דיסקין: נתניהו פוחד, מזגזג ולא לוקח אחריות

בראיון ל"ידיעות אחרונות" תוקף ראש השב"כ לשעבר את רה"מ ואת שר הביטחון וטוען כי דיונים רגישים נוהלו באווירה מזלזלת תוך עישון סיגרים ושתיית אלכוהול

ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק בנוגע להתנהלותם ואופן קבלת ההחלטות בדרגים הבכירים ביותר. בראיון שערך דרור מורה, במאי הסרט התיעודי "שומרי הסף", ופורסם הבוקר (שישי) ב"מוסף לשבת" של "ידיעות האחרונות" מספר דיסקין על דיונים ביטחוניים רגישים שהתקיימו תוך שתיית אלכוהול ועישון סיגרים וטוען כי נתניהו "רדוף" על ידי הסוגייה האיראנית.

"נתניהו פוחד, מזגזג, לא לוקח אחריות", אומר דיסקין בראיון. "יש כאן משבר מנהיגותי, משבר ערכים, זלזול מוחלט בציבור. אולי יחשבו שאני רואה את זה באופן קיצוני מדי. אני אומר לכם: מקרוב זה נראה עוד יותר גרוע".

דיסקין סיפר על תחושות הקצינים ואנשי מערכת הביטחון כאשר נתניהו וברק עישנו סיגרים ושתו אלכוהול במהלך הדיון. "אני אומר לך, תמונה שווה יותר מאלף מילים. אל מול העומק והחשיבות של הדיון, מין זלזול מוחלט בכל האנשים. אני לא יודע אפילו להסביר את התחושה שחשנו באותו רגע", אומר דיסקין.

לדבריו, "התחושה של רבים מאתנו היתה שאצל ברק, גם בדיונים רגישים שהתקיימו בתקופת אולמרט וגם בתקופת נתניהו, שאלת הקרדיט, דהיינו – מי יזכה בקרדיט על דברים מסוימים – עלולה לדחוף להחלטות או להמלצות הזויות לפעמים. אני לא יכול לפרט יותר מזה. אבל ההמלצות האלה השאירו את המשתתפים באותם דיונים מצומצמים פעורי פה ולא פעם ולא פעמיים. כשאני מסתכל על נתניהו, אני לא רואה בו שמץ של דוגמא אישית כמנהיג, וכשאני מסתכל על אהוד ברק אני לא רואה בו שמץ של דוגמא אישית כמנהיג... רבין, פרס, שרון ואולמרט ידעו להציב את האינטרס הלאומי לפני כל דבר אחר. עם נתניהו ועם ברק לא הרגשתי ככה. אני חושב שגם אחרים".

ראש השב"כ לשעבר האשים כי התנהלותו של ראש הממשלה בסוגייה האיראנית נגועה במרדף אחר מקומו בדפי ההיסטוריה. "יש לי תחושה מאוד עמוקה שבסוגיה האיראנית נתניהו רדוף על ידי מנחם בגין שתקף את הכור בעיראק ועל ידי אולמרט שנטען בכל מיני מקומות שתקף את הכור בסוריה. ביבי רוצה להיכנס להיסטוריה כמי שעשה משהו בסדר גודל כזה. לא פעם יצא לי לשמוע אותו מזלזל במה שעשו קודמיו באומרו שהמשימה שלו – איראן – היא משהו בסדר גודל אחר".

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה ל"ידיעות אחרונות" כי "דבריו המופרכים של דיסקין, שעד לפני שנה וחצי רצה להיות ראש המוסד תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממוחזרים עכשיו מסיבות פוליטיות ומונעים מתסכולו האישי על שלא נבחר להיות ראש המוסד". מטעם משרד הביטחון נמסר: "טענותיו של יובל דיסקין מופרכות, ממוחזרות ומעוררות תמיהה, הן בתוכנן והן בעיתוין. אין שום שחר לטענה של דיסקין, כי נפל פגם ולו הקטן ביותר בתהליך קבלת ההחלטות בנושאים הקשורים באיראן".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 עכשיו ישחטו אותו בטוקבקים. אדם שהציל את חייהם של אלפים (לפחות) באינתיפאדה השנייה, וישב בצמתים הכי רגישים של קבלת ההחלטות. לא נורא, מירי רגב תושיע אותנו.  (לת) יואב, תל-אביב
  • 09:51
  • 04.01.13

02 גם רבין ועזר ויצמן-לא התנזרו ממשקאות למבוגרים ("אכלנו ושתינו כמה דברים טובים..." הספיד אותו אז,עייזר ז"ל באותו נאום מביך). אבל אין ספק שלמשפחת נתניהו יש מה לשפר בהתנהגותה.ובניראות הציבורית שלה.ולגבי ברק,נו שוין,עושה לביתו ביג טיים.אבל לשבחו ייאמר-תרם למדינה רבות מיכולותיו ומעשייתו.  (לת) זי-זג המוזג המזגזג
  • 09:54
  • 04.01.13

03 גם רבין ועזר ויצמן-לא התנזרו ממשקאות למבוגרים ("אכלנו ושתינו כמה דברים טובים..." הספיד אותו אז,עייזר ז"ל באותו נאום מביך). אבל אין ספק שלמשפחת נתניהו יש מה לשפר בהתנהגותה.ובניראות הציבורית שלה.ולגבי ברק,נו שוין,עושה לביתו ביג טיים.אבל לשבחו ייאמר-תרם למדינה רבות מיכולותיו ומעשייתו.  (לת) זי-זג המוזג המזגזג
  • 09:54
  • 04.01.13

04 למה אז
  • 09:55
  • 04.01.13

לא דברת בזמן שהיית בתפקיד?
הייה חבל על משכורת השמנה?

