המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

ליברמן: מדיניות האיחוד האירופי כלפי ישראל – כמו בתקופת השואה

שר החוץ מתח ביקורת חריפה וחריגה על גינוי האיחוד האירופי לבנייה ב-E1: "אירופה שותקת. כבר עברנו את זה בסוף שנות ה-30"

שר החוץ אביגדור ליברמן השווה בין מדיניות האיחוד האירופי כלפי ישראל בנושא הפלסטיני לבין התנהגותן של מדינות אירופה כלפי היהודים בתקופת השואה. בראיון ל"קול ישראל" הבוקר (שלישי) התבקש ליברמן להגיב על החלטת שרי החוץ של האיחוד האירופי אתמול לגנות את ישראל על קידום תוכנית הבנייה באזור E1.

המראיין אריה גולן התייחס גם לפרסום במגזין "ניוזוויק", לפיו נשיא ארה"ב ברק אובמה מתכוון לתת לאירופה ללחוץ על ישראל בנושא תהליך השלום עם הפלסטינים ולא להתערב בעצמו. "אתה מרוצה מזה?", שאל גולן את ליברמן. בתגובה פתח שר החוץ במתקפה חריפה ואולי חסרת תקדים על האיחוד האירופי. "אני יכול להגיד לך ממה שאני לא מרוצה", אמר ליברמן. "אני לא מרוצה מעמדת אירופה שפעם נוספת בהיסטוריה מתעלמת מקריאות להשמיד את מדינת ישראל... אירופה שותקת. הקריאה אתמול, מה שראינו, זה לא גינוי לדברי חמאס, אלא קריאה לראשי חמאס להימנע מדברי הסתה. אנחנו כבר עברנו את זה עם אירופה בסוף שנות ה-30 וה-40".

ליברמן התייחס בדבריו לנאומיו של ראש הלשכה המדינית של חמאס ח'אלד משעל בסוף השבוע בעזה, שבהן קרא להשמדת ישראל. בניגוד לדבריו של ליברמן, לצד הגינוי לישראל דווקא גינו שרי החוץ האירופים את דבריו של משעל. "הצהרות מתסיסות של מנהיגי חמאס בהן הם אינם מכירים בזכותה של ישראל להתקיים אינן מקובלות", הכריזו שרי החוץ האירופים. 

אביגדור ליברמן בביקור ברמת הגולן לפני כחודש
אביגדור ליברמן בביקור ברמת הגולן לפני כחודש. צילום: ירון קמינסקי

המראיין שאל את ליברמן האם הוא מאשים את האיחוד האירופי באנטישמיות. "זה לא מניע אנטישמי אלא מניע אינטרסנטי צר", אמר ליברמן. "הם (האיחוד האירופי, ב"ר) מקריבים את כל הערכים לטובת האינטרסים. גם אז כבר, בתחילת שנות ה-40, הם ידעו בדיוק מה קורה עם מחנות הריכוז, מה קורה עם היהודים, ולא בדיוק פעלו. היום הם מודים שבשנות ה-30 מנעו מיהודים להגיע לארץ ישראל". 

שר החוץ אף טען כי יו"ר הרשות מחמוד עבאס (אבו-מאזן) תמך בקריאתו של משעל להשמדת ישראל. "משלחת גדולה של פתח מרמאללה הגיעה לעצרת עם חאלד משעל", אמר ליברמן, "דגלי פתח התנוססו שם באותה עצרת. אבו מאזן תומך". 

אבל ליברמן לא עצר כאן. שר החוץ התייחס לעימות הפיזי בין חיילי צה"ל לבין שוטרים פלסטינים בחברון בשבוע שעבר. ליברמן טען כי החיילים לא היו צריכים לברוח אלא להרוג את השוטר הפלסטיני שהכה באגרופו אחד מהם. "לא יכול להיות המצב שאותו חייל בחברון, יספוג אגרוף משוטר פלסטיני והשוטר הפלסטיני יישאר חי לאחר מכן", אמר ליברמן. "זה לא מקובל עלי. לא יכול להיות שחיילים ישראלים יחטפו סטירות או אגרופים משוטרים פלסטינים, והם יישארו בחיים... מי שראה את הצילומים היה ברור שחיילים נמצאים בסכנת חיים".

האם ליברמן ענה על השאלה שנשאל בראיון? הגיבו באמצעות הפייסבוק



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 זה מה שקורה כשיש שר חוץ שלא מדבר אנגלית במדינה שחייבת שר חוץ דובר אנגלית  (לת) יוני בר
  • 15:08
  • 11.12.12

  •   מאמר אחראי לא היה מסתפק במחרוזתת לעג וגוני כלפי הקביעה שלאירופאים לא איכפת שנושמד , אלא היה מוסר מידע אמין לגבי יחס האירופאים להשמדתנו.  (לת) ד"ר גדעון ארליך
    • 07:10
    • 14.12.12

02 האיש לא נורמלי.  (לת) זילות לשואה!
  • 15:10
  • 11.12.12

03 להאמין לכל מילה אמיר
  • 15:13
  • 11.12.12

ליברמן הוא איש רציני.
צריך להאמין לו.
צריך להאמין לליברמן, שככה באמת הוא חושב.
זו הפרספקטיבה, וזו צורת החשיבה של שר החוץ של מדינת ישראל, בשנת 2012.

ככה אנחנו נראים, וזה האיש שמיצג את מדיניותה של ישראל בעולם כיום.

04 ליברמן ירד לגמרי מהפסים, מנתק אותנו מאירופה  (לת) נדב
  • 15:13
  • 11.12.12

05 הגענו הפעם מהר ל"דוקטרינת הגוועלד " של ביברמן, אוי ווי זמיר.  (לת) Yigal Cohen
  • 15:14
  • 11.12.12

06 הופה גודווין סטייל  (לת) הפסדת בדיון ליברמן
  • 15:15
  • 11.12.12

07 הפוך על הפוך שלומי
  • 15:16
  • 11.12.12

שוב מביאים את השואה כסימוכין להתנהגות מדינות אירופה. בא לי להקיא מההקבלות לא לעינין עד שמורידים את השואה למשהו בנאלי. לעצם הענין התנהגות ממשלת ישראל ממתחילה להידמות יותר ויןתר לתקופת עלית הנאצים בגרמניה תוך ניצול הקרעים והשסעים בחברה למטרותיהם הפוליטיות והמדיניות.החלשת הערכים והאידאים המאחדים אותנו כעם אחד. עורו עורו אחים נחישה פעמנו לימים טובים יותר

08 אם העולם כולו נגדנו ואין מה לעשות בקשר לזה, אולי פשוט צריך לסגור את משרד החוץ ? דא ליברמן
  • 15:18
  • 11.12.12

הבנו שצריך להרוג עוד פלסטינים, אבל מה אם תחבורה ציבורית בשבת וברית הזוגיות ?

09 קודם ידעתי שליברמן מבין ערבית, עכשיו מסתבר שהוא גם היסטוריון של תקופת השואה  (לת) היתוש
  • 15:19
  • 11.12.12

10 מעניין שדוקא ליברמן מכנה אחרים "נאצים".  (לת) אכלולי נאצולי
  • 15:20
  • 11.12.12

11 אני אוהב את הרטוריקה הרעננה שלנו יהודים בשתי שורות
  • 15:21
  • 11.12.12

עשו לי שתו לי זה כמו בשואה אני מסכן אני מסכן וההוא צריך למות ואנחנו צריכים להרוג אותו וכל העולם נגדנו אוי אוי אוי הציסטה.

12 אני מצביע ביברמן ! כל השאר מתרפסים לפני האירופאים הצבועים והבזויים.  (לת) חיים כהן
  • 15:21
  • 11.12.12

13 הם שותקים ואנחנו משמידים  (לת) גיא
  • 15:22
  • 11.12.12

14 שליברמן ילמד אוסטרית בכדי להסתדר עם שלאף אנגלית הוא כבר לא ידע  (לת) יוני בר
  • 15:23
  • 11.12.12

15 אפילו בשביל ליברמן, אפילו בעת הבחירות - ההשוואה דמגוגית, אווילית ואינה קשורה למציאות. עמית
  • 15:27
  • 11.12.12

השוואה זו יוצאת מפיו של פוליטיקאי שבטוח כי קהל היעד שלו הם אנשים מטמטמים שאינם יודעים ומבינים דבר.

