מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

קריקטורה בעיתון גרמני: חיילי צה"ל בשירות תעמולת הבחירות של נתניהו

העיתון, "טגסשפיגל", קישר בין מבצע "עמוד ענן" לבין הבחירות המתקרבות. שני עיתונים נוספים בגרמניה פרסמו קריקטורות בנושא

חיילי צה"ל בשירות תעמולת הבחירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מופיעים בקריקטורה שפורסמה אתמול (שבת) בעיתון גרמני פופולארי. מהדורת סוף השבוע של העיתון "טגסשפיגל", שרואה אור בברלין, פירסמה איור בו נראים שלושה חיילי צה"ל במסגרת מבצע "עמוד ענן". אחד מהם, שנמצא בתוך טנק, אומר לחבריו: "אנחנו רק צריכים לתלות כמה מודעות כאן ברצועת עזה!!", בעוד חבריו תולים שלטי תעמולה שקוראים: "תבחרו בנתניהו". על הקריקטורה חתום המאייר: "שטוטמן".

עיתון גרמני אחר, זידדויטשה צייטונג, פירסם אף הוא קריקטורה ברוח דומה. בעיתון, שרואה אור במינכן, נראה היום בנימין נתניהו בתוך קלפי עליה נכתב: "בחירות ינואר 2013", כשהוא חוצץ בין הטנקים ומטוסי הקרב של ישראל ובין הרקטות של חמאס. אחד מפעילי החמאס נראה אומר: "נקמה". השם שניתן לאיור הזה, פרי עטו של לואיס מורשץ: "אפשר למצוא סיבה למלחמה".

העיתון "ברלינר צייטונג" פירסם קריקטורה ברוח קצת שונה, בה נראים שני טילים שנפגשים בעננים תחת הכותרת: "שמים מעל עזה". אחד עם דגל ישראל ואחד עם דגל הרשות הפלסטינית. שני הטילים משוחחים ביניהם על חוסר ההיגיון שבמלחמה. "האם הם התקדמו צעד אחד"? שואל הפלסטיני. "הם אף פעם לא יבינו, קולגה", משיב הישראלי.
 

הקריקטורה בעיתון הגרמני "טגסשפיגל"
הקריקטורה בעיתון הגרמני "טגסשפיגל".



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 קרב היום שגרמניה תופל עדי
  • 23:38
  • 17.11.12

ולא בעזרת טילים ומלחמה אלא מבפנים
והם ישלמו על פשעיהם בעמ היהודי הם עדיין נאצים במסווה

  •   באמת? כי את המליונים על מליונים שהם שילמו לניצולי השואה מי קיבל? מי לקח? מי גנב? יהודים וישראלים!  (לת) אופיר
    • 13:04
    • 18.11.12

  •   אנשים כמוך הם הבעיה המרכזית במדינת ישראל כיום.  (לת) מי?
    • 14:12
    • 18.11.12

  •   תמשיך לחלום, אדיוט.  (לת) ישראלי שחי בגרמניה בכיף
    • 14:28
    • 18.11.12

  •   אנחנו אומה גזענית הרבה יותר מגרמניה של היום ערן
    • 14:33
    • 18.11.12

    ואנשי הימין הם דוגמא מעולה לכך. יש להם אותה מנטליות של חמאס: לעמוד על הגגות ולהריע כשיש טילים על תל אביב "כי מגיע לתל אביביים שילמדו מה זה" או הפצצות על עזה.

  •   יותר נכון.. נדב
    • 14:41
    • 18.11.12

    היהודים הולכים לפשוע כמו הגרמנים בנקמה על הפשע שבוצע נגדם מלפני 70 שנה. אין מה לעשות, אנחנו פוסט טראומטיים ולא יודעים לקבל ביקורת. העם הגרמני עוד מייצג התקדמות מודרנית, אין פה קשר לדת אלא לאמות מידה של פרימיטיביות. עם ישראל פרימיטיבי וצמא דם כמו הנאצים של פעם (ראה ערך מיכאל בן ארי)

  •   תגיד את זה ל6,000,000 יהודים "כיף לגור בגרמניה"  (לת) yi
    • 14:47
    • 18.11.12

  •   קריקטורה גרמנית או תעמולה של מר"צ וחד"ש ?!  (לת) האומנם ???
    • 15:13
    • 18.11.12

  •   כנראה ב 1939 הרבה חשבו כמוך  (לת) נפולת של נמושות
    • 15:15
    • 18.11.12

  •   מדהים כמה שמאלנאצים מגיבים כאן  (לת) גם יומכם קרב ובא
    • 08:48
    • 19.11.12

  •   מי "גנב", אופיר???? מי "גנב"????? אני אגיד את זה במילים של סבתא שלי, שאבדה במלחמה את הוריה, 6 אחים ועוד המוני בני משפחתה: אני הייתי עבד שלוש שנים וחצי באושוויץ, שישלמו! אנחנו "גנבנו"??? רק אדם שפל חסר כל הכרה בהתרחשויות יכול לומר שאנחנו "גנבנו". אין סכום בעולם שיפצה על מאות בני משפחתנו שנרצחו בשיטתיות רק בגלל היותם יהודים, וכך על כל אחד ואחד מ-6 מיליוני הנרצחים. תתביייש לך  (לת) צפור דרור
    • 15:22
    • 20.11.12

  •   אתה לא הבנת אותו. לא מקבלי הרנטות שדדו. אלא כל הבירוקרטים שבדרך. לראיה כמה מקבל ניצול שנשאר באירופה לעומת הפירורים שמחלחלים לניצולים בארץ דרך גופי ממשלתיים וNGO .  (לת) לוכד ציפורים
    • 13:46
    • 22.11.12

  •   אתה אפס וזו ההתייחסות היחידה שתקבל  (לת) אורן
    • 09:57
    • 24.11.12

02 צודקים במאה אחוז, הגרמנים - קלטו בדיוק מה קורה פה, לא כמו ישראלים פריירים  (לת) וזה בכלל התחיל בפייסבוק
  • 23:41
  • 17.11.12

03 70 שנה אחד שמבין
  • 23:42
  • 17.11.12

חלפו מאז השואה הים נשאר אותו ים והגרמנים נשארו אותם גרמנים..

