפגע בהם . המשפחה הראשונה שצריכה ללכת היא של הנייה ואחריה של מוחמד דף. אחרי זה כל יום צריכים להוריד 2 משפחות.

215 לא צריכים את הערבים למתוח עלינו ביקורת רצחנית , יש לנו את פואד , עושה להם את העבודה דודו מור
  • 13:38
  • 21.11.12

פואד צריך לרוץ במפלגה ערבית לכנסת .

216 קשה לישראלים לקרוא לילד בשמו אזרח
  • 13:40
  • 21.11.12

רבין אכן היה איש גדול,מנהיג נדיר, הפסד גדול לעם ישראל.
אבל ,כן
כמו ערפאת וכמו ג'עברי,גם הוא היה "גנרל" שהיה אחראי למוות של המון אנשים ואז נכנס לפוליטיקה.
גנרל=רוצח
מבצע צבאי=מלחמה
ושלא ישטפו לכם את המוח
לקרוא לילד בשמו !!!

217 פואד אלי פרידמן
  • 13:43
  • 21.11.12

האמירות הטפשיות נובעות מלכסיקון מילים מאד ירוד .
הוא התכוון לומר " רחמנים "

218 לא שופטים אדם סנילי  (לת) נחום
  • 13:47
  • 21.11.12

219 יחי ההבדל ....  (לת) מימי
  • 13:54
  • 21.11.12

220 לוחמים במלחמה הרמן ברכר
  • 13:56
  • 21.11.12

בכל מלחמה נהרגים בני אדם . ההבדל בין חייל לוחם וחייל רוצח הוא במטרת המלחמה. אם המטרה הגנה או כיבוש הרי אז תפקיד של החייל הינו בהתאם.
כמובן שהדעה קובעת את ההבדל אולם המצב כרור לכל אדם שדוגל באמת.
ככלל צריך לקבל את הפתרון של סכסוכים בדרך של שלום והכרה בזכויות של הצד השני ולא לטעון " לנו הבטיח אלוהים" דבר שאי אפשר להוכיח

221 בן אליעזר: רבין ושרון רוצחים, בדיוק כמו ג'עברי Ingolf Strassmann
  • 13:57
  • 21.11.12

,תעודת עניות לאדם בעל עבר ומעמד לדבר בלשון של פסקנות נמרצת בלי שקילה לכאן או לכאן. אותי זה מזעזע.

222 האיש דמנטי. עזבו אותו ותפסיקו לצטט כמו מפגרים.  (לת) אהוד
  • 14:01
  • 21.11.12

223 לא בחינם אשתו של אליעזר ברחה ונטשה אותו לחלוטין לא נחמד.  (לת) א.
  • 14:02
  • 21.11.12

224 מי שלא ידוע להבדיל בין הגנה עצמית לבין טרור פשוט עיוור ! חי
  • 14:10
  • 21.11.12

רבין רצח וגם ג'אברי רצח. נכון.
רבין רצח אזרחים וגם ג'אברי רצח אזרחים. נכון.

אבל, ויש אבל גדול וזו המניע לרצח.
רבין רצח במסגרת פעולות להגנה עצמית, להגנה על אזרחי ישראל, האזרחים שנהרגו בכוונה תחילה אלא נזק אגבי לפעולה צבאית הגנתית.
ג'אברי רצח אזרחים בכוונה תחילה, מתוך אמונה דתית-תיאולוגית שרצח הוא יהודים מהווה מצווה שתזכה אותו לעולם הבא (72 בטולות וכו').
וזה כל ההבדל !!! מי לא יודע להבדיל זאת או שהוא עיוור, או שהוא מטומטם או שהוא פשוט אנטישמי !

225 Oddities: the odd, bizarre&strange things of Amnon Levi's world GREEN
  • 14:16
  • 21.11.12

מר בן אליעזר הוא הכוכב התורן בתוכניתו של אמנון לוי (שניסה כבר כמעט הכל חוץ חוץ מאישה עם זקן ותייש עם חמישה רגליים )המתמקדת בהבאת מוזרויות מהסוג שלדעת מר לוי מבטיחות רייטינג גבוה.