16 ליברמן ממציא דמגוגיה באופן המחפיר ביותר. בשנות ההשמדה, בה אירופה כולה הייתה תחת שלטון הנאצים "הם (האיחוד האירופי, ב"ר) מקריבים את כל הערכים לטובת האינטרסים. גם אז כבר, בתחילת שנות ה-40, הם ידעו בדיוק מה קורה עם מחנות הריכוז, מה קורה עם היהודים, ולא בדיוק פעלו". מי לא פעל? האיחוד האירופאי ב-1942? אפילו אחרון הטוקבקיסטים לא היה מתבזה בדבר הבל כזה.  (לת) אחד
  • 15:27
  • 11.12.12

  •   משטר וישי מוכר לך? מוסוליני מוכר לך? מדיניות הספר הלבן מוכרת לך? משתפי הפעולה למינהם מאוקראינים ועד פולנים מוכרים לך?  (לת) כ
    • 09:32
    • 26.12.12

  •   אתה מכיר את הדיפלומט השוויצרי קרל לוץ שהציל 60 אלף יהודים במהלך המלחמה? בתום המלחמה הוא פוטר בבושת פנים מהשירות הדיפלומטי השוויצרי בטענת "חריגה מסמכות" כנראה שהוא היה צריך להסתכל מהצד כיצד מובילים יהודים להשמדה. שים לב כך מתייחסים האירופאים לחיי יהודים הם שווים כקליפת השום. תאמין לי הם לא יזילו דמעה אם נעלם מכאן.  (לת) מוטי
    • 09:40
    • 26.12.12

17 השואה בשירות הנדל"ן - היידה ליברמן, בוא נראה להם! יחד נלמד את האירופים את נוסחת המחץ. D9 = E1  (לת) זלמן עבודות עפר וציוד כבד.
  • 15:27
  • 11.12.12

18 מגעיליברמן אהוד
  • 15:27
  • 11.12.12

אין גבול למגעילות של ליברמן וחבר מרעיו, לעשות אין סוף עסקים עם אירופה זה בסדר אבל אם משהו לא מוצא חן בעיניו אז קוראים את השואה לדגל, ישראל תהרוס את עצמה עם מעשיה אבל תמיד תוכל לקרוא את השואה להגנה על מעשיה הנלוזים, החברים שלו מבלורוסיה גם השתתפו בשמחה ברצח יהודים אבל הם חברים שלו. גועל נפש שישקיע את ישראך עוד יותר עמוק

19 מה שליברמן עושה גובל בהכחשת השואה. בדיוק הקוזק הנגזל  (לת) ליברמן הנח לנו
  • 15:29
  • 11.12.12

20 ליברמן וביבי סוחרים במוחם של הישראלים ושוטפים את מוחם עד דק שוש
  • 15:30
  • 11.12.12

ליברמן וביבי סוחרים במוח של הישראלים ושוטפים את מוחם עד דק

21 רק ליברמן אומר את האמת לפנים. זו אמת יבשה, צוננת, לא דיפלומטית, אבל זו א-ב
  • 15:30
  • 11.12.12

היא האמת היחידה.

22 מי זה המפגר הזה חזי
  • 15:32
  • 11.12.12

ביברמן

23 אירופה שותקת גם לגביי סוריה, הייתה צריכה לפעול מזמן.  (לת) נאטו איפה אתם?
  • 15:34
  • 11.12.12

  •   למה נאטו צריך להתערב במלחמת אזרחים בסוריה. קשה לך לראות? תתערב בעצמך. באותה מידה מותר לדרוש מנאטו שישחררו את הפלשתינים מהכיבושׁ הישראלי.  (לת) רונית
    • 10:53
    • 26.12.12

24 החיילים יודעים,הממשלה לא תיתן להם גב. אתה ברחת מעזה מר ליברמן.נכנעת לחמאס  (לת) שי
  • 15:35
  • 11.12.12

25 ליברמן משתמש בשואה כמו בנייר טואלט! מספיק עם זה לפטר את ליברמן
  • 15:37
  • 11.12.12

כל ניצול שואה ובני משפחה צריכים לצאת נגד הגנגסטר הדמגוג הזה

26 כול מילה אמת מה שנכון נכון מעניין מה הכאפואים מהשמאל יגידו  (לת) אדי
  • 15:41
  • 11.12.12

27 אירופאים יקרים, אל תאמינו לחלאה ליברמן שטוען שלהיטלר הייתה מדיניות מקדמת שלום וחוק בינלאומי כמו שלכם. רק פסיכופט ציוני יכול לטעון כאלו דברים חיובים על הייטלר רק כדי לקדם את האינטרסים שלו.  (לת) חוצפן מנוול
  • 15:42
  • 11.12.12

28 מקרב את קיצה של המדינה במעשיו בני
  • 15:42
  • 11.12.12

ליהרמן הוא זה שמקרב את קיצה של המדינה הציונית במעשיו. הימין הקיצוני בראשות ביבי וליברמן מובילים אותנו למדינה דו לאומית או למדינת אפליה גזענית שבה יחיו ארבעה מיון בני אדם ללא זכות הצבעה (קוראים להם פלשתינאים, למי שמתקשה להבין).

29 ליברמן מרדד את השואה  (לת) הכל מותר אצלו
  • 15:44
  • 11.12.12

30 צודק. עולם צבוע ואינטרסנטי, ברור הרי שהיהודים אשמים בשפל הכלכלי וגם בהתפשטות האיסלם באירופה... אסתר
  • 15:44
  • 11.12.12

ובטח שהיהודים אשמים שהשמדנו אותם בשואה, כי הרי בגלל שהשמדנו אותם נולד לנו תינוק הרבה יותר גדול ומפלצתי שרוצה להחזיר אותנו לימי הביניים, לשרוף את הציורים ולהשמיד את המוסיקה והספרים. הכול בגלל היהודים שהשמדנו בשואה, כי אם לא היינו משמידים את היהודים הערמומיים האלה לא היה משתלט עלינו שריעה. הם אשמים.

31 לפחות היום אתם מחלקים ערכות אב"כ. ליברמן אתה אסון, עובדה.  (לת) החופר ומעמיק
  • 15:49
  • 11.12.12

32 ניתוח מפוכח של הצהרת חמאס: פתח וחמאס הולכים לקראת פיוס ובעקבותיו בחירות. זה ודאי. אבו מאזן התראיין אצלינו בנימה פייסנית במטרה שקופה לחזק את השמאל, כי התחזקות של השמאל ובוודאי ניצחונו יתנו תקווה לפלסטינית ויחזקו את מעמדו בדעת הקהל הפלסטינית לקראת הבחירות. הצהרות חמאס הן תמונת ראי: הם פועלים לחזק את הימין אצלנו, כדי להקטין סיכוי להסדר ובכך להגדיל את כוחם בבחירות אצלם. מובן מאליו, שביבי ומקורביו צוהלים מהכרזת חמאס שמעניקים להם את הנצחון בבחירות. כך, עובדתית, מתקיימת זהות אינטרסים מובהקת בין אבו מאזן והשמאל שלנו מצד אחד ובין הליכוד וחמאס מצד שני  (לת) רון
  • 15:50
  • 11.12.12

33 הבוחרים הישראליים (והיועץ המשפטי) שוב שותקים, כמו לפני 4 שנים. ואתה ואני נשלם.  (לת) רונן
  • 15:51
  • 11.12.12

34 עם זאת, ישראל לא צריכה להימצא במגננה מול האירופאים. ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה (המילולית).  (לת) לא חסיד של ליברמן
  • 15:53
  • 11.12.12

35 ממש כמו בשואה. ליברמן, פוטין מחכה לך.  (לת) למדינת ישראל יותר ממאתיים פצצות אטום
  • 15:55
  • 11.12.12

36 תמשיך, ליברמן, תמשיך, אתה הרבה יותר מסוכן לישראל מהחמאס. בבחירות הבאות אני מצביע ליברמן!  (לת) ירושלמי
  • 15:57
  • 11.12.12

37 הפסיקו לקנות את הדמגוגיה שלו  (לת) מיקי
  • 15:58
  • 11.12.12

38 ליברמן גרוע מלה-פן. הוא יותר מכל מסמל את רוח שנות השלושים הלאומנית והגזענית נורית
  • 15:58
  • 11.12.12

אם סטירה זה סיכון חיים, האם הילד שליברמן תקף פעם היה צריך להרוג אותו? ליברמן הוא לא רק קיצוני, אלא גם בן אדם טיפש.