שנאה עיוורת ליהודים באשר הם, בושה!

  •   שוב תגובה חסרת מודעות נדב
    • 14:44
    • 18.11.12

    גם באירוויזיון לא ניצחנו כי הם אנטי שמים? כשאתה מכה בנאדם, אתה לא חווה את המכה שהוא חוטף. כשאנחנו נותנים מכות לערבים, אל תתפלא שמישהו אומר לך שזה כואב. קצת מודעות עצמית - חסר בישראל ממש. זו מלחמת שקר שאנחנו נחטוף עליה וסופנו מתקרב..

  •   1972 מינכן אמיר
    • 16:00
    • 18.11.12

    1991- אספקת ציוד לנשקכימי למפעלים של סאדם
    אל תספרו לנו סיפורים על גרמניה אחרת

04 גדול!!  (לת) יונתן
  • 00:00
  • 18.11.12

05 ברור שרק אתם שמחים על הקריקטורה המגעילה הזאת  (לת) מענית
  • 00:04
  • 18.11.12

06 כשהגרמנים צודקים הם צודקים  (לת) דונקיחוטה
  • 00:06
  • 18.11.12

07 קריקטורות חצופות רונן
  • 00:09
  • 18.11.12

והאמת אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו
אין לנו מערך תעמולה, הכל בארץ קומבינות והפקרנו את שדה הקרב הזה לידי חובבנים שעושים עבודה מחורבנת.

08 עופר אדרת,לך ללמוד עברית ענת
  • 00:27
  • 18.11.12

המלה ’ביחרו’ היא שגויה.הצווי של הפעל 'לבחור' הוא: בחרו , פתח תחת האות בית ,וחטף פתח תחת האות חית.

  •   לאחר פסיק צריך לשים רווח לפני המלה הבאה ניר
    • 13:31
    • 18.11.12

    זאת באמת התגובה שיש לך לכתבה?
    חאלס עם תיקוני השגיאות המעצבנים האלה!

  •   עופר אדרת למד עברית - ההבדל בין רקטה לטיל אדר
    • 13:32
    • 18.11.12

    הפלשתינאים ברצועת עזה אינם יורים טילים אלא רקטות ישראל מפילה אצת מקצת הרקטות בטילים.

  •   "בַּחֲרוּ", תודה ענת מוחמד
    • 04:45
    • 23.11.12

    לוחצים Caps Lock ומנקדים בעזרת המספרים אשר מעל לאותיות במקלדת. במקרה ואתם שואלים, אם לאו, אז מה דעתכם על מקסיקו סיטי?

09 שמחה גדולה ברחוב שוקן: יש מי שמאמין למעשיות שלנו! (אפילו אם זה רק בגרמניה הרחוקה) דוקטורנט
  • 00:27
  • 18.11.12

גרמניה לא סתם מדינה, שם למדנו את כל מה שאנחנו יודעים על היהודים ותעלוליהם. תשאלו את גדעון עמירה ותום.

10 DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND UEBER ALLES EIN DEUTSCHER
  • 00:28
  • 18.11.12

DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND UEBER ALLES - KEIN WUNDER DASS DEUTSCHLAND DIE CHUTZPAH HAT SO ETWAS ZU VEROEFFENTLICHEN, DUETHSCLAND MIT IHRER NAZISTISCHEN VERGANGENHEIT, ERLAUBT SICH IHRE DUMME INTERPRETATION ZU DIESEM KIREG ZU GEBEN. WIR HABEN KRIEG WEIL WIR ANGEGRIFFEN WURDEN IHR DUMMKOEPFE, LEST DIE NACHRICHTEN, UND AM BESTEN LEST DIE NACHRICHTEN DIE NICHT IN DEUTSCHLAND ODER EUROPA VEROEFFENTLICHT WURDEN... DIE SIND ZENSIERT

11 טוב שלפחות שם יש מישהו שמאמין למעשיות שלכם ולוקח אותן ברצינות. גאווה גדולה  (לת) דוקטורנט
  • 00:30
  • 18.11.12

12 Nothing new with Antisemitic Germans that find a reason to hate Israel Ron/ Silicon Valley
  • 00:31
  • 18.11.12

Nothing new with Antisemitic Germans that find a reason to hate Israel. I believe that this week we had an illustration for it with a survey that found high numbers of Germans that dislike and mistrust Jews. The same hold for the rest of Europe. Europe is a lost cause. Let them rot with their Muslim population and continue their decline to oblivation

13 this is ok and in good taste israeli in germany
  • 00:44
  • 18.11.12

and it's the truth

14 ומה אומר הגרמני שלנו גדעון לוי?  (לת) אלאל
  • 00:54
  • 18.11.12

15 אמרתי לכם שכשקולטים את הקרוק, הוא שקוף כמו מדוזה.  (לת) Yigal Cohen
  • 01:07
  • 18.11.12

16 יפה שמבינים שם יפה מאוד את הבלוף שלנו. דניאל
  • 01:08
  • 18.11.12

חייל צה"ל סוגר 28 בבסיס, עושה שמירה כל 4 שעות ויוצא לפעילויות מבצעיות ואימונים בעודו חצי ישן. בא המפקד ומציע לו לצאת כל סופ"ש, בלי שמירות, אפילו יזרוק לו איזה צלחת חומוס ובלבד שיתרום ל"מאמץ ההסברתי", תמורת שכר יומי שנע בין 12-13 שקלים. הנוער הביבילאי.