05 מה חדש דיסקין? ספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים. הבעיה של נהנתניהו שהוא כזה טבועה באבא שלו, שבצלו הוא גדל. הבעיה שלנו שהוא כזה טבועה בעם הדפוק שנותן לאיש הדפוק את הכוח.  (לת) אנליסט
  • 09:58
  • 04.01.13

06 דסקין למה שלוש שבועות לפני בחירות .זה נשמע נקמני ולא רציני חבל .  (לת) שוש
  • 09:58
  • 04.01.13

07 העם מטומטם העם ישלם  (לת) פלוטו
  • 09:59
  • 04.01.13

08 התגובות של לשכת רה"מ דומות למצודה מבוצרת שיורה חיצים לכל עבר מכל חריך: שמעון פרס? חץ. השגריר פרוסאור? עוד חץ. דיסקין - חץ. פרופ' פלדחי - חץ.  (לת) חצר ביזנטית
  • 10:09
  • 04.01.13

09 הישראלים ממשיכים בבריחה מהמציאות. כל דבר ביקורת מתקבל כאן בחשדנות ובדיסקרדיטציה של המבקר  (לת) הישראלים שכחו מה זאת דמוקרטיה. נשכבים על הגדר בשביל שרלטן, שקרן ומגלומן נתניהו, שרק ימשיך לשקר אותנו ולהביא אותנו לריסוק
  • 10:10
  • 04.01.13

10 הבחירות הממשמשות ובאות רמי
  • 10:11
  • 04.01.13

רבותי אל תצביעו ליכוד !!!
לא יתכן שכולם הזויים ראש המוסד לשעבר, ראש השב"כ לשעבר ועוד רבים וטובים מעידים על התנהגות לא אחראית של נתניהו..
רבותיי המדינה בסכנה תחת האיש הזה, אל תצביעו עבורו,עברנו מלחמות שרתנו בצבא שנים לא מעטות,שילמנו מיסים...קיבינימט ,אנחנו אוהבים את המדינה הזו... לא יתכן שניתן לה לההרס בגלל שאפתנות ואגו של אדם אחד!!!
אל תצביעו עבורו...

11 אלדד יניב אומר ששמע את אותם דברים בדיונים שהיה בהם ארץ חדשה
  • 10:12
  • 04.01.13

ראו ערך להרוג את ברגותי בסירטוני השיטה ב youtube

12 לשכת רה"מ הפכה כבר למצודה ביזנטית שיורה חיצים מכל חריך: הנשיא פרס? חץ, השגריר פרוסאור? חץ. פרופ' פלדחי - חץ. דיסקין - חץ.  (לת) חצר ביזנטית
  • 10:13
  • 04.01.13

13 תעמולת בחירות זולה ונמוכה הארץ מפרגן לנתניהו כמו שדייג אוהב דגים נשאר הרבה אחרי שתעלמו
  • 10:17
  • 04.01.13

אוי שיקולי המערכת
הקוקרקבן ממש רועד לי מהתרגשות
את האמת תקבלו בפרצוף אחרי הבחירות

14 עיתונות יקרה - אתם משחקים באש איתי
  • 10:20
  • 04.01.13

להשתמש בעדות של אדם אחד כדי להכפיש שלושה שרים בכירים ולהציגם כחסרי אחריות וכאגו מאניאקים מוחלטים , מבלי לדרוש הוכחות או עדויות נוספות,זוהי עיתונות צהובה ומסוכנת. הבומרנג הזה עוד יחזור.

15 שאלוהים יעזור לנו  (לת) קיטו
  • 10:26
  • 04.01.13

16 לפרק את השחיתות- הצביעו ארץ חדשה http://eretzchadasha.com/the-method  (לת) דנדן
  • 10:28
  • 04.01.13

17 ביבי טוב לחמאס וזהו. ברק לא טוב לכלום.  (לת) שעמי
  • 10:31
  • 04.01.13

  •   התבלבלת.. סביח
    • 15:39
    • 04.01.13

    ביבי רוצה לעשות שלום עם החמאס ולא עם אבו מאזן. ביבי רוצה לברוח מהגדה בלי הסדר ולתת לחמאס לעלות גם שם. ואז הוא יוכל להתנות אהבהבים עם איסמעיל הנייה במלון פירסט קלאס ברמאללה, אחרי שהסית את כל הימנים נגד השמאלנים. ארץ ישראל תהיה שלמה - בשביל איסמעיל ובנג'מין. אני בעד לעשות על זה סרט מצויר, במילא הוא צוחק על כל המצביעים שלו כל הדרך לאוננות במשרד ראש הממשלה.