39 כרגיל וכצפוי, הארץ יודע בדיוק באיזה צד לעמוד בכל סכסוך ישראלי. בזה הוא רואה גינוי: "הצהרות מתסיסות של מנהיגי חמאס בהן הם אינם מכירים בזכותה של ישראל להתקיים אינן מקובלות", וזאת אחרי קריאות להשמיד את ישראל, וגינוי זה שווה ערך בעיני העיתון לדברים על ישראל: קורא מאוכזב
  • 15:58
  • 11.12.12

"האיחוד האירופי מזועזע עמוקות ומתנגד נחרצות לתכניות הישראליות להרחבת ההתנחלויות בגדה ובמזרח ירושלים, ובמיוחד מהתכניות לפיתוח אזור E1... היא עשויה לפגוע קשות בסיכויים להגיע להסדר הסכסוך במשר ומתן ותחתור תחת היכולת להגיע לפתרון של שתי מדינות לשני עמים.. התוכנית עשויה להוביל ל"טרנספר כפוי של אוכלוסייה אזרחית פלסטינית".

40 הזוי הליברמן הזה! איתי
  • 16:01
  • 11.12.12

ברור שליברמן מדפדף לעמודי ההסטוריה של אירופה בשנות השלושים, לכן גם ניתן להסביר את הדמיון הרב שקיים בין דבריו לסגנון הדמגוגיה של מוסולני.

41 שקרן ודמגוג. הנה הודעת האיחוד האירופי על דברי חאלד משעל עדו
  • 16:06
  • 11.12.12

The European Union on Monday denounced as "unacceptable" recent inflammatory statements by Hamas leaders in Gaza "that deny Israel’s right to exist," in statement released following a meeting of EU foreign ministers in Brussels, the bloc reiterated its "fundamental commitment to the security of Israel, including with regard to vital threats in the region," adding it "will never stop opposing those who embrace and promote violence as a way to achieve political goals."

  •   thanks thanks
    • 16:54
    • 11.12.12

    Thank you

  •   "אירופה" אולי שותקת, אבל ליברמן הוא בדיוק מי שכנגד פשעיו שתקה אותה אירופה. פופוליסט לאומן אנטי ליברלי ואנטי אינטלקטואלי, ובנוסף גם מאפיונר שמחובר למיליונרים ולעשרות פרשיות שחיתות. רוצו לראות את תחקיר "המקור" ואת הסרטונים של אלדד יניב ותבינו את מי בחר עם ישראל להמליך על עצמו.  (לת) יורד בשאלה
    • 17:09
    • 11.12.12

  •   מה שעדו אמר. זו עונת בחירות ולא צריך להתייחס ברצינות לכל נפיחה של שר החוץ  (לת) אורי
    • 17:11
    • 11.12.12

  •   כל הכבוד עדו שהבאת. הקוזק הנגזל כמו שקרניהו, ינצל כל הזדמנות כדי להכפיש את האחר. ליברמן עם ביבי מובילים את ישראל לאסון- כי הם עושים את מה שחמאס רק מפטפט על לעשות. זו מנוולות הימין.  (לת) שומר חוק
    • 17:21
    • 11.12.12

  •   ליברמן שולח אותנו לגהינום בלשונו אזרח שפוי
    • 17:28
    • 11.12.12

    כמובן שאצלנו לא קוראים ולא שומעים את תגובת האירופאים וליברמן בנצלו את חוסר הידיעה והבורות של רבים מאזרחי ישראל מנצל זאת כדי שיוכל להוכיח שאין ולא יהיה אף פעם שלום בין ישראל והפלסתינאים- ובמילים אחרות - על חרבך תחיה כל ימך - בערך כמו על גחונך תלך כל ימיך. איזו תקווה או דרך חיים הוא מציע לצעירים בישראל????? יש לפרסם את תשובת האירופאים אבל העיתונות בארץ לא תעשה זאת ואולי באותיות קטנות ומ י קורא אותיות קטנות? אולי רק עורכי דין.

  •   וואו,רתמנו את השואה בשביל הבחירות,שיא חדש  (לת) מ
    • 17:37
    • 11.12.12

  •   עדו, או שאתה ממש לא מבין את הניואנסים בשפה האנגלית, או שאתה elis
    • 18:34
    • 11.12.12

    מעדיף להתעלם מהנוסח החלוש והעלוב של האיחוד האירופי. המילה UNACCEPTABLE בקונטקסט החמור בדברי החול...משעל היא מילה עלובה ומתרפסת...אתה אומר מילה כזאת לילד שלא ניקה את שולחנו...הפייסנות והעליבות בכל המשפט גורמים לי להקיא...משעל קורא להשמדה של מדינה ואתה "מבסוט" מהעלובים האירופאים ו"הצהרתם" החלולה וריקנית מתוכן אמיתי?

  •   unacceptableליברמן לא שקרן ולא דמגוג. אתה הוא הדמגוג . "בלתי-מקובל" -במילה אחת חיוורת, כך הגדיר האיחוד האירופאי את קריאתו האיומה של משעל "לרצוח ציונים ולהשמיד את ישראל". מילה אחת רפה, שהגיעה אחר ורק -חשוב לציין- לאחר שישראל הפעילה מכבש לחצים לגינוי של הפלסטינים. לעומת זאת הגינוי על בניה של מרפסות ודירות בירושלים, הצליחו להרגיז את האירופאים המעונבים הרבה יותר.  (לת) ישראלי שנמאס לו
    • 18:35
    • 11.12.12

  •   תגובה ראויה להיקרא במלואה עדו.  (לת) שומר חוק
    • 19:04
    • 11.12.12

  •   Actually Liberman is right Ron/ Silicon Valley
    • 19:12
    • 11.12.12

    When you read it carefully, the response of the European Union is actually weak. In the 30tis the states of the world also condemned Hitler for his treatment of the Jews, but like here, the responses were muted, measured and the wording was weak.

    Not that these statements matter anyhow, but they are an indication of a trend - in few years the Europeans will start talking with the Hamas

  •   תומכיו לא נותנים לעובדות לבלבל אותם  (לת) גבריאל
    • 19:17
    • 11.12.12

  •   אל תבלבל את מר ליברמן עם עובדות. ובכלל, למה האירופאים האנטישמיים כותבים באנגלית??? איגור, רמת גן
    • 19:51
    • 11.12.12

    איווט הוא בדיחה בכל העולם. עצוב שנתניהו בחר דווקא בו ליצג אותנו בתפקיד שר חוץ. מספר 2 בממשלה הבאה של ישראל הוא פוליטיקאי פרו-רוסי, מעריץ של פוטין ומי שנתפס בארה״ב כאנטי-אמריקאי שהבית הלבן לא מעוניין לארח אותו. בהצהרות כאלה על השואה הוא מקבל את מנת היח״צ שהוא צריך לפני הבחירות...
    תצביעו לנתניהו שוב. בטח. למה לא

  •   אתה לא יודע לקרוא אנגלית, וליברמן ועוד איך משקר ומסית, בפעם המי יודע כמה. "העולם כולו נגדנו" זו גם בדיוק טקטיקת ההישרדות של אחמדינג'ד והאייטולות עדו
    • 20:43
    • 11.12.12

    ליברמן: "אירופה שותקת. הקריאה אתמול, מה שראינו, זה לא גינוי לדברי חמאס, אלא קריאה לראשי חמאס להימנע מדברי הסתה. אנחנו כבר עברנו את זה עם אירופה בסוף שנות ה-30 וה-40".





