נתניהו נגד עבאס: חותר לאחדות עם חמאס

רה"מ תקף את יו"ר הרשות על כך שלא גינה את דברי בכירי החמאס נגד ישראל. "לא נחזור על אותה טעות של נסיגה חד-צדדית", הוסיף

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית (ראשון) לאמירותיהם של בכירי החמאס בסוף השבוע, ותקף בחריפות את יו"ר הרשות מחמוד עבאס (אבו מאזן) על כך שלא גינה את הדברים. "ביממה האחרונה נחשפנו שוב לפרצוף האמיתי של אויבנו", אמר, "אין להם שום כוונה להתפשר אתנו, הם רוצים להחריב את המדינה. הם כמובן ייכשלו... עם ישראל גובר על הצוררים הללו".

"המעניין הוא", ציין נתניהו, "שדווקא אבו-מאזן לא גינה, לא את המלים על החרבת ישראל, כפי שקודם לכן לא גינה גם את הטילים שנורו לעבר ישראל". לדבריו, יו"ר הרשות "חותר לאחדות עם אותו חמאס שנתמך על ידי איראן. אנחנו ממשלה נטולת אשליות, אנחנו רוצים שלום אמת עם שכנינו - אבל אנחנו לא עוצמים את עינינו ולא טומנים את ראשנו בחול. אנחנו איננו מוכנים לחזור על אותה טעות של נסיגה חד צדדית ונסיגות שהביאו למעשה את חמאס לשליטה בעזה".

נתניהו הוסיף כי הוא "תמיד עומד משתהה מול האשליות של אחרים שמוכנים להמשיך בתהליך הזה ולקרוא לו שלום. אתה מוסר עוד שטח ובמקרה זה את שטחי יהודה ושומרון ששולטים על ערי ישראל לידי אותם אנשים, והתוצאה כמובן תהיה עזה בפאתי תל אביב, חדרה וכפר סבא. על כן אנחנו חייבים ומסוגלים לעמוד נגד זה, אנחנו גם עומדים נגד הלחץ הבינלאומי, שאלמלא כן היינו מגיעים למקום הזה וזה מה שדרוש היום ממנהיגות בישראל".

ארגון החמאס ציין בסוף השבוע 25 שנה להקמתו בשורת אירועים שהתקיימו בעזה. ביום שישי הגיע לרצועה ראש הלשכה המדינית של הארגון, חאלד משעל. אתמול הוא נשא נאום תקיף שבו הצהיר כי הארגון לעולם לא יכיר ב"כובש הציוני". "פלסטין היא שלנו, מהים ועד הנהר", אמר משעל בעצרת הגדולה ביותר שקיים החמאס אי-פעם. המוני האנשים מילאו כל פינה באזור "הכאתיבה" שבמרכז העיר וחזו בבימה הענקית עם המודל של מסגד אל אקצה ושל טיל M75, כמו אלה שנורו לעבר תל אביב בעימות האחרון.

משעל הדגיש בנאומו כי "עקרונותינו ומדיניותינו היא פלסטין מהים עד הנהר, ומהצפון ועד הדרום. פלסטין היא ערבית ואיסלאמית. לא נכיר בכיבוש הציוני ואין לגיטימציה לישראל ולכיבוש. פלסטין היא שלנו ולא של הציונים. הניסיונות של ישראל לזייף את ההיסטוריה ואת העובדות בשטח לא יצלחו". הוא התייחס בדבריו גם אל מבצע עמוד ענן ואמר כי "הפצצת תל אביב היא הישג שאנו מתגאים בו. (כעת) אנו זקוקים לעוד נשק. הזרוע הצבאית היא הדרך שלנו להגן על פלסטין, אבל ההתנגדות היא לא מטרה אלא אמצעי. אני קורא לעולם: אם יש לכם דרך אחרת להשיב את פלסטין וירושלים והפליטים, תציעו לנו. ניסינו במשך 64 שנים ורק דרך ההתנגדות היא זו אשר הוכיחה את עצמה".

משעל הוסיף: "אנחנו לא נלחמים ביהודים בגלל שהם יהודים (אלא) בציונים ובתוקפנות שלהם, שגזלו את אדמותינו". ייתכן שהבשורה הגדולה של משעל אינה בהקשר הישראלי אלא הפנים-פלסטיני. "אבו אל-ווליד" נאם ממושכות על האחדות הפלסטינית ואמר כי אש"ף הוא מקור הסמכות הפלסטיני, לאחר שייבנה מחדש. הוא קרא בנאומו בעצרת לאחדות פלסטינית ואמר כי "העם הפלסטיני גדול יותר מכל הפלגים. העם הפלסטיני הוא אחד. בגדה, בעזה, בחיפה וביפו יחיו ביחד מוסלמים ונוצרים ואף אחד לא יכפה את רצונו על האחר. אנחנו רוצים מדינה עם ריבונות ולא מדינה מפוררת".

משעל והנייה בעזה
משעל והנייה בעזה. צילום: רויטרס
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 נתניהו התותח תמשיך להנהיג אותנו ואל תקשיב לשמאלנים!!!  (לת) ארץ ישראל ליהודים מאמינים בלבד!!!!!!!!!!!!
  • 12:19
  • 09.12.12

02 כל בר דעת יודע שנתניהו צודק ב- 1000 אחוזים מדינה פלסטינית סכנה קיומית
  • 12:21
  • 09.12.12

רק השמאל ממשיך להתחפר בחלומותיו ובשנאה כלפי כל מה שמריח ציונות יהדות ארץ ישראל.מעניין מה יכול לשכנע שמאלני מצוי להכיר בעובדה שמדינה פלסטינית הינה סכנה למדינת ישראל.