226 טוקבקיסטים מחורבנים, חלאת המין האנושי, מה ההבדל בין רמטכ"ל אחד לשני? צבע המדים ? כולם רוצחים, הרי בשביל זה הם רמטכ"לים. רק הערימה בלתי מובחנת של טמטום אורגני שמהווה את המוח שלכם יכולה להגג אחרת  (לת) כמה טימטום
  • 14:18
  • 21.11.12

227 זוהי טעות יסודית לשים את גבורי ישראל באותו הגובה של רוצחים עם דם על הידיים.  (לת) אלכסנדר
  • 14:20
  • 21.11.12

228 בורקס אחד יותר מידיי  (לת) לחייב פוליטיקאים לפרוש בגיל פנסיה
  • 14:30
  • 21.11.12

229 ג'עברי היה גבר מילה שלו זה מילה,אמר לחטוף את שליט וחטף אמר לזרוק טילים על ישראל זרק אמר לרצוח יהודים רצח מילה זו מילה,טוב שחיסלו אותו,,צריך לחסל את כל המעריצים שלהם !!  (לת) עם ישראל בז לפואד טוב שנעלם !
  • 14:32
  • 21.11.12

230 רק עסקן אופורטוניסט מסוגל להשוות פושע מלחמה נאלח כמו ג'עברי למפקדי צה"ל. ג'עברי היה רוצח המונים, מנוול שהפך את רצח האזרחים המכוון לדגל ואידאולוגיה, והנחה את "לוחמיו" לעבר מטרות איכות כמו אוטובוס תלמידים צהוב, אליו שיגרו הלוחמים המהוללים טיל נ"ט מונחה לייזר. אבל מה אפשר לצפות מבן אליעזר? מה אתם הייתם עושים לו הייתם עסקנים שהקריירה שלהם דועכת, וסיכוייהם להגיע אי פעם שוב לעמדת השפעה כמוהם כאפס? בטח גם אתם הייתם מדברים שטויות! אולי, נגיד לזכותכם, לא כאלה שקרים נוטפי דם כמו שקריו של המסכן הזה. אבל עדיין - שטויות. מודרניסט
  • 14:33
  • 21.11.12

רק עסקן אופורטוניסט מסוגל להשוות פושע מלחמה נאלח כמו ג'עברי למפקדי צה"ל. ג'עברי היה רוצח המונים, מנוול שהפך את רצח האזרחים המכוון לדגל ואידאולוגיה, והנחה את "לוחמיו" לעבר מטרות איכות כמו אוטובוס תלמידים צהוב, אליו שיגרו הלוחמים המהוללים טיל נ"ט מונחה לייזר. אבל מה אפשר לצפות מבן אליעזר? מה אתם הייתם עושים לו הייתם עסקנים שהקריירה שלהם דועכת, וסיכוייהם להגיע אי פעם שוב לעמדת השפעה כמוהם כאפס? בטח גם אתם הייתם מדברים שטויות! אולי, נגיד לזכותכם, לא כאלה שקרים נוטפי דם כמו שקריו של המסכן הזה. אבל עדיין - שטויות.

  •   על כל הרוג שבידי הפרטיזנים הגיבו הנאצים בהוצאה להורג של 10 מקומיים. אני לא רוצה להשוות אותנו לנאצים אבל מה קורה עכשיו עם ההפצצות של חיל האוויר? על 5 הרוגים שלנו גרמנו עד עכשיו ל- 150 הרוגים שלהם.  (לת) ניר
    • 18:22
    • 21.11.12

231 שיהיה בריא הבן אדם הזקן, אך שלא יהיה חבר כנסת ולא ייצג את ישראל בשום מצב.  (לת) העולם השלישי
  • 14:37
  • 21.11.12

232 דעתו נטרפה עליו מחוסר תשומת לב הסביבה  (לת) מסכן שנוצל עי לוי
  • 14:48
  • 21.11.12

233 הוא כבר סנילי והולך עם חיתול.  (לת) הוא זקן
  • 14:48
  • 21.11.12

234 מהמפלגה של שלי יחימוביץ !!!!  (לת) לא לצנזר
  • 14:49
  • 21.11.12

235 לעת זקנה השתבשה דעתו של פואד זו הבעיה עם אנשים שלא פורשים בזמן !! מיקי
  • 14:52
  • 21.11.12