  •   דניאל אני מבין שאתה גר בשדרות, נכון? אם לא, תשאל שם על "הבלוף"!  (לת) בגוב
    • 14:13
    • 18.11.12

  •   למה לי לגור בשדרות? יש שם טילים. דניאל
    • 18:56
    • 18.11.12

    אבל אני יודע שכשמישהו בטוח כל כך במעשיו, הוא לא צריך מערך הסברה בהתנדבות שיסביר למה הוא צודק. תלמד להבחין בין "הסברה" לתעמולה.

  •   אהה, דניאל האנטיפת. אתה יודע אי שם בירכתי המוח שיש שם "טילים", אבל עדיין חושב שהפעולה הזו היא "בלוף".  (לת) צפור דרור
    • 15:24
    • 20.11.12

  •   ידוע שנופלים שם טילים. דניאל
    • 02:50
    • 01.12.12

    הבלוף אליו התכוונתי מצוי ב"תעמולה" שנקראת "הסברה" במסווה, כפי שציינתי.

17 באמת שאני לא מבין את האובססיה האירופית להתערב בכל מה שנעשה כאן, מדינה של בקושי 8 מיליון במרחק אלפי ק"מ מהם. קשה לי להאמין שהיינו רואים קריקרטורה כזו בעיתון ישראלי אם הגרמנים או כל מדינה אירופית אחרת הייתה מחליטה לצאת למבצע צבאי שלא נוגע אלינו בכלל. תפסיקו לדחוף את האף שלכם בעניינים לא לכם ותעזבו אותנו בשקט.  (לת) היהודי זיס
  • 01:21
  • 18.11.12

  •   אין פה ציירים משהו.. נדב
    • 14:48
    • 18.11.12

    זו הסיבה שלא תראה קריקטורות. ורוב האמנים שכן שווים פה משהו, נעלמים תחת השקעה בעוד כיפת ברזל. גם אירופה הייתה פעם מיליטנטית. היום עושים שם אמנות.. ואנחנו נשארנו עם אהוד ברק וגנרלים אחרים שמנהלים לנו את העניינים.. די לשלטון הצבא במדינה החלשה הזו.

18 אם הגרמנים מעיזים סוף-סוף לדבר "דוגרי" סימן שישראל מיצתה עד תום את הניצול הפוליטי של השואה  (לת) ממשלת חמורי הגרם
  • 04:15
  • 18.11.12

19 הרעיון טוב, הביצוע כמה רמות מתחת לבידרמן.  (לת) טיל טאגשפיגל
  • 04:38
  • 18.11.12

20 מי אמר שפסה אנטישמיות בגרמניה. תנו להם שמועה ממנגנון התעמולה החמאסי והם יוצאים עמם במחול דבקה דביק  (לת) משה
  • 07:33
  • 18.11.12

  •   מה הקשר לאנטישמיות? הטענות לגיטימיות ואפשר לא להסכים להן.  (לת) יעל
    • 09:01
    • 18.11.12

  •   עיתון הארץ יותר גרוע מכל עיתון גרמני- הס+לוי גרמנים שיודעים שהיהודים אשמים מה לנו כי נלין על הגרמנים
    • 10:06
    • 18.11.12

    עיתון הארץ יותר גרוע מכל עיתון גרמני- הס+לוי גרמנים שיודעים שהיהודים אשמים.
    וחס וחלי לוי זה לא לוי יהודי אלא לאווי גרמני

  •   היית מת שמדובר באנטישמיות. על משקל זאב זאב... מדובר בטענה רווחת והגיונית  (לת) חגי
    • 10:25
    • 18.11.12

  •   קריקטורות כאלה עוזרות לנתניהו ..V
    • 10:53
    • 18.11.12

    השמאל מגחיך את עצמו בתגובותיו האוטומטיות. תמיד נגד נתניהו, וגם בלי קשר, תמיד נגד הפעולה הישראלית.
    לא כך נראית אלטרנטיבה ראויה לנתניהו.

    אותם אלה שרק לפני חודש היללו את אובמה בכל במה על חיסול בן לאדן, קוראים למשא ומתן עם בן לאדן הפלשטינאי.

  •   לגיטימיות??????????? מתי
    • 11:12
    • 18.11.12

    אנחנו פתחנו בירי טילים על שדרות ,אשקלון ,באר שבע וגם ירינו טיל על גיפ סיור של צה"ל בכלל אנחנו אשמים .

  •   "מחול דבקה דביק??" ה"אנטישמים" הללו בגרמניה נמצאים בחלקם במספנות קיל ובונים את הצוללת המי יודע כמה (במימון שלהם) שמקיימת כבר היום את מאזן האימה עם איראן.  (לת) קורט טוכולסקי
    • 11:45
    • 18.11.12

  •   הקריקטורה בוטה ולא מתוחכמת אבל אין לי ספק רב בכך שעיתוי הפעולה קשור לבחירות ובוודאי ישרת את נתניהו שיורד בסקרים ואינו יכול להצדיק את המדיניות הכלכלית ולהכחיש את מצוקת המעמד הבינוני ומטה. ישראל אינה היחידה שפותחת במלחמה מסיבות כלכליות . אני מוכן האמין שאפילו מלחמת ששת הימים כך.אני סבור שהירבנו לדגדג את החמס באיזור הגדר כדי שיפתחו באש ויתנו עילה למלחמה. כך היה עם הסורים בשנות הששים. שלחנו סירות לקו החוף הגובל בסוריה שלחנו אנשי צבא באזרחית שנהגו בטרקטורים באיזור המפורז ולכאורה עבדו את האדמה ובעצם נשלחו לצרכי התגרות בלבד. אלה עובדות לא השערות.היסטוריה רבותי הסטוריה.  (לת) הצביקי
    • 11:57
    • 18.11.12

