"אבי לימודי השלום" הנורווגי, יוהאן גאלטונג: אין לפסול קשר בין ישראל לרוצח ההמונים ברייוויק - בעולם - הארץ
המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

תדהמה בנורווגיה || "אבי לימודי השלום" הנורווגי: אין לפסול קשר בין ישראל לרוצח ההמונים ברייוויק

הסוציולוג יוהאן גאלטונג, ממקימי המכון לחקר השלום באוסלו, קשר בין המחבל הנורווגי שרצח עשרות ילדים למוסד וקרא לדון בפרוטוקולים של זקני ציון

הסוציולוג הנורווגי הנודע יוהאן גאלטונג, המכונה “אבי לימודי השלום", התבטא באופן אנטישמי ואנטי-ישראלי בהרצאה שנשא באוניברסיטת אוסלו, במאמר שפירסם לאחר מכן בכתב עת נורווגי ובראיון עם "הארץ" בעקבותיהם.

בין היתר, הוא אמר כי אין לפסול אפשרות לקשר בין המוסד לאנדרס ברינג ברייוויק, שרצח עשרות בני אדם בפיגועים בנורווגיה בקיץ האחרון; הסביר כי "היהודים שולטים בתקשורת העולמית, ומטים אותה לטובת ישראל"; וציין כי אחד הגורמים לאנטישמיות שהובילה לאושוויץ, הוא עמדות המפתח של יהודים בגרמניה. לצד זאת, המליץ לקרוא את "הפרוטוקולים של זקני ציון" – אחד המסמכים האנטישמיים הנפוצים בעולם.

הפרופסור גאלטונג, בן 82, הוא מייסד דיציפלינת "לימודי השלום וניהול סכסוכים” ואחד ממקימי המכון הבינלאומי לחקר השלום באוסלו. הוא נחשב לחוקר מוערך בסוציולוגיה, זכה בפרסים רבים, וכתב יותר מאלף מאמרים ומאה ספרים. אחד מספריו, “להתיר את הפלונטר – יצירתיות בהתמרת סכסוכים", תורגם לעברית לפני שנתיים.

אתר האינטרנט של כתב-העת הנורווגי "הומניסט" חשף בשבוע שעבר סדרת התבטאויות שנויות במחלוקת של גאלטונג. חלקן נאמרו על ידו בהרצאה שנשא באוניברסיטת אוסלו בקיץ האחרון וחלקן נכתבו בתגובה למאמר שפורסם נגדו בכתב העת.

זירת הפיגוע באוסלו, נורווגיה
זירת הפיגוע באוסלו. גאלטונג מבקש לבדוק אם המוסד הפעיל את הרוצח. צילום: רויטרס

בין היתר, התייחס גאלטונג לקשר אפשרי בין ברייוויק לבין גורמים יהודיים וישראליים. הקשר ליהודים הוא בכך שהרוצח משתייך לארגון "הבונים החופשיים”, "אשר מקורותיו הם יהודיים”, לפי גאלטונג. הקשר לישראל הוא באמצעות המוסד – וההשערות, הלגיטימיות בעיניו, לפיהן הוא זה שהפעיל את ברייוויק.

באותה נשימה, הזכיר גאלטונג תיאוריית קונספירציה, לפיה יש קשר בין הפיגוע במלון המלך דוד, אשר בוצע ב-1946 בידי האצ"ל, לבין הטבח בנורווגיה, שכן שניהם בוצעו באותו תאריך – 22 ביולי. את דבריו סיכם במשפט התמוה: “יהיה מענין לקרוא את דו"ח המשטרה (הנורווגית, ע"א) על ישראל, במהלך המשפט".

עשו לנו לייק בפייסבוק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

בהתכתבות דואר אלקטרוני עם "הארץ", אתמול, התבקש גאלטונג להסביר את דבריו. הוא כתב: “כשאיננו יודעים דבר על מי שעמד מאחורי ברייוויק – כולל אם יש בכלל מישהו מאחוריו – כל השערה היא לגיטימית.... אני חושב שמאוד לא סביר שהמוסד מעורב בכך, אבל זה לא לגיטימי להסיר את ההשערה הזו בלי שיש לכך הוכחות". כשנשאל למה התכוון בהתייחסו לדו"ח על ישראל, אמר: “בדיוק למה שאמרתי. אני יוצא מנקודת הנחה שהם פתוחים לכל השערה".

יוהאן גאלטונג
יוהאן גאלטונג.

על חלקם של יהודים בפוגרומים נגדם

בהתכתבות עם “הארץ” התייחס גאלטונג גם למה שכינה: "הדו-משמעות של כל דבר אנושי". כדוגמה לכך הביא מקרים מימי הביניים ומהעת החדשה. "לפוגרומים נוראיים”, לדבריו, שאירעו ליהודים, היה גם צד אחר, “בעייתי", כהגדרתו: "יהודים מילאו תפקיד בדרישות תשלום מאיכרים בעלי חובות".

גם ל"אושוויץ הנורא", כדבריו, היו צדדים נוספים. “לא בלתי-בעייתי, שליהודים היתה נישת מפתח בחברה שהושפלה בתבוסת ורסאי", בהתייחסו לגרמניה של אחרי מלחמת העולם הראשונה. “בשום מקרה, לחלוטין בשום מקרה, זה לא מצדיק את הזוועות. אבל זה יצר אנטישמיות שניתן היה לחזות".

טענה אחרת שהציג במאמר בכתב העת הנורווגי, היתה כי היהודים שולטים בתקשורת האמריקאית. “שש חברות יהודיות שולטות על 96% מהמדיה", כתב, ופירט את שמותיהם של העיתונים, המו"לים, תחנות הטלויזיה ואולפני הסרטים שנשלטים, לטענתו, בידי יהודים. גם שמו של איל המדיה רופרט מרדוק מוזכר ברשימתו. “הוא אינו יהודי, אבל הרבה מבכיריו הם יהודים", כתב. “רבים הם פרו-ישראלים באופן קיצוני", ציין. באותה נשימה הוא מציין כי “70% מהפרופסורים ב-20 האוניברסיטאות החשובות באמריקה הם יהודים".

את משנתו מבסס גאלטונג על מאמר פרי עטו של ויליאם פירס, מנהיג תנועת "הברית הלאומית" הגזענית האמריקאית, אשר שימש השראה לטימותי מקווי, מבצע הפיגוע באוקלוהומה סיטי, בו נרצחו 168 איש ב-1995.

כשנשאל בידי "הארץ", מה המסקנה שעולה מנתוניו על השליטה היהודית בתקשורת, השיב: “זה יכול להיות דבר טוב – איכות אינטלקטואלית, אבל גם בעייתי: צמצום של השיח של כל דבר בו ישראל מעורבת”. כדוגמה לכך ציין את "התקשורת המיינסטרימית האמריקאית, שמדווחת על איראן רק בהקשר של הגרעין”, ולא עוסקת בהתערבות של ארה"ב בענייניה הפנימיים של איראן באמצע המאה, אותה הוא מכנה "הטראומה של 1953 – ההתקפה של הסי-איי-אי על ראש ממשלה שנבחר כחוק".

דוגמה נוספת, לדידו, היא האביב הערבי, "שמסוקר במונחים של דיקטטורה-דמוקרטיה, אך לא במונחים של התפקיד של ארה"ב וישראל, שעומדות מאחורי הדיקטטורות האלה".

במאמרו, קרא גאלטונג גם לקיים דיון פתוח יותר בתוכן של הספר "הפרוטוקולים של זקני ציון" – אחד המסמכים האנטישמיים המצוטטים ביותר בעולם. “אני תוהה כמה מאלה שיש להם דעות כה מוצקות על הספר – קראו אותו בכלל", כתב. “בלתי אפשרי לעשות את זה היום בלי לחשוב על גולדמן סאקס”, הוסיף. גולדמן סאקס הוא בנק השקעות בינלאומי שנוסד ומנוהל בידי יהודים, ומותקף בתקשורת מעת לעת בגין "קפיטליזם חזירי".

"הפרוטוקולים" הם מסמך מזויף שהכינה המשטרה החשאית שפעלה בשירות הצאר הרוסי, שמתאר את מזימותיהם של יהודים, שהתכנסו באגודת סתרים בשם "זקני ציון" בסוף המאה ה-19, כדי להשתלט על אוצרות העולם והנהגתו. ואולם, גאלטונג סבור אחרת. "קשה להאמין שהמשטרה הרוסית החשאית היתה מסוגלת לכתוב כזה ניתוח", כתב. בראיון ל"הארץ" היה פחות נחרץ, וציין כי "איני יודע מי בדיוק כתב את הפרוטוקולים".

הסוציולוג פרופ' גד יאיר מהאוניברסיטה העברית, אשר היה הראשון בישראל שחשף את התבטאויותיו של גאלטונג בנורווגיה, כתב בבלוג שלו, כי "על פי כל קריטריון ציבורי ואקדמי, פרופ' גאלטונג היה עד עתה איש ראוי ומוערך. אם היה צריך לסמוך על שוחר שלום כלשהו בעולם הזה, היה זה על הסוציולוג הנורווגי יוהאן גאלטונג. רקע זה נותן פשר לתדהמה שאחזה את האקדמיה הנורווגית למשמע דבריו. זו אותה תדהמה שחולל הרוצח ברייוויק באוסלו – המסמלת עבור רבים בעולם את עיר השלום. כיצד יכול להיות, שואלים כעת אנשי אקדמיה בנורווגיה, שהאיש שוחר השלום הזה סומך דבריו על פרסומים ניאו-נאציים ומפיץ את רעיונותיהם בהרצאות, בראיונות ובכתובים? האם גם הוא, כמו בריוויק, אומר שלום במועל-יד?”.

