ליברמן: הפלסטינים לא יראו גרוש אחד ב-4 החודשים הקרובים, הם חייבים לנו

שר החוץ ממשיך להקצין את התבטאויותיו לקראת הבחירות. "מבחינת חלק משרי החוץ האירופים, השמדת ישראל היא כנראה דבר מובן מאליו", אמר

שר החוץ אביגדור ליברמן ממשיך להקצין את התבטאויותיו המדיניות, ככל שמתקרבות הבחירות. ליברמן אמר הערב (שלישי) באירוע הדלקת נרות של מפלגת "ישראל ביתנו" בתל-אביב כי בארבעת החודשים הקרובים "הפלסטינים לא יראו גרוש אחד" מכספי המסים שישראל גובה בשבילם.

ליברמן התייחס לצעדי התגובה של ישראל למהלך הפלסטיני באו"ם ואמר שישראל אינה מקפיאה את כספי המסים הפלסטינים, אלא גובה את החובות של הרשות הפלסטינית לגופים ישראלים. "הם חייבים לנו מיליארד ו-600 מיליון שקלים", אמר ליברמן. "בארבעת החודשים הקרובים נקזז את החוב ואחר כך נחליט אם לחדש את העברת הכספים או לא. אבל בארבעת החודשים הקרובים שהפלסטינים ישכחו מזה שהם יראו גרוש אחד. זה כסף שהם חייבים לנו".

ליברמן התייחס למצב בעזה וחזר על האיומים שהשמיע לפני הבחירות ב-2009 בעקבות מבצע עופרת יצוקה לפיהם ישראל תפיל את שלטון חמאס. זאת על אף שבמבצע עמוד ענן לפני כמה שבועות נמנעה ישראל מכניסה קרקעית לעזה. "שהעולם יידע - כל מתקפת טילים נוספת מעזה תחייב כניסה קרקעית ישראלית", אמר ליברמן. "זה לא יהיה כמו בעופרת יצוקה, כניסה קרקעית מוגבלת. הפעם תהיה השתלטות על כל רצועת עזה עם כל המחיר. שהעולם לא יקרא אז לישראל לגלות איפוק".

שר החוץ ליברמן באירוע של ישראל ביתנו
שר החוץ ליברמן באירוע של ישראל ביתנו. צילום: אוליבייה פיטוסי

ליברמן תקף שוב את האיחוד האירופי וטען שהחלטת שרי החוץ האירופים נגד הבנייה בהתנחלויות היתה "לא מאוזנת ולא צודקת". לדבריו, חלק משרי החוץ האירופים התנגדו להכנסת גינוי לקריאות חמאס להשמדת ישראל לנוסח ההחלטה. "מבחינת חלק משרי החוץ האירופים - השמדת ישראל היא כנראה דבר מובן מאליו - אני לא רוצה להזכיר שמות", אמר. "החלטת האיחוד האירופי מראה כמה אנחנו יכולים לסמוך על אותן מדינות שאומרות שהן ערבות לצורכי הביטחון של ישראל".

ההתבטאות החדשה של ליברמן מגיעה לאחר שהבוקר תקף בחריפות את מדינות האיחוד האירופי, והשווה את המדיניות שלהן לזו של מדינות אירופה בתקופת עליית הנאצים. "אני לא מרוצה מעמדת אירופה שפעם נוספת בהיסטוריה מתעלמת מקריאות להשמיד את מדינת ישראל... אירופה שותקת. הקריאה אתמול, מה שראינו, זה לא גינוי לדברי חמאס, אלא קריאה לראשי חמאס להימנע מדברי הסתה. אנחנו כבר עברנו את זה עם אירופה בסוף שנות ה-30 וה-40", אמר ליברמן ל"קול ישראל".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ליברמן כשר חוץ - פיל בחנות חרסינה. אין דבר אחד שליברמן קיים..  (לת) אורי
  • 21:19
  • 11.12.12

02 יא ליברמן, אתה טועה, מבחינת חלק משרי החוץ של אירופה השמדתנו היא רצויה. נמאס להם מאתנו, בין היתר הודות לך ולשכמותך. אבל האמת, לא רק בגלל זה. אבל מה זה משנה? הם ישמחו אם נחוסל.  (לת) נמרוד
  • 21:24
  • 11.12.12

03 איווט את המדינה  (לת) יאללה יאללה
  • 21:25
  • 11.12.12

04 לך הביתה ג׳ורג׳
  • 21:25
  • 11.12.12

מר ליברמן מוטב יהיה לכולנו שתלך הביתה. כשר חוץ אינך חיוני! האמת שהורדת את משרד החוץ לרמה זנותית ואת מדינתינו לאינה רצויה!

  •   הוא לא יילך הביתה !!!!!! רותי
    • 12:40
    • 12.12.12

    אביגדור ליברמן לא יילך הביתה, אבל..... היועץ המשפטי לממשלה ומערכת המשפט היו צריכים, כבר מזמן להעמיד אותו למשפט. ציבור הבוחרים חייבים להראות לאיש הרע הזה את הדלת החוצה. הוא לא יילך בעצמו, ציבור הבוחרים צריך לזרוק אותו !!!!!!11

05 לגבות מעם אחר מיסים בלי שהוא יראה מזה גרוש זה לא בעצם ההגדרה של שוד מזוין?  (לת) פרט
  • 21:27
  • 11.12.12

06 עד מתי המוקיון המטורף ימשיך למשוך תשומת לב ולהזיק למדינה שלנו?  (לת) עליזה
  • 21:31
  • 11.12.12

07 אמנם איני מצביע ליברמן-ביבי ראובן
  • 21:32
  • 11.12.12

אבל, לדעתי, ליברמן הוא הפוליטיקאי הישראלי היחיד שאומר את האמת,
השאר (כולל ראש הממשלה) חושבים כמותו, אבל מסיבות של "פוליטיקלי
קורקט" אינם אומרים את האמת לעם ישראל.

08 ברמה הצהרתית הוא צודק , חבל מרק
  • 21:32
  • 11.12.12

רק שמבחינה מעשית הוא כלומניק.