03 בשנים האחרונות נחשפנו גם לפרצופו האמיתי של ראש הממשלה - העושה יד אחת עם אותו חמאס ליצירת מדינה אחת בין הים לירדן.  (לת) ארתור
  • 12:25
  • 09.12.12

04 שקרניהו במערומיו- קוזק נגזל. לא מלך ולא בטיח. משרת של מולדובה ביתם. חמאס יכול לדבר ולהצהיר, את מה שאתה עם בן ארי אלקין ושאר מחרבי המדינה מהימין עושים מדי יום- העמקת הכיבוש. ביבי חושב שכל העולם דביל כמו ההונים שמצביעים לו. חושב שהוא יכול באותה נשימה של העמקת הכיבוש ועונשים לעבאס לצפות למחוות של עבאס או לנאומים של חמאס. רק אתם- הימין, הבאתם את ישראל למצב הזה. 4 שנים ישבתם על התחת וחוץ מהרס הדמוקרטיה, העמקת הכיבוש ובידוד ישראל בעולם- לא עשיתם כלום. לא בניתם דבר אחד מועיל במדינה. רק החרבתם. קבלת מהחמאס ומעבאס בדיוק את מה שהגיע לחזיר שכמוך, שנותן לפשסיטים לנהל אותו. לכו הביתה לפני שיהיה מאוחר חבורת אפסים  (לת) שומר חוק
  • 12:29
  • 09.12.12

05 בשורה פנים פלסטינית - זה כולל גם את הנוצרים שברחו מבית לחם לארגנטינה?  (לת) אלכס
  • 12:32
  • 09.12.12

  •   ידידנו הטובים ביותר. הכסיל
    • 14:08
    • 09.12.12

    מה היינו עושים לולא קיבלנו עזרה כה רבה מידידנו הפלשתינאים.
    הם הכריחו אותנו להחזיק בנשק ולהקים משטרה וצבא.
    הם הכריחו אותנו להקים תעשיה ונמל ועבודה עברית.
    הם הכריחו אותנו לכבוש את ארץ ישראל בשלבים, לפי כוחנו.
    הם הכריחו אותנו לחזק בהתמדה את צבא ההגנה לישראל.
    בגישתם הטבעית ובשמירה על כבודם הם ריסקו את השמאל.
    במרצם וכשרונם באמנות הבניה הם הקימו לנו את בתינו.
    בזכות אמונתם העיקשת הם ימשיכו בכך עד סוף כל הדורות.
    הם ידידנו הטובים ביותר.
    לאן היינו מגיעים בלעדיהם?

06 מה לעשות והפלשטינאים הם לא משתפים שנו והם לא מסכימים לכיבוש ולנישול רק בשל היותם חיים כאן במולדתם  (לת) פלץ
  • 12:32
  • 09.12.12

07 העם שלך לא יכול לקנות קורת גג... המתקן
  • 12:33
  • 09.12.12

עד שלא תחסל את הבלאגן מפנים, לא תוכל לעשות כלום מבחוץ.

תתעורר: חלק גדול מהדור הצעיר שונא את המדינה וחולם לעזוב. זה רק הולך ומתגבר.

08 מתי יפנימו הישראלים מי זה נתניהו. מתי ידרשו ויקבלו מנהיג ראוי ולא אחד שממשיך לתקוע אותם במעגל הקסמים של אלימות וטרור  (לת) נתניהו מצעיד את ישראל בדיוק בכיוון ההפוך לנידרש. הוא מנצל את איראן וחמאס כדי לקדם את מטרותיו האישיות בלבלד אבל כבמטה קסם לעולם לא יפתור כאן שום בעייה. רק את הבעייה של עצמו
  • 12:34
  • 09.12.12

09 מדבר זה שמינה את המתנחל ליברמן לשר החוץ?  (לת) מעניין מה הכוונות שלו ...
  • 12:34
  • 09.12.12

10 אל תבלבלו את השמאלנים עם העובדות.. שאלה פשוטה לשמאל
  • 12:34
  • 09.12.12

הם לא בעד לרצוח יהודים, אלא רק ציונים, עכשיו שהשמאל הישראלי יחליט אם הוא ציוני או לא. אם כן - אז מה הטענות שלכם בדיוק לנתניהו על זה שהוא לא עושה שלום?!

11 איפה אתם כל האנשים הקטנים שעדיין מאמינים שהחמאס הוא פרטנר לשלום? אלעד
  • 12:35
  • 09.12.12

בבקשה אל תגידו לי שאבו המאזן הוא טוב יותר

12 גבול החוצפה גם כן משתאה
  • 12:37
  • 09.12.12

מילא שמדינות העולם ענו אמן והעניקו ברוב מוחץ מעמד של מדינה משקיפה לרשות הפלשתינית, אבל פעם הייתי שמאל רציני, והנה, מאז הסכמי אוסלו, וגם כעת, אני ניצב משתאה לנוכח ההתלהמות והסגנון הבוטים, הרוע, השנאה, הצביעות, היוהרה, הבלופריות, השקרנות ועוד אינספור נאצות של נציגי הפלשתינאים באשר הם. ולצערי גם אני נוטה יותר ויותר להקשיח גם את עמדותי, לא רק הימין. באמת עצוב, ובעיקר על חיילינו שנפגים שוב ושוב ועמם גם אזרחים. באמת עצוב ומדכא, ואפשר להצדיק בהחלט את נתניהו!