18 למה לא קשה לי להאמין?  (לת) ע.
  • 10:32
  • 04.01.13

19 יובל.. כל הכבוד!! יישר כוח!! שהעם ידע איזה "טיפוסים" מנהלים המדינה.. כל מה שאיכפת להם זה הכבוד, הכיבוד והכיבודים!!  (לת) אנג'ל
  • 10:33
  • 04.01.13

20 מבאס לשמוע, יותר מבאס לדעת שרוב הישראלים משתדלים לדפדף את זה ולהמשיך בשגרת חייהם האגואיסטית והכובשנית.  (לת) חזי
  • 10:33
  • 04.01.13

21 זה העונש של נתניהו שלא מינה אותו לראש המוסד, אז הוא משמיץ  (לת) אבי מהמרכז
  • 10:41
  • 04.01.13

22 דיסקין גיןרא
  • 10:44
  • 04.01.13

צודק בכל מילה נתניהו כמו לאורך ההסטןריה של מנהיגים שהביאו לחורבן

23 "ראש המוסד תחת ראש הממשלה", אתם מבינים - ביבי חושב שהוא מלך, כאילו ראש המוסד הולך הביתה ברגע שמחליפים ראש ממשלה. ביבי יהיה הסוף שלנו, חברים. תוציאו דרכונים זרים.  (לת) חבל לנו על הזמן
  • 10:48
  • 04.01.13

24 כל מי שמתוסכל שלא נותנים לו תפקיד כרצונו מתחיל ללכלך לשקר קחו למשל את שר החוץ לפני שפוטר אמר דברים בחקירה לזכותו של ליברמן ואחרי שפוטר השמיע דברים הפוכים אז היה צודק לפטרו כי מצביע על אדם לא אמין אם דיסקין היה בעל תפקיד חשוב בממשלה או בצבא לא היתה כותרת כזאת בעיתון היה תמונה של בנט שהשכיב את כל הפוליטקאים נכון,,לכן אין להתיחס לדבריו של דיסקין הוא יכול עכשיו להתחבר לזהבה גלאון במרץ !  (לת) דויד מלמד :
  • 10:50
  • 04.01.13

25 מחד גיסא, זוהי עדות של מי שישב בחדר בפורומים הכי. מאידך גיסא, הרי הערכותיו של דיסקין לגבי נתניהו הן מן המפורסמות שראיות רבות להן מספור.  (לת) פלמוני
  • 10:51
  • 04.01.13

26 שרון פרס.... אברהם מורן
  • 10:52
  • 04.01.13

דוגמאות של אנשים ללא מוטיבציה אישית.שרון וילדיו החמודים דוגמא לאנשים הגונים.זה לא מצחיק אותכם.פרס החתרן הבלתי נלאה דוגמא למופת...הלך הזרזיר אצל העורב.מה לא יעשו בידיעות אחרונות בשנאתם לראש הממשלה..

27 שגעון גדלות, כבר אמרתי? רב סרן במלואים שווה רבט בגרמניה של שנות ה30 של המאה הקודמת..מה עוד, שחלק מהעם רוצה ומוכן לזה..הוא מזגזג כמו ההוא בין הרוסים לארהב ואירופה כי זאת הברירה אותה הותירו לו האמריקנים..ההיסטוריה חוזרת על עצמה והפעם גם בתוך תוכנו..מה עוד ש הגוי..
  • 10:53
  • 04.01.13

בארהב זקוקים פחות וכמעט בכלל לא בעוד למעשה אינם זקוקים לישראל כלל כי הם קיבלו את מדינות ערב אשר סביבנו וכעת אנו, עם ישראל, קוץ בישבן ארהב ובעברית, אנו מיותרים ומפריעים להם בהשתלטותם על המזרח התיכון...היות וארהב היא מולדת הנאצים, לי ברור לחלוטין מה יהיה אם..איך זה יעשה, זהו כבר הדבר הפחות חשוב שכן שליש העם בארהב ושליש כאן ושליש מפוזר בעולם וברוסיה..רוסיה אמנם על הכוונת האמריקנית כי ישראל לכאורה כבר בכיס של ארהב, אך רוסיה היא שוב הקלף החזק, למרבית האירוניה, ממש כמו בימי מלחמת העולם ה2 .לא נעים להודות, סטאלין צדק בכל מאת האחוזים, שהרי הוא היה זה אשר הקים את מדינת ישראל ובנגוריון היה זה אשר מכר עת העם ובגד בסובייטים בעבור חופן דולרים ואחריו בגין מכר את המדינה בעבור אותם דולרים וזה אשר הביא את האמריקנים לכאן ואותנו להיות תלויים בהם ואותם לשולטים בנו ולראשי המדינה אין יותר מה למכור לאמריקנים חוץ מהעם ואנו שוב נמצאים בגטו.אומנם מפותח ומטופח, אך מה זה כבר משנה..את העבר, ההיסטוריה, לא ניתן לשנות ועל כן לא ניתן לשנות את העתיד..האמריקנים בוחשים כאן בדיוק כפי שבחשו באירופה שם העלו עשרי ארהב את היטלר לשלטון ואחר נאלצו אזרחי להילחם בו לצד סטאלין ובריהמ..ככה זה..תודה.. הגוי..

28 גם אצל רבין זה התנהל עם אלכוהול וסיגריות דרור
  • 10:57
  • 04.01.13

מבלי להשוות בשאר הפרמטרים

29 דיסקין מצטרף למופז שני אנשים שאף אחד לא יודע איך הם בכלל הגיע לתפקיד שלהם  (לת) שני עילגים תתי רמה
  • 10:58
  • 04.01.13

30 נו, מה חדש? ממילא את ההחלטות הקריטיות שרה מקבלת  (לת) .
  • 11:03
  • 04.01.13

31 דבריו של דיסקין אינם מפתיעים כלל וכלל.  (לת) נתראה בבחירות
  • 11:07
  • 04.01.13

32 נתניהו חי בעולם של פחדים ובנה קריירה מהפחדות, מתחזק את הקריירה הזו בספינים תיקשורתיים וסומך על הזיכרון הקצר של הציבור, מי זוכר שהוא מסר 10000 מחבלים לחמס ? מי זוכר שעשה משא ומתן עם החמס על שליט ? ועל סיום עמוד ענן ? מי זוכר שהודיע על מדיניות שתי מדינות לשני עמים ?  (לת) נגיניחו
  • 11:09
  • 04.01.13