09 ליברמן צודק, אירופה צבועה, דו-פרצופית ודם יהודי אצלה הוא זול, וזה כבר הוכח לאורך מאות שנים  (לת) אזרח
  • 21:33
  • 11.12.12

10 אליבא דה ליברמן החלפה של עקרונות הפשע במשטר זה אקוויולנטי ל''השמדת ישראל''... ודעת הישראלים עדיין סובלת את השטויות האלה.  (לת) ארץ מוכה מחפשת עתיד
  • 21:33
  • 11.12.12

11 אנטי דיפלומט - מחרחר מלחמות ומדון - ברון הסכסוך  (לת) רואה נכוכה
  • 21:33
  • 11.12.12

12 ליברמן והצהרותיו קוראת קבועה
  • 21:33
  • 11.12.12

האדם הזה לא ילמד אף פעם. דיפלומט הוא לא היה ולא יהיה. הנזק שהוא גורם למדינת ישראל הוא בלתי ישוער

13 יש רופא באולם? שמישהו יבדוק אם הוא פסיכוטי?  (לת) עובד
  • 21:33
  • 11.12.12

14 עובר את הגבול, ובענין הכסף - אכן מגיע לישראל, אך צריך להבין שמיטוט הרש"פ אינו בהכרח אינטרס ישראלי.  (לת) פיל בחנות חרסינה
  • 21:35
  • 11.12.12

15 לשלוח אותו לכלא בקרוב או לקיבינימט בבחירות צו השעה
  • 21:37
  • 11.12.12

למען כולנו, למען עתידנו.

16 עוד ניסוח דיפלומטי לאחראי על מדיניות החוץ שלנו אמיר
  • 21:38
  • 11.12.12

מעבר להיותו מביך האיש לא מפסיק לגרום לנו נזקים

17 ליברמן בוני
  • 21:38
  • 11.12.12

ליברמן שונא את העולם .הוא חי משינא וחושב שבכוח הכל הסתדר. הוא מבודד אותנו יותר ורק גורם ליותר אויבים.

18 התבטאות חדשה, מציאות ישנה LOL.  (לת) אלכס
  • 21:40
  • 11.12.12

19 אנחנו מילימטר מהשלום, והקיצוני ההזוי הזה חייב לחרב הכל !! תשתיקו אותו מיד !!  (לת) בת יענה
  • 21:40
  • 11.12.12

20 אני חושב שחלק ממה שהוא אומר נכון דוד
  • 21:41
  • 11.12.12

צריך לשאול, למה לשרי החוץ האירופאים כ"כ אכפת מהפלסטינים?
מה מניע את שרי החוץ האירופאים להתעסק בישראל כ"כ הרבה ולפעול כ"כ מעט בעבור עמים אחרים שסובלים לא פחות?
ומי אמר שלפלסטינים כ"כ גרוע תחת "הכיבוש" הישראלי?
איפה הפלסטינים היו ללא ה"כיבוש" הישראלי?
אני חושב שהתקשורת מציגה באופן מגמתי את הסבל של הפלסטינים שאכן קיים ולהם יש בו חלק נכבד מאוד מהאחריות עליו.
אני חושב שהשמאל בארץ פשוט עיוור ומתרפס, לא מוכן להכיר בחוקים הלא כתובים של המזרח התיכון.

  •   זה לא ייאמן כמה תעמולה האכילו אותך.. סביח
    • 23:02
    • 11.12.12

    הימין רע כי הוא פאשיסט והוא מתנהג בדיוק כמו הפלסתינאים. מיכאל בן ארי משול לחאלד משעל. שניהם קיצוניים, שניהם רעים לכל אזרחי המזה"ת. ההשקפה הגזענית שיהודים הם ככה וערבים הם אחרת היא בזויה. דווקא בימים שישראל צריכה לשמש דוגמא לשאר העמים שעוברים מהפכות וקרעים, דווקא עכשיו, צריך לשמש דוגמא לעמים מסביב ולהפסיק להיות ימניים וקיצוניים כמו שר החוץ שלנו, שהורס את הכל. סגולה מכל העמים - לא התכוונו במובן הגזעני שהרבנים המסורסים שלכם מכתיבים לכם..

21 ליברמן העם איתך איש אמיתי ואמיץ  (לת) דוד
  • 21:42
  • 11.12.12

22 אני אוהב את האיש הזה הוא רק מדבר ולא עושה כלום מוחמד
  • 21:42
  • 11.12.12

רק ליברמן טוב לערבים

23 כל הכבוד לליברמן  (לת) יפני
  • 21:43
  • 11.12.12

24 ליברמן מוחמד
  • 21:43
  • 11.12.12

ליברמן טוב לערבים

25 למה רק עכשיו נזכרו לגבות חובות?  (לת) ניר
  • 21:44
  • 11.12.12

26 יאללה יאללה,4 שנים העברת כסף ויום אחרי הבחירות תעביר שוב  (לת) מני
  • 21:45
  • 11.12.12

27 אבל אנחנו לא מגנים על עצמנו אנחנו מתקיפים עומר
  • 21:47
  • 11.12.12

ודי כבר להצדיק כל מעשה של מדינת ישראל בזה שעבנו קשיים!!

28 הוא דובר אמת. על כך כדאי ולא יהיו עוררין או שהם ישמעו כרוב יהדות אירופה טרם מלחמת העולם השנייה. השאלה היא אם על שר חוץ של ישראל להיות יותר דיפלומטי? למען האמת, לא ברור לי.  (לת) דני, ת"א
  • 21:47
  • 11.12.12

29 ואכן: התנהגות אירופה מבחילה, נוכח איומי השמדת עם מפורשים מפי פושעי מלחמה ולאור ההיסטוריה המתועבת של היבשת המבחילה הזאת. בסכסוך בין מדינת היהודים לפראי האדם הרצחניים שמקיפים אותה ומסרבים לכל פשרה, על אירופה היה לעמוד לצד ישראל באופן הברור ביותר. מודרניסט .
  • 21:48
  • 11.12.12

ואכן: התנהגות אירופה מבחילה, נוכח איומי השמדת עם מפורשים מפי פושעי מלחמה ולאור ההיסטוריה המתועבת של היבשת המבחילה הזאת. בסכסוך בין מדינת היהודים לפראי האדם הרצחניים שמקיפים אותה ומסרבים לכל פשרה, על אירופה היה לעמוד לצד ישראל באופן הברור ביותר.

30 זה שר החוץ שלנו שאחראי למצב היחסים עם ארופה  (לת) אניהו
  • 21:49
  • 11.12.12

31 האם האיש הזה חייב להיות שר החוץ? נתניהו, הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיך.  (לת) נמאסתם עלינו
  • 21:51
  • 11.12.12

32 ליברמן הוא מרגל של פוטין וסטאלין  (לת) מבין
  • 21:51
  • 11.12.12

33 ולכן מספקים לנו צוללות? ההגיון לא איתך.  (לת) מיקי
  • 21:52
  • 11.12.12

34 סוף סוף מנהיג אמיתי שאומר אמת (בניגוד לפחדניהו)  (לת) סוני
  • 21:55
  • 11.12.12

35 בריון קשקשים איזה פחד...  (לת) ביבי
  • 21:55
  • 11.12.12

36 השואה ואדישות מדינות אירופה נוכח איומי השמדת ישראל, כמנוף לפיתוח נדל"ן השטחים.  (לת) בשבוע הבא היכונו לגוועלד האמיתי, מתקפת חייזרים (אנטישמים) מהחלל.
  • 21:58
  • 11.12.12

37 מעניין אמת
  • 21:59
  • 11.12.12

אז על מי אנחנו משלמים מיסים על החרדים או הפלסטינים?!