  •   לא פתחנו אבל דווקא לאחרונה הרבינו להתגרות בהם כדי שהם ירבו לירות טילים.מה שאכן הם עושים בטפטוף כל הזמן. היה חשוב לנו שירבו בטילים כדי שתהיה סיבה טובה לתגובה.  (לת) נ
    • 12:05
    • 18.11.12

  •   הארץ משקר ומסית והרבה פחות הגון מהדיווחים של אלג'זירה, צפו ותיווכחו לראות את האבסורד, הארץ פשוט חותר תחת קיומנו.  (לת) הארץ לעומת אלג'זירה
    • 13:51
    • 18.11.12

  •   גם אם הטענה לגיטימית. דווקא הגרמנים, מכל אומות העולם, עדיף להם שינצרו את פיהם.  (לת) לוט
    • 14:45
    • 18.11.12

21 הגרמנים לא למדו כלום...  (לת) שחר
  • 07:36
  • 18.11.12

  •   לא, דווקא הישראלים לא למדו כלום הגרמנים פשוט לא מתביישים לומר את האמת
    • 10:31
    • 18.11.12

    ומהטעם הזה גם לא תהיה פעילות קרקעית: נתניהו יודע שלפעילות קרקעית פוטנציאל גדול להסתבך ולהזיק לו בבחירות; לכן מאיימים בפעילות קרקעית - היחידה שאכן יכולה להזיק לחמאס לאורך זמן - אבל בסופו של דבר לא יבצעו אותה, משיקולים אלקטוראליים

  •   הם למדו. עכשיו הם יכולים, ממש כמו השמאל האנטי ציוני, גם לתעב את היהודים ומדינתם וגם לצאת הומניסטים.  (לת) ועוד איך למדו
    • 11:39
    • 18.11.12

  •   הגרמנים לומדים מ"הארץ"  (לת) נחום שחף
    • 21:06
    • 19.11.12

22 קריקטורות מתונות יחסית למה שהיה אצלנו בנושא, וכמובן צודקות! זו "מלחמת שלום מפלגת העצמאות", ומלחמת "שלום-הליכוד-ביתינו"!  (לת) למה ביבי, ברק וליברמן נזכרו דוקא עכשיו? איפה הם היו 4 שנים?!! מה לא הפגיזו קודם את שדרות?!!!
  • 07:48
  • 18.11.12

23 אז מה? אלה
  • 07:57
  • 18.11.12

בישראל יש מלא קריקטורות כאלו בפייסבוק.
אז רק בגלל שזה בגרמניה אז שמים על זה דגש?
חוץ מזה אתם לא יכולים להגיד שזה לא נכון..

24 לא נעים להגיד אבל אולי באמת צודקים? כלומר- כל הזמן דיברו על זה שכדאי לליכוד שהבחירות יהיו סביב נושאים בטחוניים ולא חברתיים, והנה זה הולך לקרות. לא יודעת האם זה ממש קונספירציה מכוונת- אבל בסך הכל אנחנו סובלים מהאזעקות כבר תקופה ארוכה ופתאם יש כזו הסלמה דקה לפני הבחירות... אולי זה לא בכוונה אבל ברור איזה צד של המפה הפוליטית מרוויח מזה  (לת) כרמית הדרומית
  • 08:26
  • 18.11.12

  •   תתעוררי מהתרדמת, כרמית. זה לגמרי מכוון. יש שני אנשים שהכניסו אתכם למקלטים, פינקלשטיין וליברמן ושניהם לא "סופרים" אותך  (לת) שניהם סופרים רק מנדטים.
    • 10:20
    • 18.11.12

  •   לא נעים לי להגיד, אבל אולי אתה שמאלני המתחזה לבן אדם?  (לת) אתה לא יודע עד כמה אתם שנואים
    • 08:55
    • 19.11.12

25 ביבי = נוכל איתי
  • 08:27
  • 18.11.12

מארן לעצמו תעמולת בחירות, על חשבון משלם המיסים.

אנחנו אחרי זה נצטרך לשלם חשבון של 15מיליארד שח.

  •   גם מלחמת העצמאות עלתה כסף, טפש. חוץ מזה, אחד
    • 10:37
    • 18.11.12

    מה בדיוק אתה רוצה - שימשיכו להפגיז את שדרות ובאר שבע, ולא נגיב?

26 חבל שבישראל כל כך תמימים ולא רואים זאת. מדוע ביביהו הפקיר את הדרום במשך 4 שנים? ציוני
  • 08:32
  • 18.11.12

מה קרה פתאום? הרי הירי היה קיים שנים, וביביהו לא עשה דבר.
לביבי אין ולו הישג אחד להראות לעם ישראל. מכאן הכי פשוט בשבילו לפתוח במלחמה. רק כך הליכוד מקבל מנדטים - כוח ואלימות.

  •   אהבל לא יכלו להרוג את נ׳עברי ולעשות מבצע ולסכן את שליט הוא ה יה היחיד שידע איפוא הוא כמו כן דווקא ליפני הבחירות כשיש קואליציה יציבה זו האפשרות לעשות זאת דווקא ליפני הבחירות . ואם העם מחליט שבטחון זה יותר חשוב מאשר אג׳נדה חברתית מזויפת זה אומר שהעם חכם והשמאל הציני והמסית הוא שולי ועד הבחירות אולי יעלם הצווחנים בשמאל כואב להם שיש מבצע מגובה בעולם הדמוקרטי שאין נפגעים הצד הישראלי וכן בצד הפלסטיני אז תסתמו את הפה. תורידו נעליים ותצדיעו לביבי לברק לליברמן שעושים רק טוב למדינה  (לת) ציוני שמאלני לשעבר שהתפקח בזמן
    • 13:31
    • 18.11.12

27 קריקטורה נוקבת ומעולה ישראלית
  • 08:39
  • 18.11.12

הגרמנים יותר מכל עם אחר מבינים עד כמה שבירה הדמוקרטיה. ועד כמה מי שעולה תחת התנהלות דמוקרטית עשוי להוביל לדיקטטורה [רצחנית].