33 זה באמת היה מישתה כאילו? שמעון
  • 11:10
  • 04.01.13

אם הוא כתב את זה כנראה זו האמת,אני לא מאמין! אחרת היה מסתכן בתביעת דיבה הוא לא פריאר.תכלס נראה לי הליכוד, משתמש הכי הרבה באנשים

34 ביקורת כזו חריפה כוודאי נגועה בנגיעות אישיות ביקורת לא בונה
  • 11:12
  • 04.01.13

פתאום כולם טובים . רבין הגנב פרס החתרן שרון השקרן אולמרט הרמאי. אז אתה הדיסקין בוודאי לא ראוי להטיל דופי או למתוח ביקורת על מנהיגי המדינה.

35 היה ראש שב"כ בשם יובל? מרענן.  (לת) יוסי
  • 11:14
  • 04.01.13

36 לצערי נתניהו צודק. הגרעין האיראני הוא בעיה בסדר גודל שאף פעם לא התמודדנו איתה michael
  • 11:17
  • 04.01.13

גם בעוצת הסיכון וגם במורכבות של הטיפול בבעייה.

37 דברי דיכטר רק מחזקים את הצורך להצביע לבנט!  (לת) את ביבי חייבים לחשק מימין
  • 11:18
  • 04.01.13

38 בכלל לא מפתיע , חבל שאחרים פוחדים לפתוח את הפה  (לת) יצחק המודאג
  • 11:18
  • 04.01.13

39 הציבור אפאתי . אם אומרים משהו נגד הדוצ'ה כנראה מדובר בחוסר נאמנות.  (לת) יעל
  • 11:21
  • 04.01.13

40 תארתי לעצמי גדליה
  • 11:24
  • 04.01.13

בלי להיות פעיל פוליטי ונוכח בישיבות הבטחוניות ואו מדיניות ידעתי שהצמד חמד המדובר ממש לא אחראים,ואף אולי פחדנים.

41 שנים ככה אני חשה כלפי ברק, זה שאכזב בגדול את אלה שראו בו תקווה. אני ואפסי אטום ויהיר, טוב שהולך הביתה. לא להחזיר אותו.  (לת) אזרח ותיק
  • 11:31
  • 04.01.13

42 ברק מעולם לא הודה בטעות אחת שלו, גדולה כקטנה. גועל נפש של אישיות.  (לת) אזרח ותיק
  • 11:33
  • 04.01.13

43 האטימות של השניים , הרגשת העליונות, הצפצוף על כולם, היחס לבני אדם ,חוסר ההקשבה והאטימות. השניים בושה למנהיגות.  (לת) דן
  • 11:34
  • 04.01.13

44 כל הכבוד לך יובל דיסקין, רגיש , חכם, מסור. חבל ששתקת עד עכשיו. שותפים להרגשתך.  (לת) ישראל
  • 11:36
  • 04.01.13

45 ובשב"כ אופי הדיונים שונה??? לא עם בורקסים וסיגרים...????  (לת) דרום אפריקני
  • 11:36
  • 04.01.13

46 ברק ,אומרים שהוא מוכשר, אז אומרים. בעיני הוא המנהיג הכי כושל של ישראל. ממנו ציפינו.  (לת) שלום
  • 11:37
  • 04.01.13

47 ברק איש ריב ומדון, אשף תקשורת, שאכף את התקשורת יום יום לצידו. טוב שהלך, יש שקט תקשורתי מאז הליכתו.  (לת) יעל
  • 11:38
  • 04.01.13

48 מאמ ר מזעזע.אם כי חשנו ,וידענו עד כמה השניים גרועים בכל מובן.  (לת) יואל
  • 11:40
  • 04.01.13

49 תגיד לי , מר דיסקין...... רותי
  • 11:40
  • 04.01.13

יש לשער שאתה והחברים שלך, בכירי מוסדות הביטחון , יודעים הרבה על הסכנה הנשקפת מהמשך היות ביבי נתניהו ראש הממשלה (ועוד עם ליברמן המושך בחוטים). מדוע אינכם יוצאים יחד לראיון משותף בטלויזיה "לספר את האמת"? ( כל ערוץ טלויזיה יהיה מאושר מההופעה שלכם). אם ארץ ישראל ותושביה, אכן יקרים לכם, קומו עוד היום ודברו !!!!!! יש הרבה מאוד בוחרים שוטים שמתרשמים מה"כאילו" כוח של נתניהו שמוכרים להם פרסומאים בעבור בצע כסף, אך אנו, הנשארים לחיות בישראל "נאכל אותה ובגדול". צאו להגן עלינו !!!!!