38 האיש הזה פחדן רמי
  • 22:00
  • 11.12.12

האיש הזה פחדן, 4 שנים הוא שר החוץ וידע שהפלסטינאים מביאים לאו"ם החלטה על הכרה כמדינה משקיפה והמדינה היחידה שהצליח לגייס הייתה מיקרונזיה, 4 שנים הוא ור"מ מפחידים אותנו על אירן וכשאובמה נבחר ואין תמיכה אמריקאית פתאום אין איום אירני, 4 שנים הוא ור"מ הבטיחו לחסל את שלטון החמאס והכתירו את עזה כמדינה פלסטינאית חמאסית דה פקטו.
אבל הבושה היא שיש ישראלים רבים שאוהבים את הסגנון הבוטה אך פחדני של הדמויות האלה. אך על דאגה אחרי 4 שנים נוספות תחת הפשיזם הביברמני המצב יהיה כל כך רע שבסוף יהיה טוב. בהצלחה

39 ליברמן קשקשן ברמות בינלאומיות: "זאב, זאב,זאב.."  (לת) מוטי
  • 22:02
  • 11.12.12

40 דוברמן! אתה האסון האכזרי ביותר לישראל והמתנה הגדולה לפלסטינים! חנדלה
  • 22:02
  • 11.12.12

תפסיק אתה וחברייך להשתמש בשואה למטרות פוליטיות, מזמן כבר העולם פתח את העיניים. אתה לא יכול להשמיד עם אחר ולהשאר הכובש, ואז אם מישהוא מבקר את מעשי הממשלה שלך, להשוות אותו באירופה בזמן השואה, ואני בספק אם אתה מכיר את ההיסטוריה של אותה עת!

41 ליברמן , שחקן שחמט בינוני יעקב
  • 22:05
  • 11.12.12

מדוע? כי שחקן שחמט טוב ( מדינאי) , רואה כמה מהלכים קדימה , והוא ביחד עם ביבי לא . כי כאשר אבו מאזן פנה לאום , זו הייתה הזדמנות פז להעביר את הכדור לשטח האויב , איך? להסכים אם היוזמה שלהם בתנאי שיקירו במדינת ישראל כמדינה של הלאום היהודי . חבל זו הזדמנות שהוחמצה שתוביל אותנו למדינה דולאומית.

42 שוברמן! אתה האסון הגדול של ישראל והמתנה הזולה לפלסטינים!!!  (לת) חנדלה
  • 22:07
  • 11.12.12

43 He is totally insane m
  • 22:09
  • 11.12.12

and WE will pay the price

44 נו, ארתור פינקלשטיין הוציא הוראות לחדשות. הכל ברור וידוע  (לת) קובי
  • 22:12
  • 11.12.12

45 מדבר הרבה, לא עושה כלום ממה שהוא מבטיח וממשיכים להצביע עבורו.  (לת) הציוני
  • 22:12
  • 11.12.12

46 תחזיקו אותי אלון
  • 22:12
  • 11.12.12

תכלס שהגיע הזמן נסוג. עלק מילה זה מילה

47 השמדה יהודה
  • 22:15
  • 11.12.12

לפי תגובות רבות של נאמני הימין הקיצוני המייחלים להשמדת הפלסטינים אין הבדל גדול בינם לבין האנטישמים באירופה .השאיפה להשמדה שווה רק הקורבן הוא שונה,וכאשר מדובר באויבנו הכל מותר.

48 הרי ליברמן בעצמו לא מאמין לקשקושים האלו, מה שעצוב זה שהבוחרים שלו - כן  (לת) עצוב
  • 22:16
  • 11.12.12

49 באמת זה עוזר לו בבחירות ומביא עוד מנדטים?  (לת) אר
  • 22:19
  • 11.12.12

50 לא יודע לרסן את עצמו או שבאמת קו קו אסואן
  • 22:21
  • 11.12.12

משה שרת אבא אבן תראו איזה יורש

51 את הקולות של אוהדי בית"ר ירושלים כבר קיבלת עודאבי
  • 22:21
  • 11.12.12

עכשיו תעשה לפלסטינאים מה שסטאלין לימד אותך

52 למה שלא יצא בהצהרה שכל העולם רוצה להשמיד אותנו כמו הנאצים  (לת) השואה חירפנה אותנו
  • 22:23
  • 11.12.12

53 איסטרא בלגינא קיש קיש קריא  (לת) ריש לקיש
  • 22:25
  • 11.12.12

54 לכוון לעברם טיל גרעיני וגם נגד הטורקים. רק הכוח יקבע  (לת) אבי מ
  • 22:26
  • 11.12.12

55 התבטאות הנובעת ממנגנון ההשלכה של הדובר (ונכון גם לתומכיו) - זה ליברמן שלא יצטער כהוא זה בגלל פורענות שחלילה תומט על אירופה (וכנראה הוא אף יעלוז).  (לת) נועה
  • 22:29
  • 11.12.12

56 ליברמן צודק. מזל שכיום יש לנו מדינה ואנו לא נתונים לחסדי האנטישמים הרוצחים האלו.  (לת) ישראלי גאה
  • 22:31
  • 11.12.12

57 ליברמן נפתלי
  • 22:32
  • 11.12.12

ליברמן הוא בושה וחרפה למדינה,לעם ולציבור יוצאי ברה״מ.ביבי וממשלתו אחראים גם לנזק הפנימי והחיצוני שליברמן גורם ולהסתוות וההפחדות חסרות השחר הניגרות מפיו.