28 הארכיטיפ הישן כ-COOKIE המקובע בתודעה יוכבד דדון
  • 08:59
  • 18.11.12

בעת משבר צץ במערב הדימוי הקבוע של היהודי השטני, רב-התחבולות, המעצב את המציאות בקור-רוח מרושע. סטיב בל, המאייר של הגרדיאן, צייר ב15.11 את ביבי כמפעיל בובות: ביד אחת את בובת שר החוץ הבריטי הייג וביד השניה את טוני בלייר. אנו יודעים עד כמה ביבי שנוא במערב ונטול השפעה. אולם זה לא מפריע לדמיון האירופי להשתלהב וליחס לו תכונות מיתיות מקובעות מימי הביניים. כל זה מרתק כי הדימוי העצמי של הנוצרי המערבי מדהים: היהודי הוא תיפלץ רב תחבולות ואילו ה"גוי" מוצג כמסורס ונטול-חיות. רק היהודי יוצק לתוכו חיים למראית עיין כשהוא מפעיל אותו. גם הביביסי מציג את מה שמתרחש כעת במזרח התיכון כפעולה דורסנית של האימפריה הישראלית הענקית על חסרי ישע ומבטל את ירי הרקטות כ"טענה" ישראלית התובעת הוכחה. אפילו הפרשן היהודי החביב והשקול עד בנליות בדרך כלל של הגרדיאן פרידלנד נסחף באוירה הכללית וטוען, בוידאו המוצג באתר העתון, שכל המבצע אינו אלא תעלול בחירות.

29 צודקים לגמרי !  (לת) זה מלחמת בחירות של ביבי
  • 08:59
  • 18.11.12

30 הם צודקים הם צודקים, אל תהיו תמימים
  • 09:04
  • 18.11.12

4 שנים הוא לא עשה כלום ופתאום יש כסף למיגון תושבי הדרום ופתאום עושים מבצע ופתאום חותכים סרטים ומניחים אבני פינה - הכול בולשיט של הבחירות.

בואו לא נהיה תמימים. חבל שגייסו אותי בצו 8 למלחמת הבחירות של ביבי.

אין לזה פתרון צבאי ולא יהיה ולקיפאון יש מחיר.

אבל תבחרו שוב בביבי לעוד 4 שנות ייאוש. כיף גדול היה פה.

31 כמה שהזיכרון קצר: יש כאלה שכבר לא זוכרים או מסרבים לזכור, מה עברו תושבי הדרום בשנה האחרונה עד לפני שבוע וכמה ביקורת ספגה ממשלת נתניהו על ״אוזלת ידיים״.  (לת) חיים
  • 09:14
  • 18.11.12

  •   חיים, לא משונה בעיניך שכל השנה הזאת ביברק ישבו בחיבוק ידיים ורק עכשיו כשהם יכולים לגזור מזה קופון הם נזכרו להתעורר?  (לת) רפובליקת בננות
    • 10:42
    • 18.11.12

  •   זה לא הצדק זה התזמון לא שוכחת ולכן חושדת
    • 10:45
    • 18.11.12

    אף אחד לא שוכח- גם אם יש טעם לצאת למלחמה הזו לא על זה הדיון כרגע, הדיון הוא על התזמון. הדרום בפרט וישראל כולה סובלים מחמאס כבר שנים, אז עכשיו לפני הבחירות, כשמה שמעניין את הציבור הוא מדיניות פנים ורווחה, מה שלליכוד אין להציע, עכשיו יוצאים למלחמה? בפייסבוק יש גם תמונה שמראה תזמוני יציאה למלחמות ומבצעים ואת קרבתם לבחירות, כנראה שהביקורת אינה לחינם, מלחמה טובה להשארת המפלגה הנוכחית בשלטון.

  •   טיוטת הסכם הפסקת אש היתה בידי ג'עברי שחוסל-זה מלמד על שקר המאמץ הישראלי להשיג שקט-ישראל הלאומנית(כולל האזרחים הנפגעים)רוצה צ'ילבה לנקמה ולשנאה(השלטון רוצה פחד)שהם הדלק לשגשוג השתלטנות הלאומנית  (לת) איפה השכל
    • 11:27
    • 18.11.12

32 טוב מאוד. קצת ביקורת! יאיר
  • 09:16
  • 18.11.12

זה לא אומר שהמבצע בעזה לא צודק, אבל עדיין צריך להבין את השיקולים של נתניהו וברק.

33 גרמניה אחרת שפיגלר
  • 09:19
  • 18.11.12

הם נמנעים מלצייר את דמות היהודי הטיפוסי עם האף הארוך והמתעקל והעיניים החמדניות. מי אמר שאין גרמניה אחרת?

34 כל יום לחימה - 3 מיליארד שח - 10 ימי לחימה 30 מיליארד שח - ואזל תקציב החינוך ל 2013  (לת) יוני
  • 09:20
  • 18.11.12

35 קריקטורה מצויינת. והעיתונות הגרמנית היא בדרך כלל וגם הפעם בעד ישראל יוסי
  • 10:15
  • 18.11.12

הקריקטורה מתייחסת לאפשרות של מערכה קרקעית שעל פי דעות מקצועיות כמו של מפקד אוגדת עזה לשעבר לא תוכל להשיג מטרות אטרקטיביות עבור ישראל.

36 דברים שרואים משם והעדר שהולך אחרי עמוד הענן מסרב לראות מכאן.  (לת) פסימיסט.
  • 10:17
  • 18.11.12

37 הגרמנים לא מתרגשים כשמליון יהודים תחת טרור אחינוער
  • 10:21
  • 18.11.12

הרי הם רצחו ששה מיליונים.