בן אליעזר קיבל שבוש

236 פואד סוף סוף אוזר אומץ ואומר את האמת שלו נוגה
  • 15:00
  • 21.11.12

שהיא גם האמת של רבים אחרים שאין להם האומץ להביע את דעתם בפומבי

237 דברי פואד אחד
  • 15:03
  • 21.11.12

כל הימנים פה אוהבים להזכיר כל הזמן שרבין הרג יהודים באלטלנה. פתאום, כשפואד קורא לו רוצח, אז רבין הופך להיות חסיד אומות העולם. אתם צריכים לשמור על איזון מסויים.

238 אביחי מנדלבליט: תסתכל כמה נזק גרמת למדינת ישראל! מדינה של פרייארים
  • 15:14
  • 21.11.12

והטמבל השני - אדון פואד - תמיד היה אידיוט.

239 השוחד יעוור עיני חכמים יוסף בן שבת
  • 15:15
  • 21.11.12

כמה שוחד ומתנות ושקיות גדושות ואנחנו יודעים מה נותנים בשקיות זה בזמן היותך מפקד יוש בחברון אנחנו חברים שלהם בחברון וזה נאמר מפיהם של הערבים בחברון

240 מציע לשמאל לתרגל "לדבר עם אויבים" פה. שיתחיל לעשות שלום עם הימין, הדתיים. אחרי שיוכיח את יכולתו המדהימה בעשיית שלום (כי בינתיים, השמאל אחראי לרוב מלחמות ישראל), נאפשר לו ללכת לשיחות שמהן הוא הצליח, עד כה, לייצר רק מלחמות, סבל ומוות לכל עמי הסביבה.  (לת) עמית
  • 15:19
  • 21.11.12

241 פואד אתה צודק! יואב
  • 15:23
  • 21.11.12

וכל חמומי המוח קודם תשרתו את המדינה כמו שהוא שירת ואז תתחילו לזמר.

242 jesus... fuad gone crazy  (לת) jezus
  • 15:25
  • 21.11.12

243 פואד איננו ארתור שופנהאור ולכן מוטב לקחת את הדברים שלו בעירבון מוגבל. כמו בהרבה מקרים אחרים של עילגות, הוא התכוון לטוב: רצה לומר ששלום עושים עם האויבים מוכי המשטמה, שדמנו על ידיהם ועתה שינו את דרכיהם. זה לא המקרה של ג'עברי שאולי שיתף איתנו טאקטית פעולה, אולם אסטרטגית הוא בשר מבשרה של תנועה שחפצה בחיסול מדינת היהודים. גם לא ראוי להזכיר את שרון חסר העגבות והמעצורים עם רבין שמבצע "דני" (גירוש ערביי רמלה) ולוד סייט את ימיו ולילותיו. בקיצור, לראיין את פואד כמוהו כלהציב מכשול בפני עיוור.  (לת) הוסרל והיידגר
  • 15:31
  • 21.11.12

244 היינו כחולמים,ובידנו פרחים אדומים. והמציאות הדואבת מקישה בדלת.אנחנו בליבת מלחמת התרביות של המאה ה-21.כשאירופה תעורר מחלום הבלהות של האיסלאם ?! יחזרו לאופל !!!  (לת) נביא הזעם........
  • 15:33
  • 21.11.12

245 היינו כחולמים,ובידנו פרחים אדומים. והמציאות הדואבת מקישה בדלת.אנחנו בליבת מלחמת התרביות של המאה ה-21.כשאירופה תעורר מחלום הבלהות של האיסלאם ?! יחזרו לאופל !!!  (לת) נביא הזעם........
  • 15:34
  • 21.11.12

246 שלי יחימוביץ-לחשוב פעמיים אחרי הראיון ההזוי הזה עם פואד.  (לת) ש.ש
  • 15:38
  • 21.11.12

247 FUAD FUADA
  • 15:40
  • 21.11.12

אם כל כך חכם אתה למה לא לימדת את החבר של הבית סהר שאינטרס זה לדבר שלום ולעשות שלום!!! להשלים! עם השכן , איזה חברות מעולה!!! לא הצלחת
חבל !!האסטרטגיה שלו גם לא היה מוצלח, הוא יושב בפנים עם הבנים, אבל אתה עשית טיולים!!!