58 ליברמן יהיה שר הביטחון משה
  • 22:34
  • 11.12.12

לפי התגובות שלו לאחרונה אני בטוח שיש דיל בן ליברמן לנתניהו
שהוא ימונה לשר הביטחון הבא של מדינת ישראל
איזה נפלא יהיה פה אוי גוואלד השמאל הולך להיתפוצץ לרסיסים
מעניין כמה שמלאנים יעזבו לגרמניה חחחחחח

59 בקשרמודאג קשר לאירופה הוא צודק במאת האחוזים. לפני 70 שנהף צעקו לנו ״יהודים לפלשתינה״ והיום צועקים לנו החוצה מפלשתינה. בקיצור הם לא רוצים אותנו בעולם בכלל  (לת) אזרח מודאג
  • 22:34
  • 11.12.12

60 ליברמן אינו ראוי לשמש במישרה ציבורית  (לת) ליברמן- נזק לעם ישראל.
  • 22:36
  • 11.12.12

61 מבחינת כל שרי החוץ האירופים, השמדתו הפוליטית של ליברמן היא דבר מובן מאליו. גם מבחינתי. האיש הזה מסריח מבולשביזם מיוזע במיוחד, האירופים חשבו שנפטרו מזה והישראלים חשבו שלעולם לא יריחו. אלה ואלה טעו. עכישו הזמן לסלק את האיש מהשלטון גם אם ביבי יסבול מזה. ולביבי אני אומר טעית. גילית חוסר ביטחון וחולשה.  (לת) לא מצביע הפעם לרשימה המאוחדת.
  • 22:41
  • 11.12.12

62 הכותב הוא כהן דת השמאל,מ 41 המגיבים לעיל 39 הם בוגרי "השומר הצעיר", עם דיפלומה שמאלנית בדויה  (לת) אליפז התימני
  • 22:43
  • 11.12.12

63 מסחרת השואה מיכאל
  • 22:44
  • 11.12.12

שחקן כדורסל ,לא מפותח מדי ,השתמש במילה נאצי,והמדינה רעשה.
שר החוץ שלנו מזנה את השואה לצרכיו הפופוליסטים,ואף אחד לא מתרגש מידי.
קצת פרופורציות לא יזיקו לנו

64 הפעם יש משהו במה שהוא אומר,תקשיבו לו  (לת) סופיה
  • 22:45
  • 11.12.12

65 זו דיפלומטיה? התקפת אמוק מטורפת על הדיפלומטים, לשון אספסוף על עצירת הכסף לראשות  (לת) זה שר חוץ ? בושה לישראל
  • 22:45
  • 11.12.12

66 לגיוס לערבים, ומגיוס חרדים עברת לדממה אלחוטית. .  (לת) קשקשן-מטרנספר,עברת
  • 22:46
  • 11.12.12

67 מישהו חולק עליו בקשר לשרי החוץ הסקנדינבים למשל? חוץ מזה הוא מציין עובדות,תקראו שוב את הכתבה.  (לת) יון
  • 22:47
  • 11.12.12

68 ליברמן כל הכבוד. סוף סוף האמת נאמרת  (לת) טלי
  • 22:51
  • 11.12.12

69 לגבי אירופה צודק  (לת) רון
  • 22:56
  • 11.12.12

70 הצרה עם ליברמן היא שהוא גם פיל בחנות חרסינה אבל הוא גם צודק: לרבים משרי החוץ של אירופה בכלל לא יזיז אם כל תושביה היהודים של ישראל יירצחו בידי הפלסטינים.  (לת) מומחה לחרסינה
  • 22:59
  • 11.12.12

71 ליברמן, כלב השמירה של ישראל. אתם היהודים..אנחנו הפלשתינים בונים על הרכרוכיות שלכם. מחמוד החמוד
  • 22:59
  • 11.12.12

במקום לעודד את ליברמן, אתם דוחים את מה שהוא מייצג. ומה הוא מייצג?
אותכם! אבל לא... אתם בעדנו העם הפלשתיני, עלק.
אם הוא היה אומר כל הכבוד לאיחוד האירופי על שגינו אתכם, הייתם מוחאים לו כפאים.

72 תקראו אני
  • 23:01
  • 11.12.12

אני לא בוחר ביבי כי אני לא מאמין לאף מילה שיוצאת מפיו.
ואני לא בוחר ליברמן כי מאמין לכל מה שהוא אומר.
ומה קרה? בבחירות האלה הלך הזרזיר אצל העורב והם ביחד.

73 ליברמן רונן
  • 23:03
  • 11.12.12

אני לא יודע מי יותר אהבל ליברמן או מי שעדיין מאמין להבטחות שלו

74 לפני חודש: "תודה למורסי ..." - עוד קשקשן  (לת) בן
  • 23:03
  • 11.12.12

75 פעם בארבע שנים,תמיד לפני בחירות,ליברמן מאיים לכבוש את רצועת עזה ולהפיל את שלטון חמאס.ליברמן הפך לנמר של נייר ואיש בעולם לא מאמין לו.יום אחד גם ציבור העולים מרוסיה יבין זאת ויחזיר אותו למימדיו האמיתיים.שר החוץ הגרוע ביותר בתולדות מדינת ישראל הוא נכס נפלא מבחינת הפלסטינים שלבטח מקווים לראותו נשאר בתפקיד גם לאחר הבחירות.  (לת) הדס
  • 23:07
  • 11.12.12

76 יאללה, תשתוק כבר חלי
  • 23:09
  • 11.12.12

יש גבול מה מותר להגיד, אפילו לשר חוץ. אפילו איילון לא הרשה לעצמו להסתולל ככה

77 איזה יופי. המדינה הזו קמה רק בכדי לשמש תירוץ לזה שרוצים להשמיד אותנו ת
  • 23:10
  • 11.12.12

ולעשות הון פוליטי על גב העניין הזה. למה עזבת את רוסיה יא ליברמן? שם רצו להשמיד אותך, פה רוצים להשמיד אותך, מה כבר ההבדל הגדול. תחזור לשם.

78 Liberman he is the BEST FOR ISRAEL full honest not like tje other.  (לת) Rony
  • 23:11
  • 11.12.12

79 נכנעת לחמאס- פחדן אורי
  • 23:12
  • 11.12.12

עדיף תתבייש ולא תתלהם

80 זאת ידיעה חדשותית או מאמר ביקורת על ליברמן?  (לת) שאלה
  • 23:15
  • 11.12.12

81 כן? שמענו עליך מפציץ סכר אסוואן.בינתיים אתה ורעיך הורסים לי את העתיד אבי
  • 23:18
  • 11.12.12

אני רק מצטט את השופט פרום מהספר לבד בברלין "ככל שיהיה יותר רע כך יותר טוב"

82 למה אני עם ליברמן? ירמיהו
  • 23:18
  • 11.12.12

פעם הייתי במרכז-שמאל, רקדתי כשהסכם אוסלו נחתם. התפכחתי אחרי נחלי הדם היהודי שנשפכו ע"י הרוצחים הפלשתינאצים. אחר כך חשבתי שהשמאל הקיצוני היא הפרעה נפשית, תופעה חולפת. היום אני מבין שהשמאל הקיצוני הוא סרטן בגוף העם היהודי.