Read this article in English: Pioneer of global peace studies hints at link between Norway massacre and Mossad

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 פשוט בא לי להקיא,,על השמאל הישראלי. ארז
  • 18:26
  • 30.04.12

רק תראו שהעולם לא השתנה מאומה,,,שונאים אותנו מטעמים אנטישמיים וקינאה .ואתם השמאל הישראלי במקום לתמוך במדינתכם ולהדוף את המתקפה האנטישמית אתם יוצאים במתקפה על ישראל יחד עם אוייביה .
פשוט בא לי להקיא.

02 בטח חבר של חומסקי. וחוץ מזה, לא מובן למה "הארץ" מסתייג.  (לת) חיים
  • 18:33
  • 30.04.12

03 כל הפוסל במומו פוסל !!! וכל מילה מיותרת
  • 18:41
  • 30.04.12

מי שמרבה לפסול אחרים על מום מסוים (ללא הצדקה) כנראה סובל ממום זה בעצמו.

04 בחיי שהוא ירד מדעתו כנראה שהקור הנורבגי הקפיא לו את השכל  (לת) יוסי
  • 18:41
  • 30.04.12

05 עכשיו השמאל יגיד שהוא צודק ואנחנו אשמים  (לת) מה חדש?
  • 18:42
  • 30.04.12

06 אם זה אנשים שאמורים לחנך לשלום הלך על כולנו .  (לת) 10,9,8,7,6....
  • 18:43
  • 30.04.12

07 האם יש איזשהו קשר בין השליטה היחסית של היהודים באמצעי-התקשורת בעולם לבין השליטה היחסית של אנשים בעלי דעות שמאליות בתקשורת הישראלית? אני ניסיתי למצוא קשר ולא הצלחתי. אולי למישהו יש רעיון/הסבר בנושא זה.  (לת) אורן
  • 18:46
  • 30.04.12

  •   ברור - קוראים לזה אינטלקטואליה.  (לת) אזוב שבקיר
    • 21:57
    • 30.04.12

  •   כמה תשובות אפשריות מנחש
    • 22:35
    • 30.04.12

    שמעתי שני הסברים מפוקפקים למדי.שניהם אולי נכונים סטטיטית אך בוודאי שאינם מכסים את כל המקרים.
    יתכן שמדובר ברתיעה שאנשים משכילים מרגישים מהמון כשהוא נראה להם מתנהג כעדר
    אולי פשוט מדובר ב .I.Q

  •   קבל תשובה \ הסבר לשאלתך אזרח חושב
    • 02:19
    • 01.05.12

    לא ברור ?
    בעצם כן. בכל מדינות העולם המערבי אנשי השמאל הם אינטלקטואלים יחסית להמון הימני, "אדום העורף" כמו שמקובל לכנותו.
    אדם ימני לא נוהג לשאול שאלות "מיותרות" ,ומקבל ברצון דמות של מנהיג "חזק" אשר יחליט למענו.
    כאשר אתה מקבל מרות בקלות, אין לך צורך לחקור ולבדוק דעות אחרות ושונות, וכנראה לא תעסוק בתקשורת.
    הבנת אורן ?

  •   יש קשר השמאלנים הישראלים הם גם יהודים  (לת) אלי
    • 13:31
    • 01.05.12

  •   זה תרגיל בסיסי בהתפתחות החשיבה האנטישמית - רואה את הצאן
    • 17:05
    • 01.05.12

    פשוט מאד (ועובד):
    לא מצאנו מה הסיבה לכך שרק היהודים לא מתו בהמוניהם במגיפת הדבר?
    לא הבנו איך יתכן שגרמניה הפסידה במלחה"ע הראשונה?
    איך יתכן שמתוך כל הרופאים, המדענים, עורכי הדין, הפילוסופים, הסופרים, המוסיקאים, ענקי הקולנוע, התקשורת וכלל האקדמאים והעשירים והמצליחים ביותר בעולם - הרוב המוחץ הוא יהודי?
    איך, איך יתכן שבחור נורבגי, יפהפה, בריא בשכלו, תוצר החינוך והתרבות הנורבגית - רצח רצח המוני קר ומתוכנן????? איך יתכן?
    הוא ולא איזה מוסלמי מטורלל או סתם פסיכי אחר? איך כל אלה יתכנו?
    ובכן - כמו תמיד - חפש את היהודי ומזימותיו ואז תמצא.. והיום - חפש את היהודי/ישראלי/מוסד/... ותמצא את התשובה! זה תמיד עבד וזה גם יצליח בעתיד. יהיו מי שיגידו שהזקן הפתטי הזה צודק.. אפילו ביננו, יהיו מי שיצדיקו את דרך החשיבה הזו ולפחות יגידו שצריך להקשיב.. לבדוק.. וכו'

08 רק שכח לציין שהמדיה של היהודים לרוב תומכים ב"אנטליגנט"הזה שקד,ירושלים
  • 18:46
  • 30.04.12

זה די מזכיר את הסיפור עם הכריש של המוסד ואולי זה יוביל לפיכחון מסויים ,מי האנשים שהם פרופסורים וסופרים,מה הקשר שלהם למציאות ,והאם יש קשר בכלל?ובכלל שהריב האמתי של היהדות היא בין חובשי כיפות למלקקי כיפות והאם בכלל יפרסמו את תגובתי ,מה שלרוב לא עושים באתר הזה

09 אין אנטישמיות בעולם. אין אנטישמיות בעולם. אין אנטישמיות בעולם. משה פ.
  • 18:48
  • 30.04.12

אין אנטישמיות בעולם. אין אנטישמיות בעולם. אין אנטישמיות בעולם.אין אנטישמיות בעולם. אין אנטישמיות בעולם. אין אנטישמיות בעולם.אין אנטישמיות בעולם. אין אנטישמיות בעולם. אין אנטישמיות בעולם.

אם נגיד את זה מספיק פעמים - נאמין בזה. אולי גם זה יעלם לבד.


גדעון הס, עמירה לוי

10 חוט אחד מקשר בין אוסלו לבין אבי "השלום" ופעילי "שלום", שמאל סהרורי שמיום ליום אני למד שמניעיו נעים בין אנטישמיות צרופה לבין בורות ושנאה עצמית חולה,הגיע העת לתבוע לדין כל מי שיוצא בקריאות גזעניות נגד יהודים ונגד אחרים.  (לת) אבקש לא לצנזר
  • 18:48
  • 30.04.12

11 ועל שכמו אלו (פרופ' גד יאיר) נאמר: יש שאלות שצריך להיות פרופסור כדי לא להבין רן דן
  • 18:49
  • 30.04.12

שאל כל אדם ברחוב והוא יאמר לך: אירופה אנטישמית. היהודים היו מאז ומעולם הסיבה האולטימטיבית לכל קושי וצרה. אם הספרות הציונית לא הסבירה לך את זה, רק בדוק את הראיות. הדרך היחידה לגמול את עצמנו מעונשה של האנטישמיות האירופאית היא לעזוב את אירופה. נוח לי יותר עם המצרים והאיראנים מאשר עם הנורווגים והשוודים, שלא לדבר על הפולנים והגרמנים.

במהרה בימינו, בעזרת השם, תשוב אירופה להיות אוסף ממלכות לא חשובות ביותר בשולי ההיסטוריה. 500 שנה של פריחה, שניזונה במידה רבה מרוחם ודמם של היהודים יעברו לימי ההיסטוריה, לצד היוונים והרומאים.

12 לפני שנתיים ביקש הסטנדאפיסט הנורווגי אוטו יאספרסון,מחילה מכיני אושוויץ יאיר המפ"מניק
  • 18:49
  • 30.04.12

על ששרצו על יהודים ונספו עמהם בתאי הגאזים.


13 לפי אותו הגיון, את הרצח בנורווגיה הוא עצמו הזמין וכעת, כשנבהל ממעשיו, הוא מנסה להטיל את האחריות על אחרים... מהיום, זו דעתי, עד שיוכח ההיפך !  (לת) צרפתי
  • 18:50
  • 30.04.12

14 מוציאים שם רע לשלום שלום
  • 18:51
  • 30.04.12

השמאל הסטליניסטי וזה של מאו גרמו נזק כזה למושג הסוציאליזם, שעוד מאות שנים בני אדם יברחו ממנו כמו מאש.
השמאל החדש באירופה ותלמידיהם הישראלים מחללים את שם השלום באופן כה נוראי, שעוד מאות שנים המילה "שלום" תעורר אסוציאציות של טרוריסטים, אוטובוסים מתפוצצים, אנטישמים, וסתם אידיוטים.
לא חבל לקלקל דברים טובים ?

15 זה בסדר. לאור תוצאותיו המהוללות של תהליך אוסלו, כלל לא מפתיע שמקים המכון הבינלאומי לחקר השלום באוסלו מאמין - ממש, ככל הנראה, כמר עבאס - שהפרוטוקולים של זקני ציון ראויים לעיון ולימוד. הראו לי "איש שמאל אירופאי ליבראלי", אראה לכם אדיוט שימושי הרוחש הערצה אירוטית לאלימות מדממת. מודרניסט .
  • 18:52
  • 30.04.12

זה בסדר. לאור תוצאותיו המהוללות של תהליך אוסלו, כלל לא מפתיע שמקים המכון הבינלאומי לחקר השלום באוסלו מאמין - ממש, ככל הנראה, כמר עבאס - שהפרוטוקולים של זקני ציון ראויים לעיון ולימוד. הראו לי "איש שמאל אירופאי ליבראלי", אראה לכם אדיוט שימושי הרוחש הערצה אירוטית לאלימות מדממת.