13 את הפרצוף של נתניהו והציונות לא צריך לחשוף. מתנחלת, כובשת, גוזלת, מתפשטת, טרוריסטית, שקרנית, אלימה, לא רוצה שלום, מסרבת להצאות שלום (היוזמה הסעודית למשל), חמושה עד השיניים ומתבכיינת (איראן) כמו ילד בגטו, צבועה  (לת) והכי חשוב, מאבדת אחיזה במציאות ואת תמיכת העולם
  • 12:37
  • 09.12.12

14 מגוחך שהשמאל ההזוי (כולל הנשיא פרס) מכתירים את מנהיגי שכנינו, כאשר הם עצמם בחרו ויבחרו שוב בחמאס, עוד דוגמא לגזענות והיהירות של אנשי השמאל שגם מחליטים מי המנהיגים של שכנינו אזרח
  • 12:37
  • 09.12.12

לתזכורת -
אבו-מאזן נבחר לנשיא ב-2005 עד 2009, אך עד כה לא נערכו בחירות והוא נשיא לא חוקי.
החמאס זכה לרוב מוחלט בפרלמנט בבחירות ב-2006, ולאחר מכן השתלט בכוח על עזה ב-2007 (8כך יעשה גם בירושלים וביו"ש אם חלילא ניסוג).
ממשלת פאיד למעשה אינה חוקית ואין לה שום רוב בפרלמנט הרש"פ.
אבו מאזן לא מייצג אף אחד, ורגע לאחר שניסוג מהשטחים, חמאס ואל-קעיאדה ישתלטו על כל השטח וימטירו עלינו עשרות אלפי טילים.

15 כל הימין חברים. יחד יגיעו הימין הפלסטיני והימין הישראלי למטרה המשותפת שלהם: מלחמת עד  (לת) פוף
  • 12:39
  • 09.12.12

16 ביבי מצא לעצמו פרטנר -- במקום מחמוד עבאס -- איבט ליברמן  (לת) אימרו ל א לבינג'מין ליברמן
  • 12:41
  • 09.12.12

17 הופה פראנויה מוקי א.
  • 12:42
  • 09.12.12

אולי מספיק כבר-ביבי. מי שלא מדבר, שיתכונן לחטוף.... ביבי, הבחירות לא סגורות !!!!

18 ביבי מצא לעצמו פרטנר -- במקום מחמוד עבאס -- איבט ליברמן  (לת) אימרו ל א לבינג'מין ליברמן
  • 12:42
  • 09.12.12

19 ביבי מצא לעצמו פרטנר -- במקום מחמוד עבאס -- איבט ליברמן  (לת) אימרו ל א לבינג'מין ליברמן
  • 12:43
  • 09.12.12

20 חוצפה! מחמוד עבאס לא גינה את עבאס-חמאס, ובגללו גם מיקרונזיה לא גינתה (או אולי להפך)!  (לת) הביצה והתרנגולת.
  • 12:43
  • 09.12.12

21 האויבים היחידים היום של מדינת ישראל הם המתנחלים שמונעים הסדר מדיני ומרוששים את המדינה. אין חינוך ואין רווחה  (לת) די, מספיק להתבכיין ולדבר על הערבים שמצטופפים בעזה
  • 12:43
  • 09.12.12

22 עצה לכב' רה"מ: הנה עוד כמה מדינות שרוצות להחריב אותנו ולא עושות זאת "רק" מפני שאינן מסוגלות. תנפנף גם בהן בפני קהל המצביעים שלך: יועץ איסטרטגי
  • 12:43
  • 09.12.12

מצרים, סוריה, ירדן, סעודיה, לבנון, עירק, תימן, לוב, תוניסיה, אלג'יר, מרוקו, נסיכויות המפרץ, כוויית, פקיסטן, אפגניסטן... (יש עוד אם זה לא מספיק לך). תתחיל להתאמן על תנועות הידיים וההעוויות והטון האבהי סמכותי שהולך עם קריאת הרשימה ואל תשכח לקחת אוויר במקומות הנכונים. הבעיה היחידה שעלולה להיות היא אם חלק מהמצביעים שלך לא כל כך טיפש כמו שאתה מניח מראש. הם עוד עלולים לחשוב שעדיף שלום או סתם הסכם קר של אין ברירה על מלחמה חמה על אבנים קדושות. אבל אין ספק שזה מיעוט מבוטל. עלה והצלח!

23 אנחנו נחשפנו לפרצופו האמיתי של נתניהו שהוא התאחד עם הסוכן ליברמן  (לת) הליכוד = חמאס
  • 12:44
  • 09.12.12

24 "אנחנו ממשלה נטולת אשליות" ואנחנו עם נטול תקווה יוסאריאן
  • 12:44
  • 09.12.12

יש כאן מילכוד 23:
כל עוד יש נתק בין עבאס לחמאס, לא ננהל אתו מו"מ, כי הוא לא מייצג את כל עמו.
אם יש פיוס ביניהם, לא ננהל אתו מו"מ, כי הו חותר לאיחוד עם חמאס.
כמו שמר וויסגלס אחרי ההתנתקות - "גם אם בג יהיו פינים, לא ננהל אתם מו"מ לנסיגה"

25 הפאשלה הזו על הראש של נתניהו וליברמן. לא יעזור כלום הימין לא הצליח לייצר שום תוכנית ושום התקדמות בנושא זה. אפילו לשיטת הימין מדובר בכשלון חרוץ  (לת) א
  • 12:45
  • 09.12.12

26 החמאס התעצם וזכה להכרה בינלאומית בתקופת ביבי הנפל ביבי הביתה
  • 12:46
  • 09.12.12

שתוק כבר, אי אפשר להקשיב יותר לנביחות שלך ונמאס מפרצופך הזחוח.

אחרי שניצחת את האיראנים והפסקת לקשקש עליהם (מה שעשית ב-4 השנים האחרונות) אתה ממשיך להפחיד עם החמאס.
היתה לך הזדמנות לחסל אותו ונכשלת. לך הביתה.