50 בניגוד לנתניהו ,מנתניהו מה אפשר לבקש? ברק מעל בכל הערכים של מפלגתו והרס את דרך רבין.  (לת) מגיב
  • 11:41
  • 04.01.13

51 מוסיפים חטא על פשע. גם חטאו וגם לא מודים בפשלות שלהם.  (לת) יאיר
  • 11:42
  • 04.01.13

52 לא צריך להיות בישיבות הממשלה בשביל לדעת את זה משה
  • 11:45
  • 04.01.13


הזחיחות והנרקסיזם היהיר וחסר האיזון כל כך ניכר בכל מה שהאנשים האלה עושים,לגמרי מנותקים מהמציאות,פשוט עפים על עצמם לחלוטין,צמתי ההחלטות הכי קריטיות במדינה הזאת מאויישים על ידי מטורפים הזויים לחלוטין

53 לא צריך לשבת איתם בשביל לזהות את זה משה
  • 11:48
  • 04.01.13

זחיחותם הנהנתנית והנרקסיזם האין סופי שבו הם מחוננים ניכר בכל מה שהם עושים
צמתי ההחלטות הכי קריטיים במדינה נתונות בידי אנשים הזויים לחלוטין
אפילו אחמדניג'אד פחות מטורף מהם

54 זה ברור גם מרחוק משה
  • 11:48
  • 04.01.13

זחיחותם הנהנתנית והנרקסיזם האין סופי שבו הם מחוננים ניכר בכל מה שהם עושים
צמתי ההחלטות הכי קריטיים במדינה נתונות בידי אנשים הזויים לחלוטין
אפילו אחמדניג'אד פחות מטורף מהם

55 דיסקין כמקור לדווח אמת? יהוידע
  • 11:49
  • 04.01.13

בין אם צדק ובין אם לאו: נמאס כבר לשמוע (לקרוא) מה חושב עוד "אחד שהיה" על דברים העומדים ברומו של עולם. הוא לא חכם יותר מאחרים, הוא לא אמין יותר, הוא לא מתורבת יותר ואפילו איננו יודע יותר. בכך שפתח את פיו, הסגיר את אופיו וגילה לנו מי הוא. בדיעבד נתן אפילו הסבר עקיף לעובדה, מדוע הארגון אשר עמד בראשו הצליח לגרום לנזק סביבתי (colateral damage) רב מאד בקרב אנשים חפים מפשע אשר נפגעו מצרות המוחין של ראשיו. תרנגולות בלול אמינות יותר מדיסקין. הן גם יהירות פחות ואינן מתנשאות על השועל. ואם משהו לא נראה להן, הן לא נושאות טינתן לתקופה אחרי שהתפוטרו מן הלול.

56 הבחירות הממשמשות ובאות רמי
  • 11:56
  • 04.01.13

רבותי אל תצביעו ליכוד !!!
לא יתכן שכולם הזויים ראש המוסד לשעבר, ראש השב"כ לשעבר ועוד רבים וטובים מעידים על התנהגות לא אחראית של נתניהו..
רבותיי המדינה בסכנה תחת האיש הזה, אל תצביעו עבורו,עברנו מלחמות שרתנו בצבא שנים לא מעטות,שילמנו מיסים...קיבינימט ,אנחנו אוהבים את המדינה הזו... לא יתכן שניתן לה לההרס בגלל שאפתנות ואגו של אדם אחד!!!
אל תצביעו עבורו...

57 נכון שנמאס מראש ממשלה רופס ומתבכיין אבל הביקורת שמושמעת כאן נגדו איננה משכנעת  (לת) טוב שגם שר הביטחון הנכלולי יעוף מכן
  • 12:06
  • 04.01.13

58 אם ישראל היתה מיקרונזיה, אז אפשר היה לומר שביבי הוא בעיה של ישראל בלבד. הבעיה היא שישראל היא מדינה גרעינית, עם צבא מתוחכם במקום שיכול להדליק תבערה בינלאומית. לכן ביבי הוא לא רק סכנה לישראל אלא לעולם כולו. נתניהו הוא ראש מדינה עם קווי אופי היטלריסטים. כגון קידוש הרטוריקה, מיתולוגיה מופרכת על סגולות עמו, חוסר היכולת להבדיל בין אירועים היסטורים ובין ההווה ("אירן היא גרמניה 1938") ותפיסה של עצמו בתור גואל-משיח של עמו אל מול העולם כולו. ביבי – האיש המסוכן ביותר בעולם.  (לת) עמוס
  • 12:07
  • 04.01.13

59 נתניהו מסוכן לישראל !!!  (לת) אזרח שפוי
  • 12:12
  • 04.01.13

60 ביבי, חדל-אישים השבוי בידי מניאקית, יעשה הכול להשתיק את דיסקין.  (לת) כל המקורבים יודעים היטב
  • 12:14
  • 04.01.13

61 עד לאן היהירות של השניים מגיעה!!!! התגובה שלהם עלובה וקטנונית.  (לת) אזרח
  • 12:16
  • 04.01.13

62 מה למה? למה איש לא דיבר כשבגין חלה בנפשו, וחיילים נטווחו בלבנון?  (לת) למה כל השאר לא מדברים?
  • 12:17
  • 04.01.13

63 גם ברק לא לוקח אחריות. מאשים את כ ו ל ם רק לא את עצמו.  (לת) דן
  • 12:17
  • 04.01.13

64 ברק וביבי יזכרו ככשלונרים. ברק לפחות תרם לבטחון ישראל. דוגמא שניהם לא נתנו. הם בושה וחרפה לנוער.  (לת) מגיב
  • 12:18
  • 04.01.13

65 הסוד שדיסקין מסתיר הוא :איך אדם בינוני ולא לויאלי כמוהו הפך לראש שב"כ...?  (לת) הבנת הנקרא
  • 12:19
  • 04.01.13

66 יש הרבה הוכחות מצטלבות אשר מחזקות את דברי דיסקין . אבוי לנו  (לת) העם ישפוט
  • 12:22
  • 04.01.13

67 בקוראי את הדברים אני בוחר להאמין לדיסקין, ולא לנתניהו. אני אומר מדוע שעיניו בראשו
  • 12:30
  • 04.01.13