16 מאחורי חלק מהדברים שלו דווקא יש הגיון, וההשערה שהמוסד עומד מאחורי הדברים שאמר גאלטונג היא בהחלט לגיטימית. ל.
  • 18:56
  • 30.04.12

מכיוון שמקצועות שונים נאסרו על יהודים במהלך הדורות, יש אפשרות שהמקצועות בהן כן עסקו עוררו כלפיהם שנאה. צריך כמובן להדגיש שזו לא היתה הסיבה היחידה, וכי הבסיס לשנאה היה דתי.

יכול להיות שהיהודים שולטים בתקשורת האמריקנית, אם כי לא ברור איך זה עוזר לנו. להיפך. אותו כנ"ל ביחס לאנשי אקדמיה יהודים. לפעמים נדמה שהם מנסים לרצות את הפריץ עד כדי כך, שהם עומדים בראש שונאינו.

הוא גם צודק, חלקית, בעניין הפרוטוקולים. אפשר להתווכח על השפעתם, אבל מי שרוצה להתווכח עליהם, חייב לקרוא אותם. מה שכן, "קשה להאמין שהמשטרה הרוסית החשאית היתה מסוגלת לכתוב כזה ניתוח" ? למה? כי הם היו רוסים פרימיטיבים? הם הצליחו להחזיק את השלטון דווקא לא רע. אי-אפשר להיות אידיוט ולעשות את זה.

ברייוויק עבד בשבילנו? נו, מי אמר שהמוסד כבר לא מה שהיה פעם? רק השם "המוסד" מכניס בלבם של ה"גויים" פחד אלוהים. אבל למה שברייוויק יעבוד בשבילנו? נורבגיה נכבשת יפה מאוד לבד, והנורבגים מתים מפחד לגמרי בעצמם. היה ברור שמתישהו מישהו יקום ויעשה משהו. אם כבר, שמישהו ישקול את האפשרות שהממסד הביטחוני הנורבגי היה מעורב. בכל זאת, הם ידעו שברייוויק ייבא דשן כימי, ואף אחד לא עשה עם זה כלום. סתם, עוד תיאוריית קונספירציה לאוסף.

אגב, אולי אפשר להפסיק להאדיר כל מיני אנשים שמדברים כביכול בשם השלום, זכויות האדם וכו'? איכשהו תמיד מסתבר בסוף שהם בדיוק ההפך המוחלט.

17 נראה לי שהוא אכל יותר מדי לסד  (לת) ניר
  • 18:59
  • 30.04.12

18 שנאמר . שמאלנות אינה דעה . כי אם מחלה. גם אם היא מחלה סקנדינבית. אבי
  • 19:00
  • 30.04.12

סוציאל דמוקרטיה נאורה .

19 הוא פרי הבאושים של השמאל הישראלי.הוא תרגם את דבריהם,וצעד קדימה. אברמי
  • 19:01
  • 30.04.12

אפשר לטעון, באותה לוגיקה, כי הגלטונג הזה הוא שדחף את הנורבגיבריוויק להרוג אנשים וילדים.הוא נתן לו את הלגיטימציה לעשות זאת.יש לחקור אם לא.
יש מקום להניח שגלטונג היה מאחורי ההחלטות הנאציות להשמדת העם היהודי.
הוא מקנה בשכל היהודי שמביא פרסי נובל בעוד שהוא עצמו מלכך פנכה.יש לי תחושה שהוא תמך במחבל הצרפתי שטבח את הילדים בטולוז. זה נראה משרת את האידיאולוגיה שלו. חייבים לעצור אותו.מי יודע למה הוא עוד מסוגל.

20 הבן אדם צודק מה לא בסדר ?  (לת) דימה
  • 19:01
  • 30.04.12

21 אחרי גיל 80 משתחרר להם משהו במוח aviku
  • 19:03
  • 30.04.12

לא לכולם אמנם אבל לאלה שמגיעים לכותרות ראשיות...

22 גאלטונג הוא שאימן ושלח את ברייוויק סתםאחד
  • 19:04
  • 30.04.12

למה לא? לפי דבריו שלו, אין לפסול שום דבר ואין הוכחה שזה לא נכון.
גם "אין הוכחה" שברייויק לא נשלח על ידי חייזרים, נגיד.
האיש כנראה סנילי, וזו פרשנות מקלה.

23 גם יהודה בלו חשף את דברי האיש הזה בשידור בערוץ 7  (לת) Tereza
  • 19:05
  • 30.04.12

24 אל תחפשו את האויב בחוץ הוא נמצא קרוב יותר ממה שנדמה. הוא בבית.  (לת) מלח בעיניים
  • 19:07
  • 30.04.12

25 הא לכם ישראלים בוגדים אבי
  • 19:09
  • 30.04.12

תראו מי האינטלקטואלים האירופים חבריכם, קשה לחשוב על זה מבלי להיזכר בתקופה של טרום השואה.

26 עלילת דם זולה ומגעילה מפי שמאלניסט קשקשן ומרושע נרואה את הנולד
  • 19:10
  • 30.04.12

האדם ירד מהפסים ומתגולל ערום במערומיו האנטישמיים. הוא ראוי לכל גינוי והוקעה

27 וממה בדיוק התדהמה? עשרות "פעילי שלום" כדוגמת חומסקי ושות' אומרים בדיוק אותו דבר כבר שנים  (לת) הבעיה היא באלה שלא רוצים לראות את המציאות
  • 19:11
  • 30.04.12

28 האנטישמים האלה מדהימים אותי כל פעם מחדש. קוזמו קריימר
  • 19:11
  • 30.04.12

מזכיר לי את הכתבת של הבית הלבן הלן תומאס\גינטר גראס משהו קורה להם לעת זקנה!
אולי הבדידות.... אולי הרצון לזכות במעט תשומת לב עולמית... מי יודע!

29 אז אמר. ביג דיל. אז תורידו פצצת אטום על אוסלו להעניש אותו  (לת) דיין
  • 19:12
  • 30.04.12

30 איזה יופי - לאחר גראסהמהולל בן ה-85 גם "חוקר השלום" המהולל בן ה-82 יוצא מהארון של חינוכו האנטישמי שמלפני השואה  (לת) ס.א.
  • 19:13
  • 30.04.12

31 מטעים אותו, ואז מרסקים אותו חובב קונספירציות
  • 19:14
  • 30.04.12

גם אני שנים שואל את השאלה המתריסה - האם יש ליהודים חלק בשנאה כלפיהם מעצם הוויתם, והאם האנטישמיות היא פועל יוצא של חברה בלחצים, שמחפשת את היד הנעלמה שאחראית למשברים הכלכליים.
היהודים הם מטרה נוחה, אין ספק, יש להם הסטוריה (רצח ישו), והם קהילה סגורה, שמתנהלת כחברה אליטיסתית שאין אלייה כניסה, ודואגת לקדם את היהודים בלבד, תןך שהם מסתגרים בדלת אמותיהם.

32 השאלה שצריכה להישאל היא למה עיתון הארץ בכלל טורח לראיין אותו ולתת במה לדברי ההבל הללו?  (לת) נועה
  • 19:15
  • 30.04.12

33 אני חושב רק על דבר אחד העוסק
  • 19:16
  • 30.04.12

איך זה שהיהודים שולטים בעולם ואני לא מקבל שום דבר.

34 מוזר.  (לת) עייף
  • 19:17
  • 30.04.12

35 קצת מגרדים את הציפוי הנורדי הבוהק ומתגלה האנטישמיות בכל כיעורה  (לת) סיימון
  • 19:17
  • 30.04.12

36 כמו גינטר גראס האנטישמי הזדקן ויצא מהארון- "הארץ" ודאי יאשים את הכיבוש.  (לת) אלי
  • 19:18
  • 30.04.12

37 מה נסגר, כולם נהיים אנטישמיים לעת זיקנה?  (לת) ישראלי אכזר
  • 19:19
  • 30.04.12

38 As they get old they are losing their mind  (לת) Citizen
  • 19:19
  • 30.04.12

39 חבל על הזמן. האיש מטומטם, או שברבות ימיו הפך סנילי. עצוב מאד.  (לת) עמי
  • 19:19
  • 30.04.12

40 איזה מדען גדול... ישראלי
  • 19:26
  • 30.04.12

לגטימי לשער שכך בגלל שלא ניתן להוכיח שההשערה אינה נכונה. ממש מדע במיטבו. כשחברה אירופאית נקלעת למשבר - האנטישמיות חושפת את פניה. זו מהותה של האנטישמיות - פוליטיקה של שנאה כלפי שעיר לעזאזל כדי להכחיש קיום בעיות פנימיות. לא ענין דתי ולא לאומי ולא בטיח. לכן האירופאים מתפוצצים מכעס על קיומה של מדינת ישראל; לקחו להם את היהודים ופתאום אין להם על מי לשפוך את הזוהמה שלהם.