27 ומה הפרצוף האמיתי שלך ביבי: הבן הכהניסט או שרה המופרעת  (לת) אזרח
  • 12:47
  • 09.12.12

28 שאלה לשימון פרס ולשאר אנשי ה-שלום" בישראל מנחם
  • 12:48
  • 09.12.12

מר פרס, אומרים עליך, שאתה "כבר לא ילד קטן...", דהיינו, יש לך תבונה מדינית שמעריכים אותה בכל העולם.
נניח שזה נכון.
והשאלה הפשוטה היא אליך, מר שימון פרס, ובבקשה אל תענה לי ב-"כן ולא" אלא, או "כן" או "לא".

האם לדעתך, ישנה אפשרות היום, או מחר או בימים הקרובים, להגיע למצב של שלום אמיתי, בין היהודים לבין הערבים בארץ ישראל ?

כדי לא להכשיל אותך, מר פרס,

אתן לך "עזרה" קטנה, בהגדרה של "מצב שלום", לפי הבנת רוב העם היהודי בישראל:

הערבים לא מבצעים יותר פיגועים נגד היהודים, כולל לא יורים טילים/פצמרים, ולא מפגעים נגד חיילי צה"ל.

כמובן שיש גם "תנאי מוקדם" קטנצ'יק, ליהודים, והוא:
במצב שלום, יש יהודים בארץ ישראל, בשילטון יהודי.

29 ומי בדיוק עשה את אותה נסיגה חד-צדדית? נכון, הימין. ומי התריע כנגדה? נכון, השמאל. אזוב שבקיר
  • 12:48
  • 09.12.12

אני שמח שביבי סוף סוף מתחיל לראות את האור השמאלני.

30 אילו היית מסתפק בסירוב לבצע נסיגה חד-צדדית - דיינו. לפחות אפשר היה לומר שיש איזו מידה של עקביות בעמדה. דג קר
  • 12:49
  • 09.12.12

אבל אי אפשר גם לרצות ב"שלום אמת", גם להימנע מנסיגה חד-צדדית, וגם לפעול יום יום, שעה שעה, להגברת החיכוך בין ישראלים לפלסטינים באמצעות בנייה נמשכת בהתנחלויות.
למי ששואף בסופו של דבר להגיע למצב של שתי מדינות - בסדר, כשהצוררים יפסיקו לצרור - אין לו מה לבנות בפאתי שכם, בפאתי בית לחם, בפאתי חברון. מי שמפחד שפלוני יהרוג אותו, אין לו מה לשכן את אשתו וילדיו לידו.

31 הם לא האויב - החרדים הם האויב  (לת) אביבה
  • 12:49
  • 09.12.12

32 אילו היית מסתפק בסירוב לבצע נסיגה חד-צדדית - דיינו. לפחות אפשר היה לומר שיש איזו מידה של עקביות בעמדה. דג קר
  • 12:50
  • 09.12.12

אבל אי אפשר גם לרצות ב"שלום אמת", גם להימנע מנסיגה חד-צדדית, וגם לפעול יום יום, שעה שעה, להגברת החיכוך בין ישראלים לפלסטינים באמצעות בנייה נמשכת בהתנחלויות.
למי ששואף בסופו של דבר להגיע למצב של שתי מדינות - בסדר, כשהצוררים יפסיקו לצרור - אין לו מה לבנות בפאתי שכם, בפאתי בית לחם, בפאתי חברון. מי שמפחד שפלוני יהרוג אותו, אין לו מה לשכן את אשתו וילדיו לידו.

33 אילו היית מסתפק בסירוב לבצע נסיגה חד-צדדית - דיינו. לפחות אפשר היה לומר שיש איזו מידה של עקביות בעמדה. דג קר
  • 12:50
  • 09.12.12

אבל אי אפשר גם לרצות ב"שלום אמת", גם להימנע מנסיגה חד-צדדית, וגם לפעול יום יום, שעה שעה, להגברת החיכוך בין ישראלים לפלסטינים באמצעות בנייה נמשכת בהתנחלויות.
למי ששואף בסופו של דבר להגיע למצב של שתי מדינות - בסדר, כשהצוררים יפסיקו לצרור - אין לו מה לבנות בפאתי שכם, בפאתי בית לחם, בפאתי חברון. מי שמפחד שפלוני יהרוג אותו, אין לו מה לשכן את אשתו וילדיו לידו.

34 אילו היית מסתפק בסירוב לבצע נסיגה חד-צדדית - דיינו. לפחות אפשר היה לומר שיש איזו מידה של עקביות בעמדה. דג קר
  • 12:50
  • 09.12.12

אבל אי אפשר גם לרצות ב"שלום אמת", גם להימנע מנסיגה חד-צדדית, וגם לפעול יום יום, שעה שעה, להגברת החיכוך בין ישראלים לפלסטינים באמצעות בנייה נמשכת בהתנחלויות.
למי ששואף בסופו של דבר להגיע למצב של שתי מדינות - בסדר, כשהצוררים יפסיקו לצרור - אין לו מה לבנות בפאתי שכם, בפאתי בית לחם, בפאתי חברון. מי שמפחד שפלוני יהרוג אותו, אין לו מה לשכן את אשתו וילדיו לידו.

35 תפסיק עם הקשקושים ,ביבי אתה יודע למה עבאס לא גינה את דברי בכירי החמאס נגד ישראל .  (לת) abcd
  • 12:51
  • 09.12.12

36 החמאס הוא ארגון טרור - לידיעת כותבי הארץ  (לת) עיתונאי דמיקולו
  • 12:51
  • 09.12.12

37 ביבי, אתה חושב שאנחנו מטומטמים??? כנס כנס..... המצליף
  • 12:52
  • 09.12.12

אתה חושב שזה לא ברור לכל אדיוט שמבחינת הפלסטינים אחדות לאומית היא צו השעה?

אתה חושב שאנחנו לא יודעים שאתה וחבריך לקולאליציה הם החברים הכי טובים של איסמעיל הנייה וחאלד משעל?