בקוראי את הדברים אני בוחר להאמין לדיסקין, ולא לנתניהו, זה לא נובע מהשקפה פוליטית כזו או אחרת, אלא משום שנתניהו כבר נתפס, מספר פעמים, בעבר בדברי שקר גמורים. דיסקין, נכון לעכשיו - לא. רומן מהצד כבר אמרנו? בראון-חברון כבר אמרנו? תיאטרליות מוגזמת (תשאלו את ראש המוסד הקודם...) כבר אמרנו? הבטחה לפנות מאחזים בלתי חוקיים שמעולם לא קוימה ולא תקויים על ידו כבר אמרנו? והיריעה קצרה מלהכיל. עד שהמשוואה הזו תשתנה אפשר להאמין לדיסקין בעיניים עצומות למדי כפי שיעשה כל בלש משטרתי, ואת נתניהו יש להדיח מראשות הממשלה ב-23 לינואר.

68 להאמין לאלוף הדיזנפורמציה שבועיים לפני הבחירות..,יש להתכונן להתקפה דומה מגורמים אחרים בימין הקרובים. הכל לפי מצפונם בלבד כמובן לא קשור למועמדים שהם תומכים בהם עמוס
  • 12:32
  • 04.01.13

נתניהו העלה את הנושא האירני כשכוחם לעגו לו, היה שר האוצר בתקופה שהיה נחוץ קיצוצים רוחביים . התפטר ממשלה בשל עקרונות ואיבד לכך מנדטים רבים בבחירות הבאות. לא תמיד ניתן להגדיר אותו כבעל אנטרס בלבד... ניתן להאמין להשקפותיו או לא לסבול אותם אך יש לדעתי להודות כי יש לא עקרונות וכי הוא מאמין בהם. מתי נדון במהות בהשקפות ולא בפרסונות באופן שלילי....,,

69 תמשיכו להרוס את המדינה עם האגו שלכם  (לת) דוד
  • 12:34
  • 04.01.13

70 אז מדוע המשכת לשרת תחתם? אפילו להתפטר פחדת?! נשמע פנטסטי  (לת) עוד1
  • 12:41
  • 04.01.13

71 מי שמלקק למוזס בפומבי שלא יצפה להבנה.חובר להתקפה פוליטית למרות הצנון. וביננו לא מגיע לצפורן הקטנה של ברק המבריק.  (לת) דנה
  • 12:46
  • 04.01.13

72 Diskin and the Prime Minister Dudu
  • 12:47
  • 04.01.13

Diskin thank you.Although you added facts, ,it was always known that nothing but nothing can be expected from a sales person of a furniture shop-Rim, nothing but really nothing.Does Rim still exsist, i hope .The current Prime Minister should go back to Rim as a sales person , not as a manager unless Rim want to close down.

73 מסתבר שדיסקין הוא הוא יובל המבולבל המקורי ...הוא גם מבולבל וגם מתוסכל חסר תקנה.... ובעיקר שהוא כנראה גם מטורלל אחרת מה לו לשבקניק קטנטן וקטנוני להפיץ לשון הרע ודברי דיבה ושטנה שכאלה על ראש ממשלה ושר בטחון אמיצים ,נועזים וגדולים מהחיים ,,,ואוי למדינת היהודים שיש לה יהודים נבכים וחדלי אישים כיובל המבולבל המקורי..!! לכן יקירי יובלי מבולבלי לך לך לחפש "עצים" אחרים להיתלות בהם..!!  (לת) גבריאלה
  • 12:50
  • 04.01.13

74 דיסקין איכפת לו
  • 12:52
  • 04.01.13

איפה היית דיסקין בזמן אמת למה רק עכשיו, גם אצלך בראש ובראשונה עמדה המשכורת

75 הבעיה שאנחנו עם של מטומטמים יעל
  • 12:59
  • 04.01.13

זה הפחד שלי מהשלטון הזה. הימין עולה. המתנחלים ירגישו שיש להם גב להשתולל. ביבי עד שהוא לא יתקוף את אירן לא ירגע. העולם יבודד אותנו. והשפויים שנשארו יצטרכו להסתגל למציאות שהולכת ומתחרדת.

76 השטינקר ממרתפי השב"כ חוזר לקדמת התקשורת כשליחם של כל המתוסכלים והנדכאים כמוהו, מהשמאל הרדיקאלי..הוא חוזר לבכות את אבדן עתידו בזירה הבטחונית באמצעות הטחת עלבונות במדיחיו... וטוב עשה ביבי שזיהה בעוד מועד שמדובר לכאורה באישיות חלשת אופי שכל כולה עליבות תרבותית ויוהרה נואלת.  (לת) שומר הסף
  • 13:07
  • 04.01.13

77 לא כל היוצא מפי ראש השב"כ לשעבר הוא תורה מסיני. ספקן
  • 13:08
  • 04.01.13

אולי הוא מבקש לקבל ג'וב במשטר שיבוא במקום ביבי?

78 תודה לראשי השב"כ השפנים שבזכותם הגענו עד הלום לכאוס. פורת
  • 13:12
  • 04.01.13

תמיד ידעתי שאתם חבורת שמאלנים שעקר דאגתם לערבים ולא לנו.