248 האיש סנילי ועוסק בעיקר בפליטות פה מטופשות זה שנים ארוכות.  (לת) ערן
  • 15:44
  • 21.11.12

249 פואד, נזל לך השכל מהאף. תקנח..... וואלה איזו אמירה אומללה!!!!!!  (לת) dhk
  • 15:46
  • 21.11.12

250 פואד בן- אברהם פכטר
  • 15:50
  • 21.11.12

המחלה , הכדורים , הטיפולים, הוציאו אותו מהאיזון- ומהזון. אוסף כזה של דברי הבל לא נשמע במחוזיתינו מזה עידן ועידנים. רבין, שרון , בגין, שמיר היו רוצחים? אולי בגדר לוחמים לעצמאות ישראל. לפי הגיון מעוות זה- חבל שנתנו להיטלר להתאבד, למוסוליני- צאוצ"שקו ודומיהם למות. ומה בקשר לכל הזל"ים של החמאס. מה בקשר לנסראלה, אחמיניג"ד ונשיא סוריה לא חרם עליהם.

251 פואד משתפ של מובארכ כל האמלח לעזה נכנס בזכות הליקוקים אלי הגרוזיני
  • 15:57
  • 21.11.12

של פואד למובארכ העמבה עלתה לו לראש או שהגיל דפק לו הורמנים

252 כולם היו רוצחי  (לת) קלאודיה
  • 16:11
  • 21.11.12

253 איש בדרך הישר ארתי
  • 16:13
  • 21.11.12

געברי המנוח איש כן כי הוא הלך על הדרך הישר על פי איסלאם. ואכן, לא כזב ולא שיקר. אפילו כלפי האויב שבסוף הדבר התנקש בו

254 פואד, אתה פשוט אדיוט גמור  (לת) אבי - מתנגד למחאה
  • 16:14
  • 21.11.12

255 פואד גיורא מיכאלי
  • 16:29
  • 21.11.12

לאחר ההתרברבות של "פואד" על שיחת הטלפון שלו עם מובראק ("הכל בסדר"), אולי כדאי שיסתום את הפה אחת ולתמיד?

256 הוא לא שפוי  (לת) א
  • 16:39
  • 21.11.12

257 הדמגוגיה שלו בלבלה את דעתו האשם תמיד
  • 16:43
  • 21.11.12

לצערי הוא לא הראשון ולא האחרון שמתבלבל בין צבא שפועל להגנת המדינה ובין טרוריסטים שמכוונים להרג המונים. אותם אנשים גם עשויים לראות באנשים כדוגמת היטלר אחלה גברים. כי כשמאבדים את הקוים האדומים אז הכל כבר אפור. גם האמרה "שלום עושים עם אויבים" היא אובדן של קוים. שלום עושים אויב שבשל למשא ומתן וכל עוד הוא לא בשל צריך להילחם בו בחורמה, ולהשאיר את הדלת למו"מ פתוחה. התסמונת שמרב דמגוגיה הקוים האדומים נאבדים ונשאר רק סחי באפור, זו תסמונת שגם גדעון לוי ואמירה הס סובלים ממנה וככל הנראה גם אולמרט.

258 פואד איציק
  • 16:55
  • 21.11.12

המלצה חמה
אולי תפסיקו לראיין אותו
דברי חכמה לא נשמע

259 האיש מתעקש להוכיח פעם אחר פעם כמה הוא אדיוט  (לת) אריק
  • 16:56
  • 21.11.12

260 בדיוקנ הפוך ממה שהוא אמר שעה אחרי החיסול- מדהים  (לת) גבי
  • 17:16
  • 21.11.12

261 בן אליעזר ביקש להבהיר שבדבריו על רבין ושרון הוא התכוון לכך שהם היו "קילרים", אנשי צבא רבי הישגים שלא חששו להפגין אומץ וללכת למהלכים של שלום. מספיק לפוצץ כותרות מטעות
  • 17:18
  • 21.11.12

בן אליעזר ביקש להבהיר שבדבריו על רבין ושרון הוא התכוון לכך שהם היו "קילרים", אנשי צבא רבי הישגים שלא חששו להפגין אומץ וללכת למהלכים של שלום.