אתה חושב שאנחנו לא יודעים שעבאס הוא אוייב משותף שלכם ובעצם אתה מתבאס על זה שהחמאס בוגד בך וחובר למחנה השלום הפלסטיני?

אתה חושב שאנחנו לא מבינים שמול חזית לפסטינית מאוחדת אתה תצטרך להזיז את התחת שלך ושל שרה'לה ולטוס לבית הלבן לסגור הסכם ואתה מתבאס על זה שהשותפים העבריינים שלך (דוברמן ודרעי) יתבאסו עליך וזה יסכן את המשך שלטונך היודו נאצי?

38 לא חשוב כמה פעמים חמאס יצהיר על רצונו להשמיד את מדינת ישראל, הסמולנים לא רוצים להאמין להם.  (לת) דן
  • 12:53
  • 09.12.12

39 ביבי יש לי עצה,תכריז שאתה מת מאהבה לפלשטינאים,הם לא ידעו איך לצאת מזה  (לת) מלח בעיניים
  • 12:53
  • 09.12.12

40 ביבי אשר פוטר את החרדים מגוס, ןומשקר לחילונים.  (לת) נחשפנו שוב לפרצופו של
  • 12:53
  • 09.12.12

41 ביבי ומשאל הם המרוויחים היחידים איפה שכולם מפסידים.  (לת) מלח בעיניים
  • 12:54
  • 09.12.12

42 לא "עומד משתהה", מר רביד, אלא "עומד משתאה" קורא זועם
  • 12:59
  • 09.12.12

אלוהים. איזה תת רמה של כתבים.

43 נתניהו אישר למשעל להכנס לרצועה מתוך תקווה שהוא יגיד את אותם דברי בלע ושנאה לישראל מה שכמובן יאפשר לנתניהו לשלול כל אפשרות למשא ומתן עם הפלסטינים להמשיך את הכיבוש ולהתקרבן (אם היה ענף אולימפי בהתקרבות ישראל היתה זוכה להרבה מדליות).המהלך של נתניהו כה שקוף.  (לת) עמית
  • 12:59
  • 09.12.12

44 BB, יא נפל, משעל עושה את עבודתו נאמנה ואתה את עבודתך, ברבת- עמון, ב- 1999 לא עשית, ליצן!!!  (לת) Eddie Shor
  • 13:02
  • 09.12.12

45 ביבי מחפש אויבים בנרות במטרה להישאר בשטחים הכבושים  (לת) דויקו
  • 13:09
  • 09.12.12

46 נתניהו מסוכן לישראל וטוב לחמאס וחייבים להעיף אותו מהר מאוד !!!!  (לת) שמעון לוי,בת ים.
  • 13:10
  • 09.12.12

47 לתשומת לב הפלשתינאים: הרטוריקה של משעל דומה לרטוריקה של מנהיגיכם בשנת 1948 אשר גרמה למנוסה גדולה וליצירת מעמד הפליטים. לא הייתם צריכים להאמין אז, אלא לקבל את יוזמת האו"ם שדחיתם. אל תאמינו גם היום וקבלו את יוזמת קלינטון, או שתשארו קרחים גם למאת השנים הבאות אם לא למעלה מזה.  (לת) Moises
  • 13:10
  • 09.12.12

48 איך הם מעיזים להתאחד? זה ממש לא בתכניות שלנו  (לת) חוצפה
  • 13:10
  • 09.12.12

49 רגע, זה מפתיע אותך ביבי? איפה אתה חי? אה, בחלומות לא מעשיים בנושא כרגיל  (לת) שלומיתשלום שלומיהו
  • 13:13
  • 09.12.12

50 קיפאון מדיני של 4 שנים רק ציפי יכולה לשנות חגית לב
  • 13:21
  • 09.12.12

רק ציפי היא תוכל להביא לאיזשהי תזוזה בענין הזה
אני הפעם הולכת עם ציפי היא התקווה

51 נחשפנו לפרצופו של ביבי רון
  • 13:21
  • 09.12.12

הוא נפל על הראש

52 ביבי, קח נשימה, תרגיע, צא מהפניקה. יריב
  • 13:24
  • 09.12.12

זה משא ומתן וככה מתחילים. כל אחד רוצה את הכל. גם אנחנו לא בדיוק רצים לוותר על ההתנחלויות - לא?

53 הבן אדם פשוט מאבד את שפיותו  (לת) דוד
  • 13:25
  • 09.12.12

54 למה, ביבי, אתה מתישהוא גינית את מי שקורא מות לערבים. או אפילו למה להרחיק עד ערבים, אתה לא גינית את מי שצעד עם תמונה של רבין במדי ס.ס. ואפילו השתתפת. אתה נאחז בקש כדי להצדיק את חוסר המעש שלך בעניין השלום. וכל מצביעי הימין. איך אתם מאמינים לכל מילה?  (לת) הצחקת אותי
  • 13:25
  • 09.12.12

55 הימנעות ממשא ומתן יוביל לנסיגה חד צדדית. טועה ומטעה!  (לת) חזי
  • 13:25
  • 09.12.12

56 ישראל נחשפת היום לאוייב הגדול ביותר שלה: בנימין נתניהו ותואמיו מהימין הקיצוני  (לת) כי כשמדובר בסוס טרויאני, קשה מאוד לאתר אותו, בעיקר כשהישראלים עומדים בתוקף על זכותם להביט במציאות בעיניים עצומות לרווחה
  • 13:35
  • 09.12.12

57 "במשך 64 שנים רק דרך ההתנגדות היא זו אשר הוכיחה את עצמה" רונן
  • 13:36
  • 09.12.12

מה היא הוכיחה בדיוק? תכל'ס, איפה מדינת ישראל ואיפה פלסטין אחרי 64 שנים? ברור שהדרך הזאת כשלה. אבל גם התנהלות של ישראל, כובשת ומתעלמת מקיום של עם אחר לא ממש הצליחה. ובתקופה האחרונה ביבי-ליברמן הולכים במסלול התנגשות עם אירופה וארה"ב וזה יפגע באינטרסים הלאומים של מדינת ישראל, גם מדינית, גם כלכלית וגם בטחונית (בסוף נהיה לבד מול אירן...). כנראה שגם לנו וגם לפלסטינאים, השכנים שמגיעים לכ"א, זה עצוב אבל כנראה נגזר עלינו לפחות עוד 64 שנים של התנגדות ושל טפשות הדדית.