83 לא משלמים מיסים על מילים דוד
  • 23:21
  • 11.12.12

בתקופתך, כן בזמן שהיית שר חוץ ירו טילים על תל אביב וירושלים !!! מה עשית כלום. לא מבין איך אנשים אוכלים את הלוקשים שלך.

84 הגזים ,לא???!!!  (לת) jns,
  • 23:21
  • 11.12.12

85 ליברמן אתה מסוכן תפסיק להפחיד אותנו אנחנו לא ילדים  (לת) בן של ניצולי שואה
  • 23:23
  • 11.12.12

86 ליברמן אומר את האמת תמיד , אני עם ליברמן ונתניהו  (לת) ראיה מפוקחת של המציאות
  • 23:26
  • 11.12.12

87 הייתי בליכוד - ליברמן הבריח אותי. שלי/ציפי/יאיר כולם מקשקשים... מצאתי את עצמי במרצ  (לת) היחידה שעושה למען הציבור
  • 23:27
  • 11.12.12

88 מול ההתחנפות של ליבני, מופז ויחימוביץ לאירופה טוב שיש ליברמן שאומר את האמת  (לת) אני עם ליברמן ונתניהו
  • 23:28
  • 11.12.12

89 מ ט ו ר ף  (לת) דימטרי
  • 23:30
  • 11.12.12

90 לכל מי שטוען כי ליברמן רע לישראל - ליברמן טוב לישראלים אמנון
  • 23:37
  • 11.12.12

בזכותו אף אחד מאיתנו לא יישאר פה!

91 כלב. נובח לא נושך. דני א.
  • 23:40
  • 11.12.12

מה עשיתי שזרקת אותי??!

92 האיש לטפול דחוף ואיתו בן כספית הנאור שיושב מול מרואייניו משועמם לאללה אבל מתפעל מהבוס(כפי שאמר לדרוקר).  (לת) חיים
  • 23:42
  • 11.12.12

93 סקר שפירסמו בערוץ 10 מראה שכל הרוסים מצביעים לו כמו עיוורים שלמה
  • 23:50
  • 11.12.12

הוא יכול להרשות לעצמו להגיד מה שבא לו
חוץ מלהשמיץ את פוטין אולי.

94 עובדתית ליברמן צודק. גם ידיד אירופי תהה באוזני מדוע אנחנו מתעקשים להגיב על תוקפנות הערבית "הרי כשלא הגבתם במלחמת המפרץ זכיתם לגיבוי מאיתנו." פשוט לא ידעתי מה לענות, הוא היה כנה ומוכר לי כאדם טוב לב.  (לת) ירון
  • 23:54
  • 11.12.12

95 תודה לשרי החוץ האירופאיים על עזרתם במסע הבחירות של הליכוד-ביתנו, הוספתם לנו עוד 3 מנדטים  (לת) מטה הבחירות, הליכוד-ביתנו
  • 23:55
  • 11.12.12

96 First we take Manhattan. Then we take Berlin  (לת) לאונרד
  • 00:10
  • 12.12.12

97 שמישהו ישתיק כבר את איווט ואת בנימין . הגיע הזמן שממשלת ישראל תפנים שהעולם לא חייב לנו כלום ואי אפשר להתנהג כל הזמן כמו ילד שלא קנו לו צעצוע בקניון, להשליך עצמה על הרצפה , לנפנף ברגליים וליילל. איפה הימים שמנהיגים היו דיפלומטים עם אחריות מדינית, תבונה, גינונים ופאסון? בימינו יש רק פוליטיקאים קטנים ואופורטוניסטים גדולים.  (לת) קיש קיש קריא
  • 00:13
  • 12.12.12

98 כתבה מגמתית - מי באמת קיצוני יהונתן
  • 00:20
  • 12.12.12

לא ברור איך התקשורת מתייחסת לדבריו, שמשקפים את עמדותיו של מרבית העם מבחינה אלטוראלית, כאילו נאמרו ע"י אדם קיצוני. אולי התקשורת , שלא מהססת להביע את עמדתה, על אף שאינה מייצגת יותר מליברמן היא דווקא זו שקיצונית?

99 בהתקפת הטילים הבאה-אם ישראל לא תשמיד את היחמס והגיהד תהיה התקפת טילים של תושבי הדרום על עזה DRAGON
  • 00:24
  • 12.12.12

אם משהו חושב שתושבי ישראל יחטפן טילים ועזה תלך שוב להפסקת אש-שיחשוב שוב
אז יוקמו מליציות ישראליות של יוצאי צבא שירו טילים בחזרה על עזה ועל פי החוק כמו שעזה יכולה גם אנו האזרחים יכולים
אנו לא נפסיק-עד שהדגל הלבן יונף ועזה תהפוך לעיי חורבות

100 ליברמן, רוצה לראות פסיכופט עם פאראנויה? - תסתכל בראי!  (לת) אחד מאירופה
  • 00:26
  • 12.12.12

101 איווט , דאוואי ! כל העם אחריך ! תזכור לתת לי זכיון בנמל עזה החדש.  (לת) עדד
  • 00:26
  • 12.12.12

102 ליברמן וביבי יושבים בבאר... יואל
  • 00:28
  • 12.12.12

פתאום רואים את איסמעיל הניה נכנס. אומר ביבי לליברמן:
- "אך, איך הייתי רוצה לכבוש את עזה ולתפוס אותו עוד פעם!"
- "מה, כבר כבשת את עזה?"
- "לא. כבר רציתי!"

אפשר לספר גם הפוך (להתחיל עם ליברמן).

103 אתה לא התרפיה שלנו .... אתה מביא נזק אמיתי...  (לת) סופר סתם
  • 00:54
  • 12.12.12

104 בפעם ״הבאה״ נשטיח את עזה בפצצות לא מידתיות לילית
  • 00:55
  • 12.12.12

לא רוצים לכבוש ולסכן חיילים. פשוט עין תחת עין. האמריקאים עשו את זה ליפן בהרבה יותר גדול על פרל הארבור וזה לא היה בדיוק ״מידתי״...
וכן, ליברמן צודק. הנפט הערבי מדבר יותר לאירופים מאשר האנדרדוגיות היהודית.

105 ליברמן וביבי שני אפסים לוזרים, ראינו איך קיפלתם את הזנב בעמוד ענן בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
  • 01:01
  • 12.12.12

בדיבורים אתם אריות, במלחמות אתם שפנים.