79 העם דווקא לא מזגזג, הוא מתמיד בטימטומו הימני שנים רבות, אל נא תטרידו אותו בעובדות.  (לת) THE SIXTH GATE
  • 13:16
  • 04.01.13

80 מילה בסלע דאוד רטמן
  • 13:27
  • 04.01.13

הערות משרד ראש הממשלה,כי אמירותיו של יובל דיסקין נובעות משיקולים אישיים,מגוחכת יותר מהצגתו של ביבי את עצמו כמנהיג חזק

81 דיסקין מבטא תחושות שנמצאות אצלי בבטן מהיום שראיתי את הפרצוף של ביבי... בעל זכות הצבעה
  • 13:29
  • 04.01.13

ואם תוסיפו את דברי אלדד יניב על התנהלות ביביהו "ואנשי סודו" ותעשו אחד + אחד תבינו את מי העם הזה הולך לבחור כמנהיג. לי אין ספק שאצל ביבי הכל פלברה ואינטרסים אישיים והוא מעולם לא ישים את טובת העם שבחר בו מעל טובתו האישית. לגבי ברק כנ"ל רק שהוא כבר לא רלוונטי...

82 הבעיה היא שביבי יכול באמת להפחיד את הישראלים זה לא פלה זה כל החינוך ש הם מקבלים אבל פלה זה היכולת שלו לגרור כל העולם עם הלובי היהודי הימני לכיוונים נוראים.כל הכבוד דיסקן מקווה שתלך לפוליתיקה  (לת) דני
  • 13:30
  • 04.01.13

83 כישלונו במציאת גלעד שליט התאדה?  (לת) יניב
  • 13:32
  • 04.01.13

84 מסכן ביבי. כולם תוקפים אותו כי הוא בראש הפירמידה. ואז הוא בא בערב הביתה ואתם יודעים את מי הוא מוצא שם...  (לת) תעזבו אותו מסכן
  • 13:44
  • 04.01.13

85 איטריות מחווממות. אם כל כך רע למה הוא רצה ליהות ראש מוסד תחת ביבי. למה לא התםטר והזהיר את העם. מפחיד לחשוב שראש השב"כ נראה כמו אחרון הנוכלים הקטנים  (לת) משקיף
  • 13:51
  • 04.01.13

86 רבין היה ידוע כשתיין עזר וויצמן לא פחות, שניהם עישנו, מהמיטב. ויצמן שהיה מתוסכל אחרי מלחמת ששת הימים החל לספר סיפורים על רבין, ורבין השמיץ את פרס וכן הלאה,, רק אז לא היה תחרות פרועה בתקשורת.  (לת) ומה נאמר על?1
  • 14:05
  • 04.01.13

87 נניח שדיסקין פועל מתוך רצון לנקום על זה שלא קיבל תפקיד כזה או אחר. אז בכל זאת, אם מה שהוא אומר היה סתם הגיון
  • 14:47
  • 04.01.13

שקר, הרי שנתניהו, ברק ולא משנה מי - היו יכולים לתבוע אותו על הוצאת לשון הרע וכאלה.

העובדה היא שאף אחד מהם לא חושב לתבוע אותו. ולמה זה? כי אם יהיה משפט הם יודעים שהאמת (של דיסקין) תצא לאור בלי שהיה שום ספק בכלל שהוא סתם מספר סיפורים.

אז כנראה שצריך לשים לב טוב למה שהוא אומר, ולא משנה אם יש לו סיבה נסתרת או לא.

88 ציטוט: "שרון ואולמרט ידעו להציב את האינטרס הלאומי לפני כל דבר אחר"... פחחחחחח  (לת) מר יובל, שיפוט לקוי, דיסקין
  • 15:33
  • 04.01.13

89 מה אתה מבלבל את המוח! רעות
  • 15:38
  • 04.01.13

דווקא ברק ונתניהו, מהשקולים והזהירים שהיו פה. לא הובילו למלחמות יקרות, ידעו לעצור בזמן. על בסיס מה אתה מלהג את הגיגיך חסרי השחר? על בסיס ראש שבכ מריר ומתוסכל? בכל שנות נתניהו אני דווקא מרגישה שלא יוצאים למלחמות בחופזה, אלא שוקלים ושוקלים, בזהירות מירבית.

90 באיליאדה. כולם פעלו מתוך מרדף אחרי מוניטין. הקובה
  • 15:46
  • 04.01.13

קראו את האיליאדה. כולם פעלו מתוך כעס, אגו, ומרדף אינסופי אחרי מוניטין. (Kleos, ביוונית עתיקה). לאכילס לא היה אכפת על היוונים (אחאיים), ואף בקש מאמו (תטיס) לבקש את זאוס להרוג יותר מהם, כדי שיבקשו את אכילס לחזור ולעזור להם. הכל למוניטין שלו. אף אחד לא פעל ל" מדינה ". הכל היה למוניטין אישי, והחיילים עזרו למנהיג שלהם, כי זו הייתה הדרך שלהם לתפוס טרמפ על המוניטין שלו.
הומר עצמו אומר את זה. אז מי אנחנו שנפקפק בכך?