58 נתניהו "תמיד עומד משתהה" ואנו משתאים כמה עוד מסוגל ראש ממשלתנו להשלות עצמו ולחיות במציאות מדומה אור לנו
  • 13:37
  • 09.12.12

שבה ישראל היא מעצמה עולמית המרשה לעצמה להתערב ברגל גסה במערכת הבחירות במדינה אחרת, למשל ארה"ב, להתאכזב מהצבעתה באו"ם של המדינה הידידותית ביותר לישראל באירופה, גרמניה, להעניש מדינה שלישית, גאורגיה, על הצבעתה, ולעשות ככל העולה על רוחה מעבר לקו הירוק בלי להניד עפעף לנוכח תגובותיהן הקשות של המדינות המעטות שהיא רשאית לראות בהן ידידות. החמאס חולם על פלשתין הגדולה אך ישראל הגשימה את חזון ישראל הגדולה, והרוב המוחלט של הקואליציה של נתניהו אינו מעלה בחלומותיו הגרועים ביותר את האפשרות לצמצם את ממדיה של ישראל השלמה לטובת מדינה פלשתינית ריבונית אפילו בגודל של ..רעננה, נניח. הרי נתניהו אומר כאן את הדברים במפורש. אנו רוצים שלום אך לא נמסור לידי הפלשתינים אף שעל מיהודה ושומרון.

59 ביבי רק מיישר קו עם הקמפיין של בנט  (לת) נפתול
  • 13:38
  • 09.12.12

60 ביבי רק מיישר קו עם הקמפיין של בנט  (לת) נפתול
  • 13:38
  • 09.12.12

61 ח'אלד-משעל-פינקלשטיין Abed Azab
  • 13:41
  • 09.12.12

עיתוי מושלם. לפני מערכת הבחירות בישראל מגיע הלפיד (משעל) כדי להצית אותה. החמאס הוא בן הברית הטבעי של הימין הישראלי: שניהם פנאטים עד כדי פשיזם. הם למעשה שומרים ומזינים אחד את השני. בכל פעם שהימין הישראלי נוטה לחולשה מסדר לו החמאס פיגוע, טיל או הצהרה מתלהמת כמו זו של ח'אלד משעל. נתניהו לא זקוק ליותר. עכשיו הוא יכול לנאום בצורה שהוא יודע היטב: הערבים אותם ערבים והים אותו ים. המורשת של מורו ורבו יצחק שמיר. פלסטיל מהנהר לים ובמלים אחרות פלסטין השלמה. מי זקוק לארתור פינקלשטיין? ח'אלד משעל יסדר לנתניהו ניצחון סוחף. למה כל הזמן זה נראה שיש ביניהם קשר ישיר?

62 זוכרים את שמפניה, אבישי רביב ? כנראה שהחמסניקים למדו באותו בית מדרש.. העיקר שהימין יוכל לתחזק את המנטרה, הנה אמרנו לכם שאין עם מי לדבר. משעל חי על זמן מושאל כבר 15 שנה. כנראה שהוא משתף פעולה, בעקיפין, עם שליחי הבוס בירושלים. מזכיר את האימאם המסית מירושלים המזרחית, ש העביר מראש כל נאום הסתה לרשות השב"כ..  (לת) נא לא לצנזר
  • 13:50
  • 09.12.12

63 לצערנו אבו מאזן יותר חכם מהשמאל המטומטם  (לת) f
  • 13:52
  • 09.12.12

64 נחשפנו שוב ושוב לפרצופו של נתניהו  (לת) ובפועל מה שקורה
  • 13:54
  • 09.12.12

65 באמת מוזר: בני אותו עם שואפים לאחדות לאומית.  (לת) אור
  • 13:55
  • 09.12.12

66 עם לוזרים ונכשלים סדרתיים כמו נתניהו לא יכולים  (לת) הישראלים לחלום שמשהו כאן יפתר. הוא ה-בעייה
  • 13:55
  • 09.12.12

67 סוף סוף תצא האמת לוי אשכול
  • 14:09
  • 09.12.12

סוף סוף תצא האמת ונדע למי שייכת ארצינו כאשר ינצחו אותנו הלפסטינים ברגע שנתניהו יושב בחיבוק ידיים ולא יכול לעשות שום דבר

68 אין לו ברירה Kobi Harkavy
  • 14:09
  • 09.12.12

נתניהו שבוי בידי קואליציה של פנאטים, ולכן הוא חייב להציג מצגי שווא לפיהם אין עם מי לדבר. זה משרת את תפקידו - משרתם של אותם פנאטים. היא כאילו מנהיג אבל למעשה עושה דברם. הוא נהנה ממנעמי השלטון ובינתיים מחריב את המדינה

69 ביבי וליברמן במדיניות מטופשת חיזקו את החמאס ודחפו את אבו מאזן אל החמאס יגאל
  • 14:12
  • 09.12.12

במקום\ לחזק את אבו מאזן ופתח הם החלישו אותם וחיזקו את החמאס
לצערי תושבי הגדה זולגים לחמאס בגלל מדיניות מטופשת !!