    ההודעה המלאה של אירופה:

    The European Union reiterates its fundamental commitment to the security of Israel, including
    with regard to vital threats in the region. The European Union will never stop opposing those
    who embrace and promote violence as a way to achieve political goals. The EU finds
    inflammatory statements by Hamas leaders that deny Israel's right to exist unacceptable. The
    European Union will never cease its efforts to combat terrorism which seeks to undermine the
    openness and tolerance of societies through indiscriminate acts of violence against civilians.

    מה פה לא ברור ? אתה רוצה שישירו "שתי גדות לירדן" וירביצו לילדים כמו שליברמן עשה? שיבטיחו ולא יקיימו כמו שליברמן עשה לגבי שוויון בנטל, ברית הזגויות, "שלילת אזרחות לערבים או מיטוט החמאס (ואחר כך הסיסמה, בדמגוגיה חכמה, היא "מילה שלי זו מילה")

    בניגוד לליברמן, אירופה גם מקיימת:
    6 ראשי ממשלה באו לתמוך בישראל אחרי "עופרת יצוקה" עם 1500 הרוגים, ואירופה לא שינתה במילימטר את עמדתה לגבי החמאס -
    ידיעה מהימים האחרונים:

    "גורם באיחוד האירופי מבהיר כי אין שינוי בעמדתן של מדינות האיחוד בנוגע להכרה בחמאס. הגורם אמר כי אירופה לא תכיר בארגון בטרם יתנער חמאס מן הטרור, יכיר בישראל ויצהיר כי הוא מכבד את ההסכמים בין ישראל לפלסטינים"

  •   עובדה שהם מודעים לערבי המתחזה "שומר חוק"ולא מזנזר אותו אף פעם אע"פ שהוא מחרף ומקלל מערכות ישראל!!  (לת) עיתון הארץ מעודד את אויבי ישראל !
    • 23:35
    • 11.12.12

42 Da Liberman!  (לת) Kol Hakavod
  • 16:06
  • 11.12.12

43 לא דרשנו זאת מהם ולוולה
  • 16:06
  • 11.12.12

לעומת זאת כן דרשנו מהם שיגנו את אבו מאזן שלא גינה ת את החמס על שלא גינה את נאומו של חלאד משעל.

אתם הבנתם את זה?

44 ליברמן - אתה מעליב אותי ואת כל בני שפחתי שניספו בשואה כש אתה משווה יחס האירפאים למעשים **שלנו** לתגובתם בשואה  (לת) גדעון
  • 16:06
  • 11.12.12

  •   מופתעת מתגובתו של גדעון: מדוע לדעתך לא מגנה אירופה את החמאס הטוען שכל השטח מהנהר עד הירדן
    • 16:41
    • 11.12.12

    שייך לפלסטינים.
    מילא טוען: זכותו לטעון מה שירצה. אבל הגינוי לדיבור על השמדתה של מדינה, משום שאינם מקבלים את ישיבתנו על אדמות, שלטענתם הם האדמות שלהם, חייב להתבצע מצד כל מדינות העולם הנאור.
    הרי קיבלנו את גבולות החלוקה, הם יצאו בתמורה למלחמת שמד טוטאלית נגדנו.
    הגיע הזמן שהעולם הנאור ישא את דברו החד משמעי נגד דיבור שכזה, נגד איומים שהם בהחלט כבר הוכיחו שבכוונתם לממש

  •   ליברמן מעליב אותך?ליברמן ?!! האיחוד האירופאי ענה באדישות לקריאת הפלסטינים "להשמיד את העם היושב בציון" במילה אחת רפה וחיוורת ( unacceptable ), "בלתי-מקובל", וליברמן הוא זה שמעליב אותך ? מעניין מה היו אומרים "בני משפחתך,שנספו בשואה".  (לת) ישראלי גאה
    • 18:38
    • 11.12.12

45 I am not in the business to stick up for Europe, but Meir
  • 16:09
  • 11.12.12


Look what a set of saviours we have in Israel

By the way: The Sochnut Hayehudit is also not known to have done a thing for my brothers and sisters when they were gassed in Auschwitz

46 סע לוינה, תחגוג עם שלאף במקום לבלבל את המוח  (לת) יהודה
  • 16:12
  • 11.12.12

47 איזו השוואה עלובה, איזו ירידה לתת רמה!!!  (לת) עודד
  • 16:13
  • 11.12.12

48 סו"ס תגובה ציונית הולמת!  (לת) Eddie Shor
  • 16:15
  • 11.12.12

49 נמאס לשמוע שכל דבר מפעיל את הפראנויה שכולם תמיד נגדינו. הם נגדינו כי אנחנו לא בסדר. פשוט מאד.  (לת) רפי
  • 16:19
  • 11.12.12

50 ולמצב הזה הביאו אותנו ביבי וחבורתו...  (לת) בנימין מאי
  • 16:19
  • 11.12.12

51 מעניין מה הוא היה חושב על חייל שהורג עולה חדש מרוסיה בגלל שהוא נתן לו אגרוף. שר חוץ למופת יש לנו. קדימה! תצביעו לו! הוא הכי שונא ערבים!  (לת) ביברמן הביתה.
  • 16:20
  • 11.12.12

52 הוא מבין את ההיסטוריה בערך באותה מידה שהוא רוצה שלום עם הפלסטינאים.  (לת) גיורא
  • 16:23
  • 11.12.12

53 כל העולם אנטישמים, רק ליברמן צדיק... דור שלישי
  • 16:25
  • 11.12.12

אני באמת מרגיש כמו בתקופת השואה. היום בבוקר קמתי ויצאתי מהבית שלי ברמת גן, ושמתי לב שהשמיים היו כהים מענני גשם. זה הזכיר לי את העשן מהמשרפות באושוויץ. אכלתי לארוחת בוקר בורקס תפו"א, וזה הזכיר לי את הסיפורים על הילדים המסכנים בגטו ווארשה, שהיו אוכלים קליפות של תפוחי אדמה כדי להפיג את הרעב. אחר כך נסעתי לעבודה בקו 67, וזקנה אחת קצת דחפה אותי כשהאוטובוס פנה. ישר נזכרתי בקלגסי ה-אס.אס.ימ"ש שרצחו יהודים ביערות אוקראינה ופולין. כמה טוב שיש לנו שר חוץ חכם ורהוט שלא שותק לזוועות, ומעמיד את האירופאים האנטישמים במקום הראוי להם. כמה סבל היה נחסך אם ליברמן היה קיים בשנות ה-30 וה-40!

54 ליברמן צודק. לא רק זה אלא שהם גם מאשימים את היהודים ברדיפה של עצמם , כמו בשואה. זוכר ולא שוכח
  • 16:25
  • 11.12.12

ממרחק הזמן נראה לנו כאילו כל הנבלות האלו התנגדו להיטלר. לא כך היה כל אלו שיתפו פעולה איתו. החל ממשטר וישי דרך השבדים והשוויצרים שהלבינו עבורו כסף וזהב. גם הבריטים החזירו ספינות של פליטים יהודים באירופה הרצחנית חזרה לגרמניה. כלום לא השתנה אצלם , רק שהיום לנו יש מדינה. ושיתפוצצו כל האנטישמים הארורים האלו.