262 בדיוק הפוך ממה שהוא אמר שעה אחרי החיסול- מדהים  (לת) גבי
  • 17:18
  • 21.11.12

263 הרי כתוב בכתבה עצמה שלא הכוונה ל"רוצחים" כמה תגובות ולא קורא אחד
  • 17:20
  • 21.11.12

בן אליעזר ביקש להבהיר שבדבריו על רבין ושרון הוא התכוון לכך שהם היו "קילרים", אנשי צבא רבי הישגים שלא חששו להפגין אומץ וללכת למהלכים של שלום. רוצחים = אנשי שלום. העיקר שהכותרת מציגה משהו אחר לגמרי, וכל הטוקבקיסטים מתנפלים על הטרף מבלי לקרוא.

264 ושמיר היה רוצח - למשל רצח הרוזן ברנדוט (שהיה מציל יהודים בשואה)  (לת) ציניקן
  • 17:35
  • 21.11.12

265 ובגין היה ראש האצ"ל שהיה ארגון טרור  (לת) ציניקן
  • 17:36
  • 21.11.12

266 חכמנו לפני 2000 שנה אמרו עם ארץ שמתזדקן דעתו משתבשת danil
  • 17:48
  • 21.11.12

מסכן כול הילדים שלו ירדו מארץ וחיים בחו"ל

267 ברביעי שעבר פואד תמך בחיסול. בריאיון אצל דני דויטש ערוץ 2  (לת) שבשבת לפי הרוח
  • 17:52
  • 21.11.12

268 אדיוט מושלם.  (לת) עוזי
  • 18:16
  • 21.11.12

269 אדון מר פואד מהווה אויום אסטרטגי על מפלגת העבודה  (לת) דבר הגבר בן אליעזר
  • 18:58
  • 21.11.12

270 פואד בן-אליעזר ירבעם
  • 20:20
  • 21.11.12

אפילו - ואולי לא במקרה - גם בכנסת ובראש הציבוריות הישראלי נמצאים כמה אנשים בורים, קלי-פה, לשון והעדר יכולת חשיבה כלשהי, כמו למשל ח.כ. פואד בן-אליעזר. בהגיע אלה לגיל מסויים - כאשר הם נותנים דרור בלתי מבוקר למוצא פיהם, יש לשלוח אותם למקום כל שהוא הנמצא קצת בבידוד, שימנע מהם להזיק לעצמם ולזולתם, בהבל פיהם. בקושי אני מוכן לסבול ולהתאפק למקרא השטויות שהם אומרים. פשוט חבל עליהם, רחמנות !!!!

271 עוד סיבה למה לשנות בדחיפות את שיטת הממשל כדי שאפסים כמוהו לא יהיו בכנסת  (לת) תום
  • 20:37
  • 21.11.12

272 סייג לחוכמה שתיקה.  (לת) אוי ויי
  • 21:05
  • 21.11.12

273 פתגם סיני: מי שאומר את האמת מוטב שיכין זוג אופניים למילוט.  (לת) שיינדל
  • 22:29
  • 21.11.12

274 זוכרים מי שלא לומד גם מהנסיון של עצמו. י.
  • 22:34
  • 21.11.12

זמנך עבר. ספר לנכדיך איך אתה דואג לעתידם, אולי הם יאירו את עיניך.