70 נתניהו, אם זה כך, למה לא שלחת טיל אל משעל והנייה???  (לת) שלומי א.
  • 14:14
  • 09.12.12

71 ביבי וליברמן במדניות הזויה יביאו לחורבן בית שלישי !!  (לת) דני
  • 14:15
  • 09.12.12

72 איך אתה יכול לומר דבר כה מטופש תיקון
  • 14:23
  • 09.12.12

הרי הרצון של החמאס הוא חיסול מדינת ישראל בין אם זה בחיוך בכעס במלחמה או בשימוש דרכי שלום.אין שום קשר למדיניות ישראל או להתערבותה בכול מה שקשור לאמונה והרצון ההרסני של החמאס.

73 ביבי, רק אתה אחראי לתפנית של עבאס. היו לך שנים ארוכות לפנות אליו ולעשות אתו הסכם. הרי עשית הכל כדי להגיע למצב הזה, ביודעין ובכוונה. יופי, הצלחת, ועכשיו אתה יכול להרים זעקה מזוייפת לקראת הבחירות  (לת) דן
  • 14:26
  • 09.12.12

74 במקום לתגמל את אבו מאזן, הוא מתגמל את החמאס ומאשר לחאלד משעל לבקר בעזה. הוא נתן פרס לארגון טרור מבלי שהם שינו את דרכם או התחייבו לדבר. הממשלה הזו במו ידיה דוחפת את המתונים אצל הפלסטינאים לזרועות החמאס. והאמת היא שכבר במבצע האחרון קבלנו עזה בפאתי תל אביב. במבצע הבא היה הרבה יותר גרוע. השטחים חסרי משמעות בעידן הטילים והרקטות. הממשלה הזו מקרבת את האיתיפאדה הבאה.  (לת) הליכוד אסון לישראל
  • 14:34
  • 09.12.12

75 ביבי המשת"פ הבכיר של משעל , משעל המשת"פ הבכיר של ביבי..שניהם בלופ שנאה אינסופי שיקח את כולנו לעזאזל  (לת) אזולאי
  • 14:35
  • 09.12.12

76 במוקדם או במאוחר החמאס ישטלט על הגדה הם רק מחכים לאבו מאזן שיסיים לדחוף לנו את הגזר ואז יעיפו אותו,והאירנים ילקקו שפתיים ,,על זה המלך הירדני רמז שהוא במקום הישראלים היה רועד מפחד,כי הארנים איימו עליו כדי שבשעת השין לא יעשה בעיות להעברת טילים דרך ירדן ,אם לא יבולע לו !!  (לת) בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו והקב"ה יצלנו מידם !
  • 14:40
  • 09.12.12

77 מה הבשורה של ראש הממשלה הזה לישראלים? מה יהיה כאן? איך הוא מתכוון לפתור את הבעיות?  (לת) נתניהו, נפל סידרתי
  • 14:41
  • 09.12.12

78 לפעמים נדמה לי שביבי זה הרב עובדיה רק בלי התרבוש.  (לת) ק.א.
  • 14:43
  • 09.12.12

79 איך ביבי חולה על היציאות האלו של חמאס. הוא ומשעל מחזקים אחד את השני  (לת) שני קשקשנים
  • 14:44
  • 09.12.12

80 נחשפנו גם לחולשותך אוריה
  • 14:46
  • 09.12.12

נחשפנו בעיקר חולשותיך!

81 ביבי, רק אתה אחראי לזה. הבאת את עבאס למצב שלא היה לו מוצא אחר. היו לך כמה שנים טובות בשביל לדבר אתו ולמנוע את זה. למזלך בוחריך בורים ושטופי מו  (לת) דן
  • 14:46
  • 09.12.12

82 משעל לא מייצג את הפלסטינים אלא רק את הכנופיה השלטת גם לנו יש ימנים קיצונים שמדברים שטויות
  • 14:49
  • 09.12.12

הרחוב הפלסטיני רוצה שקט ולא מחפש לכבוש את כל ישראל. לימין הישראלי נח להאחז בהצהרות ריקניות כאלו.

83 חתירה דליה
  • 14:52
  • 09.12.12

ואתה ביבי לא כרתת ברית עם ישראל ביתנו ,החמאס הישראלי,ועם ש״ס,האחים האיסלאמים הישראלים?טול קורה מבין עיניך בבקשה!

84 במה שנוגע לשנאה לישראל כל המוסלמים הם לאום אחד.אסור לנו להיות נאיבי ולחשוב שישנו איזשהוא ערבי שאוהב אתנו.  (לת) אלכסנדר
  • 14:53
  • 09.12.12

85 או שביבייהו מאשים את אבו מאזן שהוא לא מייצג את כולם (כי יש חמאס) או שמאשימים שהוא רצה לחבור לחמאס... כשלא רוצים לעשות מו"מ הרצפה תמיד עקומה. הבעיה שאת המרורים , האינתיפאדה וחורבן הבית השלישי כולנו נאכל. בדיוק כמו שקרה בימי בר-כוזיבא  (לת) שרון
  • 14:54
  • 09.12.12

86 דיי כבר מכל הסיפורים של נתניהו וממשלתו. נמעס. טל
  • 14:54
  • 09.12.12

הסרבן האמיתי לשלום זה נתניהו וממשלתו. מה אנחנו צריכים להתערב בעניים של אחרים הם רוצים להשלים שישלימו זאת זכותם. אני לא אוהב אותם אבל אם הם רוצים לעשות שלום בניהם למה אנחנו צריכים להיות ״הבד גיי״. אנחנו צריכים לכנס למשא הומתן גם עם זה להראות את פרצופם האמיתי ולא לשחק לידיהם. בנתיים אנחנו רואים את מצבם בעולם ואת מצבנו העגום ומוקצן.