55 יש לנו שר חוץ שחוץ מזה שהוא אדיוט מטומטם וגם מסוכן - הוא כלום ממש 0 שצריך ללכת עם חיתול על הראש  (לת) פלץ
  • 16:27
  • 11.12.12

  •   ליברמן יהיה בשלטון עד צאת נשמתך או גופך מארץ חמדת אבות שאותה חודים כל החמדנים והאחמדים והמוחמדים כשמם כן הם !!  (לת) לפלץ הפלצן הערבי המתחזה!
    • 23:49
    • 11.12.12

56 בנוסף להיותו גזען ליברמן גם בור ועם הארץ - בתקופת השואה היתה לנו מדינה יהודית? היה לנו אחד הצבאות החזקים בעולם? תראו איך הפחדן ליברמן משתין במכנסיים מחבורת פרחחים בעזה עם כמה אלפי רובים וכמה טילים מצ'וקמקים...אנו יכולים למחוק אותם תוך יום..ולזה הוא קורא שואה?! אני ממש מתביישת שאיש כזה הוא שר החוץ שלי!  (לת) יעל לוי
  • 16:29
  • 11.12.12

57 יום יבוא ונגלה שליברמן היה המרגל הבכיר ביותר של ברה"מ במערב נביא בשערייך
  • 16:33
  • 11.12.12

השב"כ לעולם לא יגלה את זה זה בטח יגיע מהCIA

58 וואו, איזה דברי חוכמה מזהירים! גדול הדיפלומטים בהיסטוריה. לא ידעתי שאנחנו עומדים לפני שואה, טוב שעדכנת אותנו.  (לת) איווט ביברמן
  • 16:34
  • 11.12.12

59 הרטוריקה של מדינאי ארצנו - כמו 1950  (לת) דיברמן
  • 16:38
  • 11.12.12

60 לומר שליברמן משתמש בשואה להפחיד זה עיוורון מסוכן! השואה הייתה רק לפני 70- שניםלשכוח את אירופה הבזוייה ובוגדנית שסייעה להשמדתנו?! גם כיום אירופה מקפידה מאד להתעלם מהתנהלות מדינות ערב/אסלם שבמרביתן שולטת רודנות אכזריות ופונדמנטליסיטות. זכויות אדם? מילה גסה מתבטא: ביחס הברוטלי לנשים, בהיעדרן של מערכות משפטיות ע"פ קריטריונים מודרניים, ושליטים מושחתים. אירופה מתעלמת מהנסיונות הבלתי פוסקים לכפות חוקי האסלם גם במדינותיהן. אבל האירופים גוערים רק בנו, כביכול בגלל הכיבוש, ולפני הכיבוש מה היה? אחרי הכרזת המדינה הם הכריזו אמברגו על נשק לישראל. סנקצייה שסיכנה קיומנו, וזה מיד אחרי השואה. דגול/צרפת לא הטיל עלינו אמברגו לפני מלחמת ששת הימים ? אסורה להתעלם מהאנטישמיות האירופית זה כאלפיים שנים, הפוגרומים ורציחות גירושים נישול והתעללות ביהודים הייתה נורמה מקובלת, לא צריך לתמוך בליברמן כי לדעת שבנושא זה הוא צודק, ואלה שמהסים לומר שהשואה לא רלוונטית הם מרמים ומטעים. כך בדיוק נהגות יהודי אירופה וארה"ב גם כאשר החרב הייתה כבר על צוורם, הם המשיכו להאמין שהאירופים ה"תרבותיים" ימנעו מהיטלר לממש מדינויותו, בפועל הם עזרו לו בהתנדבות, גם כאשר גם הם היו קרבנותיו, אבל לגבי היהודים היו שותפים פעילים של היטלר.  (לת) הניסיון להתעלם מהעבר מסוכן ומטעה
  • 16:38
  • 11.12.12

61 בגלל אגרוף או סטירה הורגים תוקף?! גבר טוב
  • 16:38
  • 11.12.12

ישנם כמה וכמה צעדי ביניים לפני שמחליטים להרוג תוקף.
אין תקווה, עם מנהיגים כאלה משני הצדדים

62 ליברמן מתגלה גם כבור וכחסר השכלה היסטורית גיל
  • 16:41
  • 11.12.12

האם זהו שר החוץ של מדינת ישראל?
הבריון הגס הזה אינו יודע להבחין בין אמת היסטורית לבין הצהרות מניפולטיביות.

63 ליברמן הוא איש רע ומחרחר מילחמות  (לת) דן
  • 16:41
  • 11.12.12

64 צודק לחלוטין! כל איזכור של השואה מוסיף לליכוד-ביתם עוד 1000 קולות של נמוכי-מצח. עם קצת מאמץ, נגיד, כל יום פעם אחת לפחות, עוד מנדט.  (לת) הרשלה
  • 16:42
  • 11.12.12

65 לא כמו בשואה - אפילו יותר גרוע! אזוב שבקיר
  • 16:45
  • 11.12.12

ליברמן פשוט מאבד את זה. אחרי שדחף את עבאס לזרועות החמאס - כמו גם את שאר הפלסטינים, דבר שהימין הקפיד לעשות כל ימיו - הוא עוד בוכה שעבאס מפסיק אט אט להיות השוטר שלנו, ולצערו מצטרף לאלימות החמאס.
ושלא לדבר על זילות השואה ומה שעברנו באותם ימים אפלים... קו ישיר להשוואות המגוחכות של ביבי לגבי האיומים על היהודים אז והיום. בכיינים ושקרנים, נמאסתם!

66 זה שר החוץ שלנו, וזו רמתו. התרגלנו לזה, ונתרגל גם לרע מזה - שיבוא.  (לת) אכלולי
  • 16:45
  • 11.12.12

67 ליברמן צודק במאה אחוז, אירופה צבועה...בירוק.(צבעי האסלאם) אלון לקח וחגי נהיר (לונדון)
  • 16:46
  • 11.12.12

ליברמן צודק: זה יגיע גם לחצר של מדינות אירופה.

68 גינו או לא גינו, השתתף או סתם התעלם. מה שבטוח זה שדוברמנים ימשיכו לנבוח ומוגי לב ימשיכו "לתקוף" (במיוחד ילדים וחלשים), כפי שאמר העקרב: 'זה באופי שלי!'  (לת) אורי כדורי
  • 16:46
  • 11.12.12

69 מישהו צריך ללמד את ליברמן שמה שהסתיים באירופה במאה הקודמת, מתחיל בישראל במאה הנוכחית. הוא כנראה שכח להתעדכן  (לת) רונן
  • 16:46
  • 11.12.12

70 לא ברור איזה אינטרס משרת ליברמן,זה לא של ישראל  (לת) אזרח מיואש
  • 16:46
  • 11.12.12

71 בהתחשב בכוונותיו של אחמדינג'אד, המפעיל של חמאס (ותכלס, גם של ה"שוטר הטוב" באופרה הטרגדית הזו), כן, זו השוואה נכונה. לא מעטים בעולם המערבי קוראים לאחמדינג'אד hitler of our times.  (לת) עמית
  • 16:48
  • 11.12.12

72 ליברמן, צא מהארון! יניב
  • 16:48
  • 11.12.12

לאט לאט זה נעשה ברור יותר ויותר שמאחורי החזות החיצונית כבריון פאשיסט וצמא דם ליברמן הוא בעצם... שמאלני! כן כן... מדי פעם הוא מתחבא מאחורי תיאורים אלימים, צריך להרוג שוטרים פלסטיניים, צריך להפציץ את סכר הסואן, צריך לעשות טרנספר לאזרחים ערביים... אבל כל פעם המצלמות יורדות קצת מתחילים לשמוע מילים של בן אדם שקול והגיוני. אז ליברמן, הכי גרוע זה לא להיות מי שאתה באמת. עוד לא מאוחר, אני בטוח שבחד"ש ישמחו לקבל אותך גם אם הרשימות נסגרו. עזוב אותך מהליכוד... מילא הפאשיזם, אבל איך סוציאליסט כמוך ישרוד את משחקי הכוח של כץ?

73 ...Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering." --YODA, Star Wars Episode I: The Phantom Menace" Yoda
  • 16:54
  • 11.12.12

הפחד, והכעס והשנאה שנובעים ממנו, הם מתת ליברמן למדינת ישראל, הסבל שיבוא בעקבותייהם יהיה (הוא כבר) של אזרחייה.

74 העולם כנראה לא בסדר הומלס
  • 16:54
  • 11.12.12

מה הבעיה, החלפת את איילון , תחליף גם אותו

75 ליברמן למד מנתניהו דניאל
  • 16:54
  • 11.12.12

כל דבר שמישהו אומר/עושה נגד ישראל ביברמן ישר שולף את השואה. מי היה מאמין שהצבעתי לבהמה הזאת בבחירות הקודמות. Never again.