275 אני מאשימה רק את אמנון לוי. כרמלה
  • 02:04
  • 22.11.12

קודם כל אני דורשת מעובד טלויזיה ישראלית, שלא יזיק לעמו, כמו שרופא מצווה לא להזיק לחולה.
מדוע מר לוי לא סינן את דברי המרואין? מה, כל דבר צריך להשמיע, אפילו אם זה מזיק כרגע למדינה? מה יותר חשוב, הקרירה שלך או טובת המדינה?
הרי שידור כזה מנוצל על ידי אויבינו ומשודר בכל רשתות הטלויזיה.
חילים מוסרים את נפשם עתה על משמרתם, ואתה לא יכולת לכבוש את יצרך, ולגנוז את התכנית לזמן אחר?
מה קרה לעם שלנו? במלחמת עופרת יצוקה, חתן יצא מיד לאחר חופתו והצטרף לקרב, והיה מוכן להפצע קשות (וגם נפצע) כדי להגן עלינו, ופה בא אדם חכם לכאורה כמר לוי, ובבת אחת הופך את הקדרה על פיה.
חבל, משום שבחלק מהתוכניות שלו, הוא הוכיח הרבה אומץ, ועכשיו לצערי התאכזבתי ממנו.
זכרו, סיג לחוכמה שתיקה.

276 אתם לא מבינים את התמונה הכוללת. כל העימות הזה היה תרגיל באש חייה לבחון את היכולות של כיפת ברזל לקראת עימות עם איראן. ובנוסף לכך, תרגיל של ביצוע של גיוס המוני תוך פרק זמן קצר. מניתוח התוצאות ניתן לראות, כי כיפת הברזל תיפקדה בכ-80% מהמקרים. הגיוס התבצע היטב אבל נתגלו חוסרים שונים בציוד ובמזון. נקווה, שבעימות האמיתי המערכות יפיקו לקחים וישתפרו בביצוע.  (לת) דניאל
  • 02:16
  • 22.11.12

277 אמצ לאמיתה רבין ושרון רוצחים!!!! אמת
  • 05:21
  • 22.11.12

חימוש חמאס, גירוש גוש קטיף, ההתנתקויות ...
אין מה להתנצל הם באמת היו רוצחים!!!

278 פואד, מה עם פנסיה?  (לת) אבי
  • 08:28
  • 22.11.12

279 אני לחלוטין מבין את פואד, הוא צודק לחלוטין יואב
  • 14:40
  • 23.11.12

הרי ממשלת ביבי מעוניינת להסלים את המצב, ביבי וליברמן שני הסמרטוטים האילו ביחד עם ברק מנהלים בצורה חובבנית את המדינה הזאת. במשך 4 שנים לא ניסו אפילו פעם אחת ליצור קשר עם מישהו שקשור לפלסטינאים וכל הזמן טוחנים את המוח שהם לא רוצים לדבר והם לא רוצים לדבר.
פשוט בדיחה של הנהגה, לגבי ג'אברי אני לא מכיר אותו ולא שמעתי עליו אבל אני מניח שמה שפואד התכוון זה שניתן לדבר עם אנשים כמו ג'אברי וכפי שהאמרה החכמה אומרת: שלום עושים עם אויבים לא עם חברים!!! אם יש אנשים כאלו, שניתן לדבר איתם שם ואולי להגיע למשהו אז למה לעזאזל לא לנסות??????????
אני יסביר לכם בדיוק למה ביבי לא מנסה, בדיוק בגלל שהוא ביבי. נמושה חסרת ביצים, שלא כמו רבין ושרון שהיו באמת אנשים אמיצים שהיה להם אומץ לעשות מהלכים מהסוג הזה.
ביבי הוא פוליטיקאי מהזן הנמוך ביותר שקיים, הוא בשלטון רק בשביל להיות בשלטון, בשביל האגו שלו נקודה. הוא שקרן פתולוגי, יגיד בדיוק מה שאתה רוצה לשמוע ואיך שאתה רוצה לשמוע את זה!!
פשוט בושה וחרפה שהבן אדם הזה מנהיג בעם ישראל!!!

280 פואד אתה רוצח בעצמך, אתה ממשיך לרצוח מתים, זו התמכרות פואד?  (לת) סמי אלקיים
  • 10:41
  • 25.11.12

281 מה שהוא באמת התכוון מישהו
  • 18:44
  • 01.03.14

דבריו של פואד הוצאו מהקשרם. אמנם הכינוי שהצמיד לרבין ושרון "רוצחים" אינו במקום,אך הוא התכוון לעובדה שרבין ושרון היו לוחמים בצה"ל. שניהם הרגו אנשים.