91 דיסקין זה לא זה ששכח את הילד באוטו וגנב מכוניות גנב את לו את האוטו והילד? סיפור אמיתי.  (לת) תל אביבי
  • 16:05
  • 04.01.13

92 ביבי מלך הבולשיט, הספין והבלוף  (לת) צבי
  • 16:36
  • 04.01.13

93 יסקין....לא שכחנו את הצהרת התמיכה שלך במחאה בשדרות רוטשילד לפיה העלבתה את משתתפיה "חרבנו והלכו הביתה", שבמקום לתמוך הצלחת לחרבן המחאה....במילים אחרות, אם אמירה זו היא לא בזיון אז בושה איני יודע מהי  (לת) דורית
  • 18:00
  • 04.01.13

94 זה לא רק דיסקין. כך מתבטאים כמעט כל ראשי ביטחון בעבר ובהווה......  (לת) מודרניסט
  • 19:06
  • 04.01.13

95 למרות ואולי בגלל נחרצות התגובות ממשרד רוה"מ והבטחון, יש הרגשה עמומה שדיסקין משקף את המציאות  (לת) שאול
  • 21:23
  • 04.01.13

96 למרות ואולי בגלל נחרצות התגובות ממשרד רוה"מ והבטחון, יש הרגשה עמומה שדיסקין משקף את המציאות  (לת) שאול
  • 21:24
  • 04.01.13

97 מסתבר שהאדם המסוכן הזה דיסקין, זוהה אולי שעה אחת מאוחר מדי לפני שנחשפה מסוכנותו למערכת הבטחון בכך שהוא זוהה בעוד מועד ע"י ראש הממשלה ושר הבטחון שהחליטו לסלק אותו ודאגו להרחיק אותו מכל תפקיד בטחוני ...ורק מזל היה למערכת הבטחונית, לרבות הפוליטית,כאשר הפרסונה נון גרטה הקטן הזה חשף את פרצופו הנבזי, ויצא לתקשורת ,רק שנה אחת בלבד מאז סיום תפקידו, כדי לתקוף מתוך רגשי נקמה ותיסכול את מעסיקיו שסילקו אותו כאמור בבושת פנים ובעוד מועד מכל עיסוק במערכת הבטחון ושילחו אותו לדראון עולם עד שלא יזכר שמו עוד בזירה הבטחונית לעתיד שיבוא....!!  (לת) פרילאנסר
  • 21:37
  • 04.01.13

98 מספר 4 בליכוד-ביתנו אמר על נתניהו: מזגזג כדי למצוא חן בעיני הבוחרים  (לת) רק אני
  • 08:37
  • 05.01.13

99 "לשעבר" זה הדבר החשוב היחידי שעשו ברק וביבי לאיש חסר האחריות הזה שיוצא מעת לעת ממחבואו לתקוף בשצף קצף את אלה שהשכילו ודאגו, בעוד מועד, להדיחו מכל תפקיד בשרות המדינה ...וכך יעשה לכל איש תמהוני אשר אינו יודע מהי לויאליות ונאמנות למעסיקיו....  (לת) דביר שגיב
  • 11:06
  • 05.01.13

100 דיסקין: פרישתך מביישת את שירותך ציון
  • 11:44
  • 05.01.13

מר דיסקין היקר
שירותך במערכת הבטחון ראויה ומכובדת,וזאת איש לא יקח ממך.
אך ההכפשות ודברי ההבל שהנך מטיח ברוה״מ ובשר הבטחון (להלן:״המנהיגים״), מעלים ריח באושים, המונעים ממניעים לא ענייניים ונטולי כל אחיזה הגיונית.
שכן אדוני, אם לטעמך המנהיגים חטאו לשליחותם, חובה עליך כנושא אחריות ביטחונית להתריע ולהצהיר זאת בזמן אמת ולא בדיעבד, אלא שכנראה שמורים עמך מניעים נסתרים .
יתרה מכך, אם אדוני חושב שהמנהיגים לא מתפקדים, הכיצד זה חפצת בכל מאודך להתמנות לראש המוסד, תחת מנהיגותם של ה״מנהיגים״.
כנראה מנהיגים אלה הבינו וידעו למה לא הפקידו בידך את המינוי הרם וסיבותיהם עימם.
והנה ראה זה פלא מיד לאחר פרישתך משירותך המפואר ולאחר שלא זכית במינוי המיוחל, השתלחה לשונך באותם מנהיגים שלקחו אחריות ומינו ראש מוסד מתאים יותר.
הצעתי לך : הפנה את האנרגיות שלך ועטירות ניסיונך הבטחוני המכובד מאוד, לאפיקים של עשייה למען המדינה כי כוחך עדיין במותנך.
אל תיבנה מהכפשה של אחרים, אלא מעמל כפיך ומעשיה מבורכת.
אל תיתן יד לכך שפרישתך תבייש את שירותך.
שכן אתה אדם ראוי, מכובד וחבל שתיפול לתהום הנשייה הנשכחת.
מאחל לך הצלחה

101 "לוזרים" ל רפי
  • 12:41
  • 05.01.13

הטענה העיקרית שלי כלפי שני המנהיגים הבטחוניים הבכירים שלנו, שאיפשרו לפרחח הפוליטי הזה לשרת בתפקיד שיעמיד אותו בעמדה המאפשרת לו לנהוג בחוסר אחריות לאומית שבה הוא נוהג.
אשר לדיסקין עצמו, אם הדברים כל כך חמורים, היכן היה קודם? האם אז בסדר העדיפיות של קדמה ה"עשייה לביתו" לחומרת האיום הנשקף מרוה"מ ושר הביטחון? ואולי באמת הכל סתם אישי?!

102 אם נסכים או נסתייג חשוב שנאזין לאנשים שפרשו ממוקדי כח. מזל שהקומיסר מטעם עצמו, מר עמידרור הקיצוני יותר מבנט, לא מעיז לנזוף בהם.  (לת) לת
  • 13:17
  • 05.01.13

103 "באמרו שהמשימה שלו – איראן – היא משהו בסדר גודל אחר" - מה כאן לא נכון?.  (לת) קסנדרה
  • 13:47
  • 05.01.13

פעילות
המלצות