76 כיבוש מיכיבוש
  • 16:54
  • 11.12.12

אירופה אולי שותקת כבר הרבה זמן... אבל בנוגע ליחס שלנו לפלסטינים. יש כיבוש והעולם שותק...

77 כיבוש מיכיבוש
  • 16:54
  • 11.12.12

אירופה אולי שותקת כבר הרבה זמן... אבל בנוגע ליחס שלנו לפלסטינים. יש כיבוש והעולם שותק...

78 ניצולי שואה רעבים וחסרי כל בישראל, אולי תדאגו להם,ממשלה מושחתת ורעה.  (לת) שי
  • 16:56
  • 11.12.12

79 הדמגוגיה של ליברמן הפסיקה לענין.  (לת) מיקי
  • 16:57
  • 11.12.12

80 אפשר לסלוח לליברמן על בורותו באשר להיסטוריה האירופית שהרי בתחילת שנות הארבעים חלקים גדולים מאירופה היו תחת כיבוש גרמני והתקיימה מלחמה נוראה בחזיתות השונות ועשרות מיליונים נהרגו באותן שנים - השואה ומחנות הריכוז וההשמדה הם חלק חשוב אבל לא בלעדי בתוך המלחמה העולמית הנוראה (מערכת החינוך בישראל דואגת שמבתי הספר ייצאו תלמידים ישראלים שיודעים מעט מאוד על מלחמת העולם השניה ועל זוועותיה שאינן קשורות לעם היהודי). אי אפשר לסלוח לליברמן על כך שהוא משווה בין התקופות ההיסטוריות ובין מצבם האומלל של היהודים באירופה אז לבין מצבם של היהודים בישראל כיום,אותה ישראל שהיא מעצמה גרעינית וצבאה מפעיל את מערכות הנשק המתוחכמות ביותר אל מול הפלסטינים שהם עם עני ונחשל שחי תחת כיבוש עשרות שנים וכל שיש לקיצוניים שבמנהיגיו אלה דיבורים שראויים לגנאי. פעם בכמה זמן נתניהו וליברמן בוחרים להם את היטלר התורן ואת גרמניה הנאצית התורנית ובכך הם ממשיכים מסורת ישראלית של הזניית השואה ויצירת מצג שווא שמבוסס על השוואות היסטוריות כוזבות. הצגת ישראל כמדינה שמצויה במצב דומה למצב הטרגי שבו נמצאו יהודי אירופה בתחילת שנות הארבעים מחייבת שר חוץ אחראי לקרוא לאזרחי ישראל לארוז מזוודות ולברוח מאזור הסכנה. בכל פעם שנתניהו וליברמן יטענו כנגד הכחשת השואה כדאי שנזכיר להם שהם שותפים בכירים במעשה הזה.  (לת) הדס
  • 16:58
  • 11.12.12

  •   איפוא למדת היסטוריה ?לעדכן אותך ותעני למה הברטים סגרו את שערי הארץ לפליטים יהודים מהשואה.ולמה אזרחי המדינות הסגירו יהודים לגרמנים,למעט חסידי אומות העולם,מעשה שהיה חובה על כולם להציל יהודים! ואולי לא למדת מספיק תורה ,כהקב"ה אמר לשרי הגויים לסטים שכמותכת בלי התורה וישראל אין קיום לעולם אפילו שניה אחת,"לולא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי" המבין יבין !!  (לת) הדס החדלת אישים שלום ולא להתראות!
    • 07:44
    • 12.12.12

81 צודק ירון
  • 16:58
  • 11.12.12

זה ברור שהאירופאים נעזרים בעמלק כדי לסיים את מה שהיטלר התחיל.

82 בקרוב שתיקה ארוכה של ליברמן הלואי
  • 16:58
  • 11.12.12

מאחורי סורג ובריח.

83 שמתם לב שהתמונה האחרונה שלו מביקור במקום כלשהו כשר החוץ היא מרמת הגולן? הוא כמעט ולא יוצא את גבולות המדינה במסגרת תפקידו, מלבד בארצות הגוש המזרחי (וגם זה בקטנה) הוא שר החוץ הכי פרסונה נון גרטה שאי פעם היה לישראל. הוא וראש הממשלה שלכם. עצוב  (לת) עורכת
  • 17:06
  • 11.12.12

84 בושה! בכל מקרה הטיפשות הזאת לא מצליחה  (לת) אבי
  • 17:06
  • 11.12.12

85 ליברמן לא צריך לערבב את נאום משעל עם E1  (לת) רחל
  • 17:07
  • 11.12.12

86 למה ליברמן לא נעם באום וברח לכנס סבן? ככה לא מנהלים משרד חוץ.  (לת) אלי
  • 17:08
  • 11.12.12

87 פוטין הוא חובבן לייד השרלטן, המושחת והמגלומן הזה  (לת) ליברמן - אתה מעורר בי בחילה פיזית. יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאק
  • 17:09
  • 11.12.12

  •   התורה ועם ישראל ברובו הקדימו את ליברמן "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב! למה הבריטים סגרו את שערי המדינה לפליטים יהודים שברחו מהתופת באירופה למה למה למה לללללללללללללללמהההה לעזאזל שילכו !!  (לת) ליברמן צצצצצצצצצצצודק!
    • 07:49
    • 12.12.12

88 מתי המאפיונר הזה יסולק סופית מהציבוריות הישראלית?  (לת) ליברמן הוא הנזק הגדול ביותר מאז הקמת המדינה
  • 17:11
  • 11.12.12

89 נכדי משתפי הפעולה עם הנאצים ממשיכים לסייע לרודפי ורוצחי היהודים  (לת) שבעים שנה ומה השתנה?
  • 17:11
  • 11.12.12

90 מה עוד אפשר לומר על ליברמן? אורניה
  • 17:13
  • 11.12.12

בריון אלים, טריבון שווקים, חסר עכבות מוסריות, מושחת, אטום וכוחני. מה חדש? מה לגינוי הבנייה המיותרת בשטח E1 שאפילו לא סופח יחד עם ירושלים המזרחית ולשתיקת העולם בשנות הארבעים מול טבח היהודים? ישראל גם שתקה לנוכח טבח העם הרואנדי, למשל. האם השואה היא ההצדקה לבנייה בשטח E1? האם השואה מצדיקה דיכוי, התעללות , גזל וגירוש של פלשתינים בידי יהודים? דברי הבלע של חאלד משעל גונו על ידי האיחוד האירופי. התבטאויות הזוועה של נציגי הימין הקיצוני בכנסת ישראל, אלקין, רותם, בן ארי, דנון ואחרים וחוקי נירנברג שהם מעלים חדשות לבקרים, טרם גונו על ידי ידידותיה של ישראל. גם תורם יגיע.

91 מזל שהיתה שואה- עכשיו אנחנו מבינים שלומי
  • 17:17
  • 11.12.12

ליברמן הזה אהבל

92 אלה אינן "קריאות מתסיסות", תולעים אירופיות - אלא הסתה מפורשת להשמדת עם. אבל תמשיכו לקשקש על איזה בית או שכונה שבונים או לא בונים, בעוד כל העולם הערבי נופל לזרועות האחים המוסלמים: תנועה שהאידאולוגיה שלה אינה טובה במאום מהאידאולוגיה הנאצית, ושתחולל זוועות בל-יתוארו מרגע שתתבסס בעמדות הכוח אותן רכשה באדיבות נשיא אמריקאי טמבל. מודרניסט .
  • 17:17
  • 11.12.12

אלה אינן "קריאות מתסיסות", תולעים אירופיות - אלא הסתה מפורשת להשמדת עם. אבל תמשיכו לקשקש על איזה בית או שכונה שבונים או לא בונים, בעוד כל העולם הערבי נופל לזרועות האחים המוסלמים: תנועה שהאידאולוגיה שלה אינה טובה במאום מהאידאולוגיה הנאצית, ושתחולל זוועות בל-יתוארו מרגע שתתבסס בעמדות הכוח אותן רכשה באדיבות נשיא אמריקאי טמבל.