41 אין קשר בין הבונים החופשיים ליהדות Google it
  • 19:27
  • 30.04.12

המקורות של הבונים לא ברורים אבל לפי כל הסימנים הם יצאו דווקא מהנצרות, שהרבה מהטקסים שלהם מקבילים לטקסים של הכנסייה המורמונית. יתרה מזאת - בנורווגיה ספציפית (ששיעור האנטישמיות בה הוא היום מהגבוהים באירופה) לא מקבלים כלל יהודים ל״בונים החופשיים״

42 הוא פשוט חולה וזקוק לטיפול או אשפוז ולא להתייחסות עניינית  (לת) מומחית לאלצהיימר
  • 19:29
  • 30.04.12

43 כנראה רגש אנטישמי חזק מאינטיליגנציה א
  • 19:29
  • 30.04.12

וסופסוף אנשים כמוהו וכמו גראס חושפים את פרצופם האמיתי

44 ברוויק צודק הסמול והמוסלמים יגמרו את אירופה!  (לת) אלון
  • 19:30
  • 30.04.12

45 ואני כל הזמן חשבתי שהם שונאים אותנו בגלל "הכיבוש" beetle
  • 19:30
  • 30.04.12

זה מה שהשמאלנים כל הזמן מכרו לנו, נצא מהשטחים - יהיה שלום ואחווה בעולם. והנה, שום מילה על שטחים, רק על עצם היותנו יהודים.
אז זו סתם שנאה? סתם אנטישמיות? ומה יקרה אחרי "השלום", הם יהיו בעמדה גאוגרפית טובה יותר לממש את חזונם? אז הפתרון של החזרת שטחים הוא לא הפתרון הנכון? זו כנראה לא הבעיה אלא התירוץ שהמציאו השמאלנים בכדי שתנוח דעתם. או כמו שהביטלס אמרו "החיים קלים כאשר העיניים עצומות".

46 ואם כבר נותנים דרור להשערות ישי
  • 19:33
  • 30.04.12

לעניות דעתי אין לפסול קשר אפשרי בין קבוצת פדופילים בנורווגיה לבין הסוציולוג יוהאן גאלטונג אני חושב שמאוד לא סביר שהוא מעורב בכך, אבל זה לא לגיטימי להסיר את ההשערה הזו בלי שיש לכך הוכחות".

47 יש בדבריו יותר מאמת... אבל כרגיל זה מפחיד כי לא יודעים לקבל ביקורת ואז מוציאים מהבוידן את "שונאים אותנו" ואין מה לעשות. יש מה לעשות את התופעות שמציין הפרופ' הנכבד , הציונות בראשית דרכה ניסתה למחוק אבל מדינת ישראל של היום אנטי-ציונית וגלשה חזרה לזהות דתית אטנוצנטרית גזענית ובחיבור לקפיטליזם חזירי.. מה הפלא שלא אוהבים אותנו ..כי אנחנו לא אוהבים את יעודנו האמיתי- אוניברסליות.  (לת) אזולאי
  • 19:34
  • 30.04.12

48 יש קשר הדוק בין שיניים צהובות לעישון  (לת) תפסיק לעשן חושם
  • 19:36
  • 30.04.12

49 אנחנו תמיד צודקים אבנר
  • 19:38
  • 30.04.12

אנו נתקוף תמיד כל אחד שינסה למצוא קשר ישראלי יהודי לגזענות, רודנות, , התנשאות וניצול כלכלי... העובדה היא שהיהודים אכן שולטים בתקשורת, בבנקים ומי שמתעמק קצת בהתנהלות העולם מבין שאילו מצליחים למחוק ריבונות מדינית בכל העולם ולהשתלט עליו... שווה לראות סרט בשם thrive

50 כמה מלחמה, דעות קדומו, רוע ושנאה יש בשלום הדני אסף
  • 19:39
  • 30.04.12

עוד קצת ממנו וסוף העולם יגיע

51 אין לי בעיה עם דעות השמאל בישראל.אך,אתם חייבים להבין שהאנטישמים בעולם,לוגמים בצמא את אמירותכם כנגד מדינת ישראל,ומשתמשים בהם כנגד יהודים בכל העולם.אז תביעו את דעתכם באופן חופשי,אך מתוך ידיעה שמשתמשים בכם למטרות אחרות.  (לת) תודה מראש
  • 19:40
  • 30.04.12

52 מגראס עד גאלטונג, עורו כל קשישי האחטונג, שחררו את השנאה הנושנה לעת זיקנה גילוי דעת
  • 19:41
  • 30.04.12

די להסתרה הנאורה, די לצלופן הליבראלי. הנה פנינו האנטישמים השחורים מתחת לעורנו הלבן. מה כאן לא מובן?

53 כנראה שהמילה שלום יש להמשמעות שונה באירופה כשמדובר ביהודים עמי
  • 19:46
  • 30.04.12

לא נשכח שנורבגיה סייעה בשמחה לנאצצים, לל מסקרן מי נתן לבור הזה דוקטורט

54 יאללה איך עלית עלינו כל כך מהר. מדובר בגאון. והפרוטוקולים כמובן... מי לעזאזל שכח לשהשמיד את הפרוטוקולים אחרי הישיבה. כמה פעמים אמרתי לשרוף את הפרוטוקולים אחרי הישיבה! דוד
  • 19:48
  • 30.04.12

הנה האדם שבזכותו יש לנו את "הסכמי" אוסלו. רעיון נפלא ממש ששינה את פני המזה"ת ללא הכר. אחרי נורווגיה, אפילו האביב נהיה הערבי

55 השאלה היא האם תהיה ישראל צודקת או נבונה. האווירה שיצר השילטון הימני קיצוני הישראלי סביב ישראל היא אווירת שינאה והתנגדות כמעט להמשך קיומה של מדינת ישראל. השלטון הימני קיצוני בישראל מצליח להוציא את כל השדים מכל הבקבוקים  (לת) ישראל נגד כל העולם (כמעט, חוץ מכמה חברים סהרוריים של נתניהו בימין הדתי אמריקאי)
  • 19:48
  • 30.04.12

56 זו נורווגיה שמממנת את רוב ״תנועות זכויות אדם״ בישראל? כן, וגאלטונג הוא נורווגיה האמיתית בכל סקר.  (לת) רונן
  • 19:48
  • 30.04.12

57 ממש לא מפתיע שהתרחש רצח המונים בנורווגיה. הפרופסור הזה הוא רוצח פוטנציאלי רונן
  • 19:49
  • 30.04.12

רמת האינטליגנציה של הנורווגים הגיע לשיא עם נובל.
אין ספק שעם זה הוא אחד העמים היותר מגוחכים בעולמנו.
ההתבטאות הזו מראה על הרמה של זקני נורווגיה.

58 על הפרוטוקולים: ברור שזה מסמך מזוייף, אבל באוכרנה של הצאר שירתו יהודים והם שסייעו בניסוח המסמך. בפרעות קישינב יהודים הצדיקו את הפוגרום משיקולים אנרכיסטיים וביאליק בבעיר ההריגה מכנה אותם (את היהודים המצדיקים) זידים (ראה מאמרו המעניין מאוד של מירון על המונולוג יויסף של שאלעמ אלייכעמ בהארץ מיום ששי האחרון. בקיצור, מדובר באנטישמיות מהסוג הגרוע ביותר, אבל ליהודים חלק בו.  (לת) שמאלן ללא כחל וסרק
  • 19:51
  • 30.04.12

59 תשאלו אותו אם אנחנו אשמים גם בהתחממות כדור הארץ, בקדחת העופות בקדחת החזירים, בהתפוצצות האוכלוסין ובמלחמה בסוריה .....  (לת) לשב
  • 19:57
  • 30.04.12

60 בית האבן מאחור מקסים,מזכיר את הסרט שר הטבעות לא? כותב
  • 19:58
  • 30.04.12

הבן אדם חי בסרט:-)
נקווה שלא יברח מהעלילה...

61 תשאלו אותו אם אנחנו אשמים גם בהתחממות הגלובלית ובקדחת החזירים  (לת) אורנה
  • 19:58
  • 30.04.12

62 גם הצעירים אנטישמים, אך שולטים על הסוגרין  (לת) איילת
  • 19:59
  • 30.04.12

63 אין ספק שמשחר ההיסטוריה היהודית אנחנו מייצרים שנאה כלפינו וזאת הסיבה לכל האסונות מסמר חלוד
  • 20:02
  • 30.04.12

שפקדו את העם היהודי וגם היום אנו מייצרים שנאה כלפינו ביחסנו הגזעני לכל מי שלא יהודי ואם נוסיף את הכיבוש המתועב וההתעללות בפלשתינים נבין שזה עניין של זמן עד לשואה נוספת . במקום שנשנה את דרכנו נלמד מהעבר ונתחיל להיות בני אדם אנו ממשיכים להיות יהודים.

64 ויקינגי מחופש לאינטלקטואל, רואה יהודי, זורק הכל וחוזר להיות חתול...  (לת) קוקוש
  • 20:05
  • 30.04.12

65 אני זוכר תגובות בישראל על ברייווק, כאשר נודע על זהות הקורבנות, שהיו מעורבים בשיחות על המאבק הישראלי-ערבי, ושהם היו פרו-פלשתינה. אנשים זעמו, והמפגרים אמרו מגיע להם. יש לזה שם? חוץ מברבריות, איזה שם יש לזה? אנטי-אנושיות? אנטי-נורווגיות? אין קשר יהודי, אבל כשתומכים ברוצח הזה, ולא מזדהים עם הקורבנות, לא נופלים בצד של ברייווק? למה גאטלוב לא נשאל על דעתו לגבי התגובות האלה? אולי הדיססמפטיה מקורה בדיססמפטיה? הטפשות האנושית חוצה גבולות היקום..  (לת) המראה
  • 20:09
  • 30.04.12

66 עיתון הארץ כינה את יוהאן גלטונג: "איש השלום". למי שזקוק לעוד הוכחה על הקשר הגורדי שבין הסמול לאנטישמיות. סוציולוג
  • 20:10
  • 30.04.12

ראו כאן:
http://www.haaretz.co.il/misc/1.1441183

67 הקשר בין האנטשמיות - אנטי ציונות והשמאל ו"רודפי השלום" תמיד היה ברור. רק אמר בקול מה שכולם חושבים.  (לת) חי
  • 20:11
  • 30.04.12

68 מי בתור? נו עוד אחד
  • 20:15
  • 30.04.12

תאודורקיס, גראס ועכשיו הנורבגי. נראה שלעת זיקנה משתחררות להן דעות שהוסתרו כנראה בצעירותם, כשהפרפוזיה למוח עדיין היתה בספיקה מלאה. מי הבא בתור?