38 לפי הגרמנים (וגם לפי חלק מהמגיבים כאן), ביבי היה צריך להמתין עד אחרי הבחירות עם המבצע הזה. בינתיים כמובן, היו נהרגים חיילים מטילים על סיורים והיו נפגעים אזרחים בדרום מרקטות המשוגרות מעזה. YZ
  • 10:29
  • 18.11.12

עד לאילו רמות יכולה הציניות של השמאול יכולה להגיע !!!
האם ביבי היה צריך להמתין עוד 3 חודשים בלי לעשות כלום כי יש בחירות בדרך???!!!
בעצם, אני לא בטוח כי זו ציניות. ניראה לי כי זה טימטום !!!
הגרמנים, הטורקים והסורים, לא מפתיעים אותי בגישה שלהם. לכל אחד מהם יש היסטוריה ארוכה ו/או קצרה משלו, בכל הקשור למלחמות.
האם מישהו מהמגיבים פה היה מוכן לחיות בעוטף עזה עד אחרי הבחירות?!
האם מישהו מהגיבים כאן היה מוכן להתחלף עם חיילי צה"ל שמסיירים קרוב לגבולות עזה?!
ולבסוף, האם צריך לערב פוליטיקה גם כאשר מדובר בחיי אזרחים הסובלים מסכנת חיים יום יום מזה שנים.?!

אני מאמין כי ברגע שהיה די מידע מודיעיני ודי יכולת הגנה (סוללות כיפת ברזל) יחד עם האפשרויות הטקטיות, המבצע אחל. זה ותו לא.

אגב, איני מתומכיו של ביבי בכל הקשור לפוליטיקה.

39 מותר לזרוק אטום על גרמניה ועל אירן,על הנצים לפני ואחרי השואה !!  (לת) היטלר השמש בקורקטורות לפני השמדת היהודים !
  • 10:32
  • 18.11.12

40 הם צודקים לגמרי. אם לא היינו אזרחים כל כך פבלוביים היינו רואים את זה בעצמנו  (לת) צודקים
  • 10:41
  • 18.11.12

41 זה כי הם קראו את הארץ לפני כן.  (לת) ע.ג.
  • 10:51
  • 18.11.12

42 השאלה היא למה הקריקטורות האלה לא מופיעות בישראל?? עומר
  • 10:52
  • 18.11.12

4 שנים עברו מעופרת יצוקה. ודווקא היום, חודשיים לפני הבחירות פתאופ מלחמה??

כל פעם שהתחיל סבב ב4 שנים האחרונות, אנחנו כיבינו אותו לפני שהתחיל - שיחות חשאיות, תיווך מצאי, פגז פה פגז שם ונגמר.
הפעם לא ניסינו להפסיק אותו לפני שהתחיל - ביבי רצה את ההסכלה הזו, והסקרים הקרובים יראו שהוא צדק לצערי...

43 מה הקשר לאנטישמיות?! כל דבר אנטישמיות.. אנטישמיות  (לת) אי אפשר לדבר
  • 10:54
  • 18.11.12

44 רצוי לדחות את הבחירות דיכי
  • 10:55
  • 18.11.12

רק בכדי להבהיר כי מבצע "עמוד ענן" לא מיועד לקדם את ביבי בבחירות, יש מקום לשקול ברצינות דחיית הבחירות בעוד מספר חודשים, עד שהאפקט של "עמוד ענן" יתפוגג, בין אם המבצע יביא להצלחה או יכשל.
בזה ישראל תסתום את הפה למקטרגים

45 עכשיו בגרמניה מעריצים את היהודי הכוחני והשרירי  (לת) חיים
  • 10:59
  • 18.11.12

46 רגע, מה היה קודם מתקפה מסיבית של ישראל או ירי גראדים על באר שבע? ganz genau
  • 11:07
  • 18.11.12

מישהו כאן התבלבל ....

  •   הישראלים המתפרנסים מהתמיכה של האירופים מעלימים באופן מוחלט את הירי על הישובים הישראלים וכן את העובדה שעזה אינה בשליטה ישראלית, הם מספרים שקרים שהממנים האירופים מזמינים , תמיד אנחנו פתאום תוקפים את המסכנים בעזה.  (לת) מאיזה מבט?
    • 13:48
    • 18.11.12

47 מה הידיעה פה? מה עם העיתונים באיי פיג'י? ובבנקוק? הם לא פירסמו קריקטורה? מה עם 'ישראל היום'? זה לא עיתון הארץ?  (לת) 'הארץ שלנו' חזר ולא אמרו לנו?
  • 11:10
  • 18.11.12

48 מה הקשר לאנטישמיות?! כל דבר אנטישמיות אנטישמיות....  (לת) אי אפשר כבר לדבר
  • 11:13
  • 18.11.12

  •   אז תשתוק.  (לת) משה רבינו
    • 11:36
    • 18.11.12

  •   בוא ואסביר לך, חמוד שלי ברונז'ה, חשיבה שלילית
    • 13:04
    • 18.11.12

    את מגן הדוד המצוייר על הטנק אתה רואה?
    רואה.
    חייל ישראלי בקסדה נאצית אתה רואה?
    רואה.
    עכשיו אתה מבין מה אנטישמי בציור הזה? או שזה עדיין מעורפל?