87 ללכת ולתת לחרדים פטור ואלפי שקלים מתנה זה האסון הבא  (לת) ביביזיון
  • 14:55
  • 09.12.12

88 האויב הבא של ישראל דמוגרפית יותר חרדים פחות עובדים שמשלמים מיסים  (לת) ביביזיון
  • 14:56
  • 09.12.12

89 BB ishar koach . don't listen to the left .you see the situation with our enemies very clear!  (לת) simon
  • 15:00
  • 09.12.12

90 נתניהו רובי
  • 15:02
  • 09.12.12

יש לראש הממשלה חוצפה. האם הוא גינה את דברי שר החוץ שלו שקרא להפיל את שלטונו של אבו מאזן? מדוע הוא מצפה מאבו מאזן שיגנה את דברי משעל? נתניהו לא רוצה הסדר ויעשה הכל כדי למנוע כל התקדמות במישור המדיני

91 נתניהו שכח לציין שישראל תחת הנהגתו לא נתנה לאבו מזן שום כלי להוות חלופה לחמאס . לטנגו נדרשים שניים  (לת) מפוקח
  • 15:03
  • 09.12.12

92 ראש ממשלה אמור לפתור בעיות, לא לחרטט כל הזמן. ראש הממשלה הזה לא פתר עוד אף בעייה  (לת) ככל שהוא ממשיך בחירטוטים, הישראלים תומכים בו יותר. אז מה זה אומר עליכם הישראלים?
  • 15:03
  • 09.12.12

93 נתניהו הוא היועץ הרע לעצמו אלכס
  • 15:04
  • 09.12.12

היהודים היו תמיד יועציהם של רוזנים ומלכים וקיסרים שתמיד רצו ומצאו יהודי
לןצידם - והנה כשישנה מדינה "יהודית" - ראש ממשלתה עץ עצות אחיפותל
לעצמו

94 כמו שחמאס חשפו את פרצופם כך גם הסמולנים חושפים את פרצופם בתגובות לכתבה.  (לת) דן
  • 15:09
  • 09.12.12

95 חמאס, אבו מאזן, ביבי, ליברמן...  (לת) העתיד נקרה נפלא
  • 15:21
  • 09.12.12

96 ביבי צא כבר מחיינו  (לת) העם הסובל שלך
  • 15:22
  • 09.12.12

97 הוצג לנו בכתבה איך עובד הדו-שיח בין הקצוני משעל לבין הקיצוני נתניהו. משעל (שכנראה חכם מנתניהו) מעודד את מדיניות ההתחפרות ואף הסיפוח של נתניהו ומרעיו שמסתערים כמו שור שהניחו בד אדום מול עיניו. הסוף יהיה מדינה אחת מהירדן לים וסופה של מדינת ישראל. ולידיעת הכל: דו"ח חדש של הCIA קובע שהשנה היהודים הפכו למיעוט בארץ ישראל!  (לת) ישראלי
  • 15:22
  • 09.12.12

98 ואם אבו-מאזן היה מגנה, הייתם מתיישבים איתו למו"מ ומחזירים שטחים? נתניהו ושות' מעדיפים אדמה על שלום, אין להם אומץ להציג זאת כעמדה עקרונית שאינה תלויה בדברי הפלשתינים או במעשיהם לאבו מאזן לא יעזור גם אם ישיר את "התקווה" בלי זיופים
  • 15:26
  • 09.12.12

גינוי של אבו מאזן לחמאס לא היה "משכנע" את הימין, משום שעמדת הימין היא עמדה עקרונית שיש לנו זכות על הארץ ולכן לא מחזירים שטחים. ההיתלות בדברי הפלשתינים או במעשיהם- "הם לא רוצים שלום"- היא למעשה סוג של תירוץ שמקובל כבר שנים רבות ומן הסתם ימשיך לשמש את הימין. לימין אין אומץ להציג לציבור עמדה שבבסיסה העדפה לא-מוסרית של רגבי אדמה "קדושים" או "היסטוריים" ככל שיהיו על סיכוי (ולו הקלוש ביותר) להשיג שלום, ולכן הוא מטיל תמיד את מלוא האחריות לקיפאון המדיני על כתפי הפלשתינים.

וכפי שכבר אמרו רבים לפני, ביבי מחזק את החמאס ונראה שיש לו אינטרס לעשות זאת- הרי החמאס הוא "לא פרטנר" אידיאלי.

99 למלך ההפחדות וההחרדות נוסף עכשו עוד משהו, הוא רק שכח שהוא גרם לנצחון החמאס  (לת) שוש
  • 15:27
  • 09.12.12

100 אופייני לביבי: דוחף את אבו מאזן לזרועות החמאס ואחר כך מתלונן שהוא משתף פעולה עם החמאס  (לת) קאטו
  • 15:33
  • 09.12.12

101 האשמות קוראת קבועה
  • 15:37
  • 09.12.12

תמיד קל להאשים את האחר כדי לצאת מהסבך.
הקו של חמאס היה תמיד ברור.
היושב בבית זכוכית מוטב שלא יידה באבנים!

102 נתניהו וממשלת ימין חזקים נגד האוייבים, אין פרטנר אמיתי! רק אחד יכול
  • 15:43
  • 09.12.12

סומכים על נתניהו, סומכים על הליכוד ביתנו, סומכים על הממשלה החדשה שתקום ב22/01

103 על מי נתניהו עובד? האי הוא הצביע בעד ההתנתקות מעזה וצפון הגדה!  (לת) דמוקרט .
  • 22:20
  • 09.12.12

104 ביבי אתה האידיוט! לך תסגור הסכם עם אבו מאזן ובכך תבודד לחלוטין את החמאס! זה משרת גם את האינטרסים שלנו וגם של אבו מאזן - win win קלאסי מעין כמוהו! כולנו נצא מנצחים אבל האידיוט שבך לא נותן לך לנהוג בתבונה ואחריות.  (לת) חוני
  • 19:59
  • 10.12.12

פעילות
המלצות
פרסומת