69 אחלה פואטונה
  • 20:15
  • 30.04.12

אנו בעד מדינה איסלמית בנווגיה...

70 אחרי קריאת מאמר זה רואים כמה נכונים דברי ההיסטוריון ניתיניהו זכרו ברוך כדי להבין את ההווה צריך ללמוד מהעבר וכך לראות גם את העתיד לא משנה כמה שיהודי ינסה להיטמע בין העמים תמיד האנטישמיות תצוץ לה בווריאציות שונות...הרגשתי את השנאה של חלק מהנורווגים ליהודים במהלך טיול בפרו לא מפתיע אותי לשמוע זאת אבל לחשוב שיש יהודים שחוברים לאנשים מהסוג הזה זה ומוסרים מידע על המדינה ומערכת הביטחון בזה טמונה הדאגה  (לת) קי/דון
  • 20:16
  • 30.04.12

71 אתם רואים? כולם שונאים אותנו אז נמשיך בכיבוש ובפרנואידיות ונמשיך להתנהג כמו אידיוטים.  (לת) ימני מצוי
  • 20:19
  • 30.04.12

72 ראיתי אותו בראיון בטלוויזיה הסינית. מיד שאלתי את עצמי מי האדיוט הזה. ההגיון הצרוף שלו כביכול כל כך נוצרי. כל כל אירופאי. כל כך מחה"ע ה2. המנחה הסיני שאל אותו אם הסכמי אוסלו הם כשלון, והוא ענה שכנראה הישראלים והאמריקאים רימו אותם. שהרי לא ייתכן שעם נאור כנורדים יטעה, ולא ייתכן שעם מסכן כפלשתינאים ישקר. אז לא ידעתי שהוא מאדריכלי הסכם אוסלו. עכשיו אני מבין הכל. גם את הסיסמא :" "להעמיד את פושעי אוסלו לדין" אבי צנעני
  • 20:19
  • 30.04.12

בהמשך הוא דיבר על התפרקות האימפריה האמריקאית" ועל איך שזה קורה מהר יותר ממה שצפה וכה סבל שהאימפריה הזאת גרמה לאנושות. המנחה הסיני כמעט השפיך על המסך. כי המובן של זה הוא שהסינים הם המעצמה הבאה. ונשאלת שוב השאלה - מי נתן לאדיוט הזה להתעסק לנו בהסכמי השלום הארורים ההם?

73 מי שקרא את מסמכי החזון של ערביי ישראל מבין כי גלטונג המנהיגות הערבית בישראל וחלקים גדולים בשמאל הישראלי (ממרצ שמאלה) מדברים בדיוק באותה שפה  (לת) ממש לא מפליא
  • 20:19
  • 30.04.12

74 "אוסלו" ו- "שלום" כבר מזמן מוטשגים הפוכים זה לזה!  (לת) אבי
  • 20:19
  • 30.04.12

75 זהו מורה הדרך לשמאלנים הישראלים  (לת) הגלשנית
  • 20:20
  • 30.04.12

76 איזה סבא נורבגי חביב. הביא המון כבוד לנכדים שלו. פסבדיר
  • 20:24
  • 30.04.12

כל מגלגלי העיניים ויפי הנפש למיניהם. אל תמהרו לוותר על המדינה, כי זקנים חביבים כמוהו, עם אלות וגז מחכים לנו במקומות אחרים.
והם כבר הוכיחו פעם שהם יכולים.

77 אותי תמיד מצחיק לשמוע נוצרים ומוסלמים מלינים על השתלטות היהודים על העולם חוצפנים
  • 20:25
  • 30.04.12

סליחה, בקוד הגנטי הדתי שלכם רשום השתלטות על העולם. בהנחה שאתם צודקים והיהודים אכן מבקשים להשתלט על העולם, מדוע מה שמותר לכם, אסור עלינו?

  •   צודק במליון אחוז. דקל
    • 21:40
    • 30.04.12

    השפות המדוברות ביותר בעולם מלבד סינית וערבית הן שפות אירופאיות:אנגלית,צרפתית,ספרדית ורוסית.גם הערבים כבשו בכיבוש הערבי שטחים אדירים(מרוקו עד מלזיה) והאירופאים, האמריקות,אוקיאניה,אפריקה וחצי אסיה הוטבלו לנצרות.
    ואחרי זה הם אומרים שאנחנו מנסים להשתלט על העולם.
    והכי מצחיק זה שהנורבגים התחילו עם זה ראשונים(הגיעו עד קנדה)

78 הפרוטוקולים, הם בוודאי המצאה מרושעת. אבל לצערי יש אמת שלישראל יש יד ורגל והשפעה על יותר מדי דברים בעולם וללא הצדקה.  (לת) הוא לא לגמרי צודק, אבל יש משהו בתסכול שלו
  • 20:25
  • 30.04.12

79 ככל הנראה האיש שתה אקוואויט מאד חזק לפני שהוא דיבר עם העיתונאי המתעניין
  • 20:25
  • 30.04.12

אבל על פי מה שראיתי בוויקיפדיה גם כשהוא היה פיכח הוא לא היה משהו.

80 יש לא מעט ישראלים יהודים שחושבים כמותו  (לת) יובל
  • 20:28
  • 30.04.12

81 חלק לא מבוטל מהישראלים עוינים את ישראל ואת היהדות, אז מה לנו כי נלין על הנורבגים?  (לת) השינוי צריך להתחיל מבפנים
  • 20:33
  • 30.04.12

82 אין בכך כל חדש..:יוהאן גלטונג,גינטר גראס וביוצ"ב ,שייכים לגווארדיה הוותיקה של אנטשמים של ראשית המאה הקודמת.שנים הם שמרו את דעותיהם לעצמם.אז החלו גלי הכחשת השואה לסוגיהם ובמקביל עלה הגל המשותף לשמאל הרדיקאלי והאיסלאם - שלילית עצם הקיום של מדינת ישראל.באוירה זו של גאות בשינאת יהודים, גם האנטישמים הקלאסיים "תופסים גלים"  (לת) ייאי
  • 20:33
  • 30.04.12

83 זה הכריש של המוסד עשה את זה  (לת) ראיתי אותו
  • 20:35
  • 30.04.12

84 האיש הוא אנטישמי. הוא אמנם מנסה, ומצליח להסוות זאת באמצעות ציחצוחי לשון כאלה ואחרים. אבל, בסופו של דבר, האיש הוא אנטישמי קלאסי. רבים כמותו בנורבגיה, רבים היו, רבים יהיו. האנטישמיות שורשיה עמוקים ולא תיעלם. מעבר לזאת, קל לשנוא את היהודים. ראו למשל את החרדים בישראל.  (לת) שאול
  • 20:38
  • 30.04.12

85 אלף מאמרים, מאה ספרים וטיפש כמו נעל.  (לת) יוסי
  • 20:45
  • 30.04.12

86 מוריס בהלם. מוריס
  • 20:58
  • 30.04.12

קודם התברר שבנורבגיה יש רוצחים. עכשיו גם מתברר שבנורבגיה יש טפשים. כמה פרות נורבגיות שחוטות מוריס לעוד צריך לסבול? איפה הימים שבהם נורבגית אדומת רגל היתה עושה למוריס נעים בצוואר, על הדשא בקיבוץ?

87 מה ההתרגשות הזאת ? יש מרצים ישראלים בארץ ובחו"ל שמתבטאים באופן חריף יותר  (לת) TT
  • 21:01
  • 30.04.12

88 אני חושב שמאוד לא סביר שיוהאן גאלטונג היה מעורב ברצח עשרות בני אדם בפיגועים בנורווגיה בקיץ האחרון, אבל זה לא לגיטימי להסיר את ההשערה הזו בלי שיש לכך הוכחות. על כן יש לעצרו עד סיום ההליכים  (לת) אורי
  • 21:08
  • 30.04.12

89 הוא חושב שכולם כמוהו Yossi
  • 21:12
  • 30.04.12

"אבי לימודי השלום" תומך בטרור ערבי נגד ישראלים,לכן הוא מניח שישראלים תומכים בטרור נגד אנשים שכמותו.

90 האנטישמים יוצאים מהחורים לעת זקבתם כשאין להם מה להפסיד cnch
  • 21:16
  • 30.04.12

אז מתגלה הפרצוף האמיתי והנונוול של הצבועים

91 נורבגים אליק
  • 21:19
  • 30.04.12

מחקר חדש מגלה שהקור אכן פוגע במנת המשכל של כאלו המתיימרים להיות "חכמים"

92 אכן מלומד בלימודי ה"שלום" - אירגוני שלום הפכו לפשיסטים הזוים ומסוכנים. זאבים בעור של כבש.  (לת) י
  • 21:25
  • 30.04.12

93 הוי הארץ, הארץ... .
  • 21:28
  • 30.04.12

החלום ושברו, המציאות עולה על כל דמיון.
לפחות יש בכם את היושר לפרסם.
השתדלו להמנע מלרדת על אלי ישי בעניין זה.