93 אוי איווט אוי ואבוי
  • 17:19
  • 11.12.12

האם לא ליברמן אחראי על מדיניות החוץ של ישראל? זאת אומרת שהאחריות על היחס של האירופאים לישראל מוטלת עליו, ולנוכח כשלון כזה היה עליו להתפטר מיד.
אני מציע לו לעשות קורס לחיילי צה"ל בהכאת ילדים, הוא הרי מומחה בזה (ואפילו הורשע בכך בבית משפט).

94 ליברמן ג'ורג'
  • 17:20
  • 11.12.12

השחצנות וחוסר ההגיון והטפשות הפוליטית אשר מאפיינים את הבן אדם(?) הזה וראש הממשל שלו, עוד יורידו את התמיכה הבנליאומית בישראל, ויקטינו את השפעת הנרטיב הציוני המפוקפק על העולם. עם שמעריץ כאלה אנשים ונותן להם סמכויות, רק ילך מצבו וידרדר...באמת מצער!

95 ליברמן חותר תחת קיום המדינה ומערער את מעמדה בעולם? כמה אפשר עוד לסחוט בשם השואה?  (לת) אור
  • 17:25
  • 11.12.12

96 אידיוט  (לת) לקחי שנות השלושים חלות על התנהגותנו לערבים וליהודים מוחלשים
  • 17:26
  • 11.12.12

97 He is on target אחמד
  • 17:28
  • 11.12.12

Lieberman he is # 1

98 זה בדיוק, אבל בדיוק ,האדם המתאים להזכיר את השואה, "חיסל" שלושה מחבריו חד וחלק באורח "דימוקרטי"!  (לת) "שואה" לדמוקרטייה בישראל!!
  • 17:31
  • 11.12.12

99 תראו מי מדבר. הגורם מספר 1 למצבנו העגום בארופה  (לת) איתן
  • 17:31
  • 11.12.12

100 "הבריון מכה הילדים" מתכוון לטנרספרים הגדולים של סטלין ?  (לת) ציניקן
  • 17:33
  • 11.12.12

101 ליברמן צודק יהודה
  • 17:57
  • 11.12.12

צודק מאה אחוז.
חאלד משעל בר מוות.
שוטר פלסטיני שמסכן חייל צהל בר מוות.
האיחוד האירופי הצבוע מייצג אי רלוונטיות וחוסר השפעה. משחק בחוג לדרמה של ברק אובמה ותו לא. העניין הוא פשוט. אובמה מאפשר גינוי אירופאי. במקביל מעביר סיוע חסר תקדים של פצצות חכמות חודרות בונקרים ולא מאפשר שום גינוי מסיבי מטעם ממשלו כלפי ישראל. השורה התחתונה היא - הים אותו ים, האירופאים אותם נאצים או משתפי פעולה עמם.
בשכונה הזו רק כח יחזיק אותנו. מי שלא מבין את זה, מוזמן להצטרף לרוב אוכלוסיית קוראי הארץ בחול או בשטחים.
וכן, דה ליברמן.

102 דייי !מספיק עם המניפולאציות שואתיות  (לת) נמאסתם!!!
  • 18:00
  • 11.12.12

103 דמגוגיה זולה, לא משכנעת ואין פלא שאין תגובות.  (לת) מיקי
  • 18:01
  • 11.12.12

104 ליברמן צודק תומר מרמת גן
  • 18:03
  • 11.12.12

גם עם פוליטיקאים מסוימים באירופה הביעו בעבר אהדה לישראל לפני כניסתם לתפקיד, הם מוקפים בפקידים משירותי החוץ של המדינות ומנציבות החוץ של האיחוד האירופי ואלו הם אנטי ישראלים קיצונים בכל הנוגע ל"שטחים הפלשתיניים הכבושים" (שכוללים גם את הכותל המערבי).
מרקל לא נפגשת עם ביבי או נפגשת אתו כל יום אבל היא כן שומעת דיווחים מעוותים ומוטים מהבירוקרטים על בסיס יום יומי וזה מה שגורם לה להתנגד ל"התנחלויות".

105 נורה נוח להגיד מ-N.Y מה טוב עבורנו. לפחות תשטוק !!!!  (לת) מיכאל גלזר
  • 18:05
  • 11.12.12

106 קשקשן נושא שם השואה לשווא
  • 18:13
  • 11.12.12

איזה איש ציני

107 שוב שואה? ליאור
  • 18:13
  • 11.12.12

איזה איש לא טוב, מפחיד.

108 ליברמן בויו
  • 18:14
  • 11.12.12

בריון עם פה גדול,

109 משתמט המיסים הזה מביך ומבייש את הישראלים באשר הם שם. גבריאל
  • 18:21
  • 11.12.12

בדיחה עצובה בתוך הבדיחה היותר גדולה שנקראת "ממשלת ישראל".

110 אפשר לסלוח לליברמן על בורותו באשר להיסטוריה האירופית שהרי בשנות הארבעים חלקים גדולים מאירופה היו תחת כיבוש גרמני והתקיימה מלחמה נוראה בחזיתות השונות ועשרות מיליונים נהרגו באותן שנים - השואה ומחנות הריכוז וההשמדה הם חלק חשוב אבל לא בלעדי בתוך המלחמה העולמית הנוראה (מערכת החינוך בישראל דואגת שמבתי הספר ייצאו תלמידים ישראלים שיודעים מעט מאוד על מלחמת העולם השניה ועל זוועותיה שאינן קשורות לעם היהודי). אי אפשר לסלוח לליברמן על כך שהוא משווה בין התקופות ההיסטוריות ובין מצבם האומלל של היהודים באירופה אז לבין מצבם של היהודים בישראל כיום,אותה ישראל שהיא מעצמה גרעינית וצבאה מפעיל את מערכות הנשק המתוחכמות ביותר אל מול הפלסטינים שהם עם עני ונחשל שחי תחת כיבוש עשרות שנים וכל שיש לקיצוניים שבמנהיגיו אלה דיבורים שראויים לגנאי. פעם בכמה זמן נתניהו וליברמן בוחרים להם את היטלר התורן ואת גרמניה הנאצית התורנית ובכך הם ממשיכים מסורת ישראלית של הזניית השואה ויצירת מצג שווא שמבוסס על השוואות היסטוריות כוזבות. הצגת ישראל כמדינה שמצויה במצב דומה למצב הטרגי שבו נמצאו יהודי אירופה בתחילת שנות הארבעים מחייבת שר חוץ אחראי לקרוא לאזרחי ישראל לארוז מזוודות ולברוח מאזור הסכנה. בכל פעם שנתניהו וליברמן יטענו כנגד הכחשת השואה כדאי שנזכיר להם שהם שותפים בכירים במעשה הזה.  (לת) הדס
  • 18:21
  • 11.12.12

111 מה שנקרא זעקת הקוזאק הנגזל. בן
  • 18:26
  • 11.12.12

ביברמן כבר כנראה החליטו שאם מדינת ישראל תהייה בסכנה קיומית הם יברחו לרוסיה ולא יהרסו את כל המזרח התיכון בנשק שיש לישראל.
אז כדאי שיפסיק לקשקש ויתחיל לגדל ביצים.