106 ליברמן לא פועל בשביל לשמור על יחסי חוץ טובים, הוא פועל אך ורק בשביל למשוך עוד קולות  (לת) איש ריאלי
  • 01:02
  • 12.12.12

107 the opinion of Liberman over europe simon
  • 01:03
  • 12.12.12

Liberman is write in every word he say .as israeli in europe I think he see the reality very clear

108 הוא צודק,לעזתים מגיע כיבוש בטיל הבא.  (לת) ליברמן מבין ערבית
  • 01:21
  • 12.12.12

109 האיש הזה פועל תחת שרביטו של ביבי, נא לא לשכוח זאת עדי
  • 01:31
  • 12.12.12

שלא יספרו לנו אחר כך שכל העולם נגדנו. ממשלה הזויה, שואפת לטוטאליטאריות, נשק ההפחדה וההחרדה הוא מנת חלקנו מהממשלה הזו והעולם צופה אבל לא יחכה ותודה לאל שיש סימנים שהעולם יצילנו מענשם של אלו

110 הפוטינים לא מתים, הם רק מתרבים  (לת) ליברמן. הסוס הטרויאני שיהרוס את ישראל
  • 01:32
  • 12.12.12

111 מה ההגיון? הפעם לא שלחו מספיק טילים? זה מזכיר לי ערס שהוכה נימרצות אחרי שהוא היתחיל בפרובוקציה, ואחרי שמלמד הלקח היסתלק הערס היתחיל לקלל ולהישבע באמא שלו שבפעם הבאה הוא יחסל את האשכנזי רק שהפעם ריחם עליו.  (לת) ליברמן יותר אויל מהערסים הטורדניים
  • 01:48
  • 12.12.12

112 אם הוא כזה גיבור אז למה חתם על הסכם כניעה עם החמס, הסכם המעניק להם הישגים שלא היו ליפני ההיתגרות והחמס לא חלם לקבל מאולמרט שאותו ביקרו האיוות המעוות והביב המצחין בטענה שהיה צריך לסיים המיבצע בהרס עזה ומיגור החמס, והיבטיחו שכך יעשו, אז מדוע לא עשו? מדוע חתמו על הסכם כניעה? מדוע היסיעו את המיצרים והאמריקאים לישמור פירטי ההסכם בסוד כי יש בחירות? היתכן שחששו שנמוכי המצח יתפקחו ויבינו שמדובר ברמאים בעלי פוזה שאינם מסוגלים לכלום והכל יוצא להם חרא? אפילו גיזום עץ בגבול הצפון הפך אצל הביב לתקרית שבה נהרג לנו קצין. רק אחר כך גילה את הדרך הנכונה ליגזום ללא פרובוקציות. ליברמן יותר אויל מהערסים הטורדניים
  • 01:59
  • 12.12.12

אבל אני אישית הישתכנעתי שביבי גדול גיבורי ישראל, דרש קו אדום לאירן, נבח יום יום, ולבסוף עמד בהבטחתו וסימן באום קבל עולם קו אדום על פלקט ציורי, העולם יצר נשימתו והאירנים עד עתה במיקלטים עושים במיכנסיים. הניצחון היה כל כך בולט שמאז ביבי שקט לגמרי ולא צריך תעמולה נוספת. זה היה נוק אווט לאירן,
אחרי ניצחון כזה כבר לא משנה אם יהיה להם גרעין כי הם רועדים אחרי שראו עם מי יש להם עסק, איים וקיים, הביא לורד אדום לאום ובלי חשש ופחד בימן קו ממש היכן שיש כבר פצצה. כלומר כשתהיה פצצה רק אז יחוייב הביב ליפעול. ראיתי במו עיניי שהיה כתוב שם 100% היכן שסימן הקו.
בדיסני לנד לא יכלו לדמיין גיבור יותר גרוטסקי מהביב שלנו.

113 רק פטרושקה יעשה סדר  (לת) חכו חכו
  • 02:00
  • 12.12.12

114 לא הבנתי, מתי פעם שעברה איימו להשמיד את מדינת ישראל?  (לת) ירון חיית
  • 02:16
  • 12.12.12

115 הקוזק הניגזל.... יש לנו אמנם "קייס", אך האיש בפירוש לא מתאים לייצג ולשווק אותו.  (לת) אולג [הפקר] פטרושקה
  • 02:33
  • 12.12.12

116 אולג ביברמן אולג דוברמן
  • 02:38
  • 12.12.12

אולג יותר טוב. ביברמן מתון אבל אולג מבטיח ומקיים.

117 האיש בזיון לא רק לישראל אלא לעם היהודי לדורותיו. מדובר באיש נקלה שהורשע בהכאת ילד ותיקים תלויים על צווארו כריחיים. הלא תבוש?  (לת) אברי
  • 02:41
  • 12.12.12

118 אז מה, הולכים לגמור על החמאס אחת ולתמיד, בפעם השלישית..  (לת) גיל
  • 03:37
  • 12.12.12

119 לכל המטורפים - האיש עם רגש נחיתות ודימוי עצמי אפס  (לת) שפוי
  • 03:45
  • 12.12.12

120 אז למה אתם מאפשרים לאירופים להמשיך ולתמוך בארגוני שמאל וערבים שמטרתם השמדת ישראל?  (לת) רעמסס
  • 05:41
  • 12.12.12

121 ואיך זה קשור למרטין שלאף ולקזינו, לא הסברת.  (לת) Yigal Cohen
  • 05:44
  • 12.12.12

122 זה אותו הליברמן אמיר
  • 05:44
  • 12.12.12

זה אותו הליברמן שאיים שישראל תפציץ את סכר אסואן (ותגרום בכך למותם של אלפים רבים של אזרחים ולהרס עצום במצרים), בתקופת מוברק.

זה אותו הליברמן שאיים רק לפני מספר שבועות שאם אבו מאזן יבקש מעמד של מדינה משקיפה באו"ם, ישראל תספח מייד את יהודה ושומרון.

אבו מאזן קיבל מהאו"ם את מה שביקש.

מילה זו - רק - מילה.


לזה קוראים: פקה פקה.

והוא ימשיך לדבר כמו גיבור, ויהיו מי שימשיכו להאמין לו.

123 מתחת לרשימה המשעממת של הטוקבקים יש מודעה על פיצויים מגרמניה...  (לת) משועשע
  • 05:51
  • 12.12.12

124 לכבוש את עזה בתנאי שהילדים של ביבי וליברמן על הטנק הראשון.  (לת) סוכן זר יהיה שר הבטחון
  • 05:57
  • 12.12.12

125 שתיקתם של מקצועני בריאות הנפש היא פשע  (לת) המשוגע הזה ימיט על כולנו אסון
  • 05:58
  • 12.12.12

126 אני לא יודע אם אתה מכיר את הביוטי המקראי מיקי
  • 07:02
  • 12.12.12

למי ניתנה הנבואה.