94 גם אין הוכחה שלגיה ושבעת... הנסיך
  • 21:38
  • 30.04.12

...הגמדים לא עומדים מאחורי הטבח, אז בוא לא נפסול את האופציה.

95 the latent anisemitism in the world and our government shmuel sever
  • 21:40
  • 30.04.12

One cannot avoid the neo nazi antisemitism in the world, but we also have to weght the influence of our own government in incresing this WAVE.

96 דעה, אני השמאלן מהצפון
  • 21:40
  • 30.04.12

הכתבה על האיש החולני הזה,מיותרת! הכתבה חולנית, הדיון חולני שלא לאמר גס רוח. ובכלל, מה מענין אותי מה הנורווגי הזה חושב?
אז הוא חושב! אז מה?
ולמה כל השנאה הארסית הזו בין המגיבים? אוי לנו אם כך אנו נוהגים ביננו לבין עצמנו, אני גר במעלות ויש כאן הכל, שמאל ימין ודתיים ימיניים ושמאלאנים אך כזו שנאה מעולם לא חשתי פה!
תתביישו מגיבים! לא כולם, אך הרוב מביניכם!
אגב. אולי חלקכם גיבורים רק על הנייר, ובעילום שם מקללים חופשי?

97 יוהאן איש שלום לאנשים חושבים עצמאית גולן
  • 21:47
  • 30.04.12

כדי שחלילה לא נואשם בהוצאת דברים מהקשרם, קראו בעצמכם מה יש לעקיבא אלדר לכתוב, בפרט לגבי הקשר של הנ״ל להסכם אוסלו וגם, כן גם לארגון שתי״ל, http://www.haaretz.co.il/misc/1.1441183

98 דמנציה של אדם אומלל בן 82, והעולם קופץ כנשוך נחש. אז אמר!!!  (לת) מניה שוחד
  • 21:50
  • 30.04.12

99 גאלטונג תמך בקויזלינג ובהסגרת יהודים לגרמנים  (לת) יוהן
  • 21:51
  • 30.04.12

100 שמאל קיצוני או ימין קיצוני זה אותו דבר- או שאתה מקבל קומוניזם או שאתה מקבל פאשיזם.  (לת) איכס
  • 21:53
  • 30.04.12

101 Is this dude HAZOI? DRUNK? or just DUMB???????Just asking  (לת) someone
  • 21:58
  • 30.04.12

102 הקור, האוויר הדליל ויותר מדי סלמון.  (לת) אהה... וחושך רוב השנה
  • 22:08
  • 30.04.12

103 למה "תדהמה"? יש כ"כ הרבה דוגמאות לאנשים שמסתירים את נטייתם הטבעית ע"י החצנה של התנהלות הפוכה. גייז בארון שרודפים הומוסקסואלים. פוליטיקאים ושוטרים מושחתים ש"נלחמים" בפשע. פדופילים ש"מחנכים" ילדים וכו'. אז למה שלא יהיו "אבי לימודי השלום" ודומיו ה"אקטיביסטים ההומניים" המסתירים מיליטאנטיות מודחקת וגזענות בהחבא?  (לת) אובייקטיביסט
  • 22:16
  • 30.04.12

104 התכוונתי להתנצל ולבקש מחילה על הברכיים... אולם לאחר שקראתי כמה טוקבקים של פשיסטים ישראליים המנאצים את השמאל וקוראים למחיקתו מעל פני האדמה בארץ ובחו"ל אני תוהה אם לא היה גרגר של הגיון בדבריי  (לת) Prof. Galtung
  • 22:18
  • 30.04.12

105 איזה דפרים - גם שולטים בתקשורת העולמית ועם מטים אותה נגדינו? הפוך גוטה סתם קקר
  • 22:18
  • 30.04.12

יש אגב עוד ארועים רבים שיש לחקור בהם את הפן הישראלי

106 רוח גבית לשמאל הישראלי מה שמוכיח נחצ׳ה
  • 22:28
  • 30.04.12

שמהרסייך ומחריבייך לא רק ממך יצאו........

107 norway beni cohen
  • 22:32
  • 30.04.12

הדגל הנורבגי מזכיר את הדגל של גרמניה הנאצית
למה לא משנים אותו?

108 לכל עם המשוגעים שלו ולפעמים הם לצערינו מנהלים מוסדות מכובדים כמו ראשות ממשלה וכ"ב  (לת) פלץ
  • 22:40
  • 30.04.12

109 כל עם והזילבר שלו גידי
  • 22:43
  • 30.04.12

זוכרים את זילבר מופיע בהתנדבות בעצרות של 'יש גבול'' לפני 30 שנה?
מאז קפץ לו הגאלטונג...

110 הנורבגי הזה הוא שוטה גמור, או סתם אנטישמי, מהסוג הסטנדרטי הישן, המחליט שהיהודים אשמים בכל צרה בעולם. מה שמעניין הוא , שבעיני השמאל הישראלי הוא היה , לפחות עד עכשו "איש הגון ומוערך". נטיות אנטישמיות אינן נולדות ביום אחד.  (לת) שלמה
  • 22:46
  • 30.04.12

111 if there is such a big fuss about it ? can you confirm this item ?  (לת) why isn't it on any Norwegen news site ??
  • 22:51
  • 30.04.12

112 בכיף!!! מבחינתי מדינת ישראל צריכה לחבק את בריוויק!!! גאווה אמיתית
  • 22:55
  • 30.04.12

רצה לקלל ויצא מברך

113 לולא צויין שם הדובר הייתי מהמר שזהו פעיל שמאל ממוצ בלי טיפת ציניות
  • 22:56
  • 30.04.12

ממוצע בן ימינו, בנוסף ההבנה שמגלה " כי ניתן לחזות את הגזענות" ממש מבית היוצר של "הבנת המניעים של רוצחי יהודים מתיישבים ביו"ש ובפרט משפחת פוגל ועולליה.." מה הסערה? מה ההבדל?

114 האם זה באמת הפתעה ?  (לת) מ.
  • 23:00
  • 30.04.12

115 האיש החליט לחסל את שרידי השמאל הישראלי  (לת) חבר של שימון, קוויזלינג חדש
  • 23:00
  • 30.04.12

116 הבריוויק של האקדמיה הנורווגית שואל
  • 23:12
  • 30.04.12

מעניין לדעת איזה שלום חוקרים במוסד שלו. גאלטונג כנראה הוא הקורט וולדהיים של האקדמיה הנורווגית.

117 מה זה דיציפלינה?  (לת) z
  • 23:18
  • 30.04.12

118 מה שהוא בעצם רוצה להגיד זה למה לזקני ציון מותר ולזקני האקדמיה הנורווגית לא?  (לת) ויקינג
  • 23:31
  • 30.04.12

119 ואלה הפרופסורים של הנורבגים אז תתארו לכם מה העם חושב  (לת) מאיר
  • 00:07
  • 01.05.12

120 דוגמה נוספת, לדידו, היא האביב הערבי, "שמסוקר במונחים של דיקטטורה-דמוקרטיה, אך לא במונחים של התפקיד של ארה"ב וישראל, שעומדות מאחורי הדיקטטורות האלה". מה אתה אומר! גם על זה אנחנו אחראים?
  • 00:13
  • 01.05.12

אני באמת מתחיל להעריך את היהודים יותר ויותר!

121 שאלה בקשר לפרוטוקולים של זקני ציון יהודה החשמלאי
  • 00:17
  • 01.05.12

זה באמת היה TCP/IP?

122 אמור לי שהופתעת מדבריו ואומר לך מי אתה.  (לת) אינפיניטי
  • 00:36
  • 01.05.12

123 כל השערה אפשרית. גם זו האומרת שהוא עצמו סייע לרוצח. מושיק
  • 01:10
  • 01.05.12

ולגבי הטיעון שהיהודים מצליחים בעסקים ובאקדמיה, ושאחוז גבוה של הפרופסורים באוניברסיטה הם יהודים, ומשתמע מזה שיש בדבר פגם גדול, הרי גם הוא פרופסור מצליח מאד, מה שגם אפשר לטעון שה בעייתי מאד.

124 האנטישמי הישן והחלוד מנדוזה
  • 01:20
  • 01.05.12

השמאל הגויי, האתיאיסטי שואב את שנאתו העקשנית ליהודים היישר מתוך באר הנצרות האפלה. ואף כי מרד מזמן בצלוב ובכנסייתו, בדבר אחד לא מרד, ועליו הוא ממשיך להתרפק בכל נימיי נפשו האירופאית המיטיבה כל-כך לשנוא, והוא--שנאת היהודי. לכן אין בעיניו דבר מתועב שיהודי לא יהיה מוכן לטנף בו את ידיו החמדניות. למה דווקא יהודי? תשאלו; למה לא יהודי? יענה. הריי הוא הזר הותיק והמוכר כל-כך, שהשנאה אליו מקודשת בכל הספרים הקדושים לשעבר. רוצח אלוהים שלא היה ולא נברא. ולכן, חשוב לו להאמין בכל עלילת דם מתועבת ואף להצדיק אותה בק"ן טעמים כדיי לחיות בשלום עם השנאה החולנית, שמרקיבה את נפשו זה עידן ועידנים. כן, גרד ממנו את הציפוי המוזהב של מתקן העולמות, ולא תופתע לגלות את האנטישמי הישן והחלוד.