49 גם "עופרת יצוקה" עם 1300 פלסטינים הרוגים היתה לפני הבחירות. רק שאז הגרמנים לא העזו לפרסם קריקטורות כאלה, מחשש שיוקעו כאנטישמים בתקשורת הישראלית. כשהליכוד בשלטון, אין חששות כאלה.  (לת) מונימייקר
  • 11:21
  • 18.11.12

50 כל העולם מבין את מה שהישראלים פשוט לא רוצים להבין: שנתניהו הוא האיש המושחת, המגלומן והכלומניק הגדול ביותר שהיה מעולם. הישראלים לא יתנו למציאות לקלקל להם את התמיכה באהבל הלאומי  (לת) מבצע "כיסא לנתניהו" מסתיים. התוצאה: 0:0
  • 11:32
  • 18.11.12

51 הרגישים לא יאהבו את זה כי זה גרמניה ועברו 'רק' 70 שנה, אבל קריקטורה לעניין! אנחנו צריכים לשמוח שבאירופה לא מציגים את כל ישראל כמחרחרי מלחמה אלא ספציפית את ביבירמן  (לת) פוקסיפה
  • 11:43
  • 18.11.12

52 ברגע שהגרמנים מריחים דם הברבריות שלהם,הרצחניות והאנטישמיות מופיע כפטריות אחרי הגשם!הם כמו מפלצת שצריכה להיות קשורה בשלשלאות רוסיות ואמריקאיות.  (לת) מניסיון
  • 11:53
  • 18.11.12

53 אין עיתונאי אחד בעולם שעושה את עבודתו המינימלית, והולך, למשל, לאתר השב"כ באנגלית. ציטוט משם: עדו, דווקא תומך עבודה
  • 12:07
  • 18.11.12

October saw a significant increase in the number of terrorist attacks: 166, as opposed to 91 in September 2012. With that in the background, the increase in the number of attacks coming from the Gaza Strip was (96 in October, as opposed to 23 in September) due to a round of escalation in southern Israel. 116 rockets and 55 mortar shells were fired against Israel.

54 אחלה הומור, אהבתי. כל הליצנים מהימין, הם בעצם סתם נפגעי טראומה.  (לת) גבי
  • 12:13
  • 18.11.12

55 הם צודקים!! ירי שיגרתי על שדרות ועוטף עזה לא מצדיק את המבצע הזה!!!  (לת) גוש דני מנוון
  • 12:16
  • 18.11.12

56 Where was thier creativity when Sderot and the south of Israel was under constant מיקה
  • 12:31
  • 18.11.12

rockets attacks??? Or is it the "famouse" good old German sence of humor, coming to Jewish lives???

57 הייל. אכטונג. יאוול.  (לת) הרמן
  • 12:39
  • 18.11.12

58 אין ספק שאסור לשבת בחיבוק ידיים, אבל הפעולה צריכה להיות חתירה לשלום ולא עוד מלחמה  (לת) הדס
  • 12:50
  • 18.11.12

59 הנאציזם בגרמניה מרים ראש - אל תופתעו כשיבחר באופן דמוקרטי  (לת) עם ארור לנצח
  • 12:59
  • 18.11.12

60 מתאים לעתון הארץ שרבע מהשליטה בבעלות משפחה נאצית לפרסם קריקטורות אנטישמיות זאב
  • 12:59
  • 18.11.12

מתאים להארץ שרבע מהשליטה בבעלות משפחה נאצית לפרסם קריקטורות אנטישמיות

  •   הבורות והדעות הקדומות הן הסרטן בחברה הישראלית ז.
    • 08:15
    • 19.11.12

    הקריקטורה דנה בנושא לגיטימי, שצובר הדים גם בקרב אנשים חושבים בישראל: עד כמה נועדה הריגתו של ג׳עברי לשרת את בחירתו של נתניהו בינואר 2013.
    רק עיתון כמו ישראל היום מלא שבחים ונמנע מביקורת, עיתון שהוא שופר שלטוני. שלדון אדלסון מסכן את הדמוקרטיה, לא בית ההוצאה לאור המחזיק הגרמני המחזיק בחלק ממניות הארץ.

61 למה עיתון גרמני? בידרמן צייר ממש אותו דבר בהארץ בשבת האחרונה נתי
  • 13:00
  • 18.11.12

שוב אני אומר, "הארץ" זה לא מכאן

62 בעיתון גרמני? ומה עם הארץ. החלה מחאת הדרום-הפסקת מנויים לעיתון הארץ  (לת) תושבת הדרום
  • 13:01
  • 18.11.12

63 נראה שהגרמנים לא באו על סיפוקם במלחמת העולם השנייה אורן מפתח תקווה
  • 13:06
  • 18.11.12


אחרת אין לי הסבר מדוע הם ממשיכים לפעול נגדנו.

  •   וכנראה שהשמאל פה מאוכלס בכמה צאצאים רוחניים של הנאצים ולכן לוחץ על לייקים לתגובות חלאתיות  (לת) תמות כלבים
    • 14:58
    • 18.11.12

64 אתה בטוח שזוהי הכתבה הפופולרית בעולם או פופולרית בקרב עורכי הארץ? החלה מחאת הדרום-הפסקת מנויים בעיתון-אסור לממן השמצות והוצאות דיבה לא מבוססות  (לת) מחאת הדרום החלה
  • 13:08
  • 18.11.12

65 כל הכבוד לתעמולה המצויינת של ביטאון המפלגה "הארץ". אפשר לראות תוצאות אנטישמיות מהקולגות הגרמנים. תחליפו צ'אפחות אתם עושים עבודה נהדרת.  (לת) אלברט
  • 13:15
  • 18.11.12

66 ישראלים מהשמאל הרדיקלי מייעצים לגרמנים ומנחים אותם לחשוב שהכל בלל הבחירות וחלקם מספרים שגם הירי על הישובים בישראל זו המצאה של ממשלת הימין  (לת) מי מיזם את הקריקטורות
  • 13:44
  • 18.11.12

67 לא מסכים עם התוכן שלהן חיים
  • 13:44
  • 18.11.12

אבל הקריקטורות לגיטימיות לגמרי

68 נו, צודקים...  (לת) נדב
  • 14:16
  • 18.11.12

69 אנחנו צודקים.  (לת) מיכאל קוהלהאאס
  • 14:28
  • 18.11.12

70 לא יעזור לו,החיילים יודעים שהוא ידיד האנטי ציונים.  (לת) נור שנור
  • 14:33
  • 18.11.12

71 עכשיו אני מבינה שהתקשורת עושה כל כדי להתסיס דה סגל
  • 14:37
  • 18.11.12

אני קוראת כבר במשך כמה ימים כתבות מעיתונים גרמנים בעיקר פרו ישראליות רק פעם אחת בעיתון שפיגל הם קשרו את זה לבחירות , נו אז מה הרבה חושבים כך שאולי יש קשר , זה לא אומר שהם אנטי ישראלים. תכנסו ל http://www.bild.de/ רק תמונות סבל מישראל
וב
http://www.welt.de/
רק כתבות פרו ישראליות שמאשימות את עזה ואת הא"ום .