127 כל שרציתי זה שלא יהיה הסכם לילי
  • 07:09
  • 12.12.12

למה כניסה ? זאת הייתה טיפשות לחתום על הסכם

128 ליברמן ברברן ללא כיסוי, ראה גיוס חרדים. בעזה קבל רגליים קרות כמו ביבי.  (לת) אחד שזוכר
  • 07:34
  • 12.12.12

129 דם יהודי באדמת אירופה ישראל מדינה יהודית נקודה
  • 07:39
  • 12.12.12

אירופה מאז ומתמיד היתה נגד היהדות עוד לפני הציונות חיסול יהודים היה לא רק בתקופת השואה אלא לאורך כל שנות ההסטוריה. אז פתאום התחילו מהשמאל להבהל מהצהרות מיצגי שונאי ישראל. שהם מזעוזעים. והרי אירופה היתה מעדיפה לראות במקום ישראל עוד מדינת מוסלמים ואת היהודים במשרפות. אירופה לא יכולה להיות לעולם צד בסכסוך אם אותם שבטים מוסלמים שחדרו לארץ לא להם ממשלת ישראל צריכה לשמור על העם היהודי וחלק מהשמירה על מדינתנו היא לבנות ולבנות בכל ארצנו. ומי שמפריע. יש משאיות למזרח

130 החברה הישראלית ניצבת מול שתי דוגמאות שיכולות להמחיש היטב מהן בחירותיה.ליברמן שמכריז שצריך היה להרוג את השוטר שנתן אגרוף לחייל צה"ל וגנץ הרמטכ"ל שמכריז "אנחנו לא צמאים לדם" לי,ברור במי אני בוחר.הרמטכ"ל מחזיק בידיו את העוצמה של אחד הצבאות החזקים בעולם שברצותו יפיל עשרות אלפי חללים אצל האויב יודע את מגבלות הכוח וגם מבין דבר או שניים איך מתנהג חייל ניצב בסיטואציה "קרבית" מול אזרחים.מן הצד השני פוליטיקאי צמא שלטון וכוח שמשתמש בצה"ל למטרותיו הפוליטיות יודע נפש בהמתו הוא מציע להרוג כול מי שסוטר או מרביץ לחייל צה"ל בשם ה"הרתעה"..המחיר שהבריון הזה מוכן לשלם על מנת להטיל אימה מרתיעה על הפלסטינאים הוא התרסקות הערכים של החברה הישראלית והיהודית כאן וגם בעולם ובידוד עולמי הולך ומחריף  (לת) פלוטו
  • 08:09
  • 12.12.12

131 ולדימיר ליברמן חולם להיות ולדימיר פוטין ולעשות לעזה מה שפוטין עשה לצ'צניה. טבח והרס מוחלט.  (לת) ובדרך אולי לחסל כמה עתונאים נודניקים.
  • 08:11
  • 12.12.12

132 זה מדהים, הם ממש בטוחים, הם אולי ממש יודעים?, הכלבסדר
  • 08:12
  • 12.12.12

הם בטוחים שהבוחרים שלהם מטומטמים ולכן מגיע להם לשתות את הצחנה הזו. לאיזה מקום צריך להגיע כדי שעייני מצביעי הליכוד יפתחו?

133 תמיד כתבתי ש... nati..
  • 08:21
  • 12.12.12

ליברמן לא ימני בכלל,תמיד אבל תמיד לפני בחירות הוא מדבר גבוה, ומקצין את עמדותיו,ליברמן ישב 3 שנים בממשלת אולמרט ולא עשה כלום,היום יושב בממשלת נתניהו ולא עושה כלום,לא נגד זרים,לא נגד הערבים,לא מדבר על יוקר המחיה,בקיצור תמיד לפני בחירו. הוא נזכר שהוא ימני..רק בן ארי אמיתי ואתה ליברמן סתם שמאלן בתחפושת.

134 ליברמן והפה המזיק שלו הם אחד הדברים הגרועים ביותר שקרו פה בשנים האחרונות. עדיף שיחזור להיות שומר סף באיזה מועדון, גם ככה הוא ממשיך להתנהל באותה צורה גם כשר חוץ  (לת) אלברט
  • 08:45
  • 12.12.12

135 ליברמן - רק מלחמה, לעולם לא שלום!  (לת) א.רצון
  • 08:47
  • 12.12.12

136 חבל שביבי וליברמן טובים רק בלדבר SPiRiT
  • 08:48
  • 12.12.12

אבל במעשים הם גרועים מאוד!
עלאק אישרו בנייה ב E1... כולנו יודעים שזה צעד לקראת בחירות ואף אחד לא יבנה שם.
וכולנו יודעים שאם יחזור הירי בדרום - אף אחד לא יכבוש את עזה.
הם מפחדים כי הם יודעים שיש בריחה של תומכי הליכוד לכיוון בנט אז הם רוצים להיראות ימניים יותר.
בולשיט. זאת מפלגת דיבורים ותו לא.

137 הוא מזכיר עריץ אחר משנות השלושים.תבחרו בו ,הוא יכבוש את כל המזרח-התיכון.  (לת) גיורא
  • 08:49
  • 12.12.12

138 סתום כבר.  (לת) ק.ג.ב.
  • 08:49
  • 12.12.12

139 ליברמן הקשקשן - למה לא נכנסנו לעזה עכשיו? שפן קטן יאללה יאללה
  • 08:52
  • 12.12.12

בפעם הבאה הם ישגרו טילים לקירייה - ואנחנו נאיים מבחוץ ונחרבן קוביות במכנסים.
מספיק עם הפוזות - אתם חסרי יכולת וחדלי אישים

140 האימרה הידועה: "פאטריוטיזם הוא מפלטו האחרון של הנבל" ממש תפורה עליו.  (לת) גיורא
  • 08:55
  • 12.12.12

141 ליברמן מה זה הקשקוש על כיבוש עזה בפעם הבאה? אתה מפטפט יותר מידי אזרח
  • 08:56
  • 12.12.12

אין שום סיבה בעולם בשום מצב שישראל צריכה להיכנס ולכבוש את עזה זה הדבר הטיפשי ביותר להגיד ובטח לא לעשות, בדבר אחד צדקת בדבריך על האירופאים הצבועים

142 ליברמן הוא כמו הילד מאגדת בגדי המלך החדשים. היחיד שאומר את האמת שכולם מפחדים להגיד. אם שרי החוץ של אירופה "מזועזעים" מבניינים שנבנים עבור יהודים אבל מסרבים לגנות קריאה לרצח של יהודים (ואין הכוונה לחיילים, אלא נשים ילדים זקנים כל מי שיהודי) אז מה לא נכון באמירות שלו?  (לת) מוטי
  • 08:58
  • 12.12.12

143 לך הביתה ליברמן, כל עוד אנו קיימים !!!!!! רותי
  • 09:11
  • 12.12.12

מה אתה רוצה ליברמן? נתניהו כבר הבין אותך, גם ויינשטיין והם דוחים שוב ושוב הגשת תביעה משפטית נגדך. הישגת את מה שאתה רוצה (עבורך, כמובן).
מה אתה רוצה עכשיו? עזוב אותנו , לפני שכל העולם, כולו, יעמוד נגדנו.
זה קרה כבר פעם אחת ואתה עלול להחזיר את הגלגל אחורה !!!!!!!!