125 השואה שייכת לשנאת הזר המצליח בתרבות האירופאית. דני
  • 01:29
  • 01.05.12

שנאה זו רק גוברת ככל שישראל ויהודים מצליחים יותר.
הצלחתינו ב48 וב67 להשאר בחיים הם הדוחפים לשנאתה של אירופה הנוצרית , ובעיקר צפון אירופה, לישראל.
לא במקרה אמר קישון (החי לא במקרה באירופה) "סליחה שניצחנו" הוא חי את התחושה שהשארות יהודים בחיים זה דבר שמאד מרגיז את אירופה שכה ניסתה שוב ושוב להשמידינו.

126 אני לא מבין על מה הארץ מלינים צעיר ציון
  • 01:36
  • 01.05.12

השגתם את מטרתכם... אתם יכולים לסמן עוד וי.

127 "לימודי השלום" - ולא להתראות. האנטישמיות חיה ובועטת.  (לת) הגיע הזמן לבעוט בחזרה
  • 02:07
  • 01.05.12

128 האמת היא שקר לכם בגלל שלקחנו לכם את השמש . שרוליק
  • 03:59
  • 01.05.12

ואת כל הרקטות מעזה אנחנו בעצם יורים על עצמנו כדי להתאמן בכיפת ברזל
ואת הפיגועים של המתאבדים בבתי הקפה באוטובוסים ובכל מקום ציבורי זה גם אנחנו לעצמנו - סתם דילול אוכלוסין - יש יותר מדי יהודים אתה בטח מבין את זה .אגב אתה טועה בקשר לשואה - זה לא היה בגלל אנטישמיות זה אנחנו אירגנו את זה ואנחנו כבר מארגנים את השואה הבאה שלנו - תוכל להשיג כרטיסים ביציע מול תאי הגזים המודרניים ותוכל לראות יהודים מתים מתוך תא הגזים בשידור חי - אנחנו באמת שולטים על התיקשורת גם כזאת .

129 מעניין... הוא היה יכול להתקבל למסדר-השמאלנים-הפוליטיים - שלנו  (לת) שפכטל
  • 05:05
  • 01.05.12

130 צודק , זה ההוא עם מחבט הטניס מחיסול מבחוח  (לת) קרפלך
  • 06:34
  • 01.05.12

131 על השמאל להסתכל עם מי הוא נכנס למיטה. נכון גם לימין  (לת) Galileo
  • 06:51
  • 01.05.12

132 מה אתם מתנפלים על המסכן הזה? כשתגיעו לגילו ולמצבו תדברו הרבה יותר שטויות. הבעיה היא שאיש לא יפרסם את ההבלים שלכם בתקשורת העולמית...  (לת) נא להרגע
  • 07:28
  • 01.05.12

133 אין לפסול את הקשר בין גאלטונג לבין הגאולייטרים הנאצים. שניהם מתחילים באות G  (לת) לא פוסל
  • 07:34
  • 01.05.12

134 רעם ביום חורפי כלב נשך אדם
  • 07:43
  • 01.05.12

ממש מפתיע שכל מיני הזויים ממכוני "שלום" למיניהם מתגלים כאנשי שינאה . פעם אחר פעם אחר פעם אנו למדים שלא הכיבוש הוא שגורם לאירופאים לשנוא אותנו אלא הגנטיקה. אנשי ה"שלום" פשוט מתוסכלים מהעובדה שההיסטוריה זימנה להם הזדמנות לחסל סופית את היהודים והם הצליחו לפספס אותה. כמה נחמד לדעת שהשמאל הקיצוני שלנו מוביל ומלבה את השנאה כנגד בני עמו , קורא לחרם,לבידוד ומעניק לאנטישמים לגיטימציה לדעות החשוכות שלהם. שטויות . אני סתם מתלהם ,מדובר בביקורת לגיטימית. לא כל מי ששונא את ישראל, שולל את זכות קיומה וטוען שהיהודים אשמים בכל תחלואי העולם ,הוא אנטישמי. יש כאלה שהם סתם טייסים לשעבר שאוהבים לצייר על קירות אושוויץ.

135 עוד זקן שנשתבשה עליו דעתו  (לת) עמי
  • 07:49
  • 01.05.12

136 הסיפור האמיתי כאן הוא הכתב עופר אדרת ועוד משהו
  • 08:11
  • 01.05.12

נראה שהארץ הטיל על הכתב עופר אדרת משימה לשנות את הדימוי של העיתון. שימו לב לכתבות האחרונות שלו.

137 אוי אוי אוי! שוב המציאות טופחת על פני השמאל המסכן שלנו. מדברים על אביב ערבי וראו מה קרה בארצות ערב. מדברים על שלום עם מצרים וראו איך הם מדברים. מדברים על אירופה הנאורה ו...  (לת) ע
  • 08:13
  • 01.05.12

138 עוד זקן יהודי
  • 08:31
  • 01.05.12

עוד זקן שאיבד את האפשרות לשמור דברים בפנים צריך לבדוק אם הוא עושה פיפי במיטה

139 גרסה משודרגת להסכמי אוסלו  (לת) רון פונדק
  • 08:58
  • 01.05.12

140 להעמיד לדין את דגן שעשה את זה בלי אישור  (לת) @ בנצי - א @
  • 09:01
  • 01.05.12

141 בתורה כתוב שאדם צריך לבקש מבורא עולם לחיות עד גיל  (לת) אלעד
  • 09:03
  • 01.05.12

142 גם הנאצים אהבו לשמוע את בטהובן ואת באך נח
  • 09:23
  • 01.05.12

כנראה שמדובר בעוד אדם שלכאורה הוא בן תרבות
ולמעשה הוא בדיוק ההפך.קצת מגרדים את הציפוי ומתברר מיד
שהכל הצגה.ובעצם מדובר בעוד אנטישמי מהסוג הרגיל.
מעניין רק באיזה תפקיד הוא היה במשטר הנאצי-אולי תועמלן
אצל גבלס .אבל אולי זה לא היה מספק את היצרים האפלים שלו
אז יתכן שגם גרוע מזה.
בכל אופן טוב שזה יצא.כך אפשר לבחון את מה שכתב בצורה יותר
נכונה.

143 מי היהודים השולטים בתקשורת האמריקאית?! אבל מה הטעם לשאול שכמותו על עובדות עמית
  • 09:39
  • 01.05.12

כמו השמאל הישראלי שהייתי חלק ממנו, הוא חי עמוק בתוך התיאוריות שלו, והעובדות לא חודרות פנימה

144 לצערי שמעתי הרבה התבטאויות של ישראלים שתמכו ברוצח הנורבגי ימנים אמרו: "לא הפסד גדול"
  • 09:48
  • 01.05.12

אז אני בהחלט מקבל את ההקבלה של הימין ישראל וקישורו לרוצח הנ"ל.

145 איזה אוסף מהמם של שטויות! יעקב המאירי
  • 09:52
  • 01.05.12

נתחיל בנושא פשוט: הטמבל הנורבגי לא יודע שלבונים החופשיים אין שום מקורות יהודיים- מוצאם מגילדות האומנים הנוצריות שממש לא קבלו אליהם יהודים. ונעבור "לפילוסופיה" של הטמבל הזה: אי אפשר לשלול שום רעיון עד שלא מוכיחים את ההפך? מה בקשר לרעיון שהוא עצמו (בתמיכת ידידו עקיבא אלדר) יזם ומימן את הטבח של צעירי השמאל ע"מ לקומם את דעת הקהל נגד הימין? ו"פרוטוקול זקני ציון"? הוא לא למד כלום בבית-ספרו של קוויזלינג?והכי יפה זו התיאוריה על היהודים השולטים בתקשורת - כעת הבנתי למה מצבנו בתקשורת העולמית כ"כ גרוע. טמבל נורבגי זקן כבר אמרתי?

146 אני רואה חשיבות אביחי
  • 09:53
  • 01.05.12

בפינוי ההתנחלויות, כדי לבוא לעולם עם ידיים נקיות.

147 הגן הנורדי הרדום, זה שהדליק את אזרחי גרמניה למשמע דברי היטלר מוטציות
  • 10:04
  • 01.05.12

הוא שם - מתחפש למקור של נאורות, רדיפת שלום ומוסריות נעלה.

רק תעשה לו שינוי קטן והוא הופך מגן שגורם לדיבורים לגן שגורם למעשים מהמתועבים שבן אנוש יכול לעשות.

וכן , גם אני נגעל משמאלנים שלא מבינים כי הם במו ידיהם מאקטבים את הגנים האלה אצל "רודפי שלום" באירופה. שנשמעים משום מה כמו אחרון האנטישמים באלפיים השנים האחרונות.