72 בגרמניה בין 1933-1945 לא היו בחירות בכלל. יליד הארץ
  • 14:38
  • 18.11.12

כל העם אז עשה ' הייל'...

73 תואם גדעון לוי הגרמני - נו טוב, מה יש לצפות. לשניהם- שקו לנו ב***  (לת) ישראל
  • 14:51
  • 18.11.12

74 סוף סוף מישהו אומר את האמת  (לת) תודה
  • 15:00
  • 18.11.12

75 אין שום בעיה עם גרמניה,הם רק חוזרים על השקריים הנבזיים של הארץ .  (לת) פעילמרץ
  • 15:10
  • 18.11.12

76 כן, הגרמנים יודעים לצייר קריקטורות משובחות, את זה אנו יודעים  (לת) שימו לב לאפים
  • 15:11
  • 18.11.12

77 בואו כולנו נישא תפילת הודייה לחוכמה האירופאית. מודים לך אנו על חוכמתך וצדקתך טוביה הרפתן
  • 15:34
  • 18.11.12

ומוסריותך אשר הביאה שלום ואחווה לכל קצוות העולם לכל אורך ההיסטוריה. לאפריקה, לאמריקה הצפונית והדרומית ולאסיה. מברכים אותך אדוננו על כל מעשייך, לרבות האופן שבזכותך השגנו מדינה.

78 קריקטורות זה כלי בעייתי משה
  • 16:09
  • 18.11.12

כי הוא יוצר זלזול באחר וחוסר הקשבה מוחלט לטענות של הצד השני. לא שאפשר לצפות מהם להבין דבר שכזה לאור ההיסטוריה...

79 בשבילם זוהי קריקטורה; בשבילנו : זוהי האמת העצובה. (קרא המשך). עצוב
  • 16:43
  • 18.11.12

בשבילם זוהי קריקטורה; בשבילנו : זוהי האמת העצובה.
בכסף שעלה המבצע המיותר (לחמס יש כבר מפקד חדש - לא פחות טרוריסט נחוש מקודמו) אפשר היה לפתור הרבה מאוד מהבעיות הבוערות של המדינה.
אבל עם הבבונים המטומטם לא רואה זאת, ולכן ימשיך לבחור נתניהו.
אין מה לעשות כאן בקרב בבונים אלא רק לברוח מכאן. המצב רק יחמיר כפי שמחמיר כל הזמן. המגמה ברורה. חיים רק פעם אחת, וצריך לחיות טוב. אין כאן גם עתיד ורוד עבור הילדים. מתנגדי הציונות בסוף המאה ה -19 צדקו: היה צריך להקים את מדינת היהודים במקום אחר על פני כדורה"א.

80 קריקטורה בעיתון גרמני משה
  • 21:09
  • 18.11.12

ללא ספק העיתוי לעמוד ענן זה פרי דימיונם של ביבי, ליברמן וברק לקראת הבחירות. למעשה מטרה העיקרית שלהם להישתמש במצב לטובתם האלקטורלי. כל כך הרבה שנים אחורה להתרגל למצב של לא תגובה או הידברות דרך ערוצים בינלאומים זה פשע נטו של ממשלה מכהנת.
הממשלה הנוכחית הקיצונית, כישרונית מאוד בסירוב לדבר עם המתונים.

81 אני לא כועסת על הצייר א
  • 21:44
  • 18.11.12

כל ערב הוא מואכל בחדשות שמציגים לו בטלוויזיה: אלה לא כוללות את ההפצצות על ישראל. לעומת זאת מדגישות את הקורבנות הפלסטינים. יוצא שאנחנו מפציצים אזרחים ללא סיבה מלבד תעמולת בחירות. אז הוא מתקומם, ומצייר את המציאות שמצטיירת לו. מה רוצים ממנו?

82 קריקטורה בעיתון גרמני משה
  • 21:46
  • 18.11.12

עירעור היחסים עם טורקיה וסירוב להכיר מצד ישראל על הפשע של תקיפת המרמרה ותוצאותיה, מצביע בבירור על ממשלה כושלת ולא מיקצועית עם אגו נפוח מעל הפרופורציות המקובלות שדרדרה את ישראל בינלאומית והסבה נזק אדיר מנקודה מבט אסטראטגית שכיום במבצע עמוד ענן מרגישים אותה היטב
במהלכי ההידברות על הפסקת האש. הצדק החברתי נישכח כמובן מהמצב.

83 עשו את חיילי צהל כמו חיילי וורמכט  (לת) דורון
  • 22:46
  • 18.11.12

84 הגרמנים הם אותם אשכנזים - והאשכנזים הם אותם גלוחי ראש  (לת) פרה פראזה
  • 00:26
  • 21.11.12

85 להפציץ את חאמס והשמאל הישראלי ביעף הפצצה אחד - זו בפירוש גאונות.. מזכיר את בגין של 1981 בהפצצה אחת חיסל את הכור של סאדם ואת שימון פרס...פשוט תענוג  (לת) ביבי גאון
  • 00:32
  • 21.11.12

פרוייקטים מיוחדים