144 מדוע הבוחר שבא מרוסיה אינו מגיב????? רותי
  • 09:15
  • 12.12.12

האם ליברמן עשה, לפחות דבר אחד, מכל מה שהוא הבטיח לכם, בוחריו, יוצאי ברית המועצות?????? הוא מסכן את מדינת ישראל ואתם בתוכה ואף אחד מכם אינו קם וצועק ???????? כל הרעש שהוא עושה היום זה לצורכי בחירות בלבד וכמובן לצרכיו האישיים: להרחיק ממנו את התביעה המשפטית. מדוע אתם שותקים??????

145 מסכימה איתך, קומרד.... רותי
  • 09:20
  • 12.12.12

בפעם הבאה שהם יתקפו , אנו ניכנס לעזה, בתנאי... שאתה תעמוד בראש החיילים שלנו. בתנאי ש"גדודי" ש"ס יעמדו מאחוריך. בתנאי שהבן היקיר של ראש הממשלה , שהפחדות הן הדבר האהוב עליו ביותר בהתנהלות הפוליטית, ייצא מהמשרד המוגן בו ישב בעת שרותו הצבאי ויצטרף לגדודי ש"ס ואליך. לקרוא למלחמה זה דבר אחד. לעמוד מרחוק ולראות איך ילדים של מישהו אחר נהרגים?????? זה כבר גובל בפשע.

146 מבחינת חלק מהשרים שלנו שחיתות הוא דבר מובן מאליו  (לת) מיכל
  • 09:20
  • 12.12.12

147 עם אפס הישגים כשר חוץ ,שר תחבורה ושר לאסטרטגיה, נשאר רק פקה פקה אלכס דנילביץ
  • 09:21
  • 12.12.12

מה הוא השיג אי פעם בקרירה חוץ מדיבורים?
הרי הוא אמר באופוזיציה שחא יהיה שום הסכם הפסקת אש ...

148 אתה עם הרוסים שלך מההתנחלויות תכבוש. עזרא ממשיך לגור בים של תל אביב המזרחי
  • 09:32
  • 12.12.12

ועושה כיף לא נורמלי.

149 thank GOD for lieberman,the next foreign minister  (לת) tzipi
  • 09:33
  • 12.12.12

150 הורים לילדים. אתם יודעים היכן נמצא ילדכם עכשיו?  (לת) אורי כדורי
  • 09:45
  • 12.12.12

151 כי היה כאן נפלא כשעזה הייתה בידינו... אבא לילד בן 3
  • 09:46
  • 12.12.12

אנשים לא זוכרים כמה הרוגים היו לנו כל שבוע בעזה ובלבנון. כאן מטען, שם בקבוק תבערה. חיילים בשטח אזרחי בנוי לא יכולים לנצח.

152 כן, כן, גם מנהיגי ארצות ערב התרברבו בלי הרף לפני מלחמת ששת הימים. היכונו לכיבוש הנגדי.  (לת) בלהבלהבלה
  • 09:47
  • 12.12.12

153 תגיד, אדוני התוקפן חסר הבטחון העצמי. באת להדליק נרות או לטחון לנו תמוח 8 ימים?  (לת) אורי כדורי
  • 09:48
  • 12.12.12

154 הוי ביברמן, תמשיכו עם קינת הקוזאק שנגזל, כיתבו עיבוד מודרני מחודש לסיפור דויד וגוליית. אלא שהפעם מתבכיין גוליית לאלוהיו: הו אלי למה עזבתיני.? למה נתת ביד הפלשתיני הגמד את אבני החצץ? אחפש לי אלוהים אחרים..  (לת) לת
  • 10:38
  • 12.12.12

155 בלה בלה מילים ריקות מאדם ריק  (לת) צדיק
  • 11:18
  • 12.12.12

156 כל עוד לא תממש את האיום לכבוש את עזה דבר חופשי חופשי על ואל אני
  • 11:49
  • 12.12.12

האנטישמים הללו. שוב, אני מבקשת, כתושבת הדרום לא להיכנס רגלי, אין לי בעיה באי העברת כספים, ניתוקם מהחשמל הישראלי, ליבשם ממקורות המים הישראליים, אי העברת סחורות, אי העברת תשלומים, בטח ו- בטח להימנע מאירוחם בבתי חולים ישראליים, בפרט "סורוקה", ולכל יפי הנפש, לכו לראות שוב את סרטו המעולה של שלומי אלדר. בקיצור ליבי - ואני ממש לא אוהבת את רעיון היצטרפותך למפלגתי הליכוד - מלחמה קרה, להרעיב אותם, שיירבו מחלות בקרבם, שיגששו באפלה, שגרונם ייבש, כך יש לנהוג בעמם הזה, כן עמם, שמבקש להיות בשר התותחים של האירנים. אני הפסקתי את החמלה, הרחמים והתמימות שיש לבוא לקראת אלו שמוכנים להידבר וכל החארטה, אתה פשוט צודק, היה קל לעולם, אם היהודים לא היו תחת יישות ריבונית משלהם. אבל ליבי, בלי מלחמה. לא טוב, ושוב, כבאר-שבעית, לא רוצים.

157 לא אתה, שלי ולבני ייתנו  (לת) רק שמאל
  • 12:36
  • 12.12.12

158 לא יראו גרוש פטריוט
  • 14:32
  • 12.12.12

גם אם לא יראו גרוש מישראל הם יראו הרבה גרושים ממדינות ערב ומשאר מדינות המערב לרבות ארצות הברית.לא מן הנמנע שהגרושים האלה יקוזזו מהסיוע לישראל.אז מה השגת בחוכמתך כי רבה,חוץ מנזק נוסף לתדמיתה של ישראל?

פעילות
המלצות
פרסומת