148 למה לא הוזכרו אנשי רוח נורווגים שגינו אותו? כי אין כאלה ???  (לת) דן
  • 10:44
  • 01.05.12

149 מה, גם הוא כתב של "הארץ"?  (לת) שוקי
  • 10:52
  • 01.05.12

150 יפה דרשת. אבי לימודי "השלום" ודומיו הם שותפיהם הטבעיים של השמאל הישראלי והאירופאי.  (לת) סתמאחד
  • 11:13
  • 01.05.12

151 נורבגיה הפכה בשקט בשקט לאחת המדינות האנטישמיות ביותר בעולם...גועל נפש!!  (לת) איל
  • 11:17
  • 01.05.12

152 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.............  (לת) בוא אלנו לשמאל
  • 11:29
  • 01.05.12

153 תדהמה: הסוציולוג העמיד מראה למול השמאל הישראלי  (לת) וחשף את הסכם אוסלו
  • 11:58
  • 01.05.12

154 נראה שגילו המופלג עיוות את מוחו טוב שהוא בגיל 82 לא נשאר לו עוד הרבה זמן לחיות  (לת) אזרח
  • 12:20
  • 01.05.12

155 אני בתור אחות מומחית בגריאטריה לא מתפלאת בכלל. מירי
  • 12:29
  • 01.05.12

זה טבעי לגמרי ומאוד נפוץ שאנשים בגיל המבוגר (82) משתבשת עליהם דעתם והם מתחילים לפלוט שטויות הזויות. גם העקבות שנשלטות ע"י המוח יוצאות מכלל שליטה ופתאום האדם הקשיש חושף את אמונותיו האמיתיות (במקרה הזה- האנטישמיות) אותם טרח להסתיר מסיבות פוליטיק- קורקט ומקובלות חברתית.

156 למה אני לא נדהם ימני לא נדהם
  • 12:37
  • 01.05.12

אתמול נפטר איש בן 102 שקראתי ראיון שנערך עמו לפני כ3 שנים האיש חכם
בראיון הוא אמר כמה דברים שלי אישית למרות היותי ימני נשעו אז קיצוניים קצת .אבל האיש צדק האיש הזה הוא אביו של ראש ממשלתנו והאיש הזה נחסם על ידי האליטות השמאלניות ולא לימד אצלנו באוניברסיטאות הוא לקח את עצמו והגיע לגדולות בניכר.

157 מה שיותר מעניין מדברי ההבל שלו, זה איך הוא סוקר בנורווגיה ובאירופה , אם בכלל  (לת) נעמה
  • 12:52
  • 01.05.12

158 Dementia? He needs to be checked by neurologist.  (לת) Michal Samuel
  • 13:03
  • 01.05.12

159 מצטער מאד, אבל הפרופסור אנטישמי. עובר אורח
  • 13:05
  • 01.05.12

בלי קשר לשאלה מהי דתם או לאומיותם של השולטים בתקשורת הליברלית הבינלאומית, עובדה היא שכל הנושא של ישראל הוא שולי מבחינתם, ואת משימתם העיקרית בעולמנו הם רואים בהנחלת עקרונות המתירנות הליברלית. העובדה שאת התמיכה הפוליטית העיקרית בימי הבחירות מקבלים הליברלים מהאוכלוסיות השוליות של המוסלמים, השחורים ויתר המהגרים מארצות נחשלות, מסבירה למה, בין היתר, לצבע העור הלבן של בעלי התרבות האירפית נודעת בימינו קונוטציה שלילית בתקשורת הבינלאומית. זה גם מסביר למה הליברלים עושים ככל יכולתם לשכפל את "הצלחתם" בדרא"פ, ולהרוס את התרבות האירופית בכל מקום בו היא מצויה. אם מכל ערמת השחת הזו הצליח הפרופסור הנכבד לשלוף רק את ישראל הקטנה שנראית כמו מחט על המפה העולמית, אין מנוס מהמסקנה שהפרופסור אכן אנטישמי.

160 אנשים מעוותי מחשבה ותבונה בחסות אקדמאית מטיפים לשנאה שבעקבותיה הכל יכול לקות.  (לת) קויזלינג
  • 13:30
  • 01.05.12

161 נוכל נורווגי הצליח לעבוד על כולם עד זיקנתו ועכשיו הרעל נשפך אבי
  • 13:31
  • 01.05.12

במשפטי נירנברג כל בכירי הנאצים אמרו שלפני המלחמה ייצוג יהודי בעמדות מפתח בחיי הרוח והכלכלה היה גבוה מידי לטעמם ולכן חובה היה על הגרמנים הטובים לפעול בעניין. לא מפתיע שאירופאי זקן, מאמץ בחום את תורת הנאצים ככתבה ולשונה, נראה שהנבלה ידע להסתיר זאת היטב מרבית ימי חייו. הרצל צדק - הם יונקים את האנטישמיות בילדותם ונראה שזו נקלטת היטב בDNA שלהם.

162 היו נורבגים נאצים במלחמת עולם שניה בן
  • 13:46
  • 01.05.12

היו הרבה נורבגים אשר הצטרפו לגרמנים במלחמת עולם שניה, ועשו זאת מתוך התנדבות. אולי גם יוהאן גטלונג שייך אליהם או לפחות מעריץ אותם. בכל אופן האנטישמיות באירופה ובנורבגיה מתעוררת.

163 כן, זה פרי הכיבוש יריב
  • 14:30
  • 01.05.12


למען הסר ספק, אין בדבריו של האיש ה"נכבד" אלא ביטויי שנאת יהודים עתיקה. הבעיה היא לא הדברים שנאמרו אלא עצם זה שהוא הרשה לעצמו להתיר רסן ולהתבטא כך. זהו רק עוד גילוי לכך שישראל מאבדת כל כבוד ולגיטימיות בעיני העולם. הצבור היהודי בישראל חי בהונאה שהכל בסדר אבל כל ארצות העולם לא יוותרו לנו על פירוק ההתנחליוית. היום עוד נגיע ונתגעגע לדברי בלע כאלו

164 כנראה ששכלו של גאלטונג התרופף עם הגיל.  (לת) אלצהיימר
  • 14:42
  • 01.05.12

165 מכון לחקר השלום, מועצת זכויות האדם באו"ם.. טמיר
  • 14:49
  • 01.05.12

אז קוראים לו המכון לחקר השלום, אז?
מדובר באנטישמי, לא חסר כאלה בעולם ובטח שלא בנורבגיה שזאת המדינה הכי אנטישמית באירופה
לא צריך להתרגש. 60 אחוז מהעולם היו רוצים לראות את היהודים מתים, אז?

166 האם הארץ צריך לראיין כל הדיוט?  (לת) דן
  • 15:12
  • 01.05.12

167 ואו, אנטלקטואל ארופאי אנטישמי, אני המום, איזה חדשה מרעישה  (לת) דן
  • 15:13
  • 01.05.12

168 אולי מישהו יתבע אותו על הוצאת דיבה כבר!  (לת) אבי
  • 15:18
  • 01.05.12

169 כמה מפתיע מייק
  • 15:29
  • 01.05.12

ש"“אבי לימודי השלום" מתגלה כאנטישמי קיצוני. מעניין שהוא לא יהודי כמו חלק מהשותפים להשקפותיו המסוכנות.

170 אם הסטוריון כמו גאלטונג תומך בתיאוריית הקונספירצית "הפרוטוקולים של זקני ציון" אז, או שנעשה סהרורי לעת זיקנה או שמתגלה כאנטישמי מובהק.  (לת) טל,ראשל"צ
  • 15:46
  • 01.05.12

171 כתלמיד לשעבר של גלטונג באוניברסיטה נורבגית עלי לצתת מה שאמר לי בכיתה-"היהודים משתמשים בשואה על מנת להרויח כסף"  (לת) אמיר
  • 16:21
  • 01.05.12

172 עוד אנטישמי במסווה של שמאלן רון
  • 16:40
  • 01.05.12

כמו רבים אחרים בעולם ולצערי גם בארץ, חושף ״רודף השלום״ הנבזה את פרצופו האמיתי

173 השאלה האמיתית היא האם "הארץ" עומד לחזור בתשובה וישוב להיות עתון ציוני, כמו לפני 50 שנה, שאלתיאל
  • 17:20
  • 01.05.12

או שימשיך להוות במה מרכזית לעוכרי ישראל מקצועיים דוגמת לוי, הס, אלדר, שטרנהל ורבים אחרים?

174 אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה oli
  • 18:29
  • 01.05.12

תדהמה זה ביטוי צנוע לתחושה שאחזה בי למקרא הידיעה
אך כאשר מטשטשים הגבולות בין אנטישמיות לאנטי ישראליות זה הביטוי
המדוייק ביותר שלה. וזה נקרא פרופסור לשלום עולמי שמחר יודיע שדבריו הוצאו מהקשרם

175 פרופר' גאלטונג מנסה לתפוס טרמפ לפרסום על גבנו יין בן חומץ
  • 13:19
  • 02.05.12

הנורבגי ההזוי הזה, מת מקנאה על הצלחת "היהודים" גם במגרשו הביתי, שם מוענק פרס נובל כל שנה, וצריך לבלוע "צפרדע" כל שנה בדמות מדען יהודי.
ומי שמבקש פרסום מהיר וזול ימשך "למדורת האנטישמיות" שם יזכה לתגובות
מיידיות, ניסה לעשות לעצמו חיים קלים וליצור מוניטין, רק שכח שיש עוד יהודים
קיימים שיכולים ומסוגלים להגיב!!

176 מחנה השלום כוחו גדול..  (לת) אמר אפרים קישון
  • 15:27
  • 02.05.12

177 יש לו שיניים יפות  (לת) נעם
  • 14:16
  • 04.05.12

178 זה שיש אנטישמיות-זה לא סיבה להמשיך את הכיבוש.וזה שיש כיבוש זה לא עילה להיות אנטישמי יהודי לא ציוני
  • 13:20
  • 06.05.12

עד שלא נשכיל להבין שאנחנו גם מדכאים וגם מדוכאים לא נצליח להשתחרר באמת ולהבטיח את הקיום שלנו.



פעילות
המלצות