112 בשנות החמישים המוקדמות חרשו בארץ בעזרת טרקטורים (דויץ) מתוצרת גרמניה, כמעט כל הציוד החקלאי היה מתוצרת גרמניה ובשנות העשרֵי של המאה העשרים ואחת מצוייד צהל (חינם אין כסף) באמלח החדיש ביותר מתוצרת גרמניה. בדקתי אי שם באטלס וראיתי שגרמניה שייכת לאחוד האירופי, שומו שמים. להשלמת התמונה, ליברמן דווקא מצדד בידיד וותיק הצאר פוטין. (הכשיר לו את שרץ הבחירות) ודווקא הצאר הזה מחמש את איראן, סוריה ובעקיפין גם את החיזבלה ואת החמס. אז איש אהוב ויקר. חשוב פעמיים לפני שתתגולל על האחוד האירופי.  (לת) .
  • 18:35
  • 11.12.12

113 אתה מתכוון שמדינות האיחוד האירופי שותקות כמו בשואה בעודך רומס את זכויות האדם והאזרח של הפלסטינים בשטחים וממשיכים בהדרה וקיפוח בגבולות הקו הירוק? מת על "הציונים החדשים"...  (לת) אדם חושב
  • 18:53
  • 11.12.12

114 להזכיר-גרמניה מספקת לנו צוללות.  (לת) מיקי
  • 18:56
  • 11.12.12

115 גם היום יהודים טובים מסרבים לשמוע את הצהרות הפלסתינאים יאיר ל
  • 19:04
  • 11.12.12

הפלסתינאים מדברים ברור, לישראל אין זכות קיום במזרח התיכון.
ההבדל בין החאמאס והחיזבאללה לפאתח הנו באופן היישום: מידי או בשלבים.
אם ישראל הייתה מפורזת קיומה היה מסתיים אחרי יממה אחת ואילו הערבים היו מפורזים היה שלום באזורנו.
כל מי שחושב שהדרישה לפרוז עזה ויהודה ושומרון אינם חיוניים לאבטחת עתידנו מוטב לו שידמיין לחימה מול מיליוני חיילים אירניים מעזה, מיהודה ושומרון ואולי אף מהגולן ומלבנון.

116 גם ליברמן צריך להרוויח משהוא מהשואה. אני כבר מזמן לא עומד בבדיחה הזאת.  (לת) טומי
  • 19:06
  • 11.12.12

117 ואני חשבתי שאסור להשוות...  (לת) רמי
  • 19:09
  • 11.12.12

118 מי שהביא לכאן מיליון רוסים בלי השכלה ובלי חינוך - שלא יתפלא שזה שר החוץ שלו  (לת) לעצור את הפלישה מרוסיה מיד
  • 19:10
  • 11.12.12

  •   אלה הם פניו של השמאל הגזעני. הזבל הזה והלייקים שהוא קיבל. רוסי עם השכלה ועם חינוך
    • 21:12
    • 11.12.12

    פחחחח פלורליסטים אעלק

119 לאירופאים ולכל אדם נאור, יש מידת רחמים על הפרימיטיביות התרבותית באנשיי חמס  (לת) דן.י
  • 19:13
  • 11.12.12

120 יופי ליברמן. בוא נעשה מלחמה עם כל אירופה, העיקר שיבחרו בך בסוף.  (לת) גבי
  • 19:17
  • 11.12.12

121 חכה עוד קצת ותראה איזה שיעור תקבל אירופה מהמוסלמים.אירופה נמצאת בסכנה ולא מרגישה את זה.  (לת) אלכסנדר
  • 19:43
  • 11.12.12

122 ליברמן צודק. האיחוד האירופי מתעלם מהנכבה!!!!!! ממשיך לחמש את ישראל בצוללות גרעיניות ומאפשר לה לדכא עם שלם!!!! די לעצימת העיניים של אירופה למעשי ישראל !!!! די להגנה על תוקפנות ישראל בשל רגשות אשם!!!!  (לת) ירושלמי
  • 19:55
  • 11.12.12

123 תמיד השואה משומשת כדי להצדיק את הכישלון המדיני  (לת) צוחק מהצד
  • 20:35
  • 11.12.12

124 הדרעק הזה מוכן להשתמש אפילו בשואה כדי לשקר אותנו.  (לת) עדד
  • 20:39
  • 11.12.12

125 בתקופת השואה לא היה איחוד אירופי מר ליברמן הטיפש יוני
  • 20:54
  • 11.12.12

די כבר להשתמש בזכר השואה למטרות פוליטיות, אין לכם גבולות מנוולים!

126 בגלל ההתנהלות האווילית של הדואט ביברמן יש התנסחות אימפוטנטית כזאת סופר סתם
  • 21:11
  • 11.12.12

כשצועקים שזה אימפוטנטי ...ותאשים אותם ברכרוכיות .. להעניש את הפלשתינים בבניה ב E1 ...ומיד לקרוא לשגרירי המדינות לשיחת נזיפה ...
נו וכמה תנזוף ב נו...נו..נו .. מי סופר אותך אוויל ...מי מתייחס למגלומן טיפש
רצתם להפסקת אש ללא מסמך מחייב ... נתתם למורסי גושפנקא לקבל תמיכה אמריקקית + סיוע סמוי לאבו מאזן להגיע לאו"מ וכל זאת שבגלל החבר החכם שלך רצה שרומני ימונה לנשיא ... אובמה מחזיר לכם מנה אחת אפיים על כל ההתנהלות המטופשת שלכם ... אתם מוליכים את המדינה לבידוד בינלאומי ..
זה ווודאי ...במי תנזוף אז ...בפוטין????

127 האיחוד האירופאי ישראלה
  • 22:11
  • 11.12.12

האיחוד האירופאי לא צריך להתאמץ.הוא מאמץ את התבטאויותיך כלפי הפלסטינים ומכוון אותן נגד ישראל ,כך גם לגבי שי את ישראל ,בטענתך.שינאתך לפלסטינים מועתקת על ידי מדינות אירופה ומעוות לישראל .בזכות מדיניות הפנים והחוץ שלך הגיעה ישראל לשפל מדרגה כמוה לא ידעה מעולם.

128 לכל מי שמתלבט בבחירות הבאות - תקשיבו לליברמן, שר החוץ של ביבי - ותחליטו אם אתם מעוניינים בעוד ארבע שנים כאלה. ירושלמי
  • 23:34
  • 11.12.12

עדיף להצביע לכל מפלגה ולא לליכוד חורבן ביתנו.

129 למעלה מארבע מיליון יהודים חושבים כמוהו תבדקו ! עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב ,,התורה הקדימה אותו וזה תמיד היה נכון ,למעלה מ-4 מיליון קוראים את ההגדה של פסח ,ואומרים בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו , והקב"ה מצלינו מידם ,ןעובדה שאנחנו כאן בעוצמה רבה ,וחכמים וממציאים ומשגשגיםכי חומתכם לעיני הגויים,וכל החוכמה בזכות לימוד התורה והגמרא,,ועובדה שבקוראה ,מיונים העתיקו ורוצים ללמוד גמרא !!!  (לת) ליברמן לא מחדש ולא לבד !
  • 07:29
  • 12.12.12

130 אתה חוצפן ליברמן -אדם שהתנהלותו משופכין הבחירות שלא תעז להזכיר את סבי וסבתי כדי לזכות בקולך-הם היו אנשי אמת-תתבייש  (לת) בשם משפחתי
  • 07:48
  • 12.12.12

131 לכלל הקוראים: אתם זוכרים שאנחנו ערב בחירות, כן ?  (לת) חגי
  • 11:58
  • 12.12.12

132 ההשוואה של ליברמן צינית אמנון
  • 10:39
  • 26.12.12

די במעט ההשכלה שליברמן רכש כדי לדעת שתמיכת אירופה בהקמת מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל אין לה דבר וחצי דבר עם גורל יהודי אירופה בשואה. בושה לממשלה שליברמן כיהן בה כשר חוץ.

133 כדאי להזהר מהשואות כאלה, גם אם נועדו לתצרוכת פנימית. לחרב הזאת יש שני להבים (הייתי אומרת חרב פיפיות אבל אוהבי ליברמן לא יבינו). הטענה של ליברמן ניתנת להפרכה בקלות רבה יותר מאשר ההשוואה בין פעילות ישראל נגד הפלשתינים לנאציזם.  (לת) רונית
  • 10:47
  • 26.12.12

134 ליברמן הוא עצמו אנטישמי אזרח
  • 12:50
  • 07.04.13

הבעת ביקורת על ישראל איננה אנטישמיות. אפליה נגד ערבים ומהגרי עבודה זו אנטישמיות בהחלט!